Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Update: ‘Ben enige speler die bij titel in 1999 ook al van de partij was’

Laatste update:

Ronald Graafland staat voor een spraakmakende overstap. De keeper werd in het afgelopen seizoen nog kampioen met Ajax en staat nu voor een avontuur in Rotterdam bij aartsrivaal Feyenoord. Hoewel de opmerkelijke overstap van de 32-jarige sluitpost nog niet via de officiële kanalen bevestigd is, zal de transfer volgens RTV Rijnmond spoedig afgerond worden.

Graafland zal zich volgens het regionale medium per direct bij de selectie van Ronald Koeman gaan voegen. In Amsterdam stond Graafland als vierder keeper onder contract en moest hij Maarten Stekelenburg, Kenneth Vermeer en Jeroen Verhoeven voor zich dulden. Vermeer was echter lange tijd geblesseerd en toen ook Stekelenburg in de lappenmand belandde, zat Graafland op de bank achter Verhoeven. Tot een debuut in Ajax 1 kwam het niet.

Graafland kondigde aan het einde van het afgelopen seizoen aan dat hij zijn professionele loopbaan zou beëindigen en ging verder bij de amateurs van Capelle, maar de Topklasser raakt één dag voor de start van een nieuw seizoen haar eerste keeper kwijt. In de jaren voor Ajax kwam Graafland uit voor Vitesse, Excelsior, Feyenoord en de jeugdopleiding van de Rotterdammers. Met deze overgang keert Graafland zodoende terug op het oude nest.

Update 19 augustus 12:04 uur - ‘Ben enige speler die bij titel in 1999 ook al van de partij was’
Ronald Graafland kan niet wachten op zijn terugkeer in De Kuip. De sluitpost moet nog een medische keuring ondergaan, maar zal daarna zijn rentree maken bij de club die hij aan het eind van de vorige en het begin van de nieuwe eeuw al diende. “Ik val met m'n neus in de boter. Heel bizar allemaal. Ik ga ervan uit dat de keuring geen problemen oplevert”, zegt hij tegen Voetbal International.

Graafland, die het afgelopen seizoen bij Ajax een landstitel mocht vieren, was ook van de partij bij Feyenoord toen die club in 1999 voor het laatst kampioen van Nederland werd. “Dat klopt inderdaad wel, ja. Afgelopen seizoen bij Ajax. Bovendien ben ik bij Feyenoord de enige speler die er bij het kampioenschap van 1999 ook al bij was”, aldus de goalie.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Nounou wat een spectaculaire titel. Deze man gaat waarschijnlijk 3e keeper worden en wat jeugd trainen oid denk ik. Met Mulder 1 en Darley 2 kunnen ze nog wel een ervaren klankbord als 3e keeper gebruiken dus dan is dit een goedkope optie lijkt me.

19 augustus 2011 om 10:46

Vergeet Lamprou niet. Ik verwacht van hem nog wat voer een paar seizoenen.

waarom dan naar Rotterdam iemand die dit weet? neem aan als 3e keeper?

19 augustus 2011 om 10:48

ik denk als 4e keeper. want we hebben mulder, darley en lamprou al. die 3 jeugdigde talentjes kunnen zich misschien beter ontwikkelen met iemand met wat ervaring.. tenminste dat denk ik

19 augustus 2011 om 10:56

Nou voorlopig 3e want ik las op twitter van Jan-dirk Stouten(rtv Rijnmond) dat Darley een poosje geblesseerd is!

19 augustus 2011 om 10:57

klopt dat las ik net ook van een paar reacties hieronder!

19 augustus 2011 om 13:11

Maar waarom hebben ze hem dan in godsnaam nodig? Ze hebben al 3 keepers!

19 augustus 2011 om 11:57

Roafke, hij speelt bij Capelle. Dat ligt niet zo ver van Rotterdam, oftewel hij zal nu niet hoeven te verhuizen etc. etc. Wel opmerkelijk, aangezien hij zelf had aangegeven om op een niveautje lager te willen acteren. Dit heeft hij ook meermaals bij Capelle gezegd. Helaas vertrekt hij dan toch..

Hoop niet dat we hier nou weer kinderachtige reacties krijgen van wat moet die ex ..... bij Feyenoord. Wordt waarschijnlijk gehaald als 3e keeper, heeft z'n opleiding gevolgd bij Feyenoord en is dus welkom!

19 augustus 2011 om 13:45

Dat zal wel meevallen wat dat betreft een gevalletje ''ooier'' werd vorig jaar ook over gespeculeerd dat niet alle fans Etc. dat hem zouden waarderen. Bleek ook reuze mee te vallen, ja er zijn mensen die hem liever zien gaan maar dat ligt eerder aan zijn huidige niveau en leeftijd dan zijn achtergrond bij psv. Net zoals Graafland een kind van de club waar ze terugkeren dus ik verwacht hier ook geen moeilijkheden

Zo die is weg daar hadden we ook niks aan.
Iemand die weet als hoeveelste keeper hij bij feyenoord word?

19 augustus 2011 om 10:58

Nou weg was die bij jullie al want hij zat al bij de amateurs van Capelle.

Verder zal hij waarschijnlijk derde keeper wrden, ga er vanuit dan Lamprou of Darley verhuurd zal worden. Lijkt mij beetje overdreven om vier keepers in je selectie te hebben, want mocht het onverhoopt voorkomen dat je eerste drie keepers geblesseerd zijn kan je altijd een jeugdkeeper van de A1 een wedstrijd erin zetten.

Verder is het nu ook weer vreemd dat ze Rob van Dijk weg hebben laten gaan. Volgens mij is die altijd nog net wat beter als Graafland. Snap deze stap eerlijk gezegd totaal niet..

Denk dat de Feyenoorders eerder rouwig zouden moeten zijn omdat het een grabbelaar is als dat hij een half jaartje bij Ajax onder contract stond... Maar goed

Darley langer uitgeschakeld dan verwacht door heupblessure. Daarom hebben ze Graafland gehaald. Als 3e keeper achter Mulder en Lamprou.

19 augustus 2011 om 10:53

oh, vervelend nieuws! hopen dat we dit jaar niet weer een keepersprobleem krijgen!

19 augustus 2011 om 10:58

Denk/hoop dat het wel mee zal vallen. Mocht onverhoopt Mulder toch geblesseerd raken heb je met Lamprou nog een hele talentvolle doelman in huis.
Niet voor niets keeper van Jong Griekenland. Hij is klein, maar kan zeker wel keepen! Daarnaast compenseert hij voldoende met z'n sprongkracht.

Spraakmakende overstap? Van onzichtbare keeper van ajax naar onzichtbare keeper bij Feyenoord,

Nou, nou nou. Dat deze ras Ajacied naar Feyenoord gaat mag inderdaad wel een zeer gewaagde stap worden genoemd.

19 augustus 2011 om 10:47

ras Ajacied? Deze jongen speelde in zijn jeugd bij FR

19 augustus 2011 om 10:51

Bangbang...........kom op zeg je snapt toch wel op wat voor manier die opmerking bedoeld is.......je gaat er nog serieus op in ook

19 augustus 2011 om 10:52

Sarcasme herkennen is niet jouw sterkste punt..

On topic: Sneu voor Capelle die vlak voor de start op zoek moeten naar een nieuwe keeper...

19 augustus 2011 om 10:54

Ruik je het sarcasme niet?

OT: Compleet overbodige keeper, stond in de rangorde zelfs achter Verhoeven.
Zegt genoeg lijkt me....

19 augustus 2011 om 10:48

Feyenoord is wanhopig en neemt elke gemiddelde matige speler aan. Je kan weinig doen in zo situatie. Ze moeten blij wezen als ze spelers kunnen aan trekken. Ze zitten niet voor niks in categorie A.

19 augustus 2011 om 10:50

is net bekend geworden dat darley langer er uit ligt met een blessure. was dus een 3e keeper nodig...en dan kom je dus vanzelf bij zulke jongens uit.

19 augustus 2011 om 10:51

Hahahaha, Ajax contracteerde hem eerst hoor als 3e/4e keeper, dat was heel normaal. Feyenoord doet hetzelfde en zijn ze wanhopig?

Mulder en Lamprou zijn keeper 1 en 2, aangezien Darley langer uitgeschakeld is dan gedacht was er nog een 3e keeper nodig. Goedkoop en jeugdopleiding gehad bij Feyenoord. Niks mis mee, als Darley fit is wordt hij zelfs 4e keeper.

19 augustus 2011 om 10:52

haha net zo wanhopig als Ajax was toen ze hem haalde?

Reageer eens niet zo kinderachtig joh! Zal de 3de/4de keeper gaan worden. Wat is er dan wanhopig aan? Trieste provocerende reacties altijd. Onderbouw eens iets!

19 augustus 2011 om 10:56

@ahjacied,

Jullie houden Verhoeven nog, dus geen gebrek aan middelmaat....

Maar even serieus, wat een denigrerende opmerking ten opzichte van een ploeg die op dit moment net als jouw club gewoon 6 punten heeft uit 2 wedstrijden!

19 augustus 2011 om 11:05

@ahjacied: haha en dna pas je je reactie aan! Wat ik kan waarderend ta je inziet dta het wat kort was en simpel!

Maar reageer dan met de feiten en ken die! Ze zitten in categorie 1 (ten eerste)
Ten 2de Darley is er uit en dan moet je toch iets als 3de keeper toch?
Verhoeven is ook van ee niveau van lik me vessie!

dus ondaks dat je je reactie hebt aangepast raakt ie alsnog kant noch wal!

19 augustus 2011 om 11:28

Onzin wat je uitkraamt! Ajax deed een jaar geleden ofzo, weet niet precies wanneer ajax hem toen had aangetrokkent, precies hetzelfde. Nu neemt Feyenoord hem, ik denk voor de ervaring, over en opeens is Feyenoord dan wanhopig. Nee ben ik niet met je eens!!

Nou wat een spectakel. Voordat Graafland naar Ajax kwam had hij al een Feyenoord-verleden. Daarnaast heeft hij verder geen wedstrijden gespeeld voor Ajax, misschien vier keer op de bank gezeten. En om deze transfer dan als 'opmerkelijk' te beschouwen gaat dan ook weer te ver.

Edit: Je kunt het ook geen transfer noemen. Graafland stond dit seizoen niet eens onder contract bij Ajax. Dus waar hij heen gaat moet hij dan ook zelf weten.

19 augustus 2011 om 13:56

Het is een transfer van Capelle naar Feyenoord, niet meer. Het enige wat mogelijk opvallend is te noemen is, is dat Feyenoord een keeper bij een topklasser weg plukt.

Nou Feyenoord wat hier de bedoeling van is? Ik hoop dat hij gehaald is om de jonge jongens wat te leren? Ik vind het alleen al zonde van zijn salaris want we hebben 3 heel talentvolle keepers in de selectie en zodoende vind ik een 4de een beetje overbodig. Hij zal wel vrij weinig gaan verdienen maar alsnog vind ik het zeer opmerkelijk.

20 augustus 2011 om 01:30

Ze kunnen beter Darley verkopen. Zal wel aardig wat salaris kosten aangezien het geen Eu-speler is en hij is veel te vaak geblesseerd (zeker voor een keeper).

Hier snap ik niets van... want waarom moest van Dijk dan ook alweer weg.
jaja... die is wat ouder, maar heeft aangetoond het nog makkelijk aan te kunnen... zeker als 3de doelman!

19 augustus 2011 om 10:48

Van Dijk stopte. Was natuurlijk lastig om vorig seizoen te voorspellen dat Darley lang uitgeschakeld zou zijn. Of heb jij nog een glazen bol op zolder liggen?

19 augustus 2011 om 10:52

Darley is altijd uitgeschakeld door een of ander blessure.. dus daar heb ik geen glazevol bij nodig!
en V.dijk keept nu gewoon bij Utrecht.... dus zo moeilijk had het niet hoeven te zijn om hem overtehalen nog een jaartje door te gaan!. is geen straf..... lijkt mij!

19 augustus 2011 om 10:54

Op het moment dat dit bekend werd (net dus) staat Van Dijk toch onder contract bij Utrecht? Zie niet hoe je hem over kan halen om dan terug te komen naar Feyenoord. Transfersom betalen?
Dat zou een stunt zijn, voor 450.000eu Good-old Rob terug halen!

19 augustus 2011 om 10:54

ja omdat ze bij utrecht een keepersprobleem hebben anders! hij heeft aangegeven dat hij zou stoppen na feyenoord. is niet het geval omdat utrecht aanklopte!

19 augustus 2011 om 11:05

ja.... dat klinkt ook best logisch.en toen hij stopte was er ook een andere coach bij Feyenoord!
Dus bijnaderinzien.. hebben jullie gelijk!

19 augustus 2011 om 10:52

@ schorpioen
Alsof iemand als Van Dijk nog ergens als 3e keeper aan de slag gaat. Echt niet.

19 augustus 2011 om 10:54

Nou... hij is anders ook gewoon 2de keeper geweest vorig jaar.. zonder problemen!dus ik zie het probleem niet... 2de of 3de keeper!
en dat op zijn leeftijd.

Gelukkig, ik dacht eerst dat het Jeroen Verhoeven was hahah.

Nee ff zonder gekheid, lijkt me dat hij met Darley uit mag zoeken wie tweede keeper word, Lamprou zal wel verhuurd worden om ervaring op te doen.

19 augustus 2011 om 10:55

End at voor iemand met de naam Maastribune?

Darley lang uitgeschakeld, hijz al als 2de keeper worden gehaald. Lamprou was Darley al voorbij als 2de keeper.

19 augustus 2011 om 11:08

Dat verhaal over die blessure van Darley is mij helemaal ontgaan, is de eerste keer dat ik dit hoor.

19 augustus 2011 om 11:14

Bij deze dan! Is helaas altijd wat bij hem. Maar Lamprou de ehet in de voorberijding ooka l beter en was ook al 2de keeper.

Dacht eerst aan Bizot maar gelukkig niet zo. Als 3e keeper bij feyenoord maakt niks uit, maar voor je CV wel, Ajax en Feyenoord gespeeld.

mulder, darley, lamprou en graafland.

in deze volgorde zou het zijn, waarbij ik dan verwacht dat er interesse is in darley (momenteel geblesseerd) of lamprou, zodat hij als 3e keeper komt.

als 4e keeper is het wat overbodig, vandaar de gedachte over een verhuur van de, momenteel, 2e of 3e keeper.

de kop is wel wat sensatie zoekend, maar dat is vz eigen geworden in de loop der jaren, zonde!

19 augustus 2011 om 10:57

Mulder, Lamprou, Darley, Graafland.

Dat zou hem normaal zijn. Maar Darley langer uitgeschakeld dus nu Graafland als 3de keeper

19 augustus 2011 om 11:53

Ja oke maar ben geen feyenoord kenner en er word meestal wel een talentvolle keeper verhuurd dsu daarom dacht ik voor 3e keeper

Grappig, deze kerel laat al voor het tweede jaar op rij een amateurclub met de gebakken peren zitten.
Ruggegraat van een poffertje als je het mij vraagt.

19 augustus 2011 om 10:58

Tsja hij zal wel wat meer geld verdienen dan bij de topklasse, snap zijn keuze wel.

19 augustus 2011 om 11:55

En wat zou jij doen als er ineens een club uit de eredivisie komt? En dan ook nog met de namen Ajax en Feyenoord. Weet zeker dat iedereen de amateurclub zou laten schieten.

Nou daar zijn we lekker mee bij Capelle! Jammer hoor! veel plezier als bankzitter daar!

19 augustus 2011 om 10:59

Correctie, tribune-zitter

Darley is waarschijnlijk voor langere tijd uitgeschakeld vandaar dat Graafland er bij gehaald is.

Capelle zal er niet blij mee zijn. Zo vlak voor de competitite nog een nieuwe keeper moeten zoeken.

Ik hoop dat hij nog steeds zo goed is als bij Excelsior. Toen vond ik hem een hele degelijke en betrouwbare keeper. Helaas heeft hij toen de overstap gemaakt naar Vitesse waarna het achteruit is gegaan met hem. Ik hoop dat hij de ervaring kan brengen voor de jonge keepers als Mulder, Darley en Lamprou.

Haha, die Graafland vind het wel prima zo, nog lekker wat centjes verdienen bij Ajax en Feyenoord... Geef hem eens ongelijk!

19 augustus 2011 om 12:24

het is ook een feyenoorder dus waarom zou je je club niet helpen he?

19 augustus 2011 om 12:46

Ook dat natuurlijk. Ik belichtte alleen even het financiële aspect.

Mooie vooruitgang van die jongen van 4e keeper naar 4e keeper

Ja , alleen omdat zijn contract afloopt , en dan gaat hij bij een andere topclub tribune zitten dan zou ik liever voor een laag niveau maar wel elke wedstrijd keepen

19 augustus 2011 om 11:13

Als je nog jong en talentvol bent zou het inderdaad verstandig zijn om op een lager niveau wel aan je speelminuten toe te komen. Echter, Graafland is de jongste niet meer dus dan is het wel interessant om voor wat groter geld lekker bij Ajax of Feyenoord te trainen.

Jippie een vierde keeper, als je toch je geld kwijt wil raken, neem graafland! Met Darley(idd langere tijd uirgeschakeld), Mulder en Lamprou heb je al 3 keepers. Mocht onverhoopt nog 1 van hen geblesseerd raken kun je altijd nog Lodewijks op de bank zetten, die heeft de afgelopen jaren evenveel gekeept als deze jongen: niks! Als ze een mentor nodig hadden, had Rob van Dijk gehouden. Als hij komt zal hij weer niks spelen(graafland). Zou een mooie carriere zijn:''ik heb heel lang bij Feyenoord en Ajax gekeept'' antwoord:''hoeveel wedstrijden heb je gekeept dan?''. ''in de jeugd eenaantal en 1 wedstrijd toen de eerste, tweede en derde keeper geblesseerd waren''. Geweldig om zo je geld te verdienen: jaren op de tribune kijken naar de beste voetballers van nederland en er ook nog voor betaald krijgen en mee mogen trainen.

Edit: even opgezocht:
Feyenoord- 2 jaar - 0 wedstrijden
Excelsior- eerste divisie 6 jaar 48 wedstrijden
Excelsior- eredivisie 2 jaar 38 wedstrijden
Vitesse 2 jaar - 0 wedstrijden
Ajax 1 jaar- 0 wedstrijden

Ter vergelijking: Mulder speelde al 29 eredivisiewedstrijden voor Feyenoord en 36 eerste divisie wedstrijden voor Excelsior. De bewering dat hij voor de ervaring is gekomen wordt hiermee ontkracht, al zou graafland wel een ervaren ballenraper zijn geweest bij Excelsior in de eredivisie.

19 augustus 2011 om 12:10

Maar je moet wel een stand in van de stand in hebben. Lodewijks heeft aangegeven geen stand in meer te willen zijn. Dan moet je toch wat? Je wilt echt niet het risico lopen om zo geen keeper meer over te hebben.

19 augustus 2011 om 13:15

Misschien kunnen we Ricky van den bergh polsen, multifunctioneel .

Zonder gekheid: normaal gesproken raken er niet 3 keepers geblesseerd, indien deze toch allemaal geblesseerd zijn en ook tegelijk, durf ik te wedden dat Lodewijks wel een wedstrijd wil keepen. Anders moeten we tegen die tijd iemand halen. Zon graafland staat alleen maar weer op de loonlijst zonder waarschijnlijk ook maar iets te spelen.

En anders geef je Boy De Jong een kans, een groot keeperstalent uit de jeugd die Europees Kampioen is geworden met onder 17. Als hij al moet spelen is dat voor maximaal 2 wedstrijden en als je hem een contract geeft kun je hem volgend jaar stallen in de Jupiler League.

19 augustus 2011 om 14:51

Tegen die tijd iemand zomaar aannemen is natuurlijk bijzonder riskant. Wat denk je wat zo'n keeper dan vraagt aan salaris? Echt veel meer dan Graafland nu vraagt. Verder is het risico veels te groot wanneer je het niet lukt om een keeper aan te trekken. Komt ook nog bij dat Graafland de ploeg na al kan leren kennen dus bij eventueel invallen weet hij hoe de ploeg speelt.

Dan erbij heb je naast blessures ook de kans dat een keeper geschorst is en dan zit je ook te kijken.

Laat Graafland maar lekker lopen die verdiend zijn Centen wel Sommigen hebben ook Commetaar pfff
Wil mijn Maand loon wel ruilen met Graafland.

Succes in rotterdam Ronald,

Ik snap deze keuze echt totaal niet! Haal dan gewoon een keeper uit de jeugd als 3de keeper!
Het zal wel een goedkope actie zijn geweest, maar ik denk dat je die loon beter kan gebruiken voor Guidetti,

19 augustus 2011 om 11:20

Ze hebben al 3 jeugdkeepers in de selectie (mulder, Darley en Lamprou), daar gaat het nou juist om. Ze hadden er behoefte aan om er een reserve-keeper bij te doen met wat ervaring.

19 augustus 2011 om 11:35

ik vind het onnodig, aangezien Mulder al redelijk goed uit de voeten kan. Deze keeper hheeft in mijn ogen veel te weinig ervaring. Hij heeft z'n hele carriere op de bank gezeten, behalve bij Vitesse en Excelsior dan...

Is Darley nou alweer geblesseerd? Jezus!

Toch opmerkelijk dat de tweede en de derde keeper van Feyenoord een Ajax verleden hebben..

19 augustus 2011 om 11:30

Het was eerder opmerkelijk dat Graafland bij Ajax zat, gezien het feit dat hij de jeugdopleiding van Feyenoord heeft doorlopen.

19 augustus 2011 om 11:59

Welke van de keepers naast Graafland heeft dan een ajax verleden?

19 augustus 2011 om 12:13

Lamprou, heeft welgeteld 1 week bij Ajax mee getraind haha..

19 augustus 2011 om 12:26

en hij schijnt heel goed te zijn althans dat is wat ik gehoord heb

19 augustus 2011 om 14:40

Oke, ben ik ook weer op de hoogte Maar schijnt idd een groot talent te zijn. Ben benieuwd.

Wel jammer dat VZ wederom een half bericht plaatst, het belangrijkste stuk word voor het gemak maar weer eens weggelaten, namelijk de reden waarom Feyenoord hem heeft gehaald.
Wat is de bedoeling van dit halve artikel? willen ze weer een stomme verhite discussie uitlokken tussen Ajax en Feyenoord supporters??pffff jammer, weer een gemiste kans.

Zoals al vaker gezegd hierboven is Darley voor langere tijd geblesseerd en heeft men behoefte aan een derde keeper die niet veel kost (alleen een klein beetje salaris), ik denk een goede en goedkope oplossing, hij zal alleen tijdens trainingen onder de lat staan.

Ze hadden beter Velthuizen kunnen halen. Zou een goede concurrent zijn voor Mulder. Darley is toch altijd geblesseerd en Lamprou kan er geen bal van.

19 augustus 2011 om 11:44

Lamprou is noot geblesseerd hoe kom je hier bij? Darley is juist de gene met blesures?!?!!?

Velthuizen is denk ik wel wat duurder en Feyenoord geeft Mulder terecht het vertrouwen!

19 augustus 2011 om 11:50

Ik had ze omgedraaid. Foutje. Velthuizen wilde heel graag naar Feyenoord, denk dat hij er heus wel was uitgekomen met Feyenoord.

19 augustus 2011 om 12:14

Ja dat klopt, maar dat zou dan weer de ontwikkeling van Mulder in de weg staan. Die het toch erg goed doet nu. En dat is weer vermogen opbouwen denk dat ze het daarom niet hebben gedaan.

19 augustus 2011 om 12:19

heb jij lamprou zien keepen dan ? volgens mij is hij best goed !

19 augustus 2011 om 12:29

Lamprou is zelfs erg goed! Eerste keeper van jong Griekenland. Zal na Mulder ook zeker de eerste keeper van Feyenoord gaan worden.

wat hij zegt slaat echt nergens op.
inderdaad, als speler ben jij de enigste die bij het laatste kampioenschap erbij was. Maar als assistent op de bank zit toch echt de aanvoerder van dat kampioensteam dus helemaal de enige ben je niet

Misschien dat het aan mij ligt, maar heeft die Graafland ooit onder de lat gestaan voor Ajax? Ik kan me dat namelijk totaal niet herinneren.

Voorderest, 3e keeper worden bij Feyenoord is ook niet echt een stap omhoog ofzo. Je zou denken hij wil nog een paar wedstrijdjes leuk keeper, dus ga dan naar een Jupiler League team ofzo.

Mulder heeft bijna meer duels gespeeld dan Graafland,
dus het zal niet voor de ervaring geweest.

Dit is wel een slimme zet van Feyenoord.
Darley is lang geblesseerd dus heb je een nieuwe 3e keeper.
kost nauwelijks geld en voegt het nodige toe.
Als keeper is het wel een redelijke doelman als back-up.

vond het vorig seizoen wel opmerkelijk dat Verhoeven boven Graafland stond.

Gewoon een logische zet van Feyenoord om Graafland te halen. Nu Darley langdurig geblesseerd is heb je gewoon een 3e keeper nodig aangezien Lodewijks geen stand-in meer wil zijn. Ze hebben al 3 jeugdkeepers, dus nog eentje uit de jeugd halen lijkt me geen oplossing, dan blijft er niks meer over in de jeugd. Graafland is een van de weinige beschikbare keepers die transfervrij is, dus een logische keuze.

Zonde trouwens dat Darley weer langdurig geblesseerd is. Hij leek een talentvolle keeper, maar hij blijft geblesseerd raken. Dat zal hem aardig in zijn ontwikkeling tegenhouden. Heel vervelend voor hem.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren