Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Real Madrid bereikt mondeling akkoord en gaat naast Mbappé nog een ster halen

Laatste update:

Real Madrid en Alphonso Davies hebben een mondeling akkoord bereikt, zo meldt The Athletic. De 23-jarige linksback van Bayern München moet de Koninklijke in 2024 of 2025 komen versterken. Indien Real Madrid een deal weet te sluiten met der Rekordmeister, kan Davies de tweede grote zomeraanwinst van de Madrileense club worden.

Davies wil de transfer naar de Spaanse hoofdstad dolgraag maken. De 44-voudig international van Canada gaat zijn contract bij Bayern München niet verlengen en heeft zijn zinnen gezet op een transfer naar Real Madrid. De Duitse topclub moet Davies komende zomer van de hand doen, indien de club nog iets wil overhouden aan zijn vertrek. Transfermarkt schat zijn marktwaarde op 70 miljoen euro.

Ook in Duitsland en Spanje wordt de naderende transfer van Davies groot opgepakt. Volgens Sky Deutschland en Marca is het goed mogelijk dat Bayern München en Real Madrid een akkoord zullen bereiken. De Madrilenen wisten Davies in de afgelopen weken al te overtuigen tot een dienstverband in Estadio Santiago Bernabéu.

Journalist Florian Plettenberg schrijft op X dat Bayern München niet van plan is om Davies uit zijn contract te laten lopen zonder daar iets aan over te houden. Over een eventuele transfersom wordt nog niets geschreven. In Madrid moet Davies gaan concurreren met de Franse linksback Ferland Mendy.

Bayern München is ondertussen al op zoek naar een vervanger van Davies. Volgens Sky heeft de Beierse clubleiding AC Milan-linksback Theo Hernández in het vizier om de linkerflank te gaan bestrijken in de Allianz Arena. In Milaan ligt de 26-jarige Fransman nog tot medio 2026 vast.

Mbappé


Indien Davies daadwerkelijk de overstap maakt naar Real, kan hij in Madrid gaan samenspelen met Kylian Mbappé. De 25-jarige Fransman heeft volgens Marca reeds een langdurig contract getekend bij de Spaanse recordkampioen. Voor Mbappé hoeft Real Madrid geen transfersom te betalen, daar de Franse superster over vier maanden uit zijn contract loopt bij Paris Saint-Germain.

Real Madrid bouwt ondertussen hard aan de toekomst. Davies en Mbappé kunnen zich voegen bij een zeer getalenteerde selectie. De Braziliaanse Endrick meldt zich halverwege juli eveneens in Madrid. Voor het achttienjarige toptalent maakt de Koninklijke zo’n 45 miljoen euro over aan Palmeiras.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Dit elftal, niet normaal! Ik zou bijna fan gaan worden van Madrid haha

26 februari 2024 om 12:24

Barca mag la liga de komende 10 jaar op hun buik schrijven.

26 februari 2024 om 12:26

Word een heel vet elftal ja, maar goed dat zegt nog niks hè. Ben in ieder geval blij dat er weer grote sterren naar La Liga komen, maakt deze mooie competitie alleen nog mooier.

26 februari 2024 om 12:32

Yamal, cubarsi, pedri, gavi, balde, marc bernal, hector fort, vitor roque, guiu, fermin, pau prim, fati.

Bij barca komt er ook genoeg aan. Als ze die ontwikkelen tot ze over een paar jaar in dat nieuwe stadion zitten. Slim zijn met aankopen (en voornamelijk verkopen). Dan gaat er weer een hele mooie strijd ontstaan.

26 februari 2024 om 12:35

La Liga is sowieso sterker dan PL hoor over de hele linie. Sevilla Sociedad Villareal Valencia zijn vaak ijzersterk Europees en dan Athletiv Bilbao

Alleen Arsenal City Liverpool zijn wereldtop.

26 februari 2024 om 12:36

Fati? Pau Grim? Fermin? Hector Fort? Gavi? Cubarsi? Wie zijn dit allemaal? Of wat hebben zij tot nu toe bereikt? Dit is absoluut geen haat maar heb van aantal van deze namen nog nooit eerder ergens voorbij zien komen.

Ben benieuwd.

26 februari 2024 om 12:36

Laat me aub niet lachen met die namen. Balde is verschrikkelijk overhyped & kan niet eens een vootzet geven. Vitor roque is niet eens de helft van het talent dat endrick is. Pedri zit 50 % van de tijd in de ziekenboeg & fati is een reservespeler van brighton lol. Yamal is de enige van dat lijstje die ik nog een mooie toekomst temoet zie gaan mits hij niet kapot word gemaakt door barca zelf door elke wedstrijd te spelen. Derest van dat lijstje zijn barca B spelers die niemand serieus gaat nemen

26 februari 2024 om 12:40

@dries niet helemaal mee akkoord hoor. Aston villa zou sevilla & valencia bv een pak slaag geven van minstens 4-0. Ook teams als spurs & newcastle mits in vorm kunnen van al die teams winnen die je opnoemt.

26 februari 2024 om 12:42

Whahahahahaha.
Heel erg bedankt voor deze lach bui 💋

26 februari 2024 om 12:46

@astonvila
Normaal gesproken zou je dat wel zeggen maar Barca haalt de allerbeste spelers van de wereld al wanneer ze kleuters zijn. Je moet de jeugd van Barca niet onderschatten. Ik vind alleen nu wel dat Real Madrid er ook heel vroeg bij zit met jonge talenten.

26 februari 2024 om 12:48

@CMG Jij kent Fati en Gavi niet?

26 februari 2024 om 12:51

Nou weet ik dat Madrid echt een krankzinnig team op papier heeft, maar zo veel sterren moeten ook maar samen kunnen werken. Wordt leuk om te volgen weer, dat zeker.

26 februari 2024 om 12:56

Veel eigen jeugd. Is mooi om te zien. Dat gecombineerd met wat gerichte aankopen en het doet gaan denken aan de periode van Frank Rijkaard toen het ook begon te draaien met Eto'o, Ronaldinho en Deco.

26 februari 2024 om 13:03

Haha al die talenten van Barcelona worden steevast overhyped.

Vind alleen Yamal en Gavi echt goed

26 februari 2024 om 13:04

Al jarenlang worden alle talenten van Barcelona vreselijk overhyped in media en door hun fans.

Super irritant, lijkt Ajax wel

26 februari 2024 om 13:08

Overduidelijk Barca-spelers. Zoek dat anders zelf even uit, in plaats van het te vragen aan iemand die wel die deze spelers wel enigsinds kent.. ik ken ze ook niet allemaal, maar zijn spelers die in korte tijd zijn doorgestroomd.

26 februari 2024 om 14:13

@barcalover123

mee eens maat zelfs als Mbappe en Davies komen geef ik Barca nog altijd een grote kans dat ze van Real kunnen winnen en kunnen meestrijden om de titel

in het tijdperk toen Perez ook allemaal sterren kocht met spelers als Figo etc en ook een monsterlijke selectie had wist Barca altijd nog te winnen van Real.

laat Mbappe en Davies maar komen. ik blijf in iedergeval als Culer zijnde positief over Barca want de club van mijn liefde zal ik nooit loslaten

misschien kom ik een beetje overdreven over maar Barca maakt nog altijd kans om het Real heel lastig te maken

26 februari 2024 om 14:25

@driesdevries - Nou nee, niet bepaald. Het is maar dat beide competities een soortgelijk aantal clubs mogen afvaardigen in de verschillende Europese toernooien. De Premier League is over de breedte veel sterker.

In Spanje zijn de topclubs verzekerd van Champions League voetbal, eigenlijk omdat er helemaal geen concurrentie is. Een zwak Barcelona wordt doorgaans nog steeds tweede of derde, maar een zwak United of Chelsea moet nog vechten om in de Europa League te komen.

26 februari 2024 om 15:15

Heel veel spelers die me niks zeggen en ook gewoon bij Mallorca in de jeugd zouden kunnen zitten.

26 februari 2024 om 22:47

Je komt inderdaad erg overdreven over man. Barca kan het dit seizoen Real al niet eens lastig maken. De kloof tussen Real en Barca word alleen maar groter en groter.

27 februari 2024 om 19:46

Dat wil niet perse wat zeggen. Enkel dat in de PL de stempel 'topclub' veel te snel uitgedeeld wordt. Ja in Spanje zijn de topclubs verzekerd van CL voetbal. Dat zijn de topclubs in Engeland echter ook, Liverpool en City. Al de rest speelt een beetje haasje over en nummer 4 tem 8 hebben het keer op keer lastig zat met nummer 4 tem 8 van Spanje zoals Sociedad, Betis, Sevilla, Villarreal, Athletic etc.

26 februari 2024 om 12:24

De grootste en gezondste club die er is!

26 februari 2024 om 12:25

Gezond Jaa ja, geld van de madrileense banken en overheid

26 februari 2024 om 13:17

@catenaccio

Alle bedrijven lenen bij banken en ook alle voetbalclubs. Geld van de overheid? Dat krijgen ze ook niet.

26 februari 2024 om 14:09

Ja, voor mij is RM de club die 'sportswashing' uitgevonden heeft. Door Franco in de jaren '50 en '60 om een dictatuur te verkopen in het buitenland. Di Stefano inpikken van Barcelona, vervolgens aan zijn hand de eerste 6 Cl's pakken. Vervolgens in 1999 een stukje grond aan de gemeente Madrid verkopen voor 10x de werkelijke waarde (ik meen dat ze er iets van 800 of 900 miljoen van de oude guldens voor kregen) en de schuld die ze hadden was direct afgelost en konden ook nog eens Figo, Zidane, Ronaldo, Beckham halen. RM speelt volgens hele andere regels in Spanje, dat Barcelona prijzen heeft gepakt, is door eigen jeugd in combinatie met een dosis geluk geweest (ronaldinho die naar Barcelona ging, omdat Florentino de fotogeniekere Beckham wilde) en vervolgens de beste lichting die voetbal ooit gezien heeft (xavi, Iniesta, Messi, Busquets, Pique) en de rest is geschiedenis. Hopelijk zijn de Gavi, Yamal, Pedri, Cubarsi, Fort ook van een heel goed kaliber, anders wordt het inderdaad een eenzijdig decennium.

26 februari 2024 om 14:30

@herosennin44 - Nou ja, tegenwoordig kan dat niet meer, maar het Spaanse voetbal en het fundament waarop die competitie groot is geworden binnen het moderne voetballandschap, is gewoon een gevolg van staatssteun, maar vooral hulp van Spaanse banken door constructies waar je als doorsnee (europese) burger ontzettend kwaad van kunt worden.

Clubs konden hun schulden blijven opbouwen zonder dat dat gevolgen had en banken bedachten allerlei vage constructies om dat in stand te houden tot zo'n 4-5 jaar geleden. Spanje stevende weer eens af richting faillissement, de EU moest weer komen helpen en de Spaanse banken werden doorgelicht.

Het resultaat: Clubs moesten hun schulden drastisch terugbrengen (dat moesten ze overigens al eerder), de Spaanse banken konden zich alleen nog maar inmengen in het Spaanse voetbal aan de hand van de Europese regelgeving, waardoor die rare constructies al een aantal jaren verleden tijd zijn. Dat heeft het niveau van Laliga geen goed gedaan. Niet voor niets zijn Perez en Laporta zo fervent voorstander van die Superleague.

26 februari 2024 om 16:19

Ohh daar gaan we weer iemand die in 1999 geboren is en wil komen praten over Franco etc. Gast doe even normaal ja, want wss praat je gewoon iemand na. En als je wat beter onderzoek had gedaan had je geweten dat er onderzoek is gedaan naar de deal tussen Madrid en de staat wat betreft de grond van hun voormalige trainingscomplex, hier is helemaal niks aan het licht gekomen. Het grond wat Madrid heeft verkocht staan nu grote kantoren, en ligt zowat in het hart van Madrid. Deze grond was dus gewoon heel veel waard.

26 februari 2024 om 19:33

Vergeet anders even te melden dat Barcelona prijzen heeft gepakt met geld wat er niet was, door het omkopen van de arbitrage en daar nu voor op de blaren zit. Maar een hele kleine detail in de prijzen die gepakt zijn, maar dat vergeten we even.

27 februari 2024 om 18:52

Die tijd is voorbij. Real Madrid is 1 van de weinige clubs in Spanje die met winst uit de pandamie kwam.

Perez heeft een enorme verandering aangebracht in het financieel plan van Real Madrid.

Voor dat mensen allemaal onzin en leugens verkopen. Kijk naar de jaar cijfers van de afgelopen 5 jaar, die zijn te vinden op de Real Madrid website.

26 februari 2024 om 12:39

Kan je gewoon doen hoor

Snelle jongens daar straks

26 februari 2024 om 12:30

Snelle jongens dunne jasjes

26 februari 2024 om 14:54

Veel succes Vinicius en Davies tegenover je haha.

Haha dan is het klaar! Dan gaan we echt CL avonden genieten. Dit zou voor de liefhebber fantastisch zijn, welke droomcoach hoort hierbij? Don Carlo aan het roer laten?

26 februari 2024 om 13:22

Ja echt fantastisch, één team dat heel Europa gaat domineren.

26 februari 2024 om 14:34

Wie zegt dat dat gaat gebeuren? Er lopen genoeg geweldige voetballers rond en hoewel Alphonso Davies uitstekend kan zijn, is hij ook wel wisselvallig en van nature eigenlijk een aanvaller. Daarnaast lopen er genoeg geweldige spelers rond in de wereld.

De CL winnaar voor de komende vijf jaar is bekend lijkt me.

26 februari 2024 om 12:42

Zei je dat ook over psg

26 februari 2024 om 12:54

Psg heeft nooit de wereldtoppers gehaald in hun prime op Neymar en Mbappe na.

26 februari 2024 om 13:13

Messi was natuurlijk ook na z'n prime een wereldtopper

26 februari 2024 om 13:17

PSG met Real vergelijken is ook een grote schande als voetbal liefhebber.

26 februari 2024 om 16:32

marquinhos, hakimi, verrati, donnaruma, icardi etc waren allemaal top spelers. wellicht vergeet ik nog wat.

27 februari 2024 om 08:35

Nee, dat was los zand

26 februari 2024 om 12:46

Nah, dat dachten ze bij PSG ook jaren.

26 februari 2024 om 12:59

PSG speelt in een waardeloze competitie & hebben geen aantrekkingskracht en historie wat Real wel heeft

26 februari 2024 om 13:19

Wat heeft PSG met Real gemeen wanneer het op prijzen aankomt? Als je die vergelijking correct vind snap je er imo niet veel van..

26 februari 2024 om 13:21

@mcmulenga

Omdat velen best zomaar een probleem met PSG hebben. Naar mijn idee los van Mbappe en Neymar heeft het altijd heel erg meegevallen hoeveel ze uitgeven. Kochten vaak spelers die nog geen wereldtop waren op jonge leeftijden en gebruiken hun eigen jeugd vaak.

Het is niet alsof ze voor Modric, Kevin de Bruyne, Odegaard, Van Dijk en daarbij Mbappe en Neymar boden.

26 februari 2024 om 13:33

Wat PSG met Real te maken heeft? Simpel, dat je voor honderden miljoenen nog steeds geen CL kan kopen. En dat een favoriet ook lang niet altijd wint. De stelling dat de winnaar van de CL voor de komende 5 jaar bekend is, is dus niet waar. Historie of aantrekkingskracht doet er blijkbaar niet toe want Messi, Neymar, Dembele, Ramos, Donnaruma, Verrati etc. zijn uiteindelijk toch allemaal gezwicht voor het geld.

26 februari 2024 om 14:37

@driesdevries - Zo verschrikkelijk goed is Laliga ook niet. Die competitie is min of meer afhankelijk van Barcelona en Real Madrid. Zelfs in slechte seizoenen worden die clubs tegenwoordig op z'n slechtst derde of tweede. Dat zegt eigenlijk alles wel.

26 februari 2024 om 14:41

@mcmulenga - Je moet er wellicht op wachten omdat beleid ook een rol speelt, maar onderaan de streep is het een kwestie van tijd tot PSG die CL een keer wint als die staat er geld in blijft pompen. Bij City duurde het ook lang.

Bovendien moeten we de boel ook niet gaan romantiseren. Clubs als City en PSG zijn gewoon het moderne Barcelona en Real Madrid. Daar waar de laatste twee erg veel te danken hebben aan de eigen staat en vooral de Spaanse banken die zelfs vage constructies bleven verzinnen terwijl ze zelf bijna failliet dreigden te gaan, hebben die eerste twee tegenwoordig alles te danken aan een externe staat en alles wat daarbij komt kijken. Het is maar wat je liever ziet, want het is indirect toch echt 'ons' geld dat Spanje overeind heeft gehouden.

26 februari 2024 om 15:06

Pfff.. Als de stelling klopt weten we pas na 5 jaar.. PSG heeft in tegenstellling tot Real geen eigen identiteit ik kan me geen periode herrineren dat Real geld heeft gesmeten aleen maar om de CL te winnen.. Real's manier van bestuur is altijd gebaseerd geweest op commercie en de grootste club in de wereld te zijn/worden.. Je vergelijking slaat dus kant nog wal..

26 februari 2024 om 16:36

gast, hij zegt gewoon dat het dus helemaal geen garantie is op het winnen van de cl aan de lopende band anders hadden city en psg hem wel vaker gewonnen afgelopen jaren. Jij begint opeens over de historie.

26 februari 2024 om 12:47

Ik denk dat als ze dit allemaal gaan doen ze over 1 jaar de helft moeten verkopen omdat al die gasten niet samen kunnen spelen.
Willen allemaal de leider zijn en allemaal individueel belangrijk.
Leuk al die toppers maar denk dat het ze niks gaat leveren op een leuke wedstrijd hier en daar na.

26 februari 2024 om 13:33

En City speelt korfbal zeker

26 februari 2024 om 19:17

Ik ben daar nog wat sceptisch over. Real beleefde erg goede jaren in de tijd na de echte grote sterren, toen het er op leek dat andere teams betere elftallen konden neerleggen.

Real word weer een echt Galacticos team! Wat een spelers, stuk voor stuk jong en snel maar toch ook al gigantische veel ervaring in de benen. Niet normaal!

Ik denk dat real Madrid in de toekomst wel eens kans maakt op de champions League

26 februari 2024 om 12:44

Zo, dat is een gedurfde uitspraak zeg!

26 februari 2024 om 14:54

Dat denk ik ook wel. Is alweer zolang geleden.

Waarom Davies en niet Theo? Florentino we vertrouwen je ten alle tijden maar deze man is echt overhyped maar goed hopelijk kan Don Carlo hem veel bijleren en hem echt om toveren tot een echte topverdediger!

26 februari 2024 om 12:59

Theo is heel wat duurder dan Davies, minimaal 100 miljoen en AC Milan wil hem absoluut niet kwijt

26 februari 2024 om 15:37

100 lijkt me wel heel veel. Ik denk dat Milan voor 60 ook wel afscheid neemt val Theo.

Dit gaat wel een redelijk absurd team worden. Al hoewel we al vaker gezien hebben dat te veel kapiteins op een schip niet werkt. Benieuwd of Mbappe en Vini goed samen kunnen gaan spelen.

26 februari 2024 om 12:33

Ik heb het gevoel dat er juist te weinig/geen kapitein(s) op dit schip is. Het zijn vooral "ego-tjes", maar niet echt leiders. In het Galacticos-team had je met Zidane, Figo, Beckam, Raul, Ronaldo, Hierro, Casillas, Helguera, Roberto Carlos, Guti niet alleen maar sterren, maar waren het ook allemaal behoorlijke karakters.

Dat gevoel heb ik met de huidige Real selectie niet echt (los van de oudere jongens als Kroos en Modric). Misschien Bellingham en Tchouameni?

26 februari 2024 om 12:49

Ik zou zeggen Bellingham & Valverde als ik zo naar het team kijk.

Daarnaast vind ik Kroos, Modric, Carvajal en vooral ook Rudiger een erg sterk karakter hoor.

26 februari 2024 om 17:46

Je reageert nu een beetje om te reageren. De enige naam die je daadwerkelijk toevoegt is Valverde. Voor de rest zeg ik toch ook "los van de oudere jongens als Kroos en Modric"?

26 februari 2024 om 14:48

Mwa, echte kapiteins lopen er ook weer niet rond onder de jongere spelers. Vinicius schiet ook weer niet Laliga volledig aan gort. Die heeft gewoon een leuk rendement, maar meer ook niet. Die gaat niet aan de cijfers van Mbappe komen.

Poh wat een team wordt dat. Real Madrid heeft toch wel echt heel verstandig geïnvesteerd de laatste jaren en geleidelijk de oude ervaren spelers vervangen. Op het middenveld was dat al gebeurd. Met Mbappe en 1 of 2 verdedigers dan ziet het er enorm rooskleurig uit!

26 februari 2024 om 12:44

Precies wat je zegt! Bij een club als Chelsea bijvoorbeeld zie je soms dat ze in één jaar tijd super veel spelers halen voor honderden miljoenen. Bij Real vind in dat altijd wel meevallen, ze halen elk jaar wel 1 of 2 topspelers voor veel geld maar vervangen op die manier elk jaar de oudere garde in de selectie steeds meer.

Met de komst van Davies wordt het wel een monsterlijk elftal. Het doet me dan weer gelijk denken aan het begin van deze eeuw met al die grote namen tijdens het Galactico tijdperk.

pfoe, als dit allemaal doorgaat dan denk ik dat Real weer de regie gaat pakken in Europa.

Vinicius, Rodrygo, Bellingham, Camavinga, tchouameni, Davies, Mbappe, Militao. Dan heb je het heden en de toekomst. Wat een talenten.

Toch wel een beetje jaloers hoor. Real zal de een na de andere topspeler halen en wij als Barca zijnde moeten maar hopen op leuke transfervrije spelers. Vooral Mbappe geeft angst. Wat een elftal krijgen ze in Madrid.

26 februari 2024 om 14:55

@janter - Barcelona heeft die kansen ook gewoon gehad, maar die voeren al een poos een kamikaze-beleid met wanhoops-aankopen.

Barcelona heeft in de afgelopen 4 jaar zo'n 683 miljoen euro uitgegeven (exclusief transfervrije spelers) en het salarishuis staat momenteel op een kleine 215 miljoen euro per jaar.

Real Madrid heeft in de afgelopen 5 jaar een kleine 500 miljoen euro uitgegeven (exclusief transfervrije spelers) en het salarishuis staat momenteel op 290 miljoen euro per jaar.

Als je dus naar die cijfers kijkt, heeft Barcelona die kans ook meer dan gehad. Real Madrid houdt er gewoon een veel beter aankoopbeleid op na en voeren een veel gezonder beleid.

Poeh, dit gaat echt een absurd goed team worden. Het beleid dat daar de laatste jaren is gevoerd (jonge talenten als Vinicius, Rodrygo, Tchouameni, Camavinga, Valverde etc) oppikken en klaarstomen gaat zijn vruchten afwerpen. Ik denk dat zowel centraal als op rechts achterin er voor de lange termijn wel 2 wereldtoppers bij moeten maar verder staat er dan een elftal dat de komende jaren weer kan gaan domineren zowel nationaal als internationaal.

Ik geloof het pas allemaal als ik ze in het shirt zie van het heilige wit 😍

Dat zou voor Real echt een goede transfer zijn. Ik denk overigens niet dat hij moet concurreren met Mendy maar dat Mendy vertrekt. Is verdedigend een beest maar aanvallend een drama. Loopt meer in de weg dan dat hij iets toevoegd zodra je voorin het verschil moet maken. Tijd van komen en een tijd van gaan. Naast zijn blessure gevoeligheid is hij gewoon de minste speler van de basis 11.

26 februari 2024 om 12:51

Toch juist ideaal, Mendy & Davies. Dan heb je een fullback die aanvallend sterk is en defensief enigszins kwetsbaar (maar wel nog voldoende compenseren kan met zijn snelheid) & een fullback die defensief ijzersterk is om bijvoorbeeld een wedstrijd op slot te gooien of tegen sterke tegenstanders? Je kan fijn kiezen juist!

Daarnaast kan je dan Fran Garcia met een gerust hart een jaar verhuren, om zo minuten te geven aan hem.

26 februari 2024 om 14:11

Heb je gezien hoeveel salaris Mendy krijgt? Je hebt zoals je zegt Fran Garcia achter de hand. 3 spelers voor 2 posities waarvan je backup (Mendy) een salaris krijgt van een basisspeler gaat ver. Je hebt ook nog Alba dat op die positie kan spelen.

26 februari 2024 om 14:29

Neem aan dat je Alaba bedoelde, maar ik snap je wel.

Alsnog: Real Madrid is zo'n grote club. Ik weet niet wat Mendy verdiend, maar je hebt dan wel het ultieme hé. Davies voor de aanvallende impulsen en Mendy voor defensieve impulsen. Je kan voor een wedstrijd je aanpassen aan een tegenstander of tijdens de wedstrijd juist aanpassen met die 2

26 februari 2024 om 19:41

Rond de 14 miljoen netto. Dacht op plek 7 qua salarissen in de selectie. Wel een stukje van de grootverdieners vandaan. Maar te veel voor iemand dat op de bank beland. Om die reden kan je met Alaba schuiven voor centraal of de back. Anders is een optie om te kijken of je Alaba kan verkopen. Die verdiend nog meer.

27 februari 2024 om 10:49

Dan snap ik het wel ja! Dat wist ik niet!

Nu nog De Ligt halen en je hebt een elftal voor wereldspelers die gemiddeld misschien niet eens 25 jaar oud is.

26 februari 2024 om 17:59

Wat moet Madrid met De Ligt? Het schijnt dat ze interesse hebben in die lange verdediger van Lille.

Heerlijk zeg! Mbappé, Davies en Endrick in de zomer binnenhalen. Dat zijn nou spelers waar je erg blij van wordt haha. Nu nog een akkoord bereiken met Bayern maar mooi dat het persoonlijke akkoord wel goed zit. Nu nog alleen centrale verdediger halen en dan zit je perfect met de selectie voor volgend seizoen. Hopelijk dat Yoro nog steeds in beeld is.

26 februari 2024 om 12:33

En een rechtsback? Carvajal is ook alweer 32 jaar en moet ook binnenkort vervangen worden?

Frimpong?

Het schijnt dat ze Hakimi transfervrij willen terughalen in 2026

26 februari 2024 om 12:36

Alleen Yan Couto werd tot nu toe genoemd maar voor de rest is het erg stil. Denk ook niet dat er een rechtsback gaat komen. Het bestuur gaat gewoon het contract van Vazquez verlengen denk ik.

26 februari 2024 om 12:53

Yan Couto is toch ook eigenlijk meer een wingback/rechtshalf hé?
En hij staat op de loonlijst van Man City. Zie die niet snel naar Real Madrid gaan.

Arnau Martinez is Spaans, jong, defensief sterk en kan bij nood zelfs RCV spelen. Ideaal toch?

Carvajal - Vazquez is wel armoe. Carvajal heeft zich wel wat herpakt, maar toch....

Of ze halen een RCV die ook bij nood RB kan. Zo'n Mohamed Simakan bijvoorbeeld? Die speelt nu vooral RB, maar is van origine een Rcv.

Yoro, Simakan, Antonio Silva. Mooie opties voor Madrid als Cv's!

26 februari 2024 om 14:00

Toen ik Yan Couto tegen Real zag in een 4-back formatie was dat inderdaad de bevestiging. Kan totaal niet verdedigen inderdaad en werd constant uitgelopen door Vini en Rodrygo. Dus is inderdaad meer een wingback die alleen in een 5-back kan spelen.

26 februari 2024 om 14:30

Dan zou ik eerder die Arnau proberen bij Girona.
Defensief gewoon erg sterk! Spaans en daarnaast ook erg jong!

27 februari 2024 om 19:48

Vini was die wedstrijd ook gewoon geweldig en had elke rechtsback ter wereld gedegradeerd tot amateur dus daar zou ik hem nou niet op beoordelen.

Eerlijk is eerlijk, niet alleen La Liga collega Barcelona zet zich schrap, maar ook alle andere topclubs in Europa zullen dat doen. Als deze transfers officieel rond zijn. Wauw. Qua namen klinkt het dan alleen al als een tamelijk onverslaanbaar elftal voor de aankomende jaren.

26 februari 2024 om 14:57

Ze zijn nog niet eens onverslaanbaar in Laliga. Het wordt een geweldig team hoor, maar er lopen genoeg geweldige spelers en toekomstige sterren rond. Bovendien is het ook nog de kunst om Mbappe in te passen, maar dat het dan niet ten koste gaat van het rendement van anderen. Dat is niet zo makkelijk.

Wordt de Liga dan ook een farmers league zoals in Frankrijk? Het kan er zomaar snel weer anders uit zien maar de voortekenen zijn niet best... Dan zal Perez wel elk jaar om een Super League gaan zeuren om zijn spelers uit te kunnen blijven dagen, want die zullen het toch ook snel beu raken als ze alles gemakkelijk winnen.

Zijn er nog spelers die overbodig raken? Dat zijn spelers die natuurlijk direct de Engelse clubs voor het uitzoeken hebben..

26 februari 2024 om 12:58

Mendy als verdedigende linksback oppikken. Zou ik niet verkeerd tegenover staan.

26 februari 2024 om 14:23

Ja en nee, want hij moet dan of inverted kunnen spelen of aanvallend beter worden..

Real krijgt echt een fantastisch team, als ze dat nog niet hadden. Nog een nieuwe cv en rb en niemand kan ze stoppen.

Waarom kopen ze geen fatsoenlijke rechtsback!!!
Lucas V kan echt niet meer!

26 februari 2024 om 14:57

Omdat Carvajal dit seizoen weer een heel hoog niveau haalt.

26 februari 2024 om 17:34

Het bestuur is van mening dat er niemand op die positie van adequaat niveau beschikbaar is en kopen de laatste jaren nooit iemand om gewoon een gat op te vullen tenzij het een gratis transfer is. Ofwel een toptalent van de hoogste klasse (vini, Cama, Jude etc) ofwel een topper die vrij goedkoop is (rudiger, Alaba). Als er niemand beschikbaar is die aan 1 van die 2 vereisten voldoet kopen ze gewoon niemand, ook al is de positie slecht bezet.

Kan soms frustrerend zijn als fan maar al bij al pakt het goed uit.

Ze worden/werden in verband gebracht met Yan Couto maar dat lijkt een beetje bekoeld. Er is de laatste dagen ook sprake van contact tussen RM en de agent van Hakimi die de club duidelijk zou hebben gemaakt dat Hakimi volgende zomer terug wil keren (heeft een contract tot '26).

Ik ben meer voorstander van een defensief sterke rechtsback indien men Davies al haalt deze zomer, kwestie van balans. Het allerbeste scenario imo was zelfs dat ze een Davies-profiel voor rechtsback vonden en net op linksback een defensieve back kochten. Aangezien er geen echte rechtsbuiten in de selectie zit en Mbappe vanuit de spits positie ook meer naar links zal zwerven dan rechts. Met een zeer aanvallende back op rechts kan je wat compenseren.

27 februari 2024 om 10:51

Snap het helemaal.

Couto is overigens gewoon een rechtshalf hé. Vind ik echt door de mand vallen als back in een 4-mans defensie.

Daarnaast is hij ook van Man City. Zie hun niet zo snel Couto verkopen aan een concurrent voor de CL. Zeker niet al Mbappe en Davies ook al gaan

Heel eerlijk: zo goed is Davies eigenlijk ook niet meer toch los van dat corona seizoen? Heeft zijn absurde snelheid uiteraard, maar denk dat Theo Hernandez wellicht een betere aankoop had geweest. City vs Real zal de nieuwe clasico zijn vermoed. Beide een absurde selectie.

26 februari 2024 om 12:37

City is enorm afhankelijk van KdB, Rodri en Pep.

Als een van hun weggaat, stort alles in.

Overigens, vind ik dat het wel erg lang geduurd heeft voordat Pep eindelijk CL won met City. 7 jaar lang en 1,4mld euro gespendeerd.


Denk alleen niet dat je het met me eens bent hierin haha

26 februari 2024 om 12:45

Tsja. Je noemt wel twee absolute wereldtoppers op hé.

Als je bij Real Madrid Ancelotti weghaalt en ook nog eens Kroos & Vinicius JR dan is het ook een heel pak minder hé.

Dat lijkt mij logisch. Dat is bij iedere (top)club.

Haal bij Arsenal Arteta, Rice en Saliba of Gabriel weg en het is ook een heel pak minder.

26 februari 2024 om 12:49

De CL blijft een lastige competitie. City was afgelopen finale ook veel minder dan de wedstrijden ervoor. Maar als je Vinicius en Bellingham weg haalt is Real toch ook veel zwakker? Geldt voor alle teams.

We zullen het meemaken in de toekomst. Ik heb een Real gezien toen ze Ronaldo, Figo, Beckham, Zidane, Raul, Roberto Carlos in 1 team hadden. En plots was vlak erna het startsein van de opkomst van Barcelona onder leiding van ene Ronaldinho.

Ik moet het in de praktijk nog maar zien. Maar ik zie nu wel een overduidelijke Real hegemonie komen. Nog meer dan toen. Vooral vanwege de absurd slechte financiële situatie van Barcelona. Daarbij zijn de toptalenten van nu, imo niet van het niveau Messi, Iniesta, Xavi en Busquets.

Yamal, Pedri, Gavi, Cubarsi (om er een paar te noemen), zijn echt grote talenten maar ik denk niet dat ze zo buitenaards worden als eerder benoemde namen. Wellicht Yamal alleen.

26 februari 2024 om 12:56

Pedri is ook enorm getalenteerd. Gavi vind ik minder gepolijst en meer een harde werker.

Pedri en Yamal verwacht ik nog voldoende van qua talent. Pedri heeft alleen al te veel moeten spelen dat jaar dat hij alles speelde...

26 februari 2024 om 13:59

@glennn

eens Pedri vind ik eerlijk gezegd dit seizoen ook niet best..

Gavi wordt echt enorm hard gemist. zijn harde werk strijdlust etc..

man man wat mis ik hem toch op het veld. denk wel dat Gavi mijn favoriete speler is van Barca en nog altijd maar 19 jaar.

Zelfde leeftijd als mij is hij. maar ik ben iets van 3 maanden ouder dan hem

26 februari 2024 om 14:58

Zo werkt het toch bij Real Madrid ook? Haal de drie beste spelers van Madrid weg en het ziet er allemaal ook veel minder uit.

26 februari 2024 om 12:43

Is ook zo. Doet het ook een stuk minder sinds dat seizoen. Maarja, kan zijn dat een nieuwe omgeving alles is dat hij nodig heeft om zn oude niveau weer te vinden.

26 februari 2024 om 12:51



Kounde en Araujo gaan beiden niet halen vs Davies haha. Zou leuk zijn als Barca Frimpong en van de Ven ooit weet binnen te halen. Dat zijn verdedigers met absurde snelheden.

26 februari 2024 om 14:05

@joga_bonito10

overigens over Kounde gesproken die mag van mij echt verkocht worden en ik denk oprecht dat hij een transferverzoek gaat indienen ivm met zijn positie..

ik hou niet van spelers die zeuren om het feit dat ze ergens niet willen spelen terwijl dat het beste is voor het team. Kounde is als rechtsback gewoon veel beter dan als CV.

26 februari 2024 om 14:31

Ik vind Koundé oprecht ook geen top CV hoor. Maar goed, dat is mijn mening.

En als back vind ik hem eigenlijk te gemaakt en aanvallend echt te min, maar dat is mijn mening.

Ik zou als Barca zijnde proberen om Koundé te verkopen en een echte topback aan te schaffen.

26 februari 2024 om 14:39

@glennn

Klopt helemaal wat je zegt ben het ook met je eens aanvallend voegt Kounde idd niks toe.

Misschien Frimpong ofzo aanschaffen. Cancelo hebben we ook nog maar die speelt die is echt beter op linksback maar is verdedigend zo kwetsbaar helaas.

27 februari 2024 om 10:51

Frimpong gaat ook niet. Defensief denk ik ook te kwetsbaar in een 4-mans defensie.

26 februari 2024 om 13:53

@joga_bonito10

klopt idd Davies heeft ook niet meer die hype die hij jaren geleden wel had.

Vind hem aan de bal soms nog zo matig. daar is Balde beter in vind ik

26 februari 2024 om 14:17

Balde beter aan de bal? Hierboven gaat het over dat Davies voor Corona periode goed was. De periode dat Balde goed was is slechts een paar maanden en is momenteel 1 groot drama. Gekke vergelijking.

26 februari 2024 om 14:26

@sergioramoshm

Balde was vorig seizoen gewoon het hele seizoen goed.

dit seizoen is het idd momenteel 1 drama maar goed ik geloof nog in hem hij is nog superjong 20 jaar als ik me niet vergis.

hij heeft wel meer concurrentie nodig.

26 februari 2024 om 17:27

Enorm talent en heb echt wel vertrouwen in hem maar is momenteel in geen enkel aspect even goed als Davies, laat staan beter. Wellicht over enkele jaren wanneer hij zich verder heeft ontwikkeld.

26 februari 2024 om 17:55

@real8madrid

Ja helemaal mee eens maat,

Dit seizoen is Balde gewoon dramatisch maar sommige mensen vergeten dat hij nog een jochie is van 20 jaar en nog alle tijd heeft om zich verder te ontwikkelen.

Chapeau hoor. Dan hebben ze het echt heel goed voor elkaar.

Alleen wanneer Kroos en Modric stoppen, zou er nog ééntje bij mogen op het middenveld.

En voorin zou ik als Real zijnde ook altijd een type Joselu houden! Spaans breekijzer met lengte en kopkracht!

Heerlijk elftal hebben ze dan.

Zou wel nog een talentvolle CV er bij halen en een rechtsback.

Carvajal is oké, maar niet meer dan dat. Vazquez is echt brandhout.

Mbappé, Davies, Endrick, een RB (arnau Martinez, Frimpong, Hakimi of eventueel Porro of Bah?) en een jonge CV ala Leny Yoro, Antonio Silva, Ousmane Diomande, Mohamed Simakan of Odillon Kossounou bijvoorbeeld? Of Scalvini van Atalanta?

Zou top zijn zeg! Kunnen ze Fran Garcia weer verhuren om die veel minuten te laten maken. En Miguel Gutierrez terugkopen om hem te verkopen/meer winst te makne op hem?

26 februari 2024 om 13:30

@glennn

Carvajal oké, maar niet meer dan dat? Als er een speler is die steevast in topwedstrijden vrijwel altijd een van de beste op het veld is, is het Carvajal wel. Bijna al zijn doelpunten kwamen/komen ook in topwedstrijden en jaar in jaar uit speelt hij wereldaanvallers compleet uit de wedstrijd.

Carvajal is oprecht de meest onderschatte back van onze generatie.

26 februari 2024 om 14:33

Oneens, maar goed. Sowieso vind ik hem al niet de meest onderschatte back van onze generatie (welke generatie spreek je dan over?).

Verder speelt hij inderdaad vaak goed in goede potten, maar je hebt meer dan 40 wedstrijden in een jaar hé? Niet alleen de potjes tegen Barcelona of in de CL tegen een PSG of whatever hé?

Carvajal is gewoonweg niet constant genoeg in mijn ogen en ik denk dat Real Madrid echt nog stappen kan maken, mocht er een upgrade komen voor Carvajal.

Heerlijk aankoop gaat dit worden. Alhoewel ik Davies verdedigend nog kwetsbaar vind, maar goed hij is nog super jong en kan misschien hier ook in verbeteren.

Mendy is helaas blessuregevoelig maar vooral een speler die echt niet kan voetballen. Echter zou ik hem liever behouden en Fran Garcia verkopen, Mendy is echt een monster als het gaat om puur verdedigen.

Ziet er veelbelovend uit bij Real! Die krijgen stilaan de beste selectie ter wereld.

Heel veel dynamiek, snelheid , fysieke kracht en scorend vermogen. Die gaan echt heel compleet zijn.

Des te leuker als Barcelona ze op één of andere manier toch achter hen kan laten, niet dat ik het verwacht maar de bal is nog steeds rond. Ik blijf het Galactico tijdperk in het achterhoofd houden, al is dit wel een veel betere strategie dan destijds.

Wij hebben leuke talenten die opkomen , daar gaan we nog wel minstens 4-5 jaar mee moeten wachten voor ze volledig ontbolsteren.

26 februari 2024 om 12:55

De vraag is in hoeverre ze ontbolsteren. Ik zie ze niet het niveau van een Messi, Xavi, Iniesta en Busquets behalen. Dat was absolute buitencategorie. Yamal als enige wellicht, maar ik zie hem zeker niet het niveau of in de buurt van het niveau komen van Messi. Dat heeft niets met Yamal zijn talent te maken, maar meer met datgene wat Messi al liet zien. Ik vind Yamal goed, maar bij Messi zag je vanaf dag 1 dat het een hele speciale was. Vooral dat enorme explosieve wat Messi in het begin had als rechtsbuiten, dat heeft Yamal veel minder.

26 februari 2024 om 13:10

Ik vind Xavi en Busquets toch stuk minder dan Iniesta en Messi.

Overigens was Iniesta misschien wel jullie aller belangrijkste speler.

Als Real fan, een van m’n favoriete middenvelders samen met Kroos.

Geen toeval dat het sinds vertrek Iniesta stuk minder gaat met Barca.

Sowieso vanaf 2015 weinig bereikt in CL

26 februari 2024 om 13:30

@joga_bonito10

Klopt, alleen had je dat bij Xavi ook wel hoor. Toen hij 20,21 jaar oud was had niemand verwacht dat hij dat niveau ging halen. Dat is echt in de loop der jaren gebeurd dat hij zich zo ontwikkelt heeft en eigenlijk bij Pep echt een stap vooruit heeft gezet. Iniesta idem dito, de klasse spatte er van af (meer dan Xavi als jonge knaap) en eigenlijk werd hij ook absolute wereldklasse vanaf Rijkaard vertrok.

Dus in hoeverre kan je dat nu al beoordelen?

Dat niemand Messi's niveau zal behalen, dat lijkt me duidelijk, als Yamal in de buurt komt zal ik al meer dan tevreden zijn.

26 februari 2024 om 13:56

@driesdevries

niet waar onze belangrijkste speler was sowieso Messi maar daarna komt toch echt Busquets.

Iniesta daar was gewoon bijna geen vervanger voor in die tijd toen hij vertrok. Paulinho moest misschien wel de man van het middenveld worden na Iniesta afscheid maar ook Paulinho vertrok zomaar.

Hele goede linksback maar extreem blessuregevoelig, niet? Om die reden juich ik zijn komst niet toe. Voor mijn gevoel is hij de afgelopen seizoenen zowat de helft van de tijd geblesseerd geweest.

Pfff. Je zal maar tegen die snelheden spelen.

Rodrygo, Vini, Mbappe, Davies, Bellingham.

Zie je het al voor je, hoe ze je voorbij zoefen? Pfffffff

26 februari 2024 om 12:57

Bellingham is een topper hé, maar zo absurd snel is Bellingham toch ook niet? Of wel?

De snelheid van die andere 4 heeft Bellingham toch niet?

26 februari 2024 om 13:58

Vergeleken met Mbappã© en Vini niet nee maar Bellingham is echt snel hoor. Verwachten veel mensen niet maar met zijn loopacties is die altijd aardig snel.

26 februari 2024 om 14:19

Ik mis Valverde in dit verhaal, maar dan vooral met de bal evenals Bellingham. Zonder bal niet zo snel als bovengenoemde, met bal denk ik wel. Handelingssnelheid ligt bij Valverde en Bellingham heel hoog.

26 februari 2024 om 14:34

Ja, die zijn ook allebei snel met bal.

Maar qua pure snelheid gaan Vini JR, Mbappé, Davies en ik denk ook Rodrygo nog wel ruimschoots voorbij aan Bellingham (sowieso) en ook Valverde denk ik (al vind ik hem lastiger inschatten, die heeft soms ook absurde sprints!)

Wat een team krijgen die.. nu nog een rechtsback en een partner voor Militao. Goed beleid werpt zijn vruchten af. Mooi im te zien.

26 februari 2024 om 14:23

rudiger is zeker goed genoeg, misschien zelfs beter dan militao en kan zeker nog 4 jaar mee

Wat gaat er gebeuren met Alaba en Mendy dan? Je hebt ook nog Fran García
Alaba kan ook CV dus concurreren met Militao en Rudiger?
Mendy is volgend jaar transfervrij meen ik.

En op rechtsback?

Hakimi terughalen in 2026 gratis van PSG?
Frimpong?

Als Barca-fan zie ik dit met lede ogen aan. In Madrid is echt vele malen beter beleid gevoerd de afgelopen dagen dan wij, daar plukken ze nu de vruchen van. Tegenover dit transfergeweld kunnen wij helemaal niets stellen. Of dat betekent dat de competitie voor de komende 5 jaar beslist is, dat denk ik niet. Aan het begin van dit millenium werd Barca achtereenvolgens vierde, vierde en zesde, twee jaar later werden ze kampioen en stonden ze met de CL in hun handen.

Ik kan het verkeerd lezen maar een club mag toch geen contact hebben met een speler die nog in zijn contract zit , behalve het laatste halve jaar. Alleen met toestemming van desbetreffende club is het geoorloofd dus eerst rond met in dit geval München en dnnpas de speler ?

26 februari 2024 om 13:42

@droadnagel

Dat is een regel die in sé bestaat, maar iedereen aan zijn laars lapt. Uiteraard wordt er eerst gepolst bij de speler om te zien of hij interesse heeft en dan pas bij de club geklopt. Het geeft ook een betere onderhandelingspositie als de speler al interesse heeft.

Damn Real Madrid krijgt echt een team om van te smullen met spelers als Mbappe Vini en Davies dat zijn ook denk ik de 3 snelste spelers ter wereld.

ben als Culer zijnde wel jaloers op het beleid van Real dat al jaren gezond beleid uitvoert.

Maar goed het is ook goed voor Laliga dat zulke spelers komen dat maakt de competitie aantrekkelijker.

Madre mia, wat een selectie krijgt Real Madrid. Hopelijk kunnen we nog Yoro aantrekken, het contract van Lucas V verlengen en Arda Guler en Fran Garcia verhuren. Stilaan hoop ik ook dat Modric in de zomer zijn carrière beëindigt en de coaching staff van Ancelotti versterkt.

26 februari 2024 om 14:35

Lucas verlengen? Why? Is toch veel te duur voor wat die gast nog brengt (ik vind hem absoluut niks brengen, maar dat is mijn mening)

26 februari 2024 om 15:04

Lucas Vazquez is de ideale 12e man voor dit Real. Kan de hele rechterflank bestrijken en alhoewel ik eerlijk moet bekennen dat ik niet weet wat voor salaris hij eist, vind ik wel dat hij met zijn houding en spel een nieuw contract heeft verdiend.

ik wordt helemaal gek van mijn clubbie dat ik al support sinds 1996

Wat een selectie heb je dan! Lijkt me als fan geweldig als je een bizar 11 hebt staan en ook nog een sterke bank!

Ben benieuwd of Hakimi na het volgende seizoen zn maatje achterna gaat en Carvajal langzaam komt opvolgen..

26 februari 2024 om 14:50

@reppi Er zijn idd wel een aantal geruchten dat hakimi niet komend seizoen maar het seizoen daarop terug keert bij real Madrid als opvolger van carjaval. Meerdere keren gelezen. Dat team word niet normaal. En nog vele jonkies die jaren vooruit kunnen.

Mooiste club ter wereld

Als een echte en fanatieke Barca fan vind ik het prachtig om real Madrid zo sterk mogelijk te zien. Je wilt uiteraard dat je rivaal het je moeilijk maakt. Echter, mede dankzij pannekoeken in "ons" bestuur is dit niet zo leuk meer. Mooi voor real, klote voor ons! De clasico's gaan in ieder geval wat moois leveren

The Athletic is een vrij betrouwbaar medium, maar de deal is pas een deal als Florentino Perez het getekende contract laat zien. Eerder dan dat is Mbappe van PSG en Davies van Bayern. Ik verheug me alleen op Endrick vooralsnog, dat is al beklonken. De rest zien we wel na het seizoen (of na een Comunicado Oficial).

26 februari 2024 om 15:07

Exact. Ik vertrouw eigenlijk geen enkele ''betrouwbare'' medium meer als het aankomt op Real Madrid. Uitsluitend Comunicado Oficials.

Wat een ploeg wow 🤩 is al om naar Madrid te gaan puur om live te genieten

Kapitaalvernietiging. Je hebt al Mendy en fran Garcia naar mij mening prima linksbacks. Ik zou eerder voor een Hakimi gaan ter vervanging van Carvajal

27 februari 2024 om 19:43

Kapitaalvernietiging? Mendy wordt 30, heeft een contract tot slechts '25 en eist een forse salarisverhoging om te verlengen. Die zal dus verkocht worden lijkt het. Dan heb je een nieuwe back nodig. Als je dan een talent als Davies kan halen voor 40-45M vanwege zijn aflopende contract is dat een koopje. Hakimi kost je deze zomer 120 miljoen of meer, als PSG al wil onderhandelen. Van kapitaalvernietiging gesproken.

Het bekende Duitse begrip is 'reisende soll man nicht aufhalten'. Ik heb liever dat Davies en vooral zijn Palestijnse zaakwaarnemer (ik heb overigens niks tegen Palestina) gewoon open en bloot zeggen uit te kijken naar een nieuwe ervaring. Ik vind het heel absurd om enkel voor het geld bij Bayern te blijven.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren