Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

'Met deze selectie zijn we niet titelkandidaat nummer één'

Laatste update:

Theo Janssen hoopt dat Ajax nog wat gaat ondernemen op de transfermarkt. De middenvelder zag ervaren krachten als Jan Vertonghen, Dmitri Bulykin en André Ooijer vertrekken en merkt op dat de selectie van de landskampioen nu wel heel erg jong is. "We hebben op dit moment erg weinig ervaring in de ploeg en daar maak ik me soms wel wat zorgen over", zei Janssen.

/

De Arnhemmer kwam zaterdagavond niet in actie wegens een lichte blessure en vond in de rust van het duel tussen Ajax en Celtic tijd om Eredivisie Live te woord te staan. "Er moet nog wel wat bijkomen", zei Janssen. "We hebben nu een erg jonge groep en het is een team dat nog moet laten zien hoe het omgaat met tegenslagen. Vorig jaar hadden we een paar spelers die daarin belangrijk waren, maar daar zijn er een paar van weg."

"Er zullen nu andere spelers moeten opstaan", vervolgde Janssen, "maar er moet nog wel wat bijkomen willen we weer titelkandidaat nummer één zijn. Ik denk niet dat we dat met deze selectie zijn, ik denk wel dat we nog wat jongens nodig hebben. Jan Vertonghen is weg en ik denk dat daar gewoon een goede speler voor moet terugkomen. Iemand die een leider kan zijn, dat missen we nu wel. Ik kan het wel doen, maar je hebt meer van dat soort spelers nodig in een elftal."

Ajax is momenteel niet titelkandidaat nummer één

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Een ervaren verdediger erbij en we zijn weer gewoon titelkandidaat

21 juli 2012 om 20:30

Dat zijn we nu ook wel , alleen hebben we het liefst gewoon een CV erbij omdat Blind en Denswil op dit moment niet het gewenste niveau hebben.

21 juli 2012 om 20:38

blind is ook niet goed genoeg

21 juli 2012 om 20:41

Dat klopt ook en Denswil heeft de potentie. hopelijk wordt de nieuwe CV snel aangetrokken.

22 juli 2012 om 00:11

Staan leuke texten op de celtic fora.. let op deze twee posts.

1. People seem to think just cos they're not household names they must be pish, but here's a rule for you: if they come through the Ajax academy then they're quality.

James Forrest is the best player to come through Celtic in years but he would just be average for Ajax's youths, they are so far ahead of us it's unbelievable.

2. this ajax is a fucking youth team this tells you our team is totally unprepared to beat fucking youth team. this is pish

haha

22 juli 2012 om 10:52

Celtic stelt tegenwoordig ook helemaal niets meer voor. Ik weet nog wel dat FC Utrecht er een paar jaar geleden ook al met 4-0 van won. Ik zie Ajax op dit moment ook nog niet als de titelfavoriet maar dat zegt soms helemaal niets. De Boer heeft aangetoond dat hij van Ajax een hecht team kan maken.

21 juli 2012 om 20:39

Een CV en een rechtsbuiten, voor de rest is de selectie prima.

21 juli 2012 om 20:57

En een spits erbij is ook geen overbodige luxe. Met Sightorsson alleen in de spits red je het niet en de Jong en Klaassen zijn gewoon geen spitsen. Daarnaast inderdaad een centrale verdediger en dan ben je wat mij betreft klaar. Voor rechts heb je Lukoki, Ozbiliz en Sulejmani.. Eventueel zou je voor links nog iemand kunnen zoeken, aangezien je voor daar alleen Boerrigter hebt ( en ik Ebicilio niet als linksbuiten zie, gewogen en (nog) te licht bevonden)

21 juli 2012 om 21:07

Zo prima is de selectie (nog) niet. Ajax heeft wel een sterk middenveld met spelers als Anita, Eriksen, Janssen, Siem de Jong, Schone en ook Serero nog erbij.

De aanval is, mits fit, ook in principe titelkandidaatwaardig met Boerrigter, Sigthorsson en Sulejmani. Alleen mis je die ongelooflijk belangrijke Bulykin, is Sulejmani vaak geblesseerd/uit vorm of loopt hij met overgewicht rond na een blessure. Daarachter heb je Ozbiliz, die wel goed is maar wisselvallig. Lukoki is er nog lang niet en Ebecilio gaat het niveau denk ik ook nooit halen dat nodig is bij Ajax. Met Narsingh erbij was het al een stuk mooier geweest, maar Narsingh is naar Eindhoven, waar ze kwalitatief gewoon de beste selectie hebben staan (met Mark van Bommel als de grote leider).

Achterin moet je het dan nu van Alderweireld hebben, die niet de grootste leider van het team is. Je mist de begeleiding van Ooijer, die goed was voor de sfeer in de kleedkamer en vooral de jongere gasten op sleeptouw nam of een halt toeriep (als ze een te grote mond hadden bijvoorbeeld). Op linksback heb je nu drie redelijk onervaren jongens, namelijk Blind, Koppers en Boilesen. Daarvan is Blind het meest ervaren en ze kunnen alledrie eventueel centraal spelen. Rechts heb je Gregory van der Wiel nog rondlopen, maar hopelijk gaat hij nog voor wat geld weg en staat Van Rhijn daar, die zich dan kan ontwikkelen. Daarachter heb je Ligeon, die vooral aanvallend sterk is en verdedigend nog steken laat vallen.

Denswil is nog lang niet ver genoeg, maar komt eraan. Hetzelfde geldt voor Dijks (linksback, hele grote sterke gozer) en Nieuwpoort (rechtsback/rechts centraal met ook veel lengte), Veltman (niet groot, maar wel een 'ajax-voetballer'.

Er moet dus sowieso nog een kwaliteitsinjectie achterin bij met de nodige leiderscapaciteiten. Dat zal heel prijzig zijn, dus misschien moet Ajax inderdaad een jaar huren voor een keer, zo dat volgend jaar daar iemand uit de eigen jeugd komt te spelen. Het is in iedergeval waar wat Theo Janssen zegt, dat er te weinig leiders rondlopen op dit moment. Je mist Vertonghen daarin en Ooijer als 'vader' van de groep. Ik ben benieuwd wat Ajax nog gaat doen...

21 juli 2012 om 22:19

@umfoufo wat dacht je van Fischer die een geweldige voorbereidin heeft gespeeld!

21 juli 2012 om 23:14

@ramonbale: alleen een vervanging voor Vertonghen. Liefst met ervaring. Voor de rest is de selectie prima!

21 juli 2012 om 22:20

ik hoop vooral dat als anita weg gaat Janssen gewoon een vaste basisplaats krijgt echt schitterend wat hij liet zien bij twente toen!

21 juli 2012 om 22:59

anita deed het meer dan goed op die plek, DM ( defensive midfield ) is al helemaal niet weggelegd voor theo janssen dat hebben we in het begin wel gezien hij moet op de plek van zeg ma xavi spelen met erikssen op de plek van iniesta.

22 juli 2012 om 11:05

DM is Doelman
VM is Verdedigende Middenvelder

22 juli 2012 om 11:33

@rowan.
dm is engels defending midfielder

21 juli 2012 om 20:40

Nee. Er is geen favoriet. Maar als Ajax een goede CV en een goede rechtsbuiten heeft dan zijn ze nr 1.

21 juli 2012 om 20:43

Er is altijd een favoriet , maar de favoriet maakt het niet vaak waar die 4 jaar dat psv achter elkaar kampioen werd, werd ajax steeds als torenhoge favoriet beschouwd maar het lukte ons clubie niet.

21 juli 2012 om 21:59

Wat maakt het uit hoe hoog je favoriet bent. Het gaat erom waar je staat na 34 wedstrijden favoriet of niet. Ajax behoort zo ie zo tot de favorieten als titelverdediger en als Ajax.

22 juli 2012 om 07:49

Vafca, er zijn altijd twee favorieten in Nederland. Dat is 1. Ajax en 2. PSV en als er een derde bij komt ligt dat aan hun voorbereiding en de eerste paar wedstrijden.

Waarom zijn we hier in godsnaam aan het discussiëren over wie er de top favoriet is. Psvers zeggen PSV en Ajacieden zeggen Ajax.

Maar de transfermarkt is nog niet dicht dus er kan nog van alles gebeuren. Al denk ik dat de selectie van PSV op dit moment rond is en die van Ajax nog één of twee aankopen/doorbraken nodig heeft. En in die zin ben ik het eens met Janssen, is Ajax op dit moment niet kandidaat no 1.

22 juli 2012 om 12:22

Ik als Ajacied vind dat Psv momenteel de favoriet is. Ik ben blij met het nieuwe beleid van Ajax en het zal zeker op termijn goed uitpakken, met vooral jeugd. Echter zijn de meeste jongens (denswil, Dijks, Veltman, Klaassen, Fischer, De Sa, Lukoki) die in de toekomst basisspelers zullen/kunnen worden er nu nog niet klaar voor. Het middenveld is wat mij betreft prima, voorin nog een rechtsbuiten erbij en er moet gewoon een ervaren centrale verdediger erbij komen, de verdediging van Ajax is te onervaren en zeker met Vermeer daar achter, dat geen stabiele factor is.

Wat mij betreft de selectie voor komend jaar:
Vermeer
Cillessen
Van der Hart
Van der Wiel (zie ik liever verkocht worden)
Van Rhijn
Alderweireld
Denswil
Ervaren verdediger
Blind
Boilesen
Dijks
Anita
Enoh
Eriksen
Schöne
De Jong
Janssen
Serero
Klaassen
Sulejmani
Lukoki
Sigthorsson
Boerrigter
Fischer

ik vind dit echt wel mee vallen hoor, ajax is de afgelopen 2 jaar kampioen geweest en ze hebbent CL gespeeld en dat is met veel van deze spelers gebeurd. dus wel jong maar niet onervaren.

Als je Lasse Schöne voor de bank haalt mag je met recht zeggen dat je titelkandidaat bent. Zolang deze selectie fit blijft en er geen blessures komen, waarmee je het net als vorig seizoen, lastig mee kunt krijgen zie ik geen problemen.

Voor Vertonghen zou een vervanger goed zijn, maar dat is eigenlijk wel een zekerheid dat die gaat komen.

On wedstrijd:

Speelt Ajax nou zo goed of heeft Celtic een B-elftal in het veld staan, zie alleen de tussenstand en heb verder geen idee wie basisspelers van Celtic zijn.

21 juli 2012 om 20:40

@ lucvz Er moet zeker een een CV komen maar ook een rechtbuiten want het is altijd goed om je team een nieuwe injectie te geven..
Ajax moet is wat doen op de tranfermarkt wat het duurt allemaal lang en ik hou mijn hart vast want als ze niks doen, word Ons Ajax geen kampioen..
Vertonghen is weg, word wakker Ajax !!
Theo heeft gewoon gelijk !!

21 juli 2012 om 20:44

Ten eerste, ik ben een Feyenoorder die Ajax ook gewoon neutraal volgt.

Ten tweede, die rechtsbuiten kan ingevuld worden door Suleimani en daarachter nog Lukoki of Ozbiliz. Voor CV kan van Rhijn geplaatst worden mocht van der Wiel niet weg gaan, maar die zal wel weggaan gok ik. Dan kun je natuurlijk nog iemand halen. Vergeet niet dat er nog een hele maand vol transfergeweld aan komt. Dus het duurt niet lang, ze zijn aan het kijken naar een waardige opvolger.

21 juli 2012 om 22:25

Goed om te zien dat er ook een Feyenoorder is die gewoon neutraal naar Ajax kijkt, ik kijk, als Ajacied, ook gewoon neutraal naar Feyenoord, en 9 v/d 10 keer schelden andere Ajacieden me de huid vol, toch een teken dat 95 van de 'supporters' tegenwoordig gewoon een idioot is, gelukkig zijn er dus ook nog normale mensen.
On: Rechtsbuiten kan inderdaad prima door Micky en Özbiliz worden ingevuld, Lukoki is denk ik nog niet goed genoeg om te spelen op hoog niveau, V.rhijn zal inderdaad, mits V/D Wiel vertrekt, op RB gaan spelen, mocht Greg blijven kan ie ook CV staan. Op dit moment zijn de 4 grootste titelkandidaten i.m.o Ajax, Psv, Twente en Feyenoord, mits ze een goede spits halen.

21 juli 2012 om 21:22

Hij zegt toch ook niet dat Ajax geen titelkandidaat is? Hij zegt dat Ajax geen titelkandidaat nummer 1 is.

21 juli 2012 om 23:11

Wij hebben toivonen of wijnaldum op de bank of lens of matatvs op de bank

22 juli 2012 om 10:43

Nou lucvz als je Narsingh en van Bommel haalt, wat betekend dat een jongen als Lens of Matavaz en een jongen als Toivonen of Wijnaldum op de bank komt zegt ook wel wat natuurlijk. En die vind ik toch een stukje grotere namen dan Lasse Schone.

Ajax heeft absoluut een jonge selectie maar dit is ook het "nieuwe" beleid wat ze graag willen zien. Daarom denk ik dan ook dat PSV met zijn aankopen van vorig seizoen + dit seizoen de favoriet is voor de titel.

21 juli 2012 om 20:35

PSV was vorig seizoen ook favoriet voor de titel. Ook dit seizoen zijn ze dat. Als deze selectie zo blijft zoals die nu is (met Labyad dus) dan zie ik ze de meest brede selectie hebben maar ook veruit de beste.

En met Advocaat moet het wel een topseizoen worden. Als het niet nu is, dan zie ik ze het komende 3 jaar ook niet meer worden.

21 juli 2012 om 20:48

Psv blijft een drama verdediging hebben, voor de rest is het wel goed. Maar ja als je er 3 of 4 scoort en je krijgt een meer tegen.. blijft je europaleageu spelen.

Als ajax een goede cv halen en misschien een rechtsbuiten dan is het drie op een rij voor de amsterdammers.

21 juli 2012 om 21:16

Dat is waar maar ik vind dat de verdediging juist nu word ontlast door V. Bommel. Die kan heel veel eruit halen en coachen. Dus ik denk wel dat, dat dit seizoen heel anders zal zijn.

22 juli 2012 om 10:48

Nou drama verdediging. As je kijkt is dat wel de minste linie ja ben ik met je eens. Maar we krijgen stuk minder goals tegen dan vorig jaar in de voorbereiding. Alleen Eindhoven wist te scoren na ook wel complete off day. Maar goed is nog voorbereiding natuurlijk, maar puur met vergelijking met vorig jaar voorbereiding oogt het allemaal veel zekerder en solide.

22 juli 2012 om 07:11

Enigste speler die dit seizoen is gekocht is Narsingh, rest is transfervrij of opgevuld door jeugd..

Ben het helemaal eens met Theo ervaren verdedigers zijn gewoon heel belangrijk dat weet je als je zelf op hoog niveau speelt of hebt gespeeld. Daar ontbreekt het ajax gewoon aan 2 goede ervaren spelers en ik zie ze weer kampioen worden. Maar als PSV onder Dick echt begint te draaien moeten ze daar echt voor op passen.

21 juli 2012 om 21:25

Zeker. Ik ben als Ajacied bang dat het weer eens ouderwets janken wordt om de verdediging zonder leider die iedereen op scherp zet. Of moeten we dat van onze nieuwe 'leider' Siem de Jong gaan verwachten?

Is er wel een nummer één titeliandidaat te benoemen,de afgelopen jaren was het steeds tot op het laatst spannend.

21 juli 2012 om 20:40

Ik zet mijn geld op AZ als hun middenvelders en keeper niet worden verkocht.

Theo Janssen heeft gelijk. Ik begrijp dat Ajax een bepaalde beleid heeft, maar het niet halen van Narsingh is toch een zeer grote fout. Ten eerste is Ajax nu zelf een goeie rechtsbuiten misgelopen die zelf in de jeugd heeft gezeten bij Ajax en je grootste concurrent PSV heeft goeie zaken gedaan. Je kan niet in de CL aankomen met spelers als Lukoki of Ozbiliz.

Ook ben ik benieuwd of Sigthorsson het niveau wel aankan. Hij heeft het bij AZ leuk gedaan maar daar blijft het ook bij. Daarbij komt dat het een blessure gevoelige spits is dus Ajax mist ook een back-up voor de spits positie. Klaassen moet eigenlijk in alle rust worden gebracht maar zal nu voor de leeuwen worden gegooid als Sigthorsson er niet is. De Jong heeft laten zien dat het een redelijke aanspeelpunt is maar is geen meerwaarde voor de spitspositie.

Verder vind ik het maar niks dat Ajax spelers wil huren. Je verdient er zelfs niks aan, kan je net zo goed je eigen jeugdspelers gebruiken. Er zijn aardige talenten in de jeugd maar de huidige elftal vind ik niet zo bijzonder. Anita zal waarschijnlijk ook vertrekken, waardoor er een belangrijke pion weg zal gaan.

Ik zie Ajax niet boven PSV en Twente eindigen.

21 juli 2012 om 20:48

Ik ben het eens dat je een risico neemt door bijv. (bewust) Narsingh mis te lopen. Dat Ozbiliz niet als rechtsbuiten van Ajax in de CL zou moeten uitkomen vind ik ook. Maar de Jong doet het prima op de nummer 9 positie. En dan vooral omdat andere beter kunnen spelen, noem het een aanspeelpunt. Waarom denk je dat de Boer de Jong aanvoerder heeft gemaakt? Hij zal sowieso dan altijd spelen en op het middenveld is volgens mij geen plek.

21 juli 2012 om 21:23

De Jong zal waarschijnlijk op het middenveld naast Eriksen spelen, voor Janssen is er denk ik geen plaats meer. Of Anita moet nog vertrekken, dan zal Janssen daar gaan spelen.

De Jong heeft laten zien dat het geen geschikte speler is voor de spits positie.

22 juli 2012 om 09:53

Ajax heeft het eigen beleid heilig verklaard en schiet hier in door. Narsingh wordt over een paar jaar met dikke winst verkocht door Psv. Vreemd dat je dan niet bereid bent om hem voor iets meer geld / salaris te halen. Nu maak je een concurrent sterker, zowel sportief als financieel.

21 juli 2012 om 23:24

Ik denk dat Mathijssen de opvolger van verthongen wordt eerlijk gezegd

Hij heeft gelijk. Psv is wederom titelkandidaat nummer 1. Bij Ajax ontbreekt het gewoon aan topspelers, te veel jeugdige spelers en de ervaren spelers ontbeert het aan kwaliteit. In elke linie moet er een topspeler bij, Doel, verdediging , middenveld en aanval. Ik verwacht niet dat Psv het nu weer laat lopen zoals in de 2e helft van afgelopen seizoen. Van Advocaat verwacht ik eigenlijk dat hij wel instaat is de jongens op scherp te zetten. iets wat Rutte 3 jaar niet gelukt is.

21 juli 2012 om 21:05

Ik ben het met je eens dat Ajax wel wat ervaring bij kan gebruiken, maar het is echt onzin dat dat in alle linies nodig zou moeten zijn. We hebben 2 prima keepers in huis dus waarom zouden wij daar versterkingen moeten halen? Verdediging is idd wel wat licht. Dat is een risico, maar kan ook heel goed uitpakken. Er is iig genoeg talent aanwezig in deze linie. Dan het middenveld. Daar hebben we dus echt geen versterkingen nodig. Zat goede spelers aanwezig. Op de vleugels zijn we dun bezet dus daar zou een versterking wenselijk zijn.

21 juli 2012 om 22:41

Beste Enikdoe,
Aan je laatste stuk heb ik niets aan toe te voegen. Ik heb ook nogal wat kritiek mogen uiten op Ajax, en ik heb het geweten! Links rechts kwamen ze als bijen op me af. Niemand mag aan Ajax komen en daar doet iedereen van boven tot aan beneden aan mee. Hier op voetbazone mag je geen kritiek hebben op Ajax. Want dan snap je d'r volgens hen helemaal niks meer van. Alleen maar warme woorden voor Ajax. Ik ben blij dat er personen zijn zoals jij, die durven namelijk een tegen geluid te geven en niet met alles en iedereen mee zit te lullen. Of een reactie plaatsen waar je geen discussie uitvloeit. Tegengas, elk verhaal heeft 2 kanten! Ga zo door!

22 juli 2012 om 01:15

Onzin reactie. Hier wordt constant gezeurd over Ajax en tegen Ajax. Zelfs mijn reacties hierover werden door de moderators verwijderd. Je mag niets zeggen over het gezeur tegen Ajax. Lijkt er dus meer op dat de site beheerd wordt door anti-ajax mensen.

On topic:
In elke linie een ervaren speler is geen luxe, maar nodig. Een goede mix van jeugd en ervaren spelers is goed om juist die jeugd spelers te brengen. Dat snapt het technisch hart van Ajax ook wel. Allemaal ex-voetballers kunnen nu niet gaan inzetten op alleen maar jeugd. Er zijn dingen gaande, dus even geduld!

Die ene persoon die op moet staan is Janssen zelf. Hij moet nu de groep op sleeptouw nemen samen met Siem de Jong en Toby Alderweireld. En natuurlijk Van der Wiel mits hij blijft.

Ajax is en blijft altijd titelfavoriet zelfs met een matige selectie dus daar ben ik niet met hem eens, dat er een versterking moet komen wel en dan het liefst een centrale verdediger naast Alderweireld.

Janssen overdrijft, de selectie is prima. Alle posities zijn dubbel bezet, ook al zijn het nog jeugdige spelers op sommige posities. De jeugd heeft de toekomst. Hiermee kun je gewoon kampioen worden.

22 juli 2012 om 00:10

Hij zegt niet dat het niet kan, hij uit alleen zijn zorgen over de jeugdigheid van de selectie. Ik deel zijn mening overigens, een ervaren goede speler erbij zou fantastisch zijn.

ajax wordt geen kampioen denk psv hopelijk doet twente beter dan vorig seizoen ben bang als ze zo spelen als donderdag wordt het heel moeilijk maar we zullen zien

Nee hoor, nooit zeggen dat je titel kandidaat nummer 1 bent.
Ook Psv, Twente, Feyenoord en AZ maken gewoon weer een goede kans, ik heb er in ieder geval veel zin in.

Ik denk helaas als de selecties zo blijven dat PSV 1 word ajax 2 twente of Az 3 en 4 want Ajax op Anita als hij blijft Jansen en Siem de jong hebben Niet echt leiders in het veld!

Weet iemand al of Siem de Jong al is benoemd tot captain?
Want dan weet ik wel bijna zeker dat ook de enigste ervaren kracht in de selectie van Ajax naar de bank toe moet.

Begrijp me niet verkeerd, het nieuwe beleid zie ik echt positief tegemoet, op één ding na dan, er zijn geen ervaren krachten! (dan heb ik het over spelers die tussen de 28-35 zitten), en ja ik weet dat er al een aantal spelers al een aantal jaren in de selectie zitten bij Ajax.

Een bescheiden geluid uit Amsterdam kan eens geen kwaad. Prima. De druk wat wegnemen voor al die jonge gasten is ook slim. Lekker vrij uit voetballen is het beste wat ze kunnen doen.

Misschien nog een LCV halen maar verder zou ik het laten zoals het is. Fischer wel bij het eerste laten trouwens; zonder meer een uitzonderlijk talent.

Oefenwedstrijden zeggen niks maar de voortekenen zijn gunstig. Ik heb zin in weer een leuk seizoen. Ik zie op dit moment in ieder geval niet in waarom we op voorhand onder zouden moeten doen voor Feyenoord, Psv, AZ en Twente.

zolang ajax frank de boer heeft maken ze altijd een goede kans

Het lijkt heel wat deze 4-0 overwinning tegen Celtic maar die Schotten waren ook wel slecht hè. Ongelofelijk hoe die hebben gepresteerd, de kampioen van Schotland, don't let me laugh...
Natuurlijk is dit maar een oefenwedstrijdje en zegt dit niets, Ajax kwam over alsof hun oppermachtig waren en dat was ook wel zo alleen kun je op basis van deze wedstrijd niet zoveel conslusies uit trekken.
De Johan Cruijff Schaal tegen PSV wordt pas echt een goede test voor Ajax!

klopt maar ajax moet toch ook een wat minder seizoen hebben

maar als ajax weer eerste wordt vind ik het echt knap

Op papier heeft psv echt een heerlijk team, 'de' perfecte mix van speler. Dus Theo heeft helemaal gelijk want titel kandidaat is psv nummer 1.

Theo Janssen heeft gelijk. Niet alleen Vertonghen is weg, maar ook Ooijer. Er ontbreekt ondanks al het talent nu wat ervaring, en wiseelvalligheid ligt daardoor op de loer.

Maar ja, vind die maar eens. Zonder oliemiljoenen.

Nou. Ik vind Ajax en PSV even grote titelkandidaten, veel meer dan az/twente/feijenoord.

Yep, daar heeft hij gelijk in. Het vertrek van Vertonghen zal ze zwaar vallen, daarbij hebben ze als Boilesen steeds geblesseerd blijft niet echt een fatsoenlijke linksback(nee Blind ook niet). Ik denk dat de verdediging het nog erg moeilijk gaat krijgen.

Middenveld is erg compleet, een voetballend bijtertje, een loper en een passer. Niks mis mee.

Aanval is-mits iedereen fit-ook goed. Punt is alleen dat Boerrigter en Sulejmani dat nog wel eens niet zijn, en ze hebben geen back-ups die dan echt iets toevoegen, wat bijvoorbeeld een PSV wel heeft. Die zie ik dan ook als grootste kandidaat, mits er een fatsoenlijke rechtsback bijkomt.

Een ervaren CV erbij en een rechterspits die er staat en de voorzetten geeft.suljemani op de bank achter de hand,die is toch blessuregevoelig en ze hebben nog Lukoki en De Sa achter de hand.het is soms lastig met al die zaakwaarnemers om een goede speler te halen.ik hoop dat ze gauw eruit komen met Moisander of mischien toch Nuytinck en een Rs,voor het zelfde als met Narsingh gebeurt.overmars doet goed werk,maar je moet vaak water bij de wijn doen om op niveau te blijven en niet naar het verleden kijken,wat de vorige 2 coaches deden met die miljoenen.

Ah ik maak me niet zo druk. De achterhoede met v bommel en Bouma of die Zanka en mano is nog steeds een grap. Feyenoord en fc Twente zijn ook verzwakt door spelers die vertrokken zijn.

Ja leuk en spannend allemaal maar er moet gepresteerd worden in Europa en met dit selectie betwijfel ik de overleving van de groepfase.

Theo heeft gelijk zonder versterkingen wordt je geen kampioen, daarom is topfavoriet nummer 1 gewoon Psv. Een Elftal heeft elke jaar versterkingen nodigen die er gelijk moeten staan niet spelers die eerst nog in de 2 ervaring moeten opdoen.

Even een vraagje... is die Fischer nou een middenvelder of een spits? Ik hoor veel verschillende geluiden. Schijnt wel een erg groot talent te zijn, aldus Bas van Veenendaal.

On topic: Ajax is vrijwel altijd kandidaat en ook komend seizoen. Maar om titelfavoriet te worden, zullen ze nog een goeie buitenspeler moeten halen en een topverdediger. Ook een extra spits is niet overbodig, na het vertrek van Bulykin. En als Anita vertrekt, dan moeten ze nog op zoek gaan naar een verdedigende middenvelder, want de meeste middenvelders zijn aanvallend ingesteld (klaassen, De Jong, Serrero, Schöne, Janssen, enz.).

21 juli 2012 om 21:27

Een buitenspeler is Fischer, maar hij kan ook op het middenveld of achter de spitsen. Even op jou kandidaten voor de titelfavoriet. De laatste jaren kon en kan iedereen kampioen worden. Dus er zijn meerdere favorieten, zowel AZ als Feyenoord tot Ajax of Psv. Er is nu meer dan 1 grote favoriet of 2.

21 juli 2012 om 21:38

Een extra spits komt sowieso niet. Klaassen wordt derde spits. En voor Anita hebben we net Bocarra binnen gehaald. Ik denk dat Ajax straks uiteindelijk toch voor Moisander gaat.

Als veel Ajacieden zich niet zo druk maken, wat het geval is, dan is er meestal juist wel reden om je druk te maken. Een paar blessures en het is over, net als afgelopen seizoen bijna. Frank de Boer pakt het wat mij betreft nogal amateuristisch aan door de focus zo sterk op de jeugd te leggen.

Zelfs in het Van Gaal tijdperk waren er jongens als Van Vossen, Scholten, Hoekstra en Rijkaard. Oudere jongens die het klappen van de zweep kennen. Dat mist dit Ajax, het wordt onderschat door de Boer, en dat gaat ze opbreken, ben ik bang.

21 juli 2012 om 21:39

Ben ik absoluut met je eens. Maar vergeet niet dat de druk er bij Ajax na twee kampioenschappen op rij wel een beetje af is. Dit seizoen geen kampioen worden is voor FdB en Ajax minder rampzalig dan voor, bijvoorbeeld, Psv. Daar is de noodzaak veel groter.

Het nieuwe beleid zal eens moeten worden ingezet. Men kiest er voor dat nu te doen. Ik heb daar vrede als seizoenkaarthouder vrede mee.

Wat mij vandaag opviel is dat na de wissel in de 75e minuut waarbij onder meer de hele verdediging werd gewisseld (tegen een inderdaad onthutsend zwake Celtic) de veldbezetting en de lijnen hetzelfde bleven ten opzichte van voor die wissel. Tactisch zit het dus wel goed bij de jongelingen. Als je nu nog iemand gaat halen moet het wel écht een versterking zijn die ook nog past binnen het nieuwe beleid. Haal je niemand en kost je dat de kop dan zijn we in ieder geval in seizoen '13-'14 een stuk verder door de ervaring die de jongelingen dit jaar hebben op gedaan.

Ik vind overigens dat een goede rechterspits prioriteit moet hebben. Lukoki gaat het volgens mij niet worden.

De verdediging van PSV is super zwak, het is er echt niet beter op geworden met die Zanka, dus ik maak me niet eens zo druk om Psv. Ik heb alle wedstrijden van Ajax gezien in de voorbereiding en die jonge jongens die uit de A1 komen kunnen voorlopig moeiteloos mee, dat moet ook Theo Janssen goed doen. Vooral Victor Fischer is enorme sprongen aan het maken, daar gaan we nog heel veel plezier aan beleven, mits die jongen zich niet gek laat maken door United of Real. Een goede LCV en rechtsbuiten zouden een kers op de taart zijn, maar als Boerrigter en Sulejmani spoedig fit zijn, zijn ze niet eens echt nodig om titelkandidaat nr 1 te zijn.

Ajax mist iemand met temperament en absolute winnaarsmentaliteit in de verdediging, een type Gouweleeuw. Iemand met een uitstraling waar je bang van wordt, het zijn nu van de braaf en onzeker ogende jongetjes. Eigenlijk zou Alderweireld die rol op zich moeten kunnen nemen alleen hij oogt constant onzeker.

Ik denk dat Ajax en PSV samen gaan uitvechten wie Nederlands kampioen wordt en vind dat de selecties in kwaliteit niet heel veel verschillen.

Idd Jansen, selectie totaal niet in evenwicht. Maar ja dat mooie goeie beleid he, dat is nu je van het. Achterstand kweken top de concurrentie, de jonkies kunnen dan niet opvangen. Derek ook nog lang niet fit, rechtsvoor helemaal niks, achterin niks enz enz. Kortom veel geld, geen selectie compleet. Maar goed het is maar waar je voor kiest.

Wat ik vandaag heb gezien is dat de verdediging er als een huis staat. Als Blind zo door blijft spelen en in de johancruijfschaal een topwedstrijd speelt is iedereen zijn wanprestaties van vorig jaar alweer vergeten. Maar het kan natuurlijk zijn dat het helemaal niks wordt met blind. Daarnaast vind ik Dijks en Denswil echt fysiek overkomen als volwassen spelers. Er zit veel talent in deze groep.

Zinloze opmerking van Theo. Misschien heeft hij wel gelijk, maar juist dan is het alles behalve handig om dit via deze weg te laten blijken. Tenzij hij intern al geen gehoor heeft gekregen...

Komt goed Theo. Ajax is druk bezig achter de schermen, nog 2 spelers en we zijn er klaar voor..

PSV zal ook kampioen moeten worden, zonder weer een jaar CL zie ik de club wegzakken, zeker met de nodige financiele tegenspoed van de afgelopen jaren. Ik denk dat het tussen Ajax en Psv gaat.

Theo Janssen, Siem de Jong en Toby Alderweireld moeten dit jong team gaan leiden. Ik ben met theo eens dat je nog één a twee spelers erbij moet hebben, maar Ajax gaat geen speler aantrekken die boven de dertig is of eentje die meteen als nieuwkomer de ploeg gaat leiden.

Al met al maakt Ajax een frisse indruk met al die jonkies, maar als Ajacied voelt het toch als of we zeer zeker in de verdediging en vooraan iets meer diepte nodig hebben. Het middenveld lijkt wel klaar voor het nieuwe seizoen.

Waar ik een beetje bang voor ben is dat Ajax door de overigens goede gezonde nieuwe gedragtslijn aangaande aankopen en bedragen overal achter het net vist dit jaar en misschien nog wel Anita kwijt raakt!

Ik heb zojuist de ploeg tegen Celtic gezien en wat mij opviel was die Dijks op linksback eindelijk een grote vent met ook drive naar voren! En fisher dat is een geweldenaar!! Achter sigtorson is echter een tweede spits nodig en ik vindt het dus onbegrijpelijk dat ze Bulykin zomaar hebben laten gaan op cv met linker been moet helaas echt gekocht worden of moisander of nuytink

Ik was nog niet klaar met mijn betoog ha ha ha.br Ook zal op rechtsbuiten idd iets moeten gebeuren.

Toch was ik vandaag vooral trots om al die nextgen jonkies ff Celtic te zien oprollen ik denk dat we mede door het nieuwe technisch hart ons kunnen opmaken voor de komende jaren met het het ene na het andere talent wat doorkomt dit wordt weer ouderwets heerlijk!!

Op dit moment vind ik az ook een beter team hebben als je naar alle basis spelers TOT NU TOE lijkt

Esteban beter dan vermeer
V rhijn beter dan marcellis
Viergever beter dan Alderweijreld
Moisander beter dan blind
Gorter beter dan knoppers
R elm beter dan anita
Martens beter dan s de jong
Maher beter dan eriksen
Sulemani beter dan beerens
Sigtorsson beter dan altidore
Boergitter beter dan berghuis

Dus 7-4 voor Az
En ik weet dat een wedstrijd heel andrs is maar vind az.een betere basis elftal hebben

22 juli 2012 om 00:43

Houd toch op...

Vermeer = Esteban
Viergever = Alderweireld (minstens gelijk, ik vind Toby eigenlijk beter, maarja.
Boilesen (dus niet Koppers en al helemaal niet Knoppers) is beter dan Gorter
De Jong is beter dan Martens
Eriksen is beter dan Maher.

22 juli 2012 om 11:08

Hahahaha jou neem ik niet meer serieus man Esteban is echt slecht man

r Elm kan alleen vrije trappen schieten meer niet en Anita is gewoon de beste VM van de Eredivisie

denk dat janssen wel gelijk heeft, maar toch denk ik dat Ajax het wel goed breidt dit jaar, er is nog een maand en wel augustus waar men veel uit kan halen in transferopzicht, nee denk dat het wel goed komt met Ajax en een serieuse kandidaat wordt voor het kampioenschap.

Gewoon geduld, het komt allemaal goed met Ajax, de rest rekend zich al veelste snel rijk, Ajax heeft gelukkig veruit het grootste buged maar geef het niet te dom uit zoals koopclub Psv dat alleen bezig is met het elftal van nu.

Maar geen eigen jeugd de kans geeft ook niet jeugd talenten ophaald die voor de toekomst een speler zijn voor het eerst.

Risco voor psv is als ze geen kampioen worden dan gaan ze financeel de verkeerde kant uit, ze hebben het verkeerde koop beleid van Ajax de laatste jaren over genomen, dat werpt uit eindelijk niet de vruchten af! o nee het gaat financeel al de verkeerde kant uit, ja wel in de veiligste catogorie maar zonder eigen vermogen, alleen maar vermogen op het veld!

Ach van mijn part mogen psv,az en twente de betere selecties hebben. Ik heb alle vertrouwen in dit seizoen. Er heerst eindelijk rust bij de club, het nieuwe beleid word niet meer tegen gewerkt. En er lopen echt een paar leuke jeugdspelers rond die mogen ruiken aan het grote werk.

Ze dansen maar alvast de polonaise op de platte kar in eindhoven, of dansen een rondje op de kaasmarkt in Alkmaar of ze zetten de Grolsch alvast koud in Tukkerland. Al die mensen die Ajax al bijna op voorhand willen afschrijven hebben niets geleerd van de laatste twee seizoenen.

Vooral psv'ers zouden eens wat minder arrogant moeten doen. En aan mijn mede Ajacieden roep ik op; Laat ze lekker speculeren, laat ze ons uitlachen, onderschatten etc. Ga niet lopen roepen dat wij De Titerlkandidaat zijn, of dat Wij Weer Kampioen worden. Laat de rest dat maar roepen, wij leunen achterover en vertrouwen volledig op onze technische staf en selectie en na 34 speelronden dan zie je wie er weer bovenaanstaat ;.

Met dit team kan Ajax inderdaad geen hoge ogen gooien in de Champions League. Als Siem de Jong, Gregory van der Wiel, Toby Alderweireld en Theo Janssen de meest ervaren spelers zijn, ziet het er wel beroerd uit.

Als Ajax dan ook nog eens van plan is Gregory van der Wiel te gaan verkopen en Theo Janssen een plaats op de bank inneemt, snap ik niet dat Ajax niet gewoon werk maakt van een goede, ervaren centrale verdediger. Ajax wil toch Champions League niveau zijn? Dat gaat niet lukken met een verdediging bestaande uit Van Rhijn-alderweireld-blind-boilesen... Ajax zou ook wel erg stom zijn een verdediger uit de Eredivisie te halen, want ik denk toch dat die niet heel veel beter zijn dan wat er nu staat. Ajax heeft een kwaliteitsimpuls nodig. Het liefst van een Nederlandstalige verdediger.. misschien Heitinga, Boulahrouz of van Buyten (om maar iets geks te bedenken). Of een andere wisselspeler bij een Europese topclub. Al moet een Ajax-verdediger wel een verdediger zijn die sterk is in de opbouw en verdedigend zijn mannetje staat. Een Douglas van Twente lijkt mij daarom niet zo geschikt.

Eerlijk gezegd vind ik het ook zakelijk gezien een beetje kansloos te vertrouwen op het investeren in jeugdige verdedigers, om vervolgens deze investering voor een relatieve habbekrats te verkopen.. voor hoeveel hoop je een verdediger van Ajax maximaal te verkopen? Maximaal 20 miljoen? Doe normaal.. toch hoog uit 10 miljoen.. en dan wilt Ajax haar meest ervaren verdediger (gregory van der Wiel) ook nog eens slijten(...) Ajax mag zichzelf toch wel gelukkig prijzen dat een speler zoals hij nog best een jaar bij de club wilt blijven. Ik krijg namelijk nou niet direct de indruk dat hij echt op de deur van de bestuurskamer bonst om een transfer af te dwingen. Ik heb er ook alle vertrouwen in dat van der Wiel komend seizoen weer zijn vorm kan herpakken.

Ik hoop gewoon dat Ajax weer indruk gaat maken in Europees verband. En winnen (maar toch verliezen) van Manchester United en onterecht verliezen van Real Madrid noem ik geen "indruk maken", maar gewoon schlemielig verliezen van een topploeg die zijn dag niet heeft.

Het is toch niet zo een gek idee voor Ajax om wat geld te schuiven voor een ervaren verdediger?

Is er nog nieuws over die centrale verdediger van FC Barcelona , of is daar niks van waar, dat zou wel een goede zijn.

Wat ziet Theo er uit op deze foto zeg, net een junkie.

Klopt Davidk, hij ziet er uit als een standaard junk.

On: Ajax heeft zeker een leider en een goede versterking nodig.
Een verdediger als Moisander die al langer op dit niveau meedraait is de juiste man voor de Amsterdammers. Ajax is een beetje te zuinig bezig dus moeten ze nu maar even de knip trekken. Van 4 miljoen ligt ook niemand wakker daar. Ze kunnen wel zo arrogant blijven roepen dat ze niets willen betalen maar daarmee ga je het ook niet redden. Het is een mooi en nobel streven om eigen jeugd op te leiden maar je kunt gewoon niet voor elke positie een volwaardig selectielid uit de opleiding toveren. Je moet elk jaar sowieso 1 topspeler kopen en dat moet nu, nadat ze Narsingh zijn misgelopen, Moisander worden. Er is geld zat in Amsterdam dus niet zo gierig doen en laat jullie zien als concurrent voor mijn club PSV want anders wordt het wel erg makkelijk om kampioen te worden met die peuters van jullie.

Er moet zeker nog wat gebeuren aan de selectie van Ajax. Het is allemaal wel fijn die jeugd maar je zult toch echt wat ervaring nodig hebben. Sommige talenten zullen misschien niet brengen wat je er van verwacht, een eeuwig talent blijven of het ergste in sommige gevallen het ergste zelfs verkocht worden.
Er moet sowieso een CV gehaald worden van Blind en Denswil zijn nuttige spelers maar hebben het niveau (nog) niet. Ook vind ik een RV nog nodig. Ik blijf vertrouwen houden in Sulejmani maar ik hoop dat ze nog een goede aankoop doen als basis RV lukoki vind ik niet goed genoeg voor de toekomst.

Daarnaast zullen we echt wat aan contracten moeten gaan doen.

Bij de keepers is er weinig aan de hand hebben allemaal nog minimaal 3 jaar contracten. En een eventueel verkoop van vermeer (wat ik persoonlijk niet heel erg zou vinden) staat Cillissen al klaar.

Bij de verdedigers anex middenvelders hebben we er wel een paar van rondlopen. Gregory is het bekende verhaal. Maar ook Anita en Alderweireld hebben nog maar contract van 2 jaar. Anita is erg gewild en daar wil Ajax ook graag verlengen geloof ik. Dit zou het wel verdienen na dit seizoen en is zeker wenselijk op Cvm. Dan Alderweireld daar hoorde ik halverwege nog wel verhalen over verlengen maar volgens mij nogsteeds ook maar tot 2014 en al hebben we in mijn opzicht met Van Rhijn al een aardige vervanger, maar die kan bij vertrek van Vdwiel op RB. Daarnaast is het niet wenselijk als we bijvoorbeeld Muniesa huren om volgend jaar een compleet nieuwe centrale verdediging te krijgen.

Op het middenveld heeft alleen eriksen een contract tot 2014 de rest allemaal langer ( op janssen na maar die is al ouder) met de afgelopen geruchten over Russen en vooral Man United zie ik hem graag verlengen omdat hij met een 1 jarig contract toch aanzienlijk minder opbrengt.

In de aanval zie ik heel graag Sulejmani verlengen is erg bruikbare speler zeker met oog op Beker, CL en Competitie. Daar heb ik ook goede hoop op gezien de berichten laatste tijd.

PSV is op papier favoriet. Hebben zich versterkt met de rechtsbuiten die Ajax ook wilde, met van Bommel als leider op rechstmidden, terwijl normaal gesproken de rest van het talent als Willems, Lens, Wijnaldum, Toivone, Mertens en Depay zich verder doorontwikkelt. Door de jarenlange droogte is er honger en Advocaat heeft de ervaring daar iets mee te doen.

Ajax blijft natuurlijk wel de tweede favoriet. Als alleen Vertonghen weggaat is dat wel op te vangen Hij was wel fantastisch het laatste jaar maar de rest kan dat met de extra ervaring wel opvangen. Het blijft nu wel nodig dat ze de eerste seizoenshelft niet weer zo laten lopen want ik denk dat dit jaar PSV die inzinking niet meer krijgt in de tweede.

Feyenoord en Twente zijn outsiders. AZ zal wat verder wegzakken en Vitesse misschien wat meer opkomen.

Wat een onzin, we hebben het halve seizoen met een B-elftal gespeeld vorig jaar en we zijn nog kampioen geworden. Vertonghen is een aderlating, daar ben ik het natuurlijk mee eens, maar als we een heel seizoen Sigthorsson, Boerrigter, Boilesen, Van der Wiel en Sulejmani beschikbaar hebben an vangen we dat gewoon op! En daarbij komt inderdaad dat er nog een speler op de plek van vertongen komt.

Wat een onzin! er is maar één man weg en meteen wordt dit gezegd......

22 juli 2012 om 02:33

De aanvoerder is weg en 2 ervaren spelers, Ooijer en Bulykin.
Theo Janssen heeft wel een punt hier wanneer hij zegt dat andere spelers
moeten opstaan, maar kandidaat blijven ze wel.

idd graag ervaring achterin erbij.
Daarom eens een visje uitgooien naar Douglas of Mathijsen.

En dan op zoek naar een echte rechtsbuiten. Zoveel is dat nu toch niet gevraagd van een topclub in Nederland ?? Als kampioen moet je wel goed voor de dag komen in de CL. En je hebt transfergeld van onze Jan te besteden en er zijn de nodige besparing vanwege het vertrek van diverse spelers !

Heerlijk altijd die theo die zegt waar het op staat. ik vind ook dat deze selectie niet sterk genoeg is, en vooral niet voor de CL. Onbegrijpelijk dat we Poulsen niet gehaald hebben, hij was transfervrij. Verder nog een goede verdediger en een buitenspeler. Als mickey of boerrigter wegvalt moet je weer veel inleveren en met matige buitenspelers als ozbiliz of ebecilio gaan spelen. Veder zou ik ook nog een verdedigende middenvelder halen en anita laten gaan naar newcastle. en dan nog iemand voor in de spits. al hebben we ook fischer al. maar ik kan nu nog niet zeggen of hij er al klaar voor is.

Als de selectie fit blijft en muniesa er bij komt plus misschien een rechtsbuiten dan is het al genoeg. Geen miljoenen uitgeven aan nutteloze spelers als nuytink bv.

Ajax heeft nu inderdaad teveel jeugd en te weinig ervaring, wat ze kan opbreken in de eindfase van de competitie en in Europese duels. De selectie van PSV is veel meer uitgebalanceerd en er staat nu ook nog eens een goede trainer voor de groep, dus ik geef Janssen groot gelijk wanneer hij stelt dat Ajax op dit moment niet titelkandidaat nummer één is.

22 juli 2012 om 10:47

PSV loopt nou toch ook niet over van ervaring. Van Bommel misschien maar verder toch ook niet echt ervaren door de wol geverfde spelers vind ik. Maar ik heb het al vaker gezegt. In Nederland heb je nooit een grote favoriet. Kunnen zomaar weer eens 6 ploegen gaan meedoen op het eind.

als ik deze tekst zo lees denk ik dat dit min of meer een open sollicitatie is voor theo om aanvoerder te gaan worden.. ik denk niet eens dat dit zo'n rare keuze zou zijn.. theo heeft natuurlijk veel ervaring, is wat ouder en kan belangrijk zijn voor ajax.
in mijn ogen zullen ze gewoon hun titel prolongeren dit seizoen want op een enkel ander team na denk ik toch dat zij zich wel het meest compleet hebben gesteld dit komende seizoen..
het zal een mooie strijd worden bovenin tussen de 5 clubs ajax, psv, feyenoord, twente en AZ

Wat een kul wordt hier weer verkocht....wie maakte PSV afgelopen seizoen titelkanddiaat? Juist..jullie!
PSV had begroot op El-niveau en men heeft vaak genoeg aangegeven en naar buietn gebracht dat het een tussenseizoen zou worden. Je mag niet verwachten dat je met 5 nieuwe jonge onervaren spelers kampioen zal worden. Ieder individu moest ingepast worden..dat heeft tijd nodig voordat het de vrichten afwerpt. Einde discussie titelkandidaat nr. 1 dus!

zou ik ook schrijven als ik bijna zeker wist dat ik geen basis speler zou worden

In nederland is er nooit een titelkandidaat nummer 1 de laatste jaren. Dus hij zegt geen flauwekul wat dat betreft.

PSV en Twente acht ik ook vrij sterk inderdaad, maar toen ik gisteren dat Ajax zag voetballen, was ik verrast om die Serrero. Snel spelen, 1x raken, het kwam allemaal ook gewoon aan. Drang naar voren toe. Als zo'n speler zich zo blijft ontwikkelen, zie ik hier een toppertje in wording.

En vorig jaar was Ajax ook niet titelkandidaat numero uno, maar werden zij wel 1e, dus wat zegt het en maakt het uit? Niets

Eens met Theo; heel leuk die talenten maar je wint er de oorlog niet mee. En met oorlog bedoel ik dan lastige uitwedstrijden bij Utrecht, Ado, Feyenoord, PSV enzovoort. Er moet minimaal nog een ervaren verdediger en aanvaller bij.

Ironisch genoeg verloor Ajax vorig jaar wel de oorlog bij Utrecht (6-4) met de zogenaamde zware jongens Bulykin, Vertonghen en Ooijer in de basis...

Als iedereen roept dat Ajax ervaring mist vind ik dat ze vol voor Chivu hadden moet gaan, maar als je ervaring wilt ga dan voor Escude die transfervrij of weinig kost. Zal idd wat salaris kosten maar heb je kwaliteit en ervaring die kan afwisselen met Blind, waar ik persoonlijk zeer gecharmeerd van ben, en ja ik hoop , denk alle ajacieden, dat Van der Wiel nog vertrekt.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren