Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Update: Ajax heeft Narsingh 'goede aanbieding' voorgeschoteld

Laatste update:
/

Ajax wil vaart maken met de onderhandelingen over Luciano Narsingh. Volgens Voetbal International sprak de directie maandag met zaakwaarnemer Mino Raiola. SC Heerenveen en Ajax hebben afgesproken dat men pas over de transfersom gaat praten als Ajax een persoonlijk akkoord heeft met Narsingh.

Narsingh wil Heerenveen graag na dit seizoen verlaten en heeft over een gebrek aan belangstelling niet te klagen. Ook PSV en het Engelse Fulham hebben concrete interesse en zodoende heeft de 21-jarige aanvaller geen trek om zijn volgend jaar aflopende contract met de noorderlingen te verlengen.

"Ajax en PSV zijn allebei mooie clubs en met beide word ik in verband gebracht. Het is gewoon even afwachten", zei Narsingh deze maand. Op de laatste dag van de winterse transfermarkt bracht Ajax een bod uit op Narsingh, die er toen voor koos niet weg te gaan uit Friesland.

Update 10 mei 10:30 uur - Ajax heeft Narsingh 'goede aanbieding' voorgeschoteld
Frank de Boer blijft hopen op de komst van Luciano Narsingh, die ook in de belangstelling van PSV en Fulham staat en zelfs al is langs geweest in Londen. "We hebben Luciano een goede aanbieding gedaan en wachten nu op zijn reactie", zegt De Boer in Voetbal International. "Ik hoop dat we eruit gaan komen met hem. Daarna is het een zaak van de clubdirecties om tot een transfersom te komen."

Speelt Luciano Narsingh komend seizoen voor Ajax?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Slim natuurlijk, zullen wel meer kapers op de kust zijn... Snel handelen dus! Verder een prima stap voor deze talentvolle rechtsbuiten!

7 mei 2012 om 21:56

Ik denk dat het niet alleen is omdat er meer kapers op de kust zijn, maar ook omdat het veel rust in de organisatie geeft als het team redelijk compleet is. (hoewel er natuurlijk altijd de kans is dat er spelers worden weggekocht)

7 mei 2012 om 23:08

ik vind het juist niet slim om te melden dat je haast hebt. Volgens mij komt dat je onderhandelingspositie niet ten goede. Helemaal niet als je niet de volle mep wilt betalen.

8 mei 2012 om 03:51

Het was ook niet Ajax die dat zegt maar Vi.
Kan het zelf goed begrijpen, stel je voor hij gaat mee naar het EK en speelt komt opeens aan spelen toe en speelt dan ook nog goed. Dan gaat die prijs meteen omhoog.

Als er een toernooi is en je hebt interesse in die speler en er is een kans dat deze naar dit toernooi gaat dan kun je hem beter altijd voor het toernooi vastleggen.

Hoop nog altijd dat hij naar Eindhoven komt, maar de kans lijkt mij groot dat ie gewoon naar Ajax gaat. Ik wens hem daar dan ook veel succes, mooie stap voor hem!

7 mei 2012 om 22:56

Ja volgens mij had hij eerder ook niet in een artikel gezegd 'heel graag ooit eens voor ajax te spelen'? ik hoop ook dat hij naar PSV komt! maar dat zou wel betekenen dat of Lens of Matavz vertrekt?
Laten we maar kijken hoe alles loopt.

7 mei 2012 om 23:16

Hij gaat 100% zeker naar Ajax. Tot een persoonlijk akkoord gaat het zeker komen. Raiola wil een bepaald salaris zien, Ajax geeft een bepaald salaris en door te onderhandelen komen ze ergens in het midden uit.

Deze transfer is allang rond, heb ik vernomen uit hele betrouwbare bronnen. Als het niet zo is hoeven jullie mij niet meer serieus te nemen. Hierbij!

8 mei 2012 om 00:01

Je vergeet dat Heerenveen ook nog geld wil zien. Hij mag zijn contract dan niet willen verlengen, hij heeft er nu nog wel een.

10 mei 2012 om 11:50

Ajax doet een aanbieding en dan zegt Raiola:'bij Fulham kan hij het dubbele verdienen". Dan moet Ajax wel echt met een goed bod komen.

10 mei 2012 om 12:29

Bij Fulham kan hij 'veel' geld verdienen maar bij Ajax meer sportieve successen boeken zoals championsleague spelen en altijd in de basis staan.
Als je zo jong bent is dat ook heel wat waard, dit moet Raiola ook wel in zien. Als hij zich door ontwikkelt dan kan hij meer waard worden.

Áls Raiola echt zo aan zichzelf denkt stuurt hij hem gewoon naar de club die het meest transfergelden betalen (commissiegelden voor Raiola) maar dat denk ik niet.
Alhoewel hij dat wél deed bij Bouy... Snap het nog steeds niet

10 mei 2012 om 13:09

Labyad is toch al vetrokken waardoor er plek vrij is gekomen voor Narsingh?

Die gaat gewoon naar Ajax denk ik, veel meer perspectief dan bij psv op dit moment.

7 mei 2012 om 22:00

Dat snap ik niet. Ik weet niet of hij een versterking is. In topwedstrijden heeft hij dit jaar weinig laten zien. Verder heeft Ajax op die positie Sulumani en Aisatti. Ik twijfel!

7 mei 2012 om 22:02

De spelers die je noemt hebben beiden niet het volledige seizoen gespeeld als vaste waarde, dus Narsingh zal zeker kans hebben om zich in de basis te spelen. Al is het altijd afwachten hoe het gaat, dat hebben we bij sulejmani wel gezien.

7 mei 2012 om 22:04

Aisatti gaat vermoedelijk weg en Sulejmani is nogal wisselvallig en redelijk blessure gevoelig waardoor Narsingh zeker kans maakt op een basisplek.

daarnaast kan eventueel sulejmani ook nog op links wanneer Boerrichter afwezig is.

7 mei 2012 om 22:05

Juist en Sulejmani viel wel op bij Heerenveen in topwedstrijden...

7 mei 2012 om 22:58

Ik dacht me nog te herinneren dat Sulejmani tegen 'ons' cluppie PSV 2 keer scoorde toen hij nog bij Heerenveen speelde, en dat hij voor de 1-0 overwinning zorgde tegen ajax. Jahoor Sulejmani stond er bij Heerenveen wel in topwedstrijden!

7 mei 2012 om 23:14

Narsingh staat hetzelfde lot te wachten bij Ajax als Sulejmani. Sulejmani blonk bij ons uit omdat hij de ruimte kreeg om te voetballen, voor Narsingh geldt precies hetzelfde. Beide spelers zijn beslist niet goed in de kleine ruimte. Wat dat betreft kan Narsingh veel beter naar PSV gaan. Die lokken de tegenstander nog al eens uit de tent. Ajax wil op de helft van de tegenstander spelen en doet dat ook. Dan heb je gewoon helemaal niets aan Narsingh.

8 mei 2012 om 03:55

Narsingh is snel en met snelheid kun je een zwakke techniek opvangen.
Dat Sulejmani bij Ajax minder ruimte heeft dan bij Heerenveen is niet de reden dat hij bij Ajax zo zwak is.
Hij heeft al redelijk lange tijd overgewicht (dat is hem gewoon aan te zien). Conditioneel is hij in de tijd dat hij bij Ajax is ook verre van in orde (zal wel in combinatie met het overgewicht zijn).

Ajax had iets tegen die 2 dingen moeten doen direct aan het begin maar ze laten hem te lang rond sukkelen. Nu met De Boer heb ik het gevoel dat er iets aan gedaan word maar het duurt nog steeds te lang.

8 mei 2012 om 07:30

De twee spelers die jij noemt komen het beste tot hun recht vanaf links Narsingh juist op rechts dus vergelijk klopt niet , dat is ook een van de redenen dat Sulimani niet top is bij Ajax de andere is dat hij een speler als Pranjic mist die twee voelden elkaar blind aan .
Bij Ajax worden namen genoemd om aan te trekken Pranjic haal je gratis en kan op alle plekken op links spelen de hele Nederlandse top slaapt volgens mij

10 mei 2012 om 10:44

Ik ben het deels met je eens. Ajax speelt echter met De Boer echter wel met buitenspelers die een Ajax buitenom moeten maken (boerrigter, Lukoki, Özbiliz etc.). Bij PSV zal hij het best tot zijn recht komen, bij Ajax kan hij completer worden, omdat hij wordt uitgedaagd om mee te voetballen. Lastig, maar ik denk/hoop dat Ajax aan het langste eind trekt.

10 mei 2012 om 10:44

@redbad,

Voor nationale wedstrijden begrijp ik je punt, maar vooral internationaal heb je kunnen zien dat Suljemani veel beter tot z'n recht kwam omdat Ajax toen door sterkere tegenstanders trof. Ik wil niet zeggen dat ze Narsingh op basis van alleen internationale wedstrijden zouden moeten kopen, maar wil je op veel vlakken meedoen is het belangrijk op elke plek een goeie vervanger te hebben en zoals boven gezegd, aan Narsingh heb je ook als je druk op de tegenstander uitoefent echt wel wat.

10 mei 2012 om 11:09

Hij is nog jong en op dit soort dingen kun je trainen! Hij zal echt wel wat leren van Overmars, Bergkamp, Jonk, de Boer etc.. Dus dat komt wel goed. Prima versterking gewoon. Je moet er gewoon max 5 mil aan uitgeven.

10 mei 2012 om 11:20

@redbad
Helemaal mee eens. Daarnaast zou hij bij PSV perfect Matavz kunnen bedienen. Jammer dat Lens waarschijnlijk weg gaat, want die begint ook steeds meer zich te manifesteren. Maar ik ben benieuwd wat voor tactiek ze in Eindhoven gaan spelen als ze twee controlerende middenvelders hebben. Daardoor zullen ze de tegenstanders ook minder uit de tent lokken en hebben ze behoefte aan een creatieve aanval. Wat ze natuurlijk wel al hebben met een Mertens.

10 mei 2012 om 14:30

bovendien is narsingh een klassieke buitenspeler, eentje die bij de boer de voorkeur krijgt boven aissatti en ook boven sulejmani. Sulejmani heeft veel vertrouwen nodig om goed te presteren, mocht narsingh de voorkeur krijgen, weet ik niet op dit goed uit gaat pakken, of juist slecht. Het is in ieder geval fijn om een speler als sulejmani achter de hand te hebben, zeker gezien het drukke programma.

Vaart maken, nu niet op het laatste moment! Voordeel is: Fulham en PSV spelen geen Champions League volgend seizoen.. Als dat persoonlijk akkoord er lekker snel is, zullen de clubs er wel uitkomen.. Zeker als Vertonghen en Van der Wiel voor een mooie prijs verkocht zijn.. Dan zal men toch eens tuk minder moeilijk om de prijs doen..

Ajax wilde recent geen verhoogd bod doen, het verlegde de interesse naar Elia en Babel. Narsingh is hierdoor teleurgesteld en de kans is dus aanwezig dat we hem bij PSV zullen zien. Sterk elftal heeft PSV volgend seizoen dan ook al worden Ola en Erik verkocht.

Tyton
Stam
Marcelo
Zanka
Willems
Van Bommel
Strootman
Narsingh
Gini
Mertens
Lens
7 mei 2012 om 21:58

Wat zou dat toch een mooi elftal zijn, al hoop ik nog op Henriksen (desnoods op de bank) en een echte spits. Het is namelijk gebleken dat Matavz niet in ons systeem past, die moet je dus proberen te verkopen.

7 mei 2012 om 22:33

Als Matavz volgend seizoen Narsingh naast hem heeft staan en ze krijgen net zo'n band als Narsingh en Dost hebben, dan kan hij wel eens aan de lopende band gaan scoren. En wordt hij de topscorer volgend seizoen.

7 mei 2012 om 23:06

Hmm ja wat dat betreft heb je met Lens en Matavz twee gewoon erg leuke spitsen in het team als ik dit zo zie kan ik alleen maar blij worden haha! Als Henriksen zou komen zou je zelfs kunnen overwegen hem op het middenveld erbij te zetten en Van Bommel de verdediging in.

Ik zou zelf wel heil zien in die Arias van Sporting! is een back van 19 jaar, Colombiaans jeugdinternational en heeft loopvermogen en een goede techniek. ik denk dat Stam gewoon net even wat te kort komt.. hoewel stam een prima back zou zijn zou ik daar dan liever Hutchinson zien nog!

Tyton
Stam/Arias
Van Bommel
Zanka
Willems
Henriksen
Strootman
Narsingh
Wijnaldum
Mertens
Lens
7 mei 2012 om 23:22

Stam lijkt me ook z'n net niet speler ik hoop ook op die Arias van Sporting, heb veel goede verhalen over hem gehoord. en dan met Hutchinson als back up. hopen dat Sporting ons een gunstje verleent... dat zijn ze ons moreel gezien ook wel verschuldigt

10 mei 2012 om 15:00

waarom is Sporting moreel is verschuldigd aan Psv?

7 mei 2012 om 21:58

Dat van Elia en Babel is nooit door Ajax bevestigd. Ik snap dat je jezelf graag moed in probeert te praten, maar veel schiet je er niet mee op. Van Bommel is niet eens zeker, en het is nog maar de vraag wat Zanka kan toevoegen.

7 mei 2012 om 22:01

Dat is wel bevestigd, voetbalzone kwam zelf met de berichtgeving. Nu de positie van Babel bij Hoffenheim aan het wankelen is, is er een kans dat Ajax Babel ebij haalt.

7 mei 2012 om 22:05

Voetbalzone? dan moet het wel kloppen, want alle berichten hier zijn altijd waar.

7 mei 2012 om 23:10

Naja ik vond dat Zanka zich al wel bewezen had toen hij een aantal jaar geleden met zijn club Kopenhagen ajax uit de champions league schopte(;!

Daarnaast is Zanka gewoon een 21 jarige international. je kan natuurlijk nooit voorspellen wat iemand gaat toevoegen, maar als er een speler is waarvan ik zeg die kan het niveau dus blijkbaar zeker wel aan dan is het Zanka! 2 jaar champions league, 16 interlands voor Denemarken en zo'n 4 landstitels met kopenhagen?

8 mei 2012 om 00:24

Juist, want Zanka speelde ook echt mee maar niet heus -___-
Praat geen poep als je niet eens weet dat zanka in 2007 pas naar Kopenhagen ging en dus onmogelijk tegen Ajax heeft kunnen spelen als die wedstrijd zich een jaar eerder afspeelde.

10 mei 2012 om 12:39

Dat is nooit bevestigt door Ajax.
Je kan niet alles geloven wat hier geschreven wordt...

10 mei 2012 om 16:00

@yahweh

Hou maar op , noch Elia , noch Babel zal naar Ajax komen omdat beide niet te betalen zijn. Ajax gaat die pogingen ook niet wagen want het is kansloos, Als er al berichten zijn het slechts verzinsels vanuit de media. Ajax gaat maar voor 1 buitenspeler en dat is Narsingh. Ajax is niet voor niets in onderhandeling met Narsingh.

7 mei 2012 om 22:00

Is dit wat je zelf denkt? Lijkt me dat Narsingh ook wel snapt hoe dergelijke onderhandelingen in z'n werk gaan.

7 mei 2012 om 22:01

Toch jammer dat er dan toch weer een gekocht elftal staat met geen echte jeugdspelers van Psv in de basis, dat hebben Ajax en Feyenoord beter voor elkaar...

8 mei 2012 om 10:42

Als ajax hem koopt is hun hele voorhoede gekocht. Boerigter, sighterson, suli, narsingh.

Niet dat het mij uitmaakt en ajax leidt ook genoeg zelf spelers op. Maar jouw reactie slaat echt helemaal nergens op.

8 mei 2012 om 15:31

Als je vergelijkt hoeveel Ajax-spelers er in de A-selectie zitten , en in die van Psv dan zitten er toch echt meer in de selectie van Ajax. Dus eerder slaat jouw reactie nergens op.

8 mei 2012 om 18:30

Hun middenveld is ook gekocht: Janssen, Eriksen, Enoh....

10 mei 2012 om 10:40

Boerrigter en Narsingh komen uit de Ajax jeugd. Teruggekocht kun je beter zeggen. Azijnpisser.

10 mei 2012 om 11:29

Uit de jeugd van twente en toen al overgekocht door Ajax voor 1 jaartje Ajax jeugd.

7 mei 2012 om 22:02

ik zou zeggen: sterk elftal heeft PSV dan volgend seizoen, juist omdat ola en erik verkocht worden maar vooruit.

Onzin natuurlijk, Ajax gaat niet ineens haast maken met de onderhandelingen als het niet van plan is een bod uit te gaan brengen. Dit betekent dat er een reden is dat ze hem nu snel in willen lijven, misschien omdat er andere gegadigden zijn, misschien omdat ze de selectie net als vorige zomer snel rond willen hebben. In ieder geval gaan ze dus gewoon een nieuw bod doen en Ajax heeft geld zat te besteden met de verkoop van Vertonghen en v/d Wiel en de Champions League inkomsten.
Ik hoop dat Narsingh snel binnengehaald wordt, dan kun je tenminste het echte Ajax spel gaan spelen met een rechtsbenige rechtsbuiten en een linksbenige linksbuiten. Boerrigter en Narsingh gaan Sigthorsson sowieso topscorer maken

7 mei 2012 om 22:02

Heeft PSV nu nog het geld om zich te versterken met speler(s) zoals Narsingh die een paar miljoen kosten?
Ze konden gewoon rondkomen als ze geen CL halen, maar lijkt me niet dat ze dan wederom kunnen investeren.

Tevens lijkt mij het slimmer om je in verdedigend opzicht te versterken als PSV zijnde.

7 mei 2012 om 22:03

Als Ola en Erik verkocht worden hebben ze minimaal 10 miljoen.

7 mei 2012 om 22:08

En met deze 10miljoen moet je (ruim?) de helft dan aan een flankspeler uitgeven terwijl je een Lens, Depay, Wijnaldum en Mertens heb rondlopen in je selectie?
Aan scorend vermorgen ontbreekt het niet zozeer bij Psv.

Lijkt me slimmer om wat aan de verdediging te doen dan, te beginnen met een rechtsback.

7 mei 2012 om 22:11

Het is maar de vraag of Erik vertrekt, de kans lijkt mij gedaald door het mislopen van het EK. Al denk ik wel dat hij alsnog naar Newcastle vertrekt, maar die zijn ook niet gek.

7 mei 2012 om 22:11

En daarvoor willen we dus Ronnie Stam halen, lijkt me een prima speler

7 mei 2012 om 22:25

Lens is centrale spits, Mertens/depay linksbuiten en Gini op 10 want Ola wordt verkocht. Labyad naar Sporting dus op rechts mis je iemand..dat snap je toch wel???

7 mei 2012 om 22:28

Stam voor Manolev en als eerste RB, opvolgers Pieters zijn Willems en Abel.

7 mei 2012 om 22:45

Verdedigend komt waarschijnlijk Van Bommel als controleur en Zanka komt centraal achterin. Door de komst van Van Bommel kun je Bommel en Strootman als blok neerzetten en Wijnaldum op 10. Dan kun je Toivonen verkopen en van dat geld Narsingh halen. Met een coach als Advocaat erbij is het team dan aardig compleet.

7 mei 2012 om 22:47

020 speelt cl en dat doen PSV en fulham niet verder heeft PSV de financiele middelen niet om 020 qua salarissen af te troeven dus lijkt me duidelijk wie Narsingh gaat kiezen.

7 mei 2012 om 22:56

Ajax....ajax...
Je mag best Ajax zeggen hier, we zijn(of doen als) allemaal volwassen hier.
Dus kerngetallen hoeven niet.

7 mei 2012 om 22:59

Lens is een centrale spits? Gewoon omdat hij de laatste paar wedstrijden daar speelt? Dan is Lodeiro ook een spits zeker? Nee. Lens is de rechtsbuiten.

7 mei 2012 om 23:27

Nou, zo te zien zijn we niet allemaal volwassen. Sneue mensen met hun 020.

ON: hoop inderdaad dat Ajax de deal rond weet te krijgen. Volgens mij heeft Narsingh meer in zijn mars wat betreft voetballen in de kleine ruimte dan menigeen denkt. Lijkt me een goede aanwinst.

7 mei 2012 om 22:09

Vergeet die opstelling van jou maar!

Narsing gaat gewoon naar Ajax, beschikken zo wie zo over meer financiële middelen dan Psv. Volgens mij niet geheel onbelangrijk in het voetbal. Lens zal hoogstwaarschijnlijk de komende transferwindow gaan vertrekken.

7 mei 2012 om 22:28

Het gaat niet om de fin. middelen..het gaat erom wat de speler wil..leuk om te horen dat men interesse in je heeft en vervolgens horen dat men geen hoger bod doet en de interesse verlegd naar een Elia. Bovendien heeft Narsingh nog Boerigter en Sulejmani voor zich...hoezo fin. middelen? In deze kwestie doen deze er niet toe.

7 mei 2012 om 22:47

Waar haal jij de wijsheid vandaan dat Narsingh teleurgesteld was in Ajax? Dat heb ik verder nergens gelezen...

7 mei 2012 om 22:52

Boerrigter voor zich? Die speelt aan de andere kant. Wat je zegt slaat echt nergens op, denk je nou serieus dat hij denkt dat omdat Ajax misschien interesse heeft in Elia en Babel(beiden erg matig op dit moment) zou hebben, hij niet meer naar Ajax wilt. Kom op he. Als alle voetballers zo zouden zijn dan bleef iedereen bij zijn eigen club omdat ze ''beledigd'' zouden zijn. Het is een Amsterdammer, en bij interviews werd het al erg duidelijk dat die graag naar Ajax toe komt.

7 mei 2012 om 22:57

Ten eerste Boerrigter is een Linkervleugel speler... en Sulejmani kan op beide...
Narsingh is een Rechtervleugel speler... dus hij heeft alleen sulejmani voor hem.
Maar met 50 wedstrijden in een jaar kan dat prima rouleren.

8 mei 2012 om 07:35

Daar aan kun je al zien dat er maar wat roepen in Amsterdam Elia en Babbel komen hun beste tot hun recht vanaf links en Narsingh van af rechts , daarom word die belangstelling voor beide spelers ook met ernst genomen in Heerenveen en betaald Ajax straks netjes 5 miljoen of er worden spelers vanaf Ajax naar Heerenveen gestuurd om jaar ervaring op te doen

10 mei 2012 om 11:45

Wat een onzin plaats jij hier allemaal mijn Duitse vriend. Het is bevestigd door Voetbalzone, dus is het zo. Het is al vanaf het begin duidelijk dat Narsingh eerste keus is voor Ajax, en dat weten Luciano en zijn zaakwaarnemer ook wel.

Elia was inderdaad onderwerp van gesprek binnen Ajax, is ook bevestigd door De Boer als ik me niet vergis. Maar als Narsingh een transfer afzegt omdat Ajax niet op één paard wil wedden, dan hoeft Ajax hem ook niet te hebben.

Babel staat echt niet in de belangstelling van Ajax, is ook weer een linksbuiten zonder actie buitenom. Elia eigenlijk ook, maar die heeft dan wel het technische vermogen om zich aan te passen en op rechts te spelen.

Psv'ers, wees AUB eens realistisch, degene die ik aanspreek weten dat wel, degene die zich niet aangesproken voelen, reageer dan ook niet kwaad ofzo, jullie zijn dus wel realistisch.

Overigens zal PSV echt niet weer een miljoen of vijf uitgeven om Narsingh te halen terwijl je verdedigend nog steeds moet versterken. En nee, Ronnie Stam gaat je ook echt niet uit de brand helpen, dat is een speler die mentaal zwaar tekort komt, er is een reden dat Twente hem zo makkelijk liet gaan.

En iedereen doet hier net of die Zanka nu al een topverdediger is die niet kan mislukken? Wat een onzin, het enige zekerheidje dat je binnenhaalt is Van Bommel, al is die het afgelopen jaar wel veel geblesseerd geweest als je dat afzet tegen de rest van zijn carrière, ook bij hem beginnen de jaren te tellen.

Succes volgend jaar!

10 mei 2012 om 13:52

Sterk elftal? , dat werd vorig aan het begin van dit seizoen ook gezegt maar achteraf zit het toch net even wat anders. Als Narsingh voor de prijzen wilt spelen moet ie lekker naar Ajax komen!

Ik hoop echt zo dat Narsigh komt, maar waar ik eigenlijk vooral op hoop is hoe Sigi dan gaat scoren netals Dost dat nu doet, en Sigthorsson kan ook aan de linkerkant voorzetten verwachten van Boerrigter.

Boerigter - Sigthorsson - Narsingh

Hoeveel zal Sigthorsson erin prikken ?, ik zelf denk namelijk niet veel, want ik denk dat de Boer de Jong in de spits zet. Anita moet als controleur spelen en is de enige optie samen met Enoh daarvoor. dus twee plekken op het middenveld, en die zijn voor Janssen, Eriksen en de Jong.

Boerrigter - de Jong - Narsigh
Janssen-----------------eriksen
----------------anita----------------

Ik zelf vind dat de Jong geen bassisplaats verdient als iedereen fit is.
Wat vinden jullie eigenlijk ?

7 mei 2012 om 21:59

Ben geen Ajax-fan of zo maar volg de club wel intensief. Ik vind dat Sigthorsson ook beter is dan De Jong, ben nooit fan geweest van laatstgenoemde.

7 mei 2012 om 22:03

ik denk dat siem tweede spits wordt en gaat rouleren met janssen op het middenveld. Mijn favoriete middenveld is nog steeds de jong - anita - eriksen, hoewel ik ook zeker niet ontevreden ben met janssen

7 mei 2012 om 23:04

Helemaal mee eens! De Jong - Anita - Eriksen.
Janssen speelt nu prima 'never change a winning team'

7 mei 2012 om 22:05

Dit zou een champions leuqge waardige aanval zijn, waarbij sightorsson zeker topscorer word van de eredivisie met spelers als narsingh en boerighter op flanken en spelers als janssen en eriksen achter hem!

hoop trouwens dat het niet gebeurd aangezien ik narsingh lieer naar psv zie komen omdat ik een psvfan ben, maar ik meot eerlijk zijn dat hij beter bij ajax past!

7 mei 2012 om 23:02

De jong verdiend zeker een basisplaats, hij is een goede voetballer en zeker onderschat in Nederland.
Siem heeft een krachtig schot, sterk aan de bal en heeft ook nog eens een goede pass.
Als janssen vertrekt zie ik gewoon dit;

Boerrigter -sigi - Narsingh/sulemani
----siem ----------eriksen
-------------anita------------
Buttner/boilesen --- Blind/ vervanger--alderweireld/veltman(j-ajax)-- Van Rhijn

Veltman vind ik een prima verdediger, heeft zich goed herpakt na zijn slepende blessure van 7 + maanden!
Tegen Liverpool vond ik hem erg goed spelen.
Ook zie ik buttner graag komen omdat we met de vele komende wedstrijden een stand-in nodig hebben, en ook is boilesen wat blessure gevoelig.
Buttner is ook nog eens een ex-ajacied.

8 mei 2012 om 02:43

Ik zie eerder Denswill hier spelen dan Veltman, helemaal omdat De Boer al heeft aangegeven dat hij zich komend seizoen bij het eerste elftal zal voegen. Daarnaast is Denswill een linkspoot en Veltman een rechtspoot (weet ik niet 100% zeker, speelt in ieder geval rechts centraal achterin)

9 mei 2012 om 15:35

Veltman is zover ik weet een linkspoot...
Ik geef hem me voorkeur omdat hij bij mij in de straat woont ;
Maar wat ik zei is niet gelogen, tijdens de Nextgen series ben ik onder de indruk geraakt van beide.
Net als LB dijks.

13 mei 2012 om 17:14

En Theo dan ? Ik vind dat we Theo er in moeten zetten omdat: de Jong alleen beslissend is geweest met doelpunten(in de spits). Sigthorsson zal de spits worden, want hij is een spits en kan beter afmaken dat de Jong en staat ook (bijna) altijd op de goede plek in tegenstelling tot de Jong. De Jong is gewoon een middenvelder en Sigthorsson een spits punt.

Dus .. de Jong zal niet meer heel erg beslissend zijn met doelpunten want hij zal niet meer in de spits spelen, hoe zou hij dan zijn 'aandeel' in het middenveld kunnen krijgen? Op het middenveld voegt Janssen meer toe dan de Jong. De Jong heeft alleen maar meer diepgang en snelheid. Theo heeft een betere pass en schot(met gevoel, goed linkerbeen) en een beter overzicht van lopende personen. Ook heeft hij verdedigend gezien meer kwaliteit.

Jij zegt: "als" Janssen vertrekt zie ik gewoon dit; (opstelling) maar Janssen speelt volgend seizoen gewoon bij Ajax dus hoe zie je het dan. Jij vindt dat de Jong een basisplaats verdient, die verdient iedereen maar niet op basis van kwaliteit en concurrentie, ook de Jong niet.

13 mei 2012 om 18:48

Theo is niet een 'all-rounder' zoals Siem.
Theo heeft wel de juiste kwaliteiten, Maar siem doet in Principe niet onder aan Theo...
Siem kan met links en rechts krachtig uithalen...
En ik vind het wel handig dat hij diepgang heeft, want als je Anita als CVM heb dan kan je prima met 2 aanvallende mids spelen ipv 1 controlerende en een aanvallende.

8 mei 2012 om 15:37

Jullie vinden de Jong dus eigenlijk beter dan Janssen. Zelf ben ik niet van die mening, de Jong vind ik wel heel erg goed, maar Janssen en Eriksen beter en de Jong vind ik niet geschikt als spits. Het enige dat de Jong wel heeft en Janssen niet is snelheid, beweeglijkheid en kopkracht.
Janssen heeft harder en beter schot betere pass al helemaal door de lucht met gevoel.

Het lijkt wel of fulham en benfica intereesse hebben in iedere Buitenspeler van de eredivisie!

7 mei 2012 om 23:03

Jol wilt Chadli, dus worden ze opeens met meerdere flankaanvallers uit de Eredivisie in verban gebracht en Benfica moet het mogelijke vertrek van Gaitan opvangen

voor 5/6 miljoen mogen ze hem hebben, maar niet voor minder..

7 mei 2012 om 23:02

Met een 1 jarig contract? Dan is Vertonghen nog 15 miljoen waard hoor. Niks tegen Narsingh maar ik denk dat ze met 4 miljoen al blij mogen zijn.

Zou ik een goede aankoop vinden ook voor de aanvoer van Siggtorson want die moet het ook wel een beetje hebben van aanvoer van de zijkanten en met Narsingh en Boerrigter is die zeker erg goed aanwezig. zou een mooie voorhoede zijn.

Zo word Ajax een heel sterk team met veel snelheid.
Ik hoop het.
Een sterke verdediger er bij of een linksachter en je bent klaar met kopen.

7 mei 2012 om 23:04

ik zeg iig poulsen gratis ophalen uit alkmaar, als hij wil. Je moet dat altijd proberen. Geweldige voetballer iig de beste linksback van de eredivisie en met de meeste europese ervaring.

Weet alleen niet voor Vertonghen moeten halen, vind moisander niet goed genoeg. Nuyting is nog te jong, maar wel goed voor de toekomst

7 mei 2012 om 23:08

Kan je doen.
Je kan ook buttner halen waar nog wel geld mee valt te verdienen.
Boilesen of blind centraal zetten en het is opgelost.

Dit is wat Ajax in het verleden na liet om vroeg de transfersmarkt op te gaan en dan wachten bijna tot de laatste paar dagen dan pas spelers willen kopen. Man dan ben je al veels te laat en je moet dan de hoofdprijs betalen. Dan betaal je voor spelers hoeveel miljoenen en de andere clubs die lachen zich een hoedje. Nu gaat het heel anders en dat vind ik heel goed van Frank de Boer en Ajax dat ze al heel vroeg beginnen met spelers kopen. Ik ben echt blij als Narshing komt en nog een goede vervanger voor Jantje Verthongen want die gaat 100% weg. Moisander of Nuytink of toch maar iemand van buiten Nederland dan maar(chivu dan maar)

Ik hoop dat ze deze jonge snel binnen kunnen halen, ben eerlijk gezegd gecharmeerd van deze jonge.
Ik hoop dat Ajax er snel in slaagt hem aan te trekken en dat het niet een last-minute transfer gaat worden, kan Narsingh lekker mee doen in de voorbereiding en weet iedereen waar die aan toe is.

Wat gaat sc Heerenveen nu doen? Ze kunnen van la Parra en Martinus meer speeltijd geven. Dost gaat ook weg, daar zou Valpoort of Slagveer minuten kunnen maken. Ik denk dat ze alleen een spits gaan halen en de verdediging gaan versterken met een links- en rechtsachter en een centrale verdediger (linkspoot). Ik hoop dat Assaidi wel blijft, maar dat is afwachten. Middenveld blijft compleet en kan aangevuld worden met de Roon (vervanger Elm) en Kainz.

7 mei 2012 om 22:21

Prioriteit zal niet centraal achterin liggen. Bij een vertrek van de voorhoede verwacht ik dat ze een linksbuiten halen en een spits. Van La Parra zou op rechtsbuiten kunnen.
Op het middenveld zouden ze (na het vertrek van Elm) nog een goede controleur met loopvermogen kunnen gebruiken.
Dan nog twee backs en dan is het elftal aardig rond denk ik.

7 mei 2012 om 22:38

Eens. Achterin hebben ze centraal nu Gouweleeuw, Zomer en Kruiswijk.

Links- en rechtsachter vind ik lastig te noemen. Wie zou dat kunnen zijn?

Op het middenveld zou ik of Kainz of een aankoop nog willen zien (bakkal?)

Voorin zou ik een nieuwe spits, tenzij Assaidi ook nog weg zal gaan. Dan ook nog een vleugelspeler.

7 mei 2012 om 22:40

Prioriteit ligt bij de backs gaf Hansma enkele weken geleden al aan.
Voor het middenveld denk ik niet dat er een directe versterking bij gaat komen, misschien nog wel een talentvolle jongen die mag concurreren met de Roon en van Anholt of als back-up voor Djuricic of Kums.

En zoals ook jij verwacht, denk ik ook dat ze een linksbuiten gaan halen. Wildschut zal 1 zijn die daar op het lijstje staat. Maar ik denk dat die onderhandelingen pas echt losbarsten als Assaidi en/of Narsingh elders een contract heeft getekend.
Daarbij denk ik ook dat er een nieuwe spits komt als Dost verkocht wordt. Valpoort en Slagveer gaan nog niet voor de leeuwen gegooid worden maar mogen denk ik als invallers hun minuten meepikken komend seizoen.

7 mei 2012 om 23:39

@ rdijkstra74

Jij volgt Feyenoord niet helemaal of wel?
Otman Bakkal heeft duidelijk aangegeven dat hij naar het buitenland wil vertrekken, maar mocht in volgend seizoen Eredivisie spelen dan is de kans groot dat dit bij Feyenoord zal zijn gaf hij aan. Martin van Geel gaat ook proberen om Bakkal en El Ahmadi over te halen om bij Feyenoord te blijven, met alle respect hoor maar van Feyenoord naar sc Heerenveen is een achteruitgang. Bakkal blijft bij Feyenoord of hij gaat naar het buitenland, PSV wil hem niet meer terug.
Van sc Heerenveen naar Feyenoord is dus een vooruitgang ;

8 mei 2012 om 07:53

Kruiswijk wil ook weg en kijkt ook rond zijn zaak waarnemer is bezig , dus achter twee over
Middenveld zijn er nu weer drie met Roon er bij .
voorhoede alleen la Parra
een of twee plaatsen zullen in gevuld worden met talenten
Maar er zijn al namen rond gegaan waar men belanstelling voor heeft en die passen allemaal op open gevallen plaatsen .
Ik hou er rekening mee dat Heerenveen 5 a 6 aankopen doet

ajax is een rare club soms.... sturen alle talenten weg gratis om ze later weer terug te halen voor geld haha wie is daar de hoofd van de jeugd......weg sturen die gast dus......

7 mei 2012 om 22:18

Is al gebeurd want deze functie bestaat niet meer, toch een beetje een flauwe opmerking ook want op dat moment was hij 14 jaar en hij heeft er maar 1 jaar gezeten, daarnaast kunnen spelers op late leeftijd doorbreken (laatbloeiers) of op jonge leeftijd. Dus dan is het niet makkelijk te bekijken of het later iets wordt, het zegt veel meer dat zoveel goede voetballers het niet hebben gered bij Ajax, mede door het gevraagde hoge niveau. Toch ben ik het met je eens dat sommige spelers te makkelijk worden opgegeven, Ajax neemt ook al minder risico door veel jeugdspelers gewoon een contract te geven om deze scenario's te voorkomen

7 mei 2012 om 22:21

okay goede oplossing dus ...want elia boerichter elia zijn toch leuke voetballers

10 mei 2012 om 14:03

elia boerrigter ela.. juist.

Het probleem is dat er zoveel jeugdige talenten rond lopen op de toekomst, dat maar een deel het eerst haalt. Als de rest dan vertrekt en het ergens anders toch laat zien is dat inderdaad zonde als je diegene terug moet kopen, maar het is niet anders.

7 mei 2012 om 22:22

Als Ajax die talenten Boerrigter en Narsingh ntoen niet had laten gaan dan hadden deze jongens alleen maar op de bank gezeten of bij de reserves gespeeld. Juist die stap terug heeft deze spelers beter gemaakt.

Soms moet je een stap terug doen in je voetbalcarierre om vervolgens 2 stappen vooruit te doen.

7 mei 2012 om 22:35

hmmm daar heb je toch verhuren voor ?? de rest snap ik ook wel weer ....nu ben je mis 4 mil weer kwijt......

7 mei 2012 om 22:59

Ja je gaat boerrigter inderdaad van zijn 18e tot zijn 24e verhuren en dan zijn salaris betalen omdat hij misschien ooit het niveau aan kan. Ook Ajax heeft geen geld in overvloed hoor!

7 mei 2012 om 23:09

dus het talent is pas 2 jaar geleden komen aanwaaien haha ...... en bij verhuren betaald de tegen partij toch zijn salaris

7 mei 2012 om 23:13

@devcity #54
En als je al die spelers een contract geeft en dan ze probeert te verhuren aan andere clubs dan ben je misschien meer geld kwijt dan die vier miljoen.
Bovendien is het nog maar de vraag hoeveel speeltijd zij zouden krijgen als verhuurde speler. Kijk bijvoorbeeld eens naar verhuurde spelers zoals Sneijder, Bonevacia, Jozefzoon dit jaar en hoeveel speeltijd die hebben gekregen.

Nee, Elia, Boerrigter en ook Narsingh hebben zich gewoon goed ontwikkeld nadat ze bij Ajax zijn weggegaan. Hierdoor zijn ze in contact gekomen met bepaalde trainers en situaties die zij waarschijnlijk bij Ajax niet hadden meegemaakt maar die hun dus nu zo hebben gevormd.

7 mei 2012 om 23:14

Devcity,

Verhuren doe je als je denkt dat deze speler de potentie heeft om eventueel een basisspeler op te kunnen volgen en niet als er nog 2 of 3 andere spelers momenteel beter zijn.

Boerrigter was zelfs nog verhuurt geweest aan Haarlem, maar moest Luque, Perez en Leonardo voor zich dulden.
Narsingh speelde bij Ajax in de pupillen en is daarna naar AZ gegaan. Ik weet niet wat de rede was dat Narsing naar AZ ging. Althans was hijzelf nog te jong om daarover zelf te beslissen.

7 mei 2012 om 23:28

maar dan weet je ook dat je er niks aan hebt je hebt het geprobeerd..kijk die 3 die je opnoemt kunen er indereaad weinig van ...maar bij verhuren gaat het kosten plaatje toch naar de tegen partij ?

7 mei 2012 om 23:31

als er geen potentie waarom zijn ze er dan?? beetje raar toch waarom zijn ze dan in de jeugd van de club...

7 mei 2012 om 23:45

Toen Luque en Leonardo naar Ajax kwamen wist natuurlijk niemand dat deze spelers niet zo goed zouden gaan presteren. We hebben immers geen glazen bol. Perez daarentegen vond ik zelf wel goed presteren bij Ajax, maar Babel kreeg toen de voorkeur op zijn positie. Dus er op dat moment geen kans voor Boerrigter.

Jonge kinderen worden gescout of kunnen zich bewijzen op zo'n open dag en als de talenten van deze kinderen positief opvallen bij Ajax, dan worden ze uitgenodigd om bij Ajax te trainen. Ook dan heeft Ajax geen glazen bol en training is niet de enige methode om zulke spelers op te lijden voor het "grote" werk. Begeleiding, school, opvoeding en motivatie van zulke kinderen is ook enorm belangrijk. Dus als je in de jeugd van Ajax speelt geeft dat geen garantie dat je uiteindelijk een Nederlands Elftal speler wordt.

7 mei 2012 om 23:56

tuurlijk dat is ook zo geef ik je gelijk in... niet iedreen kan ze draai meteen vinden ...maar vroeger was elke speler een talent bij ajax en kon die naar willekeurige club in de wereld omdat hij van de ajax opleiding kwam... maar het valt me op dat ze nu blij mogen zijn met verhuur aan almerecity

8 mei 2012 om 00:34

@devcity #92
"..maar bij verhuren gaat het kosten plaatje toch naar de tegen partij ?"

Dat hangt ervan af wat de partijen met elkaar afspreken. Ajax zal best een huursom kunnen ontvangen maar voor hetzelfde geld wordt er ook van Ajax gevraagd om bij te dragen in de salariskosten. Denk bijvoorbeeld aan Luque waarvan Ajax nog steeds een groot deel van diens salaris betaalde terwijl hij weer in Spanje speelde.

Bovendien is het nog maar de vraag of het Ajax telkens maar lukt om een speler te verhuren aan een andere club. Of dat de speler in kwestie überhaupt verhuurd wenst te worden aan die club. In het verleden wilde bijv Mitea niet verhuurd worden ook al waren zijn kansen bij Ajax klein. En ook dit jaar waren er een aantal jeugdspelers die niet wensten verhuurd te worden aan Almere City.

Nogmaals: Ajax kan leuk allerlei spelers een contract aanbieden en dan hopen dat er uiteindelijk een paar ervan doorbreken maar dat kost gewoon veels te veel geld en niet alleen aan salarissen maar ook aan faciliteiten, materiaal, begeleiders en trainers. Bedenk dat als Ajax alle talenten zelf zou houden dan zouden er veel meer elftallen moeten zijn want je kan maar met elf spelers (& drie wissels dus 14) spelen per wedstrijd. Dus dan zou je dus om alle spelers genoeg speeltijd te geven waardoor zij zich kunnen ontwikkelen meer elftallen/ teams moeten hebben. Meer elftallen - meer ondersteunend personeel zoals trainers en verzorgers nodig. Ook meer materiaal zoals schoenen, kleding, tassen enzovoort. Ook meer trainingsgronden nodig want je kan moeilijk met zijn allen op 1 plek trainen.

8 mei 2012 om 00:42

voor narsingh is het nooit een stap terug geweest die is gewoon al in de begin jaren van zijn jeugd afgewezen later is hij pas beter gaan voetballen.

7 mei 2012 om 23:06

Dat is in het verleden gebeurd...je kan wim jonk moeilijk weg sturen om wat zijn voorganger heeft gedaan...

Laat deze speler lekker verkassen naar PSV of Fulham.
Het is een geweldige speler als het om lange afstanden gaat, maar aangezien Ajax nou niet bepaald op de counter speelt zullen zijn kwaliteiten niet goed aan bod komen.

En dan moet je zoiezo de keuze gaan maken, Miralem of Luciano. Zet je Miralem op de bank dan zet je 16 miljoen op de bank,, zet je Luciano op de bank dan zet je waarschijnlijk 7 miljoen op de bank. Geen goede keuze dus. Als je Luciano voor een kleine prijs (onder de 3 miljoen) kan kopen is het een geweldige speler voor in de breedte, maar anders heeft Ajax er gewoon niks aan.

8 mei 2012 om 01:42

Dat zie ik dus anders, kies je voor een speler die binnendoor gaat (sulejmani) of buitenom (narsingh).. geweldig veel mogelijkheden voor ajax.. die 16 miljoen is gelukkig al grotendeels afgeschreven en ik denk dat ajax mickey misschien wel gaat verkopen.. Ajax countert bij vlagen ook en het is gewoon een extra wapen.. Sommige tegenstanders willen ajax vroeg onder druk zetten, dan kun je dus altijd voor de lange bal op narsingh kiezen.. Als er geen andere voetballende oplossing is.. Daarnaast Narsingh is een speler die prima buitenom kan.. met een uitstekende voorzet als je dan de jong en sigi in de 16 hebt is dat gewoon ook dodelijk!

Als Narsing in Nederland blijft ga ik er van uit dat hij bij Ajax gaat tekenen.

Ajax is zo wie zo de enige club in Nederland die hem zou kunnen betalen. PSV kan hem enkel betalen zodra er spelers verkocht zijn. Tegen de tijd dag dat het geval is heeft Ajax Narsing al lang en breed binnen. Ook zal hij bij Ajax CL spelen, iets waar hij bij PSV zeker nog een jaar op zal moeten gaan wachten.

Ajax gaat dit deze week en anders volgende week afronden.. Ajax heeft zich in de zomer al gemeld en zal het idd nu snel willen afronden, slim natuurlyk voor dat iemand anders hem weg kaapt.

10 mei 2012 om 11:39

Denk dat jij gelijk hebt maar verwacht dat de prijs de prijs word die Heerenveen wil en dat is richting de hoofdprijs anders gaat het boek dicht en word het denk ik PSV of Fulham en de laatste eerst denk ik , of Ajax moet komen met een hoog persentage bij door verkoop

Ja logisch ook, het is echt een groot talent en je zult er snel bij moeten zijn want er zijn zeker meer clubs die interesse hebben! Ik denk dat narshing 1 jaar naar Ajax moet gaan en dan kijken of die de stap hogerop aan kan!

Ik vind het zo lachwekkend dat PSV zich gaat bemoeien inzake Narsingh. Iedereen (en dan ook echt iedereen) weet dat Narsingh zijn besluit al lang heeft gemaakt en sowieso voor Ajax gaat kiezen. PSV maakt zich alleen maar belachelijk om toch maar te polsen naar hem. Het is zoals een niet zo aantrekkelijke jongen (psv) het ongelooflijk mooie meisje probeert uit te vragen maar iedereen kent het antwoord al.

Hij heeft een Ajax verleden, Ajax speelt CL, PSV speelt maar de EL, Ajax is in alle aspecten aantrekkelijker, hij heeft al een Ajax verleden enz.

PSV zou zich beter concentreren op hun verdediging en andere spelers beter maken.

10 mei 2012 om 11:07

[quote Medellin
PSV maakt zich alleen maar belachelijk om toch maar te polsen naar hem. Het is zoals een niet zo aantrekkelijke jongen (psv) het ongelooflijk mooie meisje probeert uit te vragen maar iedereen kent het antwoord al. ]

Hihi...zo is het maar net. En verder aan alle provincialen die ajax een koopclub noemen...zoek het lekker zelf uit met je cluppie. Naast veel jeugdspelers in de eigen selectie zorgt de jeugdopleiding van Ajax waarschijnlijk ook nog eens voor een speler in jouw cluppie's selectie.

Pfff...

Koopclub Ajax wil er nog eentje bij. Hoezee voor de jeugdopleiding...

Narsingh kan beter het EK afwachten, dan meldt zich vast een een veel mooiere, betere club

7 mei 2012 om 22:52

Wat een lekkere haat. Kampioen 2010/2011, 2011/2012 en als het zo doorgaat 2012/2013.

7 mei 2012 om 23:00

Tja zo werkt dat, er gaan 2 a 3 voorhoede spelers weg en je koopt er dan 1 of 2. Verder ben ik het helemaal met je eens de jeugdopleiding is top!

8 mei 2012 om 08:00

Ja echt geweldig . Boerichter , Moisander , Narsingh en in het verleden ook nog R de Boer en ze later terug halen ja de opleiding is top .
Als je de selectie langs loopt is 2/3 gekocht .
Waarom denk jij dat der Johan zich er druk om maakt

7 mei 2012 om 23:04

Kan jij mij even vertellen hoeveel transfers deze zomer naar Ajax al hebben plaatsgevonden. Hoeveel miljoenen werden daar over de toonbank gesmeten? Welke club had een stuk of zes jeugdspelers in het eerste elftal staan? Of is het gewoon de club die je haat? Dat kan ook nog!

10 mei 2012 om 11:41

Kwam dat niet omdat er veel spelers met blessure rond liepen .
woorden van de Boer waren zelfs in die richting

7 mei 2012 om 23:26

Strandjutter,

Vermeer, Van der Wiel, Van Rhijn, Blind, Koppers, Anita, Ebecilio, Özbiliz en De Jong zijn natuurlijk voor heel veel geld gekocht. En dan heb ik nog niet eens alle namen genoemd. Daarbij zijn Vertonghen en Alderweireld gehaald van toen een satelietclub van Ajax waar Ajax 52 procent van de aandelen in hun bezit had en een paar Nederlandse trainers heen heeft gestuurd.

En hoe zit het met jou club? Hoeveel van eigen jeugd hebben jullie in de selectie.; Wie is dan de koopclub?

7 mei 2012 om 23:29

Terugkopen van eigen jeugd...
Is daar iets mis mee?
En Ajax heeft zat jeugdspelers.
De a1 lichting is enorm talentvol.
Jong Ajax wat minder.
Met uitzondering van de spelers die dit jaar van de A1 naar jong Ajax zijn gegaan.

Veltman, Denswil Dijks... goede verdedigers!
Maarja grappig dat je nou ons 'koopclub' noemt...
Ajax is de club die samen met Feyenoord toch echt bekend staat om de uitstekende jeugd.

Ik denk dat PSV beter de verdediging eerst kan gaan versterken. het verspelen van de titel kwam met name door gestuntel achterin.

Dit is een potentiële transfersoap. Ajax en Narsingh zie ik er wel uitkomen. Dat zal het probleem niet zijn. Maar dan moet er een akkoord worden gerealiseerd met SC Heerenveen. Nou dan weet je het wel, dat gaat natuurlijk weer weken en weken duren.

10 mei 2012 om 11:55

Alsof Ajax altijd zo snel met clubs er uit is over een transfersom als er buitenlandse clubs hun spelers willen hebben. Dat duurt ook altijd heel lang, want Ajax wil zelf ook het onderste uit de kan halen. Kijk naar hoe lang dat duurt met vd Wiel bijvoorbeeld.

Logisch als je zoveel mogelijk voor je spelers wil hebben, maar dan niet andere clubs gaan verwijten voor wat je eigen club net zo hard doet.

Het enige minpunt wat ik aan Narsingh kan ontdekken is dat hij de grootste rioolrat aller tijden als zaakwaarnemer heeft.

Ik vrees dat dit een hele moeilijke en en langdurige transfersoap gaat worden.

ik hoop dat dit doorgaat, maar anders vind ik dat De Boer Lukoki meer kans mag gevenu. wat ik heel appart vind is dat bijna iedereen het er wel over eens is dat Blind niet de nummer 1 back zou moeten zijn, en het vervolgens over aankopen heeft terwijl we mitchel dijks in de jeugd rond hebben lopen. Ik snap wel dat De Boer hem niet gelijk voor de leeuwen gooit maar een paar invalbeurten of ook maar een paar minuten in de laatste wedstrijd zou toch niet gek zijn geweest.

Goed dat Ajax het snel rond wil krijgen.
Stel dat ze er niet uit komen, wat nog best mogelijk is omdat Ajax niet de hoofdprijs wil betalen moet er nog gezocht worden naar een alternatief, spelers zijn dalijk op vakantie waardoor je tijdens de voorbereiding op volgends seizoen nog moet onderhandelen en dat wil ajax niet meer.
Met Narsingh erbij en een goede vervanger voor Vertonghen erbij staat er bij Ajax volgend jaar weer een sterk elftal evenals bij Psv. Denk dat volgend jaar weer de traditionele top 3 gaat strrijden om het kampioenschap.

Vermeer
van Rhijn
Alderweireld
?????
Boilesen
Eriksen
Anita
Janssen
Narsingh
Sigthorsson
Boerrigter

ik hoop dat hij naar psv gaat en dat psv wat mensen verkoopt en koopt
ik hoopte dat psv zich bemoeit had met tadic i.p.v mertens.. wijnaldum heeft echt iets in zich om een topper te worden en marzo vindt ik vele malen beter dan manolev/huntichson. Najah is rechtsbenig maar heeft zo'n goede techniek dat hij ook op lcv uit de voeten kan. dit zou de ideale opstelling zijn en nog betaalbaar ook als je andere verkoopt(mertens, toivonen, pieters, lens mogen voor mij part weg):

Tyton
Marzo
Zanka
Najah
Willems
van Bommel
Strootman
Narsingh
Overtoom
Tadic
Matavz

Assaidi zou een betere optie zijn in mijn optiek, een speler die naar binnentrekt en de combinatie kan aangaan, kan tevens als een soort nummer 10 spelen, heeft de bewegelijkheid en beschikt over een doos vol techniek.

Narsingh is meer een echte achterlijn speler die het meer moet hebben van voorzetten, maar Ajax wil het 'barca' spel praktiseren, dan heb je in mijn ogen meer aan een Assaidi.

8 mei 2012 om 00:45

geloof mij Impeccable, Assaidi valt vies tegen, tuurlijk heeft hij geweldige acties maar het balverlies wat hij lijdt en het eeuwige gepingel heeft een rendement van 0.0. Persoonlijk haal ik liever Narsingh dan weet je als club dat je 15-20 assists krijgt.

En dan het over naar binnentrekken gesproken dit doet assaidi juist teveel waardoor de ruimtes te compact worden.
Met bv Van La Parra speelde de ploeg veel beter doordat er veel meer ruimte op het veld was.

8 mei 2012 om 01:01

-vries153

WIl je best geloven, maar 0,0 is natuurlijk pure larie, ik kijk en let heel goed op hem, hij scoorde laatst nog, dus hoe bedoel je 0,0 ?

Hiervoor was hij lange tijd geblesseerd aan z'n rug, toen zat hij een tijdje aan de kant.

Vind hem een sierlijke speler die heel simpel een man kan passeren, zo een verfijnde speler zie je zelden in de eredivisie.

Van La Parra kan niet zoveel, het lukt hem niet eens om normaal een man voorbij te komen, Assaidi is 8 keer Van La Parra met iets extra's.

Gepingel is het overigens niet, en zeker niet eeuwig, hij is meer een Ajax speler omdat hij meer mee voetbalt en graag de actie aangaat.

8 mei 2012 om 02:35

Feit is dat Heerenveen beter speelde met VL Para tevens is het zo dat de meeste Heerenveen suporters zich nogal ergeren aan zijn gepingel.

Ik zal de 0.0 even duidelijker maken hij pingelt spreekwoordelijk een uur en dan komt er een voorzet waar je 99 van de 100 keer niets mee kunt.

verfijnd is hij inderdaad maar als een ploeg er slechter inplaats van beter van gaat spelen dan moet je je afvragen of ie wel zo goed is persoonlijk vind ik assaidi totaal niet geschikt voor Ajax en mocht hij ooit naar ajax gaan dan zul je het zelf zien.

8 mei 2012 om 02:41

wat een onzin 99 van de 100 keer niks mee kunt ? Assaidi heeftr een goede voorzet zowel met links als rechts daarnaast en goeie steekpass geweldige techniek en scorend vermogen.

+ Assaidi heeft er 3 maanden uit gelegen. en heeft alsnog 10 goals en 7 assists.

8 mei 2012 om 02:44

Mee voetbalt laat me niet lachen Assaidi is ongelooflijk egoistisch en met zijn actie aangaan verspeeld ie de bal meer dan dat het wat oplevert qua rendement is het ronduit bedroevend.

Het laatste half jaar komt ie nog geen lantaarnpaal voorbij tuurlijk zijn er die acties zoals tegen twente maar als vleugelspeler is hij gewoon door de mand gevallen dit halfjaar.
Hutchinson had hem fluitend in de broekzak.

Het publiek in Heerenveen heeft niet voor niets liever Van la Parra die meer een team speler is .
Kijk nou eerst eens een wedstrijd terug en dan concludeer je vanzelf dat Assaidi voor zichzelf speelt en niet in het belang van het team.

@berwin laat mij na de winterstop dan eens 2 of 3 voorzetten zien die ergens op leken.

8 mei 2012 om 03:10

http://www.youtube.com/watch?v=cxiaheqjxyi in een wedstrijd paar geniale steekpassen waaruit paar goals kwamen.

http://www.youtube.com/watch?v=kokycj3sxjq
ook een samenvatting met veel Bruikbare voorzetten van assaidi.

dit zijn van wedstrijden vlak nadat hij hersteld is je kan dus concluderen dat assaidi zeker op weg terug is.

10 mei 2012 om 10:45

Wij willen niet het barca spel, maar het Ajax spelletje. Met echte buitenspelers.

Als je hem echt graag wilt hebben, dan moet je nu ook binnen 10 dagen toeslaan.

Ik juich zijn komst enorm toe. Een speler met snelheid, diepgang en een goede voorzet. Was eigenlijk de missing link van afgelopen seizoen voor Ajax !! Met Narsingh op rechts gaan Sigthorsson en Siem volop scoren !

Ajax gaat Heerenveen gewoon 4-5 miljoen betalen, ze zijn erop gebrand Narsingh snel erbij te halen.
Verwacht dat de transfer voor eind volgende week rond zal zijn.

Samen met Sulejmani de rechterkant bespelen met heel verschillende voetbalstijlen, prima !!
Bovendien een speler die niet vaak geblesseerd is, meen ik.

The Sun meld dat zowel Naringh als Assaidi naar Fulham haan voor ong 10 miljoen pond (12,5 miljoen euro.)

8 mei 2012 om 08:13

Ik wil jou hier graag over aanvullen .
Het gaat niet alleen om Narsingh maar ook om zijn vriend Assaidi voor beide is geboden 12.5 miljoen plus Danny Hoesen .
ook zijn de beide heren met hun zaakwaarnemer al bij Fulham geweest .
Eerlijk gezegd denk ik dat dit rond gaat komen twee vrienden die samen verder kunnen bij de zelfde club in een top competitie en die een goed bod voor Heerenveen ook nog neer leggen .
de haast van Ajax is begrijpbaar nu , maar miss wel te laat

10 mei 2012 om 10:56

Dat is dan een goede reden om aan te nemen dat ze daar niet naar toe gaan.
The Sun is wel de allerlaatste om te geloven..

10 mei 2012 om 11:47

Ook Ajax krant de telegraaf maakte de melding

ben bang dat dit mannetje voor het geld van fulham gaat net als elia en noem ze maar op jammer

Als Narsingh en Assaidi weggaan moet Martinus een kans krijgen vind ik. Speelt goed bij de beloften van Hveen !

9 mei 2012 om 21:06

Daar ben ik het helemaal mee eens maar zo zijn er nog een aantal die het naar mijn idee prima zouden doen in het eerste elftal van H'veen!

Narsingh en Assaidi moeten mooi samen naar fulham. Ik weet dat ze niet van plan zijn bij Heerenveen te blijven maar om Narsingh bij Ajax of PSV te zien spelen zou ik geen leuk idee vinden!

10 mei 2012 om 10:38

@ Stefanvdweg

Bij Fulham. Ik hoop het niet voor hen. Fulham speelt behoorlijk opportunistisch voetbal. Je ziet wat er met een prachtige voetballer als Ruiz is gebeurd. Narsingh en Assaidi moeten voor goed voetballende ploegen kiezen die met echte buitenspelers spelen.

10 mei 2012 om 12:02

Wanneer je Narsingh, Assaidi en Ruiz in 1 team hebt staan is er al een stuk meer creativiteit en zijn er ook echte buitenspelers waar gebruik van gemaakt kan worden.
Het zou misschien voor Fulham juist beter zijn, omdat ze dan de spelers hebben om een andere speelstijl te gaan hanteren.

10 mei 2012 om 10:39

Ik vind Ajax beter bij Narsingh passen, kan hij nog meer ervaring op doen, ik denk dat Fullham en het Engelse voetbal nog iets te hoog is, hij is nog lang niet uitgeleerd en kan bij Ajax denk ik nog bijleren, samen met Boerrighter en Sightorsson in aanval en je hebt weer een prachtige aanval om naar te kijken

10 mei 2012 om 11:39

Fulham iets te hoog? Ajax is van een veel hoger niveau dan Fulham.

10 mei 2012 om 15:23

Hahah zet je Ajaxbril af man. Ajax een veel hoger niveau dan Fulham?
Ze staan dan wel 9e, maar wel in een veel betere competitie. Ze staan op gelijke hoogte met Liverpool, vindt je dan ook dat Suarez een stap terug heeft gedaan toen hij vertrok bij Ajax?
Als Ajax in de PL zou spelen moesten ze nog maar eens zien of ze wel 9e zouden worden.
Of de Fulham beter is dan Ajax is lastig te zeggen, maar de verschillen zullen niet zo groot zijn. Maar alleen al omdat je bij Fulham in de PL speelt tegen teams als Manchester, Arsenal en Chelsea dan ligt het niveau in de wedstrijden dus ook een stuk hoger.

Tja het gaat er nu gewoon om wie er het meest betaald aan heerneven, denk dat alle 3 van deze clubs hem een goede aanbieding zullen doen

Ik zou het wel mooi vinden als dit soort jongens in Nederland blijven, maar kan hem ook niet kwalijk als hij voor het geld kiest.

Hopelijk wilt hij ingaan op de aanbiedingen en spelen voor Ajax. Kan uitgroeien tot een grote speler met zijn overzicht en snelheid.

Narsignh moet lekker bij Ajax slagen en daarna verder kijken. Ajax heeft een goede aanbieding gedaan, dus dat zal zo rond de 8 ton liggen schat ik (zeer losse pols-werk hoor) aan salaris.

Hopen dat Mino hem niet gek maakt en iets terug doet voor het wegbrengen van Bouy naar Italie.
Kom op ouwe pizzabakker, jou portemonnee komt later wel.

het is wel tegen de bierkaai in want als Mino je zaakwaarnemer is, weet je eigenlijk al waar het schip strandt..

10 mei 2012 om 10:45

@afcfokke

Denk dat je laatste zin alles zegt.
We kunnen elke keer weer hoop hebben dat zo'n zaakwaarnemer het beste voor heeft met zijn speler, telkens weer worden we wat dat betreft teleurgesteld. Zijn eigen bankrekening, dat is wat telt. Helaas...

10 mei 2012 om 10:51

Nee mijn hoop ligt bij het verstand van deze jongen.
ik bedoel dan ook 'hopen dat hij zich niet gek laat maken'.
Hopen op Mino Raiola is zinloos..

10 mei 2012 om 11:52

Wat dat betreft zijn we het dus wel eens, ik bedoelde te zeggen, valse hoop.
maar zodra de euro's mee beginnen te praten is het bij de meeste van die jonge gasten ook zinloos te hopen...

ik denkd at narsingh slim genoeg is om ajax boven het geld van fulham te kiezen. Bij ajax zal hij meer spelen, ligt het type voetbal hem beter, kan hij makkelijk doorgroeien naar een grotere club en speelt hij CL. Naast geld heeft fulham niks te bieden. Het is prima dat hij daar geweest is om zo ajax onder druk te zetten, maar verwacht dat hij wel naar ajax komt. Ajax kan dan heereveen 3 mln bieden, dan nog onderhandelen en schud je elkaar de handen met 4 mln direct of 3 mln + % van volgende transfer o.i.d. Bij ajax kan hij doorgroeien tot international, bij fulham wordt het eerder gevalletje elia. Niet dat rinaiola zich daarvoor interesseert, maar wel belangrijk.

10 mei 2012 om 10:49

Als Ruiz het niet redt bij Fulham dan Narsingh al helemaal nog niet. Narsingh moet het lekker zelf bepalen. Als ie slim is zegt ie dat ie alleen maar naar Ajax wilt. Dan vallen de andere af en daalt de prijs vanzelf weer. Dit gaat nog lang duren zo.

10 mei 2012 om 10:56

Helemaal waar, In de PL wordt Narsingh weggeblazen. Als die op de training Hangeland tegen komt, neemt hij 2 dagen vrij om bij te komen vrees ik.
Bij Ajax kan hij CL ervaring opdoen, specifieke training krijgen van Overmars, Bergkamp en de Boer en relatief veel verdienen.

Dat Narsingh niet zegt dat hij alleen naar Ajax wilt, snap ik best. Dat kost hem zelf geld en bovendien; als Ajax iets anders verzint kan je niks meer als speler.

10 mei 2012 om 11:49

Wat een lariekoek.

Narsingh en Ruiz zijn compleet andere voetballers en daarom niet te vergelijken. Ajax is bovendien van een (stuk) hoger niveau dan Fulham. Waarom hij het dus bij Ajax wel zou redden en bij Fulham niet is mij een raadsel.

Fulham speelt natuurlijk in een veel aantrekkelijkere competitie dan Ajax. Bovendien zullen zij qua salarismogelijkheden heus niet onder doen voor Ajax. Echter qua al het andere betreft is Ajax een betere optie. Beter team, beter voetbal, betere begeleiding, minder aanpassingsproblemen en CL voetbal.

10 mei 2012 om 12:54

Omdat hij bij Fullham minder aan voetballen toe zal komen en hij meer zal moeten beuken. Dan ligt het Ajax spel hem gewoon beter en is dus daar de kans op slagen ook groter.

10 mei 2012 om 12:10

Heerenveen zou gek zijn als ze Narsingh voor 4 miljoen laten gaan als ze van Fulham 12,5 kunnen krijgen voor Narsingh en Assaidi.
Met Narsingh, Assaidi en Ruiz in de basis kan je een ander spelletje spelen dan wanneer je alleen Ruiz als creatieve speler in je team hebt.
En dan speelt hij daar misschien geen CL, maar wel wekelijks tegen betere ploegen dan waar Ajax tegen speelt. En ook tegen grootmachten waar Ajax er maximaal 3 van treft in de CL.
Dus dat Fulham minder te bieden heeft lijkt me nogal overdreven.

Bij Ajax zou hij trouwens ook niet elke wedstrijd volledig gaan spelen lijkt me, tenzij er weer een blessuregolf is. Maar ze willen Sulejmani ook houden en die moet natuurlijk ook nog wel wat opleveren als ze hem weer willen verkopen. Dus moeten ze de concurrentiestrijd met elkaar aangaan of 1 van beide moet zich tevreden gaan stellen met enkel bekerwedstrijden of invalbeurtjes.

10 mei 2012 om 12:31

als narsingh niet naar fulham wil heeft heerenveen niet zo veel aan het geld dat fulham bied, al bieden ze 20 miljoen. Ja met die drie heb je meer mogelijkheden, maar jol is niet zn type coach en het voetbal in de competitie is heel anders. Ajax speelt CL, misschien komen ze ronde verder en anders daarna EL. Tuurlijk heeft de PL meer sfeer, maar het gaat om je ontwikkeling als speler en als narsingh zeg komende 2 a 3 jaar goed ontwikkeld bij ajax kan hij daarna naar de top 5 van de PL. Die stap maak je minder snel vanuit fulham.

Wat bijzonder trouwens dat Heerenveen ervoor kiest om Ajax eerst met Narsingh te laten praten en daarna pas zelf met Ajax om de tafel te zitten. Dat maakt Heerenveens onderhandelingspositie een stuk slechter.

10 mei 2012 om 12:14

Misschien wel ja, maar het kan ook juist nadelig zijn voor Ajax. Als Heerenveen en Ajax er niet uit gaan komen, heeft Ajax wel veel tijd verspilt met de onderhandelingen met Narsingh. Terwijl als ze er eerst met Heerenveen al niet uitkomen ze verder kunnen zoeken/onderhandelen met andere beoogde versterkingen.
En als Ajax en Narsingh een akkoord hebben, kan Heerenveen nog steeds een bod afwijzen als dat in hun ogen te laag is.

Ik hoop dat het snel rond komt met Ajax. Het liefste wil hij zelf ook naar Ajax, maar houd natuurlijk heel verstandig alle opties open.

Ik hoop dat dit de opstelling wordt volgend seizoen als ik de geruchten mag geloven. Hoop dat Siem uit de basis gaat maar FdB houdt van hem dus dat wordt lastig

Vermeer
Van Rhijn
Alderweireld
Chivu/Vierge
Poulsen/Boil
Eriksen
Anita
Janssen
Narsingh
Sigi
Boerrighter

Als Naringh eventueel ook andere clubs in het vizier heeft moet Ajax hem niet nemen. Een speler moet duidelijk te kennen geven, dat hij graag en alleen naar Ajax toe wil. Alleen zo trek je gemotiveerde spelers naar je toe die graag voor de club spelen.

schijnt al rond te zijn met fulham een package deel van rond de 12,4 miljoen euro. beide heren zijn ook al rond volgens de geruchten.

10 mei 2012 om 10:53

Geruchten moeten eerst bevestigd worden. Mocht het zo zijn dan wens ik beide heren veel succes bij Fulham. Bryan Ruiz spelen ze niet uit de basis

Als Ajax slim is haalt het Bryan Ruiz terug voor een zacht vriendenprijsje van Martin Jol.
3 klassen beter natuurlijk dan Narsingh. En Ajax gelijk kampioenskadidaat nummer 1 voor volgend seizoen.

10 mei 2012 om 11:03

Tja Ajax kan dat natuurlijk altijd proberen, mocht Narsingh naar Fulham gaan. Maar het is de vraag of Ruiz zelf wel terug wil naar Nederland.

10 mei 2012 om 11:41

Ze kunnen het altijd proberen. Salaris zal wel weer een obstakel zijn. Ajax speelt Champions League Fulham niet. Dat is de troef die ze nu hebben. 1 goed seizoen in Nederland en in Europa en je kan zomaar weer bij een grote club terechtkomen. Dat geldt overigens ook voor Eljero Elia.

10 mei 2012 om 12:17

Waarom zouden ze Ruiz uit de basis moeten spelen?
Ruiz zou misschien op '10' kunnen spelen. En zo niet dan kan Assaidi dat wel. Dan zouden ze alle 3 in de basis kunnen staan, wat weer meer creativiteit in het team brengt bij Fulham.
En ik denk niet dat Ajax zo even Ruiz terug kan halen voor een paar miljoen, daarnaast zal Ruiz flink achteruit moeten in salaris of Ajax een enorm salaris bieden.

10 mei 2012 om 12:44

Ja ze kunnen Assaidi ook linksback laten spelen maar of dat gaat werken.
Een echte nummer 10 zoals vroeger komt bijna niet meer voor. Laat staan met zo'n klein ventje als Assaidi.

10 mei 2012 om 13:56

Assaidi heeft bij Heerenveen ook een tijd op 10 gespeeld en het daar prima gedaan. En sinds wanneer maakt het uit hoe groot een 10 is? Wil je zeggen dat Sneijder zo groot is? Of die jongens bij Barcelona?
Een 10 hoeft niet te koppen of zo.
En misschien komt een 10 als vroeger minder voor, maar aanvallende middenvelder vlak achter de spits is hetzelfde principe. Wat Heerenveen heeft met Djuricic en NL 11tal en Inter met Sneijder. Zo zijn er nog wel meer op te noemen.

10 mei 2012 om 10:57

Je allerlaatste woord zegt alles. Geruchten. Dat betekent dat het niet zeker is dat Narsingh en Assaidi naar Fulham gaan.

Narsingh en Assaidi moeten in ieder geval niet voor Fulham kiezen.

Waarom niet? Omdat Fulham voetbal speelt waarbij Narsingh en Assaidi het heel moeilijk gaan krijgen. Kijk eens wat er met Ruiz is gebeurd. Zij moeten naar een club die aanvallend, verzorgd voetbal speelt en voetbalt met echte buitenspelers. Ajax zou wat dat betreft al een betere keuze zijn.

10 mei 2012 om 11:02

Daarnaast speelt Fulham volgend seizoen niet eens Europees voetbal (ze staan nu 9de), en met Ajax kan Narsingh de CL in gaan.

10 mei 2012 om 12:43

Word lastig om een eigen keuze te maken met Raiola en Heerenveen in je nek hijgen dat je het wel moet doen. Meer geld voor Raiola en Heerenveen wanneer ze naar Fulham gaan terwijl het sportief helemaal niet aantrekkelijk is. 4-4-2 Kick and Rush zonder traditionele buitenspelers en dan gaan ze voor Narsingh en Assaidi, die juist goed verzorgd aanvalsspel gewend zijn. Ik hoop echt dat vooral Narsingh voor Ajax kiest maar het wordt lastig. Heerenveen zal Narsingh als drukmiddel meegeven dat wanneer hij niet voor Fulham kiest, hij niet de garantie krijgt dat Heerenveen eruit gaat komen met Ajax. Bovendien zal Raiola het financieel super aantrekkelijk maken en lijkt hij alles liever te hebben dan Ajax. Daarnaast kunnen Jol en Raiola in hun vrije tijd ook overleggen over de komst van Narsingh aangezien Raiola ook de zaakwaarnemer van Jol is. Daarbij optellende dat zowel Jol, Mido, Tainio, Bouy allemaal op een onprettige manier zijn vertrokken bij Ajax (onder leiding van Raiola) zullen zij de kans niet laten schieten om Ajax nog eens flink dwars te zitten.

Niks voor Ajax laat heen maar nog een jaartje bij Heerenveen en laat hem dan naar een Engelse club gaan

10 mei 2012 om 10:56

Hoezo niks voor Ajax, leg dat eens uit. Ik denk juist dat hij de ideale flankspeler voor Ajax is. Met Narsingh en Boerrigter hebben we straks 2 razendsnelle flankspelers die beide een goede voorzet in huis hebben. Met Kolbein in de punt hebben we een goede afmaker die kan koppen én schieten.

"we hebben Luciano een goede aanbieding gedaan en wachten nu op zijn reactie", zegt De Boer in Voetbal International. "ik hoop dat we eruit gaan komen met hem. Daarna is het een zaak van de clubdirecties om tot een transfersom te komen."

Dat laatste is toch redelijk raar - bedoel, vanaf dag 1 is door Heerenveen bekent gemaakt voor welk bedrag Narsingh mag/kan vetrekken. Dan kan ajax wel met de speler rondkomen maar als ze dat doen dan houd dat in dat ze nu dan toch Heerenveen's vraagprijs gaan betalen, want Hansma heeft al duidelijk aangeven dat er geen onderhandeling zal plaats vinden betreffende lager dan de vraagprijs. Mocht Narsingh naar Ajax gaan dan zal de prijs die ze voor hem betalen gelijk zijn als die van Fulham, zo'n 6 mln - zo niet dan zal Heerenveen eerder naar Fulham luisteren dan naar Narsingh's wens, komt er op neer dat als Narsingh naar Ajax wil, hij en zijn zaakwaarnemer voor het verschil op draaien (a la Pranjic)

10 mei 2012 om 11:10

Nee joh. Als Ajax en Narsingh eruit komen, dan komen de clubs er ook wel uit. Ik denk dat Ajax uiteindelijk 4,5 a 5 miljoen zal neerleggen voor Narsingh en eventueel nog wat bonusgeld als Ajax Narsingh doorverkoopt.

10 mei 2012 om 11:23

Maybe heeft Ajax wel een speler die ze gaan verhuren aan Heerenveen of een speler die voor bijna niks verkocht gaan worden. Ajax heeft gewoon een aantal spelers die weg moeten dus wie weet wat er uit gaat rollen. Narshing is een Amsterdammer en die wil schitteren in de Arena en Champions league spelen. Dus dit gaat goed komen en Poulsen gaat ook komen mark my words. Als dan Chivu ook nog terugkomt dan mag psv lekker met Van Bommel en Advocaat het seizoen beginnen maar dan zijn wij titel kandidaat nummer 1.

Fulham heeft de Eredivisie ontdekt hoor. Na Dembele en Ruiz hebben ze ook al interesse in Assaidi, Narsingh, Chadli.

Fulham lijkt me geen aantrekkelijke club, maar de stad, competitie en het geld doen wonderen. Hopen dat Narsingh gewoon eerst de stap naar Ajax (of Psv) maakt, dat is denk ik veel beter voor hem dan Fulham. Als je die wedstrijden van hun ook kijkt; zie je Ruiz daar lopen en hij krijgt geen bal. De ballen vliegen steeds over hem heen.

deze jongen zou natuurlijk de perfecte aankoop zijn. sulejmani is ongeveer 1/3 van het seizoen fit en in vergelijking met deze jongen niet echt een flankspeler. en met de kopsterke spits siggi in de basis een garantie voor veel bruikbare voorzetten. halen dus..

vermeer
van rhijn
alderweireld
moisander
poulsen
anita
eriksen
janssen
narsingh
sigthorsson
boerrigter

deze opstelling lijkt mij ideaal !
er van uitgaan dat van der Wiel en Vertonghen weg gaat !
boilessen is wel blessure gevoelig, dus eventueel Blind Of Anita op die positie.
middenveld gekozen voor voetballend en aanvallende spelers.
voorhoede spreekt voor zich. als ze fit blijven is het ideaal voor doelpunten !

Vermeer
Van Rhijn
Aldeweireld
Moisander
Boillesen
Eriksen
de Jong
Janssen
Narsingh
Sigthorsson
Boerrigter
10 mei 2012 om 10:58

Anita moet je niet weg halen van het middenveld, hij is de belangrijke schakel tussen de verdediging en de aanval. Met de Jong heb je een meer aanvallende speler terwijl op die positie een speler moet staan die ook kan mee verdedigen.

10 mei 2012 om 11:00

Veel Ajax gezien dit seizoen? Lijkt me niet he...
Als er dit jaar en vorig jaar een ding duidelijk is geworden, is dat Anita altijd CVM moet spelen. De belangrijkste schakel, laat iedereen beter spelen en zorgt ervoor dat het " loopt" .

10 mei 2012 om 11:01

Middenveld wordt zo helemaal overlopen. Ik zou Anita in plaats van De Jong zetten, want tegen elke grote ploeg in Nederland en Europa wordt je overlopen. Deze opstelling kan alleen tegen pakweg Graafschap, VVV of Ado.

10 mei 2012 om 11:03

Anita weg van het middenveld? Dat lijkt me zeer sterk. Die heeft zich juist geweldig ontwikkeld op die positie. De Jong is niet echt het type dat meeverdedigd.

10 mei 2012 om 11:07

Haha, zo heb je 6 aanvallende spelers in je elftal staan, Anita moet ten aller tijde spelen, of er moet een CVM komen die beter is (dan denk ik eigenlijk aan Maduro/heitinga)

Het beste eigenlijk zo zijn als Ajax Siem of Theo verkoopt (was er niet Duitse interesse in Siem een tijdje terug?) En dan als volgt spelen met Schone en Serero als back up.

Vermeer
Rhijn
Alderweireld
Blind/Aankko
Boil/Poul
Eriksen
Anita
Siem/Theo
Narsingh
Siggi
Boerrigter
10 mei 2012 om 11:16

Maduro beter? De man met een draaicirkel van een olietanker? Die een paar jaar geleden al veel te slecht was en sindsdien de bank van Valencia heeft warm gehouden?
Of Heitinga, de man die altijd het liefst centraal in de verdediging wil spelen? Alsof die als hij terugkomt niet gewoon op zijn favoriete positie komt te staan?

Nee doe mij maar Anita, verschrikkelijk onderschat en verschrikkelijk goed en belangrijk, daarbij ook nog redelijk jong.

10 mei 2012 om 11:24

Maduro was in zijn tijd toch een hele goed CVM bij Ajax, en zal zeker fysiek meer brengen dan Anita, en dit is vooral handig in de CL. Heitinga heeft dit seizoen ook meerdere wedstrijden als CVM gespeel bij Everton, maar je heb gelijk, hij zou volgend seizoen misschien de ideale vervanger van Alderweireld zijn voor 1-2 seizoenen om daarachter een talent te laten groeien.

Begrijp me verder niet verkeerd, ik ben zeer tevreden met Anita en ben blij dat hij zo is gegroeid dit seizoen op de CVM plek

Goede zaak. Zo snel mogelijk handelen voordat de andere clubs zullen toeslaan. Zou een hele domme zet zijn. Als je bijvoorbeeld ziet wat er met Ruiz is gebeurt, zou het doodzonde zijn. Gewoon een jaartje of 2/3 bij Ajax spelen en dan kijken hoe je er voor staat.

Als zij naar fulham gaan, kan ajax misschien een poging wagen bij ruiz? Geweldige speler!

10 mei 2012 om 11:14

Zie ik niet gebeuren. Zou wel een geweldige speler zijn, ja. Zeker als Janssen weer terug gaat naar Vitesse over een jaartje.

Dit gaat wel goedkomen denk ik. Verstandige keuze ook hij kan bij ajax denk ik beter doorontwikkelen dan bij Fullham, waar je minder snel aan de bak komt en de druk nog hoger is omdat je bijna elke week een topwedstrijd moet spelen.

10 mei 2012 om 11:13

Idd en daarnaast zit Jol bij Fullham. Jol speelt toch een ander spelletje dan dat Heerenveen en Ajax spelen. Bij Jol was het meer....alle balen op Suarez en El Hamdaoui, dan dat er lijn in het spel zat.

10 mei 2012 om 11:33

klopt ja der boer voetbalt echt weer met buitenspelers zoals we dat kennen van ajax, en hij heeft er al gespeeld dus kan zich makkelijk aanpassen. Zal vast niet lang meer duren voor het rond is.

Narsingh kan alles doen, maar niet naar fulham!

Die club speelt bagger voetbal, die hebben een ongelooflijk grote selectie en nog vele jeugdspelers elders onder gebracht.
De kans op speeltijd is klein en spelers als narsing en assaidi worden omver gelopen en de scheid fluit nooit!
Ik kijk vaak engels voetbal en ruiz is een van de beste daar maar helaas weer geblesseerd.
Hij moest even wennen maar speelde erg goed en scoorde prachtig.
Maar die jongen is vaak geschoffeld en getrapt waar het spel gewoon door ging!

Ga maar lekker naar ajax, speel je CL en altijd nog kans om hogerop te komen.

Ajax is goed bezig de afgelopen iets meer dan een jaar. Doen geen hele rare dingen. En kopen/leggen slim in/vast. Daarnaast zit er een hele duidelijke lijn in het aankoop/scoutingsbeleid. Werkelijk een verademing ten opzichte van de vele jaren daarvoor.

10 mei 2012 om 20:06

Ben het helemaal met je eens. We kunnen eindelijk weer eens echt trots op onze club zijn. Het voetbal moet zeker nog beter maar ik heb het idee dat er echt een plan ligt voor de lange termijn.

Financieel zit het ook gewoon goed en er is geen club ter wereld met zoveel grote voetballers werkzaam in de opleiding. Misschien alleen Bayern Munchen... Dit is geen garantie voor succes maar het geeft wel een lekker gevoel en je voelt je weer helemaal thuis bij de club.

Denk dat hij wel komt, als hij zo slim is weet ie als geen ander Fulham niks is. Bij Ajax kan hij zich nog rustig ontwikkelen en de Champions League in. Een keertje meemaken hoe het is om een kampioenschap te winnen.

Valt me op dat Ajax, in tegenstelling tot voorgaande 5/6 jaar, de afgelopen 2 jaar richting het einde van de competitie al bezig is met hun selectie voor aankomend seizoen te rond te breien. Er wordt nu ook gewoon echt rekening gehouden met het vertrek van Vertonghen en van der Wiel, en geen gok genomen dat ze misschien toch blijven en dan 30 augustus toch nog de deur uit lopen, zoals Sneijder, van der Vaart, Ibrahimovic en ga zo maar door.

SC Heerenveen en Premier League formatie Fulham hebben vandaag een akkoord bereikt over een transfer van Oussama Assaidi en Luciano Narsingh, aldus Atlas-lions.

Beide spelers waren afgelopen maandag in Londen en hebben een rondleiding gekregen op het complex van Fulham.

De spelers zullen binnenkort weer om de tafel zitten met de clubleiding van Fulham en zullen dan Beide beslissen of ze akkoord gaan met de aanbieding van de huidige nummer negen van de Premier League.

10 mei 2012 om 11:53

Ook ik heb het gelezen en maak daar uit op dat Ajax te laat is en het kan vergeten gemiddeld salaris is ook hoger bij Fulham dan bij Ajax
twee vrienden op een nest
nu kan actie 67 eens reis organiseren voor de fans van beide spelers

Ik heb het niet zo op constructies waarbij eerst de kopende club en de speler tot een akkoord komen en de clubs er daarna nog uit moeten komen. Vooral niet wanneer het ajax betreft. Aan de andere kant gloort er hoop, men vraagt immers zelf ook een flinke transfersom voor een speler met een aflopend contract! ;-)

10 mei 2012 om 11:58

Heerenveen heeft zelf aangegeven dat de begeerde spelers eerst met een club moesten rond komen, voordat ze in onderhandeling gingen.

Vraagje±

Ajax gaat CL spelen en kijk aan welke namen ze denken. Is het niet tijd dat er wat minder gekeken moet worden naar het 'opleidingsklimaat' in NL en gewoon serieuze versterkingen gehaald moeten worden.

10 mei 2012 om 12:18

antwoordje,

ajax heeft alle fouten uit het boekje al eens gemaakt en op de rand van de afgrond gestaan. de kracht van de club ligt in de ontwikkeling van spelers. een team vol vedettes kost vooral geld en dat is er niet. ze doen er slim aan te investeren in de namen van de toekomst, niet in gevestigde namen. narsingh is de toekomstige rechtsbuiten van het nederlands elftal. lijkt me een heel slimme aankoop.

12 mei 2012 om 15:23

jaaa daar heb je wel een punt. Het is beter om sterspelers te maken dan ze zelf te kopen. Vanuit financieel oogpunt zeker!!! Alleen vind ik wel dat je in elk geval 2 of 3 vedettes moet hebben. Om ook sportief resultaten te behalen. Maar ik geloof wel in de Boer en en eventueel nieuwe gouden generatie

Oei dat zou echt een mooie versterking zijn voor Ajax vooral omdat ze dan Champions League spelen en het is zeker handig als je zo'n speler als Narsingh in je team hebt hij is erg snel heeft goeie techniek in huis en heeft het oogje voor zijn medespelers dus als ik Ajax was gewoon halen die jongen en later kunnen ze hem misschien wel voor een dubbele verkopen.

Naar Fullham gaan zou een grote fout zijn .
Ik denk namelijk dat hij beter bij een club als Ajax of Psv zich verder kan ontwikkelen en vanuit daar een stap te maken die hoger is als Fullham . Met alle respect voor Fullham maar dit lijkt me echt geen goede stap in zijn nog prille carriere en daarbij kan hij bij Ajax tenminste in de CL spelen.. Hoop echt dat hij naar Ajax komt want vind hem echt een directe versterking voor het elftal.

Zijn ze nog niet rond over een 4 jarig contract tegen 800k per jaar...? Transfersom van 5 miljoen euro en 20 % bij een volgende transfer...??

Ik hoop echt dat Luciano Narsingh niet naar Ajax gaat want dan wordt de concurrentie in Nederland versterkt, Narsingh zou namelijk een echte versterking zijn voor Ajax.
Ik las ook ergens dat Fulham al een akkoord heeft bereikt met Oussama Assaidi en Luciano Narsingh en dat een delegatie van de Premiership club binnenkort met sc Heerenveen om de tafel gaat om een overeenstemming te bereiken over de transfersom voor deze twee spelers!

Wanneer dat klopt ben ik blij, dan gaat Narsingh dus niet naar Ajax want wanneer hij wel zou komen dan worden ze alleen maar sterker! Ook hoop ik dat Simon Poulsen gaat kiezen voor een buitenlands avontuur en niet naar Ajax verkast!

10 mei 2012 om 13:59

Dat hoop ik nou ook. Ze versterken zich zelf en verzwakken de concurrentie, daar hou ik niet van. En ik zie liever niet mijn favoriete voetballers van mijn eigen club opeens in een Ajax of PSV shirt rondlopen. Dan liever naar het buitenland voor meer geld zodat wij ook weer meer kunnen besteden aan opvolgers.

10 mei 2012 om 14:06

Inderdaad, want Narsingh zou echt wel een versterking zijn voor Ajax. Poulsen is op dit moment ook een betere linksback dan Boilesen of Blind dus ook die zou een versterking zijn!
Zelfs toen Schöne naar Ajax 'transfervrij' verkastte was ik als FC Twente-fan teleurgesteld, de Tukkers hadden ook interesse in hem maar Ajax handelde sneller. Schöne is een creatieve middenvelder en dat was nou net wat FC Twente op het middenveld momenteel nog mist. Ik blijf dus hopen dat Narsingh naar Fulham gaat net zoals Assaidi, van mij mogen ze ook wel naar een andere buitelandse club zo lang ze maar niet naar een Nederlandse club gaan!

10 mei 2012 om 14:21

Snap dat jullie het niet leuk vinden als hij naar Ajax gaat maar sorry Heerenveen is natuurlijk geen concurrent van Ajax

10 mei 2012 om 14:31

Als Narsingh naar Twente was gegaan, had ik jou nu niet gehoord.
Het laatste wat ie moet doen is naar Fulham gaan. Kans op een basisplek is kleiner, verdient wel meer geld maar dat is helemaal belachelijk als hij voor het geld kiest. Bovendien speelt Ajax CL en Fulham nog niet eens zeker van El. En het spel in Engeland is fysieker, dat ligt hem helemaal niet.

Ga lekker naar Ajax, Luciano!

10 mei 2012 om 14:49

geef ons hetzelfde budget en je zult eens zien.. maar helaas :\

10 mei 2012 om 17:00

@ Nafets1

Wie zegt dat ik sc Heerenveen als een concurrent van Ajax zie?
Dat zeg ik helemaal niet eens ;
@ Runtelaar zegt dat en ja hij zit er naast want sc Heerenveen is inderdaad geen concurrent van Ajax.

Narsing of CL of deel name op het 2e platvorm ...ken je net zo goed bij Heerenveen bij tekenen. een Speler als Narsing hoort op het hoogste niveau te spelen en waar de centen zitten dat is Ajax. Snap niet wat PSV moet met zon speler ze hebben daar al Lens lopen. Investeren in de aanval hoeft PSV ook niet te doen. Lijkt me meer dat PSV goede verdedigers haalt om volgend seizoen wel enige betekenis te hebben in de eredivisie. IPV weer een 3e plek

eerst Narsingh verleiden omdat je weet dat die weg wil, en pas dan met de clubs om tafel? Bah, is dat de normale gang van zaken? Want is niet helemaal netjes...

10 mei 2012 om 20:10

Heerenveen heeft zelf aangegeven dat de speler er eerst uit moet komen voordat ze gaan onderhandelen. Beetje jammer van je reaktie

Wat is dat toch met die arrogantie van de Boer met zijn 'we hebben hem een goede aanbieding gedaan'. Volgens wie? Volgens de Boer? Alsjeblieft zeg, laat Luciano lekker zelf uitmaken of het een goede aanbieding is.dit is niet aan Frank om dat te bepalen, maar aan Luciano. Ik dank dat Frank zich beter kan gaan richten op de kampioen van de armoede. . . Dus Frank, hou verder dat smoelwerk alsjeblieft dicht, want daar komt zoals gewoonlijk weinig zinnings uit.

10 mei 2012 om 16:54

Huh? hier is werkelijk niks maar dan ook niks arrogant aan. waar gaat dit over zeg. Weet niet voor welk team jij bent, maar je hebt aan je reactie te zien een duidelijk afkeer tegen Ajax. Bij elke andere trainer van een ander team had je er niets van gezegd, daar durf ik wel op in te zetten.

tot ziens

10 mei 2012 om 17:17

Beetje gefrustreerd dat hij weg gaat?

10 mei 2012 om 20:11

Och gossie, beetje gefrustreerd dat we kampioen zijn, kansloze stakker!

11 mei 2012 om 01:19

Ajax kampioen van de armoede? Dat betekend dus dat al die andere teams verdomd slecht zijn! Ik vond dit jaar juist 5 teams aardig spelen in de eredivisie maar dan zal ik wel de verkeerde competitie hebben gevolgd ofzo.

ik hoop dat Ajax dit voor elkaar krijgt volgend jaar, dan ga ik er vanuit dat vd Wiel en Vertonghen zullen vertrekken. Met dit team acht ik Ajax in staat om door de poulefase van de CL te komen.

Cillesen
van Rhijn
Alderweireld
Chivu
Büttner
Eriksen
Anita
Janssen/jong
Narsingh
Sigtorsson
Boerrigter

Ajax aardig bezig om spelers te halen!

PSV werd afg. seizoen beticht dat ze alleen maar spelers kochten/haalden, maar voorlopig is Ajax al bezig met Narsingh, Poulsen, Moisander en hebben ze Schóne al gehaald.....

Vorig seizoen haalde PSV 9 spelers, Ajax 7........

Oké, de jeugdopleiding is stukke beter dan die van Psv, maar ondertussen halen ze onderhand nét zoveel spelers als Psv, alleen wordt dat verbloemd door 't aantal jeugdspelers dat in de basis staat.

11 mei 2012 om 10:28

Het verschil is ook dat psv vele miljoenen voor al die spelers betaalt
ajax betaalde stukken minder

11 mei 2012 om 23:53

PSV heeft voorafgaand afg. seizoen 9 spelers gehaald, Ajax 7...

Ajax:

Cillissen /- 4 mln.
Janssen /- 3,5
Serrero /- 1,5
Boerrichter 0,75
Rits /- 1,5
Sigthorsson 4,5
Bulykin 0,0

Gemiddeld aankoopbedrag /- 2,25 mln.

Psv:

Derijck 0,75
Sinouh 0,0
Matavz 6,0
Mertens / Strootman 12 mln.
Tyton 1,5
Vennegoor 0,0
Wijnaldum 5,0
Willems 1,0

Gemiddeld aankoopbedrag /- 2,9 mln.

Ik zie 't verschil nou niet écht!

PSV heeft de miljoenen die 't vergaard heeft na de verkoop van o.a. Dzsudzsák, Amrabat, Rodriguez, Salcído, Afellay (opbrengst /- 24 mln.) dus prima her-geinvesteerd. PSV mocht geen aankopen doen van de grond-deal, was een must v.d Gemeente.

Geheel Nederland vergeet dat PSV voor al deze (eerder) verkochte spelers geen directe versterkingen heeft gehaald, tot aanvang van 't afg. seizoen. Helaas heeft de 'slechts' (netto) /- 5 miln. extra uitgaven geen kampioenschap opgeleverd....

Kampioenschap terecht naar Ajax gegaan!

Dat PSV puur alleen 30 mln. heeft geinvesteerd van gemeentegeld? Je moet de media niet napraten, feiten zijn belangrijker!

12 mei 2012 om 00:05

ik had die verkoop van dudzsak en al die ook helemaal niet meegerekend die was ik al lang vergeten en wist daar de preciese bedragen ook niet van.
maar je hoort het ook vooral omdat psv Topspelers gehaald hebben die voor de basis bedoeld waren en ajax breedte versterkingen gehaald heeft bij ajax op boerrigter , janssen ,en siggi na dan .

ik hoop wel dat Narsingh komt veel beter als Mickey die alles veel te mooi wil doen dan allleen nog een CV en voor volgend seizoen ben je klaar

12 mei 2012 om 14:37

'ik had die verkoop van dudzsak en al die ook helemaal niet meegerekend die was ik al lang vergeten en wist daar de preciese bedragen ook niet van'

Dít is nou 't probleem hier, van alle niet-psv-ers. De media, ook Voetbalzone hier, praat alleen maar over de uitgaven van spelers afg. seizoen, die PSV heeft gedaan, niet over de bedragen die zijn binnengekomen na de verkoop van de bovengenoemde lijst spelers, die dus nog niet uitgegeven waren.

PSV heeft dit seizoen die bedragen uitgegeven, en níet 't geld dat binnen is geharkt met de deal met de Gemeente Eindhoven. Het was een must van de Gemeente dat van die 48 miljoen géén spelers gekocht mochten worden en dat de Champions League-inkomsten níet begroot mochten worden. Inkomsten van de Champions league worden vanaf nu als extra inkomsten gezien.

Des te vermoeiender/vervelender/frustrerender is 't om reacties van niet-psv-ers te lezen die dus 99 procent niet waar zijn.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren