Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Egoïstische’ Antony ziet drie ploeggenoten over het hoofd en faalt jammerlijk

Laatste update:

Antony heeft donderdagavond tijdens de klinkende 4-1 zege op Real Betis weer vlagen van zijn oude vorm laten zien bij Manchester United. De buitenspeler was bedrijvig en nam op karakteristieke wijze de tweede treffer voor zijn rekening door vanaf de rechterkant naar binnen te trekken en de verre hoek te vinden. In Engeland is men echter ook kritisch en wordt de Braziliaan verweten een gouden mogelijkheid op een doelpunt te hebben verprutst.

United legde bij vlagen uitstekend spel op de mat tegen Betis en nam na rust afstand van de Andalusiërs door treffers van Bruno Fernandes, Antony en Wout Weghorst. De score had echter een stuk hoger kunnen uitvallen als de ploeg van trainer Erik ten Hag iets scherper was voor de goal. Bij een 3-1 stand zag Antony drie medespelers over het hoofd door voor eigen succes te gaan, hetgeen hem niet in dank werd afgenomen door zijn ploeggenoten. Even daarvoor hielp hij op aangeven van Weghorst ook al een gigantische kans om zeep door op Claudio Bravo te stuiten.

Sky Sports beoordeelt het optreden van de voormalig Ajacied met een 7 als rapportcijfer. "Hij beleefde tot zijn doelpunt een frustrerende avond tegen Abner Vinícius", stelt de sportzender. "Zijn doelpunt, een prachtige krulbal in de verre kruising, was de onbewogen Claudio Bravo te machtig. Het gevoel van opluchting was voelbaar op Old Trafford." Ook van de Manchester Evening News krijgt Antony een 7. "Hij was een van de kanshebbers om gewisseld te worden in de rust, maar hij betaalde het vertrouwen van Ten Hag terug met zijn mooiste doelpunt voor United."

Ten Hag zag twee verschillende helften van Antony. "Ik denk niet dat hij het alleen kan laten zien in de Europa League", aldus de manager van United. "Hij heeft gescoord in zijn eerste drie wedstrijden in de Premier League. Ik denk dat hij in de eerste helft meer had kunnen laten zien. Hij had meer acties kunnen maken en meer bravoure kunnen tonen door spelers met zich mee te trekken. Ik weet dat hij nog meer dreiging kan veroorzaken met behulp van zijn snelheid. In de tweede helft was zijn optreden een stuk beter met een mooie en belangrijke goal."

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Wauw daar moet je die bal gewoon afgeven, Zo maak je geen vrienden haha

10 maart 2023 om 11:45

Als je niet passt moet je scoren, anders gewoon die bal afgeven. Jammer dat hij nog zo vaak voor eigen succes gaat

10 maart 2023 om 12:17

Die drie stonden buitenspel. Als hij had afgegeven zou de kop zijn 'Antony kent de spelregels niet en verzuimt twee keer te scoren'.

10 maart 2023 om 12:22

Buitenspel? Ze staan alle 3 achter de bal?

10 maart 2023 om 12:28

Waar heb je het over hahahah, staan echt een meter, zo niet twee meter achter de bal alle drie.

10 maart 2023 om 12:31

@gilli, dit meen je niet echt toch? Anders raad ik je aan je even in te lezen over de buitenspelregels. 3 man staan keurig achter de bal.

10 maart 2023 om 13:36

Maat, ga tennis volgen ofzo haha of ff naar hans anders.

10 maart 2023 om 13:52

Heren, de strepen op het veld staan zo scheef als het maar kan. Dit is echt meters buitenspel.

10 maart 2023 om 14:34

Lol....dit meen je niet echt he Gillie. Op het moment dat Anthony schiet staat er 3 man achter de bal. Knap als je dat nog als buitenspel kunt beoordelen.

De 1e goal was echt prachtig, eerlijk is eerlijk. Maar het blijft een egocentrisch rot mannetje op het veld die zich net iets te graag wil profileren. Blijkbaar begrijpen zulke gastjes nog steeds niet dat een assist net zo belangrijk is als een goal.

Zonde....als hij meer een teamplayer zou zijn en zijn vervelende maniertjes afleert, kan het echt een geweldenaar worden.

Ik gok dat Ten Hag onze vriend ook wel even heeft verteld dat dit niet de bedoeling is. Jammer dat Anthony vaak te veel oog voor zichzelf heeft. Hij kan zoveel meer uit zijn spel halen als hij in dienst van het elftal gaat voetballen.

10 maart 2023 om 11:50

Dat is dus het punt. Hij blijft voorlopig de pleintjesvoetballer. Wanneer je ook zijn laconieke houding in die slachting bij Liverpool zag... Die moet gauw aanhaken, want toont hij geen verbetering dan zit hij volgend jaar rond deze tijd op zijn best op het tweede plan.

10 maart 2023 om 12:01

Was dat maar waar zelfs trucjes en de techniek mis hij ervoor dan zouden we tenminste nog van genieten

10 maart 2023 om 12:01

Hier had Antony de bal moeten afgeven en dan was het een goal geweest. Ik weet dat de meeste aanvallers voor eigen succes gaan, maar soms je wat geven om wat te krijgen.

Dit is wel typisch Antony, hij wisselt geniale momenten af met onbegrijpelijke acties zoals deze. Terwijl we gezien hebben dat hij echt wel oog heeft voor zijn medespelers. Vooral Haller is hem dankbaar. Prachtige goal gemaakt gisteren, maar het hadden er meer kunnen zijn inclusief assists. Werk aan de winkel.

Het ene moment scoort hij weergaloos en daarna verprutst hij zo'n mogelijkheid.
Beetje wat je van Anthony kent. Die jongen kan zo ontzettend goed voetballen maar mist het efficiente mis je in hem. De reden waarom hij (nog) niet bij de absolute top hoort.

Te graag zelf de ster willen zijn. Terwijl je natuurlijk evengoed een ster wordt wanneer je je profileert als een fantastische teamplayer. Daar wek je vaak nog veel meer waardering mee op. Teamgenoten kunnen zich hier terecht vreselijk aan irriteren. Hij kan fantastische dingen laten zien, maar ook op teveel momenten door een ondergrens zakken.

10 maart 2023 om 11:54

Ja ik ben het zo met je eens. Realiteit is echter anders. Kijk maar naar wout. Teamplayer pur sang, maar word steeds afgebrand omdat hij niet scoort.
Moet ik er wel bijzeggen dat dat voornamelijk door buitenstanders gebeurt.

10 maart 2023 om 11:57

Verder wordt wout ook afgebrand omdat ie verder gewoon niet zo heel goed kan voetballen, wat nog steeds niet terecht is. Bij Antony is er potentie veel meer potentie en daarom des te meer zonde dat het er zo weinig uit komt.

10 maart 2023 om 12:02

@ironmanutd Als Antony hem breed legt heeft hij gewoon een assist, wat volgens mij als belangrijke graadmeter wordt gezien voor buitenspelers.

10 maart 2023 om 11:57

Nou dat valt echt wel mee hoor. Uiteindelijk zullen mensen altijd zeggen (als voorbeeld) "hij heeft maar 5 goals en 4 assists in x aantal wedstrijden)! Dusja, en goals tellen nou eenmaal veel zwaarder. Ik snap het wel hoor, aangezien iedereen het vooral over goals heeft.. Ik zeg ook tegen elk talentvol jong jongetje, wat de trainer ook zegt, als je ook maar een beetje ruimte hebt, zelf schieten.

10 maart 2023 om 12:32

Mag hopen dat jij geen jeugdtrainer bent dan.. Als je ook maar een beetje ruimte hebt schieten is misschien wel het slechtste advies dat je kan geven natuurlijk. Zowel voor het team natuurlijk, als wel voor dit spelertje zelf.

10 maart 2023 om 15:17

Het team interesseert echt vrij weinig als je prof wilt worden. Newsflash, iedereen speelt voor zichzelf.

10 maart 2023 om 18:59

Jij moet echt wakker worden Vatros. Kijk naar PSG. Het interesseert niemand dat daar 11 individuen spelen, want het is geen team.

Nogmaals hoop echt dat jij geen jeugdtrainer bent.

Compleet absurd dat manu united zoveel geld voor die jongen heeft neergelegd. Speelde gisteren (op zn goal na) een hele slechte wedstrijd en maakte heel vaak domme keuzes. Een wereld van verschil als je een joaquin van 41 ziet spelen.

10 maart 2023 om 11:56

Zullen we nu eens ophouden over dat geld? Ik lees hier echt 85x per dag iets over die transfersom. Ja er is teveel betaald. Iedereen weet het nu wel.
Dat hij slecht speelde ben ik het trouwens mee eens. Maar dat zou me bij 20m net zoveel irriteren als bij 100m.

10 maart 2023 om 12:01

Als ik een auto van 100k koop of een auto van 20k, dat schept toch een bepaald verwachtingspatroon. Antony speelt als een auto van 20k en niet van 100k en dat valt dan toch tegen he.

10 maart 2023 om 12:06

Helemaal mee eens hoor, maar dat geeft toch eigenlijk aan dat we hem helemaal niet hadden moeten halen?

10 maart 2023 om 12:10

Jij hebt niks gekocht. Je hebt er geen cent aan uitgegeven.

10 maart 2023 om 12:12

Panfc ik wilde hem van de zomer al niet en nu nog steeds niet. Maar ten hag, de trainer van manchester united die ervoor gestudeerd heeft wilde hem en hij heeft hem gekregen. Dus ze moesten hem wel halen. Ik vind het belangrijk dat trainers gesteund worden door de club.
Hopelijk zal op een dag blijken dat dat een goed plan was. Zo niet, dan halen ze iemand anders. Big deal.

10 maart 2023 om 12:13

Als je veel geld uitgeeft verwacht je toch gewoon meer. Als ik een ton aan een auto uitgeef verwacht ik een dikke BMW geen Suzuki alto.

10 maart 2023 om 12:22

Natuurlijk zullen we daar niet eens over ophouden. Dat weegt mee in de verwachtingen en het niveau dat een speler moet halen om het waar te maken. Heel logisch dat dat steeds wordt aangehaald.

10 maart 2023 om 12:26

@futballeke,

Als jij zo gek bent om 100k neer te leggen voor een Suzuki Swift, kan je er niet vanuit gaan dat hij rijd als een Mercedes S400 Hyrbrid....

10 maart 2023 om 12:28

Nee migi dan verwacht je niet automatisch meer. Niet als we met zijn allen van tevoren ook riepen dat dit een belachelijk bedrag was. Waarom pas je dan je verwachtingen aan als iemand anders toch besluit dat uit te geven, ondanks dat jij al lang weet dat hij dat niet waard is. Je analogie klopt ook niet. Het moet zijn, als iemand een ton uitgeeft voor een suzuki alto is het nog steeds een suzuki alto.

Als je de mensen in de club erop bekritiseerd dat ze gemiddeld 2x teveel uitgeven voor spelers uitgeven waar uberhaupt niemand interesse in heeft, dan snap ik het volledig. Maar mensen doen nu alsof hij een prijskaartje goed moet maken waarvan we allemaal weten dat het prijsje niet klopte. Totale onzin echt.

10 maart 2023 om 12:29

Voor jou hetzelfde real8madrid. Wij weten toch met zijn allen heel goed dat hij niet eens ind e buurt van 100m waard is? Dat wisten we vooraf al. Waarom veranderd het je verwachtingen dan?

10 maart 2023 om 12:32

Het is ook niet de schuld van Antony, maar niet iedereen kende hem goed en dan verwachten mensen wel degelijk meer van een speler van 100 miljoen. Ik wel in ieder geval als ik iemand niet ken.

10 maart 2023 om 12:38

@iron: Nicolas Pepe was ook geen 80 miljoen waard... maar werd wel aldus beoordeeld. Waarom zouden er voor Antony andere maatstaven gelden?

En voorlopig doet Antony het niet beter dan Nicolas Pepe destijds... hier en daar een leuke goal mar voorts valt het allemaal wel tegen.

10 maart 2023 om 12:49

Inderdaad. En vergeet Maguire niet. Hoe vaak hebben we zijn transfersom wel niet voorbij horen komen als er hier kritiek op hem is

10 maart 2023 om 12:56

Maar migi we zitten op vz, en hebben er hier een discussie over, en hier wist iedereen het vooraf al. Maar nu vertellen ze elke dag dat ze heel andere verwachtingen hadden omdat hij duur was.

10 maart 2023 om 12:59

Er hoeven voor antony geen andere maatstaven te gelden. Als ik het van antony onzin vind, vind ik dat van pepe ook.
Bij pepe kun je het van locals hier nog enigszins begrijpen, want die kennen heel die gast niet en oordelen puur op zijn prijs. Maar van antony weet iedereen hier op vz dat het geen wereldtop is. Hij wordt dat natuurlijk niet ineens omdat de glazers knettergek zijn.

10 maart 2023 om 13:00

Ontelbaar vaak japie. Zelfde verhaal wat mij betreft. Ik vind hem niet goed genoeg voor (basis) united. Of hij nou 10 of 80 miljoen gekost heeft.

10 maart 2023 om 13:01

Prima. Het is belachelijk dat MU hem gehaald heeft. Komt te kort voor MU. Laat veel te weinig zien.

Stond de rest niet gewoon buitenspel?

10 maart 2023 om 11:54

Nee, ze staan alle 3 achter de bal dus dan mag het.

10 maart 2023 om 12:11

Ze werden buiten het spel gehouden door Antony, maar dat is iets heel anders ...

10 maart 2023 om 14:33

Jullie 2 zijn af en toe echt moeilijk uit elkaar te houden Ewoud en NJ.. Maar wel verstand van films.

10 maart 2023 om 14:44

Je kan Ewoud herkennen aan zijn Ajax-tattoo ...

... Ik heb een (jonge) John de Wolf op mijn rug

Wat moet je nou met zo'n speler?

Die pellistri liet al meer zien in die paar minuutjes dan koning antony. Wat inefficiente speler is antony zeg. Gisteren weer elke bal die hij kreeg op doel geschoten. Ja, dan gaat er vanzelf wel eentje in. Moet echt effectiever gaan worden en ook een actie buitenom ontwikkelen, anders zie ik hem het niet redden bij een topclub.

Dit is echt dat stukje gemakzucht wat er uit moet. Weet niet of hij het zelfde zou hebben gedaan als het nog 0-0 stond. Maar dit komt heel gemakzuchtig over.

10 maart 2023 om 14:24

Denk dat het meer dadendrang dan gemakzucht is. Hij maakt namelijk verdedigend ook echt wel zijn meters en laat zich ver terugzakken om mee te verdedigen, dus werken wil hij echt wel (ja, ik weet dat een aanvaller niet gehaald is om te verdedigen, maar het is een voorbeeld).

Echter mislukte gisteren net als andere wedstrijden alles weer en dan ga je afgerekend worden op goals. Naar binnen komen en indraaiend schieten is tot nu toe het enige wat hem vaker dan één keer gelukt is bij United, dus dan probeert hij dat nog een keer, zeker bij een 3-1-voorsprong. Handig, nee absoluut niet, maar ook geen gemakzucht denk ik

Ik zal wel een andere wedstrijd gezien hebben, maar een 7 dus als het enige goede in de wedstrijd een mooie goal is. Ik vind hem zo slecht, verdedigt niet mee, vertraagd het spel, geen overzicht, slechte pass. Maar ik heb het al eerder gezegd: als je 100 miljoen voor een speler neerlegt, zet je hem er niet zomaar even naast. Dus die zal nog wel een boel kansen gaan verklooien en net zoveel counters.

Ik zou die gozer dus echt direct wisselen na deze actie. Nu boeit het niet met deze stond, maar hoe kun je dit doen op dat moment, kansloos.

Ik vond hem de laatste wedstrijden juist beter, maar de afgelopen twee wedstrijden zag je toch weer de oude egoïstische Anthony die niet heel veel goede keuzes maakt.

Als je hem hier niet afgeeft en hem mist zit je gewoon fout. Als je hem scoort kan niemand wat zeggen. Alleen jammer dat hij niet gelijk naar Fred/Wout kijkt en zegt van sorry maar ze compleet negeert omdat hij bang is voor de confrontatie

Wat een hoop idioot gezeik zeg. Het is een aanvaller! Dit is wat een aanvaller hoort te doen. Een echte aanvaller die bij een stand van 3-1 zo een bal aflegt is niet van het juiste hout gesneden. Dan is er iets mis met zijn karakter.

Waar was al deze commotie trouwens toen Robben nooit een bal af gaf aan anderen die er veel beter voorstonden. Of was dat minder erg omdat hij af en toe ook wel eens een oranje shirt droeg?

10 maart 2023 om 12:44

Zoveel onzin wat jij hier loopt te posten. Een aanvaller moet voor goals zorgen en dat kan ook door middel van een assist of in dit geval zo'n bal te geven waar vrijwel 100% een goal uitkomt.
Dat is wat een aanvaller hoort te doen, voor goals zorgen. Dat heeft Antony bij deze niet gedaan, dus meer dan terecht dat er zo op hem wordt gewezen. Want hij faalt nu als aanvaller opzichtig. Dat waar jij het over hebt.

10 maart 2023 om 12:55

Hij scoorde de belangrijke 2-1, dus hij faalt overduidelijk niet.
Een aanvaller die in deze situatie de bal aflegt zal never nooit een prof voetballer worden. Kan ik je verzekeren. Wat een ongelofelijke mental midget moet je zijn om niet op doel te schieten.

En nogmaals: Robben.

10 maart 2023 om 13:26

"Een aanvaller die in deze situatie de bal aflegt zal never nooit een prof voetballer worden. Kan ik je verzekeren"

De voetbalwedstrijden op tv zijn doorgaans professioneel voetbal. Dacht jij al die tijd naar amateurvoetbal te kijken? Of heb je serieus nog nooit een aanvaller zo'n bal zien terugleggen. Dan zou ik toch maar wat beter opletten. Of beelden terugkijken. Bijvoorbeeld van Messi, Ronaldo, Maradona, Cruijf. Wie je maar wil eigenlijk.

10 maart 2023 om 16:27

Hij faalt bij deze actie toch opzichtig als aanvaller. Ik weet niet waarom je die 2-1 erbij haalt.

Een aanvaller hoort inderdaad gretig te zijn voor een goal. En die gretigheid om die goal te maken hoort ook erbij je medespelers te laten scoren die in een betere positie staan dan jij. Als je dat kan als aanvaller dan hoor je tot de absolute top. Alles doen voor een zeker doelpunt.

10 maart 2023 om 12:44

Denk inderdaad dat de Engelse media Robben ontzag omdat die een oranje shirtje droeg.. Daarnaast Antony vergelijken met de absolute wereldtop Robben? Als jijzelf het verschil niet ziet dan wordt het lastig

10 maart 2023 om 12:57

Lastig he lezen.

Maak ik een vergelijking tussen de kwaliteit van deze spelers of de type voetballers dat ze zijn in een heel specifieke situatie? Probeer het even nog eens.

10 maart 2023 om 13:30

Bereta. Je maakt wel degelijk de vergelijking tussen deze twee. Jij zegt eigenlijk 'waarom wel gezeur op Antony en niet op Robben?'. Nou dat is heel simpel; omdat Robben een veel betere speler is misschien? Die kon een topwedstrijd voor je beslissen en je kampioen maken. Antony kan dat niet en daarom gezeur over zijn egoïsme. Toch niet heel vreemd? Heeft echt niks te maken met je vreemde insinuatie over het oranje shirt en de Engelse media...

10 maart 2023 om 12:53

Omdat Robben een betere speler was en had ook meer gun factor. Messi heb ik ook vaak voor eigen succes zien gaan, maar hij heet Messi. Sommige spelers kunnen zich dit permitteren omdat ze vaker goed dan slecht spelen en zijn bijna altijd belangrijk voor de ploeg.

Maar goed, ik vond hem niet slecht spelen.
Ik vind hem sws beter spelen in de EL dan BPL.
Maar bakken met kritiek komt natuurlijk door zijn prijskaartje. Als Utd 50mil had betaald zou hij veel minder bekritiseerd worden (want dan speel je naar je prijskaartje). Maar is het zijn schuld dat Utd 100mil betaald heeft? Nee. En mensen vergeten dit weleens. Kijk maar naar Weghorst. Die mist kansen na kansen (gister ook), maar hij was goedkoop, is heel sympathiek dus gun factor is hoog.

10 maart 2023 om 13:05

Robben deed exact het zelfde sinds de B1 in Groningen. Toen had hij de status van een B junior van FC Groningen. Jouw verhaal over status slaat natuurlijk nergens op. bij 3-1 voor zelf op doel schieten heeft te maken met wilskracht, overtuiging en stukje waanzinnigheid. Dat moet een topsporter gewoon hebben.

Een voetballer misgunnen omdat hij bij 3-1 zelf voor de goal gaat vindt ik ontzettend treurig overigens.

10 maart 2023 om 13:07

Ik vind voetballers die zijn ploeggnoten geen goal gunnen dieptriest en egoïstisch.

10 maart 2023 om 13:10

Ik niet. Ik vind het een teken van zwakte. Een gebrek van over mijn lijk mentaliteit. Een aanvaller die niet 'ik, ik, ik' zegt is geen aanvaller. Misschien is dit wel de reden waarom Nederland tegenwoordig geen aanvallers meer weet op te leiden van het niveau Antony.

10 maart 2023 om 13:13

Niveau Antony.. Ik denk dat een hoop mensen nu Weghorst belangrijker vinden voor Utd dan Antony, dus welk niveau precies?

10 maart 2023 om 13:14

"Een voetballer misgunnen omdat hij bij 3-1 zelf voor de goal gaat vindt ik ontzettend treurig overigens".

Dit is wat anders he.. En dat bedoel ik ook met gun factor. Dat heeft Antony gewoon niet. We kunnen gaan discussiã£â«ren waarom dit is... Dit terzijde..

Hoezo slaat mijn verhaal over status nergens op? Zo is het altijd geweest in het voetbal he. Letterlijk altijd. Als de beste speler van je team, tevens ook een van de beste ter wereld ego is dan kijkt iedereen de andere kant op, want wssn gaat de eerst volgende poging wel erin. Of mssn scoort hij de wedstrijd erop 3 goals. Maar als iemand die wisselvallig is voor eigen succes gaat en mist, ja dan pikken ze het niet. Dit is toch niet zo moeilijk

10 maart 2023 om 13:27

Als je die over mijn lijk mentaliteit hebt, moet je het wel goed uitvoeren he, dat kan Antony niet, waar een Ronaldo of Messi dit wel kan. Dat is nou juist het hele probleem hier Bereta. Kan je nadenken? Antony kan dit nog gewoon een paar keer doen en dan is het exit voor hem.

10 maart 2023 om 14:07

@samcro: Lol. Een hoop mensen mogen het vinden. Dat maakt het nog niet waar. Weghorst is een dubbeldiscount versie van Andy Carroll. Antony spelde de heel eredivisie zoek. Dat hebben we hier niet meer gezien sinds... Geen idee wie het voor het laatst deed, maar in ieder geval geen Nederlander.

10 maart 2023 om 14:13

@futballeke:
Normaal gesproken wordt het niet getolereerd, maar normaal gesproken staat United ook niet 14 punten van de koploper. Anthony en United zijn een goede match. Hij moet inderdaad meer rendement tonen, maar dit hele disscussie over niet afleggen van een bal bij 3-1 is zielig.

10 maart 2023 om 13:06

Robben was 1 van de beste spelers ter wereld, hem vergelijken met Antony is niets meer dan een diepe belediging. Vergeet niet, als Robben niet zovaak geblesseerd was, hij hoogstwaarschijnlijk de b'allon had gewonnen.

Voor iedereen die denkt dat ze niet buitenspel zijn omdat ze toevallig op de foto achter de bal staan, ze stonden Alledrie buitenspel op het moment dat Antony werd aangespeeld. Jeez, kijk een wedstrijd, leer de regels, ga niet meteen zeuren op iemand

10 maart 2023 om 15:10

Maar Antony werd aangespeeld....die anderen niet. Geen buitenspel.

10 maart 2023 om 16:25

Denk dat jij de regels moet leren 😂. Maakt niet uit of ze buitenspel staan wanneer Antony word aangespeeld. Gaat om het moment daarna. En toen stond niemand buitenspel.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren