Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Update: Russische club haakt weer af voor PSV'er Manolev

Laatste update:

Stanislav Manolev hoopt binnen zo'n drie weken nog van club te kunnen veranderen. De back is bij PSV niet meer nodig, maar de club lichtte de optie in zijn contract zodat men hem deze zomer kan verkopen. Vanuit de Russische competitie wacht Manolev nu een serieus aanbod, lijkt het. Ook PSV neemt het contact, dat via een tussenpersoon loopt, serieus.

/

Manolev, die er drie jaar in de Eredivisie op heeft zitten en 74 duels voor PSV speelde, wil zelf de overstap graag maken. “Als de clubs eruit zijn ga ik praten, tot die tijd wacht ik rustig af.” Mino Raiola, de zaakwaarnemer van de Bulgaarse verdediger, heeft wellicht nog meer opties voor zijn cliënt in het vat. “In Duitsland lopen nog twee lijntjes”, zegt hij tegen Voetbal International, zonder de namen te onthullen.

“Er lijken een paar opties te ontstaan, maar nog niemand heeft een akkoord met PSV”, aldus Raiola. Manolev kwam in de zomer van 2009 naar Eindhoven en was in zijn eerste jaar telkens basisspeler. Het seizoen erop kwam hij niet altijd aan bod en inmiddels is zijn plek achterin overgenomen door Atiba Hutchinson.

Update 30 augustus 08.55 uur - Russische club haakt weer af voor PSV'er Manolev
Het moet raar lopen, wil Stanislav Manolev nog voor vrijdagavond een vertrek bij PSV weten te realiseren. Volgens het Algemeen Dagblad is de Russische club die in de markt was voor de Bulgaarse rechtsback, inmiddels afgehaakt. Voor de rest bestaat er geen concrete belangstelling voor Manolev; niemand heeft zich althans in Eindhoven gemeld om over hem te praten.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Maakt niet uit wat ze bieden,strik er om heen en weg er mee!

Je moet als club zijnde toch wel heel wanhopig zijn, om een speler als Manolev te kopen. PSV zal wel stiekem in zijn handen wrijven als hij verkocht is.

8 augustus 2012 om 10:23

Tegen het Nederlands elftal was hij opeens wel enorm goed. Verder hoop ik dat hij en Toivonen en al die andere duurbetaalde gasten gewoon bij Psv blijven en ze er geen transfersom uit kunnen halen. Met een beetje geluk komt dan het Feyenoord scenario bij Psv, dan zijn ze ten dode opgeschreven aangezien ze itt Feyenoord geen eigen jeugd hebben. Daar zou ik best een titeltje voor afstaan...

8 augustus 2012 om 10:30

beetje wanhoopig?, vergeet je niet de transfer van dzsudzsak en maza en affelay en amrabat? nee hoor natuurlijk niet. of stiekem beetje jaloers?

8 augustus 2012 om 10:34

Jaloers? Waarop? Ik vind Psv persoonlijk gewoon de minste club van Nederland. Geen eigen identiteit, geen uitstraling,nul sfeer in het stadion, geen eigen jeugd en verschrikkelijke kwallen in het veld. Dat ze dit jaar een goed elftal hebben doet daar niets aan af.

8 augustus 2012 om 10:36

wanhopig dus, ga lekker je eigen club afkraken ofzo,

8 augustus 2012 om 10:40

Wanhopigheid heeft daar niets mee te maken. Ik zie heus wel in dat Psv een sterker team heeft, het gebeurt wel eens dat je niet het sterkste team hebt. Daarentegen vond ik mijn bovenstaande mening vorig jaar en de jaren ervoor ook.

8 augustus 2012 om 10:42

Wat laat jij je kennen zeg, ben ook geen PSV fan, maar om te hopen dat ze kapot gaan, das wel heel sneu. Is toch beter voor het voetbal dat Nederland over een aantal sterke ploegen beschikt. Bovendien investeerd PSV vaak in voetballers die in Nederland spelen, ook nog eens goed voor de andere teams lijkt me. Krijg zo weer geld binnen en kunnen dat weer uitgeven aan de ploegen onder hen. Wees blij dat jouw clubje er weer iets bovenop komt. En Manolev is te vergelijken met Cabral, ook een drama. Slechte voorzet en altijd opzoek naar zijn eigen kans. Schieten vanaf 35m. We hebben het allemaal weer kunnen zien in 20m giseren.

8 augustus 2012 om 10:43

identiteit die jij niet kent, uitstraling die jij niet snapt, sfeer die je nog nooit hebt geproefd, jeugd die standaard hoog presteren en spelers in het veld die winnen.

8 augustus 2012 om 10:49

@cabraldebest

PSV heeft tenminste de club nog volledig in handen, moest Feyenoord niet half de club verkopen om het hoofd boven water te houden?

8 augustus 2012 om 10:50

welke titel? een van die 3 landstitels die je meegemaakt hebt als je tenminste 37 bent?

8 augustus 2012 om 10:51

Cabraldebest, wat een zielige reactie zeg.. Psv vind jij persoonlijk de minste club van Nederland? haahahahaha wat laat jij je kennen zeg..

Ik vind dan persoonlijk dat jij geenverstand hebt van het Nederlandsvoetbal, en ook niet van spelers want als jij Cabral al het beste vindt dan trek ik jou verstand over het voetbal zeer ten twijfel..

Overigens dat PSV dat niks voorsteld heelft heel wat meer prijzen in de wacht gesleept dan dat clubje van jou, die zich zelf de afgrond in heeft gewerkt.. Volgens mij doet de 10-0 nog steeds pijn of niet soms?

Bovendien spelen wij elk jaar om het kampioenschap en dat is van jullie nou niet echt te zeggen.

Het Feyenoord scenario zich in Eindhoven nooit voor doen omdat wij wel in spelers investeren die de potentie hebben om een leuke transfersom op te leveren in tegenstelling wat Feyenoord heeft gedaan, door ouwelullen van over de 30 aan te trekken met een mega salaris..

8 augustus 2012 om 11:03

Mijn clubje is afgelopen twee jaar kampioen geweest, mijn naam is sarcastisch bedoeld.cabral is een prutser waarbij het naar zijn kop is gestegen, nogal geestig in mijn opinie. Verder zwig, alsof andere, wel mooie clubs die plaats niet kunnen innemen? Twente, Feyenoord weer? Ook zijn er andere clubs met veel potentieel en met wel een identiteit en met wel een ziel.

8 augustus 2012 om 11:08

Hoezo afkraken? Hij geeft hier alleen zijn mening. Moet hij lekker zelf weten.
Ergens heeft hij wel gelijk.

8 augustus 2012 om 11:14

Hoe zielig ben je dan? Zogenaamde ajacied met een Feyenoorder als plaatje. En dan ook nog je naam. Kan je wel zeggen dat het allemaal sarcastisch en cynisch is bedoeld maar dit vindt ik wel erg sneu..

8 augustus 2012 om 11:17

Sneu, sneu. Als je alles serieus neemt in je leven, heb je ook weinig plezier. Verder lijkt het me dat wanneer je al 10 jaar een seizoenskaart hebt, je in mijn ogen niet een zogenaamde supporter bent. Verder is het natuurlijk ook ''sneu'' als je ''vindt ik'' schrijft. Dan kun je beter wat harder gaan oefenen om je Mbo diplomaatje op te halen, ipv van hier andere mensen te gaan betichten van sneu zijn.

8 augustus 2012 om 11:20

@cabraldebest,

haha sgoed jonge, trol trol trol

Barto__ hij geeft alleen zijn mening? Een mening waar ten eerste niemand om gevraagd heeft in dit topic, aangezizen het over Manolev gaat, en wat overigens erg provocerend is.

Ten tweede als hij het lekker zelf moet weten, waarom moet jij je er dan mee bemoeien?

Dat hij ergens wel gelijk heeft, dat geld misschien voor jou zo, maar dat is natuurlijk geen feit.

8 augustus 2012 om 11:43

als je gaat lopen posten, onderbouw het dan even, Eigen jeugd ? Komt een hele lichting aan. Jong Psv zit vol van de talenten, de A1 eindigde bij de Otten cup ook veel hoger als bv de a1 van Ajax.
Uitstraling? ik denk persoonlijk dat de buitenlandse clubs liever psv supporters binnen hebben als feyenoord supporters.
Sfeer? nah idd het is rustig publiek, wij hebben daarentegen ook geen doorgesnoven idioten die een maasgebouw belegeren op dusdanige wijze dat d epolitie hun wapen moet trekken..
Kwallen op het veld, ja klopt heeft elk team nodig, een van de grootste kwallen van psv vd afgelopen jaren (positief bedoeld) was Bakkal, huurden jullie die niet vorig jaar?

Ieder zijn mening, en ik als psv supporter vind het mooi wat Feyenoord doet nu, echter met supporters als jijzelf ben ik snel klaar..gegroet

On: manolev past wep in rusland, stuur de roebels maar ik breng hem wel weg

8 augustus 2012 om 11:44

Ach laat die jongen lekker ze mening hebben. Ik vind het eigenlijk wel grappig, al die 'haat' jegens PSV de laatste tijd. Hoewel het natuurlijk wel erg apart is dat er zoveel mensen zijn die het drukker hebben met andere clubs afkraken dan hun eigen club supporteren. Blijkbaar vergeten al deze mensen dat je zonder andere clubs ook geen competitie hebt.

8 augustus 2012 om 12:38

Hahaha cabralletje toch..

En dan neem ik alles serieus? Een verkeerd gespeld woordje. onee toch! Heb jij wel wat te doen in jou leven? Behalve dan dat zogenaamde 10-jaar lang op en neer naar de Arena rijden om opgezweept te worden door 1 zo homootje die in zijn blote bast alleen maar naar het publiek kijkt?

8 augustus 2012 om 12:52

Wat een onzin kraam jij uit zeg. Na Ajax heeft PSV veruit het meeste gewonnen in Nederland. Wekelijks zitten er 34000 supporters op de tribune.

8 augustus 2012 om 15:16

Zal niet gebeuren, want Feyenoord is in deze situatie beland omdat ze alleen maar bejaarden aantrokken die geen restwaarde meer hadden. Nu kan je over manolev ook zeggen dat hij geen restwaarde meer heeft maar het is geen speler ouder dan 30 jr.

Feyenoord kocht Hofland, van Bronckhorst, Makaay en nog een paar oude spelers in de gok CL te halen. Toivonen gaat echt nog wel geld opleveren en Manolev gaat voor een klein bedrag 2 milj van de hand.

9 augustus 2012 om 18:35

Triest

30 augustus 2012 om 09:33

@ Cabraldebest Als de "ik" achter het woord "vind" komt dan is het stam +t.. Het is dus "ik vind" en "vindt ik"..

Ik geloof wel dat je waarschijnlijk echt voor Ajax bent, alleen die indruk wek je niet met je naam en foto.. Het is dust niet heel raar dat mensen denken dat je voor Feyenoord bent..

30 augustus 2012 om 10:02

Ben je nou sarcastisch, beste Cytral? Wat je daar zegt is natuurlijk complete onzin.

30 augustus 2012 om 10:24

Je bent ook wel sneu...

30 augustus 2012 om 10:55

Dat gaat al jaren zo dat jong PSV volgens PSV zelf vol zit met talenten. Vorig jaar werd dat ook gezegd en de jaren ervoor was dat niet anders.

Ik hoop ook oprecht dat er meer Nederlands talent gaat doorbreken bij PSV in de toekomst omdat dat alleen maar goed is voor het Nederlands voetbal. Maarja zoals ik al zei ik lees al jaren dat er zoveel talent aan zit te komen, maar op een enkele uitzondering na breekt er niks door. Ik vind dan ook dat cabraldebest daar terecht op wijst als hij het over identiteit van een club heeft.

Jij en Panerai zullen het toch met me eens zijn dat wanneer PSV daadwerkelijk meer eigen jeugsspelers in het eerste elftal heeft, de binding met het publiek, het gevoel bij de club en de sfeer gewoon beter zijn dan wanneer je van alles wat koopt en daar een team van probeerd te maken. Ik zeg niet dat het ene fout is en het andere goed (er leiden meer wegen naar Rome) maar ik ben het met Cabraldebest eens als hij zegt dat het ten koste gaat van de sfeer en binding met zo'n elftal.

8 augustus 2012 om 12:00

ik snap cabral... wel

PSV is een soort Real Madrid of Manchester City van de lage landen alleen dan met minder historie en uitstraling

ik zie ze met die beleid ook graag ieder jaar op hun bek gaan...op welke manier dan ook

8 augustus 2012 om 12:55

wahahaha minder historie!? laat me niet lachen kerel . ik denk toch echt dat Manchester city juist veel minder historie heeft op het echte topniveau dan psv dat heeft hoor! ook is er een tijd geweest dat Real Madrid niet helemaal top was.
en het beleid bij psv is wel degelijk goed anders zouden we nooit in categorie 3 zijn beland en hadden we nooit geld gehad om uberhaubt een transfer te betalen maargoed.
dat de gootverdieners nu ook weggaan is ook alleen maar positief voor psv , ik vin juist dat Brands het heel goed doet heb in lange tijd niet zon duidelijk beleid gezien binnen Psv!

8 augustus 2012 om 19:26

Volgens mij verwar je psv nu met Vitesse

8 augustus 2012 om 12:21

Manolev heeft het eerste seizoen prima gepresteerd, stond toen zelfs in de belangstelling van topclubs als AC Milan. Het is fout gegaan toen hij na een paar wedstrijden minder spel het vertrouwen in zichzelf verloor.
Nu wordt hij bij elk slecht balcontact uitgelachen en gaat hij vervolgens nog slechter spelen. Hij gaat in Nederland niet meer uit die cirkel komen, maar kan ergens anders best weer opbloeien.

Punt blijft wel dat hij duidelijk mentaal een probleem heeft en de vraag is of hem dat niet zal blijven achtervolgen.

8 augustus 2012 om 12:38

Nee, het ging fout toen Lazovic vertrok!
Lazovic verbloemde alles. Doordat Lazovic zo vaak terugkwam om te verdedigen, zag het er allemaal goed uit. Pas toen hij vertrok, kwam alles naar boven en zagen we de ware Manolev.
Het lukte hem gewoon niet om een chemie op te bouwen met Amrabat, Labyad, Hucthinson of Wijnaldum.

Conditioneel is hij wel weer sterk, maar wat heb je daaraan als je tig keer op en neer gaat en geen één fatsoenlijke voorzet geeft? Bij balverlies heb je zo een gat achter je.

Een zwarte dag voor Gijp als dit rondkomt.

8 augustus 2012 om 10:21

Nee want zijn opvolger staat al klaar genaamd blind

8 augustus 2012 om 10:34

haha, inderdaad. Die Dayley Blind is echt een lachwekkende vertoning op voetbalschoenen zeg ! Als die jongen een andere vader had gehad, dan zou hij blij mogen zijn om bij Agovv in het 2e mee te mogen doen.

8 augustus 2012 om 19:28

Leuke reactie, kan ik wel warderen, was hem bijna vergeten.

Blind, tsja zegt genoeg.

Hoop wel dat manolev weg gaat er nog "iets" aan hem verdiend wordt.
Moet wel toegeven dat ik hem 1 goede wedstrijd heb zien spelen, ironisch genoeg tegen Nederland.

Maar het enige wat je hem wel kan na geven is dat hij altijd inzet heeft en blijft lopen.

Strik erom en wegdoen, vervanger is met Atiba al binnen vind ik, toch wel een zekerheid achterin.

8 augustus 2012 om 11:16

Oneens, ondanks dat Hutchinson het niet eens zo slecht doet, zie je dat het geen verdediger is. Hij maakt veel te veel eenvoudige fouten en tegen een speler als Fischer (die veel naar binnen trekt) is dat nog wel op te lossen, maar je ziet dat zodra er een echte linksbuiten staat die veel op snelheid voorbij komt, dat Hutchinson keer op keer is gezien en geen waardige rechtsback is voor Psv. Ik hoop dan ook dat er een vervanger wordt aangetrokken, mocht Manolev vertrekken.

Blijf het toch jammer alhoewel hij voetballend niet altijd even sterk was maar de instelling van de man is en blijft 100% prof. Nooit zeuren en altijd zijn stinkende best doen.

Stani ik hoop dat je een mooie transfer krijgt.

8 augustus 2012 om 10:23

Helemaal mee eens alleen met hem was er altijd onrust achterin omdat hij nooit op zijn eigen plek liep.
De ene keer loopt ie op rechtsbuiten en de andere keer wil hij dingen in het centrum gaan oplossen waardoor je enorm veel verwarring en onrust kreeg achterin.

Ik hoop dat Manolev een mooie transfer krijgt naar een leuke club, zou Kuban Krasnodar niks voor hem zijn?

8 augustus 2012 om 10:35

hij is beetje jaloers think i?

van der Gijp zal balen want waar haalt hij nu zijn momentjes vandaan?

Elke club heeft miskopen maar hij is/was wel heel lachwekkend. Ik kon wel begrijpen dat ze het niet in Marcellis zagen zitten destijds maar achteraf gezien is het waanzin geweest om dit blinde paard te halen ipv Marcellis te behouden.

Ik kan me voorstellen hoe eerder hij weg is des te beter de PSV fans zich zullen voelen en PSV moet zich achterin zowieso gaan versterken. Hutchinson rehtsback kan omdat hij sober speelt maar daar wil je toch liever iemand anders. Marcelo is een atleet maar kan niet voetballen, Bouma kan voetballen maar heeft de draaicirkel van 5 bussen en de snelheid van een Slak. Kortom daar kan misschien door de verkoop van Manolevje in worden geïnvesteerd.

8 augustus 2012 om 10:50

over de momentjes van Gijp: zoals Prideofmokum al aangeeft, zullen we ons dit seizoen wel krom gaan lachen om Blind

8 augustus 2012 om 11:03

Ben bang dat wij niet veel zullen gaan lachen om Blind. Kan me nameljk niet voorstellen dat de Boer deze jongen werkelijk een basisplaats gaat geven.

@m_tijn

Ben het wel met je reactie eens. Wellicht dat er door de verkoop van Manolev nog een paar euros beschikbaar komen om de achterhoede te versterken. Deze is welliswaar in de oefenpartij tegen Ajax overeind gebleven, maar zal zodra het spel weer scherp gespeeld zal gaan worden door de mand gaan vallen.

Beetje triest hoeveel mensen alles maar klakkeloos overnemen van Voetbal International. Geef de kijkers een paar beelden van slechte voorzetten en Manolev wordt nooit meer serieus genomen in Nederland. Ik kijk elke wedstrijd van Psv. Ik heb hem hele goede en hele slechte wedstrijden zien spelen. Ik ben zelf ook geen grote manolev fan, maar de manier waarop hij in Nederand wordt neergezet is respectloos. Feit blijft dat hij Bulgaars international is. Ik gun hem een leuke transfer.

@cabraldebest

Ik ben Feyenoord supporter. Maar geen hater van andere clubs. Natuurlijk is het heerlijk wanneer je een rivaal weet te kloppen. Dan smaakt een overwinning net even iets zoeter. En van Ajax winnen was fantastisch afgelopen zeizoen. Maar om een club kapot te wensen? Dat vind ik geen stijl!
Als Ajax en PSV er niet zouden zijn geweest, dan was er nauwelijks nog een echte rivaal geweest. Een aartsvijand in het voetbal hebben is iets waar je trots op moet zijn, dat geeft een extra lading. Daar hoort winnen en verliezen ook bij. En echte Feyenoord fan wenst een club niet kapot, die wil met passie, inzet en leuk voetbal zijn tegenstander op het veld verslaan.

8 augustus 2012 om 11:30

Daarom ben ik ook geen Feyenoordfan. Psv is voor mij gewoon het voorbeeld van een lelijke club.

8 augustus 2012 om 11:45

Gast, waarom bemoei jij je met Psv? PSV betekent voor mij alles en is het mooiste dat er is. Ik kom nergens zo graag als bij het stadion, de herdgang, de spelers! Hou jij je lekker bij Ajax!!

8 augustus 2012 om 11:53

Als je de mening van veel mensen over Psv niet wilt horen, moet je naar een Psv fansite gaan.

8 augustus 2012 om 12:28

@cabraldebest,

Waarom zou je hier een mening moeten geven over Psv?
Daar vragen we niet om. Jij duwt het door iedereens strot!
Topic gaat over Mavolev. Hij wilt een transfer. Dit gaat niet over PSV in het algemeen. Dus inderdaad een beetje sneu om zo elke Psv-topic binnen te stormen.

Ga gewoon naar de psychiater, even op een bankje liggen en schreeuw het je uit wat PSV je allemaal heeft aangedaan. Want het zit zo diep. Misschien ook ontvoerd door aliens? Tissues staan al paraat!

Succes!!

8 augustus 2012 om 15:22

Welke mening, je kraamt alleen maar onzin uit. Nog geen zinnig iets van je kunnen lezen, En dan Cabral de Best noemen, jezus das pas een lelijke voetballer wat een prutser. Die mag blij zijn dat ze bij Feyenoord geen knaken hebben anders had hij niet eens meer bij de selectie geweest.

Ga lekker ergens anders onzin uitkramen.

8 augustus 2012 om 19:30

Wat zullen veel (ajax) supporters zich doodschamen dat jij clubs kapot wenst.

Niet altijd de meest geweldige speler, maar heeft toch ook genoeg goede wedstrijden gehad. Helaas voor hem had Van der Gijp hem al snel ontdekt waarna hij in Nederland niet meer serieus werd genomen. Deels terecht, want soms was het ook wel een enorme prutser, maar hij was wel iemand die altijd 100% inzet toonde en bij vlagen ook goed kon voetballen. Ik hoop dat hij een mooie, nieuwe club vindt, want ik gun het hem wel.

welke club wil hem nou kopen?? zeer matige speler!!

PSV zou zeker blij zijn als die weg is!

Wat laat jij je kennen zeg, ben ook geen PSV fan, maar om te hopen dat ze kapot gaan, das wel heel sneu. Is toch beter voor het voetbal dat Nederland over een aantal sterke ploegen beschikt. Bovendien investeerd PSV vaak in voetballers die in Nederland spelen, ook nog eens goed voor de andere teams lijkt me. Krijg zo weer geld binnen en kunnen dat weer uitgeven aan de ploegen onder hen. Wees blij dat jouw clubje er weer iets bovenop komt. En Manolev is te vergelijken met Cabral, ook een drama. Slechte voorzet en altijd opzoek naar zijn eigen kans. Schieten vanaf 35m. We hebben het allemaal weer kunnen zien in 20m giseren

Manolev is het levende bewijs van dat hij handelswaar is.

PSV heeft alleen de optie gelicht, zodat het nog een bescheiden transfersommetje kan vragen. Want verder zit niemand bij PSv nog te wachten op Manolev. Ze zijn de hoon rondom hem helemaal zat ...

Deze jongen is alles behalve een echte verdediger. Echter hebben we hier in nl geen enkele echte goeie rechtsback rondlopen. Hij werkt zich kapot en loopt veel. De media heeft hem slechter gemaakt als dat ie misschien wel is. In Rusland wordt heel anders gespeeld, misschien komt Manolev daar wel in zijn element. Ik gun hem wel een mooie club. PSV hoeft echter niet rouwig te zijn bij een eventueel vertrek.

Ik hoop dat Manolev zo snel mogelijk vertrekt het is een grootverdiener van niks, hij kan geen bal aannemen rent als een gek naar voren zonder bal laat staan met bal. Deze jongen komt tekort voor de eredivisie.

Vind je het heel gek...
Ik vind het gekker dat hij een verbeterd contract heeft gekregen en je nog langer aan die clown vastzit.

Die van der gijp zal het wel jammer vinden hahaha

30 augustus 2012 om 09:12

Denk dat Renee het leuk zal vinden.. Als hij verkocht gaat worden zien we hem niet of nauwelijks meer. Als hij blijft valt hij wellicht nog wel een keer in !

Knap lullig dat deze jongen in je selectie rondloopt en waarschijnlijk nog wel even rond blijft lopen voor Psv!

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeee...

Na mijn gevoel had je die gast beter gratis de deur uit kunnne laten lopen dan deze situatie. Verlengt met beter salaris en dan helft van de tijd thuis op de bank zitten.
Verkeerd gegokt marcel ?

Ik denk dat PSV nog wel even vast zit aan die zakkenvuller.. Aangezien ze hem net pas een verbeterd contract gegeven hebben..

Als zelfs Mino Raiola Manolev moeilijk aan een club kan helpen, dan zegt dat genoeg over de kwaliteit van Manolev haha.
Raiola is normaal gesproken in staat om middelmatige voetballers bij een leuke club onder te brengen.

Schiet niet echt op bij PSV met het kwijtraken van overbodige spelers.

Manolev komt niet weg, Engelaar verdient teveel en komt niet weg, Nijland is geblesseerd en komt niet weg en ook Vukovic lijkt niet weg te komen. Toch samen een zeer flinke salarispost die op de balans blijft staan.

30 augustus 2012 om 12:09

Tja wat aan te doen, PSV zal sowieso water bij de wijn doen. Maar uiteindelijk moeten ook de spelers uitkomen. Als ze van die absurde eisen gaan stellen, houdt het natuurlijk op he.
Idem voor Engelaar. die gast gaat ook niks inleveren.

Als Manolev echt nog van zijn carriere wilt genieten, moet hij zich ook aanpassen.

Vreemd dit. Artikel gaat over een psv speler die wel of niet wordverkocht en mensen beginnen gewoon psv af te kraken. Het lijkt soms wel of mensen ongeacht de inhoud van het artikels psv gewoon wil gaan afkraken. Echte haters noem ik ze die wind tegen hebben in hun leven en daarom andere mensen proberen net zo depressief te maken als hun zelf. Zielig, triest. br

Nou die kan je gelijk wegsturen die man is PSV niet waard man. Laat Hutschison daar maar spelen doet het beter dan Manolev , ook al is hij ook niet de beste rechtsback.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren