Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

'Van Persie laat toekomst bij Arsenal afhangen van komst nieuwe spelers'

Laatste update:

Het kan wel eens een miserabele zomer worden voor Arsenal, dit jaar. Terwijl Nicklas Bendtner naar een nieuwe club zoekt, Barcelona bezig blijft met Cesc Fàbregas en Gaël Clichy en Samir Nasri continu worden gelinkt aan titelconcurrenten, is ook de toekomst van Robin van Persie onzeker. Het Britse tabloid Daily Star weet dat Van Persie zijn sportieve toekomst in Londen laat afhangen van de komst van grote, nieuwe namen bij Arsenal.

/

Volgens de krant is de kans zeer groot dat Fàbregas, Nasri en Clichy inderdaad gedrieën verdwijnen bij Arsenal. Het medium claimt dat ook Van Persie echter zijn toekomst weegt. Mocht Fàbregas inderdaad verkocht worden, dan wil de Nederlander dat in de plaats van de Spanjaard een topper naar het Emirates Stadium wordt gehaald. Gebeurt dat niet, dan kan het wel eens van een transferverzoek komen.

Van Persie speelt al zeven jaar bij the Gunners, maar won alleen de FA Cup in 2005. Vorig seizoen nog greep de club naast de Carling Cup, nadat de finale werd verloren van Birmingham City. Deze zomer lijkt Gervinho sowieso over te komen van Lille en misschien komt ook Alex Oxlade-Chamberlain, maar verder is het nog rustig rond Arsenal. Het vertrek van spelbepalers als Fàbregas en Nasri zou de kansen op een landstitel alleen maar verkleinen.

Robin van Persie moet vertrekken bij Arsenal, wil hij prijzen winnen

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

van Persie blijft wel. Er is geen club waar hij naar toe zou kunnen. Hij is te veel liefhebber voor City en Chelsea, houdt teveel van Arsenal voor United, bij Barca hebben ze het geld niet en Real heeft al genoeg spitsen. Italie is geen optie en Bayern heeft hem niet nodig.

Toch zal hij ook zijn druk gaan uitoefenen om iets te verbeteren

2 juli 2011 om 14:33

Waarom is Italië geen optie? en te veel liefhebber voor Chelsea en Manchester city? Deze ploegen bereiken meer dan Arsenal en ik denk niet dat en speler gaat zeggen dat ze gen mooi voetbal spelen dus ik ga er niet heen? tenminste ik neem aan dat je bedoeld dat Chelsea en City geen mooi voetbal spelen, en zelfs dat is een mening waar Robin het niet met je eens hoeft te zijn. En hou weet jij waar hij overal van houd? daarnaast heeft Barca zeker geld alleen dat gaan ze in iemand anders investeren.

2 juli 2011 om 14:38

Als je een beetje op de hoogte bent van de mening van Robin, dan snap je wat ik bedoel. Kijk de aflevering van Hard Gras er bijvoorbeeld maar op na, Robin is een echte liefhebber en zal niet kiezen voor de Italiaanse competitie of een verdedigend team als City. Hij presteerd in een verdedigend team zonder ondersteuning ook niet: zie zijn prestaties bij Nl.

Barca heeft het geld niet, maar gaan het wel investeren in iemand anders. Ik snap niet dat iedereen blind staart op het transferbudget dat beschikbaar word gesteld, terwijl Rosell zelf aangeeft dat Barca in zwaar financieel weer zit (ondanks het winnen van alle prijzen). Barca moet tevens bezuinigen op kleurenkopie en is afgestapt van Unicef en heeft voor Qatar gekozen, omdat ze het geld nodig hebben.

2 juli 2011 om 14:47

Dus het Nederlands elftal is een verdedigend team dat de voorhoede niet ondersteund? Ik ben fan van RvP en Arsenal, maar jij kraamt onzin uit. Het huwelijk tussen RvP en NL is het afgelopen jaar niet altijd gelukkig geweest, maar schuld ligt aan twee kanten.

2 juli 2011 om 14:51

De schuld ligt gedeeltelijk aan twee kanten, van Persie was @ wk niet in vorm. Maar bij Nederland wordt van Persie ondersteund door een egoistische Arjen Robben, door Sneijder waarmee het niet klikt (naar mijn inziens omdat Sneijder van Persie te weinig ondersteunt in zijn rug), door Kuyt die het niet van zijn creativiteit moet hebben en twee verdedigende middenvelders.

Arsenal speelt veel aanvallender, zelfs de VM van Arsenal, Song, beschikt over voetballend vermogen. Tevens is de rest van het team ingesteld op combinatievoetbal, in tegenstelling tot Oranje, waarin eigenlijk geen enkele speler op van Persie na echt geschikt is voor combinatievoetbal

2 juli 2011 om 15:01

Nou 2801gunner heeft echt wel gelijk wat dat betreft, De ideale club naast Arsenal op dit moment voor van Persie zou alleen maar Barcelona zijn. Daar spelen ze zijn soort voetbal. Als je een beetje oplet hoor je Robin hier ook altijd over.. Hoe het spelletje gespeeld 'moet' worden. Kijk maar na het WK, Nederland won alles tot aan de Finale maar Robin was veruit tevreden ze speelde niet het spel van voor het WK en hijzelf kwam niet tot zijn spel in dat systeem. In een spelsysteem wat zeker Chelsea heeft zou hij niet uit de voeten kunnen, is te gecontroleerd en verdedigend.

ik zou het zonden vinden Robin was dit jaar echt super bezig en hij kan nog veel meer als Arsenal dit team bij elkaar kan houden en er nog een 1 geweldige verdediger en 1 geweldige aanvaller bij doet gaan ze zeker prijzen pakken de aankomende jaren, misscien is die aanvaller niet eens nodig

2 juli 2011 om 15:14

@2801gunner
Nl elftal speelt niet verdedigend en Sneijder ondersteund hem naar mijn mening heel er goed in de rug. Alleen vind ik Robin geen echte spits als bijvoorbeeld Huntelaar denk dat hij veel beter zou presteren in een een soort 4-4-2 systeem waar hij een beetje kan terug zakken als schaduwspits. Daarnaast kom jij weer met het wel befaamde fabeltje dat in Italië nog altijd cattenacio gevoetbald word. Maar dat is dus niet zo! Als je ook maar een beetje serie A volgt zie je dat ze vrij aanvallend spelen en dat het zeer zeker geen anti-voetbal meer is.
Daarnaast zie ik Chelsea helemaal niet zo verdedigend ik denk als Torres in vorm was dat ze Man utd mischien wel verslagen hadden want ze speelden redelijk goed hoor veel meer balbezit alleen maakten niemand de ballen af. Alleen denk ik dat Chelsea hem ook niet nodig heeft die moeten investeeren in de middeveld.
Arsenal is op het moment idd de club waar hij het best bij past maar als Nasri en Cesc vertrekken denk ik dat Arsenal een grote stap achteruit maakt en ik weet niet of Robin die ook wil maken alleen uit clubliefde maar we zullen zien.

2 juli 2011 om 15:21

Over NL ben ik het bijna met niemand eens, dus ik heb geen zin om daar de discussie nog een keer met je aan te gaan, sorry.

Italie is voorbijgestreefd door Duitsland en stelt echt niet zoveel meer voor als iedereen denkt.

Er is gewoon echt geen ploeg voor hem, daar ben ik van overtuigd. Tevens heeft hij vorig jaar bijgetekend en aangegeven voor Arsenal te blijven strijden, dus ik vertrouw daarop

2 juli 2011 om 21:12

@napoli3: er staan zeven verdedigende voetballers op het veld bij Oranje, dat lijkt me redelijk verdedigend hoor.

2 juli 2011 om 21:30

hmm, klopt wel gedeeltelijk wat je zegt(2801 gunner), maar. Huntelaar laat het dan wel zien met de zelfde spelers om zich heen

3 juli 2011 om 13:04

@grotenvuurbal
hmm ik tel er 6 (inclusief keeper): Stekelenburg, Mathijsen, Heitinga, Pieters, de Jong en van Bommel. Ik vind van der Wiel heel aanvallen dan heb je op het veld zonder keeper dus 5 aanvallende en 5 verdedigende als je dan bedenkt dat van Bommel ook wel eens wat meer naar voren speeltt zijn ze zelfs aanvallend Nederland weet dit alleen niet waar te maken tegen groterelanden kijk de wedstrijden in het Wk tegen Brazilië en Spanje. Daarnaast is het ook logisch dat Nederland aanvallend speelt want hun verdediging is echt niet van wereld klasse met alle respect. Stekelenburg is van wereldklasse. Pieters van der wiel moeten zich nog bewijzen en Heitinga en Mathijsen zijn gewoon betrouwbaar maar meer ook niet. terwijl ik Sneijder Robben Kuyt en van Persie wel van wereldklaae vind.

2 juli 2011 om 14:36

Ik hoop ook dat hij bij Arsenal blijft, maar waar haal jij die wijsheid vandaan om voor hem te kunnen oordelen wat hij wel of niet voor stap gaat/zou kunnen maken in zijn carrière?

2 juli 2011 om 14:44

Ik ben fan van Robin en volg alles wat hij in de media zegt/doet, daaruit kan je opmaken dat hij enkel naar Barcelona zou gaan,alleen zij hebben het geld niet/leggen de prioriteiten ergens ander, misschien naar Real maar die hebben al genoeg spitsen

2 juli 2011 om 14:37

Ken je van Persie persoonlijk dan?
- Teveel liefhebber kan niet.
- Houdt teveel van Arsenal: Vergeet je niet de transfer Torres? De transfer Kluivert-psv? Luis Enrique? Johan Cruijff? Henk Groot? Ruud Geels? Dit zegt dus niks.
- Barça: Ken jij de balans van Barça dan? Ben je zo financieel ingesteld dat je weet dat Barça er geen geld voor heeft.
- Real: Klopt, en toch blijven ze kopen, en dat zegt dus ook niets.
- Italie: Was het dat zeker ook niet voor Bergkamp?
- Bayern: Klose is net weggegaan, weet je nog?
Dus eigenlijk kan hij overal heen, praat dus geen onzin.

2 juli 2011 om 14:41

Teveel liefhebber kan wel, kijk maar zijn interviews en zijn gedrag erop na. Tevens presteert hij niet in een verdedigend elftal: zie NL.

Hij zal ook niet naar United gaan omdat ze Rooney en Chica daar al rond hebben lopen.

Ik heb er aardig wat verstand van en de tekenen zijn toch wel duidelijk: een salarishuis dat de pan uit rijst, afstappen van Unicef en bezuinigen in kleurenkopie

Italie is de laatste jaren gigantisch aan het afzakken, Arsenal heeft in Europa veel meer kans op succes dan welke Italiaanse club dan ook (naar mijn mening, kom nu niet met Inter aanzette want uitzondering bevestigd de regel)

Bayern heeft Mario Gomez al en zal niet met twee centrumspitsen gaan spelen

2 juli 2011 om 14:45

Waar slaat dat bezuinigen op kleurenkopie op?

En Barca stapt niet van Unicef af, ze hebben enkel de plek op het shirt verplaatst.

2 juli 2011 om 14:49

Ik ben blijkbaar beter op de hoogte van dat gedeelte dan jij. Zoek maar eens op op internet.

Ze stappen gedeeltelijk af van Unicef, omdat ze de voorkant van hun shirt verkopen aan Qater voor geld. Daarin zie je toch ook dat de nood hoog is?

2 juli 2011 om 14:51

@ forzamessi Hij bedoelt daarmee gewoon dat er een shirt sponsor kwam voor 30 miljoen en die moest op de voorkant ipv unicef.
Barca is sportief gezien erg goed bezig, qua financien haha als econoom zijnde schrik je er gewoon van en zou je zeggen; dit gaat tegen alle economische wetten in. Nee wat betreft kunnen ze van Bayern en Arsenal leren.

2 juli 2011 om 15:00

Haha, je snapt echt hoe Van Persie denkt, en hoe hij in elkaar zit, je weet niet wat hij hierover denkt.
En United heeft ook wel door dat Hernandez 't fantastisch heeft gedaan, dus die zullen ook wel informeren als er geïnteresseerden langs komen.

En dat je er aardig verstand van hebt, verberg je erg goed, want Barça houdt Unicef, bezuinigt niet, en kleurenkopie?

En dit is echt verschrikkelijk dom, Arsenal heeft 7 jaar al geen enkele prijs meer gewonnen en Inter is nog gewoon Wereldkampioen, en hebben net als AC nog tenminste kans op de landstitel, dus praat geen onzin.

En met een nieuwe trainer weet je 't nooit. Hiermee doel ik ook op de formatie.

2 juli 2011 om 15:11

Om hernandez te verkopen aan wie? Je snapt het niet helemaal he?

Barca voelt zich genoodzaakt om Unicef weg te halen aan de voorkant van het shirt en daar Qatar nogwat neer te zetten, en tevens mag er bij Barcelona niet meer in kleurenkopie gekopierd worden, omdat dit te duur is. De nood is hoger dan menigeen denkt.

De Italiaanse competitie is al voorbijgestreefd door de Duitse. Op termijn, als de tv rechten normaal verdeeld worden, zal de competitie weer helemaal opnieuw moeten beginnen. Ik ben er van overtuigd, en Robin denk ik ook (hoewel ik dat natuurlijk niet zeker weet), dat Arsenal beter is dan AC en Inter.

Arsenal schakelde dit jaar Barcelona niet voor niets op een haar na uit.

2 juli 2011 om 15:11

jij bent wel een zeikertje he, weet jij het allemaal nee natuurlijk niet maar als je een beetje oplet hoor je hemzelf toch wel die dingen zeggen, in tegenstelling tot al die spelers die jij nou opnoemt zijn er ook spelers die altijd bij 1 en dezelfde clubs zijn gebleven, no matter what.. de allergrootste Totti... of niet dan? Dus niet gaan zeggen dat dat voor niemand uitmaakt, het maakt voor sommige wel degelijk uit. En neem aan dat jij hem ook niet persoonlijk kent dus ook niet weet wat ie precies bedoelt maar daarom zijn we juist hier om erover te kunnen praten

-en je kunt niet zeggen dat Bergkamp het zo geweldig heeft gedaan bij Inter dan heb jij naar een heel andere Bergkamp zitten kijken als ik, ook niet slecht maar de defensieve speeltijl in Italie beviel hem heel wat slechter als later de engelse, bij Arsenal daar is hij echt weergaloos gaan voetballen!!
-klose was al overbodig bij Bayern!! Daarom wouden ze van hem af!!! weet je nog?

Dus laten we er nog is naar gaan kijken en praat dus zelf geen onzin inplaats van anderen ervan te beschuldigen..

2 juli 2011 om 15:42

@gunner
Zeg ik dan Hernandez opeens wegmoet? Nee...

En Barça, die heeft ook wel eens behoefte aan een hoofdsponsor..

Ohja, AC en Inter zijn véél en véél beter dan Arsenal met deze selectiee, daar ben ik van overtuigd, maar weetje, ik ga niet meer op jou reageren, je kijkt toch nooit objectief, dat merk ik wel.

2 juli 2011 om 16:50

@ 2801gunner.
Zoals Forzamessi al zegt: Waar slaat dat bezuinigen op kleurenkopie op?
En ja, ik kom met Inter aanzetten, maar dat is een 'uitzondering'.
En AC Milan heeft meer kans op succes dan Arsenal.
AS Roma gaat de goede kant op.
Idem Napoli.
En Manchester United zoekt nog een spits. Als je vaak op VZ kijkt dan zie je dat Manchester United interesse heeft in Cavani en Sturridge.
En waarom zou Van Persie niet naar Bayern kunnen?
Gomez is de enige spits die ze hebben.

2 juli 2011 om 22:48

Ik denk dat Erben bedoelt of je de balans (oftewel de activa/passiva verhouding kent bij Barça). Als je kijkt naar hun quick- en current ratio, alsmede de solvabiliteitspositie, omzet turn-over, cash flows etc, kan een aankoop als Van Persie er makkelijk uit bij Barça, net als bij Real Madrid.

2 juli 2011 om 16:06

ik denk ook wel dat Van Persie bij Arsenal blijft.. het is idd moeilijk om een mooie club voor hem te vinden!

ik ben er wel van overtuigd dat Van Persie een fantastische spits voor Barcelona zou zijn, hij heeft een verbluffende techniek, maakt makkelijk goals, en bewijst bij Arsenal dat hij in het combinatievoetbal past!

als ik Barca was zou ik niet voor Fabregas gaan maar voor Van Persie!

wie zouden ze dan moeten halen?
gervinho hebben ze al misschien fellaini of wil iemand anders hem die heeft tog aangegeven dat hij weg wil

2 juli 2011 om 14:45

ik vind zulke situaties, ronduit ''belachelijk''.

Je bent een prof. voetballer, dan moetje maar ook alleen voetballen voor de club en de rest regelt de technische staf dan. Iedereen moet zich met hun eigenzaak bezig houden, van persie met voetballen, bestuur met wie er vertrekt en wie er komt.

2 juli 2011 om 15:33

Oohh, dus als speler van een club moet je maar slaafs leven met wat het bestuur van plan is... Als iemand ziet dat het team, wat het al lastig heeft om prijzen te pakken, uit elkaar aan het vallen is en niet van plan is adequate vervangers te halen, zou ik mij as speler daar ook zorgen om gaan maken. Want als speler heb je toch het doel om prijzen te pakken...

Loyaal zijn aan de club is prachtig, maar als het perspectief bij de club afneemt (in deze mate) denk ik dat de meeste spelers weg zouden willen...

Overigens ben ik als jaren fan van Arsenal en wat ze daar telkens opbouwen, maar ik zou het wel begrijpen als spelers van het kaliber Fabregas en van Persie toch wel prijzen willen pakken...

2 juli 2011 om 18:10

slaafs? Zie jij proffesionele spelers, die (misschien) hun hobby's doen, en nog eens geld verdienen als slaven?

Het is niet de bedoeling dat Van Persie mag beoordelen of het team uit elkaar aan het vallen is, daarheb je het bestuur voor Wie weet, kunnen ze het best zonder Fabregas, mischien zelfs beter (denk ik zelf niet, maar wie weet).

Goed zo! Hier zat ik op te wachten, hoop dat Robin naar een mooie club gaat wanneer Arsenal helemaal gaat instorten. Het is ieder jaar hetzelfde gezeik daar en als je geen topspelers aantrekt gaan je eigen topspelers op een gegeven moment ook weg. Ga aub weg daar Percy!

2 juli 2011 om 14:32

Robin naar een mooie club gaat wanneer Arsenal helemaal gaat instorten. Het is ieder jaar hetzelfde gezeik daar en als je geen topspelers aantrekt

Zeg jij als Barca fan, terwijl Barca miljoenen uitgeeft aan Ibra, chygrynskiy, Keirrison en Villa, terwijl dat het geld niet heeft en moet bezuinigen op kleurenkopie.

Ik vind dat andere fans niet mogen zeuren op het zuinige en correcte beleid van Arsenal. Daar kan je enkel respect voor hebben; dat een gunner zeurt omdat we geen prijzen winnen oke, maar je mag Arsenal juist enkel respecteren dat ze niet meegaan in het investeren van geld dat een club niet heeft.

Wat zijn er toch veel kortetermijndenkers op deze wereld

2 juli 2011 om 14:44

Je kan het ook anders zien, Arsenal haalt bijna alleen maar spelers uit andere jeugdopleidingen (feyenoord, Ajax, Barca etc.) zodat ze zelf niks hoeven uittegeven. Tevens beloven ze de ouders een baan.

Die transfersommen van tegenwoordig worden inderdaad te hoog maar je kan ze ook zien als een soort beloning voor de club die het krijgt. Arsenal wil alleen goedkoop op de eerste plaats zitten.

2 juli 2011 om 14:44

Lees mijn verhaal eens goed, ik bedoel er juist mee dat ze geen topspelers halen maar dat juist wel eens zouden moeten doen! Dan waren ze tenminste een keertje kampioen geworden.

En waarom moet je Barca er weer bij halen? Alleen door mijn plaatje?! Zwak hoor! En daarvan, Barca heeft tenminste prijzen gewonnen...die schulden kunnen mij gestolen worden, ik ben niet degene die daar wakker van moet liggen.

2 juli 2011 om 14:46

die schulden kunnen mij gestolen worden, ik ben niet degene die daar wakker van moet liggen.

Dit vind ik nou zo jammer. We kunnen een hele discussie gaan houden, het komt erop neer dat iedereen enkel kijkt naar het korte termijn plaatje en dat dit onze maatschappij opbreekt. Dit zie je ook weer terug in het voetbal. Mensen kijken alleen naar zichzelf en de korte termijn, terwijl Arsenal zich daarin onderscheid. Dat je dat zelf niet kan oke, maar dat andere mensen zich daarop richten kan je toch alleen maar prijzen

2 juli 2011 om 14:52

Natuurlijk denk ik op dat gebied aan mijzelf. Moet ik me druk gaan maken om het financiele gedeelte van Barcelona waar mensen zitten die er dik betaald voor krijgen en waar ik totaal geen invloed op heb?

Man wat zul jij het zwaar hebben, je kunt niet met iedereen medelijden hebben.

2 juli 2011 om 14:57

Ik constateer enkel dat die mensen beslissingen maken voor zichzelf, omdat de fans dat willen. Je kan zeggen: ik maak me er niet druk over en wil zoveel mogelijk aankopen. Maar omdat alle fans dat willen, gaan bestuursleden om hun eigen hachje te redden ervoor kiezen om daar gehoor aan te geven, terwijl dat eigenlijk niet kan.

Ik ben daarin nogal idealistisch en misschien naief (arsenal past daarin goed bij mij), maar dat beleid mag je als fan van een club die dat niet doet eigenlijk enkel prijzen, omdat je zelf de ballen niet hebt om een verantwoord beleid te voeren.

Tevens zou ik niet zo afgaan op de financiele mensen in de Spaanse wereld, staan zowel op voetbalgebied als op andere gebieden nou niet echt bekend om goed omgaan met financien. Zij kunnen wel eens het einde betekenen voor de complete financien van de voetbalwereld, maar dat is een andere discussie

2 juli 2011 om 15:05

Nee, zoveel mogelijk aankopen dat gaat niet...dat snap ik ook wel. Maar al zouden de fans het niet willen trekken hun zich er nog niets van aan, hun denken maar aan 1 ding en dat is om dit niveau vast te houden ten kosten van alles, zelf het financieele plaatje.

En Arsenal hoeft niet eens meteen 100 miljoen uit te geven, maar ze hadden de laatste jaren ook gewoon elk jaar 1 a 2 topspelers kunnen kopen en de basis van het elftal intact houden. Nu zijn er de laatste jaren altijd belangrijke spelers vertrokken waardoor er altijd paniek was en het maar afwachten was hoe de vervanger het zou doen. Er is namelijk nooit een echte vervanger gekomen voor Adebayor, van Persie is daar uit nood / op de gok neergezet. Zo kun je eigenlijk niet met je spelers omgaan.

2 juli 2011 om 15:08

Ik ben het ermee eens dat er wat gekocht moet worden. Zie het eerdere topic over wenger, waarin ik aangeef dat er met een totale investering van 40 miljoen een echt topteam neergezet mag worden.

Ik vind alleen niet dat fans van teams als Barcelona, dat zich meer en meer in de schulden steekt, af mogen geven op Arsenal omdat zij dit niet doen.

Ik ben ook kritisch op Arsenal, maar kan echt niet tegen gezeik van mensen die dat recht naar mijn mening gewoon niet hebben

2 juli 2011 om 15:15

Dat heet slim zaken doen, dat moet in deze voetbalwereld wel.
Arsenal heeft het geld niet maar doet het met talentvolle jeugd, had Arsenal dat niet gedaan dan waren ze nu onderhand ook afgedreven naar ronduit middelmaat en alle clubs doen het tegenwoordig Arsneal heeft daarnaast ook nog een uitstekende neus voor het vinden van toptalenten die bij de rest niet opvallen...

Als andere clubs daar nu eens aan gedacht hadden... toch? Had ze veel geld bespaard

2 juli 2011 om 15:28

@ Gunner,

Geloof me, in de PL en CL hoop ik al jaren dat Arsenal wint dus bij mijn is het ook frustratie hoor :P

2 juli 2011 om 16:55

Barca geeft tenminste geld uit om het team te verbeteren.
Soms is dat mislukt, maar risicos horen in de voetbalwereld.
Villa is trouwens niet mislukt van die 4.
Arsenal heeft in de afgelopen 5 jaar maar 4/5 spelers gehaald.
Nee, dan word je kampioen. Door je selectie niet te verbeteren, want Arsenal heeft echt flink wat te verbeteren in dat elftal.
En waarom begin je weer over die kleurenkopie? waar slaat dat op?

2 juli 2011 om 17:17

Ik snap wel dat Fabregas, Nasri, Clichy en Van Persie weg willen. Arsenal pakt namelijk geen prijzen. Daar zit het grote probleem!

Als City zijn zinnen echt op Nasri en Clichy heeft gezet dan gaan die weg want die zwichten voor het geld.

Verhaal van Fabregas is bekend.

Dan kan je wel trots zijn op je cluppie, maar als je straks om de plaatsen 4-8 gaat spelen, ben je denk ik niet zo blij!

2 juli 2011 om 14:44

Heel grappig. De bron van dit artikel is de daily star, in de volksmond ook wel ''the daily bullshit'' genoemd. Van Persie is de laatste speler die zijn club op deze manier onder druk zet, zoiets heet loyaliteit...

2 juli 2011 om 14:46

robin loopt gewoon niet voor zijn verantwoordelijkheden weg. Hij vindt dat hij een grote rol moet vertolken om arsenal aan prijzen te helpen en dat heeft hij ook. Door aan te blijven laat hij alleen maar zien dat hij niet wegloopt voor zijn verantwoordelijkheden anders dan clichy nasri en al die andere loser die zeggen arsenal te willen verlaten omdat ze geen prijs winnen. Nee vinde het heel alsde zelf ook als een zoutzak speelt ( clichy met name)

2 juli 2011 om 14:50

Net zoals Robin niet weg liep voor zijn verantwoordelijkheden op het WK toch? Van Persie is een fantastische voetballer maar niet de sleutelspeler die een club prijzen kan brengen zoals de Arsenal fans hardnekkig proberen doen geloven.

Die lijken immers totaal blind te zijn voor statistieken.

Ohja nog bedankt dat je me even verteld dat de Daily Star geen kwaliteitskrant is.

2 juli 2011 om 14:53

als robin een heel seizoen fit blijft, dan worden we kamioen. En in het nederlands elftal is het een heel ander verhaal; je kan zien dat robin niet de ideale spits voor nl is, omdat robin meer het moet hebben van de combinatie en dan afwerken. Bij nl is het 9 vd 10x actie robben of schot sneijder of voorzet van dirkie kut die 500 m over de man gaat. Nee, dan vind ik het knap dat hij uberhaupt nog basis wilt staan .

2 juli 2011 om 14:53

Weglopen van zijn verantwoordelijkheden?

2 juli 2011 om 14:58

Het is niet alleen maar blind kijken op statistieken. RvP is ook in de andere aspecten van het aanvallen een doorslaggevende factor en daarnaast zorgt hij voor flamboyante acties. Dat laatste, gekoppeld aan zijn rendement, dát maakt hem een sleutelspeler. Het gros van de tijd hebben zijn acties namelijk óók rendement. De speler die een club prijzen kan brengen in zijn eentje moet ik nog zien, daar zit het probleem dus juist in..hij kan het niet alleen en het team dat om hem heen staat voldoet niet.

2 juli 2011 om 16:19

De bron van the daily star is radio1nl

2 juli 2011 om 14:48

Ik denk ook dat hij dit niet heeft gezegd, maar om hier een groen randje voor te krijgen? Dat kan toch niet xD. Ach ja, Daily Star is erg onbetrouwbaar. Verder zou ik hem eigenlijk wel begrijpen als hij weg wilt. Die man wilt ook gewoon prijzen winnen en dat is nou het probleem bij Arsenal! Ik hoop wel elk jaar dat ze een prijs winnen. Dit jaar waren ze er erg dichtbij, maar ook weer net niet. We zullen zien of ze volgend seizoen eindelijk wel wat gaan winnen.

2 juli 2011 om 14:52

Ja sorry

2 juli 2011 om 14:54

Inderdaad, ook in het artikel van The Daily Star staat zelfs geen enkele uitspraak gequote.

Mocht het wel waar zijn ben ik volledig tégen een transfer. Van Persie zit op zijn plaats bij Arsenal. Hij heeft het publiek op zijn hand, heeft een goede relatie met Wenger en consorten, het spel past bij hem en hij rendeert. (belachelijk goede cijfers laten zien afgelopen jaar overigens) Voor mij is hij gewoon niet weg te denken bij Arsenal.

2 juli 2011 om 14:58

Het is ook gewoon onzin, hoewel ik Van Persie wel gelijk zou geven als iedereen vertrekt en er geen waardige vervangers voor terug komen. Maar dat gebeurt niet.

2 juli 2011 om 15:19

Hmm, en als ik geen onderbouwde reactie geef wordt ie meteen verwijderd.

Oh haha! Bij jou nu ook zie ik :P! En ik was het niet, waarom maakt iemand hier een melding van als zijn reactie eerst zelfs groen was??

Arsenal heeft een topspits nodig. van persie is een super voetballer en kan dus ook in de spits spelen maar heeft meer rendement achter de spits.

2 juli 2011 om 14:34

van Persie heeft meer rendement achter de spits, maar scoorde in een half jaar 18 goals in de PL? Mensen kijken teveel naar zijn prestaties bij NL zonder ondersteuning, ik zou zeggen kijk naar zijn rendement bij Arsenal waar hij wel ondersteund word door voetballende flankspelers en een diepgaande nummer 10

2 juli 2011 om 14:58

Precies zoals je het zegt! scoorde in een ''half jaar'' 18 goals, als één seizoen een half jaar zou duren was Arsenal kampioen. De rest van de tijd kan ie dan aan zijn herstel werken.

Als van Persie weg is komen er B spitsen aan de bak waar je weinig wedstrijden mee wint.

Robin is de ideale spits voor Barca, dat zou echt lopen als een trein. Van Persie is ook goed in de combinatie en de kleine ruimtes. Maar Barca haalt eerst cesc en dan is het geld op, helaas voor Rvp. Hij moest eerder daar weggaan, hij heeft nu een paar jaar van zijn carriere geen prijzen gepakt wat erg zonde is voor zo'n goede speler. Als Nasri of Cesc weggaat en hazard, hamsik of pastore wordt niet gehaald, dan moet RVP voor eigen succes gaan kiezen.

@ Godfather

V persie hoort in arsenal bij wenger die jongen doet het fantastisch daar!!
En het zou hem sieren een zich een clubman te tonen en Arsenal kampioen te maken wat een heel lastige klus gaat worden

2 juli 2011 om 14:48

Absoluut, ben het 100% met je eens. Zelf gun ik Arsenal ook echt al het geluk van de wereld, maar iedere keer haken ze weer af om het kampioenschap, finales worden allemaal verloren en vervolgens wordt er door iedereen op de te jonge talenten gewezen.

Waarom investeer je dan niet als Wenger zijnde en haal je toch iedere keer weer van die Franse B spelers waarvan het maar afwachten is hoe het uitpakt. Ze hebben spelers van topniveau nodig die er meteen staan en het team direct sterker maken. Arsenal heeft niets aan spelers van het niveau Bendtner etc.

2 juli 2011 om 15:17

idd dat ben ik zeker wel met je eens dat ze het net niet zijn iedere keer en ik snap ook heel goed dat de spelers dit frustreert.

Alles leuk en aardig, maar welke club zou Van Persie willen overnemen dan? Ik bedoel dan wel een club buiten Engeland, kan me niet voorstellen (als het al waar is) dat Robin van Persie zomaar naar andere Engelse club gaat.

Weer een bericht dat in wandelgangen hoort, lekker VZ. Ze willen wederom gewoon reacties uitlokken bij mensen door te doen alsof dit een feit is en geen gerucht, wat het in werkelijkheid is. Ik geloof niet dat Van Persie weggaat, hij zit perfect op zijn plaats. Alle media willen de situatie rondom Arsenal dramatiseren, er is namelijk nog niets gebeurd en toch prediken ze allemaal de ondergang van Arsenal. Dan hebben we eens een club die er een deftig beleid op nahoudt en dan gaat men ze zwart zitten maken. De enige club die lof verdient, voor zowel spel, beleid en redelijkheid.

Eindelijk. Ik vond het al op robots lijken, die spelers van Arsenal.
Jarenlang niks presteren maar er wel in blijven geloven, er leek geen eind aan te komen.
Gelukkig zijn er nu een paar realistisch en trekken hun eigen plan.
Lijkt me voor Robin ook wel lastig wanneer hij naar Sneijder of V Bommel kijkt.
Die hebben al grote prijzen gewonnen en ik denk dat Robin zich van eenzelfde categorie, danwel hoger beschouwd.

2 juli 2011 om 14:52

RvP heeft dit nooit gezegd o.i.d., het is een verzinsel van een journalist die makkelijk probeert te scoren.

Zal wel onzin zijn denk ik, ik zie hem Arsenal niet zomaar de rug toekeren.

Zal overigens wel veranderen wanneer Cesc en Nasri vertrekken denk ik..

2 juli 2011 om 16:20

Als zowel Fabregas als Nasri als ook vpersie vertrekken blijft er van Arsenal niet veel meer over dan een redelijke middenmoter. Echter zie ik dat niet gebeuren. Maar ook 2 van die drie zou al desestreus zijn, aangezien de corrurenten om de prijzen wel een zeer degelijk team kunnen voortbrengen komend seizoen! Ook Liverpool gaat weer bovenin mee doen.

2 juli 2011 om 16:26

Met je eens hoor, ik hoop van harte dat ze alle 3 blijven. Met 2 goede versterkingen in de as van het veld (cv en cvm) kunnen ze volgend jaar met deze selectie gewoon weer mee doen om de prijzen maar dan moeten deze 3 wereldspelers wel blijven. Vooral omdat de concurentie zich weer goed aan het versterken is idd

Van Persie is toch wel een ideale spits voor Arsenal, hij past goed in het systeem, ik denk dus ook niet dat ze hem zo maar laten gaan.

En waar zou hij heen willen?

Denk dat er momenteel niet veel topclubs op hem zitten te wachten. Die zitten wel goed met de aanvallers, en de jongere in potentie veel betere Aguero is ook nog eens te koop. Weet alleen niet hoeveel goedkoper Robin zou zijn.

2 juli 2011 om 14:51

Nou nou, dat is ook weer echt onzin, maar Van Persie is gewoon te blessuregevoelig voor Italië en haat het daar, hij zou Arsenal niet naaien en dan naar een andere Engelse club gaan, Spanje heeft hij een hekel aan geloof ik en Duitsland, tja, te laag niveau denk ik. Niet dat Bayern en Dortmund en Leverkussen zo slecht zijn(schalke wel, haha), maar gewoon, de competitie is vrij weinig. Al zou hij daar wel meer kunnen schitteren dan bij Arsenal qua voetballend vermogen, net als Robben, maar ik denk dat hij veel minder respect in de wereld zou krijgen, Robben wordt ook niet overal net zo geloofd als in Nederland, terwijl RvP overal ter wereld bekend is en iedereen hem geweldig vindt, behalve Ajacieden en andere mensen die een hekel aan hem hebben.

Sneijder wil toch graag naar Londen? Als Arsenal mee wil blijven doen om de titel dan zullen ze toch voor dat soort kaliber spelers moeten gaan ipv van alleen maar talenten halen. Dan geef je ook een duidelijk signaal af aan spelers als v.persie...

2 juli 2011 om 15:28

Als Sneijder naar Arsenal gaat gaat Robin gelijk weg. Sneijder is een goede voetballer, maar een top egoist in aanvallend spel. Alleen met een counter geeft hij goede ballen, maar Robin en Arsenal zijn geen countervoetballers.

haha nee, van persie zal gewoon blijven ongeacht wat er gebeurt. Het ging juist erom dat arsenal zijn contract wilt openbreken en verlengen. Nee robin is niet hier niet het type, hij houdt van arsenal en zal het blijven helpen ook in klote tijden. Anders dan nasri...

het is overigens ook dat de media er alles aan probeert te doen om arsenal onder druk te zetten ofzo
ik denk dat ze willen proberen uit testen hoe stress bestendig dit bestuur is en of het karakter heeft.

Wenger doe wat ga asjeblieft niet meer dromen maar wat doen ga spelers kopen dat wil iedereen.
Maar zelf vind ik dat v.persie niet hoeft te zeuren hij maakt het goed bij arsenal maar hij heeft gelijk er moet een goede speler komen.

2 juli 2011 om 14:49

Hoezo heeft van Persie niets te zeuren? Is het onlogisch dat een speler van zijn kaliber elke jaar om prijzen wil strijden? Wenger mag inderdaad gaan investeren.

Arsene staat al jaren bekend om zijn voorkeur voor jong talent maar hij loopt hierdoor elk jaar het kampioenschap mis vanwege het gebrek aan ervaring. Een mix van jong talent en ervaring zou Arsenal net dat beetje extra geven waardoor ze meer kans kunnen maken op het kampioenschap in de Premier League..

on topic: Van persie heeft dus wel een punt dat er nieuwe, grote namen moeten komen naar Arsenal.

Dit jaar is het erop of eronder voor Van Persie. Als ie dit jaar niks wint moet ie wegwezen daar. Het zou te triest zijn wanneer een speler als Van Persie zijn carriere zou beeindigen bij Arsenal, zonder prijzen te winnen. Kuyt wint trouwens ook geen prijzen bij Liverpool. Twee topspelers die op het punt staan een carriere te hebben zonder belangrijke prijzen te winnen. Ook knap....

Dit is weer eens bs... Het is makkelijk om te zeggen natuurlijk, want het zou logisch zijn in sommige mensen hun ogen die een inkoppertje willen maken zonder enige kennis van zaken, maar Van Persie zou dit nooit zeggen. Hij heeft te veel respect voor Wenger, Arsenal en de fans om weg te gaan, ik zou ook niet weten waar hij naartoe zou moeten gaan. Hij heeft het ook gewoon veel te erg naar z'n zin. Weet zeker dat hij blijft, net als Cesc en Nasri trouwens. Clichy maakt me weer niet zoveel uit, zou mooi zijn als ie zou blijven, maar een goede andere back ervoor terug halen zou ook geen straf zijn.

Klopt echt gewoon niks van, alsjeblieft zeg...

Het is jammer dat Arsenal geen prijzen meer pakt waardoor van Persie gaat twijfelen aan zijn toekomst bij de club.
Hoop dat hij blijft en dat Arsenal dit seizoen een mooie prijs pakt,dan ziet het er al weer heel anders uit.

Veel Arsenalfans zijn nog in de ontkenningsfase.

De kans de Fabregas en Nasri vertrekken is aanwezig en het is zoiets als 1+1=2 dat Van Persie dan ook zijn toekomst bij Arsenal gaat heroverwegen. Als Wenger niet snel wat directe versterkingen aantrekt (geen jongens van 16/17 jaar dus) dan kan dat Arsenal wel eens heel erg pijn gaan doen. Arsenal heeft wat 'klootzakken' nodig. Ze spelen fantastisch, maar het is allemaal te lief en ieder jaar schieten ze daardoor te kort.

2 juli 2011 om 14:56

Als Cesc en Nasri vertrekken heeft Arsenal een budget van meer dan 100 miljoen. Reken maar dat dat geïnvesteerd wordt, Kroenke wil niet dat de waarde van zijn bedrijf daalt omdat we CL mislopen.

Er speelt echt wel wat bij Arsenal, maar niet zoveel als de media doet vermoeden. Komkommer-tijd he...

Je weet vast nog wel hoe de media in 2001 en 2007 sprak over Arsenal...

2 juli 2011 om 15:28

@ Persiangooner

Toch lijken deze geruchten niet zomaar uit de lucht gegrepen. Van Fabregas is al langer bekend dat hij graag naar Barcelona wil en Nasri gaf al aan eventueel over een vertrek te willen nadenken. Geld is voor Arsenal niet echt het probleem, maar Wenger lijkt ten onder te gaan aan zijn eigenwijsheid. Hij zal deze zomer enkele gerichte versterkingen moeten halen om niet alleen de fans tevreden te stellen maar ook zijn eigen sterspelers. Met de huidige selectie schiet Arsenal namelijk ook volgend seizoen te kort. Hoewel ik Wenger een erg goede manager vind denk ik dat het geduld op begint te raken....

2 juli 2011 om 15:35

Arsenal kan nu ook al 50+ miljoen investeren, alleen doet Wenger dat niet. Die man weigert spelers te kopen die boven de 22 jaar zijn! Zoek maar eens een wereldspeler die Arsenal kan kopen en gebruiken onder de 22 jaar!

Ook als Fabregas en Nasri weggaan koopt Wenger een dure talent en laat Wilshere op de plek van Fabregas verder groeien.

Ik weet niet of Van Persie dit gezegd heeft, maar als Van Persie zelf nou eens een heel seizoen fit blijft, dan pas kan hij nadenken over het kampioenschap. En elk jaar begint zo geweldig voor Arsenal en eindigt zo dramatisch.

2 juli 2011 om 15:52

De geruchten zijn niet uit de lucht gegrepen maar het wordt sterk overdreven, ik maak me niet zo druk eigenlijk. Althans, ik denk dat we volgend jaar gewoon nog bij de eerste 4 eindigen. De vraag is of we zoveel beter worden dat we ook echt titelkandidaat zijn.

De fans verdienen wel beter, geef ik toe. Zij betalen het meeste geld van alle supporters om in het stadion te mogen zitten, dan moet je als club ook de ambitie tonen om voor de prijzen te gaan.

2 juli 2011 om 16:03

Wenger moet zich eindelijk richten op ware toppers, de combinatie van net niet goed genoeg en onervaren werkt niet voor Arsenal. Ze hebben Van Persie, Cesc, Nasri, Sagna, Vermaelen, Wilschere en Walcott ( die het goed deed afgelopen seizoen ) als toppers, de rest is gewoon net niet. Met alle respect maar Alex Song, Diaby, Chamakh, Djourou, Glichy, Koscielny, Vela, Arshavin, ( over zijn top ) Tomáš Rosický ( over zijn top ) Squilachi, Bendtner ( zal wel vertrekken ) zijn geen toppers die Arsenal effectief beter maken. En ik vergeet er vast nog een paar die het niveau Arsenal onwaardig zijn. Zet daar de kampioenen ploeg van 2003 - 2004 tegenover en je begrijpt wat ik bedoel. Het beleid van Wenger de laatste jaren klopt simpelweg niet. Tijd voor een frisse wind door Londen? Ik denk het wel, met alle respect voor Wenger en zijn fantastische filosofie i.v.m jonge spelers maar het lukt niet he.. laten we eerlijk zijn.

2 juli 2011 om 16:05

@ Persiangooner

Dat is het grote probleem. Arsenal speelt goed voetbal maar wint geen prijzen en daar lijkt in aankomend seizoen ook geen verandering in te komen. Dan lijkt het me niet meer dan logisch dat je topspelers eens rond gaan kijken.

V.persie zou zo goed bij Barca passen, hopelijk krijgen we hem daar ooit nog te zien.

Ik vind Villa toch best teleurstellen en denk dat v.persie zijn plek veel beter kan invullen.

Stel als ie weggaat zou ik Liverpool een mooie club voor hem vinden. MU en Chelsea wordt moeilijk omdat zij de grootste rivalen/vijanden zijn. Samen met Kuyt, Suarez, Gerrard, Reina, Agger kan Liverpool ook weer prijzen winnen. Van Persie is gewoon één van de beste spitsen die Arsenal ooit gekend heeft samen met Bergkamp, Cole en Henry en hij verdient gewoon een mooie volle prijzenkast. Ik hoop dat ik hem ooit in een Redsshirt zal zien maar ik denk toch dat zijn liefde voor Arsenal hem laat blijven.

-
-
-
-
-
Gerrard
Kuyt
Van Persie
Henderson
Suarez
Carroll
2 juli 2011 om 15:03

Liverpool? Mond spoelen nu!! Dat kan toch niet, haha, van Arsenal naar Liverpool. Wil ie zelf al helemaal niet lijkt me.

En je mist nog wat spelers bij beste spitsen ooit.

2 juli 2011 om 15:05

Als hij weg gaat wil hij wel een stap omhoog he... Liverpool komt niet in de buurt van een stap omhoog.

2 juli 2011 om 15:10

Ik denk het wel . Liverpool is toch veel groter dan Arsenal? Zelfs op dit moment. Ik denk dat van Persie met een Gerrard, Kuyt, Suarez, Henderson en Carroll om zich heen echt top gaat presteren.

On. Ben dan wel benieuwd wat de prijs zal zijn voor Robin. Ik denk rond de 40 à 50 miljoen euro. En met zijn kwaliteiten kan hij overal gemakkelijk in de basis.

2 juli 2011 om 15:13

Nee, dat zijn juist spelers die totaal niet bij het spel van Van Persie passen. Die droom kan je wel uit je hoofd halen

Fabregás en van Persie zullen bij Arsenal blijven. De enige die wel weggaat is Nasri denk ik. van Persie wil koste wat het kost prijzen pakken bij Arsenal en bij Arsenal is hij de onbetwiste nummer 9. Hij hoort in een team te spelen dat aanvalt en op de helft van de tegenstander speelt (hele wedstrijd lang).

2 juli 2011 om 15:12

Hehe, eindelijk iemand die het snapt. De enige ploeg waar van Persie ooit naar toe zou gaan (buiten excelsior als ie opa is) is Barcelona, maar die hebben het geld niet/verleggen de prioriteiten.

Ik denk trouwens dat Nasri, voor uiteindelijk een hoger salaris, wel bijtekent. Maar dat kan ook komen omdat ik het gewoon heel erg hoop

2 juli 2011 om 15:16

Yep 2/3 jaar geleden had Barca nog wel interesse in van Persie en toen moedigde ik dat ook aan. Echter werd het toen Zlatan (wat geen daverend succes werd) en nu hebben we Villa erbij die voetballend echt genoeg toevoegd. Tel daarbij de komst van hoogstwaarschijnlijk Sanchez bij op en de aanval is de komende jaren goed bezet.

Ik hoop dat Nasri blijft ik zie hem niet bij een Chelsea ofzo gaan voetballen. Echter, moet Arsenal wel de ambitie uitspreken dat ze nu echt voor de prijzen willen gaan. Daarbij hoort een aankoop van een wereldvoetballer en niet de naam van Gervinho.

2 juli 2011 om 15:19

Ik zou niet weten aan welke wereldvoetballer iedereen denkt. Arsenal heeft een salarishuis waarbij de echte topverdieners max 7 miljoen euro per jaar verdienen. Als we een speler kopen met een salaris van 10 miljoen, dan zullen zij zich ondergewaardeerd voelen en dat bedrag ook willen verdienen, scheelt je op jaarbasis 12 miljoen euro.

Ik denk dat het aantrekken van Lassana Diarra, Baines, Samba, Parker, Gervinho in combinatie met het vertrek van vele spelers wel genoeg aanleiding geeft om te blijven. Vind Samir dat niet, mag hij vertrekken (hoe jammer ik dat ook vind) en halen we Hazard op

Als ik Barca was zou ik eerder voor van Persie gaan, Middevelders hebben ze genoeg, een echte spits kunnen ze wel gebruiken. Villa is goed, maar geen van Persie.

Arsenal is een mooie club voor v. Persie, daar ligt zijn top een stap hoger ala Barca, United oid daar zie ik hem naar mijn mening nooit slagen. Maar hij mag zelf altijd blijven dromen natuurlijk

2 juli 2011 om 16:16

Het is altijd nog maar de vraag of een speler bij een club zal slagen, dat heeft niet altijd met zijn kwaliteiten te maken, maar ook of hij er kan aarden. In het land, de streek, zijn nieuwe ploegmaats, de nieuwe trainer, de manier van werken, het klimaat etc etc. Zo zijn er tal van factoren die meespelen. Jij bent hier echter veel te kort door de bocht, want ik denk zeker dat vpersie de kwaliteiten heeft om bij United te kunnen vlammen. Of die andere factoren ook mee werken, kunnen wij natuurlijk nooit weten en blijft altijd afwachten voor ons als publiek.

Uit het geld dat Arsenal vangt voor de toppers van nu kunnen ze fantastische aankopen doen, waardoor ze sowieso niet verzwakt raken. De toekomst hoeft niet somber te zijn.

De Rossi, Vidal of Lass Diarra voor Fabregas (terwijl je ook Ramsey hebt!)
Sakho of Baines voor Clichy
Benzema of Higuain voor Van Persie
Pastore of Ganso voor Nasri
Stekelenburg of Lloris voor Almunia

Verder zou ik een eventuele komst van Azpilicueta, Vertonghen, Lukaku, Defour, Witsel, Lennon of Agbonlahor enorm toejuichen

Normaal gesproken reageer ik niet veel op berichten die gepost worden op voetbalzone, maar ik voel me geneigd om dat nu wel te doen. Ik geef 2801gunner 100%^gelijk desbetreffende Rvp.

Quote : Maar bij Nederland wordt van Persie ondersteund door een egoistische Arjen Robben, door Sneijder waarmee het niet klikt (naar mijn inziens omdat Sneijder van Persie te weinig ondersteunt in zijn rug), door Kuyt die het niet van zijn creativiteit moet hebben en twee verdedigende middenvelders.*

Klopt als een bus!

De gene die zegt dat er in Italie geen antivoetbal meer wordt gespeeld, moet toch echt wat meer wedstrijden gaan kijken. Ik kijk ongelofelijk veel wedstrijden ( Ook de serie A ) en het is echt 99 procent niet om aan te zien.

Ik geef je alleen ongelijk qua schuld Barcelona. Dit seizoen is er namelijk geen verlies geleden. De schuldenlast is omlaag gegaan met ongeveer 50 mil. Ze steken zich niet meer en meer in de schulden maar blijven ongeveer op de schuld zitten die ze nu hebben. Wat nog steeds naar mijn mening onacceptabel is.

Voor de rest geef ik je 100% gelijk

Dit was te verwachten dat v Persie wat ging zeggen, misschien voor hem ook maar eens beter dat hij vertrekt en misschien dat een Juventus wel wat voor hem is. Wat zou die moeten kosten schatten jullie in? Ik denk tussen 30-40 miljoen

2 juli 2011 om 16:17

denk dat arsenal als hij weg wilt 40 a 50 miljoen pond ervoor wilt hebben. Dus zal de prijs wel uitkomen op 43 miljoen pond.

Ik juich een vertrek van van persie enorm aan of fabregas en consorten nou vertrekken of niet ik zelf vind hem de perfecte vervanger voor een minder voetballende villa bij barcelona. Maar er waren altijd geruchten toen mourinho trainer was bij inter dat inter interesse had en vorig jaar was dit zo bij real dus ik denk dat mourinho wel gecharmeerd is van van persie, en hem dan zal proberen te strikken.

2 juli 2011 om 17:50

40-50 miljoen voor een speler die praktisch altijd geblesseerd is? Denk dat als ze 30 miljoen Euro krijgen ze al blij mogen zijn. Wordt ook eens tijd dat hij weg gaat is, als hij niet geblesseerd is, veel te goed voor een club als arsenal vind ik.

als tevez weggaat bij city is robin een goede vervanger

Ik begrijp ook helemaal niets van die Wenger... Het lijkt wel alsof hij nooit een prijs WIL winnen... Arsenal wordt echt de eeuwige faal ploeg daar zo langzaam maar zeker. Altijd heerlijk spel spelen, nooit iets winnen. Zijn niet veel ploegen gegund om heerlijk voetbal te combineren met prijzen. Doorgaans win je prijzen door degelijkheid en kwaliteit met elkaar te combineren, in zoverre dat degelijkheid niet al een hele belangrijke kwaliteit is!
Als Arsenal deze groep niuet versterkt en er vertrekken nog 2 dragende spelers, worden ze volgend seizoen niet eens 5e.

Haha, weet je wat nou zo leuk is?
1 Seizoen voordat RVP kwam werden ze ongeslagen kampioen.
Dan komt hij, en dan winnen ze maar 1 prijs in 2005.
En dit jaar was Van Persie er niet in het begin van het seizoen.
En ze stonden heel lang bovenaan.
RVP kwam weer bij de selectie en dan zijn ze 4e geworden

2 juli 2011 om 20:07

Weet je wat ook grappig is.
Toen RVP bij feyenoord voetbalde wonnen ze de uefa cup.

Nu jij weer

2 juli 2011 om 20:08

Weet je wat ook grappig is.
Toen Johan Cruijf bij Ajax voetbalde wonnen ze 3x de CL achter elkaar.

Nu jij weer

3 juli 2011 om 14:31

zeg ik wat over cruijf dan nee, dus dit heeft helemaal niks met dit artikel en jouw reactie te maken.

Nu jij weer

Groot gelijk Robin! Gewoon ultimum geven: vedette kopen, of ik weg!!

Ook al blijft Robin 1 heel seizoen blessurevrij en scoort ie aan de lopende band, en sterker nog, ook al is hij nog beter dan messi en ronaldo bij elkaar.. Dan nog heeft het geen zin.. Hij kan niet in z'n eentje alle 38 wedstrijden beslissen.. Want achterin geven ze de tegendoelpunten net zo makkelijk weg en kunnen de meeste spelers bij de eerste beste tegenslag niet omgaan met de druk..
Alleen die overgewaarde en achterhaald trainer Wenger blijft geloven in die zogenaamde talenten.. In mijn ogen B spelers!
Alleen Nasri, Fabregas, V Persie, Wilshire en Song verdienen om het Arsenal shirtje te dragen.. De rest hadden net zo goed bij Queen Park Rangers of Swansea kunnen voetballen... je zult het verschil niet merken... Overdreven gezegd.. Maar het gaat om idee.. Met zo'n selectie is top 4 maximaal haalbaar..
Wenger beschouwt de nr 4 al als een top prestatie van hemzelf.. Opzich is het ook niet makkelijk...
Maar het had meer gekund.. Als die Wenger nou eindelijk toegeeft dat hij heeft gefaald en zijn visie niet klopt .. dus toch maar wel paar vedette kopen en geen jonge franse talenten uit frankrijk!!

Arsenal is een van de rijkste club van europa waarom zo weinig investeren.
Ik zou heel snel als ik wenger was investeren.

2 juli 2011 om 20:08

ja in franse ventjes van 20 jaar want daar krijgt wenger een stijve van. terwijl zijn 2 beste speler geen frans spreken. Zegt in mijn ogen genoeg over het aankoopbeleid van wenger.

Klopt dit bericht dan kan ik hem alleen maar gelijk geven.

Keer op keer pissen ze naast de pot als het om de prijzen gaat. Iedereen ziet waar dat aan ligt.
Er is gezegd dat er nieuwe spelers zouden komen die ervoor zouden zorgen dat ze die laatste stap kunnen maken. Er is wat dat betreft nog niets gebeurd.

Ondertussen wordt een club als Spurs voortdurend gelinkt aan topspelers. Eerst Forlan en Agüero en nu willen ze voor Rossi gaan. City wil Clichy en Nasri staat ook in de belangstelling van andere topclubs. Fabregas lijkt ook te kunnen vertrekken. Ondertussen verkondigt Wenger doodleuk dat de markt op slot zit en iedereen wacht tot er een club is die wat onderneemt. Klopt van geen kant natuurlijk. Als dit zo doorgaat begint Arsenal straks het seizoen zonder Clichy, Nasri, Fabregas en dus ook van Persie.

De bepalende spelers bij the Gunners hebben al lang aangegeven dat ze actie verwachten. Als ik Wenger was geweest had ik me pro-actief opgesteld en de knip getrokken. Haal je, noem maar iets, Rossi, Hamsik en Subotic dan bedenken Nasri, Clichy en Fabregas zich nog wel een keer voor ze ingaan op de avances van andere clubs. Ook van Persie dus.

Hoe lang moet het nog duren voordat Wenger inziet dat hij als er niets gebeurt volgend jaar met een brugklas op voetbalschoenen de PL en CL in moet? Gebeurt dit dan is het puur en alleen hém aan te rekenen.

Een hele goede spits deze man, vind het ook op zich redelijk opvallend dat er geen clubs op hem bieden? Ja hij heeft clubliefde voor Arsenal, maar heeft ook al heel wat hart en ziel in de club gestoken. Ik denk niet dat hij aan zijn plafond van kunnen zit, en ook al kan ik niet direct op een geschikte club komen, is er toch echt wel iets meer te behalen voor deze man!

He he,eindelijk laten de Arsenal spelers van zich horen.wenger blijft maar net doen alsof er niks gaande is,tot het te laat is straks en spelers gewoon weg gaan lopen.ze zijn vandaag al begonnen met pre-season en er zijn alleen 2 barcelona jonkies gekocht en Jenkinson,jah dan snap ik ook wel dat V.persie er nu genoeg van krijgt.
Ik zeg gewoon zo,als dit waar mag zijn dan begrijp ik het wel en de spelers verdienen meer dan alleen Wengers vertrouwen en instinct die gewoon niet meer kloppen laatste tijd.
Elke keer helpen V.persie en Fabregas en Nasri uit het vuur maar hij gooit daarna nog meer last op hun schouders en geen enkele spelers kan dit vol blijven houden,en al helemaal niet na hoe Arsenal afgelopen seizoen eindigde.

Aluminia is er nog,bendtner,denilson,rosciky,squillaci.deze aantal hebben ons meeste punten laten verliezen en als je dan geen streep door heen zet en constant gewoon zegt dat ze tijd en vertrouwen nodig hebben dan kun je echt niet meer ambities hebben.
Of Wenger weg of nieuwe grote namen voor Arsenal,genoeg is genoeg.

Volgens mij heeft Van Persie nog gewoon een contract dus hij kan wel vanalles willen maar ik denk niet dat Arsenal meewerkt. Zeker als ze Fabregas kwijtraken zullen ze er alles aan doen om Van Persie niet ook kwijt te raken.

Waar ik echt hekel aan heb is het zogezegd gezonde financiële situatie van Arsenal. Correct, het is wel goed dat ze financiëel gezond zijn. Maar zodra je er geen prijzen mee wint ben je er niets mee! Barça kan ook gezond zijn, als ze willen kopen ze niemand voor de komende 5 jaar en betalen ze de schulden af en zijn ze gezond. Gevolg : geen kwaliteitsinjectie in de selectie, geen prijzen en geen inkomsten + afhaken van sponsers. Dat zie ik gebeuren met Arsenal indien ze niet gaan beginnen investeren in echte gevestigde namen! Schulden zijn er om op termijn afbetaald te worden, Barça, Real, United enzovoort kunnen haar schulden netjes op tijd afbetalen met rente, waar zitten jullie dan over te zeiken? Het is wettelijk legaal, wat competitievervalsing???

Arsenal moet Fabregas houden, hij is de smaakmaker. Aangevuld met nog een paar talenten, zie ik Arsenal wel kampioen worden. Het enige waar ze nog iets aan moeten doen, is de defensie, ze moeten daar fysiekere spelers halen, want in Engeland zijn de aanvallers fysiek sterk.
Ik hoop dat Robin blijft, Arsenal is de enige topclub die bij hem past.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren