Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

McClaren geeft diverse talenten de kans in duel om des keizers baard

Laatste update:

FC Twente werkt donderdagavond zijn laatste Europese wedstrijd van dit seizoen af. De Tukkers zijn na vijf speelronden al uitgeschakeld in de Europa League en spelen thuis nog om des keizers baard tegen het Zweedse Helsingborgs. Het ideale moment voor Steve McClaren om wat talenten de kans te geven en van die mogelijkheid maakt de Engelsman dan ook gebruik. Diverse A-spelers krijgen rust.

/

Leroy Fer, Willem Janssen, Robbert Schilder,Roberto Rosales en Sander Boschker zullen niet in actie komen in De Grolsch Veste. “De keepers Mihaylov en Fernandes zijn geblesseerd en we willen met Boschker geen risico nemen. Daarom keept Bednarek”, legt McClaren een dag voor het duel uit op de clubwebsite. Hij ruimt wel plaats in voor Nacer Chadli, die op de weg terug is na een enkelblessure: die hield hem enkele weken aan de kant.

Naast Chadli zullen ook de jeugdspelers Tim Hölscher, Mirco Born en Joey Pelupessy in actie komen. Kris Fillinger behoort eveneens tot de selectie. “Voor de ontwikkeling van deze spelers is een wedstrijd als die van morgen belangrijk”, verduidelijkt McClaren. Volgens hem heeft de wedstrijd van donderdag een hele andere waarde gekregen. “Het duel is qua resultaat niet van belang, maar wel heel belangrijk voor de spelers die morgen op het veld staan. Daarnaast spelen we thuis en wordt de wedstrijd op televisie uitgezonden. Dat zijn belangrijke facetten om voor een goede performance te zorgen.”

FC Twente heeft te weinig gehaald uit de groepsfase van de Europa League

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties
5 december 2012 om 15:57



OT:
als coach is dit natuurlijk vrij logisch, maar ik heb net het verslag gelezen van Advocaat die 'slechts' 3 spelers thuis laat.

Waarom doet Advocaat dit niet zoals Mcclaren? Normaal heeft Advocaat altijd een B-team in de EL en nu heeft hij 8 basisspelers? Gekke Dickie.

Pelupessy heeft 2 weken geleden toch ook al gespeeld in Europa? Wat vinden de Twentenaren van deze spelers? Zijn dit goede spelers voor de toekomst van Twente? Want hun jeugdopleiding is toch wat minder dan die van bijv. ajax en Feyenoord?

5 december 2012 om 16:14

Pelupessy, Hölscher en Born zijn vrij grote talenten. Born bijv. heeft tot nu toe alle jeugdinternational teams doorlopen van Duitsland! Dat is niet mis natuurlijk.

En Jong Twente is wel de afgelopen 2 (of mss zelfs 3) jaar kampioen geworden!

5 december 2012 om 16:38

Pelupessy is voor mij op korte termijn de opvolger van Brama, denk dat hij kan wat Brama ook kan, maar brengt ook nog voetballend wat extra's. Fungeert goed als schakel tussen verdediging en middenveld/aanval. Tegen Hannover vond ik hem 1 van de betere spelers.
Hölscher is een speler die goed om de spits heen kan spelen. Doet mij denken aan een spelers als Reus qua stijl. Goed schot, rap, technisch. Mist nog wat kalmte en overzicht.
Born is een kleine, atletische spits. Kan hoog springen, is erg snel, fel. Volg hem al een tijdje sinds ik hem op een toernooi in Groenlo heb zien spelen waar hij 1 van de beteren was. Moet nog wel het krachthonk in maar kan ook zeker wel een balletje trappen. Is ook geen afmaker pur sang, maar meer een voetballende spits.
De Duitse jongens uit de Twentse opleiding komen vooral uit plaatsen hier vlak over de grens, Gronau, Ahaus en Roseler die verhuurd is aan VVV komt uit Bad Bentheim, dus het is allemaal scoutwerk, het meeste althans, van Twente zelf.
Zit een zeer goede lichting aan te komen, moeten ze wel de juiste begeleiding krijgen.

5 december 2012 om 16:47

Dat was echt bij het topic. Voetbal verstandsloze. Als je nog iets toelicht misschien?
Twente is te laks in Helsingborg begonnen,het thuis tegen Hannover niet afgemaakt. Uit bij Levante vies genaaid.
Dan ben je zomaar uitgeschakeld. Tuurlijk had Twente door meoten gaan in deze groep. Maar Hannover en Levante waren stugge ploegen. Dat kan tegenzitten.
En nu je uitgeschakeld bent idd een prima gelegenheid om talenten de kans te geven.
Ook leuk voor het publiek nu er niks meer op het spel staat.

5 december 2012 om 17:47

Tja ik reageerde eerst op iemand maar dat deel is verwijderd dus nu ziet het er anders uit.

Ik stel alleen wat vragen die me verwonderden, dan hoef je niet zo opgefokt te reageren

5 december 2012 om 17:47

Dankje! Dit wist ik niet van Jong Twente, excuses voor de belediging!

5 december 2012 om 17:51

Die pelupessy en Born klinken als bruikbare spelers, vooral de eerste, want als je Brama zou kunnen vervangen, zou ik dat gelijk doen als coach. Toch een van de zwakste schakels bij Twente.
Ook is een spits wel nodig, Bulykin is op leeftijd en Castaignos raakt geen pepernoot.

Bedankt voor de info!

5 december 2012 om 18:41

Altijd weer van die "nieuwsfeiten" die dan opgetrommeld worden en dan beloont worden met duimpjes omhoog terwijl het gewoon onwaarheden zijn.

Nee Jong Twente werd niet de afgelopen 2 jaar kampioen. Ze werden vorig jaar kampioen inderdaad, maar daarvoor was het PSV twee keer en daarvoor weer Ajax.

Opmerkelijk genoeg heeft Jong Feyenoord nooit een kampioenschap mogen vieren. Ajax werd het vaakst kampioen met 8 titels gevolgt door PSV met 4 en Heerenveen met 3.

5 december 2012 om 16:08

Ik moet je wel complimenteren, dat je je mening zo goed onderbouwd! Kijk normaal maak je zo'n aanvallende opmerking niet zomaar naar iemand, maar door al je argumenten kan ik je opmerking wel begrijpen! Deden maar meer mensen hun mening zo goed argumenteren als jou!

5 december 2012 om 16:13

Daarbij waardeer ik dan weer dat jij sarcasme niet nodig vindt tijdens het geven van je reactie, het voegt echt iets toe ook, dankjewel!

Mc Laren is nou eenmaal geen tacticus die wedstrijden beslist, ze zijn al blij als hij 11 namen op papier zet en er wat loze opmerkingen bij maakt..

5 december 2012 om 16:18

mourinho, dankje dat je me met zo weinig worden, zo snel begrijpt!

zoals je begrijpt ben ik geen fan van mclariekoek,

5 december 2012 om 16:13

@martin motorol Maar gelukkig zijn er uiterst kundige mensen zoals jij die ons verblijden met hun fantastische visie. Goed naar Derksen en van der Gijp kijken zodat je ook volgende week weer een “ eigen mening” hebt.

5 december 2012 om 16:17

dankje koreanaar

mclariekoek sta ik niet achter, een man met meer voetbalvisie zou meer uit Twente kunnen halen!

5 december 2012 om 16:24

@martin motorol Solliciteren zou ik zeggen. Wat moeten we bij Twente toch zonder jouw visie. Met jou aan het roer waren we al kampioen geweest. Nu staan we dankzij deze minkukel slecht op de eerste plaats. Dat je nog niet actief bent in het betaalde voetbal. Misschien kun je beter niet solliciteren en meteen Mourinho opvolgen bij Real Madrid want Nederland is te klein voor je.

5 december 2012 om 16:27

Ben nu druk met me papieren, maar real madrid is een te grote stap denk ik zelf, twente is een mooie club voor mij om te beginnen, daar heb je gelijk..

5 december 2012 om 16:30

Ik heb de witte zakdoekjes voor volgend seizoen al klaar liggen als we onder jouw leiding op de eerste plaats staan.

5 december 2012 om 16:33

om je kwijl om te vangen van het verrukkelyke spel?

5 december 2012 om 16:48

Twente had ook pech met blessures. En toch staan we bovenaan. Dus misschien is dat best wel knap.

5 december 2012 om 16:51

Maar jij maakt echt een intelligente indruk.

On topic: dit duel dat nergens om gaat is ideaal voor Chadli en evt. Fer om wat ritme op te doen en voor jeuddspelers een mooie kans om wat ervaring op te doen. Twente heeft eerder laten zien met een paar jeugdspelers helemaal geen flater te slaan in Europa. Dan denk ik bijv. terug aan Werder Bremen uit in de Cl.

Met een beetje meer geluk dan in de voorgaande El-duels moeten 3 punten mogelijk zijn tegen Helsingborg.

Waarom verbaasd me dit niks?

5 december 2012 om 15:55

omdat je verstand van voetbal hebt waarschijnlijk.
Het zou namelijk compleet onprofessioneel zijn wanneer je een wedstrijd die nergens om gaat met spelers speelt die prima rust kunnen gebruiken, terwijl je 3 dagen later om de koppositie moet spelen

5 december 2012 om 15:55

Ik ben er alleen maar blij mee, keer een frisse wind in het elftal en spelers mooi laten rusten voor Psv.

Helemaal prima

5 december 2012 om 16:11

Ik hoop dat hij Tadic dan ook wat rust geeft want dit zie ik nergens staan. Tadic heeft volgens mij elke wedstrijd nog gespeeld als enige zo ongeveer dus hij heeft nu al net zoveel wedstrijden gespeeld als bij Groningen vorig jaar. Ik had Fer trouwens wel een helft laten meespelen gewoon om nog wat ritme erbij te krijgen.

Van Pelupessy verwacht ik veel en ik hoop dat hij binnen een paar jaar Brama kan vervangen als cvm. Hölscher speelt volgens mij het meest als 10 maar daar speelt Promes ook dus ik denk dat hij dan zal afwijken naar rechts volgend seizoen. Van Born weet ik niet of hij ooit goed genoeg zal zijn voor de basis. Hij is wel klein en wendbaar maar een spits met zo'n lengte past niet echt bij de spitsen de we de laatste 10 jaar hebben gehad. Maar als hij net zo goed wordt als bijvoorbeeld Defoe die ook zo klein is is het natuurlijk mooi.

5 december 2012 om 16:37

van pelupessy verwacht ik juist niet zoveel. Helemaal niet als hij, zoals hij laatst aangaf, niet verhuurd wilt worden. Ik schat Roseler dan hoger in die ook als cv en cvm kan spelen.
Ik vond Roseler eind vorig seizoen al aardig spelen in het 1e van Twente (in een periode waar het niet eenvoudig was om in een team te rollen) en ik verwacht dat hij met de ervaringen die hij nu opdoet bij vvv volgend seizoen meer kan brengen dan pelupessy

5 december 2012 om 16:49

Verschil van mening. Ik weet niet of Pelupessy het gaat redden,maar heb je meer aan dan Roseler. Die gaat het niet redden bij Twente.

Leuk, ben benieuwd of daar nog wat talent tussen zit die een kans heeft om op termijn vaker in Twente 1 te spelen. Valt me wel op dat er veel Duitse spelers inde Twente jeugd rondlopen.

5 december 2012 om 15:58

Klopt, logisch ook omdat de helft van het scoutinggebied van Twente in Duitsland ligt. Opvallend eigenlijk dat clubs als Roda, Vvv, De Graafschap en Groningen zo weinig Duitse spelers in hun opleiding hebben, tenzij ik me vergis uiteraard.

5 december 2012 om 19:39

Goeie zaak, want dat er veel Duits talent is, is wel zeker!

5 december 2012 om 22:30

Het is voor VVV en Roda moeilijker om te sxouten in Duitsland, aangezien zij het Ruhrgebied aan Duitse zijde hebben, waar ik weet niet hoeveel Duitse profclubs zitten die daar natuurlijk ook vissen in dezelfde vijver. Groningen moet met Werder Bremen concurreren en dat is ook niet mis. Er lopen trouwens wel wat Duitse jongens in de Groningse jeugd rond. Twente heeft geluk dat het nog best een eindje weg is naar de dichtstbijzijnde profclub in Duitsland. Ik denk dat Münster en Osnabrück het dichtst bij zijn, maar dat is dan ook nog eens Regional-division.

5 december 2012 om 16:14

Nooit naar de eeuwige nummer 14 van Ajax geluisterd.

Is toch meer dan logisch dat je in een duel als deze, dat werkelijk nergens meer om gaat, kiest voor rust bij spelers die dat goed kunnen gebruiken. Zondag speel je een grote wedstrijd in de eredvisie, dan moet je er weer staan.

5 december 2012 om 16:21

Ik ben het met je eens dat er in dit soort wedstrijden geen eer te behalen valt. Dat neemt niet weg dat ik Mc Laren een hoog van de toren blazende bobo vind die Twente gebruikt om zijn mislukte verleden na z'n eerste nederlandse periode weg te poetsen.

Misschien dat ik hier inderdaad niet het juiste podium voor gebruikt heeft maar ach, er moet natuurlijk ook wat te ergeren zijn voor wijsneuzen als Korenaar.

5 december 2012 om 16:37

@jossofutbol Ja vergeleken met de ijzersterke inhoudelijke argumenten in je eerste reactie ben je nogal snel een wijsneus. Maar de ijsneus zal je even een tip geven. Namen als Mclariekoek worden op VZ niet gewaardeerd en geaccepteerd.

5 december 2012 om 16:39

Haha, ja er moet ook wat te zeuren vallen.
Mcclaren blaast in mijn ogen niet hoog van de toren, integendeel: hij manouvreert zich wekelijks heel behendig in de underdog positie.
En wat zijn beweegredenen zijn om nogmaals bij Twente te gaan trainen is niet echt interessant. Hij staat er, hij zal ongetwijfeld zijn best doen.

Lekker weer met Boyata en Douglas achterin, net als de uitwedstrijd. Dat ging toch goed?
Lekker belangrijk deze wedstrijd, ik ben wel benieuwd na de talenten, die zouden wel gretig moeten zijn.

5 december 2012 om 16:27

Het jammere is dat deze "talenten" niet genoeg talent hebben voor dit nivo.

5 december 2012 om 17:50

Want dat weet jij uit ervaring? We kunnen het allemaal zien donderdag, dan spreken we wel weer.

En toen had je nog een kaartje voa deze wedstrijd, br Kan je na de beloften zitten kijken

Agja kunnen we direct zien hoe onze jeugd ervoor staat br

5 december 2012 om 16:06

Ach, je hebt tenminste niet een vlucht naar Napels geboek om naar dat elftal te kijken

5 december 2012 om 16:29

Ik snap niet helemaal wat je steeds met br bedoeld? Misschien is het een afkorting voor bedroevende reactie? Dan snap ik het namelijk

5 december 2012 om 17:08

Is het je opgevallen dat een reactie waar vaak 'br br' in staat, altijd met een telefoon is geplaatst? Het staat denk ik voor Break en komt er te staan wanneer de persoon op Enter drukt op zijn toetsenbord. Alleen wordt dit niet goed vertaald naar het scherm; er is geen lege regel zichtbaar maar wel de opdracht in de vorm van br..
Is niet de schuld van degene die reageert, maar van voetbalzone!

5 december 2012 om 20:12

als je op de telefoon een reactie typt en op enter drukt dan komt er br te staan
en verder hoef jij niet zo interessant te doen met je bedroevende reactie want dat is het namelijk niet.

5 december 2012 om 16:52

Ik was ondanks kaartje thuisgebleven als er geen jeugd werd opgesteld. Dus ik vind het wel mooi.
En nu kunnen ze zich laten zien.

Citaten van Mcclaren: "well, Castiagnos is a bit tired', 'bulyikin is lacking pace, he didn't play that many games', "fer is lacking pace because of his injuries" and 'the team is a bit tired'. Actually Mcclaren, I am getting a bit tired to right now, because every time you speak I feel like going to bed.

5 december 2012 om 16:06

Als het getal in je naam je geboortejaar verraadt dan vind ik hem, gezien je leeftijd, niet slecht. Klopt het niet wat ik zeg en ben je ouder, dan is het een zwakke grap doordat hij al vaker is gemaakt.

5 december 2012 om 16:10

en als jij op 5 augustus 2012 geboren bent vind ik dit een hele zinvolle reactie van jouw

5 december 2012 om 16:19

Sorry voor de slechte grap, maar ik kan niet meer anders dan dat reageren op Mcclaren.

Dit kan je moeilijk talenten noemen. Het is gewoon opvulling voor Mcclaren. De rest van het seizoen krijgen deze spelers nauwelijks een kans meer.

5 december 2012 om 16:08

Onzin, op Fillinger na hebben al deze talenten (waarom zou je het geen talenten kunnen noemen?) al speeltijd gehad in officiële duels.

5 december 2012 om 16:30

Jolle,

Wil jij eens aantonen dat Twente jeugd geen kans geeft door een paar spelers op te noemen die bij gebrek aan kansen bij Twente vertrokken zijn en nu op vergelijkbaar niveau spelen?

Met andere woorden, welke spelers had Twente een kans moeten geven omdat ze de kwaliteit hebben iets toe te voegen aan Twente. Ik kom niet verder dan Gouriye, die het nu bij Heracles (wel een stuk lager niveau dan Twente) wel aardig doet.

5 december 2012 om 17:41

Chery misschien? Maar nee, inderdaad weinig.

5 december 2012 om 17:56

chery heeft periodes bij rbc, emmen en cambuur nodig gehad om een basisplek bij ado te veroveren. Heel knap van die jongen, maar nu zelfs nog te licht voor Twente, laat staan 3 seizoenen geleden.

Nu het toch nergens meer om gaat kun je dit wel doen! PSV laat ook weer belangrijke spelers thuis.Alles voor de topper van zondag!

In dit geval kan ik het wel begrijpen dat je spelers rust geeft,het gaat nergens meer over. Maar andere kant staat er wel nog 200.000 op het spel en punten voor de Nederlandse ranglijst bij de Uefa. Leroy Fer had ie misschien wel kunnen laten meedoen,die jongen is pas net terug en mist ritme.

En voor de mensen die om de premie van 2 ton gaan lachen dat het niets is,er zijn dagen dat jullie dat bedrag niet verdienen

voortaan maar de deelname voor de el uit nederland afschaven , behalve als het ajax is , want die willen gewoon het hoogsthaalbare altijd halen dit in tegenstelling tot mc claren en dickie die voor hun eigen succes gaan

5 december 2012 om 16:20

Mag ik je erop wijzen dat Twente (met Mcclaren) verantwoordelijk is voor bijna de helft van alle punten die de Nederlandse clubs verzameld hebben?

5 december 2012 om 18:53

Mag ik je erop wijzen Riche dat Ajax 7.7284 punten heeft binnengehaald en Twente maar 4.7284 dus je rekensommetje voor dit seizoen klopt niet.

5 december 2012 om 19:47

Als je iemand terecht wil wijzen moet je wel weten waar je het over hebt, jij haalt de begrippen club en country coefficient door elkaar.

Twente heeft voor Nederland 10,5 punten binnengehaald, Ajax 3 punten (plus 4 bonuspunten waarvoor ze niets hebben gedaan), PSV 5, Vitesse 1,5, Heerenveen 1, Feyenoord 0,5 en AZ niets.

Ik mag tot hopen dat Steve geen spelers gaat opstellen die zondag's voor de koppositie moeten spelen tegen Psv. Tenzij spelers ritme moeten opdoen , zoals bv Chadl.

Beter wint FC Twente wel gewoon want ook dit telt mee voor de coëfficientenlijst...

5 december 2012 om 16:22

Net alsof dat uitmaakt voor Twente. Ik vind de instelling in de beker en Europa League belachelijk. Als supporter zou ik, ook naar aanleiding van de wedstrijd tegen Schalke 04, helemaal klaar zijn met deze man. H

5 december 2012 om 16:34

ja, want tegen schalke kregen maar liefst 2(!) spelers rust die in het vervolg van het seizoen ook nauwelijks presteerde in de competitie door oververmoeidheid. Duidelijk een B-team

5 december 2012 om 16:55

Hou toch op man, de instelling van Twente in de EL was er op gericht om wedstrijden te winnen en te overwinteren. Kijk liever zelf eens naar de wedstrijden in plaats van je te laten beïnvloeden door anderen.

Die hele EL interesseert toch niemand wat! kijk alleen maar naar de toeschouwersaantallen!

5 december 2012 om 16:57

22.000 kaarten zijn er verkocht. Ik weet niet waarom iedereen daar zo ontevreden over is, ik vind het hele acceptabele aantallen in een toch niet heel aantrekkelijke poule.

@martin Motorol whaha ga je eerst in voetbal verdiepen voordat je al deze onzin uitkraamt!

Twente draait toch niet zo heel soepel? Als dat het geval was, had ik alle fitte spelers opgesteld, om ritme op te doen.

Toegegeven ik zou geen risico nemen met spelers die lichtelijk geblesseerd zijn, maar alle anderen gewoon laten spelen.

5 december 2012 om 16:55

Twente moet 2 dagen later de topper tegen PSV spelen. Dan ga je toch spelers rust geven of niet?
Ritme hebben ze wel hoor. Of het moet zijn dat ze nu geen 3 keer per week spelen....
Juist een Chadli heeft ritme nodig en die zal wel een helft gaan spelen.

Hopelijk pakken deze spelers nu hun kans, lekker onbevangen spelen zonder druk en een dermate indruk achterlaten dat Mcclaren ze eens vaker gaat gebruiken. En ik hoop dat de drang zich te willen bewijzen ervoor zorgt dat ze met het mes tussen de tanden spelen, een beetje extra vuur in het elftal kan in deze bar en boze dagen geen kwaad. Blijft het publiek ook nog een beetje warm.

Laat hij Tadic ook maar op de bank beginnen. Heeft tot nu toe alles gespeeld en dat is zijn spel aan te zien.

Heerlijk zoiets. Eigenlijk doet hij hetzelfde als alle EL wedstrijden. En nu kan hij tenminste het excuus gebruiken dat ze toch al uitgeschakeld zijn.
Ik snap sowieso niet waarom spelers rust moeten krijgen? Kijk eens in Engeland of Spanje. Daar spelen ze veel meer wedstrijden en zie ik ook niet zoveel rust.
Wat zou het excuus zijn als ze dan geen kampioen worden? Te zwak spelersmateriaal? De selectie niet breed genoeg?
Bah!

5 december 2012 om 16:59

Wanneer heeft Mcclaren dit seizoen spelers gespaard in de EL? Of wou je weer met Schalke aan komen kakken? Het is toch verschrikkelijk hoe iedereen elkaar oeverloos nalult.

‘fctwente inonderhandeling met Djuricic’ dec 5th, 2012 @ 04:20 pm ›tijstakkenberg

FC Twente zou naar verluidt in onderhandeling zijn met de vader van Filip Djuricic over een overgang van de creatieve middenvelder naar FC Twente. Djuricic heeft verder geen zaakwaarnemer, waardoor zijn vader zijn belangen behartigt.

Door diezelfde vader kwam FC Twente deze week ook al aan de proefspeler Stefan Drazic. Volgens clubwatcher Leon ten Voorde van De Twentsche Courant Tubantia werd er ook gesproken over zoon Filip, die zelf al meerdere malen heeft aangegeven bij Heerenveen te willen vertrekken. Djuricic twitterde zelf afgelopen maandag dat hij zijn vrije dag besteedde met vrienden en familie in Enschede…

Filip Djuricic is dit seizoen de beste speler van sc Heerenveen. Na het vertrek van Dost, Narsingh en Assaidi afgelopen zomer, moet hij haast in zijn eentje het elftal dragen. Dat doet hij overigens niet naar ieders tevredenheid. Oud-trainer Foppe de Haan haalde deze week hard uit naar Djuricic. “djuricic moet zich eerst maar eens bij Heerenveen waarmaken. Hij voetbalt als een jongetje op een schoolplein door twee, drie of zelfs vier man te passeren om vervolgens de bal te verliezen. Daarmee veroorzaakt hij juist de meeste ellende. Zo gaat het al weken.”

Djuricic heeft nog een contract tot medio 2014 bij sc Heerenveen. Naar verwachting verlangt de club een transfersom van minimaal vijf miljoen

5 december 2012 om 16:58

Zijn we daar blij mee? Iemand die nu bij Heerenveen al loopt te huilen? Misschien dat hij hier zich lekkerder voelt. Dan is iedereen blij. Want neem aan dat Heerenveen hem zo snel mogelijk wil verkopen.
Als die dat hier zou zeggen,mag die ook gelijk van mij oprotten. Net als Luuk de Jong. Ambities uitspreken ok...maar hij voelt zich te goed voor Heerenveen terwijl je dat niet echt op het veld ziet.

5 december 2012 om 17:31

Djuricic heeft aangegeven weg te willen omdat het team van Heerenveen nergens meer op lijkt en hij het natuurlijk niet alleen kan doen.
En na al die nederlagen is het plezier er wel een beetje af zo heeft ie dat gezegd.
En ik sta er niet van te kijken als hij bij Twente komt want hij is ook nog eens erg goed bevriend met Tadic waar die al vaak over Twente heeft gepraat.
Van mij mag ie komen het middenveld te versterken want zo iemand missen we nog wel.
En bij Twente zal hij zeker zijn plezier voor het voetballen terug vinden denk ik.

5 december 2012 om 17:44

Ik zou het wel jammer vinden voor Gutierrez en Promes. Die laatste doet het nu super bij Go Ahead en zou gewoon een kans moeten krijgen. Gutierrez heeft nog nit eens zo heel veel speeltijd gekregen. Als hij al speeltijd kreeg was het vaak niet met de A-opstelling.

Wat dacht je van de winst premie die je nog geen één keer gehad hebt.
En de punten voor het Nederlands voetbal kunnen wij ook wel gebruiken. Dat is het minste wat Twente kan doen. Van Psv verwacht ik zoals gewoonlijk een wan prestatie. Die doen er helemaal niks aan. Twente verwijt ik. Maar wel een stuk minder dan psv.

5 december 2012 om 17:45

En wat heeft AZ dit jaar voor Nederland betekend in Europa dan?

6 december 2012 om 00:45

Dit jaar? Kwart finale tegen Valencia

5 december 2012 om 19:02

Zonder PSV en Twente heeft AZ niet eens iets aan een 5é plaats, want dan had dat niet eens europa Leauge opgeleverd de afgelopen jaren..

Soms presteren clubs beter dan verwacht (psv halve finale Champions Leauge), daar heeft heel NL voordeel van.. Soms minder dan verwacht. Leer er mee leven..

Dit maakt deze wedstrijd nog de moeite waard om te kijken ook.
Anders had het mij niet zo veel geboeid.
Laat ze maar is een hele wedstrijd spelen, van een inval beurt van 20 minuten wordt je ook niet altijd veel wijzer.

Talent opstellen is altijd een goed idee. Mits de groei van het talent voorop staat. En niet slecht vulsel is binnen de opstelling. Juist talenten dienen beschermd te worden.

ik las net over jong twente/ajax ed , maar daar lopen meestal niet de grootste talenten die zitten vaak nog bij de A1 of het eerste elftal of zijn uitgeleend voor verdere ontwikkeling.
Maar echte talenten zitten wel vaak bij ajax en feyenoord zeg als je kijkt naar de nederlandse jeugdelftallen

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren