Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Pantelic tekent contract bij Ajax

Laatste update:

Ajax heeft besloten om Marko Pantelic aan de selectie toe te voegen. De Servische aanvaller, die transfervrij was na zijn vertrek bij Hertha BSC, zette dinsdagmiddag zijn handtekening onder een éénjarig contract. Met de spits heeft Martin Jol zijn gewenste ‘kapstok’ voor in de punt van de aanval gevonden.

Jol was al een tijdje op zoek naar een nieuwe centrumaanvaller die in de huisstijl van Ajax zou passen. De Amsterdammers hadden Dario Cvitanich al op de loonlijst staan, maar de Argentijn (die vorig seizoen voor zeven miljoen euro werd overgenomen van Banfield) werd door Jol niet goed genoeg bevonden. Hij hoopt nog deze dag een nieuwe werkgever te vinden. Ajax is bereid om mee te werken aan een verhuur van de spits.

Dit weekend werd al bekend dat de hoofdstedelingen de dertigjarige Pantelic wilden aantrekken. De aanvaller arriveerde maandag in Amsterdam voor de medische keuring en aansluitend besloot de clubleiding om met de Serviër in zee te gaan. De 26-voudig international is na Kerlon de tweede nieuwkomer van Ajax deze dag.

Pantelic gaat bij Ajax met rugnummer negen spelen. “Ik wil altijd en overal winnen, winnen, winnen. Dat zit nu eenmaal in mijn karakter’’, vertelde de spits op de website van Ajax. “Ik ben ook een teamspeler, die altijd alles geeft en niet alleen maar uit is op scoren. Voorzetten geven, vechten voor het elftal en doelpunten meepakken. Het hoort er allemaal bij. Met Ajax heb ik een club waarbij ik kan winnen.”

Woensdag beleeft Pantelic zijn eerste werkdag als Ajacied. Op de Toekomst staat dan vanaf 10.30 uur een (besloten) training op het programma. “Ik ga keihard trainen om zo fit mogelijk te zijn voor de eerstvolgende wedstrijd. Dan wil ik er direct staan'', zei hij. “Hoe ik er nu conditioneel voor sta? Voor ik mijn contract tekende, heb ik natuurlijk een conditietest moeten doen. De conditietrainer van Ajax was na afloop heel tevreden.’’

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

From Sergiño, to you | PSV
Reacties

Ben benieuwd hoe dit gaat uitpakken, denk wel dat het een versterking is!

1 september 2009 om 14:13

Laten we het hopen. Ik zou het een ongelofelijke misstap vinden als jongens van deze leeftijd zouden gekocht worden. Dus o.a Benny en Alves waren veels te duur. Aangezien deze meneer transfervrij is en dus rond de 2 miljoen voor 1 jaar ontvangt. Is dit een redelijke deal. Hopen dat hij het waar maakt.

Maar toch nog steeds liever iemand anders naast vd Wiel en Alderweireld. Want die 2 worden ongelofelijk goed in mijn ogen. Verthongen blijft hangen in zijn status als talent en zie ik dan nog liever op linksback.

1 september 2009 om 14:32

Alves was helemaal niet te duur. Maar Alves heeft gewoon een crimineel zaakwaarnemertje die tekengeld wil ontvangen in Quatar en zichzelf wil verrijken en totaal niet naar Alves luistert. Want zie jij anders maar eens te beargumenteren waarom Alves eind vorig seizoen zei ik wil vertrekken want wil niet in de tweede divisie van Engeland spelen maar op hoog niveau en dan later naar zo'n land vertrekken. Dat is nog geen Jupiler Leage niveau daar.

Vind het een slimme deal van Ajax. Deze spits moet heel goed zijn en een technische afmaker maar tegelijk ook een lastige jongen. Dus met een jaar kun je kijken of je hem dan nog een nieuw contract geeft of niet. Daarnaast moest Ajax een spits vinden die nog niet europees gespeeld heeft zodat we hem ook in de Europa Leage nu kunnen inzetten. Al met al een hele goede aankoop denk ik. En idd hopen dat er nog iets in de verdediging bijkomt maar dat zal denk ik vooral ervanaf hangen of Oleguer nog verkocht word of niet. Anders heb je teveel mensen in de verdediging.

Hoorde gisteren de financieel directeur van Ajax ook nog zeggen dat Ajax kerngezond is en genoeg miljoenen te spenderen heeft maar dat ze gewoon niet zomaar weer 10-15 miljoen aan een speler uit wilen geven dus al die nonsensverhalen van de afgelopen weken over dat er geen geld meer was is ook pure speculatie.

1 september 2009 om 14:57

hoe lang is deze jonge

1 september 2009 om 15:54

1 meter 83

1 september 2009 om 16:38

met alves was het ook afwachten geweest,hij heeft in england ook niet laten zien wat wij van hem kennen.met pantelic is het natuurlijk ook afwachten hoe die zich kan aanpassen bij ajax maar ik heb er meer vertrouwen in dan in alves en pantelic moet wel een lastige jongen zijn maar ik denk dat jol daar wel raad mee weet

stekelenburg
vd wiel
alderweireld
vert of aank
atouba
enoh
de zeeuw
emanuelson
suarez
sul/kerl
pantelic
1 september 2009 om 18:28

Het is zeker een versterking gezien zijn kwaliteiten, maar het is altijd de vraag of iemand bij Ajax het waar gaat maken. Bij Ajax ondervinden nieuwe spelers altijd heel veel druk van de pers en heel de wereld, want presteert iemand slecht bij Ajax dan gaat heel de wereld over praten. Ik hoop het voor Ajax en Pantelic, maar het is altijd afwachten wat of de toekomst zal brengen.

1 september 2009 om 14:49

Maar toch, stel dat je 7 miljoen voor alves neerlegt is t nog steeds jammer dat deze waarschijnlijk nooit meer voor een hoger bedrag wel zal gaan. Omdat hij al redelijk oud is. Ook al zou alves weldegelijk veel scoren in Nederland.

ik ben ervan overtuigd dat hij zal slagen bij Ajax. Bij hertha deed hij het altijd goed!

Succes bij ajax.

1 september 2009 om 14:11

Ik vrees het ergste voor Ajax. Ik denk niet dat dit de topspits word die Huntelaar doet vergeten. Hij heeft het overigens bij Hertha redelijk gedaan en natuurlijk succes bij Ajax.

1 september 2009 om 14:23

Lb dit is een topic over Pantelic en Ajax, maar ik zie jouw wel meer Ajax topics vervuilen met je opmerkingen, zoals bv die over Kerlon

1 september 2009 om 14:43

Who cares? Dit gaat over Pantelic naar Ajax...

Ajax heeft overeenstemming bereikt met Marko Pantelic. De Servische aanvaller tekent in Amsterdam een contract dat per direct in gaat en een looptijd heeft van één seizoen, tot en met 30 juni 2010. Pantelic komt transfervrij naar Ajax.

1 september 2009 om 14:11

Heeft Ajax niet (net als twente overigens) ook nog behoefte aan een sterke centrale verdediger? Komt die er nog of gaat jol verder met wielaert en oleguer? Weet iemandd at?

1 september 2009 om 14:13

Er spelen verschillende dingen volgens mij. Het is nogal druk rond de Arena. Nog niemand gecontracteerd, anders had t hier wel gestaan. Voor de roddels kan je gewoon de andere topics van vandaag bekijken.

1 september 2009 om 14:14

Dat staat toch in het bericht? Waarom typ je het dan over?
Ben benieuwd wat deze oudere, transfervrije speler zoveel beter maakt dan de dure Cvitanich.

1 september 2009 om 14:21

Wielaart? Ik geloof dat Ajax al een half seizoen in het bezit is van Wielaart coen2c.

1 september 2009 om 14:22

Wielaert is al een tijdje weg bij Twente coen2c

1 september 2009 om 14:28

Ze schijnen op het moment al iemand aan het keuren zijn. Bovendien wordt Luisao van Benfica genoemd. Ook een speler uit de Balkan (ze denken aan Tosic van Werder en Igor Prahic van Varteks Varaždin).

1 september 2009 om 14:35

Juist daarom.... vorig seizoen is ruim 30% van alle zomertransfers in de laatste 6 uur gemaakt.....juist nu stromen de transfers overal binnen.

1 september 2009 om 14:14

Ajax is nog druk bezig met een tweetal spelers




On: Welkom Marko. Goeie spits.. heeft het goed gedaan in Duitsland. Zeer welkome versterking.

1 september 2009 om 14:16

@kphs23
het lijkt me sterk dat er nog een speler wordt gehaald, de transfermarkt sluit over 3 uur en 3 kwartier.

En Twente een sterke verdediger nodig? Douglas en Wisgerhof zijn goed genoeg lijkt mij

Bij Herta heeft hij het prima gedaan.
Ik ben benieuwd hoe hij het bij Ajax gaat doen.

Iemand enig idee wat hij gaat verdienen?

1 september 2009 om 14:18

Qua loon scoort hij waarschijnlijk hoger dan Luque, maar aangezien Ajax geen transferkosten heeft alleen tekengeld zal dit geen probleem zijn.

zullen zien wat hij gaat brengen in Nederland.

1 september 2009 om 14:20

Gisteren werd gezegd dat die gaat inleveren en dat Ajax niet Luque-salarissen gaat uitbetalen aan spelers, dus ik denk 1,5 miljoen ofzo

ik vond hem eigenlijk niet eens nodig, maar we zullen zien waar het schip strand

1 september 2009 om 14:11

Nee? want wie is in potentie de balvaste spits bij Ajax? Op dit moment probeert Suarez dat erbij te doen. Met deze spits, die het uiteraard allemaal nog maar moet bewijzen, kan Suarez zich weer gaan richten op het maken van onverdedigbare acties.

spits met ervaring niet totaal onbelangrijk denk ik,,, kijken hoe dit uitpakt,,kerlon pantelic en ajax is nog volop bezig met ze eduardo en luisao ,,,,vd boog heeft het gas erop zo in de laatste uurtjes.

1 september 2009 om 14:12

welke luisao? toch niet die van benfica lijkt mij

1 september 2009 om 14:13

jazeker, wel die beer van een verdediger van Benfica

1 september 2009 om 14:14

Die Ze Eduardo staat al bij de Ajax-selectie op transfermarkt.de

1 september 2009 om 14:40

Werd gisteren ook gezegd over Pantellic en de zeehondenman dat die niet naar Ajax kwamen.

O.a Van der Heijden en Sarpong zijn vandaag op verhuur dus dat scheelt al iets in salarishuis. En ik denk dat Oleguer ook nog wel vertrekt want die heeft verschillende biedingen lopen en heeft van Aajx te horen gekregen dat ie absoluut niet nodig is. Jammer want heb dan liever dat Wielaert vertrekt maar ja....

1 september 2009 om 14:13

Wat is er ookal weer mis met Luisao?
Geloof me als die komt staat ie geheid basis.

1 september 2009 om 14:17

Klopt inderdaad, heb het ook gelezen op een site van Ajax. Daarnaast gaat er de naam Igor Prahic rond, schijnt een lange centrale verdediger te zijn, afkomstig van Varteks Varaå¾din.

1 september 2009 om 14:22

Daarom lijkt het me onwaarschijnlijk dat juist die beer van Benfica naar nederland komt.

Maarja wie niet waagt wei niet wint. Ze doen het op eht laatste moment volgens mij wel aardig op de transfermarkt. Toch zijn het allemaal buitenlanders ( nee 6+5 interreseert me niet) die geen nl kunnen. Ook moeten ze zich aanpassen en ben ik benieuwd of ze het niveau aankunnen ( heb het niet over luisao!)

Ik hoop dat ze nou nog wat spelers kunnen dumpen want het salarishuis van ajax stijgt en stijgt en brokkelt maar een klein beetje af!

1 september 2009 om 14:51

@ spanish dat gelooft toch niemand die kon al naar andere europese topclubs!

1 september 2009 om 16:01

Even ter correctie het is niet de Luisao van Benfica maar de Luizao van Fc Bunyodkor uit Oezbekistan. 1.84 lange Braziliaan en speelde voor Vasco da Gama. Bovendien kan hij zowel back als centraal in de verdediging uit de voeten. Afwachten of het nog rond komt. Wat een dag voor Ajax.

1 september 2009 om 14:12

Lijkt me een goede aankoop voor Ajax. Pantelic heeft veel ervaring en pikt zo af en toe z'n doelpuntjes mee.

1 september 2009 om 14:12

voor nu leuke opstalling, maar ik denk dat als kerlon fit is dat hij zekers moet spelen, is zekers voor de nederlandse velden een topspeler, alleen moet hij de tijd krijgen ff te wennen

alleen de backs omdraaien

1 september 2009 om 14:20

Het liefst heb ik een vervanger voor emanuelson!

1 september 2009 om 14:27

Ze Eduardo?

Goede aanwist voor Ajax, in de bundesliga heeft hij toch bewezen dat hij vrij makkelijk kan scoren alleen is het wel een lastige jongen dus ik ben benieuwd hoe hij reageert als hij er een keer langs staat.

7 miljoen euro betaald voor Cvitanich. Dat is een hoop geld zeg. Die raak je voor dat bedrag natuurlijk nergens meer kwijt.

En dat is 2! Goed bezig Ajax zeg. Waarschijnlijk nog dat braziliaanse talent en een verdediger erbij ook!

valt me op dat ajx alleen maar buitenlanders wil hebben ze niks in hun eigen jeugd

1 september 2009 om 14:16

Als je een beetje Ajax volgt dan weet je dat er minimaal 5/6 spelers uit eigen jeugd in het veld staan

En op de bank ook nog een paar dus weet wel wat je zegt.

1 september 2009 om 14:17

Spelers uit de eigen jeugd in de basis of regelmatige invalbeurten:

Van Der Wiel
Emanuelsson
Stekelenburg
De Jong
Zegelaar
Vertonghen
Alderweireld
Anita
Vermeer
Donald

Eigen jeugd die eerst nog elders ervaring moeten op doen:

Bodul
Blind
Van Der Heijden
Sarpong
Martina

Of je wilt gewoon even zeuren hier in dit topic, of je weet gewoon weinig van voetbal waardoor je onbenullige dingen zegt!

1 september 2009 om 14:27

Ja, dat is wel héél kort door de bocht. Vertonghen en Alderweireld zijn tot hun 15, 16 bij Germinal Beerschot opgeleid, en daarna pas aangetrokken door Ajax. Dat vind ik toch echt iets anders. Daarbij komt dat Zegelaar dit seizoen past debuteert, dus daar kun je dat helemaal niet van zeggen. Afgelopen seizoen heeft Siem de Jong toevallig maar 10 duels gespeeld, niet bepaald iets wat je regelmatig noemt. Bij de Jong moet wel gezegd worden, dat hij in zijn totale carrière bij Ajax al 43 duels heeft gespeeld, misschien iets meer ondertussen.

1 september 2009 om 14:42

Dat is bij heel veel spelers zo gast. Bijna geen enkele speler komt vanaf zijn 5e bij een club maar spelers worden meestal pas op 14-16 jarige leeftijd gehaald. Krkic en Messi zijn ook een product van de jeugdopleiding maar zijn ook pas op 16-17 jarige leeftijd gekomen. Zelfde met De Guzman om een Nl voorbeeld te noemen.

Je bent een product uit de eigen jeugd als je bij de B en A junioren hebt gespeeld.

1 september 2009 om 18:43

De Guzman werd op zijn 12e al gehaald.

1 september 2009 om 14:32

Misschien is de doorloop van de jeugd minder en moeten we het compenseren met het aantrekken van spelers?

1 september 2009 om 14:37

Ja, tuurlijk. Maar Spanish overdrijft 'n beetje over het aantal succesvolle producenten uit de jeugdopleiding van Ajax. Ik wilde dat even opmerken.

1 september 2009 om 14:14

Heel netjes, nu nog een centrale verdediger en Ze eduardo contacteren en Ajax kan serieus mee gaan doen om het kampioenschap.

Als hij er meer scoort dan Suleymani breekt mijn klomp.

1 september 2009 om 14:15

Ik denk juist dat Sulejmani nu beter presteert met de komst van een balvaste targetman, hij vrij op links en Suarez vrij op rechts is dodelijk als Pantelic een goede aankoop blijkt te zijn.

1 september 2009 om 14:16

Barcamilan, koop maar alvast nieuwe klompen

1 september 2009 om 14:20

Als ik jouw was zou ik maar nieuwe klompen kopen, want hij scoort vast meer doelpunten dan Suleymani

mooi voor ajax weet iemand wat zijn salaris is?

Goede aankoop voor Ajax..een spits met ervaring is nou net wat Ajax goed kan gebruiken,want voorin spelen er allemaal jonge jongens.

Goede spits dit. Hopelijk maakt hij veel doelpunten voor Ajax het aankomende seizoen. Succes Pantelic in Amsterdam!

Goede speler.. maar ook ik ben benieuwd hoe dit gaat uitpakken. Schijnt een lastige speler te zijn.

Liever Cvitanich dan die onrustoker .

Heeft een vrije naam '' Pantelic '' van een echte vedette killer.
Ook qua uiterlijk.


Als ie al overal zoveel problemen heeft gehad.

Wat moet je dan met zo'n speler?

een mido 2 is in opkomst .

Zich zelf geweldig vinden en dan uiteindelijk mislukken.

Geef mij maar zo'n nuchtere speler als Cvitanich die noch veel had kunnen bet
voor Ajax .

1 september 2009 om 14:17

"een mido 2 is in opkomst "

Naar verluid hebben ze dan ook al alle scharen uit de Arena verbannen.

Zo, dat doen ze weer goed in A'dam...
Een speler die 1 op 2 loopt laten gaan voor een moeizaam scorende 30er, en dat terwijl de verdediging van Ajax gatenkaas is...

Ben ik de enige die niets snapt van het beleid van onze A'damse vrienden..??

1 september 2009 om 14:16

Gatenkaas? Met Alderweireld en Vertonghen en Van der Wiel hebben we drie uitstekende verdedigers binnen de selectie. Als het gatenkaas was geweest hadden we wel een tegendoelpunt gekregen tegen Almelo of Sparta had gescoord.

1 september 2009 om 14:22

Vertonghen is vooralsnog te traag voor top niveau, daarnaast is Alderweireld er nog lang niet en laat zo nu en dan een steekje vallen, Van Der Wiel daarentegen is wat dat betreft al een hele vooruitgang... naar mijn mening een van de betere verdedigers van Ajax.

En een wedstrijd tegen Heracles of Sparta kun je geen voorbeeld noemen, neem bijv. de confrontatie tegen Psv waarin de verdediging van Ajax hopeloos faalde... Ik hoop voor jullie dat de geruchten betreft Luisao op de waarheid berust zijn, want daar heb je een hele goeie aan.

1 september 2009 om 14:29

Fnoordkw noem mij eens een verdediger die geen steekjes laat vallen, kom niet aan met Vlaar of Bahia, want die heb ik in het verleden zat steekjes zien laten vallen. Vlaar - Luca Toni tijdens Nl - Ita, en over Bahia zijn zat steekjes te vinden vorig jaar. En ook dit jaar, maar er zijn er nog niet veel afgestraft, omdat ze nog niet echte tegenstanders hebben gehad we zullen zien hoe ze staan tegen Psv, Az en Ajax

1 september 2009 om 14:36

Ja, laten we ouwe koeien uit de sloot halen... zo kan ik er ook nog wel een paar. Voorlopig doet Vlaar het nog uitstekend, en is naar mijn mening 1 van de betere voetballers in de eredivisie op dit moment, maar dat allemaal ter zijde...

Met steekjes laten vallen doel ik meer op de onervarenheid en onnodige foutjes, die de meeste verdedigers op dit niveau niet meer maken... Begrijp me niet verkeerd, want ik denk dat Alderweireld 1 van de weinige is met een rooskleurige toekomst aan de kant van Ajax, mits hij meer wedstrijdritme op doet...

1 september 2009 om 14:37

we hebben fc twente al gehad en die schat ik hoger in als ajax en psv dus....

1 september 2009 om 15:16

vakkiee,

Ja jij schat twente hoger in, maar de rest van Nederland ziet het toch anders hoor. En ook nog iets als twente elia en die oostenrijker nog had gehd waren jullie de 2e helft helemaal overlopen, maar we zullen zien op 1 november hoe jij Ajax inschat.

1 september 2009 om 15:25

Laat Vlaar nu eens een jaarlang voetballen zonder geblesseerd te raken, dan mag je het van mij gerust nog een keer zeggen en als het zo is zal ik de eerste zijn omdat te beamen, want potentie heeft hij zeker.

1 september 2009 om 16:36

Fnoordkw
Twee van de vier doelpunten van psv vielen uit vrijetrappen.

1 september 2009 om 14:19

Rustig, de dag duurt nog lang... Overigens heb ik ook liever Cvita dan deze Pantelic, maar Jol zal er wel meer kijk op hebben. Wel ben ik blij dat Ajax niet meer zomaar met geld gaat smijten. Pantelic, Atouba waren transfervrij. Huur Kerlon kost niets, Ze Eduardo zal niet al te duur zijn. Alleen voor De Zeeuw is terecht een aardig prijsje betaald. Nu nog een paar spelers lozen en verhuren en het ziet er allemaal wat gezonder uit.

1 september 2009 om 14:26

Ze Eduardo is transfervrij, Dat las ik net in een ander Topic. zijn contract liep af op 15 augustus

1 september 2009 om 14:30

Is niet waar, de transferrechten zijn in handen van een investeringsmaatschappij toch??

1 september 2009 om 14:21

Fnoordkw, hun beleid is duidelijk. De verdediging is zeer zwak bij Ajax, dus koop je aanvallers, zodat je meer doelpunten maakt dan je tegenstanders.

1 september 2009 om 14:45

Zeer zwak hahahaha. Alderweirld, Atouba en Wiel zijn beter dan die 3 gastjes die bij jullie rondlopen op die posities. De meneertjes uit Rotterdam staan na 5 jaar weer een keer bovenin en denken gelijk dat ze de beste zijn hahahaha...en dan zijn Ajaxsupporters arrogant!!!??

1 september 2009 om 14:52

@fnoordkw
moeizaam scorende 30er?

seizoen club wedstrijden doelpunten competitie
1995/96 Iraklis Saloniki 8 4
1997/98 Paris Saint-germain 3 0 Frankrijk
1998/99 Celta de Vigo 0 0 Primera Division
1999/00 Sturm Graz 3 0 Oostenrijk
2000/01 Yverdon Sports 3 0 Zwitserland
2002/03 Obilic 4 0
2003/04 Fk Smederevo 15 8 Joegoslavie
2003/04 Rode Ster Belgrado 12 5 Joegoslavie
2004/05 Rode Ster Belgrado 29 21 Joegoslavie
2005/06 Rode Ster Belgrado 3 0 Joegoslavie
2005/06 Hertha Bsc 28 11 Bundesliga
2006/07 Hertha Bsc 32 14 Bundesliga
2007/08 Hertha Bsc 28 13 Bundesliga
2008/09 Hertha Bsc 26 7 Bundesliga
Totalen: 194 83

==============
1 op 2,3373493975903614457831325301205
zo slecht is dat niet hoor..

1 september 2009 om 17:32

1 op 0.427835051546392

Toch?

Gisteren melde Voetbal Internationaal op Tv dat Ajax-directie niet aanwezig was in de Arena maar andere afspraken had, en dat ze dus dachten dat het rustig zou zijn. Ze zaten dus gewoon bij andere clubs.

Goede aankoop, hopen dat hij niet lastig gaat doen, moest overigens wel lachen om het filmpje dat die niet gewisseld wou worden. toch wel vermaak voor het publiek haha

Hopelijk is dit de doelpuntenmachine die Ajax aan doelpunten en uiteindelijk aan de titel helpt

haha nou ik kreeg het aardig benauwd elke keer las ik ajax doelwit naar die en die club gegaan.
en dan op de laatste dag al 2 spelers binnen gehaald van redelijk niveau die de eredivisie gewoon aanmoeten kunnen.
ook 2 talentjes verhuurt, het transfer beleid gaat stapje voor stapje beter.

Goede transferdag voor Ajax, prachtig

weet iemand tot hoelaat de transfermarkt sluit want bij de premier league is het om 18.00 uur

1 september 2009 om 14:17

ja zeker, in nederland ook om 18:00.

1 september 2009 om 14:22

Dus hebben ze in de Uk 1 uur meer dan in Nederland ?

1 september 2009 om 14:23

nee, de tijd is al omgezet naar nederlandse tijd denk ik?

1 september 2009 om 14:25

Het lijkt me anders oneerlijk, dus het zal inderdaad wel Nederlandse tijd zijn.

1 september 2009 om 14:21

In Nederland sluit de transfermarkt ook om 18:00 uur vandaag.

1 september 2009 om 15:00

In Engeland 17:00 uur = 18:00 uur Nederlandse tijd. Denemarken, Engeland en Nederland sluiten gelijk.

Nog een aanwinst, zo goed ken ik hem niet, maar als Kerlon net zo goed
speelt als destijds in Brazillie dan heeft Ajax een goede creatieve speler in huis.
Als Pantelic kan scoren in Duitsland kan hij dat zeker ook in Nederland.
Als Ajax met deze spelers ook beter gaat spelen dan schat ik hun kansen voor de titel nu hoger in.

eindelijk een spits hopen dat hij er 15 tot 20 inschiet.

Pantelic, klinkt als muziek in de oren.. maar dat klonk het ook bij Albert Luque, dus we gaan het zien.

dit wordt een overschatte speler, overgens veelste oud voor dit niveau! Heb iets meer vertrouwen in die Kerlon en Ze Eduardo

1 september 2009 om 14:19

30 Is tegenwoordig al veelste oud?
Zullen we bij Psv dan nog maar voor 18:00 uur Simons, Engelaar, Ooijer de deur uit doen?

1 september 2009 om 14:19

Bijna 31 jaar is te oud voor de eredivisie? Hoe oud is ooijer dan bijvoorbeeld?...

1 september 2009 om 14:20

Bij voorbaat roepen uiteraard alle Psv-supporters dat het een overschatte voetballer is, het is juist een hele bruikbare spits denk dat die bij elke Nederlandse Club van toegevoegde waarde kan zijn. Ervaren, Balvast, en neusje voor de goal, zet er een rommelaar als Suarez omheen en je staat garant voor vele goals

1 september 2009 om 14:26

Ga vooral iedereen over een kam scheren jedy!
Het gaat hier niet om de Psv-supporters, maar om de uitwassen onder de Psv-supporters!

1 september 2009 om 14:29

sorry je hebt gelijk, maar het is atlijd zo dat een transfer afgekraakt wordt, zelfs als Ajax cristiano ronaldo zou halen zou het nog kritiek op leveren.

1 september 2009 om 14:48

Veel te oud hahaha. Hij heeft bij Hertha wat vorig seizoen een middenmoter was uitstekend gepresteerd. En de Bundesliga dat vraagt fysiek toch nog net iets meer dan de eredivisie.

Pantelic ooit aan de slag gezien in Berlijn.

Voor de eredivisie denk ik wel een versterking. Medisch gekeurd maar bij een 30 jarige moet je het altijd nog maar afwachten of hij veel zal spelen. Ik denk, transfervrij dus een aardige versterking. ajax doet goed zaken vandaag.

Goede speler, goed in de lucht en neusje voor de goal.
Ajax doet dit seizoen goede inkopen, op een slimme en volwassen manier.
Jammer dat de info hier zo laat erop komt, was al een tijdje bekend.
Maar ik denk met de andere inkopen, dat dit Ajax het wel eens ver gaat schoppen.
Zeker als de verdediging het houdt, met voornamelijk Atouba. Al denk ik
dat hij zich ook nog wel gaat ontwikkelen.

Met deze 11 heb je een sterke basiself!

Ik heb voor Siem de Jong gekozen in plaats van Aissati omdat ik vind dat die simpelweg gewoon meer brengt.
Ze lezen het spelletje allebei erg goed maar bij De Jong komt het er vooralsnog meer uit. Een erg harde werker die weet wanneer hij diep moet gaan, wanneer hij een bal vast moet houden en wanneer hij een steekpass moet geven.
Het klikt met Suarez en hopelijk straks ook met Pantelic.

Van Kerlon weet ik dat hij zal starten bij Jong Ajax, maar ik hoop toch dat hij over een aantal weken van waarde zal zijn in Ajax 1. Een talent waar altijd veel over geschreven werdt in de media, laat dat talent maar zien in de Eredivisie dan.
Misschien dat Sulejmani tot die tijd gewoon linksbuiten staat en nu ook weer beter in zijn spel gaat komen door de concurrentie.

Stekelenburg
V/d Wiel
Alderweireld
Vertonghen
Atouba
Enoh
De Zeeuw
Suarez
De Jong
Kerlon
Pantelic
1 september 2009 om 14:23

Moet zeggen een mooie opstelling echt heb opstellingen gezien die gaan nergens over Sulejmani blijft altijd in de basis geloof me

1 september 2009 om 14:24

Je kan beter even vier uurtjes wachten met een opstelling maken, want je kunt er straks waarschijnlijk weer nieuwe spelers in gaan zetten... vd Boog heeft een topdag namelijk..

1 september 2009 om 14:27

De man van 18 miljoen op de bank? Wanbeleid!

1 september 2009 om 14:37

@ Ziani

Jol had ook al aangegeven dat iedereen vanaf 0 begint.
Er is een nieuwe trainer en iedereen krijgt de kans om zich te bewijzen.
Dan kan je 16 miljoen kosten of je bent voor 2 miljoen gehaald, maar als je beter presteert dan de ander dan sta je er gewoon in!
Sulejmani zal de eerste weken sowieso spelen, daarna zal hij de concurrentie aan moeten gaan met Kerlon of op 10 spelen.

Maar als we het over wanbeleid hebben kan je net zo goed naar jullie eigen bank kijken want daar zit volgens mij een groep vedettes met een flinke berg salaris.

@ Sjakiewolfs

Je doelt op Ze Eduardo denk ik.
Die heb ik nog nooit zien spelen dus daar kan ik ook niet over oordelen. Dus daar hoef ik mijn opstelling niet voor aan te passen

1 september 2009 om 14:38

Hele goede opstelling op 2 plaatsen na ben ik het wel met je eens.
Wat de jong betreft heb je helemaal gelijk die is gewoon beter als aissati en voor de linksback zou ik voor de minst kwade kiezen door emanuelson daar neer te zetten en voor enoh (vindt ik nog te druistig)zou ik als hij fit is gabri laten spelen maar verder niks dan lof

@suares

zeik nou is niet zo..

veel sterkte bij Ajax. Ik hoop dat je het erg goed gaat doen Ik ben er blij mee.

1 september 2009 om 14:24

Ben het met je eens hij probeert telkens die reactie op te zoeken van andere mensen het word een beetje irritant gewoon een ban voor hem ofz

Toivonen is net zo'n overschatte speler! Maar je gelooft zelf toch niet dat hij er nog 15/20 gaat maken

@spanish als je goed kan lezen heb ik getypt dat ajax alleen maar buitenlanders wil en niet dat ze alleen maar buitenlanders hebben

1 september 2009 om 14:26

Noem jij dan eens een Nederlandse topspeler die voor Ajax haalbaar is en een versterking zou zijn.

1 september 2009 om 14:27

Ajax wil ook wel nederlandse spelers hoor? van der vaart en seedorf zijn allebei al gepolst om terug te keren. jammer genoeg willen die spelers niet, maar je gaat niet op de laaste slotdag van de transfermarkt nog een binnelandse transfer doen. En verder weet ik dan ook niet welke Nederlander ze uit de eredivisie moeten halen..?

1 september 2009 om 14:43

Nog los van het feit dat we de Zeeuw als voornaamste aankoop hebben zijn er gewoon weinig echte Nederlandse topspelers haalbaar voor Ajax.. zit niet zo te zeuren joh!

Deze jongen gaat veel betekenen voor ajax let op mijn woorden het is een goeie ervaren speler samen met suarez en miki word hij top !!!

Ik moet het nog maar zien met die Pantelic. Natuurlijk, er is geen transfersom betaald, maar je zou ook wel gek zijn om voor een speler die over een paar dagen 31 wordt een transfersom te betalen. Schalke zag van verdere interesse af toen bleek dat hij 3 miljoen per jaar wilde verdienen. Ik ga er toch niet van uit dat hij voor veel minder naar Amsterdam komt.

Zo'n gewelidige goalgetter is het nou ook weer niet. Hij scoorde 7 keer afgelopen seizoen, in het seizoen dat voor Hertha een van de meest succesvolle van de laatste jaren was. Nu is Hertha an sich niet zo'n enorm veel scorende ploeg (ze maakten er 48 in het vorige seizoen), maar dat komt nou juist omdat ze niet die spits hebben die er 20 tot 25 in schiet.

Maar laten we hem het voordeel van de (bij mij toch wel aanwezige) twijfel geven en pas oordelen in de winterstop. Maar vooralsnog hou ik er rekening mee dat dit wel eens weggegooid geld (salaris) zou kunnen zijn. En ik begrijp deze transfer al helemaal niet in het licht van de eerdere uitspraken vanuit het Ajax bestuur en technische staf dat de salarishuishouding te zwaar is.

@ajaxnr

Met jou kan ik praten Hij moet een dikke ban krijgen..

Psv en feyenoord fans jullie mogen ook wel positief reageren hoor. Als bijv psv een goede aankoop doet zeg ik ook goede aankoop van psv hoor. Bij Kerlon las ik net ook alleen maar gezeur.

1 september 2009 om 14:50

jaloers omdat ze daar elke stuiver 7x om moeten draaien....

Naja, hopen dat het wat is!

Zozo nooit geweten dat Cvitanich zo duur nog was.. Kan iemand mij vertellen waarom hij niet gewoon een kans krijgt, doet-ie het zo slecht?? Vind em altijd wel redelijk hoewel ik natuurlijk niet alles van ajax zie..

Verder Pantelic goede speler hoor absoluut goed gepresteerd bij Hertha maar het goede beleid waar iedereen het over heeft faal ik te zien met Cvitanich erbij..

Ik denk dat dit een zeer goeie speler is voor Ajax.
Was altijd de smaakmaker van Hertha en als ik me niet vergis stond hij altijd hoog in de topscorerslijsten van Duitsland.
In vorige topics over deze Pantelic heb ik gelezen dat mensen vinden dat hij weinig scoort maar de Bundesliga is natuurlijk heel wat anders dan de Eredivisie en daar speelde hij ook met een verdedigender ingesteld team als nu.
Ik denk dat hij er zeker 20 in kan schoppen en dan hebben ze nu in Amsterdam toch eindelijk hun fel begeerde spits.

@sjakiewolfs er zijn er genoeg hoor hier een paar uit mijn duimpie gezogen ze konden van der gun,assaidi etc.

1 september 2009 om 14:32

topspelers zegt die.

off-topic closed..

1 september 2009 om 14:40

Van der Gun is al een keer hopeloos gefaald bij Ajax en Assaide was vorig seizoen nog niet eens een basisspeler bij de Graafschap ! Kom ajb eens met fatsoenlijke namen. Ajax strijdt om het landskampioenschap, niet voor de Intertoto plekken !

Ik vind het een goede aankoop van Ajax hij is transfer vrij heeft inderdaad een hoog salaris maar dat heeft elke spits die een optie was/ is bij Ajax. Ik denk dat hij met zijn ervaring een hoop goals in de eredivisie gaat maken!

Raar dat mensen op hun 30ste-31ste gelijk afgeschreven worden.
Volgens mij heeft Pantelic zich wel bewezen in Duitsland. Daarnaast heeft Pantelic,
Suarez naast zich staan, die ongelofelijk veel creert. Nu had Ajax naast Suarez weinig om de bal erin te schieten. Ik denk dat dit een goede versterking is. Mede omdat hij kopsterk is en we daar weinig van hebben.

Denk dat deze speler nog wel eens voor positieve verrassingen kan gaan zorgen

Marco pantelic... Wat een spits

Ik ben al tijden fan van hem, Hertha Bsc Is een prachtige club.

Maar ont. Ik denk persoonlijk dat hij het zeer goed gaat doen. Ik denk dat hij het beste de nieuwe centrum spits kan worden. en dan suarez op de zijkant samen met sulejmani.

Ajax kon maar zo gaan verassen dit seizoen

1 september 2009 om 15:19

Ajax kan alleen negatief verrassen. Dat doen ze door niet de titel te pakken. Wel kampioen is geen verrassing. Zelfde geldt voor Psv, en in mindere mate voor Az, Twente en Feyenoord.

normaal gesproken moet een spits zoals deze toch wel degelijk een stuk of 20 goals kunnen maken.

ik ben benieuwd, in Duitsland deed hij het goed!

Welkom Pantelic! Prachttransfer! Dé aanvaller die bij Ajax nog ontbrak. Kan dan wel door de media worden omgeroepen als een lastige jongen, maar als hij er 20 in schiet, maakt dat niemand meer uit! Zeer blij met deze transfer, wat ik in tijden niet meer ben geweest tot betrekking met Ajax.

Met dit team maakt Ajax een zeer goede kans om kampioen te worden en Europees ook ver te komen! Alleen zonde dat Ajax geen goede verdediger meer kon aantrekken.

Steek
Vd Wiel
Alderweireld
Vertonghen
Urby
Kerlon
Aissati
De Zeeuw
Suarez
Pantelic
Sulejmani
1 september 2009 om 14:36

Allemachtig zeg wat loop jij weer hard van stapel. Ajax komt ineens weer ver in Europa terwijl ze nog nauwelijks een fatsoenlijke wedstrijd hebben gespeeld...

Op een of andere manier vind ik het allemaal geen ajaxspelers. Zonder daarbij een oordeel over hun kwaliteiten te geven overigens, maar ja heis verder niet boeiend wat ik er verder van vind. Het gaat er om dat de ajaxsupporters zich met die gasten kunnen identificeren.

Ik moet het allemaal nog maar zien met deze Pantelic.
Die zeehond is natuurlijk ook wel voor shows in de rust (weer is spetakel in de arena)
Maar Luisao geloof je toch zeker zelf niet heh?? Die gaat eerder naar een engelse subtopper dan naar Ajak s!

1 september 2009 om 14:38

Daar ben ik het met je eens inderdaad maar er lopen vast wel meer Luisao's rond in de voetballerij dan die geweldige verdediger van Benfica.

Waarom koopt Ajax zoveel aanvallers, terwijl ze al een goede aanval hebben. T zou slimmer zijn om te investeren in verdedigers!

1 september 2009 om 14:36

Ajax is op dit moment bezig met Luisao en Chivu waarbij eerstgenoemde al bijna rond zou zijn.......

Onruststoker of niet. Het blijft een geweldige spits en ik ben blij dat zo'n geweldenaar bij mijn Ajax komt spelen. Succes bij Ajax.

sterke zet van ajax, moet toch zeggen dat ze dit heel creatief hebben opgelost! jol zet het duidelijk naar zijn hand daar in amsterdam! met wat gerichte aankopen! Pantelic heeft zich al bewezen bij hertha en dat hij 31 is maakt niet veel uit, kan nog gewoon mee en ook voor in de europa leauge zal hij goed van pas komen denk ik! zou nog mooi voor ze zijn als ze nog een verdediger kunnen toevoegen aan de selectie, en wielaert nog effe dumpen(dat zal niet gebeuren) maartoch.

met deze opstelling denk ik toch wel dat ajax de sterkste selectie op dit moment heeft hoor!

stekeleburg
van der wiel
aankoop
alderweireld
verthongen
enoh
de zeeuw
suarez
aissati
kerlon
pantelic
1 september 2009 om 14:41

Ik mis Siem de Jong, ik vind dat het tijd wordt dat hij ook gewoon is aan spelen toekomt. Hij doet het goed vind ik de laatste tijd. Verder mooie opstelling

1 september 2009 om 14:57

Ik vond Aissati van t weekend beter spelen dan Siem de Jong de week ervoor hoor! Hij kon een bal van 1 meter van de goal erin schieten, maar hij raakt de bal geeneens! En laat Kerlon nou eens uit de opstellingen, welk gedeelte van 'hij begint in Jong-ajax' begrijpen jullie niet? Gewoon Mickey vertrouwen geven en als Kerlon goed presteert in Jong Ajax mag hij volgend jaar komen.

1 september 2009 om 23:17

Ik zeg ook niet dat Aissati eruit zou moeten, maar omdat die gozer na een jaar, met veel belsure leed Ok, een keer een lobje erin schiet is ie in eens de koning? Ik verwacht van Aissati nog steeds een hoop, maar dat deed ik vorig jaar en misschien tijdens zijn Psv periode, als ie aan spelen toe kwam, ook al? Het Moet dan nu ook wel echt een keer komen. Helemaal als je op je 16e in San Siro debuteert mag het Nu wel eens gebeuren

Ben erg benieuwd naar deze speler. Eerlijk gezegd ken ik hem totaal niet. Hoop niet dat dit weer zo'n impulsief iets is om tijdelijke problemen op te lossen. Denk dat Suarez rond kerst pleite is. Ook dan zal er een nwe speler moeten komen. En deze man vertrekt zelf volgend jaar wel weer uit amsterdam als ie ergens meer geld kan krijgen. Voor nu hopen dat hij lekker gaat scoren

poei, er komt toch nog aardig wat bij zo op het laatst. Wat speelt er nou nog allemaal?
krijgen toch een aardige opstelling zo. Denk dat rommedahl, cvitanich (als die nog niet weg is) en bakircioglu nu echt geen kans meer maken...

1 jaar dus ik hoop dat hij met suarez veel doelpunten scoord ze hebben ook de zeehond gehuurd dit jaar worden ze dus zeker kampioen

yes
hele goede spits
heeft het redelijk gedaan in de bundesliga
45 goals in 109 westrijden
bijna 1 op 2
het is een goede spits
maar wel een lastige jongen
ik baal er van dat sommige mensen zeggen dat hij te oud is
nou daar klopt niks van
hou oud is ooier dan
of rob van dijk?
geweldige dag op de transfermarkt van ajax
kerlon en pantelic zijn geweldige voetballers
en die ze eduardo is ook al gekomen
dat staat al heel de dag op teletekst en op de ajax site.
ik zie hier mensen zeggen dat ajax zelfs bezig is met luisao
is dat sirieus waar?
dan zijn wel een hele goede titelkandidaat
als hij zou komen
dit is lijkt mij een geweldige opstelling

stekel
van der wiel
alderweireld
luisao
verthongen
de zeeuw
enoh
suarez
kerlon
sulejmani
pantelic
1 september 2009 om 14:59

Mooi gedicht, nu nog even Aissati op de plek van Kerlon in je opstelling en we zijn het eens

ik ben benieuwd, in Duitsland deed hij het goed!

Weer een twijfelachtige transfer...

Een transfer zovan: we zien wel hoe het uitpakt.

Goede aankoop van ajax!
Heeft het goed gedaan in de duitse competitie, dus ga ervan uit dat hij dit zeker kan in de eredivisie. Met Pantelic zou ik zo gaan spelen

Stekelenburg
v/d Wiel
Alderweireld
Vertonghen
Atouba
Kerlon
Enoh
de Zeeuw
Sulejmani
Suarez
Pantelic

Ik weet zeker als pantelic de eerste wedstrijd voor ajax in de basis begint ik wed met iedereen hier hij scoord bij zijn debuut !!!

We moeten deze man nou niet beter of minder maken dan dat hij is. Het is een aardige voetballer die een goal kan maken, maar daar is een spits immer voor! Ajax heeft sowieso niet genoeg geld om een écht goede spits aan te trekken en daarnaast zien dat soort spelers het niet eens zitten om naar ajax te komen...dus is dit een aardig alternatief, aangezien hij toch al op leeftijd is, geen restwaarde meer heeft en niet meer beter zal worden, blijft het tevens ook een gok! De toekomst zal het uitwijzen, een échte miskoop zal het welliswaar niet worden verwacht ik!

Goed gedaan van Ajax heb er de volste vertrouwen dat deze jogen wat kan gaan betekenen voor ajax.
En ook met Kerlon erbij heeft ajax een sterke voorhoede.
Ik weet niet of die Ze Euardo nog komt maar dat zou ook wel een versterking zijn want kben nog niet zo overtuigd van aiisati die niet echt veel laat zien.

Ook zou Luisao van harte welkom zijn dan hebben ze eindelijk een harde speler achterin gewoon een breker.




.

Dit is wel een mooie opstelling. Niet des Ajax maar wel optimaal kijkende naar de mogelijkheden. Met name de 3 snelle bewegelijke mensen achter Pantolic zullen moeilijk te verdedigen zijn. Deze opstelling werkt met name goed bij teams met opbouwend zwakke backs, wat meestal het geval is.

Stekelenburg
vd Wiel
Alderweireld
Vertonghen
Urby
de Zeeuw
Enoh
Suarez
Suljemani
Cvitanich
Pantolic

Eindelijk Ajax doet is een keer wat , hopelijk hebben we nu tenminste 1 scorende speler erbij.
Die 0-0 tegen Sparta komt gewoon puur omdat de meeste niet weten om te gaan met die kansen , hopelijk kunnen Pantelic en Kerlon Ajax daarmee helpen
Sno is ook weg naar Bristol zo gaat het lekker.
Als ze nu nog Honda zouden halen dan geloof ik nog in de titel maar dat zal wel niet gebeuren.

@ kalou2005 wahahah dan kjen jij pantelic niet hij is gewoon een top spits echt precies voor ajax je siet wel met de 1e wedstrijd van hem hoe hij is dan praat je wel anders

Nu nog een échte naam halen en dan kunnen ze in Amsterdam eindelijk eens echt voor het kampioenschap gaan.

Mooie aankoop, echt een neus voor de goal deze man + de ervaring die hij meebrengt is super voor Ajax.

Stekelenburg
vd Wiel
Wielaert
Nieuw
Atouba
de Zeeuw
Enoh
Suarez
Nieuw
Kerlon
Pantelic

Wat een beleid, bij ajax!
De slechtste linie bij ajax is al jaren de keeper en verdediging, maar ze investeren hoofdzakelijk in middenvelders(aissati, de Zeeuw, Sno) en spitsen(ditanich, Suljemani, Suarez enz..) Hebben ze daar geen voetbalinzicht, verdedigen hoort ook bij het spelletje, anders win je niet!!
******met deze verdediging en keeper win je Nooit prijzen******

1 september 2009 om 15:19

Ik vind dat je gelijk hebt over de verdediging.
Een centrale verdediger zou erg welkom zijn bij ajax op dit moment

Maar stekelenburg en Vermeer zijn twee uitskende keepers.
Waar clubs als Feyenoord Psv Az Twente ontzettend blij mee, zouden als ze hun ter hun beschikking zouden hebben.
Dan noem hun omdat ik hun als titelkandidaten zie.




http://transfermarkt.de/de/aktuell. >ajax
Zie hier. Zé Eduardo is dus zoals het lijkt al speler van Ajax. Afwachten op het moment dat ajax dit naar buiten laat komen.

1 september 2009 om 15:24

Het is rond, ajax huurt hem voor 1 seizoen van Maga Esporte Club Sc.

Ik vind persoonlijk Cvitanich een aardige spits, heeft wat mij betreft ook niet lang genoeg in de basis gestaan om een echte kans te hebben zich te bewijzen.
Snap niet waarom ze Pantelic halen (zal qua salaris ook niet goed zijn), maar hij kan wel goals maken, dat is zeker.
Ik ben benieuwd...

1 september 2009 om 15:26

Kijk, dat ben ik nou met je eens. Het is een beetje de waan van de dag bij Ajax. Volgend jaar een nieuwe trainer, die weer niks koopt wat iets toevoegt, en weer geen jeugd laat doorbreken. Hopen dat ik het verkeerd heb, maar ik bestel alvast een barkruk bij de Bulldog voor deze vent. Daar waar Urzaiz en Luque hebben gezeten.

1 september 2009 om 15:34

Om zulke situaties met Pantelic te voorkomen hebben ze hem toch een 1jarig-contract gegeven... Martin Jol neemt veel minder financiële risico's dan Mvb, en dat vind ik een goede ontwikkeling.

geen nood volgens de berichten uit betrouwbare bron zijn we nog bezig met het aantrekken van chivu en nog 2 boomlange verdedigers uit de balkan naar horen zeggen word chivu vanmiddag om 4 uur medisch gekeurd

1 september 2009 om 15:29

Chivu? Ja ga door met grappen maken. Die komt dus echt niet

1 september 2009 om 15:31

Waar haal je die (oh zo) "betrouwbare" bron vanaf dan?
Het staat nergens geschreven en jij loopt vast niet in de Arena rond.

Eduardo officieel van ajax voor dit seizoen!

Nu is Ajax echt klaar voor het seizoen!

met Ze Eduardo , Kerlon en Pantelic hebben ze een goede kans op het kampioenschap!

Stekelenburg

vanderwiel-alderweireld-vertonghen-atouba
de zeeuw
eduardo-kerlon-emanuelson
suarez-pantelic

Ik denk dat je hier door meer kwaliteit hebt op het middenveld, met deze opstelling heb je hardwerkende jongens op het middenveld die balvast zijn en ook mee terug verdedigen. Ook heb je door deze middenveld, een gevoel naar voren.
Ervaring op het middenveld want ik zie graag Gabri en ook graag De Zeeuw spelen.

Steek
V/d Wiel
Aankoop
Alderweireld
Atouba
Gabri
Enoh/Ais
Sulejmani
De Zeeuw
Suarez
Pantelic
1 september 2009 om 17:44

Met deze echte spits zoude ik 4-3-3 spelen.

Deze Pantelic lijkt me gelukkig ook niet zo'n 'lieve' speler, maar een ervaren etter

Laten we afwachten wat ons aller Ajax zal gaan doen met de nieuwe aankopen en huurlingen. Als deze spelers straks de sterren van de hemel spelen dan is iedereen die een beetje negetief over de aankopen en huurlingen heel stil....

Ik ben alleen benieuwd welke verdediger (s) er nog bijkomen dat vind ik het aller belangrijkste. Nog 2 uur en 21 min .....

Mooie aankoop. Ben erg benieuwd.

offtopic: mensen die roepen dat Ajax met Chivu bezig zijn, Chivu komt echt (nog) niet. Zou wel mooi zijn.

Forza Ajax. we gaan het doen dit jaar, welkom onze 3 ster.

1 september 2009 om 17:52

Hup Ajax, en als het dit jaar niet lukt dan maar volgend jaar

Anderson Luis Da Silva (kortweg Luisaõ) zou door Benfica op het laatste moment zijn aangeboden bij Ajax. Of het om een verhuur of verkoop gaat is onduidelijk. Luisaõ is 27 jaar, 1.93 m groot en heeft 34 interlands achter zijn naam waarin hij twee keer scoorde. Afgelopen seizoen kwam de Braziliaan ook al niet veel aan spelen toe.

1 september 2009 om 18:42

Als het zo is dan is het stom van Ajax om niet te doen.... Ze hebben op de laatste dag 3 spelers aangetrokken maar ik mis de centrale verdediger. Maar dat hing er denk ik vooral vanaf of Oleguer nu zou blijven en aangezien die is gebleven ....

maar zal wel weer een gerucht zijn want afgezien van Ronaldo en Kaka is Ajax volgens mij aan elke speler gelinkt dit jaar lol.

luisao zal een goede speler voor ajax zijn.
die kan je echt goed naast wielaert of alderweireld zetten

Deze aankoop is denk ik ook goed voor de ontwikkeling van Sulejmani.
Want Sulejmani is jong en volgens mij kan hij veel hebben aan de steun van een landgenoot die ook nog ervaren is. Hopelijk gaat hij dan net zo goed spelen als toen bij Heerenveen waar Pranjic toen zijn maatje was

waar heb je dat gelezen? over Luisaö? zal 1 van de beste aankopen voor de eredivisie zijn vind ik.. echt een beer van een verdediger..

Zo dat gaat lekker bij ajax.heb nu eindelijk vertrouwen. Ik zet tog sulemani erin heb tog nog klein beetje vertrouwen in hem

steek
Vd wiel
Wielaert
Olueger
Atuba
De zeeuw
Aisatie
Sulemani
Kerlon
Suares
Pantelic

Tjonge wat een aankopen.

Ik wordt helemaal gek van binnen ,en als ik nu naar de opstellingen kijk zeg ik ja....helemaal goed.

Ben ervan overtuigd dat het gaat lopen zo. Een aanval waar je U tegen zegt en een middenveld dat met Gabri erbij ook geweldig is.

Een achterhoede die wel nog moet groeien , maar ok , misschien gaat de druk er een beetje vanaf met zo een voorhoede en middenveld.

Blij dat Rommedahl kan gaan zitten , heb nooit in hem geloofd.
En Sulejmani moet nu toch echt gaan aanhaken , anders zit hij naast Rommedahl.

Met Pantelic voorin komt Suarez nog beter tot zijn recht...

Stekelenburg
V.d. Wiel
Alderweireld
Vertonghen
Emanuelson
De Zeeuw
Enoh
Suarez
Aissati
Sulejmani
Pantelic

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren