Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Update: Van der Wiel wil voorlopig bij Ajax blijven

Laatste update:

Ajax hoeft niet te vrezen voor een tussentijds vertrek van Gregory van der Wiel. Volgens Atlético Madrid-voorzitter Enrique Cerezo is de vermeende interesse voor de verdediger van Ajax uit de lucht gegrepen en liggen de prioriteiten voor versterkingen op andere posities. Volgens El Mundo Deportivo is de Ajacied de uitverkorene om de defensieve intenties van de Spaanse hoofdstedelingen een impuls te geven.

"Ik heb het verhaal gelezen maar geen enkele speler die genoemd is staat op onze verlanglijst", stelt Cerezo vrijdag in de Spaanse sportkrant AS. "Alhoewel de selectie in principe compleet is, zullen we wellicht nog één à twee versterkingen op andere posities halen. Dit is afhankelijk van eventuele mutaties in de spelersgroep, maar ook van het bereiken van de groepsfase van de Champions League."

De financiële situatie van los Colchoneros staat voorlopig niet toe dat coach Abel Resino nog meer nieuwe gezichten mag verwelkomen. Tot op heden werden Juanito (Real Betis), Sergio Asenjo (Real Valladolid) en Leandro Cabrera (Defensor) aangetrokken. De prioriteit zou liggen bij een middenvelder. Mathieu Valbuena is een kandidaat maar de vraagprijs van Olympique Marseille is aan de te hoge kant.

Van der Wiel staat in Amsterdam nog tot de zomer van 2013 onder contract. Het is niet voor het eerst dat de 21-jarige Amsterdammer en drievoudig Oranje-international aan een buitenlandse club wordt gelinkt. Een half jaar geleden werd Juventus met de Nederlander in verband gebracht. In het Vicente Calderón staat met John Heitinga al sinds een jaar geleden een Nederlands international en ex-Ajacied onder contract.

Update 19:49 uur - Van der Wiel is nog lang niet klaar bij Ajax
Gregory van der Wiel ziet een overgang naar Atletico Madrid voorlopig niet zitten. "Ik ben nog lang niet klaar bij Ajax", vertelt de Ajacied aan Sportweek. "Ik voel me goed en begin eindelijk lekker te draaien. Ik heb het gevoel dat ik mijzelf steeds beter ontwikkel. Ik wil eerst kampioen worden met Ajax en daarna kijken we verder."

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Mooi anders kan het een gevalletje Maduro worden...
daar mee bedoel ik te vroeg vertrekken.

14 augustus 2009 om 11:18

Maduro heeft een moeilijk half jaar gehad, maar zich daarna terug geknokt en is zelfs onomstreden basisspeler. Dus te vroeg weggeaan? denk het niet. Hij had al veel ervaring opgedaan in Ajax 1 en het Nederlands elftal. Dat moet v/ Wiel allemaal nog. Hij moet het net zoals Heitinga doen, eerst een paar jaar basisspeler zijn en dan een goede transfer maken.

14 augustus 2009 om 12:18

onomstreden basisspeler? Kijk jij Valencia wel is? Er was vorig jaar een te kort aan verdedigers waardoor Maduro of door schorsing of een blessure van Marchena of Alexis in de basis terecht kwam. Daarin heeft hij zich prima ontwikkeld en is het een goede centrale verdediger geworden. Maar onomstreden is hij toch echt niet, ik denk niet dat hij een basisplek heeft 30 augustus tegen Sevilla.

Wat betreft van der Wiel, tjah ik vind ook dat hij nog in Nederland moet blijven. Een paar fouten in het buitenland en je ligt er meteen uit. Het is nog veelte vroeg om te vertrekken.

14 augustus 2009 om 20:48

Precies. En bovendien is het niet niks om van Eredivisie naar Primera Divsion te vertekken. Ik vind het niet raar dat een speler daaraan moet wennen, zoals als jij (gert) bijvoorbeeld Maduro noemde.

Van der Wiel is nog niet uitontwikkeld in Nederland. Het is dan ook beter om nog even hier te blijven en daarna naar een grotere competitie te gaan. Ik denk/hoop dat hij het wel redt.

hoezo gevalletje maduro die jongen doet het daar goed hoor bij valencia en is daar basisspeler en van der wiel moet nog een jaartje in nederland blijven en zekrs als die in de basis wil komen voor het wk. je bedoelt denk ik eerder het gevalletje heitinga.

14 augustus 2009 om 08:13

maduro speelde 22 wedstrijden voor valencia en heitinga 27 voor atletico...

en t gaat over te vroeg vertrekken...

14 augustus 2009 om 08:20

Maduro is ook geblesseerd geweest. Feit is gewoon dat Maduro als enige buitenlander in de basiself van Valencia staat..

14 augustus 2009 om 08:25

Ja nu ja na dat hij een tijdje een uitzichtloze positie heeft gehad en dus stil heeft gestaan in zijn ontwikkeling.

14 augustus 2009 om 08:58

Als hij stil had gestaan in zijn ontwikkeling zou hij even later niet in de basis hebben gestaan he...

Was blijkbaar toch niet zo uitzichtloos.

14 augustus 2009 om 09:13

Je snapt het niet he?
Als hij later was vertrokken had hij gewoon veel verder geweest, hij zat toen op een leeftijd dat je elke week moet spelen.
En dat is niet gebeurd.

14 augustus 2009 om 09:17

Bij Ajax zat Maduro in een dip en speelde hij ook bepaald niet vaak, ik denk dat hij er in Spanje alleen maar sterker op is geworden.

14 augustus 2009 om 09:23

klopt, ik snap niet hoe jij dat kan weten ?

hij is aardig terecht gekomen zou ik zeggen dus wie weet is hij op deze manier (inclusief minder speel periode) wel beter af. hij heeft in ieder geval niet stil gestaan in zijn ontwikkeling...

14 augustus 2009 om 09:23

Hij is ook sterker geworden daar, alleen je kan niet weglopen voor je dip omdat je niet speeld.
Maargoed ik denk dat hij er beter aan had gedaan door te blijven en nu zeg maar de stap te nemen.
Das mijn mening.

14 augustus 2009 om 11:44

@nielsb. Blijkbaar zit je ernaast dus, want hij heeft het nu ook bewezen door volgens jou te vroeg weg te gaan....

14 augustus 2009 om 21:26

waarschijnlijk had hij bij ajax weinig gespeeld en contant de media over zich gehad.

en trainen bij ajax of valencia is toch een verschil.

ja dat klopt maar maduro gaat dit seizoen basisspler worden en dan mag die van mij in oranje. of ten minste een keer bij de selectie van marwijk moet gwn een paar dingen veradneren van der wiel moet ngo een jaar bij ajax blijven en knokken voor de reachtsbackpositie maar je moet jongens als heitinga,mathijsen en ooijer er uit zetten geef jongens als maduro,boulahouz,van der wiel of mishien wel stam of vlaar ook de kans want het is gwn dramathisch deze defensie van oranje

14 augustus 2009 om 08:25

hij speelt al in het nederlands elftal hij had alleen last van een blessure daarom deed hij niet mee
maduro is geen verdediger


en wat dacht je van vlaar?

14 augustus 2009 om 08:55

Maduro speelt bij Valencia centraal in de verdediging (in de basis).
Dan ben je er vast niet heel slecht in.

Mooi, want anders zou de verdediging nog kariger worden.
En hij zou inderdaad te vroeg vertrekken dan.
Hij kan beter nog wat meer ervaring op doen bij Ajax.
Ik ben sowieso van mening, dat spelers bij Ajax te vroeg vertrekken. Hierdoor zal je nooit meer een team hebben, zoals het team dat in de jaren 90 Cl won!

@ nielsb wat denk je van drenthe!
en maduro speelt elke wedstrijd bij valencia in de basis!
als ooijer nu gewoon weg gaat bij het nederlands elftal en maduro erin!

14 augustus 2009 om 09:09

Ik vondt Mathijsen een groter drama. Hij verloor ieder duel van C.cole.
Nou is hij met zijn lengte en kracht moeilijk te verdedigen, maar Mathijsen deed op een gegeven moment niet eens meer de moeite om hem te dekken. Het Centrum is het zwakste gedeelte. en een nieuwe stam en de Boer zijn helaas niet zo snel voor handen.

15 augustus 2009 om 14:51

V.d.wiel moet het gewoon rustig aan doen, niks overhaasten, hij heeft alle tijd om zich te ontwikkelen bij Ajax, dan komt er vanzelf wel een kans om in het buitenland te gaan spelen.

En voor Oranje zijn er wel genoeg mogelijkheden voor het centrum hoor. Ten eerste moeten we nog eens wachten hoe Boulahrouz het doet, hij heeft nog alle kans om zich te herpakken, ten tweede kunnen Braafheid, Bouma en Heitinga ook centraal spelen.
Buiten hen zie ik de beste mogelijkheden in Maduro en Vlaar. Maduro speelt sinds hij noodgedwongen in het elftal van Valencia kwam al vrij vaak linkscentraal, en steeds beter.
Vlaar liet al een aardige indruk achter in eerste 2 wedstrijden. Als hij die vorm kan doortrekken en kan doorontwikkelen zie ik in hem mogelijke een belangrijke speler.

Gregory is een goede back. Zowel offensief als defensief kan hij goed uit de voeten aan de rechterkant. Alleen waarom ze hem willen hebben snap ik echt niet. Ze hebben Heitinga toch al voor de rechtsback positie? Van der Wiel is een vaste waarde onder Jol en het liefst zie ik hem ook hier nog een paar jaar schitteren in Amsterdam bij Ajax en dat hij pas over 2 of 3 jaar verkast naar Athletico dan bijvoorbeeld, nu gaan, is gewoon te vroeg voor je.

Zou wel treurig geweest zijn, eerst speelt van der Wiel Heitinga uit het Nederlands elftal.
En dan zou hij óók nog Heitinga zn plek innemen bij Atletico.

14 augustus 2009 om 10:14

Volgens mij speelde afgelopen woensdag Heitinga nog steeds als rechtsback......

Ontopic:
Ik hoop dat hij zeker nog wel eventjes in Amsterdam wilt blijven, het is zeker een goede toekomstige back het is een aanvallend ingestelde back die verdedigend nog wel eens een slippertje heeft. Die moet hij er eerst uithalen voordat hij naar het buitenland gaat. Maar een goede toekomstige back als hij zo door blijft gaan.

Maar ik hoop hem nog even bij Ajax te zien schitteren en wie weet dat we volgend jaar dan weer Cl kunnen halen. (eindelijk)

14 augustus 2009 om 10:42

Hahah. die kans is wel aanwezig van van der wiel liet zich wel zien tegen atletico...

Ik denk dat als Van der Wiel zo blijft spelen dat hij volgend jaar zeker wel telefoontjes kan verwachten uit Spanje of Italie! hij is gelukkig nog erg jong en kan dus nog wel een jaartje langer blijven in Nederland.

Heel verstandig om hem nog te laten groeien bij ajax. deze jongen heeft wel potentie om ver te komen denk ik

Gelukkig blijft hij hier in Amsterdam 1 van de sterkhouders van het team!

En jongens het gaat over v.d Wiel niet over Maduro!

maak me bij deze jongen echt geen zorgen
Deze gaat er echt wel komen is nu al een goede back ....
Denk dat dit er 1 gaat worden die over een jaar of 2 door alle topclubs in europa wordt begeerd.....hoop dat die dan wel de juiste keuzes gaat maken....

Ik denk inderdaad dat Van der Wiel over een aantal jaar de club gaat verlaten voor een grote club. Uiteraard wordt dat hem dan gegund, maar toch hoop ik dat hij niet gaat. Ik vind Gregory wel een type dat kan uitgroeien bij Ajax tot een soort van Danny Blind. Begrijp me niet verkeerd, hij heeft nog lang niet die kwaliteiten, maar het is toch wel een jongen uit de opleiding die een hart voor de club heeft. Hij heeft altijd tijd voor een praatje voor,- of na trainingen en/of wedstrijden met de supporters, is nooit te beroerd voor een foto, handtekening of wat dan ook m.b.t. de club en zet zich altijd in. Vergeet niet hij is nog hartstikke jong dus het zou zo maar kunnen. Hij heeft zeg maar de kwaliteiten om zich daartoe te ontwikkelen, maar ja de kans dat het gebeurt is wel héél klein. Ik hoop desondanks dat hij nog een lange tijd blijft, vindt het namelijk een erg sympathieke jongen.

14 augustus 2009 om 12:44

jhonny had ook een ajax hart en kijk waar die speelt.
Echte clubliefde bestaat niet meer ,,,,, gaat tegenwoordig om geld en prestige ,,,,, van de wiel met een jaar of 2 weg bij ajax

14 augustus 2009 om 13:18

Off topic:

Wat is dat van trieste opmerking. Heitinga is echt verbonden met Ajax en alles straalt daar van af. Maar wanneer je stappen kan gaan maken in je carriere moet je je clubliefte een tijdje verlaten om daar later terug te keren. (iets wat Jhonny ook gaat doen trouwens).

On topic:
Gregory is nog niet klaar voor een buitenlands avontuur. Nog 2 jaar bij ajax ballen, Een team op sleeptouw kunnen nemen, onomstreden worden in het Nl elftal. Wanneer hij deze doelstelling heeft behaald kan hij in het buitenland gaan ballen.

Trouwens wel de meest getalenteerde verdediger van de Nl competitie.

14 augustus 2009 om 15:12

atletico is ook echt veeeeeel hoger !!! denk het niet he , kan de stap van jhonny niet begrijpen en dat toont gewoon aan dat echte clubliefde dood is!!!!!

14 augustus 2009 om 16:50

Wil je voorbeelden horen van namen met clubliefde? Sla maar een seizoensgids open en ga maar eens kijken waar mensen spelen die clubliefde kennen en dat zijn dan de clubs onder te grote 4 van Nederland. Clubliefde word bepaald door hoe lang een speler er is en in de top bepaalt het transfer budget het elftal. Tot nu toe ben ik van mening dat v/d Wiel alleen nog maar mag dromen van een stap hogerop als ajax. Hij speelt net een half jaar redelijk tot goed en word al gelinkt aan clubs. Nee hij blijft maar lekker in Amsterdam rijpen dat is beter voor zijn ontwikkeling. Ik hoop dat hij van de voorbeelden van sneijder, Vdvaart, Robben en Heitinga heeft geleerd. Allemaal weg voor het grote geld maar aan voetballen komen ze nu op dit moment niet meer toe. Als hij dit zou doen dan zeg ik van kijk jij bent slim en kiest voor spelen en toont aan dat je naar je zin hebt bij de club.

14 augustus 2009 om 16:53

rico:

Verduidelijk je eerste beargumentering over clubliefde is want begrijp er werkelijk geen hout van...onduidelijker ken bijna niet...
en als je bedoeld dat je clubliefde toont door lang bij een club te spelen..vertel mij dan maar wie want daar zijn weinig voorbeelden van in Nederland

14 augustus 2009 om 20:10

@ deventer

k ben het volledig met je eens. Ik wou dat ik je een compliment kon geven maar daarvoor heb ik net te weinig punten. Johnny heitinga is een echte man met clubliefde. Die wil natuurlijk ook een keer hoogerop en zal volgens zijn beloftes zijn loopbaan weer afsluiten bij ajax. Heeft moeilijke periodes gehad bij ajax en is toen gebleven en hij is een kind van de club.

On: Van der wiel moet gewoon nog een paar volledige seizoenen bij ajax voetballen en ervaring opdoen in europa. dat zal hem nog beter maken en klaar maken voor een grote europese club.

gelukkig gaat hij niet weg anders wordt het net zo'n royston drenthe die had ook eerst bij feyenoord moet blijven

14 augustus 2009 om 20:01

Royston Drenthe speel nu bij Real Madrid..
Ja spelen ja..
Het is nog maar de vraag of van der wiel ooit een W E D S T R I J D mag / kan spelen tegen Real Madrid.

even meer respect voor Drenthe graag...

14 augustus 2009 om 20:03

drenthe heeft maar een paar wedstrijden en van der wiel draait al een aantal seizoenen mee. Zoek de verschillen. Van der wiel doet het goed en blijft zich ontwikkelen en die grote clubs komen over een paar jaar vanzelf wel

14 augustus 2009 om 20:15

Van der wiel:

2006/07 Ajax 4 0 Eredivisie
2007/08 Ajax 6 0 Eredivisie
2008/09 Ajax 32 2 Eredivisie

Drenthe:

2005/06 Feyenoord 3 0 Eredivisie
2006/07 Feyenoord 26 0 Eredivisie
2007/08 Real Madrid 18 2 Primera Division
2008/09 Real Madrid 20 0 Primera Division

Wie draait er al een aantal seizoenen mee? Nog eek keer graag....

Van der wiel is pas vorig seizoen doorgebroken. Drenthe zelfs een seizoen eerder. Drenthe speelt bij Real, van der Wiel bij Ajax.
Zelfs een training van Real is drie niveautje hoger dan een wedstrijd in de eredivisie Rkc. of Nac.....

Drenthe heeft als "iets" namelijk bij topclub Real Madrid spelen, iets was elke voetballer van droomt. Tot van der wiel bij een net zo grote club speelt, is elk vergelijking erg onrespectvol tegenover Drenthe..


en dan ook nog zo denigrerend over drenhte te durven praten...

met alles respect het is maar van der wiel ? Wie ??? juist .....

Laat van der wiel maar eerst bij een topclub komen als Real...
Dan praten we verder...

14 augustus 2009 om 20:40

@ elleboogje

Hierboven wordt inderdaad denigrerend over Drenthe gepraat maar dat doe jij nu ook over vd Wiel.

Velen wegen leiden naar Madrid Zie van Nistelrooij(langzaam carriere opbouwen en Drenthe( bliksem transfer). Verder vd Wiel is basisspeler bij Ajax Drenthe wisselspeler bij Real En vd Wiel is international met zicht op het Wk en dat kan Drenthe niet zeggen.

Kortom Laten we deze topicc over 10 jaar nog eens openen en dan kijken wie de juiste keuzes heeft gemaakt het zou me niet verbazen als ze beide in de top eindigen

14 augustus 2009 om 21:02

Haha ik wou het net zeggen! Wie is Drenthe dan ??? 5 wedstrijdjes gespeeld als een natte krant bij Real, vaak te laat, oordopjes op de bank zittend en meer is het niet met het verwende mannetje! Vd Wiel presteert uitstekend is een klasse beter als Drenthe

14 augustus 2009 om 21:36

v.d. Wiel was in 2006/2007 al bijna doorgebroken, maar toen raakte hij meer dan een half jaar geblesseerd...

14 augustus 2009 om 23:56

@ arjen! Precies, jij hebt volkomen gelijk. Van der wiel speelde al behoorlijk wat wedstrijdjes onder Koster was het doen dacht ik.

@ elleboogje

Wat maakt het uit of je nou bij een topclub zit? Ik geloof dat Braafheid in het Nederlands elftal als 2 linksback was geselecteerd. En die speelde afgelopen seizoen ook ''maar'' bij Fc Twente! En neem aan dat als Drenthe werkelijk zo goed was, dat hij wel in het Nederlands elftal de voorkeur zou krijgen boven iemand die bij Twente speelt.

Ik wil eerst kampioen worden met Ajax en daarna kijken we verder. Dat zegt ie wel heel vertrouwend naar het Ajax publiek, maar dat gebeurd echt niet.
En trouwens dan is hij aan het eind van zijn carriere als hij eerst kampioen wil worden met ajax.

14 augustus 2009 om 21:03

Nou..ik denk volgend jaar al!

Erg slim van hem om zijn club niet te verlaten, De Eredivisie word daar slecher om en sınds 1995 is de Eredivisie een lage competitie geworden, dat komt puur omdat clubs zichzelf als Bedrijven zien, sinds wanneer heeft een club 1 miljoen fans

ont:
Slim van hem om te blijven, een steeds beter wordende verdediger van het Marcellis type,
Samen met Atouba, Suarez, Cvi en Sulej als ze meer dan 13 goals schieten dit jaar individueel, Vertonghen, Wielaert en De Zeeuw zijn ze dragende spelers van Ajax

Het zou ook wel heel snel zijn mocht hij nu al vertrekken. Hij heeft alles in zich om een van de beste rechtsbacks van de wereld te worden maar dan zal hij zich stap voor stap moeten ontwikkelen, in deze stappen past een kampioenschap van Ajax perfect met een daarop volgend Championsleageu avontuur. Zonder tegenslag en wat minuutjes op het Wk zeg ik hierna nog 2/3 jaar en dan een goede doordachte keuze maken.

Meer dan verstandig. Bijna geen enkele speler heeft reden om voor de 23 Nederland te verlaten. Van der Wiel komt er wel, zeker als hij bij Ajax een basisplaats blijft houden. Hij heeft nu meer aan wekelijks in Nederland spelen dan slechts af en toe in Spanje of Engeland, zeker met het oog op het Wk.

Is dit het topic wie is te vroeg vertrokken of is dit het topic vdwiel misschien naar Atletico??

Ot: Leuke kans. Vind hem geen bijzonder goede speler vooral verdedigend maar matig. Aanvallend speelt hij wel leuk. Mooi dat hij ajax nog even trouw belooft. Hij is ook nog erg jong dus er is voor hem hier nog veel te leren. In mijn ogen dus een verstandige keuze

@elleboogje: hoeveel van die wedstrijden bij real was dat als invaller? ook is van der wiel volgens mij jonger en heeft ie al interlands gespeeld....

Ik vind het een beperkte voetballer in die zin dat hij nog lang geen zekerheidje is. Ik zou bij god niet weten wie een betere optie is voor de plek op rechts maar ik vind hem nog lang niet stabiel genoeg. In de dekking niet, in de opbouw niet en postitioneel / coachend niet. In die zin verbaasd het me niet dat Atletico kennelijk niet geïnteresseerd is. Ik vraag me af of Ajax bij een redelijk bot drempels op zou werpen.

15 augustus 2009 om 10:27

Ik ben het met je eens wat betreft zijn dekking, maar ik vind zijn opbouw toch al aardig verzorgd. Kiest meestal het goede moment om op te stomen en de druk naar voren te zetten, maar kan zich ook volledig wegcijferen als een wedstrijd daar om vraagt. Hij mag van mij idd wel iets harder worden en soms moet die bal gewoon de 2e ring in! Een beetje het probleem wat Heitinga ook had in zijn beginjaren. Coaching is naar mijn idee niet zo heel erg belangrijk voor hem, met een goed centraal duo komt dat wel voor de bakker. Ik denk dat je dan als rechtsback niet constant hoeft te babbelen, behalve zo nu en dan richting het middenveld.

Deze jongen moet gewoon lekker nog een jaar of 2 a 3 bij Ajax rijpen en zijn wedstrijden spelen. Dan komt het Nl elftal vanzelf, net als zijn transfer. Vind het wel een speler voor de Premier Leaugue.

geloof me als hij zometeen een mooi clubje krijgt met een veel beter salaris dan is ie weg alles draait om geld in het voetbal

14 augustus 2009 om 20:39

Jahoor.. Deze jongen komt net om de hoek kijken, dan ga je je carriere toch niet op het spel zetten om 2 jaar op de bank te zitten met een lekker salaris? Het is maar de vraag of die de kans krijgt om te groeien bij een andere club. Hier bij Ajax krijgt die die kans 100%.

En hij weet ook dat als je een paar jaar bij Ajax speelt de kans heel groot is dat je erna naar een mooie grote club kan vertrekken. Waar je verder kan gaan bouwen op een hoger niveau!

14 augustus 2009 om 20:52

ja dit is dus echt wat je noemt zeiken he.

"eerst kampioen worden, dan zien we wel verder"

Dit is gewoon de goeie instelling!

Wat wil je dan dat hij voor antwoord geeft op zon vraag??

14 augustus 2009 om 21:49

Net als Karim Benzema die eerst even de Cl wou winnen met Lyon, voordat hij vertrok naar een andere club.... Zomer '10 is hij vertrokken, ook als Ajax geen kampioen is geworden.

15 augustus 2009 om 10:36

En ik zou het hem niet eens kwalijk nemen.

Als jij op je huidige werk merkt dat je aan het plafond zit, niks meer leert en klaar bent voor een nieuwe stap dan ga je toch ook weg? Je moet niet vergeten dat die jongens moeten leven van dit salaris, ze kunnen dit werk maar doen tot ongeveer hun 35e levensjaar. Daarna heb je twee opties:

Of je hebt zoveel verdient dat je je leven zelf kunt uitstippelen en kunt leven als een God in Frankrijk.

Of je hebt een leuke duit verdient, maar je moet toch ergens een baantje zoeken om het de rest van je leven goed te hebben.

Waar zou jij voor kiezen? Dan kun je nog zoveel van je club houden, maar je toekomst en die van je kinderen staan ook op het spel.

Mooi om te horen dat Van der Wiel verlopig ook bij Ajax wilt blijven!

"ik wil eerst kampioen worden met Ajax en daarna kijken we verder."

Das mooi voor Ajax, blijft 'ie nog wel een jaar of vijf.

15 augustus 2009 om 02:35

Haha inderdaad

Maarja, als toch geen club geïntreseert is lijkt het me ook logisch dat die blijft.

ik vind van der wiel persoonlijk de beste rechts back in de eredivisie!
hij is opbouwen goed en begint fysiek sterker en sterker te worden!
ik vind het als ajax supporter maar ook als voetbal liefhebber fijn dat hij zich wil door ontwikkelen bij ajax!
netjes gregory!
probeer zondag dszudszak van je af te houden!!!

Verstandige keuze van Gregory van der Wiel. Kan zich nog veel meer ontwikkelen bij Ajax dan hij tot op heden heeft gedaan. Moet pas over 3 jaar de stap naar het buitenland maken. Eerst nog even 2 of 3 kampioenschappen meepikken met Ajax voor op zijn palmares

Ik denk dat hij er verstandig aan doet om voorlopig nog even te blijven voordat hij op de bank in Spanje beland ofzo.hij komt er wel.

Het zou toch niet zo zijn dat hij weggaat? Hij is in de bloei van zijn carriere. Die graaft zijn eigen graf als hij naar het buitenland gaat nu. Ik denk dat Jol dit niet toelaat. Al hoewel met mensen als van der Boog en Coronel weet ik het niet. Ik zou het fijn vinden als hij zou blijven. Hij kan alleen maar beter worden. Want het lijkt erop dat hij dan met Heitinga daar de concurrentie strijd aan moet gaan. Dat lijkt me niet zo verstandig. Ik vind Heitinga ook niet top spelen daar. Ik vind dat je pas naar het buitenland moet gaan als je iets gewonnen hebt. Bijv. een kampioenschap, Uefa Cup, Knvb Beker. Sneijder, van der Vaart, Heitinga zijn met weinig prijzen weggegaan. Hoe het er nu naar uitziet zullen zij ook nooit prijzen pakken in hun carriere. Daarom vind ik dat van der Wiel zeker nog 2 jaar en in ergste geval 3 jaar moet blijven bij Ajax. Buitenland komt vanzelf wel....heb alleen geduld...!

Je weet hoe dit gaat hèh, deze zogenaamde roddels kunnen de laatste 24 uur dat de transfermarkt open is heel rap gaan.

Ik zou er geen problemen mee hebben als hij voor een groot bedrag weg zou gaan, omdat we natuurlijk op de rechtsback positie een luxe probleem hebben. Silva is ook niet de minste.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren