Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Manchester United trekt 56 miljoen euro uit voor eerste grote transfer’

Laatste update:

Manchester United kent met enkel de komst van Daniel James voor zeventien miljoen euro vooralsnog een relatief bescheiden transferzomer. Hier lijkt op korte termijn echter verandering in te komen, daar the Red Devils dicht bij de komst van Aaron Wan-Bissaka zouden zijn. Volgens de BBC heeft United woensdag een overeenkomst weten te bereiken met Crystal Palace.

De Britse publieke omroep bericht dat de rode club uit Manchester en the Eagles elkaar na weken van onderhandelen hebben gevonden. Met de overgang van de 21-jarige rechtsback is naar verluidt een bedrag van 50 miljoen pond, omgerekend een kleine 56 miljoen euro, gemoeid. Wan-Bissaka wordt op korte termijn in het noorden van Engeland verwacht voor een medische keuring en zal daarna op vakantie gaan.

Qua salaris gaat de verdediger, die onlangs nog met Engeland Onder-21 actief was op het EK, er flink op vooruit. Met een weekloon van elfduizend euro is hij momenteel nog de speler met het laagste salaris in de selectie van Crystal Palace. Bij Manchester United gaat hij echter maar liefst honderdduizend euro per week verdienen.

Wan-Bissaka klopte bijna anderhalf jaar geleden voor het eerst nadrukkelijk op de deur op Selhurst Park en groeide in de net afgelopen voetbaljaargang uit tot een onbetwiste basisspeler, die in de 35 Premier League-wedstrijden die hij speelde 34 keer de negentig minuten volmaakte. Op Old Trafford wordt hij de vervanger van de vertrokken routinier Antonio Valencia, terwijl Matteo Darmian mogelijk ook op weg is naar de uitgang. Ole Gunnar Solskjaer kan op de rechtsbackpositie verder nog beschikken over Diogo Dalot en de van een verhuurperiode bij Fulham terugkerende Timothy Fosu-Mensah.

Zou jij Aaron Wan-Bissaka voor dit bedrag een goede aanwinst vinden?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Nou volg ik de Premier League niet heel nadrukkelijk, maar wie???????

Edit: Ik zie dat hij 42 wedstrijden heeft gespeeld. Hmm.. Neemt niet weg dat 56 miljoen nogal veel is voor een jongen die 42 wedstrijden heeft gespeeld in de Premier League maar goed, hij is Engels. Zie overigens wel dat hij statistisch gezien de beste tackelaar van de Premier League.

26 juni 2019 om 13:13

Als je niet weet wie wan-bissaka is, dan betekent het eigenlijk dat je de premier league echt niet goed volgt. Is de beste verdedigende back in de premier league! Hij verliest nauwelijks een 1 op 1 duel tegen een aanvaller!

26 juni 2019 om 20:13

Ik las inderdaad dat zijn statistieken erg goed zijn inderdaad. Ik laat me graag verassen.

27 juni 2019 om 01:48

Als ik me niet vergis waren sane en hazard de enige spelers die hem passeerde.

26 juni 2019 om 13:14

Dan vraag ik me af wat jij nadrukkelijk vind. Deze jongens werd wekelijks in verband gebracht met de top 6 clubs.

26 juni 2019 om 20:15

Dat begrijp ik. Wellicht is ironie wat lastig te bevatten in geschreven vorm. Dat zijn naam wel eens voorbij komt staat vanzelfsprekend niet gelijk aan het feit dat ik hem ook echt ken.

Om op je eerdere zin te reageren; ik kijk wekelijks twee/drie wedstrijden. Daar zit overigens niet vaak een wedstrijd van Palace tussen.

26 juni 2019 om 13:14

Een jonge gast die het erg goed heeft gedaan afgelopen jaar, maar volgens mij geen dergelijk bedrag waard is.

26 juni 2019 om 13:16

Is natuurlijk jong en Brits en in de BPL. Dan stijgt de prijs wel

26 juni 2019 om 13:22

Zeker waar en ook logisch met het oog op de regels.

26 juni 2019 om 13:18

Toch een vrij bekende back in Engeland. Wellicht volg je voornamelijk de grote clubs en de kleine clubs niet zo. Zeer snelle en krachtige back, die ook aardig kan voetballen. Daarnaast is hij jeugdinternational van Engeland.

Ik vind Wan-Bissaka een uitstekende speler en ik ben ervan overtuigd dat hij het niveau van Manchester United aankan. 56 miljoen is natuurlijk wel enorm veel geld, maar aangezien hij Engels is en nog jong is het logisch dat Manchester United flink moet betalen. Hopelijk haalt Manchester United nog een aantal nieuwe basisspelers, zodat ze weer een keer écht mee kunnen doen met de top. Maar zolang Woodward het voor het zeggen heeft bij Manchester United heb ik daar niet al te veel vertrouwen in...

26 juni 2019 om 20:12

Dat klopt inderdaad. De gemiddelde Palace - Cardiff is uiteraard een stuk minder aantrekkelijk dan pak 'm beet Liverpool - Everton.

Thanks voor de info! Ik ben benieuwd.

26 juni 2019 om 13:33

AWB is jong, fysiek sterk, verdedigend ijzersterk, Engels en een Man United fan sinds klein. Heeft veel sterke kanten, echter in balbezit enorm matig en brengt aanvallend ook bijna niks. Kan dit natuurlijk ontwikkelen maar als ik dat vergelijk met wat Carvajal, Odroziola, Semedo, Roberto, Alves, Meunier, Florenzi, TAA, Bellerin, Kimmich, Cancelo brengen in de aanval, is hij een flinke dissonant. United zal denk ik nooit modern voetbal spelen, want ze gaan ook niet voor voetballende spelers. Altijd degelijk en fysiek.

26 juni 2019 om 14:42

Ik moet alleen wel zeggen dat ik nog nooit een verdedigend ingestelde back heb gezien die het aanvallende aspect ontwikkelde en ook onder de knie kreeg. Andersom zie je het vaker, maar ook daar is de overgang vaak moeilijk.

Ik denk dat je hem gewoon moet beoordelen zoals hij is; een goede verdediger, een slechte aanvaller. Je zult dus een middenvelder moeten hebben aan wie hij de ballen kwijt kan.

26 juni 2019 om 14:48

Florenzi bellerin sergi roberto zijn verdedigend weer niet zo sterk

26 juni 2019 om 15:24

@glory:
Florenzi toch zeker wel. Meer dan een semedo en meunier denk ik zelfs wel.

Maar mij lijkt er ook niks mis aan dat een verdediger gewoon echt goed is in verdedigen.

26 juni 2019 om 15:41

@ Sirius Danny Rose?

26 juni 2019 om 17:24

Dat is helemaal niet zo'n goede speler en is in zowel het verdedigende als het aanvallende best beperkt.

26 juni 2019 om 18:12

@cunian Hoorde net iemand op een voetbalprogramma zeggen dat hij ook aanvallend best goede stats heeft, maar geen idee of dit klopt.
En is Shaw niet in principe een moderne aanvallende back? Die laat echter verdedigend wel eens een steekje vallen, dus misschien is dit wel goed voor balans?
Hoe dan ook een flinke upgrade tov Young, dus wat positiever mag wel hoor!

26 juni 2019 om 20:09

Thanks voor de info! Zal het vertrek van Valencia niet een enorme aderlating gaan blijken denk je?

26 juni 2019 om 21:44

En met degelijke en fysieke spelers win je nooit een hoofdprijs. Dacht dat United eindelijk eens een complete rechtsback zou gaan halen na houthakker Valencia, maar helaas.

26 juni 2019 om 13:34

Jij volgt de PL dus duidelijk niet. Na TAA de beste rechtsback van de PL.

26 juni 2019 om 13:58

Waarschijnlijk moet je nu uitleggen wie TAA is

26 juni 2019 om 20:10

Fijn dat jij dat zo even voor mij beslist.

26 juni 2019 om 20:19

Jij bent toch degene die zegt dat je de PL nadrukkelijk volgt(iig voordat je je reactie bewerkte)? Als je dan in hetzelfde zin nog zegt dat je Wan-Bissaka niet kent, is het niet zo gek dat mensen gaan twijfelen aan wat je zegt, toch?

26 juni 2019 om 21:45

Beste in welk opzicht? Bij United zal die veel meer aan de bal komen en hoger moeten verdedigen. Kan dus ook prima door de mand vallen met zijn gebrek aan voetballend vermogen en techniek.

27 juni 2019 om 09:25

Dus omdat ik een speler bij een bijzonder saaie club niet ken twijfel je aan het feit dat ik de Premier League nadrukkelijk volg? Wat een gekke gevolgtrekking.

26 juni 2019 om 13:39

Alleen de topwedstrijden bekijken wil niet zeggen dat je de PL nadrukkelijk volgt. Wan Bisakka is echt een geweldige verdediger. Aanvallend iets minder, maar dat kan hij bij United wel ontwikkelen natuurlijk.

Mooi! Dit was veruit de zwakste positie van United. Had liever een goedkopere optie gezien, maar dit is beter dan een jaartje Young.

Nu nog achter Pepe, Bruno Fernandes, Diop en een eventuele vervanger van Pogba, Matic of Fred aan.

26 juni 2019 om 13:20

Deze jongen is vorig seizoen echt doorgebroken en nu voor 56 miljoen naar het grote Manchester United waar het voor geen meter draait. Als deze jongen nu meegaat in de malaise dan kan je hem weer terugverkopen aan Palace. Er lijkt echt geen idee achter heel het beleid van Man U te zitten. Het is maar kopen van spelers die het goed doen bij hun club en hopen dat ze dat dan ook zullen doen in een ander elftal. Al die gasten die jij noemt kunnen van toegevoegde waarde zijn in en goed draaiend team, omdat je ze dan kan rustig kan brengen. Je zag het bij Liverpool met Keita en Fabinho. Bij Man U moet je er direct staan en de car gaan trekken.

26 juni 2019 om 13:22

Vraag me af of Bruno Fernandes en Pepe wel haalbaar zijn. Die kunnen vergelijkbare salarissen verdienen bij clubs die wél CL zullen spelen komend seizoen.

On: Groot talent maar wel een erg hoge prijs. Je betaald de helft voor zijn kwaliteiten en de andere helft voor zijn Engelse nationaliteit.

26 juni 2019 om 13:29

Pepe moet 90 miljoen kosten en Fernandes zit ook sowieso boven de 50 miljoen. Word wel een beetje veel geld voor deze spelers.

26 juni 2019 om 13:30

Nee klopt. Denk dat Pepe heel lastig wordt. Bruno Fernandes tho, die heeft al meerdere malen aangegeven dat hij United zeker als goeie optie ziet.

Had ook liever een goedkopere back gezien. Aan de andere kant, kan Unitrd nu heel wat jaren met hem door.

26 juni 2019 om 13:33

Als Bruno Fernandes dat echt heeft gezegd moeten ze hem zo snel mogelijk aantrekken. Is een fantastische speler die alles heeft en nog jaren op het hoogste niveau mee kan.

26 juni 2019 om 13:35

Eens. Is ook mijn gedroomde kandidaat voor de cam. Hij zal de broodnodige creativiteit brengen. Maar zoals je zelf ook aangaf, hij heeft veel opties. Denk dat er binnenkort wel duidelijkheid gaat komen.

26 juni 2019 om 13:45

Bruno Fernandes is een one-trick-pony. Hij maakt de bal vrij en schiet vanuit alle posities op goal. Mist een flinke dosis overzicht en zal in dit Utd echt niet veel toevoegen, dat geef ik op een briefje.

26 juni 2019 om 14:07

Ik denk dat je Man Utd schromelijk overschat en Bruno Fernandes enorm tekort doet. In 53 wedstrijden is hij bij 50 doelpunten direct betrokken geweest. Met 18 assists bewijst hij dat hij zeker wel meer kan dan een bal vrijmaken om op goal te schieten. Zou in één klap een van de beste spelers in de selectie zijn.

26 juni 2019 om 15:08

Wat vind iedereen zo geweldig aan die bruno fernandes dan. Moet toegeven dat ik niet elke wedstrijd van hem gezien heb, maar op basis van wat ik van hem gezien heb krijg ik het idee dat het vooral een jongen is met een fenomenale trap die vooral scoort met afstandschoten en vrije trappen en assists geeft uit corners, voorzetten en vrije trappen. Krijg niet echt de indruk dat het de aangewezen persoon is om het spel te maken en steekpasjes te geven. Mja ik kan er ook naast zitten. Ik hoor het graag.

26 juni 2019 om 15:43

Je noemt hier zelf al een heleboel specifieke kwaliteiten. Om aan te vullen levert hij ook enorm veel arbeid en heeft een uitstekend uithoudingsvermogen, blijft echt op en neer gaan. Is geen type Isco bijvoorbeeld maar is zeker wel creatief en heeft een aardige dribbel en goede pass in huis. Ik vind hem persoonlijk goed genoeg om bij City te spelen dus dan is hij zeker goed genoeg voor Utd. Met een geschatte marktwaarde van 55 miljoen laat hij in Portugal alleen Joao Felix voor zich (70 miljoen). Snap niet dat er mensen twijfelen aan deze speler.

26 juni 2019 om 16:10

Hij noemt 1 kwaliteit en dat is zijn traptechniek. Kan genoeg zijn, Beckham kon ook niet veel meer dan dat, maar die had meerdere toppers om zich heen lopen destijds. Jij voegt er eigenlijk ook maar 1 kwaliteit aan toe en dat is zijn uithoudingsvermogen, waardoor hij veel arbeid kan leveren en op en neer kan blijven gaan.

Ik denk dat dit niet de speler is die Utd gaat helpen.

26 juni 2019 om 18:05

Ik ken de speler behalve alle hype niet goed genoeg om er een mening over te hebben, maar Robben is ook een one-trick-pony :D
Wel lekkere stats!

27 juni 2019 om 00:29

Nja als hij alleen die traptechniek heeft dan is het nog maar de vraag of hij het bij united net zo goed gaat doen. De PL is wel wat anders dan de portugese competitie en hij zal dus ook minder tijd en ruimte krijgen om te schieten. Bovendien zijn de keepers denk ik ook beter in de PL dus het gaat echt afhangen van of die ballen er in Engeland net zo makkelijk in vliegen. Overigens kan hij wel een goed uithoudingsvermogen hebben, maar verdedigen kan hij niet dus dan heb je er verdedigend ook niet heel veel aan. Ik zie dan echt veel liever james rodriguez komen die ook een fantastisch schot heeft, maar tegelijkertijd ook het spel maakt en strooit met steekpassjes. Dat laatste hebben we namelijk nodig, iemand die samen met pogba het spel kan maken en de jongens voorin in stelling kan brengen.

26 juni 2019 om 13:29

Gek eigenlijk, als ik in de headline lees dat United de eerste grote transferslag slaat en het bedrag is 'slechts' 57 miljoen... dan denk ik al automatisch bij mezelf: 'das niet een bijzonder grote slag. Dan moet je tegenwoordig denken aan bedragen van 70 miljoen en hoger. '

26 juni 2019 om 13:32

Klopt. Maar het blijft wel een back natuurlijk. Is volgens mij gelijk één van de duurste backs ooit.

26 juni 2019 om 13:49

Ik zie zelf graag Ruben Dias of Issa Diop, die jij ook al noemt, nog als CV. Fernandes moet inderdaad gewoon komen, no matter what zeg maar. Havertz zie ik zelf evt als alternatief maar die zal wel, zoals het traditie is in de BL, naar Bayern gaan binnen afzienbare tijd. Pepe moeten we denk ik niet doen, ik vind Rasford en Martial vergelijkbare spelers op bepaalde kwaliteiten. Ik zou liever de volle pond betalen voor Joao Felix. Echt een heel groot talent met de speelstijl die United nog wat mist. Pogba moet blijven en Fred kan nog een seizoen de kans krijgen, Matic mag van mij gaan en hoop dat United vol voor Ruben Neves gaat van de Wolves als vervanger. Die heeft veel indruk op mij gemaakt het afgelopen seizoen.
Ik weet dat er dan al immens veel geld uitgegeven zou zijn. Maar als er een kans is, vooral met de hardnekkige geruchten over Neymar, moet United ook een lijntje gooien naar Griezmann wanneer Lukaku en/of Sanchez vertrekken. Ik zie liever een nieuwe gouden generatie uit de jeugd komen maar dat gaat nu gewoon niet en United moet gewoon grof geld uitgeven (wel gericht deze keer) om nog mee te blijven doen.

Op zich een goede speler, maar met Dalot, Young, Fosu-Mensah en Darmian lag daar niet de prioriteit. Zeker niet voor die prijs. Had twee knappe centrale verdedigers gehaald en een creatieve middenvelder.

26 juni 2019 om 13:20

Young en Mensah zijn matig als rb. Horen niet bij United. Darmian gaat weg.
Dalot is niet klaar voor de basis. Een rechtsback was zeker wel prioriteit.

26 juni 2019 om 13:20

Bissaka is wel een klasse beter dan de backs die jij opnoemt. Geweldige aankoop van United.

26 juni 2019 om 13:36

Alle 4 niet goed genoeg, al heeft TFM niet echt een kans gekregen.

26 juni 2019 om 13:56

Young, Fosu-Mensah en Darmian komen alle drie zwaar te kort.

26 juni 2019 om 15:28

Dit was al jaren met gemak de zwakste positie bij United. Dat je er veel hebt wil niet zeggen dat de positie goed bezet is. Dat is precies de fout die United dus al jaren maakte.

Fosu Mensah zal dan de reservebank warm moeten houden..hij is ook centraal een beest met nog veel potentie..Ajax sla je slag nu het kan!! ManU zal graag wat van die gespendeerde miljoenen willen terugzien dus wie weet ;-)

26 juni 2019 om 14:36

Is die nou zo goed? Heeft het daar niet laten zien toch?

26 juni 2019 om 15:12

In potentie is het een beest, want fysiek heeft hij alles en hij kan voor een verdediger ook goed voetballen. Echter heeft hij tactisch wel nog een aantal stappen te zetten mja dat moet geen probleem zijn.

26 juni 2019 om 22:03

Bij Fulham was hij vrij slecht/. Zijn positionering is bagger

26 juni 2019 om 21:53

Ik zag hem op Instagram ook al reageren bij Promes met 3 kruizen, dus dat laat zien dat hij Ajax nog wel steeds in zijn hart heeft. Zoiets hoeft natuurlijk niet alles te zeggen, maar het spreekt zeker niet in het nadeel van Ajax.

Is Fosu Mensah daarom niet een optie en daarbij dan gelijk Mazraoui doorschuiven naar het middenveld? Dan kan Ajax een middenveld opstellen van Mazraoui Marin en Van de Beek, lijkt me een aardig complementair middenveld. Bovendien zal Fosu Mensah niet op heel veel speelminuten in Manchester hoeven te rekenen na deze, overigens hele sterke, aankoop.

Goede aankoop. Ben benieuwd wat er nog meer komt bij United en of ze misschien Sanchez ofzo kunnen lozen.

Meer concurentie voor Fusa, kan hij mooi naar Ajax komen

Goede aankoop van United. Deze begon als aanvaller en is inmiddels een rechtsback. Geeft wel aan dat deze jongen zoals kan aanvallen als verdedigen. Met Shaw en Bissaka heb je twee goede, Engelse backs die nog heel wat jaren meekunnen. Nu moet United nog een sterke centrale verdediger, een creatieve middenvelder en een rechtsbuiten. Mij lijken Koulibaly, Aouar en Ziyech de beste opties. Daarnaast moeten De Gea, Pogba en Martial binnen gehouden worden wil United mee doen om de titel.

26 juni 2019 om 13:36

Hij kan echter niet aanvallen. Brengt niets gek genoeg.

26 juni 2019 om 13:41

Ik heb mijn twijfels, vooral vanwege het genoemde bedrag. Toegegeven, ik volg niet elke wedstrijd van Crystal Palace. Alleen de keren dat ik hem heb zien spelen durf ik nou niet te zeggen of hij zoveel beter is dan Dalot. Misschien ben ik wel erg verwend, maar voor 56 miljoen (!) euro verwacht ik eigenlijk wel een speler die zich al meerdere jaren heeft bewezen in de top. Vooral als we het hebben over een back.

26 juni 2019 om 13:49

Dalot is heel slecht, dus ja hij is veel beter.

27 juni 2019 om 00:31

Dalot is inderdaad een verschrikking. Wat dat betreft is AWB een hele vooruitgang.

26 juni 2019 om 14:40

Best merkwaardig dan, want zoals Ajaxcunian al aangeeft kan hij totaal niet aanvallen. Verdedigend is hij echter wel goed. Het gebrek aan aanvallend vermogen van deze back zul je dus ergens moeten compenseren.

26 juni 2019 om 15:13

Tis meer een type tete. Enorm goede sliding en je komt er niet langs, maar voetballend is het allemaal wat minder.

26 juni 2019 om 13:41

Sanchez? Sanchez was geweldig bij Arsenal. Dat hij nu niks klaar speelt wil niet zeggen dat het geen topper was bij Arsenal.

26 juni 2019 om 14:37

@shqiptarks

Sanchez was al behoorlijk matig in zijn laatste halfjaar bij Arsenal (dat kan met motivatie te maken hebben) en kwam vervolgens in een ploeg terecht zonder enige vorm van balans. Destijds was hij wellicht van een andere categorie, maar nu kun je Sanchez moeiteloos scharen in een rijtje met Rojo, Fred, Mata en in mindere mate Lingard, Lindelof, Smalling, Bailly enzovoort.

26 juni 2019 om 13:46

Lingard is niet beter dan Mata, Sanchez is Fred. Daarnaast is Sancho niet realistisch aangezien hij bij BVB wil blijven. En gelijk heeft hij. Zij spelen wél CL en gaan zeer waarschijnlijk weer lang mee doen om de titel. Dat zijn beide dingen die bij United ontbreekt op dit moment.

26 juni 2019 om 14:28

Zolang je jongens als Lingard op moet blijven stellen, zul je niet echt een serieuze kandidaat voor de titel zijn. Verder is de gehele top 6 ontzettend rijk. Je zult dus beter moeten inkopen dan de concurrentie en eerst het gat moeten dichten. Dat is makkelijker gezegd dan gedaan, ook al ben je misschien wel de rijkste club ter wereld.

26 juni 2019 om 15:16

Onzin, als united flink goed inkoopt doen ze gwn weer mee om de titel. En een jaartje geen CL valt ook wel te verzachten met het salaris wat je bij united krijgt. Iedereen doet nu ineens alsof united een soort AGOVV is.

26 juni 2019 om 16:17

Als een club geen visie heeft en de trainer ook niet, kun je blijven kopen (zie Pogba, Lukaku, Sanchez, Fred etc.) maar je wordt er niet beter op. United heeft een sportief directeur nodig die samen met een trainer met visie (Tuchel of Bosz bijvoorbeeld) samen gaan beslissen welke spelers passen in de speelstijl.

26 juni 2019 om 16:39

@-The Maestro-

“als een club geen visie heeft en de trainer ook niet”

Sorry maar daar Woodward geen visie heeft a la, daar geef ik je gelijk maar de nieuwe trainer aka Ole heeft wel duidelijk een visie en het schijnt dat Woodward daar nu aan gehoor geeft.
Ole heeft bij zijn aanstelling aangegeven jong Brits talent te willen halen, speler die graag naar United willen komen, en waar nog duidelijk veel progressie in zit en ook nog eens te kneden zijn om in zijn & United oude speelstijl zoals Busby & Fergie te spelen.
Daniel James en Aaron Wan-Bissaka passen totaal in zijn plaatje, dat jij nu net Pogba, Lukaku, Sanchez, Fred etc. noemt zegt genoeg hoe Woodward het in het verleden deed, geloof er geen reet van dat Mourinho, v Gaal deze spelers echt wilde hebben, Woodward dacht alleen maar aan de Commerciële waarde, niet in het team belang en het lijkt dat hij nu inziet dat dit niet werkte.

'manchester United kent met enkel de komst van Daniel James voor zeventien miljoen euro vooralsnog een relatief bescheiden transferzomer.'

We zijn nog niet eens in juli?

26 juni 2019 om 15:55

haha echt he... meeste spelers zijn ook of op vakantie of ergens een toernooi aan het afwerken, verwacht in augustus echt veel crazy transfers. Meerdere teams zijn op het punt dat ze niet eromheen kunnen om flink te investeren.

Dit is gewoon een top aankoop! JA, Top aankoop!! Deze speler kan nog 10 jaar mee, is een hele complete wing back, mentaal zit het ook goed, heeft een uitstekende drive, oogt als een gebalanceerd persoon, presteert op een constante basis (ja zijn debuut seizoen, maar je ziet het al).
Met de juiste coaching kan dit echt top speler worden, moet nog wel bepaalde aspecten leren in aanvallend opzicht (voorzetten enz).

26 juni 2019 om 14:31

Wanneer heb je een verdedigende back ooit goed zien worden in het aanvallende aspect? Met deze back weet je normaal gesproken wat je koopt. Deze Wan-Bissaka is verdedigend erg nuttig, maar in aanvallend opzicht heb je er niet bijzonder veel aan. Je zult er dus een middenvelder of aanvaller voor moeten zetten die dat kan complementeren.

26 juni 2019 om 15:54

Zijn er genoeg.. ff off top of my head; rodriguez, kolarov, filipe luis.. vind dat die allemaal beter in het aanvallen zijn geworden door de jaren heen.

"maar in aanvallend opzicht heb je er niet bijzonder veel aan" misschien moet je de beelden van palace van vorige seizoen beter bekijken, heeft aardige dingen in aanvallend opzicht laten zien. Er is gewoon veel ruimte voor verbetering, en denk dat ze dat bij Man Utd ook wel zien (of al gezien hebben).

26 juni 2019 om 17:20

De backs die jij opnoemt waren allemaal al redelijk aanvallend ingesteld of omgeturnd tot back. Ook heb ik inmiddels voldoende van Wan-Bissaka gezien om hem te kunnen beoordelen.

Verder bedoel ik er overigens niets mee met betrekking tot zijn meerwaarde. Er zijn maar weinig complete backs, dus het is helemaal geen schande. Verder zijn er genoeg verdedigend ingestelde backs die het uitstekend doen bij grote clubs.

26 juni 2019 om 17:45

AWB was ook een rechtsbuiten vroeger. Daar gaat jouw argument

26 juni 2019 om 17:48

Dat wil niet zeggen dat hij daar ook goed in was. Zo'n speler is niet voor niets nu ineens back, dus daar blijft m'n argument ineens weer staan.

Blij met deze aankoop.doorpakken nu

Waarom pakken ze geen Eriksen en van de Beek

26 juni 2019 om 14:04

Eriksen is veel duurder en beiden zijn middenvelders en dit is een back

26 juni 2019 om 14:33

Eriksen kan ongetwijfeld naar betere clubs en zit bovendien momenteel beter op z'n plek bij Tottenham dan bij Manchester United. Van De Beek is totaal (nog) geen zekerheid en dus een risicovolle aankoop voor Manchester United. Die zie ik zo'n grote club bij lange na niet dragen.

Erg blij mee, veel mensen hebben kritiek op het beleid van united wat ook wel begrijpelijk is. Maar ben erg blij met hoe het er nu aan toe gaat, jonge talentvolle spelers. En niet meer een sanchez of di Maria. Heb het gevoel dat ze nu wat gerichter en zorgvuldiger te werk gaan.

Prima als eerste back als Darmin vertrekt met Dolot als backup

Wan-Bissaka zelf weinig live in actie gezien. Statistisch ziet het er goed uit met gemiddeld cijfer van een 7.27 over 35 wedstrijden en maar 4 gele kaarten nodig gehad. In vergelijking op deze positie had Manchester United afgelopen seizoen Ashley Young staan. Die uitkomt op een 6.9 gemiddeld met 8 gele kaarten. Daarbij natuurlijk 12 jaar jonger. Goede zet van United.

Hiermee komt Wan-Bisaka op plek 4 van alle rechtsbacks over afgelopen seizoen:
1. Kimmich 7.52
2. Alexander-Arnold 7.43
3. Ricardo Pereira 7.34
4. Wan-Bissaka 7.27
5. Mat Dorethy 7.15

Mooi, nu gelijk door pakken en proberen Bruno Fernandes binnen te halen.

Die 50 miljoen pond is dus 45mln en eventuele add-ons (CL halen, zoveel wedstrijden etc) dus een totaal van 50mln is nog lang niet zeker.
Anyway! AWB is eindelijk een aankoop die mij kan bekoren, dit houdt waarschijnlijk ook in dat Dalot gebruikt gaat worden als back-up en op een plek rechts midden (waar Ole hem eerder plaatste). Hopelijk nu Young, Fosu-Mensah, Darmian, Rojo en Jones lozen en het geld gebruiken om een goede Centrum Verdediger terug te halen om naast Lindelof en of Bailly (welke ik nog steeds niet afschrijf) te zetten, dan heb je met Awb, Smalling, Lindelof, Bailly, Dalot, Shaw, Tuanzebe en een nieuwe aanwinst (hopelijk Koulibaly of Issa Diop) een sterkere defensie dan vorig seizoen.

Ook moet Woodward nog ff het probleem Pogba, Sanchez en de Gea oplossen…
Pogba, wanneer hij echt zo graag naar Juve terug wilt, ruilen met Dybala en dan nog een middenvelder als bijv Ruben Neves (prem L ervaring) terug halen.
De Gea verkopen aan de hoogste bieder (helaas zal die niet 1-2-3 te vinden zijn) en dan vol gaan voor Oblak (atletico loopt toch al redelijk leeg) of anders Donnarumma.
Voor Sanchez gewoon de Utd jeugd inbrengen..

26 juni 2019 om 17:15

Waarom niet voor Henderson gaan? Heeft het afgelopen jaar in een super moeilijke competitie laten zien. By far de beste keeper in championship.

Dit is heel erg balen, ook nog voor een relatief laag bedrag. Ik was okay geweest met het vertrek van alleen Zaha. Maar dit gaat pijn doen volgend seizoen.

Lekker voor die jongen! 10x zo veel verdienen per week. Waarschijnlijk had United dit wel moeten bieden omdat andere clubs ook veel geld voor hem over hadden.
Wel leuk, als ik in atletiek een keer iets win kan ik een paar tientjes per onderdeel winnen

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren