Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

'Eto'o blijft nog een jaar bij Barcelona'

Laatste update:

De toekomst van Samuel Eto'o zal dinsdagmorgen een stuk duidelijker zijn. Josep María Mesalles, de zaakwaarnemer van de aanvaller, zal om 11:00 uur tekst en uitleg geven over de toekomst van zijn cliënt. Mesalles liet reeds maandag reeds weten dat Eto'o 'naar alle waarschijnlijkheid' zijn contract bij Barcelona zal uitdienen.

Volgens Joan Laporta kan Eto'o bij Manchester City de best betaalde voetballer aller tijden worden. In het City of Manchester Stadium ligt er namelijk een weeksalaris van 294 duizend euro klaar. Het contract van de Kameroener in het Camp Nou loopt volgend jaar zomer af, en het is nog onduidelijk of de spits überhaupt wil verlengen.

In een vraaggesprek met ONA FM gaf Mesalles maandagavond aan dat 'als er geen plotselinge veranderingen zullen plaatsvinden, de speler naar alle waarschijnlijkheid nog een seizoen bij Barcelona zal spelen'. Desalniettemin zal de belangenbehartiger dinsdagmorgen uitgebreider ingaan op de nabije toekomst van de topschutter.

Eto'o staat sinds de zomer van 2004 onder contract bij de Azulgrana, en had afgelopen seizoen met 34 doelpunten een belangrijk aandeel in het veroveren van de landstitel, de Copa del Rey en de Champions League. In het verleden verdedigde de 28-jarige Eto'o de clubkleuren van Leganés, Espanyol, Real Madrid en Real Mallorca.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

From Sergiño, to you | PSV
Reacties

Als ik Barcelona was, zal ik Eto'o verkopen. Hij is de beste spits van de wereld maar ze kunnen er nu nog geld voor vangen.

29 juni 2009 om 19:14

Tja dat willen ze denk ik ook wel, maar als de speler niet weg wilt, kan je zo weinig....

29 juni 2009 om 19:16

Als Eto'o de beste spits ter wereld is, dan is Bahia de beste verdediger. Ik kan er ook 30 goals inleggen bij barcelona als ik Henry, Messi, Iniesta en Xavi om me heen heb.
De beste spits ter wereld heet Ibrahimovic

29 juni 2009 om 19:20

jij bent zeker niet gewend om meningen van anderen aan te horen die neit overeenkomen met de jouwe?


als hij vind dat etoó de beste spits is , mag hij het vinden, alleen had ik er liever wel een beargumentatie bij gezien, maargoed dat beschrijf jij net zo min.


Ot: eto'o zou ik gewoon bij barca houden, hij is goed ingespeeld om de andere spelers, en er zijn weinig spitsen die net zo trefzeker zijn en tevens ook goed in het systeem van barcelona kunnen spelen.

29 juni 2009 om 20:25

voor het geld hoeft baca het niet te doen hoor
ze moeten hem gewoon houden,ik dacht dat hij iets van 109 doelpunten in 149 wedstrijden heeft gemaakt

29 juni 2009 om 21:44

zoek maar eens een vergelijkbare vervanger

29 juni 2009 om 22:37

Je kunt ze toch vergelijken op alle onderdelen? Vergelijken kan dan perfect, alleen een conclusie geven wordt lastig, dat is persoonlijk.

Bijv dat ibra betere individuele actie heeft maar dat eto'o betere positiekeuze heeft. Uiteindelijk wordt het dan moeilijk om een afweging te maken wie beter is, want dat is afhankelijk van hoe belangrijk je bijv. een actie vindt of hoe belangrijk de schotkracht is.

Als je op alle punten gaat vergelijken kun je wel goed kijken wie beter is in een bepaald systeem. By barca hebben ze genoeg spelers met een actie, dus is de spits ervoor om de "intikkertjes" te maken. Lijkt me duidelijk dat Eto'o dan beter bij Barca past dan Ibra, maar wie echt beter is is een persoonlijke voorkeur van wat je goed vind en hoe je de verschillende kwaliteiten tegen elkaar afweegt.

Ik zou eto'o contractverlenging aanbieden, mits hij dat zelf wil. Hij past perfect in het systeem en het loopt als een trein. Straks komt er een andere spits die andere looplijnen heeft en dan wordt het voor bijv. Messi ook weer wennen. Barca heeft toch wel speciale manier van spelen waar het moeilijk wordt voor nieuwe spits om aan te wennen.

29 juni 2009 om 23:00

ik zou eto'o nu verkopen. Volgend jaar is hij transfervrij en dit is de enige kans om nog wat te vangen. Ik zou voor villa gaan als zijn vervanger. Heeft net als eto'o de snelheid en het killerinstinct maar is wel een stuk technischer. Ze kunnen dan het transferbedrag van eto'o(zo'n 27 miljoen volgens mij) gebruiken en zo kost villa niet zo heel veel meer(hoeven er dan maar 20 bij te leggen). Feit blijft echter dat als eto'o niet wil er niks zal gebeuren.

29 juni 2009 om 19:21

Dat vind jij en Stefje vind dat Eto'o dat is...
Je kunt dat niet zeggen vind ik, iedereen heeft een persoonlijke voorkeur.

On: Verkopen en bij City plaatsen. Ben benieuwd of City met deze aankopen al écht mee gaat doen bovenin. Snap alleen niet wat ze evt. met Robinho, Santa Cruz, Tevez én Eto'o willen doen, aangezien ze er toch maar 2, heel misschien 3, kunnen opstellen...

29 juni 2009 om 19:24

ik zeg toch niet dat ik m kom vierendelen omdat hij eto'o de beste vind? Ik geef al1 overdreven aan dat ik dat niet vind. En een argument had ik wel, nl dat Eto'o allemaal wereldsterren om zich heen heeft die hem bedienen, terwijl Ibrahimovic het moet doen met overschatte middelmatige spelers

29 juni 2009 om 19:25

@magid, onzin wat jij hier uitkraamt. Eto'o en Zlaten zijn ten eerste niet met elkaar te vergelijken omdat het twee totaal andere aanvallers zijn (zlatan is iemand die zelf een kans creeert en Eto'o is een spits die kansen afmaakt) en ten tweede is je vergelijking met Bahia echt volslagen belachelijk. Daarbij is het maken van 30 goals niet voor iedereen weg gelegd ook al sta je in een wereld team. Hij moet namelijk wel op de goede plek staan en dat kunnen er maar weinig op deze planeet. En ook al ben ik een hele grote Zlatan fan, het is onzin om te zeggen dat Zlatan beter is dan Eto'o...echt klinkklare onzin...

29 juni 2009 om 19:25

@ Magid,yeah right, jij hebt zker de zelfde looplijnen en demarage als Eto'o?
En zker ook snelheid,balcontrole?
Hij is 1 van de beste spitsen maar het beste is voor barca dat ze hem verkopen,verdienen ze nog wat en kunnen ze een spits aantrekken die de komende 4jaar bij hun blijft.

29 juni 2009 om 19:28

Niet met elkaar te vergelijken? Ze spelen toch op dezelfde potitie, volgens mij kun je ze dan juist het beste met elkaar vergelijken

29 juni 2009 om 19:33

hallo jij reageert hier wel erg lomp op hoor kijk natuurlijk hebben ze alle 2 hun eigen mening, maar stefje zegt: 'hij is de beste spits van de wereld'
hij zegt niet 'ik vind', maar dat zegt magid ook niet en ze onderbouwen hun mening niet, het is dus een hopeloze mededeling

On: ik denk ook niet dat eto'o naar Man City gaat... Spaans voetbal ligt hem wel Scoort elk seizoen ongeveer 20 doelpunten, dus hij zou miss alleen weg kunnen gaan voor zijn monsterlijke salaris dat voor hem klaar ligt

29 juni 2009 om 19:42

Ibra de beste? Grappig, ik vind Forlan Rooney Villa Torres Eto'o Drogba en Adebayor echt beter. Ibra speelt in een zwakke competitie laat eerst maar eens zien in de twee beste ter wereld te kunnen scoren!

29 juni 2009 om 19:52

Niet met elkaar te vergelijken? Ze spelen toch op dezelfde potitie, volgens mij kun je ze dan juist het beste met elkaar vergelijken

- Snelheid
- Individuele actie
- Koppen
- Schietkracht
- Schietprecisie

En dan noem ik er nog maar een paar kwaliteiten die een bepaalde spits kan hebben. Er zijn nog veel meer.

En jij wil zo iemand vergelijken?

Zoals Lazylen al zei klinklaare onzin.

29 juni 2009 om 20:19

Weet je wat grappig is? Als je Rooney, Villa, Forlan Drogba en Adebayor beter vindt dan Ibrahimovic. Als je in 3 jaar tijd 52 doelpunten maakt in de Serie A ben je inderdaad niet zo best. De Serie A is ook maar een middelmatige competitie..... Wake up!!!!!

Ot: Dit kost Barcelona aardig wat geld. Je profiteert nog wel een jaar van 1 van de beste spitsen ter wereld, maar volgend jaar loopt hij gratis de deur uit. Eto'o gaat volgend jaar flink cashen. Als transfervrije speler kan hij vreselijk veel gaan verdienen. Jammer dat hij niet gaat verlengen.

29 juni 2009 om 20:21

Tuurlijk kan je het met elkaar vergelijken zoals je zelf al zegt: Snelheid, eto'o heeft dat wat meer dan Ibrahimovic. Individuele aktie heeft ibrahimovic meer, koppen ook schietkracht ook en precisie ook. Prima vergelijking toch? Het is toch logisch dat je een spits met een spits vergelijkt maakt niet uit hoe hun speelstijl is..

29 juni 2009 om 20:31

Wat je opnoemt kan je juist Wel vergelijken.
Ze bedoelen wat je Niet kan vergelijken is:

De competitie, Serie A en Primera Division zijn totaal anders.
Je medespelers, hoe je erop in bent gespeeld, of je goed in de groep ligt.
Altijd weten waar de bal komt en wat de keeper gaat doen.

==================================================. -snelheid
- Individuele actie
- Koppen
- Schietkracht
- Schietprecisie
Kun je over het algemeen wel vergelijken

29 juni 2009 om 21:45

Oh en Ibrahimovic heeft niet zoveel goede spelers om zich heen.. je kan wel een Messi etc. om je heen hebben, maar dan moet je jezelf alsnog goed positioneren, van je mannetje weglopen (op het goede moment) , fysiek (en mentaal) sterk zijn en uithoudingsvermogen hebben. En zo kan ik nog wel doorgaan. Heb jij dat allemaal om er ook 30 in te leggen? -.-

29 juni 2009 om 22:11

Magid geeft wel degelijk een beargumentatie, hij zegt namelijk dat het niet zo knap is om zoveel te scoren met zulke geweldige voetballers om je heen, dat is toch een verklaring waarom niet Eto'o maar Ibrahimovic de beste is? Zlatan heeft namelijk geen enkele speler die maar in de buurt komt van de spelers van Barca om zich heen..

Ot: Barca zijnde zou ik Eto'o niet verkopen, wie willen ze dan in de spits zetten? Zlatan zullen ze niet kunnen halen voor die lullige 27 miljoen euro die City voor Eto'o biedt..

29 juni 2009 om 23:31

Ik ben helemaal niet zo onder de indruk van Eto'o dus ik zou toch proberen hem te verkopen.

30 juni 2009 om 08:09

@magid Ibrahimovic heeft natuurlijk niemand om hem heen lopen en moet het zeker alleen doen??? Bovendien is het een belachelijke stelling dat indien Eto'o de beste spits is, dan zou Bahia de beste verdediger zijn??? Eto'o bewijst al jaren tot de top te horen, tot de beste in de wereld en dan is het logisch dat er mensen zijn die hem als beste zien... Bahia , daar hoef ik het niet eens over te hebben, ook al vind ik het geen slechte verdediger, maar hij hoort niet bij de besten...

City zou met Eto'o een stuk sterker worden en ik denk dat Barca nog niet een vervanger voor hem hebben en dus op dit moment zwakker zouden worden als ze hem laten gaan... Eto'o heeft nog altijd een geldingsdrang en wilt nog steeds alles winnen en dat is een hele goede eigenschap... Dus ik zou hem houden...

Mm ik dacht al waarom zou Eto'o weg gaan aangzien hij een van de beste spitsen ter wereld is. Het verbaast me ook dat hij zijn contract nog altijd niet heeft uitgedient. En als hij ooit weg gaat zal hij denk ik niet naar city gaan maar naar een ac milan of een inter.

ik begrijp wel dat ie nog een jaartje bij barca blijft. Daarna hoeft Man City geen transferbedrag over te maken aan Barca dus dan kunnen ze hem wat meer salaris geven.

Barca kan Eto'o beter naar Manchester City laten gaan, ze vangen er 30 miljoen voor en ze hebben al een opvolger in huis met Keirisson. Gewoon verkopen of anders naar buiten werken, Eto'o gaat zn contract waarschijnlijk toch niet verlengen, dus mag ie straks anders transfervrij weg. Nu verkopen dus.

mooizo! Eto'o moet op het hoogste niveau blijven

Ik hoop dat hij nog een jaar bij Barcelona blijft en gewoon zijn contract gaat verlengen. Hij speelt geweldig samen in die wereldaanvallen. Ik snap niet, waarom hij naar Man City zou verkassen, behalve voor het geld. Geld is ook niet alles en bij Barcelona verdient hij ook genoeg neem ik aan.

verstandige zet machester city moet maar eens terug komen als ze echt een elftal hebben.

29 juni 2009 om 19:54

Als iedereen dat zegt zal manchester city nooit een elftal worden.

Eto'o is niet dom. Lekker nog een jaartje ballen bij Barcelona en daarna alle rijke clubs uitbuiten. Iedereen weet dat Real, Man City en Man Utd hem al te graag zouden willen hebben. Wanneer je geen contract hebt kan je nog wat rijker worden...

29 juni 2009 om 19:34

Real wil hem hebben? Misschien Real Mallorca want ik hoop niet dat je Real Madrid bedoeld?

Hij heeft in het verleden al eens voor Madrid gespeeld en heeft een aantal jaar geleden bij een kampioenschap van Barca nou niet echt respectvolle dingen gezegt/gedaan over Madrid.
Denk niet dat hij daar heen gaat ...

29 juni 2009 om 20:38

Nee, volgens mij was het Real Betis.

Natuurlijk was het Real Madrid met Perez achter het geld! Maar ik denk dat de club zelf liever niet heeft dat Perez Eto'o haalt. Ik hoop echt dat Eto'o voor het geld kiest! Dan zullen we zien of dat Manchester City erin slaagt om hun doel te bereiken en een topclub te worden.

29 juni 2009 om 20:32

waarom zou je voor nòg meer geld gaan
hij verdient wel genoeg bij barca hoor hij heeft wel een aardig pensioentje opgebouwd

bovendien hij speelt nou met z´n team het beste voetbal van de wereld (vind Ik) dat is toch heerlijk

Hij word de best betaalde speler maar wat ik zo raar vind is dat hij dan maar 27 miljoen moet gaan kosten. Dan denk je toch eerder dat hij ook meer gaat kosten

29 juni 2009 om 19:33

Ik vind t nog zat met een 1 jarig contract. Als eto'o weg wil kan ie nu voor geld weg of volgend jaar gratis plus een flinke tekenpremie voor zichzelf. Maar ik denk dat eto'o niet naar een ploeg als city gaat, die speelt gewoon op het allerhoogste niveau en dat is city nog niet

29 juni 2009 om 23:07

Ja idd voor een 1-jarig contract is het enorm veel geld. Persoonlijk denk ik wel dat hij naar city gaat. Bijna iedere voetballer(lees ook echt bijna iedere en niet iedere) zou voor dat bedrag wel een paar op een iets lager niveau voetballen als bij barça. Niet dat het allemaal geldwolven zijn maar zo is het tegenwoordig nou eenmaal.

Barca kan je zien als een familie. Er gaat er bijna nooit een weg. Eto'o zit ook al een tijdje in die familie en ik kan me nauwlijks een Eto'o in een ander shirt voor me zien. Ik denk dat Eto'o ook liever gewoon blijft.

29 juni 2009 om 20:11

Wat een onzin. Wat dacht je van Ronaldinho, Deco, Figo, Ronaldo en nog een hele waslijst aan topspelers die Barcelona hebben verlaten.

@007 tuurlijk en gelijk heb je.
maar aan de andere kant city is ook niet dom die weten dat de concurentie volgend jaar moordend zal zijn en die zullen vast nog hun bod opschroeven ze willen het liefst nu al zo sterk mogelijk elftal bij elkaar hebben.

mocht hij blijven ben ik enorm benieuwd hoe hij zal presteren ook met oog op zijn motivatie..
dat hij niet voor dit barca wil spelen snap ik echt niet trouwens!
persoonlijk vind ik zlatan wel de meest complete spits van de wereld(op dit moment).
en ik hoop stiekem nog steeds dat hij de stap naar barca maakt.
iedereen is lovend over eto'o en dat snap afgezien dat hij de beste aanvoer zo een beetje heeft flikt hij het wel.
maar mensen die barca wekelijks zien spelen(zo ook de club leiding) weet ook dat hij veel balverlies lijd en ook geregeld onodig!
zijn begin dit jaar was suprieur maar toch heeft hij ook weken gehad dat hij voorin voetballend echt niet byzonder was.
daarom denk ik dat ze met zlatan zichzelf perfectioneren!
en nog 1 centrale verdediger(bruno alves) hebben ze weer een top elftal.

Ik hoop dat Eto o blijft beste spits van de wereld, alleen wat Eto o nog mist is zijn kansen die hij veel benut.

Ik snap niet dat mesen Eto'o onder het niveau van de absoulte weredtop qua spitsen plaatsen. Hij is echt wel van het niveau Ibra en Forlan en Villa. Hij scoort ongeveer evenvaak en laat het op alle niveau's zien. Hij is fysiek sterk, supersnel kaatst goed. ik denk dat Barça zonder hem erg slecht af is. Je zag het ook vorige 2 seizoeenn, toen hij lang geblesseerd was, ze werden geen kampioen. In de andere 3 seizoenen dat hij zowat alles speelde werden ze wel kampioen. Toeval? Nee, Een spits als hij is cruciaal in het spel van Barça.

Respect voor Eto'o. Kiest duidelijk dus niet voor het geld, maar voor de competitie/club.
Er zouden meer voetballers moeten zijn die hetzelfde zouden moeten doen.

29 juni 2009 om 20:07

@terzetter
Hij heeft nog niet gekozen maar ik ( en jij) gaan er vanuit dat hij bij Barcelona blijft.

on:
Voor Barca is dt wel vervelend want als ze Etoó nu verkopen raken ze een hele goed spits kwijt maar ze krijgen er wel veel geld voor ( 27 mil)
Als Eto bij Barca blijft dan houden ze een goede spits maar dan heb je de kans dat hij volgend jaar gratis ( want hij is dan transfervrij, heeft nog een contract van 1 jaar) de deur uit wandelt.
Als Barca zijnde hoop ik dat hij blijft en dat hij zijn contract verlengt dat zou het beste zijn.
Maar dit heeft dus voordelen en nadelen voor Barca.

29 juni 2009 om 20:14

Ik reageer inderdaad op bovenstaand bericht.

Maar om nog maar even op jou te reageren.
Ik hoop dat Eto'o inderdaad voor Barca kiest, maar ik ben wel bang dat hij niet veel speeltijd gaat krijgen. Helemaal niet wanneer het Barca lukt om Villa te strikken. Ik denk niet dat ze David Villa voor niks gaan halen.
Eto'o is nog steeds een uitstekende spits, maar hij zit wel in een lastige situatie.

Ik snap niet dat mesen Eto'o onder het niveau van de absoulte weredtop qua spitsen plaatsen. Hij is echt wel van het niveau Ibra en Forlan en Villa. Hij scoort ongeveer evenvaak en laat het op alle niveau's zien. Hij is fysiek sterk, supersnel kaatst goed. ik denk dat Barã§a zonder hem erg slecht af is. Je zag het ook vorige 2 seizoeenn, toen hij lang geblesseerd was, ze werden geen kampioen. In de andere 3 seizoenen dat hij zowat alles speelde werden ze wel kampioen. Toeval? Nee, Een spits als hij is cruciaal in het spel van Barã§a.

@julesajax - weet je wat er met Eto o is hij is echt een wereld spits heeft ie al bewezen. hij heeft 5 prijzen gewonnen met Barca waarvan 3 Landstitels en 2 Cl. Eto o zijn probleem is dat ie te veel kansen mist als je daar Bijvoor: Villa of forlan had neergezet die hadden hun kansen gewoon afgemaakt. Maar eto o schiet af en toe met ze kansen te hard ene keer weer te zacht of hoog en laag.
Maar verder heeft Eto o alles echt alleen hij moet voortaan zijn kansen afmaken gewoon de bal erin schieten en omgaan met Balcontrole dat merk je ook bij Eto o.

Waarom bij Barca blijven als je bij de Citizens veel meer kan verdienen

29 juni 2009 om 20:09

Omdat hij het misschien niet voor het geld doet maar voor het plezier.

29 juni 2009 om 22:24

Ik denk dat Eto'o meer met plezier speelt als voor zijn plezier. Als ik voetbal als werk had, en ik zou elke dag werken, voetballen dus, zou ik niet perse voor Barca hoeven te spelen. Als ik 3 ton per week kan verdienen, zodat ik en mijn familie de rest van ons leven het goed hebben, hoef ik niet voor een absolute topclub te spelen. Dan is Mancity ook goed, zeker als er nog een aantal spelers worden aangetrokken, kan je toch ook op het hoogste toneel spelen, plus bakken vol geld verdienen.
Kijk naar Quatar zou ik niet gaan, een totaal ander land/cultuur/competitie/niveau, maar Engeland, volgens vele de beste competitie, zou ik het zeker doen!

Ik vind persoonlijk, wat Eto'o nu doet, Barca een beetje benadeeld. Straks loopt hij gratis weg, barca is zijn beste spits kwijt, en hebben er geen geld voor gehad. Hoe moet er dan een waardige vervanger moeten gehaald. Het kan wel, maar was makkelijker geweest als Eto'o nu zou vertrekken. Misschien Kjh voor Barca koment/volgend jaar?

@authority - waarom bij Barca blijven?
Omdat Barca de beste mooiste club van de wereld is daarom.

wat is iedereen nu ineens naief...denk je werkelijk dat hij voor barca kiest om barca...?
tuurlijk niet nog een jaar ballen(alsof het een straf is) en vervolgens de clubs uit kiezen om zo een riant salaris binnen te slepen(mischien wel bij een top club).
en vergeet niet dat transfervrije spelers over het algemeen een riante tekenpremie krijgen!
als je echt bij barca wilt blijven verleng je het contract wel!

Het heeft allebei zijn voordelen.als je bij Barca blijft kan je prijzen winnen en mischien nog een wereldster in een goede periode meemaken(messi).de Primera Division heeft ook betere spelers dan de premier league spelers zoals Silva,villa,ronaldo,kaka en nog veel meer.ik zeg niet dat de premier league geen goede spelers heeft.bij manchester kan je veel geld krijgen en daar heb je later wat aan en je kan geschiedenis schrijven door de best betaalde speler ter wereld te zijn.

eto is een goeie speler maar hij is al best oud eigelijk moet barcelona voor een jonge spits gaan zoeken

Als Eto'o nog een jaar bij Barcelona blijft is dat zeker een reden om hem te verkopen, want dan zou hij volgend jaar gratis vertrekken. Ik denk dat je Eto'o niet zo makkelijk zal kunnen vervangen, ook niet voor die 27 miljoen die zij dan zullen gaan krijgen. Mensen die zeggen dat Eto'o alleen veel scoort omdat hij fantastische spelers om zich heen heeft vinden dan ook dat spelers als Kluivert, Ronaldo en Romario er niets van zouden kunnen en dat is niet zo. Eto'o een een afmaker van Wereldklasse en dus moeilijk te vervangen. ik zie hem het liefst zijn contract verlengen en blijven, anders is het misschien slimmer hem te verkopen.

29 juni 2009 om 21:18

Precies, een strik erom heen en een andere speler halen. Waar natuurlijk wel geld bijgelegd moet worden.

Proberen eto'o dit seizoen nog te verkopen voor een leuk prijsje
29 mil was het volgens mij
zodat je toch nog wat vangt voor hem in plaats van niks
voor de rest goede speler maar is beter voor barca als ze hem verkopen!

Ik snap niet waarom Barça Eto'o pér se weg zou moeten doen. Er zijn niet héél veel betere spitsen, en voor het geld hoeft Barçelona het niet te doen. Kijk, als nu blijkt dat David Villa haalbaar is, moet je gewoon 100% voor hem gaan.
Maar ik zeg altijd: Never change a winning team. En Eto'o behoorde toch echt tot het beste team van dit jaar. Natuurlijk, hij kan niet elk jaar geweldig zijn, en misschien is hij dit jaar wel helemaal niet goed. Maar om hem om die reden weg te doen, zou raar zijn.
Daarbij komt dat hij veelzijdig is. Hij heeft dit seizoen niet alleen in de spits gespeeld, maar ook vanaf de flanken (bijvoorbeeld: Champions League Finale). En hij heeft 34 officiële doelpunten gemaakt, terwijl hij, samen met Thierry Henry, zich opofferde voor Messi...

ik snap niet wrom eerst wel weg moest en nu ineens niet ?
en ja als barca gewoon voor villa was gegaan dan zoude ze der 1oo% moete voor gaan.
eto'o is wel een goeie spits vind ik maar dit seizoen voor hem was niet echt best

Elke goeie aanvaller verschillen nou van elkaar. Laten we Eto'o maar eens vergelijken met Ibrahimovic.

Eto'o is rent sneller
Ibrahimovic kan harder schieten
Ibrahimovic is langer dus kan makkelijker ballen koppen
Eto'o kan beter de bal hanteren

Zo kan je met alle spelers vergelijken maar ik vind Eto'o toch beter

29 juni 2009 om 23:02

De vraag is nog maar of Ibra harder kan schieten. Hij liet het vaak zien dit seizoen maar moet je maar eens wat schoten van Eto'o zien op Youtube ofzo..
Mij lijkt me Eto'o ook een betere keuze.. kent het barça spel, kan het barça spel en past het gehoorzaam toe

@madara Eto'o kan beter een bal hanteren...?
haha man aub er is geen spits op deze aardbol die een beter bal techniek en gevoel heeft dan zlatan!
waarom denken jullie dat barca zlatan wou kopen of ruilen...gewoon omdat hij een completere speler is.

Ik ben hier al met al toch blij mee, ik vind Zlatan toch een betere spits, maar met Eto'o hebben we zeker niet te klagen, en ik hoop dat het team bij elkaar blijft.

En dat we die Geldgooiende Madrilenen weer eens een poepie laten ruiken .

hij hoeft niet weg, maar dan moet hij bijtekenen.
als hij dat niet doet lijkt het mij slimmer om hem te verkopen!
maar voor eto'o is dit een best lastige keuze,
hij kan nou belachelijk veel geld verdienen
maar ja engeland is natuurlijk een heel ander voetballand(ook nog eens t klimaat)
en 'city' zou mij niet zo aanspreken, zeker niet als je van een club als barça komt.

Ik had gehoopt dat hij naar city zou gaan
samen met robinho moet het wel goed komen...
en over zijn salaris kan je ook niet klagen..
premier leauge zou hem goed doen.!!
behalve het weer dan

Ik hoop zo dat hij blijft. Hij komt soms wel knullig over, maar iedere keer als die kerel de bal heeft gaat mn hartje bonken. Je weet maar nooit of hij weer een briljante snelle beweging maakt en hem erin prikt. Ik zeg niet dat hij dezelfde balvaardigheid heeft als een Messi, Ronaldo, Zlatan, Henry, Iniesta etc... maar wat ie kan kan ie in een razendsnelle beweging en hij is zooo trefzeker. Past perfect in dit team en hoop zelfs op een contractverlenging!

Nu we weer over Ibrahimovic beginnen , wil ik er ook over meedoen . Ibrahimovic en Eto'o zijn even technisch en kunnen mannetje uitkappen en afmaken . Ibrahimovic heeft er veel ingelegd in Italiã« , Eto'o in Spanje . Naar mijn mening is Spanje toch wel een pak moeilijker . Wel moet Ibrahimovic heel veel alleen doen , terwijl Eto'o ze krijgt aangeboden met Xavi,henry,messi en Iniesta rond zich . Maar toch wel het grootste nadeel aan Ibrahimovic is dat hij weiniger scoort in de Champions League , en dat doet Eto'o dan weer goed .... Dus volgens mij moet je Eto'o gewoon behouden , even goed als Ibrahimovic .

ik vind het wel goed dat zon voetballer die zijn tijd al heeft gehad, niet voor de geld kiest.

Mooi dat Samuel Eto'o toch een beslissing heeft gemaakt en nog een seizoen zichtbaar zal zijn in het shirt van Barcelona wat kennelijk lang zal duren voordat er nog duidelijkheid zal komen wat betreft de overgang naar een andere club.

Pff vervelende situatie voor barca.
Ik hoop dat eto'o bij barca blijft en zijn contract verlengd!

Voetbalzone is een site waar ieder ander een mening over wandelgangen en gebeurtenissen kan geven.
op elkaars meningen in gaan is een ander verhaal,


On: het is zeker een goeie beslissing van Samuel. hij speelt zn spelletje, schiet er een hoop in en het hangt niet altijd van hem af, en trouwens wat wil je nog meer als je spelers om je heen heb als Messi,henry etc etc..

Goeie spits, ik hoop dat die bij Barca blijft.

Eto'o heeft al eerder aangegeven weg te willen bij Barca. Nu kunnen ze hem nog voor een leuk bedrag laten gaan, volgend jaar loopt hij voor niets de deur uit... Dat is voetbal tegenwoordig....dus gun hem deze lucratieve aanbieding en Barca kan op zoek naar een goede vervanger. Misschien hebben ze die al wel, als Krkic de kans krijgt komend seizoen (moet je aandurven met Henry en Messi naast je)..

Blijft een raar wereldje. Je zit bij een van de beste (op dit moment de beste) ploegen ter wereld, verdient een vermogen en wint de titels van Prim. Div. , Champions League, Wereldbeker etc. En Nog wil je weg.
Begrijp me niet verkeerd, ik begrijp goed dat Eto'o na jaren Spanje zijn geluk in een ander land wilt proeven, maar je geeft toch wel een stuk zekerheid op als je van club wisselt, en al helemaal bij Man City

30 juni 2009 om 07:10

Wie zegt dat hij weg wil? Er staat juist dat hij nog een jaar bij Barcelona wil blijven. En dan wimpelt hij wel een salaris van 15 miljoen per jaar af.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren