Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Update: Fenerbahçe rondt ook komst van extra concurrent Kuyt af

Laatste update:

Fenerbahçe heeft zich donderdagavond versterkt met Reto Ziegler. Dat bevestigt de Turkse grootmacht via het officiële Twitter-account. Het wordt de tweede keer dat Ziegler uit gaat komen voor de club, want vorig seizoen huurde men hem al een complete jaargang van Juventus. De voorbije maanden verbleef Ziegler op huurbasis bij Lokomotiv Moskou, maar daar werd hij niet gelukkig.

/

De Zwitser speelde maar zes wedstrijden in Rusland en kon bij Juventus ook nergens op rekenen, terwijl hij het seizoen ervoor bij Fener juist geen duel miste in de Süper Lig. De 27-jarige linksback hoopt met zijn nieuwe club mee te gaan strijden om de landstitel. Het gat naar lijstaanvoerder Galatasaray is op dit moment vijf punten en Besiktas staat gelijk met Fenerbahçe in punten.

Ziegler is voor coach Aykut Kocaman de tweede aanwinst in korte tijd. Men kondigde al eerder de komst van Emre Belözoglu aan. Ook was het de bedoeling dat Younès Belhanda overgenomen zou worden van Montpellier, maar de onderhandelingen met club en speler werden afgebroken vanwege de ‘steeds veranderende bedragen’.

Update 1 februari 15.55 uur - Fenerbahçe rondt ook komst van extra concurrent Kuyt af
Fenerbahçe heeft het er maar druk mee. De nummer twee van de Turkse Süper Lig haalde donderdag al Emre Belözoglu en Reto Ziegler binnen en heeft een dag later ook de komst van Pierre Wébo afgerond. De spits is overgenomen van Istanbul BB en is een extra concurrent voor Dirk Kuyt, die ook in de voorste linie van Fenerbahçe speelt.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Volgens mij heeft Galatasaray meer geld te besteden dan Fenerbache.. zonde zo gaat de competitie naar de klote..

31 januari 2013 om 20:22

het is juist het omgekeerde, in het algemeen is fener het rijkere club. Die besteedt relatief meer uit dan elke andere Turkse club.

Gozers het is wel de waarheid. Ik ben ook GS supporter maar ik verzeker jullie dat Fb rijker is.

1 februari 2013 om 03:29

Sorry, Fenerbahce rijker dan Galatasaray? Gala heeft meer bezittingen dan Fener. Qua het waarde van de bezittingen van Gala is hoger.

1 februari 2013 om 09:53

Volgensmij weet jij niet dat Ali Koc, van de familie KOC Ailesi de rijkste familie is van Turkije? Galatasaray kan wel meer grond bezitten wat waarde heeft maar je moet naar het algemeen kijken. Fenerbahce koopt haast bijna niks met eigen kas. Maar met de geld van personen, Zoals Koc, Ozdemir en niet te vergeten de eigenaar van Kanal D, NTV en Star. Volgensmij als ik het niet mis heb.. heeft de voorzitter van NTV 70% van Moussa Sow betaald wat neer komt op zo'n 6 miljoen euro's. En als je kijkt naar de voorzitter.. Unal aysal staat 74e van Top 100 rijkste personen in Turkije. Ali Koc 1e, Nihat Ozdemir tussen de 60 en 70. Maar ja ik spreek alleen de feiten meer niet :D

1 februari 2013 om 12:13

Waarom bouwt Gala dan niet zijn eigen stadion?
Volgens wikipedia hebben jullie stadion gekregen van gemeente?

1 februari 2013 om 16:10

Is ook zo , de stadion is van de stad Istanbul en niet van Gala

1 februari 2013 om 17:05

Hahahah dwaas, ali koc is al 1 jaar geen bestuurslid meer van fenerbahce, we leven in februari 2013 voor alle duidelijkheid, weetje nog? Jullie hebben een voorzitter die jullie club werkelijk GEBRUIKT voor zijn witwaspraktijken.

En over dat gedrommel over dat stadions, geen enkel club bezit zijn eigen stadion, de geld die de overheid heeft gekregen van de grond van het oude stadion vermenigvuldigd zich door 12 van de waarde van de stadion die zij (zogenaamd) voor ons hebben gebouwd, toki of dat spor senayo whatever bezit elke stadion van turkije, overal hebben zij de stempel gsms ofzo op gedrukt.

Ik haat het feit dat gasten met fotomac nieuws komen aankakken en er achter gaan zetten dat dit de keiharde feiten zijn whahah

1 februari 2013 om 18:32

United is ook de meest waardevolle club ter wereld, maar niet de rijkste. Dat heeft er niks mee te maken.

1 februari 2013 om 23:14

GS heeft Ali Sami Yen gegeven aan de overheid om vervolgens een niuew stadion te krijgen. Dus het was niet helemaal gratis

2 februari 2013 om 12:03

haha Belhanda.. misschien volgend seizoen he. Geen stadion in Turkije is van club. Duss

Juventus kon hem gratis oppikken bij Sampdoria, maar voorlopig hebben ze nog geen profijt aan hem gehad aangezien ze hem telkens uitlenen. Ben benieuwd of Ziegler daar zelf wat aan heeft.

31 januari 2013 om 20:40

Nadat Ziegler getekend had voor de zomer kwam toch een nieuwe trainer, paar jaren terug? Misschien ziet die Conte het niet in Ziegler zitten, want ik kan het me niet voorstellen dat Ziegler het slechter doet dan bijvoorbeeld De Ceglie nu bij Juve.

31 januari 2013 om 20:52

Nja ik vind dit ook een rare situatie, bij Samp vond ik hem bij wijlen echt geweldig als opkomende back, ik was enkele jaren geleden erg blij dat ze hem gehaald hebben maar vervolgens speelde hij amper, waarom is ook mij een raadsel, hij heeft zeker kwaliteiten zowel aanvallend als verdedigend.

1 februari 2013 om 00:36

Alweer een kapotte aankoop van Fenerbahce.. In plaats van een centrale verdediger te halen halen ze ziegler en emre. Wat een wanbeleid

1 februari 2013 om 07:09

Hij is gewoon een backup voor Hasan Ali Kaldirim. Is gewoon een goede transfer

1 februari 2013 om 16:11

Ik denk eerder dat Hasan Ali Ziegler's back-up is. Prima aankoop: Ziegler kent de competitie, is geliefd bij de fans, is een degelijke back met redelijk veel snelheid, hij is zowel verdedigend als aanvallend sterk.
Persoonlijk ben ik zeer gecharmeerd van Webo, hij is een sterke speler met een geweldig gevoel voor positie kiezen. Ook leest hij het spelletje erg goed en heeft een prima pass in huis.
De topclubs uit Istanbul hebben zich prima versterkt, er staat ons een heerlijke tweede helft van de competitie te wachten.

1 februari 2013 om 16:33

serdar kesimal, bekir irtegun, yobo, egemen....

je hebt al 4 CV voor 2 plaatsen... en jij gaat nog een CV halen?

1 februari 2013 om 17:36

Ja, Serdar Aziz is de toekomst. De namen die jij noemt zullen Fener niet naar een hoger niveau tillen, Serdar kan dit wel naar mijn mening.

Nutteloze aankoop deze man. Emre en Ziegler, waar gaat het heen met Fener ?

Fenerbahce is een grote club, waar grote spelers bij thuis horen ( Emre is zeker een grote speler niet daarvan, maar is te oud en niet meer zo goed als vroeger ) , deze 2 spelers gaan naar mijn mening niks toevoegen.

Alhoewel heb ik in Turkije meest sympathie voor Galatasaray, en GS fans mogen blij zijn met deze aankoop van de aartsrivaal !

31 januari 2013 om 20:24

Ziegler is meer als back-up gehaald. Hasan Ali speelt nu alle wedstrijden, we hebben geen andere links back en soms speelt Caner daar om Hasan Ali wat rust te geven, Caner is een LM. Vandaar dat hij gehaald is.

1 februari 2013 om 18:27

Ik denk dat Hasan Ali de backup wordt van Ziegler.

Heb je de afgelopen tijd niet gezien. De linkerflank van Fener is gewoon een vrije doorgang voor de tegenstander.

Met alle respect, maar ik vind Hasan Ali echt niet geweldig, raakt constant balverlies en dan is die de back, dus kan de tegenstander counteren, Het voordeel van hem is dat die Turks is en jong is. Over twee jaar kan die goed zijn, maar nu, zie ik bijna nooit eens een goeie voorzet geven, constant balverlies etc.

Ziegler vind ik een stukje beter dan Hasan Ali, maakt minder fouten dan Hasan Ali. Voor Fener is de Ziegler misschien niet een wereldtransfer, maar gaat ze deze seizoen echt helpen.

Ziegler is een goeie aankoop! ben blij met zijn komst. Hij heeft soms slechte wedstrijden gehad, soms ook hele goeie..

We hadden een LB nodig! Hasan Ali kan het niveau voorlopig nog niet aan.
Reto kent FB al en heeft veel ervaring, bovendien heeft hij gevaarlijke voorzetten, verre inworpen, kan zowel goed meeverdedigen als aanvallen en is heel snel. En hij speelt met zijn hart! Een echte strijder!

31 januari 2013 om 20:25

Hasan Ali vond ik de laatste weken juist erg goed spelen, in vergelijking met hoe hij in het begin speelde natuurlijk. Hij wordt een vaste waarde in ons team, let maar op. Hij wordt echt met de dag beter en je ziet het verschil duidelijk. Reto is meer gehaald als back up, en hij is toch wel een echte Fenerli, als je begrijpt wat ik bedoel.

31 januari 2013 om 20:34

Ik denk toch dat dit jaar Reto Ziegler de voorkeur krijgt boven Hasan Ali Kaldirim.
Ik zie indd ook dat hij elke wedstrijd veel beter wordt. Logisch want potentie heeft die zeker. Wordt sws wel een grote speler voor Turkije en Fb.

Nou hopen op een fatsoenlijke opstelling van Aykut & proberen kampioen te worden!

Volkan
Gokhan
Kesimal
Yobo
Ziegler
Meireles
Emre
Topal
Sow
Webó
Stoch
31 januari 2013 om 20:59

Als dit de opstelling en formatie van fener moet zijn, zou ik niet alleen als aartsrvaal blij zijn maar ook een degelijke super lig club zou fener zo makkelijk verslaan. Deze formatie zou bij geen 1 club in Turkije werken, dit is zelfmoord als je snapt wat ik bedoel.

31 januari 2013 om 21:22

Het is een degelijke formatie. Topal ruimt alles op en speelt in dienst van Emre en Meireles. Sow zou ik niet op de flanken zetten, en Webo gewoon als stand-in. Ik zou het liefst 442 spelen, maar als ik dan een variant van de 433 zou moeten geven zie opstelling, met de punt naar achter natuurlijk.

Plustpunt van 433: Stoch eindelijk renderen. Met een 442 wordt het sowieso niets met hem. Cristian mag weg samen met Selcuk.

Volkan
Gokhan
Serdar
Yobo
Hasan
Meireles
Topal
Emre/Salih
Kuyt/Krasic?
Sow
Stoch
31 januari 2013 om 21:28

Tuurlijk zou het wel werken maar niemand probeerd het he? allemaal tactische idioten heb je in Turkije Behalve Fatih Terim dan.

de 4-4-3 is in mijn ogen de beste formatie! Beter dan die stomme 4-2-3-1 wat totaal niet werkt bij FB. Sow die elke aanval zelf creëert.

1 februari 2013 om 05:14

Jullie vergeten e en voor de gemak dat Hasan Ali in februari al 40 wedstrijden heeft gespeeld(!) en daar zal nog 20 a25 bij komen

1 februari 2013 om 07:10

Cristian speelt behoorlijk als hij invalt. Een speler als Cristian op de bank is gewoon een aanwinst

2 februari 2013 om 15:42

Misschien lukt dit wel ?

Mert
Gokhan
Topal
Yobo
Ziegler
Kuyt/Topuz
Emre
Raul/Salih
Stoch
Sow
Webo

Niet echt spelers die het verschil kunnen maken bij Fener want vorig jaar eindigden ze 9 punten achter Galatasaray met deze spelers en Galatasaray is alleen maar sterker ten opzichte van vorig seizoen denk maar aan Umut, Burak, Sneijder en Drogba. Het gat is nu al 5 punten. De versterkingen die Fener haalde draaiden tot nog toe op niks uit; Kuyt bakt er niks meer van Meireles heeft geen toevoegende waarde Topal kan niet voetballen en Krasic is rotslecht. Daarbij komt ook nog dat Fener slecht 2 keer heeft weten te winnen op verplaatsing. Wij worden dit jaar gewoon opnieuw kampioen.

31 januari 2013 om 20:24

het enige steunpilaar waar fener nu op leunt is dat GS slecht voetbal laat zien in vergelijking met vorig jaar.

Ze sturen zoveel spelers weg en vervolgens halen ze beiden terug ik begrijp ze niet, ik zou er niet versteld van staan als ze bijv. een speler voor 6 miljoen verkopen en vervolgens voor 10 miljoen terug kopen. Fenerbahce kan ik momenteel niet volgen.

Betreffende ziegler, hij speelde wel aardig in Turkije ben wel blij met zijn komst, maar als je deze man toch wegstuurt terwijl hij het aardig had gedaan wat was de gedachte op het moment ?

31 januari 2013 om 20:28

Ziegler was in 2011 gewoon gehuurd van Juventus omdat André Santos was verkocht aan Arsenal. Bij FB deed hij het prima. 2012 besloot FB om een Turkse LB te kopen namelijk Hasan Ali.. Maar hij komt gewoon te kort voor het niveau van Fb.
Nu is Reto weer gehuurd. Dus weggestuurd zou ik niet zo gauw zeggen. Zijn contract liep af en FB had wel degelijk plannen om hem te kopen, maar door die stomme buitenlanders regel besloten ze om een Turkse LB te kopen.

31 januari 2013 om 20:46

Bedankt voor het ophelderen betreffende de aantal buitenlanders in een team.
Ziegler was inderdaad gehuurd van Juventus maar dat tekst met betrekking tot "verkopen ze een speler voor 6 miljoen kopen ze het terug voor 10 miljoen" was meer voor Emre Belezoglu die ook terug is bij Fenerbahce.

In de zomer was hij transfervrij vertrokken en nu is die terug, Fenerbahce moest Atletico Madrid 350.000 betalen hiervoor.

31 januari 2013 om 20:50

Dat komt omdat Emre het op de stok kreeg met uit mijn hoofd Aykut? weet ik niet meer.. maar daarom is die ''weggestuurd''. En nu zie je dat we hem wel nodig hebben. Emre is ondanks zijn leeftijd nog een geweldige speler. Elke team heeft wel een steunpilaar nodig. Ons middenveld is gewoon zwak. Emre is een echte strijder, geeft nooit op en heeft zoveel invloed op het veld, ben dolblij dat die terug is.

Ik had gedacht dat Fenerbache met grotere transfers zou aankomen maar het valt allemaal heel erg tegen en ben benieuwd waarom ze Emre of Webo gehaald hebben.

31 januari 2013 om 20:34

Webo kan je over discussiëren, maar Emre? Hij is en blijft een geweldige middenvelder. Ik vind hem zelfs de beste middenvelder die wij als land hebben. Hij is altijd constant in zijn spel, rendeert lekker. Het is dat Simeone de jongere spelers meer speelminuten geeft en houdt van rouleren, anders stond Emre daar ook wel basis.

Persoonlijk vind ik dat Webo en Sow een voordeel hebben t.o.v. Semih en Kuyt qua snelheid, flexibiliteit en vanuit een technische standpunt. De Turk en Nederlander zijn veels te statisch en horen gewoon niet op de flanken. Sow en Webo vind ik ook veel dodelijker in de 16, maar....mijn argumenten vallen in het niets als Aykut Kocaman een 4-4-2 hanteert waarin Sow - Kuyt constant zullen spelen. Of nog erger; Aykut hanteert een 1-spitsensysteem. Tja....dan is Webo inderdaad een hele domme transfer.

31 januari 2013 om 20:42

Beste middenvelder? Selcuk Inan is veel en veel beter en heeft een inzicht en techniek waar je u tegen zegt.

31 januari 2013 om 20:45

@lefter10

meen je dit nu emre de bsete middenvelder die we hebben?? hij is goed maar zeker niet de beste. selcuk inan is toch wel paar niveuas hoger. trouwens emre is goed in balbezit maar bij balverlies doet hij verdedigend niet mee. hij heeft is altijd veels te ver verwijderd van zijn tegenstander. Soms gaat hij als een gekke jagen en op die manier lijkt het alsof hij veel rent op het veld maar is echt niet zo. moet je eens op letten.
vind hem een goede speler maar zeker niet de beste middenvelder. vind trouwens dat fb beter alper potuk had moeten halen ipv emre

31 januari 2013 om 20:49

Ja maar nu ze Emre gekocht hebben zal het ten kostte gaan van Salih en die jongen hoort zoveel mogelijk speeltijd te krijgen van Fener en Emre heeft ook van die nare trekjes waardoor de ploeg een slechte naam krijgt.

Het halen van Webo is opzicht niet verkeerd maar de trainer wilt toch altijd 4-5-1 spelen en 4-4-2 zou inderdaad velen malen beter passen bij jullie maar dan moet Kuyt echt wel naar de bank verwezen worden want die man is zo erg traag en speelt bovendien bijna altijd de bal naar de tegenstander, maar Aykut gaat het gewoon niet doen.

31 januari 2013 om 20:52

o tuurlijk daar komt die gehypte selçuk inan weer.
Waarom wordt hij elke keer weggespeeld bij Europese duels als ik vragen mag? Hij is toch zogenaamd ''yerli Xavi'' hahah

Selçuk is altijd onzichtbaar als het gaat om Europese wedstrijden.

31 januari 2013 om 21:21

Blackeagles,

Als je mijn opstelling hieronder hebt gezien, hoeft dit geen slechte invloed op Salih te hebben. Maar ik geef je ook gelijk, mijn opstelling is meer een droom dan de realiteit want Aykut Kocaman zal never nooit zo spelen. Ik vind dat ik met mijn opstelling optimaal gebruik maak van de spelers, want het geeft ook genoeg kans om andere spelers te rouleren. Wanneer je 4-3-3 speelt, speel je vrij aanvallend en zie je meteen welke aanvallers en middenvelders het sterkste zijn en hoeveel ze in potentie hebben. In een 4-5-1 daarentegen komen aanvallers vaak niet tot hun recht, dat zie je ook terug bij Fenerbahçe.

De andere twee daarboven, this one is for you two. Selçuk Inan heeft twee leuke seizoenen gehad, zijn laatste jaar bij Trabzonspor en zijn eerste bij Galatasaray. Dit seizoen vind ik hem veel minder, dat zie je ook best terug in de nationale wedstrijden (waar Emre beter speelde dan hij) en ook bij de Europese wedstrijden. Als Selçuk inan ook op die platforms had geschitterd, dan zou hij laten zien dat hij ook makkelijk op Europese niveau mee kan. Emre heeft bij Inter en Newcastle gespeeld, maar over Selçuk Inan kunnen we dat niet zeggen. Dat soort clubs zullen nooit interesse hebben in hem. Hij heeft een goede trap, dode-spel momenten zijn echt voor hem, maar voor de rest is hij vrij beperkt. Een balletje breed spelen kan een andere Selçuk ook (hint: Fener).

31 januari 2013 om 21:34

Je zegt in de nationale wedstrijden, Selcuk krijgt dus zo goed als geen kans van Avci dus die vergelijking tussen hem en Emre slaat nergens op. Dat Emre veel dynamischer is kan ik me wel in bevinden.

31 januari 2013 om 22:32

@ Applegreen '' Beste middenvelder? Selcuk Inan is veel en veel beter en heeft een inzicht en techniek waar je u tegen zegt. ''

Geloof je het zelf ?? Welke techniek heeft hij ?? Kan af en toe een vrij trap nemen en een pass geven maar daarbij houdt het op . Deed het leuk vorig jaar maar is dit jaar onzichtbaar in turkije en al helemaal in de CL . Met de komst van sneijder zal hij langzamerhand de bank warm houden .

Hij is overschat en kan ook niets forceren in het turkse elftal !! Wake up

1 februari 2013 om 05:28

Selcuk Inan mist de handelingssnelheid voor Europa. Daarom kan hij in Turkije goed spelen en in Europa niet

1 februari 2013 om 13:11

Raging Eagle

Als je verstand van voetbal heb dan zou je inzien dat Selcuk het Europees heel goed heeft gedaan hij heeft elke wedstrijd basis gespeeld in de champions league waardoor hij nog een assist had geleverd aan Burak in de Champions League tegen Cluj en de paal had geraakt tegen Man United. Selcuk is een egte maestro op het middenveld dat zag je vorige jaar en in Trabzonspor en deze jaar. Waarschijnlijk kan je niet tegen dat hij 2x de doel van Fenerbahce heeft ontmaagd door de lekkere vrije trappen buiten de zestien. Nog een iets van dat je geen verstand van voetbal hebt, Sneijder kan nooit zijn plek over nemen omdat ze totaal andere posities spelen Sneijder is sneller aanvallende speler. Selcuk is een controlerende middenvelder, hij heeft pas inzicht spel inzicht. Vraag me egt af of je hem wel volg met je welke techniek heeft hij een techniek op het middenveld je moet effe kijken met hoe veel assiste hij speeld en in elke voorzet bijna doelpunt komt van hem. Als hij egt af en toe wat deed was hij niet de beste middenvelder van turkije gekozen waardoor hij niet af en toe wat doen maar altijd wat doet en in europees gs niet eens door gaan als hij niet goed was want elke wedstrijd heeft hij basis gespeeld. fatih terim heeft zijn spelwijze gebaseerd op de van selcuk dat de team zo draait met de bewegingen van selcuk dus hij heeft een groote rol in champleague gehad.

Belhanda8

Tuurlijk is hij wat minder in europa maar hij heeft het goed gedaan in de champions league want hij heeft verantwoordelijke postitie op het middenveld dat het belangrijk is dat hij goed speelt en een presentatie heeft geleverd samen met andere 10 spelers die naar het volgende ronde van chleague zijn gekomen dus je kan zo zien dat hij zal groeien en naar buitenland zal gaan.

Lefter10

Ten eerste ik kan zo zien dat je uit haat praat maaar goed. Selcuk Inan was top asister vorige jaar en was beste middenvelder gekozen van turkije. Alsje selcuk inan wil vergelijke met sahin dan heb je geen verstand van voetbal mag je gelijk weg effe serieus ik lach me dood wie is selcuk sahin aub zeg wat voor presentaie heeft hij geleverd aan fener. Als je niet ziet dat selcuk samen met gs in de champ zitten en vorige jaar kampioen is geworden met heel veel inzet van selcuk dan garandeer ik jou dat je egt egt egt geen verstand van voetbal hebt. En over Emre de man is op is niet meer het zelfde emre van vroeger een persoon die verstand heeft kan dat ook inzien. je ziet zo dat hij niet sneller was als vroeger in de tijden van gs en wk 2002. toen hij naar fb was gegaan zag ik hem niet meer het zelfde spelen als selcuk tege nederland had gespeeld had hij het spel misschien kunnen veranderen emre heeft fucking slecht gespeeld die wedstrijd en eerlijk is eerlijk als je emre nu ziet en inan nu ziet zie je gewoon een groot verschil hoef hoef niet eens te discusieren over dat inan is veel beter dan emre maar emre heeft natuurlijk de ervaring in europees verband waar inan dat nog niet heeft en wel zal hebben alsje kijkt hoe hij nu speelt waardoor je zij dat dat niet kan. er is maar 2 cunclusies die ik kan trekken van jou je hebt geen verstand van voetbal of heb haat aan hem omdat hij gs speler is als hij van fb was zou je nooit zo praten.

1 februari 2013 om 13:17

Fenerim70

Iedereen kan weg gespeeld worden hamit had ineasta ook weg gespeeld maar ineata blijft nog steedst beter. en hij was niet onzichtbaar want elke wedstrijd basis spelen in de champions league en door gaan met de tien spelers van gs weetje dat hij het goed heeft gedaan tege cluj en tege braga. en zelf in old trafford waardoor manunited met moeite won dan zie je ook gelijk dat gs 3 keer paal had geraakt en de ene was van inan de kopbal die de paal had geraakt

1 februari 2013 om 13:19

selcuk inan geeft speeld de balletjes niet breed selcuk inan speelt de balletjes oop maat waarvan selcuk sahin dat nooit doet

1 februari 2013 om 16:16

@ Jason Mason

'' Waarschijnlijk kan je niet tegen dat hij 2x de doel van Fenerbahce heeft ontmaagd door de lekkere vrije trappen buiten de zestien ''

Uhm ik ben voor besiktas , dus het doet mij vrij weinig dat hij 2 maal raak trof dmv een vrije trap tegen fener

Wat maakt het uit dat hij elke wedstrijd basis heeft gespeeld in de CL ?? Wat heeft hij gepresteerd ?? Tis een overhypte speler , misschien zie je dat ook als je je gs bril afdoet Hamit en emre colak zijn ook overhypt en op zijn tijd leveren ze kritiek op deze spelers maar zijn ze opeens koning als ze 1 wedstrijd goed hebben gespeeld !

1 februari 2013 om 20:51

Lefter10

Een wedstrijd tussen GS en FB. 2 - 1/

Selcuk Inan sormus lan Volkan niye atlamadin?

Volkan antwoorde: Lan oglum atladim da noldu?

Eerlijk gezegd herinner ik me niet dat sahin zo een doelpunt ooit heeft gemaakt. oh natuurlijk die trap techniek heeft hij niet. En Inan wel, waardoor hij ballen op maat geeft en sahin maar voore schiet. miss heb jij ook je eigen woordenboek bal breed spelen. dat is een groot verschil dan ballen op maat geven wat Inan doet. Ik begrijp wel dat je niet tegen kan omdat selcuk al 2 keer vrij heeft gestoken maar je moet het maar kunnen.

Ohw ja nog die 2 assisten van Inan aan Umut Bulut in de TFF Super Cup.

Ohw jaaaaa en nog een penalty in de super cup.

en Ohw jaaaa natuurlijk hoe kan ik dat vergeten ik heb sahin nooit zulke ballen zien geven. mischien snap je nu wel wat ik bedoel met het verschil tussen breed spelen en ballen op maat geven

1 februari 2013 om 21:11

Ik ben luid en duidelijk geweest wat hij heeft gepresenteerd maar als ik een kind als jou tog moet uitleggen.

Ten eerste ik heb een realiteit bril aan die jij niet hebt en zult nooit krijgen als je zo door gaat

Als iemand zo ie zo telkens basis speelt staat ie daar niet voor sous als een boom. Wat voor presentatie hij heeft geleverd? hij heeft gevoetbald samen met het hele team en de presentatie is dan ook gelijk 16de finale. De vraag is wat heeft hij slecht gedaan?? Oh er is gen een want hij heeft goed gepresenteerd in de Champions League samen met het hele team en als je perse statistieken wilt moetje effe de wedstrijd in Old Trafford kijken iedereen in die team speelde goed heel veel kansen gemist.

Alex Forguson zij ooit statistiek minik etek gibidir cok sey gosterir ama asil olani gostermes. Misschien moet jij je IK HEB Geen Verstand VAN Voetbal Bril AF Doen vind je niet? We zitten in de realiteit niet in de Alice the Wonderland wereld.

2 februari 2013 om 15:19

@ Jason Elisabeth

Pff ik heb werkelijk koppijn gekregen van je teksten . Man leer eerst typen voordat je verdiept in voetbal waar je ook niets van weet blijkbaar

Een peuter typt volgens mij beter dan jou ..

Eerlijk is eerlijk, Fenerbahçe is aan het knoeien. Eerst stuur je Emre en Ziegler weg, vervolgens haal je beide heren terug. Emre is ook echt gekocht, maar Ziegler is weer gehuurd. Daarnaast is 3 miljoen voor de veteraan Webo weer teveel. Belediyespor pakt de hoofdprijs voor Webo, slim gespeeld.

Het zijn alle drie geen slechte transfers, en ik ben misschien één van de weinige die blij is dat Belhanda niet is gekocht, maar de timing en de manier waarop Fener deze spelers haalt is mij iets te vreemd. Nu moet er nog een fatsoenlijke centrale verdediger gehaald worden!

Nu Belhanda niet is gekocht, moet Fenerbahçe lekker aanvallend 4-3-3 spelen en Salih laten groeien! Visualiseer Salih ietsjes aanvallender dan Meireles en Emre, maar zie ook dat Webo en Sow kunnen switchen van positie tijdens een wedstrijd.

Volkan
Gökhan
Bekir/Trans
Yobo
Ziegler
Meireles
Salih
Emre
Webo
Sow
Stoch
31 januari 2013 om 20:40

433 ? aykut dat niet eens een 442 durft op te stellen terwijl je daar genoeg materiaal voor hebt?
no way dat we ooit 433 zullen spelen.

31 januari 2013 om 21:24

Klopt. Zoooo jammer he ;

We hebben niet de meest kwalitatieve selectie, maar dat wat erin zit, wordt ook totaal niet uitgehaald door de heer Kocaman. Dat grijnsje potentie en spel dat dit team kan laten zien wordt gewoon niet optimaal gebruikt. Ook zonder Webo, Emre en Ziegler hadden we 4-3-3 kunnen spelen. We hadden iig meer punten opgesprokkeld dan dat we nu hebben........

1 februari 2013 om 05:26

Emre is een schot in het roos , ziegler is ook goed. Hasan Ali heeft al heel veel wedstrijden gespeeld, een back-up is meer dan welkom.

Plus deze jongens hebben geen aanpassingsproblemen , weet dat ook.

1 februari 2013 om 20:16

Heeft FB nu niet veel Cm's? emre is niet slecht, ik vind hem zelfs goed als GS fan, maar hij is ouder geworden en heeft nauwelijks gespeeld in Madrid. Ik denk dat zijn niveau steeds gaat dalen... Buiten sow heeft fener niet echt goede rtansfers gedaan de afgelopen tijd. Ziegler is een tijdelijke oplossing, niets op aan te merken.

Mits Ziegler speelt zoals hij het eerste seizoenshelft bij Fener speelde is hij nuttig om erbij te hebben. Bovendien kan hij Hasan Ali scherp houden.

Het transferbeleid van Fenerbahce slaat nergens op.
Het terughalen van Ziegler,emre, Emenike misschien? Sjonge sjonge, wat een dramatisch team zeg.
Haal ook Hooijdonk,ortege,alex ook weer terug, hahah.



Waar ik me op dit moment boos om maak is de recycle mentaliteit die sommige clubs laten zien.
Galatasaray haalt Aykut Ercetin terug, Aykut zal als 3e keeper dienen en is gratis, kost ook maar 5duzend euro per wedstrijd, dus is de schade beperkt.
Fenerbahce haalt Emre terug, de man die in de zomer gratis vertrok is nu tegen een x bedrag terug gehaald. ironische dat een deel van dat bedrag bij Galatasaray terechtkomt, wegens een eerdere deal tussen Atletico en Galatasaray. Ziegler wordt teruggehaald en ik vraag mij oprecht af wat de gedachte achter deze transfer is ?
Besiktas haalt deze Niang naar Turkije, de man die in zijn carrière nooit potten heeft gebroken zien ze als een versterking. Succes.

Besiktas heeft wel een goede voetballer nodig, de Braziliaanse aanwinst van vorige week hebben we tegen Galatasaray gezien, hij heeft welgeteld 4x gedoken 1x nagetrapt en 5x balverlies geleden.

Kortom ben ik ontevreden over de tussentijdse transferperiode tot nu toe, naar mijn mening te weinig voetballers naar Turkije die voor de competitie een betekenis kunnen hebben.

Mijn grootste angst is dat Fenerbahce uit paniek voetballers aantrekt die niets maar ook niets aan meerwaarde hebben voor het team zoals deze stond voor de winterstop.

Trabzon haalt een speler van Cambuur !! Met alle respect, als je van Cambuur naar Trabzonspor gaat moeten er meer teams in de race voor je zijn, die waren er niet, dus is het een speler zonder meerwaarde voor Trabzon. Trabzonspor moet waken voor de blunders van Besiktas, slechte en middelmatige voetballers ut Europa halen die een Turkse achtergrond hebben, maar voetballend een lachertje worden.

31 januari 2013 om 21:52

Dentinho kunnen we nog geen goede oordeel over geven. Hij heeft maar een wedstrijd gespeeld, waarin hij invaller was. Einde van het seizoen kunnen we bekijken hoe hij het heeft gedaan. Nouma pakte in zijn eerste wedstrijd als speler van Besiktas een rode kaart, maar groeide uit tot een clubicoon.

31 januari 2013 om 23:16

Je vergeet Wesley Sneijder.

Echt waar, is dit wel een Profclub?
- Aziz Yildirim midden in een wedstrijd de stadionspeaker gebruiken..
- De trainer die weg wilt maar voorzitter die dat niet toelaat..
- Spelers verkopen en de volgende jaar weer terughalen.
- De voorzitter die naar de tolk zegt of het telkens waar is.
- Een Tv-progamma hebben waar ze andere clubs zwart maken.

Ik heb echt medelijden met de Fb-supporters..

Snap totaal niet waarom dit amateuristische bestuur Ziegler weer binnenhaalt, ze hebben HAK al waarom zou je dan Ziegler weer halen en eerlijk is eerlijk Ziegler was niet eens goed ofzo hij wordt waarschijnlijk gehaald omdat die moest huilen toen ze geen kampioen werden..

Eerst Emre nu Ziegler wow (!) Lijkt wel een grap allemaal..

Ziegler is een waardeloze back en Hasan Ali Kaldirim ook. Vraag em echt af wat Fener wil bereiken met deze gasten, jezus.

Met de zak geld van mijn club Fener, had ik totaal andere spelers gehaald. Dit transferbeleid is al jaren compleet gestoord. Als Gs ons geld had, dan hadden ze een waar dreamteam kunnen kopen. Het probleem ligt al jaren bij de mensen die over transfers gaan.

Natuurlijk is Ziegler gratis, maar voor zijn loon kan je beter shoppen in de Bundesliga.

Natuurlijk niet de beste transfer maar ergens kan ik me hierin wel bevinden. Buiten HAK heeft geen één LB dus elke mogelijke backup is beter dan Caner op die positie te zetten.

Voor het begin van de transferperiode dapper roepen dat we 3 versterkingen kunnen verwachten die mee gaan op trainingskamp en dan vervolgens vlak voor de deadline 3 paniekaankopen doen...

Emre, een van de dragers van het team wegdoen en vervolgens voor een bedrag van bijna half miljoen euro terugkopen...

3 miljoen euro betalen voor veteraan Pierre Webo, terwijl we machteloos toekijken hoe onze publiekslieveling Mamadou Niang gratis en voor niets onze rivaal Bjk komt versterken.

Onze aartsrivaal gaat met Snijeder en Drogba sportief en commercieel vooruit en wij moeten het doen met paniekaankopen... Ik ben het alleen eens met de komst van strijder Emre, vind het alleen lachwekkend dat we hem gratis dumpen en dan uit wanhoop terugkopen. Aykut Kocaman mag blij zijn dat Emre een echte Fenerli is en überhaupt nog wilt komen..

Onze rivalen halen ons in zonder dat het bestuur het door heeft, zolang Aziz en Aykut de scepter zwaaien bij mijn club, zullen we altijd achter de feiten aan blijven lopen..

Een leuke back-up, maar vond hem vorig jaar niet helemaal top presteren. Ene wedstrijd goed, de andere wedstrijd dramatisch.. HAK laat een stijgende lijn zien de laatste paar wedstrijden, en hij is pas 22. Wat mij betreft blijft hij in de basis, want hij kan nog verder doorgroeien.
Emre is ook wel mooi, al is hij al 31. Het blijft een topvoetballer, en kan nog zeker 2 jaar mee. Daarmee hebben we weer een leider op het middenveld, en wellicht is hij de nieuwe aanvoerder. Vorig jaar was hij namelijk aanvoerder na Alex.
Webo is ook een leuke back-up, maar is ook al 31. Ik hoop toch dat Aykut eens ballen laat zien en 4-4-2 gaat spelen. Sow-webo is toch wel een dodelijke voorhoede. 4-3-3 zou ook nog mogelijk zijn, als hij maar niet weer met dat schijterige 4-2-3-1 gaat spelen. In dat opzicht is het beter dat Belhanda niet is gekomen, want dan zou hij de nieuwe nummer 10 zijn op Alex zijn plek, en zouden we 4-2-3-1 blijven spelen. Die tactiek werkt gewoon niet in het hedendaagse voetbal. Zelfs met Alex werkte het niet meer. Destijds (2010/2011) was het telkens individuele kwaliteit van o.a. Alex/gokhan Gonul/stoch of de katachtige reddingen van Volkan waardoor we wedstrijden wonnen.

Natuurlijk zet ik mijn vraagtekens bij dit transferbeleid, maar hey, ik ben een optimist. Stay positive bro's. Met zeuren schieten we niets op. Gewoon je club steunen tot het einde.

Beste Broeders,

Hier spreekt een pure Fenerli..
Al jaren supporter ik fener, ik herinner mezelf nog de kippenvel momenten in 2008 met zico als trainer, champions league, het enorm sterke braziliaanse aantal spelers, kortom ik verlang enorm terug naar een team als toen..
Ik ben zelf enorm teleurgesteld in deze transfers, ik was zeer alert op het moment dat sneijder naar galatasaray ging, en ik wist 100% zeker dat wij (fenerbahce) hier een zeeeeeeer maar dan ook echt zeeeer duidelijk antwoord op gingen geven.
Nou jammer dan vrienden, maar hoe dan ook we horen onze club te blijven supporten, oooit komt het goed!

Ik ben blij dat Emre teruggekeerd is als Fener fan vond ik het spijtig dat ze hem stuurde als vrije speler.
Ik denk dat de reden waarom Fener oude spelers terughaalt dat ze zich snel aanpassen aan de ploeg.
We hebben geen grote namen gekocht zoals Galatasaray het deed dat hoeft niet want we spelen geen champions leauge dit ploeg is de grootste favoriet in Europa cup.

Volgend jaar gaan we paar grote namen wel halen tijd gaat laten zien wat er gaat gebeuren we gaan afwachten.

Volkan
Gökhan Gönul
Yobo
Bekir/transf
Ziegler
TopalKuyt
Topal
Emre
Meirelles
Webo
Sow

Ik snap deze club echt niet. voor al die problemen, accepteerde ik Fenerbahce als een groot Turks voetbalclub & een grote rivaal. Nu als ik de naam Fenerbahce hoor dan denk ik aan omkoopschandaal, Ruzie bestuur/alex, voorschutheid bij aziz Yildirim en waardeloze trainer die niet voor Fenerbahce presteert, maar voor z'n eigen Ego!!

Btw wil ik aangeven dat spelers als Caner!!, Bekir, serdar kesimal, orhan sam, selcuk sahin, Egemen, Topuz, Krasic, Ziegler, Emre, Baroni & Stoch niks te zoeken hebben bij Fener.

Wat fenerbahce moet doen is het volgende:
1. Nieuwe voorzitter en bestuursleden.
2. Nieuwe scructuur/ beleid hanteren
3. Stafleden binnen halen die verstand hebben van voetbal.
4. Jeugd systeem verbeteren
5. een team creeëren met 1 of 2 leiders op het veld. en daaromheen spelers laten voetballen die echt voor de clubliefde gaan.
6. spelers die ik opnoemde z.s.m. verkopen of verhuren en andere spelers halen zoals ze dat 4,5 jaar terug deden.

Dan kunnen jullie stappen gaan maken.... Kijk Maar Naar Mijn Clubb 3 Cimbommbomm!!

Ik zeg dit niet om jullie belachelijk te maken, maar het Turkse voetbal moet omhoog en niet omlaag door frikandellen als Aziz yildirim die hun status boven de club houden terwijl het andersom moet zijn.

Kijk naar Polat en kijk naar Unal aysal... die stappen moetten jullie ook maken zodat we elke jaar gewoon een lekkere derby's kunnen zien.

31 januari 2013 om 23:40

Laat de bestuur van Fenerbahce maar stage lopen bij Bayern Munchen, Bvb, Barca, etc.

Anders gaat het niet de goeie kant op met dit team.

En ik loop al 2/3 jaar te schreeuwen dat Fenerbahce een renovatie nodig heeft, a la Gala 2011/2012 of Dormund een paar jaar geleden.

Emre zou ik niet wegzetten en stoch ook niet, laatst genoemde wordt alleen maar misgund omdat hij het niet kan hebben van de trainer.

Zou wel eens geweldig kunnen zijn als Ridvan sportif directeur wordt en dat Zico ( of nog beter Lucescu ) wordt aangetrokken als trainer voor het jaar 2013/2014.

Maarjah, het blijven dromen he....

En even over aziz :

Moeten nu alle FB supporters(incl. ik) nu gaan roepen voor de ontslag van Aziz, terwijl ze vorig jaar dag in dag uit hem door dik en dun steunden ?

Wat gebeurt er hier? Normaal is er helemaal geen nieuws over de turkse competitie maar nu reist sneijder naar gala en horen krijgen we dit.

31 januari 2013 om 23:45

Vooral buitenlandse transfer in de Turkse competitie krijgen zo goed als altijd een topic op VZ. Niks speciaals aan.

1 februari 2013 om 02:36

Veel Turken hier op VZ he. Soms moet je je doelgroep lichtelijk aanpassen.

We proberen het beste ervan te maken. We konden liever Anelka halen. Was haalbaar en een goede versterking geweest. Toch wel een redelijke opstelling vind ik?

Volkan
Gokhan
Bekir
Yobo
Ziegler
Meireles
Topal
Kuyt
Emre
Stoch
Sow

We hebben nu Emre en Siedler , 2 jongens waar je geen aanpassingsproblemen mee hebt , ze kunnen direct van waarde zijn voor Fener. Pierre Webo is samen met Nobre,bobo 1 van de betere spitsen in Turkije. Hij heeft ook geen aanpassingsproblemen nodig. Zal er meteen staan

ze hadden beter bezems kunnen halen, grote opruiming doen

tja... als dat maar goed gaat met Emre belezoglu en de coach Aykut Kocaman

1 februari 2013 om 16:01

Zal vast wel goed komen , anders zou hij ook niet gehaald worden

1 februari 2013 om 19:45

Zo is het overduidelijk te zien dat Aziz deze transfer heeft gedaan, toch? Aykut legde tijdens het Super Final programma ( met de trainers van de super finalisten) uit dat Emre niet meer tot zijn plannen behoorde. Half jaar laten zou het dan moeten goed vinden.

Aykut brandt van binnen dat zijn woord en standpunt niet serieus wordt genomen door Aziz.

Niet dat ik Fenerbahce niet gun. Emre past precies bij Fenerbahce, in alle opzichten zelfs.

Mooi , de best mogelijke backup spits gehaald die je maar kon halen in Turkije , buiten Nobre en bobo.

Al met al een teleurstellende transferperiode , niet omdat de gehaalde namen zo slecht zijn , nee omdat de verwachtingen hoger waren. Maar oké

Op naar de kampioenschap !!

opzich een goede versterking

Ze hebben Sneijder eerst geboden aan Fener, als Fener zo dom was om zoveel geld aan 1 speler zou geven, vertouw me maar heren, Sneijder zou bij Fener zijn, Galatasaray verdient van CL 36 miljoen, besteed aan 2 transfers 35 miljoen, dus Fener moet hierop een antwoord geven.. helemaal onzin.. je kan ne zo goed talentvollespelers halen voor 35 miljoen.. maar Gala denkt alleen voor dit jaar, ik hoop dat ze ver komen in CL, zo niet weggegooid geld

1 februari 2013 om 18:50

Jemig wat een lariekoek zet jij hier neer zeg, sneijder met zn 28 jaar is voor elke turkse team een lange termijn voetballer. Sneijder kan met zijn kwaliteiten sowieso nog tot zn 34 voetballen in Turkije neem voorbeeld aan Alex. Dus ik weet zeker dat als Fener hem kon halen dan hadden ze dat gedaan(fener heeft het niet meer zo ruim na de omkoopschandaal) Daarbuiten is Drogba gehaald als een marketingstunt, voetbal draait tegenwoordig niet meer alleen om het spelletje maar ook om merchandising en reclame inkomsten.

En alles even aan de kant, met jou reactie zou je verwachten dat fener wel goed omgaat met haar transferbeleid toch? Emre 33 jaar webo 31 jaar kuyt 34 jaar, echt langetermijn voetballers!

Dit noemen we gewoon een gevalletje: De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet

Nobre? Haha. Webo is een prima spits, ik denk persoonlijk dat hij hoge ogen gaat gooien in Istanbul.
Belhanda zou mooi geweest zijn, maar de verdediging van Fener is zeer gebrekkig en als Fener zijnde zou ik voor Serdar Aziz gaan. Een solide sterke verdediger met een prima inspeelpass.
En fener op naar de kampioenschap? Haha dat gaat niet lukken, misschien moeten jullie mikken op het kampioenschap.

Edit: was een reactie op Belhanda8

1 februari 2013 om 16:20

Nobre is een prima spits hoor, en ja we gaan voor de titel , just like the past 10 years!!

Dit keer is onze tegenstander weer anders, maar wij zijn er altijd

1 februari 2013 om 17:39

Nobre prima spits? Ik ben persoonlijk niet zo onder de indruk betreft hardwerkende spitsen, dan kies ik liever voor een speler met veel finesse.
Fener gaat elk jaar voor de titel, ik doelde meer op je grammaticale fout.

1 februari 2013 om 17:44

Nobre heeft in al de jaren dat hij in Turkije speelt gewoon puik gepresteerd altijd. Scoort veel . en daarom is hij samen met Bobo , en Webo (24 goals in anderhalf jaar tijd ) een prima spits om te kopen

En ja dat kan gebeuren, excuses als jij je daar aan hebt geergerd

Op zn turks, Tukurdugunu yalarsin! Wat is Fenerbahce belachelijk dom! Emre maakt ruzie met Aykut en mocht gelijk opdonderen. Ziegler werd niet gekocht en Ozgur Cek werd gehaald. Vervolgens maakt Aykut ruzie met Alex en mocht hij ook weg.

Vervolgens besteed Fenerbahce 10 mil aan Meireilles + 5 mil aan Topal. De 1e helft was Fener belachelijk slecht. En nu komt het:

Emre wordt teruggehaald voor x bedrag. Ozgur Cek wordt gratis weggestuurd. Ziegler wordt weer gehuurd en IBB haalt max eruit voor Webo. Hoe zit het met Belhanda dan? Fener is rijkste club in Turkije. Voor paar miljoen zijn ze opeens gierig? Maar goed, het enige voordeel aan mijn verhaal is dan weer, dat Fenerbahce het Necati effect van Galatasaray vorig seizoen, nu met Emre heeft. Een enorme boost op het middenveld.

Gentlemen, even zonder grappen.
Vinden jullie ook niet dat wij gewoon veel te veel focus leggen op die transfers? Wij hebben enkel twee hele grote namen gekocht, waarvan ik bij Drogba denk, daar gaat iedereen wel van genieten. Maar Sneijder? Ik moet het allemaal nog zien, na Mouringo is hij niks meer geweest. Daarnaast snap ik helemaal niet dat Fenerliler een antwoord verwachten na onze transfers? Een speler kopen voor het kopen heeft onze competitie ten onder gebracht. Ik denk na dit jaar gaan we er wat van leren. Maar nee, niet dus! Het probleem ligt bij ons, de mensen. Als ik reacties van mede-galatasaraylilar lees walg ik gewoon. Blij zijn om het in te wrijven bij Fenerliler ipv blij omdat wij stappen vooruit nemen, mits de twee heren presteren.

Even on-topic. Webo is gewoon een killer, goede back-up voor Sow. Semih is lachwekkend als enige degelijke back-up, dus een goede versterking. Ziegler had niet moeten komen, snap zijn toegevoegde waarde niet nu.. Vorig jaar schandalige statistieken voor een linksback. Ook las ik veel kritiek over hem van de Fenerliler, dus waarom is hij terug? Emre was broodnodig, jullie middenveld viel uit elkaar en Emre, ja Emre.. mede door zijn ervaring gewoon een van de beste middenvelders in onze competitie. Door hem zullen Topal en Meireles ook beter voetballen. Hoop voor jullie dat het ergens op gaat lijken.

Wanneer rot Aziz op trouwens? Pijnlijk om onze grootste concurrent zo vernederd te zien worden..

1 februari 2013 om 16:26

Pardon? Vernederd op basis van ?

1 februari 2013 om 18:35

Semih heeft Fener wel de 3 punten gezorgd vorige week. Spelers als Semih of Sabri zijn bij de club geboren, en zouden de laatste zijn die zouden vertrekken als er iets ergs zou gebeuren met het team. Ook vind ik dat Sabri en Semih wel dergelijk spelen dit seizoen.

Ziegler gaat meer toevoegen dan Hasan Ali, Hasan Ali komt gewoon nog tekort bij Fener.

Emre heeft bij Fener zoiezo een vaste waarde. Ik vind Topal een hele grote flop transfer (krasic is de grootste natuurlijk). De enige speler die eerst de bal aanneemt, een minuut wacht en dan pas die paas geeft. Een speler die lang moet zoeken naar vrije mensen. Speler met geen inzicht of enige sneldenken. Emre is zoiezo op zijn plek.

1 februari 2013 om 18:50

Hasan Ali speelt de laatste wedstrijden zowel verdedigend als aanvallend uitstekend ! Hij is nog 23 jaar

Mensen vergeten even voor de gemak dat deze jongen al 40(!!!!!!!!) wedstrijden heeft gespeeld dit seizoen! Ziegler is gehaald als back-up

Hasan Ali zal basis starten

1 februari 2013 om 19:12

Hij kan ook gewoon in zijn vorm zijn, dat hij extra laat zien. Maar vorm kan je ook meteen verliezen als je even een paar wedstrijden slecht speelt, dat is dan ook slecht voor de motivatie.

Kijk maar naar Melo, wat hij vorige jaar liet zien was gewoon omdat ie in verschikkelijke vorm verkeerde. Een jaar later zien we zijn echte gezicht. Is ook niet echt gemotiveerd als je zo kijkt.

Hij is jong en heeft potentie, maar ik zie nog steeds dat die gewoon teveel ruimte laat, passes zijn ook niet om over op te scheppen, net als zijn voorzetten. De tegenstander krijgt gewoon teveel ruimte.

En PS: Waarom kom je steeds met die 40 wedstrijden overal, alsof ik zeg dat die geen wedstrijden speelt.

1 februari 2013 om 20:24

Omdat dat een heel belangrijk punt is , we zijn in februarie en die jongen heeft al 40 wedstrijden gespeeld , dat is veel hoor ?

Mensen spelen dat in 1 hele seizoen , hij speelt dat in bijna 1 helft, moet je nagaan

Webo is goed voor de bank. Aykut kennde gaat hij niet met twee spitsen spelen. Het is wel een bruikbare speler, wordt onderschat. Ziegler daarentegen vind ik een overbodige transfer en hij is niet beter dan Hasan Ali. Als rivaal ben ik blij met de huidige matige spelers die fener heeft gehaald. Ik geloof niet dat deze huidige spelers voor extra versterking zullen zorgen. Tevens zal dit de vorm van andere spelers aantasten. Baroni, Salih en Mehmet Topal gaan met vormcrisis te maken krijgen. De evenwicht is verstoord, chapeau!

1 februari 2013 om 17:09

Ik ben er heilig van overtuigd dat het goed gaat komen met Fener. Alleen jammer dat we Capitao #10 niet meer hebben maarja. Komt goed jongens !

We worden kampioen met Gods wil!

Webo vindt ik wel een goeie transfer maar 1.5 miljoen teveel betaald.
Goed voor de lig, en voor de breedte zou hem liever in de opstelling zien dan Kuyt.

Als ik Aykut was zou ik iets nieuws proberen, nu Emre aangetrokken is kan je Topal schroeven aan de verdediging ipv Egemen/bekir ( hij doet het nu goed maar niet goed genoeg ) .

Topal en Yobo zouden wel eens de koppel van de Stsl kunnen zijn !

Volkan
Gokhan
Topal
Yobo
HAK/Ziegler
Topuz/krasic
Meireles
Emre
Stoch
Webo/kuyt
Sow
1 februari 2013 om 17:40

Topal als Cv?... Hmm.. Dit zou nu ik er over nadenk nog best kunnen werken. Hij is lang, kopsterk, goede balcontrole, goed in ballen afpakken, sterke benen waar harde schoten uit kunnen komen. Alles beter dan Bekir in ieder geval. Maar ja, dat zie ik niet zo snel gebeuren.

1 februari 2013 om 18:04

Als Topal verhuist naar de cv positie veranderen er ook veel dingen.

Meer alternatieven voor de verdediging.

Salih kan elke wedstrijd Meireles/emre vervangen ( en krijgt dus meer speelminuten).

Met Topal kunnen we veel effectiever counteren ( van wege lange ballen )

En naar mijn inziens minder tegengoals krijgen.

Maar Aykut is geen coach die dit kan inzien.

Goede back-up. Hoop persoonlijk dat Aykut gewoon de ballen heeft om 4-4-2 te spelen. Of desnoods 4-3-3. Met 4-3-3 wonnen we ook 3-0 van BJK en uit 2-4 van Monchengladbach. Ik zie Webo en Sow best samen in de spits. Allebei afmakers met ervaring. De een kan uit het niets een doelpunt creëren (sow) en de andere heeft een dodelijke afmaaktechniek (webo)
Ze spreken ook nog eens allebei Frans, wat kan helpen in de communicatie.

Ik denk dat de transfers zwaar worden onderschat. Hopen nu dat Aykut van een lelijke eend een mooie zwaan kan maken..

Webo is geen slechte spits, maar hij is ook niet het niveau waarnaar Fb zou moeten streven. Hopelijk zullen ze met twee spitsen, Sow en Kuyt, spelen en dan Webo als invaller.

Voor de duidelijkheid Webo heeft dit seizoen er al 9 gescoord in 18 wedstrijden en dat is echt niet slecht voor een spits die bij IBB speelde..

Liever Webo samen met Sow in de spits dan Kuyt - Sow..

1 februari 2013 om 18:21

Kuyt in de spits is anders ook aardig hoor , garantie voor doelpunten ?

1 februari 2013 om 18:32

Liever Webo, die maakt het veel makkelijker af..

En kan de bal mooi aannemen, en is meer balvast dan Kuyt..

Als ik trainer was zou ik Kuyt de richting van de bank aanwijzen...

1 februari 2013 om 18:45

Kuyt is een grootverdiener , we moeten hoe dan ook gebruik maken van hem. Kuyt wordt net als bij Liverpool op de rechterflank helemaal misbruikt. Hij moet de bal krijgen in de 16 , scoren doet hij dan zelf wel.

Op rechts lijdt hij te veel balverlies en is hij ver verwijderd van de doel

1 februari 2013 om 18:46

Idd. Kuyt deed het prima aan het begin van het seizoen, maar is nu al meerdere wedstrijden achter elkaar de slechtste man. Maakt ook kritieke fouten. Nutteloos balverlies waardoor we doelpunten tegen kregen tegen bijvoorbeeld Karabuk thuis, en Gaziantep uit.

1 februari 2013 om 18:52

Daarom. Als die klote Krasic nou eens zijn vorm herpakt pff

We hebben in potentie de beste aanvalslinie in Turkije. Met Krasic en Stoch

Wat mij ook blij maakt aan Ziegler , is dat hij een strijder is en ten 2e , zijn aanwezigheid binnen de lijnen zal de spel van Stoch absoluut goed doen , zie vorig jaar. En hij zal de druk van HAK de schouders afnemen. Die jongen heeft al 40 wedstrijden gespeeld dit seizoen , dat is gewoon abnormaal veel

Webo heb ik best wel vaak zien spelen en hij kan een serieuze concurrent zijn voor Kuyt.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren