Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

De Zeeuw wikt en weegt over zomerse stap naar Spartak Moskou

Laatste update:

Demy de Zeeuw staat nog altijd in de belangstelling van Spartak Moskou. De club uit Rusland wil aan de vraagprijs van ruim vijf miljoen euro voldoen en de middenvelder van Ajax kan in Moskou ongeveer het dubbele gaan verdienen. De Zeeuw denkt momenteel na over een eventuele overstap naar de Premjer Liga, meldt het Algemeen Dagblad.

/

In een eerder stadium liet Ajax-trainer Frank de Boer nog weten De Zeeuw graag te behouden. “We hebben iedereen nodig”, zei de hoofdcoach tegenover Eredivisie Live. “Voorlopig zijn Ajax en Spartak Moskou er niet uit.”

De 27-jarige Oranje-international, die heeft afgezegd voor de oefentrip met Oranje door Zuid-Amerika, begon zijn carrière bij Go Ahead Eagles. Na vier seizoenen bij AZ stapte hij in de zomer van 2009 over naar de hoofdstad. De geboren Apeldoorner staat nog tot medio 2013 onder contract in Amsterdam.

Demy de Zeeuw past goed in Rusland

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Tsja, een fitte de Zeeuw is zeker een aanwinst voor Ajax, maar hij is al 28 en heeft nog 2 jaar contract. Als Ajax nog geld aan hem wil verdienen dan moeten ze hem deze zomer verkopen.

28 mei 2011 om 11:05

wie zegt dat hij niet bijtekent als hij bij ajax blijft..

28 mei 2011 om 11:12

Hier word ik zo moe van hij. Hij is al....28 hij is al 29 hij is al 30! Man straks word er geroepen hij is al 22. 28 zegt niks!!! Mensen moeten eens kappen met net doen alsof je al oud bent rond die leeftijd. Straks zijn alleen voetballers onder de 22 nog jong en de rest oud als het zo doorgaat.

28 mei 2011 om 11:36

Je kan er moe van worden, maar Ct-- heeft hier gewoon een goed punt.
Hij zegt nergens, dat hij te oud is om nog op niveau te voetballen. Hij geeft alleen maar aan, dat als ze nog aan hem willen verdienen, ze hem nu moeten verkopen. Over 2 jaar loopt hij, of gratis de deur uit, en anders (mocht hij bijtekenen) nooit meer voor ruim 5 miljoen. En ondanks, dat het financieel beter gaat met Ajax, kunnen ze die 5 miljoen goed gebruiken, ook gezien het feit, dat er op het middenveld genoeg goede alternatieven zijn.

28 mei 2011 om 12:12

Ja en of ie nou nu of over 2 jaar gratis wegloopt. Dat heeft niks met leeftijd te maken. Of hij nu 22 is of 28.

Al 28.....wat nou al.

28 mei 2011 om 15:18

Tja als je gaat zeuren over een 28-jarige die veel meer voetballend vermogen erin pompt waarom zeur je dan niet over de overgang van Janssen. Het is eigenlijk precies hetzelfde hoor. Met beide spelers pomp je meer voetballend vermogen erin en hebben dezelfde leeftijd.

Ik hoop dat hij gewoon blijft. Hij doet het goed de laatste tijd en ik hoop ook gewoon dat hij het volgend seizoen ook goed blijft doen! Ik had het niet verwacht eerlijk gezegd want zo heel denderend was het nou ook weer niet dit seizoen tot aan het einde. Toen ging het steeds beter en beter en overtuigde hij mij meer en meer.

Iedereen nodig? Je wilt Mounir verkopen man kletskoek

28 mei 2011 om 10:22

''we hebben iedereen nodig'' is toch net even wat anders dan ''we willen iedereen behouden''

Ajax heeft Mounir eigenlijk ook nodig, maar helaas levert hij niet wat hij potentieel wel kan..

28 mei 2011 om 11:05

gast...mounir ziet hij al niet eens meer als optie..dus daar praat hij niet over en denkt hij niet aan

Zo zie je maar hoe belangrijk geld is voor die gasten. Als ik prof was geweest en ik speelde bij Ajax, dan zou ik bij Ajax blijven, ook al kon ik bij Spartak het dubbele verdienen. Een club in Duitsland, Engeland, Spanje of Italie zou ik daarentegen wel zien zitten....

Spartak Moskou... kom op zeg! Kut klimaat en kut competitie die nauwelijks aanspreekt. Voor de centen kan hij net zo goed in Dubai gaan spelen.

28 mei 2011 om 10:22

Wat een onzin zeg. De Russische competitie spreekt meer aan als de Eredivisie hoor. Daar lopen betere clubs rond met betere spelers. Jij bent waarschijnlijk iemand van de mentaliteit ´wat een boer niet kent vreet ie niet´. En ik zou maar oppassen met wat je zegt over het klimaat, in de zomer is het in Rusland namelijk veel warmer als in Nederland.

28 mei 2011 om 10:44

Ja en die 6 maanden winter is ook veel kouder.

Ik zou nog niet voor het 3 dubbele gaan voetballen in die competitie. Loop je lekker tussen de maffiosi en olie baronnen.

Russische competitie spreekt niet meer aan dan de eredivisie. Er wordt meer betaald dan in de eredivisie (wat natuurlijk wel erg belangrijk is) maar bij Ajax wordt je ook miljonair en voetbal je in een fijn land.

28 mei 2011 om 11:13

In Amsterdam zit net zoveel Maffioso man. Moskou is een prachtige stad samen met Sint Petersburg. Als je daar geld verdiend heb je daar een fantastisch leven. Daarnaast is de competitie ook zeker sterker.
Honda, Vagner Love, Martins, Bruno Alves, Meira, Akinfeev, Ibson, Alex, Ananidze, Boussoufa, Roberto Carlos en noem maar op, allemaal stuk voor stuk spelers die een goed niveau hebben. Zet daar de eredivisie maar is naast en je komt bedrogen uit.

28 mei 2011 om 12:09

Moskou is een kutstad, St Petersburg een nog grotere kutstad. 's winters is het niet te harden zo koud, met name St Petersburg, 's zomers is het met name in Moskou te benauwd voor woorden.

De Russen zijn te bot voor woorden en spreken geen woord Engels. Verder is het verschrikkelijk crimineel, met name Moskou.

Het enige dat goed is is het geld.

Maar dat moet je omdraaien. Waarom betalen ze daar zo goed ? Omdat ze weten dat het leven daar waardeloos is, dus moet je iets doen om dat te compenseren en geld helpt dan een hoop.

Begrijp me goed, als ik 2 mio per jaar netto in Moskou kan verdienen, neem ik vandaag nog het vliegtuig en zit het drie jaar uit om daarna financieel iedereen uit te lachen, maar kom niet aan met het verhaal dat 'het leven daar goed is', want dat is het niet.

Ik ben zelf vrij vaak in Moskou en St Petersburg geweest en met weinig plezier, maar dat heb ik boven al duidelijk gemaakt.

28 mei 2011 om 12:09

@tim_g,

Klopt, maar ik heb liever 6 maanden kou dan 6 maanden wisselvallig weer. En in het voetbal zijn er weinig tot geen maffiabendes. Rusland is geen Italie. Eigenaren lopen er wel rond maar ze komen wel allemaal uit Rusland. Dat is iets heel anders als de Engelse competitie waar de eigenaren uit de Vae, India, Rusland of de USA komen.

28 mei 2011 om 18:28

@cyprioot,

Smaken verschillen, maar in Nederland is het net zo crimineel. Nederland is het enige land waar je legaal drugs mag kopen dus zullen er vast criminelen daarheen gaan om illegaal drugs te smokkelen. Bovendien slaat je beredenering echt helemaal nergens op. Dus omdat iemand geen woord Engels spreekt is hij meteen te bot voor woorden? Nou, ik ben ook zat Nederlanders tegengekomen waarvan hun Engels om te janken is... En als Nederland een goed bewoonbaar land is(in jouw ogen), kunnen ze dan niet zoveel salaris bieden als alle andere landen die het wel kunnen?

Ik zelf heb Rusland ervaren als een goed bewoonbaar land waar het leven gewoon prima is. Mooie vrouwen, prachtige Orthodoxe kerken, lekker eten enzovoort. Ik denk eerder dat het aan jezelf ligt dat jij geen goede tijd in Rusland heb gehad en niet door die ´grote boze Russen´.

28 mei 2011 om 10:29

Dat zeg je nu wel maar iedereen wil wel geld verdienen, en bovendien is de Russische competitie stukken sterker dan de eredivisie hoor.

28 mei 2011 om 10:37

Waarom denk je dat Janssen naar Ajax is gegaan? Die jongen moest ook nog een financiele klapper maken. De Boer zegt wel dat hij De Zeeuw nodig heeft, maar wie geeft hem de garantie, dat hij volgend seizoen zich in de kijker kan spelen, zodat hij een overstap kan maken naar een grote club, waar hij zijn kwaliteiten ten gelde kan maken. Een voetballer heeft niet zo gek veel tijd, om zijn geld te verdienen, dus moeten ze hun kansen nemen. De Russische competitie is zo slecht niet hoor. Krijgt steeds meer aandacht, niveau wordt steeds beter. En ze betalen idd ook meer. Dus wel begrijpelijk van De Zeeuw hoor.

Vreemd, bobsoccer.ru meldde nog dat De Zeeuw 4,5 miljoen moest kosten. In ieder geval zou ik De Zeeuw gaan aantrekken. Ajax heeft hem voor 6 miljoen binnengehaald en willen hem voor 5 miljoen wegdoen. Dus maakt Ajax verlies op De Zeeuw, dat terwijl hij een redelijke versterking was. Ik zie De Zeeuw als een goeie opvolger van Ibson mocht die weggaan. Demy beschikt over ongeveer dezelfde kwaliteiten als Ibson alleen was Ibson iets completer.

28 mei 2011 om 10:59

Ik zou hem nu laten gaan als ik Ajax was. Hij is zeker een belangrijke speler, maar 5 miljoen krijg je er volgend jaar niet meer voor. Aanschafwaarde is natuurlijk wel al half afgeschreven over een vierjarig contract.

28 mei 2011 om 13:19

Maakt Ajax verlies ? nee , wat De Zeeuw heeft gegeven was ontzettend belangrijk , winst is niet alleen in euro's uit te drukken van De Zeeuw , zijn inzet en kwaliteiten hebben een belangrijke bijdrage gelevert aan 2 geweldige seizoenen. Wat mij betreft komt daar nog een 3de seizoen bij in Amsterdam , Demy , please stay !

28 mei 2011 om 15:52

@ Adzevedo dit seizoen was hij niet geweldig

28 mei 2011 om 19:35

Koni020, kan jij me dan vertellen waarom ze Ibson van de hand willen doen? Mijns inziens is hij ook beter dan de Zeeuw, maar de transfer zou pas doorgaan als Ibson weg is..
OT: Ik hoop dat ze het doen, met een beetje geluk pakt Ajax de volle mep en de vervanger is er al. Voetballend sterker en een betere persoon. Hard en hij ziet er ook nogeens 'eng' uit, en is veel minder smerig dan de Zeeuw. Want daar erger ik me toch dood aan zeg..

28 mei 2011 om 20:08

Ibson is geen populaire jongen bij de supporters. Na afloop van de 2-5 nederlaag tegen Porto vroegen boze supporters zich aan Kaprin af waarom er bij Spartak spelers zoals Ibson rondlopen die in hun ogen totaal geen inzet tonen. Hij wordt in verband gebracht met Rubin Kazan en Gremio wordt ook genoemd. Ik denk ook dat hij zelf wel weg wil nu Alex naar Corinthians is vertrokken voor 6 miljoen en dat was toch de beste speler. Ik denk zelf dat Spartak zich beter kan concentreren op een opvolger van Alex(zhano acht ik nog niet klaar voor het grote werk) dan voor een opvolger van Ibson.

Dan heeft de Zeeuw ook geen zomervakantie; Rusland speelt de zomer door. Dan voetbald Demy gewoon 2½ jaar achtereenvolgens door. Als Ajax nog winst wil maken moeten z j hem nu verkopen. Maar een fitte de Zeeuw is ee aanwinst voor Ajax. Ik denk dat de Zeeuw blijft, want ij Amsterdam speelt hij Champions League, blijft hij bij familie en dat cashen komt dan later wel.

Tsja, een fitte de Zeeuw kan wel het verschil maken dus om die reden zou je hem eigelijk moeten houden. Hij kan in de CL samen met Janssen net dat stukje ervaring brengen wat nodig is. Maar aan de andere kant, onze andere middenvelders zijn zeker niet slecht en ik denk dat je hem volgend jaar niet meer voor een dergelijk bedrag verkoopt in verband met een korter contract en dat hou ouder is.

IK snap Demy de Zeeuw niet helemaal??

Waarom zou je naar Spartak Moskou willen voetballen ofterwijl in de Russishe compititie?
Blijf bij Ajax of naar een echte voetbal land zoals: Engeland, Duitsland, Spanje, Itailie of Frankrijk.
Maar als hij heel graag daar heen wilt moet hij maar lekker gaan, want Ajax heeft Theo bij gehaalt en desnoods hebben we nog onze eigen jeugdspelers van Ajax.

We zullen zien wat er komende dagen gaat gebeuren....

28 mei 2011 om 10:25

Hoezo een echte voetballand? De Russische competitie is net zo echt als alle andere competitities hoor. De beste speler van het jaar in Engeland(vidic) komt van Spartak Moskou.

28 mei 2011 om 10:47

Gelukkig speelt hij pas 6 jaar in Engeland. Dat hij nu de beste speler van de EPL is geworden zegt echt helemaal niks over de russische liga.

28 mei 2011 om 10:53

Dat klopt maar het zegt wel wat over de kwaliteit/talent die er in die Liga rondloopt. Ajax is uitgeschakeld door een russische ploeg en Twente is in de EL 2 keer weggespeelt door een russische ploeg. Het is een godswonder dat die toen door zijn gegaan. Dus de russische liga doet niets onder voor de eredivisie.

28 mei 2011 om 10:57

@tim_g,

Juist wel, dat er namelijk ontzettend veel talent rondloopt en dat het niet eens zo´n slechte stap voor De Zeeuw is. Hij kan via een Russische club makkelijk naar een club in Engeland, Italie of Spanje etc.

28 mei 2011 om 11:03

@ Koni

Via een Nederlandse club kan je ook naar een club in Engeland of Spanje, misschien wel makkelijker als je eens kijkt hoeveel spelers er via de eredivisie terecht gekomen zijn bij grote buitenlandse clubs.

28 mei 2011 om 11:16

@koni020

Ben het volledig met je eens dat de Russische competitie niet zo slecht is als mensen denken, maar het argument van Vidic raakt natuurlijk kant noch wal, als je bekijkt hoeveel spelers vanuit de Nederlandse competitie naar de topcompetities kunnen, daar heb je echt geen tussenstop in Rusland voor nodig. Daarnaast is het feit dat één topper in de PL afkomstig is uit de Russische Liga niet per definitie een bewijs van de stelling dat de Russische competitie een goede competitie is. Dan zou namelijk de Portugeze (cr7 naar United), Mexicaanse (hernandez) en Tsjechische (nedved) ook geweldige competities zijn.

Neemt niet weg dat velen de Russiche competitie onderschatten, maar probeer het nou niet op deze manier te beargumenteren

28 mei 2011 om 11:57

Ach man. Ik durf te wedden dat er veel meer spelers die nu in de wereldtop spelen, uit de Eredivisie dan uit Rusland komen..

28 mei 2011 om 12:02

Ik denk dat jullie me verkeerd interpreteren. Ik wilde alleen maar aangeven dat het onder andere Vidic via Spartak gelukt is om naar de absolute top is gegaan. Dat het dus geen club van niks is zeg maar. Het is slechts een voorbeeld van dat de Russische competitie net zo echt is alle andere competities. Ik kan er niks aan doen dat voor de meeste mensen hier het voetbal ophoudt bij de Eredivisie, Spanje, Italie, Duitsland, Engeland en misschien nog Frankrijk.

@barcaajax,

Zijn ze ook, maar het verschil is dat de Russische competitie hun beste spelers kunnen behouden(tenzij ze zelf weg willen zoals Vagner Love). De Nederlandse clubs kunnen dat niet. Ik durf te wedden dat als sterspelers als Oliseh, Doumbia, Mcgeady etc in Nederland hadden gespeeld, dat ze ook voor een prikkie weg waren gegaan.

Hopen dat hij blijft.

De Zeeuw is een prima middenvelder voor Ajax en kan een prachtig middenveld gaan vormen met Theo Janssen en Christian Eriksen. Hij kan zowel een controlerende als een wat meer aanvallende rol invullen. Als De Zeeuw vertrekt gaat Ajax er in ieder geval op achteruit.

Aan de andere kant wil De Zeeuw nog een keer een financiele klapper maken, al is Rusland niet bepaald het land waar je direct wilt voetballen. Dan zou ik toch wachten op iets wat dichter bij huis is. Die clubs die komen wel. Is het niet deze zomer dan is het de volgende zomer wel.

Zou het echt jammer vinden als hij naar Spartak Moskou gaat. Ten eerste hoop ik voor Ajax dat hij blijft, want indien fit is De Zeeuw gewoon basisspeler bij Ajax (en wissel bij Oranje natuurlijk). Het is ook opvallend te noemen dat Ajax sinds de terugkeer van de Zeeuw in de basis weer zeges is gaan pakken in het slot van de competitie. Daarnaast hoop ik voor hem dat hij niet in die walgelijke Rusissche competitie gaat voetballen, ik krijg er een beetje een raar beeld bij om hem daar in Rusland te zien wonen etc.

Enige voordeel voor hem is dat hij meer geld gaat verdienen, maar hij wel een beetje uit the picture verdwijnt, want de Russische competitie krijgt, terecht, weinig aandacht in Nederland. Het kan hem dan ook een plek in de Oranje-selectie gaan kosten, want ook Van Marwijk lijkt me niet zo gek om elke keer naar dat Moskou te gaan om hem te zien spelen.

Ik zou zeggen, Demy wees verstandig en blijf nog een jaar bij Ajax en vertrek in de zomer van 2012 naar een mooie club in Spanje, Italie, Duitsland of Engeland.

dacht toch eerder gelezen te hebben dat ze 6 mln voor hem over hadden word steeds minder zo vind dat ajax hem alleen voor minimaal 6 miln moet wegdoen

Ik hoop niet dat De Zeeuw weg gaat, hij zal misschien niet alles spelen maar hij wordt sowieso wel belangrijk voor de ploeg. Ik zou het wel begrijpen als hij vertrekt, hij zal wel veel geld ophalen daar is Moskou. Hij zal daar ook Nederlands kunnen praten met Boussoufa en Gullit, want die trainen geloof ik wel in Moskou. Als Ajax Demy verkoopt moeten ze denk ik meer vragen dan 'ruim 5 miljoen', je kan wel 10 miljoen voor hem vangen denk ik.

Demy de Zeeuw moet absoluut blijven. Hij krijgt volgend jaar echt wel een basisplaats. Janssen gaat dan als verdedigende middenvelder spelen en dan krijg je ontzettend veel voetbal in de ploeg en dat is mooi. De Zeeuw in vorm is een aanwinst voor Ajax en hij begint weer in vorm te raken, dus zou ik eens een goed gesprek met hem voeren, zodat hij niet meer twijfelt aan een vertrek.

Hij kan bij Spartak natuurlijk veel verdienen, maar het lijkt me niet fijn om daar te voetballen. De Russische competitie is niet echt een competitie waarvan je droomt.

28 mei 2011 om 10:40

Hij moet inderdaad blijven, dit is de ideale kans. Om de kampioenschaplijn door te zetten. We moeten volgend jaar gewoon weer kampioen worden. Dan hebben we het financieel erg goed, en dan zal voor Ajax zoveel beter zijn.

Koni020

haha wat een lach alleen Vidic.

Ik heb in de Nederlandse compititie van vroeger die nu bij top ploegen in het buitenland rond lopen of geweest allemaal bij Ajax, Feyenoord en PSV vandaan kwamen. Ik kan ze op noemen: Kezman, Robben, Ibrahim Afellay, Ruud van Nisterooij, Alex, Park, Lazovic en Gomes nog wel meer ( PSV ). Wesley Sneijder, Rafael van der Vaart, Luis Suarez, Zlatan Ibrahimovic, Thomas Vermaelen, Clarence Seedorf, Edwin van der Sar, Klaas jan Huntelaar, Urby Emanuelson en Johnny Heitinga en nog wel meer van ( Ajax ). Cruz, Saloman Kalou, Dirk Kuyt, Robin van Persie en Rostyn Drenthe en nog wel een paar van ( Feyenoord ).

En vergeet niet ook andere clubs van Nederland die naar de top zijn gegaan.

Sommige er van waren Topscoorder of waren voetballer van het jaar bij welke club dan ook. En jij met je Vidic?

28 mei 2011 om 11:25

Mwah, Kezman, Emanuelson en Drenthe hebben nog alles te bewijzen, terwijl Vidic in het elftal van het decennium staat van de PL (en daar kan volgens mij alleen vdsar uit jouw lijstje ook aan voldoen). Daarnaast heeft Arshavin geschitterd in de PL en heeft Dominguez een transfer naar Valencia verdiend, net zoals Dzagoev en Honda in de toekomst ook zeker in de topcompetities zullen gaan shitteren. het grote verschil tussen de Nederlandse en Russische clubs is dat Russische clubs door het overschot aan geld en het grote verschil in cultuur en mentaliteit tussen Rusland en het westen langer in staat zijn hun toppers te behouden (voor een Akinfeev is het een gigantische stap naar Spanje te gaan, terwijl een Hollander daar heel eenvoudig kan aarden, onder andere vanwege het gebruik van hetzelfde alfabet als Spanjaarden en tal van andere factoren).

Maar om de Russische competitie nou op een dergelijke wijze te gaan ondershatten, is natuurlijk ook onzin. Het feit dat de beste spelers wegtrekken uit onze competitie betekent niet dat de Nederlandse competitie in één keer beter wordt. Integendeel, het betekent juist een verzwakking. Dat een Vagner Love, Honda, Dzagoev, Wellington, Kuranyi, Ibson en Akinfeev nog bij Russische clubs spelen, dat zou hier in Nederland niet voor kunnen komen omdat wij niet de salarissen kunnen bieden die Rusland biedt. En dat Russiche clubs hun toppers kunnen vasthouden, is meestal een teken dat die competitie sterker is (en het feit dat ze ons verlaten, zegt dus ook iets over de sterkte van de Nederlandse competitie). De conclusie die wél te rechtvaardigen is uit deze feiten, is dat de Nederlandse competitie bij uitstek een opspringplank is voor groot talent, dat wij denk ik van alle competities de meeste talenten voortbrengen. En dat is toch ook wel iets om trots op te zijn

28 mei 2011 om 11:29

Sommige namen die jij noemt zijn echt lachwekkend man. Gomes die mag weg bij Spurs omdat hij continu punten kost, Kezman is buiten PSV overal mislukt, Alex is bankzitter bij Chelsea, Afellay is bankzitter bij Barca, vd Vaart is alleen goed bij clubs waar Cska, Zenit enzo niet onder voor doen. Bij Real had hij geen toekomst, Suarez begint net bij Liverpool dus we moeten nog maar zien of hij het aankan, Klaas Jan Huntelaar is mislukt bij zowel Real als AC Milan, Emanuelson heeft geen basisplaats bij AC Milan, Heitinga speelt niet eens bij de absolute top maar bij met alle respect Everton waar hij niet eens een vaste basisplek heeft, dan kan ik net zo goed Bilyaletdinov gaan noemen. Kalou is een bankzitter bij Chelsea, Drenthe is een bankzitter bij Real en Cruz had niet vaak een basisplaats bij Inter. Enige namen die zich hebben bewezen zijn Ibrahimovic, Seedorf, Sneijder, Robben, van Nistelrooy, van der Sar, Park, van Persie en Vermaelen(al is het nog maar wachten of hij weer terug op zijn oude niveau komt). Bovendien, jij noemt wel een Danko Lazovic op, maar hij speelt wel bij een Russische topclub, wat volgens jou geen echt voetballand is.

Wil je meer namen hebben dan? Dan zal ik ook wel meegaan in jouw niveau:

Als jij een Kezman opnoemt, dan noem ik wel een Jo op, Peter Odemwingie, topscoorder van Wba, Milos Krasic, basisplaats bij Juventus, Ivica Olic, ook een basisplaats gehad bij Bayern voor zijn blessure, Branislav Ivanovic, basisplaats bij Chelsea ten koste van jouw Alex, Nemanja Vidic dus, basisplaats Man United en beste speler van dit seizoen, Fernando Cavenaghi, ook lange tijd een basisplaats gehad bij Bordeaux, Radosav Kovac, basisplaats bij West Ham, Martin Skrtel, basisplaats bij Liverpool en Alejandro Dominguez.

Misschien vind je het ook leuk om te weten welke spelers de potentie hebben om een hogere stap te maken: Sekou Oliseh, Seydou Doumbia, Lacina Traore, Danny Miguel, Cristian Ansaldi, Cristian Noboa, Welliton, Alan Dzagoev, Aiden Mcgeady, Sergei Parshivlyuk, Evgeni Makeev, Georgi Schennikov en onder andere Nicolas Lombaerts.

28 mei 2011 om 12:03

Vidic is wel groot geworden bij een Crvena Zvezda. Als je bij zo een club begint kan je niet het kind zijn van een andere club... maar daar doel jij ook niet op, het gaat erom dat velen dit niet begrijpen. En dit geldt niet alleen voor Vidic natuurlijk

De Russische competitie is sterkerder dan de Nederlandse competitie, dus de Zeeuw bij Spartak lijkt me een goede keuze ook financieel. De Russische competitie zit vol met geld en kwaliteit, want met geld koop je kwaliteit. Mensen die de Russische competitie een beetje volgen weten welke ontwikkeling de Russiche competitie heeft meegemaakt de laatste 15 jaar.

28 mei 2011 om 12:48

dezelfde ontwikkeling die er ook voor heeft gezorgt dat het voor De Zeeuw financieel aantrekelijk is om naar Rusland te gaan : Het moderne voetbal , steenrijke olimagnaten en andere miljardairs die een club kopen als een speeltje en vervolgens dure aankopen doen en de spelers een fortuin aanbieden als ze daar gaan voetballen. De Zeeuw kan beter bij Ajax blijven zodat hij zeker is van het EK wat eraan komt , in Rusland raken toch veel internationals uit West Europa uit het beeld voor de nationale ploeg. Zeker geen slechte competitie , maar als De Zeeuw Ajax verlaat vrees ik dat er geen weg terug naar Ajax meer is , dus daarom hoop ik dat hij nog minstens 1 jaar blijft , nadat jaar kan hij altijd nog naar buitenland en zijn bankreking vullen.

tja eigenlijk heeft ajax hier niets te verliezen. die russen hebben ongelovelijk veel geld te besteden, en willen dit graag in de Zeeuw investeren. als hij weggaat bij ajax heeft ajax er ruim 5 miljoen aan overgehouden, en als hij blijft is hij een welkome versterking.
keus is aan jou Demy!

28 mei 2011 om 11:06

Aan overgehouden? Dan maak je 1 miljoen verlies op hem, exclusief salaris nog. Voor een speler die, mits fit, gewoon een van de beste spelers van Ajax is. Ik zie het voordeel voor Ajax niet zo. Zie voor 5 miljoen maar een vervanger te halen voor hem. Gezocht: Nederlands international of vergelijkbaar, ervaren, spelend op het middenveld en wil naar Ajax. Budget; 5 miljoen, liefst minder, anders schiet je er nog niks mee op. Dan kan je lang zoeken.

28 mei 2011 om 11:10

voor zover ik weet hebben we onze vervanger in de persoon van theo janssen al binnen.

28 mei 2011 om 11:36

Ja, dan hebben we echt een heerlijk middenveld komend jaar. Not.

Wat doe je als Theo geblesseerd is? Wat doe je als je wil wisselen? Dan breng je Enoh...dat schiet niet op. Dat vond ik dit jaar dé zwakke plek van Ajax, de mogelijkheden op het middenveld. De Zeeuw en Theo kunnen prima allebei bij Ajax spelen, de Boer wil gaan rouleren en je speelt op 3 fronten komend jaar. Demy en Theo hebben is echt geen overbodige luxe.

Ik volg de Russische competitie niet echt,maar van wat ik in de Europa League heb gezien is daar niets mis mee.
Voor De Zeeuw is het lekker dat hij daar zijn zakken kan vullen,maar komt zijn plek in oranje door deze transfer niet in gevaar?
Denk niet dat Van Marwijk vaak zin zal hebben om in Rusland te kijken hoe De Zeeuw speelt.

Naar mijn mening kan hij beter nog 1 jaartje bij Ajax spelen en dan alsnog een transfer maken.
een De Zeeuw in goede vorm zou bij een Duitse subtopper niet misstaan.

28 mei 2011 om 11:10

Och, Braafheid speelde bij Celtic helemaal niet en die mocht ook mee van Bertje. Maar ben met je eens dat hij bij een Duitse subtopper niet zou misstaan, ik zou niet overhaasten als ik Demy was. Ook voor clubs als Fulham, Sunderland of Everton zou het een prima speler zijn. En een verdubbeling van het Ajax salaris valt me wat tegen eigenlijk. Wat verdien je in Engeland bijvoorbeeld? Vraag me af of je dan voor het geld wel naar Moskou moet, in Engeland/spanje/etc verdienen ze ook veel meer dan bij Ajax.

Kan Ajax niet Enoh daarheen sturen ipv De Zeeuw. Dan zijn ze daar mooi vanaf en levert het nog een paar centen op ook. Wordt iedereen beter van.

Dit zou een zware aderlating voor Ajax zijn, bepalend geweest voor kampioenschap. Door eigen aanhang niet gewaardeerd, dus als hij weggaat bij Ajax is dan ook niet meer dan logisch. Kan toch meer verdienen bij een hele mooie club.
Ajax kan hem denk ik niet vervangen met Janssen die veel minder dynamisch is.

In potentie een van de beste spelers van Ajax en onmisbaar met het oog op CL. En net nu hij weer redelijk zijn oude vorm terug heeft verkopen zeker.

Ajax moet zich nu juist versterken met spelers niveau de Zeeuw/theo Janssen. Meedingen om Elia en Matthijsen. Boerrigter en Sigthorsson, leuke breedte investeringen maar op CL niveau mag je hier niet teveel van verwachten.

Ik zie hem graag bij Ajax blijven, hij voegt absoluut iets toe aan de jonge selectie. Maar hij vraagt zich logischerwijs af of hij met de komst van Janssen nog net zo veel gaat spelen. Daarbij komt het riante salaris dat Spartak te bieden heeft en ook Ajax krijgt een mooie transfersom. Blijft er nog maar één afweging over. Is de Russische competitie er een waar De Zeeuw zin in heeft. Qua niveau misschien wel sterker als de eredivisie maar hij moet er ook wonen en zich op zijn gemak voelen in een stad als Moskou. Ben niet zeker of hij dat ziet zitten...

28 mei 2011 om 12:01

Aaahhh, Moskou.... geweldig mooie stad, maar natuurlijk wel een andere cultuur. je weet het nooit, maar hij kan er wel enorm groeien juist omdat hij net zo een speler is die in rusland wel nodig is.

De Zeeuw past denk ik zeer goed in de russische competitie. Daar zijn ze fysiek geen Duitsers, en technisch geen Spanjaarden. Het is steeds gewoon net niet en ze moeten het dan toch vaak van hun eigen wil en werklust hebben. Bij dit soort landen en teams kan juist iemand als De Zeeuw heel makkelijk groot worden, en dus vind ik het zelfs verstandig als hij naar Spartak gaat. Beter dan ene Hercules of Birmingham want je speelt er om te winnen, om europees goed te doen en in een sterke competitie.

Niet verkopen, zou oliedom zijn. Tuurlijk is Janssen gekocht, maar moeten we nu alle kaarten op het middenveld op deze man zetten ? Wie garandeert mij dat hij ook bij Ajax zijn nivo bij Twente haalt ? Iedere positie moet dubbel bezet zijn en gezien het drukke programma hebben we De zeeuw hard nodig. En het zou zo maar kunnen zijn dat hij Janssen buiten het elftal speelt. Want een De Zeeuw in vorm is een topper. Ik zag vandaag nog ff de kampioenswedstrijd op Youtube en als je dan ziet hoe goed die man speelde, onmisbaar in het aggressieve Ajax spel.

Als ik de Zeeuw was dan wist ik het wel. Direct koffers pakken en naar Rusland gaan. Volgend seizoen is de kans dat hij in de basis staat niet erg groot. Eriksen en Janssen zullen twee basisspelers zijn en ik denk niet dat de Boer ze Zeeuw met hun twee laat spelen. Daarnaast zal zijn loon ook wel iets hoger worden dan op dit moment, dus als ik hem was zal ik direct vertrekken.

Denkt dat hij het nog 2 weken uitstelt want het liefste wilt hij natuurlijk naar een echt voetballand zoals frankrijk, Spanje, Italie, Engeland. Mochten deze clubs niet komen dan gaat hij gewoon lekker voetballen en cashen in Rusland. Denk dat we de Zeeuw dus sowieso kwijt zijn.

Ik dacht dat De Zeeuw al 6 miljoen had gekost? Ze krijgen wel heel weinig terug voor hem vind ik. Is toch een speler met internationale ervaring. En tevens wel 1 van de dragende spelers. Maar ja, het zal misschien de weg vrijmaken voor talentvolle spelers.

maar de conclusie's die julle treken slaan ook nergens op.
Kezman, drenthe en Gomes zijn nu slecht ja daar ben ik mee eens, Maar jullie snappen mij antwoord niet. Kezman ging van PSV naar Chelsea en Gomes naar Totteham Hotspurs en Drenthe van Feyenoord naar Real Madrid en dan ben je in mijn ogen een topper maar het is nu niet zo gegaan nee daar ben ik met jullie eens, maar beter lezen man..sjonge jonge.

28 mei 2011 om 14:36

Ze hebben inderdaad die stap gemaakt, maar het gaat er ook om of je daar ook voldoende kan slagen. Zo kun je ook Braafheid, Babel en Pranjic noemen en in Rusland hebben Jarosik en Jo bijvoorbeeld ook de stap naar de top gemaakt, maar echt geslaagd zijn ze niet.

Koni020

Ja dat klopt, inderdaad van Babel is het echt terleurstellend wat er met hem is geworden. Indertijd bij Ajax ''ik ben zelf Ajacied' speelde hij echt goed met Wesley Sneijder samen. Maar de beste wedstrijd van hem is tegen Feyenoord thuis. Toen gaf hij 2 assist waaruit het toen 4-1 is geworden en een publieks wissel.

28 mei 2011 om 19:28

Tegen Heerenveen was hij ook goed!

Niet doen Demy, we hebben je nodig in de Champions League.
Demy De Zeeuw zal dit seizoen niet zeker zijn van een dagelijkse basisplaats, de enige speler die op het middenveld van Ajax daar recht op heeft is Christian Eriksen.
Ajax speelt meer en meer wedstrijden 2 jaar achter elkaar Champions League spelen, inclusief voorrondes vorig jaar zijn 18 wedstrijden meer, inclusief vermoeiende trips, dus moet Ajax wel veel kwaliteit hebben in hun roulatie systeem dit komend Voetbal jaar.
Volgend Jaar zullen Demy De Zeeuw, Theo Janssen, Siem De Jong, Christian Eriksen, Vurnon Anita, Eyong Enoh, Jan-arie Van der Heijden, en Rodney Sneijder het middenveld bekleden. Hoewel Van Der Heijden best wel es net zo'n Jan Vertonghen metamorfose meemaken, en naar de verdediging verhuizen, wat niet bepaald slecht, heeft uitgepakt.

Overgens heeft Spartak ook geen slecht middenveld heeft toch gebleken toe wij tegen Moskou speelden, die caricola, Alec, Mizbakarov, en ibson.
Ik hou Demy oh zo graag in Amsterdam, en haal de knock-out fase van de Champions league, en word weer kampioen.
Demy De Zeeuw Blijf!!!!!!!

Het is sportief gezien gewoon geen vooruitgang en daarbij is het gewoon geen leuke sfeer daar in Rusland. Het is niks wat je in Nederland gewent bent. Ik zou zeggen: Blijf gewoon bij Ajax, wordt overtuigend kampioen en maak iets van het europese seizoen.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren