Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Juventus maakt interesse in Kökçü kenbaar: ‘Hij heeft het potentieel van Modric’

Laatste update:

Juventus lijkt werk te willen maken van de komst van Orkun Kökçü. Voormalig middenvelder en zaakwaarnemer Mohamed Sissoko heeft zich in het radioprogramma Cose di Calcio op Radio Bianconera uiterst lovend uitgelaten over de middenvelder van Feyenoord. Het aan Feyenoord Transfermarkt gelieerde 1908 voegt eraan toe dat de Italiaanse grootmacht via Sissoko zijn interesse in Kökçü kenbaar heeft gemaakt.

Sissoko werd door de presentator van het radioprogramma gevraagd naar de huidige vorm van Juventus, toen hij plots de naam van Kökçü liet vallen. "Ik hoop dat Juventus een goede vervanger haalt voor Paulo Dybala. De namen die ik lees zijn allemaal sterk en hebben een ander profiel. De laatste tijd is er echter één jonge speler die ik meer volg dan anderen. Ik denk niet dat je hem kent. Hij heet Orkun Kökçü en is de nummer 10 van Feyenoord. Hoewel hij jong is, speelde hij al zo'n tien wedstrijden voor de Turkse nationale ploeg."

Volgens Sissoko is het een groot voordeel dat Kökçü niet te hoog in de boom zit qua salaris en ook niet de hoofdprijs hoeft te kosten. Feyenoord heeft de wens om het transferrecord van Dirk Kuyt uit 2007 uit de boeken te werken. De aanvaller vertrok destijds voor achttien miljoen euro naar Liverpool. "Voor mij is hij de juiste speler voor Juventus", gaat Sissoko verder. "Hij is klaar voor een stap naar een geweldige club als Juventus, want alle spelers uit de Eredivisie maken grote impact in Italië. Hij is de hoofdrolspeler bij Feyenoord en de beste van zijn klasse."

Sissoko zag Kökçü in verschillende rollen spelen. "Hij maakte een goede indruk op mij, zowel als centrale als aanvallende middenvelder. Hij is perfect als spil op een middenveld van drie man. Juventus is op zoek naar een speler zoals hij. Op wie hij lijkt? Dan zeg ik Luka Modric. In mijn ogen heeft hij dezelfde kwaliteiten. Hij heeft het potentieel om zijn niveau te bereiken. We zullen zien wat er gebeurt. Er zijn veel sterke spelers, maar we zijn pas in maart. Ik vertrouw de club, zoals altijd."

Zie jij Orkun Kökçü naar Juventus vertrekken?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ik denk dat Kökcü er wel zou passen! Alleen zie totaal geen overeenkomsten met Dybala.

25 maart 2022 om 13:41

Volgens mij maakt sissoko als hij hem moet vergelijken met Modric geeft aan de potentie te hebben om zo goed te worden.
Het is een flinke stap wel een mooie club.
Mooi als er zo over je gepraat wordt iig mooie waardering.

25 maart 2022 om 14:42

Haha ja slaat toch ook nergens op dat hij hem vergelijkt met Modric. Als je hem met een topper vergelijkt zou ik hem eerder met een Hamsik vergelijken.

25 maart 2022 om 14:54

Nee misschien niet.
Maar ja zo zie je maar weer dat iedereen een andere kijk heb.
Ik zou hem ook niet met modric vergelijken.
Ik zou hem eerder met Pogba vergelijken.

25 maart 2022 om 14:13

Het is een leuke speler maar ik denk dat de stap van Feyenoord naar Juve gewoon te groot is.
Een tussenstap zou echt beter zijn. Wellicht naar de suptop in ENG of subtop Italiã£â«/spanje?

25 maart 2022 om 14:40

Volgens mij is het feit of een stap te groot is niet volledig afhankelijk van de club waar je vanaf komt (en of andere spelers de stap eerder hebben kunnen maken) , maar van het potentieel van de speler. Tuurlijk, zou een tussenstap verstandig zijn, maar op voorhand zeggen dat een stap te groot is slaat nergens op. Er zijn ook genoeg voorbeelden van spelers die van een kleinere club naar de Europese top zijn gegaan en aan konden haken en ook van spelers die een tussenstap maken en het daarna niet redden.

25 maart 2022 om 15:54

Eens met FR Rdam

Toch snap ik het beleid van Juve niet. Ihattaren, nu Kökcu. Dat is toch niet het niveau wat je daar wil?

25 maart 2022 om 16:44

@FR010 naast de JC schaal heeft Kokçu niks gewonnen aan prijzen, heeft het ook niet laten zien in de CL, dan wel EL.. En laat het nu voor het eerst, voor langere tijd wat zien in de Eredevisie. Maar nee, een stap naar Juventus zal dan niet te hoog zijn.....

25 maart 2022 om 18:16

Wel mooi dat je alleen een goede voetballer kan zijn als je prijzen heb gewonnen.

@vernon je kan ihattaren en kokcu niet met elkaar vergelijken. Mo is puur aangetrokken omdat hij heel
Goedkoop was. De intentie van juve direct om hem te verhuren. De rest is geschiedenis.
Kokcu zit wel een andere kop op.

25 maart 2022 om 18:20

@DdD4, sterke redenatie ja. Sinds hij zo sterk speelt heeft hij niet eens in de EL en CL gespeeld.....en genoeg goede talenten zonder prijzen. Kortom je hele reactie staat nergens op.....

25 maart 2022 om 16:51

Arteta van Arsenal volgt hem al 5 jaar. Daar zou hij beter passen

25 maart 2022 om 18:23

Dan moet hij concurreren met Ødegaard en Smith-Rowe, voor Arsenal echt overbodig en voor hem qua speeltijd ook niet ideaal.

jullie zijn een week te vroeg met 1 april grappen hoor, het is een leuke voetballer, maar toch nooit het niveau wat juventus na zou moeten willen streven.
laat hem eerst maar eens een tussen stap naar een subtopper in een topcompetitie maken en kijken hoe hij zich daar staande houdt, nu naar juve gaan en je wordt gelijk aan sampdoria verhuurd

25 maart 2022 om 13:55

Leuk voor Kokcu dat hij hier genoemd wordt en dat men hem in het buitenland dus wel hoog aanschrijft. Deels terecht ook, want het is een enorm talent. Maar zou toch ergens in de buitenlandse subtop gaan voetballen voor je een stap van naar een club als Juve maakt. Niveau verschil is imo te groot.

De vergelijking met Modric gaat wat mij betreft redelijk mank. Je moet altijd nog maar zien hoeveel rek er in zo'n jonge jongen zit. Daarnaast vind ik dat Modric nog wel mooie en gevaarlijke dribbels kan hebben waar ik bij Kokcu toch vaakl het idee heb dat z'n dribbels niet perse gevaar opleveren en hij de bal beter iets sneller kan passen.

25 maart 2022 om 14:10

Qua speltype lijkt Juventus me niet de beste match. Momenteel zou Kã¶kcã¼ prima mee kunnen met Juventus. Hun middenveld is wel echt het zwakke plek momenteel. Een jaar langer bij Feyenoord blijven (mits EL gehaald wordt) is waarschijnlijk een betere zet dan een tussenstap bij een subtopper.

25 maart 2022 om 14:43

Op zich ben ik met je eens dat het voor zijn ontwikkeling beter is om eerst naar een iets kleinere club te gaan, maar dat hij 'nooit' het niveau zou zijn dat Juve na zou moeten streven kun je natuurlijk niet zeggen. Die jongen barst van de potentie en hoewel hij nu wellicht nog te licht is voor Juve kan dat natuurlijk wel anders zijn binnen een paar jaar. Ook grote clubs kunnen niet uitsluitend gearriveerde spelers halen.

We doen nu heel verbaasd over de interesse van Juventus en Bayern in spelers als Kokcü en Gravenberch. Maar is het echt zo gek dat grote clubs interesse hebben in de grootste talenten van de eredivisie? Zoals gewoonlijk zijn we weer te bescheiden over onze eigen competitie.

25 maart 2022 om 14:49

Kijk jij wel 90 minuten naar Feyenoord? Deze man vind constant de man naar voren en ook in kleine ruimtes krijgt die de bal 9 van de 10 keer bij de juiste kleur. Een aanvallende ploeg zou dus het beste bij hem passen. Dat hij aan het tempo moet wennen staat vast, maar dat was met de Ligt net zo goed natuurlijk. Ik denk dat Juventus een hele goede match voor Kokcu zou zijn.

Nou moeten we ook niet overdrijven. Ik vind Kokcu een goede speler en hij is nog jong, maar je kan nooit zeggen dat hij met zijn spel en wat hij heeft laten zien vooralsnog de potentie heeft van een voormalig Ballon d'or winnaar. Ben wel benieuwd naar zijn progressie

Het potentieel van Modric is een beetje vergezocht aangezien hij een van de beste middenvelders ooit is. Kökcu mag blij zijn als hij later het niveau van Witsel ofzo heeft aangetikt.

Zeg maar nee tegen, heel moeilijk. Toch is dit niet juiste stap voor Kokcu. Moet gewoon elke week spelen. Zie hem wel bij een Dortmund of Sevilla, echt een prima speler geworden. Vond hem gisteren de eerste helft de beste bij Turkije. Toch kan je ook overdrijven man, Modric is top 5 middenvelders van de laatste 20 jaar

25 maart 2022 om 13:33

Vooral bij Sevilla zou die goed passen denk ik, alleen het middenveld van Juve is toch al jaren de zwakste linie? Veel slechter dan een Rabiot zal het niet zijn. De vergelijking met Modric zijn potentieel is mij ook 5 bruggen te ver.

25 maart 2022 om 13:44

Als het plan vanuit Juve goed is moet hij dit uiteraard doen. Je ziet veel jongens uit de eredivisie die initieel echt niet veel beter dan hem zijn gewoon goed meedraaien. Goosens, Hateboer, de Roon, Koopmeiner, Dumfries, Karsdorp om maar een aantal namen te noemen. Het middenveld van Juve is vrij zwak dus hij lijkt mij een interessante stap.

25 maart 2022 om 13:50

binny

"moet gewoon elke week spelen. Zie hem wel bij een Dortmund of Sevilla, echt een prima speler geworde"

Maar is Juve momenteel wel beter dan die 2 clubs? Is momenteel ook maar subtop en hele goede spelers worden daar oud, gaan weg (dyabla). Ook zitten zij nog opgeschept met dure middelmaat. Ik zie Juve sws niet binnen 2 a 3 seizoenen terug in de Europese top.

25 maart 2022 om 14:34

Dortmund heeft een sterker middenveld dan Juve of gaat Kokcu, Bellingham er uit spelen?

Ik denk dat het voor beide partijen een heel goed idee is als Kokcu volgend jaar nog 1 keer excelleert in de Eredivisie en Europa league en dat hij dan misschien wel klaar is om een rol te spelen in de basis bij Juventus, het is misschien nu nog wat te vroeg.
Ik zie hem als een verstandige jongen en hoop dat hij dat ook ziet. Eventueel is een koop en verhuur terug voor 1 seizoen een goed idee, dan heeft hij in ieder geval alvast het Juventus salaris en dat helpt ook weer een beetje natuurlijk, want bij Feyenoord verdien je geen miljoenen.

25 maart 2022 om 16:46

Wie zegt dat hij volgend jaar Europa League speelt? Zou het niet beter zijn om weer in de confetti league te spelen, daar valt hij eerder op...

Eerst Ihattaren en nu Kokcu, kijken ze überhaupt wel naar wedstrijden in de eredivisie daar?

25 maart 2022 om 13:37

Want volgens jou speelt hij slecht? Kijk je zelf wel?

25 maart 2022 om 13:42

Ik heb het idee dat bijna niemand naar hem kijkt. Iedereen oordeelt nog op basis van zijn vorige seizoen en stelt zijn mening niet bij

25 maart 2022 om 13:48

Precies. Kokcu vind ik dit seizoen misschien wel onze beste speler. Misschien nog wel beter dan Sinisterra en Trauner. Ik was de afgelopen seizoenen enorm kritisch op hem, maar hij heeft denk ik iedereen wel verbaasd. Zijn statistieken liegen er verder ook niet om.

25 maart 2022 om 13:49

Kokcu speelt zeker niet slecht, integendeel zelfs maar we hebben het hier over Juventus en niet over Bayer Leverkusen. Iedereen die van mening is dat hij een toegevoegde waarde zou zijn voor Juve kijkt niet naar zijn wedstrijden.

25 maart 2022 om 13:52

Belle

Maar zijn de middenvelders van Juve wel zo sterk? Zij beschikken echt over zwakke middenveld. Aanval en verdediging lopen zeker wat toppers rond.

25 maart 2022 om 14:10

@mrkrillin - Maar die middenvelders zijn vooral zwak voor Juventus-begrippen. We hebben het hier alsnog over Rabiot (150 wedstrijden voor Psg), Ramsey (262 wedstrijden voor Arsenal), Zakaria (125 wedstrijden voor Gladbach), Arthur (48 wedstrijden voor Barcelona) en Mckennie (75 wedstrijden voor Schalke). Posteer ze bij Feyenoord en dan categoriseer je dergelijke spelers ineens heel anders. Die spelers zijn natuurlijk per direct de absolute sterkhouders dan.

25 maart 2022 om 14:18

Meh ik zou als Feyenoord geen van die spelers ruilen voor Kokcu. Rabiot en Ramsey zijn beide over hun top. Arthur was een overschatte speler bij Barca en is dat nu nog steeds. Mckennie 13 in een dozijn voetballer.

25 maart 2022 om 16:07

Nou weet niet of je de koekebakkers op het middenveld bij juve hebt gezien. Maar behalve Arthur en locatelli speelt kokcu ze wel uit de basis hoor. Echter geef ik persoonlijk de voorkeur aan Italiaans talent. Fagioli speelt sterk in de serie B. En ravelli speelt ook al een aantal seizoenen goed bij Genoa.

25 maart 2022 om 16:13

Die statistieken van hem zijn nogal vertekend aangezien hij nog geen doelpuntcontributies heeft tegen clubs uit de huidige top 8.

25 maart 2022 om 16:48

Hij speelt nu een seizoen constant.. En laat het niet eens zien op hoog niveau. Ik heb het idee dat veel mensen te snel hun mening veranderen.... Daarbij staan ze 3de, wat geen prestatie is als Twente, Vitesse, AZ je concurrenten zijn..

25 maart 2022 om 16:55

Aha, dus de scouts van Juventus, kijken niet naar zijn wedstrijden? Kom op zeg. Moeilijk hé, positief zijn over een Feyenoordspeler? Die jongen barst van het talent en laat dit al heel het jaar zien. Maar alleen de Destjes, Gravenberchjes en Mazraouitjes van deze wereld zijn goed genoeg voor clubs van het formaaf Juventus. Hou eens op. Kokcu wordt door veel clubs begeerd, zien zij het dan zo slecht? Of zien mensen die hier lacherig over doen het dan verkeerd?

25 maart 2022 om 13:38

Mooi vergelijk tussen een topfitte spelen en een speler die niet speelde en idd volgevreten is

25 maart 2022 om 13:40

Dot seizoen 1 vd uitblinkers in de eredivisie en een stuk beter dan de hemel ingeprezen gravenberg

25 maart 2022 om 14:12

Maar ook 2 jaar ouder. Dus in dit zin niet raar dat Kokcu verder is dan Gravenbergh. Gezien de leeftijd is hij dat gewoon wel verplicht als het zo'n talent is

Veel mensen vergeten nog dat hij 21 is. Hij heeft enorm veel potentie. Gisteren ook bij Turkije vooral de 1e helft sterk gespeeld.

Het is een feit dat een speler van Ajax in Nederland veel groter gemaakt wordt dan bv een speler van Feyenoord. Dat komt ook meerendeels door de Ajmedia.

Hij presteert vooral dit seizoen gewoon veel constanter dan bv Gravenberch, maar Gravenberch wordt op een andere manier geprezen en groter gemaakt. Valt mij gewoon op, en ja Ryan is iets jonger maar alsnog..

Ik vind dat Kokcu een goeie ontwikkeling heeft gemaakt en veel constaner is geworden.
Een van de betere spelers in de Eredivisie.

25 maart 2022 om 13:54

Precies dat, ik ben het met je eens. Sterker nog ik weet zeker dat Kökcu het bij Ajax beter zou dan dan Gravenbergh en dat Gravenbergh niet zo goed zou profileren bij Feyenoord als Kökcu. Ben ik echt heilig van overtuigd

25 maart 2022 om 13:54

bruno

"dat komt ook meerendeels door de Ajmedia."

Vooropgesteld, ik vind Kocku echt goed en zou hem zelfs graag bij Ajax zien (ik weet is niet haalbaar).

Maar wat jij beweert is gewoon onzin he. Een Gravenberch heeft gewoon in de CL een hoog niveau gehaald. Ajax presteert ook goed in de Cl.

Feyenoord kwam amper ver in Europa en dit seizoen in de CFL, speel je toch niet echt in de kijker.

Verder heeft Ajax afgelopen jaren gewoon veel betere spelers gehad en daardoor ook beter kunnen evrkopen. Lees artikel, Feyenoord laatste klapper was in 2007 met 18 miljioen voor Kuyt. Dit komt echt niet door Ajax media.

25 maart 2022 om 14:01

Klopt. Ajax heeft nou eenmaal een grote naam in Europa als het gaat om het opleiden van talenten. Dat moeten we ook in Rotterdam gewoon onderkennen en respecteren. Hebben ze zelf voor elkaar gekregen wat heel knap is. Daarom zou Ajax voor Kokcu zo'n 40mln kunnen pakken waar Feyenoord al blij moet zijn met 20mln bij wijze van.

Dat de media talenten ophemelen om ze vervolgens keihard neer te sabelen doet denk ik niet veel met de transfer waarde van zo'n jongen. Denk niet dat een scouting apparaat en TD zich laten leiden door wat er in de media geschreven wordt, maar meer wat die jongens op het veld laten zien.

25 maart 2022 om 14:05

Een speler van Ajax speelt dan ook in de Champions League. Dan heb je al een veel beter vergelijkingsmateriaal dan de Eredivisie en de Conference League. Vergeet daarnaast niet dat Kokcu geen concurrentie heeft in vergelijking met Gravenberch. Op dit moment kun je Ajax en Feyenoord nauwelijks vergelijken.

25 maart 2022 om 15:27

Een beetje een kromme vergelijking aan de ene kant geef je aan dat kokcu nog maar 21 is en dat hij op het moment beter presteerde dan Gravenberch maar aan de andere kant benoem je niet dat ook Gravenberch pas 19 is! Ik ben het met je eens dat kokcu dit seizoen beter is dan Gravenberch maar ben er ook 100% van overtuigd dat Gravenberch op 21 jarige leeftijd kokcu’s niveau makkelijk voorbijstreeft!!

Zonde dat hij geen WK speelt. Dat had wel lekker geweest voor zijn marktwaarde

25 maart 2022 om 13:56

Dus weer geen toeters?

Ja wel zonde, Turkije bracht vroeger wel wat passie en inzet (laatste toernooi was wel erg slecht). WK kjjken met veel (voormalige) Eredivisie spelers is ook leuker om te kijken.

Ik denk zelf voor meeste spelers niet handig om deze zomer een transfer te maken als je land WK gaat spelen. Bij ons een Gravenberch kan gewoon op de bank bij BM terecht komen en mist dan een WK in de winterstop.

25 maart 2022 om 14:03

Geen toeters is ook wel lekker.

Kokcu heeft me dit seizoen wel echt enorm verbaasd, in positieve zin. De ontwikkeling die hij onder Slot heeft doorgemaakt is bizar. Hij is van een enigszins flegmatieke 10 wat meer teruggezakt naar een controlerende rol. Je merkt dat hij aan zijn conditie heeft gewerkt, want hij is echt overal op het veld terug te vinden, dit heeft hij zelf ook meermaals aangegeven. Hij is echt aan het buffelen en koppelt dit daarnaast aan een uitstekende (progressieve) passing. Ook heeft hij een goede dribbel en een mooie trap wat dit seizoen heeft geresulteerd in meer goals en assists. Als hij zo doorgaat snap ik zeker dat er in de zomer al mooie clubs op de stoep zullen staan. Hopelijk blijft hij echter nog een seizoen zodat we in de Kuip van hem kunnen blijven genieten.

Zou op dit moment een onverstandige stap zijn van Orrie, maar zeg daar maar eens nee tegen. Hij kent een fantastisch seizoen en heeft zich uitstekend ontwikkelt in een nieuwe rol op het middenveld. Hij ligt nog vast tot 2025, dus ben benieuwd wat hieruit te halen valt!

Er wordt best vaak lacherig gedaan als het om interesse in Kokcu gaat, lijkt me niet dat al die clubs er naast zitten en een aantal leden van VZ het wél bij het juiste eind hebben..

25 maart 2022 om 13:57

Het overgrote deel deed ook niet lacherig over Gravenberch naar Bayern. Dus ik ben razend benieuwd naar de reacties hier.

25 maart 2022 om 14:48

Really haha? Het overgrote deel denkt toch juist dat Bayern Munchen gewoon nog een stapje te hoog is voor Gravenberch? Wil jij hier nou werkelijk beweren dat de grote meerderheid van de mensen beweert dat dat een logische stap voor hem is op dat moment?

OT over Kokcu, die speelt een ijzersterk seizoen en wekt daarmee logischerwijs de interesse van buitenlandse clubs. Persoonlijk denk ik wel dat Juve net een tandje te hoog gegrepen is voor hem. Maar goed, als je kijkt hoe veel minuten relatief middelmatige spelers als Arthur en Rabiot daar maken dan is er wel wat mogelijk wellicht. Ik vind dat Juve sowieso een vrij dun bezet middenveld heeft in de breedte.

25 maart 2022 om 14:54

Haha ik weet niet of zij dat denken. Het gaat ook over lacherig doen. Men gaat in het topic van Gravenberch ook gewoon normaal in discussie of hij uiteindelijk ooit zou kunnen uitgroeien tot een Bayern-waardige speler. Waar je bij dit soort geruchten over spelers van Feyenoord, over het algemeen heel veel provocaties en trollen ziet. Dat is gewoon jammer.

25 maart 2022 om 13:58

Dit is een zaakwaarnemer he die dit zegt..niet eens zijn zaakwaanemer....

Maar ben met je eens, dat sommige lacherig doen over Kocku, terwijl hij dit seizoen erg sterk is.

25 maart 2022 om 14:02

Ja, want miskopen gebeuren natuurlijk nooit. Ik vind Kokcu een goede speler hoor, maar de wereldtop zie ik hem niet halen. Bij dit Feyenoord speelt hij in z'n kracht en dat doet hij uiteraard goed, maar de stap naar een club als Juventus is natuurlijk gigantisch. Kokcu speelt tegen de Eredivisie en ook op Europees niveau is het dat niveau. Dan is Juventus een verschil van dag en nacht.

25 maart 2022 om 14:05

Wereldtop zal ik ook absoluut niet zeggen, maar dat er veel potentie in zit lijkt me duidelijk..

25 maart 2022 om 14:56

Interesse is leuk maar het is wel de bedoeling dat clubs doorpakken en niet afhaken als ze hem intensiever bekijken. De interesse van Arsenal duurt al meer dan een jaar en daar gebeurt ook niks.

Zou mooi zijn, maar ik denk dat Kokcu beter een tussenstap kan maken bij Valencia, Betis, Lyon, Marseille. Maar een jaartje Feyenoord in Europa League en spelen voor kampioenschap zou voor Feyenoord en Kokcu misschien wel beter zijn.
Feyenoord moet namelijk oppassen dat niet het halve team straks weg is. Volgens de media zijn Malacia, Senesi, Sini, en Kokcu weg. Nelson, Dessers en Til terug naar hun club. Dan hou je weinig over en ben je weer terug bij af.

Kokcu dit seizoen bij Feyenoord is by far het beste wat ik de laatste jaren in de Kuip heb zien spelen. Dus logisch dat er interesse komt van dit soort ploegen.

Het blijft uiteraard altijd een gigantische stap, maar Kokcu is wel de spil in een prima draaiend Feyenoord, dus ik zie het wel gebeuren dat hij het red daar eigenlijk.

Presteert dit seizoen veel beter dan Gravenberch, heeft ook nog hartstikke veel potentie en is ook pas 21 jaar. Speelde een sterke wedstrijd voor Turkije gisteren.

25 maart 2022 om 14:44

Gaat het hier over Gravenberch? Misschien beter om gewoon te reageren op het bericht.

Kokcu speelt dit seizoen stukken beter maar deze stap lijkt me voor nu in ieder geval nog te groot. Enige voordeel is dat Juventus een zeer zwak middenveld heeft dus qua Europese topclubs (op dit moment vallen ze daar niet echt onder) liggen bij Juve wel de beste kansen voor jonge middenvelders.

25 maart 2022 om 15:17

Wel een goede vraag Ajax aangezien het bijna een Ajax topic lijkt te zijn.

Maar het kan idd zijn dat de stap te groot is. Moet zich inderdaad wel aanpassen en heeft tijd nodig.
Wat jezelf terecht aangeeft is dat middenveld nu niet heel sterk is.kokcu is 21 dus nog tijd genoeg om door te groeien. Spelt nu wel een heel sterk seizoen en denk wel dat hij in italie past.

25 maart 2022 om 16:00

Ik zie nergens het woord ajax in mijn bericht staan. Ik heb het individueel over Gravenberch en maak een vergelijking met Kokcu omtrent dit seizoen.Edit: Lijkt mij een beetje frappant om je bericht aan te passen in plaats van te reageren op mijn bericht.

Dit zegt Sissoko en niet Juventus die interesse kenbaar maakt. Schrok me al kapot joh

25 maart 2022 om 15:05

Ja echt schrikken als je club een speler met de potentie van Kokcu zou halen...

Je zal je toch kapot schrikken als fan van Juventus. Het middenveld is al slecht en die willen ze nog slechter maken.

Voor Clubs als Juventus is 25 a 30mj natuurlijk "goedkoop"
Ze zullen in ieder geval geen verkeerde aan hem hebben kijkent naar de transfer van Feyenoorders in het verleden (zijn er inderdaad niet zoveel) die belanden in ieder geval niet op de bank!

Nou, dan graag minimaal 160 miljoen. Zo'n jonge Modric is dat makkelijk waard.

Ik dacht eerlijk gezegd ook dat het om een vroege 1 april grap ging. Niet om lullig te doen, maar wat laat Kokcu nu in (top) wedstrijden zien? Hem vergelijken met Modric gaat echt veel te ver. Het is helemaal geen slechte voetballer, maar zeker geen Europese top. Dat niveau zal hij ook niet gaan aantikken.

25 maart 2022 om 16:21

Hoe weet jij zo zeker dat Kokcu dat niveau nooit gaat aantikken?

25 maart 2022 om 16:49

Vertel jij maar eens wat Kokcu in (top) wedstrijden laat zien. Ik ben erg benieuwd naar je reactie. En vooral ook in hoeveel wedstrijden je van hem hebt gezien. Hij is het niveau van de Eredivisie ontstegen, sterkhouder van Feyenoord en A international van Turkije. En dat op die leeftijd. Wel knap dat jij weet of hij nooit het niveau van de Europese top kan aantikken. Benieuwd waar je dat op baseert. Er zijn zat voetballers die in de Europese top spelen, die op de leeftijd van Kokcu nu, er een stuk slechter voor stonden.

Zou mooi zijn, vooral voor de kassa van Feyenoord. Ik denk dat het een stap te hoog is voor hem, speelt voor het eerst een behoorlijk seizoen Eredivisie. Daarentegen, is jong en relatief goedkoop voor Juve. De miljoenen gebruiken om ene Q. Timber uit Utrecht op te pikken!

Als hij hem de potentie van Modric toekent, dan kunnen we er vast een mooi prijskaartje aan hangen. Transferrecord uit de boeken en dan uit Scandinavië een nieuwe middenvelder halen, klinkt als een prima idee.

Het niveau van sommige leden hier… Je weet op voorhand al dat het hier over Ajax zou gaan, verschrikkelijk zeg. Want natuurlijk alleen Ajax spelers kunnen en mogen naar grote clubs verkassen! En owee als je Kokcu de beste middenvelder noemt van de Eredivisie, dat kan echt niet! Het is gewoon kinderachtig. Ik vraag mij oprecht af hoeveel personen de ontwikkeling van Kokcu volgen, en hoeveel ze hem zien spelen. Ik weet niet wat het is met Orkun maar hij heeft onder Slot een metamorfose ondergaan. Ik was vooheen niet zo kapot van Kokcu. Ik vond het een leuk talentje maar niet meer dan dat. Hij bracht niet zoveel. Zijn oproep voor het Turkse elftal verbaasde mij destijds enigszins. Alleen Kokcu is onwijs gegroeid. Hij heeft zich sterk ontwikkeld en zet de lijnen uit. Hij speelt heel volwassen en erg constant, al het hele seizoen. De rek is er nog niet uit en hij is absoluut klaar voor een stap hogerop. Of hij Juve aan kan? Geen idee, misschien wel. Ik word er een beetje moe van om spelers vooraf al af te schrijven. Of om ze maximaal de hemel in te prijzen. Bazoer werd toen hij jonger was gezien als een van de grootste talenten van Europa, en waar is hij nu? En Kokcu wordt vaak naar beneden gehaald of er wordt lacherig gedaan, maar waar eindigt hij?… We zullen het zien. Als Feyenoord er maar flink aan verdiend!

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren