Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Update: 'Niemand heeft met ons gesproken over transfer Dzsudzsák'

Laatste update:

Balázs Dzsudzsák laat PSV achter zich en vertrekt deze zomer naar Rusland. De Hongaar heeft volgens Sport-Express zijn ja-woord gegeven aan de directie van Anzhi Makhachkala en zou in de aankomende Russische transferperiode naar Dagestan verhuizen. De huidige nummer vier van de Premjer Liga (die ook Roberto Carlos op de loonlijst heeft staan) heeft een riant salaris voor de linkspoot in petto, aangezien Suleyman Kerimov eigenaar van de club is.

/

De politicus van Verenigd Rusland heeft een vermogen van circa dertien miljard euro en is tevens van plan om 145 miljoen te investeren in de club, wat onder meer betekent dat er een nieuw stadion met een capaciteit van veertigduizend stoeltjes komt te staan. Kerimov, die doorgaans miljoenen schenkt aan liefdadigheidsinstellingen, zei twee weken geleden nog ongeveer dertig miljoen te willen spenderen aan transfers deze zomer.

Pablo Aimar (Benfica), Andrea Caracciolo (Brescia), Gennaro Gattuso (AC Milan) en Igor Semshov (Dynamo Moskou) werden reeds genoemd, maar Dzsudzsák lijkt de eerste aanwinst te gaan worden. Hij moet in het Dinamo Stadion de concurrentie aangaan met onder andere Mbark Boussoufa. “Het is tijd voor verandering. Eerder wilde ik daar nog niet over praten, maar het is mogelijk dat ik wegga bij PSV”, tekende Nemzeti Sport dinsdag al op uit de mond van Dzsudzsák. Mogelijk wordt er in de loop van de week meer duidelijk.

Update 16:20 uur – 'Niemand heeft met ons gesproken over overgang Dzsudzsák'
Pedro Salazar Hewitt, manager Communicatie en Media van PSV, ontkent dat de Eindhovenaren een bod hebben ontvangen van Anzhi Makhachkala op Balázs Dzsudzsák: “We hebben geen informatie over dit onderwerp en ik kan zeggen dat niemand met ons gesproken heeft over een mogelijke overgang van Dzsudzsák naar een andere club”, aldus de perschef tegen persbureau RIA Novosti. “In recente interviews uitte Balázs de wens om te blijven bij PSV. Dat is alles wat we weten.”

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Wie gaat er nou in dat stadion zitten kijken in -40 graden? Behalve sneeuwpoppen.

18 mei 2011 om 12:16

Jij hebt echt geen idee van het klimaat in Rusland, de speeldata van die competitie en de ligging van deze club he?

18 mei 2011 om 12:19

Ik ook niet, dus vertel?

OT: Denk toch dat hij een beter competitie aankan

18 mei 2011 om 12:25

Deze club ligt in het uiterste zuiden van Rusland, tussen de kaspische zee en de zwarte zee, een heel eind verwijderd van moskou. Sterker nog: het ligt nog dichter bij Afghanistan dan bij Moskou. In de zomer is het in Rusland vaak nog warmer dan in Nederland, en dus al helemaal in het zuiden. En in de winter wordt er niet gespeeld, alleen Champions League en Europa League. Ik heb de weersverwachtingen even opgezocht voor Makhachkala, en volgende week is het daar gewoon 30 graden.

18 mei 2011 om 12:26

Makhachkala is de hoofdstad van de deelrepubliek Dagestan, dit ligt ter hoogte van Zuid-frankrijk en Noord-italie etc.

18 mei 2011 om 12:27

en toen had je ook nog een boel uitwedstrijden ;-)

18 mei 2011 om 12:28

waar je lekker met de vliegtuig naartoe gaat

18 mei 2011 om 12:32

Makhachkala ligt aan de Kaspische zee, het klimaat is subtropisch. Niet heel Rusland is als Siberië.

18 mei 2011 om 12:32

Ze hebben speelronde 9 erop zitten van de 30 en het is er momenteel 20 graden.
Groot nadeel is dat de competitie pas laat begint wanneer EL en CL al bijna zijn afgelopen.

18 mei 2011 om 12:49

Ik denk het niet. Verstandig om lekker te gaan cashen daarzo. Dzudszak is zo verschrikkelijk onproffesioneel, die zal nooit slagen bij de top, en mijn inziens zelfs niet bij de Europese subtop.

18 mei 2011 om 12:50

Als jij het zegt Matilda hoe weet jij nou in godsnaam hoeveel kennis een persoon heeft over een competitie?

18 mei 2011 om 12:50

@paulinho7

na dit seizoen wordt het speelschema van de Russische competitie aangepast aan die van de andere (grote) europese competities.

18 mei 2011 om 12:58

@ Tommeyajax

Nutteloos argument dit, want kijk je aardrijkskundige kennis er maar op na,
dat het op de zelfde hoogte ligt qua noorderbreedte betekent nog niet dat
er daar hetzelfde klimaat heerst, Frankrijk en Noord- italie hebben een hebben een zee- of regenklimaat (cfb) en Dagastan heeft een vochtig landklimaat (dfb) en kent het grootste verschil in temperatuur tussen zomer en winter.... Wat overigens gewoon hetzelfde klimaat is als dat er in moskou heerst....

18 mei 2011 om 13:02

@ Gw1988
Vraag me af, waarom deze reactie een groen randje heeft gekregen, want het klopt namelijk niet. Het is in Dagastan wel iets warmer over het algemeen als in Moskou maar dat scheelt niet veel. Het klopt wel dat in Rusland de zomers warm zijn en de winters koeler, maar ook in Dagastan is het net als in Moskou van eind september tot half april en vrieskou en daarna slaag dat snel om.... dus je hebt er als voetballer wel degelijk last van. Maar zoek het maar gewoon op Moskou en Dagastan hebben volgens het klimaatclassificatie van Köppen-geiger beide een Dfb klimaat en komen de temperaturen dus aardig overeen...

18 mei 2011 om 13:10

@horrelpsv
Jij lijkt er meer verstand van te hebben dan ik. Toch denk ik dat het in een gebied tussen twee zeeën in nooit zo koud kan worden als in Moskou. Ik ben geen klimaatexpert, maar dat lijkt me echt onmogelijk.
Edit: Ik heb het even opgezocht:
Average January temperature: 2 °c
Average July temperature: 26 °c
Het valt dus allemaal wel mee qua kou in de winter.

18 mei 2011 om 14:06

''ik heb de weersverwachtingen even opgezocht voor Makhachkala, en volgende week is het daar gewoon 30 graden.''

Ik zie een maximum van 24 in de komende twee weken. Gek, die weervoorspellers.

18 mei 2011 om 14:23

Ja je hebt ook wel gelijk dat het in de zomer heel warm wordt, maar de verschillen tussen zomer en winter zijn daar veel groter zomers dertig graden en in de winter een weekje -15 á -20 is geen uitzondering de gemiddelde temp. zal iets hoger liggen als in Moskou, maar het is er nog steeds koud s'winters, overdag komt het daar boven 0 s'nachts is het koud, het zou idd best kunnen dat de gem. temp. in januari 2 graden is, maar dat is gemiddeld het kan daar heel koud worden.

Maar goed om terug te komen op het eigenlijke topic onderwerp, als Dzsudzsak daarheen gaat is het voor het geld en niet voor de prettige omstandigheden in Dagestan.... En aangezien alle voetballers geldwolven zijn kan ik hem niet eens ongelijk geven. Al zie ik als Psv-fan natuurlijk graag dat ie blijft!

19 mei 2011 om 00:32

@tandenstoker
Ga naar buienradar.nl en ga daar maar zoeken naar de voorspelling van Makhachkala. Volgende week zondag 30 graden! Nu ben ik het gezeur over het weer en klimaat daar zat.

18 mei 2011 om 13:18

Vergeet ook niet dat hij zelf ook een Oost-europeaan is uit een land met een landklimaat en daar dan nu ook naar toe gaat...

18 mei 2011 om 14:26

Ja daar heb je gelijk in. In Dagestan is er een zelfde klimaat als in Hongarije, zoals er in heel oost- Europa een landklimaat heerst maar ik denk toch echt dat hij het voor het geld doet als ie gaat, dat Anzhi Makhachkala is een club in opkomst en het is maar de vraag of kunnen doorgroeien naar de Russische top dus ik weet niet of het sportief zo'n vooruitgang is....

18 mei 2011 om 14:34

Schijnt dat Dszudsak al persoonlijk akkoord is

PSV is al in gesprek met Assaide van Heerenveen!!

thijsslegers#vi#twitter

18 mei 2011 om 14:42

Schijnt dat Dzsudzsak niet gaat. Ivm achtergrond hongarije en Rusland!!!

Thijs slegers!

18 mei 2011 om 17:53

ff offtopic neem me niet kwalijk, maar wie is thijs slegers?

18 mei 2011 om 17:56

Een echte fan..

Thijsslegers is de psv-wachter van Voetbal International

En wat PSV Bayern zegt klopt niet, Dszusdak kon voordat hij naar PSV ging naar Rusland, maar dat mocht hij toen niet van zijn vader, de gevoelens tussen Rusland en Hongarije waren niet goed of iets..

Dacht dat hij gezegd had om ergens in een grote competitie te gaan voetballen. Volgens mij gaf hij Spanje, Italie en Portugal aan. Als hij naar Rusland gaat doet hij het voor het geld. Zou ik jammer vinden, want het is een fantastische speler voor Psv, die de stap naar een grote competitie kan maken. Financieel zou het denk ik wel goed uitkomen voor Psv.

18 mei 2011 om 12:13

Misschien bedoelde hij een groot land of groot geld

18 mei 2011 om 12:19

Zie het bericht: Dzsudzsák denkt aan vertrek bij Psv: 'wil me verder ontwikkelen', van gister.

18 mei 2011 om 13:04

En Rusland heeft geen grotere competitie dan Nederland ? Hou eens op met jaren 90 denken allemaal. Rusland heeft een van de sterkere competities van Europa langzaamaan. In de Uefa club ranking gaat Rusland ons dit jaar simpeltjes voorbij. Ajax , onze trotse kampioen, werd een paar maanden geleden nog afgedroogd door Spartak Moskou , Zenit st Petersburg won enkele jaren geleden al de Uefa Cup. Ook Rusland zelf staat niet stil , ja er is een kloof tussen arm en rijk. Een grote kloof maar die is er in zuid europa ook en ook in Noord Europa wordt die steeds groter. Moskou is een van de rijkste steden van de wereld en zo zijn er nog heel veel gebieden in Rusland waar rijkdom heerst. Dus sportief kun je daar heel wat halen en financieel is het veel aantrekkelijker dan Psv. Hij heeft groot gelijk dus. Als hij naar Dubai zou gaan kan ik het commentaar begrijpen maar Rusland telt echt mee en wordt heel snel heel toonaangevend in het Europese voetbal.

18 mei 2011 om 13:16

Ben het met je eens dat de Russische competitie een grote is en/of kan worden. En denk ik qua niveau ook zeker beter is dan de Eredivisie. Alleen ben ik het niet met je eens dat Ajax is afgedroogd. Thuis speelde Ajax zeer goed voetbal, vele (gemiste) kansen en een kans voor Spartak en hij zat erin. Dat is ook kwaliteit, maar afgedroogd vind ik een beetje een te groot woord.

18 mei 2011 om 13:18

Houdt jezelf maar voor de gek, de Russische competitie is Chelsea in het groot zonder de ambiance, de kwaliteit en een echt sportklimaat.

Dat Nederland lager op de ranking staat t.o.v. een gigantisch groot land zoals Rusland, is dat werkelijk zo vreemd?

Je hebt rijkdom en je hebt sportieve rijkdom. Dzsudzsák heeft een enkeltje vergetelheid geboekt voor wat olieroebels. Wat een sukkel, zat zoveel potentie in.

18 mei 2011 om 13:24

Hou zelf op met dat opportunistische denken. Rusland heeft helemaal geen grotere competitie. Er zit veel geld door eigenaren maar binnen 3 jaar houd dat ook op met de nieuwe financiel fair play regels waardoor deze mannen niet meer eindeloos geld in de club kunnen pompen.

En volgens mij ben jij vergeten dat Spartak in Amsterdam alle hoeken van het veld te zien kreeg maar omdat Ajax vergat te scoren niet met 5 of 6-1 won En omdat Ajax dit seizoen al zo wisselvallig als de pest was verspeelden ze het een week later in Moskou omdat ze 1 van de slechtste wedstrijden van het seizoen speelden. Het was meer de zwakte van Ajax dit seizoen als de sterkte van Spartak want volgens mij vergeet je dat Porto wel gewoon scoorde waar Ajax dat naliet en Spartak wegvaagde. Volgens mij vergeet je ook dat PSV dit seizoen van een Russische club met grote cijfers won in Eindhoven. Volgens mij vergeet je ook dat Twente Zenith en Rubin Kazan de EL uitstootte. De topclubs in Rusland doen het prima maar onder de top 5 is het niveau treurig en te vergelijken met de jupilear leage. Bij een gemiddelde wedstrijd in Rusland zitten 5000 man in een stadion.

18 mei 2011 om 14:28

En daar komt meneertje weer met z'n financiele fairplay onzin. Je vergeet te melden dat de Russische clubs het moeten doen met de 6 5 regel en verplicht zijn een talent van 21 of jonger op te nemen in hun selectie. Dus ze kunnen niet onverantwoord veel geld uitgeven. Daar draait heel jouw financiele fairplay toch om, of niet soms?

Verder was Ajax helemaal niet zo goed hoor. Ze hadden een paar grote kansen gehad, maar van die 23 schoten zaten er een hele boel waardeloze afstandschoten van Ebecilio tussen. Spartak heeft in Moskou jullie bij vlagen helemaal weggevaagd. Verder vergeet je te vertellen dat Twente enorm geflatteerd heeft gewonnen van Zenit. Als zelfs de mensen van VI dat toegeven, dan zou jij dat ook moeten doen. En Twente heeft ook klop gehad van Villarreal dat weer een pakkie van Porto kreeg dus zo erg is het niet om van dit Porto te verliezen. Daarnaast was Sibir al een slechte club, maar omdat ze met een gehavende selectie naar Eindhoven moesten reizen waren ze nog slechter.

En ik zou me maar koest houden over het niveau onderin de Russische competitie. Ze hebben namelijk een veel betere selectie dan de Nederlandse clubs onderin. Ze mochten willen dat ze spelers zoals Lacina Traore, Pavel Golyshev, Gogita Gogua, Gocha Khodzhava, Nikola Drincic, Rais Mboli etc hadden. Het zegt toch al genoeg dat Dima Bulykin (die in de afgelopen 4 jaar geen knikker geraakt heeft) 2e staat in de topscoorderslijst? Of Vleminckx, speler van Nec, die topscoorder is. Wat een giller, en dan kom jij hier vertellen dat de Russische clubs onderin helemaal niets is.

En er komen iets meer dan 5000 man erop af hoor. Petrovskiy stadion van Zenit is bijna altijd uitverkocht bijvoorbeeld. Daarnaast maken ze ook 10x zoveel herrie als een uitverkochte Kuip.

18 mei 2011 om 16:11

Profoundo, je hebt gelijk dat de Russische competitie niet zo klein en slecht is als hier vaak wordt gedacht. Er wordt superveel geinvesteerd, het voetbal krijgt daar een injectie van geld en aandacht door het Wk.

Feitelijk klopt het echter niet wat je zegt, dat Rusland ons dit jaar simpeltjes voorbij gaat. Rusland staat wel hoger op de ranking, maar dit jaar en vorig jaar doet Nederland het beter, zie deze stats. Van de 5 seizoenen doet NL het drie keer beter dan Rusland, en Rusland twee keer beter dan Nl.

7 Russia 6.625 (2007) 11.250 (2008) 9.750 (2009) 6.166 (2010) 10.916 (2011) 44.707 (totaal)
9 Netherlands 8.214 (2007) 5.000 (2008) 6.333 (2009) 9.416 (2010) 11.166 (2011) 40.129 (totaal)

18 mei 2011 om 16:33

Oke , prima onderbouwde reactie. Ik deed het wat meer uit de losse pols maar jouw cijfers onderbouwen gedeeltelijk wel wat ik bedoel. Rusland begint mee tellen en steeds meer spelers vinden het niet bij voorbaat onbespreekbaar om naar Rusland te gaan. Als de eerste schapen over de dam zijn....en dan komt er ook nog eens een WK aan. In de jaren 80 was Italie het voetbal Walhalla , die zijn weer ingehaald door Spanje en de UK , Duitsland was jarenlang ook niet in trek en daar gaat men nu ook weer massaal heen. Rusland gaat daar echt bijkomen , als kleine competitie leggen we het echt af tegen dat soort landen. Nu al en over een paar jaar nog veel meer.

18 mei 2011 om 17:10

@koni

Dus als we jou redenering moeten volgen dan stelt de Franse competitie ook niks voor omdat Bastos daar een topspeler is maar bij Feyenoord en Excelsior geen knikker raakte?

Dan over dat stadionnetje van Zenit, volgens mij kunnen daar maar 30.000 +/- mensen in waarbij de Kuip altijd uitverkocht (45.000 man) is ook tegen een Willem 2 laatst b.v. dat jullie meer geluid maken geloof ik ook niet.

18 mei 2011 om 18:28

@ternos,

Bastos heeft helemaal niks aan Feyenoord gehad. Leuk dat hij bij Excelsior wel heeft gespeeld, maar Bastos werd juist weer goed toen hij terugging naar Brazilie en daarna de show stal bij een Franse subtopper. Daarnaast speelt Bastos nu bij een Franse topclub terwijl Bulykin bij een Nederlandse middenmoter speelt. Totaal niet te vergelijken.

En als jij niet wil geloven dat Russische supporters 10x meer herrie maken als een uitverkochte Kuip dan moet jij maar eens een wedstrijd van de Russische competitie moeten bekijken. Ik weet namelijk zeker dat er een paar tussen zitten die De Kuip zullen overtreffen.

19 mei 2011 om 12:28

Zenit de trotse kampioen van Rusland werd een paar maanden geleden nog afgedroogd door Fc Twente

19 mei 2011 om 12:37

Koni020

Ik heb wel eens wedstrijden gekeken van o.a. Rubin Kazan en Zenit maar wat me bij die wedstrijden opviel was dat het erg leeg was in die stadions.

Oh en meneer wil zich verder ontwikkelen? Gewoon een ordinaire zakkenvullen.

18 mei 2011 om 12:19

Kan jou het verrekken? De kans dat PSV flink voor hem gaat cashen is groter wanneer hij naar Anzhi gaat dan wanneer hij naar Sevilla of iets dergelijks gaat..

18 mei 2011 om 12:31

Nee boeit me ook niet maar moet hij niet keihard verkondigen dat hij zich verder wilt ontwikkelen. Zeg dan gewoon ik wil veel geld verdienen.

18 mei 2011 om 12:36

@joposs

Volg je het voetbal sinds gister soms? Welkom in de wereld van het voetbal..ehh, zakkenvullen bedoel ik

Even serieus, dit gebeurd elke keer tijdens een transfer periode. De ene dag dit en de andere dag is het dat. Het is net het weer, niets is zo veranderlijk als een voetballer

18 mei 2011 om 12:38

Kan hij zich in Rusland niet verder ontwikkelen dan?

18 mei 2011 om 12:59

Vannochtend komt het berich van Dzsudzsák ik wil weg om me te ontwikkelen en 2 uur later het bericht ik ga naar Dagestan, kom op zeg hoe geloofwaardig ben je dan en ben je iin mijn ogen gewoon een zakkenvullen.

Tuurlijk weet ik hoe het er aan toe gaat, kijk Gullit, maar dit vond ik wel erg apart in 2 uur tijd hele tegenstrijdige berichten, vandaar me commentaar.

18 mei 2011 om 12:23

Wie ben jij om hem te veroordelen? Die keuze maakt hij en hij is de enige die daar iets over te zeggen heeft!

18 mei 2011 om 12:24

@joposs

Vind ik altijd een beetje hypocriet.

Ik had namelijk hetzelfde gedaan, geef mij maar een flinke zak geld hoor..

18 mei 2011 om 12:32

Ja ik ook maar hij is de gene die keihard verkondigt dat die hogerop wil en zich wilt ontwikkelen, hou dan je kaken dicht.

18 mei 2011 om 13:22

Ja daar heb je dan weer gelijk. Kom er dan gewoon eerlijk voor uit dat je die zak geld toch wel heel fijn vindt (niks mis mee).

18 mei 2011 om 12:29

hoho...hij is een zakkenvuller.... geen ordinaire.
Ordinair is het pas als t over de rug van iemand anders gaat.

Dat deze jongen geld belangrijker vindt dat een goede competitie voor een goede loopbaan kun je raar vinden, maar kun je hem niet kwalijk nemen.
t is en blijft zn werk, hij zal nooit een absolute topspeler worden die met bijvoorbeeld barca of man utd de CL wint.. Dus waarom dan niet een paar jaar flink verdienen en de rest van je leven lekker rentenieren.

heel niet verkeerd dacht ik zo

18 mei 2011 om 12:48

@joposs: Je kan je ook verder ontwikkelen op persoonlijk vlak. Daarnaast kan je natuurlijk veel meer leren van spelers Roberto Carlos, Gattuso en andere grote namen. Nu weet ik dat Gattuso nog niet is vastgelegd maar als die voorzitter er echt zoveel geld in gaat pompen dan heb je grote kans dat er vergelijkbare namen komen. Van die routiniers leer je echt wel veel, en daarnaast is er inderdaad het financiele aspect.

18 mei 2011 om 13:47

@joposs

Inderdaad maar ik vind het slim van Psv om hem te laten gaan. Ik vind Dzsudzsák helemaal niet een europeese topper die hij vaak wordt genoemd. En ik vraag me af wat die helemaal in Rusland gaat doen om zich verder te ontwikkelen. Hij beseft niet eens dat als Reis weer terug komt en je hebt lens en Dzsudzsák in de voorhoede je goede kans maakt volgend jaar. Misschien nog een speler voor op het middenveld die wat meer creatieviteit brengt en dan heb je gewoon weer een sterk elftal. Maar Dzsudzsák kiest voor het geld dat is wel duidelijk. Dzsudzsák is een dood normale speler als je het mij vraagt. Daar hoor je over paar jaar niets meer over.

18 mei 2011 om 14:19

@19messi33

Vind ik ook. het geeft aan dat je niet erg in jezelf gelooft, anders weet je dat je over 2 jaar die stap ook kan maken.

De laatste 5 wedstrijden heeft hij het ook af laten weten. Nee hij is een europese Subtopper, geen topper.

Goed nieuws voor Ajax, slecht nieuws voor het Nederlandse voetbal. Toch snap ik niet dat spelers graag naar Rusland gaan. De competitie wordt er wel steeds sterker, maar de leefomstandigheden lijken me niet echt makkelijk vergelijken met Spanje, Portugal of andere Zuid-europeaanse competities. Allemaal voor het geld..

18 mei 2011 om 12:14

Je beantwoord je eigen vraag..

ON: van veel spelers begrijp ik het dat ze vertrekken om het geld maar van Balazs niet, vind het echt een goede speler die bij heel wat mooie clubs aan de slag zou kunnen. Overigens wel goed nieuws voor PSV

18 mei 2011 om 18:21

Ja klopt idd

ik wilde het punt alleen even aanhalen, want zoals jij al aangeeft vind ik het echt raar om als speler die zich wilt ontwikkelen naar Rusland te gaan voor het geld.

Zo dat is opeens wel heel snel, dit kan alleen maar om geld gaan denk ik dan. Ben benieuwd hoeveel Psv eraan over houd.

18 mei 2011 om 12:28

En dan gewoon bij je presentatie zeggen als reden voor de keuze van de club:
'anzhi is altijd al een grote club geweest met een geweldige historie. De club staat bekend om haar mooie speelstijl en de supporters zijn geweldig. Vroeger droomde ik al van een club als Anzhi'.
Dat zou toch geweldig zijn als je dat flikt.

Goed nieuws voor Psv, als ie dan toch weggaat dan maar naar Rusland. Kun je er hopelijk toch nog een paar miljoentjes extra aan verdienen.

Slecht nieuws voor Dzsudzsak daarentegen, gun een jongen met zijn kwaliteiten toch meer de stap naar een grotere en mooiere competitie.

daar gaat z'n carrière! (als dit verhaal klopt)

Het enige voordeel van dit verhaal is dat PSV waarschijnlijk de hoofdprijs zal vangen.

Denk dat hij daar niet heen wil voor de sportieve verbetering maarja geld geld geld. Wel goed voor PSV want die kunnen hier toch wel een aardig centje aan verdienen of niet dan?

Deze jongen gaat dus kiezen voor het grote geld.
Gezien zijn waardeloze prestaties afgelopen weken kan ik begrijpen dat er geen interesse is.
Maar om zo je carriëre kapot te maken, ja dat vind ik wel doodzonde.
Dit begrijp ik niet helemaal!

Dan kiest hij toch voor het geld in dit geval (mocht het waar zijn) ...
Bij deze club moet hij ook op 0 beginnen en ik zie in 1e instantie niet echt een verbetering voor hem om daar zich in het voetbal verder te ontwikkelen.
Ben benieuwd of het waar zou zijn, of dat dit 1 van de vele geruchten zou zijn die er nu wel eens aan zitten te komen, nu het nieuws er is dat hij misschien wel weg wilt.

En als het waar is, laat die dan de hoofdprijs maar betalen
Als je toch 145 miljoen wilt besteden, hoop ik dat psv zijn poot stijf houdt en lekker hoog inzet, gewoon 20 miljoen om zijn contract af te kopen

Toch opmerkelijk dat hij naar zo'n club gaat. Ik zie hem veel liever in de Spaanse, Italiaanse of Engelse competitie. Maarja, geld is belangrijker voor hem. Zal dit een leegloop van PSV betekenen? Wederom geen CL en de financiele situatie van PSV wordt met het jaar bedroevender.

18 mei 2011 om 12:47

Denk eerder dat het een zege is voor Psv.

Nog een grootverdiener die van de loonlijst afgaat drukt alleen maar op de begroting. Transfersom die binnenloopt.
Mes snijdt aan 2 kanten in dit geval nog beide goed voor PSV ook.

Dat je er sportief een aderlating mee doet tja. Maar er moest toch flink bezuinigd worden. Dus is dit eerder een zege dan een aderlating.
Dus de financiele situatie verbetert zelfs op de lange termijn en niet verslechtert op de lange termijn zoals jij beweert.

Maar goed dat jij geen TD of FD bent bij een BVO

18 mei 2011 om 12:53

Hij was de belangrijkste speler van PSV dit seizoen.ondanks dat het misschien een groot verdiener is, was en is hij erg belangrijk voor Psv. Sportief is dit een enorme aderlating voor Psv, want van hem kwam bijna alle creativiteit.

En als ik TD was, had ik Berg nooit gehuurd voor een salaris van 30.000 euro per week of een Afellay weggedaan waar je eigenlijk het kampioenschap mee vergooide. Want ik vond Afellay in de eerste seizoenshelft hartstikke goed spelen.

18 mei 2011 om 13:12

Eens.

Aan de andere kant Berg heeft scorend vermogen. Dat het zo zou gaan had niemand kunnen bedenken.

Afellay is verkocht omdat men er zo nog iets voor kreeg. Nu zou hij zonder maar 1 cent de deur uitlopen en had je ook niet zeker geweten of je nu wel kampioen en CL had gespeeld.
En toen hij verkocht werd waren er ook al wat financiele problemen.

18 mei 2011 om 13:17

Dat klopt. Maar als je Berg niet had gehaald, had je Afellay kunnen behouden, want het transfergeld van Afellay was ongeveer even veel als het salaris van Berg. Maar zoals je al zei, je weet nooit hoe het had kunnen lopen.

18 mei 2011 om 13:30

Berg was in de zomer al gehaald he.

Omdat er toen nog twijfels waren omtrent de fitheid van Reis.

Je kan wel zeggen het transfergeld van Afellay is het salaris van Berg. Maar Afellay verdiende ook een flink salaris bij PSV dat had dan ook nog harder op de begroting gedrukt.
Dus de verkoop van Ibi is niet zo vreemd.

Je moet het huren van Berg en Afellay los zien.

Als Barca in de zomer had gekomen had het bedrag hoger geweest als Afellay had verlengt .......

Allemaal als en dat telt niet. Dit is de situatie en daar moet het mee gedaan worden. Achteraf oordelen is zoveel makkelijker.

Tja zat er wel aan te komen natuurlijk, ook al had ik niet echt deze club in mijn gedachten. Nu is hij iig dicterbij zijn thuisland en zal hem de cultuur ook wel bevallen, maar vooral zal die blij zijn met zijn loonstrookje. Dit wordt wel eem gemis voor psv en zal moeilijk op te vangen zijn. Ben benieuwd hoe psv deze situatie gaat oplossen, want nu de miljoenenbal inkomsten ook worden misgelopen kunnen er geen dure spelers gehaald worden. Nieuw gevalletje Feyenoord als ze niet oppassen, mijn advies is dat ook iig geen dure vervangers halen.

18 mei 2011 om 12:31

Ben je ooit in Hongarije geweest? Hongaren zijn best klaar met Rusland na jaren van overheersing zo geliefd is het daar niet. Daarbij kijken ze ook ontzettend op naar het West en Zuid Europese voetbal.

Overigens snap ik Dszudszak niet als hij daar heen zou gaan. Hij wil toch Champions League gaan spelen? Een promovendus in Rusland die in dit afgelopen seizoen de elfde stek bekleedde in Rusland en voor het laatst Europees speelde in '01-'02 waar ze in de voorronde van de EL uitvloog tegen de Glasgow Rangers is niet bepaald een verbetering, nou ja financieel misschien, wel maar sportief?!

Het zou einde ontwikkeling en carrière betekenen voor Dszudszak die hier echt te jong voor is.

als Dzsudzsák zijn geloofwaardigheid wil behouden moet hij nee zeggen tegen deze club. Hij wil CL spelen bij een topclub en toch niet in Rusland bij -25 graden voor 600 toeschouwers spelen.
Van de andere kant ; voor zowel PSV als Dzsudzsák kan dit lekker zijn voor de portemonnee, ik ben benieuwd.

18 mei 2011 om 12:16

Als je ziet wat ze daar betalen, wie kan daar dan nog weerstand aan bieden. Vorige week kwam hier een bericht van Bulykin op de site. Hij was rond met Everton, maar dat kon Dimano Moskou niet hebben: Teken alsnog bij ons en we betalen je 4 keer wat Everton betaalt. En dan betalen ze in Engeland al top, kan je nagaan. 4x een salaris toppen en dat voor een speler als Bulykin.

18 mei 2011 om 12:26

daar heb je gelijk in. Al denk ik dat je met een contract bij een middenmoter in spanje of engeland ook een leuke auto en mooi horloge kunt kopen.
Als topsporter wil je toch naast een leuk salaris ook het hoogst mogelijke bereiken lijkt me.
En kies je voor de centen..prima maar dan moet je niet eerst anderhalf seizoen roepen dat je op een hoger niveau wilt spelen en dat CL spelen je droom is.

18 mei 2011 om 13:16

Heb je ook gelijk in. Ik denk dat het deels ook komt omdat hij in een lastige categorie spelers valt. Hij is niet goed genoeg voor de absolute top, maar erg duur voor de subtop. Je ziet wel vaker dat het juist die spelers zijn die door Russische clubs worden gekocht. Echte top lukt ze namelijk niet.

18 mei 2011 om 12:56

Haha noem mij eens één voetballer die überhaupt nadenkt over '(het behouden van) 'zijn geloofwaardigheid?

En hoezo? Waar heeft Dzudszak die geloofwaardigheid gecreeerd? Jij wil dus zeggen dat Dzudszak geloofwaardig is? Waarin? En waar baseer je dat op? Heb je dat opgetekend ergens tussen zijn ultra-geloofwaardige 'ik-wil-weg-ik-blijf-ik-wil-weg-ik-blijf-ik-ga-toc... geneuzel van de afgelopen seizoenen?

Een enorme aderlating voor PSV dit was 1 van de weinige spelers die wekelijks het niveu van een kampioen kon halen.
Na vertrek ibra blijft er weinig over daar zie ze komend seizoen wel afzakken.
Want volgens mij is het fundament er slechter als in rotterdam.
Met oog op trouwe supporters en talent uit eigen jeugd.

18 mei 2011 om 12:59

Echt ongelofelijk, zo'n reactie! Wekelijks het niveau van een kampioen kon halen? Welk seizoen heb jij gezien dan? Schei toch eens uit met die ophemeleing van Dzudszak. Deze man heeft in bijna geen enkele uitwedstrijd gepresteerd en zijn ploeg bovendien op cruciale momenten gedupeerd. Je vijfde gele kaart pakken met een schwalbe tegen Vitesse, terwijl je de week erop een cru-ci-aal duel te wachten staat voor kwalificatie CL, nee dan heb je niveau zeg.

Snap echt niet dat je daar wilt gaan voetballen, het is nu ook niet dat hij ergens anders weinig zal gaan verdienen. Kwaliteit van leven is ook wat waard.

Auw, als psv supporter zou ik hier toch wel ziek van zijn. Al is het nog niet zeker natuurlijk én denk ik dat psv aardig wat centjes kan vangen aangezien hij z'n contract nog niet zo lang geleden verlengd heeft.

18 mei 2011 om 12:17

Ik kan ook niet echt zeggen dat ik vrolijk van wordt. Maar sportief gezien heeft Balasz de laatste maanden erg weinig laten zien. Nu wil hij zich verder ''ontwikkelen'' en als er dan een Russisch clubje aankomt die hem een paar zakken met geld geeft dan is hij weg. Hopen inderdaad dat PSV wat miljoentjes er aan over houdt.

18 mei 2011 om 12:51

hij heeft een contract tot 2014 dat afgekocht moet worden. Is sterkdrager. En heeft de goede cijfers in zowel de EL als Eredivisie.

Dus voor een appel en een ei is hij niet weg.

Daarnaast is het voor het salarishuis wel prettig want ook daar was hij 1 van de duurdere dus het is een sanering op 2 fronten voor Psv. Transfersom en salarishuis.

Sportief zal het de komende tijd toch niet geweldig zijn. Eerst saneren dan weer omhoog. En met deze verkoop kan het wel eens sneller gaan dan gedacht.

daarbij is PSV 1 van de weinige clubs met een eigen stadion. Nog een paar jaar en zijn de de aflossing en rentekosten ook van kwijt. Nu verkopen zou echt je toekomst verkopen zijn.

mooi voor hem toch als hij daar heen wilt gaan waarom niet. Iedereen loopt wel te brullen zakkenvuller etc... en dan who cares man hij is prof geworden om geld te verdienen en niet om vrijwillergerswerk te doen. gewoon lekker gaan Balasz. lekker geld maken daar en je kan naar jaartje of 2 weer terug naar west-europa

Hier kan ik me niet zoveel bij voorstellen. Ik kan mij voorstellen dat Dzsudzsak naar een prestigeuzere competitie zou willen. Spanje, Italie, Duitsland, Engeland, of Frankrijk lijken mij daarom ook een stuk reeler, ookal is het Rusische voetbal bezig met een opmars.

Ja hoor, de volgende die voor ''een riant salaris'' vertrekt naar het *** Oostblok. Niet dat ik het erg vind dat hij vertrekt bij PSV (hij is een goede speler), maar het is dan zo jammer dat hij gewoon ergens zijn zakken gaat vullen bij een club waarvan ik nog niet eens ooit gehoord heb. Hij kan veel beter!

Slecht nieuws voor Psv. Al zit dit er aan te komen met spelers zoals Dzsudzsák. De stap voor het geld is logisch. Sportief gezien zal hij er echter niet veel op vooruit gaan. Maar als Anzhi hem wil hebben, laten ze er dan ook maar flink voor betalen.

18 mei 2011 om 12:25

ik vind dit opzich niet eens heel slecht nieuws. Hij gaat toch wel weg komende zomer dat stond al min of meer vast. Laat hem dan maar lekker naar een club gaan die bereid is waanzinige bedragen te betalen. Zo kan psv er mischien een paar miljoen extra krijgen. Altijd mooi meegenomen, zeker in de situatie van psv.

Maar het blijft natuurlijk jammer als hij weggaat.

18 mei 2011 om 12:37

Had het inderdaad beter moeten formulieren. Sportief gezien slecht nieuws. Maar net wat ik aangeef, financieel moeten ze er alles proberen uit te halen.

Geef hem groot gelijk, lekker financieel onafhankelijk worden. Als PSV slim is proberen ze (mijns inziens) Tadic op te halen bij Groningen (5 miljoen?) en gooien ze de rest in het negatieve EV.

18 mei 2011 om 12:18

PSV heeft amper 5 miljoen. Investeren in de verdediging lijkt mij een grotere noodzaak. Balasz valt eventueel op te vangen met Labyad.

18 mei 2011 om 12:21

Lees nou eens goed, ik heb het over de transferinkomsten van Balasz. Die gaat wel meer dan 5 miljoen opleveren. Ik denk juist dat verdedigend wel aardig staat, met Bouma, Marcelo en Maza lijkt het mij dat je in principe prima mee kan komen in de eredivisie.

18 mei 2011 om 12:29

Lees nou eens goed? Misschien dat je het voortaan iets duidelijker kunt formuleren.

Ik vraag me daarnaast af of jij dit seizoen Marcelo en Maza hebt zien spelen. Ik ben zelf Psv-fan begrijp me niet verkeerd, maar deze spelers, evenals Manolev zijn Psv-onwaardig. Doelpunten werden te makkelijk weggegeven, opbouwend (met name Marcelo) was het bij tijd en wijlen onthutsend zwak. Er wordt bij PSV constant de focus gelegd op een nieuwe aanvaller. Maar het makkelijk weggeven van doelpunten heeft PSV net zo goed te titel gekost.

18 mei 2011 om 12:53

Marcelo moet teveel werk van zijn backs opknappen waardoor hij in 2 strijd komt.
Deze jongen heeft absoluut de potentie. Maza is gewoon niet goed genoeg. Wil weg.
Ik zeg 2 miljoen en wegwezen ermee. Jeugdspeler doorlaten stromen.

Moeten toch een jaar of 2 rustiger aan doen qua salaris. Geef de jeugd de kans.

18 mei 2011 om 12:58

Hier ben ik het mee eens. Als Dzsudzsak verkocht wordt. Gedeelte investeren in het eigen vermogen maar ook zeker in nieuwe spelers.

Voor in de aanval een Tadic of Aissaidi ophalen. Vervolgens Nijland behouden. En dan gewoon een bewegelijke aanval creeren met Tadic/aissadi, Nijland en Lens. Laat ze gewoon lekker constant van positie wisselen. Verders heb je dan ook nog Mokhtar, Labyad en eventueel in de 2e helft van het seizoen Reis voor die posities. Depay kun je anders ook alvast met selectie mee laten trainen om te kijken hoe hij het daar doet.

Voor de rest dan op het middenveld nog 1 speler erbij (ervan uitgaande dat Wuytens en Engelaar weg gaan en de rest blijft). Hierbij denk ik aan een Goossens of Schöne van Nec. Moeten ook niet al te duur zijn.

Dan kun je een middenveld creëren met 1 controleur (hutchinson) en 2 aanvallendere ingestelde spelers (toivonen, Bakkal, Labyad, Ibrahim, Schöne/goossens). Ook op dit middenveld kunnen dan veel positiewisselingen plaats vinden.

Hierdoor heb je naar mijn mening genoeg scoringsvermogen. 2 controleurs is in de NL competie te veel. Door met 5 aanvallende spelers te spelen, moet je zelf het spel creëren en niet meer op de omschakeling wachten zoals vorig seizoen. Gewoon dominanter gaan spelen.

Dan krijg je maar wat meer goals tegen, maar zolang je er zelf meer scoort is er niets aan de hand. Voor de verdediging kan je van het budget dat eventueel al is toegezegd voor versterkingen proberen Mathijssen te halen (al lijkt me dit niet mogelijk). Die geeft toch al weer wat meer zekerheid.

Ze moeten niet als een gek weer verschillende spelers aankopen, maar echt gericht en niet te duur. Eerst die financien maar eens op orde zien te krijgen anders wordt dat met het seizoen een groter probleem.

Er zijn spelers die kiezen voor hun carrière en er zijn spelers die kiezen voor het grote geld. Helaas vindt Dzsudzsák zijn spaarrekening belangrijker dan zijn carrière.

18 mei 2011 om 12:18

Hoezo heeft hij al getekend dan?? dit zijn gewoon onzin berichten.....

Dit is dus echt doodzonde. Ik ben ajacied en heb zelfs liever dat hij bij psv blijft dan dat hij naar zo'n club in rusland gaat. Ik denk dat hij al genoeg kwaliteiten bezit om naar europese top te gaan en dan gaat hij nu misschien naar Rusland, wat een verspiling. Als dit waar is ben ik bang dat we over 2 jaar niks meer van hem horen.

Dzsudzsak is een geweldige buitenspeler....als je al zoveel assists kunt geven met een Berg in de spits, ben je gewoon een geweldenaar....

Prachtige speler, goed schot, actie, geweldige pass...alleen nog af en toe domme dingen....

psv moet hier minimaal 20 miljoen voor krijgen, en anders blijft hij maar lekker in eindhoven ballen....

Verkoop je hem moet je Verhoek of Mertens halen....en dan houd je nog meer dan genoeg geld over om een goede spits en middenvelder te halen....

Afgelopen wedstrijden zaten er respectievelijk 15.200, 15.200 en 14.800 supporters in het stadion, die een maximumcapaciteit heeft van 16.100. Machačkala heeft een inwonersaantal van 462.000, wat dus nog best wel een redelijke stad is.

Volgens mij moet die investeringen in het nieuwe stadion etc. best wel leiden tot een uitverkochte thuishaven, als ik zo naar de cijfers kijk. Verder zegt Machačkala mij absoluut niets, en over die club heb ik voor vorig jaar ook nog niet gehoord.

Ik begrjip Balázs Dzsudzsák wel. Anzhi Makhachkala is een club die in bloei staat. De eigenaar koopt veel spelers voor veel geld maar hij zal er gegarandeerd prijzen mee winnen. Balázs Dzsudzsák wil ook prijzen winnen! Bij PSV lukt dit niet dus dan maar ergens anders. Ik dacht eerst aan een club in Spanje, Engeland of Italie maar hij gaat naar alle waarschijnlijkheid naar Anzhi Makhachkala. Hij zal daar veel geld verdienen en zal op een termijn van 3 jaar weer prijzen winnen. Met geld kan je veel, ohnee met geld kan je alles!

Dit zou belachelijk zijn, linksbuitens als Balasz zijn erg schaars, topclubs moeten voor hem in de rij staan.

Had m liever in Engeland gezien of in Duitsland. Volgensmij gaat ie voor t geld. Daar gaat zn mooie carriere.(of heb ik t fout)?

Aleer eerst heeft hij nog nergens zijn handtekening gezet en is het nog een vaag gerucht. Daarnaast denk ik dat dit een vrij goed team is hoor, ze staan vierde en hebben met Roberto Carlos en Boussoufa 2 speler die aardig tot goed kunnen ballen. Ook hebben ze intresse in spelers als Aimar ,semshov en Gatusso. Dat geeft tcoh dat dit een pleog is met potentie.

Of het een goede stap is? dat punt 2. Maar we moeten niet te vroeg zeggen dat het niets gaat worden.

Het belangrijkste is dat PSV hier een goed gedragje voor vangt!

Tsja zijn vertrek kon niet uitblijven dit seizoen, had niet anders verwacht zonder Cl..
Maar op deze manier vangen we tenminste wel de hoofdprijs!

Als dit verhaal klopt dan klopt van van zijn verhalen eerder niks. Ik wil bij PSV weg om me verder te ontwikkelen. Dan ga je dus niet naar een dergelijke club in Rusland. Maar als ze dik betalen, dan mag hij van mij vertrekken, al vind ik het natuurlijk ook helemaal niet erg als hij blijft.

Hij geeft zelf aan dat hij uitgeleerd is bij Psv. Nou bij Anzhi Makhachkala zou hij niet heel veel gaan bijleren lijkt me zo. Dus ik ga er niet van uit. Toen ik de naam Caracciolo zag staan en dat die beste meneer de geldsmijter 30 miljoen wilde spenderen werd ik gek. Maar helaas het ging niet over Fabio van Fortuna maar over Andrea Caracciolo van Brescia

Elke nadeel heeft zijn voordeel
Ik als PSV supporter , vind het natuurlijk ontzettend jammer Maar PSV zal de jackpot krijgen , min 20 miljoen anders heeft Brands het heel heel slecht gedaan hoor.

18 mei 2011 om 12:21

20 miljoen???

Als psv er 12 miljoen voor kan krijgen moeten ze blij zijn

18 mei 2011 om 12:32

Hoezo geen 20 miljoen????? Dus alleen Ajax mag 20 miljoen voor hun topspelers vragen maar Psv mag dat niet omdat het Psv is en geen Ajax??????

Ont: Vind het heel jammer dat hij weggaat, maar misschien heeft Psv geen keuze. Dit wordt moeilijk op te vangen, maargoed Psv zit in nood en kan het geld wel gebruiken. Zou mooi zijn als er 20/25 mil voor hem wordt betaald, hebben we tenminste weer een posetief eigen vermogen.

18 mei 2011 om 12:34

waarom haal je Ajax erbij?

Dszudzak is gewoon geen 20 miljoen waard, speelt veel te voorspelbaar, en aan een speler die weg wil heb je niks dus gaat de waarde automatisch omlaag he

18 mei 2011 om 12:38

Dsudszak doet het alleen de laatste weken wat minder, maar verder heeft hij bewezen een top speler van de eredivisie te zijn. Ik schat hem met de categorie Suarez. Suarez deed het ook niet altijd geweldig, maar was wel een topper zoals Dsudszak nu is. Ajax vroeg ook gewoon meer dan 20 mil. En vergeet ook niet dat hij een contract heeft tot 2015.

18 mei 2011 om 12:41

Het niveau van de backs in de rest van de Europese topcompetities ligt toch vele malen hoger als die van de eredivisie.

Maar goed we zullen zien.

Ze kunnen natuurlijk altijd meer als 20 miljoen vragen, maar of ze het ook krijgen, ik betwijfel het

18 mei 2011 om 13:50

Ik vind Dszudzak een goede voetballer, maar ik vind hem niet van het niveau Suarez. Suarez kon bij Ajax vaak de kar trekken en was in wedstrijden dat Ajax minder speelde nog heel vaak beslissend. Dszudzak heeft dit seizoen aardig wat assists, maar hij heeft absoluut niet aangetoond dat hij zijn ploeg op sleeptouw kan nemen of over het dode punt kan helpen. De cijfers liegen er dan ook niet om: 110 wedstrijden en 81 doelpunten. Dszudzak: 114 wedstrijden en 44 doelpunten. Bovendien heeft Suarez al aangetoond dat hij makkelijk met het niveau van de PL mee kan. Qua snelheid doen ze misschien niet voor elkaar onder, maar Suarez heeft een betere neus voor de goal, een betere techniek en een gelijkwaardige of betere schotkracht. Ik vind bovendien dat Dszudzak veel wisselvalliger is dan Suarez.

Ik denk dat Psv blij mag zijn als ze tussen de 13 en 15 miljoen voor hem ontvangen.

18 mei 2011 om 12:24

Dat lijkt me een beetje veel Hij is natuurlijk een goede speler, maar om nou te zeggen dat hij al seizoenen lang geweldig heeft gepresteerd gaat me een beetje te ver. Ik denk dat ze met 15 miljoen al heel blij mogen zijn.

18 mei 2011 om 12:27

Ik vind 20 miljoen helemaal niet teveel. Er zijn maar weinig mensen met de traptechniek van dzudzak. Sta er elke keer weer van de kijken hoe hij die bal de 16 in krult...

18 mei 2011 om 13:37

Dat is waar en ze hebben natuurlijk genoeg te besteden in Rusland waardoor je ook wel meer kunt vragen, maar dan lijkt me 15 miljoen nog steeds een erg mooi bedrag. Er zijn andere spelers met eenzelfde traptechniek als Dzsudzsák die veel minder kosten (janssen).

18 mei 2011 om 12:25

Minimaal 20 miljoen voor Dzudszak?
Jij mag altijd blijven dromen.
Maar met een miljoen of 7 a 8 mogen ze blij zijn

18 mei 2011 om 12:28

Als suarez 26 oplevert, dan kan PSV voor Dzsudzsak echt wel 20 miljoen vangen, helemaal van zo'n steenrijke drabber.

18 mei 2011 om 12:30

Suarez is ook voor een bak geld vertrokken. Dzsudzsak schaar ik in dezelfde catagorie en daarom is 20 miljoen nog heel zo'n gek bedrag niet. Zeker als het van een geldsmijtende Rus komt.

18 mei 2011 om 12:37

Precies! Zijn transferwaarde schat ik op 12 tot 15 miljoen. Maar als er zo'n 'steenrijke drabber' komt, waarom dan niet de poot stijf houden op 20-25 miljoen? Wie weet trappen ze er in, Dzsudzsak blij, Anzhi Makchahasdkadkadasda blij en PSV blij!

18 mei 2011 om 12:58

Mensen die Dzsudzsak en Suarez vergelijken

2 verschillende type spelers.

Flink proberen te cashen. En als je 20 niet kan krijgen ieder ander goed bod

Moet er wel bij toevoegen dat Balasz in zowel de EL als Eredivisie goede cijfers kan overleggen al 2 jaar lang.
Ook is hij 1 van de toonaangevende internationals van Hongarije.

Voor een appel en een ei gaat hij zeker niet weg.

18 mei 2011 om 13:01

Ik vergelijk ze ook niet, zeg alleen dat hij veel heeft mogen kosten, wat bij dzsduzsak ook wel moet lukken

Had hij nou net zijn contract verlengd? Dan zou psv tenminste nog een zak geld kunnen krijgen.

Dan zou je een leuke en zeer aanvallende linkerkant kunnen krijgen daar bij Anzhi Makhachkala. Roberto Carlos op linksachter. Boussoufa op linksmidden en dan Dzsudzsák als linker vleugel aanvaller.

Verder hoop ik niet dat dit de ''gedroomde'' transfer is om zich als voetballer te verbeteren. Het zal vooral een financiële verbetering zijn voor Dzsudzsák. Voor PSV komt het misschien ook wel mooi uit omdat men wellicht flink wat geld kan ontvangen als er een transfer komt. Maar probeer dan maar is een vervanger te zoeken die net zo waardevol voor PSV kan zijn als dat Dzsudzsák op dit moment voor PSV is.

Ik durf dit bericht bijna niet serieus te nemen. Kom op man, dit staat pal tegenover alles wat Balasz ooit heeft gezegd over zijn voetbal dromen. Hij is nog veel te jong en wil zich dolgraag verbeteren. Dan kan je wel zeggen dat hij daar gigantisch veel geld kan verdienen, maar volgens mij is hij een erg oprechte jongen die op dit moment sportieve vooruitgang nog belangrijker vind dan financiële.

Het zal mij benieuwen waar hij deze zomer naar toe gaat. Voor PSV zou deze verkoop echter wel een opsteker zijn, ik kan me goed voorstellen dat je bij zo'n club het dubbele kan vragen dan bij bijvoorbeeld een Sevilla. Dus uit financieel oogpunt mogen ze van mij aan de bel trekken

Hier kan PSV wel een aardig bedrag verdienen als ik het zo lees. Ik zou zeggen haal alles eruit en verkoop hem dan want ze hebben geld zat daar.

Een aderlating, maar wel noodzakelijk.

PSV krijgt hierdoor weer wat lucht en kan op zoek naar een vervanger. Als rijke stinkerd ook nog eens de hoofdprijs betaalt, dan kan misschien zelfs Rutten ontslagen worden. Daar hoopt volgens mij iedereen op bij Psv, hoewel ik dat niet geheel terecht vind.

Overigens vind ik het erg triest dat zo'n voetballer naar een nietszeggende club in Rusland verhuist. Zonde, maar geld is ook belangrijk.

Wat een berichten uit Eindhoven joh, klinkt allemaal als muziek in de oren van Ajacieden. Rutten die blijft, Dzudszak die naar Rusland gaat. Als die allemaal waar is zou ik het als PSV supporter weer vrij somber inzien volgend seizoen.

18 mei 2011 om 12:27

Tja, t zal wel weer een jaartje anti-voetbal worden, maar ze krijgen tenminste nog wat geld binnen in Eindje...hoop voor ze dat Rutten in ieder geval inziet dat er toch echt anders gespeeld moet worden dan dit seizoen.

18 mei 2011 om 12:52

Tenzij PSV er enorm veel geld voor krijgt en Elia en een spits voor een lager bedrag kan overnemen, dan klinkt het bij PSV als muziek in de oren.

Aangezien de eigenaar nogal rijk is zal hij niet wakker liggen van een miljoen of 20, dat wat Balasz zeker wel waard is.

18 mei 2011 om 14:10

En jij denkt dat Hsv voor een grijpstuiver laat vertrekken? Haha wat een grap zeg. Ik denk dat slechts een klein gedeelte van een mogelijke transfersom aan spelers besteed gaat worden. Psv heeft een enorm verlies weg te werken weet je nog?

18 mei 2011 om 15:37

Waarom zouden ze veel vragen voor een speler die (bijna) niet aan spelen toe komt? Hij is heel goed, maar komt schijnbaar niet voor in de plannen van Hsv, dan ga je er geen miljoenen voor vragen.

19 mei 2011 om 08:26

Hsv heeft zelf ook ruim 9 miljoen voor hem neergelegd en een groot bedrag aan salaris, die willen echt geen miljoenen verlies op hem lijden. Hij is inderdaad heel goed en hij is gewoon nog jong, daarom lijkt het me zeer aannemelijk dat zich er buitenlandse clubs voor hem gaan melden. Ik kijk niet vreemd op als hij voor een mooi bedrag naar Engeland gaat. Omdat hij niet in de plannen voorkomt betekent niet dat ze hem zomaar goedkoop weg doen.

Als jij een nieuwe mobiel koopt en twee weken later krijg je een betere cadeau terwijl je met je nieuwe nog eigenlijks niet hebt gedaan. Dan wil je die toch ook voor een zo hoog mogelijk bedrag verkopen om de kosten er een beetje uit te halen

19 mei 2011 om 13:25

Natuurlijk wil je een zo hoog mogelijk bod, maar als er niemand bereid is dat bedrag te betalen dan moet je wel lager gaan zitten, als PSV een bod doet van op of rond de 6/7 miljoen, dan zou je toch ondanks dat het je geld kost moeten accepteren, puur omdat je een speler die weinig aan spelen toe komt niet voor een topbedrag kan verkopen.

lekker voor hem en psv,
in Rusland leerd hij toch nikx nieuws.

Dat een krant het zegt, betekent niet dat het ook werkelijkheid is. Zolang niemand van Psv wat zegt, geloof ik het ook niet.

Wow, wat vallen veel mensen over Dzsudzsák heen omdat hij in Rusland gaat voetballen. Rusland heeft op dit moment gewoon een sterke competitie en doet het Europees de laatste jaren heel goed (beter dan Nederland), en voor een Hongaar is het zeker een aantrekkelijke competitie. Rusland zegt de meeste Nederlanders misschien niets, maar in Hongarije zijn die banden vanwege het verleden veel nauwer. En ik weet zeker dat de Russische competitie daar meer te volgen is dan hier.

18 mei 2011 om 12:33

Tubes, ben het helemaal met je eens.

Volgens mij is de Russische competitie een stuk sterker dan de Nederlandse op het moment. En met al die geldschieters zal het alleen maar sterker en sterker worden.

''wat de boer niet kent, lust hij niet''

18 mei 2011 om 12:37

Hier sluit ik em helemala bij aan. Voetballen genoeg Hongaren, Russen en Roemenen daar. Anzhiheeft duidelijk een doel en dat is de top bestormen van Rusland. Diego Tardelli zit daar trouwens ook.

En ja dat hij daar leuke boterham kan verdienen.. we kunnen nu eenmaal niet allemaal bij Tottenham aan de bak.

18 mei 2011 om 12:41

Diego Tardelli: wow!

On: Tegenwoordig zitten de geldschieters ook al in Nederland, wie weet is de Nederlandse competitie over 4 á 5 jaar wel te vergelijken met de Duitse of Franse competitie? Slecht voor de ontwikkeling van het voetbal maar het is niet anders.

Momenteel is de Russische competitie natuurlijk sterker dan de Nederlandse, maar voor hoelang nog?

18 mei 2011 om 12:52

haha ja vond het wel opvallend dat hij daar nu zit. Zijn geldschieters wel zo slecht voor het voetbal??

18 mei 2011 om 16:49

@duevento,

Er speelt maar 1 Hongaar in de Russische competitie en dat is Szabolcs Huszti. Verder spelen er ook bijzonder weinig Roemenen. Ropotan speelt bij Dinamo Moskou en verder heeft Kuban er een paar maar dat komt omdat ze een Roemeense trainer hebben.

18 mei 2011 om 12:37

Alles wat je zegt klopt, maar je zegt ''doet het Europees de laatste jaren heel goed (beter dan Nederland)''. De laatste twee jaar hebben wij Europees beter gepresteerd dan Rusland

18 mei 2011 om 13:39

Wel nauwer ja, maar juist in negatieve zin.

18 mei 2011 om 13:44

Dat waren Nederland en Duitsland ook, maar in de jaren na de oorlog keken we gewoon Duitse zenders en series, Gingen Nederlandse spelers gewoon daar voetballen, en is onze oosterbuur een zeer belangrijke handelspartner (nog steeds).
Het klopt dat Hongarije bezet was en deel uitmaakte van de Sovjet-unie, maar de banden zijn er nog steeds. En niemand uit Hongarije die daar hun brood niet zou willen verdienen vanwege het verleden. Dus zo negatief is het niet meer.

18 mei 2011 om 13:48

Nee dat klopt ook wel. Het is voor een Hongaar ook aantrekkelijker om in Rusland te voetballen. Tussen de Nederlanders en Duitsers is er harmonie, maar misschien ligt dat in Hongarije nog (steeds) anders. Dat kan en ik zeg niet dat het nog zo is.

Pff slecht voor Dzsudzsak zeg.. Ik had hem graag in engeland zien spelen of zo. Die jongen kan een veel hoger niveau aan. Niet dat Rusland slecht is maar Engeland schat ik hoger in. Ik hoop voor PSV dat ze een riant bedrag voor hem krijgen en dan Dzsudzsak een riant salaris gaat verdienen.

Dat je na een glansrijke carrière opzoek gaat naar de vele Russische roebels, dat is volkomen voorstelbaar.

Het lijkt me niet echt een verstandige zet in zijn loopbaan, mocht Dzsudzsak toch naar Rusland en omgeving vertrekken.

Hopelijk blijft het voor hem maar slechts een gerucht.

zo zi ej maar weer, alles wat oiosterlijker als Doetinchem gaat spelen gat alleen maar voor het geld en niet voor de sportieve prestaties

18 mei 2011 om 12:46

Oké, dus als je bijv. van de Graafschap naar een FC Twente of FC Groningen gaat dan ga je alleen maar vanwege het geld?
Ken je feiten m.b.t. welke plaatsen oosterlijker liggen dan dtc.

Nou 20 miljoen ofzo maar vragen dan van die russen.

Ik had eigenlijk verwacht dat Dzsudzsák alleen naar een goede club in Spanje of Engeland wilde, maar hij gaat nu naar Rusland en nog niet eens naar Zenit of Moskou die nog CL spelen maar een club waar nog niemand van heeft gehoord...

Nou, daar gaat Psv's beste speler. Nu hebben ze echt een camping-elftal staan. Dat wordt het rechterrijtje voor ze komend seizoen

18 mei 2011 om 12:37

Yep, want er zal natuurlijk niemand voor in de plaats worden gehaald met die 15 miljoen euro.

18 mei 2011 om 12:56

Jawel, maar dat zal geen topper worden vrees ik: 15 miljoen - belasting - opleidingsvergoeding - schuldsanering, wat houd je dan nog over?

18 mei 2011 om 19:42

Dzsudzsak kostte 1 miljoen, geloof ik. Als PSV een beetje verstandig scout, dan halen we er zo weer een toppertje voor terug.
Guillermo Molins van Malmö bijvoorbeeld.

15 miljoen cashen, Tadic, Roorda en Schone halen en op naar volgend seizoen.

18 mei 2011 om 12:46

En jij verwacht dat ze dan met Rutten wel kampioen kunnen worden?
Kom op zeg,
Je moet dan aanvallend spel vertonen en niet dat laffe spel wat Rutten prevaleert.
Totaal PSV onwaardige taktiek

18 mei 2011 om 12:53

Er wordt nu op eens wel heel veel op Rutten afgeschoven en ook hij zal wel iets meekrijgen van de kritiek van de afgelopen weken. Dus om je vraag te beantwoorden, met deze versterkingen vind ik dat PSV weer een kampioenswaardige selectie heeft en als Rutten de zaak weer een beetje op scherp krijgt dan verwacht ik dat wij volgend weer mee kunnen doen om de titel.

18 mei 2011 om 13:07

goed om te zien dat er ook supporters zijn die vertrouwen houden in zijn club, en iedereen die daar aan werkt.
Ik deel je mening echter niet.
Rutten vind ik gewoon geen trainer voor PSV zoals ze de laatste 25 jaar hebben gehad.
Maar ik moet er wel bij zeggen dat er de laatste jaren niet alleen door Rutten minder succes is geboekt dan in de jaren 80 en 90
het financiele beleid is niet handig gebleken.
Met meer investering in de jeugd ipv halve sterren had PSV er beter voorgestaan

18 mei 2011 om 13:06

Tadic???

18 mei 2011 om 13:21

34 wedstrijden: zeven goals en achttien assists

18 mei 2011 om 16:32

Mooi gemiddelde, maar ook hij maakt PSV geen titelkandidaat.

Trouwens Shaktar, ben jij de hele dag allemaal statistieken aan het opzoeken of wat?

18 mei 2011 om 14:22

@ Jokes_on_you

Haha ja, zou wel lekker zijn zeg.

Tadic is natuurlijk een ideale opvolger van Dzsuzdsak maar ik denk dat Groningen wel erg veel voor hem gaat vragen en hem niet zo snel al kwijt wil.

Roorda mag van mij best naast Hutchinson gaan spelen, krijg je wel een dynamisch middenveld van.

Schone, al ben ik een fan van hem, is denk ik geen prioriteit. We hebben in ieder geval Toivonen en Labyad voor die positie, en Rutten zal Bakkal ook vast nog wel in gedachten hebben.

Dan zie ik liever nog een verdediger komen, of beter gezegd 4

geloof niet dat dzsudzsak zo dom is om daar naartoe te gaan,terwijl hij gister nog zei dat hij zichzelf wilde verbeteren lijkt het mij onlogisch om daar te gaan voetballen,alleen voor misschien een 3 dubbel salaris lijkt mij vrij onwaarschijnlijk als die net zijn contract nog had verlengd bij psv..dit is weer zo'n uit de lucht gevangen roddeltje dat nergens op slaat

Voor meer dan 20 miljoen euro zou ik het direct doen als PSV zijnde, Toornstra, Verhoek en Tyton erbij en je doet volgend seizoen gewoon weer mee om de eerste plek. Ik verwacht trouwens dat naast Dsudszak ook Manolev, Engelaar, Maza en Isaksson vertrekken.

Tyton
(aankoop)
Marcello
Bouma
Pieters
Hutchinson
Toivonen
Toornstra
Labyad
Lens
Verhoek
18 mei 2011 om 13:49

voor 20 miljoen zou ik dat zeker doen, alleen zou ik lens niet in de spits zetten en verhoek hoeft niet gekocht te worden, toornstra een uitstekende aankoop. alleen zou ik voor in de goal cilissen gaan. een echte spits moet nog gehaald worden.
namen?
Dost?
Junker?
Matavz?

Cilissen
Tamata
Marcelo
Bouma
Pieters
Hutchinson
Toornstra
Labyad
Toivonen
Lens
( AANKOOP)

en hij zei ik wil hogerop wat een nerd als hij dat doet is hij geen neus voor de knip waard deze gozer .eerst zegt hij ik wil door groeien en nu gaat hij naar een cafe elftal dit doe als je 34 jaar bent en wilt gaan afbouwen niet je als de uitblinker bent bij psv

Zou wel eens goed uit kunnen komen voor Psv. De toch acute geldproblemen worden zo een stuk minder en een eventueel feyenoord-scenario wordt uitgesteld of misschien wel vermeden mits Rutten natuurlijk de laan uitgestuurd wordt.

18 mei 2011 om 13:03

PSV hoeft niet gelijk in een Feyenoord scenario te vervallen he.

PSV is 1 van de weinige clubs die over een eigen stadion beschikt. Dit is gewoon geld. Maar dit verkopen is je toekomst echt verkopen.
Aangezien je er maar 1x geld van kan maken. Beter even door de zure appel heen bijten en saneren en gezond opnieuw beginnen.

Jeugd een kans geven ala Feyenoord en Ajax.

ik denk dat er een redelijk hoge transfersom mee geboeit is. hij heeft onlangs zijn contract verlengt. we moeten uitkijken ik zie ons zo feyenoord achter na gaan helaas.

en jah wat haal je voor hem terug zonder euro's

Vroeger deden diezefde mensen alsof ze het ideaal hadden dat je alles eerlijk wilde verdelen. Communisme. Samen werken en alles verdelen. Dat ook hier de regel 'ik een beetje meer dan jij' op ging is achteraf helemaal duidelijk geworden.

Hoe kan in vredesnaam een politicus een vermogen hebben van 13 miljard? Volgens mij hebben alle presidentskandidaten in America bij elkaar nog niet eens dat vermogen.

Is de beste man zo slim? Heeft hij Internet, Google, Facebook, Youtube en Voetbalzone allemaal uitgevonden ofzo? Is hij op een aantal goudmijnen gestuit? Ik vermoed van niet, en wellicht kan je mij op mijn gebrek aan kennis aanspreken of op mijn gebrek om dingen uit te vlooien.

Maar ik denk dat ik me alleen maar meer ga verbazen als ik werkelijk zou gaan uitzoeken hoe een of andere oud communist aan een vermogen van 13 miljard is gekomen. Het zal ongetwijfeld alsvolgt vertaald kunnen worden: na de val van het communisme zijn de meest rendabele geldbronnen, vooral in de oliehandel, verdeelt onder de kleine elite die eigenlijk altijd al via partijlidmaatschappen het geld naar zich toe trokken.

Een en ander in het voormalig oostblok is denk ik nog schandaliger dan enkele wanpraktijken in bijvoorbeeld Italië die veel aandach kregen/krijgen.

Ik hoop dat die zeepbel in het Oostblok snel doorgeprikt wordt, dat het volk daar eens leert een eigen mening te hebben. Dat ze zich eens afvragen waarom zij nog steeds een houtkachel hebben en oud brood eten terwijl een handvol elitaire mafiosen voor de gein voetbalclubjes hier en daar opkopen en met miljoenensalarissen smijten.

18 mei 2011 om 13:05

Als je connecties hebt bij het Kremlin, dan ben je binnen. Zelfs de judoleraar van Poetin is miljardair, nogmaals: de judoleraar!

18 mei 2011 om 13:25

Prima verwoord en helemaal correct volgens mij. Zelfde met Abramovitch, die had ook connecties bij het Gremlin en de oliebronnen voor een appel en een ei ' gekocht '.

Een andere oliemagnaat die wel gaf om het welzijn van de Russen hebben ze in de cel gegooid en al zijn vermogen afgepakt. Zo gaat dat bij ' de socialisten '.

Ontopic: laat het alsjeblieft zo snel mogelijk uit elkaar vallen want al die suikerooms uit Rusland doen het voetbal werkelijk geen goed.

18 mei 2011 om 14:20

Jongens het gaat hier niet om connecties, die kwamen na de rijkdom.

De huidige russische oligarchen Berezovsky, Ambramovitsj etc waren in het Sovjet Tijdperk vaak doorsnee inwoners. Na de val van de Sovjet Unie heeft Yeltsin het met de liberale democratie geprobeert:

Aandelen van voorheen Sovjet Staats-bedrijven werden eerlijk onder de bevolking verdeelt. De bevolking, na decenia van communisme nauwelijks bekend met het principe van winstmarges en marktwerking, wist niet wat het hiermee aanmoest. Het zag meer in de kleine hoeveelheid roebels die het zou krijgen als het de aandelen verkocht.

De aandelen zijn in handen gekomen van een kleine groep mensen. Zij voorzagen wel wat de bedrijven konden opleveren en verzamelden onder de bevolking aandelen voor lage prijzen.

Als later de Russische economie weer enigzinds opkrabbelt wordt deze kleine groep mensen schat en schatrijk zeker in opzichte van het normale Russiche volk. Dit is het moment dat oligarchen en het Kremlin zich verbinden. Yeltsin zag in dat rijke vrienden, die staatsbedrijven bezaten zoals televisie zenders, hem konden helpen in z'n verkiezingstrijd.

Dit trucje is bij de presidentverkiezing van Poetin in december 1999 herhaalt, via tv zenders is hij in 4 weken tijd van 4% naar meer dan 50% populariteit gegaan. Poetin heeft daarna de oligarchen monddood gemaakt door hun bedrijven inderdaad terug te claimen als staatsbezit. Op dit moment is het zo dat je als oligarch mag doen wat je wilt, zolang je je maar niet met politiek bemoeit.

Dit illustreert Poetin's autoritaire regime, maar biedt ook weinig perspectief voor de toekomst. Degene die nu rijk zijn zullen dat nog wel even blijven. Zoals het er nu uit ziet zal het in Rusland eerder de communistische autoritaire kant op gaan dan de liberale kapitalistische (democratische) kant. Suikerooms van clubs zul je onder dit regime (met Poetin als poppenspeler) zeker nog houden tot zeker 2016, want Poetin zal in 2012 zeker herkozen worden.

18 mei 2011 om 16:34

Deze Kerimov heeft geinvesteerd in onder andere Gazprom en Sberbank wat de grootste bedrijven van heel Oost-europa zijn. Hij is naast politicus ook nog eens een zakenman.

Mij gaat t niet eens of een speler weg gaat en voor welke reden.
Sportief of voor het grote geld.
Geld is in ieder geval tatstbaar en sportief is altijd onzeker.
Wordt je beter kom je in de basis loopt het met je nieuwe club.
Allemaal onzekerheden.

Waar ik me meer aan irriteer is al die loze woorden.
De kans dat ik weg gaat,
Er is nog niets concreets.
Ik wil naar een topclub en dan naar dagestan (lol)
Zeg of niks of zeg eerlijk wat er speelt.
is het voor iedereen duidelijk.

Haha echt hogerop is het niet, altijd al gedacht dat hij ergens gewoon wilde cashen. Zou het almere city zijn geweest die hem evenveel kon bieden, dan was hij daar wel gaan voetballen. Echt een grap dit!

psv heeft onlangs zijn contract verlengt, dus zullen tussen de 15 en 20 miljoen vragen.

ik zou als vervanger assaidi of mertens halen.

Hij zal zich daar als een 'razende' ontwikkelen. *zucht

Rutten blijft, Balasz gaat weg, (waarschijnlijk voor een klein bedragje als je de manier van zakendoen van psv van de laatste tijd bekijkt) en we kunnen ons volgens seizoen proberen te plaatsen voor de top 8 om een plekje in de play-offs voor de Europa League.

Wat een drama dit bestuur bij Psv. Oke, er is geen geld, maar als je iedere keer de CL niet haalt doordat die zoutzak van Rutten 7 verdedigers in het veld heeft staan, dan kom je er nooit. Dit maakt mijn dag er niet beter op.....

Anzhi schijnt serieus interesse te hebben. Vorig jaar verboodt de vader van Dzsudzsák hem nog om naar Rusland te verkassen. Hij vond het ongepast dat zijn zoon in het land van de vormalige onderukker gaat spelen.

waarom komt dit nieuws mij niet als een verrassing?
hoe hij al erbij loopt op het veld als vedette
zag zijn droom om bij real te kunnen spelen al in rook opgaan dus denkt dan cash ik maar in rusland of waar jullie het ook weten te vinden

leuke voetballer maar lekker op deze leeftijd al verotten in zon land is niet de leefwijze die denk een jonge voetballer nastreeft maargoed

Kennelijk is er niet zo veel aan om bij PSV te voetballen? Bij Ajax gaan de jongens toch doorgaans alleen weg voor de grotere clubs, maar bij PSV vinden ze Rusland ook wel mooi een aansprekend (zie ook Lazovic). Ik ben maar wat blij dat onze jongens alleen voor de top gaan, want anders zouden we ieder jaar onze beste spelers kwijtraken.

18 mei 2011 om 12:57

Ik denk dat PSV dit pas zou tegenspreken als zij geen financiele problemen zouden hebben. Want het is ook nou niet zo dat PSV superveel moeite doet om dit tegen te houden toch ?

Sterker nog door alle gekloot en gerotzooi en nog steeds geen kampioen worden terwijl je er elke keer zo dichtbij bent en dan kunnen verkassen naar een lekker klimaat waar je veel geld verdient en ook nog 1 van de betere spelers bent zou ik het ook niet zomaar afslaan. Daarbij kan je nog altijd ontwikkelen op veel verschillende manieren, mentaal fysiek in je techniek inzicht.

PSV is ook nog steeds een club dat winst wil maken, dat je Lazovic voor (5miljoen ?) kan kwijtraken is een wonder want dat ene seizoenshelft waarin hij eindelijk zich wist te manifesteren is vind ik niet zo belangrijk.

Denk dat je erop doelt dat de ambitie van PSV spelers wat minder hoog ligt dan die van Ajax..?
Gezien de manier waarop zij zich laten zien met de passie en strijd in het veld kan ik je niks anders dan gelijk geven. Mits je dat bedoelt natuurlijk.

Waarom zou dzdzsak meteen een zakkenvuller zijn als hij naar Rusland gaat. Vergeet niet dat hij een hongaar is. Hongarije ligt dichter bij Rusland dan bij nederland. (niet alleen in het aantal kilometers meer ook relatief gezien) Dus hij gaat eigenlijk dichter bij huis voetballen. Tevens is de kans groter dat hij als kind naar de Russische competitie of voormalig Sovet competitie keek en niet naar de Engelse of Spaanse competitie. Natuurlijk komt het voor ons Nederlanders over als zakken vullen, Maar als Nederlander hebben wij over het algemeen weinig met Rusland. Voor een Hongaar is dat misschien heel anders.

Psv moet toch nu serieus ingaan kopen, want anders haken ze bij voorbaat al af...en ik hou wel van een beetje spanning !

Als dit waar is, dan is dat prima nieuws. Uiteraard is het verlies van Dzsudzsák een aderlating maar hij wil toch weg en de flinke som geld die de Russen ongetwijfeld gaan betalen geeft je wel de kans om de selectie in de breedte flink te versterken en de schuldenlast aanzienlijk te verlichten. Het is een beetje het Suarez verhaal. Een of twee flinke transfers en de cijfers zien er ineens heel anders uit. Dit tezamen met de nieuwe sponsor en het afvloeien van diverse grootverdieners bied hoop voor de toekomst van Psv.

Moet hij sportief gezien niet doen. Dzudzsak kan echt het niveau van de subtop in de Premier League aan, en daar verdien je toch ook een aardig zakcentje. Zelfde geldt voor Spanje, Italie en Duitsland. Prachtige competities met mooie wedstrijden. Daar kan hij zich ook veel beter ontwikkelen dan de competitie in Rusland. We hebben toch wel in de Europa League gezien dat FC Twente moeiteloos meekon met twee topclubs en dat Ajax een andere topclub 90 minuten van het veld speelde thuis.(uit helaas niet). Of het sportief een verbetering is ten opzichte van de Eredivisie, denk het niet. Komt ook nog bij dat je een paar uitwedstrijden moeten spelen waar het behoorljk koud is en eentje waarbij je gewoon gevaar kan lopen, bij Ruud op bezoek.
Financieel zal het wel een goede stap zijn en ook voor Psv. Die gasten zullen flink voor hem willen betalen. Het is nu afwachten wat Dzsudszak doet. Ik zou het wel jammer vinden als een van de betere spelers in de Eredivisie naar Anzhi Makhachkala gaat. Sevilla, Tottenham, Valencia of iets in die richting moet toch wel lukken?

ik vind dat alle sleutelspelers (dzsudzsák,toivonen,lens enz.) volgend seizoen verplicht zijn om te blijven na zon dramatisch en inspiratieloos seizoen.

Als Psv hem zou vekopen zou ik ze 20 miljoen proberen af te ronselen.
Dat moet wel mogelijk zijn als deze man zoveel geld heeft om uit te geven aan een nieuw elftal.
Proberen Issakson te verkopen, en daar voor veldhuizen oppikken voor 400.000 van hercules, en Zoet als 2e keeper door schuiven.
Misschien wel Vormer halen van Roda Jc en Toornstra, dan heb je een prima middenveld.
En Swinkels van willem 2, om de verdediging op te vullen, vindt dat een prima speler.
Verder ben ik wel benieuwd wat die Ibrhim nou eigenlijk kan.
En hopen dat Reis Nog kan herstellen van zijn ernstige blessure.
Psv heeft volgens mij ook een jonge van 19 lopen die gehuurd was van Botafogo, een Brazilaanse jongen geloof ik, ben ook nieuwsgierig wat hij kan.
Al zal hij waarschijnlijk voor de Beloftes verlopig zijn.
En Hopen dat je Spelers zoals Engelaar, Manolev (zie liever iemand anders op zijn positie) en Maza nog kan verkopen.

Tuurlijk is dat een ”als” situatie, maar mocht Dzudzak 20 mil. opleveren dan moet dit haalbaar zijn, en nog wat over om de te korten op te vullen.
Reacties zijn welcome :D

Veldhuizen
Manolev
Marcelo
Bouma
Pieters
Hutchinson
Vormer
Toornstra
Labyad
Toivonen
Lens
18 mei 2011 om 13:04

Zoet wordt verhuurt aan Willem 2 naar alle verwachting en Sinouh is aangetrokken als tweede doelman. Daarbij heeft PSV niet bepaald geld over op dit moment dus veel investeringen hoeven we niet te verwachten mits er niemand verkocht wordt.

18 mei 2011 om 13:21

Een nog verdedigender tactiek dan onze vriend Rutten .
Toornstra heeft een paar aardige wedstrijden gespeeld maar lang niet goed genoeg voor PSV , hetzelfde geld voor Vormer.

Ik zou als ik PSV was het geld wat ze aan hem verdienen in de kas stoppen aangezien het financieel nou niet echt goed gaat.

18 mei 2011 om 13:24

Ik heb een budget probleem :P moet toch wat uit de hoge hoed-toveren
Wil best paar spelers van feyenoord erbij hebben, maar vrees dat ze niet snel die overstap zouden maken in deze situatie.
Tuurlijk moet er geld in de kas gestopet worden, maar ben er ook wel van overtuigd dat psv op iedere linie iemand gaat halen (misschien op de keeper positie na)

18 mei 2011 om 13:09

Centrale verdediging: uiterst zwak, middenveld: veel te licht, helemaal als je Europa in gaat.

Ik vind jouw voorstel om Velthuizen te halen en Isaksson te verkopen wel een prima idee.

18 mei 2011 om 13:26

Heb je misschien suggesties wie erbij zouden kunnen voor verdediging en middenveld?
Die haalbaar kunnen zijn?
Vondt het ook een vrij zwak middenveld/ verdediging, maar heb er niet echt iemand voor in mijn hoofd wie een versterking zou zijn.
Iemand van de belofte door schuiven en bouma als mentor voor die-gene ?

18 mei 2011 om 13:54

Middenveld: Schaars, ziet een topclub wel zitten. Ik weet alleen niet hoeveel AZ nog voor hem wilt vangen. Verdediging: Wuijtens van Utrecht. Maar nu vraag je mij lukraak namen te noemen, zonder dat ik het transferbudget weet natuurlijk

PSV zal hem wel moeten verkopen willen ze hun EV nog een beetje opkrikken. Als dit allemaal klopt dan is dit toch gewoon geweldig nieuws voor Psv. Deze gasten zullen zeker wel meer geld neerleggen dan een Engelse of Spaanse subtopper zou doen.

Gisteren zei hij nog dat hij weg wilde om zijn nivo op te krikken.
Dan moet je daar niet zijn volgens mij.

18 mei 2011 om 13:01

Was ook het eerste wat ik dacht. Maar veel sporters zien sportieve verbetering als volgt: meer geld = sportieve verbetering.

Jammer dat er niks over een bedrag staat. Hoop echt dat PSV de hoofdprijs voor hem vraagt. Niet weer zo'n fout maken zoals bij andere transfers waar ze spelers voor niks lieten gaan.

Daar gaan we dus ook helaas niks meer van horen.. Spelers die naar zulke clubs gaan verwateren 9 van de 10 keer erg zonde. Als je ziet wat hij allemaal kan had ik toch wel gehoopt dat hij bij een club als sevilla of villareal aan de bak kon.

haha als iemand denkt dat mavolev of engelaar nu nog verkocht kunnen worden hahaaha daar krijg je geld bij

Ik had dit totaal niet verwacht, aangezien hij gister zei dat hij zich door wou ontwikkelen.ben wel blij met het nieuws aangezien ze veel geld hebben kan psv er een mooie bedrag voor vragen. Psv moet haar poot stijf houden en zich niet laten afbluffen. Misschien kan psv meteen engelaar bij doen? Als een vriendelijk cadeautje.

Deze voorzitter lijkt minder bloed aan z'n handen te hebben dan die van Terek Grozny. Toch opvallend dat als er geld in het spel is humane principes snel overboord worden gegooid. Of zou het onwetendheid zijn?

Ik weet nie tof mensen het in de gaten hebben, maar dit is bepaald geen feit... Eerder een gerucht. Ik zie hem echt niet naar Rusland gaan. Deze jongen gaat niet voor geld maar voor voetbal en ambitie. Anders had hij niet bijgetekend. Hij kan ongetwijfeld zo naar een topper of hoge subtopper in Engeland, Spanje of Italie...

Bovendien, hoeveel spelers worden wel niet met clubs als deze in verband gebracht.. Als al die geruchten waar zouden zijn dan heeft Anzhi na de zomer waarschijnlijk een selectie van 121 spelers.

mooi nieuws voor psv dit!
jammer als hij zou vertrekken, maar hier kan psv wel veel geld uit halen.
als psv slim is hangen ze gewoon een kaartje van 30 mil om zijn nek en anders niet!

Dzsudzsak is een geweldige speler, maar heeft te weinig constant niveau. Dzsudzsak is toch wel één van de beste spelers van Psv, dat zegt dan helaas weer meer over PSV dan over Dzsudzsak. Overigens denk ik dat PSV Dzsudzsak moet verkopen en Mertens halen.

Ik vind het enorm jammer dat Dzsudzsák vertrekt naar Rusland! Hij kan prima mee bij een subtopper in Spanje en zou daar zich nog verder kunnen ontwikkelen ipv het geld te krijgen in Rusland.. Ik hoop dat hij niet te lang in Rusland blijft hangen en vanuit daar naar een topclub gaat in Europa. Voor Psv is het wel mooi dat een club zich meld uit Rusland, betekend dat ze er goed geld voor kunnen vangen zie destijds bijv. Honda van Vvv.

Eerlijk gezegd vind ik zo'n club het best bij hem passen. In Engeland en Spanje zie ik hem bij voorbaat niet passen. Dan blijfen over Italie en Duitsland, maar ook dar geld dat de toppers niet geintereseert zijn. Dan kan hij kiezen tussen een club als Frankfurt/sampdoria of Russland. Dan is de keuze voor hem denk ik snel gemaakt. Hij kan in Rusland veel meer verdienen. Vergeet niet dat dat gebied in Rusland best wel mooi is. Het is heel populair onder Russische vakantiegangers.

30 mil? Nou als hij nou heel t seizoen goed had gespeeld konden ze hem misschien voor 10 - 15 mil verkopen. Voor een Eredivisie speler betalen ze niet altijd hoge prijzen!! Nadeel van balasz is dat hij geen kracht heeft en het zwaar zou krijgen. Ze mogen blij wezen als ze ca 13 mil kunnen vangen voor hem.

Schone halen! Die Ibrahim de kans geven en een goeie spits halen.. Misschien Ruud ?

18 mei 2011 om 13:56

Helemaal eens met jou bedrag, Dszudzak is een van de beste voetballers van de eredivisie, maar ik vind hem echt te wisselvallig en sommige wedstrijden was hij gewoon totaal onzichtbaar. Iedereen die roept om een bedrag van 20 miljoen is gewoon niet realistisch.

Dzsudzsak is een geweldige speler, maar heeft te weinig constant niveau. Dzsudzsak is toch wel één van de beste spelers van Psv, dat zegt dan helaas weer meer over PSV dan over Dzsudzsak. Overigens denk ik dat PSV er goed aan heeft gedaan om Dzsudzsak te verkopen, kortom hoop ik dat ze Mertens als de ideale vervanger halen.

Ik weet niet of ik dit moet geloven! Ik dacht dat onze Balasz een echte carrieretijger was maar valt dus vies tegen als je naar een middenmotor uit Rusland verhuisd, het gaat hem dus grotendeels om de centen. Maar met pijn in mijn hart zeg ik, ga! Zeer waarschijnlijk leggen zij een lekker bod op tafel dat PSV goed kan gebruiken.. en ben nu eerlijk, in belangrijke wedstrijden stond hij er gewoon niet. Toch heeft hij ons vaak over de streep getrokken, maar dat was wanneer we het thuis weer aan het verneuken waren tegen de kleine ploegen. Hij is niet constant genoeg en dus ook nog niet rijp voor de top!

Kunnen we Theo daar niet ook naartoe sturen... heeft Anzhi Makhachkala een champions-leuague waardige linkerkant met Roberto Carlos, Janssen en Dzsudzsak

Voor Dzsudzsak natuurlijk een geweldige stap en een hele nieuwe uitdaging. Ik denk dat hij als kleine jongen (voordat hij na Eindhoven kwam) zich meerdere malen heeft rotgefantaseerd hoe het toch zou zijn om voor deze club uit te komen. Mooi natuurlijk dat zo'n fantasie dan ook werkelijkheid word.

18 mei 2011 om 13:25

Wel jammer dat deze club niet Europees speelt komend seizoen, sta je dan met al je vedetten.

Prescies eerst maar eens zien dan geloven,zou wel heel sneu zijn als we ruiz,dzsudzsak,affelay,suarez allemaal in 1 seizoen verliezen dit waren toch de smaakmakers van de ED. Als psv er niks voor terugkoop zijn ze denk ik op voorhand als geen titelkandidaat.ajax lijkt tot nu toe al een streepje voor te hebben.zal me niks verbazen als clubs als utrecht en vitesse zich gaan melden in de strijd om de landstitel BTW hoe betrouwbaar is dat sportblad? ken m namelijk niet

18 mei 2011 om 13:31

Tuurlijk zou het dood-zonda zijn mochten de smaakmakers verdwijnen uit onze competitie.
Enigste voordeel ervan is dat er weer nieuwe zullen opstaan, is gewoon het balletje wat altijd zal blijven rollen.
Maar zonder dat is het zeker en vast.

Als dat echt zo is dan vind ik het een rare stap voor Dzsudzsák. De beste speler van Hongarije en één van de meest getalenteerde vleugelaanvallers van Europa die naar Russchische subtopper gaat. Jammer voor het voetbal. Hoop wel dat als deze deal doorgaat dat Psv er een flinke slag uit slaat en dat ze een behoorlijke geldsom aan hem overhouden. Dat zal ook wel want deze club hoeft niet op de kleintjes te letten.

Wel een verlies voor Psv! Ik ben benieuwd hoe ze dit willen opvangen. Het seizoen is pas afgelopen, maar het ziet er niet al te best uit tot zo ver.

Als dit zo is zien of horen we nooit meer wat van hem. Ik zou het zelf, als ik in één of andere droomwereld terecht zou komen, nooit doen. Wachten op een ambitieuze subtopper of een echte topper is in mijn ogen veel slimmer. Dit zou echt een stap zijn voor het geld, niet dat ik hem daarom minder vind, maar carierre technisch is dit echt een waardeloze move.

Als hij wacht op een West-europese top ploeg kan hij meer verdienen aangezien er dan nog lucratieve transfers in het verschiet liggen, wat weer tekengeld en salarisverhoging inhoud. Hier verdient hij dat in drie jaar om daarna bij een waardeloze ploeg verder te kunnen voor een laag salaris.

Dan had hij beter naar Fenerbahce kunnen vertrekken... het zou dan een sportieve vooruitgang zijn, maar ook zou hij CL spelen.

Het is erg met het Nederlanse voetbal. Wanneer spelers op de top van hun carriëre een Russische club prefereren boven Psv. Dat die weg wil oke, maar dan zal hij toch als een club als Dortmund, Bayern Atletico ofzo gaan. Dit snap ik niet echt.

ja natuurlijk, Dzsudzsák zegt eerst weg te willen om zich verder te ontwikkelen en dan gaat hij naar de Russische competitie, dan kun je net zo goed bij PSV blijven maarja.

het lijkt me voor PSV wel fijn als deze club bijvoorbeeld 20 miljoen wil neerleggen voor Balasz maar dan moet PSV wel eens eindelijk een goede verkoop techniek hanteren, namelijk die van Ajax:

- belachelijk veel vragen ( bijvoorbeeld 30 miljoen )
- wachten op een tegenbod ( 15 miljoen )
- iets zakken ( 25 miljoen )
- akkoord gaan bij een bedrag van minimaal 20 miljoen

voor 20 miljoen kun je dan spelers proberen aan te trekken van een lijstje:

Schöne
Janssen
Roorda
Van Wolfswinkel
Elia
Schaars
Van Nistelrooy

vergeef me als ik belangrijke namen ben vergeten
vergeef me als er namen bij staan die in jou ogen absoluut niet bij PSV horen/passe/kunnen etc etc

18 mei 2011 om 13:59

ik ben het wel met je verkoop techniek eens, maar ze moeten niemand halen, dat ze maar wat geld inversteren in de jeugdopleiding en wat schulden afbetalen.
Bij jong PSV lopen een aantal talenten rond die de kans moeten krijgen!

Ik zeg: duren jongens verkopen en de jeugd een kans geven

18 mei 2011 om 14:17

ben ik het helemaal mee eens, de jeugd moet inderdaad maar eens de kans krijgen.

18 mei 2011 om 16:34

En wat als dat verkeerd uitpakt? Krijg je dan een gevalletje Feyenoord? PSV heeft een negatief eigen vermogen las ik ergens. Dan zijn er twee mogelijkheden.
1, Je gaat al je grote spelers verkopen. Dan komt er weer geld vrij voor de afbetaling van schulden, maar je selectie wordt kwalitatief minder. ( bijv. Toivonen, Dzsudzsak, Engelaar, isaksson en bouma verkopen ofzo.) Je kan je jeugd een kans geven, maar als PSV dan het volgende seizoen 5de of lager wordt ( kijk maar bij Feyenoord, te veel jeugd ) Want Ajax en Twente zijn dan sowieso beter dan een jeugdig psv dan kan PSV fluiten naar de CL, en wordt het wederom de europa league spelen (als ze zich daar voor weten te plaatsen)
2, Je gaat juist meer kopen, je selectie versterken zodat je binnen een jaar weer aan de top bent. Al lijkt dit mij niet de juiste manier, aangezien dit verkeerd kan uitpakken.
Kortom PSV moet offers brengen, of risico's nemen.

18 mei 2011 om 14:06

Leuk bedacht hoor al die spelers, maar denk nou eens even verder dan je neus lang is. Psv heeft een enorm verlies geleden, mocht de het tot een transfer komen dan zal een groot gedeelte van de opbrengst gebruikt worden om de gaten op te vullen en om het verlies te dekken.

Spelers als Elia en Van Wolfswinkel zijn dan al bij voorbaat niet haalbaar meer. Van Wolfswinkel zal niet voor minder dan 6 miljoen vertrekken en Elia zal ook ergens tussen de 7 en 10 miljoen moeten kosten. Elia zal overigens aan belangstelling geen gebrek hebben mocht hij willen vertrekken, denk dus dat hij geen trek heeft om terug te keren naar de eredivisie.

Bij Van Nistelrooij twijfel ik er overigens aan of hij binnen zijn houdbaarsheid datum terug wil keren, er was voldoende interesse uit de PL en ook verschillende oliebaronnen willen hun knip wel voor hem trekken.

19 mei 2011 om 00:03

Daarbij komt ook nog het feit dat die paar spelers meer dan 10 miljoen euro per jaar aan salaris kosten.

18 mei 2011 om 14:15

Ik denk dat psv balasz gaat verkopen rond de 13 miljoen!

Elia is gewoonweg niet haalbaar vanwege de salaris eisen.
V.wolfswinkel vind ik niet echt een geweldige spits.
Roorda vind ik wel een hele goiede speler.
Schaars die moet psv als eerste halen naar mijn mening.hele goede middenvelder.
Ben bang dat RvN Niet gaat komen, hij had aangegevn naar een sterkte competitie te willen.
Schone vind ik een geweldige middenvelder,hoop alleen dat hij haalbaar is.
Janssen komt echter niet want bij ajax kan je CL spelen.

Denk tussen de 15 en 20 miljoen....

- contract tot 2015
- hongaars international
- 16 doelpunten en 13 assists

Mensen die roepen dat psv blij moet zijn met 8 miljoen snappen er niks van!

18 mei 2011 om 14:35

Thijs sleger meld op twitter dat
balasz rond 8 miljoen waard is!

Heeft europees + nationaal niet veel gepresteerd

PSV in gesprek met Assaide
Balasz heeft al persoonlijk akkoord!

18 mei 2011 om 18:00

Dzsudzsák heeft Europees en nationaal wel degelijk gepresteerd, alleen wel allemaal in eigen huis. Tegen Ajax speelde hij vorig jaar de pannen van het dak en hij scoorde tegen teams als Sampdoria (toen nog mét Pazzini en Cassano), Hsv, Benfica en Lille, wat toch niet de minste teams zijn (en al helemaal vergeleken met Anzhi Makhackala)!

Ik ben het wel met de verkooptechniek van ergens hierboven eens:
- Eerst flink te hoog gaan zitten
- Wachten op tegenbod
- Iets zakken in de prijs
- Genoegen nemen met iets in het midden
Want ik denk dat we het er allemaal over eens zijn dat 8 miljoen te weinig is voor een speler van het kaliber-dzsudzsák, tussen de 10-15 moet toch zeker mogelijk zijn!

Mooier kan toch niet ? Voor PSV dan. Gewoon het topbedrag vragen voor Balasz en cashen, daarna kan je genoeg andere spelers halen.

18 mei 2011 om 14:12

Mee eens. PSV verkoopt spelers altijd voor een te laag bedrag. Met Balasz kun je eindelijk cashen, dus doen!

PSV moet wel het geld gebruiken om nieuwe spelers te kunnen kopen en niet het tekort stoppen.

18 mei 2011 om 14:26

Inderdaad mooi voor Psv, kunnen nu een goede prijs vragen.

Maar investeren in nieuwe spelers ben ik niet met je eens. Eerst financieel gezond worden (mbv deze transfer) en dan vanuit daar doorselecteren in de selectie.
Anders loop je financieel altijd achter de feiten aan.

Nu zal je rustig weer aan een toekomstig elftal kunnen bouwen.

18 mei 2011 om 14:35

Volgens Thijs Slegers op Twitter, is PSV in onderhandeling met Heerenveen voor Assaidi!

18 mei 2011 om 15:08

PSV gaat ongeveer 10 miljoen vragen voor Balasz.. Slechte zet, alweer!! Zeker 5 miljoen meer vragen. Dat kan wel bij dat soort clubs!

Dzsudzsák is zo goed als rond, bedragen tussen de 8 en 10 miljoen euro. Psv is nu in gesprek met Assaidi. (bron clubwatcher VI Thijs Slegers)

Mooi toch voor die jongen , in Rusland is hij bij z'n beste vriend Lazovic, speelt op redelijk niveau met een paar uitschieters zoals Zenit . Cska, en Spartak. Verder heeft hij een riant salaris, goed klimaat in Machalka.

Verder word ik ook ziek van de reacties hier over uitwedstrijden, Gijpie lult weer eens wat en iedereen papegaait hem na. Toch spreken de cijfers tegen 10 van de 17 goals in uitwedstrijden ondanks de defensievere speelstijl is dit toch knap.

8-10 miljoen vind ik iets te weinig, zou tog richting 12-13 denken. Maarja Assaidi vind ik ook iets te kort nog komen op dit moment. Als hij de waardevolste speler van de eredivisie moet opvolgen weet ik het ook niet, maar met een goede spits kan dit goed uitpakken.

Ik hoop echt dat de moraalridders nu hun mond kunnen houden met dat hij kiest voor het geld.
Iedereen zou in zijn plaats het zelfde doen.
Carriere, carriere, je koopt er je villa niet mee.

Nou als we het allemaal ff anders bekijken; Hulk was ook voor zijn tijd dat hij naar een Japanse club ging vlammend. Maar nog erg jong.
Het was gewoon een even weg en m'n carrière opnieuw beginnen fase en daar laten zien wat ik kan als Braziliaan zijnde tussen al die Japanners. En het valt op als er een Braziliaan tussen zit die goed kan voetballen ( met alle respect voor de Japanse grootheden ). En nu heeft hij een prima Tijs achter de rug bij Porto en kan hij naar talloze grote clubs.
Misschien is het toch wel het zelfde verhaal als wat balasz misschien wilt? Maar zoals ik al eerder zei 10-15 mil is de prijs wat hij op dit moment waard is ookal werden ze kampioen.

Zonde, Zonde, Zonde!
Waarom, Waarom, Waarom?
Misschien hebben we nu Assaidi maar dit is echt slecht om Dzsudzsák te verkopen!
Minimaal 30 miljoen voor deze fantastische voetballer.
Een van de betere bij Psv.

18 mei 2011 om 15:25

Beetje realistisch blijven. Beter nu verkopen voor een 15 miljoen dan over 2 jaar voor niks weg laten gaan. Hijzelf heeft er volgens mij ook geen zin meer in om bij PSV te blijven.

die gaat weer weg voor 10 miljoen.hij is het dubbele waard.lekker weer voor weinig verkopen.de beste speler weg.volgend jaar word een ramp seizoen

Ik vind het een domme beslissing als je ooit naar zo een club wilt, moet je dat aan het eind van je carriere doen. Hij wou toch naar spanje of engeland nou dan moet je daarheen gaan. Hij doet het alleen voor het geld.

Pfff..
Als hij 1 jaartje door blijft spelen bij PSV kan hij volgend jaar naar betere clubs.
wat een geldjagerr.

Hopen dat Assaidi naar PSV Komt

Nou als hij er zelf voor kiest en dat Anzhi geeft lekker veel geld dan zou ik hem gelijk verkopen hoor.

Dzsudzák is een oetlul.naar de club van Roberto Carlos, hij kan beter naar Cska moskou,zenit,spartak of Rubin Kazan voetballen.

Maar bij PSV hebben ze stront in hun ogen. Investeer in jeugd of je krijgt het verhaal zoals Feyenoord.
Feyenoord heeft goed toekomst kwa jeugd.

10 miljoen is belachelijk, vinden ze zelfs in het buitenland...

http://www.transfermarkt.co.uk/en/balazs-dzsudzsak...

PSV doet er goed aan om hem voor niet minder dan 15 miljoen te verkopen. Die Russische club heeft toch geld zat. 10 miljoen is te weinig.

Jammer wel voor de Nederlandse competitie, want ik zie hem wel als een van de buitenlandse smaakmakers in Nederland.

18 mei 2011 om 16:28

Dus omdat een club geld genoeg heeft moet je maar meer vragen dat de speler daadwerkelijk waard is?
Als ze bij Ajax 12/15 Miljoen vragen voor van der wiel dan loopt iedereen te roepen dat ajax niet zoeveel kan vragen.
Maar Chelsea etc hebben ook geld zat.

18 mei 2011 om 16:32

en als ze bij VVV 10 miljoen vragen voor Boymans....

Wat probeer je aan te tonen met de prijs van VD Wiel. Ze zijn totaal niet te vergelijken. VD Wiel is een verdediger en zit in een vormdipje. Balasz is een aanvaller en heeft net een uiterst productief seizoen achter de rug!

18 mei 2011 om 16:32

Maar ik vind Dzsudszak ook meer waard dan 10 miljoen. Ik vind hem wel rond de 14,15 miljoen waard. Dus ik zou sowieso hoog inzetten bij eventuele onderhandelingen als je toch weet dat die club veel geld heeft. Dan zullen ze over een miljoentje meer of minder niet wakker liggen.

18 mei 2011 om 16:34

Ik ben het er ook mee eens dat Ajax 12-15 miljoen vraagt voor Van der Wiel. Ik ben dus niet een van de personen die roepen dat Ajax niet zoveel kan vragen.

Buitenlandse clubs hebben geld zat vergeleken met Nederlandse clubs. De salarissen die wij in Nederland kunnen betalen, zijn niks vergeleken met salarissen in het buitenland. Daarom ben ik het er altijd mee eens als Nederlandse clubs (welke club dan ook) de hoofdprijs vragen aan buitenlandse clubs.

PSV moet natuurlijk (mits Dzsudzák weg gaat) wel de hoofd prijs voor hem vragen. Een geweldige speler ( vind hem zelfs de beste van de eredivisie). Ik hoop dat er voor hem een mooie club staat te wachten in Engeland of Spanje. Zie hem daar wel slagen.

Dan ben je (op Theo Janssen na) de beste speler van de Eredivisie en wat doe je? Ja gaat naar Rusland en dan nog wel naar Anzhi Makhachkala. Nogal jammer dat hij dat doet, als hij het daadwerkelijk doet natuurlijk. Maar het zal wel een club met veel geld zijn, dus als hij 2 jaar daar speelt zal hij wel een gouden creditcard hebben. Mooie speler, die Dzsudzák, jammer voor PSV dat hij weggaat.

18 mei 2011 om 16:39

Ja, het is ook wel weer begrijpelijk. Als je die salarisstrook ziet, ben je al gauw van mening vernanderd

Maar het begint mode te worden inderdaad. Oudere spelers gaan niet meer naar Qatar maar naar Rusland. Kijk van oosterse spelers als Kubik en Dzsudzsák snap ik het nog wel, maar ik verwacht niet dat Verhoek en Nijland daar heen gaan. Van Bulykin kan je het nog wel verwachten.
Maar zonde is het wel, het is een verbetering voor de Eredivisie, en ook een leuke speler voor de Europa League.

Lekker laten gaan die Dzsudzsák, vang je weer geld in moeilijke financiële tijden, haal je een goedkopere vervanger, weer iemand die kaarten pakt weg, salarisuitgaven weer verminderd.
Die Dzsudzsák is ook niet serieus te nemen, want eerst wilde hij vertrekken, toch verlengd, weer gebleven...

Assaidi zou een goede vervanger wezen voor Psv, maar dat kost ook weer veel geld. Een type Narsingh hebben ze al ( Lens ), dus Assaidi, Tadic of Verhoek zouden goede vervangers wezen.

Je kan ook veel geld besparen en gewoon Labyad of Nijland daar neerzetten.

18 mei 2011 om 17:14

Labyad zou ik sowieso opstellen. Gedreven mannetje.

Ik denk dat de verkoop van Dzsudzsák noodzakelijk is voor PSV om voor die plek en andere plekken op het veld te versterken.

Psv moet nu gewoon flink cashen 20 miljoen vragen 15 krijgen.

Gewoon verkopen die jongen, hij kan een goede speler zijn maar is vaak te wisselvallig. Ook tegen de betere tegenstanders laat hij het vaak afweten. Balasz verkopen en dan Tadic halen van Groningen, maak je winst en heb je in mijn ogen een in potentiële betere speler voor terug.

Laat maar lekker gaan, een speler zonder enkele motivatie en een enorme berg aan salariskosten. Een miljoen of 20 zou geweldig zijn, want je kan aan een Russische club elk bedrag vragen, uiteindelijk zullen ze toch meer gaan bieden.

Hopelijk kan PSV Assaidi halen, een deel wat ze kregen voor Dzsudzsák dan.

Dit lijkt me echt heel sterk. Als het zo is, Doei, 20 miljoen, daarvoor assaidi halen.

Zou niet echt logisch zijn als Dzsudzsák echt daarheen zou gaan. Kna hij niet eens Champions League spelen, Europa League weet ik zo niet. Hij gaf zelf aan graag naar Egeland of Spanje te willen en om nu te zeggen dat Anzhi Makhachkala een stap vooruit is, nou dat betwijfel ik. Ik moet eerlijk zeggen, voor vandaag had ik nog nooit gehoord van deze club, nu ben ik ook niet zo bijzonder erg bezig met de Rusische competitie, maar ik ben er ook niet helemaal onbekend mee. Als hij echt daar heen gaat is en enkel en alleen om het geld, dat zou ik zonde vinden. Het is een goeie speler die wel naar een betere club kan dan daar in Rusland. Maar misschien onderschat ik de kwaliteiten van Anzhi Makhachkala ook wel en zijn ze verschrikkelijk goed. En achja, PSV kan het geld ook wel gebruiken, maar ik zie toch liever dat hij blijft.

PSV zal de gemis van Dzsudzsák achteraf wel merken als hij vertrekt. Dzsudzsák is gewoon de beste speler van PSV en als hij vertrekt zullen de Eindhovenaren volgend seizoen zijn effectiviteit wel missen denk ik. Maar daarnaast gun ik Dzsudzsák ook wel een mooie stap naar het buitenland, maar het Russische competitie met alle respect is absoluut niks voor hem.

Dzsudsak zal wel graag naar engeland willen maar daar ze betalen geen transfer sommen zoals ze in rusland willen uitgeven,voor psv een probleem want dzsudsak zal wel een van duurste spelers op de loonlijst zijn en is het eerder niet van hij mag weg maar moet weg ondanks dat het beste speler van psv is ,erg zorgelijk.

Jongens kijk eens naar de namen die er spelen of ze willen halen. Die russische club wil doorstoten naar de top! zoals Rubin/ st petersburg. Van die clubs kun je niet volhouden dat er alleen spelers zijn die voor het geld gekozen hebben. de teams verslaan elke NL club (en ja, ik weet dan Twente gewonnen heeft! maar Hoe!!!)

Dzsudsak weg lijkt een groot probleem in eerste instantie, maar eerder zijn Romario, Ronaldo, Nilis, v Nistelrooy ik kan zo nog doorblijven gaan, ook vertrokken. Is PSV er het jaar erop echt zwakker van geworden? Er is altijd een volgende ster. Dat ze proberen Park weer te halen van Manu (met Hiddink aan het roer lukt dit wel)

Dagestan ....hij zal er altijd wel van hebben gedroomd om daar ooit te mogen spelen.als dit gerucht waar is dan zou ik als psv zijnde een vraagprijs van 15 miljoen aan vast hangen .
Wat een farce!!!doorontwikkelen ...in zijn portemonnee zeker!!

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren