Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Galatasaray kent droomstart en klimt, prachtige vrije trap Burak

Laatste update:

Galatasaray heeft de kritiek weer wat doen verstommen. Cim Bom won slechts één van de laatste drie competitieduels en had dinsdag in de beker een strafschoppenserie nodig om Gaziantep BB van zich af te schudden. Zonder Wesley Sneijder was de regerend landskampioen vrijdagavond een maatje te groot voor Elazigspor (2-0), de nummer laatst van de Süper Lig. Galatasaray staat nu met Kasimpasa op de tweede plaats.

Galatasaray kende een droomstart in de eigen Türk Telekom Arena. Na 1 minuut en 6 seconden kwam de bal na een verzorgde aanval terecht bij Didier Drogba. De Ivoriaan lepelde de bal op het hoofd van Selçuk Inan, die de verre hoek vond. Zes minuten later besliste Burak Yilmaz al min of meer de wedstrijd: de spits schoot een vrije trap via de paal achter Zülküf Özer. De Turk maakte zijn zevende seizoenstreffer en is daarmee alleen de topscorer van Galatasaray. De ploeg van Roberto Mancini behield de controle en liet achterin geen steken vallen, maar er werd niet meer gescoord. De spelers probeerden zich echter ook te sparen voor de Champions League-wedstrijd van komende dinsdag tegen Juventus.

De club uit Istanbul leunde in de tweede helft vooral op de defensie, maar kreeg nog wel een aantal goede kansen. Drogba kwam snelheid tekort om gevaarlijk te worden en Burak en Selcuk vergaten een voorzet binnen te tikken. Mancini gaf Drogba en Felipe Melo met het oog op het cruciale treffen met Juventus in de slotfase nog minuten rust. Kasimpasa, dat de tweede plek deelt met Galatasaray, komt zaterdagavond in actie tegen Antalyaspor. Elazigspor blijft door de nederlaag op de laatste plaats staan.

Wie is in jouw ogen beter?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Eerste 20 minuten waren prachtig, daarna was het saai.

6 december 2013 om 21:26

Galatasaray heeft dinsdag al gespeeld, nu weer en dinsdag champions league. Professioneel en zakelijk afgesloten.

6 december 2013 om 22:10

Jup, en ook nog afgelopen zondag.

Galatasaray begon goed, maar na de 2-0 gingen ze achterover leunen.

6 december 2013 om 21:04

Is ook niet zo gek renktas, komende dinsdag hebben we een belangrijke wedstrijd te gaan dus energie besparen is juist goed.

6 december 2013 om 21:06

Ja vandaag kan ik het wel een beetje snappen, maar kom op. Dit gebeurd altijd als we op voorsprong zijn. We konden vandaag makkelijk met 4 doelpunten verschil winnen, maar de spelers dachten dus zo te zien zeker aan Juventus.

6 december 2013 om 21:16

Helaas klopt het wel wat je zegt, maar vandaag was de gedachte meer naar de 3 punten gericht en die zijn binnen. We moeten nu goed rusten en ons klaarmaken voor komende dinsdag, 90 minuten lang geconcentreerd voetballen.

Gefeliciteerd.

Heb alleen mijn twijfels over of het gaat lukken tegen Juve komende week.. Veel succes.

En oh ja, gangstarr, Fener heeft van Cska gewonnen!

6 december 2013 om 21:12

Bedankt.

Als we goed geconcentreerd het veld op ingaan, met 12e man achter ons dan moet het lukken.

6 december 2013 om 21:18

Een gelijkspel is genoeg voor Juve, dus Gs moet wel scoren. En aanvallend spelen met Mancini is volgens mij bijna niet mogelijk. Dus dan word het maar countervoetbal? En oppassen dat je met deze drama-verdediging geen goals tegen krijgt ook nog. Ik ben erg benieuwd.

6 december 2013 om 22:13

De kans is inderdaad groot dat we verdedigend zullen spelen en op de counter zullen richten, Manchini kent de speelstijl van Juventus, dit is een voordeel. Zoals elk supporter wil ik liever dat we aanvallend spelen maar dat zit er niet in.
We zullen het allemaal zien.

6 december 2013 om 23:05

Uiteraard counteren. De eerste wedstrijd hebben we Juventus op slot gegooid. Alleen maar lange ballen en afstandsschoten zag je toen. De boel achterin op slot zetten en proberen te counteren, een andere mogelijkheid is er niet. Ik vind een UEFA plekje op zich ook niet erg, we hebben een goede kans om die cup te winnen maar de Drogba's en Sneijders van deze wereld spelen niet in de EL. Het mist een essentieel stukje prestige. Daarom is mijn voorkeur 65% CL en 35% EL

6 december 2013 om 21:16

Klopt. Alex maakte nog een mooie goal tegen Cska. Maar dat is toch al 5 jaar geleden ? Waarom kom je daar nu pas mee ?

6 december 2013 om 21:20

Nee nee, met basketbal weet je wel. 74-78 in Moskou. We staan nu eerste in de Euroleague poule. Alleen jammer dat Barca voor staat tegen Nanterrre, want die zijn onze grootste concurrent. We hebben nu onze twee lastigste wedstrijden gehad, achter elkaar uit tegen Barca en Cska, dus ik ga er van uit dat de eerste plek gegarandeerd is. Nu alleen uit tegen Nanterre en thuis tegen Partizan nog. Die Obradovic is echt een geweldige coach.

6 december 2013 om 21:44

Zit Fethiyespor ook in de Europa League poule ?

6 december 2013 om 21:52

Nee maar 1461 Trabzon wel!

6 december 2013 om 21:57

Ouch

6 december 2013 om 21:58

Kon je nou echt geen betere counter verzinnen ?:-(

6 december 2013 om 22:20

Wat moet ik dan zeggen….
Real Madrid zit er wel in? :D

6 december 2013 om 22:23

Wat kom je met je Fener-gepraat kerel? Heb je een voor een gereport, ga weg met je omkopende rotzooi, bespreek dat maar op Whatsapp met je Kill for you maatjes uit bergen op zoom ofzo.

6 december 2013 om 22:36

Iemand is ongesteld… Wil je een ijsje tegen de pijn?

6 december 2013 om 22:39

Mkf

Die is al wat beter. Je begint het vak belazeren beetje te leren.

6 december 2013 om 23:11

Kill For You bestaat niet meer.

Het is nu......

Kalbinde fenerbahceyi yasatanlar (L)

7 december 2013 om 07:12

Dit is futbalzone.. dus weet niet wat je allemaal loopt te mouwen. Heeft fetiyespor trouwens ook een basketbol tak?

7 december 2013 om 13:27

Voetbalzone*

7 december 2013 om 13:28

Mauwen*

7 december 2013 om 13:28

Fethiyespor*
Basketbal*

Mooie assist van Drogba, en uiteraard een hele mooie vrijtrap van Burak.
Eindelijk weer een score zonder tegendoelpunt, de drie punten hadden we zeker nodig, nu hopen dat de concurrenten punten verliezen. Op naar dinsdag!

Ik moet huilen van dit team. Hoe kan dit toch zo slecht zijn geworden. Iedereen speelt alsof ze met spierpijn spelen. Totaal geen beweging, geen enthousiasme, Burak die weer 100 x offside is, totaal geen creativiteit.. er is maar 1 vent naar mn hart (en tevens mn favo speler na Hagi) en dat is Melo. Die gast is echt fenomenaal voor ons. Voor de rest zijn t echt ongeinspireerde zakken.

Wat een zzzzzzz wedstrijd was dit. Een random Engelse club maakt na de 2-0 in de 6de minuut gewoon korte metten met de tegenstander door de tegenstander met een 8-0 weg te vegen. Onze Turken vinden het weer nodig om nonchalant te worden. Totaal geen drang om een masterclass te leveren.

Ik vond de opstelling belachelijk. Tijdens de wedstrijd had ik meer begrip gekregen voor de keuze van Mancini. Ceyhun speelde als CV in plaats van Lcm(zoals Lig Tv aangaf). Ceyhun deed het geweldig(lees:zwakke tegenstander). Vanwege zijn middenvelder kwaliteiten ging de opbouw veel beter dan normaal. Ik vind de 3-5-2 helemaal niet verkeerd. Hiervoor hebben we echter een dynamische linksback nodig. In een 3-5-2 kan je zelfs Wes, Burak, Drogba rendabel opstellen zonder Burak op de linksbuiten positie te posteren. In de 3-5-2 zijn je enige flankspelers de belangrijkste spelers in het functioneel laten renderen van je systeem. Eboue voldoet aan deze eisen, Riera heeft te weinig loopvermogen.

Dinsdag Juventus. De Turijnen zijn favoriet, dat zonder meer. Ik denk dat zij aan het langste eind zullen trekken. Maar zoals de Nederlanders zo cliché zeggen over wedstrijden in Turkije: Het kan spoken daar in Istanbul.

6 december 2013 om 21:38

352 werkt niet in turkije. Daarvoor zijn de spelers te dom, niet opgeleid, hebben er de discipline niet voor, en geen enkele buitenspeler zal het aankunnen. Misschien Gokhan Gonul. Eboue is er te lui voor.

Ik zie het somber in. Ik hoop dat mancini weet wat ie doet, hij kijkt ook altijd met een blik van wtf waar ben ik nou weer terecht gekomen. En terecht.

In turkije moet je gwn 442 spelen, full press en breken. Zo deed Terim het ook. En zo boek je de beste resultaten. Het is dat we Drogba en Wes hebben gehaald, die eigenlijk nieteens nodig waren. Fener had Sneijder 10x harder nodig, en daar zou hij fantastisch renderen. Bij ons kan dat gewoon niet.

6 december 2013 om 21:52

Inderdaad man. Engelse teams zijn daar echt meesters in. Zodra ze de tegenstander te pakken hebben, scoren ze uit alle hoeken, non-stop. Ze weten de tegenstander gek te maken. Ze kennen dan ook echt geen genade, 7-0, 8-0.

Bij ons stoppen we na 2. Jammer, maar ja. Aan de andere kant hoort de tegenstander ook gespaard te worden, haha.

Zakelijk gewonnen en rustig uitgespeeld, sterke verdediging en we vonden snel de aanvallers. Ik ben tevreden.

Gangstarr:

Toen Clutch de opmerking maakte dat jij agressief bent tegen MKF en normaal doet tegen Forzafener zei jij dat jij normaal tegen Forzafener doet omdat hij de nummer 1 Fenerli is op deze site. Dus zeg je ook je agressief doet tegen MKF omdat hij niet de nummer 1 Fenerli is. Is dit een foute interpretatie?

6 december 2013 om 21:23

Haha joh laat het. Je moet Voetbalzone niet zo serieus nemen. Achter een scherm kan iedereen zichzelf een koning vinden.

6 december 2013 om 21:26

Ik ben tegen niemand agressief, hooguit fel. Geen wrok of haat. Het is toch normaal dat je niet tegen iedereen hetzelfde doet ? Jij spreekt je moeder toch ook anders aan dan een willekeurige del ?

Forzafener heeft met zijn voetbalkennis en houding ten opzichte van tegenstanders enorm veel krediet bij mij. Daar laat ik niemand tussen komen.

6 december 2013 om 22:33

Clutch had het toch duidelijk over agressiviteit? Voor de rest heb je wel een punt, ook al spreek ik tegen iedereen zo netjes mogelijk

Fijne nacht verder gangstarr

Na 1 min komt Gs op 1-0 en denk je dit gaat een monsterscore worden tegen het zwakste team uit de Superlig die ook nog eens een hoop spelers mist..

Maar niets is minder waar.. Burak scoort nog wel mooi de 2-0 maar hierna is het weer armoe troef wat het spel van GS betreft..

Als je de opstelling ziet kon je ook niets anders verwachten.. Geen vleugelspel, geem positiespel, rechttoe rechtaan en 1 en al saaiheid..

De oude Drogba had in dit soort wedstrijden minstens 3 goals gemaakt maar de man is duidelijk aan een afscheidstournee bezig met 11 miljoen als bonus..

En Bruma die arme Bruma, betaal je 13 miljoen voor een talent, zet je m weer op de tribune..

Maar ja,Mancini zal denken: de 3 punten zijn binnen.. En zo is t natuurlijk ook maar ik denk dat zelfs Volendam met 2-0 had gewonnen van dit Elazig.

6 december 2013 om 21:31

Bruma heeft 120 minuten gespeeld dinsdag. Hij wordt gespaard voor Juve samen met Sneijder die ook klaar is om te spelen. Dit was gewoon een nieuwe tactiek om even te proberen, wedstrijd werd totaal niet serieus genomen, professioneel en zakelijk uitgespeeld. Bjk speelt alleen league, Galatasaray voor alle drie, dan komen zulke wedstrijden vaak voor. Slim van Mancini

6 december 2013 om 21:34

Ja het zal allemaal wel. Vertel dat aan die 20.000 mensen die op een koude vrijdagavond in Istanbul hun club komen aanmoedigen..

En ik betwijfel ten zeerste of Bruma tegen Juventus gaat starten.. Het zal me niet verbazen als Mancini weer met een laffe opstelling komt waarvan iedereen denkt: Huuuuuuh???

6 december 2013 om 21:35

En als je mensen gaat sparen zijn het natuurlijk niet een 19 jarig talent die veel moet spelen..

Dan spaar je toch eerder een 36 jarige Drogba of een Selcuk of zo..

6 december 2013 om 23:12

Gast, Bruma speelde niet omdat hij eergisteren 120 minuten in de benen had. Volledig logisch nadenken, dit heeft Mancini luid en duidelijk uitgelegd. Verder is rr voor het eerst 3-5-2 gespeeld en was het spel helemaal niet armoedig, het was zakelijk en essentieel. Na een 2-0 voorsprong tegen de nummer laatst hóef je niet aan te zetten als je over een paar dagen de 'do or die' wedstrijd van dit seizoen speelt tegen Juventus.

Het is allemaal niet zo moeilijk, alleen logisch nadenken is vereist. Dan begrijp je wel dat Bruma niet binnen zeven dagen 120-90-90 minuten kan spelen, dat Galatasaray voor het eerst, met een verotte defensie en trage vleugelspelers, 3-5-2 speelde en zichzelf op spaarstand zette voor Juventus.

7 december 2013 om 18:32

Een kinderhand is gauw gevuld

Waarom, ow waarom moeten we stoppen na 2-0?

Ik word er spontaan ziek van. Je krijgt de kans om over je tegenstander heen te walsen, maar wat doe je? Achterover leunen. Dit Elazig moest je zonder al te veel inspanning kapot spelen, helemaal vermorzelen.

Melo speelde een puike pot, hij is gewoon de man in vorm, terwijl het team uit vorm is. Ceyhun speelde verdienstelijk, weliswaar tegen Elazig, maar ja. Ook van die moet je winnen.

Burak scoorde een mooie vrije trap, maar hey. Kom op. Je bent 27/28..... Bui-ten-spel. Buiten het spel. Of-sayt. Vooruit, OP-SAYT. Hoe vaak kan je buitenspel staan in een wedstrijd? Als Inzaghi zoveel steekpasses op maat zou krijgen, zou hij meer dan Messi en Ronaldo bij elkaar scoren. Je bent atletisch, krachtig en snel, waarom zet je er geen halve meter tussen die je daarna sowieso kan inhalen in de sprint. Dit moet je onder de knie hebben man.

Muslera is gewoon een speler apart, veel beter dan die koekebakkers.

Al met al een simpele overwinning met normaal spel. Hopen dat we kunnen stunten tegen Juventus. Het is heel moeilijk om in de huidige vorm Juve pijn te doen, maar CL is altijd anders. Dat bewees Gs voorheen ook.

6 december 2013 om 21:36

Inderdaad. Gun ons ook eens een doelpuntenfestijn. Maar goed, in de beker huilden we ook allemaal om het spel, maar door de zege zijn we de enige topclub over in de beker. Winnen telt.

6 december 2013 om 21:54

Haha, het grappige is dat wij 't nog hebben overleefd. Wie het laatste lacht, lacht het best.

6 december 2013 om 22:01

Ga je nou serieus je team prijzen voor een zege in eigen stadion na penalties tegen Gaziantep Belediyespor? @ bkorkmaz

Ternauwernood..

Het was niet meer dan toeval dat Gs er ook niet uitvloog dat weet je.. Als je B teams gaat opstellen moet je ook niet raar opkijken dat je er uit vliegt, dus ik keek er niet van op..

Maar dat jij als GS supporter nog tof gaat doen alsof jullie iets hebben gepresteerd doet me wel even keihard lachen..

6 december 2013 om 22:17

Ah, ik wist niet dat mijn opmerking jou zou kwetsen. Mijn excuses daarvoor.

Als je nagaat dat de drie grootste rivalen van Galatasaray allen van tweede divisionisten hebben verloren, heeft Galatasaray - relatief gezien - (deze woorden zijn belangrijk voor het begrijpend lezen van dit stuk, dus lees ze meerdere malen door) beter gepresteerd dan de rest. Dit is een feit. Dat kan je niet ombuigen.

De top 4 is tot haar stand verplicht om te winnen van tweede divisionisten, ongeacht A of B opstelling. Dat is géén geldige reden. Erger zelfs, 't is een lelijke smoes!

Waarom?

Je B-spelers moeten gretig zijn om zich in de schijnwerpers te spelen en de kwaliteit op de bank moet vervangend zijn en dicht tegen de A-selectie zitten.

Je moet oefenen op twee woorden:

relativeren en nuanceren.

Veel succes!

6 december 2013 om 22:27

Relativeren en nuanceren?

Wat valt er te relativeren aan de zinnen: wie het laatst lacht lacht het best.. En: het grappige is dat wij het nog heeft overleefd.

En gekwetst? Neem jezelf niet zo serieus aub

Mooi stukje dat je schrijft maar totaal niet van toepassing op mijn reactie:

Was Gs dan wel goed, was jullie B team dan wel gretig? Puur toeval dat jullie t hebben overleefd zoals ik al zei..

Jij bent de enige die niet begrijpend kan lezen, want je reageert totaal niet op wat ik schrijf maar bent blijkbaar op je teentjes getrapt..

Niet de wijsneus gaan uithangen

6 december 2013 om 22:37

Ben je er alweer? Ik had ook niets anders kunnen verwachten van jou Bjkkartal. Het is niet pure toeval dat wij het hebben overleefd, het is een serieuze blamage dat jullie met een A/B elftal gedurende de hele tweede helft Buca onder druk hebben gezet en nog niet hebben weten te winnen. En dat terwijl Bilic voor de wedstrijd hardop zegt "wij willen deze beker winnen". Grappig he? Iedereen die heeft gezegd dat ze het hebben gemunt op de Turkse Beker liggen er nu uit. Wat hebben we geleerd: Wie het laatst lacht, lacht het best!

6 december 2013 om 22:40

'drie' grootste rivalen? Trabzon en Gs zijn toch zusterclubs?

6 december 2013 om 22:41

Haha, heb je een paar groepjes overgeslagen op de basisschool?

Is het zo moeilijk om die twee zinnen te begrijpen? Of lees je de woorden achterstevoren?

Daar staat letterlijk dat Galatasaray het alsnog heeft overleefd en dat wie de laatste lacht het beste lacht. Waarom? Want de spotmakers van de aartsrivalen maakten Galatasaray belachelijk met 'zelfs van Gaziantep Buyuksehir' kunnen jullie niet winnen, terwijl ze één en twee dagen later keihard op hun bek gingen. Op zo iets kan je karma zeggen, maar dat vind ik zo kinderachtig, dus ik zeg 'wie het laatste lacht, lacht het best'. Maar ja, ik wist niet dat dit zo moeilijk te snappen was.

Nogmaals, géén één persoon zegt dat Gs goed heeft gespeeld in de bekerronde, ook dat verzin je. Ook heb ik niet gezegd dat de B-spelers van GS wel gretig waren, dat is juist een kritiekpunt jegens de B-spelers van G (en in het algemeen). Ook dit snap je niet, omdat je niet bereid bent om het te snappen.

Weet je wel wat die woorden betekenen? Ach, ik ga het niet één voor één uitleggen. In verhouding heeft Galatasaray het beter gedaan dan haar aartsrivalen door wel aan het langste einde te trekken, maar ja. Kleurloze oogjes!

6 december 2013 om 22:43

Haha, Galatasaray heeft inderdaad drie aartsrivalen Mzk, ongeacht de situatie.

Of moet ik BJK en FB ook groeperen door het één en ander? Hehe.

6 december 2013 om 22:44

Ach, Avrupafatihigs, ik schaamde me wel, maar ik vind het ook weer niet zo erg. We hebben de beker twee keer op rij gewonnen, en Aziz Yildirim zei live op TV dat de beker meer kost dan dat er geld binnenkomt. Maar toch vind ik dat geen excuus. Je moet voor elke mogelijke prijs strijden, vooral als je maar 2 kulvarda een prijs kan winnen.
Het reserve team van Fener deed pijn aan mijn ogen. Ik dacht dat wij de sterkste bank van Turkije hadden, maar zelfs tegen een tweede divisionist flikken Bekir en Selcuk het om de wedstrijd te verpesten. Moet je zien wat Bekir doet bij beide goals die we tegen krijgen. Als de baskan een beetje man is schopt hij die gozer er gelijk uit. Ongedisciplineerd ventje. Of een zieke Salih laten ze spelen.. Een kapotte Yobo en Hasan Ali. Waarom verhuren we al die jongeren? Recep Niyaz, Hakan Cinemre, Gokay Iravul etc. Laat die jongens dit soort wedstrijden spelen. Die spelen hongerig. Holmen, Cristian, Yobo, Bekir, Selcuk, dat soort gasten moet je er uit schoppen.

6 december 2013 om 22:55

Ik vind het sowieso heel vreemd dat Aziz Yildirim zich druk maakt om de kosten van de beker. Inderdaad, zoals jij zegt. Fenerbahce strijd alleen in twee campagnes. Als er sprake was van een Europees campagne, dan had ik ik het begrepen. Vorig jaar deed Fener tot het uiterste mee in 3 campagnes. Dus ik vind het ook een slap excuus van een rijke persoon die miljoenen aan transfers uitgeeft.

En sportief gezien binnen de wedstrijd: Tja, Fener heeft de sterkste bank. En de helft is ook nog eens buitenlands, dus dat bewijst de kracht. Bekir had zijn krediet allang al verloren, die man moest helemaal niet spelen. Hasan Ali-Kadlec-Yobo-Mehmet Topuz was een goede verdediging geweest. Dat Salih een ziekte heeft wist ik ook maar sinds eergister.

6 december 2013 om 23:21

Waar is Salih nou allergisch voor? Gras, wordt er gezegd. Nou dat zou fijn zijn zeg. Heeft Turkije eindelijk eens een talent, is ie mogelijk allergisch voor gras. Ironischer en triester kan het bijna niet.

6 december 2013 om 23:24

'Relativeren' en 'in verhouding' zijn de sleutelwoorden om te begrijpen wat er bedoeld wordt. Galatasaray was super slecht in de beker maar heeft het *in verhouding met BJK, TS en FB* goed gedaan.

7 december 2013 om 00:02

Ik zou het niet weten, maar hij schijnt ook altijd een prik bij zich te dragen. Misschien komt het omdat hij vaak een bepaald product eet wat allergische effecten toont. Ik heb dat ook in Turkije als ik chocolade eet. De volgende dag heb ik meteen overal rode plekken die dagenlang jeuken haha

7 december 2013 om 01:19

Hoe gek het ook klinkt, ik kan niet tegen het water in Turkije. M'n haar en huid worden super droog en ik moet me gek smeren met crèmes om m'n huid te hydrateren. Gelukkig is er aan hamams geen gebrek in Turkije

7 december 2013 om 04:45

Wat valt er te lachen oglum.. Jullie speelden nog thuis.. En die belediyespor had nog de beste kansen.. Wij spelen nog uit, tegen een beter team.. Maar ook slecht, net als jullie.. Ook al zouden we met penalties doorgaan het blijft slecht..

Niemand is de laatste die lacht in dat opzicht: niet de zielegerds die Gs gingen dissen omdat ze met pijn en moeite wonnen, maar ook niet de Gs li die dat tegen hun gaan gebruiken..

Tis armoe troef.. Respect naar gaziantep belediye , fethiyespor, bucaspor en balikesirspor..

7 december 2013 om 05:03

Blablabla, je zegt dat het je geen reet kan schelen maar het doet blijkbaar zoveel pijn dat je excuses zit te zoeken voor een nederlaag tegen een tweedeklasser.

Bottom line is dat Galatasaray het ook slecht deed maar nog "face kon saven" door toch door te gaan. Dus hebben we het beter gedaan dan Bjk, TS en FB, hoe slecht het ook was. Het minst slechte van het slechte zeg maar.

7 december 2013 om 18:35

Dat klopt.. Maar geen reden om er mee op te scheppen of wel

Man of the match: Felipe Melo!

6 december 2013 om 23:16

Man of the season! Melo is bij verre de belangrijkste speler, de enige die 90 minuten strijdt en vecht. Hij is meer Galatasaraylı dan Sabri die al 15 jaar bij ons speelt.

7 december 2013 om 01:14

@applegreen

Vriend Sabri is een echte galatasarayli dus niet lullen over hem. Hij is geen iniesta of roberto carlos maar hij strijd en zweet voor de shirt dus beetje respect.

7 december 2013 om 01:23

Ja man, Sabri is een echte Galatasarayli... Dat blijkt wel uit zijn inzet, motivatie en reacties als ie weer eens iets doms doet. Melo is 1000 keer de Galatasarayli die Sabri ooit zal kunnen zijn. Sinds het begin van het seizoen is Melo de enige die constant presteert, zich altijd 150 procent inzet, vecht en strijdt en het team op sleeptouw neemt. De aanvoerdersband zou hem niet misstaan. Sabri kan opdonderen naar Siirt Jetpaspor en daar in zn Ferrari rondrijden. Het is genoeg met dat sentimentele gedoe van spelers bij de club houden omdat ze er al jaren spelen. Sabri is de eerste die mag vertrekken van mij.

Gaap. Saaie wedstrijd. GS ging gewoon achteruit leunen na de 2-0. Wel mooi dat Ceyhun speelde, een speler die meer kansen verdient. Het contract van Drogba hoeft niet verlengt te worden, hij heeft er duidelijk geen zin meer in. Daarvan in de plaats mag je een extra trainer halen die alleen met Burak werkt en hem gaat leren wat buitenspel is. Droge wedstrijd en broodnodige 3 punten.

6 december 2013 om 22:27

Als die extra trainer erbij zou komen, wilt die gene dan ZSM Burak is leren dat je naar een bal toe moet gaan ipv af te wachten tot er een speler er tussen in komt!

ON: Na de 2-0 overduidelijk achteruit geleund. Wel moet er gezegd worden dat Melo een puike wedstrijd speelde met paar overheerlijke passen én dat Galatasaray in de omschakeling ook goed was.

Ik heb deze wedstrijd niet gekeken, omdat we toch wel wisten dat we in staat waren om te winnen. Ik heb nu wel naar de samenvatting gekeken en voor de eerste 10 minuten een leuk begin, maar daarna saaie vertoning. We hadden toch wel met 5-0 of zo moeten winnen. Gezien jullie reacties heeft Mancini na de 2-0 achterover geleund. Dat betekent dus dat dit gewoon een zakelijke overwinning was.

Wel een maffe opstelling alweer, maar dat zijn we nu al onderhand wel gewend. Ik hoop maar dat hij aanstaande dinsdag tegen Juventus niets verkeerds gaat doen. Een misstap kan je de kop kosten. Maar zover ik het heb kunnen zien zie ik dat GS langzamerhand weer aan het herstellen is. Er is wat meer harmonie gekomen in de ploeg. Het doelpunt van Selçuk Inan heeft het meteen bewezen en die vrije trap van Burak Yilmaz (idem net als Antalyaspor vorig seizoen) mag er ook wel een zijn.

Drie punten in de pocket en daar gaat het om. Ik wens Elagzispor veel succes in de PTT lig volgend jaar, want die gaan het niet redden dit jaar. Galatasaray wens ik alle succes tegen Juventus, alhoewel ik het ergste vrees. Juventus zou op knikkende knieën naar de TT arena moeten komen, maar helaas wacht daar een laffe trainer. Italianen, en dan zeker een Juve in vorm, straffen dit genadeloos af. Vandaag had Galatasaray in aanvallend opzicht goed kunnen timmeren aan wat verbeterpunten, maar ze kozen voor zekerheid door gas terug te nemen en op safe te spelen.

Neo-ottoman.
Gansgstarr en ik zijn het goede voorbeeld van aartsrivalen die daarnaast ook eeuwige vrienden zijn. Precies zoals de formulering tussen een Fenerbahce en Galatasaray supporter hoort te zijn. Daar laten we inderdaad niets tussen komen.

6 december 2013 om 23:19

Het voordeel is dat Mancini Juventus kent en weet hoe er tegen hen gespeeld moet worden (zie eerste wedstrijd). Ik vind Mancini allerminst laf, hij probeert het beste te maken van een team vol derdedivisie spelertjes. Aanvallend spelen betekent in het mes lopen, dan krijgen we er zo 12 tegen. Mancini slim en weet wat hij doet. Heb vertrouwen. Turkije heeft de punten hard nodig voor de coefficientielijst, vooral als Olympiakos doorgaat naar de zestiende finale en Basel ook overwintert.

Kom op Mancini op dat je voor een verassing zorgt tegen Juventus

7 december 2013 om 01:24

Heheh betje lopen? Of ben je Galatasarayli? Ik betwijfel of ik op Galatasaray moet inzetten. PSG levert ook flink knaken op (3,37) trouwens!

Zakelijk uitgespeelde wedstrijd. Nu stunten tegen Juventus!

Ben voor gs maar hoopt dat juve ons afmaakt.. in de el hebben we veel meer kans om ver te komen.

7 december 2013 om 10:48

je weet toch dat als juve van ons wint dan dat het helemaal geen europees feest meer zou zijn?

7 december 2013 om 12:32

Volgens mij staan we, middels onderlinge resultaten, nog altijd boven kopenhagen

Het is beter Als gala verliest dan kunnen ze nog naar de EL Maar aan de andere kant als je overwinterd in de CL krijg je meer Geld

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren