Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Wijnaldum: 'Als ik die ballen erin schiet, was er niks aan de hand geweest'

Laatste update:

Georginio Wijnaldum kan begrijpen dat medespelers en fans van PSV hem de verliespartij bij AZ aanrekenen. De zomerse aanwinst vergooide bij een 1-0 achterstand een drietal opgelegde kansen, waarna de thuisploeg uitliep naar een 2-0 voorsprong. “Ik neem mezelf erg kwalijk dat we hier verloren hebben”, sipte de Oranje-international na afloop op Eredivisie Live.

/

Wijnaldum stuitte twee keer op AZ-doelman Esteban en schoot één keer van dichtbij hoog over. “Als ik doe ballen erin schiet was er niets aan de hand geweest”, besefte hij. Ook vond de van Feyenoord overgekomen aanvaller dat PSV te zwak uit de startblokken kwam.

“We begonnen de eerste helft niet scherp genoeg, veel te slap. Daardoor konden zij makkelijker voetballen. We kregen wel kansen, maar maakten ze niet af. AZ deed dat wel met de kansen die zij kregen”, besloot Wijnaldum.

De nederlaag bij AZ is Georginio Wijnaldum aan te rekenen

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

wijnaldum denkt dat hij heel wat is, dat hij een stap hogerop wel aan kan, maar eigenlijk heeft hij de laatste 2 jaar niks geprestreerd hoor bij feyenoord. en ik vond de overstap die hij heeft gemaakt helemaal niet logisch. PSV had voor die positie al Bakkal, die is in principe net zo goed, of net zo slecht. wijnaldum word de miskoop van het seizoen.

7 augustus 2011 om 15:30

Ik vond Wijnaldum anders een van de weinige lichtpuntjes bij PSV vandaag. Vergeet niet dat hij er net pas bij is he, na een levenlang Feyenoord.

Ik vind Wijnaldum een prima aankoop. Tot nu toe beter dan Mertens (ook al heeft die gescoord

7 augustus 2011 om 15:57

Net terug uit het stadion. Wijnaldum heeft op zich een goede wedstrijd gespeeld, hij had best kunnen scoren. Maar het is wel erg makkelijk om te zeggen dat ls die ballen erin gaan je dan gewonnen,. had. AZ heeft namelijk ook kansengehad die er niet in gingen.

7 augustus 2011 om 16:21

Zeg ik dat dan of wil je gewoon iets reageren?

7 augustus 2011 om 16:28

Mertens had vandaag inderdaad weinig in te brengen, vond hem erg slordig en overhaast spelen. Je zegt tot nu toe, ik ga er wel vanuit dat Mertens het ook erg goed zal gaan doen, wellicht dat jij er ook zo over denkt.

7 augustus 2011 om 15:37

Heb je Wijnaldum ooit zien spelen of niet? Hij heeft vandaag nogmaals bewezen dat hij geweldige looplijnen heeft. Heel balvast is. Leert hij iets minder lang met de bal lopen en effectiever te zijn. Dan schiet hij er minimaal 15 in dit jaar voor PSV

7 augustus 2011 om 15:45

Kijk jij wel voetbal .zoals Westend al zegt Gini was 1 lichtpuntjes vandaag.vorig seizoen ter info voor jou ja.maakte hij er 14 .best veel als je dan bij Feyenoord speelt.14 doelpunten in een ramp seizoen.gini gaat het maken.je kan hem ook wel de Nieuwe Affelay noemen.kan

7 augustus 2011 om 16:12

Hoezo denkt hij dat hij heel wat is? Hier legt hij bijvoorbeeld de schuld mede bij zichzelf. En dan kom jij met ''hij denkt dat hij heel wat is''. Hij was bij feyenoord altijd één van de betere, dan vind ik een binnenlandse transfer naar PSV een goede stap, aangezien hij met Feyenoord voorlopig geen prijzen zou gaan winnen.

7 augustus 2011 om 18:48

Wijnaldum word een prima aankoop hoor,maar scoren is niet altijd zijn sterkste kant

Klopt helemaal. Az had overwicht, maar is niet veel gevaarlijker geweest als psv. wel ben ik stomverbaasd door de nog altijd zwakke manier van spelen zonder strijd. Ik neig meteen weer naar een exit van Rutten, onder een Adriaanse zou dit nooit gebeuren..

Natuurlijk moest Wijnaldum die kansen afmaken, maar ik vind niet dat de overwinning zijn schuld is. Nee, het was echt onze verdediging en matige keeper die de tegengoals deed veroorzaken, gewoon waardeloos. Wijnaldum gaat ze later wel maken, heb veel vertrouwen in die jongen.

Ik ben toch enorm blij met deze uitspraak van Wijnaldum. Toch iemand met zelfkritiek. Hij blijft naar zichzelf kijken en wijt deze nederlaag niet af naar de scheidsrechters of andere medespelers. Ik merkte in de wedstrijd zelf toch weleens wat frustatie bij spelers. Spelers die op elkaar mopperden, maar totaal niet naar zichzelf keken. Hopelijk gaat bij PSV iedereen naar zichzelf kijken wat er beter kan, want er valt enorm veel te verbeteren.

7 augustus 2011 om 15:49

Hij is erg bescheiden.maar hij wil en gaat het maken.maar Gini moet wat meer uit ze vel schieten.
En gewoon zeggen wat doe je nou.kritiek op andere moet je soms ook geven.hij is jong maar Strootman geeft ook kritiek op iedereen.gini wil iedereen te vriend.maar als je alleen zelfkritiek uit worden je medespelers nooit wakker.

7 augustus 2011 om 15:58

Klopt, maar na zo'n nederlaag is het begrijpelijk dat je eerst zoekt naar je eigen fouten en vervolgens kijkt naar andermans fouten. Wijnaldum deed het qua kansen afmaken niet goed en geeft het gewoon netjes toe, dat hij daarmee een enorm aandeel had in de nederlaag. Tuurlijk mag je kritiek op andere hebben, maar naar jezelf kijken en zelfkritiek is totaal geen overbodige luxe op dit moment voor Psv. Spelers moeten zich gaan afvragen wat beter kan aan zichzelf.

Hij heeft hier gewoon gelijk in. Wijnaldum had de ballen moeten scoren en dat staat het gewoon minimaal 2-2 in de rust. Tweede helft was Psv zeer matig en zelfs tegen 10 man was het drie keer niks. We hadden wel een penalty moeten hebben.

7 augustus 2011 om 15:59

De penalty ben ik met je eens. PSV had in het tweede dele van de eerst helft een paar goede kansen. Maar in de tweede helft, toen PSV echt druk moest zetten, heb ik erg weinig kansen gezien.

7 augustus 2011 om 16:40

Jongens, laten we nou niet allemaal gaan treuren, oké hetis kut, we hebben verloren, we lopen nu al 3 punten achter op Ajax en misschien twente, maar er zijn nog 33 wedstrijden te gaan en een simpel rekensommentje leert ons dat er nog 99 punten te verdelen zijn, een wijze uitspraak van mijn vader: pas aan t eind van t seizoen worden de prijzen verdeeld

7 augustus 2011 om 18:57

@trouwepsvfan.

Daar heb je gelijk in maar ik zie gewoon dat Rutten er niet meer in gelooft. Dan moet hij er gewoon mee stoppen of Psv zou hem moeten ontslaan. Het straalt gewoon over op de groep, dat kan iedereen zien.

We hebben niks aan Als Als Als Als.

Jammer Wijnaldum, 2 keer 1 op 1 een penalty, en je had een andere wedstrijd gehad maar het moch niet baten.

Braamhaar geeft zelf ook aan dat het een strafschop was. Maarja dat is lekker he achteraf praten hebben we niks aan.

Ok ''gini''. Je hoeft jezelf niet zoveel kwalijk te nemen want met die draken achterin gaan er altijd Reve goals vallen als de tegenstander druk zet.

Juiste conclusie van Wijnaldum. Mooi om te zien, die zelfkritiek. Veel voetballers hebben dat niet. Als Wijnaldum gewoon scoort, is er inderdaad niks aan de hand.

Er is nog geen man overboord, Ajax en Twente zullen het ook moeilijk krijgen Alkmaar.

En alles zat natuurlijk ook wel tegen. Dat die Viergever hem van 30 meter erin roeit, hoevaak zal hij dat dit seizoen nog doen? En Wijnaldum mist normaal gesproken ook niet 3 topkansen op rij. Dan wordt je ook nog een penalty onthouden. Zit er toch ook wel een hoop pech bij.

7 augustus 2011 om 16:41

Pech of vorm? Die penalty kan niemand van PSV iets aan doen maar die 3 kansen die moeten er gewoon in, dat hij de ballen niet goed schiet heeft in mijn ogen weinig met pech te maken. En die knal van Viergever die mag er ook natuurlijk nooit in! De keeper had nog een stap kunnen zetten en kunnen springen ipv naar de bal 'vallen'.

7 augustus 2011 om 17:39

Klopt, zo'n bal mag er nooit in. Dat kunnen we Isaksson aanrekenen. Maar feit blijft, dat Viergever zoiets op de training niet voor elkaar krijgt.

En met Wijnaldum,denk niet dat dat met vorm te maken heeft. De 1op1 is natuurlijk niet zijn grootste kwaliteit. Maar er zit in mijn ogen ook wat pech bij. Wijnaldum gaat er nog genoeg op die manier maken, mark my words.

7 augustus 2011 om 18:31

Ik ben daar er ook van overtuigd dat hij er nog genoeg gaat maken, vandaag vielen me de acties alleen wat tegen.

Hij komt er wel, het is wel echt een sympathieke jongen dat hij dit zo laat merken. Zo zie je ze niet veel op zijn leeftijd hoor. Voor de rest heeft hij gewoon goede acties gemaakt en met veel power gevoetbald. Dit verlies ligt echt niet alleen aan hem, maar vooral aan de verdediging.

Je wint als team en je verliest als team. AZ was vandaag gewoon beter en heeft verdiend gewonnen, ik verwijt Wijnaldum niks, ook al is het natuurlijk erg zuur. ik blijf erbij dat Rutten niet de juiste man voor PSV is, en dat zeg ik niet omdat PSV 1 wedstrijd verliest, dat zeg ik omdat hij al 2 seizoenen lang niks presteerd bij Psv.

Hij heeft er bij Feijenoord meer in de tribune getrapt, als op doel
en de doelpunten die hij maakte waren in tikkertjes

wat dat betreft is het geen verlies voor Feijenoord dat hij weg is.

7 augustus 2011 om 15:51

Klopt waren allemaal in tikkertjes, toch hoopte jij zelf ook dat je ooit een prof voetballer zal worden, maar nu zit je achter je comp volle kritiek te geven.

Wanneer hij de aankomende 2 wedstrijden zal scoren, dan zal je wel wat anders zeggen waarschijnlijk.

7 augustus 2011 om 16:48

toch hoopte jij zelf ook dat je ooit een prof voetballer zal worden

@ Milaan

wie zegt dat ik dat niet geweest ben

En het is geen kritiek ,heel veel doel pogingen van Wijnaldum
van rand 16 ,gingen vaak hoog over ,dat is gewoon een feit
in de kuip waren ze daar aan gewend inmiddels.

8 augustus 2011 om 11:14

@ semi1946

Laat me niet lachen joh.. Jij doet niet anders dan kansloze berichten posten en dan moeten wij geloven dat jij prof voetballer bent geweest? Niemand die dat geloofd hoor

Deze jongen heeft zeker wel veel kwaliteiten , echter zijn zogenaamde opleving in het 2de seizoenshelft had vooral te maken met de aanwezigheid van Ryo.
Ryo kreeg standaard 2 man op zich, waardoor wijnaldum en Biseswar meer ruimte kregen voor hun acties.

7 augustus 2011 om 16:42

Dat moet met Mertens en Lens ook kunnen lijkt me. Wijnaldum is bij PSV niet de enige topper in de voorhoede

7 augustus 2011 om 17:50

Helemaal waar. Ik heb heb ook elders gezegt dat ik de aankoop van Wijnaldum niet begrijpt, gezien de spelers die die julllie al hebben. en ook eigenjeugd..
maar Wijnaldum is wel goed!

niet mee eens dat het geen verlies is voor Feyenoord.
Prima speler en PSV gaat zeker veel plezier aan Wijnaldum beleven daar ben ik van overtuigd

Er moet wat meer olie bij! Want het loopt nog niet soepeltjes voorin. Dus ik neem Wijnaldum nu niks kwalijk!

Aan Bakkal hadden we vorig seizoen niks want hij was echt hopeloos uit vorm. Daarom zijn er aankopen gedaan!

Ik maak me nog geen zorgen! Het is pas begonnen. Liever nu verliezen dan op het eind alles weer in 1 keer weggeven!

5 miljoen vragen (en ontvangen) voor deze speler is een meesterzet geweest van Van Geel. Wijnaldum heeft het leuk gedaan in de tweede helft van het seizoen maar heeft normaal gesproken geen scorend vermogen, dat zagen we vandaag wel weer. Twee gigantische kansen werden verprutst. We waren niet anders gewend in R'dam.

7 augustus 2011 om 17:28

Beetje overdreven reactie van je. Wijnaldum is een jonge speler met veel mogelijkheden en zal zich bij PSV beter kunnen ontwikkelen dan dat hij bij Feyenoord had kunnen doen. Hij miste vandaag enkele zeer grote kansen en dus is het lekker makkelijk hem nu af te zeiken. Wanneer je goed hebt gekeken zou je hebben gezien dat hij best een aardige wedstrijd speelde.

Ik ben ook voor Feyenoord maar ik vind het een beetje goedkoop om deze jongen na zijn eerste competitiewedstrijd voor PSV af te branden.

Ja ja Gini, weggaan om prijzen te gaan pakken Je ouwe cluppie staat mooi al weer 3 punten los. Dacht jij even dat het nooit erger kon dan vorig jaar en wat blijkt; sta je na 1 speelronde meteen laatste

7 augustus 2011 om 15:49

Ik zou ff een printscreen maken van teletekst, dan kan je er langer van genieten....

7 augustus 2011 om 15:50

Dat doe ik volgende week, dan is het namelijk al 6 punten!

7 augustus 2011 om 15:56

Je wint wel je eerste wedstrijd van Excelsior he. Alles leuk en aardig, maar een verliespot daar zou gewoonweg een schande zijn. Dan is AZ hele andere koek (al moet je dat in theorie als PSV zijnde ook gewoon winnen).

Volgende week PSV - RKC en Feyenoord - Roda. Ik zou er dus nog maar niet zo zeker van zijn dat je volgende week 6 punten 'los'staat . Maar ik help het je hopen dat het op 3 punten blijft

7 augustus 2011 om 16:00

Kan je me uitleggen waarom PSV in theorie van AZ uit moet winnen?

7 augustus 2011 om 16:20

PSV is een klassieke topclub voor de eerste 3 plekken. Strijd altijd voor het kampioenschap, minder is in principe niet acceptabel. Daar hebben ze budget voor en daar hebben ze de spelersselectie voor.

AZ is een klassieke subtopper met zo nu en dan een uitschieter (naar boven en naar beneden). Strijd doorgaans voor de plekken 4, 5, 6 samen met Groningen, Feyenoord en Utrecht. Budget en alles is daar op toe gespitst.

Dus vandaar dat je in theorie moet winnen van AZ als PSV zijnde. Zelfde geld dat je als PSV ook moet winnen van een ploeg als RKC (ook al is dat natuurlijk alsnog geen garantie)

7 augustus 2011 om 16:33

Dat PSV in theorie van Az moet winnen is een beetje overdreven van je. PSV heeft inderdaad wat meer kwaliteit in huis en zal daarom in de onderlinge wedstrijden tussen beide clubs de favoriet voor de eindzege zijn, maar het verschil is veel te klein om te zeggen dat ze moeten winnen. PSV moet winnen tegen RKC (anders is het een wanprestatie) en tegen Az zijn ze licht favoriet.

De tijden dat PSV ploegen als Az even opzij zet zijn voorbij. PSV heeft zelf helemaal niet zo'n bijzondere selctie. Degelijk is het, meer niet.

7 augustus 2011 om 16:36

PSV heeft meer kwaliteit, dus moeten ze in theorie toch winnen. Ik vind sowieso dat PSV van iedereen moet winnen en dat alleen de wedstrijden tegen Ajax en Twente van belang zijn. Als je voor de titel gaat, dan moet je toch van iedereen winnen? PSV gaat voor de titel...

Wat een leuke middag. Ik hoor Wijnaldum nog roepen ik wil bij Psv om de prijzen spelen. Bij Feyenoord is dat niet het geval. Nou meneer Wijnaldum ziet die 3 punten eerst maar eens goed te maken. Dit is natuurlijk in Rotterdam leed vermaak. Maar ik heb altijd gezegd dat Wijnaldum over 100 wedstrijden bij Feyenoord vaak een onvoldoende scoorde. Hij is maar 20 wedstrijden echt goed geweest. Maar vaak liet hij niks zien in Rotterdam.

7 augustus 2011 om 17:06

Nu moet je ook niet doen alsof Feyenoord zo'n wereldteam is want dat valt ook wel mee.
Tegen Excelsior zou PSV misschien ook nog wel een punt pakken.

psv heeft gewoon nog wat meer tijd nodig.. het is pas de eerste wedstrijd van he seizoen he mensenn..
volgens mij vergeten sommige mensen dat

7 augustus 2011 om 16:01

Eens, er zit zeker voetbal in kwaliteit in de ploeg. Bij AZ zeiden we vandaag tegen elkaar, goed dat we PSV zo vroeg in het seizoen troffen.

Tja wijnaldum krijgt bij psv dit jaar een seizoen zoals vorig jaar bij feyenoord... dus goeie keus geweest...ach feyenoord heb 5 miljoen gekregen haha...hij zal kritiek krijgen als hij kansen blijft missen...


Wijnaldum slaagt echt wel bij Psv, als Feyenoordsupporter is het natuurlijk leuk om te zien dat zijn oude club op 3 punten staat en hij op 0, maar hij is en blijft een goede voetballer.
In een goed draaiend team komt hij wel tot zijn recht.
Bij Feyenoord was het niet altijd goed, maar laten we eerlijk zijn, wie deed het nu wel goed afgelopen seizoen?

wijnaldum is gewoon klasse, heeft zelfkritiek en dat siert hem!
natuurlijk speelde hij een ongelukkige wedstrijd, komt wel goed met hem...
het meest kritische is de bezieling van het gehele elftal, daar reken ik rutten op af!!!!!

Wijnaldum, je brengt nieuwe energie bij Psv, en ik ben blij dat je bij onze ploeg zit. Ik vond eerst dat ze die 5 miljoen beter aan Zanka hadden kunnen uitgeven, maar met jouw flair en passie zie ik veel goeds gebeuren. En deze eerlijkheid van jou zal je alleen maar geliefder maken bij de Psv fans. Georginio, je gemiste kansen zijn je vergeven.

Wijnaldum kan goed voetballen. Hij mist echter opgelegde kansen. Bij Feyenoord heeft hij er ook legio gemist, vooral de kansen die je er al in ziet zitten. Gaande het vorig seizoen wist je al dat hij ging missen als hij alleen op de keeper afging. Zijn 15 doelpunten waren geen opgelegde kansen.
Als hij dit niet verbeterd zullen de PSV supporters zich vaak verbijten

Wat ik een stuk lulliger vind dan die gemiste kansen, is hoe Feyenoord-fans hem bejegenen. Zoek op Twitter maar eens op 'wijnaldum', dan vliegen de doodsbedreigingen en beenbreukwensen je om de oren. Echt schandalig vind ik het. PSV was altijd wel een titelconcurrent, maar de rivaliteit zoals die er tussen Ajax en Feyenoord is, is er niet.

Ik vind wel dat Rutten eens weg moet daar. Het was natuurlijk ideaal geweest als PSV weer onder Hiddink kon trainen, maar dat gaat nou eenmaal niet gebeuren.

Ik dacht al dat Berg in vermomming was terug gekomen.
Zelfs ik had er nog wel minstens een van gemaakt.

Waarom staat PSV nog boven Excelsior, terwijl ze een doelpunt meer tegen hebben?

7 augustus 2011 om 16:59

doelpunt meer voor gemaakt....

7 augustus 2011 om 17:18

Oke ik zou denken dat onderin het aantal tegendoelpunten juist zwaarder weegt, maar dat ligt aan mij dan zeker.

Ik vond Wijnaldum vandaag toch een van de weinige spelers die wel wat liet zien. Het klopt dat hij grote kansen miste, maar dit geeft hij zelf ook gewoon toe.

Psv speelt zn vertrouwde angsthazenvoetbal... Daarom relatief weinig fans.. Maar catenaccio werkt niet meer.. Er moet ge oetbalt wordn zoals in mokum

Van de 3 aankopen vond ik Wijnaldum veruit de beste. Strootman was ver onder de maat. Mertens was buiten zijn doelpunt om kansloos tegenover Marcellis (die ik man of the match vond aan de kant van AZ samen met de goallie). Wijnaldum zorgde voor creativiteit en stichtte vrij veel gevaar.

Wijnaldum liet tenminste de wil zien om aan te vallen en te voetballen, bij veel spelers ontbrak dat vandaag.

ALS telt niet in het voetbal. We horen het vaak hier op voetbalzone uit monden van supporters, maar daar zijn we supporters voor. Nu nog even iemand naar Wijnaldum sturen om hem dat uit te leggen.

Hij speelde een goede wedstrijd
Maar de kansen gaan er maar niet in, dat hoef je hem ook niet te verwijten want Esteban kwam ook goed uit, maar hij was iniedergeval wel de beste aan psv kant dusja.,

Eerlijk gezegd vraag ik me af of Wijnaldum dit nou echt zegt omdat hij schuldbewust is of dat hij dit zegt, voordat anderen kritiek uiten. Want als je zelfkritiek uit, laat de rest het daar meestal maar bij.

Wijnaldum komt er wel. Ik vind hem, ondanks zijn gemiste kansen vandaag, een prima indruk achterlaten. Het is in mijn ogen ook goed dat hij de hand in eigen boezem steekt. Ik denk dat hij zichzelf volgende week wel zal revancheren.

Goed dat hij dit zichzelf aanrekend. Maar het was niet alleen zijn schuld, PSV was vandaag gewoon slecht en AZ speelde goed.

Als Wijnaldum die kansen maakt is er niets aan de hand! Nou gezien het speelbeeld is er wel degelijk iets aan de hand. Bij Psv zit het nog niet erg goed in elkaar, ben bang dat dit niet veel beter wordt als vorige seizoen.

Wijnaldum was een van de betere misschien, had er een mogen maken. Maar wat kan hij er aan doen dat Martens niet goed gedekt word, en dat Issakson die bal niet houd terwijl die bal van 30 meter komt.(volgens mij viel hij ook) en dat Marcelo dramatisch dekt.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren