Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
2
2
Deze wedstrijd is gespeeld.
Status: Deze wedstrijd is gespeeld.
Datum: Donderdag 15 februari 2024
Tijd: 22:00 uur
Scheidsrechter: -
Stadion:
Opstellingen en wedstrijdverloop
Live meepraten
Leden op Voetbalzone kunnen tijdens de wedstrijd live meepraten.
15 februari 2024 om 20:27

Dit wordt weer alle ballen op Brobbey. Twee buitenspelers die meer middenvelders zijn.
Geen snelheid, diepgang of het vermogen om een mannetje uit te spelen. Verder een middenveld dat defensief uit één iemand bestaat: Henderson. Taylor en Akpom lopen niet mee terug. Nice.

15 februari 2024 om 20:31

Ik snap wat je zegt, maar wie wil je dan op de flanken? Met Forbs ging het écht niet goed. Dit lijkt me een oké opstelling met de spelers die je hebt.

15 februari 2024 om 20:41

Je hebt gelijk, Ajax kan niet echt anders. Dat hebben ze echter aan zichzelf te danken met die verschrikkelijke transferperiode. Het seizoen ingaan zonder rechtsbuiten.. niet heel slim.

Ik vind Taylor en Akpom gewoon bezopen. Die Noren kunnen vast niet heel goed voetballen, maar zullen wel topfit zijn en zich de longen uit hun lijf rennen. Dan sta je daar met Akpom en Taylor.. die defensief niks doen.

15 februari 2024 om 20:47

Ik zou overigens gespeeld hebben met sosa op links en Rensch op rechts. Aan de bal speel je dan 3241 met Hato-Sutalo-Rensch, Henderson-Tahirovic, Sosa-Akpom-Hlynsson-Berghuis, Brobbey.

2 mensen in de rug van Brobbey met beweging. Twee spelers met goede voorzetten op de flank en een blok van 5 bij balverlies.

15 februari 2024 om 20:56

Jij denkt dat je fifa aan het spelen bent.. Even een compleet nieuwe formatie toepassen in Europa waar ze nog geen enkele keer in hebben gespeeld.

15 februari 2024 om 21:01

Is totaal geen andere formatie. Is gewoon een moderne 433 aan de bal. Je hebt een Barcelona logo dan zou je dat moeten weten. Barcelona doet exact hetzelfde namelijk.

433 met Rensch die achterin blijft, Sosa die naar verder naar voren speelt, linksbuiten die aan de binnenkant speelt de rechtsbuiten die het breed houdt. Zo lastig is het niet.

15 februari 2024 om 20:44

Migi zit al klaar met een megafoon

15 februari 2024 om 21:10

Hahaha ja deze is leuk! Mooie combo van 2 elementen

15 februari 2024 om 20:49

Haal die Taylor er nou een keer vanaf, echt drama dit seizoen.

15 februari 2024 om 20:59

Niet op ESPN?

15 februari 2024 om 21:02

Espn1 is schakelprogramma hij is live op espn 2

15 februari 2024 om 21:00

In 1 minuut op zes verschillende manieren gehoord dat Ajax niet in deze competitie wil spelen.

15 februari 2024 om 21:03

We gaan er eens goed voor zitten en controleren of we Migi nog op de tribune kunnen spotten.

15 februari 2024 om 21:07

Die staat het hardst te juichen als we scoren

15 februari 2024 om 21:12

Dat zou wel zo netjes zijn haha

15 februari 2024 om 21:11

Zou toch wat zijn migi leo driessen blijkt te zijn

15 februari 2024 om 21:09

Ik moet zeggen, vooralsnog stelt Hlynsson op de flank niet teleur. Zou hem daar in de competitie ook laten staan totdat bergwijn terug is

15 februari 2024 om 21:10

Zie nu al met momenten de 4-1-5 formatie, lijkt me niet helemaal de bedoeling dat Akpom en Taylor zo diep spelen in balbezit.

15 februari 2024 om 21:13

Akpom is meer een aanvaller dus hem kun je niet echt kwalijk nemen. Maar Taylor die snapt er sowieso niks van

15 februari 2024 om 21:11

Weet Taylor wel dat hij een centrale middenvelder is? Jeetje wat staat hij telkens hoog

15 februari 2024 om 21:25

Poehh die denkt dat hij Ronaldinho is, als die de bal krijgt weet die ook niet watttie ermee moet maar Hato in grote wedstrijden kan echt niet meer.

15 februari 2024 om 21:13

Bodo speelt in elk geval 3x beter dan Ajax, dat is al lekker voor het vertrouwen

15 februari 2024 om 21:16

Niet overdrijven

15 februari 2024 om 21:17

Wat zeg je?

15 februari 2024 om 21:14

Opvallend dat hato als linksback staat. Zal dit een voorbode zijn dat kaplan snel een kans gaan krijgen

15 februari 2024 om 21:14

Ok dus na 5 min spelen al duidelijk dat akpom doodleuk besluit om naast brobbey te spelen waardoor je dus een gat heb tussen Henderson en brobbey, taylor weigert om mee te verdedigen waardoor bod maar één verdediger naar voren hoeft te schuiven om 't middenveld totaal overlopen te worden. Gaat lekker dit

15 februari 2024 om 21:14

Zo, verrassend geschoten zeg

15 februari 2024 om 21:15

Wow. Ik zag Taylor zojuist op volle snelheid terugsprinten. Wat maak ik mee.

15 februari 2024 om 21:15

Naar mijn gevoel is berghuis al maanden uit vorm

15 februari 2024 om 21:16

Bodo met het betere positiespel. Je ziet wel echt duidelijk wat een verschil in de kwaliteit van de coaches. Bij Bodo weet elke speler precies wat hij moet doen als een van zijn teamgenoten de bal heeft. Bij Ajax wordt wat rond getikt en dan een lange bal op Brobbey.

15 februari 2024 om 21:16

Lucky dat Berghuis die sliding mist, was er een met een rood randje met 2 benen omhoog.

15 februari 2024 om 21:16

Ik snap echt totaal niet dat Sutalo links staat en Rensch rechts. Iemand die dit kan verklaren? Rensch is tweebenig, Sutalo heel overduidelijk niet.Edit: zie het zelf al. Gooijer gaat in balbezit heel hoog staan waardoor je er 3 achterin hebt met Hato op links, Sutalo in het midden, Rensch op rechts.

15 februari 2024 om 21:20

Enige verklaring die ik heb is dat van het Schip aan de bal met 3 achterop wil blijven staan. Dan schuift gooijer dus door naar voor wordt rensch de rechtercentrale, Sutalo centraal en Hato wordt de linker centrale.

15 februari 2024 om 21:20

Trainer doet maar wat, heeft geen enkel idee

15 februari 2024 om 21:17

Daar had Taylor dus gewoon al geel verdient. Waarom iemand in zijn rug duwen als de bal al over de achterlijn is? Misselijk mannetje.

15 februari 2024 om 21:17

Meen je deze... wat een gatenkaas.. ze hebben er ook zin in

15 februari 2024 om 21:17

Heeft Ajax wel een verdediging vraag ik me dan af, 0-1

15 februari 2024 om 21:17

Wat een schitterende goal zeg.

15 februari 2024 om 21:18

Lekker weer je mannetje gedekt Hato. Mag nu wel eens klaar zijn hoor, duidelijk nog lang niet klaar hiervoor.

15 februari 2024 om 21:22

Hato moest kiezen doordat er een man te weinig was aan die kant. Wel zwak verdedigd want gaf hem veel te veel ruimte.

15 februari 2024 om 21:18

Wat loopt Bodo ongelofelijk makkelijk van 16 naar 16 zeg.

15 februari 2024 om 21:18

Odds 7.0 voor winst Bodo bij de bookies. Lekker bezig ajax!!!!!

15 februari 2024 om 21:19

Niet bij toto

15 februari 2024 om 21:18

Wat een eerste 20 minuten speelt die kerel.

15 februari 2024 om 21:18

Heerlijke aanval van Bodo, lijkt weer helemaal nergens op bij Ajax.

15 februari 2024 om 21:18

Wat een drama weer. Wanneer hebben we voor het laatst de nul gehouden eigenlijk?

15 februari 2024 om 21:27

Zelfs tegen de amateurs van Hercules niet.. Die Argentijn is weer dit. Opstellen maar.

15 februari 2024 om 21:18

Schip roept het volledig op zich af met dit middenveld. Worden continue overlopen en nu met een goal als vervolg

15 februari 2024 om 21:23

Dat zag zelfs de gemiddelde voetbalzone bezoeker al vanaf een kilometer aankomen. Dit soort dingen begrijp ik absoluut niet van coaches, ogenschijnlijk zo simpele fouten maken.. een blinde ziet nog dat dit middenveld in de omschakeling veel en veels te kort komt.

15 februari 2024 om 21:18

Daar zijn de zeeen van ruimtes weer. Terug van (heel kort) weggeweest

15 februari 2024 om 21:18

Nou das 0-1. Iedereen die denkt dat we kans maken tegen dit team over 2 duels is gek.

15 februari 2024 om 21:19

Gooijer loopt achteruit, Hato dekt op 5 meter afstand. Tja, zo kan je wel bezig blijven met schuiven maar bijna niemand achterin blijkt competent te zijn

15 februari 2024 om 21:19

Het blijft om te janken

15 februari 2024 om 21:19

Tja Hato. Iets teveel complimenten gehad. Concentratie is ver te zoeken.

15 februari 2024 om 21:20

Was een mooie goal hè van Bodo?

15 februari 2024 om 21:22

Ja die speelde ze goed uit. Hun positie spel is goed verzorgd.

15 februari 2024 om 21:23

En wat zetten ze Ajax te kijk met hun verzorgde positiespel. Ongelofelijk.

15 februari 2024 om 21:27

Is niet raar hoor, ze hebben een goede coach. Ajax wilde hem niet voor niets heel graag hebben.

15 februari 2024 om 21:19

Via de voet van Hato leek het? Die zit in een ongelukkige fase momenteel

15 februari 2024 om 21:20

Matig verdedigd van hem

15 februari 2024 om 21:19

Wat een heerlijke goal. Heel mooi positiespel

15 februari 2024 om 21:20

Top Hato

15 februari 2024 om 21:20

Hoe is het toch mogelijk dat we al zes maanden lang zien dat het middenveld ruk staat met enorme ruimtes maar toch gebeurt er helemaal niets. Wat een klote seizoen blijft het toch

15 februari 2024 om 21:23

Niet om te provoceren maar dat is toch waarom Henderson moest komen? Om de organisatie in het veld neer te zetten en de balans te bewaren? Maar hij zwemt laatste 2 wedstrijden zelf nog het meest.

15 februari 2024 om 21:25

Hij zwemt omdat die met twee mede middenvelders speelt die allebei voorin blijven staan

15 februari 2024 om 21:26

Is het mogelijk om in je eentje de balans te bewaken? Opstelling van ajax is momenteel 3-1-6. Echt onmogelijk voor elke speler ter wereld om dat te belopen.

15 februari 2024 om 21:28

Ja, en vergeef mijn cynisme, maar rondom zijn komst werd zijn coaching en aansturing toch als redmiddel bestempeld dat ervoor moest zorgen dat die ruimtes niet meer voor gingen komen? Was dat dan te voorbarig of hebben zijn medespelers er lak aan?

15 februari 2024 om 21:31

Zijn coaching gaat Taylors natuurlijke drang om naar voren te rennen en naar achter te sjokken niet verhelpen ben ik bang. Als je dan ook nog eens met een halve spits als 10 gaat spelen, tja… dan wordt het heel lastig.

Overigens ben ik met je eens dat het positivisme rondom Henderson een tikkeltje overdreven was. Goede voetballer, hartstikke bruikbaar. Gaat dit Ajax natuurlijk niet ineens als een geoliede machine laten spelen in zijn eentje natuurlijk.

15 februari 2024 om 21:34

Tijdens het seizoen draai je de ellende niet meer om. Verder is het ook gewoon gebrek aan kwaliteit op het middenveld en de backs.

15 februari 2024 om 21:24

Tijdens het seizoen doe je er niet zoveel meer aan. Komende zomer zal een nieuwe trainer flink aan de bak moeten.

15 februari 2024 om 21:20

Dit Ajax is zo triest zeg…

15 februari 2024 om 21:21

Ik snap dat Forbs een slechte wedstrijd speelde zondag, maar hij kan toch nooit zoveel slechter vandaag zijn dan Hlynsson en Berghuis. Dit zijn de 2 spelers die werkelijk waar ELKE aanval de bal voor je kwijtraken….

15 februari 2024 om 21:21

Ook dit 'avontuur' zo als een nachtkaars uit. Ik kan er niet rouwig om zijn. Dit Ajax is een werkelijke schande Europees. Laat het maar gauw klaar zijn, dit hele seizoen

15 februari 2024 om 21:23

Europees? Mind you dat Hercules ons uit de beker heeft gedonderd?

15 februari 2024 om 21:21

Bodo betere positiespel veel directer als ze eruit komen bij Ajax is het alweer besluiteloos

15 februari 2024 om 21:24

Het is geen wonderploeg, maar er zit een idee achter hetgeen ze op de mat leggen.
Goed collectief !

15 februari 2024 om 21:22

Schip is ook een ongelofelijk matige coach! Wie hem volgend jaar nog als coach van Ajax wilt zien heeft poep in de ogen! Taylor speelt alleen maar omdat hij uit de eigen jeugd komt maar wat is koning verstoppertje toch verschrikkelijk zeg gadverdamme dat niemand deze jongen ooit op de bank heeft gezet zeg!

15 februari 2024 om 21:27

Ik ben er bang voor dat John volgend seizoen nog steeds aan het roer is. Natuurlijk ben ik ontzettend dankbaar dat hij in moeilijke tijden, zowel privé als voor de club, is ingestapt, maar als Ajax zijnde moet je ook vooruitkijken. Vooralsnog blijft het verdacht stil omtrent een nieuwe trainer

15 februari 2024 om 21:36

Ligt het aan trainer of aan spelers ? Ik denk dat trainers tijd nodig hebben om met deze nieuwe groep te gaan bouwen aan nieuw team met automatisme

15 februari 2024 om 21:23

4-1-5 Henderson mag zwemmen in deze tactiek. Dit is echt 200% op van 't Schip aan te rekenen. Beetje zelfoverschatting.

15 februari 2024 om 21:24

slaat echt nergens op idd, komt ook overal te laat omdat hij in zijn eentje op het middenveld staat zo’n beetje, dit was exact het probleem in de tweede helft tegen Heerenveen met Akpom op 10. Heel raar om daar nu mee te beginnen.

15 februari 2024 om 21:26

Is een teken dat Schip het totaal niet ziet zitten in Forbs.

15 februari 2024 om 21:30

Maar het slaat nergens op om je eigen middenveld compleet kapot te maken omdat je buitenspeler harde voeten heeft😅

15 februari 2024 om 21:37

Absurde opstelling dit.

15 februari 2024 om 21:23

Tijd voor Mannsverk samen met Henderson. In ieder geval Taylor zo snel mogelijk van deze positie. Terug naar de dubbele 6.

15 februari 2024 om 21:25

Hendo en vos zou ik dan liever zien. Die heeft ook het loopvermogen deze gatenkaas dicht te lopen

15 februari 2024 om 21:24

Dat Bodo glimt speelt echt heerlijk positiespel zeg.

15 februari 2024 om 21:25

De coach zou echt geweldig bij Ajax passen

15 februari 2024 om 21:24

Bodo heeft echt een strijdplan. Typisch een ploeg waarvan de coach het maximale uit middelmatige spelers haalt

15 februari 2024 om 21:33

En dat is nou juist wat Ajax nodig heeft.

15 februari 2024 om 21:24

Je wordt gewoon weggespeeld tegen een stel beperkte houthakkers. De gifbeker is nog lang niet leeg

15 februari 2024 om 21:24

Het is echt zo kinderlijk om te zien hoe makkelijk bodo Ajax lokt met de opbouw van achteruit. Is er dan echt niemand op de bank of veld die dit ziet ? Laat ze dan gewoon aan de bal met de centrale en ga pas druk zetten als die bal daar weg is. Het is sowieso al gatenkaas bij Ajax en zo maak je de afstanden alleen nog maar veel groter

15 februari 2024 om 21:24

Mooi voorbeeld bij Bodø wat een goeie trainer met een groep kan.

15 februari 2024 om 21:24

Het maakt niet zo veel uit op deze manier wie er verdedigende middenvelder is bij Ajax. Je word gewoon 90 min overlopen, en er is er geen 1 van de leiding die die verschrikkelijke Taylor eens een uitbrander geeft of eens een wedstrijdje of 2 op de bank zet.

15 februari 2024 om 21:24

Dit wordt een afgang, de zoveelste voor Ajax in afgelopen 2 seizoenen. Om je kapot te schamen.

15 februari 2024 om 21:24

Dit Bodo heeft maanden geen officiële pot gespeeld en zelfs dan is Ajax zo zwak

15 februari 2024 om 21:25

Ajax kan beter met een dubbele zes spelen zodat we eens normaal kunnen verdedigen. Taylor is overal behalve waar hij moet. Lekker weer 4-1-5 spelen

15 februari 2024 om 21:25

Opvallend matig block van Hato.

15 februari 2024 om 21:25

Goh, overhypt spelertje Hato gaat weer eens de fout in,

15 februari 2024 om 21:25

Gooijer-Kaplan-Hato-Rensch
Henderson-Tahirovic

Dit lijkt me een veel stabielere verdedigende blok. Hoewel Hato momenteel ook flink aan het blunderen is.

15 februari 2024 om 21:26

Je noemt Hato en stabiel in 1 zin

15 februari 2024 om 21:39

Ajax gaat geen Linksbenige verdiger op rcv zetten het word nog Eerder Gooijer Rench kaplan hato

15 februari 2024 om 21:26

Voetballes nummer zoveel voor de sjokkende Ajacieden. Zet daar de spelopvatting en snelheid van spelen van de Noren eens tegenover. Zullen we ruilen???

15 februari 2024 om 21:27

Je had als coach nu een statement moeten maken en die Taylor op de bank moeten flikkeren. Dat we hier af gaan tegen een stel dravers is de verdiende loon. Schip is een top kerel, maar enkel geschikt als people manager.

15 februari 2024 om 21:43

Door deze gozers af te doen als een stel dravers, doe je ze echt te kort. Maakt niet uit hoe slecht Ajax speelt.

15 februari 2024 om 21:27

Hoe Gooijer daar achteruit loopt ipv die aanvaller bij de 16 weg te houden. Nee, laat maar komen en die voorzet geven... Lijkt wel of het ze geleerd wordt. Hato dekt ook net zo ruim.
Dit is al zo lang aan de gang, van t Schip doet er ook niets aan en lijkt er gewoon in te geloven.

15 februari 2024 om 21:27

Eerlijk is eerlijk, Bode is wel een leuke ploeg. Maar dit Ajax is ook wel erg matig zeg. Linies staan te ver uit elkaar. Dit gaat een lange wedstrijd worden.

15 februari 2024 om 21:28

Niet alleen de linies. De looplijnen en taken zijn niet duidelijk. Is domweg op goedgeluk

15 februari 2024 om 21:27

Pijnlijke is dat je deze zomer 4 verdedigers nodig hebt eigenlijk. Of je moet Sutalo naast een ervaren CB proberen maar dat zou puur zijn om zijn marktwaarde niet te killen.

15 februari 2024 om 21:29

Jullie hebben die Kaplan toch ook nog? Schijnt bij jong wel goed te zijn.

15 februari 2024 om 21:29

4? Hato gaat nu door een mindere fase maar is toch gewoon je centrale verdediger volgend seizoen?

15 februari 2024 om 21:33

Dan kan je beter kappen PSV. Want Hato heeft nog niet het niveau, dat is wel duidelijk. Zou een jaar als backup moeten dienen eerst want hij is echt veel te veel aan het dromen nog, debet aan een hele rits tegengoals.

15 februari 2024 om 21:40

hat0 is 17 en heeft potentie als timber er nog naast stond dan was dat wereld van verschil

15 februari 2024 om 21:41

Maar Koeman ziet hem als optie voor het EK.

15 februari 2024 om 21:47

Je kan priime Maldini ernaast zetten maar hij is niet klaar voor Ajax 1, simpel. Is niet erg, maar hij moet wel vervangen worden als je voor de titel wilt spelen. Hij komt er wel, maar spelen zoals nu kost het team teveel.

15 februari 2024 om 21:29

Ik ben zo benieuwd naar kaplan een linker centrale verdediger

15 februari 2024 om 21:28

Wat is Taylor toch een ongelooflijke scheitvoetballer.. bah

15 februari 2024 om 21:29

Taylor zit er weer lekker in he?!

15 februari 2024 om 21:30

Krijgt Taylor nou echt gewoon eeuwig krediet? Welke trainer gaat durven hem eruit te halen?

15 februari 2024 om 21:30

Ik ga mijn bandje weer afspelen: weg met Taylor

15 februari 2024 om 21:30

Hlynsson, Berghuis en natuurlijk Taylor erg rommelig. Ik vraag me af waarom Taylor opgesteld blijft.. gebrek aan beter wellicht?

15 februari 2024 om 21:30

Hoe kan Ajax nou tegen een ploeg die tijden geen wedstrijd heeft gespeeld zoveel minder zijn.
Het lijkt wel andersom. Alsof Ajax al maanden geen wedstrijd heeft gespeeld en Bodo al midden in het seizoen zit.
Hato ook weer een moment van zwakte. Leuke speler maar totaal nog niet klaar om bij Ajax basis speler te zijn.

15 februari 2024 om 21:31

Omdat Ajax zonder middenveld speelt zo ongeveer, dat is speeltuin voetbal voor elk team. Hlynsson, Akpom en Taylor hangen alleen maar voorin.

15 februari 2024 om 21:41

Dat zie ik ook. Maar ik bedoel hoe is het mogelijk dat spelers als Taylor hun basis taken niet uitvoeren. En gewoon in positie lopen om zo je momenten uit te kiezen wanneer je mee naar voren loopt. Dat ligt of aan Taylor of aan de trainer. Als het aan Taylor ligt dan moet de trainer hem er na 5 min er al uithalen. Als het aan de trainer ligt dan snap ik zijn tactiek niet.
Linies te ver uit elkaar is toch niet iets wat van het schip als opdracht heeft meegegeven lijkt mij.
Hij moet gewoon een statement maken en Taylor gelijk wisselen. Akpom houdt het veld niet breed en staat naast Brobbey. Hoe is dat mogelijk.

15 februari 2024 om 21:47

Taylor moet er gewoon uit en er voorlopig ook niet meer inzetten.

15 februari 2024 om 21:30

Ik heb me nog nooit aan iemand zo geergerd bij Ajax als aan Taylor. Misschien niet kwalitatief de slechtste Ajacied ooit, maar wel met afstand de meest onbenullige. Die gast heeft geen flauw idee wat ie op het veld doet

15 februari 2024 om 21:31

Is het de bedoeling dat Taylor in de spits staat? Want dan voert die zijn taak goed uit....

15 februari 2024 om 21:31

Zonder Mounbagna en Pellegrino had ik ze echt weinig kans gegeven, maar jezus wat is Ajax tot nu toe matig. Zit echt geen idee achter.

15 februari 2024 om 21:31

Het is toch ongelooflijk, zelfs Hlynsson staat verder mee terug te verdedigen dan Taylor. Die is echt niet vooruit te branden zeg. Nog liever Hato naar het middenveld en Kaplan dan centraal.

15 februari 2024 om 21:34

Álles wat Taylor doet is schijn. Hij loopt “nep” vrij. Altijd in de dekking staan en aanbieden. Aanbieden voor onmogelijke ballen. En als hij de bal krijgt, kaatst hij hem het liefst direct weer terug.

15 februari 2024 om 21:48

100%. Het ergste is dat ik het herken: van die wedstrijden dat je het veld afloopt en denkt ‘wat heb ik nou 90min lopen doen??’. Deze Taylor gozer denkt ook nog dat hij lekker bezig is

15 februari 2024 om 21:34

Alleen al het feit dat Taylor een soort oneindig krediet lijkt te hebben geeft al aan dat John het niet voor Ajax is na dit seizoen

15 februari 2024 om 21:36

Eens hoor, maar dat krediet was er onder vorige trainers ook. Het lijkt bijna wel van bovenaf te komen... een soort eigen jeugd quota ofzo

15 februari 2024 om 21:34

Dat je deze bal niet op Brobbey speelt maar zelf schiet is echt onbegrijpelijk.

15 februari 2024 om 21:36

Het erge aan dit Ajax is dat je je zit te ergeren aan de basisopstelling, dus dan ga je hopen op wissels zo snel mogelijk. Bijvoorbeeld Forbs erin. Vervolgens komt Forbs erin aan daar word je ook helemaal gek van omdat alles mis gaat.

Je weet onderhand niet wie je wel of niet wilt zien spelen, ze stellen je allemaal teleur.

15 februari 2024 om 21:36

Brobby nog geen kasts gelukt. Berghuis nog niks gelukt.

15 februari 2024 om 21:36

Niemand aan de zijkant die de boel corrigeert, 35 minuten later spelen we nog steeds met 1 middenvelder. Erger me echt kapot

15 februari 2024 om 21:48

Precies dit.. veel te soft aan de zijkant. Ook de technische staf hebben geen idee wat ze aan het doen zijn

15 februari 2024 om 21:36

Berghuis is zich ook aan het opladen om weer eens een domme rooie kaart te pakken. Je ziet het gewoon aan z'n houding.

15 februari 2024 om 21:36

Wanneer heeft Taylor eigenlijk voor het laatst 3 goede wedstrijden achter elkaar gespeeld? Wat een matigheid joh.

15 februari 2024 om 21:38

Ik kan hem nog niet betrappen op 1 goeie wedstrijd

15 februari 2024 om 21:42

Heeft hij in totaal al 3 goede wedstrijden gespeeld?

15 februari 2024 om 21:43

Inkopper: nog nooit

15 februari 2024 om 21:36

Berghuis speelt echt dramatisch vandaag

15 februari 2024 om 21:36

Je kunt ook niet zo heel veel met zo’n waardeloze selectie. Je hebt niet één fatsoenlijke buitenspeler. Je hebt waardeloze backs. Je hebt CV’s die oncomfortabel aan de bal zijn en minimaal 2/3 keer per wedstrijd de directe tegenstander volledig kwijt zijn. Je hebt Kenneth Taylor die werkelijk niets kan. Het is echt om te janken.

15 februari 2024 om 21:37

En weer die Taylor te hoog bij de 0-1 van het schip moet met 2 controleurs gaan spelen dit kan gewoon nuet

15 februari 2024 om 21:41

Van t Schip ontpopt zich ook tot een onzinnig koppige coach die het niet ziet. Natuurlijk had hier een versterkt middenveld moeten staan.

15 februari 2024 om 21:37

Hahahaha die Taylor speelt zelfs langs de Taylor-meetlat een ongekende kutwedstrijd zeg. Poh wat zakt hij weer door de ondergrens.

15 februari 2024 om 21:39

Tegen beter weten in hoop je dat het goed komt dit seizoen… Ajax is zijn gezicht verloren. Een bij elkaar geraapt zooitje en als klap op de vuurpijl een lelijk thuis tenue dat op Arsenal lijkt…

15 februari 2024 om 21:39

Berghuis net als tegen Heerenveen de slechtste man van het veld.

15 februari 2024 om 21:40

De onzichtbaarste zou ik eerder zeggen. Taylor is nog slechter.

15 februari 2024 om 21:39

Akpom zit er beter in dan Brobbey tot nu toe maar een middenvelder is het gewoon niet.

15 februari 2024 om 21:40

Brobbey vecht toch altijd hele mooie duels uit met de centrale verdedigers. Dat is altijd één wedstrijd in een wedstrijd haha

15 februari 2024 om 21:41

Op het moment de enige speler van niveau. De rest is Ajax en zelfs eredivisie onwaardig.

15 februari 2024 om 21:43

Ik vind het juist bizar hoe hij steeds wegkomt met dat trekken en hangen. Waarom krijgt die verdediger geel?

15 februari 2024 om 21:40

Armoedig om te zien. In balbezit staat het erg slecht. Nul beweging. Niks. Dit is amateur niveau. Als Bodo aanzet winnen ze hier met 0-4.

15 februari 2024 om 21:43

Nouja, die kunnen er net zo weinig van.

15 februari 2024 om 21:41

Taylor loopt altijd zo te verstoppen achter de tegenstander je kan die jongen nooit aanspelen!

15 februari 2024 om 21:41

Ik merk dat mijn irritatie over Taylor bij vlagen omslaat naar een soort agressie als ik naar hem kijk. Leuk hè dat voetbal

15 februari 2024 om 21:44

Die fase hebben we inmiddels denk ik met z’n allen wel bereikt. Het is allemaal op zo’n lage intensiteit.

15 februari 2024 om 21:45

Hahah dit is best overdreven eigenlijk. Het blijft uiteindelijk maar een sport

15 februari 2024 om 21:47

Hahahaha heb hier hard om gelachen. Sterke opmerking, vooral de manier hoe je het brengt. Zo lekker luchtig😂.

Maar inderdaad, Taylor is (weer eens) onthutsend zwak. Snap dat je daar als fan moedeloos van wordt.

15 februari 2024 om 22:01

Die fase heb ik al ver achter mij gelaten, ik voel enkel nog droefenis en volledige berusting als ik Taylor zie voetballen. Stiekem probeer ik me dan voor te stellen hoe bijvoorbeeld Veerman, Saibari, Tillman of zelfs Til of Babadi in die situatie zouden handelen. Henderson valt ook door de mand omdat hij blijkbaar niet de mensen op de juiste plaats weet te zetten, ook zijn passing is soms pover. Maar ja, wie gaat nou met Taylor en Akpom op het middenveld spelen, dan is er geen verdedigende controle. Je ziet ook niemand zich op het middenveld aanbieden als de verdedigers elkaar de bal tot in de treure toeschuiven, er blijft dan niets anders over dan de lange bal.

15 februari 2024 om 21:41

Het is ook wel echt droevig he. Niemand die een mannetje uit kan spelen. Enige gevaar is Brobbey. Vanuit het middenveld niks, vanaf de zijkanten ook 0,0. Dan nog een matige verdediging. En we blijven iedere week maar kijken met zn allen.

15 februari 2024 om 21:42

Ik kijk bij lange na niet alle wedstrijden van Ajax, maar er is in elk geval altijd één gegeven wanneer ik dat wel doe: Taylor speelt waardeloos.
Brengt aanvallend niks, verdedigen heeft hij nog nooit van gehoord.
Waarom speelt hij altijd?!

15 februari 2024 om 21:42

Ramaj wtf man…

15 februari 2024 om 21:43

Die Ramaj maakt echt om de 3 wedstrijden een absolute blunder. Begrijp er geen reet van dat men hem beter vindt dan Rulli. De Rulli van Villareal en Sociedad is zoveel beter dan Ramaj.

15 februari 2024 om 21:45

Die maakt precies dezelfde blunders al heel z'n carriere. Doen niet zoveel onder voor elkaar op goed en slechte momenten helaas.

15 februari 2024 om 21:45

Het ding is dat Rulli ook nou niet echt veel goeds heeft laten zien sinds hij bij Ajax speelt. Dan kies je eerder voor het jong talent dan iemand die voetballend niet super is en ook niet veel bijzonders is als keeper om ballen te stoppen.

15 februari 2024 om 21:50

Maar waar komt die gedachte vandaan dat Rulli niks goeds heeft laten zien bij Ajax? Hij heeft Ajax onder de begin periode van Heitinga vaak zat op de been gehouden met prachtige reddingen. Die fout tegen Union blijft hangen maar bijvoorbeeld tegen Excelsior (3x 1 op 1 gered) wordt vergeten.

Rulli is puur keepend beter dan Ramaj. Ik heb Ramaj echt zelden een hele goede redding zien maken. Ballen binnen zijn bereik pakt hij nog stijlvol maar enigszins lastige ballen verkijkt hij zich telkens op.

15 februari 2024 om 21:57

Ik ben het met je eens Pedri. Ik snap het zelf ook niet. Ik snap overigens wel waarom hij speelt. Dat heeft voornamelijk te maken met de langdurige blessure van Rulli. Nu hij terug is wil Schippie liever Ramaj erin houden en het vertrouwen geven.

15 februari 2024 om 21:47

De Rulli van Villareal en Sociedad is ook niet de Rulli van Ajax.

15 februari 2024 om 21:43

Ajax had op de tactiek tegen PSV moeten voortborduren. Compact houden en op de omschakeling spelen. Met deze tactisch dramatische spelersgroep is hoog drukzetten en afjagen pure zelfmoord.

15 februari 2024 om 21:44

Schakel Brobbey uit en je hebt niets te vrezen tegen dit Ajax.

15 februari 2024 om 21:44

Ik ben zo klaar met Taylor! Sjokt elke keer terug. Loopt nooit vrij. Staat de spitsen in de weg. En geeft 0 steek passes. Alles gaat terug. Weg met hem!

15 februari 2024 om 21:46

Onbegrijpelijk dat hij keer op keer opgesteld wordt. Wij snappen blijkbaar helemaal niks van voetbal.

15 februari 2024 om 21:45

Ajax is dus gewoon op goed geluk ballen naar voren aan het schieten zodat Brobbey hem kan vasthouden tot er mensen bijsluiten. Dan als die mensen zijn bijgesloten wordt de bal op goed geluk de 16 ingepomt, hopend dat iemand er tegen aan loopt.

Hadden ze net zo goed Steijn kunnen laten zitten. Die deed precies hetzelfde.

15 februari 2024 om 21:48

Nee niet hetzelde. Bij Steijn keepte Gorter.

15 februari 2024 om 21:46

Het is voor Ajax wel echt te hopen dat Brobbey fit blijft, al verwacht je dat bij hem eigenlijk wel het meest van alle spelers. Die is echt zoveel beter en fitter dan vorig seizoen tot het punt dat hij nu eigenlijk onmisbaar is voor Ajax.

15 februari 2024 om 21:46

Jammer! Schippie faalt ook weer. Vast een fijne man om mee te kletsen maar heeft volgens mij weinig tactisch vernuft!

15 februari 2024 om 21:46

Elke aanval is gevaarlijk haha. Het is dat Bodo pas hun eerste officiële pot speelt na een lange stop.

15 februari 2024 om 21:48

Missen ook nog 2 belangrijke spelers las ik.

15 februari 2024 om 21:46

Doet me eigenlijk best pijn om Ajax zo te zien. Vooral als je het publiek zo ziet opleven bij een goede aanval.

15 februari 2024 om 21:47

Ajax is tandeloos met deze opstelling. Sowieso wisselen en gewoon met 2 echte buitenspelers spelen.

15 februari 2024 om 21:47

Echt wel een leuk goed georganiseerd ploegje dat Bodø!

15 februari 2024 om 21:47

Begint wel een pijnlijk trackrecord te worden tegen Noren zo.. en dan hebben we het echt over een C competitie..

15 februari 2024 om 21:47

Dit middenveld kan echt niet. Het was al drama eerder met Hlynsson en Taylor maar nu met Akpom erbij heb je niks meer staan. Als Henderson ook nog in moet zakken om de bal te halen tussen de verdediging dan sta je dus 5-0-5 te spelen😂

15 februari 2024 om 21:48

Het lijkt wel de jeugd. Iedereen wil aanvallen.

15 februari 2024 om 21:52

Akpom op 10 bij Ajax kan toch ook echt niet? Ballen stuiten van zijn voet af en het ergste, hij heeft als hij de bal rond de 16 krijgt één ding in zijn hoofd: schieten, zo hard mogelijk. Echt verschrikkelijk.

15 februari 2024 om 21:54

Akpom kan alleen op 10 als hangende spits wanneer je echt wat moet forceren aan het einde van een wedstrijd. Verder is hij gewoon back-up van Brobbey. Is in niks een 10 voor dit Ajax.

15 februari 2024 om 21:47

Ik denk ik ga het weer eens proberen maar het is nog slechter dan een paar maanden terug.
Ik heb het idee dat er nu ook nog veel op de verkeerde plek staan. De enige stabiele factor is Taylor, die is nog steeds even slecht.

15 februari 2024 om 21:49

Het komt omdat Schip stronteigenwijs is en nog liever zijn hele middenveld opgeeft dan een buitenspeler de kans te geven die er even niet lekker in zit

15 februari 2024 om 21:50

Klopt, ik heb ook genoeg gezien. Misschien in september weer eens aanzetten

15 februari 2024 om 21:51

Op Taylor kun je rekenen! Die speelt altijd een zaadpot

15 februari 2024 om 21:53

Je kan idd veel over Taylor zeggen, maar die is wel gewoon stabiel altijd kut. Je weet wat je aan hem hebt

15 februari 2024 om 21:48

Lekker achter de bal aan joggen en hem dan niet binnen houden, wat is dit.

15 februari 2024 om 21:49

Hato wtf man gooi die bal nog een keer naar voren dan, maar mee passt terug en dan fluit die af💀

15 februari 2024 om 21:49

Van het Schip: absoluut een fijne man voor het eerste moment om in te stappen. Geeft spelers een goed gevoel en zorgt voor een fijne sfeer in het team. Maar tactisch ingeven heeft hij totaal niet. Vraag na de wedstrijd maar meteen of Knutsen wil komen.

15 februari 2024 om 21:50

Doe maar Tahirovic en vd Boomen er in!

15 februari 2024 om 21:50

Het is wel echt zo verschrikkelijk slecht, geen tactiek, geen positiespel,geen kansen, geen acties. Fucking Taylor die weer overal loopt waar die niet moet lopen. En elke aanval van bodo is het alle hens aan dek. Wtf doen deze spelers en coaching staf. Ziet niemand daar dat het voor geeeeeeen meter klopt...

15 februari 2024 om 21:51

Taylor wisselen voor Tahirovic en bel vanavond Bogarde nog op of hij morgen kan beginnen..

15 februari 2024 om 21:51

Taylor kun je eruit pikken qua kwaliteit maar echt elke speler ziet er gewoon slecht uit, geen idee waar van 't Schip mee bezig is maar anders stopt hij toch alvast ipv met dit soort onzin te komen.

15 februari 2024 om 21:51

Ik ben bang dat Hato echt enorm gaat terugvallen met deze omstandigheden. Gaat straks voor het eerst flink kritiek krijgen. Wie gaat hem een arm om z'n schouders leggen? Ik heb oprecht te doen met hem. Timber kon zich ontwikkelen naast een monster als Martinez, De Ligt had Veltman (geen topper maar liep wel al lang mee en kende de klappen van de zweep) en later natuurlijk Blind.

15 februari 2024 om 21:52

Je zag zijn koppie al een paar keer gaan hangen vandaag, die zit er echt ff niet lekker in momenteel. Schijnt een goede band te hebben met Pasveer hopen dat die buiten het veld in elk geval kan helpen.

15 februari 2024 om 22:02

Hij moet constant met die slechte passing van Sutalo dealen... Daar zouden veel voetballers moedeloos van worden.

15 februari 2024 om 21:53

Heeft De Ligt niet ook nog kort naast Sanchez gespeeld?

15 februari 2024 om 21:55

Idd, die was ik vergeten! Ideaal voor zo'n jonge gast om zo'n monster naast je te hebben. Hato kan beter straks gewoon een stap maken. Ergens leren van echt goede verdedigers. Die jongen zijn carriere gaat hier echt naar de klote

15 februari 2024 om 22:07

Alleen gaan andere clubs hem waarschijnlijk niet gelijk opstellen. Tenminste niet als hij naar het buitenland gaat. Dus dan wordt het ontwikkelen in de jeugd en af en toe invallen in het eerste. Bij Ajax kan hij nu tenminste vlieguren maken. Laten we gewoon hopen dat er volgend seizoen wat beters in het veld loopt. Zodat die jongen wat meer in zijn eigen kracht kan spelen en verder kan ontwikkelen.

15 februari 2024 om 21:57

Mwa, hij wordt ook van alle kanten volledig opgehyped. Het is een wisselwerking en verre van ideale omstandigheden voor zo'n jonge speler. Zo'n hoog niveau haalt die jongen ook gewoon niet, maar voor zijn leeftijd is hij wel uitstekend. Dat is een lastig scenario, aangezien hij toch basisspeler is. Dan moet je hem daar helaas op beoordelen.

15 februari 2024 om 21:59

Hato haalde wel echt een hoog niveau hoor. Dat hij nu uit vorm is doet niks af aan zijn niveau voor zijn vormcrisis.

15 februari 2024 om 21:51

Wat een ergelijke wedstrijd. Je staat achter maar gaat elke aanval beginnen met 10x achterin rondspelen. Alles in wandelpass. Taylor is ook een zoutzak erger me helemaal dood aan hem. Hij sjokt altijd maar terug. Dekt 99% van de tijd lucht als de tegenstander balbezit heeft. Wie heeft die man leren voetballen???????? Wat eeeen klote wedstrijd zeg man man man

15 februari 2024 om 22:09

Dat achterin rondspelen komt doordat niemand op het middenveld zich aanbiedt. Je zou verwachten dat een Henderson in zo'n wedstrijd opstaat en de poppetjes even op de goede plaats zet maar eens temeer blijkt dat Henderson bij Liverpool een waterdrager was en geen bepalende speler of leider.

15 februari 2024 om 21:52

Dit is toch trekken aan een dood paard. Iedere week zie je dezelfde fouten ellende en ze worden er nog voor betaald ook.

15 februari 2024 om 21:52

Brobbey best een aardige speler, maar als je je hele tactiek af moet stemmen op één speler, is het wel pijnlijk hoor. Je ziet geen één lekkere aanval, altijd maar die lange of harde bal op brobbey, die dan gaat lopen sleuren en trekken.

En kan iemand me uitleggen wat Henderson toevoegt, die gast loopt constant in de dekking in balbezit.

15 februari 2024 om 22:12

Die Henderson had na anderhalve wedstrijd wel genoeg gezien en is zich regelmatig aan het verstoppen.

15 februari 2024 om 21:52

Breng BRANCO voor Taylor en iemand voor Hlynsson/Akpom. En vertel Berghuis dat die is een keer iets moet creëren....

15 februari 2024 om 21:53

Vant schip komt tactisch gewoon te kort en zie je maar weer dat de eredivisie niks voor stelt. Wanneer komt de ommekeer bij ajax?

15 februari 2024 om 21:54

Akpom en Brobbey zijn tot nu de enige lichtpuntjes. Berghuis = drama, moet nog even wakker worden. Taylor mag in de rust wel in de kleedkamer blijven. Ik zie gewoon echt geen potentie in de best man… wat is in vredesnaam zijn kwaliteit?

15 februari 2024 om 21:54

Heerlijk voetbalavondje met een frivool Ajax in het geel deze keer. Waarom hebben de Noren Ajax shirts aangetrokken?? Die kunnen er niks van!

15 februari 2024 om 21:55

Haha

15 februari 2024 om 21:54

Sosa en Forbs zouden gewisseld worden na zo'n helft onder John, ben benieuwd of hetzelfde geldt voor Berghuis Taylor of Hato, denk het niet.

15 februari 2024 om 21:54

Wat een bedroevend niveau is Ajax zeg. Zelfs in de losers league kunnen ze niet eens fatsoenlijk de bal naar elkaar spelen.

We zouden betaald moeten worden om naar deze wandaad te moeten kijken. Ook John is geen wonderdokter. Die blijft maar die niksnut van een Taylor opstellen net zoals alle coaches. En dan krijg je het niveau Taylor. Helemaal niets.

Ook de verdediging die keer op keer simpel uitgespeeld wordt. Ik denk dat Henderson in de zomer alweer vertrekt. Die denkt bij zichzelf zelfs in de zandbak speelde ze beter...

Wat een absolute afgang weer. Je zou maar geld betaald hebben voor je ticket en dit zien...ik heb medelijden met de supporters in de Arena.

15 februari 2024 om 21:55

Ik heb eens speciaal op Taylor zitten letten (ja, ik haat mezelf inderdaad) en god wat kan die gozer er weinig van. Hij probeert zich wel aan te bieden, maar het enige wat ie doet is 'diep' gaan vanaf het middenveld naar de verdedigers, waardoor je hem nooit kan bereiken. Het is gewoon een compleet gebrek aan voetbalintelligentie.

En tja, in de omschakeling staat ie daj structureel naast de spitsen. Dat is niet echt de bedoeling van een middenvelder, zeker aangezien we al met een vrij aanvallende 10 spelen.

Wat een uitzonderlijk slechte speler.

15 februari 2024 om 21:58

Het is een pijnlijk aanzicht inderdaad. Er zit 0 voetbalintelligentie in die jongen. Hij moet tegen zichzelf in bescherming genomen worden voor het publiek zich tegen hem gaat keren. Een toptrainer onderneemt daar actie op

15 februari 2024 om 22:01

Het is een beetje het probleem van Donny alleen Donny schoot de ballen wel allemaal binnen, en die stond op 10. Taylor staat op papier veel lager en schiet alle ballen over… wat een speler.

15 februari 2024 om 21:55

Taylor of Akpom eraf voor Tahirovic Aub. Dit middenveld kan echt niet. Verder Forbs er maar in ofzo? Die kan er ook niet veel van maarja, hij kan nog gevaarlijk zijn op de counter..

15 februari 2024 om 22:01

Sosa. Op linksbuiten.

15 februari 2024 om 21:56

Dit Ajax is echt zo zwak zeg. Geen creativiteit voorin, geen fatsoenlijk positie spel en achterin is het weer gatenkaas. Wat doen deze gasten op de training. Elke week maar weer dezelfde fouten. Je hebt geluk dat Bodo nog een beetje onwennig is bij hun eerste officiële wedstrijd in maanden. Anders stond je hier al 0-3 achter tegen. En stop nou is een keer met Taylor. Waardeloze speler die niks toevoegt. Zou bij NEC nog niet eens opvallen met alle respect.

15 februari 2024 om 21:56

Het veld is te groot voor Ajax lijkt het wel

Met zo' n thuispubliek kan je beter uit spelen

15 februari 2024 om 21:57

Wij als voetbalkijkers weten al precies hoe de wedstrijd gaat verlopen als we de opstelling voor de wedstrijd zien. Wat ziet de leiding dan wat wij niet zien. Er zit totaal geen positie spel in met Taylor en Akpom. Dat kan een tactische keuze zijn, maar dan zet je Soza er wel in om 8 voorzetten per helft voor de pot te gooien.

15 februari 2024 om 22:01

Maar dan lever je verdedigend weer erg veel in en dat is dodelijk tegen een ploeg waarbij de speelstijl volledig gebaseerd is op de fouten en zwakheden achterin van de tegenstander. Sosa was dus sowieso geen optie geweest, ook met name omdat Sosa niet eens zo'n uitstekende speler is dat je zeker weet dat hij iets gaat toevoegen. Die valt ook minstens zo vaak door de mand.

Meer voetbal krijg je er toch niet in. Daar is dat middenveld gewoon niet naar. Wat ik wel vreemd vind is dat er zo krampachtig wordt vastgehouden aan 4-3-3. Normaliter opteer ik bij Nederlandse ploegen voor die formatie, maar de huidige selectie van Ajax is zo ontzettend vaag samengesteld (met name door Mislintat) dat je er gewoon geen voetbal in gaat krijgen, wat je ook doet. Alles bij deze selectie schreeuwt 5-3-2, maar dat is in Amsterdam waarschijnlijk vloeken in de kerk.

15 februari 2024 om 22:08

Klopt helemaal, maar dan zit er nog iets van een idee achter. Die 5-3-2 heb je inderdaad de spelers voor maar volgensmij is de coach gewoon een leuke vent met veel goodwill en kan hij er tactisch helemaal niets van. Had ook wel meer van Maduro verwacht moet ik zeggen.

15 februari 2024 om 21:58

Gewoon in 1 aanval. 2 verschillende mannetjes laten lopen omdat je niet de arbeid wil leveren wanneer ze gaan sprinten. Just Taylor things🥰🥰🥰

15 februari 2024 om 21:59

Misschien dat men nu ziet dat Bergwijn waardevol is
vleugels kunnen niet passeren

15 februari 2024 om 22:03

Bergwijn kon dat ook niet hoor. Het enige probleem is dat er niet een buitenspeler voor een buitenspeler in is gezet maar dat het hele middenveld is omgegooid en je daarom 5-1-4 speelt lijkt het wel.

15 februari 2024 om 21:59

Die trainersstaf is echt tactisch drama en zijn allemaal blind. Advocaat begon net ook alweer over Taylor die weer aan het sjokken is. En van t Schip heeft totaal geen idee, die zakt zó enorm door het ijs nu.

15 februari 2024 om 21:59

Toch wel weer een heerlijk avondje voetbal zo, Feyenoord die lekker aan het strijden was en nu 90 minuten lang in de bek geschoten worden door ons aller ajax

15 februari 2024 om 21:59

Pfff niveau van Ajax is wel erg schrikbarend. Niks gecreeerd en je mag blij wezen dat Bodo ook geen geweldige ploeg is vooral nu ze nog in voorbereiding zijn want als ze het beter uitspelen met de ruimte die ze krijgen hadden ze veel meer kunnen creeeren. Brobbey zit niet lekker in de wedstrijd en als dat niet loopt via Brobbey dan is het hele spel ontregeld. Laten we maar zo zeggen dat het niet veel slechtet kan 2e helft.

15 februari 2024 om 22:01

Brobbey zit ook minder in de wedstrijd omdat Akpom al zijn ruimtes dichtloopt

15 februari 2024 om 22:03

Mwa, dat is het probleem niet. Je kunt gewoon weinig uitrichten als je met twee centrale verdedigers zit en een linksback die ook continu richting het centrum loopt om rugdekking te geven. Het is ook een wonder dat geen speler bij Ajax ziet dat die rechterkant meer dan eens helemaal vrij is omdat 3 verdedigers van Bodo met Brobbey bezig zijn.

15 februari 2024 om 22:00

Wij zijn verwend, wat mis ik die mooie jaren vanaf 2017.
Wat een schijt voetbal dit, met angst spelen in de JC Arena, vroeger kwamen ze met knikkende knieeen naar Amsterdam

15 februari 2024 om 22:01

Vink is lulbroek tegen psv kunnen ze het wel opbrengen. psv was met bijna met het B team.wat een gelul.

15 februari 2024 om 22:02

Leg die Knutsen even een contract neer van 10M aub

15 februari 2024 om 22:03

Je hebt gewoon tactisch een zeer goede trainer lopen bij jong. Kan je die beter doorschuiven. En dan ook zsm kan hij een klein half jaar wennen aan het runnen van Ajax 1. Spelers laten wennen aan zijn positiespel en kan je volgend jaar echt wat doen

15 februari 2024 om 22:07

Knutsel is veel te duur.

15 februari 2024 om 22:19

2x 100M uitgeven en dan bezuinigen op een trainer is ook duur.

15 februari 2024 om 22:02

Leuk om deze opstelling te proberen, maar ik zou nu zsm afstappen van deze 442/ 4132 (omdat Henderson als halve cb staat). De vleugels hebben geen ruimte en er is 0 beweging. Het enige wat normaal goed werkt in aanvallend opzicht (brobbey inspelen en dan door voetballen) kan niet, omdat het te druk is met Akpom en hem samen. Als je op deze manier blijft voetballen scoor je de komende 3 wedstrijden nog niet…

15 februari 2024 om 22:02

Sosa links middenveld, hlynson rechts middenveld, Berghuis op 10 en gewoon 4-4-2 gaan spelen.. je hebt toch geen vleugels met dit team en dan heb je in ieder geval nog een middenveld. Taylor wieberen

15 februari 2024 om 22:04

Ajax moet gewoon 5-3-2 gaan spelen. Bergwijn is er niet en met 5 achterin kun je met twee aanvallende backs spelen. Voetballend vermogen op het middenveld is toch relatief zeer beperkt, dus daar hoef je het ook niet voor te doen.

15 februari 2024 om 22:04

Ik was even bang dat Taylor gewisseld was, maar gelukkig doet hij ook de tweede helft mee met slaapwandelen....

15 februari 2024 om 22:04

Het is iedere wedstrijd weer een herhaling van zetten. Middenveld voetbalt iedere tegenstander met twee vingers in de neus door heen. Dan weer door dom balverlies, en dan weer omdat er iemand verkeert instapt of gewoon staat te slapen. En dan ziet de verdediging opeens overal mensen vrij staan en moeten ze onmogelijke keuzes maken. Dit gebeurt keer op keer, iedere wedstrijd weer. Van 't Schip krijgt dit probleem er gewoon niet uit en kost zo veel tegengoals.

15 februari 2024 om 22:10

Hij krijgt het er niet uit omdat Taylor speelt. Die jongen loopt zovaak uit positie, trekt het middenveld uit elkaar en komt gewoon kwaliteit tekort. Zowat iedereen roept al tijden lang dat die jongen gewoon eindelijk eens moet banken. Ik zie veel liever Tahirovic spelen.

15 februari 2024 om 22:04

Alleen Rensch wisselen. Ja dan snap je er echt niks van als coach

15 februari 2024 om 22:05

Bizar. De laatste linie stond helemaal niet zo slecht maar je werd compleet overlopen op het middenveld.

15 februari 2024 om 22:08

Inderdaad. Misschien een vd bomen ipv Taylor. Komt er nog een beetje tempo is qua passing

15 februari 2024 om 22:04

De verlosser Rensch wisselen voor Sosa waarvan Schippie nog zei na Heerenveen niet tevreden mee te zijn. En natuurlijk geen wissel op het middenveld.

15 februari 2024 om 22:05

Waarom hebben die gripsokjes nooit dezelfde kleur als de sokken van de ploeg zelf?

15 februari 2024 om 22:05

Geen wissels op t middenveld, dit komt helemaal goed dan

15 februari 2024 om 22:07

Sosa voor Rensch is gedaan.

15 februari 2024 om 22:15

Middenveld

15 februari 2024 om 22:06

Blijft toch echt een leuke ploeg dat Bodo Glimt. Hoop dat Ajax het nog recht kan trekken.

15 februari 2024 om 22:06

Pff en weer word er niet ingegrepen door van het schip. Het loopt niet maar nee wisselen hoeft niet. Flikker nou eens op met die taylor

15 februari 2024 om 22:09

Het gaat ook met deze trainer op dezelfde voet verder... De schimmel zit diep in Ajax

15 februari 2024 om 22:10

Echt he. Ja hij heeft ajax na 5e plaatst gebracht. Maar tactisch heb ik toch grootste twijfels bij van het schip

15 februari 2024 om 22:08

Taylor lijkt vandaag wel nog minder zin te hebben dan normaal.

15 februari 2024 om 22:09

Die Sutalo kan ook echt niet passen he…

15 februari 2024 om 22:10

Het is allemaal matig en lamlendig bij Ajax.

15 februari 2024 om 22:11

Zelfs het publiek heeft er geen zin in vandaag, enorme gelatenheid hangt in het hele stadion en op het veld.

15 februari 2024 om 22:14

Er is bij veel Ajacieden een pijnlijke berusting ingeslopen denk ik. Ik kan me er ook niet eens meer boos om maken.

15 februari 2024 om 22:17

Precies. Dit seizoen hoeven we echt niks meer te verwachten.

15 februari 2024 om 22:10

Speelt Berghuis mee?

15 februari 2024 om 22:11

Kom op Ajax, tegen een paar Noren die net uit de winterslaap komen…

15 februari 2024 om 22:12

Tactisch onbenul dit

15 februari 2024 om 22:13

Akpom 2de helft linksbuiten. Heel vreemd

15 februari 2024 om 22:16

Waar zit ik godsnaam naar te kijken .... Van t Schip kijkt er gewoon verdwaasd bij, hij weet gewoon niet wat ie moet doen!!??

15 februari 2024 om 22:16

Sutalo speelt een prima pot. Mag ook weleens gezegd worden. Loopt alles dicht achterin.

15 februari 2024 om 22:16

Akpom.. mijn hemel hahahahhaa wat een beperkte voetballer ongelofelijk.

15 februari 2024 om 22:17

Die kan alleen schieten en koppen

15 februari 2024 om 22:20

Blind schieten wel te verstaan. Die gast ging 3/4x 1 op 1 tegen Aek en scoorde er 0. Ook geen schotwonder dus.

15 februari 2024 om 22:21

Dan kan ie iig meer dan een paar andere

15 februari 2024 om 22:22

Nee dat is hij ook nooit geweest

15 februari 2024 om 22:16

Hlynsson is toch ook totaal niet niveau Ajax.

15 februari 2024 om 22:17

Prima ploeg dat Bodo…. Hahah wat een bal op het dak is dat

15 februari 2024 om 22:21

Staan op hun posities, spelen de bal naar iemand in een geel shirt en dat is blijkbaar genoeg

15 februari 2024 om 22:25

Hahaha, klopt maar meer dan dat is het niet.. treurig niveau dit hoor wow

15 februari 2024 om 22:17

Die Hlynsonn speelt echt als een jeugdspeler

15 februari 2024 om 22:17

Wat een waardeloos zooitje bij elkaar is het toch ook hier zit toch ook echt 0 voetbal in dit team

15 februari 2024 om 22:18

Please vh Schip, speel eens een wedstrijd of 10 zonder Taylor en je zal verbetering zien… we spelen al 2 jaar met 10 man… wat heeft die gast toch

15 februari 2024 om 22:19

Het is toch vreemd hoor. Je kan niet met Taylor spelen, dat gaat gewoon niet. Dan speel je met 10 man bij balverlies en als je dan ook nog 3 aanvallers hebt die niet graag meeverdedigen...
Zolang Taylor speelt, word je door letterlijk elke ploeg overlopen.

15 februari 2024 om 22:19

Amen

15 februari 2024 om 22:23

Kan je me uitleggen hoezo een professioneel trainer dit kan missen?! Dit is voor een voetbalzone gebruiker al 6 maanden duidelijk. Hoe kan je dat missen als het je fucking baan is.

Is er ooit door een verslaggever op een persconferentie naar gevraagd? Hoezo hij telkens met taylor denkt te moeten spelen? Volgens mij niet.

15 februari 2024 om 22:19

Het drukzetten van Ajax is al 2 jaar om te janken. Drukzetten heeft niet eens met kwaliteit te maken, Go Ahead eagles zet beter druk als team dan Ajax. Dat is niet eens overdreven.

Je vraagt je af of ze dat onderdeel überhaupt trainen.

15 februari 2024 om 22:19

Die verslaggever van Veronica is wel heel overtuigd van wat die doelman van Bodo al dan niet voelt.

15 februari 2024 om 22:22

Vervelende verslaggever. Hoe heet deze man?

15 februari 2024 om 22:22

Hier voelde die keeper werkelijk niets. Duidelijk in de herhaling te zien.

15 februari 2024 om 22:24

Zal vast pijn hebben, maar dan wel gewoon van de bal en niet van Brobbey

15 februari 2024 om 22:20

Tijd voor mannen die willen bloeden voor het shirt. Niet voor jochies die het wel stoer vinden zo’n Ajax tenuetje en er geen werk voor willen leveren.

15 februari 2024 om 22:21

Ik schaam me kapot. Ik kan er echt verdrietig van worden. De spelers die er nu in staan, geen mentaliteit niks….

15 februari 2024 om 22:21

verdomme schiet dan akpom

15 februari 2024 om 22:21

Schiet dan gewoon Akpom man man, alles vanaf buiten de 16 schieten en hier willen kappen..

15 februari 2024 om 22:22

Allemachtig... Kom op Ajax. Die Noren hebben geen competitie en zijn vriendschappelijk in eigen huis met 0-6 opgerold door Salzburg en 0-2 door Sparta Praag. Dan moet Ajax in eigen huis wel kunnen winnen toch? Of in ieder geval een doelpunt maken?

15 februari 2024 om 22:23

Ajax is alleen veel minder dan Sparta Praag of Salzburg. Het is de realiteit.

15 februari 2024 om 22:22

Sorry hoor maar dat je die nog voor je rechterbeen gaat leggen. Zo’n bal knal je gewoon door het net, 100% kans.

15 februari 2024 om 22:23

Die van Bodo zijn wel fit. Elke speler sprint sneller dan die van Ajax.

15 februari 2024 om 22:23

En dan wissel je je beste kopper eruit dus pompen kan ook niet meer. Lekker John. Middenveld zo laten staan, toppert.

15 februari 2024 om 22:23

Allemaal spullen inleveren en opzouten.

15 februari 2024 om 22:23

Wat doet die Akpom nou. Altijd schieten uit onmogelijke hoeken, om nu te gaan kappen en dan pas te gaan schieten.
Als je deze kansen niet eens tussen de palen krijgt word het wel heel lastig.

15 februari 2024 om 22:23

WAAAROM MAG TAYLOR BLIJVEN STAAN.

Hallo haal die gast er is af voor Branco

Omgg

15 februari 2024 om 22:25

Ajax verdient het om te verliezen als je die gast laat staan, zou niet opvallen bij jong.

15 februari 2024 om 22:24

Al die aanpassingen en nieuwe tactiek om uiteindelijk nog met Sosa en Forbs op links te eindigen en Hlynsson op 10

15 februari 2024 om 22:24

0-2 en klaar

15 februari 2024 om 22:24

Gooijer is zo belachelijk slecht

15 februari 2024 om 22:24

Wat een ketser van Gooijer zeg poh.

15 februari 2024 om 22:25

Sutalo moet daar nooit Gooijer met 3 man in zn nek aanspelen, gewoon die bal eruit halen naar de keeper

15 februari 2024 om 22:28

Sutalo slecht maar als je dan draait naar het midden toe als RB en vervolgens ook niet meeloopt ga je alles behalve vrijuit. Maar eens, Sutalo moet die bal nooit spelen.

15 februari 2024 om 22:29

Inderdaad

15 februari 2024 om 22:32

Het is de fout van Gooijer pik, je kan ook alles op Sutalo willen gooien

15 februari 2024 om 22:24

Spelintelligentie

15 februari 2024 om 22:24

Te treurig voor woorden!

15 februari 2024 om 22:24

echt benede peil

15 februari 2024 om 22:24

Wat een gepruts weer

15 februari 2024 om 22:24

Die Gooijer.. wat een domme risico's

15 februari 2024 om 22:24

Foutje Gooijer, maar Hato ook weer slecht hoor.

15 februari 2024 om 22:24

Wat doet Gooijer man…

15 februari 2024 om 22:24

Haha Gooijer en Sutalo. Wat doen die in hemelsnaam bij Ajax?

15 februari 2024 om 22:26

Sutalo kan hier echt werkelijk niks aan doen en speelt vandaag echt hartstikke solide. Slaat nergens op om hem hier nu de schuld van te geven als de rechtsback de drukte in draait en tussen 2 man de bal weggeeft in de eigen 16

15 februari 2024 om 22:24

Gooijer..

15 februari 2024 om 22:25

Ja deze zat er aan te komen, Gooijer heeft dit nu al 4x gedaan deze wedstrijd dan vraag je om fouten.

15 februari 2024 om 22:30

Precies mijn gedachte. Aantal keer goed weggekomen en nu weer de mooie voetballer uit willen hangen terwijl er 3 man om je heen staan….

15 februari 2024 om 22:25

Nou kijk Ajax zo doe je dat dus 2 kansen en evenveel doelpunten

15 februari 2024 om 22:25

Zat er aan te komen voor Gooijer. Doet is veel te vaak. Misschien leert ie het nu eens af.

15 februari 2024 om 22:26

Kut bal van onze Kroatië international. Wie speelt nou een back aan met 3 tegenstanders om zich heen.

15 februari 2024 om 22:30

Ja joh, geef hem overal de schuld van, hij kan de bal ook gewoon terugspelen....

15 februari 2024 om 22:25

Kan die Taylor er nu verdomme eens uit. Het middenveld wordt totaal overlopen, verdediging kan de ballen niet kwijt. Pleur op met die gozer

15 februari 2024 om 22:28

Hoe ziet Van t schip niet dat die Taylor echt niet meer kan. Hij is toch niet blind ofzo.

15 februari 2024 om 22:25

Waar zit ik naar te kijken?

15 februari 2024 om 22:28

Je zat te lachen om Feyenoord maar je eigen club laat nog een stuk minder zien.

15 februari 2024 om 22:25

Het staat weer als een huis achterin...

15 februari 2024 om 22:25

Gooier verpest het en probeert vervolgens niet zn fout goed te maken en geeft op... terug naar de F'jes

15 februari 2024 om 22:25

Jasje pasje tasje, allemaal

15 februari 2024 om 22:25

Een transferperiode gehad, maar een degelijke speler achterin halen?? Je staat vanaf de aftrap met 3 kinderen en Sutalo achterin.

15 februari 2024 om 22:25

Waarom speelt die Sutalo Gooijer zo aan? Schijterd van een speler is dat, man. Het enige wat hij wilt is de bal zo snel mogelijk aan een ander geven.

15 februari 2024 om 22:28

Idd Gooijer niet goed, maar waarom speel je iemand in een druk eigen strafschop gebied zo aan ? Voor mij nog een grotere fout dan de actie van Gooijer

15 februari 2024 om 22:34

Ja precies. Hij staat met het gezicht naar de goal en ziet niets in zijn rug. Ik heb een kotshekel aan die Sutalo, wat een bangerik. Sinds hij terug is, is het weer giga slecht geworden.

15 februari 2024 om 22:25

Sorry hoor maar wat is dit Ajax zielig geworden.

15 februari 2024 om 22:25

Wat een stelletje eikels

15 februari 2024 om 22:26

Hato en Gooijer, wat slecht wat slecht. Dik verdiende voorsprong voor Bodo.

15 februari 2024 om 22:26

0-2 is wel vertekend, maar Ajax is echt belachelijk slecht

15 februari 2024 om 22:26

Die commentator op Veronica zeg " er is nog tijd" . Waarvoor dan precies, voor de 0-4?

15 februari 2024 om 22:26

Taylor staat alleen maar te wijzen maar vrij lopen ho maar

15 februari 2024 om 22:26

De vraag die rest is: wat voor middelen beschikt Ajax over om dit team te herstructureren?

15 februari 2024 om 22:26

Schaam je kapot, wat een slappe zak.
Niet 1 Ajax speler is bestemd voor Oranje...bagger

15 februari 2024 om 22:26

Gooijer niet goed, maar waarom geeft Sutalo hem daar zo de bal ? Dat is vragen om problemen,

15 februari 2024 om 22:26

Nou Gooijer hoeft niet meer voor Ajax 1 uit te komen… hoe kun je nou zo dom zijn om dit vlak voor de 16 te doen en daarna niet eens meer mee lopen met je man waardoor hij scoort….

15 februari 2024 om 22:26

Die commentator is ook wel de weg kwijt: "leek goed weg te draaien". Hij draait in de drukte naar het centrum. Dan is er maar 1 ding dat je niet moet doen en dat is risico nemen en de bal daar kwijtraken. Schiet 'm over de zijlijn, geef 'm een poeier, maar denk niet dat je zomaar even in de drukte weg kunt draaien tegen een ploeg die graag druk op de bal zet... Gewoon ontzettend amateuristisch...

15 februari 2024 om 22:26

hoe vaak heb ik dit al niet geschreven over Gooier. Hij blijft dezelfde stommiteit begaan
Sosa heeft er weer geen zin in. moe

15 februari 2024 om 22:26

Wat een prutswerk zeg wat Ajax laat zien. Akpom die blijkbaar alleen op links kan staan. Profvoetballer onwaardig. De verdediging ook continu halfslachtig ingrijpen. Is allemaal net niets.

15 februari 2024 om 22:29

Als je niet zo goed kunt voetballen, moet je het vooral lekker simpel houden. Hetzelfde geldt overigens voor trainers.

15 februari 2024 om 22:26

Ik denk dat je Knutsen best kon halen, en dan iets van die 117M af kunnen halen. Bij Bodo spelen allemaal nobody’s, maar er zit wel een systeem in.

15 februari 2024 om 22:31

Precies dat

15 februari 2024 om 22:39

Hoeveel 'somebody's' vind je dat er bij Ajax spelen?

15 februari 2024 om 22:26

0-2 …. Wat een gepruts daar achterin , Gooijer en Hato man man .
Tis toch echt heel diep gezonken hè Ajax , kansloos in de Conference league .

15 februari 2024 om 22:26

Het houdt helaas niet over bij Ajax... Wat voegt die Henderson nou precies toe? En Hato zakt ook steeds verder door het ijs...

15 februari 2024 om 22:27

Dit krijg je als jonge gasten die er niet klaar voor zijn te belangrijk gemaakt worden. Hato en nu Gooijer. Je kan ze simpelweg ook niet wisselen omdat de alternatieven slechter zijn

15 februari 2024 om 22:28

Is dat zo? Rensch is toch beter dan Gooijer?

15 februari 2024 om 22:39

Is dat zo. Kaplan wordt al weken om geroepen omdat die zo'n solide indruk achter laat in jong. Maar van het Schip weigert gewoon. Ook zijn er meerdere middenvelders weer fit, maar Taylor blijft maar opgesteld worden. Berghuis laat echt hele.aal niets zien en is net zo schandalig slechts had net zo goed een mislintat aankoop kunnen zijn. Drie kwart van de spelers op het veld vallen gigantisch door de mand als het tempo omhoog moet. Ook ervaren spelers die er al langer zitten die het echt niet kunnen. Al met al us het vooral pijnlijk wat we voorgeschoteld krijgen. Selectie is middelmatig en de technische staf is net zo middelmatig dus krijg je middelmaat voorgeschoteld.

15 februari 2024 om 22:27

Ach ja, verdedigende flater hadden we nog niet gehad. Wat een dramatische avond wederom

15 februari 2024 om 22:27

Zo ongelofelijk triest deze bende…

15 februari 2024 om 22:31

Ik heb zelden een selectie gezien waar zo weinig aan klopt. Even serieus, om welke spelers moet je een team bouwen komende zomer? Brobbey, Bergwijn en Henderson ofzo? De rest is drama.

Hlynsson mist het niveau van het normale Ajax, Taylor hetzelfde, Rensch, Gooijer,Ramaj, Gooijer, Sosa, Tahirovic het is allemaal (ver) onder het gebruikelijke Ajax niveau.

15 februari 2024 om 22:38

Mislintat heeft allemaal troep gehaald echt bizar. Ik vind Bergwijn niet eens voldoen maar ja die is wel beter dan spelers zoals Forbs, Akpom en Hlynsson. Dan heb je gewoon heel diep gefaald als je honderden miljoenen hebt uitgegeven.

15 februari 2024 om 22:28

Iedereen is wel weer lekker makkelijk een jongen van 18 aan het afschrijven met 4 potjes op het hoogste niveau. Als je dit soort jongens moet gebruiken kan je dit soort fouten verwachten. Als daar een stabiele factor staat die hem helpt en coacht maar in dit team ben je als jonkie volledig op jezelf aangewezen en dan zijn je fouten dodelijk. Betekent niet gelijk dat die jongen er niks van kan

15 februari 2024 om 22:29

Tja, wanneer het goed gaat wordt hij opgehemeld van hier tot Tokyo dus niet heel vreemd dat het andersom net zo snel verandert.

15 februari 2024 om 22:29

Het ‘van t Schip’ effect is alweer helemaal verdwenen. Ik verwacht nog zware maanden in de competitie!

15 februari 2024 om 22:29

En dan te bedenken dat er Ajacieden zijn die Taylor niet slecht vinden…. Moeten trollen zijn.

Gaat waarschijnlijk weer de wedstrijd uitspelen.

Het is verschrikkelijk

15 februari 2024 om 22:29

Zonder Henderson was het een gatenkaas geweest en 0-3 geworden of zoiets

15 februari 2024 om 22:41

Met Henderson wordt het nog steeds 0-3, als ze niet oppassen...

15 februari 2024 om 22:29

Ajax is gewoon onderdeel van de voorbereiding voor Bodo, zijn bij lange na niet op hun best nog, echt treurig.

15 februari 2024 om 22:29

Taylor heeft het zelf ook totaal niet door. Ga zelf eens voor op in de strijd in plaats van alleen maar de hele tijd staan te wijzen en te doen. Pak zelf je man op. Superkneus

15 februari 2024 om 22:30

Waarom schiet Henderson niet?

15 februari 2024 om 22:30

Dat we 2 goals weggeven is niet tof, maar dat we zo weinig creeeren tegen een Bodo zonder wedstrijdritme is me een partij kansloos.

15 februari 2024 om 22:30

Zelden zo'n kneuzen ploeg gezien. Hopelijk gaan de ogen open en wordt er een fatsoenlijke trainer gehaald.

15 februari 2024 om 22:30

Taylor doet helemaal niks, helemaal niks. Ik word echt zwaar gefrustreerd van hem. Hij doet gewoon helemaal niks. En hij mag er nog in blijven staan ook. Man man man man. John wat ben je in godsnaam aan het doen man? Helemaal klaar mee.

15 februari 2024 om 22:31

Waar bij Ajax de voetbalintelligentie werkelijk van iedere speler afdroop dat is nu het tegenovergestelde. Afgrijselijk gewoon, Ajax is zo diep gezonken.

15 februari 2024 om 22:31

Het gaat wel een stuk slechter nu Bergwijn er niet is. Ik dacht altijd die kunnen we missen als kiespijn maar begin nu steeds meer aan mezelf te twijfelen. Er zit nu voetballend helemaal niks in voorin

15 februari 2024 om 22:32

Bergwijn is matig, maar niet slecht. Laten we zeggen dat hij een 5,5/6je is. De vervangers zijn 3en en 4en. Je gaat altijd achteruit zonder hem.

15 februari 2024 om 22:33

Zonder Bergwijn is het op links voorin een drama. Nou is Bergwijn ook niet alles, maar die heeft nog enig besef van het veld breed houden.

15 februari 2024 om 22:37

En Bergwijn weet wanneer hij de bal in de ploeg moet houden. Bij Forbs gaat alles blind in de hoogste versnelling.

15 februari 2024 om 22:43

Juist met Sutalo weer terug is het totaal drama, hij wilt de bal niet hebben en is angstig. De 2-0 was zijn fout. Had daar Gooijer nooit zo aan moeten spelen.

15 februari 2024 om 22:31

Wowowowowowowow. Wat gebeurt er nu..... ik ben in shock.

15 februari 2024 om 22:31

Goddank Taylor eruit, helaas al te laat.

15 februari 2024 om 22:31

Het beste wat vandaag gebeurt, Taylor wordt gewisseld

15 februari 2024 om 22:31

Dat komt echt mede door Taylor ,,, met zijn gewijs de hele tijd
Slappe zak!! loopt maar te sjokken en laat contstant een Gigantische ruimte

Hallelujaaaa Eruit

15 februari 2024 om 22:31

Berghuis speelt ook echt een waardeloze wedstrijd zeg. Nog helemaal niks toegevoegd.

15 februari 2024 om 22:31

Wat doet die Akpom nou. Altijd schieten uit onmogelijke hoeken, om nu te gaan kappen en dan pas te gaan schieten.
Als je deze kansen niet eens tussen de palen krijgt word het wel heel lastig.

15 februari 2024 om 22:31

Wat krijgen we nou?

15 februari 2024 om 22:35

Schip ziet het licht??

15 februari 2024 om 22:32

Wat moet dit een pijn doen. En wat hoop ik dat hij ervan zal leren.

15 februari 2024 om 22:32

Applaus bij vertrek Taylor zegt alles!

15 februari 2024 om 22:32

Pijnlijk maar hopelijk duidelijk signaal van het publiek; Taylor kan niet meer. Branco please maak geen fouten zodat we van Taylor in de basis af zijn.

15 februari 2024 om 22:34

Je denkt exact hetzelfde als ik…

15 februari 2024 om 22:33

Pfoe hoe het publiek reageerde deed zo te zien wel pijn bij Taylor

15 februari 2024 om 22:34

Volgens mij schudde hij met zn hoofd omdat ie niet begreep dat ie gewisseld werd, maar hopelijk zit ik fout.

15 februari 2024 om 22:36

Dat ligt toch echt aan Taylor zelf. Wat die allemaal aan het doen is weet jij zelf niet eens laat staan zijn teamgenoten.
Die jonge heeft het nivo niet om bij Ajax te spelen. Het is eigen jeugd maar dat zegt niet dat alles wat uit de jeugd komt ook goed genoeg is. Die jonge is gewoon nivo utrecht.

15 februari 2024 om 22:36

Zijn spel doet ons ook pijn; aan de ogen welteverstaan. Als ie zich dan de pleuris werkt okay maar hij doet geen zak in balbezit, enkel verstoppen. Bij balverlies is het nog erger.

15 februari 2024 om 22:40

Als je niet kan voetballen, ren dan teminste het snot voor je ogen. Hlynsson bakt er ook niets van, maar scoort af en toe nog en werkt hard. Dan kweek je war sympathie..

15 februari 2024 om 22:35

Is er iemand in dit ajax die een bal door kan spelen naar een medespeler zonder hem 5 keer aan te raken ? Iedereen moet hem aannemen 3 keer goed leggen en dan pas pasen ze hem door.dan kan je nog wel 100 minuten voetballen zonder er door te komen

15 februari 2024 om 22:38

Precies dat is waar Ajax altijd goed in was, de bal in een keer spelen. Zelfs in tijden van Sana op de vleugel speelde Ajax de bal veel directer. Nu word het steeds vertraagd en dan balletje breed of terug.

15 februari 2024 om 22:40

Echt verschrikkelijk!!
Hato valt op

15 februari 2024 om 22:36

Zouden we rijkhof nog gaan zien?

15 februari 2024 om 22:36

Wat een verschil Boomen of Taylor aan de bal

15 februari 2024 om 22:36

Die Forbs voegt toch ook helemaal niks toe, behalve balverlies?

15 februari 2024 om 22:37

Die moet je alleen diep sturen. Voetballen kan die niet.

15 februari 2024 om 22:42

Kan prima ballen

15 februari 2024 om 22:37

Pfft ik snap dat de Nederlandse verslaggevers een voorkeur hebben voor Nederlandse ploegen maar wat is dit irritant voetbal kijken als relatief neutrale supporter (voorkeur voor Nederlandse ploegen).

15 februari 2024 om 22:40

100% objectief hoef je niet te zijn als Nederlandse verslaggever bij een Nederlandse ploeg, maar dit begint idd wel erg op te vallen (en irriteren).

15 februari 2024 om 22:41

Ik vind hem zelfs als Ajax fan zwaar overdreven in het voordeel van Ajax commentaar geven

15 februari 2024 om 22:37

Tjonge jonge. Wat een treurnis zeg. Heel erg inspiratieloos, terwijl Bode niet mega veel kansen heeft gekregen. Dit is heel pover van Ajax.

15 februari 2024 om 22:40

Het ergste is vooral dat Bodo ook verre van een aardig niveau haalt. Die lopen ook te stuntelen, maar die hebben vooral een duidelijk plan dat aansluit bij het materiaal dat ze hebben.

15 februari 2024 om 22:37

Heb ook gewoon niet het gevoel dat ze zich nu de ogen uit de kop schamen en bereid zijn 120% te geven.

15 februari 2024 om 22:38

Berghuis is zo dom in het druk zetten. John goede vent maar echte trainer is het niet.

15 februari 2024 om 22:39

Forbs heeft nog geen bal goed geraakt. Jezus die kan er echt niks van.

15 februari 2024 om 22:40

Scheids is het ook helemaal kwijt, Forbs wordt tweemaal afgefloten omdat hij zelf wordt vastgepakt😂

15 februari 2024 om 22:40

Je zal maar in het stadion zitten… 😱

15 februari 2024 om 22:40

Valt niet mee dit zeg. Gelukkig is het bier gratis.

15 februari 2024 om 22:41

Haha, waarom ben je daar?

15 februari 2024 om 22:41

Ga je zo nog knokken met de megafoonman?

15 februari 2024 om 22:40

Die Gronbaek is wel wat voor Ajax

15 februari 2024 om 22:42

Brengt het nivo wel omhoog denk ik. Al weet ik niet of hij een hoger tempo aankan. Al kan hij het niet slechter doen dan de rest bij Ajax.

15 februari 2024 om 22:43

Ik heb wel vaker mindere voetballers zien schitteren tegen dit Ajax. Dus laten we aub geen spelers halen die een goed potje spelen tegen dit uitermate zwak Ajax

15 februari 2024 om 22:47

Die gasten kunnen er geen klote van. Mislukken 1 voor 1 in het buitenland. Tegen dit Ajax schiet zelfs Jack Tuyp ze nog binnen

15 februari 2024 om 22:40

Wij zijn echt vreselijk slecht maar je komt geen moment in het spel met deze mafklapper als scheidsrechter. Wat een pannekoek is dat zeg.
Waar komt die gast vandaan ?

15 februari 2024 om 22:41

Ik begin me langzaam af te vragen of die cijfers van Forbs bij City O21 wel echt zijn. Wat was het? 28 goals en 13 assists in 32 wedstrijden oid?

Ik kan niet geloven dat een voetballer zonder techniek, zonder balgevoel, zonder enig inzicht in staat is om die cijfers te halen. Mijn hemel wat is hij ongekend slecht zeg.

15 februari 2024 om 22:48

O21 van pl teams stellen geen fluit voor, die zijn slechter dan jong psv en jong Ajax qua niveau. Je hebt dus eigenlijk een goed presterende 2de divisionist gekocht.

15 februari 2024 om 22:41

Wie moet het volgend jaar overnemen van van het schip? Want dit kan niet nog een jaar zo doorgaan

15 februari 2024 om 22:42

De trainer van de tegenstander? Ik weet het ook niet hoor, maar iemand met visie en tactisch inzicht. Een gemiddeld voetbalzonelid had die Taylor al lang naar de tribune gestuurd.

15 februari 2024 om 22:43

Wat dacht je van de coach van Bodo?

15 februari 2024 om 22:43

Volgend jaar ? Liever volgende week. Je hebt wel minimaal 5 maanden nodig om dit zooitje bij elkaar te rapen en wat spel intelligentie en principes bij te leren. Ik zou zeggen schuif vos maar door. Daar zit iig een visie achter

15 februari 2024 om 22:41

Mensen maakten zich druk of hendo zich nog wel kon oprichten tot het niveau wat nodig is om bij Ajax te spelen na de zandbak. maar ik denk dat hij daar met betere middenvelders speelde dan hier bij Ajax. Die gozer moet zich toch ook elke wedstrijd weer dood schrikken als hij ziet wat er naast en achter hem staat

15 februari 2024 om 22:46

Weet wel zeker dat hij daar betere spelers naast zich had. Zat Wijnaldum ook niet bij dezelfde club. Weet het niet zeker maar meen dat het zo was.

15 februari 2024 om 22:47

Ja die loopt daar nog inderdaad

15 februari 2024 om 22:42

Dat pijnlijke applaus had je die jongen kunnen besparen door hem niet te laten starten. Dat moet je toch ergens wel aanvoelen als trainer.. je weet van te voren al dat hij weer een zaadpot op de mat legt

15 februari 2024 om 22:42

Kan Forbs niet linksback spelen?

15 februari 2024 om 22:43

Brobbey die moet hangen man…

15 februari 2024 om 22:43

Hoe krijg je hem mis....

15 februari 2024 om 22:43

Kijken welke open deuren ingetrapt worden bij de interviews "het was niet goed genoeg", "we kregen geen grip", "konden geen loopacties uitvoeren". Ik heb de bingokaart al klaarliggen

15 februari 2024 om 22:49

Kregen heen druk op de bal. Waren niet zuiver genoeg in de passing. Enz. De echte reden, zijnde er klopt geen hol van de tactiek als de creatieve oplossingen moeten komen van verdedigend ingestelde spelers zal natuurlijk nooit benoemd worden. Wij zijn Ajax wij doen niet aan middenveld is het nieuwe motto.

15 februari 2024 om 22:43

Teringjantje, als je die al niet maakt... Was waarschijnlijk wel afgekeurd voor buitenspel, maar kom op zeg.

15 februari 2024 om 22:44

Jezus Brobbey. Leer nou eens een beetje koppen. Zo wordt je nooit een complete spits.

15 februari 2024 om 22:46

Dat is hij ook niet. Hij heeft alleen wat kracht en kan de bal goed bij zich houden. Maar mist best veel dingen om een goede spits te zijn.

15 februari 2024 om 22:51

Letterlijk alleen koppen lol

15 februari 2024 om 22:47

Goh wat is Ajax beter dan onder Steijn echt veel beter… die had nog een excuus hier is echt geen excuus mogelijk

15 februari 2024 om 22:44

Brobbey en koppen. Geen gelukkig huwelijk

15 februari 2024 om 22:45

En je staat bijna 0-3 achter bizar…

15 februari 2024 om 22:46

Ongelooflijk, je staat 0-2 achter in eigen huis en je hebt gewoon nul druk op de bal. Geen enkele organisatie in het druk zetten.

15 februari 2024 om 22:46

Enorm troosteloze pot en toch had je zomaar nog op 1-2 kunnen staan.

15 februari 2024 om 22:46

Dave Vos kom dit boeltje redden en laat Ajax weer voetballen zoals ajax hoort te voetballen. Uitverkoop houden en opnieuw starten. Want dit is echt janken.

Geen tactiek, geen spelopvatting, geen beleving. Echt huilen.

15 februari 2024 om 22:46

Ajax wordt hier gewoon gedeclasseerd door een team dat misschien op 70% speelt en niet eens topfit is voor hun doen. Tactische masterclass van Knutsen.

15 februari 2024 om 22:47

Wat een verlangen naar de tijden met Martinez-Alvarez- Tagliafico.

15 februari 2024 om 22:48

Sta je bijna 0-3 achter. Als die jonge zelf schiet is het een goal.
Man man wat is dit Ajax een drama.

15 februari 2024 om 22:49

Oei gaat Henderson de bokaal van de Jong overnemen?

15 februari 2024 om 22:49

Dit is geen geel scheidsrechter maar rood

15 februari 2024 om 22:50

Deze scheids is echt belabberd..

15 februari 2024 om 22:54

Waarom eigenlijk rood? Lijkt me dat een doorgebroken speler met een penalty als straf toch zwaar genoeg is?

15 februari 2024 om 22:49

Penalty Ajax.

Zou de avond wel compleet maken mochten ze die misse ...

15 februari 2024 om 22:49

Akpom en Forbs wat een rotzooi zijn die twee. Ben blij als dit seizoen er op zit en er kan worden begonnen met schoonmaken.

15 februari 2024 om 22:49

Penalty Ajax hoor!

15 februari 2024 om 22:50

Gooier slechtste voetballer in de competitie? Zet Gaai erin
Het spel van Ajax lijkt alsof er slrake is van bloedarmoede

15 februari 2024 om 22:50

Dit is rood.

15 februari 2024 om 22:52

Lekker Branco

15 februari 2024 om 22:52

Goed geschoten in ieder geval

15 februari 2024 om 22:52

10 minuten extra mag ik hopen na 12 krampaanvallen

15 februari 2024 om 22:52

Is dit niet dubbel gestraft voor een lichte overtreding? Nu dan alles op niets gooien.

15 februari 2024 om 22:53

Gewoon scorings kans ontnemen zonder de bal te willen spelen

15 februari 2024 om 22:54

Geen intentie om de bal te spelen. Dus rood. Dubbel straffen regel geldt enkel bij intentie om de bal te spelen

15 februari 2024 om 22:55

Aha, verkeerd begrepen dan. Merci!

15 februari 2024 om 22:58

😉👍

15 februari 2024 om 22:52

Goed ingeschoten, Branco. Niet die lage balletjes.

15 februari 2024 om 22:52

Branco schiet de pingel er in ieder geval met overtuiging in. 1-2

15 februari 2024 om 22:52

Wat een vreselijke commentator

15 februari 2024 om 22:52

Het lek is boven. Dat ze het nog om durven roepen joh

15 februari 2024 om 22:53

Van den Boomen nu al meer gescoord dan Taylor in 100 wedstrijden.

15 februari 2024 om 22:55

Hij zou er maar in gaan

15 februari 2024 om 22:55

Eindelijk iemand die durft, maar komt pas in minuut 92 in het veld

15 februari 2024 om 22:55

Die Rijkhoff brengt meteen wat Ajax bravoure, toppertje!

15 februari 2024 om 22:57

Waarom kan die inzet nu wel????

15 februari 2024 om 22:57

Eindelijk een beetje pit

15 februari 2024 om 22:57

Toch 2-2 Berghuis hoor!

15 februari 2024 om 22:59

Lekker hoor. 5 minuten voor tijd keek je nog tegen een kansloze tussenstand aan en in 6 minuten draai je het volledig om.

15 februari 2024 om 22:57

Wat een bizarre wedstrijd is dit

15 februari 2024 om 22:58

Berghuis met de 2-2 in de laatste minuut van de extra tijd.

15 februari 2024 om 22:58

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

15 februari 2024 om 22:58

Komen we echt heeeeel goed weg hier op deze manier

15 februari 2024 om 22:59

Twee goals in exta tijd. Migi moet wel denken dat ie in de Kuip zat

15 februari 2024 om 23:00

En 7 minuten extra

15 februari 2024 om 22:59

Nog 2-2 na zoon slechte wedstrijd. Boomen scheelt echt zo veel op dat middenveld

15 februari 2024 om 22:59

Gekkewerk, laatste 10 minuten gaan ze pas spelen. Nou volgende wedstrijden starten zonder Taylor

15 februari 2024 om 22:59

Haha ongelofelijk, maar mooi om te zien dat er opeens wilskracht was. Nu ligt alles nog open.

15 februari 2024 om 22:59

Volgende week beginnen met Gaaie en Van de Boomen. Gelijk een stuk meer inzet

15 februari 2024 om 22:59

7 minuten extra maar? Dat is wel heel karig als je ziet hoeveel het spel stil heeft gelegen.

15 februari 2024 om 23:00

Toch nog 2-2. Hoezo kunnen ze het nu wel. Dit moet je vanaf het begin doen. Dan had je hier gewoon als winnaar van het veld gelopen. Maar er is perspectief voor de return.

15 februari 2024 om 23:00

Die scheids is toch slecht. De blessuretijd begint bij 2 minuten. 2 goals waarbij juichen dus dan kom je toch op minimaal 10 min.

De wedstrijd is afgelopen. Het is niet meer mogelijk om te reageren.

Wedstrijdverslag

Kees Kwakman staat perplex van Ajax: ‘Hij snapt er helemaal niks van’
De analisten van ESPN zijn geen moment onder de indruk geraakt van Ajax in de heenwedstrijd in de Conference League tegen Bodø/Glimt. De Amsterdammers keken lange tijd tegen een 0-2 achterstand aan, maar ontsnapten in blessuretijd door goals van Branco van den Boomen (penalty) en Steven Berghuis. Lees verder
X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren