Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Huntelaar kan zich doelpunt tegen Engeland niet meer herinneren

Laatste update:

Klaas-Jan Huntelaar maakte een prachtig doelpunt tegen Engeland (2-3 winst), maar de spits botste met zijn hoofd tegen Chris Smalling en bleef minutenlang aangeslagen op het veld liggen. De aanvalsleider werd gewisseld en moest naar het ziekenhuis. Daar bleek dat Huntelaar geen letsel heeft overgehouden aan de ongelukkige botsing met de verdediger van the Three Lions.

/

Huntelaar kwam pas in de kleedkamer weer bij zinnen, blijkt uit een verklaring op de officiële website van de spits van Schalke 04. Van zijn treffer tegen de Engelsen kon hij zich niets meer herinneren. In eerste instantie werd nog gevreesd voor een gebroken neus en een hersenschudding, maar dat blijkt niet het geval.

“Klaas-Jan heeft mij verzekerd dat het goed met hem gaat”, laat Schalke 04-trainer Huub Stevens weten via de officiële kanalen van die club. “Zijn neus is echter opgezwollen en hij heeft last van hoofdpijn.” Of de spits zaterdag kan meespelen in de uitwedstrijd tegen SC Freiburg is nog niet bekend.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Zaterdag Pukki er dan maar inzetten voor Schalke. Huntelaar maar een wedstrijdje laten rusten want het zag er allemaal niet best uit.

1 maart 2012 om 15:02

Je trapt wel veel open deuren laatste tijd..... het is idd logisch dat pukki speelt en dat Hunter gaat rusten... maarja Huntelaar was wel een killer man , alleen heeft hij nu wel een dure tandartsrekening met zijn verloren tand

1 maart 2012 om 15:05

Nee joh moet kunnen gewoon laten spelen, wat niet weet wat niet deert ......

1 maart 2012 om 15:14

Is het wel zeker dat hij een tand mist? Zat er niet gewoon zand of bloed op die tand, want hij had ook aardig wat gras in zijn mond namelijk.

Ach voor een voetballer is een rekening van 800 euro voor een kroon niet zoveel geld hoor!

1 maart 2012 om 15:17

Het is zeker verstandig Huntelaar een wedstrijd rust te geven. Alhoewel hij wel een echter killer is, moet je tegen Freiburg ook wel zonder hem kunnen winnen.

ON: Gelukkig geen blessure aan over gehouden. Volgende keer Huntelaar hele wedstrijd bij Oranje!

1 maart 2012 om 15:37

Ik zou als speler op dat moment toch aan mijn gezondheid denken en een wedstrijdje laten passeren. Maarja, het zijn nog een paar dagen voor de wedstrijd dus wie weet.

1 maart 2012 om 20:16

Huntelaar wilde zelf gewoon doorspelen tegen Engeland, dus die keuze kun je hem beter niet zelf laten maken, haha.

1 maart 2012 om 22:20

@deem.
Hij gaf inderdaad aan door te willen spelen.
Maar hij geeft net aan dat hij pas weer in de ''kleedkamer'' bij zinnen is gekomen.
Dus toen hij dat aangaf was hij nog niet helemaal bij van de klap.
Klaas-jan is gewoon een goede, verstandige en nurtere speler die echt wel weet wat het beste voor hem is. Lezen voor reacties geven, altijd handig!

Ontopic: Goed dat hij geen letsel heeft overgehouden, naar zo'n klap kan je soms wel 2maanden missen met zware hersenschudding of dergelijke. Ging ook een stuk beter met hem erin bij Oranje. Gewoon voortaan met Huntelaar starten en dan als het niet zou lopen, in de loop van de wedstrijd wisselen voor van Persie.
Altijd handig een luxeprobleem in het nationale elftal dat zie nu maar weer eens.

1 maart 2012 om 15:07

Huntelaar gewoon laten ballen.. Deed het gisteren prima, betrokken bij beide doelpunten voor NL, jammer dat hij er vanaf moest.

Je bent wel een beest van een voetbalster, Shannon25 als ik jou profiel zo bekijk..

1 maart 2012 om 15:18

Zo zie je maar dat vrouwen geen verstand van voetbal hebben. Jij reageert op topic's met totale onzin. Stop daar alsjeblieft mee.

ON: Gelukkig is er niets met hem aan de hand en speelt die zaterdag tegen Freiburg. Kan nog steeds niet begrijpen waarom Van Persie een voorkeur krijgt boven Huntelaar. Huntelaar heeft bewezen om bij Nederland er op los te kunnen gaan en Van Persie niet.

1 maart 2012 om 15:40

Mister Koempel doet niet zo minachtend tegen die chicka... Ze kan er niks aandoen man dat ze er niks van weet....

On: Luister Van persie is gewoon eindbaas, ik zie huntelaar geen 22 goals maken in de OL noooit van zijn lang zal zijn leven ! dus V.persie altijd in de spits als je een opstelling maakt prijkt zijn naam als eerste met gouden letters in de opstelling.

1 maart 2012 om 17:05

Rijkesjeik- v Persie eerste x in zn carriere een goed seizoen bij Arsenal. Het is toch duidelijk dat hij zwaar door de mand is gevallen bij oranje, of niet dan?
Bert v Marwijk laat zich zuigen door v Bommel, Kuijt en Persie..
Wat moet Huntelaar nog meer doen? De man staat op 31 goals bij oranje waarvan meer dan de helft als invaller.
V Persie juicht niet eens als Huntelaar scoort. Wat een afgunst

1 maart 2012 om 18:38

Ik ga het nu eens opnemen voor Shannon, want ja ze trapt soms open deuren in, maar ik vind dat ze soms ook zo haar bijdrage heeft, en om vrouwen geen voetbalverstand toe te dichten slaat ook nergens op want die zijn er echt wel! Vind dat Shannon de laatste tijd veelsteveel gezeik over haar heen krijgt.

1 maart 2012 om 18:43

Zeker. Over de meeste zogenaamd 'nutteloze' reacties wordt nooit iets gezegd, maar als het een vrouw is (alhoewel het natuurlijk ook een man kan zijn die eens een onderzoekje naar seksisme doet) gebeurt het constant!

1 maart 2012 om 20:17

Trollers gonna troll...

1 maart 2012 om 21:41

Inderdaad, dat is het Healer. Perfect verwoord.

1 maart 2012 om 18:15

Hij is onmisbaar voor Schalke dus ik denk dat Stevens hem geen wissel zet. Tevens valt de blessure wel mee dus ik ga er van uit dat hij gewoon meespeelt.

Daar had Sonck destijds bij Ajax ook last van! Oh wacht...die scoorde ook nooit

Ben blij dat het minder erg is dan de meesten dachten. Zag er niet al te fraai uit. Iemand al een idee hoe het met Smalling gaat?

1 maart 2012 om 15:05

''net als Huntelaar werd Smalling naar het ziekenhuis gebracht. Zijn toestand is vooralsnog onbekend. Stuart Pearce, de keuzeheer van de Engelsen, hoopt dat het meevalt: ''het zag er aanvankelijk vreselijk uit. Gelukkig was Chris toen hij van het veld werd gedragen voldoende bij de les om met ons te praten. Ik hoop dat het allemaal meevalt.' (kortom) onduidelijk.

1 maart 2012 om 15:11

Smalling heeft alleen een hoofdwond. Verder geen klachten en achteraf viel het dus gelukkig mee

1 maart 2012 om 18:17

Bij Smalling viel het achteraf ook wel mee. Hij heeft volgens mij alleen maar een hoofdwond opgelopen. Ik vreesde zelf voor erger omdat ze zijn nek stil moestten houden.

dat was wel even schrikken maar ik vraag me af hoe het met Chris Smalling gaat, hij was helemaal out het leek net of die het licht al zag;. vind het zeer spijtig voor hem als je op zo'n jonge leeftijd al (hoop van niet) iets zwaars oploopt prima verdedeger en hoop dat die weer snel hersteld.

The Hunter natuurlijk ook!

Gelukkig hebben we camerabeelden.

1 maart 2012 om 18:18

Nou, ik weet niet of je er blij mee moest zijn om te zien wat er gebeurde

Ik dacht het dat hij zijn neus weer opnieuw had gebroken maar gelukkig is dat niet zo.
En ik dacht ook dat hij na de botsing een tand miste maarja,
Ik schrok natuurlijk dat ie bleef liggen met gras in zijn mond maar enkele minuten laten zou die ook weer gewild hebben om te spelen.
Gelukkig heeft ie niks ernstig!

Hij mist ook een voortand toch? toen hij naast van marwijk liep bij de lijn zag ik dat hij er 1/2 kwijt was? Prima spits trouwens bij de goal van Robben ook perfect weggelopen

1 maart 2012 om 15:07

Volgens mij was dat gewoon aarde, hij had immers een flinke graspol in zijn mond.

Is zijn voortand nou ook gebroken??

1 maart 2012 om 15:44

Ik geen enkel bericht wordt er iets gemeld over zijn tanden.

had hij nou een tand eruit of leek dat zo? Ik heb het nog nergens gelezen dat het wel zo is.

Huntelaar wat overtuig je mij toch keer op keer dat jij in de basis hoort te staan. Van Persie is een wereldspeler maar niet in ons systeem. Dat is nu wel duidelijk.

Toen Huntelaar er in kwam begonnen we pas echt te voetballen. Die man heeft maar weer 14 minuten nodig en hij doet gelijk 2 of 3 goede dingen. De cijfers liegen er niet om. Huntelaar schiet ons naar die beker waar we allemaal zo naar verlangen!

Stekelenburg
Van der Wiel
Heitinga
Matthijsen
Pieters
Van Bommel
De Jong/ VdV
Afellay
Sneijder
Robben
Huntelaar
1 maart 2012 om 15:11

Jammer dat je Afellay erin zet. Dit jongen wordt erg overschat. Op een voorzet tegen Real na heeft ie nog niets laten zien bij Barca. Zet op zijn plek Van Persie en je opstelling lijkt me klaar voor het EK

1 maart 2012 om 15:16

Jammer en overschat?
Heeft die jongen je alleen bij psv al niet overtuigt en bij het Nederlands elftal die x dat die op die positie stond? RvP kan je er idd ook neerzetten maar ben gewoon bang dat hij te veel naar binnen trekt en het dan weer niet gaat lopen. Hoe goed Van persie ook is, hij past niet in dit systeem. Een fitte afellay hoort daar te staan en anders moeten we hopen dat een narsingh, Ola john of Boerrichter op staat. Als het maar geen dirkie ku*t is.

1 maart 2012 om 15:22

Bij Barca speelde hij voor zn blessure vaak op de flanken. Maar vind m daar gewoon niet tot zijn recht komen. Is niet snel, probeert altijd met een schaar zn mannetje voorbij te gaan en hij weinig scorend vermogen. Van Persie daarentegen heeft meer variatie in zn passeerbeweging is snel en heeft scorend vermogen. Het enige nadeel is dat Robin liever in de spits speelt, maargoed Afellay speelt liever op 10. Wat betreft te veel naar binnen trekken is niet eens zo'n nadeel als het maar niet contsant gebeurt. Maar naar binnen trekken en schieten kan juist een groot wapen zijn van Van Persie

1 maart 2012 om 15:37

Die (dit) jongen wordt helemaal niet overschat, anders zou hij niet bij de beste club ter wereld spelen. Als je Iniesta, Xavi, Busguets, Villa en Pedro voor je hebt...wat verwacht je dan? Stuk voor stuk wereldkampioenen en sommigen wellicht de besten ter wereld op hun positie.
Iedereen riep en roept nog steeds dat hij bij een voetballende team als Arsenal meer kans op spelen heeft. Hoe dan? Is Arsenal ook overschat? Blijkbaar is het toch een jongen met genoeg voetbalkwaliteiten.
Van Marwijk heeft keer op keer gezegd dat Afellay een sleutelspeler is voor het Nederlands elftal. Dat zeg jij of ik niet achter het beeldscherm, maar de bondscoach himself die 2e op een WK is geworden....
Weet je wat jij overschat? Je voetbalkennis..

Huntelaar bewijst keer op keer dat hij de beste afmaker is in de 16, waar was Robin gister? 2 a 3 aanvallen en hoppa de bal licht al in het net...met dit keer heel ongelukkig een grove hap van het gras in zn mond.

1 maart 2012 om 15:59

Ik zeg niks over zijn medespelers bij Barca. Of over dat ie dan wel of niet wissel speler is daar. Ik zeg alleen dat hij nog niet zo veel heeft laten zien dan veel mensen hier beweren en dat hij dus wat overschat wordt.
Dan begin je over Arsenal en kans op spelen.. Geen idee wat dat met mijn post te maken heeft.
Ik geloof je als je zegt dat Van Marwijk heeft gezegd dat hij Afellay als een sleutelspeler ziet. Maar dat zegt hij ook over Dirk Kuyt om iemand anders te noemen.
Dan kom je met een persoonlijke aanval....
En daarna ga je me vertellen dat Huntelaar het beter doet dan Van Persie in het Ned elftal. Terwijl ik dat ook vind en het dus totaal niets met mijn post te maken heeft.
Jammer

1 maart 2012 om 16:14

afellay is niet overschat hoor. heeft veel snelheid, dreiging, goede actie, goede techniek en kan goed in-een-keer tikken.

stekelenburg
van der wiel
heitinga
mathijsen
emanuelson
van bommel
v.d vaart
afellay
sneijder
robben
van persie
1 maart 2012 om 16:40

En wat heeft hij voor op Van Persie op de flank? Daar ging de discussie over

1 maart 2012 om 16:54

Afellay is volgens mij nog nooit een vaste basisspeler geweest bij Oranje. HIj zal vast wel eens in de basis gestaan hebben, maar dat had meer te maken met blessures van anderen. Nu is die jongen tijden geblesseerd en zou hij opeens een basisspeler zijn? Vind ik vreemd. Doe mij maar zo dan met v persie op de flank. Hij zal zich maar in die rol moeten schikken en moeten beseffen dat Huntelaar in dit oranje beter tot zijn recht komt

Stekelenburg
vd Wiel
Heitinga
Mathijssen
Pieters
de Jong
v Bommel
Robben
Sneijder
v Persie
Huntelaar
1 maart 2012 om 18:43

Afellay is een stuk sneller dan van Persie. Hij speelt ook bij zijn club Barca als buitenspeler, van Persie niet. Van Persie haalt de snelheid uit de aanval, omdat hij op een slome wijze de hele tijd naar binnen wil trekken, terwijl Afellay in één keer weg is. Kortom, Afellay veroorzaakt een stuk meer onrust in de verdediging. Het blijft afwachten natuurlijk in hoeverre de spelers fit zijn...

1 maart 2012 om 19:50

ja maar je begon met afellay is te overschat en daar reageer ik op slimmerd!

1 maart 2012 om 15:15

dat is indd de perfecte opstelling, nu alleen nog een echte goede linksback zoals van bronckhorst was

1 maart 2012 om 15:21

Heb je gister van Aanholt gezien? Dit is wellicht een optie voor de toekomst. Hij is snel, technisch, rustig aan de bal en heel gedreven. Hij was de beste man op het veld tegen Schotland. Ik denk dat hij op het moment fysiek nog iets te kort komt maar denk dat dit een hele goede gaat worden. Als hij zich zo doorontwikkelt dan kan die misschien nog een uitnodiging verwachten voor de volgende oefenwedstrijden.

1 maart 2012 om 15:49

Dat Huntelaar als centrumspits opgesteld moet worden ben ik met je eens. Maar ik zou van Persie op rechts zetten en Kuyt, die de laatste tijd geen deuk in een pakje boter trapt op de bank zetten. Kuyt liep gisteren Sneijder en van Persie veelvuldig voor de voeten. Er ging bijna niks over rechts, geen 1 actie! Met van Persie op rechts krijg je meer voetbal op rechts en dan heb je dreiging van beide flanken. Ben benieuwd wanneer Bert die oogkleppen eens af doet want op het EK ga je niet ver komen als je zo blijft spelen.

1 maart 2012 om 16:16

Haha weet je wat het beroerde van het hele verhaal van jou is alhoewel ik het wel helemaal met je eens bent is dat de assist op Huntelaar van de rechterkant kwam met Kuyt als aangever

Ja ik heb misschien afellay maar Van Persie kan natuurlijk ook. Ik ben bang dat Van Persie misschien teveel ego heeft om buiten de spits te staan nu die het zo geweldig doet bij Arsenal. Kan ook zijn dat ik het mis heb hoor. We kunnen het wellicht proberen in de volgende oefenwedstrijd. mja wie zijn wij he. De bondscoach zou kuyt wel weer opstellen.

1 maart 2012 om 16:11

van persie past wel in dit systeem maar sneijder absouluut niet, gisteren tegen engeland wou die volgens mij de bal van de jong en van bommel komen ophalen of hij wou op hun positie staan. hij stond bijna de hele tijd op maar 5-10 meter van die 2. ook duurde het veel te lang als hij aan de bal was. zo kwam van persie te vaak alleen te staan. vooral als je dan ook nog kuyt heb op rechts. ik ben fan van kuyt en heb veel respect voor hem maar hij hoort eigenlijk ook niet in de basis. hij kan geen tegenstander passeren en zakt ook steeds te vaak in en ging gisteren te vaak naar de plek van sneijder ongeveer daardoor hield ie het veld niet breed. helaas heeft kuyt zijn beste tijd bij oranje al gehad. als invaller kun je nog wel zeker wat aan hem hebben.

1 maart 2012 om 16:20

Sneijder niet in het systeem? de man van vorig wk en ek met minimaal 5 doelpunten? De man die eigenlijk de beste speler was van dat jaar? Mijn collega roept dit ook steeds. Dit slaat eigenlijk gewoon nergens op gezien de prestaties van Sneijder op het toernooi. Iedereen heeft een mening natuurlijk maar dit gaat er bij mij gewoon niet in.

Als je kijkt naar Sneijder hoe snel hij de bal rond laat gaan en wat voor geniale passen op maat hij eruit gooit dan kan je gewoon niet om hem heen.

Mja mensen zitten te zeggen dat Sneijder en vdv niet samen kunnen maar ik denk juist dat sneijder en rvp niet samen kunnen.

1 maart 2012 om 17:18

vorig WK en dat jaar.. Ja, en we zijn nu 2 jaar verder vriend en hij heeft sinds het WK niks meer gepresteerd.. Bij Inter speelt ie nu waardeloos.. Gister tegen Engeland kwamen de passjes over 5 meter leuk aan maar elke steekpass of dieptepass kwam bij iemand in een wit shirt aan..

Ik vind dat Sneijder te veel krediet heeft opgebouwd in het succes jaar van Mourinho en Oranje en dat ie daarom nu nog in de basis staat. Bertje hoopt gewoon op de oude Sneijder. Die zie ik alleen niet meer.

1 maart 2012 om 19:48

Vorig wk ja, maar we zijn nu 2 jaar verder en speelt bij lnter bij lange na niet meer zo goed en is vaak geblesseerd. maar ik vraag me af of je gisteren de wedstrijd had gezien. dan zag je duidelijk dat sneijder bijna op de plek van van bommel en de jong speelde dan dichter bij van persie. ook duurde het veels te lang dat hij een bal speelde en gisteren zag ik een goede steekbal maar die was net te hard voor boulahrouz. sinds dat goede seizoen is hij op zoek naar zijn oude vorm en is het wachten wanneer hij weer eens van die mooie steekpassjes begint te geven.
ook kan je makkelijk om hem heen, als je van der vaart op de positie zou zetten zou er meer gevoetbald worden in teambelang. van der vaart is ook een mooiere voetballer om naar tekijken.
sneijder wil het liefst bij vrije trappen van 30/40 meter op goal jagen dan mooi voorzetten. sneijder is te veelbezig met zijn eigen succes en het spel naar zijn hand toe te trekken.

1 maart 2012 om 16:53

Mooie opstelling, alleen op de linksback positie hopo ik iemand anders te gaan zien. Kan Urby daar spelen? Verder zou ik alleen nog Affelay en Robben omwisselen.

1 maart 2012 om 21:12

ik ben het deels met je eens Hunterlaar heeft in 15 min laten zien dat hij beter in oranje speelt dan vpersie maar om hem nu af te schrijven???

ik zou proberen een systeem te vinden waarin ze allebij renderen.
je moet je niet vergissen in een 4-3-3 systeem zelfs zlatan kwam niet 100% uit de verf bij ajax in het 4-3-3.

een 4-4-2 lijkt me ook een optie zeker als robben weer eens geblesseerd raakt.
met v/d wiel en urby op de backs heb je dan spelers die de hele vleugel kunnen bestrijken.
mocht robben wel fit zijn Sneijder op plek affelay. Van persie dan om 10 en robben en hunter in de spits

steek
v/d Wiel
heitinga
mathijsen
urby
bommel
affelay
v/d Vaart
sneijder
huntelaar
v Persie

Vonden jullie ook niet dat Smalling hier een ongeoorloofd risico neemt? De bal lag al bekant tegen het net toen hij het hooft van KJH raakte

1 maart 2012 om 15:11

Ja maar je moet je ook afvragen of hij die controle toen nog over zichzelf had, zo zwevend in de lucht. Het lijkt mij in ieder geval gewoon een noodlottig ongeluk.

1 maart 2012 om 15:12

Mee eens, het leek wel of Smalling met zijn ogen dicht kopt ofzo? Huntelaar was echt stukken eerder en net zoals je normaal een been kunt intrekken, zo kun je ook je kopbeweging inhouden. Hij vloog er gewoon nog vol in.

Hij wil deze blessure natuurlijk ook niet oplopen of uitdelen, dus volgens mij gewoon een gebrek aan inzicht, hij kopt met zijn ogen dicht of het is een idioot.

1 maart 2012 om 15:12

Risico? Waar heb je het over. De beelden laten duidelijk zien dat ze het kopduel aangingen en Huntelaar had de bal al tegen het hoofd gezet toen Smalling er nog aan kwam. Dit soort acties gaan in minder dan een seconde en ik kan het hem ook dan niet kwalijk nemen.

1 maart 2012 om 15:19

Kom op dit was gewoon een duel. Dit zijn dingen die kunnen gebeuren en risico's zijn er altijd. En wat ongeoorloofde betreft, daar is geen maatstaaf voor.

Weet iemand hoe het met Chris Smalling gaat, die moest er met de brancard er af gaan.

Kuijt schoot op doel en Huntelaar zag zijn vriendin in de tribune van daar de sprong Deze goal was per ongeluk gemaakt.

Ik kan mij er ook niks meer van herinneren! maar dat kwam niet door een ongelukkige botsing!

1 maart 2012 om 15:55

Omdat je anti-voetbal bent en niet hebt gekeken?

1 maart 2012 om 16:09

nee, er staat 2 keer anti, dus ik ben anti, anti snap je! tegen mensen die alleen clubs haten ipv van een club steunen!

OT: Huntelaar moet in de basis!

hopen dat ie nog een weekje niet kan voetballen # niks persoonlijks

Wat heb ik toch een schijthekel aan dit soort interlands. Nu is Hunterlaar voor Schalke geblesseerd, Smailling voor Man utd, Gerrard voor Liverpool en Sturridge voor Chelsea.

Moet een keer ophouden met dit soort interlands vooral in deze periode.

Djokovic nam een hapje gras nadat ie Wimbledon won, maar dit vond ik toch wel een hele rare manier om je vreugde te uiten.

Gelukkig staat het op video, kan die zijn goal toch nog even zien.

"in eerste instantie werd nog gevreesd voor een gebroken neus en een hersenschudding,maar dat blijkt niet het geval "

Of ik begrijp het niet helemaal goed of het klopt niet. Als Huntelaar niet op zijn minst een lichte hersenschudding heeft dan eet ik mijn schoenen op. Kan toch helemaal niet. Hij kan zich niets herinneren van de goal, pas toen hij in de kleedkamer een beetje bij kwam. Heeft nog steeds hoofdpijn maar geen hersenschudding. Dat denk ik ook wel ja. Misschien bedoelen ze dat hij niet allebei heeft en is het ongelukkig geformuleerd.

een wonder dat er geen hersenschudding is, wat een klap was dat zeg. (klopt het wel? lichte hersenschudding is wel het minst dat je kan hebben lijkt me maar goed, ik ben de dokter niet die huntelaar onderzocht heeft natuurlijk, bovendien ben ik niet eens een dokter...)
maar het is voor mij wel duidelijk wie er hoort te spelen hoor, in dit systeem is dat overduidelijk huntelaar al vind ik het nergens op slaan dat je met 2 controleurs speelt en dan ook nog eens met kuyt op de vleugel die steeds veel mee verdedigt.
leuk hoor die zogenaamde balans maar nu is het team juist totaal niet in balans, veel te verdedigend!

Voor van persie is er geen ruimte in dit systeem. in een 4231 opstelling heb je een killer voor de goal nodig, juist Kjh.

Vorm
VDW
Heitinga
Mathijsen
Drenthe
Strootman
VDV
Robben
Sneijder
John
Hunt
1 maart 2012 om 15:47

Je bent echt van god los als je een speler van Twente verkiest boven de aanvoerder van Arsenal en tevens 1 van de topscoorders in de Premier League. Waar is van Bommel? Waar is de Jong? Waarom Drenthe LB?

Je hebt er wel een zooitje van gemaakt zeg

1 maart 2012 om 16:04

ik zou het zo wel een keer zien,met spits, schaduwspits en geen sneijder op
10 maar van de vaart (seedorf laatste halfuur), met 1 cvm

Stekelenburg
Van der Wiel
Heitinga
Matthijsen
Pieters :(
Bommel/Jong
VDV/Seedorf
Robben
Van Persie
Affellay
Huntelaar
1 maart 2012 om 16:19

seedorf speel al jaren geen interlands meer voor nederland, komt door van basten en bij van marwijk is hij ook niet in aanmerking gekomen.

1 maart 2012 om 16:39

Ik zeg niet dat dit de opstelling moet worden of wat dan ook, maar in deze opstelling gaat het beter functioneren als met Mvb/kuyt/rvp

Van bommel is te oud, dus zie ik graag strootman op zijn plek, ook aanvallender
Kuyt gaan we het niet eens over hebben
Drenthe LB met John voor hem, geloof mij dat wordt magic. Huntelaar krijgt minstens 10 bruikbare ballen vanaf links dan per wedstrijd

Zou het gewoon wel een keer zo willen zien.

1 maart 2012 om 19:56

wil je soms in de kwartfinale uitgeschakeld worden? john moet het nog eerst waarmaken in oefenwedstrijden van nederland en strootman is nog niet goed genoeg tegen de toplanden, daar hoort van bommel te staan. en drenthe linksback? zou kunnen maar ik heb het idee dat hij daar geen trek in heeft en hij heeft dat al een aantal jaren niet meer gedaan

1 maart 2012 om 20:49

Van Persie moet gewoon lekker op een van de drie posities achter de spits spelen. Daar heeft hij in Oranje z'n beste wedstrijden gespeeld én veel gescoord. Er wordt de laatste tijd gedaan alsof hij niet tot zijn recht komt in Oranje, maar hij heeft prima wedstrijden gespeeld, maar dan vooral vanaf rechts. Op die positie heeft hij ook veel meer vrijheid om te wisselen met de andere twee aanvallende middenvelders. Als je écht een dynamische aanval wil moet je met Affelay, Van Persie en Robben achter Huntelaar gaan spelen. Dan heb je drie spelers die constant van positie wisselen. Sneijder is wat dat betreft statischer. Die blijft in de as.

Niet dat Van Marwijk zo zal gaan spelen. Die blijft vasthouden aan Sneijder. Ergens ook wel weer terecht... als het bij hem begint te lopen dan beslist hij wedstrijden voor je. Alleen dan moet wel het team om hém draaien en dat is zonde als je nog een aantal klasbakken hebt.

En dan heb ik het niet eens over het feit gehad dat Van Persie in de spits wél zal renderen als Van der Vaart achter hem staat. Zó veel opties.

Stekelenburg
Van der Wiel
Boulahrouz
Heitinga
Pieters
Van Bommel
De jong
Affelay
Van Persie
Robben
Huntelaar

Ik snap het niet. Hij heeft alleen last van z'n hoofd en een opgezwollen neus? Wat gebeurder er dan na die kopstoot? Het leek wel of ie niet bij bewustzijn was. Hij had gras in z'n mond en hield z'n handen als een zombie in de lucht. Wat was dat?

1 maart 2012 om 15:45

Hij was ook buiten bewustzijn. Zoals de tekst al verklaard. Hij heeft er allemaal niks van meegekregen.

1 maart 2012 om 15:54

Okee, bedankt. Het leek me alleen niet zo slim dan van die scheidsrechter om meteen aan hem te zitten. Maar ik heb daar ook niet zoveel verstand van.

Hoofdpijn, doelpunt niet herrineren. Lijkt mij toch verdacht veel op een hersenschudding.

Een ding is zeker. Huntelaar moet in de spits bij Nederland!!
Van Persie heeft al zoveel wedstrijden niet veel goeds gedaan bij Nederland, overigens wel bij Arsenal maar die spelen een ander systeem! Ik ben er van overtuigd dat Van Persie meer kwaliteit heeft, maar Huntelaar is een killer in de 16. Dat hebben we juist nodig in ons systeem!! Huntelaar kan de topscorer van het WK worden als hij iedere wedstrijd in de basis staat.

Dit is de opstelling voor het Wk.
Je moet alleen even kijken of je Robben en Affelay niet omwisselt en op de voorzet gaat spelen. Voorde rest is dit perfect

Steek
vd Wiel
Heitinga
Mathijsen
Urby
van Bommel
Strootman
Robben
Sneijder
Affelay
Huntelaar
1 maart 2012 om 16:06

geen de Jong
Urby?
Strootman?
ik zeg strootman eruit, wisselen voor Vdv/seedorf
Sneijder voor van Persie
en van Bommel of de Jong CVM

1 maart 2012 om 20:39

Strootman doet het sinds zijn debuut perfect bij het Nederlands elftal. Stond gister tegen Engeland niet in de basis, omdat hij niet echt super in vorm is. Daarom kwam Nigel de Jong, Seedorf speelt niet in het Nederlands elftal, en Van der Vaart kan niet uit de voeten op die positie, van der Vaart moet, al zou hij in de basis staan, lekker op de plek van Sneijder. Als Emanuelson zich richt op linksback, zou dat wel een verbetering zijn anders inderdaad Pieters. van Persie om Huntelaar heen kan wel, maar als Sneijder zijn vorm terug krijgt, krijgt hij toch echt de voorkeur boven RVP van mij.

1 maart 2012 om 16:58

Huntelaar zal nooit topscoorder kunnen worden op het EK als Van Marwijk zo blijft spelen. We hebben gezien wat Huntelaar kan brengen tegen teams die offensief spelen zoals Brazilië, Duitsland en Uruguay. Kan geen bal vast houden voor zijn medespelers, is niet zo sterk in de kaats en heeft niet de geweldige looplijnen als die van Van Persie.

1 maart 2012 om 18:51

Het verschil tussen de eerste helft en het kwartier dat Klaas spelen was onwerkelijk groot, en ook in andere wedstrijden heeft Klaas-jan bewezen beter in het systeem te passen dan Robin en dan kom jij met deze reactie. Hoe vaak moet het nog mis gaan met van Persie in de spits voordat jij dit ziet?

Van Persie op de vleugel of een ander systeem, dat is de oplossing!

1 maart 2012 om 19:04

ja maar gisteren had dat dus echt totaal geen ene k*t te maken met "de hunter"

Nederland speelde in de eerste helft veel verdedigend, met Sneijder vaak op eigen helft.. vervolgens spelen ze in de 2de helft aanvalender en scoren ze
dit is totaal niet te wijten aan Huntelaar (ik zou durven zweren dat als je Huntelaar in de eerste helft liet spelen en RVP de 2de, dan had RVP gescoort en niet Huntelaar.)

daarbij valt het me de afgelopen jaren zoiezo op dat Nederland vaak beter speelt in de 2de helft....

Vervelende botsing voor die 2, voor het zelfde geldt was hij buiten bewust zijn geraakt in de lucht en komt hij ongelukkig neer. Dan was je verder van huis geweest. Gelukkigmis het allemaal minder erg dan het leek, want het zag er echt pijnelijk uit,

Het begint duidelijk te worden dat voor de teamcohesie een Huntelaar beter past dan v Persie. Ik denk dat Kuijt eruit moet en daar moet v Marwijk hete eens met v Persie proberen.

Waarom niet gewoon 4-4-2 spelen in een ruit?

en dan sneijder achter de spitsen en robben die dan ook meer mee verdedigt zoals gister,

OT: Gelukkig dat er niks aan de hand is met hem! weet iemand ook hoe het met smalling gaat?

steek
wiel
heitinga
matthijsen
pieters
afellay
bommel
sneijder
robben
huntelaar
RVP
1 maart 2012 om 16:48

Waarom zou iedereen Afellay opstellen?
Die jongen was voor zijn blessure al geen basisspeler en moet dat nu opeens wel zijn?
Ik vind het een goede speler hoor, maar toch nog niet voor de basis, wellicht na het ek, mits hij daan meer gaan spelen toekomt bij barca of elders.

Hopelijk gaat het goed met hem en ook met Smalling want het zag er niet best uit.

Off: Ik zat eens te denken. Zou Nigel de Jong niet centraal kunnen staan in de verdediging? Waar is de Jong in verdedigens opzicht minder in dan Mathijsen? Alleen in koppen misschien, maar de Jong is sneller, heeft een betere tackle en voetballend vermogen. Dan kan je met een blok met Van Bommel en Van der Vaart spelen. Je moet tegen de meeste teams zelf het initiatief nemen en met Heitinga en Mathijsen lukt dat niet, met de Jong heb je nog voetballend vermogen vanuit achteruit.

Tegen 9 van de 10 elftallen kan je gewoon met dit elftal spelen lijkt me. Alleen tegen Spanje of Duitsland moet je misschien meer zekerheid inbouwen, maar ik vind dit geen vreemde gedachte, wat dachten jullie hiervan?

Stekelenburg
Van der Wiel
Heitinga
de Jong
Pieters
Van Bommel
Van der Vaar
Afellay
Sneijder
Robben
Huntelaar

Het moge duidelijk zijn, dat onze Klaas-jan ondanks deze pech zichzelf wederom heeft bewezen in het shirt van Oranje. Waar v Persie nu al jarenlang een basisplaats geniet in het Nederlands-elftal lijkt het me nu toch duidelijk dat de spits-positie in het Oranje op dit moment maar voor 1 iemand is weggelegd: Klaas Jan Huntelaar.
v Marwijk gaf aan een man moet te zijn, en gewoon te moeten kiezen voor 1 van beide spitsen, omdat hij niet van zijn systeem wil afwijken. Dat mag.
Nu het wederom is gebleken de Hunter het beter doet in dit team, lijkt het mij dat Huntelaar de spitspositie vast moet bezetten en dat v Persie op de bank plaats mag nemen, ondank zijn geweldige prestaties bij Arsenal. Als hij zich kan en wil aanpassen zou hij eventueel als links of rechtsbuiten alsnog aan de bak kunnen, als hij dat niet wil, is de bank de enige plaats voor hem, helaas maar waar.

1 maart 2012 om 16:55

Zo geweldig doet Huntelaar het ook alweer niet vind ik. Hij is een goede spits maar moet gewoon bij neerleggen dat Van Persie de betere is. Van Basten zei dat zulke dingen gewoon eenmaal gebeuren en moet erkennen dat Van Persie beter is.

Van Persie had gister gewoon geen kans tegen de Engelsen. Als er een drie mans dekking in je nek hijgen zal geen enkele spits kunnen exceleren. De Engelsen en elke andere speler is veel banger voor Van Persie, je zag nadat Huntelaar in de spits kwam dat de Engelsen naar voren durfden te voetballen en waardoor ruimtes onstonden. De team moet gewoon om Van Persie heen gebouwd worden, dan krijg je tenminste fris, aanvallend en dominant voetbal zoals de Duitsers en de Spanjaarden spelen. Speel je met Huntelaar dan zul je dat niet bereiken. Soms moet je offers brengen en daar hoort Kuyt, Van Bommel, Pieters en Huntelaar erbij. Hopelijk ziet Van Marwijk dat ook een keer in.

1 maart 2012 om 17:04

Het probleem wat ik vooral zie is dat het elftal niet helemaal 100% met elkaar kan spelen. Ik zie er koppeltjes in. Sneijder doet t goed met Robben en Huntelaar. V persie doet t goed met vd Vaart en Afellay.

Ik denk mocht je het ek willen winnen, moet je dus of Sneijder of van Persie eruit laten.
Wij hebben daar denk ik een verschillende mening over. Volgens het systeem dat nu gehanteerd wordt werkt het gewoon niet met v persie. Ookal is van Persie een betere spits dan Huntelaar, ik zou toch hunter kiezen.

Overigens snap ik niet dat je Bommel eruit wilt halen. Zeer nuttige speler, die door zijn inzicht verdedigend veel goed werk verricht. Kuyt mag van mij ook inpakken. En voor Pieters hebben we nu eenmaal niet een echt beter alternatief.

1 maart 2012 om 17:10

Sneijder mag je ook wel aan dat lijstje toevoegen en vervangen door vd Vaart, mits fit natuurlijk. Wat liep Sneijdertje er weer bij als een enorme zak hooi. Heb hem niet een keer mee zien verdedigen, zelfs niet als hij zelf de bal weer eens verspeelde.
Ook Boula doet zijn best, maar is toch gewoon heel erg beperkt als vleugelverdediger in dit systeem. Pieters staat er bij gebrek aan beter en zie dan liever Urby nog daar aangezien die voetballend/aanvallend nog wat kan toevoegen
Heitinga lijkt tegenwoordig wel op Schwarzenegger en dat is terug te zien aan zijn draaicirkel. De rest van het lijstje volledig mee eens.

Hij kan beter niet meespelen tegen SC Freiburg dan is hij fit genoeg voor de volgende match.
Hij moet gespaart zijn voor het EK.

Puike goal anders !
Ach, een paar daagjes hopjesvla en KJH is weer de oude

Ik denk dat we niet zo erg gefocust moeten zijn op een positie. Zet Huntelaar op nr9, en de 3 daarachter maakt nietzoveel uit. Ze zijn onderhand zo aan elkaar gewend, en het zijn zulke klassevoetballers dat je met Vdv, Afelay, Sneijder, Robben en vpersie altijd wel 3 technisch begaafde jongens hebt lopen. Ik zou dus graag zien dat Kuyt eens op de bank begint en van Persie op de positie van Kuyt mag beginnen.

Hij kreeg ook een flinke klap.
En hoe hij daar toen lag na die botsing....
Echt eng man.
Ik hoop dat hij zaterdag gewoon mee kan spelen met Schalke.

zo moet oranje spelen!

van bommel vertraagt alleen maar, en onderschept ook niet meer zo veel als vroeger.
kuyt lijkt niet te begrijpen wat er gevraagt wordt op rechtsbuiten. hij speelt alleen teruguit en wanneer hij wel een poging tot aanvallen onderneemt verliest hij 9 van de 10 keer de bal.(ookal gaf hij een mooie assist bij het 2e doelpunt)
mathijsen is een degelijke verdediger, maar wordt steeds slomer. niet gek met zon leeftijd
Van der vaart en affelay vormen concurrentie voor sneijder en van Persie. aangezien van Persie lang niet altijd goed speelt. en sneijder de laatste tijd ontzettend lui voetbalt bij balverlies, en er ongemotiveerd bij loopt.
een hard werkende sneijder is wereld top
van Persie bij Arsenal is ook wereldtop
Hntelaar in de 16 is Wereldtop
een fitte Robben is wereldtop

Van der vaart en affelay zijn toppers, maar je kunt ze niet alle 6 opstellen.

Stekelenburg keept ontzettend matig bij as roma, hij heeft er dit seizoen al meerdere malen 4tegen gekregen tegen matige tegenstanders in de serie A, het ligt natuurlijk niet alleen aan hem maargoed ook gisteren kreeg hij amper ballen op doel maar kon wel 2keer vissen.

krul
van der wiel
heitinga
boulahrouz
pieters
de jong
sneijder
strootman
robben
van persie
huntelaar

Gelukkig valt het mee. het zag er verschrikkelig uit. Wel een mooi spitsendoelpunt, Een goeie vervanger voor Van Persie of als stormram bij een achterstand.

ik begin dit langzamerhand een beetje vervelend worden, want Huntelaar liep het veld af en Smalling lag half dood..

daarmee wil ik zeggen dat het me geen ene malemoer intereseerd wat Hunterlaar wel of niet heeft, ik wil weten hoe het met Smalling gaat!!! (ik schrok wel, maar toen hij weer liep, wist ik wel dat het opzich mee zou vallen)

daarbij voordat van Persie weer wordt uitgekotst (als spits in het NL elftal) Het Nlelftal speelt altijd beter in de 2de helft in de 1ste helft speelde Nederland veel verdediger (sneijder liet zich ver terug zakken etc.) in de 2de helft meer druk, maarja dan staat Hunterlaar in de spits.. ik zou het bijna durven zweren dat als je eerst Huntelaar laat spelen, dan had hij ook niet gescoort en dan van Persie in de 2de helft, dan had RVP gescoort.. dat was nou eenmaal de wedstrijd...

1 maart 2012 om 20:02

ik denk dat je gelijk hebt

Wat een opluchting zeg, was al bang dat we hem kwijt zouden raken. Ik geniet er natuurlijk altijd extra van als het Nederlanders zijn die het goed doen

Ging ook echt hard man, echt een eng gezicht toen hij zo half een beetje bleef liggen, leek alsof hij zich niet meer kon bewegen even.

Zo zou ik het eens graag willen zien.

Stekelenburg
vd Wiel
Mattijsen
Heitinga
Pieters
van Bommel
de Jong
Robben
Sneijder
vd Vaart
Huntelaar

ik zag hem he op tv ik dacht die man gaat dood ofzo ik schrok maar nederland heeft wel lekker gewonnen laatste minuut die schot van robben he leip!

Huntelaar wat een killer is dat zeg, voor mij nummer 1 voor de spits positie bij het Nederlands Elftal tijdens het EK. Met van der vaart naast van Bommel brengt het meer voetbal op het middenveld dan wanneer je de Jong of Strootman daar neer zet. De rechtsbuiten vindt ik dan de moeilijkste positie om die in te vullen. Kuijt speelt daar normaal maar die heeft geen dreiging in zijn acties en heeft geen passeerbewegingen in huis om zijn man voorbij te gaan.het is vooral een harder werker die nog wel handig gebruikt kan worden tijdens een EK. Affelay zou daar dan komen te spelen in mijn opstelling, maar toch is dat ook een risico, hij is nog aan het revalideren van zijn zware blessure en dan is het nog maar de vraag of hij de vorm heeft die hij bij Barca had. Hij begon daar eindelijk meer te voetballen. Dit zag je overigens ook in zijn wedstrijden die hij daarna speelde voor het Nederlands Elftal. Van Persie beland helaas op de bank, erg jammer want het is een ontzettend goeie voetballer. Je zou er nog voor kunnen kiezen om van persie van de zijkant te laten komen maar om Huntelaar goed te kunnen bedienen zou je buitenspelers moeten hebben die het veld breed houden en die een goede voorzet kunnen geven. Van persie zou veel naar binnen komen net als Robben veel doet, met 2 buitenspelers die naar binnen komen word het veel te druk in het centrum en kun je Huntelaar moeilijker bereiken om hem in scoringspositie te laten komen. Een Robben in vorm zou ik nooit wissel zetten (zeker als die net zo speelt als woensdag) dus daarom van Persie helaas op de bank.

Stekelenburg
V/d Wiel
Heitinga
Mathijssen
Pieters
Van Bommel
V/d Vaart
Affelay
Sneijder
Robben
Huntelaar

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren