Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Sven Mislintat onthult: Ajax zoekt contact met trainer Kjetil Knutsen

Laatste update:

Sven Mislintat heeft contact opgenomen met de zaakwaarnemer van trainer Kjetil Knutsen, zo laat hij weten in gesprek met De Telegraaf. De directeur voetbalzaken van Ajax erkent ‘over verschillende onderwerpen’ te hebben gesproken met de vertegenwoordigers van de coach van FK Bodø/Glimt, die volgens het dagblad voldoet aan de eisen van Mislintat. Verder komt de technisch directeur met meer uitleg over zijn besluit om niet verder te gaan met John Heitinga als hoofdtrainer.

Het afscheid van de interim-coach was inmiddels geen verrassing meer, nadat Pier Eringa, de voorzitter van de Raad van Commissarissen, zich dinsdag versprak in een bijeenkomst met journalisten. Donderdagmiddag kwam de bevestiging dat Ajax geen toekomst meer ziet in Heitinga als coach van Ajax 1. Het is nog niet duidelijk of Ajax een andere rol voor Heitinga in gedachten heeft, al laat Mislintat in gesprek met ESPN weten dat een functie als assistent-trainer bij Ajax evenmin voor hem is weggelegd.

“Het was een moeilijk besluit, omdat John een goed mens en een grote persoonlijkheid is”, concludeert Meslintat. “Maar de hele reis met Heitinga was onvoldoende. De grote wedstrijden heeft hij niet gewonnen. Natuurlijk was hij hevig teleurgesteld. Maar heb ook nooit gezien dat een hoofdcoach weer assistent werd. Dat is geen mogelijkheid. Ook omdat ik vind dat John de karaktereigenschappen van een hoofdcoach heeft”, aldus de td, die erkent spoedig een nieuwe trainer te willen contracteren.

“Het profiel is attractief, aanvallend voetbal spelen, jonge spelers uit de academie doorontwikkelen en over-gepresteerd hebben bij eerdere clubs”, vervolgt Mislintat. Knutsen van Bodø/Glimt voldoet volgens De Telegraaf aan de eisen die de Duitser stelt. “Ik heb met zijn agent gesproken. Over verschillende onderwerpen.”

Knutsen begon zijn trainerscarrière bij Bodø/Glimt, waar hij sinds januari 2018 de scepter zwaait. Zowel in 2020 als in 2021 wist hij zijn ploeg naar de Noorse landstitel te leiden en de 54-jarige coach werd driemaal verkozen tot trainer van het jaar. In Europa was 2021/22 zijn beste seizoen en haalde hij met Bodø/Glimt de kwartfinale van de Conference League. In oktober 2021 haalde het team de internationale voorpagina's toen AS Roma, de latere winnaar, in de groepsfase met 6-1 verslagen werd.

In gesprek met de NOS erkent Mislintat overigens dat Knutsen niet de enige benaderde kandidaat is, al weigert hij dieper in te gaan op andere namen. Op de vraag of er met Peter Bosz is gesproken, reageert hij cryptisch. "Ik heb met hem gewerkt bij Borussia Dortmund, met hem gesproken toen ik bij Stuttgart zat en Peter is al Ajax-trainer geweest. Dus ik begrijp dat je naar hem vraagt."

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Uitstekende keus, tactisch zeer sterk onderlegt. Europees zich goed laten zien en ook Mourinho eens overklast. Lijkt me een prima optie.

1 juni 2023 om 17:25

Bergdolmo mee als assistent

1 juni 2023 om 18:07

Wat wel jammer is is dat er niet door Mislintat en Ajax beter nagedacht is over de argumentatie. Het verhaal is nu dat men een coach zoekt met meer ervaring als coach.... eh... knutsen is net 3 jaar hoofdcoach en daarvoor was hij assistent.... laat nu Heijtinga al ruim 2 jaar hoofdcoach zijn... Je kunt moeilijk zeggen dat een trainer in de KKD geen hoofdtrainer is zoals hij was van jong Ajax.

Dat halve jaar maakt natuurlijk niet het verschil of je een goede coach bent of niet. Knutsen lijkt een goede keus maar komt er wellicht toch een vorm van taalbarriere? Persoonlijk vind ik dat we in NL met Nederlandse coaches moeten werken zeker omdat Bosz ook beschikbaar was, helemaal nu Vd Sar er mee kapt, gemiste kans.

1 juni 2023 om 18:19

Tsjaa zo is er altijd wat op te merken. Je kunt het ook zo zien: dit is een talentvolle coach die vol gas druk wilt zetten en aanvallend voetbal op de mat legt. Dat gaat hand in hand met de filosofie van Ajax toch?

Als dit lukt is Ajax erg goed bezig👍. Laten we van de eredivisie de 5e competitie uit Europa maken!

1 juni 2023 om 18:22

Knutsen spreekt perfect Engels, beter nog dan iemand als Ten Hag. Bij Ajax is op de training de voertaal al een flinke tijd Engels, dus dan lijkt het mij geen enkel probleem voor Kjetil Knutsen wat betreft taalbarrière. Ik snap niet zo goed waarom er overal een Nederlandse coach moet worden neergezet. In alle serieuze topcompetities wordt er gewerkt met internationale coaches.

Knutsen heeft een duidelijke filosofie en spelplan, speelt 433, heeft bewezen uitstekend jonge talenten op te kunnen leiden en heeft meerdere knappe prestaties neergezet in Europa tegen clubs die in principe veel beter zouden moeten zijn dan Bodø. Dikke overwinning op Roma, nipt verloren van Milan en ongeslagen gewonnen tegen AZ in een tweeluik.

1 juni 2023 om 19:21

Allereerst kloppen de feiten al niet. Knutsen is 2 jaar hoofdcoach geweest op het 3e niveau van Noorwegen, daarna 2 jaar hoofdcoach op het 2e niveau, daarna 2 jaar assistent op het hoogste niveau, en inmiddels al bijna 5 jaar hoofdcoach op het hoogste niveau in Noorwegen. Dat is toch als hoofdcoach wel wat meer ervaring dan Heitinga, die alleen maar jeugdteams van Ajax gezien heeft.

Daarnaast geeft Mislintat toch gewoon aan dat Heitinga onvoldoende resultaat heeft geboekt. Het verhaal is helemaal niet dat ze iemand willen met meer ervaring, ze willen een coach die op dit moment beter is.

2 juni 2023 om 06:59

Ernst Happel deed het voorheen ook niet verkeerd dacht ik, was ook geen Nederlander.
Vreemde ogen dwingen soms meer.

1 juni 2023 om 17:27

Joh dit is zo goed als rond. Anders zou het heel raar zijn om zijn naam te noemen. Wil hij niet dan weet de uiteindelijke coach meteen dat hij niet kandidaat nummer 1 was. Ik durf het wel aan, binnen 2 weekjes is hij de nieuwe coach

1 juni 2023 om 17:29

Dat denk ik ook anders ga je geen naam zeggen als het nog niet rond is.

1 juni 2023 om 17:44

Hoor Derksen al tekeer gaan over 'die Duitser' en "die Noor".

1 juni 2023 om 17:48

Nou gelijk heeft hij toch? Deze man heeft furore gemaakt bij een subtopper uit Noorwegen. Moet je daar vrolijk van worden? Kan je ook Maurice Stijn gewoon aantrekken

1 juni 2023 om 18:00

Hansje1969: deze opmerking toont enkel aan dat jij er -net als Johan Derksen- niet zo heel veel van begrijpt. Bodo/Glimt was overigens eerder een degradatiekandidaat (ze waren net weer gepromoveerd naar de Eliteserien toen hij daar begon) en die heeft hij drie keer op rij kampioen gemaakt (excuus: twee keer op rij, in 2019 en vorig jaar werden ze 2e) en ook in Europa goede dingen laten zien. Speelt aanvallend verzorgd voetbal. De link met Maurice Stijn ontgaat me volledig..

1 juni 2023 om 18:04

Het was eerder een degradatiekandidaat dan een subtopper die onder zijn leiding zijn opgeklommen tot een kampioen(skanidaat). Dat zie ik Steijn zo 1 2 3 niet doen met als kanttekening dat de Noorse competitie minder concurrentie telt dan de eredivisie.

1 juni 2023 om 18:09

Hansje vertrouwt voor zijn mening geheel op een seniele man die zijn standpunten niet verder kan onderbouwen dan vanuit zijn onderbuik. Verder kijken dan z’n neus lang is hoeft niet, want Derksen heeft het geroepen!

1 juni 2023 om 18:22

Nou als ik me de poulefase van de poule van PSV herinner dit jaar, stelde het echt geen reet voor en eindigde Bodo op grote achterstand. Dus waar is nou dat overtuigende bewijs dat de man het ook buiten de zwakke Noorse competitie zo goed doet?
Ik heb hier alleen een keer gezien dat ze Roma hadden afgedroogd. Maar 1 potje zegt me zo weinig. Wat ik van Bodo weet is dat het dit jaar echt geen reet voorstelde

En heeft de man weleens onder druk moeten presteren in de Noorse competitie? Lijkt me ook niet

1 juni 2023 om 18:30

Omdat hij van een degradatieclub een structurele (sub)topclub maakt? Is dat zo intens moeilijk te begrijpen, of verdedig je gewoon je grote idool met hand en tand?

1 juni 2023 om 18:31

@Hans: besef even dat Bodo/Glimt een begroting heeft van 7 miljoen. Dat is hetzelfde als pak hem beet PEC en Fortuna?! Dat je daar dan met die middelen in een echt matige competitie en Europa!! het team en de club zo op de kaart zet met een bepaalde filosofie achter het voetbal dan kun je écht wel wat hoor.

1 juni 2023 om 18:38

Het was echt niet alleen die 6-1 tegen AS Roma hoor Hans. Ook later in de kwartfinale wonnen ze het heenduel van Roma en ze schakelden Celtic (2x winst) en AZ (1x winst, 1x gelijk) ongeslagen uit dat seizoen. Verloren nipt van AC Milan een jaar eerder en ook afgelopen jaar werd er in Eindhoven tegen PSV een resultaat geboekt (1-1) en verloren ze nipt van Arsenal (0-1). Het is gewoon ontegenzeggelijk een feit dat deze man hele knappe resultaten heeft neergezet met een dwerg van een club, zoals Gluubster aangeeft qua middelen echt staart van de ED. Bovendien speelt hij een manier van voetbal die men bij Ajax maar wat graag ziet. Ik ben dus zeer tevreden met de concrete interesse in deze trainer!

1 juni 2023 om 18:45

Leuk verhaal Sanderr, je kan het heel positief brengen, maar je kan ook zeggen dat Knutsen nog nooit onder prestatiedruk heeft gewerkt. Wanneer alles hosanna is, is het makkelijk managen. Wanneer er druk is is het een stuk lastiger.

1 juni 2023 om 18:46

Mocht het zover komen Sander gaat dat de competitie ten goede komen. Slot bij Fey, Knutsen bij Ajax en Bosz?! bij Psv. Zet de popcorn maar vast klaar want we gaan met z'n allen aanvallen.😁

@29er: Slot en Ten Hag hadden dat ook niet en floreren.

1 juni 2023 om 18:59

Spakenburg deed het ook heel aardig tegen psv. Maar feit blijft dat de man nog nooit een grote club heeft getraind. Dat is een ander verhaal dan een amateurclub of een kleine club uit Noorwegen.

Laat ik het anders zeggen. Heel knap wat Stijn met Sparta doet. Wat maakt een Knutsen meer geschikt dan Stijn¿

1 juni 2023 om 19:16

Leuk dat Spakenburg het aardig doet tegen PSV, Hansje. Zullen die As Roma ook met 6-1 helemaal dronken spelen, zoals Bodo Glimt deed tegen ze? Dat beantwoord gelijk je vraag. Daarnaast heeft Knutsen ervaring met kampioen worden en Stijn volgens mij niet.

1 juni 2023 om 19:23

Gaan we nu blind varen op een wedstrijd die Roma wellicht totaal niet serieus nam?
Het gaat er mij om dat de man nooit op een hoog niveau heeft gewerkt. Bodo is gewoon een hele kleine club waar je geen druk hebt. Op een niet al te hoog niveau. Dat wordt het heel anders als je die speeltuin in Noorwegen verlaat. Ik gebruik misschien wat superlatieven, maar moeten we nu omdat hij het één jaar leuk deed in de EL hem nu op een voetstuk zetten? Waarom zou je Bosz dan niet nemen die met Ajax de finale haalt als ik de man niet met Stijn mag vergelijken

1 juni 2023 om 19:29

Hansje, als het nou om 1 seizoen bovengemiddeld presteren ging, oké. Maar deze man heeft het equivalent gedaan van een Fortuna Sittard transformeren in een structurele topploeg in eigen land en een geduchte tegenstander in Europa. Ik weet niet waarom je het steeds hebt over 'oh maar hij heeft geen druk hij heeft geen druk', waarom worden er dan niet meer degradatieklanten structureel kampioen? Gewoon een abnormale voorwaarde die je stelt, het slaat nergens op. Na de eerste keer kampioen staat er overigens gewoon druk op hoor.

1 juni 2023 om 19:40

Want Steijn is dit seizoen niet knap 6e geworden met een potentiële degradatiekandidaat? En dat ‘goed gepresteerd in Europa’ moeten we ook even in perspectief blijven plaatsen: kwartfinale conference league (ja, dat toernooi waarvan zo’n beetje elke niet Feyenoorder zei dat het de mickey mouse league was toen Feyenoord de finale haalde) en gewonnen van AS Roma die het volledig lieten lopen omdat ze totaal andere prio’s hadden. Het is gewoon bijzonder om te zien dat er over Knutsen meteen gesproken wordt alsof de grote Messias wordt binnengehaald terwijl 2 maanden geleden zijn naam voor het eerst viel en nog niemand van zijn prestaties bij Bodo afwist.

1 juni 2023 om 19:44

Als je hoge druk definieert als een topclub in een topcompetitie, iemand wilt die '"onder hoge druk" gecoacht heeft en ook nog eens successen heeft behaald onder die druk zit je dus in de categorie Guardiola, Ancelotti, Mourinho, De Zerbi, Luis Enrique etc. Dat gaat hem natuurlijk niet worden voor Ajax.

Als je iemand wilt die onder hoge druk heeft gecoacht en die wel haalbaar zijn voor Ajax, dan zit je in de categorie Frank de Boer en Peter Bosz, en dan gaan mensen weer zeuren dat ze niet goed genoeg zijn want ze hebben op hoger niveau gefaald/nooit iets gewonnen.

Dus wat wil je, een coach die op hoger niveau ervaring heeft en daar niet zo denderend gepresteerd heeft, of een coach die al jaren laat zien teams beter te maken, maar dat op lager niveau gedaan heeft waardoor Ajax nu voor hem een logische vervolgstap is en de man dus ook haalbaar is?

1 juni 2023 om 19:54

Een Peter Bosz heeft toch veel meer ervaring. In Nederland, Duitsland en Frankrijk gewerkt. Speelde leuk voetbal, haalde de EL finale. Daar is die Knutsen toch maar een pupil bij?

1 juni 2023 om 21:05

Hansje jij bent altijd zo mega negatief over Ajax dat ik echt betwijfel of je wel een Ajax supporter bent.

1 juni 2023 om 22:56

Peter Bosz Z'n Ajax was leuk om naar te kijken en de 5 seconde regel ging over het algemeen best goed, maar het was natuurlijk wel kamikazevoetbal en van restverdediging had Bosz nog niet veel van gehoord. Iets wat denk ik wel een groot probleem is bij Ajax. Ten Hag was continu bezig met de restverdediging neerzetten. En als je daar de formule voor hebt gevonden kan je resultaat halen echter is dit nu sinds het vertrek van Ten Hag niet meer op orde. Knudsen is natuurlijk ook een gok dat je neemt. We hoeven ook niet te doen dat we de messias binnen halen aangezien hij het eerst maar moet laten zien, maar is wel een trainer die in het profiel past. Verder is de vraag wie dan wel. Als het perse een Nederlander moet zijn die ook attractief Ajaxvoetbal wil/kan spelen kom je snel uit op Bosz, Slot en Ten Hag. Slot en Ten Hag zijn onhaalbaar. Bosz isneen optie maar vind ik ook een gok. Grote namen zoals Nagelsman enz. Lijken mij onhaalbaar en aardig duur. Blijven dan niet heel veel opties over, maar laat me graag verrassen. Als Knudsen het wordt verdiend hij ook zeker een kans om zich te bewijzen.

1 juni 2023 om 23:32

@geaajax94
Ik hoopte zelf op Wim Jonk

1 juni 2023 om 23:43

@afcakampioen
Ik baal gewoon dat er al jaren stompzinnige fouten worden gemaakt. Waarom mag je geen kritiek hebben?
Ik ga al sinds 1978 naar Ajax. Dus je mag denken wat je wilt. Maar het gaat mij wel aan als je ziet dat door wanbeleid je club wordt gesloopt.

2 juni 2023 om 02:39

Dan ging het vorig jaar voor een keertje ietsjes minder in competitieverband nou en... Ze hadden dat jaar de kwartfinale van de Conference League gehaald wat ook gewoon geen foute prestatie is en daarbij alle pech hadden dat ze de Conference League winnaar AS Roma opnieuw getroffen hadden wat wel beter was dan het AS Roma in datzelfde jaar tijdens de groepsfase toen ze hun nog een pak slaag gaven met 6-1 en uit met 2-2 tegen gelijkspeelden.

2 juni 2023 om 03:12

@ hansje1969

Serieus of niet een 6-1 nederlaag tegen Bodo/glimt is totaal onacceptabel en iedereen die realistisch is ziet dat ook wel!

1 juni 2023 om 17:32

Prima keuze ik hoor de media al janken. Waarom die noor we hebben Jonk en Peter Bosz.
Ik had liever gezoen dat Ajax door ging met Heitinga weer minder seizoen vind ik niet erg .

1 juni 2023 om 17:39

In Nederland is er iemand vrij met hetzelfde profiel met de naam Bosz. Wilde Mislintat ook al naar Stuttgart halen. Kent de club, de mensen, de competitie. Tot nu toe lijkt hij juiste keuzes te maken, maar om nu een td en trainer aan te stellen die niks met Ajax, competitie en Nederlandse voetbal hebben vraag ik me af of dat de juiste keuze is. Dat gaat waarschijnlijk een Schok dat debacle bij PSV worden.

1 juni 2023 om 17:45

Maar Schmidt heeft het toch helemaal niet zo slecht gedaan? Die had een veelvoud van de punten die Ajax en PSV nu hadden. Ja, hij werd geen kampioen. Maar hij had simpelweg de weg dat Ten Hag er ook met Ajax zat.

Schmidt is met terugwerkende kracht ook gewoon een prima coach geweest, die is alleen door de media constant belachelijk gemaakt.

1 juni 2023 om 17:47

Iemand met vrijwel hetzelfde profiel zul je bedoelen... Enige wat eraan ontbreekt is dat Bosz niet constanter dan Knutsen is en laat dat nou "waarschijnlijk" precies de reden zijn waarom Mislintat toch de voorkeur voor Knutsen heeft en niet Bosz!

1 juni 2023 om 18:16

Ik weet niet of dat per definitie slecht is. Mislintat lijkt tot dusverre prima voor ogen te hebben wat hij wil, en als je het mij vraagt komt dat (tot nu toe) prima overeen met waar Ajax voor staat. Wel vind ik dat het verstandig is om als Algemeen Directeur iemand aan te stellen die Nederlands is en een band heeft met Ajax. Mocht dat niet haalbaar zijn, dan in ieder geval een Nederlander.
Persoonlijk vind ik het wel lekker dat er een ervaren trainer komt met een frisse blik, die juist even helemaal ergens anders vandaan komt. Gewoon even overnieuw beginnen.

1 juni 2023 om 18:08

Snel rondmaken en zoals hieronder gezegd wordt, voorbereiden op volgend seizoen. Hem ook inspraak geven in het type speler wat aangetrokken moet worden, snel handelen en maar heel gauw die gore smaak weg te spoelen.

Ik heb vertrouwen in de dingen die Mislintat tot nu toe onderneemt, maar ook in hoe hij zich presenteert. Helder, met een visie, en gewoon fijn om regelmatig iemands beweegredenen te horen.

Goed besluit om niet verder te gaan met Heitinga. Clubman, ook een mooie carriere gehad als voetballer. Het is alleen echt een afschuwelijk slechte trainer, totaal niet geschikt.

1 juni 2023 om 17:27

Wel een clubman die instapte toen Ajax een op drift geraakt schip was.

Of dat uit clubliefde was of voor persoonlijke ambitie (mss een combi van beide), maakt niet zo veel uit; hij was er toen het nodig was.

Het afbreukrisico manifesteert zich echter: gewogen en te licht bevonden.

1 juni 2023 om 17:38

Afschuwelijk slechte trainer ook echt. Hij moest puinruimen en ging van de 5e naar de 3e plek uiteindelijk dus zo afschuwelijk was het ook weer niet.

1 juni 2023 om 17:42

Van 3 punten achterstand op Feyenoord naar 13, koekoek.

1 juni 2023 om 18:04

Bij de aanstelling van Heitinga was het gat naar Feyenoord 7 punten.

Het was niet echt heel goed, maar het was minder rampzalig als onder Schreuder. Wat natuurlijk ook niet zo lastig is, aangezien Schreuder met afstand de slechtst aangestelde trainer van de eeuw is gebleken.

1 juni 2023 om 18:12

@myvision,

Afschuwelijk slechte trainer ja, doet vrijwel alles verkeerd.

1 juni 2023 om 19:46

Dat lag niet aan Schreuder maar aan de spelers die de boel saboteerden om Schreuder eruit te krijgen. Daarbij mocht Heitinga het overnemen op het moment dat ze tegen het hele rechterrijtje moesten spelen, dus de kans dat ze daar wat puntjes tegen gingen pakken lag nogal voor de hand.

2 juni 2023 om 09:58

Ben je nog niet gek van al die rondootjes om en in het eigen zestien meter gebied. Want dat is 1 van de vele ergernissen die de trainer Heitinga ons heeft voorgeschoteld. Afzichtelijk voetbal, nog los van de matige tot slechte prestaties.

Lijkt me een goede keuze, snel schakelen zodat je gelijk kan beginnen met het opbouwen van een sterke basis voor volgend seizoen.

Mislintat doet vooralsnog prima dingen. Eindelijk gebeurt er weer eens wat positiefs bij de club. Knutsen zou echt een prima coach zijn. Wat mij betreft welkom en ik zie er meer in dan in Bosz of Hjulmand.

1 juni 2023 om 17:32

Mislintat komt tot nu toe echt heel goed over. Mensen hadden al kritiek voor hij begonnen was maar wat heeft die man zich verdiept in Ajax en wat Ajax nodig heeft. Ik ben helemaal blij.

1 juni 2023 om 17:34

De kritiek is vooral azijn Valentijn bij ESPN waren ze veel minder negatief. Maar tjah die dataduitser nu een data noor zeker. Alsof we in Nederland alles beter kunnen.

1 juni 2023 om 17:55

Maar waarom zou ik overtuigd moete zijn van een viking die ervaring heeft in het Noorse voetbal?

1 juni 2023 om 18:05

Wie is een toptrainer in nl dus want dat schijn jij heel belangrijk te vinden die Ajaxdna heeft en zich al bewezen heeft?? Knutsen lijkt mij een prima vernieuwende trainer.

1 juni 2023 om 18:41

@soccerfan_1

"komt goed over"

Ik ben in mijn werkzame leven wel vaker teleurgesteld in mensen "die heel goed overkwamen"; de zgn. zeemeeuwen. Lullen het behang van de muren, maar presteren nul komma nul.

Geen idee of Mislintat daartoe behoort, maar hem nu op een voetstuk te plaatsen is m.i. net zo misplaatst om hem nu af te branden.

The proof of the pudding is in the eating...

1 juni 2023 om 17:46

Ik vind dat hij heel goed en helder communiceert en geen gekke dingen doet vooralsnog. Ik zou zelf wel liever Bosz zien, maar begrijp Knutsen zeker wel. Bosz kent de club al wel helemaal en geloof dat hij echt goede dingen weer bij ons kan doen.

1 juni 2023 om 18:02

Ik ben geen tegenstander van Bosz, maar als hij komt hoop ik dat hij wel iets heeft bijgeleerd en het niet weer op de '' ik pas mij niet aan '' boeg gooit. Ik houd van zijn aanvallende speelstijl. Maar als je merkt dat een tegenstander iets doet waardoor het niet loopt vind ik het nooit zo sterk om aan je vaste strategie vast te houden. Elke coach doet de nodige aanpassingen. Die zijn tegenwoordig nodig. Argentinië werd wereldkampioen door in het hele toernooi met 3 of 4 verschillende systemen op te komen draven.

1 juni 2023 om 19:51

Maar dat geld toch hetzelfde bij Knutsen? Of ken jij de hele filosofie achter de manier waarop Knutsen wil spelen? Daar komt nog bij dat Knutsen volledig af zal moeten gaan op de scouting van Ajax, want de beste man heeft bij Bodo nog nooit gekeken naar spelers duurder dan 1 miljoen euro. Dus een ‘eigen’ team samenstellen zal vrij problematisch voor hem worden. Ik ben er echt nog niet van overtuigd dat dit een succes gaat worden hoor. Dan denk ik dat je met Bosz toch beter weet wat je in huis haalt en wat je ervan kunt verwachten.

1 juni 2023 om 20:57

@tinus88: Ik vraag me af of Bosz dat dan nog steeds zou doen. In de basis geloof ik helemaal in zijn opvatting. En je moet ook wel de spelers hebben om iets anders te kunnen doen.

1 juni 2023 om 20:10

Helemaal mee eens, hij maakt gewoon logische keuzes die op het eerste oog ook weloverwogen lijken. Eindelijk ook gewoon iemand die communiceert. Tuurlijk moeten de keuzes ook nog goed uitvallen maar ben erg blij met m zover.

Heeft heel goed gepresteerd bij Bodo, ik twijfel alleen of hij de stap aankan naar een club waar de druk erg groot is. Waar je MOET winnen in plaats van dat je kan winnen. Qua visie uitstekend natuurlijk, maar had eigenlijk gehoopt op iemand met ervaring in een grotere competitie. Ik laat mij alsnog graag verrassen als hij komt, maar een stap van zo’n trainer eerst naar een subtopper in een grotere competitie zou voor mij logischer zijn.

1 juni 2023 om 17:54

Bij de club uit Bodo is er nu ook de druk om constant te winnen met zijn kwaliteiten naast het feit dat de selectie gewoon beresterk is... Toen Knutsen in eerste instantie binnenkwam was het vooral zijn taak om de ploeg weer niet te laten degraderen dus het feit dat hij dan op een gegeven moment boven gemiddelde presteerde en het vrijwel onmogelijke deed door met een doelsaldo van 103-32 en maar 1 nederlaag tegen Molde voor het eerst de club uit Bodo kampioen te laten maken was gewoon als een extra cadeautje te zien toen het allemaal voor hem begon en voor de club en hun supporters ook!

1 juni 2023 om 18:04

De druk bij Ajax is toch heel anders? Kom op. Hij zit daar al stevig in het zadel en heeft veel krediet. Bij Ajax moet je direct presteren of er wordt aan de stoelpoten gezaagd. Dat zonder dat je een reputatie hebt bij Ajax. Dat is het grote risico van zo’n stap in 1x.

1 juni 2023 om 18:14

Hoeft niet altijd zo te zijn dat er gelijk aan de stoelpoten gezaagd wordt... Kijk naar Erik ten Hag in zijn eerste jaar en wat hij daarna presteerde.

Daarnaast heeft hij al bewezen met die druk om te kunnen gaan dus wat mij betreft pakt hij vandaag na de bekerwedstrijd tegen Junkeren al het vliegtuig richting Amsterdam om daar zijn contract te ondertekenen!

1 juni 2023 om 18:50

Bij Ten Hag gebeurde dat ook. Maar met de prestaties snoerde hij die personen de mond. En dat waren natuurlijk bizarre prestaties. Aan hem werd hevig getwijfeld, vooral na het eerste half jaar en bij Knutsen lijkt er geen enkele twijfel te zijn dus misschien is dat al in zijn voordeel. Stel hij presteert niet direct, gaan er wel direct vraagtekens komen. Die druk is er bij een topclub nu eenmaal, zoals je zag bij Keizer kan je er snel uit liggen.

“Daarnaast heeft hij al bewezen met die druk om te kunnen gaan”. Zoals ik zei, denk ik dat de druk om te presteren bij Ajax wel een stukje groter is. Niet alleen vanuit de directie en media, maar ook vanuit de supporters. Daar moet je mee om kunnen gaan en dat moet hij nog bewijzen.

1 juni 2023 om 19:15

Met Bodo/glimt heeft hij dat al door dik en dun bewezen... Ze hebben AS Roma een van de grootste Europese nederlagen ooit bezorgd die onder leiding van Mourinho stond en dat voor een clubje uit Noorwegen zoals ik al eerder aangegeven had dus nu moet hij bij Ajax precies datzelfde pit erin gooien als wat hij bij de club uit Bodo doet en dan komt het goed!

1 juni 2023 om 19:34

Roma speelde met alleen maar wisselspelers, kijk de opstelling maar terug. Roma nam de wedstrijd dus niet heel serieus en alsnog is het een hele mooie prestatie, maar er stond natuurlijk totaal geen druk op die pot voor Bodo. Mijn hele punt is dat naar Ajax gaan iets heel anders is dan Bodo trainen en dat diezelfde druk daar op geen manier ervaren kan zijn.

Iedereen is hier lyrisch, maar zullen we het even afwachten?

1 juni 2023 om 19:44

We zullen het inderdaad wel zien omdat hij bij Ajax inderdaad nog wel hetzelfde moet doen als bij Bodo/glimt maar gebeurd dat wel dan is het een schot in de roos... En al speelde Roma zelfs met voor de helft een B-team en voor de andere helft een C-team dan nog is een 6-1 afdroging onder de grote Mourinho gewoon een schande zonder ook maar 1 haar op mijn hoofd die er anders over denkt.

1 juni 2023 om 19:50

@Ajax12321

Roma speelde inderdaad met veel wisselspelers, toen Mourinho 3-1 achterkwam greep hij in, gooide er eerste elftal spelers in en vervolgens werd het 6-1. Later in de Conference werd Roma nogmaals met 2-1 verslagen. Op één wijziging na stond daar vrijwel hetzelfde Roma dat later de finale tegen Feyenoord speelde. Ik zeg niet dat hij zeker gaat slagen maar je praat de prestatie een beetje naar beneden terwijl hij echt fantastisch werk heeft geleverd.

1 juni 2023 om 20:30

Ik praat zijn prestaties helemaal niet naar beneden. Ik ben gewoon kritisch, het zijn goede prestaties, maar we moeten ook niet te lyrisch worden. Hij won 2-1, uitstekend, maar ging er ook met 4-0 af. Ik wil gewoon nog niet iemand helemaal omhoog schrijven zoals velen hier wel doen.

1 juni 2023 om 20:43

Liever met 4-0 verliezen dan met 6-1 de boot in gaan qua resultaat als je ook even naar de clubs kijkt en ze dan vergelijkt met elkaar... Alleen wel jammer dat Bodo/glimt daar inderdaad destijds niet veel aan had maar verder heeft deze man fantastisch werk geleverd en ik twijfel er niet over dat het bij Ajax ook vast wel goedkomt met hem als de nieuwe coach zodra het zover is als hij ze zo laat voetballen als bij de club waar hij nu de coach (nog) van is!

1 juni 2023 om 21:41

Ja, ik zeg ook dat hij het daar uitstekend heeft gedaan. Alleen we kunnen wel stellen dat de stap van Bodo naar Ajax zo groot is dat het gewoon een groot risico is voor beide partijen waarvan je hoopt dat het goed uitpakt.

2 juni 2023 om 02:45

Een groter risico dan Heitinga voor de leeuwen te gooien toen Schreuder zijn ontslagbrief kreeg zal er vast wel niet zijn naast het feit dat deze coach zich ook echt totaal niet gek laat maken en daarnaast ongelooflijk down-to-earth is wat ook een belangrijke en positieve eigenschap in de kwaliteiten van een trainer kan zijn... Ik verwacht waarschijnlijk voor het weekend start wel dat er meer nieuws over deze trainer is of dat hij misschien dan al in Amsterdam is om zijn handtekening onder een contract te zetten maar we zullen spoedig wel meer weten ga ik wel vanuit!

2 juni 2023 om 11:39

Klopt, ik was ook fel tegenstander van Heitinga voor de groep dus daarin ben ik wel consequent. Je bent hartstikke optimistisch en dat is mooi voor je, maar ik wil mijn conclusies nog niet trekken.

Goede trainer
Een keer een buitenlander. En erg goed werk geleverd bij bodo glimt.
Lijkt mij een goede keuze.

Haha. Ik zeg net nog in een ander topic over Ajax en Mislintat dat Ajax toch nooit gaat zeggen met wie ze aan het praten zijn. Toch wel!

1 juni 2023 om 17:28

Blij met Mislintat, eindelijk weer eens duidelijke taal en transparantie. Vooralsnog een zeer goede keuze geweest om hem op deze plek te zetten.

Johnny geen assistent. Duidelijke uitleg en goede argumenten. Lijkt erop dat Sven goed voor ogen heeft wat hij wil. Ken verder Knudsen niet. Zag iemand ergens Hassenhutll noemen, vind ik ook wel een sterke optie als ze er niet uitkomen.

1 juni 2023 om 17:34

Heel goed om Heitinga niet als assistent te laten zitten. Zal nu als een downgrade voelen voor hem en een nieuwe trainer die als visie aanvallend en aantrekkelijk voetbal heeft daar past heitinga niet bij met zn tikkie terug voetbal zonder visie. Kijken wat voor andere functie ze voor hem hebben.

1 juni 2023 om 17:59

Op zich wel logisch, echter wel vreemd dat Heitinga wel afgerekend wordt op de resultaten en Huntelaar niet. (waren de woorden van de TD op vragen van Kraay jr.)

1 juni 2023 om 18:43

Misschien omdat Huntelaar wel openstaat voor kritiek, leert van fouten en beter wordt.

Heitinga was koppig en bleef zelfde fouten maken. Alvares als RCV, 3 posities wisselen voor 1 wissel, te lang met Klaassen en Taylor op middenveld, tikkie terug tactiek van FdB in ere hersteld door hem.

Man ben echt blij dat we eindelijk verlost zijn van hem. Kan niet wachten op het nieuwe seizoen met eindelijk weer eens fitte spelers. Spelers die 90 min volhouden en met zijn allen druk zetten.

1 juni 2023 om 19:01

Als hij maar niet terug gaat naar JA, want dat belemmert de ontwikkeling van een aantal spelers in mijn ogen. Hylnsson, die als 8 kwam te spelen laatste tijd en überhaupt het hele team speelde zoveel beter met Dave Vos. Dan ben ik eigenlijk benieuwd wat er overblijft of dat hij wel weer JA gaat trainen.

Prima keus, iemand met inmiddels al aardig wat ervaring. Weliswaar vooral op lagere niveaus in Noorwegen en Bodo Glimt was zijn eerste echte grote club maar toen hij daar begon was het eigenlijk een soort Heracles Almelo. Onder hem zijn ze enorm gegroeid en lijkt mij ook een goede keus voor Ajax.

Uitstekende keuze als hij het wordt ik denk zelfs al dat hij het wordt anders ga je het niet zeggen plus Knutsen verraadde zich ook een beetje bij de Noorse verslaggevers met een uitspraak.

Kijk, dit gaat de goede kant op! Het lijkt mij goed om eens een frisse coach te krijgen die nog niet bekend is met de negatiefiteit en pessimisme die er momenteel heerst. De match tussen Ajax en Scandinaviers heeft volgens mij ook altijd wel goed gezeten.

1 juni 2023 om 17:31

Ik hoop dat hij misschien ook wat goede Noorse (of Scandinavische) talenten op het oog heeft en meeneemt. Een Ajax zonder Denen kan eigenlijk niet

Inderdaad altijd een goed huwelijk.

1 juni 2023 om 17:35

Misschien dat Haaland wel naar Ajax wil komen als Knutsen er zit. De Premier League heeft 'ie toch al uitgespeeld

1 juni 2023 om 17:35

Precies, zal wel goede connecties in Scandinavie hebben en is natuurlijk ook een enorme aantrekkingskracht vor Scandisch talent. Daarnaast zit het Noorse voetbal ook al een aantal jaar in de lift, waar er steeds meer in voetbal geinvesteerd wordt. Hopelijk gaat Ajax daar ook van meeprofiteren!

1 juni 2023 om 17:39

@airbags Odegaard ook niet iets voor Ajax ?

1 juni 2023 om 17:41

Het schijnt dat Odegaard ook mee komt dan.

1 juni 2023 om 17:41

@airbags "but can he do it on a rainy day night in Sittard?"

1 juni 2023 om 17:51

Wel jammer dat zo'n beetje alle spelers die onder hem bij Bodø speelde het niet gered hebben in het buitenland. Berg bij Lens, Bjorkan bij Hertha en ook de spits wiens naam ik even kwijt ben.

1 juni 2023 om 17:54

@zeballos Wat betreft de trainer lijkt mij dit alleen maar positief toch, als hij het maximale uit spelers weet te halen?

1 juni 2023 om 18:57

Ach de meeste spelers die onder ten hag goed waren doen in het buitenland ook vrij weinig.

1 juni 2023 om 19:40

Martinez wel... Antony was matig dit seizoen en Tagliafico is ook niet altijd zo geweldig als bij Ajax sinds hij bij Lyon speelt!

Ik benieuwd wat er uit het gesprek komt. De Europese wedstrijden die ik van Bodø/Glimt heb gezien was iig geen Hutseknutsenbegoniavoetbal dus dat geeft deze burger moed...



Blijkt de Telegraaf het toch weer bij het juiste eind te hebben. Niet dat ik een fan ben van de krant (of welke krant dan ook) maar ik zag allemaal al weer reacties dat de Telegraaf maar wat riep en dat deze trainer niet in beeld was bij Ajax. Ook met de onrust bij PSV hadden ze het (buiten dat Simons niet betrokken bleek) goed. De hetze tegen de Telegraaf begint een beetje zielig te worden moet ik zeggen. Valt me op dat het vaak 'progessieven' zijn die het niet aankunnen als iemand niet hun mening deelt en dan alle personen en mediums die hier van afwijken wegzetten als nepnieuws verspreiders.

Prima 2e keus. Ik had stilletjes de hoop dat Bosz kandidaat nummer 1 zou zijn, te meer daar Heitinga niet terugkeert als 1e assistent. En dat zou de weg vrij maken voor Bosz met Rob Maas als 1e assistent.

Als Knutsen de nieuwe trainer wordt, hoop ik wel dat er Nederlandse assistent-trainers worden aangesteld, die kennis hebben van de club en de Eredivisie. Zoals Fred Grim, Bogarde, Witschge en Kluivert (hierin is ook elke linie vertegenwoordigd)

1 juni 2023 om 18:45

Fcbogarde

Of een Maduro als assistent. Wel tijd dat hij ook thuiskomt.

Je zou denken dat het al zo goed als rond is als je een naam zo naar buiten gooit. Mislintat die zo in het geheim zou werken, zou toch dit toch nooit zeggen als hij zeker van zou zijn dat het rond komt of al zo goed als rond is?.

Ik twijfel. Van het rustige Bodo in de Noorse provincie naar de hectiek en druk van Ajax lijkt me een te grote overgang. Ook als speler geen ervaring in de top. Maar Mislintat heeft er meer kijk op als mij natuurlijk 😜.

1 juni 2023 om 18:14

Als speler geen ervaring in de top? Wat is dat nou voor kulargument? Mourinho en van Gaal hebben ook niet op niveau gevoetbald, kijk wat er van terecht is gekomen. Een goede speler staat niet gelijk aan een goede trainer. Kijk naar Gerrard, Lampard of bijvoorbeeld Pirlo.

1 juni 2023 om 19:05

Dat zegt hij ook niet, niet zo happen. Zijn punt is simpelweg dat hij nog nooit de druk heeft meegemaakt van een topclub die moet presteren, aangezien er bij Bodo nooit deze verwachtingen waren en deze als speler ook niet gehad heeft.

1 juni 2023 om 19:12

Als trainer heeft hij die druk wel degelijk ervaren. In het begin als promovendus bij Bodo niet, maar toen ze eenmaal kampioen waren geworden en het AS Roma van Mourinho voetballes hadden gegeven, vanaf dat moment zeker wel. Bodo is geen topclub in Europa, wel een topclub in Noorwegen zoals Ajax dat in Nederland is.

1 juni 2023 om 19:39

Dus die druk bij Bodo om kampioen te worden is precies hetzelfde als bij Ajax, na zo’n jaar waar iedereen juist hongerig is naar prijzen? Dat je de druk bij Ajax en Bodo vergelijkt is best grappig, want je weet zelf ook dat de druk bij Ajax veel groter is vanuit de directie, supporters en media. Roma speelde met alleen maar wisselspelers dus dat is wel even een nuance, alsnog hele mooie prestatie, maar daar stond natuurlijk totaal geen druk op als Mourinho die wedstrijd niet eens serieus neemt. Bodo is nog lang geen vergelijkbare club als Ajax in Noorwegen, die presteren pas een paar jaar goed nu. Dat kan je onmogelijk vergelijken met de druk bij Ajax.

1 juni 2023 om 19:46

Natuurlijk is Bodo niet vergelijkbaar met Ajax, dat begrijp ik ook wel. Maar er wordt hier gedaan alsof Knutsen bij Bodo de mogelijkheid kreeg om te flierefluiten en dat ze het daar allemaal wel best vonden. Er wordt aan het begin van het seizoen een verwachtingspatroon geschetst bij Bodo, net zoals dat bij Ajax plaatsvindt. Als er niet aan die verwachtingen wordt voldaan, dan zitten de directie, supporters en media er net zo kort op.

1 juni 2023 om 20:36

Zo wordt er zeker niet gedaan. Er wordt alleen gezegd dat de druk bij Ajax vele malen groter is, wat niet heel gek is. Je kan echt niet zeggen dat die druk bij Bodo hetzelfde is. Stel Bodo zou 4e worden onder hem, zou hij nog niet ontslagen worden aangezien hij veel krediet heeft. Bij Ajax moet hij dit opbouwen en zich direct bewijzen.

Herr Sven zegt dit niet zomaar, ik neem aan dat ze ver in de onderhandelingen zijn. Dit lijkt mij een uitstekende keus, hij werd al eens eerder gelinkt aan Ajax vorig jaar. Hoewel ik fan ben van Bosz, kan ik hier absoluut mee leven.

Ik vind het niet heel erg slim van Mislintat om Knutsen bij naam te noemen. Als Knutsen om wat voor reden dan ook niet komt, zit je toch in je maag met het feit dat een andere trainer weet dat hij tweede keus was. Het is bepaald niet ideaal om met die kennis de onderhandelingen in te gaan.

Los daarvan: uitstekende keuze. Knutsen mag gerust de wonderdokter van Bodo/glimt genoemd worden. Hij laat zijn ploeg volgens een duidelijke visie spelen, eentje die goed bij het profiel van Ajax past. Wat mij betreft stapt hij vanmiddag nog op het vliegtuig om zijn krabbel te zetten.

1 juni 2023 om 17:36

Daarom denken velen dat er toch al meer schot in de zaak zit qua Knutsen. Anders noem je de naam niet.

Prima keus! De Arne Slot van Noorwegen! Mislintat' zijn acties kunnen we steeds meer bekoren. Wat moet een Duitser bij Ajax? Nou, gewoon goede beslissingen nemen! Ga zo door, Sven!

1 juni 2023 om 17:49

is Knutsen de Arne Slot van Noorwegen of is Slot de Kjetil Knutsen van Nederland?

1 juni 2023 om 18:05

Als ze maar op elkaar lijken;-)))

1 juni 2023 om 20:04

Ik zou Knutsen en Slot geen broers noemen op basis van hun uiterlijk.

Bijzondere timing om de interesse in deze Knutsen te bevestigen. Hij heeft vandaag een wedstrijd te spelen, die zal hier ook niet direct op zitten te wachten.

1 juni 2023 om 17:43

Het zou me niets verbazen als Knutsen na de wedstrijd hetzelfde zal bevestigen.

1 juni 2023 om 19:01

Wellicht. Zoals je hierboven zegt is het opvallend dat Mislintat de transfer van Van den Boomen in het geheim rond maakte en hier uit zichzelf over begint te praten. Misschien is het in de afrondende fase of zelfs al getekend, ik weet het niet. Maar ik kan me voorstellen dat zelfs in dat geval Knutsen de volle focus wil hebben op die pot van vandaag en pas na die pot aan dit soort afleidingen wil denken.

Het loopt even niet en ze slaan meteen een volledig andere richting in. Een trainer met haar?

Lijkt me wel een prima keuze natuurlijk. Die man heeft fantastische gepresteerd met Bodo.

1 juni 2023 om 17:54

Hahaha ja dat zal even wennen worden.

In het topic dat Feyenoord interesse had in een Bodo speler zag ik (veel ?) mensen zeggen :"wat weet je nou van deze speler en hoevaak kijk je naar Noorse competitie etc"

Kan me zelf nog niet echt een beeld schetsen van zowel de speler en de coach. Ben benieuwd hoe ze beide terechtkomen en presteren

Logisch dat er met meerder kandidaten wordt gesproken dan alleen Bosz in de media. Wie het ook wordt heb wel vertrouwen in Mislintat. Hij geeft al een hele relaxte en goeie indruk voor de camera. Geeft duidelijk antwoord op de vragen met de redenering erachter.

Voetballen kunnen die jongens wel, ze moeten een trainer met autoriteit hebben, die gasten nemen Heitinga niet serieus joh. Die zien ze als jeugdtrainer

Lijkt me een goede keuze , natuurlijk moeten we uiteindelijk afwachten hoe het gaat lopen. Hopelijk komt dit snel rond. Ik geloof dat Bodo nog een wedstrijd voor de beker speelt en dat ze die eerst afwachten.
Mocht het rond komen dan kan er ook gericht worden gezocht naar nieuwe spelers.
Als je dan nog een goede AD aanstelt, eentje die de Ajax-cultuur bewaakt dan zit je denk ik aardig in de goede richting.

Vast leggen als het kan. Even een nieuwe wind laten waaien door amsterdam.


Bosz heeft zijn tijd bij Ajax gehad. Na Ajax niks meer gepresteerd en altijd maar 1 strijd plan.

Geef als Ajax gewoon eens een buitenlander de kans. Ze willen toch in de top van Europa meespelen dan
Moeten we stoppen met kaaskop coachen hoe goed of slecht ook.



Heitinga bedankt voor het afmaken van het seizoen had alleen reiziger naar voren geschoven en was onder in de kkd blijven klooien met jong Ajax.


Dit alles was een redelijk domme maar begrijpelijke keuze als echte Ajax fan

Ik blijf eigenlijk hopen op Gallardo

1 juni 2023 om 20:39

Als hij Engels heeft geleerd zou ik dat een uitstekende optie vinden.

Het valt me vooral op dat Mislintat helder uitlegt. Prettig om naar te luisteren. Geen onzin, maar to-the-point en respectvol naar Heitinga.
Daarna keek ik de afscheidsvideo van Van Der Sar. Luistert toch minder prettig (met alle respect voor het goede werk dat hij geleverd heeft).

Tuurlijk de nieuwe trainer wil je verleiden met zijn eigen technische staf. Niet de oude hoofdtrainer. Dat gaat niet werken.

Knutsel de Knutsen .. benieuwd wat voor elftal hij ervan gaat knutselen ..

Ik had mijn twijfels en nog steeds maar in communicatie en transparantie vind ik het een hele fijne vent die duitser.

Heel fijn dat hij transparant is met een complete samenvatting over John Heitinga. Maar vooruitkijkend is deze Deense coach naar mijn inzien oké, maar niet voldoende. Er is een beter alternatief die minder moeite zal hebben aan een gewenningsperiode. Nog altijd blijf ik volhouden dat Peter Bosz moet komen. Al blijft Mislintat daar cryptisch over. De meeste fans willen ook Peter Bosz zien. Mocht Bosz uiteindelijk niet komen, dan zal Mislintat voor altijd gezien worden als de lange arm van de vertrekkende Van der Sar.

1 juni 2023 om 22:30

Ik zou Bosz ook graag zien komen als Ajacied, maar ik ben het niet eens met je laatste zin. Als Knutsen komt en vervolgens bijv meteen kampioen wordt heeft niemand het meer over Bosz.

1 juni 2023 om 23:02

Ik denk dat hij het dan ook goed in Europa moet doen. Bijvoorbeeld een kwart of halve finale EL minimaal.

Wat een verademing deze TD. Natuurlijk moeten we afwachten waarmee hij op de proppen komt, maar de eerste weloverwogen stappen zijn in mijn ogen zeer positief. En eindelijk eens normale transparante communicatie. Hopelijk is dit de weg terug naar normaal bij Ajax. En meedoen om de bovenste twee plaatsen niet meer dan ook normaal is. Dat nieuwtje over het eventueel contracteren van de trainer van Bodo Glimt vind ik ook zeer positief. Die man is een beetje de Arne Slot van Noorwegen. Ik zou het prima vinden wanneer deze man naar Ajax komt. Daarnaast lijken me een paar ook genoemde topkandidaten onhaalbaar, naast het Bosz embargo. Dus go ahead!

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren