Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Tien trainers kiezen voor FC Twente, drietal voor Ajax, Bosz denkt PSV

Laatste update:

Volgens tien van de vijftien trainers in de Eredivisie, die zelf geen landskampioen meer kunnen worden, prolongeert FC Twente de titel in Nederland. Drie oefenmeesters kozen voor Ajax, terwijl één het op PSV hield. Gertjan Verbeek (AZ) wilde geen partij kiezen. “Het is een tombola dit seizoen, daar is geen zinnig woord over te zeggen. En een voorkeur heb ik eveneens niet.”

/

Mario Been (Feyenoord), Wiljan Vloet (NEC), Wil Boessen (VVV-Venlo) verklaarden in het onderzoek van Voetbal International niet alleen welke kampioen ze verwachten, maar ook op wie ze hopen: FC Twente. John van den Brom (ADO Den Haag) en Pieter Huistra (FC Groningen) hopen door hun verleden in Amsterdam op Ajax.

Veel trainers denken dat Ajax zondag punten laat liggen bij SC Heerenveen. Dat zou betekenen, uitgaande van een overwinning van Twente op Willem II en van PSV op Vitesse, dat de titelstrijd in Amsterdam beslist wordt. Wint Ajax, dan kan PSV nog op doelsaldo kampioen worden. Dat is de verwachting van Heracles Almelo-coach Peter Bosz.

De landstitel gaat naar:

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Dan hoop ik dat Peter Bosz gelijk krijgt, ook al denk ik dat zelf niet meer.

Had wel iets meer Ajax verwacht eerlijk gezegd. Vertrouwen in FC Twente is blijkbaar groot.

29 april 2011 om 16:00

Ach ze mogen wel denken dat Twente het zal zijn maar 3 mensen hebben het maar bij het juise eind! haha

29 april 2011 om 16:02

Waarom vinden mensen Ajacieden zo arrogant?? het is me nog steeds een raadsel..
Heb jij het antwoord voor mij superjood5?

29 april 2011 om 16:03

Omdat Ajacieden de meeste prijzen in Nederland te pakken hebben gehad, de meeste allure hebben van alle clubs, internationaal het best aangeschreven staat, en ook voor de mindere goden uit de eigen opleiding nog een forse vergoeding krijgt omdat die spelers simpelweg bij Ajax wegkomt....

Misschien daarom?

29 april 2011 om 16:06

Waarom worden Ajacieden als arrogant beschouwd als ze vertrouwen hebben in hun eigen club en waarom zijn Twente supporters niet arrogant als ze vertrouwen hebben in hun eigen club?

29 april 2011 om 16:08

Ik als Twentesupporter verwacht ook dat Ajax er mee aan de haal gaat.
Wanneer Ajax bij Heerenveen niet verliest verwacht ik dat Ajax thuis gaat winnen van Twente. Helaas...

Twente laat vaak (onnodig) punten liggen in Amsterdam. Vooral vorig seizoen, Twente kreeg in de eerste helft geloof wel 4 100% kansen. Uiteindelijk scoor De Zeeuw met een ''lucky'' schot van net buiten de 16.
Daarna liep Ajax uit naar 3-0.

Ik hoop dat ik ongelijk heb en Ajax uit bij Heerenveen verliest en Twente thuis wint van Willem II.

29 april 2011 om 16:10

Haha lekker hypocriet hengelo, heb je de vele 'vertrouwen' berichtjes van de twentenaren niet gelezen dan? Maar dan heet het vertrouwen en geen arrogantie.. Wel een lijn trekken aub!

29 april 2011 om 16:13

Aanpassing:

Laat ze in amsterdam arrogant doen, als ze daar zin in hebben, dan moeten ze dat lekker doen.

Over 2 duels weten we wie de kampioen is en zien we of de reden tot arrogantie terecht is.

Ik zet mijn geld in op Twente, waarom? Omdat ik verwacht dat Twente ook tegen ajax minimaal een punt pakt

29 april 2011 om 16:22

Ik heb zeker vertrouwen in Fc Twente.
We zijn immers ook kampioen van Nederland!
Maar om er nou meteen van uit te gaan dat ajax kampioen word terwijl ze 2e staan 2 wedstrijden voor het einde.
En de nummer 1 gewoon een goede ploeg is, nee dat vertrouwen heb ik niet.
Maar goed ik wacht al 7 jaar op die 3e ster daar in amsterdam.
Misschien dat al die prijzen allure geld en internationaal het best aangeschreven staat toch niet meer zo bijzonder is voor de spelers van Fctwente.
Vorig jaar was ajax ook veel beter en twente kon niet met de druk omgaan.
Daarom werd twente ook kampioen.
op succes van de vorige eeuw kan je niet altijd blijven teren.
Geen woorden maar daden!

29 april 2011 om 16:22

@analyse

Koekoek, word een wakker uit het jaar 1995!

De Laatste keer dat ik het checkte, betaald ajax juist een forse vergoeding aan de mindere goden, ipv dat ze betaald worden (A)

29 april 2011 om 16:27

ho ho Punati, hoe durf jij jongens als oleguer en atouba mindere goden te noemen?
pas op dat je niet te brutaal word tegen de amsterdammers! want dat vinden ze heel gemeen hoor

29 april 2011 om 17:22

Ik ben het antwoord! Nee, Ik weet niet wat jij arrogant vind maar ik zit vol vertrouwen dat Ajax de 30e Titel gaat pakket en als mensen dat arrogantie vinden moeten jullie het zelf weten maar ik respecteer jullie mening! Zie jullie op P1!

29 april 2011 om 18:42

Tuurlijk krijg je hier een compliment voor
Dit jaar is Twente er van overtuigd dat het zeker zo sterk is als Ajax. Ajax was vorig jaar op het eind een voetbalmachine die zeer goed draaide. Nu staat er een minder kwalitatief Ajax dat ook al tegen mindere ploegen dan Twente thuis heeft verloren. Twente zal standhouden op basis van kwaliteit!

29 april 2011 om 19:08

@ Superjood5 Ik ben het helemaal eens met je, maar tegenwoordig als we al zeggen dat Christian Eriksen een betere middenvelder is dan Toivonen, zijn wij arrogant.
We geven gewoon onze mening en hebben veel vertrouwen in ons team. Ik heb ook der best genoeg van, Twente is echt geen modale club meer, jullie stralen ook best genoeg arrogantie uit. Hebben een gestoorde trainer, die zichzelf niet kan controleren, en spelers die niet echt de titel rolmodel verdienen.

Overigens denk ik dat mensen te gemakkelijk uit gaan van punten verlies van Ajax tegen Heerenveen. Ik vind het het zelfde scenario als Ado Twente van vorige vrijdag, waar meeste mensen punten verlies hadden verwacht van de tukkers, maar die wonnen ook met veel moeite.
Heerenveen's beste speler doet niet mee: Oussama Assaidi, en het hele team wordt geleid door zijn geniale voetbal ingevingen, en ik denk dat dit ook anders is. Frank De Boer, heeft in dit soort positites zelf gevoetbald, en ik denk dat jongens zoals Jan Vertonghen, Kenneth Vermeer, Demy De Zeeuw, en Siem De Jong op het veld wel een mentaal verschil kunnen maken, Ajax heeft de titel in eigen handen, dat is 7 jaar lang niet meer gebeurt, ik met mijn zogenaamde Amsterdamse arrogantie zeg gewoon dat Ajax met 3-0, of 3-1 afrekent van Heerenveen, en dan 2 weken later in de Arena Twente verslaat.

OP Naar DE 3DE Ster
Afca4life

29 april 2011 om 20:03

Waarom vinden wij jullie calimero's in de provincie? Heb jij het antwoord hengelo? (kleine tip: zij zijn groot en wij in de provincie zijn klein)

29 april 2011 om 21:57

Haha idd, ze moeten eigenlijk de eerste reactie nog eens checken, daar hoor je niemand over.

On:
Ik hoop natuurlijk dat die 3 het goed hebben maar ik moet Ajax eerst nog maar eens zien winnen in Heerenveen, mochten we daar winnen, heb ik wel het idee dat we kampioen hebben omdat de kampioenswedstrijd dan thuis wordt gespeeld, dus dan zou het wel goed moeten komen.

30 april 2011 om 02:06

Ik vind dat je een leuk stuk schrijft en je menig goed omschrijft.ondanks dat ik er anders over denk. Maar dat ter zijde.
Wat ik steeds zie (en scroll maar een naar beneden) is dat door sommige mensen steeds wordt afgesloten met zinnen zoals:
''op naar de derde ster. Ajax4 life''
''de titel is van Ajax''
''ajax Kampioenen''
''wij zijn de beste''
enz...
Ik vind het erg jammer. En ik zie het steeds vaker voorkomen.misschien gebeurde het aljaren, maar de laatste tijd valt het mij pas echt op.

ot: Ik denk ook dat Ajax 2 punten laat liggen bij Heerenveen. Het is natuurlijk niet ineens dat Ajax met 11 tegen 10 staat nu Assaidi er niet is. Ze beginnen gewoon met een gelijk aantal. Assaidi was ook afhankelijk van zijn medespelers. En Twente wint thuis van Willem ll. Als willem ll nou een thuiswedstrijd had gehad dan gaf ik ze nog een kans op gelijk spel, maar uit zie ik dat niet gebeuren. IIG succes aankomende zondag

Dat is ook het meest logische denk ik dat FC Twente kampioen wordt. Ze zullen wel van Willem II winnen en Ajax gaat denk ik punten laten liggen bij Heerenveen. En in de Arena zal het dan misschien al beslist zijn. Ik denk dat je PSV wel kan afschrijven. Laatste speeldag Groningen-uit zie ik ze ook puntverlies leiden.

29 april 2011 om 16:02

Maar waarom gaat Ajax punten laten liggen bij Heerenveen? Iedereen zegt dat Ajax punten gaat laten liggen, maar waarom dan? Niemand die het onderbouwd of onderbouwen kan...

Jij wel?

29 april 2011 om 16:30

Ik denk omdat Ajax tegen NEC en Excelsior gewoon heeele matige partijen speelde. Het won maar het had ook anders kunnen zijn, vooral tegen Nec. Ajax moet ook nog eens uit bij heerenveen, dat maakt het lastiger. En in Friesland gaan ze ook gewoon voor de volle winst. Ik denk gelijkspel, beide ploegen spelen gewoon niet erg goed. Heerenveen heeft minder kwaliteit maar heeft het thuisvoordeel.

29 april 2011 om 16:38

Heerenveen thuis is zwakker als uit. Ze hebben thuis, van de laatste zes wedstrijden er 1 gewonnen, 1 gelijkgespeeld en de rest verloren, en speelden in alle wedstrijden vol op de aanval.

Een degelijke keeper hebben ze niet, een pruts verdediging, een middenveld die als een kaarten huis ineenvalt wanneer er ook maar 1 speler verkeerd gepositioneerd staat. Alleen de aanval van Heerenveen is er een om te duchten...

Ik denk gewoon dat Ajax de volle drie pakt tegen Heerenveen...

29 april 2011 om 16:56

Omdat Ajax in de voorgaande wedstrijden tegen NEC en Excelsior verdedigend heel kwetsbaar was en uit die duels met al het geluk van de wereld daar 6 punten uit heeft gehaald. Ik denk niet dat dat geluk eeuwig stand houdt.

29 april 2011 om 17:10

Excelsior is wat dat betreft voor alle titelkandidaten in de voorgaande jaren een gevaarlijke tegenstander geweest, dus daar had ik wel verwacht dat ze het moeilijk zouden krijgen. Tegen NEC uit is het altijd moeilijk geweest voor Ajax...

Dus nogmaals, een degelijke keeper hebben ze niet, een pruts verdediging en een middenveld die als een kaarten huis ineenvalt wanneer er ook maar 1 speler verkeerd gepositioneerd staat hebben ze wel. Alleen de aanval van Heerenveen is er een om te duchten...

29 april 2011 om 18:02

Nee niet iedereen zegt dat Ajax punten laat liggen in Heerenveen.
Dat wil jij doen geloven dat iedereen dat zegt, maar dit is beslist niet zo
Ajax heeft net zo veel kans als Twente
Dus je moet je eigen reactie eerst eens onderbouwen
En niet altijd net doen of iedereen alleen maar tegen Ajax is zoals jij dat graag wilt.

29 april 2011 om 18:27

Van mij hoeft echt niet iedereen tegen Ajax te zijn hoor. Wat ik gewoon niet snap is waarom vrijwel iedereen denkt dat Ajax punten gaat laten liggen in Heerenveen. Daar vraag ik een onderbouwing op.

Ik heb trouwens al tweemaal onderbouwd waarom ik denk dat Ajax hier géén punten gaat laten liggen...

29 april 2011 om 19:31

Waarom ik denk dat Ajax punten gaat liggen:

1. Ik denk dat Heerenveen net zo'n wedstrijd als tegen Fc-twente gaan spelen, dan is Ajax kansloos.

2. Ajax heeft het vrijwel altijd moeilijk in Heerenveen.

3. Heerenveen speelt nergens meer om, dus kunnen ze hun laatste thuis-wedstrijd het publiek nog een laatste keer dit seizoen vermaken!

29 april 2011 om 16:06

Ik snap niet waarom iedereen denkt dat ajax punten gaat verspelen bij heerenveen. Heerenveen draait echt niet zo goed hoor. De afgelopen 8 wedstrijden werd er bijvoorbeeld thuis verloren van excelsior en feyenoord. verloren ze van willem 2 en kwamen ze tegen vitesse en vvv ook niet verder dan een gelijkspel.

Ze hadden tijdje terug nog minste punten gehaald na de winterstop.

Daarnaast is assaidi geschorst.

Zeg niet dat ajax hier sowieso gaat winnen. Maar schat de kans toch wel groter in dat ajax hier 3 punten pakt

29 april 2011 om 16:15

Omdat elke club Ajax haat en de volle 100 procent geven als ze tegen Ajax voetballen. En Ajax heeft het altijd moeilijk tegen subtoppers zoals Heerenveen,groningen etc

29 april 2011 om 17:31

Ik vind plek 11 niet echt sub top meer.. Daarnaast zijn ze zo goed als afgeschreven voor europees voetbal

Eindstand 1: psv 2: twente 3: ajax
Daar durf ik geld op te zetten, PSV is heel goed met druk en Twente is laatste tijd niet om aan te zien evenals Ajax dat op geluk wedstrijden wint.

29 april 2011 om 16:02

Dat PSV uitstekend met de druk om kan gaan is de laatste weken wel gebleken inderdaad.....daarbij komt dat het voetbal van PSV op dit moment misschien nog wel slechter is dan dat van Twente en Ajax.

29 april 2011 om 16:03

PSV is goed met druk?? Dat hebben we de laatste wedstrijd tegen Feijenoord wel gezien. Ik zou je philips bril maar eens afzetten want je post raakt kant noch wal.

Je hoort de klok luiden maar hebt geen idee waar de klepel hangt.

29 april 2011 om 16:07

Feyenoord heeft de grootste stadion van Nederland en heeft misschien wel de grootste aaanhang in Nederland dus ik beschouw ze als een topclub en dat PSV verliest van een Feyenoord dat op volle toeren draait is niet goed maar het is niet zo dramatisch. En ja PSV is goed met druk, de kampioenschap van 2007 is een voorbeeld daarvan.

29 april 2011 om 16:15

Fout! Feyenoord heeft de trouwste en meest enthousiaste publiek van Nederland, maar niet de grootste aanhang. En daarnaast heeft Feyenoord niet het grootste stadion, wel de mooiste btw. En van de kampioensploeg van PSV in 2007 lopen er nog veel rond? Volgens mij niet en zoals iedereen altijd zegt 'behaalde resulaten in het verleden zijn geen garantie voor de toekomst'.

29 april 2011 om 17:14

Amazigh101:
vraag 1) Wie van de ploeg van 2007 is er nu ook nog bij?
vraag 2) Is een lucky overwinning tegen Willem2, Heereveen getuige van goed omgaan met druk?
vraag 3) Vond je echt, met alle respect, dat Feyenoord goed speelde tegen Psv?
vraag 4) Wie mist PSV ook alweer komende week tegen een vitesse dat op volle toeren draait (in ieder geval redelijk voetbalt net als Feyenoord)?

Ik geef ajax nog steeds de beste papieren. Ajax zal nu alles op alles zetten en vanaf minuut 1 vol voor de winst gaan in Heereveen. Als dit gaat lukken, wat ik met het ontbreken van Asaidi, zie gebeuren gaat Ajax het kampioenschap en de derde ster in eigen huis niet weggeven denk ik. Kan bijna niet met de 12e man die er dan heeeeeeeeeeel massaal achter zal staan, hoe goed Twente dan ook uit de bus komt die dag.

29 april 2011 om 18:35

En het vorig seizoen is daar weer een slecht voorbeeld van. PSV haakte als eerste af; bullshit dus..

29 april 2011 om 18:48

En vorig jaar dan, waar was het goed zijn met druk toen dan, scheid toch uit met je lulverhaal. Psv is helemaaal niet goed met druk. En dat gaan ze dit jaar weer laten zien.

29 april 2011 om 16:10

Psv is goed met druk ? Dat hebben we zondag gezien...

En iets minder relevant... maar volgens heeft psv de laatste 5 jaar 2 of 3 keer een voorsprong van minimaal 8 punten weggegeven! In 2007 kwam het op doelsaldo nog goed...

Vorig jaar gaven ze het weg ten opzichte van ajax.. en ging de CL aan de neus voorbij...

En ik kan het fout hebben maar was er in 2008 of 2009 ook al niet zoiets ?

29 april 2011 om 17:04

Toen ging het zelfs letterlijk 'aan de neus voorbij'

Drama vorig jaar ja, dit jaar verwacht ik geen titel maar wel CL, dat hoop ik tenminste.

29 april 2011 om 17:28

Ik durf er wel geld op te zetten dat dat niet de eindstand word!

29 april 2011 om 17:34

Als je daar je geld op durft te zetten zou ik zeker doen. Denk dat je een erg hoge quotering zal krijgen!

Bosz is een goede kerel. Het is wel flauw van Verbeek dat hij niemand wou kiezen. Hij moet altijd weer zo'n uitzondering zijn. Maar ik had al wel verwacht dat de meesten FC Twente verwachten

Natuurlijk wordt Twente kampioen, die pakken 6 punten in laatste 2 duels

29 april 2011 om 16:04

nu ga je me na zeggen? wat kunnen Feyenoorders uit zichzelf?

29 april 2011 om 16:07

Huh nazeggen? Wat bedoel je?

maar twente krijgt het ook moeilijk tegen willen2. die hebben nog maar drie puntjes achterstand op VVV en die moeten tegen Rotterdam zondag. dus willen2 kan van die onderste plaats vandaan komen door te stunten tegen twente. en die wedstrijd tegen AZ zal ze best wel wat vertrouwen hebben gegeven. er valt gewoon niks over tezeggen wat er zondag gaat gebeuren. ik denk dat we niet van het beeldscherm te krijgen zullen zijn Zondag.!!!

29 april 2011 om 16:06

Als Twente niet van Willem II wint dan verdien je de titel ook niet en dat zeg ik als Twente supporter. Mag gewoon geen probleem zijn hoe gedreven die gasten uit Tilburg ook zijn.

30 april 2011 om 02:23

Willem ll in ''uit'' wedstrijden!
1 punt bij Roda, 1 bij Vvv, 1 bij Excelcior!
En jij denkt dat ze een puntje afsnoepen bij het volwassen Twente.

Gertjan Verbeek moest weer eens opvallen door geen partij te kiezen...
En dat woord ''tombola'', kom op zeg,je hoeft geen moeilijke woorden te gebruiken om simpel je mening te geven over wie je denkt en hoopt dat lands kampioen wordt...

Overigens statistisch gezien natuurlijk wel duidelijk dat grotendeels voor Twente en Ajax kiezen. Toch hoop ik natuurlijk ook dat Bosz gelijk heeft,maar we moeten er niet teveel rekening mee houden als PSV supporters.

De kans dat PSV nog kampioen is echt klein maar dan ook echt heel klein..! Twente moet dan verliezen van Ajax en dan Ajax moet dit weekend punten laten liggen en dan maken ze kans op het kampioenschap nou ik denk dat gewoon dat Twente van Willem 2 wint en dan is een gelijkspel in de Arena al genoeg! Dus ik geeft Twente gewoon de meeste kans

29 april 2011 om 16:09

Uhm nee? Als Twente gelijkspeelt tegen Willem 2 en Ajax verliest van Heerenveen(grote kans) dan zal PSV bijna zeker kampioen worden omdat Ajax vrijwel zeker van Twente gaat winnen in Amsterdam.

29 april 2011 om 16:11

Wie zegt dat psv in de euroborg gaat winnen dan ?? Dat moet ik ook eerst zien dan geloven...

zie ik je nog schrijven ook dat Willem 2 Twente gelijk wordt.. (grote kans) ... Haha... heb je je tattoo al gezet ofzow... psv kampioen 2011 ???

29 april 2011 om 16:20

Als Willem 2 een blok zet net zoals tegen PSV in Eindhoven dan is de kans groot ja.

29 april 2011 om 16:26

Nou nou nou. Grote kans dat Ajax verliest, doe normaal joh. Dat je het hoopt prima, maar de kans is niet groot. Een makkelijke wedstrijd is het niet, maar dat is wat anders.

29 april 2011 om 16:28

In wat voor wereld leef jij? De kans Groot dat Twente punten verspeelt aan Willem 2?? Op wat baseer je dat? De geweldige resultaten van Willem 2 dit seizoen? Of het Centrale blok van Willem 2 wat nauwelijks tegendoelpunten heeft gekregen? Er moet een wonder gebeuren voor Willem 2 om punten te halen bij Twente.

29 april 2011 om 16:40

Kom op kerel wees nu eens reeel. De kans groot dat Willem II wint is groot als ze een blok zetten!!!

Ik snap best wel dat je het hoopt maar nu met droge ogen beweren dat Willem II punten gaat pakken gaat te ver.

29 april 2011 om 16:49

Als ,als als ...ja maar psv moet zelf ook maar eerst zien te winnen van vitesse ,dat zal moeilijk genoeg worden amazigh

29 april 2011 om 16:49

dit is pure eindhovense arrogantie. denken dat ze de komende 2 wedstrijden al gewonnen hebben.

29 april 2011 om 16:53

Ik volg jou niet meer. je hebt vertrouwen dat Ajax van een subtopper verliest maar van kampioens kandidaat nr1 wint. Logisch, is je achternaam misschien Nep-cruijff? Dit is hoop dat je uitspreekt. en btw, als ajax verliest van H'veenm en ze het in eigen hand hebben dan geven ze titel liever aan Twente dan aan Psv.

29 april 2011 om 17:06

amsterdamse arrogantie, al aan het begin zeggen dat je kampioen wordt

29 april 2011 om 17:18

Amazigh:

Kun jij mij uitleggen hoe jij met deze post je andere post kunt plaatsen... of verander je nogal eens van mening??? Wanneer ajax wint van Twente... verliest van Heereveen en twente speelt gelijk tegen Willem2 dan heeft ajax 1 punt meer dan Twente en zou de eindstand 1.psv, 2. Ajax, 3. Twente moeten zijn..... blijf aub consequent in je reactie's.

29 april 2011 om 18:44

Het belang van Twente is nu groter dan destijds voor PSV om van Willem II te winnen. Als Twente vol erop gaat heeft Willem II geen schijn maar dan ook geen schijn van kans.

30 april 2011 om 12:19

Haha ja, tegen Feyenoord zette Willem 2 ook al zo'n mooi blok.. Je kan wel met 11 spelers willen verdedigen, maar met de 11 spelers van Willem 2 heeft dat bar weinig zin hoor.

Peter Bosz is wel duidelijk de slimste misschien iemand om volgend seizoen Rutten op te volgen,haha

Wie is die 3e die denkt dat ajax kampioen wordt dan ? Ron Jans zeker :D haha....

het zou het meest logisch zijn als dat de trainer van Willem 2 is ?!!

Misschien kunnen ze het ook al aan Rutten vragen!

29 april 2011 om 16:28

Du Chatinier, Huistra en Karelse denken dat Ajax kampioen word.

29 april 2011 om 16:41

okey, dank je... dat is op zijn minst wel vreemd te noemen... want als je trainer van Willem 2 bent, ga je toch niet zeggen dat je denkt dat Twente kampioen wordt!

Ja, natuurlijk weet je dat het moeilijk is om uit bij twente te winnen, maar als je je spelers met een goed gevoel het veld in wil sturen, moet je niet zeggen dat ze kampioen worden!

Als trainer ga je er van uit dat je wint... ook al is het met geluk of wat dan ook! In dat geval is de kans aanwezig dat Twente voor aanvang van de laatste speeldag gewoon 3e staat! Mja het is mogelijk.. dat twente als ze zondag verliezen nog wel kampioen oworden!

29 april 2011 om 16:39

de derde is Michel preud'domme zelf

Bij Been zit het uitslag van in Oktober tegen PSV denk ik nog steeds in zijn geheugen vast.

29 april 2011 om 16:28

Of hij is reeel

@ Amazigh101

Kampioenschap van 2007 is alweer een paar jaar terug. Statistieken bieden geen garanties voor de toekomst. En daarnaast heeft Ajax het grootste stadion van Nederland en ook de grootste aanhang van Nederland dus ken je feiten eerst voordat je wat gaat posten. Het huidige Psv kan nog veel leren van het Psv van toen wat betreft tactiek en omgaan met druk.

Weten we dus gelijk dat 11 trainers ernaast zitten en 3 het goed hebben. Wat is het leven toch simpel. Gelukkig moeten we die trainers vandaag de dag niet al te serieus nemen wat betreft voorspellingen. Als je soms hoort wat die voor en na een wedstrijd eruit gooien moet je toch heel hard lachen soms. Ik zie het allemaal positief tegemoet in ieder geval.

29 april 2011 om 18:46

Nee, ze moeten allemaal bij jou in de leer; zet je oogkleppen eens af man!
Je zou mogen willen dat je voetbal knowhow in de buurt zou komen van al deze trainers.

FC Twente gelijkspeelt tegen Willem Ii.
Ajax verliest van Heerenveen.
PSV wint van Vitesse.

Ajax wint van FC Twente.
PSV wint tegen FC Groningen.

Hoop dat dit gebeurt.

29 april 2011 om 16:36

Je bent voor psv en dan hoop je hierop? Heel vreemd, want dan is Ajax kampioen.

29 april 2011 om 16:53

ik hoop ook dat dit gebeurd. dan gaan in amsterdam alle ajacieden helemaal los! waaronder ik...

29 april 2011 om 20:14

Foutje, kijk nog eens.

30 april 2011 om 02:21

Lekker makkelijk, eerst je reactie aanpassen en dan iemand proberen te corrigeren (Y)

Ik hoop ook dat ajax het wordt, en ze gaan zeker geen punten verliezen bij Heerenveen, want tegen 'mijn' VVV speelde ze ook belabberd voetbal en hadden ze nog geluk met één punt

Het zou toch een godsschande zijn als Psv, dat dit seizoen drie keer van FC Twente verloor (incl. beker) en niet van Ajax won, met de titel aan de haal zou gaan. Ik ben weliswaar Feyenoord fan en hoop op Twente. Maar als dat niet gebeurt dan maar Ajax. Ik krijg alle nachtmerries van het idee dat PSV kampioen gaat worden. Brrrr.

29 april 2011 om 16:38

Het gaat toch om het totaal aantal punten....
Ik ben het verder roerend met je eens.

29 april 2011 om 16:38

Het gaat toch om het totaal aantal punten....
Ik ben het verder roerend met je eens.

29 april 2011 om 17:08

Kampioen wordt je tegen de kleintjes

Jammer dat een viertal trainers het fouten hebben gegokt dan. We weten allemaal dat Twente gewoon op 15 Mei weer met de schaal in de handen staat, waarop we de volgende dag lekker weer feest kunnen vieren bij het Grolsch Veste vanwege de huldeging.

29 april 2011 om 16:43

Wat ik nou echt te komisch vind is dat hierboven een zelfde reactie staat van een ajax supporter die letterlijk hetzelfde zegt, die vervolgens door iedereen wordt aangevlogen van Amsterdamse arrogantie en dat Ajax supporters arrogant zijn. Vervolgens zet jij precies hetzelfde er neer en dit is blijkbaar niet arrogant?

Als iedereen nou is ophoud met mensen arrogant te noemen omdat ze zeggen dat hun eigen club kampioen wordt, dit lijkt me namelijk de normaalste zaak van de wereld dat je dat over je eigen club zegt.

Ik denk dat Ajax kampioen wordt omdat ik ten eerste denk dat Ajax de laatste wedstrijd als die beslissend is van Twente sowieso wint, mede door het thuisvoordeel. Ten tweede denk ik dat de kans net zo groot is dat Ajax punten laat liggen in Heerenveen (hebben amper nog thuis gewonnen dit seizoen) als dat Twente punten laat liggen tegen Willem II (vechten voor hun laatste kans). Daarbij is PSV wat mij betreft de favoriete outsider omdat Ajax en Twente op de laatste dag nog tegen elkaar moeten.

29 april 2011 om 16:47

Ik doe enkel de Ajacieden na. Vervelend is dat he? Als iemand anders van een andere club arrogant gedrag vertoond, weten jullie ook eens hoe het bij ons voelt als er weer een of andere Ajacied stoer komt doen en ff zegt dat ze gewoon kampioen worden, Expert4life is een geweldig voorbeeld daarvan.

29 april 2011 om 16:49

@ynwa_lfc de reactie van Forzatwente moet je ook niet serieus nemen, allemaal onnodige provocerende posts

29 april 2011 om 16:50

Waarom doe je ajacieden na? als je ze graag na wil doen moet je je naam veranderen in Forzaajax en lekker een ajax shirtje kopen

29 april 2011 om 17:04

@hengelo,

daar heb je gelijk in dat ik dat niet moet, maar het probleem is dat als één of twee Ajacieden dit hier roepen gelijk alle Ajax supporters arrogant zijn. Het zou beter zijn als we een keer stoppen met het generaliseren.

Elke club heeft waardeloze supporters die domme dingen doen of roepen, maar om nou gelijk alle supporters op één hoop te gooien lijkt me onzin. Ik bedoel jij wordt neem ik aan ook niet graag geassocieerd met Forzatwente.

29 april 2011 om 17:08

@hengelo, je begrijpt blijkbaar de verwijzing in de post van Forzatwente niet. Bovendien begin je zelf hierboven de boel op te jutten door het woord arrogantie weer te gebruiken. Doe dat dan lekker zelf niet, hoeft Forzatwente hier niet als surrogaatajacied op te treden, waarbij gelukkig lang niet alle Ajacieden zo zijn, maar de subtiele sneer naar Expert4life ontgaat mij zeer zeker niet

29 april 2011 om 17:16

Het gaat mij er om dat niemand zo arrogant doet.
Of een ajax twente of voor mijn part een veendam supporter het doet, het zal me worst wezen.
Tegenwoordig zijn mensen meer bezig met anti dit dan pro dat.
Op dit moment is twente de beste aangezien ze nummer 1 staan.
als ajax kampioen word is ajax de beste.
dus laten we allemaal de arrogantie bewaren voor 15 mei(of hopelijk 1 mei)
Helder?

Lijkt me absoluut geen ondenkbaar scenario dat allen op 71 punten eindigen en PSV dankzij de 10-0 zege op Feyenoord alsnog met de landstitel aan de haal gaat. Ajax morst 2 punten in Heerenveen en klopt vervolgens Twente voor plek 2. PSV de lachende derde.

Al hoop ik natuurlijk op Ajax :-)

29 april 2011 om 21:30

Moet PSV eerst maar eens zien te winnen van Vitesse en Groningen en dat gaat al lastig genoeg worden!

Wint Ajax zondag, dan staan we zeker met z'n allen op het Leidseplein 15 mei. Vd Laan kan wel zeggen dat er geen huldiging is in de stad, maar dat zullen we dan nog wel zien.

Een juichtoon davre langs de velden voor ons dierbaar rood en wit.

Er valt weinig van te zeggen, momenteel voetballen Twente, nóch Ajax, nóch PSV goed voetbal. Kijk naar het aantal punten, het is geen goed seizoen en je wint met weinig punten. Ik gok dat Twente het word, thuis tegen willemii moet geen probleem zijn. Ajax daarentegen heeft aan H'veen een lastige. Het laatste duel zal hem worden, en als Twente geen gekke dingen doet pakt het dit jaar ook de schaal..

29 april 2011 om 16:46

Dat dacht AZ ook, en Willem 2 vecht nu voor zijn laatste hoop.

Veel licht af van aankomend weekend, weet Ajax te winnen dan verwacht/hoop ik dat zij kampioen worden. Het is in ieder geval heerlijk spannend!

Komop Ajax!

iedereen die denkt dat ajax wint van heerenveen heeft meerdere 'thumbs down'. hoe komt het dat iedereen ajax zo haat? en over die arrogantie hoeven jullie niet te beginnen. is gewoon vertrouwen in je club, en ik denkt dat wij als ajacieden van onze club het kampioenschap mogen verwachten. dus waarom mogen wij dit niet zeggen en twente of psv wel?

en ik denk dat ajax bij heerenveel gaat winnen. en dat alles op de laatste wedstrijd in de arena aankomt. hier verwacht ik een gelijkspel, dus dan zal half nederland wel weer helemaal niets in amsterdam gaan zingen als het gebeurt.
dus al de anti ajacieden, druk maar op 'niet-waarderen'. succes in de kampioens/degradatie/playofssstrijd

als ajax dit weekend wint dan worden ze denk ik wel kampioen

kom op ajax

De titel ligt gewoon in handen van Meh. Als hij niet speelt denk ik dat Ajax wint van Heerenveen en ook van Twente omdat het veldspel gewoon vele malen beter is zonder hem. Als hij wel speelt dan ben ik bang dat we van Heerenveen verliezen.

Er is momenteel nog geen zak over te zeggen, aangezien alle scenario's even waarschijnlijk zijn: Ajax kan punten laten liggen in Heerenveen, maar kan er net zo goed winnen, PSV kan winnen in de Euroborg, mar kan er ook verliezen. Om nog maar te zwijgen over Ajax - Twente. Ajax en vooral Twente hebben momenteel het voordeel van meer punten, maar geloof me: na komend weekend is alles anders...

Heerenveen - Ajax: 2-0
PSV - Vitesse: 3-1
Twente - Willem II 2-1

Stand na 33 speelrondes:
1. Twente 33-71 ( 30)
2. PSV 33-68 ( 46)
3. Ajax 33-67 ( 37)

Groningen - PSV 1-2 (89' M. Berg 1-2)
Ajax - Twente 3-0

Stand na 34 speelrondes:
1. PSV 34-71 ( 47)
2. Twente 34-71 ( 27)
3. Ajax 34-70 ( 40)

29 april 2011 om 17:14

ik zou nog eens goed kijken naar je doelsaldo ,want daar klopt niets van...........het verschil voor aanvang is 5 doelpunten in t voordeel van psv ten opzichte van ajax.je laat ajax met 2-0 verliezen en psv met 3-1 winnen,dan wordt t verschil 9 doelpunten en geen 4 zoals jij aangeeft na speelronde 33.klopt wat ik zeg he?

30 april 2011 om 00:31

Het gaat om het idee Volgens mij klopt het nu wel!

Ik hoop dat t spannend wordt en dat Twente van willem 2 wint. Ajax 1 punt pakt tegen Heerenveen.
Psv beide wedstrijden wint en dat Ajax de laatste wedstrrijd van Twente wint.

Dit betekent met 3 ploegen op 71 punten en dan is t doelsaldo bepalend. Lijkt me leuk,jullie niet?

29 april 2011 om 19:26

Dan krijgt nederland een onwaardige kampioen..
Van de drie ploegen heeft psv het minst recht op de titel

30 april 2011 om 00:35

Inderdaad, PSV heeft met maar 10-0 van Feyenoord gewonnen en heeft vooral voor de winterstop helemaal niets gepresteeerd. Verder heeft PSV al zijn wedstrijden, in dat geval net als Ajax en Twente 21, met geluk en hulp van de scheidsrechter gewonnen!

Is het je te doen omdat PSV daadwerkelijk zo slecht presteert of omdat het PSV is? Volgens mij presteren we over het hele seizoen gezien geen zak minder dan jullie!

Momenteel heeft Twente de leiding.
Dus ook volledig in eigen hand en dus de beste papieren.

Winst tegen WII en minimaal gelijk tegen Ajax is sowiezo genoeg.
Mochten PSV en Ajax ook nog eens punten laten liggen wordt het nog een beter vooruitzicht, maar op eigen kracht moeten we het seizoen goed kunnen afsluiten.

Helaas voor PSV hebben deze enkel naar anderen te kijken, want die zijn volledig afhankelijk.
Dus sorry PSV supporters, ik zou zwijgen en hopen op een miracle. Of jullie geloven ook in Sinterklaas?

Ajax daarintegen kan het ons heel moeilijk maken. Al verwacht ik dat zij zondag niet 1,2,3 de puntjes uit Heerenveen meekrijgen. Desalniettemin zouden ze de kwaliteit daarvoor moeten hebben.

Zie uit naar de wedstrijden en ga genieten van de spanning.
En chauvinistisch als ik ben : denk dat Twente het toch echt gaat worden.

wij gaan voor een feest in eindhoven kom op psv

29 april 2011 om 19:03

Je mag de 3e plek best vieren hoor

ik zie psv niet 1 2 3 winnen van vitesse, dus die schakelen zichzelf uit
twente en ajax pakken de volle drie punten komend weekend..

Dan komt een vervelend tussendoortje, de bekerfinale, waar ik verwacht dat er op het randje gespeeld wordt en iemand een ander een kaart probeert aan te naaien, want bij rode kaart betekend dat die geschorst is voor laatste wedstrijd van het seizoen.

Dan hebben we de laatste wedstrijd in een kolkende arena, waar het denk ik lang 0-0 blijft, en dan staat elh op en maakt de winnende goal..

Zo zie ik het gebeuren

29 april 2011 om 22:14

ja heel logische, psv zie je niet 1 2 3 winnen van vitesse en dan zeg je die schakelen zichzelf uit, er bestaat toch nog altijd een verschil tussen niet 1 2 3 winnen en niet winnen, maar dat snap jij niet helemaal of wel?

Nog even over die zogenaamde behaalde prijzen van Ajax, dat was bijna allemaal voordat jullie allemaal voor Ajax werden Ik schat dat de meesten van jullie nu ongeveer 6 á 7 jaar voor Ajax zijn, tevens rond de datum dat ze voor t laatst kampioen worden. Toen werd er gekeken naar de huidige kampioen, en de prijzenkast van de betreffende club. Ajax had dus de grootste prijzenkast. Mijn schatting baseer ik toch op de gemiddelde leeftijd (meesten hier zullen zo rond de 15-18 zijn) en hier in mijn woonplaats (in het Noorden) is ook 90% Ajacied, beetje meeloperij zeg maar.

Opmerkelijk dat Bosz voor PSV kiest, 2 weken geleden won PSV met moeite van Heracles en Bosz kon ook wel duidelijk zien dat PSV 'niet om het kampioenschap speelt'.

Als mijn club het niet wordt, dan hoop ik dat Twente het wordt, maar ik ben bang dat Ajax er met de schaal vandoor gaat.

Van mijn kant krijg je zelden arrogantie te zien omdat ik het met een kritische bril bekijk, en ik ga liever niet op mijn bek dus succes allemaal in het slot van het seizoen! xD

fc twente tweemaal zullen zij de kampioene zijn

het zal ook geweldig zijn net als vorige jaar elke stadion die los barst met helemaal niets in amsterdam geweldig toch

maa denk wel dat ajax zondag wint ma in amsterdam gaat het mis ook geweldig

PSV heeft het niet in eigen hand maar de druk ligt duidelijk bij Ajax en Twente, En ja met alle respect maar Willemii zal toch minimaal 4 punten moeten halen om niet rechtstreeks te degraderen. Ajax krijgt het niet cadeau tegen Heerenveen en bij winst van PSV gaan we een leuk slottegemoet. Bij winst van AZ en ADO is Groningen uitgespeeld. Met andere woorden als Ajax dit weekend niet wint wordt Ajax zeker geen kampioen.

29 april 2011 om 22:17

wat een onzin eerst zeg je áls az en ado winnen is groningen uitgespeelt, en vervolgens zeg je met andere woorden als Ajax dit weekend niet wint wordt Ajax zeker geen kampioen. Totaal geen logische redenatie, omdat ten eerste Psv eerst nog tegen vitesse moet, en ten tweede moet ado tegen groningen dus dat is helemaal niet zo logisch dat ze dat wel even winnen.

30 april 2011 om 09:28

De enige zekerheid die er is dat als Twente en Ajax dit weekend winnen (ongeacht wat PSV doet) is dat PSV geen kampioen kan worden. En ja theoretisch kan Ajax kampioen worden, ook als ze dit weekend niet winnen.

Wat is logica (de bal is rond)
PSV - Vitesse
Heerenveen - Ajax
Ajax - Twente
ADO - Groningen
AZ - Graafschap

Voor mij is alleen Heerenveen Ajax twijfelachtig. De overige wedstrijden zijn voor de thuisverenigingen.

Ja je mag het onzin vinden, na het weekend weten we meer.

30 april 2011 om 09:45

Ik heb nooit gezegd dat het onzin is om dit te voorspellen, alleen om eerst te zeggen; bij winst van ado en az is groningen uitgespeeld, en dan daarna zomaar een conclusie te trekken, die mag je dan best even beargumenteren zoals je dat hier boven prima doet. en het woord zeker vind ik ook heel erg overtrokken in deze situatie.

Boessen, Vloet en Been, met alle respect, maar dat zijn ook de trainers waarin ik wel het minste vertrouwen heb in de eredivisie. Gevolgd door Peter Bosz. De grote kale leider van Utrecht daarna, maar die zal ook wel Twente hebben gezegd. Dus ach, waar hebben we het over?

drie maal is scheepsrecht

Vraag me af in hoeverre de Ado-supporters de hoop van hun trainer delen.

Nou als het PSV niet wordt, en dat denk ik, dan maar Ajax ik heb verder niks tegen FC twente maar de manier waarop ze vaak wonnen vond ik toch een beetje jammer en vaak onterecht in elk geval tegen Psv, ajax speelde vaak wel mooi en aanvallend voetbal en ik heb dan liever dat de ploeg met het mooiste voetbal kampioen wordt.

30 april 2011 om 00:16

Ben ik het zeker niet mee eens. Twente heeft vorig jaar een aantal keer door het oog van de naald gewonnen. Dit seizoen heeft Twente minstens zoveel punten onterecht verloren als gewonnen. In Eindhoven was inderdaad wel een onterechte overwinning. Het spel is doorgaans juist wel aantrekkelijk. In Nederland wordt -over het algemeen- het positiespel van Twente juist geroemd.

Ik snap wel dat John van den Brom hoopt dat Ajax kampioen wordt, want die gozer heeft daar een verleden gehad. Maar het is niet handig van John om dit te zeggen, want hij is erg populair in Den Haag en dat kan is flink verminderen na dit soort voorspellingen. Ik heb liever een 18e plek met Ado, dan dat Ajax kampioen wordt. Ik hoop dat Twente kampioen wordt, maar ik zie de Amsterdammers zeker winnen bij SC Heerenveen, ook doordat de Friezen sterspeler Assaidi missen.

30 april 2011 om 00:19

serieus? Jij degradeert liever met je eigen club, dan dat je Ajax kampioen ziet worden? Dus dit hele seizoen van Ado is voor jou niets waard als Ajax kampioen wordt? Ik weet niet of je het doorhebt, maar dat gaat eigenlijk best ver...

Volgens mij houdt geen enkele Psv-er hier rekening mee, maar als Ajax, PSV en Twente dit weekend alle 3 winnen, is PSV gewoon uitgeschakeld 1 ronde voor het einde ...

30 april 2011 om 00:20

Klopt, maar zijn ze wel rechtstreeks geplaatst voor de El!!!

De kans dat PSV het gaat worden is echt wel heel klein en vol met afhankelijkheden.

30 april 2011 om 00:40

Wij bekijken het van een andere kant: de kans dat we het worden is inderdaad niet bijster groot, maar de route naar een mogelijke eerste plaats lijkt toch erg rëeël, met een beetje vertrouwen in de eigen ploeg!

Speelronde 33
Ajax verliest bij Heerenveen, PSV (vitesse) en Twente (willem II) winnen

Speelronde 34
Ajax wint van Twente, PSV wint bij Groningen

Wat IK nou zo overdreven vind is dat iedereen doet alsof Heereveen de favoriet is! JA het is een lastige uitwedstrijd, maar Heereveen is nou ook weer geen astronomisch goede ploeg en Ajax blijft favoriet. Alleen al die keeper, Stuhr-ellegaard, daar gaat iedere bal die tussen de palen komt er in.

ik denk twente; dus maak je maar klaar voor gejuich door heel nederland als twente het ook wordt

ik denk dat Ajax de grootste kans heeft om kampioen te worden en daarna Psv, en nu zullen veel mensen denken waarom Twente niet, nou omdat ik gewoon niet kan inzien hoe Twente van Ajax kan winnen in de arena en ik denk dat Ajax die wedstrijd sowieso wint, en dan gaat hem allemaal om morgen, wat doet Ajax morgen ( ervan uitgaande dat PSV en Twente hun wedstrijden winnen ), als het punten verspeelt en wint van Twente hoeft PSV zijn wedstrijden maar te winnen en is kampioen.

volgens mij onderschat iedereen de kansen van PSV nog, maar aan de andere kant is dat logisch als je kijkt hoe ze voetballen de laatste weken.

30 april 2011 om 09:33

Tomba,

Je hebt helamaal gelijk, in een eerdere reactie heb ik aangegeven dat ADO van Groningen wint zodat Groningen is uitgespeeld want AZ zal wel van de Graafschap winnen. Bij winst van Ajax tegen Heerenveen wordt PSV geen kampioen.

30 april 2011 om 09:47

nee inderdaad, ik denk dat alle druk zondag ligt bij Ajax, want als zij winnen zijn ze kampioen ( in mijn ogen ), verspelen ze punten is PSV kampioen ( in mijn ogen )

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren