Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Pieters minimaal zes weken uitgeschakeld door wond in onderarm

Laatste update:

Erik Pieters stond maandenlang buitenspel met een voetblessure en kan PSV voorlopig weer niet helpen. De verdediger sloeg vrijdagavond een ruit kapot, nadat hij een rode kaart had gekregen tegen PEC Zwolle, en liep daarbij een flinke wond in zijn onderarm op. Pieters werd vrijdagnacht al geopereerd en zal zich maandag op de club melden om zijn excuses aan te bieden.

/

De verdediger hoeft voorlopig niet aan voetballen te denken. De Telegraaf weet dat het herstel van Pieters minimaal zes weken zal gaan duren en dat de international zelfs moet vrezen voor een langere afwezigheid, van liefst drie maanden. PSV heeft al aangekondigd dat het maatregelen zal nemen tegen Pieters, die zaterdag het ziekenhuis weer mocht verlaten.

PSV kende een dramatische herstart van de competitie en verloor met 1-3 van PEC Zwolle. De ploeg van Dick Advocaat raakte de eerste plaats kwijt aan FC Twente en heeft nu evenveel punten als Ajax, dat zondag van Feyenoord wist te winnen.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Eigenschuld dikke bult haha

20 januari 2013 om 23:06

Hoe correct je begin ook is, vind ik het toch jammer van 'haha' op het laatste. Dit gun je toch niemand! Hoe stom hij ook is geweest, ik had gehoopt dat het mee zou vallen..

20 januari 2013 om 23:12

Je gunt het niemand, maar er is maar één persoon schuldig hier aan en dat is Pieters zelf. De rode kaart was volledig terecht en zijn woede uitbarsting was volledig overtrokken en totaal onnodig.

Doordat hij nu een zware blessure er aan over houd betekent niet dat je de actie op zichzelf niet meer mag veroordelen.

20 januari 2013 om 23:12

Natuurlijk gun je dit niemand, maar hij komt er op de hardste manier achter. Misschien niet meer met die ziekte schelden, dan was de schade ook meegevallen.

20 januari 2013 om 23:16

Oh en dan lach je hem uit? Dat is misschien nog hersenlozer dan Pieters, al lijkt me dat nog best moeilijk ook.

Het gaat hier niet meer om de actie zelf, daar werd om gelachen (redelijk terecht). Nu gaat het om de schade aan zijn arm, het gaat over de gezondheid van een medemens. Mensen maken fouten, maar dat hoeft niet te betekenen dat je ze altijd kan uitlachen. Misschien is dit wel iets wat de rest in de van zijn leven niet meer hersteld.

Edit:

@vafca

Ook dat schelden, verschrikkelijk natuurlijk (ik vind dat woord echt het meest verschrikkelijke waar je mee kunt schelden). Maar wat jij nu beweert is helemaal onnozel: 'als hij het misschien niet had gedaan, was de schade meegevallen'. Ohja, als hij niet had gescholden had hij waarschijnlijk wél nog fatsoenlijk zijn hand kunnen gebruiken de rest van zijn leven..

20 januari 2013 om 23:25

Het is dan ook symbolisch bedoeld. Natuurlijk had hij dan ook zijn hand gemold maar ik bedoel er eerder karma mee te zeggen.

20 januari 2013 om 23:28

Dat is dan maar net weer waar je wel en niet in geloofd. Maar het gaat mij te ver om hierover te kunnen lachen.. Dan vraag ik me af wie er nou dommer is: Pieters of al die mensen die nu een duimpje omhoog geven voor iemand die erom kan lachen.

20 januari 2013 om 23:35

Ik lach er niet om, ik vind het zelfs sneu voor hem. Ik vind het alleen nog erger dat hij voor de TV met dat woord scheldt terwijl er op dat moment allerlei PSV fans met die ziekte die wedstrijd aan het kijken zijn, degene die hem door dik en dun steunen. Noem me een moraalridder maar hij vangt miljoenen en dan kun je niet eens dat respect opbrengen om ondanks dat je een rode kaart hebt gekregen je in te houden.

Dat ruitje was ook dom, maar daar ondervindt hij de schade van. En nogmaals ik geloof niet dat als niet had gescholden hij wel ongeschonden daar vrij mee kwam. Ik benadruk alleen de ernst.

20 januari 2013 om 23:39

Daarin ben ik het helemaal met je eens, en ik hoop ook echt dat hij daarvoor morgen zijn excuses gaat aanbieden. Want op dit moment ligt de toon meer op het ruitje dan op die woorden. Helaas floepte het er bij hem uit, en door alles wat er ineens los kwam in zijn hoofd gebeurde dit.

Ik hoop echt dat hij morgen goed, maar dan ook heel goed zijn excuses aanbiedt. Want hij is hier helemaal niet het type voor. Ik denk dat het hem allemaal teveel werd, maar dan nog mag dit niet gebeuren.

Ik veroordeel jou overigens ook niet van lachen vafca, ik richt me daarover volledig op de eerste post en iedereen die er een duimpje omhoog voor geeft.

20 januari 2013 om 23:40

Is toch ook een sarcastich lachje, dit gun je niemand. Ik had gedacht dat die eerste instantie 1 of 2 weken niet zou voetballen, 6 weken is wel heel erg lang. Maar denk dat die dit nooit weer zal doen.

Pieters is tijd lang uit de running geweest, krijg die in mijn ogen een terechte rode kaart, in eerste instantie lijkt die rustig en dan hoor je hem schulden voor de camera, schopt tegen een deur aan en slaat vervolgens ook nog een een ruit door ..

20 januari 2013 om 23:42

In jouw zin valt dan ook echt 0,0 sarcasme te proeven. Volgende keer maar wat beter je woorden kiezen als je zoiets schrijft, want het gaat wel over iemands gezondheid.

20 januari 2013 om 23:47

Volgende keer dan maar op een andere manier lezen?
Kom op zeg, stel je niet zo aan.

Ga er ook niet verder op in, heeft niets meer met het onderwerp te maken.

21 januari 2013 om 08:25

@ruuddd
Misschien moet Pieters een cursus gaan volgen voor al die aggressie, kan hij misschien wel nu doen. Het is niet de eerste keer dat hij van dit soort woede aanvallen heeft.
Natuurlijk gun je dit niemand, want hij moet maar afwachten of het helemaal goed komt, hij heeft nl. 6 pezen en 1 zenuw beschadigd dat is niet niks maar een feit blijft dat hij gewoon zijn woede had moeten beheersen dan had dit niet gebeurt.

Misschien leert hier van, ik mag aannemen van wel anders is hij zelf ook de hersenloze. Ik vind het lullig voor Pieters en inderdaad dit gun je niemand, maar een feit blijft dat iedereen weet dat je niet door gepantserd glas moet slaan, dan is de schade altijd enorm, dus misschien moet Pieters eens bij zijn eigen ten raade gaan hoe het komt dat hij van dit soort uitbarstingen heeft.
Gelukkig heeft hij nog geen kinderen want hoe leg je anders dit aan je kinderen uit.

21 januari 2013 om 09:55

@ Lucagio

Het gaat er hierin bij mij niet om of hij wel of niet een cursus moet volgen. Ik ben het overigens daarin met je eens hoor, want hij is echt veel te ver gegaan. Maar ik vind het ook te ver gaan dat mensen erom kunnen lachen.

20 januari 2013 om 23:07

Eigen schuld, diepe wond!

20 januari 2013 om 23:09

Elke keer is het toch weer schrikken hier op Vz.

Hele domme mensen lopen hier rond.

Owja kunnen ze hier ook ophouden met dat domme duimpjes systeem?
Je kan zo nooit fatsoenlijk een discussie aangaan. Want het enige wat men doet: O niet mee eens, duimpje naar beneden. Ipv iets te onderbouwen

20 januari 2013 om 23:17

@.sv:.

Je hebt gelijk man! Leedvermaak is weer zo makkelijk.

Ik denk dat heel veel mensen hier niet hoe het is om zwaar geblesseerd te zijn en wat je dan doormaakt. 9 maanden revalideren en dan gebeurt dit. De frustratie vind ik meer dan begrijpelijk. Natuurlijk moet je je altijd beheersen en doet hij dit helaas niet. Maar ik denk dat hier heel veel mensen eigen schuld roepen bij wie hetzelfde had kunnen gebeuren.

21 januari 2013 om 00:08

Als je het duimpjes systeem niks vind waarom kijk je überhaupt na alle reactie's??
Verder is het als je voor een team bent neem je die ploeg altijd in bescherming tijdens de reactie's en als je die club haat dan vindt iedereen het terecht logisch dus.

Reageer dan gewoon niet!!

20 januari 2013 om 23:12

Natuurlijk is het een domme actie.. Maar goed ik krijg nu toch wel een beetje medelijden met hem..

20 januari 2013 om 23:21

Dat jij 3 duimpjes omlaag hebt. Geeft gelijk het niveau van Vz-bezoekers aan.

Ik snap zijn frustratie ook, hij was 9 maanden geblesseerd en dan gelijk een rode kaart, maar hij heeft zijn woede niet afgereageerd op het veld gelukkig, en alsof hij zou weten dat hij het glas zou breken. Hij zocht gewoon iets om tegen te slaan.

Eigen schuld natuurlijk, maar ik krijg ook medelijden met hem.

20 januari 2013 om 23:22

Sorry hoor, maar als ik zoiets zou doen, dan heb ik dat geheel aan mezelf te wijten, dan hoef ik ook geen medelijden te hebben van een ander, dus ik heb ook geen medelijden met hem, iedereen met een beetje verstand, weet dat je van glas ernstige verwondingen kunt krijgen, tja als je dan toch nog zoiets doms doet, helaas, dan lig ik er niet wakker van.
Al denk ik niet dat hij de intentie had om ook echt daadwerkelijk door het glas heen te slaan

20 januari 2013 om 23:23

Ik vind het zuur voor die jongen dat ie in zijn eerste wedstrijd na zo'n lange revalidatie rood krijgt.
maar dat die dan als een dolle stier dat raam doorslaat. Eigen schuld. Het is dat hij een voetballer is. Maar ik weet zeker als ik dit zou doen, ik een ontslagbrief op mijn ziekenhuis bed had gekregen.

20 januari 2013 om 23:25

De pec vogel die pietertje kan echt niet voetballen,... Nee zoals supporerdgroep van psv al zei: wij zouden voor zon actie een stadionverbod krijgen, ben erg benieuwd naar de berisping van dick, hij laat zn team en club aardig in de steek zo..

6 weken man man dit is toch dom en zonde.
Over een voorbeeld functie gesproken pfff.

Had je de kans om je plekkie terug te pakken van een geblesseerde jetro, sla je je arm kapot...

Lol, sukkel eerste klas.
Lullig, maar zelf naar gemaakt. Dit is geen blessure waar je niets aan kan doen!

Ja gast hoeveel baal je nu van jezelf?
Wel jammer, heel erg jammer ook voor psv

Studio voetbal zegt dat er pezen en zenuwen doorgesneden zijn.
Einde seizoen?

20 januari 2013 om 23:03

6 pezen en 1 zenuw, als aanvulling.
Dit seizoen over en sowieso de toekomst onzeker.
Allemaal aldus studio voetbal.

20 januari 2013 om 23:05

Wow, hoe zo iets kleins zoveel gevolgen kan hebben zeg, een keer je kop verliezen en misschien goodbye carreer

20 januari 2013 om 23:10

Pezen herstellen heel slecht en dan hebben we het nog niet over de zenuw. Pieters mag blij zijn als zijn als hij 100% hersteld.

20 januari 2013 om 23:14

Dat is inderdaad nog de vraag of dat goedkomt, een pees kan opzich nog wel, maar een zenuw...

20 januari 2013 om 23:25

Zenuwen zijn indien helemaal doorgesneden bijna in elk geval niet meer bruikbaar.

20 januari 2013 om 23:26

Depends, kan nog wel, maar de revalidatie duurt dan wel heel lang...

20 januari 2013 om 23:29

pezen valt nog mee maar die zenuw zal altijd een blijvend letsel nalaten hij zal zijn arm/hand nooit meer hetzelfde kunnen gebruiken want zenuwen groeien niet simpelweg terug ik vrees dat hij hier nooit 100% meer van gaat herstellen.

20 januari 2013 om 23:37

belgie, dat kan je niet van tevoren zeggen, het kan helemaal genezen. Maar dat is net als een beenbreuk, dat komt ook niet altijd 100 procent goed.

20 januari 2013 om 23:38

alleen groeien beenderen terug aaneen zenuwen niet

20 januari 2013 om 23:41

Zenuwen zijn inderdaad verbindingen die niet meer aangroeien. Is het stuk, is het stuk. Daar is niks aan te redden.

20 januari 2013 om 23:47

False, mijn linkerbeen is het bewijs, die hebben ze ook per ongeluk doorgesneden bij operatie aan mijn knie, en is weer aan elkaar gezet en begint nu ook steeds beter te gaan.

21 januari 2013 om 00:29

Toekomst lijkt me wel heel overdreven, met een probleem aan de hand kan je natuurlijk wel spelen, het is niet zo dat het in zijn been is, het probleem is alleen dat hij dan waarschijnlijk niet zal kunnen ingooien. Het is in ieder geval triest van en voor Pieters dat het zo is gegaan, in een zekere zin snap ik de frustratie, omdat ik zelf ook al erg lang (1,5 jaar) geblesseerd ben. Hij moet alleen als professionele voetballer z'n kop d'r bij houden en denken ik ben op camera inhouden.

21 januari 2013 om 14:50

Hoezo goodbye carreer?
Shirtje trekken en hands maken hoort niet bij voetbal hoor, alhoewel, bij Psv...
Bij PSV trekken ze inderdaad wat vaker aan shirtjes dan gemiddeld, maar op hoog niveau en een beetje goede scheids lukt je dat niet meer, of het gaat echt ten koste van het voetbal.
Europees raakt PSV dan ook niet zoveel.

Zo genoeg uitleg?

Man, Pieters je verpest het nu echt voorjezelf
Waarom moet die man zo boos reageren, sliding van achter is gewoon rood klaar.
Snap niet dat hij helemaal door het lint is gegaan, geef mij maar Jetro

20 januari 2013 om 23:25

Niet elke voetballer verdient het om prof te zijn. Pieters is altijd al een matige speler geweest ik denk dat Psv beter af is zonder hem. En dat neemt het feit niet af dat ik het voor die jongen zeer triest vind.

Dom Dom Dom van Pieters. Wat heeft het nou nut om tegen een raam aan te slaan ?

Hoe pijnlijk dit ook is, eigen schuld dikke buld. Als je jezelf niet onder controle kan houden na een rode kaart, moet je je serieus afvragen of je wel een voorbeeldfunctie als deze kan vervullen. Vervelend voor die jongen, maar dit was gewoon erg dom.

Eigen Schuld , Dikke snee

On: Echt waar , dit hoort niet. Goed voorbeeld voor de jeugd dit!

PSV schorst hem dus niet voor zijn daden?

20 januari 2013 om 23:05

wow ik lig hier echt in een deuk. Eigen schuld dikke snee hoe kun je het bedenken!

20 januari 2013 om 23:59

Haha ik moest hardop lachen om deze heerlijke reactie

Ik hoor net bij studio voetbal dat ie 6 pezen en 1 zenuw heeft beschadigd. Echt abnormaal hoe je van een mug een olifant kan maken.

Verschrikkelijk.

Wat een sukkel is het ook, 6 weken eruit, terwijl die misschien maar één of twee wedstrijden schorsing zou krijgen. Eigen schuld.

20 januari 2013 om 23:08

Nog meer waarschijnlijk, er is meer schade dan enkel die slagader, waarschijnlijk ook nog pezen en zenuwen beschadigd, dat duurt nog langer dan 6 weken weet ik uit eigen ervaring.

20 januari 2013 om 23:12

Wat dan? Ik weet dat het niet goed gaat met onze club, maar sla jij ook ramen in bij elke nederlaag die we lijden de laatste tijd? (flauwe grap). Maar ben er wel benieuwd naar verder.

20 januari 2013 om 23:16

Nee, is opzich wel een apart verhaal, ik was in een bezopen bui in een vlaggenmast geklommen, met mast en al naar beneden gedonderd en toen mijn kniebanden beschadigd. So far so good, werd daaraan geopereerd, maar toen hebben ze dus een zenuw in mijn been geraakt bij die operatie en ik heb dus weinig tot geen gevoel in mijn linkeronderbeen, het gaat steeds iets beter, maar ben nu zo'n 4 jaar daarmee bezig en is nog niet goed.

20 januari 2013 om 23:21

Oke, jeetje, wat zuur man. Iedereen doet weleens gekke dingen als ie dronken is...maar dat artsen zo'n blunder maken, is wel echt zuur dan. Sterkte in ieder geval en succes met herstellen!

20 januari 2013 om 23:23

Het zag er ook niet best uit. Als er pezen of zenuwen zijn geraakt is het maar de vraag of het ooit goedkomt.

20 januari 2013 om 23:53

Dank je, er zit lichter vooruitgang in, dus wie weet komt t ooit weer helemaal goed. Maar zelf voetballen kan ik nu niet zo lang, een helft is eigenlijk al net te veel.

20 januari 2013 om 23:59

Oke, dat is mooi! In ieder geval 'mooi' dat je nog af en toe een balletje kan trappen. Hele wedstrijden zou natuurlijk het mooiste zijn, maar het had natuurlijk veel erger kunnen aflopen lijkt me.

21 januari 2013 om 00:09

Daarom he, t glas is halfvol. Maar verschil is wel dat t bij mij wel gelijk werd gezien en ook gelijk zo goed mogelijk hersteld is, bij pieters is dit waarschijnlijk anders.

20 januari 2013 om 23:11

Die schorsing pas laten ingaan zodra hij volledig is hersteld, anders kun je hem net zo goed niet schorsen

20 januari 2013 om 23:17

Bij een schorsing maakt t niet uit of je geblesseerd bent of niet, je mag zoveel wedstrijden niet op het wedstrijdformulier staan.

20 januari 2013 om 23:22

Dat zal de knvb niet doen, maar PSV kan dat als signaal wel doen, maar dat zie ik niet gebeuren.

20 januari 2013 om 23:27

Het zou PSV sieren als ze Pieters zijn salaris inhouden voor de periode dat hij geblesseerd is.

21 januari 2013 om 07:37

Afca013....

haha....deden ze bij ajax ook of niet met suarez....... ???

21 januari 2013 om 08:40

@debestepsv
Dat is een heel ander verhaal toch. Suarez heeft zichzelf nooit geblesseerd met een actie buiten het veld, dus is totaal niet relevant.

Ik zou als ik PSV was hem openlijk zijn excusses laten maken in het stadion tijdens de eerstvolgende thuiswedstrijd, daarnaast zijn salaris terugbrengen tot 70% en hem verplichten om een cursus te volgen om zijn zelfbeheersing te leren beheersen en om te gaan met zijn woede aanvallen.

Hij was net terug dus begrijp ik de frustratie wel maar om een ruit neer te slaan en jezelf verwonden?nu moet hij nog langer wachten.

oef, dat is nog vrij lang ook, kan dus zelfs 3 maanden duren, pfff.
Dat had ik toch niet verwacht, maar ja goed, eigen schuld.
Medelijden hoeven we dan ook niet te hebben, ik denk echter wel dat het de laatste keer is dat hij zoiets doet... (laten we het ook hopen)

Misschien heeft die ook wel het dak van de Arena kapot geslagen

20 januari 2013 om 23:27

Zag daar geen bloed hoor :O

21 januari 2013 om 09:27

Nee, dat was van Rhijn natuurlijk!

Dom dom dom, echt hoe krijg je het in je verstand. Je verpest het voor jezelf en de club , hoop dat PSV zelf ook nog een straf geeft.

Zijn irritatie is te begrijpen, na zo'n lange blessure weggestuurd worden met rood. Maar om je vervolgens zo erg te laten gaan is buiten proporties. Hiernaast moet je je misschien ook afvragen of zo'n man niet tegen zichzelf in bescherming moet worden genomen door de werknemer van de staf van PSV die meeloopt. Je hebt door dat hij belachelijk over de rode is, neem die jongen tegen zichzelf in bescherming.

Al met al, erg dom van Pieters.

Pech gehad Pieters, eigen domme schuld. Bij studio voetbal zitten ze ook zo stom te lullen met hun medelijden, zielig etc. Hou op man, als je boos doet omdat je rood pakt moet je eens ff nadenken. Als het terecht is heb je geen rede kwaad te zijn. Domoor...

20 januari 2013 om 23:08

Echt he dat is te schandelijk voor woorden vooral die Waterreus. Met ze je kan niet meer boos op die jongen zijn en weet ik veel wat. Natuurlijk wel door iets wat totaal achterlijk is ben je gewoon minimaal 6 weken je speler kwijt. Maar helemaal hoe die rode kaart tot stand gekomen is vraag me wat die dan gedaan had als die net zon belachelijke rode kaart als die speler van Ajax gekregen had

20 januari 2013 om 23:16

Waterreus was eigenlijk nog een soort van netjes en die verwoorde het heel goed. Hij heeft zelfs letterlijk gezegd: "door deze blessure zou je het hem bijna vergeven, maar dat mag niet gebeuren"

Waterreus veroordeelde de actie an sich. Maar hij vond het wel triest voor Pieters.

20 januari 2013 om 23:09

Dat Studio Voetbal praat voetballers altijd maar goed. Morgen Voetbal International kijken, daar zitten de echte kenners. Ik weet nu al dat Johan Derksen hem volledig gaat afkraken.

20 januari 2013 om 23:30

Je kan ook zo als Van Rhijn van het veld gaan. en dat was nog een Onterechte rode kaart (op dat moment) die van Pieters was gewoon terecht. En dat excuus dat het zielig is omdat hij zolang geblesseerd is geweest? mag dan alles? Stel je komt net uit een lang revalidatieproces, en je wordt er in je eerste wedstrijd weer uitgestuurd, dan nog is deze reactie belachelijk. Als iedereen zou zo doen, zou er geen raam meer in de Allianz Arena zitten

20 januari 2013 om 23:42

Klopt ja, er kan nog zoveel gebeurd zijn, profvoetballers hebben een voorbeeldfunctie. Ze weten dat ze gevolgd worden met de camera als ze van het veld lopen, dus dan moet je je beheersen als professional.

Van Rhijn heeft volgens mij nooit eerder rood gehad, die ging doodleuk op de bank zitten, haha!

En de Allianz Arena is een plastic bak, wat is dat lelijk zeg! Ben er van de zomer geweest, heeft niks weg van een voetbalstadion..

20 januari 2013 om 23:47

haha dat viel mij ook op ja. Hoe zit dat eigenlijk, moet je dan de catacomben in of mag je ook gewoon blijven zitten?

20 januari 2013 om 23:58

Nee, hij werd daarna weggestuurd. Je bent verplicht de catacomben/kleedkamer in te gaan. In ieder geval moet je van het veld af.

21 januari 2013 om 00:13

Je moet "achter de draad", zoals ze t bij ons noemen, dus echt van het veld en ook achter de omheining, je mag wel gelijk op de tribune gaan zitten als je dat wil.

Oh hij is er nog goed vanaf gekomen als je ziet wat er allemaal gescheurd is en weet ik veel wat. Maar ben blij voor hem dat er niks echt ernstigs gebeurd is want dat gun je hem ook weer niet dat die er blijvend wat aan over houd. Maar voor de rest kan je zeggen je hebt het zelf gedaan dus als speel je de rest van het seizoen niet meer dan heb je het eraan te danken dat je het IQ van 2 bakstenen heb.

Verschrikkelijke Waterreus zit het natuurlijk weer helemaal te verdedigen die vent is ook om te kotsen

hij kan maar beter stoppen met voetbal en een cursus woedebeheersing volgen

6 pezen en 1 ader doorgesneden , ze gaan nu kijken met de plastisch chirurg hoe ze dit gaan doen. Erg sneu voor die jongen, zo jong nog en al zoveel diepte punten. Ik hoop het beste.

Ik hoor net 6 pezen en een zenuw door. Het is nog maar de vraag of die arm volledig herstelt.
Kun je iemand nog meer straffen dan dat?

Aanvulling voor alle reacties hieronder:
Nergens in mijn tekst staat dat Pieters hier niet zelf voor verantwoordelijk is of dat hij geen straf moet krijgen. Welke boete of schorsing kan een club opleggen die harder aankomt dan dit? Ze zullen hem heus geen jaar schorsen en boete van 10 miljoen opleggen. Elke straf is slechts voor de sier.

20 januari 2013 om 23:08

Straffen? Dit deed ie toch helemaal zelf? Kan er geen medelijden mee hebben

20 januari 2013 om 23:10

Doet hij toch zelf? Schandalig gedrag was het. Ik hoop dat PSV hem nog een flinke straf geeft ja. Dat zou wel het minste zijn wat ze kunnen doen en een voorbeeld geven is ook wel zo netjes.

20 januari 2013 om 23:15

Ik denk niet dat jij de strekking van mijn verhaal begrijpt. Is er een straf die de club kan geven die harder aankomt dan wat hem nu overkomt?

20 januari 2013 om 23:20

Er is weliswaar waarschijnlijk geen straf die erger is. Tenzij je martelen natuurlijk mag toepassen. Maar dat betekent niet dat je dit als club niet moet veroordelen. Hoe erg de gevolgen van de actie op zichzelf zijn.

Maar helaas kwam er vandaag al naar buiten de dat straf niet naar buiten gebracht zal worden en we zullen het dus nooit weten. Wel jammer aangezien hij publiekelijk in de fout is gegaan. Het had dan ook niet meer dan logisch geweest als hij publiekelijk zijn straf moest ondergaan.

Nu weet je nooit wat voor straf Pieters zal krijgen. Is het een geldboete voor de kosten van het raam? Of is het 3 wedstrijden schorsing die hijh toch wel mist. We zullen het nooit weten.

20 januari 2013 om 23:20

Op die manier misschien niet. Boetes of een aantal wedstrijden schorsing zijn niets met misschien wel einde loopbaan voor Pieters. Op die manier heeft hij zichzelf wel heel dom gedrag, omdat hij zichzelf niet even kon beheersen. Als je dat bedoelt, heb je zeker een goed punt ja.

20 januari 2013 om 23:28

Jaa een stadionverbod??

20 januari 2013 om 23:33

Inhouden van Salaris in de herstelperiode?

20 januari 2013 om 23:15

Omdat hij met zijn idiote kop dit doet, en daarbij zich zelf verwond verdiend ie geen straf?
Gewoon tijdens de hele duur van de blessure geen salaris geven, en na volledig herstel pas de schorsing van 4 wedstrijden van de Knvb laten ingaan

20 januari 2013 om 23:17

Waar lees je dat hij geen straf verdiend? Ik vraag me gewoon hardop af welke straf hem meer zou raken dan de situatie waar hij nu in zit. Een straf moet toch ook een bepaalde uitwerking hebben.

20 januari 2013 om 23:20

@afca013
Die laatste stuk gaat niet werken gezien een schorsing van de Knvb gelijk ingaat als de speler de straf accepteert.

20 januari 2013 om 23:26

@tubes, ik lees het ja, verkeerd gelezen door mij

@flipa, dat bedoel ik, dan heeft hij weinig aan een schorsing want hij kan toch niet spelen, wandaar dat het eigenlijk pas moet ingaan op een later tijdstip.
# of 4 wedstrijden zal hij altijd accepteren, heeft ie toch geen last van

20 januari 2013 om 23:16

Dat doet die toch helemaal zelf. Als ik zon idioot ben ik noem maar wat door me arm in het vuur te steken helemaal verbrand raak doe ik het toch ook zelf. Dit is precies het zelfde als je een ruit door slaat weet je dat het op zijn minst pijn gaat doen en van beide dingen zeg je waarom doe je dit. En iedereen met meer als 1 hersencel weet dat je wat verkeerds kan raken. Natuurlijk gun ik die jongen niet permanente schade aan zijn arm. Maar hij mag wel flink op de blaren gaan zitten+ een flinke straf erbij krijgen

20 januari 2013 om 23:19

Waar ontken ik dat het zijn eigen schuld is? Ik vraag me af welke straf meer aankomt dan de angst om het gebruik van je arm kwijt te raken. Schorsing en boete maken dan niet veel indruk lijkt me.

20 januari 2013 om 23:22

Ah sorry heb ik je denk ik verkeerd begrepen. Nee maar ik heb er ook altijd voor gepleit om hem pas een schorsing te geven als die weer helemaal hersteld is. Neem aan dat die het dan wel gewoon goed voelt want dit moet je niet als club over je heen laten gaan. Maar als je hem nu straft zal het hem inderdaad worst wezen maar had sowieso tot die tijd zijn salaris ingehouden

20 januari 2013 om 23:28

Je kunt een boete opleggen maar al die tijd inhouden van salaris is juridisch een lastig verhaal. Het contract geeft daar over het algemeen weinig ruimte voor. Er raken vele duizenden mensen ieder jaar gewond door hun eigen schuld, maar dan mogen niet ineens de salarissen worden al die tijd ingehouden worden.

20 januari 2013 om 23:22

@tubes

Je hebt wel een punt hij kan wel 100 straffen krijgen, maar niks is erger als je dadelijk je arm niet volledig hersteld. Zo'n boete en schorsing komt hij wel overheen, maar als je dadelijk je arm niet meer normaal kan gebruiken daar moet je hele leven mee zien te leven.

20 januari 2013 om 23:27

Ik begrijp wat je bedoelt. En bij uitzonderlijke situaties kun je er ook voor kiezen om iemand geen straf te geven omdat hij al genoeg straf heeft gehad. Maar hij moet ook voelen dat 'ie z'n werknemer er mee heeft en niet alleen zichzelf. Hij mag niet na tien weken gaan denken: Goh, gelukkig ben ik hersteld, nu kan ik weer voetballen. Ik zou hem nog wel een straf geven.

Maandag nog een dikke boete erop en klaar is kees.
Wat bezielt je in eerste instantie om zo in te komen van achter, een uur lang gaan lopen mekkeren bij de scheids en dan zo het veld afgaan..

Daarnaast zo'n overtreding is niet professioneel als we 2-1 achter staan..

20 januari 2013 om 23:15

Het was niet al te lang daarvoor 1-3 geworden en leek heel erg op een irritatie sliding. Het liep niet en de wedstrijd leek verloren te zijn. Al doet Pieters Psv natuurlijk op dat moment de das om met zijn rode kaart. Toen kreeg de wedstrijd officieel een slotje.

Super dom, naait zichzelf en Psv. Disciplinaire straf zou hier op zijn plaats zijn.

Hahaha, eigen schuld, dikke bult. Met dit soort randdebielen kan ik nou niet bepaald medelijden hebben. Profvoetballers hebben een voorbeeldfunctie en zeker wat er de laatste tijd allemaal gebeurd is, is dit zo dom.

Wanneer die kerel weer fit is, hoop ik dat PSV hem ook nog een flinke schorsing geeft. Jammer dat ze hem niet gaan ontslaan, want ze willen nog wel aan hem gaan verdienen. Maar een normaal bedrijf zou zo'n werknemer allang ontslagen hebben bij dergelijk gedrag.

Dat betekent dus dat 'ie 10 wedstrijden geschorst moet worden. Gaat niet gebeuren, dat weet ik ook wel. Maarja.

Slim, maandenlang eruit geweest, eindelijk weer kunnen voetballen en dan doe je dit uit frustatie... Hopelijk leert hij ervan!

Wat ongelofelijk dom zeg.. Net terug van een blessure, kan je weer 6 weken toekijken omdat je jezelf niet kan beheersen. Kom op zeg.

Wie z'n billen verbrandt, moet op de blaren zitten. Sorry hoor, maar als je zo'n actie maakt dan ben je gewoon een sukkel.

Tot hij genezen is salaris inhouden en eventueel beboeten. Belachelijke mannetje. Kan me de frustratie voorstellen maar om je dan als zo'n idioot te gedragen? Nee! Psv betaalt je salaris en dan blesseer je jezelf salaris inhouden dus en contract ontbinden aub.

20 januari 2013 om 23:35

Je neemt me de woorden uit de mond. Dit gedrag is op geen enkele manier goed te praten. De Knvb moet gewoon ook optreden tegen deze vent

Pieters bedankt nu heb ik mooi raampje kennen plaatsen
Je ken nie boksen he pietertje

Ook zonde van het raam trouwens.

Jammer voor PSV dat ze nu nog een geblesseerde erbij hebben. Ik zou de schorsing van de KNVB nog bovenop het herstel plakken als je snapt wat ik bedoel.

Hahah die jongen is zo dom hè 9maanden niet gespeeld, 1e wedstrijd meteen rodekaart en dan ook nog 6weken weer niet meedoen hahahahahah

Dit gun je niemand 6 pezen en 1 zenuw afgescheurd

20 januari 2013 om 23:25

Dit gun je inderdaad niemand, maar ik heb weinig medelijden met Pieters. Hij is zelf verantwoordelijk en niemand anders. Het is sneu voor hem, maar het was gewoon een hele domme actie. Dan moet hij ook maar met de gevolgen zitten vind ik.

20 januari 2013 om 23:31

Elk nadeel heeft zijn voordeel namelijk Bouma gaan we gelukkig nog meer in actie zien was al bang om het duo Marcello en Bouma nooit meer samen te zien spelen.

20 januari 2013 om 23:37

Niemand gunt hem ook blijvende schade, maar medelijden kan er niet voor opgebracht worden.

Ik denk dat Pieters nu wel zwaar genoeg gestraft is voor zijn onbezonnen actie.

Pieters houdt totaal geen rekening met het belang van de club en haar supporters. Een waardeloze actie. Wat mij betreft krijgt hij een boete die even hoog is als de tijd dat hij niet kan spelen.

Ik neem aan dat PSV zijn salaris niet overmaakt de komende 6 weken?

Ontzettend dom. Kom je net terug van een blessure, doe je dit na een in mijn ogen ook nog eens terechte rode kaart.
Minimaal 6 weken uitgeschakeld. Lijkt me niet nodig om als PSV zijnde daar nog eens iets bovenop te doen, behalve inkorten op loon zolang hij niet kan voetballen en een nieuwe ruit betalen. Meer zou ik overdreven vinden.

20 januari 2013 om 23:34

De beste man is geworden waar dagelijks in Nederland mischien wel Miljoenen Mannen van dromen namelijk profvoetballer zijn. ( okay niet bij psv maar je begrijpt me wel )

Als jij je zelf zo slecht onder controle heb dan hoor je niet in het profvoetbal thuis.

21 januari 2013 om 00:03

Alsof de profvoetbalwereld zo vol zit met modelburgers... Pieters is niet de eerste en zeker niet de laatste die aantoont naast profvoetballer ook nog een mens te zijn. En ergens is dat maar gelukkig ook.

21 januari 2013 om 15:38

Gozer je hebt een voorbeeldfunctie en Pieters heeft daarin haalt gefaald. Je moet het zien naar psv toe. Pieters heeft psv al miljoenen gekost en heeft net 9 maanden niet gespeeld. Advocaat had zich er op verheugd dat een redelijke back weer inzetbaar zou zijn. Nu is de conclusie dat het 3 maanden kan duren.

20 januari 2013 om 23:54

Joeyc,

Gewoon een kleine geldboete en dat geven aan een goed doel is wel voldoende. Pieters is door zijn blessure dan wel verder genoeg gestraft.

Niet de eerste speler die zich zo gedraagt na een rode kaart. Menig eredivisiespeler heeft een reclamebord of duur kapot getrapt/geslagen. Romere van az heeft ook zijn hand wel eens kapot geslagen. Pieters is zo dom geweest om bewapend glas stuk te slaan. Ik keur de actie totaal niet goed en ik vind dat iedere voetballer moet stoppen met dit onnodige en onsportieve gedrag. Toch had ik het absoluut niet verwacht van Pieters. Is altijd betrokken bij de supporters en erg sociaal. Ik hoop dat Pieters snel herstelt en heeft geleerd van deze domme actie.

20 januari 2013 om 23:30

T verbaasde mij al dat ie het uberhaupt kapot kreeg, dat spul moet sterker zijn en nog sla je t zo kapot...

20 januari 2013 om 23:51

Stravven,

Natuurlijk is dat sterk spul, want Pieters heeft niet voor niets nu zijn pezen en een spiertje gescheurt. Pieters zou wel zo hard geslagen hebben dat hij meteen met zijn hele arm door het glas is gegaan.

Mijn zoon heeft ooit jaren geleden een dichtslaande deur proberen tegen te houden en dat enorme litteken zie je nog steeds op zijn arm. Bij hem moest alleen dat stukje huid dat los hing aangenaait worden, laat staan hoe het nu met Pieters afgaat.

20 januari 2013 om 23:39

Maar volgens mij sloeg Romero tegen een muur uit frustratie over een nederlaag in de beker niet om een rode kaart

Eigen schuld, geen medelijden mee. Moet je maar normaal doen. In 1 keer door dat ruit kom je niet zomaar. Dan ben je echt van het padje af. Geen salaris meer geven totdat hij weer wedstrijdfit is.

Je gunt het niemand, maar we moeten nou niet doen alsof dit per ongeluk is gebeurd. Ieder persoon met een beetje verstand weet dat je niet tegen een raam moet slaan. Als je blijkbaar zoveel moeite hebt om je emotie de baas te zijn, moet je je afvragen of je geschikt bent als profvoetballer, met name als international. Als je nou uit je woede een prullenbak omver trapt (keur dat ook niet goed) dan kan ik me dat nog enigzins voorstellen... Maar we moeten nu niet gaan doen alsof het hem dik onrecht is aangedaan! Hij kan zeker in deze situatie maar naar 1 persoon kijken en dat is naar zichzelf!

Dit kan PSV wel eens het lang gehoopte kampioenschap kosten.
Stomme reactie, maar het is een moment, je denkt van te voren niet, als ik nu deze ruit insla, dan gebeurt er dit , dus makkllijk gezegd stom, iedereen heeft wel eens zijn mindere momenten.
Een verdediging met Pieters erbij zou meer vertrouwen moeten geven, maar dat is nu ook zeker voorlopig over.
NL elftal selectie ziet er dus voor dit seizoen ook niet echt in.
1 moment kan dus veel betekenen in je leven.

20 januari 2013 om 23:36

Door mij maar dan Blind en Willems samen met De Vrij , BMI , Buttner , Van Rhijn , Van Der Wiel, uitvechten hebben we Pieters echt niet bij nodig. Genoeg spelers

Blessuregevoelige jongen die pieters... als pieters zo doet, dat schelden en deuren inslaan en door ramen heen slaan dan spijt het,me niks dat hij nu weer zo'n tijd eruit ligt. Niet dat hij de enige speler is die scheldt, maar door een ruit heen slaan is wel heel dom.br

6 pezen en 1 zenuw beschadigd en via een plastische chirurg moet het opgelost worden, dat is niet zo mooi. En hij mag in ze handen knijpen dat dit erbij blijft. Straks is het nog allemaal erger.

Sterkte Pieters.

20 januari 2013 om 23:31

Hij moet blij zijn als ie in zijn handen kan knijpen bedoel je.

Nou Pieters, ik hoop dat het je allemaal waard was. Een voordeel is dat een schorsing van zijn rode kaart niet veel uitmaakt aangezien hij toch niet kan voetballen.

Na Toivonen en Narsingh ben je Pieters ook kwijt en Willems kampt ook nog met een blessure volgende weekbouma linksback joepie....

Ze zeggen net bij studio voetbal dat hij 6 pezen en 1 zenuw heeft afgescheurd. Nou als dat echt waar is dan is hij niet enkele weken uit de roulatie hoor maar enkele maanden. Dan is het de vraag of het ooit nog goed komt met z'n arm.

20 januari 2013 om 23:41

Nee maar met 6 weken kan hij weer spelen, hij zal echter wel een fysio moeten blijven bezoeken en waarschijnlijk met een brace om spelen.

Hoe dom dit ook is, ik vind het erg triest voor deze jongen. Natuurlijk wil ie dit niet. Pure emotie. Erg dom! Maar ergens snap ik dat je je frustratie kwijt wil. Ik sla na een verloren wed ook wel eens tegen een deur. Deze blessure is heftig. Ik hoop alleen maar dat het nog goed komt met die arm. Dit is al een straf op zich. Een beetje meeleven mensen. Iedereen is mens.

zo zie je maar weer je frustraties afreageren doet pijn!

@ Erik Pieters,

Je mag je nog gelukkig prijzen dat je na je schandalige gedrag nog een werkgever hebt.!
Emotie is een ding maar JIJ sloeg gewoon TE VER door. Bedankt om PSV te schande te maken.
Ik hoop dat je veel pijn lijdt en er van leert .... JIJ bent zelf de schuldige !
Schlemiel van 2013 ! proficiat, Sukkel !

En nee, ben niet voor Ajax.

20 januari 2013 om 23:40

Dank je wel dat je na dit prachtige betoog toch nog even aan vz duidelijk wil maken dat je niet voor Ajax ben. Wat heeft dat er nou mee te maken net alsof alle Ajax fans zo hatelijk zijn.

Bij deze Pieters ik hoop je nooit meer te hoeven zien in Oranje was toch een noodoplossing maar ik hoop wel voor jou dat je zonder al te veel schade snel weer zult herstellen zonder pijn.

En ja , ben wel voor Ajax.

Het ergste is die kreet met die ziekte!!! Sorry maar ik vindt dat hij een paar ziekenhuizen langs mag en terminale patiënten mag uitleggen dat hij het zo niet bedoelde!! Wat betreft schorsingen ben ik het eens met eerst herstellen daarna schorsen!! Verder vind ik dat de Fifa een regel mag invoeren die voorziet in schorsen zolang de aangebrachte blesure bij de tegenstander duurt plus het aantal wedstrijden wat ervoor die rode kaart staat! En de club het recht tot 75% korten op het salaris!! Ik denk dat dat ze wakker maakt!!

Salaris inhouden tot herstel en overmaken naar het k***fonds

20 januari 2013 om 23:42

wat riep hij dan precies? dat heb ik gemist?

@skila er word ook gezegt dat hij dit jaar niet meer in actie komt dus word afwachten

Zou hem een dikke boete geven. Weet niet hoeveel hij verdient maar hij heeft nu 1 jaar lang salaris ontvangen terwijl hij er geen flikker voor gedaan heeft, hij komt terug en gelijk 1e wedstrijd vern**kt hij het. Ik zou hem een boete van zo'n 1miljoen geven als het niet minder is, en dit keer gaat die boete naar de club, niet spelers. Wat een speler zeg...

Soms praten die Engelsen over Useless spelers.. nou Erik Pieters, dat ben jij grote vriend. You are Useless mate, get the ***** out.

Pieters vertoont wel vaker dit wat autistische gedrag. Daarom enigszins raar dat hij niet direct bij t verlaten van het veld 'opgevangen' werd door iemand van Psv. Kijk naar die ogen van m en je kunt agressie verwachten....
Wat de arbitrage betreft: rood kun je geven voor deze te laat ingezette sliding van achter....zo:-)'n zelfde overtrefing van van Rhijn op Boetius wordt dan enkel met een standje (geen geel zelfs) afgedaan. Ook dat verschil in arbitrage is frusterend voor spelers

20 januari 2013 om 23:43

Deze twee overtredingen zijn moeilijk te vergelijken. De ene was een sliding, de andere meer een staande actie. Maar je hebt gelijk, in sommige gevallen is het verschil in arbitrage schrikbarend.

20 januari 2013 om 23:53

Klopt, maar beide van achter en zeker die van van Rhijn in mijn optiek niet met de bedoeling de bal te spelen, maar Boetius te intimideren. Rood naar mijn mening (ben gn supporter van welke topclub ook). Eenheid van arbitrage, evt. Correctiemogelijkheid via een videoref (bijv als bij toprugby) kan frustaties voorkomen. Zo'n figuur als Pieters is gewoon niet in staat om met zn emotie/frustatie om te gaan...

Hallo jongens,mijn naam is pim. Mijn vader las net deze reacties en is erg geschrokken van de jongetjes die pieters zo aan het pesten zijn en het leuk voor hem vinden dat hij pijn in zijn arm heeft. Van mijn papa mag ik daarom niet meer op voetbalzone zitten en moet ik verplicht ajax supporter worden.

Het is heel simpel: je moet hem gewoon een boete opleggen ter hoogte van zijn afwezigheid.

20 januari 2013 om 23:50

geen salaris zolang hij eruit ligt

21 januari 2013 om 00:06

Precies. Sowieso vind ik dat clubs dat prima zouden kunnen doen bij bepaalde overtredingen. Blessure doorbetalen a la, maar een volstrekt onnodige rode kaart pakken en daarmee bijvoorbeeld een maand geschorst worden zou ik als club bestraffen door salaris in te houden. Die rare Fernandez heeft vorig jaar 8 wedstrijden door schorsing gemist! Dat is zowat 1/3 van de competitie. Belachelijk.

Idioot-pieters verdient een boete ter hoogte van afwezigheid en het ingehouden salaris mag naar het Kwf.

Wat een amateur die Pieters. Krijgt bakken met geld voor het dramatische spel wat die vertoond en dan dit ook nog eens. Triest

20 januari 2013 om 23:52

Doe is even normaal man, voetbal is emotie dat kan lijden tot zulke dingen, misschien vond hij zichzelf wel enorm dom dat hij rood kreeg en ging hij door het lint, Pieters was net terug van een blessure denk je dat hij gelijk gaat schitteren zo een jonge moet je rustig inbrengen, voor zijn blessure was hij gewoon goed en ik ga er van uit dat hij een comeback gaat maken, als je gaat reageren doe het dan wel met een onderbouwing en niet zo een zielige bericht plaatsen, als je een echte voetbal liefhebber bent dan heb je emotie's en hij heeft zijn emotie's gewoon verkeerd uit gedrukt op dat moment dacht hij er niet aan.

Dat geld voor alles trouwens als je om je hobby geeft en het gaat niet dan word je gefrustreerd hoe komt dat? door emotie's...

Pieters blijkt toe te geven groot fan te zijn van vechtfilms -_-

voor een ervaren professional is dit ongelovelijk dom en ik vind dat hij best flink gestraft mag worden door Psv. De club heeft veel in die knuppel geinvesteerd om hem weer fit op het veld te krijgen slaat hij zichzelf weer voor mogelijk maanden de lappenmand in...wat bezield de beste man?? De actie was rood en op z'n minst heeft hij moeten aanvoelen na z'n actie dat het fout kon gaan ...en dan kan ik nog inkomen...door de frustratie van de wedstrijd en het feit dat je na maanden weer eens op het veld stond dat je niet al te vrolijk het veld afloopt maar als je jezelf uit de competitie beukt zitten er een paar draadjes niet helemaal goed.

Ach die weken niet voetballen zijn alleen maar goed voor zo een jongen. Als PSV nou eens de tijd dat ie niet kan spelen eens zijn salaris niet uitbetaald zou helemaal ideaal zijn. En als dat niet kan gewoon datzelfde bedrag in de vorm van een boete. Wat een pannenkoek is het ook.

Heb echt geen goed woord over voor Pieters, geen medelijden en geen begrip. Buitengewoon onprofessioneel. Wat een rund!

Dat zal hem leren door met zo'n erge ziekte te schelden.

Hahah wat een tjap die Erik. Mag hij eindelijk weer ballen, laat hij meteen zn team en zn club in de steek. Ook echt direct 6 weken eruit. W

Jammer dat het zo is gegaan, volgende keer zal hij wel 2 keer nadenken, van fouten leer je hij weet nu dat hij PSV en zichzelf er mee heeft, zoals ik al eerder aan gaf emotie's doen veel met je.

Waarom hangen ze niet gewoon in de catacombe een bokszak op? Is het probleem met stoeltjes, reclameborden en ruiten opgelost.

Erg vervelend voor hem,hij is degene die zich zelf heeft gestraft,met enige pech nooit meer 100% gebruik van zijn arm.

Emoties zorgen ervoor dat je je arm er bijna afzaagt door een stuk glas. Pieters wou gewoon graag naar de afrika cup en daarom was hij gefrustreerd

Als het waar is wat ik boven lees en hij 5 pezen en een zenuw heeft (door)gesneden zal het herstel veel langer zijn en de kans op volledig herstel klein...pezen herstellen slecht na volledig afsnijden en de zenuw kan wel een voor een levenlang pijn, krachtverlies (net al sbij de pezen) en/of gevoelloosheid veroorzaken..wat een enorme druif is die Pieters!

beter stopt hij met voetballen en wordt ramenlapper :P

On

ziet er niet best uit voor hem zo te lezen, maarja heeft hij totaal aan zichzelf te danken.

Tuurlijk gun je het hem niet, maar wel een keer goed dat dit eens bestraft word. Conboy ging ook zo tekeer, terwijl die terecht rood kreeg. Kan je daarna wel je excuses aanbieden, maar dan moet iedereen het maar accepteren. En als een scheids een fout maakt, dan hoor je dat 5 jaar later nog van diezelfde speler. Nu dit is gebeurd, is het hopelijk een keer afgelopen met het theater na een zwaar verdiende rode kaart. Overigens, als ik PSV was, zou ik wel het maximale doen om zijn salaris te minderen.

Zijn eigen domme schuld, Salaris inhouden of stopzetten totdat die er weer kan staan lijkt me op zn plek, en triest dat iemand met zo'n voorbeeldfunctie moet schelden met die ziekte! Goed dat pieters Karma ook tegen is gekomen!

Pieters zal binnenkort te bewonderen zijn in de nieuwe carglass reclame

hoe bedoel je, je eigen ruit inslaan. er zijn ergere dingen in de wereld ga je toch niet jezelf verwonden??? stom stom

Sorry hoor. Maar ik kan mijn lach niet bedrukken. Dommer dan dit kan haast niet. Eerst ben je maanden uit de roulatie en nog eens maanden door tweede blessure. En eindelijk mag je spelen en dan zet je jezelf door zulke dommigheid ook nog eens weken buiten spel.

Dit gun je natuurlijk niemand, maar ik blijf het zo'n stomme actie van hem vinden. Wellicht had hij niet verwacht door dat glas heen te slaan, maar hij had zich gewoon moeten beheersen en niet proberen het stadion af te breken, hoe gefrustreerd je ook bent. Hopelijk komt het nog goed met zijn arm en heeft hij een hele duidelijke les geleerd, en niet alleen Pieters, maar heel Nederland, want ik zie vaker spelers met alle geweld van het veld aflopen en de catacomben slopen, gelukkig meestal met betere afloop.

21 januari 2013 om 11:33

iemand iets niet gunnen doe je als iemand iets overkomt....hij heeft dit volledig opzichzelf afgeroepen. Hij heeft niet alleen zichzelf zwaar toegetakeld maar ook de club in de kou gezet...maanden hard werken en investeren om iemand terug te brengen op het veld om vervolgens weer door eigen toedoen langdurig naast het veld te komen staan...zwaar bestraffen en boete overmaken naar Kika of KWF

21 januari 2013 om 21:58

Hij zal inderdaad vast de gedachte hebben gehad om zichzelf zo te verwonden ja? Natuurlijk is dit een stomme actie, maar het zal echt niet zijn schuld zijn geweest zichzelf zo toe te takelen en het lijkt me niet vreemd dat ik deze uitspraak doe dat je dit niemand gunt, dat is heus niet iets wat je alleen zegt als iemand iets overkomt. Naast het feit dat dit hem ook overkomt, aangezien hij niet bewust zijn arm naar de klote helpt.

Daarnaast heeft de club inderdaad in hem geïnvesteerd en laat hij die nu in de kou staan, maar vergeet niet dat hij ook zelf keihard aan zijn comeback heeft gewerkt en heel hard heeft moeten revalideren, het is een proces dat ze beide hebben moeten doorlopen en ik denk dat het voor Pieters nog wel het zwaarst was.

Geen salaris totdat hij weer kan spelen als het aan mij ligt.

Wel lullig voor hem, zeker als het zijn rechter hand is.
Gelukkig heeft hij wel veel gebracht voor PSV dit jaar, ik hoop dat hij snel zijn voeten weer kan laten spreken.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren