Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Hansma waarschuwt Ajax: ‘Als prijs niet aanstaat, vertrekt Luciano niet’

Laatste update:

Marco van Basten heeft komend seizoen niet de beschikking over Youssef El-Akchaoui. De linksback leek te kunnen rekenen op een nieuwe kans bij sc Heerenveen, maar volgens Voetbal International is intern besloten om de speler komende zomer van de hand te doen. El-Akchaoui speelt nu nog op huurbasis voor NAC Breda. Daarnaast is technisch directeur Johan Hansma bezig met een schaduwvoorhoede.

/

De Friezen houden er namelijk rekening mee dat Oussama Assaidi, Bas Dost én Luciano Narsingh komend jaar elders voetballen en moeten dus anticiperen. “Het mag duidelijk zijn dat onze spelers populair zijn, dus in aanloop naar wat er eventueel komen gaat, moeten we al aan vervangers denken”, stelt Hansma, die zijn spelers goed voorlicht. “Wij willen geen akkoord met een geïnteresseerde partij als de speler daar helemaal niet heen wil. Dat schiet niet op.”

Uiteraard heeft Heerenveen ook zelf een dikke vinger in de pap. Zo zal Narsingh, die al meermaals te kennen gaf graag naar Ajax te willen, niet zomaar vertrekken. “Wat Ajax de hoofdprijs noemt, weet ik niet. Feit is dat Luciano niet vertrekt als de prijs ons niet aanstaat. Hij is een essentiële speler die we niet zomaar laten gaan.”

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ja Hansma dan vertrekt hij toch transfervrij volgend seizoen of voor een habbekrats in de winter? Wat jij wil.

25 april 2012 om 15:24

Dan halen we Narsingh toch niet en halen we Wildschut van Vvv? Is naar mijn idee kwalitatief niet slechter dan Narsingh en heeft nog meer kracht, body en lengte. Is daarbij goedkoper en nog een jaar jonger.

25 april 2012 om 15:26

of haalt psv hem misschien wel op, als heernveen er niet met ajax uit komt.. psv is van plan om een extra aanvaller te halen in mijn ogen de perfecte opvolger van labyad..
maar ik denk eerlijk gezegt dat ajax er wel uit gaat komen met hereveen

25 april 2012 om 15:26

of Rosheuvel van Almere City.
maar persoonlijk zou ik liever voor narsingh gaan of heeel misschien een poging wagen bij Ola John.

25 april 2012 om 15:28

Alleen is Wildschut een linksbuiten en daar loopt Boerrigter al.

25 april 2012 om 15:29

Als PSV dit seizoen toch wel één ding geleerd zou moeten hebben is dat ze in de verdediging zouden moeten investeren ipv aanval/middenveld. Ga er niet vanuit dat PSV nog achter aanvallers aan zit. Zeker omdat ze eerst Champions league moeten halen om dit jaar nog financieel gezond te blijven.

25 april 2012 om 15:31

@timvt

Wildschut heeft lengte, body/fysieke kracht en snelheid. Daarnaast heeft hij een goede actie in huis om zijn man te passeren. Hij is dus niet afhankelijk van één ding om iets te forceren. Terwijl een Sulejmani en Narsingh allebei afhankelijk zijn van hun snelheid.

Wildschut is ook prima te vergelijken met Boerrigter. Deze heeft al zoveel body dat hij ook duels op kracht kan winnen. Is ongelofelijk snel waarmee hij duels kan winnen. Heeft een goede actie waarmee hij duels kan winnen. Zo ben je veel minder voorspelbaar en ben je een veel completere speler.

25 april 2012 om 15:32

PSV heeft geen geld, en ik denk niet dat hij zin heeft op Europees te spelen met PSV dan kan hij net zo goed bij Heerenveen blijven

25 april 2012 om 15:33

Of ze halen Jeffrey van Baal, van zondagtweedeklasser Tsc.

25 april 2012 om 15:33

@ delano nou als je het interview van deweek had gelezen van brands geeft hij aan dat ze nog opzoek zijn naar een vervanger voor manolev en een aanvaller.. Zanka is al binnen voor centraal achterin en van bommel komt hopelijk ook, dan zijn ze klaar voor volgend jaar

@ ajax2011: ja die 90 miljoen van vorig jaar is helemaal op en verder hebben ze zeker ook geen inkomsten psv heeft wel geld, en als toivonen en pieters verkocht worden al helemaal

25 april 2012 om 15:33

Onzin psv hoeft geen cl te halen is dit jaar niet in de begroting opgenomen.

25 april 2012 om 15:36

Kansloos bericht. PSV heeft wel degelijk geld. En ook bij PSV zullen er best wel wat spelers verkocht worden, dus dat geld zal ook grotendeels weer in nieuwe spelers gestopt kunnen worden.

25 april 2012 om 15:36

@ Psv0731913

Persoonlijk dacht ik dat het dit jaar nog wel opgenomen was maar vanaf volgend seizoen niet meer. Daar kan ik me natuurlijk in vergissen. Wel heeft Brands dit jaar nog een uitspraak gedaan dat Champions league wel nodig was om te kunnen investeren in spelers.

@ Panerai

Weet niet welk interview dat was dus dat heb ik niet gelezen. Ze wilden een vervanger voor Labyad inderdaad. Maar daarbij keken ze eerst naar de spelers die ze al hadden lopen. Want Mohktar loopt bij Eindhoven dacht ik die daar aardig presteerde.

25 april 2012 om 15:39

@ @jax2011
ze kunnen toch bij de gemeente langs om een zak geld te halen.
Vorig jaar ook gedaan, echter heeft dit niet het gewenste resultaat opgeleverd.

25 april 2012 om 15:39

dat stond in het stuk over van bommel geloof ik.. maar hij had het duidelijk over een nieuwe aanvaller.. en dan neem ik toch aan voor op rechts

25 april 2012 om 15:42

Als PSV nu echt slim is halen ze Wildschut van VVV en zetten ze Mertens op de rechtsbuiten. Dan heb je namelijk ook nog een scorende spits. Maar Mertens is onaantastbaar op de linksbuiten positie. Terwijl hij maar een kwart jaar goed gevoetbald heeft.

Mertens heeft 18 goals en 11 assists als ik mijn feiten op orde heb. 13 doelpunten en 7 assists waren in de eerste 10 speelronden. De overige 26 speelronden heeft hij dus gewoon slecht gepresteerd op linksbuiten. En omdat hij voor eigen succes gaat functioneert Matavz ook niet.

Tyton
Hutchinson
Derijck
Zanka
Pieters
Toiv/Wijn
Bommel
Strootman
Mertens
Matavz
Wildschut
25 april 2012 om 15:45

heb liever iemand van Boca kan Dario daar ook blijven wildschut komt net kijken is nog lang niet goed genoeg

25 april 2012 om 15:46

Paneral,

Het lijkt me verstandig als PSV zich eerst verdedigend versterkt.
Aanvallend hebben ze kwaliteit genoeg/

25 april 2012 om 15:49

@panerai: laat PSV nu eerst een tweede worden, dan eens kijken hoe ze de achterhoede in hemelsnaam (weer) stabiel kunnen krijgen en dán eens gaan kijken of er ergens in een oude sok nog een kwartje over is voor een nieuwe aanvaller.

25 april 2012 om 15:50

@ De-lano,

Wildschut is inderdaad wel een interessante speler voor Ajax vooral omdat hij er al in de jeugd heeft gespeeld, maar hij moet nog even rijpen. Hij zou zomaar een one season wonder kunnen blijken en dat is het laatste wat Ajax nodig heeft, zie Kennedy. Ik denk dat clubs Wildschut volgend seizoen nadrukkelijker volgen dan nu en als hij het dan weer waarmaakt zijn transfer nog wel komt, misschien zelfs naar Ajax inderdaad aangezien Boerrigter misschien dan voor veel geld kan worden verkocht aan het buitenland.

25 april 2012 om 15:54

@ panerai: Die 90 miljoen van vorig jaar is inderdaad zo goed als op; daar zijn namelijk andere schulden opnieuw mee gefinancierd, waardoor de lasten van PSV inderdaad omlaag zijn gegaan. Desondanks geeft PSV ook dit jaar weer meer geld uit dan er binnenkomt (daar gaan jouw inkomsten ; ) en wanneer er geen structurele wijzigingen plaatsvinden (behalen CL of duidelijke bezuinigingen in de spelerssalarissen) dan zullen ze volgend jaar weer verlies draaien. Aangezien PSV niet eeuwig door kan gaan met meer geld uitgeven dan dan er binnen komt is het niet ondenkbeeldig dat verkopen van Toivonen en Pieters slechts gebruikt worden om gaten te vullen en dat daar geen nieuwe transfers tegenover staan. Zeker niet wanneer van Bommel als grootverdiener erbij komt en Manolev als nieuwe grootverdiener blijft.

25 april 2012 om 15:56

@jax2011

Haha, PSV heeft geen geld? Nog niet nee! Toivonen, Lens, Pieters, Engelaar (salaris), Bouma, Manolev en labyad (transfervrij maar wel salaris) vertrekken allemaal na dit seizoen. Ik denk dat ze dan toch wel wat geld hebben hoor!

Voor de verdediging is er al een ijzersterke gekomen in de naam van Zanka! Ook een rechtsback gaat er komen en als Narsingh's transfer naar Ajax niet doorgaat komt denk ik Psv. Ook Mark van Bommel komt waarschijnlijk terug.

Jij denkt dat Narsingh liever Europees speelt met Heerenveen dan met Psv? Dat je voor Ajax bent oké maar dan kun je toch nog wel realistisch zijn. Met PSV heeft hij een veel grotere kans om verder te komen in het toernooi als met Heerenveen zonder assaidi en Dost.

Denk de volgende keer nog even goed na voordat je reageert.

25 april 2012 om 16:02

Precies. Zo vreemd om te horen dat Ajax achter Nuytinck, Moisander, Viergever, Poulsen aanzit en dat PSV niet zo actief is blijkbaar. Lijken me toch allemaal toegevoegde waarden voor de defensie van Psv. Bouma, Marcelo en De Rijck kun je in Nederland nog een beetje mee wegkomen, maar in Europa duidelijk niet. Dus Psv: verkoop nog wat aan de gemeente en koop wat goede verdedigers.

25 april 2012 om 16:16

Ja maar Panerai, heeft PSV daar wel geld voor dan? Ze moeten toch al personeel ontslaan mocht er geen CL gehaald worden? Daarbij vraag ik me af of een aanvallende versterking voor PSV wel de prioriteit heeft? Daar zijn ze dit seizoen ook de mist mee ingegaan. Mertens, Wijnaldum, Matavz terwijl je een verdediging hebt die er bij de Graafschap en VVV niet in zou staan. Het feit dat jullie vooral offensief ingestelde spelers hebben aangetrokken heeft jullie de titel gekost. Ik neem aan dat Brands die fout niet nog een keer gaat maken.

Verder moet Heerenveen ook niet uit de hoogte gaan doen. Wat dat betreft denk ik dat ze daar ook wel een beetje verwend zijn. Want als je ziet wat voor bedragen zij de afgelopen jaren hebben ontvangen voor spelers als Sulejmani, Huntelaar, Samaras, Afonso Alves en Pranjic dan snap ik dat ze een vrij hoge norm zijn gewend. Echter heeft de crisis ook inmiddels het voetbal bereikt. Ook Ajax gaat geen Huntelaar/sulejmani prijzen meer betalen. Daarbij vind ik een bod van rond de 5 miljoen prachtig voor iemand met een éénjarig contract. Als je ziet dat een vergelijkbaar talent als Fer ook 5 miljoen moest kosten met een nog éénjarig contract lijkt me dat een reeël bod.

Gaat Heerenveen daar niet mee akkoorc dan zou ik zeggen. Spreek met Narsingh af dat hij zijn contract uitdient, laat hem en zijn zaakwaarnemer dan in de zomer van 2013 lekker 3/4 miljoen verdelen en haal en gratis op.

25 april 2012 om 16:17

@vanvossen

Hebben ze geprobeerd, maar Tsc wou niet meewerken. Daarnaast twijfel ik of van Baal het niveau wel aan kan..

25 april 2012 om 16:26

@ajax2011

wat onzinnige reactie van je. Is je vader financiel directeur van psv? En ga je ook al denken voor iemand anders? En als je nou neutraal en eerlijk iets bekijkt ,zonderdie haat gevoelens of zoiets, dan speel jij toch liever bij psv dan bij heerenveen? En ik weet heus wel dat je liever bij ajax speelt hoor , dat hoef je me nnie te zeggen. @ajax2011

25 april 2012 om 16:36

Psv heeft nog zat geld, of wil jij beweren dat alles alweer op is van wat ze in de zomer binnen kregen?

25 april 2012 om 16:48

@ajax2011

hoe weet je dat nou heb jij op de bankrekening van psv gekeken
als psv toivonen en pieters verkoopt en nog een transferprijs van labyad krijgt
is er geld genoeg om te investeren in spelers
dus bemoei je lekker met je eigen club

25 april 2012 om 16:57

de helft hierboven volgt psv maar amper, brands heeft deze week nog aangegeven wat de plannen zijn voor komend seizoen qua transfers, ik zal het nog een keer herhalen voor de duidelijkheid, Van Bommel, een nieuwe rechtsback en een aanvaller, en misschien nog wel een verdediger als er wat spelers verkocht worden.. verder worden locadia en Ritzmair bij de selectie gehaald en misschien verkoelen ook nog wel

Je kan allemaal wel zeggen het geld is op dit en dat. en dat er personeel ontslagen moet worden, maar niemand heeft gezegt dat het personeel moet vertrekken omdat het geld op is, ze willen psv gezond houden en als er banen op het moment zijn die eigelijk niet nodig zijn of door andere mensen opgepakt kunnen worden, dan is het verstandig om die mensen hun ontslag te geven..

overigens is er met dat geld helemaal geen schuld afgelost, ze hebben de balans versterkt en het eigenvermogen opgekrikt, als je een beetje opgelet had op school zou je weten dat dit geld gewoon beschikbaar is. alleen zullen ze het niet gaan uitgeven aan spelers,

ze hebben voor elk jaar een tranfebudget, en als er geen championsleague gespeeld wordt dan wordt dat bedrag gewoon minder.. Maar als er spelers als toivonen en pieters verkocht worden hebben ze alweer ongeveer 15 miljoen om te investeren.. dus nee het geld is zeker niet op en psv is een gezonde club zoals afgelopen week al werdt vermeld

25 april 2012 om 18:09

@ De-lano

Vergeet niet dat Wildschut pas een paar wedstrijden echt opvalt terwijl een narsingh per wedstrijd al een extra mandekker krijgt dus naar mijn mening is narsingh veel beter dan wildschut en als ik wildschut was zou ik eerst nog een paar jaartjes in de eredivisie spelen bij een club als utrecht of roda om daarna de stap te maken naar een Ajax PSV enz

25 april 2012 om 18:10

Ik denk dat rond die 5 miljoen ongeveer de prijs is die Heerenveen verlangt maar wat Ajax de hoofdprijs noemt en dus niet wil betalen. Hou in je achterhoofd dat Wijnaldum en Fer niet bepalende spelers waren bij Feyenoord. En toch gingen ze met een contract voor nog één seizoen voor 5 respectievelijk 5½ miljoen de deur uit. Dan denk ik dat Heerenveen die met Narsingh wel degelijk een beslissende speler in de verkoop moet gooien daar ook zeker recht op heeft. Je kunt met een wit-rode bril op de zaken anders zien, maar de crisis is in dit jaar niet erger geworden. Zeker niet nu Ajaz nogmaals op de Championsleague afstevent. Kwaliteit moet gewoon betaald worden.
Ik zie trouwens de reactie van Johan Hansma ook in dat licht.
Hij laat gewoon weten dat Ajax het kan schudden om Narsing voor wat kleingeld op te halen. Er zijn meer belangstellende clubs en Narsingh is al enigszins op zijn eerdere uitspraak terug gekomen dat Ajax zijn absolute prioriteit heeft. Die heeft natuurlijk al wel gehoord wat er bij buitellandse subtoppers iedere maand op zijn rekening gestort zou kunnen worden. Alle Ajacieden kennen Mina Raiola toch wel? Dan hoef ik daar niet meer over te vertellen in ieder geval....

25 april 2012 om 18:29

@ajax2011

Knap dat jij weet wat PSV wel of niet in kas heeft.

Ben jij de boekhouder bij Psv?

25 april 2012 om 18:38

Haha psv heeft idd niet veel geld na de nutteloze gebleken aankopen,daarnaast moesten ze bezuinigen als niet de cl werd gehaald dus dit is ff afwachten.
Voor zowel toivonen,lens en pieters zijn er (dacht ik) nog geen aanbiedingen binnen maar dat zullen geen tientallen miljoenen.
Engelaar en bouma zal schelen in de kosten maar levert niets op.
Manolev heeft net een contractverleging en salarisverhoging gehad,joost mag weten waarom want ik vind hem 3x niks en niet alleen ik.

Zanka ken ik niet dus kan hier nog niet over oordelen.
Zie narsingh niet naar psv gaan als hij niet naar Ajax gaat maar of blijven of naar het buitenland gaan.
Dat v Bommel komt acht ik zeer groot en dit zou geweldig zijn voor psv.

Dat laatste stukje reageer ik maar niet op want ik kan weinig met Als...

Ont.
Ik zou dit soort info voor mezelf houden,de prijs drijf je hierdoor niet echt op maar je demotiveerd wel je speler hiermee.
1jarig contract dus max tussen 4/6 miljoen vind ik redelijk al vind ik hem zeer beperkt in bepaalde dingen.

25 april 2012 om 19:47

@de-lano

dat maakt wildschut niet ineens een rechtsbuiten of beter als boerrigter dus dan schiet je nog niks op met deze reactie..

26 april 2012 om 15:27

Daarom heeft psv ook nog geen deens talent voor de verdedeging tranfervrij vastgelegd en zijn ze ook niet bezig met een vervanger voor manolev te halen. Ze hebben inderdaad nog wel een aanvaller nodig ,want we hebben nu alleen mertens,matavz,lens en depay nog voor de aanval en daar zit geen echte rechtsvoor bij. eventueel kunnen lens en wijnaldum er wel spelen ,maar. die hebben bij bewezen dat ze beter spelen op een andere positie

25 april 2012 om 15:39

Ach, tegelijkertijd heeft Hansema natuurlijk wel gelijk. Er wordt altijd een beetje moeilijk over gedaan maar clubs hebben gewoon het recht om te vragen wat ze willen. En ja, dan bestaat de kans ook dat je zo'n jongen voor niets ziet vertrekken, dat is dan het risico wat men neemt.

Verder weet ik niet wat H'veen een eerlijke prijs vindt, net zo hoed als we niet weten Ajax de hoofdprijs noemt. Ik gok eigenlijk dat H'veen rond de 7 a 9 miljoen zal willen en dat Ajax denkt aan 6 of zo, gezien eerdere transfer gevechten.

25 april 2012 om 15:48

Ze waren in de winterse transferperiode al nagenoeg rond over 6 miljoen. Alleen toen wilde Narsingh nie tnaar Ajax komen omdat het te kort dag was. Dus meer dan 6 miljoen zal het zowiezo niet gaan worden.

25 april 2012 om 17:44

Jawel, maar Narsingh doet het nog steeds goed en dan kan de prijs ook zomaar omhoog gaan. Ik verwacht niet dat het minder dan 6 miljoen zal worden eigenlijk.

25 april 2012 om 18:55

Als je in de winterstop al een transferbedrag bent overeengekomen van 6 miljoen voor een speler met een contract van 1,5 jaar ga je geen 6 miljoen geven als de speler nog een contract heeft voor een jaar.

Dat gaat Ajax ook echt niet geven en dan mag Hansma volgend jaar Narsingh transfervrij de deur uit laten lopen. Terwijl het mooiste scenario nog komt. Haal Bas Dost uit de spits (verkopen?) en Narsingh levert volgend jaar 10 assists minder. Dan heeft hij 9 assists en 6 doelpunten. Niet buitengewoon voor een buitenspeler.

25 april 2012 om 19:02

Dan geeft ajax dat toch niet? Er zijn genoeg aantrekkelijke buitenlandse clubs die interesse in Narsingh hebben hoor. Narsingh vertrek niet transfervrij. Het is erg naïef om te denken dat hij hoe dan ook naar ajax vertrekt. sc Heerenveen verlangt overigens naar verluid 6 miljoen. Zal dus wel rond de 5 - 5,5 miljoen uitkomen. Acceptabel prijsje voor een speler met zo belachelijk veel assists.

25 april 2012 om 22:29

Precies, ik verwacht dat H'veen meer gegadigden zal hebben en dan krijg je vraag en aanbod. Rond de 5 a 6 miljoen zou een mooie prijs zijn maar de aanwezigheid van Ajax stuwt de prijs meestal al op, en als er dan meer kapers op de kust zijn....

Narsingh zal echt wel vertrekken hoor, maar iedereen gaat er maar vanuit dat het Ajax wordt. Dat hoop ik ook, maar als je ziet dat H'veen zich nu al weerbaar opstelt, tja, dan verwacht ik nog wel bijzonderheden.

25 april 2012 om 16:14

Maar dan niet naar Ajax in het buitenland kan hij gelijk meer verdienen

25 april 2012 om 16:22

Het is weer eens zover. De arrogantie uit Amsterdam torent weer boven alles uit met een 2de titel in zicht.

Hoe krijgen zoveel van jullie het in gedachten dat Ajax de enige geïnteresseerde is? Een Oranje klant met een belovende toekomst met een contract voor nog maar 1 seizoen. Denken jullie Ajacieden dat alleen Ajax voor hem in de markt is? Kom zeg.

Persoonlijk verwacht ik dat Ajax weer voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten, net zoals toen met Dost. Nou, iedereen weet hoe dat afgelopen is. Niemand krijgt zijn zin en uiteindelijk ziet zelfs Dost Ajax als de kwalijke omdat ze zo moeilijk deden over die laatste centen.

Nee, zodra Ajax met een bod komt dat te laag is krijgt Heerenveen geen problemen met 'nee' zeggen. Er gaan nog véél meer clubs voor Narsingh komen.

Zit er maar niet over in dat Narsingh deze zomer niet vertrekt. Tenzij hij natuurlijk bijtekent.

25 april 2012 om 16:38

Ik weet niet wat jou probleem is, maar Ajax heeft gewoon een maximum bedrag afgesproken onderling, en daar beginnen ze natuurlijk niet mee als eerste bod. Mocht uiteindelijk Heereveen hun maximum bod ook niet genoeg vinden. Dan zal Ajax gewoon verder kijken. Dus wat die Hansma zegt slaat weer nergens op.

25 april 2012 om 16:42

Meteen weer het woord arrogantie, leuk stopwoordje altijd.
Ik denk dat menig ajacied is overtuigd van het feit dat Narsingh naar Ajax komt omdat hij zelf zijn interesse voor Ajax heeft kenbaar gemaakt en hij zelf ook een ajacied is.

Natuurlijk zullen er meerdere clubs geinteresseerd zijn maar hij vond het nog te vroeg om naar het buitenland te gaan en dan is Ajax dus de mooiste optie ( in zijn ogen, en de mijne ).

25 april 2012 om 16:56

Het is weer eens zover hoor. We laten weer de scheet ''arrogantie'' op niks af waaien.
Een vertrouwde toevlucht als andere argumenten niet gevonden kunnen worden, of gewoon uit blinde gemakzucht.

Wie zegt hier nou dat Alleen Ajax voor Narsingh in de markt ligt? Welke Ajacied beweert dat hier dan?
Het enige wat er gezegd is komt uit de koker van Narsingh zelf, die een overgang naar Ajax wel ziet zitten.

Schijnbaar denken andere clubs dat als Ajax komt aankloppen dat er dan even idiote bedragen gevraagd kunnen worden ''want Ajax betaalt toch wel''.
Welnu, we hebben ooit een Sulejmani gekocht voor een belachelijk idioot bedrag, dacht je nog werkelijk dat dat de norm zal blijven?

Ajax heeft een bedrag voor Narsingh in het hoofd, Heerenveen heeft dat ook. Heerenveen waarschuwt dat ze Narsingh niet voor te een laag bedrag aan Ajax willen verkopen. Is hun goed recht. Hoor je mij niet over.
En mochten ze niet tot elkaar komen, jammer dan...dan komt er wel een ander in beeld.

Maar Ajax heeft al eerder gewaarschuwd niet de hoofdprijs voor Narsingh te zullen betalen. En dat is net zo goed het recht van Ajax om dat te melden. En dat word niet zomaar gezegd, zo leert de ervaring uit het verleden.
Maar nee....dan wordt er gelijk gezegd dat Ajax voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten.

Ga daar dan ook niet over lopen zeuren.

25 april 2012 om 18:08

@ Ruff
Niemand zegt inderdaad letterlijk dat alleen Ajax in de markt ligt. Maar lees een even deze pagina door, er zijn zat Ajacieden die roepen: Dan wacht Ajax toch een jaartje en pikken hem volgend jaar op!
In andere woorden er is geen andere club blijkbaar die hem komende zomer al over kan nemen. Dat is dus dikke onzin en daarin heeft Forzafean dus wel degelijk gelijk.

Daarbij heeft Hansma aangegeven dat er voor Narsingh en Assaidi maar 2 opties zijn: Vertrekken of bijtekenen.
Dus een jaar wachten heeft voor Ajax alleen maar nadelen, want dan speelt hij of bij een andere club met een meerjarig contract of nog bij Heerenveen met een meerjarig contract.

25 april 2012 om 20:36

'welke ajacied beweert dat hier dan?'

Alle ajacieden die met opmerkingen gooien als 'dan loopt Narsingh een jaar later gratis weg' zien klaarblijkelijk geen andere gegadigden die wél het bedrag willen geven dat Heerenveen verlangt.

En ja, Ajax is toen niet slim geweest met Sulejmani maar dat is geen reden om dan nu maar constant minder te gaan bieden dan wat een club verlangt. Natuurlijk heeft een club het recht niet meer dan een bepaald bedrag te bieden. Maar met Dost probeerden ze toen wel voor een dubbeltje op de eerste rang te zitten. Dat verschil leg je toch gewoon bij als je hem graag wilt hebben? Kom nou zeg. En ik ruik gewoon dat het nu zo weer gaat met Narsingh. De Boer dekt het aankomend bod nu al door te waarschuwen.
Dan is het ook gewoon het goed recht van Heerenveen om 'nee' te zeggen.

Maar ik doelde in mijn reactie er meer op dat veel Ajacieden denken dat het Ajax is en anders niemand die eventueel Narsingh overneemt.. Dat slaat dus nergens op.

25 april 2012 om 23:22

Laten we dan even arrogant doen we hebben ietsje meer dan een 2de titel je weet nog waarvoor we onze 3de ster gekregen hebben
Juist ja dit word titel 31.

Haha ja dan laat je hem gratis de deur uitlopen volgend jaar...tuurlijk.

25 april 2012 om 15:26

Er bestaat ook nog zoiets als contractverlenging...

25 april 2012 om 15:28

Ajax: Hoger salaris, Champions League kortom in de picture spelen.
Denk jij dan dat hij bij gaat tekenen?

25 april 2012 om 15:28

En je denkt serieus dat Narsingh zijn contract gaat verlengen?

25 april 2012 om 15:33

Narsingh heeft aangegeven dat hij naar Ajax wil, als Heerenveen hem dan niet laat gaan, verlengt hij zijn contract waardoor hij nog moeilijker wegkomt?

Nee he. Doet ie niet.

25 april 2012 om 15:39

Zo mooi om te zien hoe kort door de bocht iedereen op dit artikeltje reageert. Tuurlijk gaat hij weg deze zomer en ook wrsch wel naar Ajax, maar wat een Hansma terecht zegt, zal dat niet zijn met de instelling van alle ajacieden hier van 'we pikken em wel even voor het laagste bedrag bij heerenveen op omdat hij nog 1 jaar een contract heeft'. Bedoel Ajax wilt hem graag en Heerenveen wilt begrijpelijk gewoon cash, dus er zal zeker over onderhandeld gaan worden, dat is wat hij probeert aan te geven.

25 april 2012 om 15:45

@ Jos

Als dat zo is, dan kan hij net zo goed niks zeggen, want dan zegt hij wel heel weinig natuurlijk. Natuurlijk wordt er onderhandeld, hoe komt de prijs anders tot stand?

25 april 2012 om 15:54

Ja je moet wat als er elke keer door de media over begonnen word. Als er weer zo'n gozer van VI voor je staat, dan is dit kort zijn visie erop, niks nieuws in mijn ogen. Hij wilt door dit antwoord dus nogmaals benadrukken, dat Ajax er evt. niet met de instelling in moet gaan, zoals ik die hierboven heb beschreven.

25 april 2012 om 16:15

@jos Ben ik niet met je eens! 'we pikken em wel even voor het laagste bedrag bij heerenveen op omdat hij nog 1 jaar een contract heeft'
Volgens mij heeft Ajax in het verleden al vaker de hoofdprijs betaald voor een speler uit de Eredivisie.. Ik ben van mening dat de clubs steeds moeilijker doen om spelers te verkopen aan Ajax.
Jammer voor deze jongens want hun kunnen zich hierdoor niet echt goed verder ontwikkelen..

25 april 2012 om 16:26

@joswgmeer

Alleen doet hij dat op een behoorlijk onhandige manier. Zeer vermoeiend allemaal. Iedereen begrijpt dat een speler met een éénjarig contract nimmer de hoofdprijs opbrengt. Dat hij nog steeds een paar miljoen kost, mag duidelijk zijn.

25 april 2012 om 18:21

En wat speelde een Sulejmani toch geweldig bij Heerenveen. Als je dan later bij Ajax voor een heel ruim salaris heel anders moet voetballen, waar ligt dan de fout. Bij Sulejmani die die prijs waard was (immers Ajax wenste dat bedrag te betalen) of Heerenveen die z'n groeibriljant veel te snel verloor? Je kunt het wel over verder ontwikkelen hebben. Maar waar hij zich dit en vorig seizoen een aantal wedstrijden pas goed heeft ontwikkeld is Heerenveen. En daar zou hij nog veel meer kunnen leren. En dat geldt voor iedere speler. Als je iedere wedstrijd een dikke voldoende scoort en er met kop en schouders bovenuit steekt, pas dan ben je toe aan iets anders, iets beters. Van hetzelfde geld valt Narsingh straks in Amsterdam tegen en mag dan bij de beloftes zijn wedstrijdjes spelen. Waar zou hij dan liever spelen denk je. Op de Toekomst of in het ALS bij de eerste selectie van Heerenveen. Jij en ik weten beide het antwoord al, al dien ik er wel bij te zeggen dat Luciano ineens voetballen op de Toekomst voor 2 of misschien wel 3 keer zijn huidige salaris ineens niet zo'n probleem zou vinden. Want uiteindelijk draait het om geld. Als er een buitenlandse club komt die Narsingh meer wil en kan bieden, dan is hij zo het wit en rood, de naam Ajax, Aegon en die 3 sterren vergeten. Let maar op mijn woorden op het moment dat Ajax en Heerenveen er niet uit gaan komen!

25 april 2012 om 16:11

Zodra Narsing een aflopend contract heeft en meer partijen gaan interesse tonen in hem dan moet ik nog zien dat hij voor Ajax kiest. Hij kan in het buitenland in een meer aansprekende competitie nog veel meer verdienen. Dus als Ajax hem wil halen zullen ze nu moeten handelen en dat betekent dus een prijs betalen waarmee Heerenveen akkoord gaat. Maar Ajax kennende maken ze de speler het hoofd op hol zodat die nog maar één ding wil en wordt het weer een gevalletje arbitragecommissie.

25 april 2012 om 16:28

@caritas

Wat een niet onderbouwde insinuaties allemaal weer. Ajax brengt geen hoofden van spelers op hol, Ajax geeft gewoon netjes aan dat er interesse is en heeft een bod gedaan. Ajax heeft nog nooit een arbitrage zaak aangespannen tegen een club die niet wilde verkopen.

25 april 2012 om 16:30

@ Caritas

Ja, al die buitenlandse clubs ook altijd voor spelers van Heerenveen...

25 april 2012 om 16:32

@speedyafc

Ajax ook niet, maar wel de speler die tegen zijn club een arbitrage zaak aanspande om de transfer richting Ajax te forceren omdat Ajax verdomde om de prijs te betalen die zijn club, zijn werkgever voor hem vroeg. Of wil je dat ook bestempelen als niet onderbouwde insinuatie. Ik noem een Suarez, ik noem eeen Dost.

25 april 2012 om 17:28

@caritas #147
En daar heeft Ajax iets mee te maken?
Dat blijft nog altijd de beslissing van de betreffende speler.

Zozo we worden al bang meneer Hansma!

25 april 2012 om 15:48

ach hij komt toch wel anders maar assaidi halen

25 april 2012 om 16:11

Lil J

en wat doe je dan met Boerrigter? Assaidi gaat echt niet vanaf rechts komen hoor! En boerrigter ook niet. Dus of droom verder of zorg dat ajax Boerrigter verkoopt wat je waarschijnlijk niet wilt toch?!

25 april 2012 om 16:13

Assaidi in een vrije rol kan best

25 april 2012 om 16:14

Ja zou handig zijn dan heb je boerrigter en Assaidi die op dezelfde plek uit de voeten kunnen. Ajax heeft Assaidi niet nodig.

25 april 2012 om 16:30

wat lul je nou met bang??? echt sommige dingen ..........

Dan hou je m toch lekker loopt die over een jaar gratis de deur uit! Grappetrommel... Narsingh wil naar Ajax en Ajax wil Narsingh 5 miljoen zou een mooie prijs zijn.

25 april 2012 om 15:38

Voor Ajax ja maar niet voor heerenveen! Kun je hem beter nog een jaar aan zijn contract houden, minder laten spelen en dan vallen de "grote" clubs ook weer af.. 7 tot 8 mln is normaal voor een speler die zo presteert als hij dit seizoen doet, ajax denk natuurlijk weer alles voor een dubbeltke op de eerste rij te kunnen zitten door te zeggen dit is wat we geven - zoals altijd staat onderhandelen weer niet in hun woordenboek... Ajax betaald gewoon wat Heerenveen verlangt (of net iets minder na onderhandelen) of hij gaat niet

25 april 2012 om 15:48

8 miljoen ben je gek? Huntelaar met een meerjarig contract kostte 10 miljoen, Suarez kostte 10 miljoen, en dan kost Narsingh met 1 jaar contract eventjes 8 miljoen euro? Natuurlijk niet. 5 miljoen voor een eenjarig contract is al heel behoorlijk, dat betaalde Twente en PSV ook voor Fer en Wijnaldum en dat was toen al behoorlijk aan de prijs. 5 miljoen is echt de max denk ik, en dat is echt niet verkeerd voor een 1 jarig contract hoor...de tijden van de miljoenen tot aan de horizon zijn echt voorbij.

1 jaar later is hij gratis , dus dan wacht Ajax lekker een jaar

Dan wacht Ajax toch nog een jaartje lijkt me prima!

Dan wacht Ajax toch nog een jaartje lijkt me prima!

Terecht toch de speler heeft een contract, dus Heerenveen mag zelf bepalen of zij de speler voor een bepaalde prijs laten gaan of niet. Je kan hem sowieso aan zijn contract houden, want hij heeft die met zijn volle verstand getekend.

25 april 2012 om 15:22

Het is ook terecht wat hij zegt. Ze kunnen vragen wat ze willen. Maar of het realistisch en logisch is dat is een tweede verhaal.

Narsingh heeft nog een contract voor een jaar en zal dus volgend jaar transfervrij zijn. Een gigantisch bedrag is er dus niet te eisen omdat ze anders gewoon nog een jaar wachten. Daarnaast vroegen ze in de winterstop 6 miljoen euro en zal dat nu toch 1,5 miljoen minder zijn. Zijn contract is weer een half jaar korter en in de zomer word altijd minder betaald als in de winter.

Hansma kan dus bijna niet anders dan een bod van 4,5 miljoen of iets dergelijks te weigeren.

25 april 2012 om 16:27

Ik zou zeggen 5 miljoen maximaal. Hij is gewoonweg niet meer waard.

25 april 2012 om 15:25

Precies maar Ajax hoeft ook niet te buigen voor wat Heerenveen wil hebben.

25 april 2012 om 15:27

Je kan iedereen aan zijn contract houden, maar een club wilt ook winst maken...en zonder transfers gaan clubs failliet....tenzij je per jaar 20 miljoen shirts verkoopt.

Hartkloppingen hier dacht dat het over die Groningen-keeper Luciano ging haha

25 april 2012 om 15:49

Lol maar dat gebeurt alleen als het 1april is

Prima instelling,vind trouwens Narsingh wel degelijk de hoofdprijs waard... Zoveel assists elke wedstrijd 1 van de beste tja dat gaat gewoon geld kosten...

25 april 2012 om 15:50

Als hij een doorlopend contract had wel ja...dan had Heerenveen een onderhandelingspositie. Nu is het kiezen: Of nu nog wat geld ontvangen, of hij loopt dadelijk gratis de deur uit....heerenveen kan het zich niet veroorloven 4-5 miljoen euro te weigeren om hem een jaar later gratis de deur uit te laten wandelen.

25 april 2012 om 19:17

Er zijn wel meer clubs die interesse hebben, dus Heerenveen heeft zeker een onderhandelingspositie. Als Ajax niet wil, dan maar een andere club.
Maar ik verwacht eerlijk gezegd ook niet dat Heerenveen bedragen boven de 6 miljoen gaat vragen.

26 april 2012 om 21:25

Toch kunnen ze gewoon de hoofdprijs vragen,als ajax m zo graag wilt heeft Heerenveen wel degelijk de beste onderhandelingspositie aangezien er veel interesse is in deze speler,tuurlijk is t geen 10m maar ajax zal diep in de buidel moeten tasten dat is zeker,5m voor fer en wijnaldum dus ga er van uit dat Heerenveen met meer interesse van clubs ook nog iets meer kan vangen dus ja das de hoofdprijs voor een speler met een 1jarigcontract ;

Ach ze hoeven hem niet te verkopen en er zullen in de zomer toch wel meer clubs aan gaan kloppen bij Heerenveen. Al met al vragen wat Heerenveen wil en niet luisteren naar wat Ajax wil gaan betalen. Voet bij stuk houden en met een net bedrag die jongen laten gaan.

25 april 2012 om 15:23

Narsingh houdt alle optie.s open. echter wil hij wel graag naar Ajax. ook buitenlandse clubs gaan geen 6 mijoen betalen voor Narsingh daarvoor heeft hij internationaal te weinig laten zien.

Heerrenveen moet oppassen dat ze zichzelf niet in de vingers snijden!

wat gaat suleymani dan doen als narsingh komt?

25 april 2012 om 15:21

Concurrentie maakt de spelers scherp en uit afgelopen seizoen. Is het belangrijk dat we ook goede spelers hebben die andere kunnen opvangen.

25 april 2012 om 15:30

Inderdaad, Sulejmani kan als luie donder wel eens een flinke concurrent gebruiken. Komt op mij toch altijd lui over in het veld en heeft na al die jaren nog steeds niet weten te imponeren (nee ook die 11 doelpunten van dit seizoen niet).

25 april 2012 om 15:40

Sulejmani mag wat mij betreft gewoon vertrekken.

Haha wat een leven in de brouwerij in Heerenveen. Lekker de poot stijf houden en voor je het weet loopt ie transfervrij weg. Ze mogen blij wezen dat Ajax rond de 4 miljoen bied voor een speler.

25 april 2012 om 15:43

Narsingh: 36 wedstrijden 10 goals 25 assists. 4,5 miljoen
Van der Wiel sinds het WK niet meer dat niveau gehaald. Volgens veel Ajacieden 10 miljoen.

Shit is epic.

25 april 2012 om 15:44

Uiteraard is Van der Wiel geen 10 miljoen waard. Maar hij mag zeker wel weg voor 8 miljoen. Van der Wiel is echt van een topniveau hoor. Let maar op het EK, dan zal ie weer schitteren. Er word een beetje minder waardig gedaan over Van der Wiel.

25 april 2012 om 15:56

Narsingh speelt dit seizoen goed ja maar het is de vraag als hij dat blijft vast houden en Van Der Wiel speelt al sinds 2009 als vaste basis speler en heeft 29 interlands op zijn naam

25 april 2012 om 15:59

Dan halen we toch La van Parra of Assaidi beide zijn beter dan Ebecilio en Suljemani mag van mij toch weg

25 april 2012 om 16:01

Van Der Wiel kan zeker een topniveau halen, alleen doet hij dat al twee jaar niet meer. Meer Ajacieden hebben/hadden daar last van. Bijvoorbeeld een Jan Vertonghen die sinds de winter wel een constant hoog niveau haalt. Van der Wiel heeft gewoon al 2 jaar lang geen goede serie neer gezet, werd ook uitgefloten door jullie en daardoor snap ik dat de clubs niet staan te dringen om hem te halen.

25 april 2012 om 16:24

Van der Wiel vond ik vorig jaar wisselvallig dit jaar speelt heel Ajax bijna onder niveau. Trouwens vind ik dat je nooit je eigen spelers moet uitfluiten maar steunen ook spelen ze slecht. Daarom kunnen sommige Ajax supporters en voorbeeld nemen aan Feyenoord wie altijd de spelers steund

25 april 2012 om 16:29

Waarom Ajax supporters ga bij Psv kijken. Daar worden de laatste 3a4 wedstrijden de spelers consequent uit gefloten.

25 april 2012 om 17:10

omdat ik zelf voor ajax ben en het over van der wiel ging

dat is goed Hansma, dan vertrekt hij volgend jaar transfervrij naar ons. dit is gewoon bluf!

25 april 2012 om 15:22

Nee hoor, dan gaatie lekker naar een andere club ;

25 april 2012 om 15:26

Nee hoor want hij vindt zichzelf nog niet klaar voor het buitenland

25 april 2012 om 19:23

Alsof het hem nog echt boeit als hij zijn loonstrookje ziet en er staat een nulletje extra achter.
Als er een mooie club langskomt waar hij zich fijn bij voelt of die een zak geld neerlegt is hij zeker weg.
Transfervrij vertrekken gaat sowieso niet gebeuren, het is vertrekken of bijtekenen.

Volgend jaar loopt die dan gratis de deur uit. Als je er nog iets aan wilt verdienen dan is dit het moment om hem te verkopen. Dus ik denk ook dat ze wel water bij de wijn doen :D

Was even bang dat het om Luciiano van Groningen ging. Werd al gek haha.

5-6 miljoen lijkt me wel goed voor narsingh

25 april 2012 om 15:23

Dat lijkt Heerenveen ook wel, helaas is Ajax niet zo gek en gaat daar niet mee akkoord. Ajax gaat niet meer veel neerleggen voor spelers. Dan maar een jaar door met Sulejmani en Ebecilio en Ozbiliz als back-up.

25 april 2012 om 15:24

Als Heereveen 6 mil vraagt zal Ajax gewoon Wildschut op halen bij Vvv. Want die 6 miljoen zullen ze nooit gaan betalen.

25 april 2012 om 15:24

het is niet zo dat Ajax het bedrag niet kan ophoesten. echter gaat Ajax geen grote bedragen uitgeven aan spelers met een 1 jarig contract.

25 april 2012 om 15:25

Precies, een ex-ajacied.

25 april 2012 om 15:26

@de-lano

Inderdaad een goede speler en zal perfect achter Sulejmani functioneren. Het is Heerenveen zijn eigen fout, om zo laat met die spelers om de tafel te zitten. Ajax gaat heus niet omdat ie nog een 1-jarig contract heeft ineens 6 miljoen betalen. Ik vind voor Narsingh een bod van 3.5 miljoen genoeg.

25 april 2012 om 15:33

4,5 miljoen zou iets meer realistisch zijn naar mijn idee. Dat zeg ik als ajacied. Tenslotte vroegen ze in de winterstop 6 miljoen toen hij een contract had voor 1,5 jaar. Nu heeft hij een contract voor een jaar maar wel weer 5 assists meer.

4 miljoen is te weinig voor Heereveen, terwijl 5 miljoen teveel is voor Ajax. Vandaar dat ik denk dat het op 4,5 miljoen euro zal uitdraaien.

25 april 2012 om 17:23

ik denk wel dat ajax narsingh gaat halen
het scheelt zeker dat narsingh zelf ook graag naar ajax wil
maar het is logisch dat vanwege zijn waarde voor heerenveen hij meer zal gaan kosten.

25 april 2012 om 19:21

@ De-lano

Wildschut is naar mijn weten een linksbuiten en Narsingh een rechtsbuiten. Ik begrijp dus niet echt waarom Ajax Wildschut zou moeten halen ipv Narsingh. Ajax zoekt iemand voor de rechtsbuitenpositie.

Om vervolgens volgend seizoen gratis de Arena binnen te wandelen. Met een 1-jarig contract zit H'veen nou niet bepaald in een luxe positie..

25 april 2012 om 18:12

Want als Heerenveen hem niet voor dat geld aan Ajax verkoopt komt er geen andere club die hem wil overnemen?
Daarbij is de keuze aan Narsingh: Vertrekken of bijtekenen. (zijn de woorden van Hansma)
Dus een jaar later gratis de deur uit zit er niet in.

26 april 2012 om 11:58

Wat een onzin, als Narsingh alleen naar Ajax wil heeft H'veen niets te willen..

26 april 2012 om 12:30

Precies áls, maar hij wil niet alleen naar Ajax. Twente en PSV vond hij ook prima, en als er een mooie buitenlandse club langskomt waar hij veel kans heeft op speeltijd is hij net zo goed weg.
Daarbij zijn er meerdere clubs geïnteresseerd, dus voor Heerenveen is zeker het een en ander mogelijk.

Geen druk op de ketel en blijven onderhandelen. Ik dacht ergens gelezen te hebben dat Ajax al met Narsing mocht praten? Dat zouden ze niet toelaten als Heerenveen het idee kreeg dat Ajax nooit aan de eisen zal voldoen.

Narsingh heeft nog maar een contract voor een jaar, maar dat betekend niets. Sightorsson had ook nog maar een contract voor 1 jaar en heeft Ajax ook ongeveer 5M gekost

25 april 2012 om 18:33

Juist, daar zeg je iets! Hij heeft toestemming om met Ajax te praten. Maar Narsingh heeft nog niets van Frank de Boer vernomen. Dan weet je meteen ook weer hoe serieus de belangstelling is. Uiteindelijk gaat het om de getoonde interesse van in de winterstop. Daarna heeft de Boer nog gezegd dat Narsingh een serieuze optie is. Maar hoe serieus is die nu eigenlijk?! Hierover zal Dost Luciano echt wel het één en ander bijgepraat hebben. Die heeft namelijk ervaring met 'concrete' en serieuze belangstelling van Ajax. Zoveel zelfs dat hij er nu niet meer heen zou willen terwijl hij vroeger zo'n fan was dat hij in een Ajax pyjama sliep....

Als hij maar weet dat hij ook niet een giga a' la Sulejmani bedrag kan verwachten...
Beetje begrip daarvoor.
gewoon 5 miljoen bieden en klaar.
Vinden ze dat te weinig...jammer dan.

Wat wil je dan Hansma 15 miljoen? hooguit 5 niet meer, hij is volgend jaar toch transfervrij.
En als ze hem niet laten gaan wordt het denk ik weer een arbitrage zaak. Je gaat er toch niet veel voor vangen hansma. of nu voor 5 miljoen of in de winterstop voor 1,5 miljoen of volgende zomer gratis.

Toch heb ik nog een sprankje hoop dat Narsingh een contract wilt tekenen met daarin in een clausule. Heb best een gevoel dat hij gaat floppen in Amsterdam net als onze grote vriend Mickey.

25 april 2012 om 15:28

Ja ik hoop het ook! Hij is nog maar 20/21 dus kan nog best een aantal jaartjes voor hveen voetballen.

25 april 2012 om 15:31

Nou ik zal je even uit je natte droom helpen want dat gaat toch niet gebeuren. Zeggen dat een speler gaat floppen bij zijn toekomstige club is tegenwoordig ook wel populair

25 april 2012 om 15:55

Er is wel een heel groot verschil tussen Ajax en Heerenveen, bij Heerenveen heeft hij ruimte om te ontwikkelen. Maakt hij een fout wordt er minder heisa gemaakt. Bij Ajax is er meer druk.

Je hoopt natuurlijk altijd dat hij gaat slagen zoals Huntelaar deed bij Ajax, maar het kan ook gewoon een Mickey-verhaal worden.

Ajax moet zich niet meer laten verleiden tot Sulejmani-achtige transferbedragen. Ze spekken de provincie al genoeg. € 5 miljoen is echt max. Een speler die een paar aardige wedstrijden heeft bij een subtopper met een eenjarig contract is gewoon niet meer waard. Heerenveen moet ook niet zo moeilijk doen een ongemotiveerde speler met een 1-jarig contract heb je ook niks aan.

Prima jongen, liggen wij niet wakker van hoor;. 3-4 miljoen is meer dan zat voor een speler met nog een contract voor 1 seizoen. Willen ze dat niet, prima, wachten we een jaartje en pikken we Luciano dan gratis op. De keus is aan Sc Heerenveen.

We zijn niet meer zo achterlijk om 16 miljoen voor een speler te betalen.

Bovendien hebben we Luciano niet per sé nodig, Wildschut is ook een groot talent en een uitstekend alternatief. Zitten jullie met een ongemotiveerde speler;.

25 april 2012 om 15:29

Er valt dus altijd nog wel wat te leren haha, 16 miljoen voor sulejmani. Bijna niet te geloven als je hem nu ziet...

25 april 2012 om 15:45

Nee inderdaad ik snap niet waarom jullie toekomstig coach hem persé moest en zou hebben.

26 april 2012 om 12:32

Zal je zien, koopt ie hem van de zomer weer terug!

Ik hoop voor Hansma dat hij niet te hoog inzet.
Ajax heeft geleerd van het verleden en zal echt geen absurde bedragen gaan betalen.
Narsingh doet het uitstekend dit jaar, heeft nog een 1 jarig contract dus 5 miljoen lijkt mij de max.

25 april 2012 om 16:08

Hansma geeft ook nergens aan dat hij 5 miljoen niet zou accepteren. Hij noemt helemaal geen bedragen. Die worden hier alleen genoemd. Hij vraagt zich alleen hardop af wat Ajax als 'hoofdprijs' ziet. De hoofdprijs lijkt mij 10 miljoen. Maar Hansma is realistisch genoeg dat hij weet dat geen club dat voor Narsingh met een eenjarig contract zal betalen. 5 miljoen lijkt me een prima bedrag. Maar bijvoorbeeld 2 mijoen lijkt me veel te weinig. Ik kan me vorstellen dat Heerenveen dan niet akkoord gaat.

En vergeet niet: Narsingh heeft dan wel de voorkeur voor Ajax, maar als er een andere club een hoog transferbedrag en heel goed salaris biedt, moet ik nog zien hoe standvastiog Narsingh is.

Dan wacht ajax nog een jaartje??
Als hij nog een jaar bij Heereveen speel dan gaat hij naar het buitenland.dan is hij nog meer opgevallen in het buitenland dus denk ik dat hij helemaal niet bij ajax terrecht kom.
En ja Heereveen heeft het recht er een prima bedrag voor te krijgen.moet eerlijjk zeggen dat ik niet weet hoeveel ze vragen maar is natuurlijk een prima talent...

25 april 2012 om 15:38

Nogmaals voor jou, hij wil nog niet naar het buitenland! Eerst naar de top van Nederland had hij het over. En dat lijkt me ook het meest verstandig. Of dat nou Ajax, PSV of Twente is.

25 april 2012 om 18:17

Dat roepen er wel meer, maar als er een mooie buitenlandse club langskomt zijn ze weg. Sommigen omdat ze dan met stukken betere voetballers kunnen werken en anderen weer omdat ze geld voor hun ogen hebben.

Ik snap niet dat de meeste Ajax supporters zich al rijk rekenen met Narsingh. Als Ajax simpel weg niet voldoet aan het gevraagde transferbedrag zijn er zat clubs met meer inversteringsvermogen die misschien wel het gevraagde bedrag op tafel willen leggen. En tegen de tijd dat hij transfervrij is zullen er ook meer grote(re) zijn die hem willen contracteren.

25 april 2012 om 15:39

Misschien wel, misschien ook niet. Ik vind Narsingh een fantastische speler, maar als club moet je ook niet verder gaan, dan je poten lang zijn. Bedoel waarom zal Ajax met de heisa van Heerenveen moeten meegaan. Hun hebben een probleem dat ie volgend jaar gratis vertrekt. Ajax kan daar niks aan doen, enkel een bod geven, wat ie nu waard is. Ajax gaat toch geen 6 miljoen neerleggen. Waarom zal je in godsnaam zoveel geld neerleggen voor een Nederlandse Eredivisie speler.

In de toekomst is bij gebleken, dat het geen zin heeft om dure Nederlandse Eredivisie spelers te halen.

25 april 2012 om 16:12

Je laatste zin begrijp ik niet helemaal. Bedoel je dat het verleden uitwijst dat dure Eredivisiespelers halen geen zin heeft? In dat geval verwijs ik graag naar een Huntelaar. Was met 9 miljoen toch aardig aan de prijs, maar is ook tegen een goede prijs weer doorverkocht..

25 april 2012 om 16:18

@frisianreds

Sulejmani, Wielaert, Assaiti maar begint nu op te bloeien na 3 jaar. Bruno Silva, Lindenbergh, Op meer kom ik er even nu niet op.

25 april 2012 om 17:46

Maar daartegenover staan ook weer genoeg voorbeelden die wel een succes bleken. In het recente verleden misschien niet zoveel, maar er zijn toch zat spelers via Ajax doorgegroeid. Of wil je alleen maar eigen jeugd?

Ajax is niet gek meer om 16miljoen uit te geven,hopelijk doet v basten geen dure miskopen voor Heerenveen

Ajax heeft alternatieven voor Narsinghbr Of Ajax wacht volgend seizoen als hij transfervrij is

Narsingh tegen zijn zin houden levert heerenveen een ontevreden speler op plus geen geld daar kiezen ze niet voor

Maximaal 5 miljoenbr En dat is veel voor iemand met 1jaar contract

25 april 2012 om 15:45

Van Basten gaat niet over de inkopen. Hoe kom je daarbij?

25 april 2012 om 15:47

Omdat ze het kwijt willen.
Er is al 10.000 keer gemeld dat het niet zo is, maar lezen is soms moeilijk.

Ajax kan nog wel een jaar wachten, maar zoals Narsingh zelf ook al aangaf, er zijn meer clubs geïnteresseerd in hem. Dit zorgt ervoor dat Heerenveen toch nog wel wat kan onderhandelen. Als Ajax de enige geïnteresseerd club was geweest, lag dat wat anders.

Ik hoop echt op witte rook. Een aanval met Boerrigter, Sigthorsson en Narsingh lijkt me prachtig. Met de miljoenen uit de championsleague van het afgelopen jaar, en hoogstwaarschijnlijk ook komend seizoen, mag er best wat geld uitgegeven worden. Want waarschijnlijk worden Sulejmani, Vertongen en van der Wiel ook verkocht. Stiekem hoop ik dat Ajax Vertongen aan zijn contract houd, ternzij het mogelijk blijkt te zijn Chivu terug te halen. Maar komend seizoen kunnen we met Vertongen best hoge ogen gooien in de championsleague. Dat hij dan volgend jaar transfervrij de deur uit loopt kan ik best mee leven. Aan de andere kant moeten we hem een transfer wel gunnen, wanneer zich een mooie club meld.

25 april 2012 om 16:35

Ik denk dat als je maximaal 3,5 miljoen bied, er wel een andere club is die Narsingh op komt halen.

Heerenveen zit niet in de positie om enorme hoge eisen te gaan stellen. Voor Ajax is Narcingh niet van levensbelang en Narcingh heeft nog een 1 jarig contract. Dus als hij nu niet weg gaat loopt hij transfervrij de deur uit.

25 april 2012 om 18:20

Er is genoeg interesse in hem, dus als Ajax niet wil zijn er nog meer clubs waar mee te onderhandelen is.

Hier zal Ajax behoorlijk van schrikken :
Het spelletje is overduidelijk al begonnen. Een mooi bod doen van 3-4 miljoen, Rodney in de deal betrekken en Loekie Lukoki een jaar verhuren aan de Friezen.

25 april 2012 om 16:17

Heerenveen huurt al jaren geen spelers meer van andere Nederlandse clubs. Je maakt ze beter, maar verdient er niks aan. Wat moeten we uberhaupt met lukoki?

Rodney mag je ook houden, niet eens vaste basisspeler bij Utrecht. Het is maar goed dat jij niet aan de onderhandelingstafel zit.

Als Hveen zich zo opstelt gelijk de aandacht naar andere spelers verleggen! Sneu voor Narsingh maar Ajax moet, en zal dat ook niet doen, de andere eredivisieclubs niet meer rijkmaken. Zodra de clubs moeilijk gaan doen gelijk onderhandelingen afkappen. Wildschut is een prima alternatief lijkt mij

25 april 2012 om 16:32

Dit vind ik wel een beetje overdreven gereageerd hoor. Hansma noemt nergens een prijs, dus wie zegt dat het om meer dan 5 miljoen gaat? Hij wil alleen niet dat Narsingh voor een schijntje (bijv. 1 miljoen) weggaat. Nergens staat dat Heerenveen geen reële prijs gaat vragen.

25 april 2012 om 17:51

VVV heeft al aangegeven Wildschut ook niet voor een appel en een ei te verkopen. Die dan ook maar niet benaderen? Er zullen weinig clubs zijn die hun spelers gelijk bij een eerste bod verkopen. Getuigt iig van weinig handelsgeest.

26 april 2012 om 10:33

elke club kan vragen wat het wil voor zijn spelers. Ajax kan daar in meegaan of niet bij de onderhandelingen. Ik denk en hoop dat ze niet teveel willen betalen voor spelers met nog een 1jarigcontract.
Clubs hebben genoeg aan Ajax verdiend. Dan maar verder kijken.

26 april 2012 om 11:41

Ach, en vaak verdient Ajax ook weer leuk op die spelers. Kijk naar Huntelaar.

Heerenveen kan vragen wat het wil.
Ajax is toch niet als enige geintresseerd, dus dan is het heel simpel, je wacht gewoon tot de gek het goeie bedrag biedt.

Veel mensen zeggen dat hij dan het jaar erna wel gratis naar ajax gaat, maar dat kunnen ze echt wel vergeten, daarvoor zullen er teveel kapers komen.

25 april 2012 om 16:46

@benieeeee

Dat moet Heerenveen helemaal zelf weten, ga alleen straks geen krokodillen tranen huilen als hij transfervrij vertrekt zoals we nu bij Labyad zien.

25 april 2012 om 19:20

@speedyafc

En jij vindt de zaak Labyad hiermee te vergelijken?

Als je het mij vraagt is het wel degelijk van belang dat Ajax de transfer snel af rond. De transfercarousel moet immers nog gaan draaien, maar zoals je zelf ook wel zal weten zullen er zich vanzelf meerdere patijen gaan melden, wat de prijs alleen maar op zal gaan drijven.

Overigens ben ik ervan overtuigd dat de deal er met Ajax wel zal gaan komen.

25 april 2012 om 23:51

@patpsv

Ja uiteraard is deze zaak vergelijkbaar. PSV heeft jaren de tijd gehad om te verlengen. In het laatste jaar is verlenging er lastig, immers elke voetballer weet dat hij een aardig tekengeld opstrijkt zodra hij transfervrij is. Tegen de kerst mag Narsing al praten met elk willekeurig team. Hetzelfde wat Labyad gedaan heeft (ik ga ervan uit dat hij al maanden rond is in Portugal).

De transfercarroussel moet zeker nog gaan draaien maar vergeet niet dat het crisis is in Europa. Het is maar de vraag of dit jaar er genoeg geld beschikbaar komt voor transfers.

Zijn contract loopt af, dus volgens mij is hansma keihard aan het bluffen.
Narsingh wil naar Ajax, Ajax wilt Narsingh en Heerenveen wil Narsingh verkopen.
Heerenveen denkt dat Ajax weer Sulejmani bedragen op tafel gaat leggen,volgens mij kunnen ze dat mooi vergeten.
En op een ontevreden speler zit Heerenveen volgens mij ook niet te wachten.

25 april 2012 om 16:32

hij kan toch ook naar een andere club??????
narsingh wil naar ajax, ja behalve als hij bij een andere club 2x zoveel kan verdienen.
den k je nou echt dat er bij hem club liefde is of zoiets.

25 april 2012 om 17:02

Nee dat zeg ik niet en ik snap ook best als hij meer kan gaan verdienen, hij misschien niet naar Ajax gaat.
Maar tot op heden heb ik nog geen andere club gehoord die interesse heeft in Narsingh.
Tenzij ik het natuurlijk heb gemist.

25 april 2012 om 18:25

Narsingh heeft zelf al aangegeven dat er meer clubs geïnteresseerd zijn.
En ik geloof er niet in dat Heerenveen Sulejmani bedragen gaat vragen, maar waarschijnlijk probeert Ajax weer voor een appel en een ei Narsingh te kopen net als dat ze bij Dost probeerden. En dat gebeurd dus niet, en als Ajax niet anders wil is er wel een andere club.

Misschien bied Ajax wel 3 en wil Heerenveen 6 (suggestie) dan vind ik het niet raar dat Hansma dit verhaal verteld als hem er iets over gevraagd wordt.

Het spel is begonnen. Zowel Ajax als Heerenveen hebben nu een grote mond, maar ik ga er toch vanuit dat er straks op een fatsoenlijke manier onderhandeld wordt en Narsingh voor een goede prijs voor beide partijen naar Amsterdam komt.

25 april 2012 om 16:37

Daar ga ik ook wel vanuit. Ik denk dat een prijs van ongeveer 5 miljoen voor beide partijen een aardige deal zou zijn.

Als ze het zo willen spelen, zou ajax een speler kunnen huren uit een grote competitie, een rechtsbuiten natuurlijk. Daarna kun je Narsingh gratis ophalen en heb je een goede versterking binnen

@jelle sc hee

Waar is je humor,ik refereerde natuurlijk op v basten toen hij trainer van Ajax.was en 30miljoen weggooide,br Tuurlijk gebeurd dat niet bij heerenveen, doe niet zo serieus zo erg is het leven ook weer niet haha

@claro2br wildschut speelt toch op de positie van Boerrigter nu, Toch niet op de pisitie van Narsinghbr Ajax volgt nu een veelbelovende buitenspeler van Boca Juniors als alternatief..

er zijn meer clubs dan alleen ajax.br narsingh wil graag naar ajax maar als er een andere club komt waarvan hij denkt dat hij daar wel past dan wou ie dat ook!

Ajax is narsingh niet nodig.... Zijn genoeg anders buitenspelers. Wildschut die bevalt me ook wel... aardige speler... speelt nu op links maar denk dat hij ook prima op rechts kan spelen en een speler die ook wel lekker naar binnen kan komen..... We kunnen hier van alles zeggen, maar wij kennen de portomonnee van ajax niet en we weten toch echt niet wie Frank de Boer dus echt graag wil halen...... Een bal is rond , maar kan raar rollen..... dus afwachten!!!

Meer dan 6 a 7 miljoen kan je denk ik niet vragen voor Narsingh als je weet dat hij nog maar 1 jaar moet voor zijn contract is afgelopen. Dit komt wel goed denk ik.

zou wat zijn als van basten afgaat zoals erwin koeman bij utrecht begin dit seizoen. Alle goeie spelers vertrekkenn waarschijnlijk en de keeper is helemaal niks, en heerenveen is nou echt niet meer als groningen of roda of zo. Ze hebben nu een goed seizoen maar dat is ook weer over volgend jaar.

25 april 2012 om 16:21

Ja man, Heerenveen draait anders nooit mee in de subtop. Spelers verkopen en vervangen hebben ze ook nog nooit gedaan. Scouten kunnen ze ook niet, kijk maar naar het team wat er nu staat. Allemaal waardeloze spelers.

25 april 2012 om 16:42

Kan ik me niks van herrineren en ik zeg niks over waardeloze spelers kerel gewoon een normaal eredivisie elftal en dit jaar ietsje beter dan normaal. vorig jaar was het groningen die mee deed in de subtop en niet heerenveen die 11e ofso stonden toendertijd. Ook heerenveen heeft last van de crisis en een seizoen kan zo mislukken kijk maar eens naar nac en utrecht die bijna onderaan staan, we zullen wel zien maar denk dat van basten zich al achter zijn oren zit te krabben ,narsingh en assaidi (mss dost) weg zou ik ook niet blij mee zijn.

25 april 2012 om 17:58

Gezien je posts ben je nog niet al te oud. Sarcasme lijkt je iig volkomen vreemd.

Toen Van Basten tekende, deed Heerenveen het al erg goed en was er al volop belangstelling voor het aanvalstrio. Zou erg naïef zijn als Van Basten daar geen rekening mee heeft gehouden.

25 april 2012 om 18:45

Check de afgelopen pak hem beet 10 seizoenen eens van Heerenveen. Juist die 11e en 12e eindrangschikking zou je eerder als incidenteel moeten zien. Daarvoor speelde Heerenveen meende ik 7 seizoenen achter elkaar Europees. Nergens om hoor, maar dat jet het even weet (azzlack)

Ik heb liever Narsingh die nog een jaar voor ons speelt dan dat hij voor een habbekrats weggaat.
En waarom zou hij volgend seizoen wel naar Ajax gaan? De clubs zullen in de rij staan voor een gratis speler zoals hij!

Dan vertrekt hij toch niet naar ajax.br Halen ze die argentijn in ruil voor cvitanic.

Grootspraak natuurlijk, als er een club goed kan onderhandelen dan is het Heereveen wel. Alleen denk ik niet dat Ajax meer gaat uitgeven dan ze in gedachten hebben omdat onder Frank de Boer een goede transferpolitiek is ingegaan. Zie Bulykin, Anderlecht wou geld voor hem ontvangen maar daar hebben ze ook gewoon gewacht totdat het bedrag dat zij voor hem in gedachte hadden(niets dus) werkelijkheid werd.

25 april 2012 om 16:01

Ik denk wel dat Heerenveen een wat betere positie heeft dan Anderlecht toen, want nu gaat het om een jonge speler met veel potentie. Als je Narsingh voor 5 miljoen koopt met een beetje bonus als Ajax weer Cl haalt bijvoorbeeld of een 10% op doorverkoop, dan heb je al een goede deal lijkt me. Heerenveen weet ook dat Ajax nu weer meer geld te besteden heeft door de CL en een beetje bluf hoort natuurlijk bij het onderhandelen.

26 april 2012 om 09:25

Ja het klopt dat Narsingh beter is dan Bulikyn maar Ajax zal zelf ook wel verder kijken dan hun neus lang is. Sulejmani doet het niet zo slecht als iedereen hier beweerd en er zijn ook nog andere opties. Ik ga me niet wagen aan een mogelijke prijs die ze kunnen vangen voor Narsingh maar Ajax zal zeker niet de hoofdprijs betalen.

Denk dat heerenveen lekker dwars gaat liggen omdat NEC ook 3 miljoen voor Cillissen ontving met een 1-jarig restant op zijn contract en Narsingh is toch wel wat meer waard dan Cillissen. Dat is bovendien hun goed recht natuurlijk maar meer als 5 miljoen moet Ajax niet besteden.

Ajax wil Narsingh en Narsingh wil naar Ajax.
Als Ajax en Heerenveen een realistische bril opzetten, komen ze er wel uit.

Mijn voorspelling: Ajax biedt 3 mln, Heerenveen roept belachelijk, alles in een impasse, gaan ze een maand later weer praten, vraagt Heerenveen 6 mln, zegt Ajax belachelijk. Komen ze na 2 weken weer bij elkaar en eindigen zij op 4,5 mln + 500.000 als Ajax of Narsingh aan bepaalde doelstellingen voldoet.

25 april 2012 om 16:04

Ik weet het allemaal nog niet, Heerenveen heeft altijd nog in het achterhoofd wat ajax destijds voor Suljamani heeft betaald. Bovendien is Heerenveen sowieso al geen makkelijke onderhandelings partner...

25 april 2012 om 16:47

Ja, dat kan.
Maar als Heerenveen realistisch is tellen zij hun zegeningen voor het bedrag dat hij tendertijd voor Sulejmani hebben ontvangen en weten zij dondersgoed dat dit soort bedragen niet meer realisch zijn.

25 april 2012 om 16:50

Ben ik wel met je eens, maar als hij perse weg wil en een club uit Engeland (in mijn ogen komt hij daar ook beter tot zijn recht) en die betalen meer is die weg denk ik.

Vind hem eigenlijk niet echt bij Ajax passen, in het spel wat Ajax wil spelen dan...

25 april 2012 om 18:31

Dat heeft Heerenveen echt niet meer in hun achterhoofd, Sulejmani was toendertijd veel erger gehyped en er was heel veel interesse voor (ook vanuit het buitenland). En hij was ook nog jonger en een meerjarig contract.
Ik denk dat Heerenveen een bedrag in hun hoofd heeft van rond de 6 miljoen en als Ajax daar niet bij in de buurt komt, komt er wel een buitenlandse club langs die dat zo op tafel legt.

Ik gok dat Narsingh zowiezo weg zal gaan na dit seizoen gezien de interesse...het is een mooie aanvulling op de Ajax selectie maar geen doodzonde als de transfer geen doorgang zou vinden en Ajax zou dan ook niet tot het uiterste moeten gaan ... gewoon een goed bod neerleggen en indien niet happen dan jammer en doorgaan...zie liever dat men er alles aandoet om een eventueel verlies van vertonghen gaat opvangen en een extra spits...ik zie niet zo snel een goede vervanger voor vertonghen in Nederland dus daar zal nog enige moeite voor nodig zijn...verder voor de linksback ook iemand halen omdat ik boilese erg blessure gevoelig vind....en koppers is er nog niet helemaal.

Ik hoop dat Ajax naar hem nog wel een aanvaller haalt of huurt met optie tot koop want Ebecilio is mag wel weg net als Suljemani.

Ik hoop dat Ajax Sergio Araujo gaat halen groot talent en Dario wil toch bij Boca Juniors blijven dan zou ik zeggen jullie Dario en wij Sergio Araujo.

on: Barca en Real zaten vorig jaar of 2 jaar geleden ook achter Sergio Araujo

Gewoon kopen want volgens mij rekenen zij in Heerenveen nog in guldens, lijkt het meer !

Dat is toch altijd zo bij een handel met vraag en aanbod. Een nutteloze opmerking derhalve. Het zou meer inhoud krijgen als Hansma ook de prijs zou noemen, die bij deze gespierde taal (not) hoort. Dat Narsingh nu verkocht moet worden lijkt me duidelijk, dat ze een goede prijs willen ook.

Hansma heeft het hier echt niet over meer dan 5M hoor. Heerenveen zal rond de 4M vragen + een clausule bij doorverkoop. Niet meer als redelijk.

25 april 2012 om 16:31

idd, maar ach, het is het goed recht van heerenveen om te vragen wat ze willen natuurlijk.
het initiatief zal voornamelijk bij ajax (moeten) liggen, 4-5 miljoen lijkt me normaal (al vind ik dat ergens toch gewoon een koopje voor zo'n speler)

hansma bluft natuurlijk. ajax wil en narsingh wil dus heerenveen zal hem wel moeten laten gaan. Ik denk aan 3 hooguit 4 miljoen. Van basten wil ook niet de hele voorbereiding en 2 competitiewedstrijden met spelers die uiteindelijk eind augustus toch weggaan.
Verder zou het me niets verbazen als van basten afhaakt. Hij is geen opbouwtrainer en heerenveen houdt niets maar dan ook niets over. Ik weet wat Koeman laat zien maar hij heeft nog de beschikking over zeer veel talent uit de jeugdopleiding en hield ook nog een zeker aantal van het vorig seizoen.
Maar bij Heerenveen gaat iedereen weg en is er vrijwel geen jeugd.

25 april 2012 om 16:44

Jij bent niet erg goed op de hoogte van de situatie rond sc Heerenveen. Ten eerste is er juist wel veel jeugd die eraan zit te komen. Spelers als Van Anholt, Van la Parra, Martinus, Kainz, Valpoort en Ziyech zijn allen zeer talentvol en kunnen volgend seizoen zomaar eens veel minuten gaan maken. Er gaan inderdaad een aantal spelers weg, maar er komt natuurlijk ook wel wat geld binnen. Hiermee kunnen meerdere spelers gehaald worden door onze over het algemeen prima scouting.

Kwestie van vraag en aanbod; de een roept zo hard mogelijk dat hij een minimale prijs wil hebben en dat er andere gegadigden zijn terwijl de ander roept dat hij niet de hoofdprijs wil betalen en andere opties heeft. Kortom non-item en laat het maar weten als jullie elkaar in het midden gevonden hebben ;

Heel simpel: Narsingh moet druk op de ketel zetten en als zijn werkgever onredelijke eisen stelt, met Ajax afspreken dat hij nog een jaartje wacht. Dan is hij transfervrij en ontvangt Heerenveen niente.

25 april 2012 om 16:45

Er kunnen natuurlijk ook andere clubs geïnteresseerd zijn in Narsingh, hij moet niet per se naar Ajax. Als er een andere fatsoenlijke club wel genoeg geld biedt gaat hij daar gewoon heen.

25 april 2012 om 16:50

Er zijn momenteel niet veel clubs die miljoenen betalen voor een speler als Narshingh. In Nederland heb je alleen Ajax, Twente en Psv. Voor buitenlandse clubs, met een beter gevulde buidel dan de Nederlandse top, komt Narsingh te kort, dus zoveel kapers zullen er niet zijn.

25 april 2012 om 16:59

Ik denk niet dat Narsingh tekort zou komen voor een middenmoter in een Europese topcompetitie, zijn snelheid en goede voorzet kun je overal inzetten. En voor een doorsnee Europese middenmoter is een bedrag van 5-6 miljoen prima te behappen.

25 april 2012 om 17:20

Zijn daar dan clubs die met echte buitenspelers spelen? De meeste spelen toch 4-4-2 en daarin zal hij niet goed passen. En zijn daar dan ook clubs bij die salarissen van boven de miljoen betalen?

25 april 2012 om 17:28

@excepcional
Hij is een beetje type Babel en die heeft het ook niet gered bij Liverpool

25 april 2012 om 18:47

Dammie: Bij Babel ontbreekt een goede voorzet en overzicht, dat heeft Narsingh juist wel. Verder vind ik Liverpool geen Europese middenmoter (zeker toen Babel daar speelde), destijds was het toch zeker een (sub)topper in Europa.

Speedyafc: In Duitsland, Spanje en de Portugese top spelen veel teams met 4-3-3 of 4-2-3-1 opstellingen, waarbij vleugelspelers erg belangrijk zijn. De salarissen in het buitenland zullen niet onder doen voor wat Ajax hem zal geven.

Wie wil er nu naar Pisvee? Eeuwige losers geworden met een Dictator aan het roer en een bak vol hersenloze supporters...

25 april 2012 om 19:51

Inderdaad, wie oh wie?? Het is exact zoals Van der Gijp maandagavond bij VI zei: Bij AZ hebben ze een klein vak voor blinden, maar bij PSV hebben ze daarvoor een hele tribune nodig. Dus veel spelers zullen bepaald niet happig zijn om die club te versterken. Ja, misschien Van Bommel, maar dat zal dan niet lang goed gaan. De contacten, bijv met Toyboy, zullen niet optimaal zijn.

Je hebt toch geen haast hoop ik Hansie?

Ajax betaald een prijs die ze in gedachten hebben en geen Sulejmani bedragen meer, en als Narsingh graag naar Ajax wil zal hij een seizoen onder San Marco moeten blijven en gaat hij voor noppes de deur uit.

ajax moet
narsingh
moisander
zeker halen

misschien ook nog opties:
buttner
overtoom

Vermeer
vdwiel/vrein
Alderweireld
moisander
boilese
25 april 2012 om 19:15

?????

Ajax heeft net Schone gehaald en dan stel jij voor om Overtoom te halen. Wie haal jij uit de basis dan? En heeft Ajax met Schone, Janssen, Eriksen, Siem de Jong, Serrero en aankomend talent Fischer en Klaasen nog niet genoeg aanvallende middenvelders? Verder is Ajax echt niet zo gek om een transfersom voor Overtoom te betalen. Komt tekort.

Narsingh is natuurlijk een kwaliteitsimpuls voor Ajax, maar Ajax moet zich niet gek laten maken. Ze hebben al een keer veel teveel betaald. Max. 4 miljoen lijkt mij een prima prijs voor een dergelijke speler met een 1-jarig contract.

Idd geen Sulejmani bedragen meer neertellen Heerenveen heeft niet veel te willen, als deze jongen na Ajax wilt kunnen ze ma beter mee werken, volgend seizoen loopt ie idd transfervrij de deur uit en rapen ze 'm gratis op.

Grote woorden van de technisch directeur maar mocht Ajax Narsingh dit jaar niet halen vertrekt die volgend jaar transfervrij en ik vraag me af of dat wel is wat de technisch directeur wil, neem aan dat die nog wat geld wil vangen voor hem nu het nog mogelijk is.

Wildschut moet je nog een seizoen aankijken en mocht die weer sterk presteren kan je nog altijd voor hem gaan.

25 april 2012 om 18:37

Hansma is de technisch directeur, niet de voorzitter.
Daarbij ben jij de zoveelste die blijkbaar denkt dat alleen Ajax deze jongen wil, maar dat is dus (helaas voor jou) niet het geval.
Als Ajax hem niet haalt, zijn er nog wel andere clubs.

25 april 2012 om 19:08

als narsingh duidelijk aangeeft (wat ik overigens niet weet) Alleen naar ajax te willen kan hansma hoog of laag springen, dan zit er gewoon een max aan de transfersom. Zoals Peerkiet hier onder al aangeeft, moeilijker is het niet.

25 april 2012 om 19:29

Dat is waar, als hij aangeeft dat hij alleen daarheen wil.
Maar daar geloof ik niet in. Als er een mooie subtopper/middenmotor uit het buitenland langskomt, waar hij zich fijn bij voelt, veel kans heeft op een basisplaats en goed kan verdienen, dan gaat hij daarheen.
Hij heeft sowieso al aangegeven dat hij ook wel naar Twente of PSV wil, dus de Ajacieden met hun illusies over 'dan maar volgend jaar gratis ophalen' kunnen die wel vergeten. Gaat nooit gebeuren.

Wanneer een speler een lopend contract heeft maar door naar een andere club te gaan zich financieel/sportief duidelijk kan verbeteren dan mag de huidige werkgever een vergoeding vragen voor het ontbinden van het arbeidscontract (transfersom). Echter deze vergoeding (zie uitspraken van de arbitragecommissie) kent wel degelijk een maximum. Ik ken de berekening zelf niet precies, maar het heeft o.a. te maken met salaris en contractduur. Hieruit volgt dus het maximum wat Heerenveen kan vragen. Echter wanneer er meerdere clubs zijn die een speler willen aantrekken dan geldt uiteraard wie het meest betaald..... (mede afhankelijk waar de speler naar toe wil).

Er zit dus weldegelijk een maximum aan wat Heerenveen kan vragen. Bij onrealistische bedragen kan Ajax echter weinig doen, het is dan aan de speler om actie te ondernemen.

We hebben het hier allemaal over bedragen. Maar zowel de Boer als Hansma hebben die niet genoemd. Dus al met al hebben onze reacties en dus ook de mijne weinig hout te snijden. We hebben het nu over 'als'. Als Heerenveen Sulejmani-achtige bedragen vraagt (wat Hansma niet doet, die is nuchter genoeg) Als Ajax voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten en 2 miljoen heeft geboden (wat in mijn ogen zeer zeker dichter bij de realiteit ligt) Zoals gezegd is het nu alleen als. Laat beide clubs maar eerst lekker met elkaar onderhandelen. Waarschijnlijk gaan ze er best uitkomen. Heeft Heerenveen een hele goede speler met nog maar 1 contractjaar weten te verkopen voor 5 miljoen netto en heeft Ajax met 5 miljoen een goedkope uiterst gevaarlijke en vooral efficiënte rechtsbuiten. Cijfers liegen namelijk niet. En als het bij Ajax niet lukt? Dan is Sighthorsson of hoe je zijn naam ook maar schrijft toch niet de spits met de kwaliteiten van Dost......

Precies Ajax, dokken als je een kwaliteits speler wilt. Voor niets gaat de zon op. Dat zouden ze zo langzamerhand toch moeten weten daar in Amsterdam. Klasse dat Hansma deze uitlatingen doet, gelijk duidelijk maken dat er met Heerenveen niet te sollen valt. Prima zaak!

25 april 2012 om 21:06

Ajax wil vast betalen, maar wel een markt conforme prijs en niet een of ander exotisch bedrag dat deze voorzitter mogelijk in zijn hoofd heeft. Hij heeft nog maar 1 jaar contract en het is nu niet direct een gearriveerde topspeler.

Hansma vergeet er wel even bij te zeggen dat tegenwoordig de spelers alle macht hebben...als Narsingh en ajax een deal kunnen sluiten kan Heerenveen nog zo hoog springen, maar tenslotte verliezen ze de speler zelf en waarschijnlijk ook nog geld. Narsingh heeft nog een één jarig contract en wanneer Ajax 3-5 miljoen euro gaat bieden dan moet ook Hansma eieren voor z'n geld kiezen.

Ik heb er geen moeite mee dat Heerenveen 'hard to get speelt', dat doet Ajax ook als buitenlandse clubs bij ons aankloppen voor spelers, maar tenslotte zal Narsingh naar Ajax gaan.

25 april 2012 om 19:36

Dat is waar, arbitragezaken helpen daarbij Niet dat spelers dan vaak in hun gelijk worden gesteld (vooral niet bij binnenlandse transfers), maar de club wil ze dan vaak al niet meer. Bij Dost hebben we gezien dat het daar niet heeft geholpen. Behalve dan dat hij een groot deel van de Heerenveensupporters tegen zich had gewerkt. Maar veel daarvan zijn alweer om sinds hij de ene na de andere goal maakt.

Maar ik verwacht dat dit niet nodig is en dat de clubs er wel uit gaan komen. En zo niet, dan zijn er nog wel andere clubs die hem willen overnemen

25 april 2012 om 20:38

Ik hoop niet dat er een arbitragezaak gaat komen. Ik snap Heerenveen echt wel, Ajax moet ook met respect omgaan met de Friese club, maar als Narsingh zijn zinnen op Ajax heeft gezet dan zal Heerenveen tenslotte wel moeten meewerken aan een transfer. Als Ajacied heb ik dit scenario al zo vaak met spelers van mijn club gezien. Het is gewoon de realiteit dat alle macht bij de spelers ligt. Hoe dan ook zou het ook eens goed zijn dat Ajax juist met Heerenveen een betere band weet te vormen. Als Ajacied heb ik best een zwak voor deze sympathieke club. Ik zou graag willen zien dat beide clubs wat meer met elkaar gaan samenwerken.

jongens we moeten wel in de gaten houden dat hier veel afca fans zijn die lullen alleen maar in hun eigen straatje. voor narshing kun je gewoon 5 miljoen vragen en als ajax dat niet wil neertellen dan heb je wel een club uit het buitenland die het wel wil neertellen.

Aan wat voor bedragen moet ik dan denken?
Zou sc Heerenveen 5-6 miljoen euro willen voor Luciano Narsingh...
Hoeveel is Narsingh in jullie ogen waard?
Ik vind Narsingh 4,5-5 miljoen euro waard, ook gezien zijn 1-jarig contract wat hij na dit seizoen nog heeft bij sc Heerenveen.
De Friezen zullen toch niet de €€ tekens in hun ogen krijgen en ineens 7-8 miljoen euro vragen voor Narsingh? Dan snap ik sc Heerenveen niet en snap ik Ajax wel wanneer hun dat niet willen betalen.

26 april 2012 om 09:30

Cillissen was 3 miljoen voor een 1-jarig contract. Wijnaldum en Fer waren beide 5 miljoen euro per stuk. Ik vind Narsingh van dezelfde kwaliteit als Wijnaldum en Fer ongeveer, misschien zelfs beter. Dus daarom hoop ik op 5 miljoen met wat bonus, maar ik denk dat het 4 miljoen gaat worden ongeveer.

Ik begrijp dat Narsingh een versterking is voor Ajax, maar wat gebeurd er nu met Suljemani/ebecillio/ozbilliz/lukoki/serero/klaasen en dan heb je nog andere spelers die eraan komen vanuit de jeugd. Rits/kip/ de Kamps. Verder heb je nog schone janssen Erikson aissati enoh,anita. De boer wil de meeste erin hebben. Hij heeft erikson meerdere keren op de vleugel gezet.

Ik vind het gewoon een aankoop om te kopen. Tuurlijk is het een versterking , maar heb je hem echt hard nodig.

Ik dacht dat de jeugd het stokpaardje word van Ajax, maar met dit soort aankopen wordt de jeugd het kind van de rekening. Ik ben geen fan van Ebecillio maar het is toch voldoende gebleken om kampioen van Nederland te worden de afgelopen 2 jaar.

Met het geld wat ze voor Verthongen krijgen zou ik gewoon investeren in een CV en een linksback indien Boilessen weer topfit wordt. Buttner is een prima optie voor Ajax. Denk alleen dat Vitesse de hoofdprijs voor deze jongen wilt.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren