Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Champions League-aspirant Málaga met lege handen na bizarre slotfase

Laatste update:

Málaga heeft in de strijd om deelname aan de Champions League een dure misstap begaan. Het team van Manuel Pellegrini leek donderdagavond op bezoek bij laagvlieger Villarreal op een nipte overwinning af te stevenen, maar na een rode kaart voor Carlos Kameni zorgde de thuisploeg voor de ommekeer: 2-1. Door het verlies in El Madrigal moet Málaga de derde plek weer aan Valencia laten.

/

Málaga, met Joris Mathijsen in de basis, was in de eerste helft duidelijk beter, maar de eerste 45 minuten leverden geen enkel doelpunt op. Na ruim een uur spelen zorgde Santi Cazorla met een uitstekend schot voor de 0-1 tegen zijn ex-werkgever. Ruud van Nistelrooij maakte twintig minuten voor tijd zijn opwachting en de bezoekers leken de wedstrijd definitief naar hun hand te kunnen zetten.

Na een duidelijke charge van Kameni in de 81e minuut in het strafschopgebied op Hernán Perez trok Alfonso Álvarez Izquierdo een rode kaart en schoot Marcos Senna vanaf elf meter de gelijkmaker binnen: 1-1. Villarreal wilde meer en kreeg in de vierde minuut van de blessuretijd haar winnende treffer. Rubén, die Kameni verving, kreeg de bal niet goed weg en Pérez schoot de 2-1 tegen de touwen. Door de zege vergroot Villarreal, dat zonder Jonathan de Guzman aantrad, haar voorsprong op de rode streep tot zes punten.

Bekijk de samenvatting van Villarreal - Málaga:

Eindigt Málaga bij de eerste vier?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

From Sergiño, to you | PSV
Reacties

Tragisch zo goed vind ik malaga niet spelen. Ik bedoel wat ik vandaag heb gezien was niet zo geweldig als je gaat kijken naar de gepompte geld!
En Ruud is niet meer de oude Ruud van hsv door dat hij te weinig aan minuten komt in malaga maar goed die jongen is al op leeftijd!

Waarom is villareal zo terug gezakt?

12 april 2012 om 22:25

Door de verkoop van Santi Cazorla en de zware knieblessure van Guiseppe Rossi. En heel erg veel pech, jammer. Dat gun je een club als Villarreal niet. Dat is toch een echte provincieclub gebleven onder het transfergeweld.

12 april 2012 om 22:58

en eigenlijk spelen ze niet zo slecht ik kijk vaak naar Villareal en ze hebben per wedstrijd zoveel kansen maar maken het gewoon niet af

Villareal is een van de mooiste clubs uit spanje

13 april 2012 om 07:14

En Nilmar is uit vorm, dat moet je ook niet vergeten, en die kreeg de ballen van Rossi'&'carzola.

13 april 2012 om 10:08

Nilmar was ook lange tijd gekwets geweest. Nu hij terug is mist hij vooral zijn spistbroeder G.rossi want zij waren de laatste jaren een congeniaal duo.

Ja, ik vind het heerlijk voor Villarreal, ik ken geen ploeg die het meer verdiend om in de slotfase de winst binnen te slepen. Heerlijke volley van Hernán Perez overigens, wat ook wel gezegd mag worden. Ik zie overigens clubs als Valencia, Villarreal of Atletico Madrid in de Champions League in plaats van dat Malága van de oliesheiks. Helaas dat negen van de tien keer geld regeert in dit gekke wereldje.

12 april 2012 om 22:17

Helemaal mee eens!

Een City in Engeland vind ik ook walgelijk maar dat is een club met historie en echte fans in tegenstelling tot Malaga. Malaga heeft nog nooit wat bereikt, geen trouwe fans en opeens zijn ze voor de club daar. Het zegt al genoeg dat ze in de rust daar Arabische muziek spelen.

12 april 2012 om 22:20

Inderdaad, Manchester City is tenminste nog een club van de stad Manchester, terwijl Malága eigenlijk nooit een historie heeft gehad. Ik hoop dat ze Europees voetbal mislopen, ik gun het eerder een club als Levante, dat een topseizoen draait.

12 april 2012 om 22:28

malaga een club zonder trouwe supporters?? sorry maar het jaar voor de sjeik stond malaga als 3de qua bezzetingsgraad van het stadion na bilbao en real madrid.. en dat malaga in de rust arabische muziek afspeelt is de grootste onzin die er is ik ga jaarlijks naar 4 a 5 wedstrijden en er is nooit arabische muziek afspeelt..dus praat niet over iets waar je niks van af weet loser

12 april 2012 om 22:31

Ja, heel knap, een derde bezettingsgraat van het stadion met één van de kleinste stadion van La Liga. Dat zegt dus helemaal niets. Malága was een degradatiekandidaat tot de komst van de sheik. Trouwens, je moet echt even wat doen aan je taalgebruik.

12 april 2012 om 22:46

ze hebben ruim 30 duizend supporters het is niet het grootste stadion maar zeker niet de kleinste. En ja malaga was een degradatie kandidaat, ze hebben 1 keer uefa cup gespeeld en kwart finales gehaald. Dat ze nu eindelijk beetje boven in mee doen is toch alleen maar mooi of niet of wil jij liever dat het altijd dezelfde ploegen zijn die boven in mee draaien? Zodra de sjeik belachelijke aankopen gaat doen voor belachelijke prijzen zal ik de eerste zijn die kritisch zou zijn. Maar het huidige beleid van malaga is niks mis mee. De sjeik heeft ook gezegd dat ie van malaga een club wilt maken die niet afhankelijk is van zijn geld. Het is ook een club die zoals barcelona gratis reclame maakt voor een non-profit organisatie (unesco).

13 april 2012 om 07:22

Is bezettingsgraad niet relatief, dus maakt niet uit hoe groot het stadion is..?

13 april 2012 om 08:18

Klopt dan heb je over breuken, procenten etc. Bij absolute aantallen praten we over 30.000 bijvoorbeeld.

On: Het valt mij hier wel op, elke club die een grote investeerder heeft wordt hier door (bijna) iedereen afgezeken. Waarom? Omdat ze een topclub willen worden? Daar heb je geld voor nodig en dat hebben ze. Het zou toch mooi zijn als de PD eens een Eredivisie-situatie krijgt? De hele top 6 op paar punten van elkaar verwijderd. Of zijn hier de Barca- en Realsupporters bang voor? Dat die 2 clubs weer op beide benen op de grond worden gezet. Ja, ik ben zelf ook beetje fan van Real, maar ik zou het mooi vinden als er echt hard moeten worden gevochten met paar clubs, ipv alleen Barca, om de titel te pakken te krijgen. Dus ik ben niet zo tegen het Arabische en Russiche 'imperialisme'.

12 april 2012 om 22:25

ik word schijtziek van het gezeik over oliesjeiks en die onzin. Wat wil jij liever dan? en wat denk je dat barcelona zou regeren zonder geld?? met je onzin negen van 10 keer regeer geld dat is toch overal zo of niet ??? al die jaren heeft malaga onderaan gebungeld in de primera division en segunda division en voor het eerst staan ze een beetje boven aan mede dankzij een sjeik die geen gekke aankopen doet. Hij koopt spelers als cazorla 19 miljoen en toalalan 11 miljoen voor prijzen onder de marktwaarde. Gerichte aankopen zonder geld over de balk te smijten zoals een city en psg wel doet. Ik weet niet of het onwetendheid is of jaloezie maar ik word er langzamerhand dood moe van hele tijd negatieve reacties te lezen. Malaga was een jaar of 6/7 geleden bijna failliet gegaan door wanbeleid. Toen heeft fernando sanz de club over genomen en met schuldsanering de club gezond gemaakt en toen verkocht aan deze sjeik. en wat ik mooi vind je wilt een club als valencia die meer dan 300 miljoen euro schuld heeft liever in de champions league en een club als atletico die een falcao koopt voor 45 miljoen euro. Falcao kost bijna evenveel als alle aankopen van malaga bij elkaar. Grappig dat je niet een club als levante noemt. Als je zo begaan bent met financial fairplay noem dan een club als levante voor in de CL. Loser dat je bent

12 april 2012 om 22:33

De frustratie zit hoog? Lid sinds 17 juni 2011 en fan van Malaga.

Het gaat mij niet om schulden van clubs of aankopen maar om het feit dat er mensen zijn die een club zien als een speeltje. Een club als Malaga heeft nooit geleefd in de regio en dat volk wat dan naar zo'n club komt opeens vind ik maar losers.

12 april 2012 om 22:42

omdat het een arabier is ziet ie de club als speeltje waar baseer jij die conclusie op?? en om mezelf weer te herhalen malaga had het jaar voor de sjeik de op 3 na hoogste bezettings graad van de primera division qua publiek.
als je zelf een keer naar het stadion zou gaan of zou kijken via de tv zou je zien dat er over het algemeen oudere mensen zitten. En de succes supporters zijn 9 van de 10 keer voor real of barca. en al zou de sjeik de club zien als speeltje dat is voor jou een reden om een club te haten?? jij wilt liever een raad van commisssaren zoals ajax die zijn zeker wel begaan met de club.. jij bent zelf een grote loser

13 april 2012 om 08:23

Volgens mij hebben we hier een Arabier die het niet heeft geflikt tot een bankrekening met 9 nullen achter het getal. Nee, maar nu serieus, hoe weet jij dat die Arabieren het als een speeltje zien? Misschien wijden ze nu wel meer interesse in het voetbal en beginnen sommige nu regels van het voetbal te leren enz. Niet zelf iets verzinnen en dan die gasten gaan afzeiken.

13 april 2012 om 18:07

bedankt voor je reactie ! Goed hoe je het verwoord ben het volkomen eens met jou

Ik hoop echt dat villareal het kan volhoiden om te blijven winnen en volgend seizoen weer voor cl kunnen gaan. maakt niet uit hoe, als ze volgend seizoen cl halen

Ik hoop echt dat Sevilla zich nog weet te kwalificeren voor CL vind ik een leuke club en spelen leuk voetbal om naar te kijken

12 april 2012 om 23:09

We hebben het over Villareal niet Sevilla ook al spelen die ook leuk voetbal, maar die investeren meer als Villareal

12 april 2012 om 23:30

ja dat klopt maar het ging indirect over het kwalificeren voor de champions league en ik hoop dat Sevilla nog vierde wordt met 7 punten achterstand. Ja ze zullen wel meer investeren als Villareal maar ze spelen wel altijd leuk voetbal en dat is soms ook wel leuk

Come on Villarreal!
Zo'n club mag nooit maar dan ook nooit degraderen.
Super mooi dat ze van koopclub Malaga weten te winnen.
En nu definitief handhaven El Submarino!

12 april 2012 om 23:49

Alleen Bruno Soriano en Juan Carlos zijn niet gekocht bij Villareal. Dus ja, je kan Malaga wel een koopclub noemen, maar ja...

Malaga is een mooie club hoor, wat kunnen zij eraan doen dat een miljardair wat geld erin steekt?

Waarom zijn clubs als Manchester City en Málaga toch walgelijk? Waar slaat dat op? Hoe denk jij in godsnaam waarom Barcelona bijvoorbeeld zoveel schulden heeft? Niet door beleggingen..

Ook zij kopen spelers voor belachelijke bedragen (alexis Sanchez en Cesc Fábregas) en dat vind je prima he? Doe toch niet zo idioot man! Hoe denk je dat een Manchester United kampioen wordt? Jeugd? No way! En een club als City mag niet zo kampioen worden?

Belachelijk!

12 april 2012 om 22:28

Haal alle gekochte spelers weg bij Barça en dan alle gekochte spelers bij de andere Europese toppers. Kijk, dat is nu het verschil.

13 april 2012 om 01:27

Haal alle als kind slaaf binnen gehaalde spelers weg en kijk wat er over blijft
Haal alle spelers die blijven vanwege de hoogste lonen ter wereld weg en kijk wat er over blijft

Geld in deze grootte maakt het voetbal kapot, kwaliteit van het voetbal bepaald de vreugde om het spelletje niet, gewoon terug naar normaal doen, financial fair play zo snel mogelijk en zo streng mogelijk hanteren en weer lekker naar het stadion voor 10 euro om te kijken naar matige spelers tijdens het nuttigen van een lekker broodje warm vlees!

12 april 2012 om 22:33

Als je geen duidelijk beeld hebt over waar die schulden vandaan komen, vind ik niet dat je mag oordelen. Die komen van voor de tijd van Laporta, dus lees je eerst maar even in, voordat je hard gaat roepen dat Barça zoveel schulden heeft. Daarnaast wordt elk jaar een flink deel afgelost.

12 april 2012 om 22:36

Dit.

Veel mensen denken ook dat schulden slecht is. Dit is totaal niet slecht als je alles terug betaald op de afgesproken manier. Eens je dit doet is er niets aan de hand. Als je het niet terug kan betalen is het natuurlijk een ander verhaal.

Toch jammer om een club als Villarreal te moeten zien strijden voor het behoud. Het zijn punten die ze zeer hard nodig hebben. Ik hoop en ik denk ook wel dat ze het dit seizoen overleven. Maar als het zo slecht blijft draaien zou het volgend seizoen misschien wel eens het laatste kunnen zijn.

12 april 2012 om 23:00

Ik ben al fan van malaga sinds dat malaga in de segunda division B (derde divisie) speelden. Ik ben geboren en opgegroeid als Malaga. Ik kan het gewoon niet de begrijpen de haat richting een Malaga. Een simpathieke club die altijd tegen degradatie heeft gevochten. Ze staan dit seizoen ook boven aan qua fair play. Ik vind het gewoon jammer dat mensen zo doen en helemaal conclusies trekken zonder echte argumenten.

Villareal is een leuk ploegje met eigenlijk niet het geld wat Malaga wel heeft.

Zelfde met Arsenal en Manchester City wie wint er? Arsenal!

En zo ook Malaga - Villareal? Villareal.

Kan iemand mij vertellen waarom De Guzman niet mee deed?

Wist uberhaupt niet dat hij bij Villareal zat ik dacht Real Mallorca?

13 april 2012 om 00:36

De Guzman wilde hogerop, gezien de ranglijst is dat niet goed uitgepakt. Bij de trainer die ontslagen is speelde hij de laatste wedstrijden ook niet. Weet niet of vandaag het geval was, maar lijkt me dat hij toch de bank warm houdt.

Jammer, maar Messi komt niet uit de eigen jeugd.

13 april 2012 om 11:48

Als Messi niet uit eigen jeugd komt, dan snap ik het helemaal niet meer. Wijnaldum is dus eigenlijk ook een Spartaan?

13 april 2012 om 13:15

Dan hebben bar weinig grote clubs nog echt eigen jeugdspelers rondlopen. Zo heeft Ajax er dan in totaal maar liefst een! De via papa binnen geloodste Daley Blind. Natuurlijk heeft Ajax veel spelers die niet bij Ajax zijn begonnen maar wel jeugdspelers mogen worden genoemd. Onder anderen: Vermeer - Neerlandia, Van der Wiel - Rksv Dcg, Ooijer - SWD en AVV Sdz, Boilesen - Lille Hema IF en Skovlunde IF, Anita - VV Maarssen, Serero - Senoane Gunners en Özbilliz - HVV Hollandia zijn hier voorbeelden van. Messi heeft het belangrijkste deel van zijn jeugdopleiding bij Barça doorgelopen en is wel degelijk een jeugdspeler van FC Barcelona.

On topic:

Villarreal is een club waar veel neutrale supporters een zwak voor hebben. Tegelijkertijd groeit de hekel aan geldschieters in de voetballerij dagelijks. Dat degradatiekandidaat Malaga nu meestrijdt om een CL ticket zonder dat daar een jarenlang goed beleid aan vooraf is gegaan toont wel aan hoeveel invloed geld heeft. Ik ben benieuwd hoe het zal gaan na invoering van de Financial Fair Play regelingen. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat Malaga op zichzelf al te veel inkomsten genereert dus als de Arabische suikeroom ze op geen enkele manier meer te veel mag helpen dan zullen de uitgaven ook niet meer al te hoog kunnen zijn (aangezien deze de inkomsten niet mogen overschrijden). Ik weet niet hoe het nu zit met de salarissen in de ploeg maar als deze hoog zijn zou het zomaar kunnen dat er flink in moet worden gesneden om aan de vereisten van de FFP te kunnen voldoen. Natuurlijk spenderen Barça, Real, United, Bayern, Ac Milan, Inter etc. het nodige geld. Men moet alleen niet vergeten dat daar ook bizar veel geld binnen komt waardoor deze clubs jaarlijks winst boeken. Ook Barça en Real, die de schuld jaarlijks beetje bij beetje afbouwen door die gigantisch hoge inkomsten.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren