Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

'Manchester City overweegt om Suárez al in de winter op te halen'

Laatste update:
/

Manchester City overweegt om werk te maken van de komst van Luis Suárez. De Engelsen hebben in eerste instantie een andere aanvaller op de korrel (naar verluidt Edin Dzeko van VfL Wolfsburg) maar wanneer hij niet haalbaar blijkt te zijn, willen The Citizens Suárez ophalen. Dat beweert Voetbal International.

Een anonieme tipgever meldde het praatprogramma dat City al in een vergevorderd stadium zou zitten met de Uruguayaan. Wanneer Ajax uitgeschakeld zou worden in de Champions League zouden de Engelsen Suárez al in de winter willen halen; overleven de Amsterdammers de groepsfase, dan zou de aanvaller na dit seizoen de overstap maken. Over een transferbedrag wordt niet gesproken.

Deze berichtgeving bleek echter wat voorbarig te zijn: Suárez blijkt tweede keus te zijn bij City, dat in eerste instantie wil proberen om een andere aanvaller aan te trekken. Het is niet bekend hoe de aanvoerder van Ajax zelf over een transfer naar City denkt; zijn werkgever kan het geld van een miljoenentransfer in ieder geval goed gebruiken.

Manchester City zou een goede club zijn voor Luis Suárez

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Leuk dat geld voor Ajaz, maar wil Suarez dit wel?
Kan me dat niet voorstellen, die wil naar een topclub (met historie). Niet naar een bij een gekocht team wat als los zand aan elkaar hangt.
Suarez gaat niet (alleen) voor het geld maar ook mede voor het voetbal dacht ik...

18 oktober 2010 om 21:50

Manchester City speelt dit seizoen goed en staat keurig 2e. Manu en Arsenal draaien wat minder bijvoorbeeld. Hij kan net zo goed naar City gaan dan naar Manu of Arsenal in Engeland. De selectie van City doet niet onder voor deze twee clubs. Financieel lijkt City ook het gunstigste.

Ik denk niet dat Real en Barca op Suarez zitten te wachten. Hij komt voor die clubs net tekort en daar hebben ze betere spelers op zijn positie. Misschien kan hij wel naar een Italiaanse club, maar ik denk dat hij liever naar Spanje of Engeland wil.

Verder hoef je Johan Derksen niet na te praten. Los zand? Kijk je wel eens wedstrijden van City? Ik wel en zie dat deze spelers echt wel een team vormen. Ze zijn hecht en werken voor elkaar. Vorig seizoen was City nog zoekende, maar nu is het een team. Ze zijn ook een titelkandidaat dit seizoen.

18 oktober 2010 om 22:03

Goed spelen? Dan heb jij zeker een aantal wedstrijden niet bekeken?
Mancini is een slechte coach, speelt te verdedigend en er wordt alleen gewonnen door Man City omdat er goede individuele kwaliteiten zijn. Als je die selectie ziet, dat is gewoon niet normaal hoe hoog niveau, maar Mancini maakt er gewoon een potje van.

Er moet snel een andere coach komen, anders zullen ze nooit kampioen worden. Alhoewel dat ook wel weer goed is, houd Mancini maar lekker!

18 oktober 2010 om 22:24

Zo wint Chelsea toch ook al langer dan een jaar haar wedstrijden? En wat is de overeenkomst met City? Juist, de Italiaanse coaches... Wenger probeert het tegendeel te bewijzen door attractief voetbal te spelen, maar in het Engelse krachtvoetbal komt het toch vaak aan op individuele klasse van bepalende spelers. Als Drogba bij Chelsea niet speelt zijn er nog genoeg alternatieven, maar bij de de andere clubs ligt dit al wat anders, alhoewel ik hiermee Arsenal en Manchester United toch wel tekort doe (maar neem als voorbeeld Tottenham met V/d Vaart, en zonder V/d Vaart deze jaargang).

18 oktober 2010 om 23:14

De feiten zijn dat jullie onderons staan en wij boven jullie. Het is misschien te verdedigend wat Mancini doet maar het werkt. Zaterdag zullen we zien of City afstand neemt van je teampje of dat Arsenal dichterbij komt.

18 oktober 2010 om 23:44

lol fcdennis @ Teampje jij durft wel als we de prijzenkast erbij gaan pakken zal je wel snel wijzen wie het ''teampje'' is. Suarez gaat zoiezo niet vetrekken naar city in de winterstop daar is het te vroeg voor. Ik vind city echt heel dom handelen hoeveel spitsen hebben ze daar al lopen verpieteren, maarja dat krijg je ervan als je een rijke sjeik krijgt he. Suarez moet gewoon rustig afwachten wat er in de zomer gebeurd. Denk wel dat er betere clubs zullen melden dat man city. Ps ben het eens met harold wat speelt city wagelijk voetbal het is dat ze tevez hebben die met ze individuele kwaliteiten wedstrijden beslist. Zo speler is suarez ook dus wie weet past hij wel bij man city.

19 oktober 2010 om 03:53

is verdedigend opereren ook niet gewoon een tacktiek? dat het leuk is om naar te kijken is een ander verhaal... Maar efficient kan het zeker zijn, en de prestatie is waar het om gaat. Tot zover heeft manchester city bewezen dat met de huidige tacktiek ze toch mee kunnen doen met de top van engeland.

19 oktober 2010 om 12:14

Als hij 200.000 pond per week kan verdienen bij Manc, zegt Luis echt niet, nee dank je, de historie is niet geweldig, ik bedank. Ik dacht van niet. Het is zijn werk. Hij voetbalt niet voor de lol bij apenkuttenveen 2e elftal.

dat gaat dan een duur grapje worden voor man city, als ajax suarez laat gaan natuurlijk. en als hij dat wil natuurlijk..

18 oktober 2010 om 22:00

Hele kleine kans dat Suarez daarheen wil. HIj wil alleen weg voor een echte topclub (barca is zijn droomclub, real of arsenal ofzo) en echt niet naar man city. Daarvoor weet hij dat hij het veel te goed heeft bij Ajax, en hij is slim genoeg om voor man city niet weg te gaan. 0% kans dat hij naar man city gaat!

18 oktober 2010 om 23:21

Ja ik denk ook dat hij daar niet heen wil. Jammer voor Ajax... bij City is namelijk het grote geld te halen want daar kijken ze niet op een paar miljoen. Daar kun je makkelijk 10 miljoen meer vangen dan bij andere clubs in Europa.... geld dat Ajax zeer goed kan gebruiken. Maar ik gun Suárez zijn transfer naar een Spaanse topclub, daarvoor heeft hij ons namelijk al genoeg gegeven en mensen die alles overhebben voor hun club gun je dan ook de volgende stap van harte.

19 oktober 2010 om 00:17

Het is toch wel goed als Man City alvast de marktwaarde opdrijft?

Wat moet City toch met al die aanvallers.
Daarbij maakt suarez geen kans met spitsen als Tevez, Adebayor, Balloteli. En spelers daaromheen zoals Silva, Milner en Johnson.

Poen zat hebben ze daar,gewoon 35 miljoen vragen dan kan je er gewoon 25 voor vangen en anders niet.

Niet echte de absolute top en dat zou ik als ik Suarez was wel willen.

Maar mochten ze hem willen hebben dan zal Ajax zeker 30 mil vragen al vind ik 40 mil meer op zijn plaats!

18 oktober 2010 om 22:04

40 mil? sorry maar ik vreet mijn schoen, mijn laptop en zelfs mijn eigen hond op als er 40 miljoen betaald word voor suarez? dat kan toch niet man. echte toppers die het al bij een grote club geflikt hebben kosten maar zelden zoveel geld. en wil jij zeggen dat een prima speler in een Mickey mouse competitie 40 miljoen kan opbrengen, ajax kan vragen wat ze willen maar 25 mil is denk ik toch echt het hoogst haalbare.

18 oktober 2010 om 22:09

En daarom ging Huntelaar ook weg voor 27 miljoen terwijl hij ouder was, nog maar een 1jarig contract had en minder belangrijk was voor Ajax. Met andere woorden 3 argumenten waarom Suarez zeker meer dan 27 miljoen op moet gaan brengen.

18 oktober 2010 om 22:10

Hoezo zou je geen 40 mil voor Suarez betalen? Hij is veruit de beste (veld)speler van Ajax en bovendien ook nog eens de aanvoerder. Daarnaast is er bij Ajax ook geen noodzaak om hem te verkopen en als Man C komt moet je sowieso hoog vragen want die zijn nog zo gek om dat te betalen ook.

Ik zie Suarez hier trouwens niet heen gaan, Man C is geen club waar hij graag voor wil spelen lijkt mij zo ...

18 oktober 2010 om 22:23

maar jij gaat mij toch niet wijsmaken dat suarez 40 mil waard is? dan zijn de eredivisie spelers toch erg aant stijgen? ze vragen bijvoorbeeld voor luis fabiao 15/20 mil. suarez het dubbele om zijn leeftijd?

18 oktober 2010 om 22:26

Toendertijd had Real Madrid een Heel ander beleid, de directie bepaalde de aankopen en dat is nu sinds Mourinho ook over... Beetje appels met peren vergelijken.

18 oktober 2010 om 23:16

Inderdaad. Voor 40miljoen haal je zelfs Rooney nog wel op. en Ibra was ook 25miljoen als Milan hem koopt. Dan heb je nog Robinho 27mil. Heb liever Ibra en Robson dan alleen Suarez.

19 oktober 2010 om 00:22

Ja maar Rooney moet je per jaar ook nog even een miljoen of 10, 12 betalen, net als Ibra en Robinho. Dat is bij Suarez natuurlijk heel anders!

19 oktober 2010 om 00:34

Bij city zal die ook tegen de 10 miljoen aan gaan strijken denk ik.

19 oktober 2010 om 00:41

@ Baggio

Blijf mij toch verbazen over veel mensen hier die nog steeds niet snappen hoe een transfersom tot stand komt. Naast kwaliteit heeft dit ook veel te maken met leeftijd (groeipotentie) en lopend contractduur.

Verschil is dus dat Luis Fabiano 29 jaar oud is en nog maar een 1 jarig contract had. HIj zit dus al op zijn top en zal niet meer beter worden en heeft nog een kort lopend contract waardoor het niet duur is om af te kopen daar waar Suarez nog maar ik geloof 22 is en nog 2,5 jaar contract heeft. Veel groeipotentie dus en een langlopend contract en daardoor dus duurder om af te kopen.

Daarbij vroegen ze helemaal geen 15 miljoen voor Fabiano want het bleek 22 te zijn en dat wilde Marseille niet betalen.

@ Fdennis

Rooney moet 110 miljoen kosten gozer . Daarbij Ibra ging voor dat bedrag weg met een aantal clausules... Alles bij elkaar opgeteld levert Ibra Barcelona zo'n 50 miljoen op. Denk je echt dat ze hem voor 70 miljoen gaan kopen van Inter en nog geen jaar later voor 25 miljoen zouden verkopen

19 oktober 2010 om 03:58

40 miljoen zeker veel geld... Suarez is een klasse speler en zeker niveau van David Silva.

19 oktober 2010 om 10:37

Ik ben het wel eens met de manier waarop jij zegt hoe een transfersom tot stand komt maar 40 miljoen voor Suarez is echt te veel het is leuk hoe hij elke week verdedigers in de Eredevisie t ekijk zet maar in de PL wil ik het mog wel eens zien tegen verdedigers van het kaliber Vidic, Alex, Terry Jagielka en Hangelan. Ook kan ik er met mijn verstand niet bij dat (als de transfersom die jij aangeeft zo tot stand komt) Fabregas volgens vele maar 45 miljoen moet kosten terwijl hij zeer bepaled is en in potentie de beste middenvelder van de wereld is en mischien zelfs al is en hij heeft nog een 4 jarig conract

19 oktober 2010 om 10:47

suarez legde anders ook nesta in de luren...op het wk heeft hij prima gepresteerd!
daarbij een speler is zoveel waard als de gek er voor geeft! of hij dat bedrag ook ook op gaat brengen voor de club is een 2e...

20 oktober 2010 om 18:34

Kleine correctie, Suarez is nu 23 jaar en word over 3 maanden 24.

Als je de titel wilt weggooien (remember transfer Sneijder naar Inter) en in de CL of Europa League een modderfiguur wilt slaan, dan moet je het vooral doen. Een ezel stoot zich hopelijk toch niet twee keer aan dezelfde steen.

18 oktober 2010 om 22:18

Hoe bedoel je precies? Je bedoelt toch zeker de transfer van Sneijder naar Real Madrid, niet Inter, of begrijp ik het nu verkeerd?

18 oktober 2010 om 22:27

Denk dat je het beide zou kunnen interpreteren haha .

18 oktober 2010 om 22:27

Destijds was de transfer van Sneijder dodelijk voro de titelrace van Ajax.
Wanneer Suarez nu wordt verkocht gebeurt hoogstwaarschijnlijk hetzelfde.

18 oktober 2010 om 22:29

Jawel, maar hij schrijft transfer naar Inter, terwijl hij toen naar Real Madrid ging..

18 oktober 2010 om 22:35

Ik bedoelde inderdaad Real, was even vergeten dat hij daar ook heeft gespeeld

18 oktober 2010 om 23:53

Ze hebben zich al 2x aan dezelfde steen gestoten, namelijk de transfer van Huntelaar die ons halverwege het seizoen ook het kampioenschap heeft gekost...

Suarez moet dit zelf niet willen. Hij moet begrijpen als hij daarnaar toe gaat dat hij teveel concurrentie heeft en niet de absolute ster van het team is. Van Ajax naar City lijkt me een mooie stap maar doordat er veel aanvallers zijn zou ik het niet doen. Suarez wacht denk ik op de absolute top die hij naar mijn mening niet kan halen. Dit is een mooie club.

19 oktober 2010 om 09:56

Als hij het niet moet willen vanwege de concurrentie, maar hij juist wil wachten op een absolute top club, snap ik het toch niet helemaal. Het lijkt mij dat als hij naar een club gaat waar hij zelf graag naar toe wil, dat hij daar dan zeker niet van een basisplaats kan uitgaan.
Ik denk dat het voor Suarez een goede stap is naar Engeland en als hij het zo goed doet daar als hier dan zal hij ook vast wel speeltijd afdwingen.

En ik weet 100 zeker dat dit niet waar is. Het is leuk Ajax in de mindere cijfers en dan dingen verzinnen. Ik weet gewoon dat dit niet waar is serieus. Als je nou is bekijkt wat voor spelers City heeft. Wat heb je dan aan Suarez die doet altijd maar wat. Dat kan bij Ajax misschien maar bij een City heb je ook nog een Tevez en Adebayor die het zelfde doet. Als Ajax 40 miljoen hier voor krijgt altijd accepteren. Alleen ben erg fan van Suarez maar je maakt me laatste plaatje niet af. Als jij naar City gaat alleen voor het geld. Moet je zelf weten jou gevoel jou ding, alleen al die mooie teksten die jij eerst zei over transfers. Is dit voor mij in 1 ding helemaal afgenomen.

Ik hoop als je vertrekt bij Ajax naar een mooie historische club met liefde en mooi voetbal. Niet naar een afschuwelijk club met alleen geld. En elk seizoen word voor 100 miljoen maar wat aan gekocht.

En als ze Suarez echt zo graag willen, en ze kunnen met hem en Ajax meeleven. Moeten ze ook zo groot zijn om in de zomer aan te kloppen.

18 oktober 2010 om 21:46

Als het inderdaad gebeurt dan kan Ajax denk ik zeker 40 miljoen vragen en flink cashen. Vooral omdat het een wintertransfer is kun je gelijk de prijs opkrikken.

18 oktober 2010 om 21:51

Denk jij dat Suarez voor zo ordinaire geld cash kiest? Dan zet hij zich hard voor schut voor het Ajax publiek, en tegen heel Nederland. Hoe vaak heeft hij wel niet gezegd dat hij niet naar een club gaat. Die alleen veel geld heeft waar geen mooi voetbal word gespeeld.

18 oktober 2010 om 22:06

Ik hoop als je vertrekt bij Ajax naar een mooie historische club met liefde en mooi voetbal. Niet naar een afschuwelijk club met alleen geld. En elk seizoen word voor 100 miljoen maar wat aan gekocht.

Ehm, een mooie historische club is Man City zeker al, dus ik weet niet wat je voor een onzin uitkraamt? Ja, het is flink verpest door die sjeik, daardoor is het een rotclub geworden met slechte supporters, maar het is eigenlijk de eerste club uit Manchester, meeste mensen die in Manchester wonen zijn voor City.
Ook wil City hem halen, je zegt nu al dat je Suarez gaat haten als ie vertrekt in de winterstop, maar daar is helemaal nog niet over gepraat?

18 oktober 2010 om 22:09

Het is allemaal nog niet zeker dat weet ik. Het zal gewoon een roddel wezen waarschijnlijk van de VI. Alleen City is zeker wel een mooie club als je in de geschiedenis bekijkt. Alleen het is wel in één klap weggewerkt door die te rijke Sjeik.

19 oktober 2010 om 00:29

@r.baggio, ja maar die hadden niet eerst steeds geroepen dat ze niet naar zo'n club wilde.. En bovendien, is het een goede keuze geweest?

19 oktober 2010 om 04:02

Barcelona inversteert ook elk seizoen flink wat geld.. het is niet alleen real madrid en city hoor...

18 oktober 2010 om 21:52

hahaha lol.

on: Denk eerlijk gezegd dat ze beiden niet naar Man C willen. Dzeko niet en Suarez niet. Wie wilt er nou weer naar een club als Man C op zoon jonge leeftijd met z'n potentie. Nee misschien als ze 30 zijn en geld te kort hebben maar toch het niveau hebben om mee te spelen met Man C. Dan moet je daarheen.

18 oktober 2010 om 21:53

Ow je hebt helemaal gelijk hoor, maar als ik je stuk hierboven lees lijkt het net een brief naar Suarez vandaar die opmerking.

18 oktober 2010 om 21:55

Ja, ik denk dat Suarez voor het ordinaire geld kiest. Wel een goeie club voor hem trouwens. Sportiviteit is daar ver te zoeken gezien gezien de wijze waarop men bij die club met de acties van De Jong opgaat. Desondanks, Luis het ga je goed

18 oktober 2010 om 22:09

ach man zoveel jonge gasten gaan naar city. prachtige club trouwe aanhang en natuurlijk veel cash. waardoor je titelkansen stijgen. ik geef je wel een paar voorbeelden wondergoal. Adebayor was 24, Tevez was 24, silva 23/24, de jong 22,boateng 20/21, james milner 22/23, adam johnsen 21/22. jonge spelers willen niet naar city? laat me niet lachen

denk niet dat hij dit wil... Zijn droomclub is Barca en als ie dan bij MC speelt verdient ie een salaris dat barca niet wil/zal betalen.

Wat Ajax betreft denk ik dat dit goed nieuws zou zijn. Ik ben het namelijk helemaal eens met van der Gijp dat het spel van Ajax erg pover is en het gewoon ´alle ballen op suarez´ is. Ze kunnen veel geld krijgen van City en ik denk dat het spel van Ajax er alleen maar vooruit gaat. Voor Suarez zelf is dit echter een hele slechte stap. Bij City komt hij waarschijnlijk nooit aan spelen toe aangezien hij Tevez op zijn positie heeft. We zullen zien of hij toegeeft aan het grote geld.

het is dan nog maar de vraag of adabayor blijft volgens mij. ik zie suarez zeker kans maken daar!
hij laat wekelijks zien wat hij kan, al ben ik wel benieuwd wanneer suarez een terugval krijgt, vergeet niet dat hij alleen maar goed heeft gepresteerd en zoals elke jonge speler komt een keer een terugval !

Ik vind Suarez niet echt bij Man City passen, maar voor Ajax zou het beter zijn dat Suarez naar Man City gaat i.p.v. Barca. Man City zal waarschijnlijk veel meer betalen wat natuurlijk alleen maar beter is voor Ajax zelf.

Ik wordt zo moe van dit soort bullshit verhalen he. Suarez gaat niet naar Man City. Dat is geen absolute top!!
En Ajax laat zn beste speler niet gaan midden in het seizoen.
En Derksen denkt ook dat alle spelers voor geld gaan. Suarez is niet zo'n speler. Anders was ie allang weg geweest. Hoevaak moet ie nog zeggen dat ie Ajax alleen verlaat voor de echte top. Dat is Man City niet. Daar gaat ie geen prijzen mee winnen!!! Derksen probeert hier weer mensen volledig in paniek te brengen. En dat lukt hem ook nog. Mensen denk toch logisch na denk ik dan.

18 oktober 2010 om 21:49

Het is wel een absolute top als ze dit jaar CL halen. Dan gaan ze als een gek cashen en kan je binnen no time een topclub die rond de CL kan strijden. Maar jij en ik weten ook dat dit niks voor Suarez is. Als hij zoiets misschien in de winterstop of in de zomer zoiets zal doen. Dan zal dat voor mij pijn doen. Het is een echte speler als voorbeeld, en als je dan zo stap onderneemt. Wat ik meer een ordinaire stap in zijn carrière vind. Dan begint mij liefde toch wel wat te verslappen.

Ik denk wel dat dit gewoon onzin is. Want wij weten allemaal dat elke voetbal wandelgang wel vol stond met zulk soort geintjes. Het zal dat hij op de nummer2 lijst staat van City. Maar volgende week bieden ze weer 100 miljoen op een andere speler. Het word steeds gekker bij City.

18 oktober 2010 om 21:50

Enigste probleem is= City is geen echte topclub maar wel echte ponden.als ze ajax 35 miljoen bieden vrees ik dat ze dat zullen aannemen. Maar we merken wel of het een fabeltje is of dat er sprake is van serieuse interesse. 20 mil voor Suarez vind ik niet serieus maar beledigend voor een spits die er 40 in een seizoen inschiet.

18 oktober 2010 om 22:55

City is misschien wel de enige club, die de transfersom kan betalen voor Suarez. Die door Ajax gevraagd wordt. Ik zou er dus wel rekening meehouden, dat het zou kunnen gebeuren, dat hij weggaat naar Manchester City.

Neeee Suarez gaat alleen naar een echte topclub dus City kan het mooi vergeten.

18 oktober 2010 om 21:48

Voor deen dikke bak geld gaat suarez ook naar birmingham city als het moet. Logisch.

18 oktober 2010 om 21:52

dus dat, maar dan moeten ze wel heel veel bieden..

18 oktober 2010 om 22:05

@ Fortress

Denk je nou echt dat City voor hun doen heel veel salaris moet bieden voor Suarez? Die bieden hem een salaris waar een paar de hik van krijgt, het is alleen de vraag of hij het echt wil, niet of ze genoeg kunnen betalen want dat lijkt me duidelijk.

Conclusie: Suarez is nog maar een paar maandjes in de Nederlandse competitie te bewonderen.

Als je naar het gemiddeld salarisniveau kijkt van Man City dan is het heel aannemelijk dat Suarez daar qua salaris een factor 3 meer gaat verdienen.
En niemand, maar dan ook niemand is een dief van een dergelijk goed gevulde portemonnaie.
Argumenten als clubliefde of clubs ''zonder historie'' tellen dan voor geen meter en worden alleen opgevoerd door ''roze wolken'' supporters....

Ik vind persoonlijk Suarez beter dan Adebayor. Suarez heeft het in zich om een spits van wereldformaat te worden, hij is simpelweg talentvoller dan Adebayor dus we zullen zien. Ik denk dat Adebayor vertrekt bij city en dat Suarez dan in plaats kan komen.

Het zou zeer slecht nieuws zijn voor Ajax maar persoonlijk denk ik niet dat Suarez het voetbal in Engeland aan kan. Hij gaat liggen (is al minder geworden) bij de kleinste tikjes, ik zeg dit niet om discussies op te stoken maar dat is mijn mening.

Suarez is het aanspeelpunt bij Ajax, ook al hebben ze het geld nodig. Ze kunnen beter andere spelers verkopen en dan een andere manier van spelen gaan hanteren.

Tevez is ook moeilijk om van zijn positie af te krijgen maar ik denk dat zelfs Man City dat bedrag niet gaat betalen voor een bankzitter.

18 oktober 2010 om 21:50

Hij kan fysiek behoorlijk bijgetraind worden in Engeland. Van Modric zeiden ze bivjoorbeeld ook dat ie fysiek de engelse league niet aankon. Sinds zijn aankomst zijn zijn benen 2 x zo dik geworden en kan men hem niet zomaar van de bal zetten. Ze zullen hem qua fysiek echt wel bijtrainen.

18 oktober 2010 om 21:53

Ik had het ook niet over zijn fysieke kracht, zelfs als hij de dikste gespierde benen krijgt in heel Engeland. De tikjes waar hij nu om gaat liggen blijven spelers die fysiek zwak zijn nog overeind. Maar dat is alleen mijn mening

18 oktober 2010 om 21:55

Ahh okej je hebt het over schwalbes dus. Najah zelfs dat kan worden bijgesteld. Joh die trainers hier neemt ie niet eens meer serieus, maar als ze em daar een boete van 30.000 opleggen voor een schwalbe zal die daaraan gaan werken of als ze hem op de bank zetten... Want ze hebben brede selectie. Ajax gaat Suarez niet banken omdat ie schwalbes maakt of wat dan ook. Snap je wat ik bedoel

Ik dacht dat ik ergens gelezen had dat Podolski nummer 1 was en dat hij de vervanger van adebayor zou worden die waarschijnlijk weggaat

nee suarez wil denk ik niet naar mc zijn droom is echt maar dan ook echt een transfer naar barca zegt hij soms wel in interviews.

Hopelijk overweegt ajax dit niet eens. Zonder suarez geen titel. Hij is onze aanvoerder. In de zomer valt er bij een goed bod te praten, maar in de winter zeker niet!

Ik vind dat Manchester City helemaal geen aanvallers meer nodig heeft. Ze moeten er eerst maar eens enkele zien te verkopen want ze hebben er al een zestal rondlopen en dan tel ik Silva en Milner niet eens mee. Adebayor, Tevez, Balotelli en Jo zijn de spelers die het meeste zullen spelen, Suarez moet daar echt niet naartoe gaan. Ik zie hem daar ook niet passen, idem Edin Dzeko die ik eerder naar een andere club zie trekken.

18 oktober 2010 om 21:54

Daarom denk ik ook dat dit bericht niet klopt. Waarom zouden ze 40 miljoen in deze tijd nog investeren. Op een plek waar je minimaal 5 spelers hebt staan. Die misschien een kaliber beter zijn en voor teveel geld is gehaald. Ze kunnen toch beter de verdediging of de keeper positie aankopen. Ik weet niet wie ze willen halen, maar elke dag hoor je wel een vaag nieuwtje over Manchester City en het aankoop beleid.

zooo wat een kans voor ajax.
Want als city een speler echt wilt, dan bieden ze
zo 2 x de waarde van een speler.
Verkopen die speler ajax en bouw verder met je jeugd.

Tevez, Adebayor en Santa Cruz in de spits. Balotelli, Johnson, Milner, Silva en SWP voor op de vleugels. Suarez is daar overbodig...

Ajax kan zoveel willen al krijgt Ajax 500 miljoen.

Een speler kan nooit verplicht worden om naar een club te gaan en moet zelf ook altijd akkoord gaan met contract bij nieuwe club.

Dus Suarez gaat Niet want hij zal nooit akkoord gaan met Man.city want hij wil alleen naar absolute top en dat is het niet.

Als Suarez geld wil verdienen moet hij het doen.
Als Suarez wil voetballen moet hij het niet doen.

Ik zie hem liever in spanje spelen bij Valencia als vervanger van Villa.

Jammer voor Manchester City dat Suarez lekker bij Ajax blijft . Suarez verlaat Ajax alleen voor de absolute top,en Manchester City is met alle respect geen top, maar een bij elkaar geraapt team dat zich probeert staande de houden in de top,wat ze uit eindelijk toch niet zal lukken.

Manchester City wordt hier langs alle kanten omschreven als 'geen topploeg', maar ik vraag me toch af waarom dit zo is. Ze staan momenteel 2e in Engeland, hebben het hoogste budget op aarde, hebben uiteraard puur qua naam enkele van de beste spelers ter wereld (tevez, Touré Y. en K., David Silva, Adebayor, Kompany,...) en ze zijn dan nog eens een ploeg die volop aan het groeien is. Vergeet niet dat Man City 3 jaar geleden nog tegen de degradatie vocht. Uiteraard hebben ze amper prijzen op hun kast staan, maar die zullen er heus wel komen, dat kan gewoon niet uitblijven. En oordeel nu niet verkeerd: ik ben absoluut geen fan van clubs die hun team gewoon met geld bijeen kopen, uiteraard is het veel leuker om bvb. bij Barca of Arsenal jonge spelers te zien doorstromen. Maar dat wil niet zeggen dat dit soort clubs geen toppers zijn. Of is Real ook geen topper?

Verder geef ik aan Suarez de raad om deze zomer ten laatste te vertrekken, want hij speelt nu toch al lang genoeg de pannen van het dak bij Ajax. Hij moet echter oppassen dat hij niet het jaar teveel gaat spelen bij Ajax, want dan zou er wel eens een veel minder lucratieve transfer kunnen aankomen.

Suarez is een pure rasvoetballer. Hij gaat echt niet kiezen voor het geld. Hij wilt graag naar Barcelona, of in ieder geval naar Spanje. Manchester ligt daar naar mijn weten niet, en City is ook nog geen absolute wereldtop. En dat wilt hij wel, anders blijft die. Einde discussie voor mij..

18 oktober 2010 om 23:00

Nee nog niet einde discussie .. Als hij naar barca gaat komt hij zeker voor als waterdrager.... Het is voor hem beter dat ie naar een club als Valancia gaat want barca krijgt hij weinig speel minuten en zie je hem alleen bij Barcelona B.. Jammer voor hem maar hij moet zijn ego opzij zetten want hij komt simpelweg te kort voor de absolute top..

18 oktober 2010 om 23:02

Hij heeft zich nog niet kunnen bewijzen bij de absolute top, alleen op het WK en daar deed hij het naar behoren. Als hij naar Barca wil, zal hij wachten op Barca. Als Suarez naar de top wil, dan zal hij naar de top gaan. Kosten wat kost. Suarez kán dat niet opzij zetten. Daar is hij misschien wel té veel Suarez voor!

Ik zou eens zeggen hoe de vork in de steel zit:

Adebayor gaat waarschijnlijk (als hij zo blijft spelen als nu) in de winterstop weg. Waarschijnlijk verhuurd want hij is veel te duur om te kopen. Hij verdiend ruim 8.5 miljoen per jaar exclusief premies... Wanneer dat gebeurd gaat City pas kijken voor een nieuwe spits. Natuurlijk is tegen die tijd Balotelli terug en wie weet doet hij het wel zo goed dat er geen nieuwe spits komt. Als hij nog niet zijn super vorm heeft gevonden hebben ze na tevez geen 'top'' spits meer.. Dan pas gaan ze een nieuwe spits halen...

Suarez is absoluut de 1e keus maar we zullen zien...

Wat me wel opvalt in veel reacties is dat mensen zeggen nee dit gaat niet door want City is geen absolute top. Bij Suarez word dat dus gewoon aangenomen, maar als Afellay een sub-topper afwijst is hij weer arrogant en kent hij z'n eigen kwaliteiten niet. Maar bij Suarez doet iedereen net alsof hij alleen naar Barcelona wil en anders blijft, nou dan kan hij lang blijven dacht ik zo.

Bovendien moeten we niet doen alsof City dus te min is voor Suarez, spelers als Tevez enzo lopen daar toch ook rond en dat is toch ook niet raar. City is gewoon een grote club aan het worden.

Al met al lijkt dit bericht me volledige lariekoek, aangezien City met Tevez, Adebayor en Balotelli wel heel dom moet zijn om Suarez te kopen, totaal niet nodig en ze zeiden laatst nog dat ze geen grote aankopen meer nodig hadden, wat ook zeker zo is.

18 oktober 2010 om 22:14

Ach, wat wil je, voor 75% van de Ajax supporters is alles aan Ajax geweldig en de rest van Nederland bagger en wordt er vaak denigrerend tegen andere clubs en spelers van andere clubs aangekeken... Niet echt gedrag van Godenzonen, eerder van Calimero...

18 oktober 2010 om 22:42

@ Suri_80.

Wel grappig dat je dit nu zegt terwijl je hierboven in reactie nummer 57 zegt en ik citeer : ''en die sneer naar Ajax en Feijenoord... Het gaat echt helemaal nergens meer over hier.. Niveau daalt met de dag''

Waarom maak jij nu een sneer naar Ajax dan? Blijkbaar daalt het niveau bij jou met de minuut.

18 oktober 2010 om 22:49

Ik pas me aan mijn omgeving aan.

Ik zeg hoe het is. Zoals tomtom18 aangeeft. Een deel van de Ajax supporters hier is er erg sterk in haar club overdreven groot te maken en heel denigrerend te doen naar andere clubs en spelers van andere clubs. Talenten van Ajax bijvoorbeeld zijn altijd toptalenten, die richting de Europese top zullen gaan. En die van Feyenoord zijn middelmaat en niet eens goed genoeg voor Jupiler League. Zo ook met Afellay en Suarez. De eerste is maar goed genoeg voor subtop/middelmaat, terwijl Suarez Barca materiaal is... Daar is trouwens niks mis mee, iedereen doet dat. Maar omdat Ajacieden dat met best wel veel en vaak doen, zeg ik er even iets van.

19 oktober 2010 om 00:53

Ach man, ook ik als Ajacied erger me soms groen en geel aan sommige fans van andere clubs. Je moet je er niet zo druk over maken!

19 oktober 2010 om 08:45

@suri_80,

daar heb je ook wel een beetje gelijk in.
Maar je kunt ook niet ontkennen dat de talenten van Ajax beter zijn dan van Feyenoord kijk alleen al naar de ranglijst. Daarbij is volgens mij en daar zijn denk ik ook veel niet ajacieden het mee eens Suarez gewoon een klasse beter dan Affalay.

Nog een aanvaller voor Manchester City? Dat lijkt me echt te veel. Als je kijkt naar hun aanval, hebben ze toch echt goede spelers. Heeft weinig zin om daar nog Suárez bij te doen. De kans dat hij aan spelen toekomt is gewoon klein. Met spelers als Tevez, Adebayor, Balotelli, Roque Santa Cruz, ... Lijkt me een beetje teveel van het goede.

Het beste is dat Suárez wacht tot de zomer, en dan een mooie transfer maakt.

Denk niet dat het een toptransfer wordt voor Suarez of Man. City aangezien Suarez wel wilt spelen, en manchester al genoeg aanvallers heeft en het niet nog meer geld gaat besteden aan overbodige spelers.

Is dit niet een bijna wekelijks terug kerend item in Vi?
Bedoel ik heb al zo vaak gehoord dat Suarez weg zou gaan, dat ik dit amper serieus neem.
Pas als een club als Barcelona concreet word word ik bang dat hij vertrekt

Ik vind Suarez niet passen bij Man City - ik zie Suarez liever bij een Arsenal, Man U of Chelsea.. Omdat zijn manier van spelen bij alle drie de clubs past, ookal spelen ze allen anders..

Ik zou 't raar vinden als hij niet naar Spanje gaat; máár ->
Real: heeft die Suarez nodig?
Barça: Bojan, Pedro, Messi, Villa en Jeffren.. daar zou een Suarez zeker nog nodig zijn.. Maar een Jeffren of Bojan gaat dan wel weg.
Valencia: die hebben toch een schuld van 450 mln? De bouw vh nieuwe stadion staat toch on hold door de schuld? Dus die zie ik Luis niet kopen
Sevilla: Als Fabiano daar weggaat, zou het kunnen.. maar met alle respect -> ik vind dat niet de stap vooruit die erin zit (dan maar M.city)
Atl.madird: ik zou het een enorme kick vinden om Aguero - Forlan - Suarez voorin te zien.. maar zo aanvallend zal Atl.m. never spelen. Dus zal Aguero eerst weg moeten gaan?

Op dit moment lijken Man U en Chelsea de meeste logische in Engeland (chelsea moet toch verjongen, zijn wel van de spelers met individuele klasse waar het team grootendeels op leunt - Manu kan Valencia + Berbatov verkopen en Suarez ervoor halen.. Suarez - Rooney - Nani -> klinkt gezellig...)

Tja, wat moet je van VI nog geloven. Een blad dat nu al 4 transferperiodes op rij stevig speculeert over het vertrek van Suarez. Vorig jaar stond in november/december nog groot op de voorpagina: ''luis Suarez, TE Koop''. Dus ach, meneer Derksen neem ik niet altijd even serieus wat betreft Ajax. Ten eerste omdat hij het negatieve nieuws rondom Ajax altijd aandikt. Ten tweede omdat er vaak feitelijke onjuistheden zijn. Ten derde omdat hij te weinig onderlegd is in financiële zaken om daar een waardevol oordeel over te vellen. Dan hangt ie vaak maar de hans de grappigste uit.

Mijn excuses, maar ik begin er stilaan het vliegend schijt van te krijgen van al die ploegen met veel te veel geld die zomaar alle sterren opkopen, gewoon om sterren te hebben. Dit heeft niks meer met voetbal te maken dit. Ik refereer hier vooral naar Man City en Real Madrid.

Je kan deze twee vergelijken met zo'n film waarin ze 15 van de meest bekende acteurs inproppen. Het hoeft geen goede film te zijn, zolang er maar sterren inzitten. Het brengt geld op, wat merchandizing betreft, maar qua kwaliteit is het maar povertjes.

Man. City heeft meer dan aanvallers genoeg. Dat ze zich nu eerst maar eens bewijzen met de spelers die ze hebben. En wat Suarez betreft; ik ben er een grote fan van, maar als die voor Man City kiest, zal ik dat ten zeerste betreuren. Als Suarez dan toch wil transfereren, wat mij al zou verbazen, daar hij het zeer naar zijn zin heeft in Nederland, laat hem dan naar Spanje of Italië gaan. Met name, Juventus of Valencia, maar dit laatste is dan natuurlijk weer persoonlijke voorkeur.

18 oktober 2010 om 22:43

@zebre: ken zo'n film: The Expondables ;p

OT: Suarez wil daar niet heen hor, kijk hoeveel andere toppers daar rondlopen en hoeveel mensen daar worden gebruikt als vee.

18 oktober 2010 om 22:47

Waarom word je schijt ziek van al die koop clubs ???
Was Chealse niet niet hetzelfde een paar jaar geleden. en doet Barca niet hetzelfde wat Real en Manc doen. Die hebben ook zoveel gekocht de laatste tijd dat is ook niet normaal als je ziet wie ze allemaal hebben staan en wie ze allemaal met verlies weer hebben verkocht. Dan snap ik niet dat mensen nu Manc iets kwalijk nemen je moet in het begin met geld smijten om snel aan de top te komen. dat koopgedrag van hun zal ook afnemen als ze niet veel meer hoeven te bieden dan andere clubs en spelers gewoon uit zichzelf voor Manc kiezen.

18 oktober 2010 om 22:55

Beste Mirzet12,

ik noemde gewoon real en city als twee voorbeelden, maar idd, chelsea was ook zo, en barca gaat stilaan dezelfde toer op. Ik heb niets tegen clubs die goede spelers opkopen wanneer ze die nodig hebben, maar ik heb wel iets tegen clubs die maar spelers blijven kopen ondanks ze die niet nodig hebben.

Moest city nu een tekort hebben aan spitsen, mogen ze voor mijn part villa, messi, ronaldo en forlan tegelijk kopen, maar ze hebben meer dan spitsen genoeg, dus suarez hoeft niet de zoveelste bankzitter bij city te worden.

Ik hoop dat ik mijn standpunt wat heb kunnen verduidelijken.

Het is net Sinterklaas. Waar bij een naderende komst van de goedheiligman de pepernoten steeds eerder in de winkel komen, verschijnen bij een naderende transferperiode de transferroddels ook steeds eerder.

Ten opzichte van afgelopen zomer is het namelijk alleen maar onwaarschijnlijker dat Suarez nog op korte termijn vertrekt. Ajax heeft de CL gehaald en heeft de miljoenen dus minder hard nodig dan afgelopen juli. Verder kun je je ook afvragen of Manchester City tot de absolute topclubs behoort waar Suarez een tijdje terug op doelde. Tenslotte werden ook Benzema en Pato al in verband gebracht met Manchester City terwijl ze met Adebayor, Balotelli, Jo, Santa Cruz en Tevez toch al niet echt verkeerd in de spitsen zitten. Er zullen dus nog wel wat (peper)noten gekraakt moeten worden voor Suarez daar op het veld staat...

Als Psv-fan zou ik het met het oog op de kampioensstrijd prima vinden als Ajax in de winterstop een ontzettend belangrijke speler kwijtraakt. Het zou daarentegen jammer zijn voor Ajax en voor de Eredivisie. Suarez heeft zijn strepen meer dan verdiend in de Eredivisie, een topclub in het buitenland is hem gegund.

denk niet echt dat hij bij man city gaat voor de club denk eerder voor het geld wat rene van der gijp ook zij twee ego'op het veld moet je ook twee ballen geven (suarez, tevez)

Ik sta ervan versteld dat er mensen Man City niet als topploeg bestempelen. Ze staan tweede in de PL en tot vorige week was Dedryck Boyata de enige speler met speelminuten die geen A-international was.

18 oktober 2010 om 23:12

Valt natuurlijk te zien hoe je topploeg gaat definieren ...

Een ploeg met de heel erg goede spelers? Dan zijn, om een paar voorbeelden te geven, Lyon, Roma, Liverpool niet goed bezig als topploeg.

Is een topploeg dan een ploeg die gewoon heel goede resultaten speelt?
Dan is Mainz bij deze een topploeg ... (bedenkelijk)

Een juiste definitie lijkt mij: Een topploeg is een ploeg waarvan je verwacht dat ze heel goede resultaten zullen spelen, onafhankelijk van hun spelers (al hangen deze twee meestal zeer sterk samen)

Dus ... , ja Man. City is een topploeg.

Net alsof die nog extra aanvallers nodig hebben. Gingen ze zich niet op het ontwikkelen van talenten richten in plaats van dure spelers te kopen?

18 oktober 2010 om 23:45

Volledig gelijk 'knut'! Jonge spelers moeten meer kansen krijgen. Helaas heerst er bij vele ploegen een sfeer van meteen te willen presteren, en soms zijn de jonge talenten daar nog niet klaar voor. Maarja, laat ons hopen dat er in de toekomst nog vele jonge talenten mogen uitgroeien tot absolute topspelers.

Wat mij betreft is 'het talent' van nu Neymar! Speelt in Brazilië en is denk ik nog maar 17 jaar. Werkelijk een topper, reeds nu al. Hopelijk verkast hij snel naar Juventus of Valencia

Onzin.
Suarez gaat alleen bij Ajax weg voor de absolute top, niet eronder, anders was die allang weggeweest
en City is op dit moment nog geen absolute top, dus hij gaat niet weg, zeker niet in de winter, dan laat Ajax hem sowieso niet gaan.

19 oktober 2010 om 08:59

Suarez is ook geen absolute top, dus waarom niet? Een club die geen wereldtop is en een speler die dat niet is lijkt mij een prima combi.

Misschien wel goed voor hem om naar de PL te gaan. Dan zal die een hoop theater gaan afleren waar hij hier in Nederland mee weg komt en zelfs in Amsterdam aplaus voor krijgt.

Haha Manchester City wil Suarez halen? Die na 3 maanden in de basis voor de rest kan wegrotten op de bank? Er zijn genoeg voorbeelden van spelers waarvoor City een veels te hoge transfersom hebben betaald, en nu kunnen oprotten (abedayor, Santa Cruz, Bellamy, Lescott). Alleen voor het geld moet je tegenwoordig naar City gaan.

ik hoor en lees bedragen rond de 35/40 miljoen euro voor suarez..

Waar baseren jullie dit in godsnaam op ?
Omdat ajax dit bedrag graag wil zien ?

Vertel mij a.u.b waarom suarez dat bedrag waard zou zijn !?
in mijn ogen is hij dat absoluut niet.

Continu provocerend vallen en met zijn handen omhoog al zwaaiend de scheids met zielige hondenoogjes in de ogen kijken en vragen om een vrije trap of penalty.
daar bereik je in geen enkel andere competitie absoluut niks mee.!
zijn individuele acties daarin tegen zijn soms subliem en het andere moment krankzinnig slecht en egoïstisch.

ik vind en blijf vinden dat suarez een topper in potentie is, maar dat meneer naast zijn schoenen loopt en een keer iemand moet tegen komen die hem de waarheid vertelt, en flink ook.
teveel bravoure en teveel het mannetje willen zijn.

de cijfers die hij gehaald heb heeft hij bij ajax gehaald en niet bij Barca, Get Real Luis.!
je hebt dat gedrag niet nodig. focus op je kunnen en je komt er wel.

19 oktober 2010 om 09:24

''continu provocerend vallen en met zijn handen omhoog al zwaaiend de scheids met zielige hondenoogjes in de ogen kijken en vragen om een vrije trap of penalty.''

Je bedoelt een beetje zoals Luis Figo, Christiano Ronaldo, Filipe Inzaghi en tal van andere Italiaanse topspelers?

19 oktober 2010 om 10:34

Inzaghi, Figo en Ronaldo hebben zich voor hun miljoenentransfers al bewezen in de Champions League. Mij kun je niet bijbrengen dat Inzaghi net zo'n duikelaar is als Suárez en ik ben lichtelijk beledigd dat zo'n doorzetter en held van mij ter sprake komt als het gaat om Suárez. Inzaghi is gewoon topscorer in Europese competities met Raúl...
En Figo en Ronaldo hebben allebei een Gouden Bal gewonnen, dus ik weet niet wat jij denkt over Suárez, maar dit gaat heel ver.
Zo'n beetje het 'beste' wat Suárez heeft gedaan op het hoogste niveau is hands maken... Tja.
Het enige wat een transfersom van 35-40 miljoen als transfersom zou kunnen rechtvaardigen is inflatie - hebben de prestaties van Suárez niks mee te maken.

19 oktober 2010 om 13:24

Ik heb het niet over hun kwaliteiten, die staan buiten discussie, maar over de maniertjes die bij ze horen. Inzaghi doet niets anders dan met gevouwen handjes half huilend de scheidsrechters aankijken., precies dat wat Fcutrecht1986 Suarez verwijt. Wat ik dus wil zeggen is dat dat in Europa heel normaal is en dat dat verder niets met kwaliteit te maken heeft.

vind ik echt een onnodige aankoop ivm met adebayor en tevez..

Ik geloof hier eerlijk gezegd nogal weinig van. Suarez heeft aangegeven in ieder geval dit seizoen af te maken bij Ajax en ze spelen ten slotte CL. Sowieso moet overwinteren in Europa te doen zijn. En hij kan kampioen worden en de beker winnen. Daarnaast denk ik niet dat Suarez zin heeft om op de bank te gaan zitten halverwege een seizoen, terwijl hij bij Ajax dit seizoen de absolute vedette is met goede kans op prijzen.

Dat zou goed voor Ajax zijn, iig 35 miljoen in het laatje maar denk dat Luis op Barca hoopt, die zullen echter niet meer als 20-22 neerleggen voor em.

Wat praten mensen toch vreemd hier. Veel mensen roepen hier dat Manchester City geen absolute top is en dat Suarez er daarom niet heen gaat. Maar ik denk dat het een goede combinatie is want Suarez is ook geen absolute top. Dus er is wel een overeenkomst... Hij is te rommelig en te egoistisch voor een absolute topclub. Niks mis mee hoor want er zijn maar weinig die echte wereldtop zijn maar leg accepteer dat dan en ga een mooi voetballeven leiden bij clubs die er net wat onder zitten. En de PL zal ideaal zijn om zn maniertjes en zn gedrag af te leren. Want daar is iedereen er sneller klaar mee dan hier in Nederland.

Met Suarez hebben we een wereldtopper in huis, dat mag ook wel is gezegd worden

Simpelweg als je ziet hoe hij heel Ajax beter laat spelen tegen allerlei teams en ook zelfs tegen de Europese topper AC Milan. In 1 woord Suarez is :geweldig.

Dit is ook maar een bericht van de Snor via een '' anonieme tipgever'' Als we de Snor moeten geloven heeft Ajax Suarez al 4x verkocht, heeft de club grote schulden, 100 contractspelers, betaalt Ajax Mido 5 ton per jaar omdat hij van buiten Europa komt, kon Pantalic er helemaal niets van, bakt de jeugdopleiding er helemaal niets van, moet Ajax een a junior inzetten als breekijzer en nog veel meer van negatieve Ajax bla bla bla.
ik vind de Snor bijzonder grappig maar zijn aangedikte negativiteit jegens Ajax neem ik met een flinke schep zout.

Indien dit waar is dan maakt Suarez een grote fout (sportief gezien dan). Suarez moet naar een club overstappen met een duidelijk technisch beleid en niet naar een club die elk transferperiode meerdere topspelers aantrekt. De kans dat je op de bank beland is zo immens groot bij Man City. Kijk eens naar wat ze op de bank hebben zitten. Waarom hebben ze in godsnaam nog een spits nodig?

19 oktober 2010 om 10:28

* Omdat Robinho al weg is.
* Adebayor en santa Cruze gaan weg. (Ze maken geen doelpunten)
* Jo speelt niet goed.
Er blijft maar Carlos Tevez en geblesseerde Balotelli.

Dus 1 of 2 goede aanvallers er bij is geen slecht idee!!
Ze hebben doelpunten nodig en op dit moment doet Tevez zijn taak goed.

Milner, Johnson en Silva zijn geen echte goalgetters. Ze zijn allemaal VA en AM.

In eerste instantie hebben ze Wayne Rooney op de korrel. Suarez en Dezko als tweede en derde optie!

Zou wel leuk zijn voor Suarez, Manchester City gaat echt naar de top...
Ik denk dat Suarez wel geinteresseerd is en Ajax ook

@ Fcutrecht1987

Ik wil niet veel zeggen hoor, maar waar slaat dat verhaal van jou op.
Ten eerste Suarez laat zich steeds minder vallen, jij maakt het te overdreven.
Daarnaast zeg je dat met vallen je in andere landen nergens bent.
Ik kan me de wedstrijd Nederland-portugal nog herinneren WK 2006.
Daar was een jongeman genaamd: Cristiano Ronaldo die zich bij elke aanraking liet vallen.
En waar is Ronaldo nu? Top speler bij Real Madrid met een salaris waar je U tegen zegt.
Daarnaast valt elke speler tegenwoordig in het professionele voetbal. Ik ben niet een voorstander van vallen, maar je moet niet Suarez schuldig maken aan iets wat de hele wereld zo'n beetje doet.
Suarez kan het buitenland wel degelijk aan denken ik en velen anderen. In de wedstrijd tegen Ac Milan was die ook niet volledig kansloos. Ten slotte was die ook velen male beter dan Robinho, wie toch echt een ster speler is. Maar we zullen wel zien. Ik weet zeker dat als Suarez naar een andere club gaat, hij daar de sterren van de hemel zou spelen.

Iedereen zegt dat suarez net niet goed genoeg is voor de echte top kan zich nog gaan verbazen. Misschien op dit moment niet maar suarez heeft ontzettend veel talent en leert snel. Bij Groningen had hij een zeer gebrekkig schot in de benen. Nu neemt die de vrije trappen bij Ajax en niet onverdienstelijk. Hij kan ontzettend veel bij leren bij een andere club dus ik denk dat die het gewoon kan maken. Maar niet bij een combinatie voetbal ploeg als Barca helaas.

Maar wil Suarez wel naar een team waar hij binnen no time op de bank kan belanden? Tevez, Bolatelli, Adebayor... bij Ajax is hij de man waar alles om draait en heeft hij de sterrenrol. Wil hij dat opgeven? Bij City is hij immers een van de velen, er zal dan toch een hoop afhangen van de transfersom en zijn wekelijkse inkomen.

20 oktober 2010 om 17:27

Wat maakt het nou uit of je een sterrenrol hebt? Ik wil niet zeggen dat hij naar City moet gaan, maar bij Ajax zal hij niet meer veel beter worden.

21 oktober 2010 om 11:51

Misschien is sterrenrol niet het goede woord. Ik bedoel dat Suarez bij Ajax de belangrijkste speler is die ook in een mindere periode gewoon standaard wordt opgesteld. Maar bij een club als City mag hij de bank warm houden als hij een poosje wat minder speelt. Ik zeg ook niet dat hij bij Ajax moet blijven, maar ik kan me voorstellen dat hij wel graag naar een club gaat waar hij de garantie van spelen krijgt. En dat is bij City niet het geval met al die aanvallers, kijk bijvoorbeeld naar Adebayor. Natuurlijk speelt geld een rol, dus wie weet zit hij gewoon na de winter in Manchester. Tenzij ze -offtopic- daar alsnog voor Rooney gaan, maar daar lijkt het niet op, toch?

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren