Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Je proeft dat ze Van de Beek nog niet met de bal vertrouwen’

Laatste update:

Donny van de Beek kreeg dinsdagavond weer een basisplaats bij Manchester United. De 23-jarige middenvelder liet in het na verlenging met 1-0 gewonnen FA Cup-duel met West Ham United echter geen ijzersterkte indruk achter en werd na 73 minuten spelen vervangen door Bruno Fernandes. Mark Hughes stelde bij talkSPORT dat de spelers van Manchester United Van de Beek niet lijken te vertrouwen met de bal.

“Je proeft dat ze Van de Beek nog niet met de bal vertrouwen. Zo lijkt het, tenminste. Ik heb nog geen hele geweldige bewegingen gezien. Ook geen kleine bewegingen om ruimte te creëren, ondanks dat ik denk dat hij een speler is die daar juist gebruik van wil maken. Hij was weer teleurstellend”, gaf Hughes te kennen. “Hij speelt voor Manchester United, een waanzinnig grote club. Dan moet je wat meer laten zien dan hij op dit moment doet.”

Van de Beek valt ‘wederom uit de toon’ en krijgt bizar laag rapportcijfer

Het oordeel van de Engelse media over Donny van de Beek was ook hard.Lees artikel

“Je wilt die jongen een kans geven, op dit moment voelt hij zich waarschijnlijk niet gelukkig. Hij heeft een behoorlijk aantal wedstrijden op de bank gezeten en dat is hard aangekomen”, vervolgt de oud-speler van onder meer Manchester United, Barcelona, Bayern München en Chelsea. Als manager werkte Hughes voor onder meer Blackburn Rovers, Manchester City, Fulham en Stoke City. “Eerlijk gezegd verdient hij niet meer dan dit, gezien wat hij heeft laten zien in de minuten die hij heeft gekregen. Hij zal meer moeten laten zien.”

Ole Gunnar Solskjaer, manager van Manchester United, was beter te spreken over het spel van Van de Beek. “Ik vind dat we in de eerste helft echt goed speelden, Donny ook. We creëerden ruimte voor andere spelers en hij leverde daar een belangrijke bijdrage aan. Donny speelde heel degelijk en kreeg zelfs een halve kans toen hij de bal terugkreeg van Alex Telles”, zo tekenen verschillende Engelse media op uit de mond van Solskjaer. “In de tweede helft speelde het hele team minder en wilden we een paar wijzigingen doorvoeren.”

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Logisch ook naar mijn idee. Hij kan absoluut wel wat anders zou hij niet naar Man utd gaan maar is echt alles behalve van het niveau topteams. Er is bij Ajax altijd een bepaalde rol voor de nummer 10, vaak zijn dit ongelofelijke lopers die heel vaak de 16 in duiken en vaak op het scorebord verschijnen, kijk naar Klaasen kijk naar Siem en vast wel meer in het verleden. zodra ze wat met de bal moeten is het vaak heel schaars en laat vd beek nou fysiek ook geen monster zijn. Gewoon een slechte huwelijk terug naar Ajax zou ik zeggen.

10 februari 2021 om 14:10

@gtore "terug naar Ajax zou ik zeggen" helemaal eens! Nog 1 seizoen proberen als het niets wordt gewoon rond 25e terugkomen. Daar een van de leiders worden samen met Cilissen (will be back), Blind, Klaassen en Tadic. Als Haller er nog is, kan hij ook mooi duo worden. Haller die bal goed vasthoudt en DvB die erover heen gaat/aansluit. Heel vaak kampioen worden en ieder seizoen Europees worden. Gewoon die man 4 miljoen op jaarbasis bieden en paar keer goed tekengeld geven.

10 februari 2021 om 17:12

@mrkrillin Alsjeblieft niet terug naar Ajax zeg of wil je weer alle hens aan dek moeten spelen tegen Fortuna, Emmen etc. We hebben inmiddels veel betere middenvelders met Gravenberch, Klaassen, Kudus, Martinez, etc. Allemaal minimaal een of twee klassen beter. En bij Ajax speelde van de Beek ook vaker als een natte dweil dan goed. Hij behoorde zeker niet tot de hoogvliegers in de selectie.

11 februari 2021 om 09:45

@vanerp: Serieus? Gravenberch, Klaassen, Kudus en Martinez 1 a 2 klassen beter dan vd Beek? Volgens mij ben je net begonnen met voetbal kijken en ben je geboren in 2012 zoals aan je username is te zie, want als je dat beweert snap je er echt niks van.

Donny behoorde gewoon tot 1 van de sterkste spelers van de selectie van 18/19 samen met Frenkie/ziyech/de Ligt. Heb je hem in de CL gezien? Gravenberch/kudus mogen dromen dat ze zo'n hoog niveau kunnen halen.

Ze doen het goed hoor die 2(gravenberch/kudus), maar ze hebben nog niks laten zien op CL niveau. Donny heeft zich allang bewezen en tis echt niet dat hij opeens niet meer kan voetballen. Hij krijgt OF de kansen niet, OF wordt niet goed gebruikt EN is daardoor ook wat uit vorm als je maar 90 minuten per maand speelt (bij wijze van).

Martinez is een verdediger/verdedigend middenvelder, dus dat je hem in het rijtje zet en vergelijkt slaat al nergens op en zegt genoeg over je voebalkennis.

Klaassen heeft al de finale EL gehaald en zich ook vaak genoeg bewezen bij Ajax, ook Europees dus ik vind hem gelijkwaardig qua niveau als Donny..

Je hebt nu Klaassen bij Ajax lopen, dus een Donny zou overbodig zijn, behalve als Klaassen weer op 6 gaat spelen, maar ik vind Klaassen op 10 sterker.
Ik zou als ik Donny was gewoon naar Spanje gaan, waar ze wat meer technischer voetbal spelen..club als Valencia bijv.

10 februari 2021 om 14:37

Bij Ajax kon hij destijds nog een basisplaats af dwingen met het dreigen van een vertrek via zijn zaakwaarnemer. Nu die bij een wereldclub zit heeft hij en zijn zaakwaarnemer niet meer de ballen dat te doen, want dan kan hij helemaal een toekomst bij United vergeten. Geen medelijden mee.

10 februari 2021 om 15:57

Van de Beek dwong destijds bij Ajax gewoon een basisplek af door goed te presteren, in het spelletje dat Ajax speelde rendeerde hij namelijk wel, i.t.t. bij Manchester United, waar het vooralsnog een grote flop is. Was in zijn drie seizoenen als basisspeler (2.5 eigenlijk, vorig seizoen natuurlijk niet afgemaakt) direct betrokken bij 70 goals (40g, 30a) in 130 duels als middenvelder. Bovendien vaak zat belangrijk geweest in topwedstrijden in Europa (tegen Valencia, Chelsea, Tottenham Hotspur, Juventus, Real Madrid, Bayern Munchen, Dynamo Kyiv in play-offs) maar ook nationaal tegen Psv, AZ, Feyenoord, Utrecht, etc. Al hij niet gepresteerd had, was ie gewoon naar de bank verdwenen. Dat gezeur over z'n zaakwaarnemer begint wel een beetje triest te worden hoor, misschien moet je een clubje oprichten met Holland8..

10 februari 2021 om 16:06

Ik zeg toch nergens dat hij niet goed genoeg was. Maar als je een spelletje moet spelen met je zaakwaarnemer om een basisplaats af te dwingen ben je behoorlijk triest. Nu bij United durft hij dit niet. Bij elke wissel bij Ajax ging die ook stampvoetend eruit, dat zie je bij United ook niet. Dat mag ik toch wel aangeven of moeten we onvoorwaardelijke liefde tonen aan Donny?

Of ben ik in jouw ogen nu ook een hater(tje) aangezien ik gelijk een clubje moet oprichten omdat ik dit aankaart, lachwekkend.

10 februari 2021 om 17:22

@sander91 Ook bij Ajax speelde Van de Beek vaker bar slecht dan goed. Al die zogenaamde statistieken van die jongen maken hem echt geen betere voetballer want dat heeft inmiddels de hele wereld kunnen zien bij Man U. Wat triest is zijn vooral al die lieden die ons allemaal nog steeds met allemaal kromme redeneringen willen laten geloven dat Donny wel een goede voetballer is. Dat wij het allemaal niet zien komt namelijk omdat we kennelijk zo dom zijn. Heel Engeland is dom, het land waar Donny inmiddels bekend staat als “the worst signing in the history of Man U”. Dat deze speler die al langere tijd aantoont (bij Ajax, Oranje) afgrijselijke middelmaat te zijn steeds in de basis bij Ajax heeft gestaan begin ik inmiddels ook wel wat dubieus te vinden.

10 februari 2021 om 14:55

Ben het met je eens @gtore7 al zie ik Donny wel liever naar de bundesliga vetrekken dan terug naar Ajax ik denk dat de bundesliga veel meer bij het spel van Donny past dan de PL. Bijv bij het Leverkusen van Bosz zal hij heel nuttig zijn met zijn loopvermogen.

10 februari 2021 om 17:43

@fcu Van de Beek mist voor elke middenveld-positie essentiële kwaliteiten. Of het nou 6, 8 of 10 is. Hij mist belangrijke kwaliteiten om op niveau, ik heb het bij Donny niet eens meer over topniveau, mee te doen. Nu lees ik opeens van al die kenners die in Donny een fantastische nummer 10 zagen (op welke positie hij bij Man U keihard door de mand valt terwijl dat bij Ajax ook al het geval was op die positie) dat Donny zogenaamd een hele goeie box-to-box speler is (nummer 8). Graag maak ik dan even van de gelegenheid gebruik om heel hard te lachen. Want een nummer 8 is deze schijnverdediger al helemaal niet. Wat hij wel is, een leuke speler die onder een Nederlandse coach moet spelen die bereid is al zijn tekortkomingen voor lief te nemen. Misschien onder John van de Brom bij Genk. Ik denk dat dat oprecht de beste keus voor deze jongen zou zijn. Denk bij dat soort trainers ook aan Frank de Boer, die ons ook altijd wilde laten geloven dat Donny een wereldtopper is. En daarom moest CL winnaar en dragende speler van de CL winnaar Liverpool, Gigi Wijnaldum, opeens plaats maken in Oranje voor deze wereldtopper (ahum) en werd de basisspeler van Tottenham Hotspurs, Bergwijn, opeens gedegradeerd tot bankzitter in Oranje zodat we allemaal weer konden genieten van het wereldtalent Donny van de Beek in Oranje. Nou ik heb nog pijn aan mn ogen van het optreden van het wereldtalent Donny in Oranje. Maar hoe slecht aan een stuk door mag deze jongen spelen voordat hij een keer niet wordt geselecteerd? En hoe goed moeten anderen het doen voordat ze een uitnodiging krijgen? Tja het selectiebeleid van Frank de Boer. We gaan het zien.

Je proeft aan alles dat het gewoon geen goede match is tussen speler en club. United heeft hem waarschijnlijk gekocht omdat ze hem niet zo duur vonden en hij het bij Ajax natuurlijk prima heeft gedaan. Van de Beek is volgens mij een jongen die heel lang in een beschermde omgeving heeft rondgelopen en nu moeite heeft met de cultuuromslag die komt kijken bij het Engelse voetbal en United in het bijzonder. Het zou voor hem denk ik het beste zijn om (tijdelijk of permanent) een club en vooral een trainer te vinden die het wel in hem ziet zitten en ook een idee heeft hoe hij het beste kan renderen.

10 februari 2021 om 14:13

Denk dat hij best goed bij Leverkusen past. Spelen aanvallend, Bosz natuurlijk als coach en meerdere Nederlandse spelers onder contract. Zou best een goede match voor hem zijn.

Het valt mij vooral op dat Donny totaal niet in zijn kracht gebruikt wordt. Hij is juist zo goed in de combinatie en het diep gaan zonder bal, maar vrijwel nooit is er iemand die hem een bal in de diepte geeft wanneer hij daar heen loopt en vrijwel komen er medespelers in de bal voor een snelle één-twee of gewoon zodat Donny de bal weer ergens kwijt kan.

10 februari 2021 om 13:56

Bij Ajax kon Donny de diepte in, omdat Tadic in de spits stond. Deze liet zich vaak afzakken en zo ontstond ruimte voor Donny om in te rennen. Bij Man Utd laten de spitsen zich niet zo afzakken, waardoor die ruimte er niet is. Donny gaat dan wel diep, maar loopt dan de drukte in en krijgt logischerwijs dan de bal niet.

10 februari 2021 om 14:13

Dat hoor ik ook steeds als hij bij Oranje weer eens tegenvalt. Er worden wel erg veel excuses gezocht voor Vd Beek maar hij speelt nu al een aardig tijdje als een natte krant

10 februari 2021 om 14:16

Juist, als je Donny wil gebruiken, dan moet je ervoor zorgen dat hij de diepte in kan, een gat trekken, ruimte maken, klaar voor kaats of doorlopen. Dan heb je een top-Donny. Anders is Donny maar een gemiddelde speler hoor, die passeert niemand, is niet de snelste en heeft geen briljante passing. Donny past gewoon niet bij Man Utd.

10 februari 2021 om 17:58

Exact, en hij is een echte verbindingsspeler. Goed in kleine ruimtes, combinerend. En dan juiste moment de diepte zoeken. Maar man Man u speelt alles behalve dat. Daar is het meer kick en rush en totaal geen spel tussen de linies en dan voorin hopen dat de aanvallers iets forceren of via opkomende backs.

Heb gewoon het idee dat het voetbal wat Van de Beek speelt niet past bij United. Terwijl dat bij Ajax dus wel paste. Hij kan beter naar een club wat qua speelstijl er een beetje op lijkt en waar je geen betere spelers die zelfs op de bank zitten voor je hebt. Of hij is niet gemaakt voor de top dat kan natuurlijk ook nog.

Wie is de scout van United eigenlijk? Echt een onbegrijpelijke aankoop. VdB kan van grote waarde zijn in een systeem dat bij hem past, maar hij is gewoon een beperkte voetballer, dus als je dat systeem niet speelt, heb je niks aan hem. Hij gaat niet opeens briljante steekballen geven of 2 man voorbij dribbelen als ie gewend is aan Engeland. Hij doet dat gewoon niet. Hij geeft de bal door met een kaats of simpel balletje en rent de ruimte in. Dat is het. Meer doet en kan hij niet.

10 februari 2021 om 13:53

Al jaren lijkt het dat de scouting een lijstje maakt van een 1. ideale kandidaat 2. backup 3. b keuze en dan gaat Woodward op pad en komt terug met keuze 2,3 of een andere speler waarvoor hij een goede deal kon krijgen. Met keuze 1 komt hij alleen terug als Ferguson zegt dat ze die speler moeten halen en dan betaald hij de hoofdprijs 63mil wan bissaka bijv. maar dat was wel een goede aankoop, slechte deal haha

10 februari 2021 om 14:29

Nou ja, ik vind 39 miljoen euro voor een Van De Beek verre van een goede deal en al helemaal als je al twee betere spelers voor die positie hebt lopen. Verder werd Woodward pas directeur toen Ferguson stopte. Daarvoor was hij gewoon financieel directeur. De domste beslissing die ze ooit hebben gemaakt bij Manchester United.

10 februari 2021 om 14:44

Woodward komt terug met optie 4: eentje die hij helemaal in zijn uppie heeft opgeschreven met zijn geweldige voetbalinzicht. Volgens mij de slechtste td die er in Europa rondloopt. Dit terwijl hij volgens mij bij de grootste uit alle clubs die met een td werken zit.

10 februari 2021 om 15:10

Ferguson gestopt? Denk je dat die er naar die adviserende rol binnen de club puur adviserend is? Er zit een driehoek van Solskjear - Phelan - Ferguson en als Ferguson spreekt dan luisteren de andere 2 Woodward. Die gast loopt nog dagelijks rond op het trainingscenter ...... Ferguson heeft nog steeds een dikke vinger in de pap. @real8madrid Haha ja dat bedoelde ik met zijn eigen goede deals. Idd het grootste budget van de wereld. Als je diep erin zit bij de juiste mensen dan kun je alles verpesten en gewoon lekker blijven zitten

10 februari 2021 om 14:03

De aankoop van Donny was ook gewoon gedaan om de achterban te pleasen. Man Utd was de enige topclub die nog geen aankoop had gedaan en door de fans hebben ze hem eigenlijk gewoon geforceerd gekocht.

Dit deed hij Ajax ook regelmatig hoor verstoppertje spelen. Genoeg wedstrijden gespeeld waarin hij ook totaal niet in het plaatje voor kwam. Als ie een beetje in zijn ritme zit en hij heeft vertrouwen is het een goede speler. Maar hem af en toe laten opdraven in een bekerwedstrijd, daar gaat hij er verschil niet maken en is dit wat je hebt gekocht.

10 februari 2021 om 14:33

Van De Beek heeft ook creatievelingen om zich heen nodig die 'm die passes kunnen geven, het liefst vanaf de flanken. De persoon die dat kan bij United, staat al een linie voor 'm en loopt ook in dezelfde ruimtes als hij zelf het spel niet aan het maken is. Gewoon een oliedomme keuze om uitgerekend naar Manchester United te verkassen en van de club een oliedomme keuze om uitgerekend Van De Beek te halen. Dat is 39 miljoen euro (excl. salaris, eventuele bonussen en tekengeld) die je nooit meer terugkrijgt.

10 februari 2021 om 15:29

Klopt. Ik weet niet wat de plannen waren of het idee achter zijn aankoop. Als het idee was dat Fernandes in de Ziyech rol op 10 zou spelen (en dus met die passjes zou strooien) en dat Donny dan vanuit het middenveld in de 16 kon komen, dan snap ik zijn keuze en dat hij op dat plaatje is ingegaan. Als hij is gehaald als vervanger van Fernandes snap ik niet dat hij daarvoor gekozen heeft. Hij is een ander type dan Fernandes en kwalitatief veel minder goed. Dan ga je er nooit in komen. Dat weet hij zelf toch ook? Los van dat Man Utd dat ook had kunnen zien.

13 februari 2021 om 21:57

Clubs maken spelers wel vaker warm en spelers halen het wel vaker niet, maar dan nog heb je het oogpunt van Van De Beek en die snap ik al helemaal niet. Hij zal toch wel het inzicht hebben om te weten dat een middenveld met Fernandes, Pogba en hij niet werkt en dat hij die twee er van z'n leven niet uit zal gaan spelen. Het is namelijk ook niet zo dat hij niet is gewaarschuwd. Zelfs Sjaak Swart begreep er niets van. Dan krijg ik toch al snel het idee dat Van De Beek zichzelf nogal overschat heeft. Dat vind ik wel wat vreemd, want hij zal toch zelf wel weten wat voor type speler hij is en dat hij altijd afhankelijk zal zijn van de kwaliteiten van anderen.

Hij moet hoogstens op de 8 positie gebruikt gaan worden wellicht, want als 10 is hij waardeloos voor United. Er kan allemaal mooi geroepen worden dat hij zo goed in de combinatie kan spelen, maar wellicht moet hij zich dan eens beseffen dat hij dan niet met grote regelmaat dieper dan de spits moet staan. Daar had hij bij Ajax ook vaak genoeg last van en daar hadden genoeg Ajax supporters toen ook zat commentaar op.

Als je week in week uit Fernandes die rol in ziet vullen dan moet je jezelf toch ook wel beseffen dat je het anders in moet vullen dan van de Beek nu doet.

Hij zal toch echt nog verbetering moeten laten zien, want op dit moment is het vooral zonde dat Gomes vertrokken is want die had deze rol voor mijn gevoel nog beter ingevuld dan van de Beek. Van mij mag Hannibal eens voor de leeuwen gegooid worden en van de Beek een kans terug krijgen een linie terug. Wordt het daar ook niet s, dan zsm verkopen.

13 februari 2021 om 22:04

Maar dan zit je met het probleem dat Van De Beek als 8 helemaal niets bijzonders heeft. Hij kan redelijk passen, kan redelijk overweg met een bal, heeft een aardig overzicht en hooguit een functionele techniek. Dat is lang niet goed genoeg voor Manchester United en dat niveau. Wat hem goed maakt is zijn vermogen om te zien waar de gaten in de verdediging liggen om vervolgens in scoringspositie te komen.

"als je week in week uit Fernandes die rol in ziet vullen dan moet je jezelf toch ook wel beseffen dat je het anders in moet vullen dan van de Beek nu doet." - Sammerens

Maar hoe moet hij het anders in gaan vullen? Dat is z'n wapen en als je dat weghaalt, blijft er ook gewoon niet veel bijzonders over. Het is niet dat Van De Beek geen goede speler is, maar het is wel een type speler die afhankelijk is van de kwaliteiten van anderen. Dan heb je een ploeg nodig waar veel beweging is en waar hij de rol krijgt om die 16 in te lopen. Dat dat niet ging gebeuren bij Manchester United, dat had iedereen al voorspeld. Van Manchester United oliedom om 'm te kopen en van Van De Beek oliedom om uitgerekend naar een club te gaan waar al twee geweldige spelers op die positie rondlopen.

Tja, snap de keuze van Donny ook niet zo goed. Je weet dat je concurrenten er al jaren spelen, of dat het Bruno Fernandes is. Met name die laatste speel je never nooit uit de basis. Ik vind Donny in de minuten die die krijgt ook verdwaald ogen. Komt natuurlijk omdat hij niet de kans krijgt om ingespeeld te raken met zijn teamgenoten. Ik denk dat hij het beste een stapje terug of opzij kan doen naar een club waar hij sowieso speelt en waar hij in zijn kunnen wordt gebruikt. Leverkusen, Leicester, dat niveau.

Ik denk dat clubs eens goed moeten analyseren waarom een speler als Donny v/d Beek in het Ajax systeem wel rendeert (ook in Europese wedstrijden). Spelers als v/d Beek, Klaassen en S. de Jong zijn geen hele bijzondere voetballers, maar ze kunnen wel renderen in een bepaald systeem. Pas als het systeem echt afgesteld is op dergelijke spelers, gaan ze renderen. Denk alleen niet dat er veel topclubs een dergelijke speelwijze hanteren of snel de keuze maken om deze spelers belangrijk te maken in een systeem.

10 februari 2021 om 14:39

Van De Beek kan de dingen in potentie beter dan Klaassen en Siem de Jong ze kunnen, maar dat type speler hebben creatievelingen achter en naast zich nodig die hun die ballen geeft. Ze zullen altijd afhankelijk blijven van de spelers om hun heen en ze zullen altijd maar op 1 manier kunnen renderen. Dat is het grote probleem als je grotendeels afhankelijk bent van loopvermogen en een neusje voor de goal. Bij Klaassen zie je nog veel duidelijker z'n beperkingen als het niveau flink omhoog gaat, zoals in de Champions League of in Oranje. Ik ben alleen bang voor Van De Beek dat geen grote club hem een nummer 10 gaat maken.

Heb toevallig 1e helft gezien en echt op vdB gelet. Hij doet enorm zijn best , iets teveel waarschijnlijk. Moet zeggen dat ie paar keer vrij stond en niet gezien werd. Die jongen heeft ritme nodig, dat krijgt ie niet. Wegwezen dus

Het buitenland is alles behalve heilig blijkt maar weer eens. Het luistert ontzettend nauw of een transfer een succes wordt of niet. De omloopsnelheid waarmee spelers komen en gaan doet de rest. Desondanks liggen er voor Van de Beek denk ik nog genoeg aantrekkelijke opties in het verschiet. Borussia Dortmund, Atletico, Inter, PSG misschien. Zie hem nu niet direct naar Leverkusen of Lyon gaan.

Vaak shinen in de Eredivisie en genoeg energie opbrengen om 1x per zoveel tijd in de CL te shinen is relatief makkelijk. De stap naar een Europese topcompetitie is andere koek. Ineens moet je vaker dan 1x per week een CL niveautje aantikken, zelfs tegen ''mindere clubs'' in de PL. In de Eredivisie kun je lekker een balletje aannemen en denken wat je moet doen, in de PL of La Liga moet je voordat je de bal krijgt al een oplossing hebben (bij de top clubs). Bij de subtop en middenmoters heb je misschien 2 seconde de tijd om na te denken. Terwijl je in de Eredivisie lekker een seconde of 8+ kunt dribbelen en kijken wie vrij staat.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren