Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Transfer naar Premier League lonkt voor Ajax-doelwit Nuytinck’

Laatste update:

De kans is klein dat Bram Nuytinck komend seizoen nog voor NEC uitkomt. De verdediger annex captain werd de afgelopen weken aan Ajax en diverse clubs uit het buitenland gelinkt en inmiddels is West Bromwich Albion uit Engeland concreet.

/

De zaakwaarnemer van Nuytinck heeft volgens het Algemeen Dagblad een eerste gesprek achter de rug met Dan Ashworth, technisch directeur van de nummer tien van de Premier League. Naast WBA en Ajax hebben ook clubs uit Italië en Spanje belangstelling voor de jeugdinternational van Oranje.

Cor Pot is niet verbaasd dat Ajax interesse heeft in de 21-jarige Nuytinck. Volgens de bondscoach van Jong Oranje is de verdediger van NEC ‘een echt leidersfiguur’. “En een linkspoot. Die wil Frank de Boer in het centrum. Bram doet het goed, is een rustige en beschaafde jongen met perspectief en inzicht. Een prima kopper ook”, aldus Pot, die Nuytinck promoveerde tot aanvoerder bij de Oranje-beloften.

Moet Bram Nuytinck voor een contract bij West Bromwich Albion kiezen?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Kom lekker naar ajax, je gaat minder opvallen als je bij WBA in de basis staat ipv in de basis van een Nederlandse topclub.

25 april 2012 om 10:15

Hij zal niet naar WBA gaan, Ajax zal CL spelen. wat dus voor zo'n speler veel aantrekkelijker is.

25 april 2012 om 10:50

Dan moet Ajax zich wel officieel melden, zolang dat niet gebeurt is het maar allerminst zeker dat Ajax deze jongen gaat halen aangezien ze ook interesse hebben in Moisander/douglas/etc.
Hij zal dan toch voor zekerheid kiezen en in ieder geval gesprekken gaan voeren met Wba, Premier League spelen is toch ook niet verkeerd denk ik zo?
Ik zie hem persoonlijk als de eerste keus om Vertonghen op te volgen en hoop dan ook dat Ajax zich snel officieel meld in Nijmegen.
Het is echt een jongen met potentie: groot, sterk, is nog maar 21 en een linkspoot.
Ik ben benieuwd waar hij volgend seizoen speelt, al hoop ik natuurlijk op Ajax.

25 april 2012 om 17:34

Er is juist voor allebei wat te zeggen. Of CL of spelen tegen teams zoals Liverpool en Chelsea.

Met alle respect voor West Bromich maar als echte voetbal liefhebber als een club als Ajax, een van de grootste clubs in historie van de Europese clubs, intresse in je toont dan moet je geen moment aarzelen. tenzij een echte topclub komt of je moet het geld belangrijker vinden dan je CV.

25 april 2012 om 14:22

werdstrijden tegen met alle respect Nac,vvv of mijn club NEC of je speelt tegen oa Chelsea, Arsenal,manchester city/united, Spurs, Liverpool enz. waar je beter van word, dan heb ik mijn keuze wel gemaakt

Als Ajax hem echt wil hebben moet Nuytinck slim zijn en gewoon naar Ajax gaan, hier kan die zich veel beter ontwikkelen en voetbalt die komend seizoen gewoon CL.

Je gaat toch niet naar een middelmatige club in de Premiership als je bij Ajax volgend seizoen Champions League kan spelen.

Sportief geen moeilijke keus natuurlijk, financieel ligt waarschijnlijk precies andersom.
Maar hij is jong genoeg om 3 jaar laten een echte reuze stap te maken als hij zich zo door blijft ontwikkelen.

Goed nadenken en het voorbeeld van Eriksen volgen, die zich heel goed realiseert dat hij nog niet uitgeleerd is bij Ajax.

Vraagprijs Nec, naar verluid, ruim 6 miljoen. Zo'n jongen is voor Nederlandse clubs bijna niet te betalen. Alleen Ajax wellicht.

25 april 2012 om 08:49

6 miljoen, op basis van wat dan? Hij komt pas net kijken.

25 april 2012 om 09:00

Omdat er in Nederland geen vergelijkbare verdedigers zijn te krijgen. Zie het zooitje bij PSV of zelfs Twente. Als je dan net zoals twente 7 miljoen uitgeeft voor een buitenspeler terwijl er er al 3 goeie hebt . en je heb zo'n verdediging dan is nuytink inderdaad een vraagprijs van 6 miljoen waard.

25 april 2012 om 09:00

Op basis van een contract tot 2015. Er is blijkbaar interesse genoeg dus NEC zou wel gek zijn als ze de vraagprijs aan passen omdat hij pas net komt kijken.

25 april 2012 om 09:06

@hupie #10
Dus omdat FC Twente 7 miljoen euro voor een speler uitgeeft, is een centrumverdediger 6 miljoen euro waard?
En snap niet zo goed wat PSV of FC Twente hiermee te maken heeft.
Logica...

25 april 2012 om 08:56

Ik zou hem graag bij Ajax willen zien maar voor meer dan 5 miljoen zou ik het niet doen, das al erg veel geld voor een verdediger en hij heeft met alle respect alleen nog maar ervaring bij Nec. enige nadeel is dat zijn contract doorloopt tot 2015 dus NEC heeft alle recht op het vragen van deze prijs, maar dan moet Ajax gewoon verstandig zijn.

Voor dat geld kan je ook Chivu meerdere jaren naar Ajax halen, dan krijg je weleens waar geen transfer geld meer maar heb je wel meer ervaring en kennis is huis die andere jongens meer waard maakt. Die het in zich heeft het verschil te maken in bijvoorbeeld een belangrijke CL wedstrijd waardoor er toch weer miljoenen binnenkomen. Die andere jongens meer waard maakt door te helpen in hun ontwikkeling waardoor ze meer waard worden.

25 april 2012 om 09:47

Nou voor 6 miljoen zul je niet van je spelers afkomen. Zelfs een Engelse ploeg is niet zo gek dat neer te leggen voor Nuytinck. Maar goed alternatieven zat voor Ajax.

Nuytinck wees slim en kies voor Ajax inplaats van Wba, een team dat elk jaar vecht tegen degradatie, wat matig voetbal speelt en altijd met de rug tegen de muur staat.

Kom gewoon voor 3 seizoenen naar Amsterdam, dan ben je 24 jaar na die 3 jaar en sta je waarschijnlijk in de belangstelling van de grootste clubs in Europa.

Ik vind dat hij zeker nog wel dingen kan leren in de Eredivisie en hij is pas 21, zijn tijd komt nog wel en hij verdient een betere en mooiere club dan Wba!

De Premier League mag dan wel een betere competitie zijn, maar WBA is wel een matige clubje. Met Ajax kan hij CL spelen, en daar kan hij dus veel meer van leren.

25 april 2012 om 09:02

Klopt, maar is wel PL en wat denk ik de doorslag gaat geven is dat 6 miljoen voor hen peanuts is en voor Ajax heel veel geld.

25 april 2012 om 11:09

Zullen we niet overdrijven? Ajax heeft een begroting van 100 miljoen euro, dat is echt wel veel meer dan WBA heeft. Niet alle clubs uit de PL zijn rijker dan Ajax, maximaal de helft en daar valt WBA niet onder.

25 april 2012 om 12:51

Ajax heeft nog altijd een begroting van 65 miljoen. Zou nu iets meer kunnen zijn maar absoluut geen 100 miljoen!

Napoli, Juventus, Ajax, Wba?

Voor WBA moet hij NEC niet verlaten. Gewoon een club die Europees speelt ipv Wba.

Of bij NEC blijven;

Maar niet naar Wba.

Dus dat wordt haast maken voor Ajax. Dit zal een veel betere aankoop zijn dan Moisander, alleen al kijkende naar de huidge buitelandse interesse voor een eventueel doorverkoop.

En dan deze opstelling met een prachtige bank;

Cillissen
Blind
Boilesen
Chivu
de Jong
Enoh
Sulejmani
Fischer

Vermeer
van Rhijn
Alderweireld
Nuytinck
Poulsen
Eriksen
Anita
Janssen
Narsingh
Sigthorsson
Boerrichter
25 april 2012 om 09:10

Zo prachtig is die bank niet met Blind en Enoh en iemand van 16 miljoen....

25 april 2012 om 09:12

Inderdaad, zo kun je tenminste echt Europa in. En dan met het geld van vertongen. die drie ophalen en je bent spekkoper en dat zonder in te teren op je vermogen en echt veel geld uit te geven.

25 april 2012 om 09:52

Ik denk niet dat Chivu wil komen om op de bank te zitten bij Ajax.

25 april 2012 om 14:08

Waar zet jij Schöne?, deze opstelling zou ik graag willen zien voor volgend jaar...

Cilessen
Van Rhijn
Alderweireld
Viergever
Boilesen
Eriksen
Anita
Janssen
Narsingh
Sigthorsson
Boerrigter

Tja goed voor Nuytinck om meerdere opties te hebben.
Jammer voor Ajax en goed nieuws natuurlijk voor Nec.
Alles is nu afhankelijk van wat Nuytinck zelf voor ogen heeft:
wil hij nu al overstappen naar de PL of een andere buitenlandse competitie dan is Ajax kansloos.
Afwachten dan maar.

Wat ziet een ieder in Nuytinck ? Bij jong-oranje valt hij me ook zelden op.
Nuytinck is groot, fysiek sterk en jong. Maar daarmee alleen redt je het niet.

Een speler van NEC die de middenmoot amper ontstijgt. Afgelopen zondag pakte hij tegen PSv weer een geheel onnodige gele kaart. En bij de tegendoelpunten was hij in geen velden of wegen te bekennen.

In Arnhem speelt Kalas op zijn positie, die veel en veel meer potentie heeft !

25 april 2012 om 09:37

Snap er ook geen bal van, vind hem voetballend zeer matig. Geef mij dan maar Gouweleeuw, Viergever of Donk

25 april 2012 om 09:51

Nou als je hem voetballend zeer matig vind dan betwijfel ik of je meer hebt gezien dan die ene wedstrijd van Nuytinck in de Arena, toen hij een van de weinigen keren slecht speelde. Volgens mij roep je maar wat.

Nuytinck is voetballend gewoon prima. Hij moet nog wel dingen leren, maar voetballend matig is onzin. Het kan gewoon een hele goeie voor Ajax worden. Naar WBA zie ik hem niet gaan eerlijk gezegd.

25 april 2012 om 09:48

Mmm ben het wel gedeeltelijk met je eens. Nuytinck wordt een tikkie overhyped ook al omdat hij aaanvoerder is van Jong Oranje, dan kom je al snel in alle scoutingboekjes. Komt met name opbouwend nog veel te kort. Aan de andere kant is hij veel slimmer dan de meeste van zijn medespelers en een echte leider. Ik vind die Kalas ook erg goed maar die is een stuk ouder toch? Wordt na Vleminckx en Cillesen de derde toptransfer in twee voor Nec..

25 april 2012 om 10:01

Kalas was bij de goal van Heerenveen ook nergens te bekennen

" Een speler van NEC die de middenmoot amper ontstijgt"

Onzin. Nuytinck is wekelijks een van de betere bij Nec. Wordt gevolgd door Juve, Napoli, Ajax, Everton en nu ook dus Wba. Inderdaad een speler die de middenmoot amper ontstijgt

" En bij de tegendoelpunten was hij in geen velden of wegen te bekennen."

Bij de eerste goal hadden Szeleszi en George beter op Willems moeten letten. Nuytinck valt dat amper iets kwalijk te nemen. Zo ook bij de tweede goal, waar Babos de bal beter had moeten wegwerken en waar hij gewoon voor de voeten van VOH valt, de man van Van Eijden.

Je bent gewoon dingen aan het zoeken om hem af te kraken. Nuytinck viel weinig te verwijten bij die twee goals. Kun je net zo goed gaan zeggen dat Zeefuik ook in geen velden of wegen te bekennen was, maar die kon er net als Nuytinck niets aan doen.

25 april 2012 om 10:05

Ik heb de laatste tijd ook vaak de naam Kalas hier genoemd en zag/zie in hem een (potentieel) zeer goede vervanger voor Vertonghen. Is nog maar 18!! jaar (in mei wordt ie 19), fysiek zeer sterk voor z'n leeftijd, goeie lengte en heeft volgens mij dit seizoen nog maar 1 gele kaart gepakt en dat als verdediger.

Ik weet niet wat Chelsea met hem van plan is en wat zij kansen daar zijn, maar ik zou m graag bij Ajax willen zien ipv zowel Moisander als Nuytinck. Maar als ik me niet vergis hebben Chelsea en Vitesse zijn huurperiode verlengt en speelt ie volgend seizoen ook nog in Arnhem.

Nuytinck:
Vindt m iig een betere optie dan Moisander persoonlijk: jong, fysiek sterker, meer potentieel, voetballend gelijk(?). maar alleen minder ervaring dan Moisander. Mijn voorkeur gaat daarom na Bram uit. Denk dat ie bij Ajax nog veel beter kan worden met de juiste begeleiding van Stam en de Boer zelf. Vindt max. tegen de 5 miljoen wel een eerlijke prijs voor hem gezien de lengte van zijn contract en interesse van andere clubs. Sowieso als hij zich doorontwikkeld(wat zeer waarschijnlijk zal) verkopen wij m alsnog met winst.

@q-asd1975,

Ik haal die clubs erbij om aan te geven hoe de bezetting in de verdediging van ide betreffende clubs er uit ziet. Niet al te best namelijk. Als je dan al veel goede aanvallers hebt en je gaat het geld wat je voor versterking wilt uit geven aan nog meer aanvallers voor de bank. Dan ben je denk ik slecht bezig. Als er dan eindelijk weer eens een of twee goede Nederlandse verdedigers zijn dan vind ik een vraagprijs van zes miljoen helemaal niet extreem hoog. ik haalde daarom als voorbeeld PSV en Twente aan.

25 april 2012 om 09:48

@hupie #20
Maar wat hebben PSV of FC Twente hiermee te maken? Dit artikel gaat over de mogelijkheden van Nuytinck om van club te veranderen. Voor zover ik weet, zijn PSV dan wel FC Twente op dit moment niet in verband gebracht met Nuytinck. En dat bepaalde Nederlandse clubs veel geld uitgeven aan aanvallend ingestelde spelers heeft volgens mij nog steeds geen invloed op de prijs van een centrum verdediger. Dan zou juist de prijs naar beneden gaan aangezien Nederlandse clubs alleen aanvallend ingestelde spelers zouden kopen.
Nogmaals je logica ontgaat mij.

25 april 2012 om 10:05

Beide clubs zouden ook interesse moeten hebben voor nuytink, gezien hun verdedigende potentieel. Vandaar dit verhaal. Maar in Nederland wordt er alleen maar gekeken naar aanvallend ingestelde spelers en daar wordt veel geld aan uit gegeven. Ook in de verdediging moet je soms investeren. Lijkt mij heel logisch allemaal, en lijkt mij ook geen hogere wiskunde.

25 april 2012 om 10:46

@hupie #31
Ik snap heus wel wat jij bedoelt maar nog steeds zie ik het verband niet tussen de hoogte van een transfersom voor een bepaalde centrumverdediger en de prijs die bepaalde clubs bereid zijn om te betalen voor aanvallende versterkingen.
Nogmaals volgens mij zijn PSV en FC Twente momenteel niet in de markt voor Nuytinck. Ben het niet geheel met je eens dat er door betreffende clubs niet gekeken wordt naar verdedigende versterkingen aangezien zowel PSV als FC Twente al een centrumverdediger hebben gehaald voor komend seizoen.

Ik was gisteren in het ziekenhuis voor een operatie en naast mij lag de neefje
van Bram die bij Excelsior speelt, werd geopereerd aan zijn onderbeen.
Hij en z'n tante zeiden dat hij absoluut niet naar het buitenland wilt omdat hij
zichzelf nog te jong vind en in Nederland nog kan doorgroeien.
Ook zeiden ze dat hij een Ajax hart heeft en dat hij niet hoeft te twijfelen
als Ajax daadwerkelijk voor hem zal melden.

Ik zie een transfer naar Engeland dus niet gebeuren, vooral omdat er eerder
goeie buitenlandse clubs interesse in hem hadden tijdens de winterstop.

25 april 2012 om 16:54

Wat zeg jij nou weer, een ajax hart?? Deze jongen komt uit malden en heeft een nec hart. Volgens mij zeg jij maar wat.

25 april 2012 om 17:02

Kijk ik heb het niet uit zijn mond gehoord , maar zijn tante en neefje zeiden tegen mij
dat hij een Ajax hart heeft, ajaxsupporter was/is en hij ziet ajax als een droomclub waar hij ja tegen zou zeggen als ze daadwerkelijk bij hem zouden aankloppen.

Het is geen schande om een ajax hart te hebben terwijl je bij een andere club speelt.
Vergeet niet dat de spelers van nu opgegroeid zijn met een Ajax die wereldtop was, dan is je hart wel makkelijk te pakken door zo een club.

West bromwich albion is niet bepaald de club waar je als talent wil ontwikkelen en je verdient dan wel meer dan bij ajax maar niet exceptioneel meer wat anders ligt dan manchester.
Verder als hij zich bij ajax of een andere topclub bij nederland goed ontwikkeld en eventueel international word komt de top vanzelf wel.

Bij West Bromwich Albion zal hij de vervanger van Olssen moeten worden, die in de belangstelling van andere clubs staat. Ik denk dat deze stap nog te vroeg is voor Nuytinck en dat hij nog min. 2 jaar in de eredivisie moet blijven voetballen.

Nuytinck moet gewoon naar Ajax komen. Met Frank de Boer & Jaap stam als trainers leert hij alleen al heel veel, laat staan het spelen in de CL. Al gaat mijn voorkeur toch nog uit naar Chivu, vooral vanwege zijn ervaring. Maar zelfs dan zou je Nuytinck kunnen halen, die achter Chivu rustig kan wennen aan het spelen voor Ajax & het dan na 2 jaar over kan nemen van hem! De breedte is ook net zo belangrijk, dat hebben we dit jaar wel gezien.

Kan een Ajax fan me inlichten wat betreft opkomende talent van de befaamde Ajax jeugdopleiding en hoe zit het met Mats Rits eigenlijk?

Is Nuytinck zo goed?

Hij voetbalt volgend jaar bij ajax.... Schone is er al, dus hij gaat mee, voor hem een goede stap om veel te leren met Frank de Boer als trainer en Stam als trainer. Daar gaat hij zijn voordelen mee doen. Als Ajax komt , dan is hij zo goed als centrale verdediger van ajax.

Ik vraag me echt af of hij wel zo goed is...? Iedereen doet zo opgewonden over hem, maar op basis waarvan? Talent, oke, maar rijp voor een Europese topcompetitie? Nee nog lang niet.

Een flinke Nec-bank volgend seizoen in de Arena met Cillissen, Schöne en wellicht Nuytinck als die komt.

Beste mensen Nuytinck is bij lange na niet goed genoeg voor Ajax. Althans nu zeker niet. Met hem kun je met goed fatsoen toch niet in de CL verschijnen !!

25 april 2012 om 12:14

Joh als je het niet wilt zien omdat je voor Vitesse bent kan je dat ook gewoon zeggen....

Bij lange na niet goed voor Ajax...... Tja.

25 april 2012 om 14:33

hij is gewoon jaloers, omdat vitesse niks heeft verkocht de laatste jaren, behalve de roze shirtjes met yes yes erop

Op het moment dat ik hoor dat hij een linkspoot is vind ik hem al veel aantrekkelijker voor Ajax dan die Moisander.. Plus die gozer is al jong en heeft ervaring opgedaan als captain.. Kom maar bij Ajax lekker CL voetballen, of je wilt in de lagere regionen van de Premier League spelen.. kies maar..

Ajax heeft interesse in vele spelers, maar is er ook interesse in spelers van Ajax, want anders wordt het volgend seizoen wel erg druk op het trainingsveld !

Verdedigend staat Nuytinck er wel. Vind hem alleen opbouwend heel erg zwak. Vaak ballen niet op maat of zomaar een lange bal naar niemandsland. Komt daarom in mijn ogen ook tekort voor Ajax.

WbA ?

Nou, ga dan maar naar Ajax.. speel je CL, je speelt voor het kampioenschap en je staat meer in de picture dan als je speelt bij West bromwich.

Ik zou iig de keuze voor Ajax niet van de CL laten afhangen want daar liggen ze er in de voorronde natuurlijk ook gelijk weer uit.
Nec moet rustig afwachten en wie met het meesten geld komt voor Nec en die jongen en natuurlijk wie het meeste perspectief geeft mss een denken over een persentage bij evt doorverkoop.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren