Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Newcastle komt na transfer Anita terug bij Ajax met bod van 4,3 miljoen’

Laatste update:

Volgens de Daily Mail heeft Newcastle United serieuze interesse in Ajacied Jody Lukoki. De buitenspeler weet in Amsterdam geen basisplaats vast te houden en heeft concurrentie van onder anderen Derk Boerrigter en Viktor Fischer. In de momenten dat hij het mag laten zien in de Eredivisie doet hij het echter naar behoren en dat lijkt nu ook Newcastle-coach Alan Pardew opgevallen.

/

De Engelse krant claimt dat Pardew en de zijnen Ajax ‘al twee jaar’ intensief volgen. Afgelopen zomer sloeg men toe door Vurnon Anita aan te trekken en nu is het de beurt aan Lukoki om de aanval te komen versterken. Naar verluidt bereiden the Magpies een bod van om en nabij de 4,3 miljoen euro voor op Lukoki. Die beschikt in Amsterdam nog over een doorlopend contract.

De twintigjarige buitenspeler debuteerde twee seizoenen geleden in het eerste elftal en speelde sindsdien twintig wedstrijden voor Ajax: scoren deed hij vijf keer. Dit seizoen was hij goed voor twaalf duels in de competitie en treffers tegen NEC, RKC Waalwijk en Willem II.

Ajax kan na dit seizoen nog geen afscheid nemen van Jody Lukoki

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Wow. Dat is een flink bedrag, er word goed geld uitgegeven aan een speler die niet eens een vaste basisplaats heeft bij Ajax. Voor dit bedrag ben ik eigenlijk geneigd om hem te verkopen. Het is een prima speler met veel potentie, maar daar heb je er wel meerdere van in de jeugd.

20 december 2012 om 07:49

Voor 4,3 miljoen? Strik erom en brengen! Brengt ie nooit van z'n leven meer op!

20 december 2012 om 08:18

Geen spelt tussen te krijgen... ik wil hem wel brengen

20 december 2012 om 09:57

@dutchher Nee, ook niet wanneer hij een basisplaats krijgt voor langere tijd en prima speelt? Kom op zeg, er zit genoeg potentie in dus hij kan ook zeker nog flink wat meer waard worden. Maar 4.3 miljoen, op dit moment, is een flink bedrag! Aangezien er nog genoeg andere talenten zijn daar..

20 december 2012 om 10:59

Ik denk niet dat hij die kans krijgt. Ajax heeft Andersen en daar zie ik Lukoki niet voor blijven.

Moet wel zeggen dat hij zich goed ontwikkeld.

20 december 2012 om 11:12

Voor 4,3 miljoen meteen verkopen. Newcastle is trouwens wel gek als ze dit nu al voor die jongen overhebben..

20 december 2012 om 12:25

@ Azalkmaar2
Klinkt inderdaad gek als dit gerucht waar is. Maar Newcastle heeft een fantastisch transferbeleid, die weten over het algemeen wel wat ze doen.

Zie de aankoop van Tioté, die dat seizoen bij Twente nog niet eens zeker was van zijn basisplek. Velen verklaarde Newcastle voor gek om daar -5 mil. ?? - voor neer te leggen. Maar hij bleek een geweldige aankoop die afgelopen jaar zelfs in verband werd gebracht met Chelsea, Arsenal en Spurs.

Ook Cabaye van Lille, Santon van Inter, Cissé van Freiburg, Ba van West Ham (die hem een jaar daarvoor hadden gekocht) en Ben Arfa van Marseille zijn goede aankopen gebleken. Nou niet bepaald spelers van grote clubs, of spelers die erg opvielen. Sterker nog, meerderheid was hun basisplek niet eens zeker bij hun vorige club.

Als je dan zo'n gerucht over Lukoki hoort, begin ik opeens wat meer te zien in die jongen. Maar 4,3 mil. zou wel een belachelijk bedrag zijn voor een bankzitter.

20 december 2012 om 08:16

Hij had wel een basisplaats,totdat hij gekbleseerd raakte. Nu brengen ze hem bij ajax weer rustig in na zijn herstel! Verder ben ik ook niet mee eens om hem nu al weg te doen. Deze jongen heeft veel potentie, hij is snel en hij wordy steeds beter met zijn man passeren en voorzetten geven. Ik zou hem zeker nog paar jaar houden,(kan belangrijk voor ajax zijn) dan is hij veel meer waard!

20 december 2012 om 10:17

Hij heeft nooit een vaste basisplaats gehad

20 december 2012 om 12:06

Een transfer naar Newcastle gaat nefast zijn voor zijn carrière, op dit moment imho.

Ik ben echt benieuwd wat voor speler Lukoki is en wordt over 3 jaar. Zoals je zegt, hij heeft veel potentie maar ik kan me niet inbeelden hoe en wat. Van mij mag hij wel blijven. Stel dat het niks wordt in de PL zou ik dat erg jammer vinden voor hem.

20 december 2012 om 08:25

Lopen zeker andere talenten rond, maar Lukoki's extreme snelheid is oviregens wel erg zeldzaam, als hij blijft werken aan bepaalde kwaliteiten(voorzetten, schot e.d.) zou het een hele hele interessante speler kunnen worden.. Niet van de hand doen zou ik zeggen..

20 december 2012 om 08:39

Dat is inderdaad een flink bedrag ja! Ik moet eerlijk bekennen ; toen ik de titel las dacht ik dat het om Alderweireld ging. Lukoki is een leuke speler om naar te kijken, veel acties en dreiging maar hij verslikt zich ook 7 van de 10x in zijn acties.

4.3 miljoen is een serieus bod, en ook zeker het overwegen waard. Voor die 4.3 miljoen kun je meerdere spelers halen of een speler met ervaring die er direct staat.

20 december 2012 om 12:01

Waarom gelijk investeren in nieuwe spelers? En wat me vooral niet bevalt aan je reactie is, waarom investeren in spelers met ervaring die er direct staat? Ajax is een weg ingeslagen om het in de toekomst met jeugdspelers te gaan doen.. Dan zou ik het 1) erg onlogisch vinden als men nu spelers gaat halen met ervaring (poulson is dan even een uitzondering) 2) zou ik het raar vinden als men zo'n talent als Lukoki, waar heel veel rek nog in zit gaan verkopen.

Zou toch mooi even cashen zijn voor een buitenspeler die op de bank zit. Aan de ene kant denk ik wel dat je veel meer uit deze jongen kan halen want er zit zeker wel potentie in deze jongen om een vaste vleugelspeler te worden bij Ajax en dan zal Newcastle veel hoger moeten bieden als dit.

20 december 2012 om 08:30

Ben het wel met je eens....alleen als je Lukoki opstelt kun je een ander niet opstellen. MAW als je Lukoki verkoopt kun je een andere speler laten doorgroeien....vraag is dus:

Heeft Ajax een speler bij die na het vertrek van Lukoki zich beter kan gaan ontwikkelen?
Als dat zo is....verkopen.

20 december 2012 om 08:50

Die hebben ze in de vorm van Andersen. Een veel belovend talent. Maar dat talent moet er dan nog wel uitkomen natuurlijk

20 december 2012 om 11:00

Andersen is wel van een ander niveau, als het er uitkomt. Niveau Fischer, zeg maar.

Ik weet het nog niet. Ik vind dat Lukoki gewoon een basisplaats moet krijgen, want als hij speelt, gebeurt er iets met Ajax. Hij creëert zoveel kansen en met zijn snelheid haalt hij iedereen in. Als je deze jongen regelmatig in de basis zet, zie ik hem voor het dubbele van 4,3 miljoen gaan in de zomer van 2014 of 2015

20 december 2012 om 08:33

Precies, Lukoki barst van het talent. Hij heeft dezelfde snelheid als Boerrigter maar daarnaast heeft hij een veel betere balcontrole en techniek waardoor hij beter kan dribbelen. Hij mist nog ervaring, fysiek en soms laat z'n overzicht hem in de steek. Maar dat zijn dingen die hij bij kan leren door meer te spelen.

Lukoki kan nog veel beter worden dan hij nu is; maar dan moet hij wel een heel seizoen in de basis spelen. Ajax moet hem behouden en over een paar jaar pas verkopen.

20 december 2012 om 09:33

Lukoki heeft helemaal geen betere functionele techniek dan Boerrigter. Een Boerrigter in normale vorm heeft bovendien een veel betere voorzet en schot dan Lukoki.
Ik zie in Lukoki absoluut geen topper. Hij kan inderdaad hard rennen, maar verder ontbreekt het hem aan heel veel. Wellicht dat hij zich nog stormachtig kan ontwikkelen, maar dat zie ik niet gebeuren. Als Ajax hier nu zoveel geld voor kan krijgen had ik het wel geweten.

20 december 2012 om 10:18

Hard rennen idd. EN ego zelf op doel schieten terwijl iemand vrij voor het doel staat. Net zoals Ebecilio geen overzicht. Als dit bedrag wordt geboden meteen verkopen.

20 december 2012 om 11:29

Geen betere functionele techniek dan Boerrigter? Van de Ajax buitenspelers die ik heb meegemaakt van Ajax heb ik nog nooit zo'n klungel gezien.

Dat is pas een lachwekking, dat hij in de basis staat. Die jongen kan er he-le-maal niets van. En functioneel is het al helemaal niet wat hij doet.. op links lukt het hem niet en op rechts gaat hij afentoe naar binnen waarna hij zich opnieuw vastloopt.

Mwa, Lukoki heeft mij nog geen enkele keer echt kunnen bekoren. Aardig spelertje, maar denk dat hij te kort komt voor de top en in de PL helemaal onder zou sneeuwen.

20 december 2012 om 09:39

Dat denk ik ook. Inderdaad een leuk spelertje, maar ik geloof niet dat hij ooit het niveau bereikt dat hij Ajax beter gaat maken.

ik snap hier werkelijk waar niets van.... bank bij ajax gaat even potten breken bij newcastle die engelse clubs zijn volgens mij het spoor bijster... als ajax zijnde direct een lintje eromheen en wegdoen

20 december 2012 om 08:37

Tja als je denkt dat Newcastle er niet veel van snapt klopt je redenatie....als Newcastle echter meer verstand van voetbal heeft dan dat jij denkt zouden ze wel eens relatief goedkoop aan een goede speler kunnen komen.

Clubs halen wel vaker spelers waar je het niet direct in ziet zitten....boerrichter bijvoorbeeld. Vorig jaar toch echt een goede ontwikkeling doorgemaakt en komt nu langzaam weer terug...wie had dat vooraf verwacht?

20 december 2012 om 09:04

boerrichter? miskoop net als sulejmani in mijn ogen but we shall see time will tell us the truth

20 december 2012 om 10:51

@palla05: Boerrichter heeft zijn transferbedrag vorig jaar al terug verdiend....maar goed.

Mede gezien jou reactie van bv gisteren denk ik dat Ajacieden bij jou niet echt snel iets goeds kunnen doen. Maar dat is jou keuze.

Lukoki word echt steeds beter , krijgt een betere voorzet , een betere actie is snel kan zijn man uitspelen , eigenlijk onze enigste rechtsbuiten in onze selectie.
4,3 miljoen is een hoop centjes , maar hij heeft wel een contract tot 2016 (3,5 jaar contract dus nog ) , dan kan je wel meer vragen .

We hebben Andersen ook nog he die kan ook op rechts ik zou Jody verkopen voor dat bedrag als het waar is.

Lukoki moet wat meer vertrouwen krijgen. Meer rendement dan Boerrigter momenteel.

20 december 2012 om 10:19

Meer rendement? Dus jij vind egoistisch gedrag in het veld met wat schaartjes erbij meer opleveren. 10 keer liever Boerrigter!

20 december 2012 om 11:30

Hoe kan je zo fan zijn van Boerrigter? Hij kan er niks van man. Uitleg is denk niet nodig, dat ziet namelijk elke simpele ziel.

Lukoki is niet de kwalitieit die Ajax moet nastreven dus strik er om heen en zelf wegbrengen indien mogelijk. Wat een geld voor zo'n subtopper.

20 december 2012 om 10:05

Zo slecht is lukoki niet 5 goals uit 20 wedstrijden waarvan voornamelijk als invaller is zo slecht nog niet voor een 20 jarige aanvaller. Deze jongen kan alleen maar groeien en Ajax kan met hun speelstyl deze jongen goed gebruiken met zijn snelheid op de flanken.

Dus Ajax nog niet verkopen deze jongen dan kan je in de toekomst cashen!!

20 december 2012 om 18:01

Tuurlijk kan hij nog groeien, maar 4,3 miljoen is belachelijk veel voor zo'n speler. Denk ook niet dat ze zo'n bod zullen weigeren.

Jody is een echte publiekslieveling met een flinke potentie. Het zou verschrikkelijk zonde zijn om hem nu al te laten gaan: je zou er met gemak nog een aantal jaren van kunnen genieten en daarna een hoger transferbedrag ontvangen. Hij is de afgelopen twee jaar al flink gegroeid qua voorzetten en acties, zeer gevaarlijk in combinatie met zijn snelheid. Ab-so-luut behouden.

Met de Sa, Sana, (sulejmani), Gravenberch meerder spelers. Misschien nog een leuke aankoop, maar 4.3 miljoen vind ik echt veel voor deze speler, die het idd heel aardig doet...

Ik zeg verkopen en er 5 uit proberen te slepen!

Ik vergeet Andersen nog!!

Fischer/boerrigter/babel/ebecilio? - Babel/siggy/hoessen/helenius - Andersen/sana/de Sa/g'berch/jeugd

Verkoppen als dit waar is!!!

20 december 2012 om 10:16

Gravenberch staat inmiddels het hele seizoen 'op 3', ze zijn hem aan het omturnen tot centrale verdediger.
Dat gaat hem ook best aardig af, als je bedenkt dat het een spits van nature is.
Maar ik denk dus niet dat Ajax Gravenberch als optie ziet om Lukoki te vervangen.

On:
Ik vind het een flink bedrag voor Lukoki.
Wellicht heeft het idd te maken met de lengte van zn huidige contract, maar zelfs dan..
Het is dat er bij de jeugd nou niet echt rechtsbuitens op de deur staan te kloppen (andersen zie ik toch vooral als middenvelder) anders hadden ze dit blind moeten doen, nu ben ik er niet zo zeker van, Boerrigter op rechts is ook een noodverband in mijn ogen en Sana voldoet niet op rechts...

20 december 2012 om 12:55

trodat4030,

Ja dat heb ik idd al meer gehoord...

Met zijn snelheid, fysiek en toch wel veel voetballend vermogen zou het best een goede verdediger kunnen worden! Wel moet hij natuurlijk kunnen verdedigen, maar dat zal hij wel aardig kunnen gezien hij daar nu tot wordt omgeturnd

Voor dat bedrag meteen verkopen. Een jongen met snelheid, maar dan houdt het op ook.zo'n bedrag ga je nooit meer voor hem krijgen.

Doe even normaal. Voor deze speler die op dit moment nog niks heeft laten zien 4,3 miljoen euro uitgeven?

Wat zijn dat voor belachelijke bedragen die Ajax ontvangt? Lukoki is in mijn optiek een waardeloze speler die tot nu toe nog helemaal niks laat zien. Is hij niet die jongen die bekend werd en de publiekslieveling door die panna tegen Tim de Cler drie meter over de achterlijn?

Ik moet zeggen dat ik dit bedrag zwaar overdreven vind en ik vraag me af waar het heen gaat...

Ondanks dat het veel geld is, vindt ik niet dat ze hem moeten laten gaan, te vroeg voor lukoki.
Hij met nog echt groeien en is echt wel een talent,maar het afmaken van de acties is nog altijd niet goed.
De laatste goal was ook een geluk dat die twee keerr de paal raakte.

Soms lees je van die berichten waarvan je op voorhand weet dat het lariekoek is. Vorige week werden we verrast met een bericht dat Demy de Zeeuw naar Twente zou komen. Nu kan ik zo 5 argumenten opnoemen waarom dit niet waar is. Dit bericht over Lukoki kan ook zo de prullenbak in. Lukoki is een leuke voetballer maar is veel te klein en te licht. Wanneer je een dergelijke lichaamsbouw hebt dan moet je super getalenteerd zijn om het te redden en dat is Lukoki zeker niet. Gewoon een leuke voetballer. En als in Nederland je fysiek al een handicap is wat dan wel niet te denken van Engeland. Die Engelse verdedigers die snuiven een keer en dan hebben ze Lukoki onder de neus hangen. Deze speler gaat Newcastle echt niet halen als je dan het bedrag leest dan krijg je helemaal een stuip van het lachen want dat gaat nooit iemand voor Lukoki betalen. Dit word een zelfde soort gevalletje als Jozefszoon. Lukoki komt uiteindelijk bij de Nac´s van deze wereld uit en zal het dan zelfs daar nog moeilijk genoeg krijgen ondanks dat hij echt wel kan voetballen.

pff lukoki verkopen zeker niet !,
ben het met xxx_afca helemaal mee eens, want hij wordt nu weer rustig in ze ritme gebracht,
hij is net vuurpijl je schiet hem zo af vind het gevaarlijker als sulejmani als iemand 4,3 voor sulejmani neerlegt zeg ik doen echt wel,
lukoki is over paar jaar zeker rond de 7 8 mil waard, maar mensen die zeggen dat ze een strik er om heen doen en ik breng hem wel zijn gewoon psv of feyenoord fans, wacht maar als die jody helemaal fit is, kijk maar goed die kereltje breek poten, en sticht veel gevaar en is nog in ontwikkeling en is nog maar 20 jaar zijn jullie dat vergeten ofzo die kerel groeit gewoon

20 december 2012 om 11:12

We hebben natuurlijk Andersen, die is 18 en een paar klassen beter dan Lukoki. Ik denk dat hij de komende 2 a 3 jaar geen basisplek zal krijgen.

Ik zou het heel jammer vinden als hij weg zou gaan. Vind het altijd een verademing om naar te kjjken als hij invalt. Ten opzichte van vorig jaar heeft hij zichzelf ook goed ontwikkeld, waar zijn voorzetten vorig jaar nog niet aankwamen, wordt dit met de dag beter.
Ik zeg, lekker houden die jongen! Geef hem meer speeltijd, en over anderhalf jaar ( mits hij zich blijft ontwikkelen ) is hij nog steeds dit bedrag waard. En wie weet wel meer...

4.3 miljoen is een hele smak geld voor een buitenspeler die zich nog niet bewezen heeft. Wanneer je het geld rechtstreeks weer gaat investeren in combinatie met de besparing op een eventueel vertrek van Sulejmani denk ik dat er een goede rechtsbuiten voor terug te halen is. Jozefzoon ontwikkelt zich de laatste tijd sterk, misschien heeft Ajax hem wel te vroeg weg gedaan.

Cashen Ajax! Zeer beperkte speler met maar 1 wapen namelijk snelheid, Fischer oa is veel completer!

Lukoki in de Premier League? Dan zullen ze die jongen toch eerst 2 jaar in het krachthonk moeten stoppen...

Het is een vrij technische speler die goed bij ajax past, ik had liever dat ze dit bedrag voor Boerrigter over hadden. Zo extreem hoog vind ik 4,3 niet eens hoor, integendeel.

Absurd, brengt hij meer op als Afellay. Middelmatige voetballer.

20 december 2012 om 09:44

Afellay ging natuurlijk weg bij PSV met een kort contract. Als PSV dit niet geaccepteerd had was hij gratis weggelopen. Door omstandigheden heeft PSV niet kunnen cashen op het moment dat hij nog een langdurig contract had.

20 december 2012 om 14:00

Dat klopt, maar het feit blijft overeind.

Talentvolle jongen.
Kan zich beter bij ajax ontwikkelen,betere begeleiding en vorming.
Ligt aan hemzelf verder,maar als hij geduld heeft brengt hij 11 miljoen op binnenkort.

20 december 2012 om 10:01

Kan, maar het kan ook zijn dat hij zich nooit zal ontwikkelen. Hij mist kracht en een goed schot en heeft zijn eigen techniek nog niet genoeg onder controle. 4,3 miljoen is echt een hoop geld en ik zou hem persoonlijk daarvoor weg doen, want het is een groot risico dat je neemt als je hem dan niet verkoopt en gaat hopen op een groter bedrag in de toekomst.

20 december 2012 om 12:54

Nouja, het gaat niet alleen om geld. Ik denk dat we Lukoki op dit moment ook erg goed kunnen gebruiken als typische rechtsbuiten en met zijn snelheid.. zeker als sigthorsson terug komt zal ajax weer wat meer met echte buitenspelers gaan spelen (boerrighter en Lukoki) als je Siem dan in de 16 laat komen met de prima voorzet van Lukoki of Boerrighter is dat zeer gevaarlijk. Zijn schot is toch al enorm verbeterd en hij loopt zichzelf ook steeds minder voorbij.

Je loopt ook het risico dat hij zich sterk ontwikkeld en over 2 jaar het 3 dubbele waard is..

Derk Boerrigter mag van mij weg en Jody Lukoki lekker behouden. Lukoki brengt meer in het spel van Ajax. In Madrid mag Boerrigter gescoort hebben, maar blijft voor mij nog steeds een dramatische voetballer.

Daarnaast te oud, loopt als een hark en Lukoki vecht voor zijn plek (plus) is nog jonger om door te groeien naar de absolute-top.

4,3 is een bet im willing to take. Dan ga je met Sana verder. Is wanneer fit ook goed genoeg voor de eredivisie.

4.3 miljoen, dan had ik hem meteen op de boot gezet. Het is maar de vraag of je dat ooit weer voor hem kan krijgen, en voor dat bedrag kun je vast wel een vervanger zoeken (misschien nog wel 2).

4,3 voor Lukoki?.....ik denk dat dit geen serieus stukje is, dat kan gewoon niet waar zijn.

Voor dat geld krijgt hij een koningsmaaltijd van mij, vlak voor zijn vertrek.

Al die mensen die hier roepen strik er om heen hebben er helemaal geen kijk op.

Die jonge was heel goed bezig tijdens de voorbereiding
ik die ajax dag en nacht volg had echt het gevoel dat dit lukoki zen jaar zou worden mocht Sulejmani weg vallen.
Wat eindelijk gebeurde want hij raakte zelf geen knikker meer.
Maar toen voor lukoki's pech raakte hij geblesseerd waar door hij nu pas aan de bak komt maar vroeg of laat kan (de boer) toch niet meer om hem heen hij klopt echt aan de deur en dit bericht is daar het bewijs van.
ik persoonlijk vind dat hij de eerste keus moet zijn op de rechter flank (de boer) moet stoppen met het verkrachte van Boerrigter en Sana op die plek.

vriendelijke groet,
Topcat

Ik denk dat Lukoki voor zijn eigen ontwikkeling het beste kan blijven Hij is groeiende en kan/moet nog een hoop bijleren.

Echter, zie ik geen basisplek voor hem in de komende 2, 3 jaar. Dit komt omdat Ajax Lucas Andersen heeft gehaald en die is wel van een ander kaliber, dan dat Lukoki is. Ik denk ook niet dat Newcastle nu echt dat bedrag op tafel gaat leggen. Lukoki is nog te licht voor de PL. Als ze Ajax echt intensief volgen hebben ze dat zelf ook al lang gezien.

20 december 2012 om 12:50

Andersen is de toekomstige AM, Lukoki en de Sa de toekomstige rechtsbuiten.. ik zie hem zelfs de tweede seizoenshelft al aanzienlijk meer spelen, als boerrighter of fischer nu geblesseerd zijn is lukoki onze man op rechts.. en terrecht!

Voor dat geld kan je bijna djuricic kopen zodat je 20 miljoen kan cashen met eriksen en lukoki gewoon laten vervangen door andersen.

Lukoki komt er nog wel.. hij moet het nu eerst bij Ajax laten zien. Vaste basisspeler zien te worden, wat ik wel haalbaar acht. Op dit moment heeft hij een beetje een "rommedahl-rol" bij Ajax, maar in de toekomst verwacht ik veel van deze jongen.

O nee toch!!!
Die jongen wordt al niet gehinderd door enige vorm van bescheidenheid!!
Maar ik denk dat ze het wel goed zien, Lukoki heeft toch iets wat je weinig ziet op de velden

Lukoki wil ik graag bij ajax zien. Een typische buitenspeler die heel erg bruikbaar is met z'n snelheid, hij mag van mij wel wat meer minuten maken. Ik vindt dat hij zich erg goed staande houdt mocht newcastle hem kopen dit ik met een 3,5 jarig contract eerder aan 15 miljoen te denken. Dan valt er miss. wel te praten.

Direct doen. Om verschillende redenen. Ten eerste is 4,3 miljoen een mooi bedrag. Vind hem niet beter dan sana. Die 3,5 ton kostte. Ten tweede is het echt zon speler met leuke acties, maar weinig rendement. En ten derde hebben we genoeg andere opties. Oa Andersen sana en ik denk ook dat Fischer rechts kan spelen. En voor dat geld kan je trouwens ook nog een vervanger halen als het moet.

20 december 2012 om 12:51

Ik vindt hem wel beter dan Sana.. Sana is niet zo snel en kent het ajax spelletje niet zo goed, rendement moet omhoog van Lukoki en ik vindt Andersen geen optie op rechts en Fischer idemdito.. Kortom Lukoki houden zeker voor dit kleine bedrag, veel te weinig..

Wat jammer om de reacties hier te lezen. Toevallig ben ik gecharmeerd van Lukoki, maar zelfs als je dat niet bent vind ik 4.3 echt een armoedig bedrag in deze tijden.

Je hebt het over een 20-jarige jongen met veel potentie die net 20 wedstrijden erop heeft zitten.
Als Ajax z'n spelers zo goedkoop gaat verkopen kunnen ze net zo goed direct uitverkoop houden.

En sinds wanneer is Andersen de nr 1 rechtsbuiten van Ajax, gezien de reacties lijken mensen dat te denken, apart.

Wel een moeilijke beslissing voor Ajax misschien kan je zo een bedrag nooit meer krijgen voor Lukoki maar misschien als hij blijft en zich blijft doorontwikkelen kan je 3x het bedrag terugkrijgen. Lukoki heeft potentie maar ik ben nog niet echt gecharmeerd van hem.

Bony naar vitesse voor zo rond de 4 miljoen en wat is hij nu waard....?
Dat kan ook met Lukoki gebeuren alleen zal hij zich wel moeten dooronwikkelen.
En ja Bony is een heel ander verhaal maar zo zie je maar.

Tja, dat is een serieuze som geld. Ofwel wachten ze en hopen ze in de toekomst meer te vangen, kan ook helemaal verkeerd lopen natuurlijk.

Jammer dat die jongen niet gewoon een seizoen bij een andere eredivisieclub gaat spelen. Groningen, Heracles, dat soort clubs. Kan ie in ieder geval eens een seizoen lang spelen.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren