Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Zaakwaarnemer Toivonen: 'Ik kan zeggen dat er veel interesse is'

Laatste update:
/

“Er kan nog veel gebeuren op de transfermarkt”, verklaarde Ola Toivonen enkele weken terug, en daar lijkt de Zweed gelijk in te krijgen. Tegenover TV4 gaf zaakwaarnemer Martin Dahlin te kennen dat er veel interesse is in zijn cliënt, wiens contract bij PSV over iets minder dan een jaar op zijn einde loopt.

Onlangs werd de aanvallende middenvelder in verband gebracht met Tottenham Hotspur en Juventus, maar of die clubs ook daadwerkelijk in de race zijn wilde Dahlin niet bevestigen. “Ik ga nooit in op namen van clubs. Maar ik kan wel zeggen dat er heel veel interesse is voor Toivonen na zijn goede seizoen”, aldus de voormalig Zweeds international.

“Het is duidelijk dat een aantal clubs hem graag zou willen halen”, vervolgt Dahlin. “Toivonen heeft het naar zijn zin bij PSV, maar het is duidelijk dat hij ooit de stap omhoog wil maken. Wanneer dat zal gebeuren, hangt van veel factoren af.”

PSV moet Ola Toivonen bij een goed bod laten gaan

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Dit is iets wat ik al had verwacht. Ondanks het feit dat hij zo nu en dan nare dingen liet zien is hij gewoon een geweldige voetballer. Zeer kopsterk, fantastisch schot en mooie steekballen. Toivonen is gewoon een geweldige voetballer die Psv zeker meer dan 10 mil gaat opleveren, ;aat dat duidelijk zijn. Ik heb al vele geruchten gehoord over Juventus en de Spurs. Alleen wou de Spurs hem hebben mocht Modric naar Chelsea gaan.

Natuurlijk gaat Psv Toivonen missen want ik verwacht wel degelijk dat hij gaat vertrekken. Het geld wat overigens binnenkomt mag worden uitgegeven, dat heb ik even opgezocht.

PS: Psv is ook geinteresseerd in een verdediger van Anderlecht: Roland Juhasz is zijn naam. De verdediger moet rond de 4 a5mil opleveren.

24 juli 2011 om 18:37

meer dan 10 miljoen met een 1 jarig contract ?

Laat maar zitte :P kzie hieronder al een reactie dat zn contract verlengd kan worden vanuit psv zijnde

Iets te snel gereageerd :P

24 juli 2011 om 18:42

PSV kan zonder dat Toivonen dat zelf wil een optie in het contract lichten waardoor zijn contract doorloopt tot 2014, dus hij hoeft niet per se weg, en als hij weg wil alleen voor de hoofdprijs ( 10-15 miljoen )!

24 juli 2011 om 20:28

Is die optie in zijn contract enkele weken geleden al niet gelicht? Volgens mij wel. Kortom, dan kan PSV de hoofdprijs vragen. Ik ben geen grote fan van Toivonen. Niet alleen om zijn irritante gedrag, maar ik vind het ook geen uitzonderlijk goede speler. Hij kan van alles wat, maar blinkt nergens in uit. Het Urby-emanuelson-syndroom.

PS. Grappig dat Dahlin zijn zaakwaarnemer is. Nooit meer van die man gehoord sinds zijn 'hangkopbal' op het WK 94. Voor de ouderen onder ons... Youtube 'm anders even. Mooie kopbal.

24 juli 2011 om 21:20

Hij is/was ook de zaakwaarnemer van of Zlatan of Rosenberg die hij naar Ajax heeft gebracht...

24 juli 2011 om 21:33

zweden had in 94 echt een geweldig elftal. thern, schwarz, brolin, dahlin, andersson, ingesson, ik kan die namen nog steeds dromen. had weinig gescheeld of ze stonden in de finale, brazilie moest echt diep gaan toen...

24 juli 2011 om 18:38

Meer dan 10miljoen met een contract tot 2012? Als dat zo is dan verwijder ik mijn profiel hier, kun je nagaan hoe zeker ik van me zaak ben

Afgezien van zijn gedrag heeft hij ook niet de kwaliteiten voor dat bedrag, zo realistisch moeten we zijn. Het is een vrij beperkte speler, dat is afgelopen seizoen wel duidelijk geworden. Hij is kopsterk, daar heb je het dan ook ver mee gehad.

24 juli 2011 om 18:46

@ Expert4life

Psv heeft een éénzijdige optie in het contract staan. Psv gaat die zeker lichten en dan staat Toivonen tot minimaal 2014 vast. Dus je was niet helemaal goed op de hoogte.

Hij is kopsterk, heeft een goed schot en kan geweldige steekballen geven. Nee, hiermee doe je Toivonen tekort.

24 juli 2011 om 18:47

Der zit toch een optie in zin contract?! Maargoed dan heb je alsnog geen ongelijk want dan loopt zijn contract niet meer tot 2012

Ach, aardige speler kan vooral goed koppen en is ijzersterk maar verder niet echt overtuigend wat mij betreft. Zal wel naar Engeland gaan.

24 juli 2011 om 19:04

Ondanks alle lof die men Toivonen hier geeft, van mijn kant toch wat kritiek: Hij scoort hoofdzakelijk tegen de kleintjes....en dat nare gedrag van hem is ook buitengewoon irritant. Maar metname dat hij vooral tegen de kleintjes scoort maakt dat ik niet zo geweldig onder de indruk ben van hem.

24 juli 2011 om 19:24

Hoe wil je het profiel verwijderen ,
kan niet volgens de moderaters.

en toivonen is midddenmoot ,niet geschikt voor een topclub.

24 juli 2011 om 23:05

Inderdaad, Toivonen is een net niet speler. Laat vaker nare dingen in het veld zien dan mooie dingen. Ook al word zijn contract eenzijdig verlengt tot 2014, dan nog is hij geen 10 miljoen waard.

24 juli 2011 om 23:56

@bearsc:
Hij scoorde in z'n eerste jaar alleen tegen de kleintje. Dit jaar was het anders met doelpunten tegen onder andere:
Lille, AZ, Groningen, Heerenveen, Feyenoord, Roda en Heracles.
Dan heb je bijna het gehele linker rijtje(op 3 na) en de kampioen van Frankrijk. Zijn in mijn ogen niet alleen kleintjes! (en dit zijn volgens mij 12 of 13 van zijn 19 doelpunten afgelopen seizoen).

25 juli 2011 om 00:42

Sorry hoor, maar Heerenveen en Feyenoord zijn vorig jaar 12e en 10e geworden!
En Lille speelde met een b-elftal dat de EL totaal niet serieus nam.

25 juli 2011 om 01:15

My bad, had Feyenoord en Utrecht perongelijk omgedraaid. En Heerenveen had ik erbij geplaats omdat dat ook zeker niet de kleinste ploeg is. Vorig jaar alleen te weinig punten gepakt in wedstrijden tegen de degredatie kandidaten.

Lille speelde met 7 basisspelers en stuurde er in de loop van de wedstrijd nog 3 in. Een echt B-elftal zou ik het dus niet noemen, vooral niet vanuit Toivonen z'n oogpunt, want ze hadden wel gewoon de vaste verdediging staan!

Hiermee wil ik niet meteen zeggen dat hij aan de lopende band heeft gescoord tegen de toppers. Maar daar heeft hij sowieso ook weinig de kans voor gehad(geblesseerd tegen Porto en verder heeft PSV niet tegen echte toppers gespeeld buiten de Eredivisie om).

24 juli 2011 om 19:44

Zou mooi zijn als we toivonen verkopen voor rond de 12 miljoen kopen we daar matavz + zanka/ream/juhasz voor terug

24 juli 2011 om 19:51

Juhasz kost wel minimaal 4mil. Ream is zover ik weet nooit een echte optie geweest, hij werd bij Psv aangeboden. Ik zal heel content zijn mocht Matavz komen en Zanka. Met de komst van Matavz alleen ben ik al zeer gelukkig.

24 juli 2011 om 20:07

Mooie steekballen?? Laat me niet lachen man als PSV iets mist sinds affelay weg is, is het wel. Creativiteit.

24 juli 2011 om 20:16

Kwam ook door het feit dat Toivonen vaak afwezig was. Toivonen gaf vaak genoeg mooie ballen alleen deed Berg er vrij weinig mee.

PSV kan een eenzijdige optie lichten die zijn contract tot 2014 verlengt. Dus PSV kan - als hij per se weg wil - in ieder geval de hoofdprijs vragen.

24 juli 2011 om 18:50

Als dat zo is , dan schiet het artikel schomelijk te kort.
Een Toivonen die nog maar een contract van een jaar heeft is aanmerkelijk goedkoper dan een Toivonen die nog tot 2014 vast ligt.
Ik ben benieuwd wat voor clubs in hem een versterking zien.
Ik schat in op het niweau van een Newcastle , Sevilla of Udinese.

24 juli 2011 om 19:05

Het niveau Newcastle of het niveau Sevilla verschilt al aanzienlijk, ik denk niet dat Sevilla iets ziet in hem, die spelen toch voor CL kwalificatie in Spanje. Dat is wat anders dan de nummer 12 van Engeland.

Ik verwacht clubs als Stoke, Wolverhampton, Bolton, etc.

24 juli 2011 om 19:07

@fraayax

Clubs als Juventus en Totteham hebben al interesse getoond, er zaten veel scouts voor hem op de tribune in de oefen wedstrijden. Vorig jaar wou Liverpool hem al hebben en was er zelfs een deal, alleen wou Toivonen niet naar Liverpool. Zoals ik nu dus aangeef hebben mooie clus interesse.

24 juli 2011 om 19:20

De subtop en top in Engeland is vele malen breder dan in Spanje.
In Spanje heb je de absolute top met Barcelona en Real Madrid, mijlen daarachter verdelen oa Villareal , Sevilla en Valencia de europese kruimels.
Een Newcastle speelt voor hetzelfde geld zichzelf naar plaats 7-8.
In Engeland zit het niveau veel dichter bij elkaar.

24 juli 2011 om 19:40

@bearsc

Ik hoop dat je gelijk hebt, want dan zien we hem dit seizoen nog in het fantastische Philips shirt schitteren!

Eerlijk gezegd lijkt mij Tottenham wel een geschikt plaatsje voor Ola. Ik ben erg benieuwd waar hij naar toe gaat, het kan ook wel dat hij bij PSV blijt, maar dat denk ik niet.

24 juli 2011 om 19:09

Tottenham was afgelopen jaar nummer 5, met spelers als Modric, van der Vaart, Bale en Lennon. Die club is opzoek naar een geheel ander kaliber spelers dan een Toivonen joh, die zoeken 3 niveau's hoger.

Strik erom, doosje wijn erbij, op het vliegtuig zetten en hopen dat hij op de plaats van bestemming komt. Psv moet deze 'toneel'speler tegen ieder acceptabel bedrag laten gaan, voegt niks toe aan psv, daarbij speelt hij door zijn gedrag ieder jaar maar de helft van de wedstrijden. Heeft een slechte invloed op de groep én het spel voor psv. Zijn rendement kan ook vele malen hoger.

24 juli 2011 om 18:38

Toivonen is gewoon een hele goede voetballer. Psv gaat zeker haar optie lichten dus Psv wil minimaal 10mil hebben. Volgens bronnen kan ik vermelden dat het om een bedrag gaat wat nog meer is. Ook zal er al iets spelen met de spurs, vele mensen rondom Psv zeggen al dat het gaat om een topdeal.

24 juli 2011 om 19:47

@ Psv_ex

Ik hoop het niet, zou volgens mij wel eens de belangrijkste speler van het seizoen kunnen worden.

Na al de aanvalende nieuwelingen + Strootman, is de balans op het middenveld het voornaamste (voor vooral het begin) van het seizoen

24 juli 2011 om 19:54

'' Philips4e

Klopt maar daaarvan kan je wel een geweldige spits halen en verdediger. Dan heb je je team wel meer in balans.

24 juli 2011 om 22:35

We willen Leiders in het 11-tal, dat zou Toivonen (op een van de meest bepalende posities) moeten zijn.

Een aanvaller en verdediger zijn per defenitie minder geschikt als leider.
Van de nieuwelingen, zie ik alleen Strootman als leider (maar die moet zijn status nog verdienen)

En Engelaar gaat hoogst waarschijnlijk ook nog vertrekken

24 juli 2011 om 23:33

@philips4e

Daar heb je natuurlijk gelijk in. Alleen is Toivonen wel een echte leider? Rutten heeft laten weten ontevreden te zijn over Toivonen als leider. Lens zou ook een goede leider kunnen zijn, toen rutten vorig jaar vroeg aan zijn elftal wat hun ervan vonden was Lens de enige die de ballen had om te zeggen wat iedereen erover dacht. Iedereen hield verder zijn mond dicht. Het is een optie, meer niet.

24 juli 2011 om 23:43

Onzin,

Hij heeft hem hoogst persoonlijk aanvoeder gemaakt, en aangegeven dat hij het niet slecht heeft gedaan (in een oefen pot)

Ik heb het trouwens ook niet over aanvoeder maar een van de leiders, die heb je namelijk meer dan (aanvoerders / reserve aanvoerder) nodig.

Kan me nog enigzins vinden in je Lens ''verhaal'', denk echter niet dat de spelers hem volgen, aangezien ze dat in jouw voorbeeld ook niet deden.
Ook tegen Feyenoord volgden de spelers hem niet (in echt voetballen)

25 juli 2011 om 00:05


Toivonen is een reserve aanvoeder, hij is dat alleen als Engelaar niet speelt. Bij de oefen wedstrijden heeft Rutten aangegeven nog zeker niet tevreden te zijn over Toivonen als aanvoerder. Dat had hij verteld in een interview.

Daar heb je gelijk in, verder zie ik ook geen alternatieven. denk dat spelers ook niet naar Pieters of manolev gaan luisteren. Ik zou Atiba wel een aanvoerder vinden, geweldige speler met altijd de juiste instelling. Iemand die altijd minimaal een 6 is.

25 juli 2011 om 00:35

Kijk, Atiba,

Daar had ik nog niet aan gedacht, ben benieuwd of hij oraal ''de ballen'' en overtuiging heeft, maar zijn instelling is wat ik van iedere Psv-er verwacht

25 juli 2011 om 00:42

Ik denk wel dat hij een leider zou kunnen zijn. Hij strootman en dan Wijnaldum ervoor, kortom een geweldig middenveld.

24 juli 2011 om 18:46

@expert4life, 15 goals en 10 assists is toch een aardig rendement voor een speler die zoals jij zegt maar een half seizoen gespeeld heeft. Voor iemand die zichzelf expert noemt, snap je niet echt veel van het spelletje. Toivonen was juist afgelopen seizoen een van de belangrijkste spelers voor PSV en niet zoals jij zegt van slechte invloed. Als jij je nou bij Ajax houdt. Misschien heb je daar wel verstand van.

24 juli 2011 om 18:47

Man ik word onderhand gek van je Ajax bril/anti PSV bril, Toivonen voegt niks toe aan Psv?

15 goals dit seizoen in de competitie.
1 goal in de beker.
4 goals in de Europa League.

En hij heeft niet eens alle wedstrijden gespeeld, ( door blessures en schorsingen )

Natuurlijk, zijn gedrag was dit seizoen onaanvaardbaar maar hij was juist wel belangrijk voor PSV en ik verwacht dat PSV ook de optie in het contract van Toivonen gaat lichten waardoor hij tot 2014 verbonden is aan Psv, of hij dat nou wil of niet.

En over het rendement: 28 wedstrijden 15 goals, dus ken je feiten!

24 juli 2011 om 18:52

@tombapsv

Gewoon rustig blijven, iedereen weet dat Toivonen gewoon een geweldige voetballer is. Mocht hij het hele seizoen spelen weet ik zeker dat hij vele assists gaat geven en veel gaat scoren. Nog meer dan hij tot nu toe al heeft gedaan.

Psv laat Toivonen gaan voor een bedrag van minimaal 10 mil. Moet ook wel aangezien hij één van de sterkhouders is van Psv.

24 juli 2011 om 18:57

Ajax bril? Hoeveel mensen zijn wel niet Anti Ajax?
Dus ga daar niet over zeuren

On;

Goeie voetballer, maar moet wel wat aan zn gedrag doen.
Als die dat doen kan je hem idd wel voor 10+ mil verkopen, jammer voor Psv, dat laat dan wel weer een goeie speler gaan..

24 juli 2011 om 19:35

Wat een domme redenering. Echt, wat een niveau. Dus omdat er veel mensen anti-ajax zijn dan mogen ajacieden ook heel erg anti-andere clubs zijn.

On:

Prima spelers, maar toch als je hem kunt verkopen: Doen! Dan kun je er een echte spits voor terug halen.

24 juli 2011 om 23:00

@ Psv_expert ja ik ben nu weer helemaal rustig haha.

Ik vind Toivonen ook een geweldige voetballer, maar dat slechte gedrag zorgt ervoor dat ook ik soms denk van, voor een aardig prijsje mag die weg en kopen we een spits voor dat geld.

@pressplay

Ik ben inderdaad anti Ajax, ik geniet ervan als Ajax een tegengoal krijgt, ik ben de hele dag vrolijk als PSV heeft gewonnen en Ajax niet, ik vind alles van Ajax lelijk het is moeilijk om objectief te blijven maar als ik hier op Voetbalzone reageeer probeer ik realistisch te zijn en ook vanuit een Ajax standpunt te bekijken, wat ik raar vind is dat jij zegt dat ik niet mag zeuren dat iemand een Ajax bril op heeft omdat veel mensen anti Ajax zijn...

@graspiloot

Ik ben het 100 procent met je eens!

24 juli 2011 om 23:37

@tombapsv

Ben het met je eens, ik heb Toivonen ook vervloekt, vooral de laatste wedstrijd toen hij de bal naast schoof. Toch moet Psv hem pas laten gaan van een bod van 10 mil of hoger. We moeten niet vergeten dat Psv een optie heeft dus hij hoeft helemaal niet verkocht te worden.

Verder moet je gewoon jezelf niet laten opfocken, jij en ik weten dat Psv de voetbalhoofdstad is. Wij waren als laatste ver gekomen in de CL, wij hebben de laatste 10 jaar het meeste aantal punten binnen gesleept voor Nederland en hebben de meeste titels in de laatste 10 jaar gepakt. Alles komt wel weer goed, een team opbouwen kost tijd. We gaan nu knallen.

25 juli 2011 om 00:03

Met jou kan ik praten!

Om PSV nu zo de hemel in te prijzen gaat misschien een beetje ver want we zijn al 3 jaar geen kampioen meer geworden maar ik heb er dit seizoen alle vertrouwen in, vooral door de bekende nieuwe aankopen en natuurlijk het talent Ibrahim, ik heb die jongen een paar keer zien spelen en verwacht veel van hem, hij strooit nog eens met passjes!

25 juli 2011 om 01:44

Bedoel het niet om hem de grond in te boren maar die 4 goals tegen de graafschap tellen ook mee dus, de beslissende goals vallen wel mee. PSV had hem vorig seizoen gewoon moeten verkopen voor 10mil, konden ze affelay nog een half jaartje langer vasthouden en waren ze waarschijnlijk kampioen geworden.

25 juli 2011 om 09:02

Tja als we nu ook al gaan kijken tegen wie iedereen gaat scoren vind ik het wel erg triest...

Dus omdat Toivonen volgens sommige alleen tegen de ''kleintjes'' is hij niet goed?

Ik zal je eens iets vertellen, van de kleintjes moet je ook winnen, en je kunt tegen de kleintjes aardig je doelsaldo opkrikken heeft PSV dit seizoen laten zien!

25 juli 2011 om 12:06

Klopt we zijn nu drie jaar op rij 3e omdat alles gewoon een beetje tegenzat. Wat ik hierboven had gezegd dat zijn gewoon de feiten. Ik heb er ook vertrouwen in en ook vooral omdat we een ijzersterk middenveld hebben en aanval, mits er nog een spits bijkomt. Nogmaals met een spits en verdediger gaan wij minimaal tweede worden. Let maar op mijn woorden. Psv heeft een sterke selectie dan en we doen zeker niet onder voor de concurrenten.

25 juli 2011 om 14:38

Ik heb er ook alle vertrouwen in dat mijn cluppie weer eens kampioen wordt, en inderdaad, alles wat je daarboven op noemde is gewoon 100 procent de waarheid, maar toch wil ik niet te lang denken aan die halve finale tegen AC Milan we waren zo dichtbij!

24 juli 2011 om 18:52

Ik ben het vaak met je eens, maar ik vind wel dat je hem nu onderwaardeert. Ik ben het wel met je eens dat het een etterbak is, maar dat is Suarez ook. Daarbij vind ik het ook gewoon een toegevoegde waarde voor PSV waar gewoon altijd wel dreiging uit komt.

24 juli 2011 om 19:39

Tja Expert4life kijkt met een hele hypocriete en gekleurde bril naar dit soort dingen. Wanneer Suarez het doet is het geweldig en briljant, of het kan een keer gebeuren dat hij iets geks doet (zoals iemand in zijn nek bijten), maar wee als iemand van een andere club het doet dan schreeuwt hij moord en brand dat het allemaal schandalig is.

24 juli 2011 om 19:38

Ik had het niet beter kunnen zeggen. Het is gewoon een hele nare man met heel vervelende trekjes. Voetballend doet die mee maar daar is ook alles mee gezegd. Zijn kwaliteiten heb ik nog niet kunnen ontdekken.

24 juli 2011 om 22:54

Waarom krijgt deze reactie in gods naam een groen randje?

Dit moet ''vriendjes politiek zijn'', want hij zegt zelfs niets meer dan de reactie waarop hij reageerd (die trouwens ook kant, nog wal slaat) die geen groen randje krijgt!

On. wel raar dat top teams zijn kwaliteiten wel zien.

24 juli 2011 om 23:05

@ Voetbalzone

Deze reactie krijgt een groen randje terwijl hij zegt dat iemand met 15 goals en 10 assist ( nummer 6 van de topscorerslijst ) als aanvallende middenvelder ''voetballend mee doet maar daar ook alles mee gezegd is''

Als je hier voor een groen randje krijgt daalt de geloofwaardigheid van deze site toch wel een beetje!

Strik er om en weg ermee ! Veel kwaliteit, maar ook ontzettend irritant en oncollegiaal gedrag op het veld. Hoort niet op de voetbalvelden thuis

24 juli 2011 om 19:34

Het is niet leuk om te zeggen, maar eenzelfde mening ben ik ook toegedaan.

Goede voetballer, maar gezien zijn gedrag van afgelopen jaar zal ik hem niet missen op de Nederlandse velden in het komende seizoen.

Voor PSV zou het natuurlijk wel een groot verlies zijn.

zaakwaarnemers moet je niet zo serieus nemen..

de ene dag is er dit gebeurd de andere weer dat , lullen alleen maar in eigen voordeel.

Ik dacht dat hij laatst een contract verlenging had gehad met de bijbehorende opslag en dat hij tot aanvoerder was gebombadeerd of heb ik iets gemist?

24 juli 2011 om 18:39

Psv heeft een optie dus die kan gewoon worden gelicht. Alleen wilt Psv altijd haar spelers tevreden houden en wou Psv is gewoon zelf onderhandelen met de speler. Ga er maar van uit dat mocht er een club komen, Psv snel haar optie gaat lichten.

24 juli 2011 om 18:41

Ja je hebt half gelijk. Wat ik begrepen had heeft PSv wel een gesprek gehad met Toivonen. Voor die eenzijdige optie hoeft PSV juridisch niet Toivonens toestemming te hebben maar ze vonden het wel zo netjes om het toch te bespreken. Ik twijfel er echter niet aan dat PSV die optie gewoon licht.. (zou anders ook wel doen zijn )

24 juli 2011 om 18:48

Precies. Je hebt het beter verwoord dan ik.ik heb al van vele mensen gehoord die werken bij het Ed, dat Psv minimaal 10mil wilt. Dat gaat wel goed komen.

24 juli 2011 om 20:27

En er staat gewoon aangegeven dat hij het naar zijn zin heeft bij PSV dus snel die optie lichten. Middenveld Toivonen - Strootman - Wijnaldum, geweldig!

24 juli 2011 om 23:00

juist Vakkieoc,

dat zal zelfs Europees niet mistaan

25 juli 2011 om 01:48

En een verdediging van Manolev-marcelo-bouma-pieters met daarachter Isaksson dat zou europees ook niet misstaan! PSV mag best achterin wat versterkingen halen. Te beginnen bij Velthuis die gratis is!

25 juli 2011 om 11:07

@henkietenkie

Veldhuis is de Nederlandse variant van Isaksson. Lekker transfervrij laten en laat die maar gaan ballen bij de amateurs.

Als hij vertrekt moet PSV helemaal de transfermarkt op. Ze zijn sowieso nog lang niet klaar met de jongens die ze gehaald hebben, maar mocht Toivonen vertrekken dan zijn ze zowat weer terug bij af.

Vind het sowieso angstvallig stil rondom PSV qua transfers. Ze hebben nog minstens één centrale verdediger nodig, een spits, een verdedigende middenvelder en wat jongens voor in de breedte. Nog vijf weekjes voor de transfermarkt sluit... ben benieuwd. Ik zie ze nu nog niet als echte titelkandidaat, behalve misschien qua naam. Er is nog genoeg werk aan de winkel.

24 juli 2011 om 18:54

helemaal de transfermarkt op? zijn ze niet al veel te veel meer dan helemaal de transfermarkt op gegaan? hebben ze zijn vervanger niet al binnengehaald in de vorm van Wijnaldum? Er is nog geen middenvelder weggegaan hoor, het wordt nu vechten om de nummer 10 positie bij Psv, dus ze zijn echt niet terug bij af met Wijnaldum.
Angstvallig stil bij PSV rond transfers? heb jij de afgelopen 2 maanden wel opgelet? ze hebben in totaal zo'n 18 miljoen uitgegeven aan Mertens, Strootman en Wijnaldum terwijl ze ongelofelijke financiële problemen hebben!
Jij wil jongens voor ind e breedte gaan halen? geef ze gelijk een salaris van 1 miljoen mee joh, bij PSV hebben ze toch best goede talenten rondlopen in de vorm van Depay etc?
PSV geen titelkandidaat? ze hebben 3 goede en peperdure aankopen gedaan en jij roept dat er nog wel wat spelers bij moeten komen? volgens mij heb jij een winterslaap gehad ofzo..

24 juli 2011 om 19:02

@ajaxaddict

ze hebben in totaal zo'n 18 miljoen uitgegeven aan Mertens, Strootman en Wijnaldum terwijl ze ongelofelijke financiële problemen hebben!

ik denk dat je het woord hebben in hadden moet gaan veranderen.

Verder ben ik het wel met je eens. Psv moet gewoon een spits halen en een verdediger dan zit je gewoon goed. Atiba kan op meerdere plekken spelen dus de backs heb je dubbel bezet. Middenveld is ook meer dan genoeg, we kunnen rouleren in de aanvals linie, kortom gewoon een goede selectie.

24 juli 2011 om 19:29

@ Ajaxaddict:

Ze hebben drie spelers gehaald (en daar teveel voor betaald) en sindsdien hoor ik niets meer. De spelers die ze haalden zijn niet degenen die de zwakke plekken (verdediging en spits) opvullen. Wijnaldum, ja, kan op dezelfde positie maar is niet gehaald omdat Toivonen zeker weg zou gaan. Breedte? Wilde je schorsingen en blessures opvangen met jongens die nog niets bewezen hebben?

De centrale verdedigers bij PSV zijn te zwak, Manolev is leuk totdat hij verdedigend op de proef gesteld wordt en voorin hebben ze alleen Lens die potten kan breken. Ze hebben nog zat te doen.

Het feit dat ze drie peperdure aankopen doen neemt natuurlijk niet weg dat ze dan ook klaar moeten zijn. Als je zoals PSV juist de andere linies moet versterken, ja, dan moeten er spelers bij. Valt Wijnaldum voor twee maanden uit, wat dan? Het gaat niet om hoeveel je uitgeeft, maar wat je nodig hebt en wat je haalt. Volgens jouw theorie zouden ze klaar zijn als ze 30 miljoen neertellen voor een rechtsback.

En nee; koopt PSV niets meer dan zijn ze in mijn ogen een goede gegadigde voor de derde plek, maar niet voor de titel.

Als je nou eens ietsje langer dan vijf seconden zou denken in plaats van meteen wat te roepen.

24 juli 2011 om 20:19

@psv-expert

''psv moet gewoon een spits halen''

Al zou PSV willen opleiden dan blijft er bij jullie PSV suporters ingegoten om maar om je heen te slaan en alles te willen kopen wat maar los en vast zit met of zonder visie/geld.

Ben jij er zo een die trots was op de Europacup 1 in 88 met alle bepalende spelers ex ajaxcieden???

24 juli 2011 om 20:19

@ Ajaxaddict

Onze finianciële (problemen) zijn helemaal opgelost. Als je het nieuws gevolgd had wist je dat..

Voor de rest heb je helemaal gelijk, maar vooral Labyad niet vergeten

@ Psv_ex

Als Toivonen verkocht word, zal Hutch volgens mij op het middenveld komen te spelen.

@achates

Zeer goed dat we niets meer horen, betekent dat Marcel zijn werk goed doet.
Van de berichten is de helft toch niet waar, de 10 berichten op VZ vergeten: dat Aissadi komt, terwijl hij helemaal niet in beeld was?

Die jonge jongens zijn uitermate geschikt voor de breete, zie Labyad en Tammata afgelopen seizoen.

Ik denk dat Mertens en Wijnaldum voorin best ''potten zullen gaan breken''

En van dat gezwets (wat als die of die 2 maanden uitvalt) kunnen we bij geen een (of alle) clubs roepen, er zijn gewoon meer dan 11 spelers, en het kan zomaar zijn dat alleen de 3de doelman een langdurige blessure krijgt

Wie weet ligt Messie het hele seizoen in de lappenmand

@ Watcher

Wie was van die (ajaxieden) door Ajax zelf opgeleid??

Onze visie heeft trouwens wel meer Nationale titels opgeleverd in de afgelopen 10, 20, 30, 40jaar

24 juli 2011 om 21:54

@watcher38
PSV heeft op dit moment gewoon geen spits in de opleiding die het niveau aankan. Toivonen zou het kunnen, mits hij blijft natuurlijk, maar is geen echte spits en zelfs als je hem meerekent dan heb je maar één spits. Daarom moet PSV er een kopen. Dat heeft Ajax toch ook gedaan? Ze zochten nog een spits dus hebben ze er een gekocht en ze zijn zelfs op zoek naar een tweede. Raar dat je nu op Psv-supporters moet reageren terwijl bij Ajax hetzelfde gebeurt.

25 juli 2011 om 11:09

@achates1

Een verdedigende middenvelder? Pardon? Daar heeft PSV er 2 van lopen hoor. Te weten Hutchinson en Strootman.

Dus gewoon onzin.

Spits moet er idd bij. Is ook bekend overigens.
CV is ook bekend en zal er ook wel komen. Aangezien Maza verkocht is.

Dan heb ik liever dat ie snel vertrekt en niet aan het eind van de transferwindow. Het zou wel een aderlating zijn want ook al is het een klootzak op het veld hij is wel één van de sterkhouders bij Psv. Mocht ie vertrekken dan heb ik liever snel zodat PSV het geld (>10 miljoen?)nog kan investeren in een nieuwe speler. Bij voorkeur sowieso minimaal één verdediger en een spits..

24 juli 2011 om 18:44

Psv laat hem niet gaan voor een bedrag minder dan 10mil. Mocht hij vertrekken dan is het inderdaad een bedrag rond de 11 mil. Psv mag de gehele transfersom gaan besteden enw at ik verwacht is dat ze misschien wel Matavz willen op pikken.

10 tot 15 miljoen en anders gewoon niet. Toivonen is een geweldige voetballer die PSV zeker nodig heeft komend seizoen en als ze dat geld zouden vangen zou je Matavz al kunnen halen voor de spits positie.

Offtopic: PSV zou interesse hebben getoond in Roland Juhász van Anderlecht (verdediger). Ik zou daar zeer blij mee zijn, een uitstekende verdediger is het gewoon. Glasgow Rangers had al een bod van 1.5 miljoen gedaan maar daar ging Anderlecht niet mee akkoord. Ze willen naar verluid 4 tot 5 miljoen hebben. Ook van het geld van Toivonen (als dat gebeurt) zou je hem kunnen halen.

24 juli 2011 om 19:04

Danielpsv'13

Klopt, jij bent ook goed op de hoogte. Ik had het ook al eerder gepost in mijn berichtg vooraan maar iedereen leest er denk ik overheen. Ik denk dat indien Toivonen vertrekt je gewoon Matavz moet ophalen. Kost wat veel maar je hebt zeker 20 doelpunten. Ook kan je dan El HAM halen en een verdediger end an hou je nog geld over mocht er in de winterstop wat gebeuren.

24 juli 2011 om 19:14

Matavz kost volgens mij 7 miljoen, en aangezien PSV al aardig wat geld heeft uitgegeven vraag ik me af of ze dat wel gaan doen. Ik denk (en hoop) dan eerder El Hamdaoui, scoort bijna evenveel, maar hij kost 3.5 miljoen.

24 juli 2011 om 19:16

Zou inderdaad ook een optie zijn. Alleen moet je niet vergeten dat hij veel maar gaat verdienen dan Matavz.

24 juli 2011 om 19:22

Als PSV zijnde zou ik altijd voor Matavz gaan. Die jongen heeft een geweldig rendement, staat garant voor doelpunten en je weet zeker dat hij niet voor problemen gaat zorgen qua gedrag en zo. Matavz is misschien twee keer zo duur maar dat zal je later zeker terug gaan verdienen.

24 juli 2011 om 19:33

Ben het met je eens. Hij is twee keer zo duur maar je kan hem voor veel geld makkelijk doorverkopen. Ook ben je veel minder kwijt aan salaris die dan met de nodige tijd de transfer kosten weer opheft.

25 juli 2011 om 07:39

Dat is waar, met Matavz heb je een jongen die niet voor onrust zorgt en je kan hem goed doorverkopen. Ook is hij 5 jaar jonger. Hij is ook beter dan El Hamdaoui, maar als El Hamdaoui gekocht wordt, is er meer geld voor verdedigers en dat is hard nodig. Ik vind Marcelo niet goed voetballen en Manolev ook niet. Bouma wordt oud, wordt er gemakkelijk uitgelopen. Vind ik dan nog de beste verdediger van die drie. CV gaat er sowieso komen maar een rechtsback zou ook leuk zijn. Maar ja, Matavz zou ook erg mooi zijn. We zien het wel!

25 juli 2011 om 11:57

Precies. Ik ga ervan uit dat mocht Toivonen worden verkocht dan kan je zowel Matavz halen als een spits, want we hebben nu al een budget plus de 10mil dan heb je wel genoeg. We moeten gewoon rustig afwachten, één ding is zeker en dat is dat we minimaal een spits en verdediger nodig hebben.

25 juli 2011 om 12:26

Zowel Matavz halen als een spits
spits moet denk ik verdediger zijn, of niet?
Maar in ieder geval, Matavz is een erg goede optie, als je Toivonen ergens voor 10-12 miljoen kan verkopen dan zou je er ook nog een goede verdediger bij kunnen halen, zou mooi zijn! Ik vraag me af of Rutten Engelaar naast Strootman gaat opstellen. Ik ben bang van wel, Engelaar is nog aanvoerder.

25 juli 2011 om 12:37

Ja, inderdaad dat moet een verdediger zijn. Verder zou jou opstelling wel geweldig zijn alleen ik weet vrijwel zeker dat Rutten nooit zo gaat spelen. Ik verwacht dat Atiba dan in de plaats komt voor Labyad. En ben bang dat Manolev gewoon gaat spelen. Tamata moet in mijn ogen spelen is zeker beter dan Manolev en Manolev wilt niet bijtekenen dus laat hem laar lekker op de bank zitten.

25 juli 2011 om 13:30

Inderdaad. Rutten zal hoogstwaarschijnlijk Engelaar en Manolev gewoon opstellen. Wie weet komen er nog clubs die ze wil hebben, maar dat lijkt me sterk.

25 juli 2011 om 14:18

Engelaar kan denk ik alleen naar een club uit Turkije of naar een Quatar. Denk dat clubs Engelaar misschien wel willen hebben alleen verdiend hij 1.75mil, dat gaat het probleem worden. Manolev zijn contract loopt volgend jaar af en hij, ja hij wilt niet bijtekenen. Om te lachen die Manolev.

25 juli 2011 om 15:24

@rmanders

als ik naar jou opstelling kijk, dan zie ik Matavz, leuk bedacht maar denk eerder dat El Hamdaoui daar komt te staan, en jou formatie is 4-2-3-1 de 2 middenvelders net achter de verdediging, zijn de ''verdedigende middenvelders'' daar kan Strootman indd spelen, maar Labyad is een heel aanvallende middenvelder, een nr. 10-positie, en je kunt hem ook wel op L/R buiten zetten, maar niet op de plek waar jij hem neer hebt gezet!!

25 juli 2011 om 16:26

Inderdaad, je hebt gelijk over Labyad. Daar heb ik niet goed over nagedacht.
Daar moet Hutchinson staan.
El Hamdaoui zou inderdaad ook goed kunnen, maar dat hangt er vanaf hoeveel Ajax voor hem vraagt. Ik hoorde dat PSV niet meer dan 4 miljoen voor hem wilde betalen.

24 juli 2011 om 20:19

jaaa...tyton, Juhasz, El Hamdaoui en Reis vastleggen van de 15 miljoen die we voor Ola krijgen.
Het resterende gedeelte opzij leggen voor later!

deze reclamespot kon je verwachten van zaakwaarnemer Dahlin.
Het is vaak een teken dat er :
1: niet voldoende aandacht is voor zijn ''koopwaar'' of dat
2. de aanbiedingen tot nu toe niet interessant genoeg zijn
3. de druk op potentiele kandidaten of huidige werkgever moet worden opgevoerd.

Zal allemaal wel weer met een verlenging of lichting van de optie worden opgelost.

24 juli 2011 om 19:45

Blijkbaar probeer je of goedkoop te scoren of je ben niet goed op de hoogte. Er hebben meer dan genoeg clubs interesse in Toivonen. Aankomende week wordt alles duidelijk, kijken wat je er dan van vindt.

24 juli 2011 om 20:08

Natuurlijk ben ik niet volledig bop de hoogte, als jij dat wel bent is dat dikke prima natuurlijk. Ik schets een beeld zoals dat veel voorkomt bij zaakwaarnemers die de publiciteeit gebruiken als ''deeltjesversneller'' voor hun clienten en hun eigen portemonnee. Met de betiteling van ''goedkoop scoren'' sla je de plank dus mis.

Ik wacht het af en indien je gelijk hebt gun ik je alle credits natuurlijk en iki laat me graag verrassen deze week uiteraard.

24 juli 2011 om 20:21

Ik was misschien iets te voorbarig aangezien bijna iedereen een negatieve comment psot over Toivonen.

24 juli 2011 om 20:43

@ Psv-ex ''wijsneus''

Sjakko meld dat de aanbiedingen misschien niet intersant genoeg zijn

Bv: niet de juiste club/competitie
bv niet lukratief genoeg
geen Europees voetbal
enz.

Zou het een idee zijn voor een ruil met Gomes?

24 juli 2011 om 18:49

Haha ik denk niet dat Tottenham hier belang bij heeft.
Aangezien op zijn posities: Van der Vaart, Modric, Pavluchenko, Chrouch en Defoe staan lijkt Toivonen me daar overbodig.

24 juli 2011 om 18:50

@ Thugvz

Tottenham had al een scout gestuurd naar Psv. Tottenham heeft wel degelijk interesse in Toivonen. Er gaan al geruchten dat er een topdeal gaat komen voor Psv. Wat ik dus verwacht is dat ze misschien Gomes plus geld willen ruilen voor Toivonen.

24 juli 2011 om 22:59

Modric gaat waarschijnlijk weg en de Spurs willen als vervanger Toivonen halen.

24 juli 2011 om 18:49

Dat zou prachtig zijn, maar ik denk niet dat dat reëel is. Bovendien heeft Tottenham al bevestigt dat het niet wilt praten over een vertrek van Gomes deze zomer, wel als hij zo 'slecht' doorgaat bij Tottenham.

24 juli 2011 om 18:49

Zou ik zeker niet doen tenzij Spurs er geld bij legt.

24 juli 2011 om 20:48

Kijk, Leprof heeft er kijk op.

Al zou ik dat als PSV zijnde nog niet doen.

Toivonen kan dit seizoen erg belangrijk worden, en volgend jaar nog meer opleveren, op dit moment heeft PSV het ''extra geld niet nodig''

Als psv slim is verlengen ze eerst en daarna meteen verkopen voor een paar miljoen meer net als balasz.
Ze hebben toch wijnaldum gehaald.

24 juli 2011 om 18:50

Alsof ze niet eerst zijn contract zouden verlengen. Tuurlijk doen ze dat!

24 juli 2011 om 20:49

Dat hoeft niet, omdat het in de berekening mee genomen wordt, het is namelijk eenzijdig

Strik er om en weg ermee. Doet men veel mensen die de eredivisie volgen een groot plezier mee. Moet wel gezegd worden dat hij wel een balletje kan raken dus zal wel tussen de 5 en 10 miljoen moeten opbrengen.

24 juli 2011 om 19:36

Helemaal juist ook al doet je naam anders vermoeden. Persoonlijk zou dit voor mij een geweldige transfer zijn. ik walg van die man

Als de spurs hem echt willen hebben, dan gaat PSV natuurlijk er alles aan doen om hem te betrekken in een deal met Gomes. Maar geen ruil er moeten dan wel wat geld bij 12 miljoen is Ola wel waard wij Gomes 6 miljoen

24 juli 2011 om 19:17

De Spurs gaan aankomende week zich officeel melden bij Psv. Volgens vele bronnen is dat bevestigd. Psv wilt minimaal 10 mil zien.

24 juli 2011 om 20:53

je bent wel volhardent in herhalen, ben jij de zoon van M. Brands?
Wat houd minimaal 10 miljoen eigenlijk in, 25mil is ook minimaal 10

24 juli 2011 om 23:27

Mocht er een bod komen van 10 mil dan is hij weg, heel simpel. Je kan het ook normaal vragen.

Als er een goed bod komt (zeg maar 10+ miljoen) dan moeten ze hem zeker laten gaan mist ze een goede en normale vervanger voor kunnen halen natuurlijk.

24 juli 2011 om 18:58

Psv heeft haar vervanger al gehaald! Wijnaldum is gekomen die gaat nu op tien spelen. Mocht hij vertrekken dan heeft Psv meer keus in haar spits en verdediger.

24 juli 2011 om 19:05

Nou in spits hebben ze geen enkel keuze. Ze hebben Geen spits. Of je moet Zeefuik nemen maar die man bakt e nog niet veel van.psv moet echt snel een goede spits halen anders zie ik komend seizoen weer somber in.

24 juli 2011 om 19:09

Wat ik bedoel is, dat ze meer keus hebben in het aantrekken van een spits. Zie het als een voorbeeld rondom Schaars. Ze wouden hem hebben, toen hoorde ze dat er geld binnen kwam( Balasz) en toen hebben ze een betere speler gekocht. Snapje? Meer geld betekent meerdere optie's.

Zeefuik komt tekort en word zeker nooit de eerste spits bij Psv.

24 juli 2011 om 19:41

Ow zo ok ik snap wat je bedoelt. Ja ze moeten echt een spits hebben en snel. Het liefst voordat het seizoen begint maar zo te zien zijn ze niet echt bezig met iemand en dat vind ik raar.

24 juli 2011 om 19:47

Precies. We spelen meteen een hele lastige topwedstrijd uit in Alkmaar. Dan heeft Psv echt wel behoefte aan een goede spits.

24 juli 2011 om 21:00

@adre

Omdat het niet op internet staat zijn Psv/marcel dus per defenitie ''op vacantie''?

Als ze de optie lichten, wat PSV wel gaat doen lijkt me, en ze krijgen 12-15 miljoen voor Toivonen...waarom was dan die lening van de gemeente nodig..? Kan iemand mij dat uitleggen? Er is door transfers genoeg geld binnengekomen om de schulden af te betalen en investeringen te doen.

Het lijkt erop dat ze die lening te snel hebben genomen, tenminnste zo komt het over voor mij. Zo groot was die schuld niet en, als Toivonen verkocht wordt, dan hebben ze met de verkoop van hem en Dszudsak rond de 25-30 miljoen binnen gekregen.

Hoop gezeik om niks eigenlijk als je t mij vraagt.

24 juli 2011 om 18:59

Dan had Psv niet kunnen inversteren en had je minimaal voor plek 6 a7 gespeeld. Nee, het was echt wel nodig.

25 juli 2011 om 11:21

@reindeer

Het was geen lening met de gemeente. Verdiep je nu eerst eens voor je iets neerkalkt.

Volgens mij is er ook weer flink geïnvesteerd in spelers. En daarbij is er ook flink in de kostenpost gesneden door oude dure leningen af te lossen en andere tegen gunstigere voorwaarden te herfinancieren.

Dus nogmaals het is geen lening. Alleen het geld dat van Philips en Asml en VDL kwam zijn leningen tegen gunstige voorwaarden.

Sommige reageerders hier weten niet wat een pak melk kost, maar weten wel dat hoeveel Toivonen gaat opbrengen. Knappe koppen zitten er bij hoor

24 juli 2011 om 19:05

Ik weet het 100% zeker. Psv gaat minimaal 10mil krijgen anders word hij niet verkocht.

PSV doet Toivonen niet weg voor minder dan 10 miljoen, ik denk dat hij dat wel waard is.
Erg goede voetballer, hij heeft wel erg vervelende trekjes op het veld, dat moet hij echt gaan afleren.
Zou mooi zijn als hij voor minstens 10 miljoen weg kan, PSV heeft al een goede vervanger en dan heeft PSV weer iets meer geld voor een nieuwe spits verdediger.

Al genoemde clubs voor Toivonen zijn veel te hoog gegrepen. Hij heeft daarvoor absoluut het niveau niet. Vorig jaar scoorde hij met name tegen de kleintjes. Verder viel hij met name op met irritant gedrag of schwalbes.
Kortom niet goed én volwassen genoeg !

snel laten gaan. dan hoeft wijnaldum zich niet druk te maken over een basisplaats en kan rutten spelen met 2 controleurs. als het inderdaad tottenham is waar ze mee bezig zijn is een ruildeal mischien wel een goede deal? essou ekotto? of mischien wel Gomes? Natuurlijk moet er altijd wel een miljoen of 3 tot 5 bij dan in dat geval! als dit niks is ben ik blij als ze hem voor 10 mil weten te verkopen. kunnen ze snel el hamdaoui en aissati mischien terug halen. hebben weinig creativiteit op het middenveld. alleen wijnaldum alleen die heeft nog zeer weinig ervaring. zeker nu dszadsak en afellay kwijt zijn. strootman en hutchinsin noch engelaar hebben natuurlyk verre van creatievelingen. wel goede controleurs hoor! we zullen het zien

Het zou de aankoop Wijnaldum wel verklaren.

PSV had namelijk veel harder een spits nodig van dat geld, aangezien Toivonen per se op het middenveld wil spelen.

Begrijpelijk gezien zijn kwaliteiten en geringe leeftijd. Ik meende dat Juventus hem wou, ik denk echter dat hij niet de versterking is die wij vooraan nodig hebben. Zoals ik al eerder aangaf zou het rampzalig zijn moesten we van Aguero naar Rossi gaan en van Rossi uiteindelijk naar Toivonen. Aardige speler maar geen Juventus materiaal.

Update !!!!!!!!!!!!

Ik kan jullie garanderen dat de Spurs aankomende week zich officieel gaat melden voor Toivonen. Verschillende bronnen hebben dat bevestigd. Nee, ik ben geen koekenbakker want als ik het niet zeker wist dan ging ik het hier niet plaatsen. Let maar op mijn woorden.

24 juli 2011 om 19:40

@ Psv_expert

Ik geloof er nog steeds niets van. The Spurs hebben meer baat bij een aanspeelpunt in de spits aangezien ze met V/d Vaart, Modric, Kranjcar, Pienaar en Defoe genoeg spelers hebben die om een spits heen kunnen zwerven. Toivonen als diepe spits aantrekken lijkt me geen optie, aangezien Toivonen bij PSV ook niet in de spits wil spelen.

24 juli 2011 om 19:43

Nou het is toch echt zo. Ze willen hem halen als vervanger van Modric. Indien hij nu nog niet weg gaat kan Toivonen al wel een jaar lang wennen aan het niveau om er vervolgens daarna te staan. Ik heb er tot nu toe geen één keer naast gezeten, er zijn genoeg topclubs die hem willen hebben.

24 juli 2011 om 19:50

@ Psv_expert

Haha, nu is al je geloofwaardigheid weg. Toivonen als vervanger van Modric? Pff. Ik denk dat PSV Toivonen deze zomer best kan verkopen, maar hij gaat niet de vervanger van Modric worden. Ik denk dat PSV hem ook best graag kwijt wil, aangezien ze Wijnaldum hebben aangetrokken.

25 juli 2011 om 12:16

Dan geloof je het niet. Ik hou me alleen bezig met de feiten. Misschien moet je er eens in gaan verdiepen.

Issakson & Toivonen naar Tottenham
Gomes + veel geld naar Psv

Lijkt me goeie deal :D

24 juli 2011 om 19:38

Denk dat tottenham niet staat te wachten op issakson en tiovonen
Toivonen kan beter ze gedrag veranderen
Dan kan het een goeie worden maar word zekern niet boven de 10 mil verkocht

24 juli 2011 om 19:48

Ga er maar vanuit dat Psv minimaal 10 mil gaat krijgen voor Toivonen.

24 juli 2011 om 22:35

Dan moet er een hele rijke club hebben die 10 mil niks vind want zo speler is zeker
nog geen 10 mil kwa spel nog niet kwa gedrag nog niet !
Laat hem maar is een keer uitblinken in de grote wedstrijden!

25 juli 2011 om 11:25

@vosje15

Denk dat jij het gedrag van Toivonen iets verkeerd inschat. In de top is namelijk alles geoorloofd om te winnen.

Dus een overtredinkje om voor je tegenstander te komen (ala heerenveen) is gewoon gemeengoed hoor.
Jij veracht het. Coaches zijn er blij mee. Waarom? Omdat het punten oplevert en die heb je namelijk nodig om kampioen te worden danwel hoger op de ranglijst te komen.

issakson heeft het best goed gedaan laatste jaar
ik wil hem nog wel een jaar bij psv zien denkt dat hij iedereen nog gaat verbazen

gomes was in begin periode bij psv ook dramatiche daarna geweldig
denk niet dat issakson zo goed asl gomes word maar toch

24 juli 2011 om 20:18

Liever Tyton dan Gomes!!!

24 juli 2011 om 21:10

Liever Gomes voor een leuk prijsje (is al wat ouder) en dat Zoet 2012/2013 de kneepjes van het vak gaat leren

Voor mij persoonlijk zou dit de transfer van het jaar zijn. Ik zie die jongen liever vandaag dan morgen vertrekken, het scheelt mij weer een hoop ergenis. Wel is die zwaar overrated. Hij blinkt meer uit met vervelend gedrag dan goed voetbal. Maarja als er een club intrapt zou ik zeggen doei knul en tot nooit.

Laat hem maar vertrekken want deze jongen heeft de eerste seizoens helft goed gespeeld met ondermeer tegen De Graafschap, en een wanhopig Heerenveen, maar de 2de seizoens helft is hij alleen maaar irritant en een herrie schopper geweest.
Overigens zou een transfer op z'n voetballende kwaliteiten niet misstaan want die heeft hij zeker, en hij is gewoon net zo'n speler als Siem De Jong, die ook als spitst kan spelen.

Altijd leuke praatjes van die zaakwaarnemers, maar zolang ik zelf nog geen meldlingen heb gehoord van bepaald soort clubs, geloof ik bijna nooit wat die zaakwaarnemers zeggen.

Je leest ook zo vaak dat ze dan geen namen willen noemen. Waarom dan niet? Bang dat die club(s) gaan zeggen dat er niets van waar is?

Dit zijn ook vaak van die standaard praatjes van die zaakwaarnemers die je vaak hoort tijdens onderhandelingen van een verlenging van het contract of tijdens opening van de transfermarkt.

Beter gaat hij weg, dan hebben wij in de Eredivisie geen last meer van zijn stomme ellenboog-stootjes en al die andere dingen zoals kaarten aan-naaien! Verschrikkelijk!

@ psv expert.... Is die jou website ?... Als jij echt zon psv expert ben dan weet jij ook dat Matavz helemaal geen trek heeft in psv. Hij vind Groningen net zo mooi. En waar iedereen denkt dat El Hamdoui gaat komen heeft ie geen zin in. Psv zou zijn spits toch echt buiten Nederland moeten gaan zoeken.

24 juli 2011 om 20:09

Wat bedoel je met, si die jou website? Nou geloof me Matavz gaat veel meer verdienen bij Psv, kan zich in de kijke spelen bij de echte topclubs en speelt elk jaar minimaal EL. De grote topploegen kopen eerder een spits bij Psv weg dan bij Groningen. Zijn er al echte topclubs geweest voor hem? Precies, nee!

Ik schat Napoli zeker niet in als een echte topclub.

24 juli 2011 om 23:17

Napoli is zeker geen topclub, maar om de Italiaanse competitie te spelen in Italië is al veel meer dan voor PSV in een koude kikkerland.

24 juli 2011 om 23:29

Daar heb jij helemaal gelijk in. Alleen gaat de italiaanse competitie wel steeds meer achteruit, natuurlijk speel je tegen ploegen als Milaan en Juventus maar je kan ook even afwachten zoals Afellay en wachten op een mooiere club.

25 juli 2011 om 11:37

Waar gaat PSV überhaupt Matavz van kopen dan, als de transfersom voor toivonen bekend gaat worden dan is Groningen niet zo gek om niet de hoofdprijs te vragen. Dat word dus het volle pond en een heeeele grote zak met geld...

25 juli 2011 om 12:04

Mocht Toivonen worden verkocht dan heb je meer dan 10mil binnen en daarvan kan je echt wel Matavz halen.

Lol, hij noemt zich expertforlife echter heeft hij weinig kaas gegeten van feiten. In ieder geval is het een win-win situatie: ola gaat hogerop voetballen en psv ontvangt 15 miljoen. De vervanger van ola heeft psv al: wijnaldum. Bovendien heeft psv met labyad de toekomst in eigen handen. Nu nog el hamdaoui, juhasz en reis vastleggen!

Hier kan PSV wel 9 tot 12 miljoen voor vangen.

Zeker als je nagaat dat Wijnaldum met 1-jarig contract voor 5 miljoen is gehaald en Toivonen toch wel een veel betere speler is.

Verwacht dat hij wel gaat en met wijnaldum wel een goede vervanger, maar de selectie verzwakt dan wel enigzins.

Ben benieuwd als we dan nog een speler halen.

Het zou mooi zijn als hij vertrekt!!
vindt het een overschatte voetballer ,, zie toch veel liever wijnaldum op 10

Het zou jammer zijn als hij vertrekt, hij is nu de absolute ster van Psv. Maar dit zou wel een mooi moment zijn om te vertrekken bij Psv, gezien zijn leeftijd. Daarnaast kan PSV het geld uitstekend gebruiken voor verdere versterkingen. Ik mag alleen wel aannemen dat hij minimaal even veel zal gaan opbrengen als Dzsudzsak, 14 miljoen dus.

Overigens lijkt Schone mij de ideale opvolger, hij zal niet al te veel kosten en is toe aan een stap hogerop. De rest van het geld kan dan gestoken worden in een spits en een verdediger.

24 juli 2011 om 20:45

opvolger is er al: wijnaldum

24 juli 2011 om 20:46

Een extra optie op het middenveld is nooit weg.

24 juli 2011 om 20:48

klopt maar ik denk dat labyad we daarvoor weer labyad hebben.

24 juli 2011 om 20:53

Labyad kan mooi op de vleugels.

24 juli 2011 om 20:55

ik denk dat ze daar lens en mertens voor hebben wijnaldum 10 en spits moet nog komen, dan heb je 1 goede stand in en als bakkal niet weggaat heb je die ook nog, ook lopen er nog wel wat talentjes rond zoals depay en heb je ook nog die kleine ibrahim, ik denk dat het wel goed zit in het middenveld.

ik blijf er toch bij gewoon een spits van kopen

24 juli 2011 om 21:00

Een spits moet er sowieso bij. en een verdediger ook. Bakkal zal vertrekken denk en hoop ik evenals Engelaar.

24 juli 2011 om 21:04

dat hoop ik ook, ook als CV heeft ie me niet overtuigd, al was het natuurrlijk zijn eerste keer.

Ik snap eigenlijk niet wat iedereen in Ola Toivonen ziet, ik vind dat hij (buiten dat hij zijn doelpuntjes meepikt en een goed schot heeft) helemaal niets heeft laten zien dit seizoen. Ik vind dat hij vaak kaarten aan probeert te naaien en heel smerig speelt. Verder vindt ik ook dat hij over het veld wandelt als een natte dweil en als ik naar hem keek bij vrij wel elke wedstrijd werd ik er zelf bijna moe van. Ik denk persoonlijk dat hij een van degene is die het tempo een beetje omlaag houdt samen met Engelaar het lijkt net alsof hij de hele wedstrijd moet poepen. Ik denk dat als PSV een bod van 10 miljoen ontvangt ze hem gelijk moeten laten gaan! En dat zeg ik dan ook als PSV supporter, ik denk dat Wijnaldum hem prima kan vervangen. Haal nog een verdediger misschien 2 en een spits en je bent klaar.

Issaks/gomes
tamata
bouma
Marcelo/koop
pieters
Strootman
hutchsinson
Mertens
Wijnaldum
Labyad/lens
reis/aankoop
24 juli 2011 om 21:17

Je doet nu net of Ola Toivonen maar een luie voetballer is die af en toe een doelpuntje maakt door middel van zijn goede schot.
Toivonen is 1 van de beste spelers die PSV heeft.
Hij heeft hele goede loopacties vanuit het middenveld waardoor hij vaak scoort, verder kan hij goed koppen en is hij heel sterk aan de bal.
Hij heeft weliswaar nare trekjes waardoor bijna heel Nederland een hekel aan hem heeft, maar hij is zeker geen slechte of middelmatige voetballer!

24 juli 2011 om 21:28

Ik vind hem ook niet per definitie een middelmatige voetballer, hij is best goed. Maar ik vind wel dat hij zich minimaal inzet een slechte houding vertoond en zwaar overhyped is omdat hij verder weinig bijzonders heeft laten zien afgelopen seizoen. Ik vind trouwens niet dat hij een van de beste spelers uit onze selectie is maarja dat is het mooie van een mening die verschilt per persoon.

24 juli 2011 om 21:33

Met zijn slechte houding ben ik het eens, hij staat te vaak in de picture door vervelende dingen. Zijn inzet vind ik overigens wel goed want hij is bloedfanatiek en doet alles om te winnen.
Verder vind ik hem juist wel 1 van de beste spelers van jullie selectie, want als jullie Toivonen vorig seizoen het hele jaar konden gebruiken, dan waren jullie denk ik wel kampioen geworden. Ik was er blij mee als Twente fan, ik was er van overtuigd dat wij kampioen zouden worden. Helaas hebben wij het laten liggen bij de Graafschap uit en Roda thuis en heeft Ajax optimaal van de fouten van PSV en Twente gebruikt gemaakt.

24 juli 2011 om 22:43

Ben het volledig met je eens, Het is zeker geen slechte voetballer maar voor een goed bod moet je hem gewoon laten gaan. Als hij is wat actiever en gretiger was dan zou het wel een hele goede speler kunnen worden maar hij loopt er altijd bij als een natte krant. Staat heel vaak stil en zal haast nooit een loopactie maken om andere vrij te maken.

Leuk dat hij scoort in de eredivisie maar met alle respect wel meestal tegen de kleintjes en echte goals van wereldklasse zie ik ook niet van hem. Ik zou een bod van boven de 8 miljoen altijd accepteren als ik het voor het zeggen had bij Psv.

Voor 8-14 miljoen kan je toch aardig inkopen denk ik. Ze hebben al Wijnaldum voor op 10 dus dat is geen probleem. Voor 6-7 miljoen kan je Matavs ophalen bij Groningen en heb je een prima spits in huis. Beter dan Toivoinen. Als PSV Matavs haalt en evt nog een middenvelder(toornsta, Schone) dan zie ik ze als gevaarlijkste concurrent voor mijn club Ajax.

24 juli 2011 om 23:29

Complimenten Citizen8

Ik ben ook van mening dat we met Toivonen de schaal zouden hebben gewonnen.
Dat FCT de schaal met Toivonen had verdiend, ben ik ook van overtuigd.

24 juli 2011 om 21:38

Ik snap je punt. In het begin van het seizoen vond ik hem ook maar een luie speler die niet veel toevoegde, maar hij heeft zich echt ontwikkeld naarmate het seizoen vorderde. Hij is nu een betere spelverdeler en heeft ook goeie steekpasses in huis. Als Berg de kansen dat hij alleen tegenover de keeper stond benutte, dan had Toivonen nu een stuk of +10 assists op zijn naam staan. Ook is hij iemand die bikkelt op het middenveld en veel duels kan winnen, dus hij is ook meer een leider gaan worden, iets wat Engelaar vorig seizoen niet heeft laten zien. Daarnaast heeft hij een goed schot en scoort hij ook best veel(15 doelpunten voor aanvallende middenvelder is gewoon goed). Ik zie hem het liefst blijven bij Psv, maar ik zou het ook niet heel erg vinden als hij zou vertrekken. Alleen zie ik dan liever Labyad op zijn positie. Begrijp me niet verkeerd, ik vind Wijnaldum zeker een groot talent die hele goeie dribbels in huis heeft, maar ik denk niet dat hij de man wordt van de steekpasses en vele doelpunten. Daarom zie ik hem liever op de flanken spelen, want ik denk dat Labyad een betere spelverdeler is.

Ik hoop eerlijk gezegd dat ze hem wel gaan verkopen, mochten clubs echt concreet worden. Toivonen vindt ik voor Psv een geweldige speler, die volgend seizoen weleens het verschil kan gaan maken, maar met de aankoop van Wijnaldum hebben ze een prima speler voor zijn positie die ook nog een stuk jonger is en bij Psv nog het nodige kan leren. Ik denk dat hij rond de 12-13 miljoen wel waard is, en voor minder zou Psv denk ik ook niet akkoord gaan. Met dat bedrag hoop ik dat ze Matavz halen. Geweldige spits vind ik het die Psv wel kan voorzien van de nodige doelpunten. Met de rest van het geld hoop ik nog op een goede verdediger. Zanka zou een optie kunnen zijn, maar heb ook gehoord dat ze interesse hadden in een verdediger van Anderlecht ( even z'n naam kwijt) die schijnt wel vrij goed te zijn.

Denk dat je dan wel klaar ben voor het volgende seizoen. Je kunt de selectie dan mooi aanvullen met eigen jeugd spelers zoals Ritzmaier, Bordouxhe , Labyad, Tamata, Mokthar en eventueel Depay.

ik vraag me bij psv nu af waarom ze niet eerst nadenken voordat ze een speler kopen. ze hadden toch al goede spelers op het middenveld? konden ze niet beter een goede keeper kopen? vind de huidige nou niet bepaald denderend. ook op meerdere posities denk ik dat ze meer aan vervanging nodig waren dan op de posities van wijnaldum, mertens en strootman.

on: ik hoop dat hij weggaat. Hij verdient niet de nobelprijs met zijn gedrag.

24 juli 2011 om 22:56

Ik denk dat ze met Mertens en Strootman de juiste vervangers hebben voor Engelaar en Dzsudzsak. Jonge spelers die bewezen hebben het niveau van de eredivisie aan te kunnen en alleen nog maar beter kunnen worden. Voor het einde van de transfermarkt komt er nog wel en spits en een verdediger. Isaksson is geen topkeeper, maar voor de eredivisie doet hij niet onder. Echter zijn salaris is wel hoog voor hetgeen hij bied.
Wijnaldum is een goede vervanger voor Toivonen.

Ik vind Toivonen een goede voetballer. Gezien de optie in zijn contract ben ik van mening dat ze hem voor minimaal 12 miljoen moeten verkopen. Dat geld kunnen ze dan gebruiken voor een goede spits + verdediger.

Ik zou het een zegen vinden als hij vertrekt. Hij is een sterkhouder van Psv. Toivonen laat vele mooi dingen zien, het jammere is dat zijn negatieve uitspattingen inmiddels de boventoon voeren. Ook in de voorbereiding heb ik tot tweemaal toe een zo'n uitspatting zien hebben, onder andere tegen Valencia. Dat heeft hij niet nodig. PSV heeft met een contract die eenzijdig verlengd kan worden wel het recht om een mooie transfersom voor hem te ontvangen, ik denk dat zijn marktwaarde zo rond de 7-8 miljoen ligt.

Toivonen moet blijven, want hij kan, afgezien van zijn gedrag af en toe, gewoon heel goed voetballen.
Hij heeft een goed schot, is snel, heeft een neusje voor de goal, een goede pass en last but not least is hij een van de beste koppers van de eredivisie.
maarja, als tottenham 10 miljoen of meer bied is er weinig tegen te doen.

Minimaal 15 miljoen, anders nog een jaartje in Eindhoven blijven. Toivonen is een belangrijke speler en reserve aanvoerder van Psv.
Daarna vol gaan voor een verdediger en een spits en ik heb vol vertrouwen dat een plek bij de eerste twee te doen is.

25 juli 2011 om 11:39

15 miljoen is wel erg optimistisch. Voor 12 miljoen laat PSV hem gerust gaan, misschien voor 10 miljoen ook nog wel omdat ze al een goede vervanger hebben in de vorm van Wijnaldum en nog een spits en een CV nodig hebben. 10-12 miljoen is ook zat voor deze speler. Kan goed voetballen maar heeft veel vervelende acties op het veld.

Ik snap niet waarom veel mensen zeggen van: Strik erom en weg ermee.
Toivonen is echt van heel grote waarde bij Psv.
Ik zie toch liever een offensief middenveld van Strootman (balafpakker, man van de lange bal) Wijnaldum (man van de actie en het combinatievoetbal) en Toivonen (man van de listige steekballen, kopballen en afstandschoten) dan een middenveld met Labyad op Toivonen's plek (labyad is nou niet bepaald iemand met inzicht, niet iemand die de spits vrij voor de keeper kan zetten, iets dat Ola wél kan)
Als Ola vertrekt heb je dus op het middenveld niet iemand die de spitsen goed kan bedienen, Wijnaldum en Labyad zijn goede spitsen, maar ze hebben een behoorlijk groot ego en gaan voor de individuele actie.
Ik denk dat we Ola echt nodig hebben, van grote waarde voor Psv!

Toivonen, de Mario Balotelli van Nederland.. Ondanks dat ik voor Ajax ben, kan ik bij vlagen toch wel genieten van deze speler. Goeie voetballer en die vervelende trekjes van hem zorgen in ieder geval voor genoeg gespreksstof op de maandagochtend, en geloof me, niets is lekkerder dan even lekker op één speler te zeuren - deze speler kleurt de Eredivisie!

als psv hem laat gaat kunnen ze helemaal opnieuw beginnen,

ik ben van mening dat als psv niet nog een goede keeper 2 verdedigers die wel kunnen opbouwen een middenvelder en een spits halen dat ze geen titelkandidaat zijn dit psv is te vergelijken met een pak m beet az/heerenveen/groningen/utrecht.

ze hebben nu een keeper die alleen maar vooruit kan trappen
2 goede redelijke verdedigers pieters en marcelo
1 goede middenvelder hutchinson
2 redelijk goede aanvallers mertens en lens

en dan houdt het op dus als ik psv was zou ik of toivonen houden of verkopen voor een bedrag van 5/6 miljoen en een goede spits halen van dat geld elhamdaoui bijvoorbeeld.

voor de rest jaa ik raad ze aan om een keeper 2 verderdigers een middenvelder en een spits te halen maar dat ben ik van mening ik weet niet hoe de rest er tegen aan kijkt maar met dit elftal worden ze geen kampioen.

25 juli 2011 om 12:13

Sorry maar je kan zien dat je totaal niet op de hoogte bent van Psv. Ten eerste gaat Toivonen alleen weg bij een bod van 10mil of meer, ten tweede heeft Psv juist een sterk middenveld met spelers als Bakkal, Labyad, Strootman, Wijnaldum, Toivonen, Hutchinson, Ibrahim. We hebben ook gewoon geweldige aanvallers, Labyad, Mertens, Lens, Depay, Toivonen.

Psv gaat geen keeper kopen, hij is gewoon goed genoeg voor de eredivisie en de EL, Verder gaat Psv minimaal een verdediger en een spits kopen, dan is Psv gewoon een dikke titel kandidaat. Overdrijven is ook een vak.

25 juli 2011 om 13:30

dit is niet een kwestie van het niet op de hoogte zijn van psv dit is duidelijk een kwestie van een menings verschil.

ten eerste 10 miljoen is veel ste veel voor toivonen
ten tweede een ibrahim en labyad moeten het eerst maar eens bewijzen dat ze het niveau aan kunnen en wijnaldum jaa dat is een nuttige speler om er bij te hebben meer niet dat zelfde geld voor strootman en bakkal.

en over de aanvallers gesproken als jullie geweldige aanvallers hadden dan hadden jullie ook niet op zoek hoeven gaan naar nog een spits.

en over de keeper gesproken is dus ook een meningsverschil want issakson is een uitstekende lijn keeper maar daar is dan gelijk ook alles mee gezegd hij is veel te onzeker als hij een bal krijgt terug gespeeld en als hij moet uitkomen dan is het een onzekere factor.

elhamdaoui is nog te koop voor een leuk prijsje : 4 miljoen.

Las laatst dat PSV die eenzijdige optie tot verlenging al had gelicht ???
Dat ze hem ook aanvoerder willen maken om hem meer verantwoordelijkheid voor het team te geven. Wat Jol destijds ook met Suarez deed.

Ben een Ajax-man, maar evengoed vindt ik Psv goed bezig de laatste tijd wat de transfers betreft !!
Brandts is een uiterst kundig manager, dat heeft hij overal bewezen.

Denk dat hij die optie heeft gelicht juist ook vanuit de gedachte dat hij weleens weg kon gaan.
Want dan hangt er een mooi prijskaartje aan hem, inderdaad rond de 10 miljoen.
Vooral in de Europa League heeft hij zich nadrukkelijk laten zien. Herinner me Lille uit met 2 goals in de laatste 5 minuten. Deed Psv wel de volgende ronde halen !!

Tegelijk, nu ze Wijnaldum hebben is de nummer 10 positie het beste bezet. Toivonen is geen echte spits ookal kan hij wel op die positie spelen.
Een beetje vergelijkbaar met De Jong, beide renderen het beste als lopende en inkomende spelers.
Als nummers 10 dus, ja.
En dan heb ik het niet over maniertjes etc...... puur de voetbalkwaliteiten.

Ten slotte, met dat geld, dat ik Psv ook zeer gun, kunnen/moeten ze Matazv halen. Dat is wel een echte spits, die in mijn ogen goed bij Psv past.
Gebeurt dat, dan is Psv voor ieder team een uiterst gevaarlijke tegenstander. Rutten weet dat wel te smeden. Doet hij elk jaar meer dan behoorlijk.


Denk niet dat het slecht is voor PSV als hij gaat, mits je de centen maar goed herinvesteert (in bijv een Matavz). Toch een middenvelder, op de positie waar Wijnaldum de toekomst lijkt te hebben nietwaar?

Daarbij, hij is een flinke bak geld waard gezien zijn kwaliteiten en contractduur. Dus een bedrag met 7 nullen zal niet irreeel zijn. Wel ben ik benieuwd of ie het niveau van bijv tottenham aankan, ik heb er mijn twijfels bij

Qua mentaliteit heb ik deze jongen nooit begrepen. Veel talent, maar je kunt er de klok op gelijk zetten at ie om de 5, 6 weken een bizarre overtreding maakt. In dat opzicht is het goed als ie weggaat.

Zo te zien wordt psv er niet slechter van! Mooi hoor, let the games begin

Verkoop toivonen, haal tyton, matavz en Jørgensen. Heb je de spits goed bezet, de verdediging wat versterkt
Opstelling volgend jaar??

P. Tyton
S. Manolev
Marcelo
M. Jørgensen
E. Pieters
A.Hutchinson
K. Strootman
J. Lens
G. Wijnaldum
D. Mertens
T. Matavž

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren