Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

'Ajax en Vitesse akkoord over transfersom voor Janssen'

Laatste update:

De transfer van Theo Janssen naar Vitesse is zo goed als rond. De middenvelder maakte donderdag duidelijk dat hij terug wil keren naar Arnhem en een dag later ontbrak Janssen op het trainingsveld van Ajax. Frank de Boer heeft de vijfvoudig international uit zijn selectie verwijderd, tot er duidelijkheid is over een eventuele transfer. Die lijkt snel afgerond te worden.

/

Omroep Gelderland weet dat Ajax en Vitesse elkaar vrijdag hebben gevonden in een transfersom voor de 31-jarige Janssen, die zelf al rond is met de club uit zijn geboorteplaats. Het is dus een kwestie van tijd voordat de middenvelder zijn handtekening zet onder een contract bij Vitesse, waarvoor hij al 206 competitiewedstrijden speelde.

Mocht de transfer dit weekend nog niet afgerond worden, dan zal Janssen zaterdagavond op de tribune plaatsnemen bij het treffen tussen Ajax en NAC Breda. "Tot er duidelijkheid is tussen Ajax en Vitesse over een eventuele transfer zit ik niet bij de selectie, zo is me door mijn trainer Frank de Boer medegedeeld. Wat ik daarvan vind? Prima", zei Janssen tegen NUsport. Vorige week stond hij nog in de basis tegen NEC.

Janssen werd vorig jaar door Ajax overgenomen van FC Twente en tekende toen een tweejarig contract, met een optie voor een extra seizoen. De middenvelder speelde 31 competitieduels voor de hoofdstedelingen, waarmee hij ook kampioen werd, maar kreeg desondanks veel kritiek op zijn spel: vooral in de eerste seizoenshelft van het afgelopen voetbaljaar. Omdat De Boer hem geen basisplaats kon beloven, wil Janssen vertrekken.

Theo Janssen is mislukt bij Ajax

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Dat zat er inmiddels wel aan te komen. Verstandig van Janssen om weg te gaan. Hij was bij Ajax nooit een echte basisspeler. En Vitesse kan ook best een goede middenvelder gebruiken. Dat is nu zo'n beetje de zwakste linie. Nu moeten ze alleen nog een verdedigende middenvelder zoals Annan halen, dan zijn ze redelijk compleet.

24 augustus 2012 om 12:44

Waarom jij groene duimpjes krijgt is mij een raadsel. Kwam amper aan spelen toe? Misschien bedoel je dat je denkt dat hij amper gaat spelen maar goed.

24 augustus 2012 om 12:48

Dit zat er idd aan te komen maar ik ben er totaal niet rouwig om, Sterker nog ik ben blij dat deze zeikerd weg is.

-heeft nooit Ajax uitgestraalt
-heeft zich vaak vreemd uitgelaten richting Ajax in de media
-kampte vorig seizoen met overgewicht & dit seizoen kwam hij weer te dik binnen
-heeft nooit een meerwaarde gehad, Want als je gaat kijken naar die 5 mooie pasjes van hem vorig seizoen kom je tot de conclusie dat die 5 pasjes niet in verhouding staan met hoevaak hij zijn man heeft laten lopen waaruit gevaar ontstond.

Theo Janssen & Ajax is gewoon nooit een goed huwelijk geweest, Ik heb me mateloos geiriteerd aan die vent die zich al weken schandalig uitlaat richting zijn werkgever, De man speelt de grote routinier & vedett maar eerlijk gezegt heeft hij alleen een goed jaar bij Twente gehad voor de rest heb ik hem nooit iets bijzonders zien doen.

Theo succes.

24 augustus 2012 om 13:07

@afca
_1995
dat is echt onzin wat je zegt theo janssen is bij elke eredivisieclub een aanvulling, maar jammer genoeg mocht hij nooit op de plaats van Eriksen spelen want Eriksen is *het talent* en niemand maar dan ook niemand mocht op zijn plaats en dat is de plaats waar theo janssen thuishoort hij is geen verdedigende middenvelder hij is geen loper hij geeft de passes daarom vond ik het al dom dat ajax hem haalde want als je hemt haalt dan moet je hem op de 10 zetten net als bij twente.

24 augustus 2012 om 13:13

In de 2e helft van vorig seizoen speelde hij bijna alleen maar op de positie van Eriksen en schoof Eriksen naar de positie van Siem de Jong die zelf in de spits stond. Klopt dus niks van wat je nu zegt. Buiten dat heb je verder gelijk

24 augustus 2012 om 13:17

@necraos

daar doel ik ook mee op je had gezien hoeveel punten achterstand ajax had de 1ste seizoenshelft en de 2de begonnen ze met hun inhaalslag omdat janssen op 10 stond dus ik vind het raar dat mensen janssen afschilderen als een nutteloze speler die niks kan, terwijl ajax de kampioenschap voor een deel te danken heeft aan janssen.

24 augustus 2012 om 13:43

je kraamt To-ta-le onzin uit, Ajax begon aan hun inhaalslag omdat Janssen op 10 stond? Sorry hoor maar Janssen heeft nooit op de 10 gestaan bij Ajax. Hij is ook helemaal geen 10 het is meer een linkshalf dat weer iedereen behalve jij blijkbaar, Daar komt nog bij dat Ajax niet met 1 echte 10 speelt maar ze spelen met 2 10's en een verdedigende middenvelder.

Janssen had een zeer zeer klein aandeel in het kampioenschap van Ajax, Dat had alles te maken met het feit dat Anita weer verdedigend ging spelen & vertonghen niet in de weg ging lopen zodat hij kon inschuiven en een mannetje meer op het middenveld kon creeren.

24 augustus 2012 om 13:47

volgens mij heb jij 39 duimpjes omlaag gekregen en ik veel duimpjes omhoog gekregen dus diegene die hier totale onzin uitkraamt zal jij wel zijn maar als het niet wist Janssen speelde links op het veld op 10 dus niet precies in het midden en eriksen speelde der wat rechts achter en dat wou de boer ook en heeft hij ook in de camera's gezegd dus ik weet niet waar jij je onzin vandaan haalt maar dat laten de duimpjes wel zien..

24 augustus 2012 om 13:51

@afca_1995 Ik vind het echt onbegrijpelijk dat jij zoveel duipjes omlaag heb gekregen, want wat jij hier aangeeft klopt als een bus.

Theo heeft nooit met zijn hart voor onze club gespeeld, en dat was ook vaak zichtbaar zowel in als buiten het veld. Verder heeft hij nooit de hoge verwachtingen bij onze club waar kunnen maken ongeacht op welke positie hij nou speelde. En inderdaad alleen zijn laatste 2 jaar bij Fc Twente heeft Theo erg goed gepresteerd.

Desondanks wens ik Theo veel succes, en hopelijk voor Vitesse zal hij zijn oude vorm uit de Fc Twente tijdwerk weer gaan halen.

24 augustus 2012 om 13:55

@Mo 070:
Ajax begon met hun inhaalslag na de winterstop mede door Janssen maar ook omdat Anita bijv. Vertongen beter aanvoelde qua doorschuiven en positie overnemen en een andere vergeten rollen zijn de degelijkheid (vanaf dat moment) van Vermeer, de prima prestaties van reservespelers als Ebicilio, Lodeiro, Aissaiti, Lukoki, Özbiliz, Van Rhijn, Blind en Koppers.. bij blessures van de basis

Tel daarbij de rust die F. de Boer bracht tijdens alle heisa bracht en zie daar de reden van de titel.. Het alleen toeschuiven van het positioneren van Janssen als aanvallende linkshalf is veel te kort door de bocht...

@afca_1995 --> mee eens... ik had jouw reactie nog niet gelezen maar de punten waar we allebei het over hebben zijn precies hetzelfde...

24 augustus 2012 om 13:59

0uwe janssen heeft zich totaal ingezet voor zijn club dat liet hij vorige week nog maar eens zien tegen az kwam de laatste 7 minuten! het veld in maar was gewoon gemotiveerd en o.a door hem viel de 2-2 en bijna scoorde hij nog de 3-2 in de blessuretijd dus als je zegt dat hij zich niet voor ajax inzette praat je echt totale onzin en dat andere onzin over janssen heb ik al een reactie gegeven

24 augustus 2012 om 14:01

Grappig om te lezen dat jij een type ben die kickt op die duimpjes, Ik geef daar namelijk totaal niet om jij blijkbaar wel anders zou je jezelf geen duimpjes omhoog geven.

Het is best opvallend dat mij post er 1 omlaag heeft en jouwne 1 omhoog vind je niet ? (op het moment dat ik het schrijf) maar dit geheel terzijde.

Je heb links op het veld helemaal geen 10, De 10 positie ligt in de as van het veld en je kan eigenlijk alleen maar van een 10 spreken als je met de punt naar Voren speelt & dat doet ajax Niet, Ajax speelt met 2 aanvallende middenvelders of met een rechts & linkshalf het is maar hoe je het wil noemen maar Ajax speelt Zonder 10

Anita
Siem-eriksen

ik zou graag willen zien in welk interview de boer dat zegt ;

24 augustus 2012 om 14:02

@onelovechris
Ik zeg ook niet dat ze het kampioenschap helemaal aan janssen te danken hebben ik zeg dat ze het voor een deel te danken hebben aan janssen en dat dat vooral is omdat hij speelde op de 10 (samen met eriksen) en doordat er steeds werd gezegd dat janssen geen verdedigende middenvelder is, is de positie van Anita ook veranderd, want speelde hij geen linksback de 1ste seizoenshelft gelukkig heeft F.de Boer alles goed gedaan in de 2de seizoenshelft en iedereen op de goeie plek laten spelen. En doordat vielen alle puzzelstukjes in elkaar.

24 augustus 2012 om 14:04

Ben er echt niet treurig om. Hijzelf vond dat hij beter was dan het hele team, dan heb je en geen respect voor je club, voor de trainer en voor je medespelers. Is zeker een topspeler voor elke club, maar als speler moet je gewoon je mond houden als je niet speelt en je best doen en hopen je er die week daarop wel instaat. Dat gezeur over dat Eriksen en Siem boven hem stonden slaat nergens op want die hadden ook gewoon wel eens gerouleerd.

24 augustus 2012 om 14:05

@afca_1995
jij praat echt onzin met die duimpjes bedoel ik mee hoe andere mensen denken over jou of ze het er mee eens zijn of niet mee eens zijn en daarmee geven ze aan dat ze het helemaal niet met jou eens zijn, maar we zullen het toch nooit met elkaar eens zijn dus geef ik maar geen reactie meer op jou blijkbaar snap je niks over het spel.

24 augustus 2012 om 16:59

Theo is NIET mislukt bij ajax, op sommige momenten is hij belangrijk geweest

24 augustus 2012 om 19:36

Mo-070,

Als ik met iemand niet eens ben dan geef ik gewoon mijn mening i.p.v. alleen maar een duimpje omlaag te geven. Mensen die duimpjes omlaag geven, maar geen mening hebben acht ik niet serieus een aangezien afca_1995 al 52 duimpjes omlaag heeft en maar enkele meningen, kun je de merendeel van die duimpjes niet serieus nemen.;;

Verder ben ik het deels met afca_1995 eens. Dat overwicht, roken en drinken zegt al dat Janssen het topsport niet serieus neemt. Daarbij geeft hij het al gauw op als hij balverlies leidt. Bij Twente kon Janssen zich heel boos maken als het team niet draaide, maar bij Ajax heb ik diezelfde Janssen niet gezien. Met al en al denk ik gewoon dat janssen niet lekker in zijn vel zat bij Ajax en ik ben hartstikke blij voor hem dat hij weer terug keert naar zijn Vitesse. Dat heeft deze jongen wel verdient, want hij is immers nog steeds een geweldige voetballer.

Mooie versterking hoor voor Vitesse. Janssen is zeker een van de betere middenvelders in de Eredivisie. En bij Ajax deed hij het zo slecht niet alleen hij kon niet opschieten met Frank de Boer.

24 augustus 2012 om 12:33

hoezo kon hij niet opschieten met de boer?
De boer kon hem geen basisplek garanderen..maar dat kun je in principe geen enkele speler

24 augustus 2012 om 12:36

Ja maar ookal speelde Janssen goed kreeg hij zelfs niet een basisplaats. Ik vond Janssen een van de betere middenvelders van Ajax en ik snap niet waarom ze hem hebben verkocht.

24 augustus 2012 om 12:41

Omdat Eriksen altijd moet spelen aangezien hij het grootste talent van de selectie is, en Siem is aangwezen als aanvoerder. Het is Theo toen duidelijk geworden dat er voor hem waarschijnlijk weinig speeltijd inzat en hij wilde weg. Frank de Boer heeft echter altijd aangeven dat hij Janssen graag had willen behouden en dat hij ook van plan was om het regelmatig op te stellen.

24 augustus 2012 om 12:41

delijesrbija, sorry maar dat is echt onzin. Terwijl Janssen voortdurend kritiek kreeg in het begin bleef FdB altijd in hem geloven en stelde hem altijd op. Niet op de positie waar hij normaal in excelleert nee, maar hij stelde hem wel altijd op. Hij maakte hem zelfs meteen aanvoerder bij zijn aankomst dus hoezo niet kunnen opschieten met Frank?

24 augustus 2012 om 12:41

Voetbal is meer dan alleen aanvallen. Aanvallend kon Janssen nog prima mee door zijn ervaring en goede passing. Maar verdedigend niet wat er gevraagd word bij Ajax. Veel druk zetten op de bal en snel omschakelen. Dat kon Janssen bij Twente eigenlijk al niet meer. Voor de breedte hoopte ik dat hij zou blijven voor als de Jong bijv in de spits moet als Sigthor geblesseerd is.

24 augustus 2012 om 12:43

Tja, sommige speerls zijn niet zo professioneel dat ze het zomaar laten gebeuren dat ze op de bank komen. En Ajax' middenveld is heel erg druk bezet met spelers die niet onderdoen voor Janssen. Ik denk dat dit de beste oplossing is voor beide partijen. En voor de competitie is het goed dat een speler als Janssen gewoon een basisplek heeft.

24 augustus 2012 om 12:46

@scrumpti0uz delijesrbija vertelt altijd onzin. Frank had hem vorig jaar idd alle vertrouwen gegeven ondanks de vele kritiek op Janssen. De concurrentie wordt Janssen teveel daarom gaat die weg

24 augustus 2012 om 12:49

De Boer kan geen enkele speler een basisplek garanderen, maar Eriksen moet altijd spelen en Siem ook omdat hij aanvoerder is....wat een onzin allemaal weer. De beste spelers spelen gewoon! Zo simpel is voetbal, en Janssen is zeker een goede speler, mits deze goed wordt gebruikt, goede zet van Vitesse, slechte zet van Ajax.

24 augustus 2012 om 13:01

De Jong is in De Boer zijn ogen gegarandeerd basis..

24 augustus 2012 om 13:24

Ik zie met veel genoegen de wedstrijd tussen Vitesse en Ajax tegemoet!!!

Ot: Theo was het laatste jaar bij FCT wel degelijk afgetraind, en een fitte Theo is bij elke eredivisie club een aanwinst. Waarom hij bij Ajax steeds te dik is bij seizoensaanvang ....... wellicht onvrede, maar dit is pure speculatie.

Suc6 Theo bij jouw Vitesse

24 augustus 2012 om 13:38

fidelinho jij bent echt dom natuurlijk is de jong basis hij aanvoeder sjonie.

24 augustus 2012 om 19:09

Ik geloof dat Ajax ook een beetje naar het financiele aspekt moet kijken en dat ook doet. Het verschil tussen wat je voor Siem en Christian kunt verdienen bij een transfer en Theo is niet bepaald misselijk. En het verschil in kwaliteit is gewoon niet groot genoeg om Theo een basisplaats te garanderen.
Theo heeft de tweede seizoenshelft een mooie bijdrage geleverd. Laten we niet opeens Theo de grond inboren (wat zijn spel betreft) omdat hij uiteindelijk voor gegarandeerde speeltijd koos ipv een kwalitatief sterker elftal dat ook CL speelt. Dat is zijn goed recht. Die houding was in interviews echt duidelijk, dus is het voor beide partijen goed dat de transfer is voltooid. Theo had nog steeds een mooie bijdrage kunnen leveren, echter zonder gegarandeerde speeltijd. Ajax heeft genoeg middenvelders en nu ook genoeg routine wat een van Theo zijn voordelen was.
Dus Theo, bedankt voor je jaartje Ajax en succes bij Vitesse en de Korenmarkt.

Was te verwachten, leuk elftal heeft Vitesse. Jansen is zeker een versterking!

24 augustus 2012 om 13:31

Leuk elftal, maar zo wisselvallig als het weer in Nederland. Het is af en toe mooi om naar te kijken, maar het kan 5 minuten later ook weer helemaal instorten. Of Janssen hier verandering in kan brengen,... ik betwijfel het. Veel succes Theo!

Wat een fantastische dag voor arnhem en theo vandaag. Ik wens theo veel succes in arnhem !!

24 augustus 2012 om 12:34

en een fantastische dag van Ajax. Een speler die redelijk gespeeld heeft in Amsterdam maar niver echt zijn niveau behaald heeft. Iedereen is eigenlijk tevreden Vitesse, Ajax en Janssen zelf. Geloop niet dat veel supporters ontevreden zijn overdeze verkoop/aankoop.

24 augustus 2012 om 12:41

naja weet niet of ajax er heel blij mee zal zijn. Vorig jaar overgekomen voor 3.5 miljoen ongeveer? nu verkocht voor een paar ton..maak je in een jaar bijna 3 miljoen verlies zonder het salaris mee te rekenen.
Verder wel mooi voor theo dat ie weer bij zijn grote liefde kan gaan spelen. Ben benieuwd of hij zijn twente niveau weer gaat halen

24 augustus 2012 om 12:43

Paar ton? Minimaal 1.2 miljoen en als Ajax de vraagprijs voor hem krijgt. 1.6 miljoen.

24 augustus 2012 om 12:46

Klopt, maar aan een ontevreden Janssen heb je niks en dan moet je Ajax zijnde wat en dus je verlies pakken. Helaas voor ons want zag hem graag blijven, maar dit was een uitzichtsloze situatie en met het idee voor nog andere opties denk ik dat ajax deze keuze kon rechtvaardigen.

24 augustus 2012 om 12:50

ik had ergens gelezen dat het maar om 6 ton ging? maar kan me ook vergissen.

24 augustus 2012 om 12:56

@ajaxwestham
ik had verwacht dat het een gelukkig huwelijk zou worden helaas heeft hij nooit zn twente niveau gehaald. Had ook verwacht dat hij wel wat meer zich zou laten gelden. Uiteindelijk wel kampioen geworden maar alleen de laatste paar wedstrijdenvan het seizoen speelde hij weer redelijk goed. Een ontevrede janssen heb je idd ook weinig aan. Vraag me af of die poulsen hetzelfde kan brengen als janssen, hij heeft mij iig nooit kunnen overtuigen maar ik zal de eerste zijn die toegeeft als hij het wel prima doet.
Denk dat janssen het wel prima gaat doen bij vitesse omdat hij daar wel een vd belangrijkste spelers zal zijn en het team meer om hem zal draaien.

24 augustus 2012 om 13:05

Nou ja, ik denk niet dat Ajax überhaupt gerekend had om winst te maken op een 30-jarige Janssen hoor. Die 3.5 miljoen + salaris zouden sowieso afgeschreven worden en heb je een deel van de aankoopbedrag terug, een jaar salaris wat je niet hoeft te betalen en het belangrijkste van alles: je hebt geen ontevreden Janssen meer bij je. Qua aanvallende middenvelders heeft Ajax genoeg spelers dus hem opvangen is geen enkel probleem denk ik.

24 augustus 2012 om 13:23

March

Wat lullen al die mensen toch stom over verliezen die geleden worden op de transfers van Janssen.

Volgens mij was Janssen met Anita en Vertonghen in de laatste 12 wedstrijden een van de grote krachten bij Ajax. Kortom, dankzij Janssen is Champions League voetbal gehaald, daar wordt meer aan verdiend dan die 2,5 miljoen die nu verlies wordt geleden hoor... Daarnaast 20 miljoen pure winst uit eigen opgeleide spelers als Anita en Vertonghen! Dus wat een fucking Bullshit...

Dat ze in Eindhoven nou geen spelers zelf op kunnen leiden, en met 27 miljoen aan investeringen geen Champions League weten te halen is slechter beleid dan wat er nu met Janssen gebeurd!

24 augustus 2012 om 13:41

@shenkie Nee inderdaad dankzij Janssen is CL gehaald, als je op alle spelers net zoveel afschrijft als op Janssen heb je niks aan de CL slimmerik...en als mede door Janssen de CL is gehaald, waarom verkoop je hem nu dan voor een schijntje...? Logische redenatie, not! En 20miljoen pure winst?? Daar gaat sowieso het aankoopbedrag af (vertongen) en wat dacht je van alle jaren salaris, dat is absoluut geen pure winst.

En dan verwijzen naar een andere club slaat helemaal nergens op het gaat om Ajax, niet om een andere club! Ajax heeft het gewoon erg slecht gedaan in de zaak Janssen. Niet meer en niet minder.

24 augustus 2012 om 13:58

Los van het geld, heeft Ajax het heel goed gedaan. Als Janssen niet speelt is hij erg negatief voor de groep, en hij stak er verre van bovenuit. Snap heel goed dat Ajax er dan verlies op wil maken. Al klopt dat ook niet helemaal, omdat Ajax nooit had verwacht hem uperhaubt nog te kunnen verkopen. HIj was al afgeschreven, alleen is de schade nu minder groot.

24 augustus 2012 om 14:41

@shenkie
normaal reageren op een beetje kritiek is blijkbaar al moeilijk voor jou...
wat zeg ik nou verkeerd waardoor jij het beleid van psv erbij moet halen? Als je er niet tegen kunt kan je beter niet meer op deze site komen want dan zal je nog vaak zulke zielige reacties moeten plaatsen.

24 augustus 2012 om 19:26

Ik vindt ook wel dat je een beetje over de schreef gaat hier schenkie:
En dat f'*** woord maakt het ook helemaal niet stoerder. Eerder klinkt het wat kinderlijk. Bottomline: laten we het normaal houden. Zo'n slechte opmerking was het niet eens om er een algemene PSV aanval door teweeg te brengen.

Ajax is inderdaad meer kwijt aan Theo dan de bedoeling is geweest. Het maakt een verschil als je zo'n investering over 1 jaar afschrijft of over 2 (of zelfs 3 als ze de optie tot verlenging hadden verzilverd). En Janssen is echt voor een prulletje verkocht aan Vitesse. Het lijkt haast op een gentleman's agreement. Nou had men het er over dat Theo bereidt was zelf water bij de wijn te voegen wat financien betreft. Weet niet wat dat precies inhoudt. Ajs Vitesse inderdaad maar 6 ton betaalde voor Theo, heeft Theo dan Ajax ook geld betaald om zo de gewenste transfersom door Ajax te kunnen completeren? naast de 6 ton zijn de andere twee bedragen die ik ivm Theo heb gelezen 1.1 en 1.6 miljoen. Ben benieuwd.

Lijkt me het beste zo, want dit schoot toch voor geen meter op.
Was teveel met zn hoofd bezig met Vitesse, maar waarom ie ooit een handtekening onder een contract bij Ajax heeft gezet met zn volle verstand is mij een groot raadsel.

Bedankt Theo en succes in Arnhem!

Goed nieuws voor Theo Janssen kan eindelijk weer gaan voetballen voor zijn grote clubliefde. Hij kan zeer belangrijk gaan worden voor Vitesse dit jaar.

Welkom terug op het nest Theo.
Kwaliteitsinjectie voor Vitesse.

Goeie zaak dit. Ben zeer benieuwd hoe Janssen het gaat doen bij zijn "grote liefde".

Prima zaak. Theo hij zich niet netjes gedragen tegenover zijn huidige werkgever afgelopen weken. Goede voetballer maar liet zich kennen.

Leuk voor Vitesse, helaas voor Ajax. Ik ben benieuwd hoe ze het dit jaar gaan doen, ze zijn er niet vele sterker op geworden. de Boer is een prima coach gebleken maar qua people management al wat akkefietjes als ik dit zo moet geloven

24 augustus 2012 om 13:33

wat akkefietjes ? Theo die terug wilt naar zijn grote liefde Vitesse is een akkefietje ? Theo die het niet kan accepteren dat een trainer zegt dat die niet alles speelt is een fout van de coach ?
Ja Frank heeft met mounir ellhamdoui ook fouten gemaakt maar dit met Janssen is Theootje helemaal zelf want hij zegt zelf als die niet alles speelt en op de bank moet plaatsnemen hij een lastig mannetje word dat zegt meer over Janssen dan over De Boer.

24 augustus 2012 om 18:24

Akkefietje is niet het juiste woord. Maar ik bedoel voornamelijk people management. Het is ook de taak van een manager om iedereen tevreden te houden. Ik denk dat Janssen belangrijker is voor Ajax dan men denkt, en ik denk dat de Boer hem dat duidelijker had moeten maken. Bij hem is het van zo is het en als het je niet bevalt dan hoor je er niet bij en moet je ervoor vechten. Op zich een prima benadering die werkt bij spelers zoals Aissatti die zich echt terug had geknokt. Maar het werkt niet bij trotse gasten als Janssen en El Hamdaoui. Mijn mening is dan die het ook je taak is om zulke gasten op een andere manier te bedienen. Want ik denk dat als je die beide nu nog in Ajax zou hebben ze een sterker team hadden gehad dan nu het geval is.

24 augustus 2012 om 18:37

Wat De Boer tegen Theo heeft gezegd is dit dat er meerde middenvelders bij Ajax spelen die allemaal aan spelen toe willen komen. En dat het kan voorkomen dat er wat vaker geroulleerd worden Theo zou niet altijd een basisplek krijgen omdat hij niet in elke wedstrijd gebruikt kan worden omdat dan een thulani serero of klaassen beter van te pas komt. Dat is naar mijn mening heel duidelijk en eerlijker dan zeggen dat die altijd in de basis staat om hem hier te houden en hem vervolgens wel vaker er langs te laten zitten.

24 augustus 2012 om 19:35

Deutscher Meister:
ajaxdeclub21 slaat de spijker op de kop. Frank is heel eerlijk geweest tegen Theo. Dat moet juist gewaardeerd worden. Als Frank, om Theo voor Ajax te behouden, had gezegd tegen Theo dat hij elke wedstijd op een basisplaats kon rekenen en dan daarna die belofte niet nakwam: dat zou juist een illustratie zijn van slechte peoplemanagement.
Zelfs Eriksen en de Jong waren geen basisplaats gegarandeerd. Ik geloof dat Frank vanwege het drukke programma juist van plan was om veel meer te rouleren om zo overbelasting te voorkomen. Dat zou voor iemand die op Theo zijn leeftijd zelfs beter moeten uitkomen. Dan ben je aan het einde van het seizoen wanneer er grote beslissingswedstrijden gespeeld moeten worden gewoon fitter. BIj de echte grote teams in Europa (barcelona, Real Madrid, Manu etc.) is dit zelfs de normaalste zaak in de wereld om te rouleren vanwege het overvolle programma.

24 augustus 2012 om 20:00

Deutscher Meister,

Ik vind dat People Management zo overdreven. Waarom moet de ene sporter een speciale behandeling hebben t.o.v. van anderen? Is het vanwege hun prijskaartje? Ik weet het niet hoor. Bij profvoetbal worden de beste spelers of de juiste spelers voor een bepaald taktiek opgestelt en daar pastte een bijv. Mounir niet echt tussen. De Boer maakte toen een fout om dat niet voortijdig aan Mounir te melden en boodt zelfs nog via de media zijn excuses daarvoor. Wat had De Boer dan nog verder moeten doen bij Mounir? Een ijsje geven? Of een gratis happy meal bij de MC? Kom op hé, het zijn volwassen mensen die een contract hebben waarin staat dat ze ook moeten werken. En als sommigen spelers weigeren om te werken dan pas krijgen ze een speciale behandeling. Terug naar de reserves.

Nu is het met Janssen, maar deze man is wel een echte vent en die lost dat anders op. Janssen wist gewoon dat Eriksen en De Jong de voorkeur kregen voor zijn positie en dan moet je als speler op de training en wedstrijden te laten zien dat De Boer ongelijk heeft. Janssen wilde die strijd niet aangaan en koos voor zijn geliefde Vitesse. De Boer heeft dat toen ook met Janssen gewoon besproken en vindt het jammer, maar De Boer accepteert dat gewoon.

Hèhè eindelijk. Die soap is ook weer afgelopen, dezen transfer is goed voor alle partijen. Theo zit weer bij z'n jeugdliefde, Vitesse heeft er weer een clubicoon bij en Ajax heeft de kas weer een beetje gespekt en een ontevreden speler is weg.

Mooi dat de clubs eruit zijn. Nu snel een handtekening zetten zodat we je vanaf volgende week weer kunnen zien schitteren in het geel en zwart!

Theo gaat dus nu al afbouwen... jammer hoor laat nu zijn laatste kans op het spelen van europees voetbal liggen

24 augustus 2012 om 13:27

Nee hoor, Vitesse wordt dit jaar kampioen, want dat zou namelijk binnen 3 jaar gebeuren!

Een geweldige versterking voor Janssen al denk ik dat hij ook daar niet helemaal tot zijn recht zal komen. Hij leek net bij Ajax zijn plekkie gevonden te hebben, misschien is het ook lastig om in een selectie te zitten waar de meeste 10 jaar jonger zijn.
Ik denk dat hij dit jaar nog van grote waarde had kunnen zijn voor Ajax.

Goed voor theo en goed voor ajax , theo komt thuis en ajax heeft geen ontevreden speler.ajax kan hem nu ook wel missen denk ik , ze hebben net 2 ervaren spelers aan getrokken.

Een bedrag rond de 8 ton zal ajax wel voor deze transfer van Janssen krijgen. Ajax moet dat geld investeren in een goede 2e spits want die ontbreekt er nog bij ajax

Vind het toch jammer dat deze speler weggaat bij Ajax was toch iemand met karakter en een echte leider en iemand die ze woordje klaar had. Maar Theo wou graag weg en dat gun ik hem ook van harte! veel succes Theo!

24 augustus 2012 om 13:17

Wat een sportieve reactie! Meerdere ajax supporters mogen hier een voorbeeld aan nemen, janssen was een echte leider bij ajax alleen jammer dat die ook verdedigende middenvelder werd gezet in de eerste seizoenshelft en in de tweede seizoenshelft ging het draaien bij ajax nadat janssen op een plek naar voren werd geschoven

24 augustus 2012 om 13:29

Goede voetballer en stond er op verschillende momenten wel.... maar een leider?! Verre van, vrees ik. Zijn invloed op het middenveld, waardoor het ging draaien, was minder groot dan die van Anita en Janssen rendeerde daar goed bij. Nu is het een prima beslissing om Janssen te laten gaan, nu Anita ook weg is en het middenveld wellicht te kwetsbaar zou zijn met hem binnen de lijnen. Karakter heeft ie wel en hij zal ongetwijfeld voor een goede sfeer hebben gezorgd, samen met Ooijer en Vertonghen.

Niet geschikt voor een topclub. Verstandig om afscheid te nemen van elkaar.

Succes in Arnhem. Kan hij weer ouderwets kruipend naar huis!

Wegwezen jij uit amsterdam!

Iemand die er niet wil spelen en 1 miljoen verdiend.....verdiend het Niet

24 augustus 2012 om 12:43

ghehehe welkom terug theo

zo, dat heeft even geduurd. Hopelijk heeft hij vandaag zijn krabbel gezet voor 12 uur vanmiddag. Want dan kan hij t weekend al meedoen.
Na allemaal net niet voetballers ( Cziommer ) hebben we eindelijk eens kwaliteit binnen gehaald.

Welkom home Theo.

We hebben hem hard nodig. Middeveld is nu met Theo en Ginkel nog niet compleet. Een verdedigende middevelder is ook van belang.

Welcome home Theo !!

Met jou erbij kunnen we concrete stappen vooruit zetten. Met name Ibarra, Bony, Van Ginkel en Reis gaan profiteren van jouw traptechniek. Nu nog een sterke back erbij en we kunnen voor een Top-5 klassering gaan !

24 augustus 2012 om 12:41

Waarom zou van Ginkel gaan profiteren van de traptechniek van Janssen? Is geen kopsterke speler en ook geen speler die de gaten inloopt. Ik snap je niet helemaal.

24 augustus 2012 om 13:09

Geen speler die de gaten inloopt? Laat mij niet lachen zeg. Van Ginkel is júist een loper op het veld. Kijk de goal tegen ADO vorige week. Van Ginkel liep daar de diepte in. Zo zijn er talloze voorbeelden van afgelopen seizoen waar hij de boel op sleeptouw nam, en juist de diepte zocht, wat weer voor enorm veel dreiging zorgde.

24 augustus 2012 om 13:13

Nou volg Marco maar eens. Een speler met heel veel diepgang en scorend vermogen. Dus die gaat zeker profiteren van de traptechniek + arendsoog van Theo !

24 augustus 2012 om 13:08

Wat zeg jij nou? Dit wordt het jaar van Vitesse ze worden kampioen toch. PSV en Vitesse worden dit jaar kampioen. Lekker hoor Ajax wilt ook kampioen en Twente ook. Wat een vermakelijke competitie is het toch. Die Jordanie zorgt wel voor vuurwerk in de Eredivisie.

24 augustus 2012 om 19:42

En waarom wordt AZ niet genoemd? ik heb ze tegen Anzhi goed zien voetballen ondanks het verlies. Verbeek heeft de zaak daar netjes op orde. Heeft een systeem waar iedereen in de organisatie blijkbaar gewent aan is, waardoor er gewoon iemand opstaat als een ander valt (bij blessures) of verdwijnt (in de transferperiode). Het is niet mijn club, maar ik heb best respekt hoe ze het daar doen in Alkmaar ondanks dat ze steeds weer belangrijke spelers verliezen. Als je Feyenoord, Vitesse en Twente noemt, dan moet je in mijn ogen ook gewoon AZ noemen. Alleen van PSV en Ajax wordt er nog meer verwacht.

Goed nieuws voor alle partijen! Succes Theo en bedankt voor de fijne balletjes.

Nu je zin Theo? Ga maar lekker voetballen en dat is toch wat je wil. Hopen dat ze voor je bij Vitesse geen concurrentie hebben. Anders kan je misschien nog altijd wel terug naar Twente.

24 augustus 2012 om 12:45

proef ik hier wat frustratie in jou post?

eerst sta je te springen en heb je alleen maar goede woorden toen hij over kwam van Twente.
En als Vitesse intresse toont mag hij weg want hij voegt niks toe.
Winnen jullie van nec met een goede Theo is hij opeens weer de missende schakel en Moet hij blijven.
En nu praat je weer anders...

24 augustus 2012 om 12:51

Ahjacied geeft hier gewoonweg weer wat ons allemaal lichtelijk bezghoudt hoor... natuurlijk waren we allemaal blij dat hij kwam, maar als je de balans op gaat maken over hetgeen hij heeft laten zien bij Ajax, kom je tot de conclsie dat hij niet heeft gebracht wat we er allemaal van verwachtten... dat mag toch?

Dus ja, de meningen zijn op dit moment anders als toen hij kwam ja.... logisch in het leven waarin niks stilstaat en je mening wordt gevormd door dingen die gebeuren.

24 augustus 2012 om 12:56

ik reageerde iets te snel. Ahjacied heeft in een eerdere post al een reactie gegeven.

Maar om er even op in te gaan.

Theo kwam op een andere positie te spelen. Iets wat hij gewoon minder goed kan.
Dat ligt meer aan de trainer dan aan de speler zelf.
Daarnaast moet je weten als je Theo haalt dat je hem vertrouwen moet geven. Elke vrijebal elke corner moet je hem toevertrouwen.

En zijn kwaliteiten zijn de openingen. En dat was ook lastig met de blesure van bijv. Boerrichter.

Ik neem aan dat jullie Theo gewoon graag in de basis hadden willen zien staan ?! op zijn vertrouwde plek en dat Frank de Boer niet zo bleef vasthouden aan ene Siem de Jong...

24 augustus 2012 om 13:14

Ach, wat een kul dat het aan de trainer zou liggen. Dat geklets dat je hem op zijn favoriete plekje neer moet zetten en moet blijven aaien. Dit is topsport. De beste en de meest gemotiveerde speelt. Als je gepasseerd wordt, dan vecht je voor je plek en bewijs je het ongelijk van de trainer. Dat gejank dat Ajax Theootje niet goed behandeld zou hebben. Wat een flauwekul!

Er is iets goed mis met de mentaliteit van Theo. Geen enkele trainer garandeert je een basisplaats en als de trainer je anders wil gebruiken, dan pas je je aan. Hij wordt er nota bene meer dan vorstelijk voor betaalt. Ik was altijd fan van Theo, maar zijn houding stelt me vreselijk teleur.

Tijd dat een jonge, frisse speler het gras wél gaat opvreten.

24 augustus 2012 om 13:32

Iets mis met de mentaliteit van Theo? Hij is de enige in de ajax selectie die het vuurtje op kan stoken, waarvan je zeker weet dat als die in het veld staat dat die echt wil winnen!

En wat die dan buiten het veld staat zal mij werkelijk waar een zorg zijn... Als Janssen speelt geeft die 110 procent!

En ja, het ligt ergens wel aan de trainer.. hoe groot fan ik ook van de Boer ben! Je gaat Lukoki toch ook geen linksback zetten omdat je weet dat geen buitenspeler hem eruit loopt of wel soms?

24 augustus 2012 om 13:43

De Theo die bij Twente tierend op het veld stond, heb ik bij Ajax nimmer gezien. Die vechtlust die jij beschrijft, daar was in Amsterdam niks van over.

Theo zag zichzelf ineens als gearriveerde vedette en als grote man in het elftal van De Boer. In Amsterdam denken ze daar anders over en daar kan hij niet mee omgaan. Dan laat je mentaliteit gewoon te wensen over. Het is te triest voor woorden dat je een basisplaats claimt en anders je club dreigt met een vertrek.

Theo heeft Ajax met de rug tegen de muur gezet en dat is in mijn optiek heel kwalijk.

Mooi nieuws voor Vitesse, Ik denk ook wel dat hij het goed kan vinden met Rutten.

Zonde, vind Theo een geweldige kerel. Goudeerlijk en voelt zich niet thuis meer in A'dam. Bedankt en succes in Arnhem Theo.

Zolang nog niks officieel is valt er nog niks te juichen. We hebben de afgelopen weken zoveel wilde verhalen gehoord. Maar het begint erop te lijken.;

Nou laten ze het nou maar zo snel mogelijk afhandelen. Want de soap duurt nou zo'n beetje een maand te lang. Theo het allerbeste in Arnhem en Ajax gebruik het vrijgekomen geld en salaris om nog een talentvolle spits aan te trekken.

Heel goed, ik was er toch al geen voorstander van dat hij naar Ajax is gekomen destijds.

Ik wens Theo veel succes in Arnhem. Bedankt voor je aandeel in het kampioenschap afgelopen jaar.

Gaan wij voor een deens middenveld;!

Hoe zit het eigenlijk met het vreemdelingen legioen? Want dit is natuurlijk wel heel appart. Of zetten we gewoon Janski op het shirt voor het oog?

als je naar de opstelling kijkt dan moeten we toch even hard lachen in Arnhem naar Johan D en zijn trouwe volgers.

en dan te bedenken dat jongens als Hofs, Propper, vink en noem maar op nog op de bank hebben zitten.

schandalig beleid!

piet
struijk
kashia
kalas
aanholt
ginkel
vd Heijden
Theo
ibarra
bony
reis
24 augustus 2012 om 12:53

Schandalig beleid, dit is het beleid wat er gevoerd wordt. Chelsea stalt spelers en andere vage Russische clubs ook. De trainer heeft helemaal niks te bepalen, daarom is Van den Brom ook voor zoiets weg.

24 augustus 2012 om 13:00

nouja. als eigenaar van een club begrijp ik heel goed dat je meerendeels zelf wilt kijken wie er komen en gaan.

Daarnaast huren wij bijv een Kalas. Dat is een speler waar Ajax van droomt na Vertongen weg is gegaan. Dus zon slecht beleid is het niet. Als je team er maar sterker van wordt.

En Rutten heeft aangegeven Theo graag te willen hebben. En laat hij nu bijna weer terug zijn.

Dus voor je verstandige dingen probeerd te roepen, is het miss verstandig om je eerst te verdiepen ..

24 augustus 2012 om 13:03

@joeyt

Dit moet het jaar worden van het kampioenschap van Vitesse. Zeer benieuwd of het lukt met deze selectie. Ze komen niet eens verder tegen Anzhi. Die hebben een paar toppers en de rest is matig.

24 augustus 2012 om 13:04

@joeyt

Jij weet net zo goed als ik dat Jordania alleen maar in Arnhem is om zijn zakken te vullen, om zijn geld wit te wassen.. En als je dat niet denkt ben je heel erg naïef

24 augustus 2012 om 13:08

Dat is een kant van het verhaal en natuurlijk zullen de mensen die sneller geloven. Maar het ontbrak gewoon aan andere dingen. v/d Brom was tevreden en de club had iets meer verwacht. Een andere visie. Natuurlijk is vorig seizoen het maximale eruit gehaald, maar nu willen ze meer.
Op de site van Vitesse staat een mooi en uitgebreid interview over de ingeslagen weg, het beleid en de visie. Misschien die maar eens doorlezen?

Daarnaast haalt iedere club buitenlandse spelers om ze met winst te verkopen. Vitesse maakt nu gebruik van hun netwerk en huren spelers. Dit omdat ze niet onnodig geld willen uitgeven aan spelers die misschien niet goed genoeg zijn. Het is gewoon bouwen aan een elftal.

Verder is het goed dat Janssen naar Vitesse komt. Hij was de ontbrekende schakel op het middenveld en nu kunnen ze misschien een stap gaan maken die ze willen,.

24 augustus 2012 om 13:10

@braampie

Haha leuk het beleid van Vitesse, man Vitesse laat me niet lachen. Hoelang is daar al wel niet onrust. Een groot nieuw stadion bouwen en elke wedstrijd zaten er maar 10.000 in.

Vitesse begint echt het lachertje van de competitie worden. Die Jordania zit daar voor zich zelf echt niet voor Vitesse. Als hij een club echt wou overnemen en hij had echt zoveel geld. Dan had hij wel bij Feyenoord aangeklopt of Psv, Ajax. Dan had hij direct al 5 stappen vooruit gemaakt i.p.v bij Vitesse. Bij Vitesse moet er nog heel veel gebeuren voordat het top wordt. Ze hebben nu Fred Rutten gehaald, nou daar moet je blij meewezen. Wie wordt de volgende trainer? Een trainer uit het 2e van Chelsea die ervaring op moet doen.

24 augustus 2012 om 13:13

ja over een kampoenschap heeft niemand het hier gehad bij de club.
Schouten was de genen die het heeft geroepen.
Jordania heeft aangegeven met de top mee te willen doen. Dat is heel iets anders.

En tja, van Anzhi kan je verliezen. Daar lig ik niet wakker van! AZ gebeurd het zelfde. En dan ga ik toch ook niet roepen dat hun jullie in eigen huis op een gelijk spel hebben gehouden....

Ik weet zelf dat wij als Vitesse ( ik zeg nooit nooit ) binnen nu en 10 jaar geen kampioen worden.

Ik ben allang blij dat we nog bestaan en dat er weer een rooskleurige toekomst is.

24 augustus 2012 om 13:17

@joeyt

Rooskleurig? Jordania heeft maar bar weinig geld er ingepompt. Ze eigen spelers waar hij makelaar is. En wat spelers van ze vriend Ambroviche. Als Jordania kapt is Vitesse weer terug waar ze waren. Strijden in het rechterrijtje, zelfs NEC doet het beter en dat moet pijn doen. Die hebben vorig jaar thuis nog gewonnen van Vitesse. Die hebben niks te besteden enkel goed scouting werk.

24 augustus 2012 om 13:19

Jij maakt geen onderdeel uit van Vitesse toch ;? Spreek dan niet in de wij-vorm.

Ajax dromen van Kalas? Volgens mij ben jij aan het dromen. Denswil is in potentie beter dan Kalas + Ajax heeft Veltman ook nog. Spelers huren is een soort beleid dat tijdelijk goed gaat. Als je spelers wilt aantrekken voor een langer termijn zul je moeten kopen. Ome Jordania heeft toch geld zat? Laat hem dat dan eens uitgeven als hij mee wilt doen in de top van Nederland.

24 augustus 2012 om 13:29

@ ahjacied

Ik reageer nog 1x op je. Want je wordt vermoeind en ook steeds slechter en bedroevender in je in je reacties.

Rooskleurig is het idd. of wou je zeggen dat als je club niet meer bestaat een beter vooruitzicht is? denk even na voor je wat roept.

En als Jordania stopt.. Ik leg het niet eens meer uit. Google of zoek op Vi even een intervieuw van Vitesse en Jordania op. Dan weet je gelijk dat je volkomen mis zit.

En dat nec het beter doet daar ga ik maar niet op in. Jij weet ook wel beter. T enige waarom je zoiets onnozels zegt is om mij uit de tent te lokken.

24 augustus 2012 om 13:30

ja vriend eve je huiswerk doen en dan reagereren.maargoed beetje jaloerzie mag hoor want vitesse komt eraan,en nec hebben wij uit gewonnen en de playoffs hebben we ze er bruut uitgeknikkerd voor el ..fijne dag.ahjacied

24 augustus 2012 om 13:32

@joeyt.. Dat jij al die verhaaltjes van meneer Jordania gelooft zeg... Wat ben jij naïef om een Georgische crimineel en een Duitse bordeelhouder te geloven.. Die zitten er alleen maar om zichzelf en niet om Vitesse! Iedere clubman (bos, Vdbrom, vdkraan) wordt daar weggejaagd. Schei toch uit met die onzin van je en accepteer dat jullie een handelshuis van de maffia zijn geworden!

24 augustus 2012 om 13:33

@ thuntelaar

Ik maak geen deel uit van Vitesse? Hoe komt het dat jij mij zo goed kent!
Elke seizoenkaarthouder maakt een kleine deel uit van zijn club.

En ik neem aan dat jij Kalas nooit heb zien voetballen? Jij geeft aan dat Denswil beter is dan een Kalas.. Waarom staat hij dan nog onder contract van Ajax en speelt hij niet in de basis? En over Veltman maar niet te spreken.

Ik geef je wel gelijk dat als je op een langere termijn hoger op wil je dan moet kopen, alleen is het voor een club als Vitesse gewoon lastig om spelers naar Arnhem te halen.
En ome Jordania heeft niet zoveel geld zoals velen denken. En is ook niet zo achterlijk als velen denken.
Hij voerd goed beleid. Anders hadden we ook Theo niet terug gehad voor een appel en een ei!

Daarvoor ook voor jou.. Bedank!

24 augustus 2012 om 13:42

@ Ajax

Ik geloof Jordania tot op zekere hoogte idd.
Hij zet er een complex neer waarnaast de Toekomst op een vuilcontainer lijkt.
Hij haalt jongens als Bony, Kashia en Ibarra waar wel veel plezier van hebben.
We hebben Pietje terug. Hofs terug. En nu ook Theo terug. Waarvan de laatste 2 ons Arnhem trots is.
Dat vd Brom weg is dat heeft met meerdere oorzaken te maken. En dat weet jij zelf maar al te goed.
Bos wordt afgedankt? als je een beetje oplet weet je dat ze de Zuid tribune hebben vernoemd naar deze geweldige man. Dus wegjaagen is een groot woord.
En ik vind het persoonlijk schandalig dat je een vd Kraan noemt in dat rijtje. Daar moet je je echt voor schamen.

Verder intresseerd het me niet dat jij denkt dat het een Maffia persoon is of dat er bij onze club een oud Duitse Bordeelhouder werkzaam is.
Want heb je eens goed om je heen gekeken op de tribune bij je eigen club? Kijk even een aantal weken geleden op Nova een uitzending terug. Er schijnt dat op de tribune in een bepaald vak ook niet al te lieve jongens zitten die in het drugs wereldje zitten. Wil je die mensen dan ook even verwijderen?
Of ben jij zon supporter die niet eens een seizoenkaart heeft?

En een handelshuis? tja. Dat is toch overal! je zorgt voor een goede jeugd die je later doorverkoopt. Zo blijf de club bestaan. Of wou je zeggen dat ze bij Ajax wel allemaal blijven?

24 augustus 2012 om 14:08

Het stadion is al jaren geleden gebouwd en heeft toen een tijdje vol gezeten. Nu de resultaten minder zijn, zitten er ook minder mensen, Bij elke club tch?

Hij heeft bewust voor Vitesse gekozen. Hij is namelijk ook bij AZ geweest, maar dat is niks geworden. Vitesse had de meeste kans van slagen.
Verder noem ik dit wel degelijk beleid voeren. Van onder af aan beginnen. Eerst intern alles oplossen, trainingscomplex opbouwen en nu langzaam het eerste versterken. Zo heb je alle facetten binnen de club gehad. En in de juiste volgorde als je het mij vraagt.

24 augustus 2012 om 19:18

@ Thuntelaar

Supporters zijn het belangrijkste gedeelte van de club. Joeyt voelt zich verbonden met Vitesse, is zijn club. In de "wij-vorm" spreken vind ik persoonlijk een mooi iets. Je staat voor je club.

Dit geldt gewoon voor iedere supporter met een hart voor zijn club.

Theo een man met echt clubliefde. Zie jammer genoeg weinig meer in het voetbal van tegenwoordig.
Hij wil inleveren voor zijn club waar hij van houdt.
Kuyt of van Nistelrooy gaan hun zakken op hun 32ste nog vullen in het buitenland.
Neem een voorbeeld aan Theo. Hulde aan deze man.
Hij wilde terug, Vitesse wou niets liever en bij Ajax was hij niet meer zeker van basisplaats onder Frank de Boer.
Theo paste ook niet in Amsterdam, hij is daar nooit echt gelukkig geweest volgensmij, en de heimwee naar Arnhem werd te groot.
Ik hoop dat hij nog mooie jaren in Arnhem krijgt en dat ze hem respect geven.
Hij zal vast nog wel 2 of 3 jaar meekunnen bij Vitesse en weer Europees voetbal spelen als het goed is. Ik hoop dat hij daar niet op de bank beland als hij volgend jaar 32 is ofzo, dat zal sneu zijn maar Jordania zou er wel lak aan hebben en zoekt dan gewoon een ander op die plaats.
Hoop dat die Jordania respect heeft voor Theo. Theo is meer met Vitesse dan hij.

24 augustus 2012 om 12:55

Hulde? Die man heeft heimwee.toen hij eerst in Belgié was, keerde hij heel snel terug bij Vitesse. Hij mistte zijn stad en de vrienden. Man zie je zelf Theo al voetballen in Turkije. Geloof je het zelf.

24 augustus 2012 om 13:05

Haha heb ik het over Turkije gehad. Dat is een straf voor Theo. Hoeveel hij ook kan verdienen daar.
Maar hij had ook bij Ajax kunnen blijven omdat hij daar meer verdient.
maar hij kiest voor zijn stad en clubliefde, mag ik dat mooi vinden !!!

24 augustus 2012 om 13:12

@boyaz09

Jij mag dat mooi vinden en dat is ook mooi. Nu hopen dat Theo de oude wordt en lekker weer die pegels kan geven. Het blijft een fantastische voetballer in de periode van Twente.

24 augustus 2012 om 18:51

Ik denk dat dat weer terug komt als hij het na zijn zin heeft in Arnhem.
Janssen heeft een schitterde trap die weinig spelers in de benen hebben.
Hoop dat hij weer mooie vrije trappen erin schiet.
En met mooie lange passes strooit, want dat deed hij veel bij Twente.
Bij Ajax jammer genoeg weinig van de goede Theo gezien. Hij paste daar simpel weg gewoon niet.
Bij Twente lukte alles en had hij een geweldige voorzet op de Jong, in die wedstrijd tegen Zenit (3-0).
Ik hoop echt dat Theo weer schitterend in Arnhem, vind hem een prachtige voetballer om te zien. Die schoten die hij zonder aanloop neemt. Vitesse kan voordeel uit hem hebben, niet alleen uit zijn spel maar ook bij de supporters die dan meer naar het stadion komen omdat hun favoriete speler weer terug is van weg geweest. Alles is een voordeel dat Theo terug is bij Vitesse. Snap niet dat Vitesse dit niet veel eerder gedaan heeft. Snap sowieso helemaal niets meer van Vitesse laatste tijd. Pas aankopen doen als je uitgeschakeld ben in Europa. Ze doen veel ste laat en weinig aankopen. Als Jordania echt ambities met Vitesse had, hoorden ze al een veel beter team te hebben.

Nog één reactie dan van mij omdat het moet: prachtig dat Theo terugkomt, hebben we toch nog één redelijke versterking binnen.

24 augustus 2012 om 13:07

Ja, meneer Jordania lijkt niet zo rijk dan wij denken.
Vitesse stelde echt teleur op de transfermarkt. Ik dacht die gaan Europa in dus gelijk even het niveau opkrikken. Maar ze zijn er niet veel beter op geworden.
Nu ze Theo hebben is het al een stuk beter.
Met Theo erbij had Vitesse meer kans gehad tegen Anzhi.
Gewoon pech dat Vitesse en AZ die club zo vroeg loten. Balen...

24 augustus 2012 om 13:13

@boyaz

Goed opgemerkt hij is helemaal niet rijk als je denkt. Hij heeft wel is waar genoeg geld. Maar hij zal niet bijvoorbeeld een Tadic ophalen of een andere speler in de Eredivisie. Er zijn zat spelers in de Eredivisie die wat toevoegen. Er komen toch enkel huurlingen, rara van welke club is dat en van welk vriendje.

24 augustus 2012 om 13:20

Ze schuilen op dit moment achter een regel die de Knvb in heeft gevoerd. Fair play. Vitesse kreeg vorig jaar maar 11mil binnen, dus mogen ze nu niet meer dan 11mil uitgeven of iets dergelijks.

Ik vind het dikke bullshit, maar goed.

24 augustus 2012 om 13:22

Ahjacied...

Ik weet niet of jij constant de persoon bent die dat hier aandraagt, maar over welke huurlingen hebben we het hier nou eigenlijk.
Chelsea heeft alleen Kalas en Van Aanholt aan Vitesse verhuurt. Davila is alweer weg. Matic was er in het verleden, Rajkovic was ook in het verleden.

Dus kom aub met concrete voorbeelden verder, want dit gaat helemaal nergens over.

24 augustus 2012 om 14:14

@boyaz09

Meneer Jordania is een multimiljonair, dus dan heb je geld genoeg, maar Jordania gooi dat niet over de balk. Dat is een zakenman die met ze,n geld geld weet te maken.

24 augustus 2012 om 18:56

@ Yesvitesse

ow blijven daarom de versterkingen uit.
Ik vind het vreemd dat Vitesse geen Assaidi of Narsingh haalt ofzo. Of Bas Dost !!
Dat zijn echte versterkingen. Van Aanholt en die andere prut kan je geen versterkingen noemen waar je even 4e mee wordt.
Ik hoop voor jou en NL voetbal dat Vitesse nou eindelijk aan die zogenaamde ambities gaat werken. Wordt echt gek van die domme versterkingen zoals Cziommer enzo die al aan het afbouwen was bij Salzburg wat niks voorstelt. Waar is Vitesse mee bezig? Vind die Jordania maar een raar figuur die je niet kunt vertrouwen. Kan elk moment de sterker eruit trekken. Laten we hopen van niet.

24 augustus 2012 om 19:21

Ik vind het helemaal niet vreemd dat Vitesse geen Assaidi, Dost of Narsingh heeft gehaald. Dat is toch de normaalste zaak van de wereld? Die konden naar een stuk grotere clubs, waar ze denk ik zeker niet minder, en in het geval van Dost en Assaidi ook gewoon meer konden verdienen dan dat Jordania hun maximaal wou bieden.

Dat soort spelers in Nederland zijn gewoon onhaalbaar. Met goed scoutingswerk en goed onderhandelen kun je spelers met die potentie misschien wel ophalen uit het buitenland

24 augustus 2012 om 20:26

Daar heb je gelijk in. Al laat Vitesse ook niet merken dat ze die willen ofzo.

Jammer voor Ajax, had hem nog wel graag een seizoen zien spelen voor Ajax.

Mooi dat er nog clubliefde is! Ik hoop dat Theo nog wat kan neerzetten bij Vitesse.

Laten we nog even afwachten, De Gelderlander heeft al veel vaker fout gezeten dus ik wacht tot het via de officiële kanalen naar buiten wordt gebracht. Want als we dat krantje moeten geloven had Janssen al drie keer de overstap gemaakt.

Overigens juich ik een transfer naar Vitesse zeer toe, voor alle partijen de beste oplossing!

Goede middenvelder, niet goed genoeg voor de Ajax visie. Hij heeft een draaicirkel van een vrachtwagen, draait altijd open naar zijn linkerbeen en zijn handelingsnelheid is om te janken. Deze aardappel pompt die bal hele tijd naar voren inplaats van het gewoon over de grond te spelen.

Blij met deze transfer, zo zie je maar, niet iedere voetballer kan het Ajax-voetbal aan en hij zeker niet.

Mooi voor Theo, kan hij 3 x tegen de grote rivaal spelen

24 augustus 2012 om 13:05

Ajax gaat de goede kant op. Eerst krijgen we voor weinig een vd Heijden van jullie. En nu geven jullie ons voor bijna niks een van de beste middevelders van de Eredevisie.

Bij deze, Bedank!

24 augustus 2012 om 13:14

@yoeyt

Vanderheijde leuke voetballer, maar moet je daar vrolijk van worden. Ajax heeft hem niet voor niks 5x uit gehuurd aan elke degradatie ploeg van de Eredivisie. Maar ja, als je kampioen wilt worden moet je het wel met meer doen dan Jan Arie van der Heijden.

24 augustus 2012 om 13:19

Van der Heijden komt niveau tekort voor de top van de eredivisie, daarom presteert Vitesse ook net zo wisselvallig als het weer in Nederland.

Janssen is uit de gratie en is op ze retour.

Bij deze, veel plezier ermee!

Potentiele wereldtoppers zullen het niet worden die spelen alleen bij ons;

zozo superaankoop (volgens velen)theo ook al weg.ajax begint steeds meer een (mis) koopclub te worden.boerigter Sigthorson.boilesen,jansen Suljemani en nu weer zo'n uitgerangeerde Deen. Lekkere scouting daar in Amsterdam

24 augustus 2012 om 12:49

Ze zijn al 2 keer op rij kampioen, dus wat is je punt?

24 augustus 2012 om 12:56

Sinds wanneer is Theo een miskoop geweest. Die jongen wil zelf gewoon weg! En voordat Poulsen ook maar 1 wedstrijd hier gespeeld heeft al afzeiken??

En wat heeft scouting te maken met de Blessures van Boilesen en Boerrigter!

Je wil gewoon even zeiken en komt dan met dingen aanzetten die kant nog wal slaan.....stoer...

24 augustus 2012 om 12:59

Of een matavz die geen deuk in een pakje boter schopt, een van bommel die op zijn retour is. De Jeugd is gewoon 2x op rij kampioen geworden, of wel het team, en niet de 11 aparte bv-tjes uit eindhoven

Janssen is prima speler en ook lekker eigenzinnig. Ik word alleen altijd zo schijtziek van spelers die gaan mekkeren dat ze vervelend worden als ze op de bank terecht komen. Natuurlijk wil je spelen en heb je de pest in maar train je de pleuris en laat de trainer zien waarom ie niet om je heen kunt. Zijn af en toe net kleine kinderen die hun zin niet krijgen. Bij Janssen droop chagrijn er ook wel af laatste tijd. Alles bij elkaar wel de beste oplossing zo, Janssen heeft zijn zin en kan naar zijn jeugdliefde (ben benieuwd wat Rutten doet als ie opverhoopt slecht speelt...op de bank. Ajax is weliswaar prima speler kwijt die van waarde had kunnen zijn maar op een potentiele sfeerverzieker zit je als coach ook niet te wachten en Ajax beurt nog wat geld.

Toch een aderlating voor Ajax dat er nu weer een ervaren speler weggaat. Ook speelt Ajax veel wedstrijden en dan is een brede bank erg belangrijk. Janssen had denk ik nog veel gespeeld dit seizoen ondanks de voorkeur boven sommige andere spelers. Maargoed aan een mokkende Janssen op de bank heb je ook niks aan dus is dit het beste. Ajax vangt nu nog een leuke transfersom en Janssen is tevreden. Voor Vitesse een hele versterking.

Ik vindt het jammer, maar men had het kunnen verwachten dat hij ging. Theo, toch bedankt voor al je mooie actie's, men zal je missen.

Blijft jammer dat deze jongen mentaal gezien niet goed genoeg is voor profvoetbal.

mooi zo, gooi dat lelijke rood/wit maar onderweg uit de auto en snel je vertrouwde geel/swert weer aan!

Welkom terug Theo, home where you belong!!

Niet fucken met de russen Theo en veel plezier bij je ouwe cluppie,ga je goed..

24 augustus 2012 om 13:14

Hoezo niet fucken, misschien speelt hij dan volgend jaar ook wel bij Manchester.

Ontzettend jammer dit, ik wou Theo graag bij ajax blijven zien, hij heeft genoeg kwaliteiten die ajax kon gebruiken vreemd dat ajax toestemming geeft!

Jammer dat hij weg gaat.
Ben echt van een speler als Janssen. Altijd rust aan de bal en weet vaak een opening te vinden.
Echter liet hij wel steeds vaker zijn man lopen en dat is denk ik de reden dat de Boer hem geen basisplaats kan garanderen.
Succes bij Vitesse!
Middenveld met Poulsen, de Jong en Eriksen is ook prima. Vooral de Jong en Eriksen kunnen prima met elkaar overweg.

24 augustus 2012 om 12:57

Zie toch liever Schöne ophet middenveld dan de Jong. Die is mij te wisselvallig.

24 augustus 2012 om 13:06

Ik ben ook geen fan van De Jong op het middenveld, maar hij is aanvoerder dus zal er wel altijd in staan

24 augustus 2012 om 13:11

En dat is dan ook precies de reden waarom de Boer hem aanvoerder heeft gemaakt .zodat hij altijd een excuus heeft om zn lievelingetje in de basis te zetten.

24 augustus 2012 om 13:18

Wie ik liever zie weet ik nog niet, daarvoor heb ik Schöne nog te weinig zien spelen bij Ajax. Maar de Jong en Eriksen vinden elkaar goed als de Jong in de spits staat. dus op t middenveld waarschijnlijk ook wel.
Misschien is er helemaal geen discussie over nodig aangezien Sigthorsson alweer geblesseerd is.

24 augustus 2012 om 13:28

Denk je nu werkelijk dat een op en top prof als De Boer De Jong zou opstellen als hij volgens hem niet rendeert in het elftal? Een beetje meer vertrouwen in Frankie graag. Ik vind het van verschrikkelijke domheid getuigen dat je ervan uitgaat dat De Boer De Jong niet opstelt vanwege zijn kwaliteiten, maar omdat hij zijn 'lievelingetje' zou zijn.

Frank werkt dagelijks met die gasten. Hij weet welke spelers hij op moet stellen.

Ajax lijkt te zijn verworden tot een liefdadigheidsinstelling, iedereen die wil mag vertrekken voor een zacht prijsje. Onbegrijpelijk dat na Anita ook Janssen weg mag. Nog maar een B1 speler bij de selectie halen?

24 augustus 2012 om 13:18

wat heb je aan een ongemotiveerde speler? helemaal niks dan kun je hem toch beter laten vertrekken

24 augustus 2012 om 13:48

Janssen heeft Ajax met de rug tegen de muur gezet: "ik wil een basisplaats, of ik vertrek". Wat moet je inderdaad met een ongemotiveerde Janssen? Als je hem doodknuffelt blijkt ie niet eens altijd van waarde.

Weg met die rotte appels!

Erg jammer dit van mij hoefde hij niet weg, maar goed het zij zo. Ik wens hem veel plezier in Arnhem en hoop dat hij daar zijn spelvreugde weer terug krijgt, als hij die spelvreugde maar in toom houd als hij tegen ons moet hehehe ;. Ik ga er gemakshalve er maar vanuit dat Ajax nog een fatsoenlijk bedrag hieraan overhoud.

Janssen-bony erg leuke combi!

Heel goed van de Boer wij hebben alleen maar gemotiveerde spelers nodig die graag voor Ajax spelen! En niet zeuren als ze op de bank komen! De transfer zal wel rond komen nu!!!

24 augustus 2012 om 13:12

Juist een enorme blunder van de Boer om hem te passeren. Maar daar komt de Boer nog wel achter. Zn lievelingetje de Jong wel hoe dan ook een basisplek geven, hoe slecht hij ook speelt.
En een echte leider en een voetballer als Janssen op de bank zetten. Hoe haalt ie het in zn hoofd.

24 augustus 2012 om 13:23

ajaxdude,

Ga jij nu ook al mee in het Theo-knuffelen? Die kerel loopt al een jaar te kwakkelen in Amsterdam. Strooit af en toe met een leuke bal, maar vertraagt het spel verschrikkelijk. In het spel dat Ajax wil spelen zie ik veel liever Serero. Jij noemt hem daarnaast een leider? Welk voorbeeld geeft een speler die meteen voor de camera z'n gal loopt te spuwen en begint te flirten met andere clubs als hij een keer uit tactische overwegingen gepasseerd wordt? Ik was ook ooit fan van Theo, maar die kerel heeft werkelijk nul mentaliteit. Laat eens zien dat je wilt vechten voor je plek en dat je strijd wilt leveren voor je club. Theo is echt mijlenver verwijderd van mijn definitie van een leider en een voorbeeldfiguur.

24 augustus 2012 om 14:27

@ ajaxdude

Hoe compleet mis kan je zitten. Janssen is geen leider, is geen voorbeeld, is geen speler zoals Ajax het wilt. Behalve een paar goede passjes in een wedstrijd, is Janssen echt geen speler waarop je kan vertrouwen, defensief gezien al helemaal niet, zo veel fouten maakt hij, niet meelopen, niet coachend als de bal bij hem in de buurt is. Zijn mentaliteit is ook echt niet goed, een leider doet niet zo opstandig en kinderachtig, hij is de 30 al gepasseerd maar soms lijkt het net een kind van 5. En als jij dat als leider ziet, dan zie je dus enkel wat hij goed doet, en vergeleken met de resterende 70 min. in een wedstrijd, is dat echt niet bepaald leidinggevend of bepalend voor een ploeg, maar meer een blok aan het been.

Goede zaak voor iedereen. De houdbaarheid van Janssen bij Ajax was door de lange transferperikelen onderhand ook wel verstreken.
Vitesse kan dringend versterking gebruiken op zijn positie.
De balans voor Ajax: Vertonghen, Anita en Janssen weg en Poulsen, Moisander en Schöne ervoor terug. Wat zou er nog bij moeten?

Goede aankoop van Vitesse. jammer dat hij er al niet bij was tegen Anzhi. Maar ik zie Vitesse ver komen met dit team. Een zware aderlating voor Ajax. Dit zal ze de titel kosten want Ajax heeft echt veel spelers verloren en er is bijna niets fatsoenlijks voor terug gekomen.

24 augustus 2012 om 13:16

Vertonghen weg - Moisander
Anita weg - Poulsen
Janssen weg - Schone

Hoezo niets fatsoenlijks...... wat een onzin zeg. Janssen had een bijdrage in het kampioenschap maar dat was maar beperkt. We verspelen zeker geen titel met het vertrek van Janssen.

24 augustus 2012 om 14:15

Vertonghen is beter dan Moisander, Anita is beter dan Poulsen en Janssen is beter dan Schone. Dus ik weet niet of je team daar echt sterker van geworden is.
Daarnaast heeft een grotere bijdrage gehad in het kampioenschap dan jij denkt, en was ook in de eerste 2 wedstrijd van dit seizoen erg belangrijk.

Ben blij dat hij naar Vitesse komt. Een zeer goede speler die we in Arnhem echt nodig hebben.

24 augustus 2012 om 14:48

Ozbiliz - Sana

We zijn niet sterker geworden, maar ook niet veel minder.

24 augustus 2012 om 15:04

@braampie

De eerste seizoenshelft werd Vertonghen nog met de grond geijkgemaakt omdat die er niets van kon. Moisander heeft gewoon een uistekend jaar gehad bij AZ. Is niet beter dan Vertonghen maar veel minder is het ook niet, dat verschil is te overzien. Janssen is beter dan Schone, maar Schone kan meer waarde hebben voor Ajax omdat Schone beter in het systeem past met 2 aanvallende middenvelders en de punt naar achteren, Theo past beter in een systeem met 2 controleurs achter hem waarin die niet hoeft te verdedigen.

Hoe jij erbij komt dat Theo een grotere bijdrage heeft gehad aan het kampioenschap dan ik denk is me een raadsel... onderbouw het eens zinnig zou ik zeggen.

Ik vond namelijk Vertonghen, Anita, De Jong en Eriksen de belangrijkste schakels in het kampioenschap en met name de eerst en laatsgenoemden. Eerst genoemde door ze verdedigende en aanvallende werk, laatste genoemde omdat die creativiteit bracht op het middenveld wat met Janssen ver te zoeken was en omdat hij bij bijna 25% van alle Ajax doelpunten direct betrokken was middels een assist of doelpunt.

Heel erg jammer dat Janssen niet zijn niveau heeft gehaald waarmee hij uitgeroepen is tot voetballer van het jaar in de eredivisie. Janssen is in mijn ogen een hele goede voetballer die zeker nog van waarde kan zijn voor Ajax. Niet vanwege zijn ervaring of leiderskwaliteiten, maar vanwege ze openingen op het veld waar hij de bal achter de defensie van de tegenstander kan leggen. Zijn leiderskwaliteiten zijn nimmer naar voren gekomen en worden tamelijk overschat.

Wat ik overigens niet snap is dat mensen het wanbeleid vinden van Ajax dat ze hem nu voor minder verkopen dan waarvoor ze hem destijds gehaald hebben. 3 miljoen was een koopje voor de voetballer van het jaar, denk dat het sinds jaren de laagste transfersom is geweest die voor de "voetballer van het jaar" betaald is. Met het vertrek van Demy de Zeeuw destijds en een stuk minder rendabele Eriksen op het middenveld was het een topaankoop met hoofdletter T. Janssen heeft Ajax sportief succes gebracht en heeft zijn salariskosten en transfersom met sportief succes terugverdiend. Wordt een beetje moe van al die reacties m.b.t. zogenaamd wanbeleid dus.

Janssen ik wens je heel veel succes toe bij Vitesse, erg jammer dat je niet wilde vechten voor een basisplek en hem eigenlijk met het dreigen van een vertrek of het spelen van lastige jongen wilde forceren. Je hebt goed gepresteerd maar nooit bewezen dat je een gegarandeerde basisplaats moest hebben door je prestaties. Succes in Arnhem en laat ze daar nog één keer zien waarom je uitgeroepen bent tot voetballer van het jaar!

Stop de pers !!! Theo arbitragezaak aanspannen gelijk !!!! hahaha
Nou bashers kom maar op, schande van Ajax ??? Zal wel niet he !!!!

24 augustus 2012 om 13:20

Weinig kans dat die erin slaagt om een abitrage zaak te winnen, er is van zowel financiele als sportieve verbetering geen sprake..

24 augustus 2012 om 13:25

Velen spraken van schandalig handelen van Vitesse. Nu gebeurt hetzelfde bij Ajax... Nu had ik graag dat dezelfde personen zich laten horen... Maar dat zal wel niet want we hebben het hier over Ajax... Die mogen wel een speler buiten de selectie zetten. Laat wel zijn ben het ermee eens net zoals toen bij Buttner.

24 augustus 2012 om 13:32

Hij is puur om het groepsproces niet te verstoren uit de selectie gezet omdat Ajax en Viteses akkoord zijn over een transfer en hij dus ook niet meer zal spelen voor Ajax. Is niets schandaligs aan, snap sowieso je gejammer niet, haal je er nou echt waardering uit als mensen nu zeggen dat Ajax schandalig bezig is?

Er zijn wel vaker spelers die niet bij de selectie horen hoor. Ebecilio bijvoorbeeld zit ook niet bij de eerste 18 en is dus ook buiten de selectie "gezet"

24 augustus 2012 om 13:41

Gast, dat is ook de beweegredenen geweest van Vitesse... Als je niet bekend bent met de feiten reageer dan niet!!! Mijn opmerking was sarcatisch... Over waardering, lees de laatste zin eens! Zucht, is het al weekend???

24 augustus 2012 om 13:44

Je hoort mij niet roepen dat dat niet zo is; Ik vind het alleen een zielige reactie dat probeer ik op een nette manier duidelijk te maken maar dat lukt klaarblijkelijk niet.

24 augustus 2012 om 14:51

Forza Vitesse.

Verander je naam in Calimero en gedraag je een beetje, wil je. Janssen is niet uit de selectie gezet, dus er is er hier maar een die zijn feiten niet kent.

24 augustus 2012 om 13:48

Zoek de verschillen voor gevorderden:
-buttner was boos omdat zijn transfer was afgeketst en hij nog steeds niet mee mocht trainen. Janssens transfer is in volle gang en daarom zit hij even buiten de selectie. Mocht de transfer nog afketsen, dan doet hij gewoon weer mee. Ik citeer: "tot er duidelijkheid is tussen Ajax en Vitesse over een eventuele transfer zit ik niet bij de selectie, zo is me door mijn trainer Frank de Boer medegedeeld.

-janssen vindt het prima, Buttner niet. Ik citeer deel 2: Wat ik daarvan vind? Prima", zei Janssen tegen Nusport. Als Janssen er een groot probleem van had gemaakt was het anders geweest.

Dat gezegd hebbende, trek je niet zo aan wat mensen van je club vinden. Als Ajacied weet ik hoe het is als mensen altijd wat op je club aan te merken hebben, en sinds Vitesse een rijke eigenaar heeft is Vitesse ook een club die altijd onterecht gebasht zal worden. Die mensen moet je lekker negeren, en in plaats daarvan genieten van het feit dat Janssen naar je club komt want dat is een fantastische transfer.

Goed zo Frank weg ermee.
Theo bedankt voor die 2 mooie wedstrijden en succes in die heksenketel

Mooi is deze soap ook weer achter de rug! We hebben genoeg middenvelders en we kunnen er nu nog geld voor vangen! Volgend jaar loopt hij gratis weg. Theo bedankt voor alles en veel succes met afbouwen bij je jeugdliefde! Adios!

Mensen... sinds wanneer haal je een 30er om er winst/geen verlies op te maken... Als je een speler koopt van die leeftijd dan is het altijd gewoon afschrijven. Met de dag worden dat soort spelers minder waard.

Jammer dat Theo weggaat was altijd een aardige vent en deed het meestal goed op het middenveld naast Eriksen. Ik hoop dat Ajax een nieuwe spits gaat halen en het liefst Bony of Altidore en dan zijn we klaar voor de transfermarkt.

Veel succes Theo!

24 augustus 2012 om 13:42

Bony is te duur en Altidore vindt ik wel een aardige speler ik vind het echt onzin wat johan derksen zegt over Altidore maar hij is echt een topspits en zal echt uitgroeien tot een topspits pas 22 jaar ik had hem al een paar jaar geleden gezien in de confederations cup en toen speelde hij echt fantastisch met amerika. Maar ik verwacht wel dat AZ een hoge bedrag gaat vragen en daar zal ajax waarschijnlijk niet aan voldoen. En wat de Boer ook moet doen is de jong in de spits zetten want steeds als hij in de spits speelt speelt ajax goed en winnen ze meestal ik vind sightorsson ook niet overtuigen hij is deze week toch geblesseerd dus het kan.

Jammer. Had hem wel een jaar in jong ajax gegund a la El Ham met z'n negatieve jankwaffel....

Triest al die Ajacieden die Theo nu afzeiken terwijl een jaar geleden werd geroepen dat hij een uitstekende aanwinst was voor Ajax. De beste speler van de eredivisie, een toptransfer. Afgelopen weken werd door dezelfde Ajacieden geroepen dat Theo niet weg mocht omdat hij, naast ervaring, ook een toegevoegde waarde heeft voor het elftal. Dit heeft hij in de eerste 2 competitiewedstrijden tegen AZ en NEC ook laten zien. Waarom hem nu zo afzeiken. Onbegrijpelijk. Frank de Boer heeft gefaald door hem meteen in de eerste wedstrijd niet in de basis op te stellen terwijl Eriksen nog niet beschikbaar was. Hiermee heeft hij Theo veel pijn gedaan. De 3 mensen die Ajax de tweede helft van de competitie kampioen hebben gemaakt (vertonghen, Anita en Theo) zijn nu allemaal vertrokken. Ik denk dat het een moeilijk jaar gaat worden voor Ajax.

24 augustus 2012 om 13:44

Verkoop geen onzin. Die Ajacieden die je hier hoort vertegenwoordigen misschien 0,005 % van de Ajax supporters. De meeste, zoals ik, zijn ontzettend blij met wat Theo voor Ajax betekend heeft het afgelopen jaar.

Jammer dat ie gaat, maar zal vast en zeker veel kunnen betekenen voor Vitesse.

24 augustus 2012 om 13:44

ze hebben ook 3 vervangers gehaald schone(ik hoop nog overtoom want wat is dat een geweldige speler laat dat week in week uit zien bij heracles) moisander(aardige verdediger beste verdediger die ze konden halen financieel) en poulsen en bij hem weet ik het nog niet dat zullen we zien.

24 augustus 2012 om 13:51

Tja, met zoveel supporters zal je altijd verschillende meningen hebben. Ik ben heel erg blij met Janssen, hij is heel belangrijk geweest in het kampioenschap vorig jaar en had nog belangrijker kunnen zijn als hij niet misbruikt was vorig jaar. Sommigen vinden hem naar door zijn uitspraken dat hij weg wil, ik persoonlijk vind het geweldig dat iemand gewoon zegt wat hij denkt. Janssen heeft ondanks zijn uitspraken zich altijd volledig ingezet voor Ajax, was nog heel erg belangrijk in het kwartiertje dat hij inviel tegen Az en ik gun hem de transfer naar de club van zn hart. Ik hoop dat hij het geweldig gaat doen bij Vitesse, en ik kijk positief terug op zijn periode bij Ajax.

24 augustus 2012 om 13:55

Hallo redactie van VZ Ewoud verdient hier mee een groene randje. En dit horen alle ajax supporters te zeggen, want janssen heeft ajax voor een deel kampioen gemaakt en dat sommige zeggen dat hij niks heeft betekend vind ik persoonlijk totale onzin en ik denk wel 95 procent van de ajax supporters

24 augustus 2012 om 13:53

Wat bij veel Ajacieden in het verkeerde keelgat is geschoten: Zijn kinderachtig vervelende houding nadat hij 1 keer op de bank gezeten heeft. Daarnaast heb jij, net als de Ajacieden, ook wel gezien dat hij over het hele seizoen genomen vorig jaar niet zo super was toch? Mislukt bij Ajax, ja dat kan ook gebeuren. ?

Maar wat wil je horen, dat iedereen hem de sterren van de hemel vond spelen bij Ajax en daarom heel droevig is dat hij weggaat? Dat hoop je toch?

24 augustus 2012 om 13:59

Nee bearsc, dat hoop ik niet. En het klopt, iedereen kan een andere mening over een speler hebben, maar ik persoonlijk vond hem een goed aandeel hebben in de titel van Ajax vorig jaar. En iedereen mag vinden van Theo wat hij wil, ieder zijn mening.

Natuurlijk snap ik dat zijn vervelende houding na Az-thuis niet goed ontvangen is bij de fans.

Maar om nu te zeggen dat hij mislukt is bij Ajax, nee dat vind ik niet. Ik ken voorbeelden die veel erger geflopt zijn (tainio, Mido, etc etc). Maar ach, ieder zijn mening!

24 augustus 2012 om 14:15

Ik bedoelde mijn reactie ook niet op jou hoor, maar degene boven je ;;

Ik vind hem ook zeker niet mislukt bi Ajax, dat zeg ik ook niet. Ik vind hem echter ook niet echt geslaagd. Iedereen had er meer van verwacht, laat ik het zo zeggen. En dan zou enige zelfkritiek van Theo ook wel leuk zijn toch?

24 augustus 2012 om 14:24

Ah oke dan begreep ik het verkeerd!

Maar ik ben het met je eens, niet geflopt maar ook niet geslaagd. Iedereen had er toch net iets meer van verwacht.

Die zelfkritiek zul je bij Theo niet horen ben ik bang. Blijf het enigsins jammer vinden dat hij weggaat, maar wens hem veel succes bij Vitesse!

24 augustus 2012 om 13:54

Wat een onzin verhaal. Ik heb meer het idee dat jij de Twente supporters in een goed daglicht wil zetten door de Ajax supporters zwart te maken. Theo heeft wel ervaring maar is niet onvervangbaar! Daarbij eist hij een basisplaats en dat kan je gewoon niet maken! Niemand is groter dan het team of de trainer of wie dan ook binnen Ajax! Het is gewoon de beste oplossing voor beide partijen! Theo is ontevreden en Ajax heeft niets aan een speler die er eigenlijk niet wil zijn. Vergelijk het met je vriendin die verliefd is op iemand anders maar jij wil dat ze bij jou blijft!

24 augustus 2012 om 14:17

Theo heeft ook geen relevante ervaring, dat wordt zo overdreven door iedereen hier. Theo is oud, maar dat is wat anders dan relevante ervaring. Poulsen, dat is nou wat je noemt ervaring. Theo heeft heel zijn carrière in de Eredivisie gespeeld, dat is wat anders dan echt relevante ervaring vind ik.

24 augustus 2012 om 14:25

Dat inderdaad ook! Europees heeft hij niet altijd veel laten zien en bij het Nederlands elftal heeft hij geloof ik maar 1 of 2 x gezeten.

Hele ongelukkige woordkeuze van VZ!

De Boer heeft Theo niet uit de selectie verwijderd. De Boer heeft Janssen alleen niet opgenomen in de wedstrijdselectie voor de wedstrijd tegen Nac. Maar zo lang de deal niet rond is, behoort hij nog steeds tot de eerste selectie van Ajax!

ik als ajacied vind het doodzonde dat die weggaat en ben er ook doodziek van.

Is eigenlijk geen nieuws meer. Dit zat er natuurlijk allang aan te komen.

Zonde voor Ajax, want het was toch een zeer bruikbare speler. Maar ja, er is geen trainer die je een basisplaats kan garanderen.

Dit had ik op voorspeld toen Theo werd gekocht.
Theo is vlak voor de kampioenswedstrijd tegen Twente gekocht, zodat ajax die wedstrijd kon winnen en na 7 jaar weer kampioen werd.
Wedstrijd en dus kampioenschap gekocht, concurrent verzwakt. Dat was het doel met Theo en nu kan hij na 1 seizoen weer gaa. Ajax heeft dit maar een kleine 3 M gekost.

24 augustus 2012 om 14:01

hahahahahah prijs voor grap van de dag heb jij iig gewonnen!

24 augustus 2012 om 14:09

Ik vind het niet grappig hoor en je hoeft Ajax niet te beschuldigen voor omkoop, want ze hadden met Janssen pas contact in de zomervakantie dus laat na die wedstrijd en denk je nou echt dat Janssen die wedstrijd niet kampioen wil worden met Twente?

Ik vind het een beetje een misplaatste grap laat ook zien dat je totaal geen kijk op het spelletje hebt

24 augustus 2012 om 14:21

Ajax zei dat ze pas na de kampioenswedstrijd contact hadden, maar het is allang bewezen dat het ervoor is geweest.
Die leugen is niet voor niks gemaakt. Het oude bestuur van ajax bleek later ook erg dubieus te zijn. Het kampioenschap bleek zelfs een financiële noodzaak te zijn geweest

24 augustus 2012 om 15:06

Toch opvallend dan dat Janssen de enige was die die dag niet met knikkende knieen in de Arena stond en ook de enige was die er voor vol ging terwijl de rest van de Twente spelers volledig scheel getikt werden en volledig overklast.

Oja ook opvallend dat Theo na de wedstrijd sprak van een zeer zwak Twente en dat hij niet snapte dat sommige spelers niet alles gaven...

Onnozel geklets van je meneer Staatsen.

24 augustus 2012 om 16:19

Na de 2-1 hield Theo duidelijk in. Rosales brak door op rechts Theo hoefde alleen maar aan te sluiten voor de 2-2 , naar hij weigerde......

24 augustus 2012 om 20:33

J.staatsen,

Tja, bij de 1-0 liet Landzaat De Jong vrij en hield zich in toen De Jong op doel schoot en vervolgens maakte Landzaat de eigen doelpunt. Aangezien Landzaat uit de jeugd van Ajax komt is het natuurlijk ook allemaal afgesproken.

Moeten na al die reacties van jou over Ajax jou nog serieus nemen?

Edit: Wie maakte eigenlijk de doelpunt voor Twente?

Zul je zien dat Theo weer helemaal opbloeit in Arnhem...

Het is rond. Janssen is zijn spullen aan het pakken momenteel bij de club. Gaat snel tekenen.

Het succes van Theo Jansen en Ajax was niet een top succes . Het is gewoon een groot verschil of je bij FC Twente , Vitesse of Ajax voetbalt bij Ajax komt zoveel druk op je als persoon maar ook als voetballer. Het is ook een arrogante voetballer hoor dat is een ding wat zeker is hij houd niet van media aandacht dat heeft die Ajax fans ook laten weten .

Tijdens de voorlaatste training van Ajax tegen vvv (kampioenswedstrijd) Had iemand een vader van een speler van de lager elftallen per ongeluk die auto van hem geparkeerd bij Theo Jansen zijn auto dat kon die totaal niet waarderen zulke dingen beetje jammer .

Maarja bij Ajax voetballen is niet voor elke speler weggelegd.

Goh verrassend !! Ik riep het van de week al na die paniekaankoop van Poulsen. Jansen moet weg en daarom krijgen we deze gozer.
Dan roepen hier ook nog mensen dat we beter af zijn met Poulsen. Alsjeblieft zeg ! Ja een hoop ervaring inderdaad, maar altijd al een werker geweest ipv een voetballer. Vergelijkbaar met Kuijt bijvoorbeeld. Bij Liverpool op basis van inzet nog bruikbaar, maar toen dat minder werd, kwamen zijn zwakke voetbalkwaliteiten bovendrijven en speelde hij ook niet meer.

En nu nog even een paar jaar afbouwen hier in Nederland. Zal wel type Tanio worden.

Tussen de boer en theo is geen enkel conflict ook met medespelers heeft die een goede band hij wil gewoon bij vitesse afsluiten bij ajax had die ook niks met een groot gedeelte van het publiek met name het ajax telegraaf publiek dat pur sang voetballers op bijzaken afserveerd als er punten verspeeld worden en talenten die net een goede bal raken de hemel ingeprezen worden hij is daar duidelijk geweest toen van der wiel een mindere periode had en fluitconcerten overzich heen kreeg.toch netjes dat ajax theo laat vertrekken want hij voegde zeker nog wat toe.

Geweldig. Hij was natuurlijk nooit Ajacied, alleen werknemer. Nu is ie terug op het oude honk.

Jammer dat Annan niet komt. Anders had je een geweldig middenveld gehad met Annan, Janssen en Van Ginkel. Hopen op een waardige vervanger van Annan dus.

Theo kan weer een extra biertje drinken met een paar peukjes erbij.
Na zijn laatste interview had ik redelijk de pest op hem in en ben daarom tevreden dat hij Ajax verlaat.
Is nooit iemand van ons geweest en mag nu zoals voorheen de vergetelijkheid weer opzoeken in Arnhem. Dit jaar dus een keer geen titel voor Theo maar daar zit hij waarschijnlijk niet mee.

Ik kan hem geen succes wensen en zeker niet bedanken voor zijn tijd bij Ajax, daarvoor was hij te vaak negatief over ajax in het nieuws. Voor de rest wens ik hem het beste, zoek je geluk maar jongen, die vond je helaas niet bij ons.

afca 1995
wat ben jij voor een supporter en voetbalkenner zeg poeh poeh.
je bent gewoon een loser dat je nu opeens janssen af loopt te zeiken.
hij is en blijft een goede voetballer ook al is er niet 100% uitgekomen wat er van hem verwacht werd.
ik ben blij voor hem en vind het jammer dat hij gaat al hebben we er goede voor in de plaats gekregen.
een beetje meer respect zou op zijn plaats zijn.

Ajax gaat voor de champioenlegeu.
Of je nu voor feyenoord,psv,az, bent deze man Theo genaamd gaat Ajax missen.als nu ook nederlandse clubs spelers van elkaar wegkapen,dan is het voor het nederlandse voetbal het einde om meer dan 1 clubs in de champoioenlegeu te krijgen.
Net als vertonghen,hoe haal je het in je hoofd voortijdig een club te verlaten naar een engelse middenmotor ,terwijl je eigen kan tentoonstellen aan de wereld,mooiste plaatje in je leven voor je kleinkinderen later dunkt mij,of?
Zie Zuares,waar komt daar nu nog van terecht.en zo kan ik nog wel 2 handen vol namen noemen.

'hoe kun je nu in godsnaam een jong onervaren Ajax zonder bepalende spelers de champioenlegeu in jagen.

Dank aan voetbal minnend nederland .
Championlegeu is voor mij hier bij reeds afgedaan, nu ook theo weggaat.

red:coopers
Theo,je had nog een jaartje moeten wachten,en dan naar de middenmotor te gaan ,we hadden jouw afstandsschoten willen zien in de champpioenlegeu.nu mag je het enkel laten zien tegen Nac,nec,zwolle.oftwel nada onbelamgrijk.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren