Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Update: Actief Galatasaray heeft ook Argentijns toptalent binnen

Laatste update:
/

Galatasaray wil er alles aan doen om zich in de tweede helft van het seizoen terug te knokken in de Turkse top. De club van Roberto Mancini versterkte zich deze maand reeds met linksback Alex Telles (6 miljoen euro), Umut Gündogan (550.000 euro), Salih Dursun (2,75 miljoen euro) en maakte donderdag de komst van verdediger Koray Günter (2,5 miljoen euro) bekend. Nu is ook Oguzhan Kayar aangetrokken; hij komt over van Manisaspor.

Voor de pas achttienjarige belofte, die niet meer dan vier wedstrijden voor Manisaspor achter zijn naam heeft staan, betaalt Galatasaray een transfersom van zo’n 730.000 euro. Daarmee komen de totale uitgaven van de regerend Turks kampioen uit op ruim 12,5 miljoen euro in de maand januari. De getalenteerde Kayar speelde met zijn vorige club vier wedstrijden in de Turkse Eerste divisie, steeds als invaller.

Mancini moet met Cim Bom een achterstand van liefst tien punten zien goed te maken in de resterende wedstrijden van dit seizoen. Fenerbahçe staat ver voor op zijn stadsgenoot en ook Kasimpasa en Sivasspor staan hoger, zij het slechts één punt. Galatasaray speelt zondag thuis tegen Bursaspor.

Update 31 januari 16.25 uur - Actief Galatasaray heeft ook Argentijns toptalent binnen
Galatasaray is niet te houden op de winterse transfermarkt. Cim Bom haalde al meerdere nieuwe spelers binnen en heeft nu ook Lucas Ontivero binnen: de negentienjarige middenvelder uit Argentinië is voor twee miljoen euro overgenomen van Centro Atlético Fénix en heeft een contract voor vierenhalf jaar getekend. Hij krijgt in het eerste halfjaar 175.000 euro aan salaris en dat bedrag loopt ieder seizoen op, tot 650.000 euro in zijn laatste contractjaar.

Is Oguzhan Kayar een nuttige aankoop van Roberto Mancini?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Hah Mancini is weer bezig

30 januari 2014 om 18:02

Ja, maar op wat voor een manier.

Het transferbeleid van Galatasaray onder Mancini is drastisch veranderd (op een positieve manier) t.o.v. van de voorgaande jaren.

30 januari 2014 om 18:50

Positief ? Dat moet nog blijken. Dat je jonge spelers koopt, wil nog niet zeggen dat je goede jonge spelers koopt.

30 januari 2014 om 18:58

Positief en mancini horen niet samen in een zin te staan.

30 januari 2014 om 20:42

@ Gangstarr

Met positieve verandering in het transferbeleid, doel ik op het feit dat er voortaan gekeken wordt naar jonge talentvolle spelers die hongerig zijn naar succes i.p.v. oude, volgevreten vedettes.

30 januari 2014 om 23:33

Ik heb anders Salih Dursun en Umut Gundogan nog niet hongerig zien spelen. Beide spelers vallen tegen tot nu toe. Hopelijk kan Koray zich in de basis spelen lang Semih.

Muslera
Eboue
Semih
Koray
Alex Telles
Melo
Emre Colak
Selcuk
Sneijder
Drogba
Burak
31 januari 2014 om 09:36

4-1-2-1-2 !?, Emre Colak !?, 4-4-2 of 4-2-3-1 past het best bij gala, zoals ze nu spelen dus en ik weet echt niet waarom je emre colak in je opstelling zou zetten die jongen is ongelofelijk slecht helemaal geen vooruitgang in die jonge

Kan iemand iets over hem vertellen?

30 januari 2014 om 18:01

Een talent die uitkomt voor Turkije U19. Speelt voornamelijk als aanvallende middenvelder, maar kan ook als centrale middenvelder worden ingezet.

Na 4 wedstrijden op hoog niveau gelijk aantrekken vind ik apart in principe heeft hij nog niets bewezen..?!!

30 januari 2014 om 18:54

Tegenwoordig worden ze aangetrokken op hun 11de/12de jaar. Je kunt in 1 of 2 wedstrijden zien of iemand talent heeft. Hoeveel wedstrijden hadden de Okan's en Emre's gespeeld denk je ?

30 januari 2014 om 23:54

Deze nieuwe aanwinsten zijn vooral 'rotasyon' (bank) spelers. Ze zullen niet allemaal meteen basisspeler worden. Mancini ziet potentie en gaat ze allemaal een kans geven. Valt het tegen, dan heb je weinig geld uitgegeven en nemen ze tenminste geen buitenlandersplek in beslag. De bank die we nu hebben is ook niet om over naar huis te schrijven namelijk.

Misschien een goeie investering voor de toekomst? Ken hem niet, is hij goed?

Wies dat nou weer O_o.. nu word het wel teveel van het goede..

Lol, de achterstand is 10 en niet 13 punten, en Galatasaray staat hoger dan de nummers 3 en 4, dus 2...

30 januari 2014 om 18:08

Daarnaast is VZ, bij de opsomming van de transfers van Gala deze maand, vergeten te vermelden dat ook Izet Hajrovic van Grasshoppers is overgekomen naar Gala voor een bedrag van 3,5 miljoen euro.

Er worden iig weer turken gekocht en geen 34 jarige bankzitters.

Ziet er goed uit

30 januari 2014 om 23:40

Wat bedoel je met 34 jarige bankzitters?

13 punten ? 10 punten achterstand

Het puntverschil bedraagt nog altijd 10 punten VZ. Geen 13.

30 januari 2014 om 18:06

10 punten achter en geen 13 hahaha
Dat is even erg hoor.
Het is wel positief dat ze jonge turken kopen maar met mancini als coach pffff....dat is hetzelfde als moyes bij manU, die zijn beide werkonbekwaam.

31 januari 2014 om 21:50

Het is een oude artikel met een nieuwe update.

Dit verklaart gewoon dat Galatasaray de grootste is in Turkije! Respect voor Cimbombom, ga zo door met jonge spelers in potentie scouten!

30 januari 2014 om 18:00

Hoezo zeg je nu dat gala de beste is in turkije? Omdat ze paar jonge spelers hebben gekocht? Allemaal onnodige transfers behalve telles en die jonge turk van dortmund vind ik.

30 januari 2014 om 18:30

wat hij probeert te zeggen is dat Galatasaray meer geld heeft dan Fener en kan makkelijk bijna iedereen halen , maar jullie begrijpen dat niet jullie denken dat we een paar jonge Turkse speler halen gelijk dom bezig zijn !

30 januari 2014 om 18:33

Ik vind het niet dom maar in een situatie als deze gewoon onnodig.
En kun je uitleggen hoe je weet dat gala meer geld heeft dan fener? Ik ben benieuwd hoe je daar nou op bent gekomen.

30 januari 2014 om 23:12

Grapjas. Fenerbahce heeft veel meer geld dan Galatasaray. De reden dat deze spelers zijn gekomen heeft niets met geld te maken. Sterker nog, ik weet dat Galatasaray veel eigendommen heeft (riva, e.d.), maar ze hebben volgens hun balans op de beurs een negatief eigen vermogen. Dat heb ik nog nooit meegemaakt en ze hebben de afgelopen vijf jaar ook nooit winst gemaakt. Besiktas en Trabzonspor overigens ook niet. Fenerbahce daarentegen is kerngezond en heeft een positief eigen vermogen, redelijk wat ook. Ik denk(weet) dat veel transfers door externe financierders zijn betaald, en dit zal wel uit liefde voor de club zijn, want economisch gezien is investeren in Galatasaray hetzelfde als dat je nu nog instapt in DSB-Bank(bij wijze van, voor de bijdehandjes)

Ik was eerst blijf toen ik hoorde dat we met Hajrovic en Telles bezig waren, maar daarna ben ik een beetje gaan twijfelen over het beleid, want deze jongens voegen momenteel niets doe. Vorig jaar bekerden we door en haalden we Sneijder en Drogba(directe versterkingen), maar dit keer zijn we er misschien zelfs op achteruit gegaan ook, want met een Riera als LB in de CL zou je meer kans maken dan deze onervaren spelers. Ik hoop natuurlijk het tegenovergestelde, maar ben bang dat we worden overlopen. We hebben geluk dat ons middenveld en aanval al redelijk is, dus met nog een nieuwe verdediger die er direct kan staan zou ik heel blij zijn. Anders morgen we Chelsea alvast feliciteren met het feit dat ze door zijn.

30 januari 2014 om 23:57

Fenerbahce heeft dan ook allemaal suikeroompjes die transfers betalen. Galatasaray niet. Daarnaast weet ik zeker dat Galatasaray als merk en qua vermogen veel meer waard is dan Fenerbahce. Ga maar na, alleen al het verhuur van Galatasaray eiland levert een godsvermogen op. Wat heeft Fenerbahce als community?

31 januari 2014 om 00:46

Zou jij mij even bronnen kunnen geven, die jouw bewering kan ondersteunen? Naar mijn weten is namelijk, ja ook na de omkoopschandaal de merk Fenerbahce meer waard, met de inmense emperium die ze hebben opgebouwd. Het klopt dat de laatste 2 jaren, GS meer omzet heeft kunnen genereren maar we weten allemaal wel waarom, dat hoef ik jou niet uit te leggen.

On; ik vraag mij af met welke redenen deze jonge spelers worden gekocht, ik zie namelijk niemand in de basis van de aangekochte spelers op Telles en Hajrovic na, mits de buitenlandregeling dit toe laat. Als deze jonge spelers niet aan spelen komen, hoop ik dat ze alsnog verhuurd worden.

31 januari 2014 om 17:13

Je bent weer op dreef he Applegreen? Heb je sinds de omkoopschandaal topics niet zo actief Fener af zien zeiken. Gaat alles goed met je? Misschien moet je eerst onderzoek doen voordat je 'zeker weet'. Of misschien dat je even uit kan leggen wie deze suikeroompjes zijn? Het komt nu vooral over als de zoveelste slappe beschuldiging.

Wauw, een aparte topic over een Turkse jongeling waar ik nog nooit van had gehoord voor deze week.

Ik denk dat Mancini de moed heeft opgegeven om kampioen te worden. Hij denkt meer aan de toekomst. Vrijwel alle transfers, met uitzondering van Telles en Hajrovic zijn transfer voor de lange termijn. Wel ben ik zoals vrijwel iedereen erg tevreden met de transfers. Iedereen heeft nu eigenlijk concurrentie en een back-up, met uitzondering van Muslera.

Ik denk dat deze Oguzhan is gehaald om ongeveer twee jaar te spelen bij de belofte en vervolgens zal hij kansen krijgen.

Vandaag heb ik op NTV Spor een reportage bekeken van Emre Utkucan. Hij is de leider van onze scoutgroep. Hij heeft veel dingen verteld wat bij mij positief licht heeft gegeven voor de toekomstige transfers. Ik denk dat de komende jaren, mocht het beleid en de scoutgroep hetzelfde blijven, er veel jonge (turkse) talenten gaan doorbreken.

Edit:

730.000 euro is wel een behoorlijk bedrag voor een speler wat nog denk ik niets heeft laten zien. De 6 0 4 regel heeft vast ook invloed op dit bedrag.

30 januari 2014 om 17:47

Muslera heeft alleen een back up nodig maar geen concurrentie. Dat die man nog niet is opgevallen bij Barca of een Arsenal.. Echt een geweldige keeper. Vreselijk onderschat.

30 januari 2014 om 17:57

Helemaal mee eens!

Op dit moment is de enige keeper wat Fernando zou kunnen vervangen Onur Kivrak, echter schat ik de kans dat hij zal komen vrij klein in.
Aan één kant hoop ik dat Muslera nog lang zal blijven bij ons. Stiekem hoop ik dat hij gedurende zijn voetbalcarrière zal blijven. Echter gun ik Muslera echt het beste. Hij kan gemakkelijk hoger op en zou kunnen keepen bij vrijwel elke topclub. Ik vind Muslera echt een keeper voor Barca. Hij is beter dan Valdes. Ook kan Muslera heel gericht de bal in het spel stoppen wat belangrijk is voor een club als Barca.

30 januari 2014 om 18:58

Als Muslera bij United of Real keepte, dan durf ik te beweren dat iedereen hem zou scharen in de top 3 van de wereld. Echt wereldklasse.

30 januari 2014 om 21:38

Dzeko,

Een paar goeie keepers, laten we het daar op houden. Maaaar, buiten Onur, Tolga en Volkan zijn de keepers niet goed genoeg om in de CL te spelen. Daar moet ook rekening mee gehouden worden.

30 januari 2014 om 23:59

Tsja, als Turkse club moet je ook een Turkse linksback, rechtsback, spits, vleugelspelers, offensieve en defensieve middenvelders opstellen maar die groeien helaas niet aan de boom

Iemand die deze jongen kent? Ik hoor zijn naam voor het eerst.

Ik snap niet waarom ze zo veel geld uitgeven aan jongens die zichzelf niet bewezen hebben. 730.000 eu voor een jongen die amper 4 wedstrijden met Manisa mee heeft gedaan. Of Salih Dursun voor bijna 3 mil. Als je dat soort bedragen betaald is het niet gek dat ie jongen na twee wedstrijden al afgezeken word.. In plaats van al die zogenaamde talenten kopen voor bij elkaar ruim 6 miljoen euro, die je over een jaar weer gaat verhuren zoals met bijv Yigit Gokoglan en Sercan Yildirim het geval was, kan je dan toch beter een naam kopen die écht nodig is zoals Telles?

30 januari 2014 om 18:08

De bedragen zijn absurd door de 6+0+4 regeling Mkf.

De clubs weten dat de grote teams deze speler wel zullen ''moeten'' kopen. Vandaar kunnen ze een hoge prijs vragen. Galatasaray zou toch bijvoorbeeld niet willen dat een directe concurrent een speler koopt met kwaliteiten en tevens een Turk is wat Gala ook wilt? Daarom betalen ze het bedrag wat de clubs willen.

Over de spelers die je hebt opgenoemd:
Ik weet niet of je je het nog herinnerd, maar ik had een tijdje terug een reactie geplaatst waarin ik voorbeelden gaf dat Fener veel jonge talenten verpeste, met als voorbeeld Serdar Kesimal, Okan Alkan, Recep Niyaz en Salih Ucan. Jouw reactie op mij was dat de reden daar simpel voor is: ze kwamen kwaliteit te kort met uitzondering van Salih Ucan. Nu zeg ik precies het zelfde: de spelers die jij opnoemt komen/kwamen kwaliteit te kort.

30 januari 2014 om 18:10

Is Fenerbahce niet de ploeg die voor Krasic 7 miljoen euro, Stoch 5,5 miljoen euro, Orhan Sam 3,5 miljoen euro, Bienvenu 4 miljoen euro, Sezer Ozturk 3 miljoen euro, Serdar Kesimal 5 miljoen euro en Ozer Hurmaci 5 miljoen euro heeft betaald?

Waar zijn de spelers? Juist allemaal geflopt.

Als club zijnde heb je geen glazen bol en kan je nooit weten of je speler het geld terugbetaald of niet. Dus je beredenering slaat nergens op met voorbeelden zoals Yigit en Sercan.

30 januari 2014 om 18:14

Ja maar dat waren destijds allemaal goede spelers of talenten hoor. Behalve bienvenue en orham sam dan.

Hetzelfde bij amrabat ook toch? 8 (,5) miljoen ofzo was het toch? En riera met zn 3,3 milj. ofzo.

30 januari 2014 om 18:18

Amrabat en Riera waren destijds ook goede spelers? Volgens mij ken je Riera zijn topjaren bij Liverpool en Espanyol op nummer 10 niet. Riera heeft het prima gedaan de afgelopen 2,5 seizoenen bij GS op de linksback positie en vrijwel elke GS supporter is het daarmee eens.

Amrabat was destijds bij Kayserispor ook goed en daardoor had hij een transfer afgedwongen wat ik nog steeds onnodig vond. Amrabat is wel zwaar geflopt, bakt er helemaal niets van hij kan liever rugby spelen.

30 januari 2014 om 18:36

Ja ik zeg toch ook "hetzelfde bij". Ik bedoelde hun ook.

30 januari 2014 om 18:48

Echt ik vond ambrabat net de enigste speler bij gala met iets extra.
Loopvermogen,snelheid,acties.
Gala heeft ook een goede doelman maar voor de rest...?

31 januari 2014 om 00:02

Wat voor de rest? Als je Galatasaray nooit ziet spelen moet je ook niet zo'n denigrerende vraag stellen.

Felipe Melo is met afstand de beste speler van Galatasaray. Amrabat viel juist tegen. Was explosief en snel maar wilde altijd 5 dingen tegelijk doen waardoor z'n passes en voorzetten vaak nergens op sloegen. Hij heeft het nog redelijk gedaan maar om nou te zeggen dat Galatasaray buiten Muslera niemand heeft slaat nergens op.

31 januari 2014 om 17:39

Krasic was gewoon een topspeler. Dat hij zo zou floppen kan je van tevoren ook niet ruiken. Stoch was gewoon een erg goede en voordelige transfer. Jong, talentvol. Heeft ook nog goede wedstrijden gespeeld, en niet te vergeten een kritieke 1-2 gescoord in de derby tegen Gs tijdens de Super Final. Orhan Sam was na Gokhan de beste Turkse rechtsback van Turkije. Bienvenu was een aardig talent bij Young Boys maar miste bij Fener kansen die een manke bejaarde er nog in zou schieten. Sezer Ozturk was de beste speler van Eskisehir maar kwam grotendeels door blessureleed niet aan spelen toe. Serdar Kesimal was een van de grootste verdedigende talenten van Turkije in zijn tijd bij Kayseri, maar mede door blunders en blessures heeft hij zijn krediet verspild. En Ozer Hurmaci was ook een groot talent bij Ankaraspor waar Galata en Besiktas ook achteraan zaten. Heeft zijn rol als talent bij Fener nooit echt waar kunnen maken maar speelde genoeg wedstrijden en afgelopen jaar bij Kasimpasa hebben we denk ik wel gezien dat hij een talentvolle speler is.

31 januari 2014 om 00:06

Kom op zeg, je weet toch echt wel dat die bedragen zo hoog zijn door de buitenlanderslimiet.

Yigit en Sercan zijn verpest door Fatih Terim. Die man bleef maar kopen maar na drie wedstrijden mochten sommige spelers al direct door naar Zonguldak Kömürspor. Net als Furkan Özçal bijvoorbeeld. Hij is zonder ooit een echte kans gekregen te hebben verhuurd. Gelukkig komt hij in de zomer terug.

De aankopen buiten Telles en Hajrovic zijn rotasyon spelers. Ze zullen echt niet allemaal basisspeler worden. De huidige bank valt van armoede uit elkaar. Dan maar jonge, gretige spelers de kans geven.

Slimme aankopen van Galatasaray. Nu nog die Zuid-Amerikaanse talent binnen halen en misschien nog een goede CV en de transferperiode voor Galatasaray is gesloten.

31 januari 2014 om 00:07

Lucas Ontivero is al binnen.

Lijkt me verstandig om hem dan nog een jaartje ergens te laten rijpen, anders wordt het weer een talent dat vergrijst op de bank.

30 januari 2014 om 18:09

Hahaha op de bank vergrijzen.
Jij denkt dat die nog 40 jaar op de bank mag zitten.

30 januari 2014 om 18:17

Hij heeft gewoon gelijk hoor?
Wie wil je allemaal laten spelen dan met die nieuwe transfers erbij?

30 januari 2014 om 18:36

Hij heeft groot gelijk.
Ik vond op de bank vergrijzen gewoon grappig klinken.
Ik kon het me letterlijk inbeelden.

30 januari 2014 om 19:25

Bijv. Semih senturk toch? Haha

30 januari 2014 om 21:29

Haha klinkt ook wel grappig, maar je snapt wat ik bedoel. Zie hem nou niet het komende seizoen een basisplaats veroveren.

30 januari 2014 om 21:55

Semih heeft door te vaak op de bank te zitten eerder zijn haren verloren, kijk eens in z'n eerste jaar hoeveel haar hij had.

Hmm weer een jonge speler.
Allemaal onnodig behalve telles en koray vind ik. De rest is gekocht voor in de toekomst maar laat ze nou maar eerst de 10 punten achterstand wegwerken.. of hebben ze de moed al opgegeven?

Fener zou ook wel jonge spelers moeten halen voor in de toekomst. Voor nu is alles wel goed alleen de middenveld kan beter met een salih ucan.

31 januari 2014 om 00:12

Het wordt Galatasaray dan ook niet makkelijk gemaakt, in tegenstelling tot sommige andere clubs. Niemand kan mij uitleggen waarom Burak tegen Elazig rood kreeg en waarom Caner en Bruno Alves er dit seizoen nog geen enkele keer uitgegooid zijn door de selectief blinde scheidsrechters (goed gevulde portemonnees waarschijnlijk).

Deze aankopen zijn niet onnodig maar vereist. Bruma, Amrabat, Riera, Engin zijn weg, Aydın geblesseerd, Hamit is waardeloos, Gokhan Zan vaker geblesseerd dan dat hij speelt. Hou je niemand meer over voor de bank.

31 januari 2014 om 16:47

Ik snap niet waarom je weer een sneer naar Fener uit moet delen. Dit overkomt iedereen wel eens. Of ben je de onverklaarbare rode kaart voor Caner tegen Eskisehir uit vorig jaar vergeten? Hij zou de scheids uitgescholden hebben terwijl op beelden te zien is dat hij zijn mond niet eens open trekt, na de wedstrijd geeft Veysel Sari toe dat hij het was die schold. Fener gaat in beroep, maar de straf blijft staan. Vind je dat normaal? Het is als een moordenaar die onschuldig is en in de gevangenis word gegooid, de werkelijke dader geeft zich aan en bekend de moord, maar de onschuldige blijft in de gevangenis zitten.

Of Fener die een wedstrijd zonder supporters moet spelen omdat in de wedstrijd tegen Konya welgeteld 12 seconden een 'politiek getint spreekkoor' (ataturkun askerleriyiz) plaats vind. Maar de Trabzon fans die 90 minuten Aziz Yildirims overleden moeder uitschelden krijgen geen straf?

Niet zo zeuren. En vooral niet sneren uitdelen aan Fener. Wij zijn nog vaker genaaid dan jullie.

31 januari 2014 om 17:37

Achja, het is al lang duidelijk dat er van omkoping geen sprake is bij Fener, en dit zegt een supporter van Galatasaray. Dat ze een boete krijgen door Ataturk zijn naam te scanderen, zegt al genoeg lijkt me. Wij hebben praktisch gezien eerder aan omkoping gedaan, maar dan gaan we weet afdwalen.

Koray Gunter was is optimistisch over, heeft een goede opleiding gehad en heb hem 1 keer live aan het werk gezien en dat was zeker niet slecht! Over dit zogenaamd toptalent kunnen we niks zeggen, omdat niemand hem ooit heeft zien spelen wss.

We hebben echt teveel onnodige buitenlanders in de selectie. Sneijder, Drogba, Melo en Muslera zijn A garnituur. Chedjou en Eboue moeten ze gewoon wegsturen, niet dat ze heel slecht zijn maar als je een max hebt aan buitenlanderslimiet kunnen dat soort spelers echt niet voor een club die 2 jaar bij de laatste 16 zit. Over Hajrovic en Telles moeten we ook niet vroeg oordelen, maar toch vind ik Telles een heel groot risico. Hoop dat het heel goed gaat uitpakken, maar als je over een maand de wedstrijd van het jaar speelt en je stuurt linksback Riera gratis weg en haalt een onbekende jonge Braziliaan ervoor terug, mag je spreken van een groot, heel groot risico...

Vz weet gewoon dat de achterstand 13 gaat worden en dat gala 4e ofzo gaat worden hahahah. Dat hoop ik tenminste.

Sivasspor moet 2e worden. (sivasliyig gardaass) we zijn sivaslii vriend. Voordat ik geband ofzo wordt.

30 januari 2014 om 18:34

Nou doe maar niet hoor. Zie je het voor je? Sivasspor rechtstreeks naar de Champions League in een groep met Real, Juve en Kopenhagen? Dat wordt een ramp voor de mannen van Carlos. Laat ze lekker 3e of 4e worden en zich eerst meten in de Europa League.

On:
Deze speler ken ik niet, nooit van gehoord. Ik ga er dus ook geen oordeel over geven. Echter zie ik wel veel meer kijk op de lange termijn met zo een transferbeleid. Hoop dat het goed uitpakt. Dan gaan andere Super Lig clubs dit voorbeeld volgen.

30 januari 2014 om 18:39

Ja klopt zeker. Maar ik wil het ook puur voor het geld dat ze krijgen.
Laat gala maar naar de EL gaan, hebben ze meer kans om te winnen maar krijgen ze wel minder geld.

30 januari 2014 om 18:39

Fener kan niet naar de CL dacht ik?
Zelf geen uefa cup?
En siva of iemand anders maakt niet uit in de CL want zoiezo kansloos.

30 januari 2014 om 18:49

Haha dus je hebt liever dat je aartsrivaal nog een Europese beker erbij heeft dan meer geld? Beetje krom vind je zelf ook niet? Laat mij maar de armste club ter wereld zijn, maar wel met een paar Europese titels op zak.

30 januari 2014 om 19:29

Ja maar met meer geld worden ze sterker en sterker tot fener ook niks meer voor ze is begrijp je?
Maar ik begrijp jou ook wel hoor, van beide kanten is het slecht maar als je zou zeggen dat ze helemaal niet europees moeten spelen, zou dat slecht zijn voor de punten van turkije..

Haha een en al drama dus. Hopen dat fener door een wonder een jaartje straf vermindering krijgt..

Dit lijkt me toch wel teveel van het goede aangezien de helft minimale speeltijd gaat krijgen. Je kan niet proberen om zoveel jonge spelers opeens te laten doorbreken, vooral bij Gs niet nu ze 10 punten achter staan op Fener. Hoop niet dat het gevalletjes Yigit, Sercan, Furkan, ... gaan worden. Buiten Telles, Koray lijkt de rest mij onnodig, alhoewel Hajrovic een geluk bij een ongeluk is nu Aydin en Bruma het seizoen hebben afgesloten.

Laatste transfers van Galatasaray ziet er netjes uit turkse portugese bosnier en braziliaanse jongens van 18 tm 22jaar en niet ouder..

Alle transfers zijn talenten ik ben benieuwd welke van deze jonge pikkies gaan het waar maken en wie weet verkopen we deze jonge spelers aan andere clubs net als arda turan..

30 januari 2014 om 18:43

Ach ze zullen wel talent hebben zeker maar ik voorzie voor niemand uit dit lijstje een grote toekomst.
Heeft Gala geen eigen jeugd die op de deur klopt?

30 januari 2014 om 20:00

Dit is nieuw beleid tuurlijk zijn er spelers met potentie in de jeugd maar ze krijgen geen kansen grotere namen nemen de plek in ik hoop dat deze nieuwe talenten wel kansen en aandacht krijgen, maar wij turken hebben geen geduld dus het kan zo zijn dat al deze jongens hard op de bank gaan zitten en hun basis plek overlaten aan grotere namen af en toe een inval beurtje..

Zo is karakter van elke turk zelfs ik vind deze jonge transfers leuk en aardig maar ik wacht toch liever af dat onze bestuur eff snel een speler van juventus manchester united binnen haalt. Snapje

Vandaag had Lucas Ontivero een medische keuring. Hij zal uiterlijk morgen tekenen. Paar van deze spelers zullen direct verhuurd worden.

31 januari 2014 om 18:47

Uefa gaat niet alleen over Europees voetbal. Kijk maar naar Sion, die kregen -60pt van de Uefa.

Onschuld van Fenerbahce ? Hehe. Jij hebt gelijk man, jullie zijn onschuldig. Cas, Uefa, Turkse gerechtsorganen zitten er naast.

Als, ik benadruk....als, de politiek hier achter zou zitten, dan hebben zij slechts de omkoping tentoongesteld aan het grote publiek. Ze hebben geen .45 tegen Aziz zijn hoofd gehouden om hem te laten omkopen. Maar dat begrijp jij weer niet omdat jouw grootste bron Aziz Yildirim is.

izet hajrovic, salih dursun, umut gundogan, koray gunther, oguzhan kayar, alex telles zijn officieel binnen.

lucas ontivero heeft een medische keuring achter de rug, dus deze zal ook tekenen ( wellicht morgen)

endogan adilli zou ook getekend hebben en verhuurd worden aan grashoppers

weet iemand wnr de lijst voor de CL binnenmoet?

31 januari 2014 om 00:19

De transfer van Endogan Adili is afgekets omdat hij geen turkse licentie kon krijgen, voor Hajrovich zijn ze nog bezig om een turkse licentie te krijgen.

31 januari 2014 om 02:03

endogan adili moest geen turkse licentie krijgen. hij ging verhuurd worden aan grashoppers. we zien het begind volgende week wel in turkije kunnen ze tot 2 -3 februari nog aankopen doen denk ik

fener pakt em sws deze keer met puur geluk

als je 10 punten voor galatasaray staat. Ja puur geluk ja...

De laatste transfers zien er leuk en aardig uit, alleen hoop ik echt dat Salih Dursun zich drastisch gaat verbeteren vergeleken met 't spel dat hij nu vertoond.

Beste aankoop van Galatasaray deze maand wordt niet eens genoemd. Izet Hajrovic.

En Lucas Ontivero en Izet Hajrovic?

Deze transfers zijn wel nu genoeg, zeer tevreden ermee

Is dit niet die jongen die bij FC Groningen geen contract af kon dwingen na zijn proefperiode?

31 januari 2014 om 16:53

Nee. Dit is die jongen die in de jeugd van Real en Milan heeft gespeeld.

31 januari 2014 om 17:10

Schijnbaar mocht hij toen hij op zijn 12e bij Real meetrainde niet gecontracteerd worden door de FIFA-reglementen. Geeft wel aan dat ie talent enzo heeft hoor, je hoeft het niet verkeerd te begrijpen, ik stelde gewoon een vraag.
Heeft een van jullie deze jongen in actie gezien? Kan wat leuke trucjes enzo, maar twee miljoen is veel risico voor iemand die je eerst sowieso gaat verhuren om te zien hoe hij het gaat doen. Ik weet niet wat verwacht kan worden van iemand die afkomstig is van de nummer 7 van Uruguay. Ben alleen van mening dat Galatasaray te makkelijk met geld strooit. En voordat ik weer bekogeld word met 'ja maar Fener's, ik zeg ook niet dat Feners beleid ideaal is. Maar dit seizoen denk ik dat wij toch wel effectievere transfers hebben gedaan, op Kadlec na. Maar ja, wie had kunnen raden dat Caner ineens zou gaan spelen alsof zijn leven er van af hing. Transfers zijn risico's, dus ik wens jullie het beste.

31 januari 2014 om 17:21

2m is een schrijntje vergeleken met de bedragen die omgaan in het Turkse voetbal. Die jongen is 19-jaar. Als hij alleen al doorbreekt en basisspeler van Gs wordt, is zijn waarde al verdubbeld naar 4m.

Wat maakt het uit hoeveelste een club staat ? We kopen toch niet de club(niet sarcastisch bedoeld hehe) ? We kopen de speler. Hoeveelste stond Oftas toen jullie Gokhan Gonul haalden ? Als het gaat om talenten/jonge spelers, zijn dergelijke randzaken niet van belang.

Dit seizoen hebben jullie de beste transfers gedaan. Met name Bruno Alves is de beste transfer die jullie in tijden hebben gedaan. Maar jullie hebben onnodig geinvesteerd. €30m uitgeven terwijl je 2 jaar geen Europees gaat spelen. Onnodig.

@ vz

Uefa heeft vandaag/gister de Tff gevraagd om de straffen van het Tr hooggerechtshof inzake de omkoopschandaal te vertalen. Er circuleren geruchten dat Fenerbahce voorop de clubs alsnog een straf gaan krijgen van de Uefa. Dit kan degradatie of puntenstraf zijn.

31 januari 2014 om 17:06

bron?

31 januari 2014 om 17:22

Staat in elke Turkse mediabron.

31 januari 2014 om 17:11

Ja VZ, schrijf hier alsjeblieft een artikel over zodat we weer een reden hebben om Fener af te kunnen zeiken!

31 januari 2014 om 17:24

Nope. Schrijf het artikel omdat jullie al heel het omkoopschandaal artikelen schrijven en dit een belangrijke keerpunt kan zijn die de loop van de competitie kan veranderen.

31 januari 2014 om 17:29

Als er iets mee gebeurd misschien. Nu blijven het slechts 'wat als'- theorieën. Weer een excuus om Fenerbahce en het Turkse voetbal zwart te maken. Misschien moeten ze ook een artikel schrijven over de inmenging van AKP en cemaat in de zaak, dan krijgen mensen een objectief beeld over de gebeurtenissen. Of het feit dat er misschien nieuwe rechtszaken plaats gaan vinden.

1 februari 2014 om 13:19

Dus jy zegt dak akp en cemaat hebben omgekocht ??
En azizje weet er niks van he
Ga fietsen joh

1 februari 2014 om 17:47

Zeg ik dat? Zoals ik zeg, volg de zaken. Je praat als een peuter.

Wat een waslijst aan talenten zeg; Izet, Alex, Salih, Umut, Oguzhan, Koray en nu ook Lucas. Wij hebben ook jonge spelers die vaak spelen, Semih, Bruma, Emre Colak. En daarbij hebben we ook talenten die volgend jaar in het eerste gaan spelen, Ibrahim en Emre Can. Een hele waslijst aan talenten dus. We hebben nu wel genoeg binnengehaald. Eerst maar kijken hoe ze gaan presteren.

Lucas Ontivero ken ik helemaal niet. Maar onze bestuur is postief aan het doorslaan. Ze kopen de ene "talent" na de andere. Als er één a twee doorbreekt betaald dat zich allemaal terug. Ik zou hem verhuren aan een ploeg uit de turkse competitie. Want met de buitenlanderslimiet maakt hij dit jaar geen kans.

Ontivero dus.. Hopelijk is het wat, argentijnen mogen altijd komen..

Ik maak van deze mogelijkheid gebruik om het te hebben over Besiktas vs Erciyesspor :

Besiktas speelde redelijk met een uitblinkende Oguzhan, wat een talent. Zijn goal was van grote klasse en verder was hij altijd aanspeelbaar en een genot om naar te kijken. De andere 2 goals waren ook mooie aanvallen.

Eindelijk Pedro Franco in de basis en hij was foutloos. Maar het was Erciyes dus dat zegt niet alles maar hopelijk krijgt hij nu meer vertrouwen en Bilic ook in hem.

Erciyes kwam met een toevalstreffer op 3-1 en we kregen in de slotminuut nog een knullig doelpunt tegen door Serdar waardoor het nog 3-2 wordt.. Dat is wel een smetje op deze wedstrijd want het had 5-0 moeten zijn..

We staan nu op 1 punt van Gs met evenveel wedstrijden op de 3e plaats, kijken wat Gs doet tegen Bursa.

31 januari 2014 om 21:52

Ik snap niet waarom ze niet gewoon een Besiktas topic aanmaken.

31 januari 2014 om 22:08

Commerciele belangen :-).

Wel 23 Gs topics per dag.. Ach ja dan doen we het maar zo, we weten allemaal hoe objectief VZ is..

Als Hamit hersteld is, lijkt me dit de ideale opstelling voor de competitie..

Muslera
Salih
Semih
Chedjou
Telles
Hamit
Selcuk
Melo
Burak
Sneijder
Drogba

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren