Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

PSV nog niet bezig met El Hamdaoui: ‘Op dit moment speelt er niets’

Laatste update:

De dagen van Mounir El Hamdaoui zijn, voor zover ze dat al niet waren, definitief geteld. De Marokkaanse spits van Ajax moest dinsdag rugnummer negen inleveren en mag vertrekken uit Amsterdam. De aanvaller staat naar verluidt in de belangstelling van PSV: in Brabant zoekt men een spits en technisch manager Marcel Brands werkte in het verleden bij AZ al samen met de aanvaller.

/

“Op dit moment speelt er niets”, is echter de reactie van Brands tegenover Omroep Brabant. PSV zoekt een nieuwe spits door de afwezigheid van Jonathan Reis en het vertrek van Marcus Berg en Danny Koevermans. El Hamdaoui hoeft zich ondertussen niet bij de hoofdmacht van Ajax te vertonen en moet zich melden bij het beloftenteam.

Ajax is druk bezig om Kolbeinn Sigthórsson over te nemen van AZ. Trainer Frank de Boer was in een eerder stadium laconiek over een eventuele transfer van El Hamdaoui naar PSV. “Ik gun hem het allerbeste en als hij naar PSV wil, dan moet hij dat doen”, vertelde De Boer dinsdagmiddag aan AT5.

Mounir El Hamdaoui is een versterking voor PSV

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

MeH zal ook niet zijn succes kunnen vinden bij Psv. Zolang Fred Rutten daar zit vast wel, want die laat met gemak over zich heen lopen.. maar ik verwacht nou niet dat Fred de winterstop haalt bij Psv.

29 juni 2011 om 21:33

Met Lens aan de zijkant komen de voorzetten bij EH aan, dus slagen zal die wel eerder.
Mertens moet kappen naar rechts, wilt hij een goede voorzet geven.
Toen De Boer kwam speelde EH in ene met Sulejmani en Ebecilio die vooral binnen door gingen.
EH kreeg ruzie nadat hij gepasseerd was, dus hij had kunnen slagen. Wel een beetje jammer.

29 juni 2011 om 21:36

ik vind EH geen spits maar meer een diepe #10
EH moet het meer hebben van individuele acties dan van voorzetten vanaf de zijkanten, dus of daar nou Lens of Mr. Koekenbakkers staat, dat maakt voor EH weinig uit schat ik
over Mickey en Ebecilio: die trokken inderdaad naar binnen. Het gevolg voor EH is echter niet de voorzetten die hij niet meer krijgt, maar de ruimtes die worden dichtgelopen waardoor hij zijn acties niet meer goed kon maken.

Ik zie EH graag naar PSV vertrekken, maar ik verwacht niet dat PSV wat aan deze jongen zal hebben...

29 juni 2011 om 21:36

Ben het niet met jou eens, Mounir had nooit kunnen slagen bij Ajax, in ieder geval niet onder Frank, puur omdat hij niet het type spits is dat Ajax zoekt!

29 juni 2011 om 21:45

DE ballen komen er wel aan maar hij moet er dan wel staan he

29 juni 2011 om 21:45

@ jeffreysch
Ze kunnen voorzetten wat ze willen, hij staat daar toch niet voorin. Het enige wat ie doet is uit de spits weglopen om de bal ergens anders te vragen en daarna voor eigen eer en glorie te gaan..
Maar ik hoop dat Psv hem zsm koopt, zijn wij eindelijk van hem af!!

29 juni 2011 om 21:58

Ondanks dat naar binnen draaien geeft hij aardig wat assists waar een diepe spits wat mee kan. El Hamdaoui rendeerd juist goed rondom een diepe spits dus als bijvoorbeeld Reis voor hem staat en hij er om heen kan hij daar best wel renderen. Bij Ajax willen ze niet zo spelen dus zal hij onbruikbaar zijn en dan heb ik het nog niet over het feit dat hij niet zo best met Frank de Boer en de supporters kan opschieten.

29 juni 2011 om 22:12

maar dat gaat toch niet gebeuren want dan moeten toivonen en wijnaldum naar de bank. tenzij fred met 5 aanvallende spelers wil spelen, maar dat verwacht ik eerlijk gezegd niet.

29 juni 2011 om 22:08

Fred Rutten laat juist totaal niet over zich heen lopen, hij heeft al eerder laten zien dat hij goed om kan gaan met lastige types(o.a. Reis, Lazovic en Arnoutovic).
In de media komt hij onzeker over, maar binnen de selectie is hij erg streng(of hoe je dat hierbij moet zeggen)!

Edit: Maar dat wil nog niet zeggen dat ik El Hamdaoui graag zie komen. Doe maar een kopsterke spits die goed kan afmaken. Voetballende acties krijgen we al van Lens, Mertens, Wijnaldum, Toivonen en Labyad.

29 juni 2011 om 22:21

hoop jij maar dat frank de boer de winterstop haald,want dat hij kampioen is geworden maakt hem nog lang niet een goeie trainer
dus hou je bij je leest man

29 juni 2011 om 23:53

nee maar hoe hij spelers beter maakt en hoe hij trainingen geeft wel. echter kan ik ook fred rutten daarover niks zeggen want heb hem niet zien trainen

30 juni 2011 om 00:46

Nee je hebt gelijk, de Boer is na een half jaar kampioen en rutten heeft in 18 jaar tijd een knvb beker met Twente gewonnen, weet je nog tegen wie?, oh ja tegen psv na strafschoppen. Nee hij is echt veel beter dan de Boer.

Zolang Rutten bij PSV zit gaan ze niets winnen, en omdat psv nu geld heeft kunnen ze hem eindelijk afkopen...

Maar zoals jij zegt is de Boer uteraard na een half jaar nog geen echt goede trainer,
Maar rutten na 18 jaar nog niet...haha...

En dan ben je nog Amsterdammer ook....tsja...

Mooizo! Psv moet een echte spits halen die alles voor Psv wilt doen. We zijn op de goede weg daarom moeten we gewoon een andere spits halen, is voor iedereen het beste. Want mocht er iets niet goed zijn dan is meneer weer boos.

29 juni 2011 om 22:24

Ik ben het helemaal met jou eens. Dit moet PSV niet willen. In de tijd dat Lens en El Hamdaoui bij AZ speelden kwamen er vaak geluiden naar buiten dat ze niet echt goed met elkaar door één deur kunnen, dus lijkt het me niet ec ht verstandig om dat te doen.

29 juni 2011 om 23:01

Precies. Psv kan op dit moment echt geen gezeur hebben van spelers die niet met elkaar overweg kunnen. PSv moet een type Matavsz halen alleen denk ik dat hij (helaas) niet meer haalbaar is.

29 juni 2011 om 22:31

Precies psv_expert mooizo, jij denkt ook niet na he.
jullie zoeken een spits dat is EH helemaal niet, denk jij dat het gaat werken met EH in de spits die word helemaal gek als als spelers als lens(die al niet zo goed met ME kan opschieten) mertens en wijnaldum een actie maken. Het werkt alleen met die man als het hele team in dienst van meneertje gaat spelen, maar dat gaat zowiezo niet gebeuren want spelers als wijnaldum en mertens zijn ook gewend dat alles om hun draait en die gaan echt niet ineens in dienst van ME spelen. Maar als jullie lekker 4,5 mil willen betalen voor een spits die totaal niet bij dit psv past moeten jullie dat lekker doen, zijn jullie soms vergeten dat jullie 45 mil van de gemeente hebben moeten lenen, ik bedoel mij zeegen heb je, zijn wij ook weer van hem af.

Ik zou zeggen verleng met reis en laat hem met toivonen uitmaken wie de spits positie gaat bezetten. En koop in plaats van een spits een verdediger bijv boularouz.

bank
-cassio
-marcelo
-tamata
-labyad ofzo
-engelaar
-reis
-zeefuik

issakson
manolev
boularouz
marcelo
pieters
strootman
wijnaldum
hutchinson
lens
toivonen
mertens
29 juni 2011 om 23:00

Hoezo denk ik niet na? Ik geef juist aan dat Elham niet naar Psv moet komen. Psv zou een type spits als Matavsz moeten halen, alleen ben ik bang dat hij nu te duur is. Ik denk dat je mijn reactie nog eens rustig moet doorlezen(ja zitten veel te veel spelfouten in) denk dat je me verkeerd begrijpt. Psv moet hem Niet halen.

Psv gaat Boularouz niet halen want die heeft minimaal een salaris van 2mil, veel te veel dus.

30 juni 2011 om 00:46

Boulahrouz en Marcelo samen centraal, ben je niet goed of zo?
Zijn nou niet de spelers met het overzicht, de opbouw van achteruit en een pass van achteruit.
Absoluut niet doen.

30 juni 2011 om 07:52

sinds wanneer heeft psv 2 marcelo's?

Gelukkig, Psv verdiend gewoon beter dan deze probleem maker.
Deze speler past in zijn geheel niet op de gemoedelijke Hergang.

29 juni 2011 om 22:12

Lazovic was ook problemen maker, Reis ook, maar Rutten kreeg beide goed aan de praat. Mocht hij komen het ik alle vertrouwen dat Rutten dit ook oplost. Dat is een van de dingen die Fred wel beheerst!

29 juni 2011 om 23:04

Heb liever niet dat meneer komt. Als er ook maar één ding is wat hem niet bevalt dan is hij weer 'ziek'. Psv is goed op weg met aankopen want ze willen spelers hebben die je door kan verkopen onder het miljoen zit(salaris) en spelers die voor Psv door het vuur willen. Blij het jammer vinden dat Psv Matavsz niet gehaald heeft.

30 juni 2011 om 11:18

Ehm Matavz is veels te duur, dus je spreekt jezelf een beetje tegen op je '' financiele verhaal'.
Voorlopig gaat PSV het doen met Toivonen, Lens en Zeefuik als spitsen en kijken ze rustig rond naar spitsen. Mounir is geen optie meer aldus Brands!

Ook al ben ik zeker geen groot fan van meneer El Ham.
Als hij naar PSV gaat geef ik dit jaar de grootste kans op de titel te winnen aan Psv!
Want het is geen prof, maar voetballen kan ie zeker wel!

Als El Hamdaoui naar Psv komt lijkt mij Wijnaldum een overbodige aankoop te zijn geweest, omdat Toivonen dan om 10 gaat spelen ?

29 juni 2011 om 21:49

Want Wijnaldum is een spits?

29 juni 2011 om 21:54

nee omdat toivonen dan op 10 gaat spelen zegt ie toch.. en daar speelt wijnaldum ook..
on: hoop dat er nog een spits komt, maar hoop niet echt op El Hamdaoui. Doe maar een goeie afmaker

30 juni 2011 om 00:43

ik denk eerlijk gezegd dat wijnaldum voor op de flank is gehaald.. zodat lens in de spits komt te staan en toivonen op 10. Ik vind wijnaldum ook geen goede spelverdeler als 10.

Brands zal op dit moment natuurlijk nooit toegeven dat er gesproken wordt.hij wacht rustig af richting eind augustus totdat ze er in amsterdam echt buikpijn van gann krijgen.
Gevoelsmatig zeg ik dat elh de nieuwe spits wordt van psv en zal de transfersom nooit boven water komen.iets wat straks beide clubs niet willen om uiteenlopende redenen.
We shall see

29 juni 2011 om 21:45

Gaat niet door. Ajax is een beursgenoteerd bedrijf en moet de transfersom dus bekend maken.

Enfin het lijkt me niet dat Ajax een speler als MEH laat vertrekken naar een concurrent.

29 juni 2011 om 22:00

Ajax hoeft alleen een transfersom bekend te maken als deze meer dan 10% van de begroting is. Dus vanaf ongeveer 6 miljoen euro pas. Niet bij elk bedrag zoals jij zegt

het is misschien geen fijne collega maar om hem nou naar psv te laten gaan.hij kan beter naar het buitenland vertrekken.

Ik vrees dat Ajax zich flink achter de oren zal krabben als deze transfer beklonken is (als dat mogelijk zou gebeuren)

Als je El Hamdaoui de waardering geeft die hij in zijn ogen verdient, dan is deze speler een garantie voor minimaal 18 treffers pers seizoen. Aangezien ik denk dat PSV 4-3-3 gaat spelen, met Toivonen of Wijnaldum op10 zal El Hamdiaou niet altijd het eindstation zijn.

Tja hoewel ik hem niet meer bij Ajax hoef te zien, zie ik hem liever ook niet bij Psv, ik zat dit seizoen in het stadion toen hij tegen Heerenveen die 2 magistrale doelpunten maakte en ik zou niet willen dat hij dat volgend jaar bij de concurrent doet. Want het is gewoon een hele goede voetballer, alleen op z'n mentaliteit is heel wat aan te merken maar misschien kan Rutten daar juist wel mee omgaan. Nee, laat hem maar naar een engelse/duitse middenmotor ofzo gaan, maar niet naar een concurrent.

Als hij komt ben ik er van overtuigt dat ze met deze selectie kampioen gaan worden, ElH maakt er gewoon 25 per seizoen. Mertens 10 + 20 assist en dan heb lens via rechts nog. En denk dat je hem wel voor een bedrag van 3 miljoen kan halen want Ajax heeft hem al geen rugnummer gegeven en kan nooit aanhouden aan die 4.5 miljoen.

29 juni 2011 om 23:09

Ja want dat heeft hij al laten zien bij Ajax, die 25... en die 20 assists van Mertens ook...
Ik hoorde dat ze in dromenland nog een werknemer nodig hadden, misschien moet je maar eens gaan solliciteren.

29 juni 2011 om 23:31

Dromenland ?
Daar werk jij toch dat is de reden dat je deze spelers niet hebt kunnen volgen .
Mertens heeft bij Utrecht gewoon 10 doelpunten gemaakt 20 assists en had nog een slechte seizoenshelft waar hij vrij onzichtbaar was na de winterstop.dus hij kan zelfs beter.

ElH heeft bij AZ laten zien dat het een hele goede speler is de reden dat Ajax hem ook heeft gehaald. En toen hij bij Ajax liet hij het gewoon ook zien dat hij het niveau aankan ,maar de problemen met De Boer heeft er voor gezorgd dat hij er geen vertrouwen meer in had kon je goed terug zien in zijn spel en hij werd daardoor nog gewoon Topscoorder met 13 doelpunten.

Als PSV hem plus een goed opbouwende verdediger haalt , gaan ze van een club die werd afgeschreven van kampioenes kandidaat naar kampioenes favoriet.

jongens ik hoop dat jullie niet Ibrahim rabiu zijn vergeten die wij vorige jaar hebben aangetrokken die aankomend seizoen wel speel rechtig is,een zeer goeie jonge middenvelder kan je alleen all op youtube zien, wat een pareltje is dat zeg, de grote clubs zaten all achter heem aan maar konden toen geen werkvergunning krijgen.

Forza Psv

29 juni 2011 om 22:48

Ik was Ibrahim helemaal vergeten, dan denk ik eigenlijk niet dat we een extra spits nodig hebben. Alleen als Reis niet verlengt zou een extra spits bruikbaar zijn. Met Toivonen en Lens die wanneer nodig in de spits kunnen spelen, en Zeefuik, Ibrahim en eventueel Depay zou je het moeten kunnen redden tot (en als) Reis blijft en weer fit is.

29 juni 2011 om 23:06

Zoals het er nu naar uit ziet gaat Reis niet verlengen. Zijn zaakwaarnemer weigert om nog met Brands te onderhandelen, dus die loopt waarschijnlijk gratis weg.

30 juni 2011 om 11:26

Wat de zaakwaarnemer wilt, is niet altijd wat de speler wilt. Vooral nadat PSV alle medische kosten op zich heeft genomen en hem heeft geholpen na al zijn problemen gaat Reis echt niet gratis de deur uit lopen.

30 juni 2011 om 00:02

ik wil niet zeurderig overkomen maar iedere speler lijkt op youtube goed, omdat alleen de beste beelden daar staan. Maar misschien zit ik er ook totaal naast wie weet

30 juni 2011 om 09:12

@boony,
Er zaten inderdaad behoorlijke clubs achter deze jongen aan, maar waar ze de werkvergunning of de financien niet rond kregen.

Zo was hij een tijd op proef bij Vvv, maar helaas konden wij hem niet vastleggen.
Daarna heeft hij ook nog een vergeefse poging gewaagd bij Telstar.

Uiteindelijk is hij bij PSV terechtgekomen.
Dat hij kan voetballen staat wel vast, maar hij heeft al zeker meer dan een jaar geen wedstrijd gespeeld.

Volgens mij hebben we nu wel genoeg aanvallers. Met de nieuwe aankopen en de huidige spitsen, hoop ik dat PSV zich nu eens gaat concentreren op verdedigers of een keeper. Met Lens en Toivonen (kan uiteraard ook op het middenveld) heb je twee prima spitsen.

Verder vind ik het aankoopbeleid geen schande. Fatsoenlijk scouten en kopen vind ik altijd nog beter dan slecht trainen. Alleen een beetje jammer dat er vooraf wordt geroepen dat PSV geen koopclub meer is (terwijl de helft van de beoogde basis nu alweer gekocht is

29 juni 2011 om 22:25

@westend

Van koopclub naar club van opleiding doe je niet in 1 seizoen ( zie Chelsea).

Dat heeft tijd nodig. Verder zijn er vorig seizoen een aantal doorgestroomd, te weten Tamata en Labyad.
Dit seizoen komen daar Mokhtar en Ritzmaier bij. Verder laat men in de voorbereiding Depay meetrainen.

En dat is meer dan het in jaren is geweest. Dus er zit wel degelijk schot in. Maar geef het wel tijd.

29 juni 2011 om 22:41

nou ik ben het met Westend eens.

Als psv een begin had willen maken met het worden van een club van opleiding hadden zij een heel mooi signaal af kunnen geven door inderdaad spelers als Mokhtar, Ritzmaier, Depay en zelfs Nijland meer kans op speelminuten te geven. IMO is Wijnaldum gewoon een hele overbodige aankoop geweest (+het feit dat ik 5 miljoen voor Wijnaldum met een 1jarige contract veelste veel vind maar dat is een andere discussie).

PSV had een prima basis voorin met Toivonen, Lens, Mertens en Labyad. En zij hadden deze prima kunnen aanvullen met de bovengenoemde jeugdspelers + evt een spits. Maar dat doen zij niet, zij kopen weer zoveel spelers dat de jeugdspelers in feite overbodig worden gemaakt.

29 juni 2011 om 22:52

@juistja

Mokhtar en Ritzmaier zullen ook wel minuten gaan maken. Evenzo als Labyad.
Tamata kan Manolev er zomaar uit spelen (hopenlijk).

Depay is nog een belofte speler die alleen de voorbereiding mee gaat maken en daarna weer terug gaat naar de beloftes.

Van Depay komt trouwens van Thijs Slegers. PSV Watcher van VI. Dus dat mag als betrouwbaar worden aangemerkt.

Je kan niet teveel jonge spelers in 1 seizoen inpassen dat werkt gewoon niet.

Verder zullen Engelaar en Bakkal wel verkocht worden. En vermoedelijk (mijn vermoeden) zal Toivonen ook niet blijven. Zijn naam zingt al 2 seizoenen rond in Engeland. En die geruchten duiken zeer regelmatig op.

29 juni 2011 om 22:53

Sorry hoor maar zijn Mokhtar en Ritzmaier geen flankspelers? En hoeveel spelers heeft PSV nou gekocht voor op de flanken? Alleen Mertens, dus dan heeft PSV op de flanken: Lens, Mertens, Mokhtar, Ritzmaier, mooi dubbel bezet met sterke spelers en talenten. Aanvallende middenvelder centraal is nu dubbel bezet met Wijnaldum en Toivonen. Spits is nu goed bezet wat mij betreft en daar hoeft niemand voor aangetrokken te worden (al zou een ervaren spits handig zijn voor al die jonkies), centraal op het middenveld hebben we met Strootman de blessure van Wuytens, en het mogelijke vertrek van Engelaar en Bakkal opgevangen. PSV heeft mijn inziens dus alleen aankopen gedaan die echt nodig waren omdat de jeugd daar nog niet sterk genoeg is of er gewoon niet genoeg spelers waren.

29 juni 2011 om 23:07

@kevink

Ritzmaier is een centrale middenvelder. Mokhtar is een flankspeler. Dus heb je 3 flankspelers. Mokhtar, Mertens en Lens.

Ritzmaier is centraal. Je hebt 2 controleurs te weten Hutchinson en Strootman.
Je hebt met Labyad, Toivonen en Wijnaldum 3 aanvallende spelers op het middenveld.

Toivonen en Lens kunnen beide ook in de spits spelen. Verder heb je alleen Zeefuik en die komt vooralsnog tekort.

Dus een echte spits is wel nodig. En de transferperiode is nog niet afgelopen. En ook brands zal bekend zijn met de geruchten rondom Toivonen.

30 juni 2011 om 00:10

@ the ref: dit zijn er ckr niet teveel die juistja noemt, kijk bij ajax daar hebben ze blind, eriksen, ebecilio, boilesen, ozbiliz ingevoegd dus het kan wel. Zouden ook meer krediet van het publiek hebben omdat het eigen jeugd is.

30 juni 2011 om 07:50

@_hunter

Goh dat is er 1 meer dan PSV nu gaat doen. En buiten blind/boilesen en eriksen zijn het allemaal invallers.
Daarbij had Boilesen nooit basis geworden als Blind niet geblesseerd was geraakt.

Dus niet te hoog van de toren afblazen graag.

29 juni 2011 om 22:46

Westend heb jij misschien nog iets gehoord van de interesse in die Amerikaanse verdediger. Onlangs stond daar ook een topic over hier op voetbalzone. Het kan zijn in de wandelgangen maar dat weet ik zo niet precies.

Op mij kwam het over als een zeer snelle, fysiek sterke en als een harde verdediger. Een echte Amerikaan zoals hij toen door andere werd omschreven. Helaas heb ik daar niets meer over gehoord. Het zou niet verkeerd zijn om zo'n type verdediger aan te trekken vind je niet?

29 juni 2011 om 23:53

Was dat niet ene meneer Ream. volgens mij Tim Ream.
Lijkt inderdaad een talent te zijn, die cker toekomst heeft.
Maar dat dachten we van vukovic ook, en die moet het dit jaar dan maar bij Roda JC laten zien, dat hij het bezit.

30 juni 2011 om 07:05

Al die namen ken ik ook niet, als ik aan de hand van een naam al moet kunnen beoordelen of een speler goed is, is het hek van de dam natuurlijk. Hetzelfde geldt voor een groot deel van de jeugdspelers: ik ken ze niet eens. En dat zegt in voetballand ook al weer voldoende.

Een grote sterke verdediger die snel is en wat met de bal kan? Uiteraard voegt dat wat toe. Ik ken geen club die daar niet op zit te wachten

30 juni 2011 om 10:44

Ok, misschien had je er iets van gehoord.

Hetzelfde vind ik het verhaal over El Hamdaoui. Er was ook interesse in het Meciaanse talen Eric Torres. Aangezien deze speler nu ook al door de absolute topclubs gevolgd wordt zit er weinig kans in dat PSV hem aan kan trekken.

Al met al denk ik dat PSV zich nu op dit soort spelers moet richten

Ik vind El Hamdaoui nou echt drie keer niks voor Psv. Het kan zijn dat ik mis zit, maar ik zie ze eerder Bas Dost bijvoorbeeld halen. Ik denk dat als je met Strootman, Mertens, Wijnaldum en Dost speelt zeker meedoet om de titel. Ik geef PSV zeker wel eens kan, maar die gaf ik ze vorig seizoen ook en dat hebben ze behoorlijk verpest. Er zit een behoorlijk risico aan het halen van zoveel nieuwe spelers, ik hoop voor de PSV dat het positief zal uitpakken.

Misschien dat Rutten El Hamdaoui beter in de hand kan houden en er voor zorgen dat hij meer als een prof gaat leven.
wat zou EH moeten kosten dan? en wat is zijn contract bij Ajax?
weet iemand dat?

29 juni 2011 om 21:44

@ daviddaan

Naar verluidt moet El Hamdaoui 4,5 miljoen euro kosten, al zal Ajax aan PSV natuurlijk meer vragen. Je gaat niet zomaar je concurrentie versterken. Bovendien smijt PSV de laatste week aardig met geld en daar willen wij graag een extra graantje van meepikken. Ik zeg 8,5 miljoen voor PSV en anders zoeken ze maar iets anders.

29 juni 2011 om 21:46

lol ik denk dat psv eerder 3 mil moet bieden en dan graag of niet. Ajax moet hem kwijt en zoveel clubs zijn er nog niet geïnteresseerd.

29 juni 2011 om 21:54

@ soccerroos

Hoezo moeten wij hem per se kwijt? El Hamdaoui is een prima voetballer en is zelfs de meest talentvolle speler voor op links op dit moment. Daarbij heeft hij nog een contract dat enkele jaren doorloopt en financieel hebben wij zijn transferopbrengst ook niet kost wat het kost nodig. Ajax zal coulant zijn tegenover buitenlandse clubs, maar ten opzichte van de concurrentie willen wij wel wat extra geld natuurlijk.

29 juni 2011 om 22:00

De dagen van Mounir El Hamdaoui zijn, voor zover ze dat al niet waren, definitief geteld. De Marokkaanse spits van Ajax moest dinsdag rugnummer negen inleveren en mag vertrekken uit Amsterdam.

Dit lijkt me toch duidelijk dat Ajax hem kwijt wil en niet zijn salaris door wil betalen.
Denk ook niet dat EL Hamdaoui bij psv past.

29 juni 2011 om 22:04

Hoezo moeten wij hem per se kwijt?

omdat hij uit de selectie is gezet misschien? omdat hij niet met het eerste mag meedoen? hij heeft al een brief gekregen waarin staat dat hij niet welkom is in het eerste elftal. ik denk dus dat ajax hem koste wat kost kwijt wil, omdat ze anders met een hele dure speler zitten die voor het beloftenelftal uitkomt. er zal geen verzoening meer zijn tussen de boer en elham. daarom moet ajax hem kwijt, en wel snel. dan past het niet om opeens 8,5 mln te gaan vragen.

ik zou hem zelf graag bij psv willen zien. hij zal getergd zijn en ik denk ook dat hij beter tot zijn recht komt in het rustigere eindhoven. en je kan zeggen wat je wil over elham, voor eredivisiebegrippen is het een topaanvaller. staat garant voor ong. 20 goals per seizoen, en als hij het heel goed doet kan je hem nog doorverkopen, zo oud is hij niet. maar psv zal max. 4 mln. bieden, want zoals ik zei weten ze in eindhoven ook wel dat ajax hem niet kwijt wil raken, maar kwijt moet raken.

29 juni 2011 om 22:07

@ psvr1990 en soccerroos

Ajax doet dit in de hoop dat ze hem kwijtraken. We willen hem natuurlijk wel kwijt, maar niet voor een spotprijs naar de concurrent. Dat is ook niet nodig aangezien Ajax financieel sterk staat op dit moment. Logisch toch?

29 juni 2011 om 22:28

@hen_nie

Hoe verklaar je dan de uitspraken van De Boer dat hij eventueel bij PSV spelen als PSV hem wil hebben?

Dan ga ik er voor het gemak maar even vanuit dat Ajax niet de hoofdprijs gaat vragen. Want dan weet je zeker dat hij niet verdwijnt.

29 juni 2011 om 22:31

@ The Ref

Natuurlijk mag PSV hem hebben als ze willen, dan zullen ze echter wel het gevraagde bedrag op moeten hoesten. Ajax vraagt ook helemaal niet de hoofdprijs. 4,5 miljoen euro is harstikke goedkoop voor een speler als El Hamdaoui. Echter vraag je aan je concurrent natuurlijk wel de hoofdprijs. Als die dat niet willen betalen dan is er vast wel een club ergens in Rusland die wat geld op tafel gooit. Ook prima.

PSV doe dat nou alsjeblieft niet... slechte mentaliteit, je moet iemand hebben die hem met beide benen op de grond zet en zijn sterallures indrukt. Bied Reis een beter contract aan, maar ga nou niet de Amsterdammers verlossen van die kwal.

4,5 voor het buitenland. 8,5 voor Psv.

Geld lijkt opeens geen probleem, dus doe ook maar wat extra centen richting Amsterdam. El Hamdaoui is gewoon nog een topvoetballer die bij iedere andere club er 20 inschiet per seizoen. Helaas is hij bij Ajax mislukt en daarom is het verstandig om hem nu van de hand te doen. Echter het liefst naar het buitenland, want we willen de concurrentie niet versterken. Gelukkig zitten we in een 'luxe-positie' in tegenstelling tot Feyenoord en kunnen we aan PSV dus vragen wat we willen, 8,5 miljoen euro!!

29 juni 2011 om 21:53

Ajax wil van Hamdaoui af en dat maakt je niet sterker als onderhandelaar 8.5 is veel te veel geld
Ik zie hem bij psv wel zijn gram halen,en een Hamdaoui in vorm is wel goed voor 20 a 25 doelpunten.
bij psv hebben ze echt een spits nodig die ze er in schopt, aan de goeie voorzetten ligt het niet.
alleen je neemt met hem wel een risico in huis, of het gaat goed of slecht een middenweg lijkt er bij hem niet te zijn.

29 juni 2011 om 21:56

@ dragonder

8,5 miljoen euro te veel geld? Zijn mensen soms vergeten dat El Hamdaoui een fantastische voetballer is?

Tegenover buitenlandse clubs zullen we coulant zijn en 4,5 vragen, maar de concurrentie zal gewoon het dubbele moeten betalen. Komt er geen club? Prima, we hebben het geld toch niet direct nodig en met El Hamdaoui houden we dan een prima speler in huis die zeker nog wel bruikbaar is.

29 juni 2011 om 22:06

Ben nu eens een beetje realistisch, beste ajaxied....
Een speler die niet eens in de selectie is opgenomen en zelfs geen rugnummer heeft gekregen transfereren voor 8,5m???????

Die gaat weg voor hooguit 30 procent van dat belachelijke bedrag wat jij hier neerkalkt.
Dat wordt dus een ''appeltje-eitje'' arbitragezaak... en reken er maar op dat Hamdaoui dat gaat aanspannen.

29 juni 2011 om 22:08

Hamdaoui kan de motivatie echt niet opbrengen om in het 2e te gaan voetballen. En de Boer is heel duidelijk geweest. En er Ajax publiek zie ik hem ook niet meer in hun armen sluiten. Ze floten hem zelfs uit op de huldeging.

29 juni 2011 om 22:09

@ Goiania

El Hamdaoui is een fantastische voetballer en daarmee wil je je concurrent niet versterken beste psver. Zeker niet tegen een prijs die eigenlijk te laag is gezien zijn kwaliteiten.

Arbitragezaak maakt El Hamdaoui geen kans. Vorig seizoen voor meerdere jaren getekend. Financieel wordt hij er niet beter van en als Ajax hem gewoon weer even bij 1 zet dan is er geen sprake van sportieve verbetering.

@ dragonder

Natuurlijk willen we hem kwijt, maar niet voor een spotprijsje aan de concurrent. Dus PSV zal extra moeten betalen en anders gaat hij naar het buitenland. Ik zie hem namelijk veel liever sneeuw scheppen ergens in Rusland, dan dat hij er volgend seizoen 20 bij PSV inschiet.

29 juni 2011 om 22:53

Helaas Hennie...
in het geval van Hamdaoui laat je toch wel een erg grote naiviteit zien.

Denk jij dat de juristen in de Arbitragecommissie een beetje van de pot gerukt zijn??
Ajax (de Boer) en Hamdaoui hebben een onweerlegbare geschiedenis achter de rug. Die kun je niet zomaar even verstoppen met een administratief geintje door hem even bij 1 te zetten.

Normaal gesproken redeneer jij vanuit realistische standpunten, maar nu ben je de weg kwijt.
Je geeft het al aan met dat sneeuwscheppen en 20 goals voor Psv...... pure angst dat die club komend seizoen weer de nr.1 plaats gaat opeisen.

P.s.
Overigens zie ik zelf in Hamdaoui geen meerwaarde voor PSV gelet op het reeds aanwezige en komende spelerspotentieel. Niet omdat hij geen kwaliteiten zou hebben maar gewoon omdat deze speler nauwelijks inpasbaar is.
PSV heeft geen behoefte aan een negen en een half maar aan een volwaardige negen.

29 juni 2011 om 23:13

Weet je wanneer hij 25 goals scoorde? De enige keer dat hij dat deed was voor Ajax in het afgelopen jaargang, in Alle competities.. dus waar haal jij 20 - 25 vandaan voor het kampioenschap?

En hij liep 1 op 2... ook niet echt overtuigend, wel dan?

30 juni 2011 om 00:53

Van mij mogen ze hem hebben, als hij niet de nummer 1van psv wordt kunnen we weer lachen maar dan om de misere bij psv.

30 juni 2011 om 01:25

@ Goiani

Je moet aantoonbaar bewijs hebben. Verder is ook al naar buiten gekomen dat El Hamdaoui en De Boer een gesprek hebben gehad en allebei hebben aangegeven met elkaar door te kunnen. Dus als De Boer hem weer nodig heeft bij 1 dan gaat El Hamdaoui naar 1. Met of zonder tegenzin. Dus problem solved. (wel grappig hoe je in een discussie iemand moet vertellen dat hij de weg kwijt is....hmmmm)

Verder is het totaal niet gebaseerd op angst, maar op logica. Als je jezelf inleeft in de situatie lijkt het me ook niet moeilijk om tot mijn conclusie te komen. Je gaat je concurrent namelijk niet versterken met een topspeler voor een zacht prijsje. Overigens raken we El Hamdaoui denk ik ook wel kwijt aan een buitenlandse club. 4,5 miljoen euro is voor veel buitenlandse clubs een peulenschil en je krijgt er veel kwaliteit voor terug. Ik ben het overigens met je eens dat El Hamdaoui niet rendeert in het 4-3-3 systeem als aanspeelpunt.

29 juni 2011 om 22:29

@hen_nie

Die 8,5 komt uit jouw koker he. Heb Ajax maar over 1 bedrag gehoord en dat is 4,5 miljoen.

Mocht je andere bronnen hebben deel ze met ons .

Volgens Thijs Slegers speelt er niet tussen EH en PSV dus.

29 juni 2011 om 22:33

@ The Ref

Natuurlijk komt dat uit mijn koker. Echter zal Ajax zo ook handelen als PSV interesse heeft. Dat heeft niets met bronnen te maken, maar met logica.

Tot dusverre heeft PSV naar het schijnt geen interesse dus is het in principe irrelevant, maar dat kan in het voetbal snel veranderen.

29 juni 2011 om 22:49

@hen_nie

Klopt. Dingen gaan heel snel. En vermoed ook dat Ajax graag van de kostenpost El Hamdaoui verlost is.
Want die verdiend bij jullie een riant salaris. En tis nu ook niet zo dat er bij Ajax geld uit de kraan komt lopen.

Gezien de verkoop van Suarez (noodzaak) en het niet kunnen halen van Mertens.

Maar de tijd zal het leren. PSV is vooralsnog niet geïnteresseerd in El Hamdaoui.

30 juni 2011 om 00:49

er zit een verschil tussen het niet kunnen halen van mertens of het niet willen halen van mertens.. Ajax was geinteresseerd in mertens maar wilde hem niet voor dat bedrag.. prestatie/prijsverhouding was in ajax ogen niet correct..

Ik ben allang blij als ajacied zijnde dat ajax goed met het geld om gaat.. veel kijkt naar de jeugd en toptalenten strikt..

Met een wijnaldum en mertens wordt psv geen kampioen hoor.. strootman vind ik een goede aankoop maar ik wordt nou niet echt bang van een aanval met lens, wijnaldum en mertens voorin.

30 juni 2011 om 01:16

@ The Ref

Ajax kon Mertens makkelijk betalen, maar wilde niet het gevraagde bedrag op tafel leggen en daar kan ik inkomen.

Inmiddels heeft Ajax door verkoop van Suarez 25 miljoen euro binnen en dat is niet zomaar wat. Daarbij zal waarschijnlijk nog 6-8 miljoen van De Zeeuw (vind ik aan de ene kant jammer) komen, 4,5 El Hamdaoui en 10 van Stekelenburg (jammer, maar vervanger staat al klaar). Ajax doet financieel dus erg goede zaken. Het enige waar ze nog geld voor uit moeten geven is een spits en eventueel nog een extra verdediger. Totale uitgaven zijn dus rond de 7-8 miljoen tot nu toe. Ajax houdt dus ruim 30 miljoen euro over zoals het er nu naar uitziet. Tel daarbij de CL inkomsten op en je doet deze zomer hele goede zaken.....

Daarbij is 4,5 miljoen euro een zacht prijsje voor een speler als El Hamdaoui, dus ben maar niet bang. Vroeg of laat komt er een buitenlandse club langs die hem meeneemt.

30 juni 2011 om 07:55

@roedii

Als je de berichten een beetje had gevolgd weet je ook dat er nog gekeken gaat worden naar een spits.

En dat jij er niet bang van wordt is niet belangrijk. Ajax werd ook niet van van de voorhoede van Ado. En de resultaten kennen we daar ook wel van.

@hen_nie

Ik vind je inkomenspatroon al weer wonderbaarlijk

Dus de bedragen buiten Suarez ga je binnenkrijgen? Vooralsnog wil Roma niet verder gaan dan 7 dat is iets anders dan 10.
El Hamdaoui de vraagprijs is 4,5 maar dat wil niet zeggen dat je het gaat krijgen. Vraagprijzen zijn vaak de bovenkant van een club. Iets wat ze als top wil hebben maar zelden krijgt.

Gezien het afgelopen jaar mag je blij zijn als je El Hamdaoui voor 4,5 miljoen slijt. De beste man heeft het afgelopen jaar niet gepresteerd. En alleen voor narigheid gezorgd. Denk je dat ze in het buitenland geen kranten lezen of scouts hebben die dit soort dingen in de gaten houden?

30 juni 2011 om 01:00

8.5 miljoen vragen? als hij geen rugnummer van Ajax krijgt,al een paar keer na tweede is gestuurd wegens problemen met de trainer en mag amper bij de eerste aansluiten.
Als Ajax in de Luxe positie wil blijven moeten ze niet zo met een speler omgaan want dit is gewoon kapitaalsvernietiging .psv zal met een bod van rond de 3 miljoen komen als er geen andere club komt ( El Ham zal nooit naar een gekke club in Rusland gaan) zal Ajax zeker happen.

30 juni 2011 om 01:14

@ joker030

Natuurlijk moet Ajax zo'n goede speler niet voor een spotprijsje aan de concurrent geven. Dat is lachwekkend. El Hamdaoui is een prima speler en daarvoor moet betaald worden. Dat Ajax hem graag kwijt wil blijkt ook wel aan het gevraagde bedrag voor buitenlandse clubs van 4,5 miljoen euro. Eigenlijk een spotprijsje voor zijn kwaliteiten. Daarom hoeven we ook niet bang te zijn dat er vroeg of laat toch een club voorbij gaat komen die dat geld op tafel gooit. En waarom zou El Hamdaoui niet naar Rusland gaan? Het zal niet zijn favoriete land zijn, maar als je het salarisstrookje ziet dan kijk je er misschien wel wat anders tegenaan....

30 juni 2011 om 01:35

Hij kon ook Turkije zag hij ook niet zitten dus dan zal Rusland ook niet echt zijn voorkeur hebben.en ja het is een spotprijs voor zijn kwaliteiten maar als je speler helemaal niet gebruikt dan zul je zien dat de clubs heel laag zullen bieden. En als er dan geen club komt heeft Ajax uiteindelijk twee keuzes hem in de kijken laten spelen volgend jaar of hem weg laten gaan voor een hele lage prijs. Want we weten allemaal dat hij nog steeds een Grootverdiener is die in de duurste Mercedes rijd hij ontvangt alle bonussen die in zijn contract staan.

Is maar goed ook. Want als El Ham en Lens in de basis komen, dan ga je de mist in. Gewoon een pinchitter als koevermans en je bent klaar

nou ik mag toch niet hopen dat El Hamdaoui naar PSV komt, normaal zou ik zeggen de gemiddeldes liegen niet, maar zo'n speler drukt ten eerste al zwaar op de begroting en ten 2e is het een probleemgeval.

dat PSV een spits moet hebben is duidelijk maar PSV moet niet een spits kopen om maar een spits te hebben, zonde van het geld.

PSV kan beter de ogen open houden voor een centrale verdediger en een keeper. misschien Michel Vorm van Utrecht kopen nu Utrecht er nog geld voor kan vangen.

29 juni 2011 om 22:09

Denk dat PSV beter kan investeren in een verdediger dan een spits. De beste oplossing voor rechtsback is op dit moment Hutchinson. en Bouma zal komend seizoen echt niet alle wedstrijden spelen. En vergeet niet dat Toivonen bij Zweden goed presteert in een 4-4-2 opstelling en Lens hetzelfde heeft laten zien bij Nec. Je hebt dan nog altijd Zeefuik achterde hand om in te vallen en (vrij hoopvol) misschien dat Reis alsnog terug komt.

Op het middenveld heb je Wuytens, Labyad en Bakkal als reserves en ik neem aan dat Engelaar mag vertrekken. In de aanval kun je bij blessures alsnog gaan schuiven met Mertens, Wijnaldum en Labyad die daar zeker uit de voeten kunnen. In de verdediging heb je echter weinig goede opties: Tamata maakt een goede ontwikkeling door maar is er nog lang niet. Maza loopt ongeintresseerd rond en begint Salcido-foutjes te vertonen en Vukovic wordt (gelukkig) verhuurd. Vanuit de jeugd zie ik dit nou niet echt opgevuld worden terwijl er aanvallend nog wel wat mogelijkheden zijn.

Ondanks het geringe aantal tegendoelpunten van vorig seizoen loopt het niet echt lekker achterin, misschien dat ze toch die Amerikaanse verdediger moeten halen (ream als ik me niet vergis) in plaats van Mounir el Hamdaoui.

29 juni 2011 om 22:34

@cham4ever

Hutchinson op rechtsback? En Tamata en Manolev waar laat jij die?

Wytens is nog geblesseerd. Iedergeval tot de winterstop. Dus schrijf die maar af.

Bakkal wil zelf weg.
Engelaar wil en mag weg.

Je hebt echt een spits nodig die de kansen gaat afmaken. Want als je even de kansen van Berg in ogenschouw neemt pffffffff al komt er maar een spits die 50% van die kansen er in knalt.
Dan doe je echt mee voor de titel.

Of El Hamdaoui de spits is voor Psv? Nee ik denk het niet.

Verwacht niet dat hij komt. Hij schijnt een behoorlijk salaris te hebben bij Ajax. En volgens mij willen ze bij PSV niet meer zoveel betalen.alleen voor uitzondelijke voetballers (wat hij kan zijn) Wel heel jammer. Aangezien hij nu in het 2e speelt zal hij niet veel kosten. En het is wel een super goeie voetballer. Die er in een goed draaiend team er zomaar 25 inschiet. Maar hij past hij bij Psv?. Bij Ajax deed hij ook lastig met de onderhandelingen over het contract. Compensatie voor zijn broer enzo. Vraag me af of hij echt iets toevoecht aan de onderlinge teamspirit. Maar vind maar eens een spits met zijn kwaliteit voor weinig transfergeld.

Tja het zal wel onhaalbaar zijn maar ik zou hem ook best wel bij Feyenoord willen zien. Al zal de overstap naar PSV niet vreemd zijn gezien de vacature en Marcel Brands.

El ham is zeker wel een goeie voor Psv, maar ik denk dat ze er nu niets meer aan hebben. Hopelijk komt reis terug.

Ik snap niet dat psv nu Strootman,mertens,wijnaldum en dan ook nog el hamdaoui kunnen halen terwijl ze net gered zijn door de gemeente. Feyenoord kan het lekker zelf oplossen met de schulden(oke met hulp van inversteerders) en Ajax moest Suarez verkopen om niet in de problemen te komen. eigenlijk is het gewoon zo dat psv nu die spelers koopt van onze belastingcenten en dat is toch wel een beetje oneerlijk

29 juni 2011 om 22:36

@swenfeye

Ga eerst alles eens lezen want jij bent de zoveelste al die begint over belasting centen.

Geld is geleend voor de aankoop van grond. Had die deal niet doorgegaan was dat geld niet geleend.
Gemeente betaald 2,1 miljoen aan rente.
PSV betaald 2,4 miljoen aan erfpacht.

Dus de gemeente heeft A-locatie grond en verdiend per jaar 3 ton extra.

Dus nok eens lekker met belastingcenten.

Wat moet PSV nog met El Hamdaoui?
Ze hebben dadelijk al Mertens, Wijnaldum, Toivonen en Lens, hier hebben ze geen El Hamdaoui bij nodig. Zowel Toivonen (dan Lens op rechts en Wijnaldum op 10) als Lens (dan Toivonen op 10 en Wijnaldum op rechts) kunnen in de spits spelen. Ik zou Toivonen in de spits zetten, ik denk dat hij daar best wel wat goaltjes kan maken! In het begin bij PSV vond ik hem in de spits echt iets weghebben van een échte spits...
Dus ik ben wel benieuwd.

Waar El Hamdaoui terecht zal komen, zal me worst wezen. Een leuke voetballer om naar te kijken als het eenmaal loopt bij hem, maar anders een zeer irritant mannetje.

PSV heeft goed ingekocht, maar ik snap niet hoe ze hier mee weg kunnen komen nadat ze eigenlijk juist zouden moeten bezuinigen!?!?!? Of hebben ze over 2 jaar weer financiële problemen door deze aankoopdrang?

Brands gaat er eerst voor proberen te zorgen dat Engelaar weggaat.verder hoopt hij er stiekem op dat er clubs gaan komen voor bakal,maza en isakson.en geloof me maar hij denkt echt wel serieus na over elh.
Als hij dat voor elkaar kan krijgen dan zie ik Giga gomes terug naar eindhoven komen en pas dan gaat de schaal weer 4 x naar het zuiden.
Deze opstelling zou pas echt kampioenswaardig zijn denk ik:

gomes
hutch
marcelllo
bouma
pieters
strootman
toivonen
wijnaldum
lens
elh
mertens
29 juni 2011 om 21:48

gomes wil 2,5 mil per jaar verdienen dat is veel te veel.

29 juni 2011 om 22:00

socceroos at klopt maar als de geruchten war zijn dan wil hij ook wel wat inleveren.bovendien denk ik dat er nog wel ergens externe geldschieters(psv fanaten met geld) zijn die deze transfer zouden willen financieren.zoals er toen ook met Kezman gebeurd is.
Als de voorbereidingen beginnen en gomes merkt dat hij niet meer de eerste keus is....
Harry Redknap heeft gezegd dat er drie spelers Absoluut niet mogen vertrekken: Modric,bale,en nog een die ik niet ken.
Bovendien schreeuwt Friedel tegen iedereen die het maar horen wil dat hij de nr 1 wordt bij de spurs.
Enfin tot 31 augustus blijf ik dromen mag dat?

29 juni 2011 om 21:50

Is een goede opstelling, maar dan vind ik psv zeker niet overtuigend beter dan ajax of twente. En ze spelen dan met vrij veel nieuwe spelers, wat ook lastig kan zijn.
En waarom zou Gomes terugkomen als El hamdaoui komt? Volgens mij kent hij die amper.

29 juni 2011 om 21:55

Sorry ik bedoel eigenlijk dat brands er serieus over nadenkt.
Als je elh ''op de rit'' krijgt en meneer heeft het naar de zin (zoals een gedeelte met v gaal) dan is hij een garantie voor 20 goals.
Zoek die maar eens 1 voor 4miljoen.

29 juni 2011 om 22:01

Tja, dan moet je een beetje creatief zijn he. Maar in Nederland zal je die niet vinden voor dat bedrag, nee.
Toch vind ik het nog steeds lachwekkend dat Psv zoveel geld neerlegt voor Strootman en Mertens, en dan waarschijnlijk ook nog Wijnaldum. Als je er daar zelf niet een van kan opleiden, kun je beter de gehele jeugdopleiding opdoeken.

29 juni 2011 om 22:20

superstick Ik vind de transfers niet lachwekkend: beide zijn neo internationals die al over drie jaar een veelvoud op kunnen gaan brengen.iets wat je van labyad ,zeefuik mokthar enz niet kan zeggen.
Bovendien vergeet iedereen 1 belangrijk ding: Je kan er voor kiezen om op de f noord manier de eindjes aan elkaar te knopen te overleven of als je transfergeld ter beschikking hebt zoals bij psv wel degelijk het geval is durven te investeren.
In deze tijd van crisis zijn er meerdere investeerders juist doordat ze nu hun nek uitgestoken hebben behoorlijk rijk geworden.
Mertens strootman en evt wijnaldum zijn daarom ook zeer zeker hele goeie investeringen. Iets wat uiteraard niet valt te zeggen van elh.daarom heb ik een beetje een dubbel gevoel of hij daadwerkelijk in het psv plaatje zou passen.
Iedereen zou natuurlijk voor een fitte reis willen gaan maar dat kaarsje gaat langzaam uit .

psv moet gewoon reis weer inlijven hebben we hem ook niet nodig

El Hamdaoui heeft niet echt een kwaliteit waarin hij uitblinkt, zoals hij zelf al aangaf hij is een beetje een nummer 9.5. Hij is niet een echte killer voor het doel zoals Matavz/sighthorsson die elk kansje erin schiet. Maar hij scoort wel redelijk veel alleen niet genoeg om een echte killer te zijn. Ook is het niet een echt individualist die zijn eigen kansen creëert zoals Suarez dat kon en feilloos een man kon passeren.

Ik zelf juich het toe dat EH weggaat Ajax levert aan kwaliteit in, maar niet als je het in het collectief bekijkt. Zelf denk ik dat Psv er zwakker van wordt omdat het niet een echte Psv spits gaat worden!

elhamdaoui heeft een speler als dembele om zich heen nodig en mertens is wel een type die zich goed zou kunnen aanpassen aan zijn speelstyle elhamdaoui naar psv waarrom niet ?!

29 juni 2011 om 21:55

Het blijft toch een beetje een gok met El Hamdaoui, met Dembele is het goed gegaan alleen is die kans groot dat het met Mertens ook gebeurt?
Ik denk het niet...

Zou een zeer goede aankoop van Psv zijn , blijft toch 1 van de beste voetballers uit de Eredivisie.

Erg duur zou die ook wel niet zijn , Ajax moet hem wel verkopen. Als je hem niet verkoopt betaal je een vermogen aan salaris.

Als Psv dit een beetje slim speelt haal je hem voor een paar miljoen binnen.

29 juni 2011 om 22:37

Ajax kan hem dan wel kwijt willen maar als een directe concurrent langskomt vragen we heus wel meer hoor dan 4.5 miljoen, als psv toch net 80 miljoen heeft geïncasseerd.

4,5 Miljoen euro mogen ze Mounir El Hamdaoui op hallen bij Ajax. Ik hoop echt dat hij vertrekt, want dan kan Ajax eindelijk de spits van Az kopen. Ik denk als Mounir naar PSV gaat, dat PSV een sterk aanvallers in huis hebt.

Kan iemand mij uitleggen waarom psv nou een lening moest afsluiten maar toch in een week bijna 20 miljoen kan uitgeven?

On:
El Hamdaoui kan zeker slagen bij psv het is een goede spits alleen is er door ajax niet goed mee omgegaan en vond hij zichzelf onterecht beter dan de rest.

29 juni 2011 om 22:30

*zucht*

PSV heeft geen lening afgesloten, PSV heeft de grond onder het Philips Stadion + de Herdgang verkocht aan de gemeente en huurt deze terug voor een bedrag wat lager ligt als de huidige hypotheek lasten. Dit betekend dus dat PSV daar jaarlijks op bespaard.

Die 20 miljoen is opgebouwd uit verschillende bedragen:

De vrijgekomen salarissen (denk aan Koevermans + de 1,5 miljoen die Berg verdiende)
De transfersom van Dzsuzdsak.
De transfersom van Afellay
Een potje wat PSV nog had staan uit voorgaande jaren zoals bijvoorbeeld het vertrek van Lazovic + Koeman.

PSV is bezig met structureel de kosten te verlagen, dit doen ze door bepaalde leningen om te zetten zoals bij de gemeente is gebeurt en het niet verlengen van contracten van overbodige medewerkers. Hierdoor heeft PSV wanneer het europees voetbal misloopt en er geen spelers gekocht/verkocht worden, een verlies van 5 miljoen. ipv de huidige 20 miljoen. de overige 5 miljoen probeert Sanders ook nog weg te werken waardoor PSV straks wanneer het geen CL speelt, geen verlies meer hoeft te draaien.

29 juni 2011 om 22:36

ah dus dat zit zo bedankt ik snapte er niks van nu wel!!

29 juni 2011 om 22:42

@harmeulius

In jouw berekening is de 10 miljoen van VDL en Asml niet meegenomen. Dit voor de herstructurering.
Die waren pas bekend nadat Sanders met cijfers naar buiten is gekomen.

Verder kan er nog veel veranderen als Bakkal, Engelaar, Isaksson en Toivonen verdwijnen. Want op salarisgebied levert dat heel veel op. En ook aan transferinkomsten gaat hier nog op verdiend worden.

Dan zou het zomaar kunnen dat je dit jaar al zwarte cijfers schrijft. Sanders ging er vanuit dat de huidige spelers zouden blijven incl. evt. aankopen.

Lijkt me een win win situatie voor iedereen, ajax is van een speler af en krijgt 5 miljoen(ongeveer). Psv heeft de spits die ze kunnen gebruiken. En de competitie wort nog spannender... dat wil toch iedereen...?

29 juni 2011 om 22:04

De competitie gaat niet spannender worden, Als Ajax een spits of misschien nog wel 2 spitsen haalt zijn ze de gedoodverfde kampioen en zie ik de competitie niet spannend worden....

29 juni 2011 om 22:13

Ben het gedeeltelijk met je eens, denk wel dat met een spits erbij ajax e beste selectie heeft. Maar de beste selectie wordt niet altijd kampioen En als psv zich niet het versterkt hadden ze denk ik niet meegedaan om de titel, nu wel...

29 juni 2011 om 22:31

Nu zijn ze inderdaad een kanshebber voor de titel, maar om niet te vergeten. Ajax had al een heel goed kampioens elftal, maar nu hebben ze er ook Theo Janssen nog bij de absolute topspeler dit jaar van Nederland, en Derk Boerrigter de absolute topspeler van de JL als je bijv: Altidore en Sighorson haalt dan heb je gewoon een elftal dat kampioen gaat worden daar twijfel ik niet aan!

29 juni 2011 om 22:45

@ajaxjoel

Er ook bij stil gestaan dat er rond ajax ook nog de nodige geruchten hangen omtrent transfers van sterkhouders?

Stekelenburg, V/d Wiel, Vertonghen, De Zeeuw zomaar een paar namen?

Ben je dan nog zo'n gedoodverfde kampioen?

Beetje koffiedik kijken hoor. Blessures en schorsingen kunnen ook nog een beslissende factor zijn. Dus niet goed om dat nu al te roepen.

Titelkandidaat Ja absoluut.
Gedoodverfde kampioen? nee absoluut niet.

29 juni 2011 om 22:50

We bekijken de situatie hoe die nu is, en ten tweede zoals je zelf al zegt beetje koffiedik kijken bij Twente en Psv kunnen ook sterkhouders vertrekken en kunnen er ook blessures en schorsingen komen, je kan zo zelfs zeggen volgens jou beredenering dat Excelsior titelkandidaat is!

29 juni 2011 om 22:23

precies, en het ned. voetbal word er alleen maar sterker van. En dat hebben we hard nodig.

ja ja,wil PSV hem nu ofniet ,ik persoonlijk vind hem een redelijke spits,maar ik ergerde me vorig seizoen wel een beetje aan zijn gedrag op maar ook buiten het veld, ik zou hem persoonlijk denk ik dus niet kopen,,maar als hij gratis zou komen zou ik hem weer wel opnemen in de selectie

29 juni 2011 om 22:06

El hamdoui was natuurlijk spuugvervelend, en zal dat trekje wel altijd houden, maar bij AZ ging het meerendeel van tijd natuurlijk wel goed, dus waarom bij PSV niet? Ze hebben het met Reis oook super gedaan natuurlijk, was ook niet de makkelijkste

29 juni 2011 om 22:09

je hebt gelijk PSV en AZ zijn wel iets beter voor de spelers dan Ajax want daar worden ze naar 2 verkeerde woorden al voor 3 wedstrijden uit de selectie gezet,terwijl ze bij PSV en AZ echt met de speler rond de tafel gaan zitten en mocht het nodig zijn wel berijd zijn professionelen hulp in te schakelen

psv wou 2 miljoen salaris aan Gomez betalen,dan vind ik het kinderachtig dat hij er 5 ton bij wil.
Jan reker is er niet meer,hij is nog steeds geliefd in Eindhoven,en psv heeft echt een goeie keeper nodig.
Gomez pakt punten voor je en een stabiele keeper straalt ook rust naar de verdediging uit,iets wat psv ook goed kan gebruiken. Maar met al die miljoenen die uit worden gegeven zal het er wel niet van komen.

29 juni 2011 om 23:16

Wil je een goede keeper of wil je zo een Zweedse Gehaktbal op goal? die 5 ton hadden ze makkelijk elders kunnen bezuinigen

Ajax kan beter stoppen als ze de beste spits van de Eredivisie aan de concurrent gaan geven. Ik ga ervan uit dat het transfergeld bij PSV na het aantrekken van Wijnaldum nu toch wel op, Zo niet dan zou het een hele slimme aankoop zijn, eentje waarmee PSV net wel kampioen kan worden.

Het is echt jammer dat El Hamdaoui en Ajax niet samen gaan, hij is een geweldige voetballer, zelfde soort houding als Erik Cantona. Spelen in een Ajax shirt dat gaat niet meer gebeuren, maar als ik eerlijk ben zie ik hem liever niet naar PSV gaan, Hij kan er zomaar 25 inschieten in Eindhoven, hij kent Lens al van zijn AZ periode.

Ik hoop daarom dat er een buitenlandse club komt die hem weghaald voor 6 miljoen !

El Hamdaoui is een zeer begaafde voetballer, weliswaar niet tweebenig maar een zeer goed schot. Ik hoop voor PSV dat ze hem binnen kunnen halen voor een niet al te hoge prijs. Wanneer hij een heel seizoen speelt schiet hij er zeker 25 binnen. PSV is een stap dichter bij het kampioenschap wanneer ze deze speler binnen kunnen halen.

zou Boelykin geen goeie spits voor psv zijn? een echte werkende spits.
Past volgens mij wel.

29 juni 2011 om 22:35

Ik denk dat Bulykin geen goede spits voor PSV zou zijn. Uit het verleden is gebleken dat PSV andere soorten spitsen zoekt, zoals Kezman en van Nistelrooy. De werkende jongens hadden ze vaak op de buitenpositie's staan denk aan; Kone en Farfan.

29 juni 2011 om 22:55

Daar heb je wel gelijk in,maar Bulykin is wel een echte afmaker en daar zit psv om te springen en ik denk dat hij goedkoper is dan Hamdaoui.

29 juni 2011 om 23:47

Dat klopt, Bulykin is goedkoper maar ook 5 jaar ouder. Ik vermoed dat Bulykin nou steeds minder zal gaan presteren aangezien hij ouder wordt. Ook denk ik dat El Hamdaoui een goede spits zal zijn die op meerdere posities uit de voeten kan en dus een stuk flexibeler is dan Bulykin. En als je El Hamdaoui het vertrouwen geeft ben ik er van overtuigd dat hij er minstens 25 in een seizoen zal gaan maken.

30 juni 2011 om 17:25

Je hoeft Bulykin ook geen meerjarig contract te geven,psv moet de CL weer halen en als je hem daar voor kan gebruiken is dat toch geen probleem?
En als je Bulykin het vertrouwen geeft legt hij er ook wel 25 in.

Voor Ajax is het het best dat hij zo snel mogelijk vertrekt voor een passend transferbedrag, maar ik hoop persoonlijk dat hij niet naar PSV gaat. Een goeddraaiende El Hamdaoui is namelijk goed voor 25/30 doelpunten. Bij Ajax gaat dat niet meer lukken, maar wie weet bij PSV wel weer...

El Hamdaoui zou totaal niet bij Psv passen met zijn te grote ego. Hij heeft zich onmogelijk gemaakt bij Az en nu ook bij Ajax. Die jongen is gewoon een vervelend mannetje. Daar moet je als club niet in willen trappen. Helemaal niet als je niet zo veel meer te besteden hebt en dat je je laatste geld investeerd in El Hamdaoui. Ik zie Psv nog liever zonder spits dan met El Hamdaoui spelen.

Quote eerste zin:
''de dagen van Mounir El Hamdaoui zijn, voor zover ze dat al niet waren, definitief geteld.''

Beetje rare woordkeus. De dagen zijn voor Mounir dan wel geteld, ín Amsterdam! Hij zou natuurlijk alsnog ergens anders succesvol kunnen worden, er wordt hier gesproken alsof hij een verlamming heeft opgelopen waar hij nooit meer van afkomt.

Verder, naar Psv? Ik geloof er eerlijk gezegd niet in. Waarom niet? Gevoel. :P

El Hamdaoui is zeker een goede voetballer, en Ajax wil van hem af maar hem aan Psv verkopen is het laatste wat ze gaan doen. Je versterkt niet zomaar je directe concurrent. Er zijn echt nog wel meer clubs die weten dat hij een goede voetballer is dus er komt vanzelf wel wat. ik zou het als Psv zijnde ook niet doen, straks begint hij weer vervelend te worden en dan heb je je geld weg gegooit en ze hebben het al zo hard nodig.

Klint mischien raar maar ik zou voor een type junker/dost gaan als ik psv was.met goeie ''aangevers '' als mertens lens wijnaldum en toivonen heb je eigenlijk ''alleen maar'' een pure afmaker nodig .geen ego die vaak voor eigen succes voetbalt.maar ja Elh schopt er in zijn eentje ook 20 in.
Veel wijsheid aan Marcel Brands toegewenst .

29 juni 2011 om 23:06

Ben ik met je eens. Junker speelt wel altijd in een 4-4-2 susteem dus weet niet of dat dan gaat met een 4-3-3 systeem. Psv blijft dat zeker spelen. Ik hoopte stiekem op Matavsz maar dat is nu niet meer haalbaar(helaas). Dost is ook een optie maar moet denk ik eerst maar eens een jaar lang bij een subtopper presteren.

29 juni 2011 om 23:34

Dan kost hij al snel het dubbele.

als psv echt niemand anders kan halen dan zou ik voor el hamdaoui gaan, anders niet. wel een garantie voor goals maar kan lastig in de groep liggen als hij zijn zin niet krijgt.

Met alle respect voor zijn voetbalkwaliteiten. Deze speler is een onruststoker en zou ik nooit bij de selectie halen.

Overal waar deze meneer komt heeft hij een probleem. Het kan niet altijd aan de club liggen natuurlijk.

Prima, laat deze te trotse Marokkaan van Ajax maar naar Brabant vertrekken. Zijn rol in Amsterdam is echt uitgespeeld. Zijn fratsen kostte ons bijna nog het landskampioenschap. Gelukkig greep FdB op tijd in (mede door weer een vermeende blessure van El Ham).

PSv hangt als koopclub de laatste dagen de big spender uit. Dus voor een miljoen of 6 kan hij vertrekken. Wie weet krijgt hij daar wel een vrije rol !

Mounir is voor iedere club in de eredivisie een versterking. Zelfs voor Ajax zou hij een versterking geweest zijn mocht Ajax een coach hebben die met moeilijke spelers kan omgaan.. Iets wat Rutten wel kan (lazovic, Reis, Arnautovic..) Iedereen weet dat Mounir in goals antwoordt als hij vertrouwen krijgt, kijk maar toen Advocaat bij AZ kwam.. om Louis van Gaal niet eens op te noemen

reis moeten ze gewoon contract gaan verlengen en EL ham het het bij az goed gedaan maar bij ajax het hij het verkloot dus ik weet niet of het wel een goeie keus zal zijn om hem tehalen ik heb liever dat ze issackson gaan verkopen en daarna gomes terug laten halen dat heb ik het liefste

29 juni 2011 om 23:58

Ik ook maar ik ben bang dat het beide niks gaat worden .
Reis tekent waarschijnlijk niet bij en is ook een te groot risico.gomes zal simpelweg wel te duur blijven.

Als PSV El Hamdaoui wil halen moeten ze niet te veel betalen.
Ik vind dat je maximaal 2 tot 4 miljoen moet betalen voor een speler van het 2e van Ajax.

Jeetje, we kunnen de oude spreekkoren weer van stal halen: ''en koop er nog maar een, en koop er nog maar twee ...ect''.

Werd Jong PSV geen kampioen. Ajax durfde het vorig jaar ook aan om met een hoop jonkies te spelen. Kennelijk toch weinig vertrouwen in de jong garde.

30 juni 2011 om 00:24

traditioneel breekt er weinig jeugd door bij Psv. Als ze ooit nog eens moeten bezuinigen in Eindhoven, dan kunnen ze dat doen op jeugdafdeling.

Maar goed eerst zien of EL Hamdaoui wel vertrekt naar Eindhoven. Hij zal het onderhand wel gehad hebben in de Eredivisie ??

30 juni 2011 om 02:20

@fcbogarde

Weet je wat ik de laatste dagen op de Toekomst hoor?. Dat hoe langer het duurt met Sigthorsson, dat we vermoedelijk wel eens met een heel andere speler verrast kunnen gaan worden èn dat de naam van Jonathan Reis ook veel vaker valt en dat dat nog niet eens zo raar is, daar morgen, 1 juli, diezelfde Jonathan Reis transfervrij is.
Men heeft het dan over een contract van 1 jaar, welke grotendeels vertrouwen op herstel moet uitstralen naar Reis toe, welke dan eenzijdig door Ajax verlengd kan worden met 2 a 3 jaar (dit met het oog op hoe Reis terugkeert en of dit op het oude niveau is of niet).

Maar ja...... het is maar een gerucht. Maar soms heet het zo te zijn, dat waar rook is vuur is..... en de zaakwaarnemer is niet geheel onbekend in Amsterdam, daar Reis daar een paar jaar terug ook al stage liep etc, etc....

Als mounir el hamdaoui naar PSV vertrekt dan zal hij en topschutter worden van de competitie en kampioen worden en Ajax vernederen. daar ben ik heilig van overtuigd!!! 10000%%%

psv heeft gelukkig pas 18 miljoen uitgegeven dus 4,5 miljoen voor el ham mag er ook wel bij

22,5 miljoen uitgeven aan tranfers als je het niet al te breed heb, nu weer geen cl halen en het licht kan uit in eindhoven

Voor mij hoeft hij niet te komen, maar aan de andere kant:

2008/2009 AZ 31 wedstrijden, 23 goals
2009/2010 AZ 27 wedstrijden, 20 goals
2010/2011 Ajax 26 wedstrijden, 25 goals

Je kan dus niet zeggen dat hij geen goede voetballer is. Ik weet nog goed hoe enthousiast de ajax aanhang was dat hij kwam... een garantie voor doelpunten. Begrijp wel dat de ajax aanhang na alles wat er gebeurd is er klaar mee is maar toch, voetballen kan hij!

El 7amdaoui zou best mogen komen.

Het mooie is dat we veel spelers hebben die op verschillende plaatsen kunnen spelen

Lens Rechtsbuiten en Spits
Wijnaldum Nummer 10 en Rechtsbuiten
Labyad nummer 10 en Rechtsbuiten
Toivonen nummer 10 en Spits
Mertens nummer 10 en linksbuiten
Hutchinson Mid en Rb

Dan zitten we momenteel nog met Wuyten ( eerste maanden gebl ) Bakkal Engelaar.

Ik dacht gelezen te hebben dat Brands hoe dan ook nog een Verdediger en Spits haalt.
Mocht er iemand vertekken dan zullen er meer spelers worden gehaald ( ev vertrek Isaksson Bakkal Engelaar )

Mocht Engelaar vertrekken dan zou ik graag 2 extra verdedigers zien. ( liefst 1 met ervaring )

En dat Isakson vertrekt en Tyton / Veldhuizen / Gomes ( mocht hij salaris willen inleveren ).

precies isaksson vertrekt hoop ik en dat ze dan hopelijk gomes weer gaan terughalen ik denk dat gomes dan een warm onthaal krijgt van de publiek met de eerste wedstrijd

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren