Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Update: NEC huurt na Nijland opnieuw aanvaller van PSV

Laatste update:

PSV wist zich woensdag toch nog te verzekeren van Tim Matavz en daardoor is er geen plek meer voor Género Zeefuik. De aanvaller, die anderhalve maand geleden nog zijn handtekening zette onder een nieuw contract in het Philips Stadion, zal volgens het Eindhovens Dagblad voor een jaar verhuurd worden aan NEC. De beide clubs bevestigen echter nog niets op de officiële websites.

/

De 21-jarige Zeefuik werd door PSV al verhuurd aan FC Omniworld en FC Dordrecht en greep vorig seizoen zijn kans toen Jonathan Reis ernstig geblesseerd raakte. De aanvaller deed in zeven competitiewedstrijden mee en maakte het winnende doelpunt tegen Willem II, maar in de voorbereiding op het nieuwe seizoen wist Zeefuik geen basisplaats te veroveren.

De eenmalig jeugdinternational kwam dit voetbaljaar als invaller slechts een paar minuten in actie, tegen AZ, RKC Waalwijk en SV Ried, en zag de kans op meer speelminuten afnemen door de komst van Matavz. Zeefuik gaat daardoor tijdelijk verder bij NEC, dat eerder deze transferperiode nog een spits (Rick ten Voorde) verhuurde aan RKC Waalwijk.

Update 30 augustus 15:28 uur - NEC huurt na Nijland opnieuw aanvaller van PSV
NEC kan in het restant van het seizoen beschikken over Género Zeefuik. De Nijmegenaren bevestigen op de website van de club dat de aanvaller wordt gehuurd van PSV. "Met Género Zeefuik hebben we een speler in de selectie, die complementair is aan de andere aanvallers van NEC", meent technisch directeur Carlos Aalberts. "Hij heeft zich afgelopen jaar bij PSV goed ontwikkeld en we zullen er samen aan werken om deze lijn bij NEC komend seizoen door te trekken." PSV verhuurde eerder al Stef Nijland aan NEC.

Género Zeefuik komt tekort voor PSV

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Alleen maar goed voor zijn ontwikkeling! Succes zeefuik!

Edit: maar in de voorbereiding op het nieuwe seizoen wist Reis geen basisplaats te veroveren. ??? Gaat moeilijk he als die geblesseerd is, moet Zeefuik zijn?

31 augustus 2011 om 14:42

Is nog maar de vraag of hij een basisplaats krijgt bij Nec, ik hoop natuurlijk van wel maar dat gaat wel tenkoste van Platje.

Zeefuik wou dus verhuurd worden vanwege Matavz, maar wie word nu de 2e spits van ons?? Misschien Jurgen Locadia die het uitstekend doet bij Jong Psv, het is een beer en is ook erg lang..

Aanval van Nec

Nijland - Schone - George
-- -- Zeefuik - ---

niet verkeerd.

31 augustus 2011 om 14:45

Tweede spits? PSV heeft de afgelopen wedstrijden met een tweede spits gespeeld. Als Matavz niet speelt, gaan Lens of Toivoinen in de spits lijkt me.

31 augustus 2011 om 14:49

Toivonen in de spits gaat never werken, dat zag je in het begin van het seizoen hij is dat totaal niet gewend, hij scoort ook nooit in de spits maar juist op de 10.

Lens in de spits juah kan wel maar speelt echt tevaak Inzaghi achtig, elke wedstrijd 7 keer buitenspel ofzo wat soms 2 keer lukt om oog in oog de staan tegen de keeper..

Ik zou zeggen haal die Jorgen Locadia bij de selectie speelt erg goed bij Jong Psv, was ook de beste bij de Otten cup.

31 augustus 2011 om 15:08

Ja maar Lens is toch prima als 2e spits. Die hoeft geen wereldtopper te zijn, die moet er gewoon staan wanneer de 1e niet in actie kan komen. Daar vind ik Lens zeker wel goed genoeg voor. Alleen niet goed genoeg als eerste spits nee.

31 augustus 2011 om 15:10

@suysiem Toivonen is geen spits, wil niet in de spits spelen en hoort daar niet te spelen houdt daar nu eens mee op!

31 augustus 2011 om 15:23

@ entombed

'houd daar nu eens mee op'.... ??

Neem het me niet kwalijk dat ik als Ajacied op z'n minst een onvolledige kijk op de (on)mogelijkheden van PSV spelers heb. Dus je reactie is een beetje extreem.

Wat ik maar wil aangegeven is dat PSV de afgelopen weken bewezen heeft dat het probleem van een tweede spits niet zo groot is. Zet Lens er in, en Mertens legt er 3 in.

31 augustus 2011 om 15:55

je weet dat psv toivonen haalde als spits? wil nog niet zeggen dat hij niet veel beter is op 10 hoor..... hou daar nou eens mee op! tis wel een spits!

31 augustus 2011 om 22:52

Misschien die Betancourt al, een paar wedstrijden wennen bij jong psv en daarna als het nodig is 2de spits van psv.

31 augustus 2011 om 22:52

Jurgen Locadia, opgeleid door Willem II en vorig seizoen weggeplukt door pisvee. Wat heb ik toch een schijthekel aan dat wegkapen van geweldige talenten door 'topclubs'. Laat ik het zo zeggen: clubs die in Nederland hoger aangeschreven staan. Zelfde geldt voor Virgil van Dijk. Ook afkomstig van Willem II en die gaat komend jaar de revelatie worden in Groningen.

Maatregelen knvb, Maatregelen!

31 augustus 2011 om 14:44

Jammer dat er op deze manier vrijwel geen enkele speler uit de jeugd van PSV kans maakt op speeltijd in het eerste. PSV heeft nu een prima elftal, maar op Labyad na (die nu weer gaat banken) geen jeugdspeler die minuten kan maken.

31 augustus 2011 om 14:44

Bouma is ook eigen jeugd.

31 augustus 2011 om 14:47

Tamata ook. Daarnaast zullen al die spelers die nu uitgeleend zijn volgend jaar een geode kans maken op een plek bij het eerste, in het veld of op de bank. (zoet, Mokthar enz)

31 augustus 2011 om 14:50

Zeefuik komt van Ajax af.

31 augustus 2011 om 14:49

Eigen jeugd van 15 jaar geleden. Je snapt hopelijk wel wat Suy Siem bedoelt met eigen jeugd. Spelers die niet kunnen doorstromen uit de jeugd. Maar goed PSV is nooit echt een club geweest met een goede jeugdopleiding.

31 augustus 2011 om 15:09

Maar is dat wel zo? Lijkt me niet dat het zeker is dat Labyad de bank op gaat, kan net zo goed Lens zijn. En voor de rest worden aardig wat jeugdspelers uitgeleend dus wellicht kun je daar volgende jaren meer mee.

31 augustus 2011 om 15:57

bouma (zou je erbuiten kunnen laten omdat die niet echt jeugdig meer is) labyad,ojo,wuytens(als hij weer oke is)tamata . en dan zou ik jongens als depay nog niet noemen, of verkoelen.

31 augustus 2011 om 16:54

Het is wel jammer dat er geen ruimte meer is voor de aigen jeugd, maar nar mijn mening is Zeefuik echt te min voor Psv. Zeker als je Matavz en Lens hebt lopen (spelers die in de spits kunnen spelen).

Beter voor alle partijen denk ik, Zeefuik zou weinig aan spelen toekomen en kan zich nu ontwikkelen op eredivisie niveau. Nec heeft een extra spit die best een goaltje kan maken en psv krijgt over een jaar een betere speler terug.

Hele mooie club voor hem om zich te ontwikkelen! En hij kent Nijland natuurlijk ook van Psv.

Mooi voor hem. Nec is een mooie club om veel aan spelen toe te komen en je door te ontwikkelen.

Snap er geen zak van. Een fysieke spits hebben we nodig. Iemand die kopduels aangaat en een bal kan vasthouden.

En dat het om een huur gaat staat me ook totaal niet aan. Mag toch wel hopen een optie tot koop....

31 augustus 2011 om 14:43

Zeefuik heeft genoeg body om duels aan te gaan. Koppen is een ander verhaal misschien, maar fysiek is deze jongen al best ver.

Zet hem op Zeefuik, vind hem echt een beer met een fantastische uitstraling!

Lijkt me eerlijk gezegd een prima aanwinst. Komt net wat tekort om bij PSV serieus mee te doen, maar kan voor NEC van waarde zijn.

Reis wist geen basisplaats te veroveren? Zeefuik bedoelen ze zeker? Ik heb niet veel van deze jongen gezien.. Betekend dat ook dat hij niet goed genoeg is voor Psv?

Absoluut een versterking voor Nec... NEC heeft voor hun doelstelling een hele behoorlijke aanval met George, Platje, Nijland en Zeefuik

31 augustus 2011 om 14:52

Jammer dat de helft daarvan gehuurd is.

31 augustus 2011 om 16:04

NEC heeft nou eenmaal geen 22 miljoen tot zijn beschikking,dan moet je toch wat?

Ben altijd wel gecharmeerd van Zeefuik, leuke speler die kan gaan verrassen.

Baal echter wel van het feit dat het een huurspeler is. Huren van andere Nederlandse clubs heeft zeker niet mijn voorkeur. Hopelijk heeft NEC een optie tot koop af kunnen dwingen.

edit: snap echter wel waarom we nu huren, en dat is wel een prima zaak. Beter huren dan geld over de balk smijten.

Erg verstandig dit, die jongen heeft niet veel kans op speeltijd bij Psv. Zelfs als Matavz geblesseerd zou raken of geschorst worden acht ik de kans dat hij speeltijd krijgt van Rutten niet groot. Waarschijnlijk zal hij dan Lens weer in de spits zetten en Labyad vanaf rechts.

Daarnaast denk zelfs dat dit uiteindelijk tot een transfer van Zeefuik zal lijden. Als hij een gemiddeld goed doet, of voor NEC begrippen goed, dan zal het misschien wel tot een verkoop komen. Inmiddels heeft PSV genoeg andere jonge talentvolle spitsen in huis met o.a. Depay, Locadia en Betancourt.

Platje doet het niet slecht daar dus ik vraag me af of hij bij Nec wel een basisplek kan veroveren.
Maar goed, Zeefuik zal nooit de spits van Psv worden. Zal uiteindelijk definitief naar een club als Nec gaan.

31 augustus 2011 om 14:44

Ik denk dat hij een vrij rol vanaf de linker kant krijgt (waar nu Latupeirissa af en toe speelt).

''maar in de voorbereiding op het nieuwe seizoen wist Reis geen basisplaats te veroveren.'' VZ wat ben je slordig aan het worden. Laatste tijd zet er bijna altijd wel een foutje in het bericht. Goed terug lezen voor je published.. Want het is natuurlijk geen Reis..

''maar in de voorbereiding op het nieuwe seizoen wist Reis geen basisplaats te veroveren.''

foutje neem ik aan maar wel beter voor die jongen als hij het bij Nec redelijk doet speelt hij zich toch gewoon in de kijker aangezien ik niet denk dat hij het bij Psv zal gaan maken. Nu heeft Pastoor ook een ander type spits ik vind Platje het nog wel waard. Alleen een speler als Schone met zijn inzicht heeft daar helemaal niks te zoeken.

prima aanwinst voor nec, denk dat zeefuik nooit zal slagen bij psv, hij komt gewoon te kort. Mss kan hij zich stormachtig ontwikkelen bij nec. Het is hem iig gegund

Dit is natuurlijk goed nieuws. Aangezien Locadi nu zich af en toe laat zien in het eerste elftal is al helemaal mooi mee genomen.

Dat meen je niet, nou is die positie alsnog karig! Als er meer dan twee spelers een flinke trap krijgen ben je kwetsbaar, dat heb je toch wel geleerd van de afgelopen seizoenen? Ik snap het niet

31 augustus 2011 om 14:52

Bovendien was Matavz vorig jaar ook lang geblesseerd geweest, dus snap ook niet echt waarom Zeefuik meteen verhuurd moet worden

31 augustus 2011 om 14:55

Je kunt ongeveer elke speler van PSV (zelfs Issakson) beter in de spits zetten dan Zeefuik hoor... Als hij bij NEC dit seizoen ook maar meer dan 5 doelpunten maakt, mag het al een wonder heten...

31 augustus 2011 om 14:58

Hij is teruggevallen ja, maar vorig seizoen tegen Willem 2 piepte je wel anders. Zo minderwaardig doen is nergens voor nodig!

31 augustus 2011 om 15:04

Ten eerste doe ik niet minderwaardig en constateer ik alleen feiten, ten tweede: die bal tegen willem2 had ik erzelf nog wel in kunnen schieten. Dat iemand op een belangrijk moment tegen een bal aan loopt die er per ongeluk in gaat, maakt hem nog geen goede voetballer.

Mooi voor die jongen, dat hij waarschijnlijk nu meer minuten gaat maken. Ik ben beniewd wat hij bij Nec laat zien. Bij PSV zal hij toch slechts hoogstens als back-up dienen voor Matavz en met Lens en eventueel Toivonen heeft PSV genoeg keuzes achter Matavz. Hopelijk komt hij sterker terug dan voorheen en kan hij de komende jaren meer betekenen voor Psv.

Ik word hier niet blij van, alweer zo'n huurling... Is het nou echt zo moeilijk om eens iets fatsoenlijks te scouten? Moet ik nou weer een heel seizoen gaan juichen voor 2 Psv'ers die daarna weer snel pleite zijn?
Doe me een lol Carlos!

31 augustus 2011 om 15:14

Als Nijland op deze voet verder gaat, zal hij weinig in de basis beginnen de rest van het seizoen. Hopen dat Zeefluik iets meer kan brengen.

Goed voor zijn ontwikkeling maar aan de andere kant heeft PSV dus maar weer 1 centrumspits. Weet iemand het laatste nieuws over Reis?

31 augustus 2011 om 15:22

Kans dat Reis weer op niveau komt, wordt als klein ingeschat. Reis wil graag terug naar Psv, zijn za(a)kwaarnemer hoopt erop dat Reis weer topfit wordt en hem dan naar een grotere club kan sturen, zodat hij meer geld vangt. PSV had Reis een contract voor 1 jaar aangeboden, en is om die reden door de zaakwaarnemer afgewezen.
Overigens heeft PSV ook nog Rubén Betancourt, Locadia en Lens voor de spits, en in hoge nood kan Toivonen nog doorschuiven, al is dat niet ideaal. Zoveel zorgen zou ik me dus niet maken.

Locadia stroomt waarschijnlijk door bij Psv. In mijn ogen ook een veel completere speler als Zeefuik die zich nu echt bij NEC moet bewijzen.

Hmm misschien dat psv wil dat daar Nijland en Zeefuik een koppel proberen te vormen, zodat ze over een tijdje bij PSV kunnen schitteren?

Aparte situatie. PSV geeft aan de eigen jeugd meer kansen bij de club te geven en geen koopclub te willen zijn. Vervolgens belanden eigenjuegd-producten bij andere clubs, verhuurd of verkocht en worden er weer andere spelers van andere clubs gekocht. Wat is nou eigenlijk het beleid in Eindhoven?
Voor deze jongen is het natuurlijk prettig dat hij ergens meer kans krijgt dan bij zijn ''eigen'' club, maar het druist allemaal wel erg in tegen de opmerking geen koopclub meer te (willen) zijn, met een nieuwe keeper, CV, een paar middenvelders, een linksbuiten en een spits.

31 augustus 2011 om 15:26

Ze hebben allemaal een contract voor 4 of 5 jaar gekregen. Hiermee wil PSV de basis leggen om de komende jaren de jeugd te kunnen laten doorstromen. Indien spelers alsnog worden weg gekocht door grotere clubs kunnen ze de hoofdprijs vragen.
Valt het niet op dat alle nieuwe spelers van Psv, tussen de 17 en 24 zijn?
Je kunt niet van de ene op de andere dag je jeugdteam opstellen in de eredivisie, die spelers hebben tijd nodig. En hoe worden die jeugdspelers beter voorbereid op het eerste? Niet door op de bank te zitten, maar door te spelen op een iets lager niveau, door middel van verhuur.
Ik snap echt niet dat mensen beginnen te schreeuwen dat Brands 2 maanden (!) geleden zegt dat PSV in de toekomst (!) geen koopclub meer moet zijn, en dan meteen verwachten dat elke middelmatige speler uit het 2e nu maar even goed genoeg is om in het eerste op te stellen. Eerst nadenken voordat je roept dat je er geen drol van snapt... staat niet zo intelligent namelijk

31 augustus 2011 om 15:31

Klopt, PSV heeft echt een weg ingeslagen voor de toekomst met de aankopen. Overigens worden er nu wel een aantal jeugdspelers gebruikt. En ik ben het verder met je eens, sommige komen op dit moment gewoon wat tekort en kunnen bij een andere club meer minuten maken. Heeft alleen maar voordelen op dit moment voor Psv.

31 augustus 2011 om 15:53

Een van de dingen die Brands destijds aankaartte, was het idee dat jonge spelers wel het gevoel moesten krijgen dat er kansen zijn om door te breken in het eerste elftal van Psv. Dit zou op korte termijn gebeuren.
Vervolgens wordt Zeefuik, nota bene jeugdinternational, compleet genegeerd als centrumaanvaller voor Psv en verhuurd.
Ik ben het met je eens dat de kwaliteit van de doorstromende talenten niet binnen 2 maanden te verbeteren is, maar was dit niet de perfecte gelegenheid (vanwege de moeilijke financiële situatie bij Psv) om de jeugd het gevoel te geven dat er wel degelijk eerst naar hen gekeken wordt en dat er zeker wat te halen valt?
Als zelfs in financieel zware tijden alles aangegrepen wordt om de selectie van buitenaf te versterken zou ik als jeugdspeler eerder een tegengesteld beeld krijgen.

31 augustus 2011 om 16:00

@ Geertje

Klopt totaal niet wat je zegt. Zeefuik heeft nu Matavz en Lens voor zich als spitsen, dan is er dus géén kans op doorbeken op dit moment. Dan doe je er gewoon goed aan zo'n jongen te verhuren zodat hij toch kan spelen.

Vervolgens vergeet je voor het gemak dat Labyad en Tamata de laatste tijd heel veel aan spelen toekomen. Dus waar heb je het over? Het is toch zonde dat zo'n jongen als Zeefuik elke week op de bank zit, iedereen weet dat Matavz gewoon gaat spelen.

31 augustus 2011 om 16:16

maverick waarom lukt het bij andere clubs wel dan kijk bv naar ajax daar werkt het wel veel spelers worden gewoon direct in het eerste gegooid, wat brands zegt en doet is erg tegenstrijdig dat is gewoon een feit, maar omdat je dat niet kan hebben val je iemand aan op z'n intelligentie.... erg zwak discussiëren op zo'n manier.

31 augustus 2011 om 16:16

Klopt, Zeefuik komt nu nog net wat tekort om als basisspeler te opereren. Nu bij Nec lijkt dat wel te kunnen en zoals tomtom al zegt heeft het geen zin om hem elke week vrolijk op de bank te laten plaats nemen.

31 augustus 2011 om 16:39

@tomtom
Ik zeg juist dat Brands zelf aangaf de jeugd het idee te geven dat er een kans voor ze is. Die was er ook, totdat Psv wederom vele miljoenen aan een versterking van buitenaf spendeerde.
Waar heb ik het over?
Ik maak een vergelijking tussen de situatie zoals die twee maanden geleden door Brands geschetst werd, en de realiteit van vandaag. Daaruit destilleer ik discrepanties.

31 augustus 2011 om 16:49

@trololol: De jeugdopleiding van Ajax is ook gewoon een stuk beter dan die van Psv, zo moelijk is dat niet. Daarnaast staan er al 3 jeugdspelers geregeld in het eerste (ojo, Tamata en Labyad) en had Wuytens ook nog gewoon gespeeld als hij niet tot de winter geblesseerd was, dus dat PSV het helemaal niet doet is onzin. Overigens is het veronderstellen dat ik iets niet kan hebben terwijl dat nergens uitblijkt een vorm van erg zwak discussieren op deze manier...

31 augustus 2011 om 17:01

@maverick

het blijkt er uit omdat je iemand persoonlijk aanvalt, teken van frustratie.

en dat die van ajax beter is staat hier ook niet ter discussie maar brands wil daar naar toe of iig het model van ajax met veel meer jeugd spelers in het eerste. en in dit geval had zeefuik gewoon als tweede spits moeten blijven en dan gewoon lens niet meer in de spits zetten. op die manier creëer je spelers die goed genoeg zijn.

er word door psv gezegd dat ze geen koop club meer willen zijn maar zodra ze het geld hebben kopen ze een half nieuw elftal ipv het in de opleiding steken. ze denken totaal niet op de lange termijn gewoon een paar jaar geen kampioen, en dan een goede/geweldige jeugd opleiding en miljoenen verdienen aan spelers die er uitkomen. dat geld kan overigens wel in spelers worden gestoken die nodig zijn.

trouwens waaruit bleek dan dat cheval niet zo intelligent is? omdat hij een andere mening heeft dan jou? dus jij bent god en wat jij denkt is de waarheid en is juist?

31 augustus 2011 om 18:34

Je doet je naam echt eer aan. Met trieste figuren zoals jij ga ik niet eens in discussie... blijkbaar is jou geheugen span niet groter dan die van een goudvis, anders zou je niet aankomen met ''ze denken totaal niet aan de toekomst'' en '' ze hadden zeefuik gewoon als tweede spits moeten gebruiken'', lees mijn eerdere opmerkingen nog maar eens.

31 augustus 2011 om 19:35

en daar ga je weer gewoon iedereen beledigen die het niet met je eens is, zeefuik leert imo meer bij psv (betere trainers meer tegenstand) dan bij nec hij zou echt wel minuten maken bij psv hoor dat is beter meer minuten bij nec.

en jij denkt zeker dat als je een lang contract geeft dat dat op de toekomst denken is hahaha :')

maarja je weet best diep in je kleine hartje dat wat hier gezegd word waar is een daar kan je niet tegen dan hoef je niet zo uit te vallen naar mensen.

en jij denkt denk ik wel dat wat jij denkt de feiten zijn, omdat jij het denkt en jij kan het niet fout hebben of wel soms? jij hoort eigenlijk in het bestuur bij psv te zitten maar ze hebben het nog niet door maar wacht maar hoor komt nog wel want jij hebt altijd gelijk....

31 augustus 2011 om 20:25

4 woorden: Kijk eens naar jezelf!

31 augustus 2011 om 20:29

eigenlijk vier want jezelf hoor je aan elkaar te schrijven, maar dat laat jouw hoge niveau en intellect weer zien. XD

suc6 daar, hoop dat ie goed ontwikkeld ( in mijn ogen was het al een aardige spits )

Hele goede speler voor Nec. Platje heeft mij tot dusver wel overtuigd, maar ik vind hem nog te wisselvallig. Met dat Hongaarse talent en Zeefuik heb je voor in veel meer mogelijkheden, dus spelers worden alleen maar beter door de onderlinge concurrentie. Ik denk dat de selectie rond is nu, mits Schone niet vertrekt. Ik heb in mijn opstelling Ibrahim van Man City in de plaats van vd Velden gezet, omdat ik hem te wisselvallig vindt. Goossens en Wellenberg zijn voorlopig uitgeschakeld. Nijland moet met wat meer pit spelen, iets wat Platje wél heeft. Op de bank heb je dan jongens als van Eijden, die nieuwe Deense back, Foor, Fejzullahu, Nijland, vd Velden, Loen en Grootfaam of Latuperissa. Wordt een heel leuk seizoen!

Babos
Will
Cmovs
Nuytinck
Amieux
Ibrahim
Schone
Koolwijk
George
Zeefuik
Platje
31 augustus 2011 om 15:45

Niet slecht. Alleen zal ik Foor op de plaats van Schöne zetten.
En Cmovs..... ufffff, Alles beter als Rens vd Eijden.

31 augustus 2011 om 15:54

ik ken die ibrahim alleen van naam kan je hem niet kwijt op rechtsbuiten?

verder is je opstelling oke alleen ibrahim op r.buiten vd velden op rechtsmid hij kan iets verassendsbrengen en tenslotte het blijft tog je buurman

31 augustus 2011 om 17:47

Nee dat kan niet. Ibrahim is een goede verdedigende middenvelder, maar het is echt geen rechtsbuiten. Als ik een type speler zou moeten noemen waarop hij lijkt zou dat Vieira zijn. Zou me eerlijk gezegd niets verbazen als hij zich op de een of andere plek in de basis speelt.

31 augustus 2011 om 21:25

4-4-2 middenveld in een ruit ibrahim tussen verdedeging en middenveld in , vd velden op rchts goosens op li ks en schone met de punt naar voren en dan zeefuik en platje in de spits

Top, beter daar alles spelen dan op de bank bij Psv!

PSV is goed bezig nec heeft nu een leuke selectie
en zeefuik kan zich nu goed ontwikkelen een jaartje veel wedstrijden spelen in de eredivisie
doet hij het goed bij nec dan zie ik denk ik nog toekomst voor hem bij psv

wat een opstelling!
en dan heb je nog spelers als Lens, Ojo en Ibrahim op de bank.

tyton
hutchinson
derijck
bouma
pieters
wijnaldum
toivonen
strootman
labyad
matavz
mertens
31 augustus 2011 om 15:57

Dit is inderdaad de beste mogelijke opstelling. Wel jammer dat Huthcinson niet gewoon op z'n eigen positie kan spelen, misschien in de grote wedstrijden. Op de bank is echter ook geen optie als je het mij vraagt, dus dag Manolev.

Als je deze opstelling zo ziet zijn rotte plekken als Manolev en Isaackson er eindelijk uit. Alleen aan Bouma kun je twijfelen op dit moment, maar die moet zich dan maar optrekken aan de rest.

31 augustus 2011 om 17:10

idd. zou erg mooi zijn als Manolev uit de basis gaat en blijft, en Tyton moet er gewoon in komen, die blijft echt niet op de bank zitten. Atiba is gewoon een zeer bruikbare speler, het beste op het middenveld, maar aangezien Wijnaldum beter is is Atiba ook zeker goed bruikbaar op de rechtsback positie. en sowieso altijd beter dan Manolev!

Waar Brands enkele maanden geleden nog aangaf Psv te willen veranderen van een handelshuis in een opleidingsclub, doen zijn daden toch duidelijk anders vermoeden.
Zeefuik werd simpelweg genegeerd als optie voor in de spits,omdat hij zich te weinig bewezen zou hebben. Het hele idee van een opleidingsclub is juist om jonge spelers die weinig bewezen hebben de kans te geven om zich te bewijzen. De gaten die ontstaan in de selectie opvullen met jeugdspelers. Nu dient zich de mogelijkheid aan om nota bene een jeugdinternational een kans te geven, en wordt deze direct na het aantrekken van een versterking van buitenaf, verhuurd.

Na een zomer vol grote transfers richting Psv en het minimaliseren tot 1 zelfopgeleide (bouma heeft 1 seizoen in de jeugd gespeeld) vermoedelijk basisspeler, en de uittocht van eigen talenten (nijland, Zeefuik en Bakkal) mogen we toch concluderen dat Brands een onzinverhaaltje heeft verkondigd.

Bovendien past deze manier van versterken totaal niet bij het huidige beeld van de Nederlandse competitie, en al helemaal niet bij de faillisementsperikelen eerder dit jaar.

31 augustus 2011 om 15:59

Nu is het onderwerp al zo vaak gepasseerd, dat het gewoon niet leuk meer word. Kun je niet over de speler Zeefuik praten? Ik zou ook graag een Cocu aan het roer zien, met wat enkele spelers uit de jeugd tuurlijk, maar als wij een goede basis kunnen kopen en dan opvullen met jeugdspelers, omdat ze nog niet goed genoeg zijn ben ik ook tevreden.

Prima keus om hem te verhuren, heeft minuten nodig en aangezien ik toch wel vertrouwen heb in hem is het alleen maar goed op deze manier. Had alleen liever een club gehad waarin hij basis staat en zelfs moet vechten voor de punten. Noem een Excelsior, VVV of Heracles? Misschien bij NEC als supersub?

Matavz komt, dus moet Zeefuik plaats maken, hij zal toch nog maar weinig minuten maken, en gezien zijn leeftijd is dat niet goed voor zijn ontwikkeling. Hopelijk betekent dit wel dat Locadia soms minuten krijgt in het eerste.

En zo smelten Brands' woorden als sneeuw voor de zon. Ze zijn niets waard! Van handelshuis naar opleidingsinstituut? Laat me niet lachen zeg! Een paar directe versterkingen van buitenaf zijn absoluut noodzakelijk. Maar de TD is nu volstrekt ongeloofwaardig nu eigen jeugdspelers zelfs niet in de luwte worden ingezet voor Psv. Ik vind dat Zeefuik als speler 12 t/m 22 een kans verdient bij Psv. Het is een snelle, sterke spits die erg doelgericht is, maar wel wat vertrouwen en vooral kansen nodig heeft. Wat was er nu mooier als hij - nu Reis weg is - achter Matavz een rol kreeg? Niemand heeft Brands gevraagd de uitspraken van enkele maanden geleden te doen? Maar nu blijkt hij ongevraagd poep te praten en strooit hij de volgers van de club zonder blikken of blozen zand in de ogen!

31 augustus 2011 om 16:03

Kortom je wil dat Zeefuik het hele seizoen op de bank gaat zitten toekijken hoe Matavz en soms Lens de spitspositie invullen. Dat is toch zonde?

Lees de reactie van Maverickpsv eens, die legt het goed uit. De basis word nu gelegd met deze aankopen. Bovendien stromen Labayd en Tamata nu toch door of niet? Je kunt niet ineens je halve team uit jeugdspelers laten bestaan, zo goed is onze jeugd nou ook weer (nog) niet. Zoiets heeft tijd nodig om te groeien.

Leg nu eens concreet uit hoe jij het had willen zien dan? Pieters verkopen, Tamata op z'n plek? Zeefuik in de spits en Matavz niet halen? Wat wil je precies.

31 augustus 2011 om 16:12

Zeefuiks contract werd verlengt, deed het goed in de voorbereiding en had de indruk een werkelijke kans te krijgen bij Psv, niet onwaarschijnlijk ook door de woorden van Brands. Dan denk ik: had die jongen een kans gegeven en komt hij dan alsnog te weinig aan spelen toe, verhuur hem dan in de winterstop. Voor de rest begrijp ik de verhuur wel. Dat hij zich ontwikkelt enzo, maar dan? Krijgt hij dan volgend jaar de kans? Zo blijf je toch aan de gang? Voor hetzelfde geld doet die jongen het fantastisch bij Psv! Ten aanzien van Matavz' komst zou ik toch opteren om Zeefuik als een van de drie spitsen achter de hand te houden. Bij de eerste de beste blessure is het weer huilen om nóg een aanvaller.

Ten aanzien van Pieters had ik gezegd: verkopen. Zes á zeven miljoen voor een linksback? Volgens mij krijgt PSV er nooit meer voor. En inderdaad, dan zou ik Abel Tamata het volste vertrouwen geven. Zoals De Boer met Boilesen doet. Want dat Boilesen wel het volle vertrouwen krijgt ('ik zou graag zien dat Boilesen zich als mijn vaste linksback manifesteert) en Tamata minder, ligt volgens mij meer aan hun trainers dan aan hun talent.

31 augustus 2011 om 16:20

Ik snap wel wat je bedoelt maar dan hadden we dus met Zeefuik als spits moeten beginnen? Je denkt toch niet dat hij er meer dan 20 inschiet dit seizoen? Geloof me ik vind het een leuke spits, en ik hoopte ook steeds dat hij nog even erin kwam de afgelopen weken, maar het is wel erg riskant.

En wat Tamata betreft, die kan niet voetballen, dus dat zou ook ons doodvonnis betekenen. Het moest wel zo allemaal, echt waar. Je kunt Zeefuik er wel bijhouden als derde spits maar die jongen moet lekker spelen. Dan kan hij volgend jaar als hij terugkomt misschien tweede spits zijn.

Psv heeft ook een 2de spits Ruben Bentancourt uit uruguay denk dat hij de 2de spits word dus en zeefuik kreeg geen eens kansen toen er geen spits was dus toen stond lens erin. Beggrijpelijk

Nec wordt DE verrassing van het seizoen samen met RKC , rkc eindigt in het rechterrijtje vrij hoog en NEC plaats 7 tot 9

31 augustus 2011 om 17:10

Zie ik niet gebeuren. NEC heeft een prima elftal, maar te weinig scorend vermogen. Daar gaan Platje en Zeefuik geen verandering in brengen.

Gewoon een jaar rond plek 13 eindigen zonder zorgen. En volgend jaar financieel gezond in categorie 2 nieuwe stappen maken. Dit is de enige manier (om zonder een enorme zak geld) te kunnen groeien.

31 augustus 2011 om 21:22

de overwinningen hoeven maar nipt te zijn ik denk wel plaats 9 kyk naarde tegenvallende resultaten van andere clubs: roda , ado , h.veen , nac

Zo NEC is lekker bezig zeg!! Als dalijk de hele selectie weer fit is ben ik benieuwd wie er gaan spelen. Goossens en Will krijgen het nog moeilijk als ze dalijk weer fit zijn.

Babos
Will
Nytinck
Conboy
Amieux
V/d Velden
Koolwijk
George
Schone
Nijland
Zeefuik
31 augustus 2011 om 17:22

Bizar dat je Conboy opstelt, terwijl hij nog nooit heeft gespeeld. Ik denk dat hij voor de breedte is gehaald (stand in voor Amieux).

1 september 2011 om 09:15

Zeefuik heeft toch ook nooit voor NEC gespeeld. Ik stel Conboy op omdat ik van de eijden echt dramatisch vind. Ook al heb ik Conboy nooit zien spelen het lijkt mij niet dat Nec een speler gaat kopen die slechter is dan van de eijden.

Fijn dat het definitief is. Volgens mij kan Zeefuik prima als aanspeelpunt fungeren, en dat is wat NEC nodig heeft. Gewoon voor de variatie. Platje is heel beweeglijk, en wil je het over een andere boeg gooien, kan je Zeefuik gebruiken.

Over de opstelling. Persoonlijk denk ik dat Cmovs binnen no-time centraal naast Nuytinck komt te spelen. Op rechtsback had ie het lastig tegen Heerenveen, tegen Excelsior en AZ ging het alweer beter, al werd hij er tegen AZ gewoon bijgenaaid door dat slappe excuus van een scheidsrechter. In de voorbereiding speelde hij een paar wedstrijden centraal, en dat deed ie zeer aardig. Ik denk dat het als centrale verdediger een hele goeie kan worden.

In de spits is het kiezen tussen Platje en Zeefuik. Je kan dan gewoon met 2 verschillende types spelen.

En Carlos gaat er waarschijnlijk nog een middenvelder halen. Ik hoop echt zo dat het Vadocz wordt, al betwijfel ik de haalbaarheid van hem. Wanneer hij echt mocht komen ga ik meteen een shirtje van hem kopen. Maar de kans dat ie komt lijkt me kleiner dan dat ie niet komt. Wanneer hij komt hem in de plaats voor VD Velden.

Babos
Will
Cmovs
Nuytinck
Amieux
VD Velden
Koolwijk
Schone
George
Zeefuik/Plat
Nijland

Ochjee en ik de laatste paar dagen met groote verwachtingen naar sites om te kijken of er nog transfer nieuws is rondom Nec. En dan kom je thuis van school met in je gedachten een Benschop Poepon Plet en dan zie ik dat ze Zeefuik Huren.. om te janken dit. waarom ten Voorde verhuren en vrevolgens deze pepernoot te huren. En ik maar denken dat het de goede kant op ging met onze TD dit brengt zn status direct weer op 0. Ik mag toch hopen dat er een optie tot koop in de overeenkomt zit anders snap ik totaal niks van deze zet.. dit remt de ontwikkeling van je eigen spelers (foor, Platje, Latupeirissa enz.) van mij mag hij met de eerste bus weer terug naar eindhoven samen met die andere prutser nijland..

31 augustus 2011 om 17:19

Ik ben blij dat jij het niet voor het zeggen hebt bij Nec.

A. NEC zit in een categorie dat ze officieel niet mogen kopen.
B. Benschop, Poepon en Plet zijn veel te duur.
C. Het 'pepernoot' is toch niet discriminerend bedoeld hoop ik?

-----
NEC is niet in de positie om dure aankopen te doen, en moet het daarom hebben van transfervrije spelers (die naast salaris, geen extra kosten hebben). Het wordt een jaar van overleven, waarbij NEC zich moet handhaven (gaat wel lukken). Dit jaar zal NEC van categorie 1 naar categorie 2 gaan, waardoor we weer een stuk meer lucht hebben. Op dat moment kunnen er eventuele aankopen worden gedaan. Tot die tijd moeten we het doen met transfervrije spelers of huurlingen (of we moeten het geluk hebben dat een investeerder wilt investeren net als bij Vleminckx).
Een huurling is zeker niet ideaal, zeker niet als hij afkomstig is van een andere Nederlandse club. Wanneer je geen optie tot koop hebt, dan maak je een tegenstander alleen maar beter. Dus wat dat betreft ben ik het met dit punt eens.

De jeugd is sterk genoeg (foor en Latupeirissa) om dit jaar te overleven, dus Zeefuik had voor mij ook niet gehoeven, net zoals Nijland. Echter kan onze TD ook niet het risico nemen, dat we halverwege het seizoen met tig geblesseerden zitten en we de A1 moeten leegplukken. Vandaar dat huur de beste optie is en Nijland en Zeefuik noodzakelijk zijn.

Daarnaast vind ik het vreemd dat één fout (jouw mening) al genoeg is om direct al het krediet van onze TD te doen ontnemen! Onze TD heeft ervoor gezorgd, dat er deze zomer zo'n 7 miljoen euro is binnengekomen. Onze TD is de persoon die ervoor zorgt dat NEC weer in categorie 2 komt. Iets meer respect graag voor deze TD. Aalbers is de beste TD in jaren!

31 augustus 2011 om 17:48

Ik zit liever in categorie 3 dan in categorie 1, maar iedereen zijn voorkeur.

Prima oplossing. Komt tekort voor PSV op dit moment en bij NEC kan hij eredivisie ervaring opdoen.

Voor alle partijen een goede oplossing, NEC heeft er een spits bij, Zeefuik doet ervaring op en PSV heeft er later (hopelijk) profijt van dat Zeefuik hier ervaring op gaat doen. Veel succes Genero, scoor er op los maar niet tegen ons!

Als dit die gewenste spits is waar NEC daadwerkelijk naar op zoek was dan is het beleid bij NEC echt gekrompen tot het niveau 0.
Zeefuik is een redelijke voetballer, maar toch niet een Vleminckx of iets in die richting? Ten eerste heeft hij een ontzettende dikke kont en ten tweede lijkt het net Van Beukering 2. Het lijkt net of hij heel veel overgewicht heeft. En hij is tijdelijk gehuurd, geen speler voor structurele termijn. Ik snap NEC echt niet! Klop dan aan bij Huysegems of koop desnoods Benschop over van AZ. Waar zijn dan die miljoenen gebleven van Cillessen en Vleminckx? Terug gestort op de rekeningen van de investeerders?
Prioriteit nummer 1 was een spits. Een spits die je kon kopen, die je vast legt voor een jaar of 3. Niet huren!!

NEC moet niet oppassen dat ze niet de na-competitie gaan spelen, want met dit soort 'afdankertjes' lijkt het er toch sterk op...

31 augustus 2011 om 16:59

Met het verkeerde been uit bed gestapt?
NEC huurt inderdaad wel veel spelers maar het is ook kort dag om nu nog spelers te kopen.
Goede spelers zijn al bezet en dus moet je je selectie zo sterk mogelijk maken met spelers die nog beschikbaar zijn.
Gelukkig hebben we nog een transferperiode ergens in de winter. Rustig blijven en vertrouwen op Aalbers!! Die heeft toch bewezen er verstand van te hebben.

31 augustus 2011 om 17:21

''prioriteit nummer 1 was een spits.''

Prioriteit nummer 1 is een gezonde club worden. En op de manier waarop ons beleid op dit moment gevoerd wordt, zijn we hard op weg om een gezonde club te worden.
Zie mijn bovenstaande reactie op Nt-lasse10 ter aanvulling.

31 augustus 2011 om 17:56

Alleen even veranderen in: van categorie 1 naar categorie 3 gaan. Pas dan zet het jouw verhaal kracht bij...

Goed voor de ontwikkeling. PSV heeft nu ook de jeugdinternational Willems gekocht! Van Sparta. Sjonge het kan niet op zeg!

Hij is terug Krisztian Vadocz, dit gaat een heel mooi seizoen worden in Nijmegen.

Ik kijk regelmatig wedstrijden van Jong Psv, en daar speelde Zeefuik best aardig (vaak nog niet eens super). Maar als ik die jongen in het 1ste zie spelen kan ik alleen maar tot de conclusie komen dat hij tekort komt voor de eredivisie, of dat nu bij Psv, NEC of van mijn part excelsior is, waardeloze spits, over een paar jaar lekker naar oost-europa en nooit meer terug in de eredivisie wat mij betreft.

OMG Nec..... Wat moeten jullie in godsnaam met Zeefuik?

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren