Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Update: Galatasaray heeft aanwinst acht en negen officieel binnen

Laatste update:

Galatasaray laat geen kans onbenut om de selectie voor de rest van dit seizoen danig te versterken. De Turkse topclub haalde Alex Telles (6 miljoen euro), Izet Hajrovic (3,5 miljoen euro) Umut Gündogan (550.000 euro), Salih Dursun (2,75 miljoen euro), Koray Günter (2,5 miljoen euro), Oguzhan Kayar (730.000 euro) en Lucas Ontivero (2 miljoen euro) al binnen, maar is nog bezig met aanwinst nummer zeven, acht en negen: Guillermo Burdisso, Veysel Sari en Andrea Ranocchia.

/

De club uit Istanbul heeft maandag aan de beurs bekendgemaakt dat de onderhandelingen met Boca Juniors zijn opgestart om Burdisso daar weg te halen. De 25-jarige verdediger speelde in het verleden bij Rosario Central en Arsenal in Argentinië en was al eens een seizoen actief in Europa, bij AS Roma. Sinds anderhalf jaar speelt hij weer in zijn vaderland. Hij is de jongere broer van Nicolás Burdisso van Genoa.

Veysel Sari is de tweede speler over wie officieel onderhandeld wordt. De 25-jarige rechtsback staat onder contract bij Eskisehirspor en speelde vorig jaar zijn eerste twee interlands voor het Turkse nationale team. Veysel is bij Es Es bezig aan zijn vijfde seizoen en doorbrak dit seizoen de barrière van honderd wedstrijden in de Süper Lig. Hij kan aanwinst nummer acht worden voor Galatasaray.

Ranocchia tenslotte kan ook nog de overstap maken naar Turkije. Dik drie jaar geleden trok hij voor 12,5 miljoen euro van Genoa naar Internazionale, waar hij geregeld speelt. Ondanks zijn basisplaats in Milaan is Ranocchia bereid salaris in te leveren om aan de slag te gaan in de Süper Lig. Mogelijk wil hij echter niet zóveel inleveren, dat het echt van een overstap naar Galatasaray komt. Gebeurt het wel, dan zal dat op huurbasis zijn. De Turkse transfermarkt sluit maandagavond.

Update 3 februari 22.38 uur - Galatasaray heeft aanwinst acht en negen officieel binnen
De selectie van Galatasaray is uitgebreid met Guillermo Burdisso en Veysel Sari, zo maakt de Turkse topclub bekend op de website van de club. Laatstgenoemde is overgenomen van Eskisehirspor en heeft voor 4,5 jaar getekend, terwijl Burdisso tot het einde van het seizoen wordt gehuurd van Boca Juniors. Het is niet bekend of Andrea Ranocchia ook nog zal overkomen van Internazionale: daar doet Galatasaray geen mededelingen over. Met Burdisso en Sari heeft Cim Bom nu negen nieuwe spelers gehaald in 2014.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Na de wedstrijd van gisteren lijkt alsof we niemand meer nodig hebben, deze jongens kunnen alleen maar een pluspunt zijn. Hopen dat we dit veldspel voortzetten.

3 februari 2014 om 11:38

We hebben sowieso een goede cv nodig voor in de CL. In de competitie moeten we natuurlijk aanvallend voetbal spelen en winnen, maar CL is andere koek. Ik zou niet graag met de huidig verdediging tegenover Chelsea willen staan. De nieuwe CV kan einde brengen aan redelijk wat onzekerheid achterin.

3 februari 2014 om 11:53

Voor die 2 wedstrijden in de CL heb je echt geen nieuwe centrale verdediger nodig, dat zou weggegooid geld zijn.

3 februari 2014 om 12:00

Als je doorgaat in cl dan is het geen weggegooid geld meer.

3 februari 2014 om 12:13

@azalkmaar2

Ik weet niet of je aan het provoceren bent maar blijkbaar weet he niet hoe clubs denken.

Clubs mikken altijd hoog, en dat doet Galatasaray nu.

Ze gaan er vanuit dat ze minimaal 4 CL wedstrijden zullen spelen en hopelijk meer.

3 februari 2014 om 12:15

Ik zou er geen rekening mee houden. Chelsea is simpelweg te goed en te professioneel om zich te laten verassen door Gala.

3 februari 2014 om 13:57

Zijn ze daar wel goed wijs bij Gala? 4 wedstrijden, terwijl je eerst tegen Chelsea speelt? Dit is geen gezond beleid, kopen om te zorgen dat je misschien doorgaat.

3 februari 2014 om 14:42

dat was juventus ook

3 februari 2014 om 14:43

Ä°edereen maar altijd zeiken over het beleid van turkse clubs. Zaken lopen in Turkije anders dan hier in Nederland. Ä°k ben zelf Turk en ik weet daarom wat meer over hoe mensen daar denken. Ze hebben blijkbaar het geld om te besteden, dus waarom niet? Er worden daar veel meer risico's genomen dan hier in Nederland waar men bang is om te verliezen en altijd maar op safe speelt.

3 februari 2014 om 17:42

Ja 2045, hij zegt gewoon dat GS bij voorbaat al verloren heeft.
Ik weet niet of het opzettelijk is, maar het is wel een provocerende reactie.

Dat Veysel Sari gaat komen als rechtsback nummer 4 is een feit, maar de centrale verdediger dat Mancini in gedachten heeft is of Burdisso of Rannochia. Volgens mij gaat Rannochia niet door, want Burdisso is al gemeld op het beurs. Hij komt binnen nu en enkele uren aan in Istanbul.

Hopelijk is dit de laatste transfer. Tjonge jonge, mijn telefoon draait overuren door de meldingen van VZ.

Weet iemand waarom de transfer periode in Turkije langer duurt?

3 februari 2014 om 13:31

Vraag ik me ook af, want dit is gewoon simpel weg competitie vervalsing (dit geval dus Europa).

3 februari 2014 om 13:46

Dat komt omdat een speler liever naar England, Spanje of Italië vertrekt, hierdoor is/zijn de Turkse Super Lig kandidaten kansloos. Als een transfer op een laatste moment afketst kunnen ze nog altijd vertrekken naar de Super Lig. Waardoor we meegaan met de transfer "concurrentie".

3 februari 2014 om 13:50

Dat snap ik nog wel, maar dan moeten ze wel de regel instellen dat er dan bijvoorbeeld de speler op en na 1 februari gekocht worden niet in Europa mogen spelen.

3 februari 2014 om 15:06

Dit is omdat elk land zelf mag bepalen wanneer hun winter/zomer transferperiode begint, zolang die maar respectievelijk 1 en 2 maanden duurt.

onderhandelingen met andrea rannochia zijn al gestopt, vandaar dat ze zijn overgegaan naar burdisso. Veysel sari vind ik een veel betere speler dan salih dursun dus een mooie aanwinst, alleen jammer dat hij geen Europees ervaring heeft, konden we gelijk eboué verkopen. Hoop dat het goed uitpakt, want hele achterhoede word veranderd ..

Dit vind ik zo belachelijk, dat ze in Turkije gewoon nog even 3 dagen langer kunnen kopen. Hier moet de Uefa snel wat aan gaan doen, want GS speelt nog CL en kan nu dus gewoon nog even kijken waar ze het beter kunnen zetten met betrekking tot de tegenstander, terwijl de tegenstander niks meer kan.

3 februari 2014 om 11:42

Ach ach ach arme Chelsea. Nu Gs Messi, Iniesta, Aguero heeft gehaald in die paar extra dagen is Chelsea compleet kansloos tegen Gs.

3 februari 2014 om 11:45

In gewoon competitie vervalsing en ze zouden het kunnen doen. Of ze het doen weet ik niet, maar ze hebben de kans wel.

3 februari 2014 om 16:02

en dat chelsea tegen man u speelt vervolgens manu sterker maakt door mata te verkopen is dan ook competitievervalsing.

het is ook zo dat de CL lijst op een bepaalde dag binnen moet. dus als er besloten wordt dat de lijst ten laatste op 1 februari 14.00 binnen moet dan is er toch geen probleem meer?

3 februari 2014 om 17:44

Hou toch op resevebankje.
Dat Chelsea een rijke rus heeft die topspelers kan halen terwijl GS het moet doen met inkomsten uit merchandising e.d. vind je wel eerlijk?

4 februari 2014 om 00:06

Ajax moet het ook bijna alleen uit kleine inkomsten doen en mogen ook niet 3 dagen naar sluiting spelers kopen. Jullie hadden nu ook De Jong kunnen halen, das toch niet Fair tegenover de rest? Ajax kan dan geen vervanger halen.

4 februari 2014 om 00:29

Als Ajax geen vervanger kan halen voor Siem De Jong dan gebruik je toch je verstand en verkoop je Siem De Jong niet. Zolang de winterse transfermarkt even lang open is als elder, is het voor Turkije gewoon toegestaan om zelf te bepalen wanneer deze opent en sluit. Dat is de regel.

3 februari 2014 om 12:59

De transferperiode in Turkije begint ook een weekje later dan alle andere competities, vandaar dat ze ook iets langer open zijn.

3 februari 2014 om 13:21

Dus? Chelsea heeft toch ook gewoon een maand de tijd gehad? En zoals seyit38 het al zegt, in Turkije begint de window een weekje later.

3 februari 2014 om 13:24

Ja en dat is dus eerlijk? Nee, dat is vervalsing eerste klas. Alles gewoon gelijk zetten is wel zo eerlijk voor andere teams. Dan zouden ze moeten zeggen alles op en na 1 februari mogen ze niet opstellen in Europa, want dan maakt het geen bal uit.

3 februari 2014 om 13:29

Wat is daar vervalsing aan vriend, leg dat eens even uit. Chelsea heeft een maand de tijd gehad, GS heeft een maand de tijd. Meer dan genoeg.

3 februari 2014 om 13:39

En jij doet UT? GS kan na de sluiting in Engeland bijvoorbeeld nog wel inspelen op transfers van Chelsea, niet zo moeilijk toch iets begrijpen? En dat is bij bijna heel Europa zo, waar Turkse clubs dus wel degelijk een voordeel hebben.

3 februari 2014 om 13:49

Leuk dat je op de man probeert te spelen. Wat heeft het feit dat ik UT doe hiermee te maken? Je hebt gelijk, zoals gangstarr al zegt, GS zal in die 3 dagen extra die ze hebben waarschijnlijk Iniesta en Aguero halen. Mourinho moet niet zeuren over de honderden miljoenen die clubs als City en PSG uitgeven, nee, hij moet zeuren over de extra 3 dagen die GS heeft en het feit dat ze Veysel Sari van Eskisehirspor en Guillermo Burdisso van Boca halen.

3 februari 2014 om 13:53

Zoals ik ook al aangaf, zou je dus van 1 feb tot nu die spelers niet voor Europa mogen gebruiken, want dat is dus wel vervalsing en daarom vraag ik me af of je het wel snapt. Ze kunnen eenmaal inspelen op transfers, zeg niet dat het gebeurd, maar het kan wel.

3 februari 2014 om 13:55

Jezus, ik hoop dat heel Chelsea zoals jouw denkt, kunnen meteen over ze heen lopen. Je klinkt namelijk bang voor wat er gaat komen.

Maak je maar geen zorgen! Overigens is voetbal sowieso niet meer eerlijk. Niet iedereen kan geld gaan strooien zoals PSG en Real Madrid. en nee Galatasaray kan ook niet tippen aan de transferbeleid van Chelsea. Dit alles (8 transfers) komt op ongeveer 15 a 16 miljoen of iets in die richting. Chelsea heeft Mohammed Salah voor dat bedrag binnen gehaald.

3 februari 2014 om 14:07

Tja blijf kijken door een GS bril. Gewoon eerlijke regels invoeren, dan krijg je deze situatie niet. Turkse comp kan hier van profiteren en dat is volgens mij niet de bedoeling en er zijn nog wel een paar Comps die dat kunnen, gewoon alles gelijk zetten.

3 februari 2014 om 14:51

reservebankje, is het wel eerlijk dat de ene club honderden miljoenen te verspillen heeft en de andere niet? wat de oorzaak daarvan ook is, ook dat is competitievervalsing naar jouw beredenatie. Dan moet je ook daar een limiet voor instellen. en spelerssalarissen. als je geen vervalsing wil, moet je je inzettwn voor t feit dat elke competitie even aantrekkelijl wordt. dat de transfermarkt in turkije langer open is, is met een beetje gezond verstand juist het "rechttrekken" van die al bestaande vervalsing en oneerlijkheid. je zou juist moeten pleiten voor een dynamische transferperiode, afhankelijk van de kenmerken vam eem clun/land. want het is wel eerlijk dat als een speler geinteresseerd is in Chelsea en Galatasaray, dat Chelsea deze makkelijker binnen kan slepen op financieel vlak? juist. ga ergens anders je eenzijdige en ondoordachte verhaal aankaarten. als je niet bereid bent alles mee te nemen in je overweging. komt ie praten over eerlijkheid en vervalsing.

3 februari 2014 om 15:01

Is toch duidelijk wat ik bedoel. Misschien even goed lezen. Transferwindow moeten gewoon gelijk blijven om internationaal te spelen. Of het landelijk is kan me eigenlijk weinig schelen, maar zal wel net zo eerlijk zijn.

3 februari 2014 om 15:13

Reservebankje

Jij treedt in herhaling. Je gaat 0,0 in op de tegenargumenten. Elke keer als iemand met meerdere argumenten komt, herhaal jij jouw eerste reactie. Zwakke debater.

3 februari 2014 om 16:27

@reservebankje.....

als ze in engeland en spanje eerder beginnen met de transfers. dan is dat ook competitievervalsing. zo kan je een speler die gewild is in turkije voordat de transferperiode begint in turkije al halen, terwijl de turkse clubs niks kunnen doen op dat moment.

of in engeland is de transferperiode eerder voorbij terwijl je hier nog een uurtje kan blijven verderdoen. in een uur tijd kan er veel gebeuren

3 februari 2014 om 17:10

Ik zeg gewoon precies zoals het is. GS kan nog gewoon versterkingen halen, waar dan ook. Ze kunnen andere Europese teams zwakker maken. Is niks mee met wat ik zeg, denk eerder dat je nu iets verdedigt, terwijl je best weet dat ik gelijk heb. Dat dit vervalsing is, zal iedereen wel begrijpen. Lees net ook dat Matavz verkocht kan gaan worden aan Rubin Kazan, als dit echt een top spits was van PSV en ze krijgen een mega bod en ze moeten verkopen, maar hebben dan geen mogelijkheid om een nieuwe spits te halen. Is toch belachelijk????

3 februari 2014 om 23:20

"ik zeg gewoon precies zoals het is."
Nee. Zoals, gangstar al zei, je zegt gewoon elke keer weer precies hetzelfde zonder enig blijk te geven dat je de tegenargumenten die je krijgt uberhaupt gelezen hebt.

4 februari 2014 om 00:04

Omdat juist geen tegen argumenten zijn. Het hoort gewoon tegelijk te lopen. En dan maakt het geen bal uit of de Turkse later begint, want dat doen ze ook alleen maar om nog slim te kunnen reageren op andere aankopen.

4 februari 2014 om 00:34

Het feit dat het in overeenstemming is met de internationale regels en Turkije het recht heeft om dit te bepalen is opzich al een solide argument waar jij niet op in gaat. Je herhaalt telkens dat het zus of zo hoort, maar dat is gebasseerd op jouw mening of gevoel van rechtvaardigheid, dus is het in ieder geval subjectief en geen onomstreden feit zoals de regels mbt transferperiodes.

4 februari 2014 om 01:02

De Uefa moet dit gewoon verbieden, want dat gebeurd wel bij andere sporten, daar zijn wel degelijke gelijke lijnen aangehouden. Door het feit dat je allemaal eerlijke kansen hebt. Het argument van jullie is al bezopen. Omdan te zeggen dat GS anders geen kans heeft? Wat denk je van de Nederlandse clubs? Die hebben minder kansen dan de Turkse, maar die lossen het creatief op. Ook het domme verzinsel dan verkoop je hem niet slaat toch werkelijk waar nergens op, als Siem de Jong voor 30 miljoen kan verkopen doe je dat, maar dat is dan onfair, omdat dit buiten de andere clubs gebeurd. Misschien wou Monaco hem wel kopen in de zomer? En hadden die anders nog een tegenbod kunnen doen. Of moet ik nu echt alles uitleggen. Ik hoop 1 ding en dat is dat andere clubs nog meer gaan klagen over gelijke transfer maanden. Want 3 dagen verlengen is echt kolder en die argumenten die jullie geven, maakt het verhaal nog triester.

4 februari 2014 om 05:06

@reservebankje

Chelsea heeft een suikeroom die met een bijna onbeperkt budget geld pompt in Chelsea.

En clubs in Europa kunnen zoveel Europese spelers kopen als ze willen terwijl er in Turkije een limiet is van 10 buitenlanders.

En dan kom jij klagen over oneerlijkheid?

Ik begrijp ook niet waarom het niet gelijk loopt met de Europese competities.

Maar het is nou eenmaal zo, en die zogenaamde voordeel is ook maar hoe je het bekijkt.

Het kan zelfs een nadeel zijn, ik begrijp echt niet waar je je druk om maakt.

Als je het over oneerlijkheid wilt hebben is de discussie over de suikeroompjes van Psg, Monaco, Chelsea en Manchester City nog lang niet afgelopen dus dat lijkt me veel belangrijker dan of de transfermarkt voor een Turkse club 3 dagen langer mag duren of niet.

Volgens ligtv (vertrouwbare zender) gast ranocchia niet door. Burdisso en veysel sari zijn al doorgegeven dat ze klaar zijn met de transfer.

Gala is goed bezig met bouwen aan toekomst. Dit jaar zal Fener wel kampioen worden, maar daarna verwacht ik een Gala dynastie met 3-4 titels achter elkaar. Verder kunnen ze een tweede Lyon worden die ooit elke jaar tweede ronde/kwartfinale haalden in CL.

3 februari 2014 om 11:41

ja dat denk ik ook, vooral als ze dan steeds in die pot 2 komen waardoor ze grote teams ontlopen.
want op de manier hoe galatasaray voetbalt winnen ze altijd wel van op papier mindere tegenstanders.
waar ajax bijv altijd moeite heeft met dat soort teams in europa.

3 februari 2014 om 11:48

GS had ook wel een pittige loting met Real en Juve in de poule. Dat is te vergelijken met de Poule van Ajax op papier dan he. Dat Milan zo'n comp speelt had ook bijna niemand verwacht.

Ranocchia is afgeblazen, Burdisso zit in de vliegtuig en gaat vandaag gekeurd worden. Veysel Sari idem.

Galatasaray is een drastische verjongingsproces begonnen. Dit gaat gepaard met het behoud van de ervaren spelers. Dit maakt het eigenlijk al minder drastisch. Alle aankopen zijn onder de 25. We moeten doorselecteren.

3 februari 2014 om 23:25

Ken jij onze Burdisso enigzins? Voor mij is het afwachten hoe goed hij is.
Over Veysel Sari ben ik wel dik tevreden. Hij is een Turkse RB, net zoals Salih en Sabri, maar Salih wekte niet zoveel indruk op en Sabri speelt slechts eens in de zoveel tijd een goede match.

4 februari 2014 om 13:46

Ik zal eerlijk zijn, ik ken hem alleen van naam. Ik kijk zo nu en dan Boca, maar dan zijn al mijn ogen gericht op Riquelme.

4 februari 2014 om 16:31

Erger nog, Ik dacht hem te kennen door zijn broer, maar las ik dat het zijn broer was en dat ik hem totaal niet ken.

burdisso zou ik persoonlijk een betere aankoop vinden voor galatasaray.
is waarschijnlijk goedkoper (transfer + salaris) en doet ook niet onder voor ranocchia.
ze kopen veel spelers, maar het zijn naar mijn mening tot nu toe allemaal wel versterkingen.

3 februari 2014 om 11:43

Dit is niet Nicolas Burdisso hè. Dit is Guillermo Burdisso, zijn jongere broertje spelend bij Boca.

Guillermo Burdisso, die naam alleen al hehehe.. Heb hem nooit echt zien spelen maar argentijnen hehehe.. Meestal spijkerhard en dodelijke uitstraling.. Hoop dat het wat is, want die Chedjou is maar matig..

Veysel Sari is eigenlijk overbodig omdat Gs met Eboue,Sabri en Salih en 3 man heeft voor die positie..

Gs blijft maar strooien met geld, maar dit keer meer toekomstgericht zo te zien..

3 februari 2014 om 13:02

Ik denk dat Eboue (en misschien Sabri) in de zomer weggaat en dat Gala daarom nu al deze spelers aantrekt, omdat het in de zomer moeilijker wordt om ze aan te trekken.

3 februari 2014 om 23:27

Je vergeet dat Tarik ook op LB en RM kan spelen. En Veysel Sari volgens mij ook bijde flanken, of in ieder geval RM. Dit soort Turkse spelers bieden meer mogelijkheden voor een trainer.

4 februari 2014 om 01:37

Veysel kan ook voor de verdediging en desnoods centraal in de verdediging spelen. Dus een nuttige aankoop

4 februari 2014 om 16:33

Salih idem dito. Zo kan Mancini eindeloos aan zijn tactiek knutselen, en weer elke week een andere basis elf op stellen.

Veysel is al binnen gehaald. In de nacht had hij getekend. Hij was al in de TT. Burdisso gaan ze van de zomer mee aan de slag. Die andere wilt in Italie blijven

Ranocchia komt spijtig genoeg niet. Het wordt Burdisso. Ik ken hem totaal niet maar ik had veel liever de 1.95 lange Ranocchia zien komen. Inter wou verkopen, Galatasaray wou enkel huren met koopoptie. Vandaar dat ze er niet uit geraakt zijn. Plus er gingen bedragen rond van de 2miljoen euro salaris. Dat is veel te veel voor 4 maanden. Eerlijk gezegd dan had ik liever dat niemand meer moest komen. Is Burdisso wel zo goed als Chedjou? Hij speelt niet eens. Gewoon Koray een kans geven en kijken hoe het uitpakt. Hakan Balta doet het ook goed van achter.
Veysel ja wat moet je ervan zeggen. Hij zal toch niet slechter als Salih zijn want het lijkt erop dat Kayseri ons genaaid heeft met die 2.75 miljoen. Van die paar wedstrijden dat hij heeft meegedaan konden we enkel zien dat hij een lompe speler is. Misschien centraal achterin kan hij goed zijn. Want meedoen in de aanval als rechtsback kan hij echt niet.
Het wordt moeilijk om een vaste basiselftal te creëren met deze brede spelerskern. Maar als ze de 3-5-2 kunnen uitvoeren zoals gisteren komt het allemaal wel goed. Hopelijk laat fener punten liggen tegen en sivas en pakken wij de volle winst tegen es es. Dan ligt de titelstrijd helemaal weer open en zie ik fener met angst voetballen!

3 februari 2014 om 12:00

Als fan van Internazionale vind ik het jammer dat hij niet weggaat, hij is 1 op 1 gewoon niet goed genoeg en zit bij ons op een dood spoor. Misschien dat hij het bij Galatasaray het wel goed zou doen want het is geen slechte speler maar zou wel wat harder mogen zijn in de duels.

3 februari 2014 om 12:20

Burdisso is 1.89, ook niet verkeerd. Ranocchia speelt niet bij een matig presterende Inter. Ik hoefde hem niet. Burdisso vraagteken.

3 februari 2014 om 20:58

Ik denk dat Salih zijn tijd nodig heeft zo slecht vond ik hem ook niet.

Ik denk niet dat Burdisso beter is dan Chedjou.

3 februari 2014 om 14:13

Broer daar dacht ik ook aan man..

Maarja hij is nog een jonge talent hij kan zeker nog door groeien tot een top verdediger, met de tijd mee misschien zelfs beste CV je weet het maar nooit, Maar Chedjou zal altijd de zelfde blijven ik zie hem niet beter meer worden, niet dat hij slecht is ik vind hem nog steeds basis waardig bij Gala..

3 februari 2014 om 19:34

Burdisso is sowieso geen talent meer, hij is al 25 jaar.

Directeur van galatasaray is net zo rijk als eigenaar van monaco. Vele mensen onderschatten galatasaray

3 februari 2014 om 12:21

En hij besteed 0% van zijn eigen vermogen in de club, hij is een zakenman en weet hoe hij met geld moet omgaan.

3 februari 2014 om 12:41

Goeie zakenman maar ik bedoel dat galatasaray ook met geld kan smijten en ook een falcao kan halen. Gs heeft echt geluk met zo een rijke directeur

3 februari 2014 om 16:31

Unal aysal zou met geld kunnen smijten maar doet het niet, hij steekt geen rooie cent in de club zoals hij eerder ook heeft aangehaald dat hij dat ook niet ging doen.

dus of je nu geluk hebt met hem omdat hij rijk is weet ik niet zo zeker. ik denk dat als galatasaray opeens een zeer slechte periode kent dat hij dan zelfs niet uit eigen zak zal betalen..

Ranocchia is afgeketst.. Beter ook voor Gs, echt een matige houten klaas..

Bjk heeft weer een groot talent binnen:

Cenk Tosun, in potentie de beste turkse nr.9 die er rondloopt.. 22 jaar en toch al een aantal interlands en al jaren basisspeler bij Antep.. Heeft er dit jaar ook weer 7 inliggen..

Hopelijk kan hij bij Besiktas doorgroeien naar een hoger niveau..

3 februari 2014 om 12:16

Ga eens ergens anders bedelen om Bjk nieuws joh hehe.

3 februari 2014 om 12:25

Cenk Tosun zou echt een goede aankoop zijn voor Bjk. Zijn eerste seizoen bij Gaziantep speelde hij geweldig, daarna heeft hij een dipje gehad maar met Sergen scoort hij weer regelmatig. Ik vind hem een beetje op Burak Yilmaz lijken, zijn manier van afmaken en loopacties. Op dit moment is het wel een mindere versie van Burak maar de potentie heeft hij zeker.

Als Almeida in de zomer weggaat heb je ook gelijk een vervanger in huis. Het salaris wat vrijkomt kun je dan weer investeren in een goede spits die om Cenk tosun heen zwerft of een aanvallende middenvelder (hangt van het systeem van Bilic af).

3 februari 2014 om 12:35

Hij is wel een ander type als Burak hoor, die komt nooit in de bal en gaat alleen maar diep.. Hij heeft idd wel een geweldige knal, hopelijk ontwikkelt hij zich door..

@ gangstarr

Als jij stopt met slijmen bij Fenerleden terwijl je ze haat hehe

3 februari 2014 om 14:17

Beste man, dat zie ik als beledeging gangsterr is zeker geen slijmbal en helemaal niet van fenerleden

soms zie ik negatieve reacties over Galatasaray dan denk ik altijd ach laat zitten ik hoef er niet op in te gaan gangsterr zet ze wel aan de kant met zijn reacties..

Hij is onze amigo samen met bkorkmaz op voetbalzone hehehe

Amigo!!

3 februari 2014 om 15:18

Beste man leer eerst eens correct Nederlands spellen..

En ik ken gangstarr persoonlijk dus kom niet praten over hoe hij is of niet badmuts..

In het dagelijkse leven is hij een goede jongen in ieder geval maar hier op vz ? Hehehehehe

@ Vz

Jullie zijn Izet Hajrovic vergeten bij de opsomming van de aanwinsten neer te zetten.

Hajrovic is overgekomen voor een bedrag van 3,5 miljoen euro van het Zwitserse Grasshoppers.

Heb zo mijn twijfels over Burdisso... maar wat mij nog opvalt is dat we al 10 buitenlanders hebben. Dus ik vraag me af wie dan een plekje vrij moet maken voor Burdisso... Ik denk Ontivero...
Ik heb deze opstelling gemaakt, maar moest echt een paar keer goed nadenken... We hebben zoveel spelers op dit moment dat het verwarrend werd voor mij, laat staan mancini met zijn wekelijkse unieke opstellingen... Mancini blijft maar hameren op de 3-5-2 dus volgens mij is dit onze beste opstelling voor de turkse league.
Flanken zijn hajrovic en telles, hajrovic die vaak mee verdedigd en telles is lb dus hij zal ook goed mee verdedigen. Deze 2 zullen dus het meeste moeten rennen...
Tijdens de wedstrijd tegen Bursa zag je heel goed hoe gevaarlijk het kan zijn wanneer flankspelers vrij staan... bursa was gisteren niet de sterkste maar jullie begrijpen wat ik bedoel. We hebben Drogba en Burak die beide lang, sterk, en kopsterk zijn, maar ze krijgen veel te weinig voorzetten vind ik.

Muslera
Veysel
Semih
Koray
Hajrovic
Melo
Selcuk
Telles
Sneijder
Burak
Drogba
3 februari 2014 om 12:18

We hebben met Ontivero en Burdisso in totaal 10 buitenlanders

3 februari 2014 om 12:27

Denk niet dat Hajrovic de fysieke kwaliteiten heeft om de hele rechterkant te bezetten. Daarbij denk ik niet dat Mancini nog voor een 3-5-2 gaat kiezen na de wedstrijd tegen Gaziantep vorige week.

3 februari 2014 om 16:41

eens met Gala4ever.

laat de wedstrijd tegen bursaspor nu geen maatstaf zijn. ik heb genoeg wedstrijden in de 3-5-2 opstelling gezien. als sabri op de linkerkant de vorige wedstrijden amper naar voor is gegaan en deze wedstrijd telkens de vrije man op links was dan scheelt er toch iets mdet de tegenstander. zoals galatasaray gisteen zeer goed speelde, was bursaspor barslecht. met name de verdediging ( alle 4 spelers dan) sabri en eboue kregen ruimte in de rug van de bursaspelers, dan zegt het al genoeg. ik heb sabri 2-3 keer gezien met een verdediger in zijn buurt, voor de rest had hij bijna vrije spel aan de linkerkant. als je vergelijkt met vorige week waar hij in de 1ste helft geen enkele keer naar voor is gegaan en in de 2de helft kon je zijn bijdrage aan de aanval met 1 hand tellen. idem met eboue die tijdens vorige wedstrijden ook niet veel kon opbrengen op de rechterflank.

Hajrovic in de plaats zal enkel een gatenkaas opleveren. soort bruma op de rechterkant ( herhinner u de wedstrijd tegen ajax) toen hajrovic inviel gisteren werd er ook gespeeld met een 4mans verdediging want eboue speelde achter hem als back. dat zal wel ook zo blijven denk ik.

wat me ook opviel was de positiewisseling van ceyhun en melo. ze verwisselden steeds van plek. ik zag ceyhun doorgaan met melo centraal vanachter dat veranderde opeens toen melo vanaf het middenveld doorrukte naar voren toe ( ik denk dat daarop gehamerd is tijdens trainingen)

Hahah, typisch Mancini dit. Een heel elftal kopen en vervolgens nauwelijks iets presteren. In de zomer gaat loopt hij weer te zeuren om versterkingen, let maar op.

3 februari 2014 om 12:41

Jaloezie ? We hebben gewoon een brede selectie. Beter dan een te smalle selectie. We doen op 3 fronten nog mee dus, we hebben goede spelers aangetrokken. Deze cv is daar een van. Salih dursun zijn tijd komt nog wel.

Prachtige transfers, alleen over Guillermo Burdisso heb ik me twijfels. Salih Dursun vind ik echter een dramatische aankoop..

3 februari 2014 om 14:17

Ja daarom. Hij speelde al slecht bij Kayserispor ik weet nog steeds niet waarom Mancini hem gehaald heeft.

Voetbalzone je vergeet Izet Hajrovic

Veysel is een slechte transfer, hij is de sabri van es es. Burdisso ken ik niet

3 februari 2014 om 17:38

Ik hoop dat het niet zo is. Burdisso is volgens mij niet beter als Chedjou.

3 februari 2014 om 18:03

Wauw, wat een goed onderbouwde reactie zeg..

Geef spelers is de tijd om zich te laten zien voordat je ze afkraakt. En dat noemt zich een GS-supporter.

3 februari 2014 om 18:19

En dan zegt die wat een slecht onderbouwde reactie. Wat voor een mens ben jij dan om mij te beoordelen op een reactie. Burdisso is al 25 en heeft bij geen een team een heel seizoen basis gespeeld. Hoe moet hij het bij Galatasaray waarmaken ? Wees realistisch aub.

3 februari 2014 om 18:32

Ik had het eigenlijk niet tegen jou, maar goed; jou reactie is net zo bedroevend onderbouwd als die van ultraslanb. Als je iets wil beweren, probeer het dan op z'n minst te onderbouwen aan de hand van argumenten a.u.b..

Echter zie ik wel dat je je reactie nu wel onderbouwd hebt. Bravo, mijn complimenten. Je kunt het dus wel.

Het enige wat ik duidelijk wil maken is dat je spelers de tijd moet geven om zich te laten zien. Vergeet niet dat Misimovic één van de betere middenvelders in de Bundesliga was en bij ons hopeloos is gefaald, terwijl Melo verkozen werd tot de slechtste speler van de Italiaanse Serie A en nu bij ons de pannen van het dak speelt.

3 februari 2014 om 18:47

Als je wilt discussieren moet je je feiten wel kennen. Misimovic was een goede middenvelder maar juist omdat hij geen tijd heeft gehad bij ons heeft hij gefaald. Hij heeft dus niet hopeloos gefaald zoals je zegt maar hij heeft geen tijd gehad om zich aan ons team aan te passen. Hij heeft maar 12 wedstrijden in een seizoen gespeeld. En over Melo hij is niet de slechtste speler van de serie A gekozen maar de slechtste transfer. De reden daarvoor is meer omdat hij onnodig veel kaarten incasseerde en dat zijn transfersom zo hoog was dat hij de verwachtingen niet waar kon maken.

3 februari 2014 om 18:58

Klopt helemaal wat je zegt. Mijn excuses.

4 februari 2014 om 10:57

Vriend als je naar de wedstrijden van es es had gekeken zou je weten dat Veysel Sari een nietsnut is. Ten tweede, sinds wanneer is men een nep supporter als een transfer slecht wordt gevonden? Je kraamt onzin uit

inderdaad galatasaray doet nog mee op 3 fronten, wanneer er geblesseerden zijn kunnen ze die makkelijk opvangen met een brede selectie, wat vinden jullie van die ranocchia?

3 februari 2014 om 17:38

Hij komt niet

ze moeten heel snel zijn om 00:00 is de transfersperiode voorbij in turkije

3 februari 2014 om 22:38

Nee. Morgen om 16.30.

3 februari 2014 om 22:58

Nee om 00:00 is het afgelopen.

3 februari 2014 om 23:12

Klopt. Ik had ergens gelezen 16.30. Misschien geldt dat voor licensies.

4 februari 2014 om 14:08

Waaa wat een blunder.. Zat je er nou helemaal naast joh? Hegehege

Het is nr. 8 en 9. Jullie vergeten izet hajrovic.

@ Vz

Voor de zoveelste keer; Izet Hajrovic is ook gehaald deze transferperiode. Hij is overgekomen voor 3,5 miljoen euro van Grasshoppers.

Ot:
Veysel Sari is volgens mij wel een goede rechtsback dacht ik zo. Over Burdisso kan ik niks zeggen, omdat ik hem simpelweg nog nooit heb zien spelen.

Ik ben iig blij met de versterkingen die gehaald zijn deze transferperiode. Gala is een nieuwe weg ingeslagen wat betreft het transferbeleid. Laten we hopen dat het zijn vruchten gaat afwerpen.

Veysel Sari en Guillermo Burdisso zijn officieel binnen.

Vooral erg blij met Telles en Burdisso, want achterin was het een drama. De wedstrijden tegen Chelsea worden nu interessant met een betere defensie, Sneijder in vorm en Drogba die zich wil laten zien voor 'eigen' publiek.

Burdisso ken ik niet. Veysel Sari weer wel. Veysel is een prima back-up, maar zo krijgen we het wel aardig wat druk.

De mensen die Salih de grond inboren. Chill..... Die jongen is er maar net. Hij heeft ritme nodig. Niet meteen afschrijven anders moet je woorden inslikken.

3 februari 2014 om 23:35

Misschien dat hij nog scherpe uitspraken maakt op Gstv wanneer hij zichzelf bewijst. Hij maakte gedurfde uitspraken voor de microfoon over Fener en omkoping, echt een kerel naar mijn hart.

3 februari 2014 om 23:55

Haha, ik zou mezelf niet zijn als ik zou zeggen dat ik zijn uitspraken niet tof vind. Hij ademt Galatasaray uit en komt haast niet uit zijn woorden. Dat is iets waar ik op kick. Echter staat dat los van zijn kwaliteit en mijn beoordeling daarvan.

Hij is lekker agressief, komt veel naar voren, haalt de achterlijn en is vaak te vinden in de zestien. Enkel moet hij zijn verdedigende vaardigheden verbeteren en goed positioneren. Met de dag zal het beter met hem gaan.

4 februari 2014 om 00:14

Mee eens, qua voetbal heeft hij mij dan ook nog niet overtuigd, maar hij is er natuurlijk ook nog maar net.
Hij is volgens mij oorspronkelijk en rechtshalf/linkshalf die als vleugelverdediger heeft leren spelen a la Eboue, dus dat hij verdedigend wat zwakker is heeft daarmee te maken denk ik.

4 februari 2014 om 01:41

Een prima back-up van wie ? Eboue ? Sabri ? Salih ?

waarom koop je geen enes unal

4 februari 2014 om 16:36

Omdat Bursaspor daar een fortuin voor zal vragen, denk ik.

Voor de competitie lijkt me dit een prima elftal..

Muslera
Veysel
Semih
Telles
Hamit
Selcuk
Melo
Hayrovic
Sneijder
Burak
Drogba

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren