Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Bobo maakt het verschil in Turkse bekerfinale

Laatste update:

Het seizoen van Fenerbahçe kan definitief als verloren beschouwd worden. De ploeg van Luis Aragonés is al een poosje uitgespeeld om de Turkse titel en had haar hoop gevestigd op het winnen van de nationale beker. In de finale van de Türkiye Kupası bleek Besiktas echter een maat te groot: 2-4.

Grote man aan de kant van Besiktas, de lijstaanvoerder in de Süper Lig, was Deivson Bobo. De Braziliaanse spits maakte twee doelpunten en zette zijn ploeg daarmee op een comfortabele 1-3 voorsprong. In de eerste helft hadden Yusuf Simsek (Besiktas) en Daniel Güiza het net nog laten bollen.

Zeven minuten na het tweede doelpunt van Bobo zette Filip Holosko de vierde treffer namens Besiktas op het scorebord, waarmee de wedstrijd gespeeld was. In de absolute slotfase deed Alex via een benutte strafschop nog wel wat terug, maar zijn goal bleek slechts van statistische waarde te zijn. Spannend werd de finale niet meer.

Besiktas houdt dankzij de zevende bekerwinst uit haar bestaan kans op de dubbel. De ploeg van Mustafa Denizli staat met nog drie speelronden te gaan eerste in de competitie en is met het winnen van de beker al halverwege haar missie. Fenerbahçe staat vijfde in de Süper Lig, kan enkel nog in theorie kampioen worden en moet zich richten op plek vier. Deze positie geeft recht op deelname aan de Europa League.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Hierbij wil ik alle Bjk supporters feliciteren met deze overwinning op Fb en de mooie voetbal die ze vandaag lieten zien. Met mooie combinaties en steekpasen hebben ze verdient gewonnen van een minder spelend Fb. Waarbij ze beloond worden met 4 mooi uitgespeelde doelpunten. En Fb die weer moet toekijken hoe de beker weer word ontnomen van hun. En weer het zelfde verhaal ook na 27jaar weer geen beker voor Fb.

1ste helft:
Besiktas liet Fenerbache de 1ste 15 minuten niet voetballen door goed druk te zetten op iedere bal die Fener had.(1-0) Een schot wat niemand anders dan Yusuf had verwacht , iedereen verwachtte een voorzet maar Yusuf schoot de bal goed binnen in de korte hoek waarbij Volkan se reflect niet goed genoeg was om het tegen te houden.daarna was het weer Bjk dat ging voetballen waarbij Bobo bijna tot scoren kwam na een mooie paas van Holosko die een hele sterke start maakte aan de wedtrijd. Fb kwam daarna wel terug in de wedstrijd met 2 mooie schoten van Alex en Guiza.(1-1)een hele mooie paas op Deivid die na zijn controle een prachtige paas gaf aan Guiza waarbij hij de bal alleen maar hoefde in te tikken. De wedstrijd werd neutraal beide teams creerden wat kansen waar geen doelpunt uit kwam. Wel opvallend was dat de scheidsrechter bijna iedere duels tussen 2 spelers door liet gaan.

2de helft:
De beginfase van de 2de helft was erg saai geen van beide teams konden redelijke kansen creëren voor een doelpunt. (2-1) Tot Bobo verscheen met een prachtige schot buiten de 16 meter waarbij Volkan de bal niet kon tegenhouden. Na dit doelpunt was het een hele andere wedstrijd Fb gaf alles op alles om een doelpunt te maken en had er bijna ook een door een afstand schot van Selcuk en de sliding-schot van Semih die er in kwam voor Ugur die vandaag niks goeds kon doen en werd gewisseld. Tello liet zichzelf zien met een prachtige afstand schot die op lat kwam. Die daarna ook nog eens de 1 op 1 kans niet kon benutten voor Bjk. (3-1) Yusuf die heel goed druk zette en via de verdediging omhoog stuitte waar Bobo sprong en goed gekopt had en Volkan weer kansloos moest toekijken. (4-1) Holosko die een heel mooi uitgespeelde doelpunt maakte voor Bjk waarbij het afgelopen wedstrijd wer voor Fb. Na het doelpunt gingen de Fb supporters al weg en waren ook geen duidelijke akties van beide kanten waarbij Gokhan Zan van Bjk toch een paar goede ingrepen had op de voorzetten van Fb. (4-2) De penalty van Alex die goed ingeschoten werd maar in mijn ogen zeker geen penalty was waarbij Guiza de schwalbe maakte.

13 mei 2009 om 21:44

Hele mooie finale ! ik heb echt genoten van de 2 de helft.

1 ste helft ging matig van alle 2 de kanten, gelijkspel was verdiend. Yusuf echt een klasse goal, echt waar !! heel slim, hij kijkt heel snel waar de keeper staat en dan slaat hij toe op een onverwachte moment en scoort een super goal ! verder eerlijk is eerlijk, Guiza mooi uitgespeeld en goed dat hij scoort.

2 de helft was veel mooier en leuker om te zien ! Ik heb echt genoten hoe Besiktas speelden, lekker tikken en steekpaasjes. Dan de goal van Bobo ( 2-1 ), hij doet gewoon wat hij altijd doet. scoren ! heel mooi in de bovenhoek waar de keeper niet bij kon. Dan de 3-1, Alweer is het Bobo die scoort. Yusuf pakte die bal heel slim en wilde paasen, wat mislukte, waarna die bal omhoog ging en Bobo kopte die bal mooi in de bovenhoek. Daarna is het Holosko die de 4-1maakt ! Bobo mooie assist, waardoor Holosko kon scoren. daarna was het afwachten op de fluitsignaal, na de goal van Alex ( 4-2 ) was het niet meer spannend.

Besiktas verdiend gewonnen ! mijn complimenten. Feest vieren en dan weer richten op kampioenschap ! heerlijk de 1 ste beker al binnen

Ik heb genoten van deze turkse bekerfinale.
Besiktas heeft de wedstrijd verdient gewonnen. Fenerbahce liet in de eerste helft nog wat zien maar in
de tweede helft was besiktas gewoon de betere.

Besiktas heeft tactisch geweldig gespeeld met name de middenvelders hebben de opbouw van Fener helemaal
uitgeschakeld. En als je je kansen ook benut dan win je een wedstijd met veel goals. Bobo en Holosko beste duo in Turkije.

Wat een schwalbe van Guize trouwens. Zwaar onverdiende pingel in de laatste minuut, als dat de 2-2 was zou er zeker gevecht uitbreken.
Maar gelukkig(voor Bjk en het turkse voetbal) deed het er niet toe.

Gefiliciteerd Besiktas en hun fans Jammer voor fener, volgend jaar dan maar (zeggen we al 26 jaar )

Gefeliciteerd Besiktaslilar..

verdiend gewonnen..

Aragones mag echt weg Zo geldt ook voor Deniz en Alex.
In de 1e helft was Fb beter, ze maakten het spel.
2e Helft heeft Fb echt dom gespeeld, daardoor deze uitslag.

14 mei 2009 om 17:01

Eerst is het Aragones dan weer Guiza nu is het weer Deniz en Alex. Is dit een smoesje als julie elke keer verliezen van een club ?
In de 1 ste helft ging het gelijk op, zo goed was Fener ook niet ( Besiktas ook niet ). 2 de helft speelde Besiktas heel slim en gaf voetballes aan Fernerbahce.

Zo zie je maar dat als je je kansen benut dat je dan met mooie cijfers kunt winnen !

Zeer verdiende overwinning, Besiktas speelde veel beter en ze hebben verdiend gewonnen, Het was een mooie wedstrijd met veel goals, Bobo vond ik de man of the match heeft zeer goed gespeeld met 2 goals en een mooie assist. Fenerbahce was nergens te bekennen, eerste helft vond ik ze niet slecht spelen, maar tweede helft waren ze nergens, Besiktas Domineerde heel de tweede helft.prachtige doelpunt van Bobo, die eerste van Afstand.aan de kant van fenerbahce vond ik Deivid het beste spelen, Van alex kan je het begrijpen dat hij niet in vorm is, hij is nog maar net van zijn blessure af, mensen moeten hem tijd gunnen. Spijtig voor fenerbahce dat ze al 26 jaar die beker niet kunnen pakken. Veel verdedigings fouten bij Fenerbahce achterin. Waar Holosko & Bobo van gingen profiteren, overigens vond ik Yusuf Simsek ook een sterk duel spelen, hij heeft ook 1 doelpunt en 1 assist. Ik vond Semih zeer slecht invallen, het was al een fout van Aragones om hem wissel te laten, hij moest Basis beginnen misschien was er voorin dan meer dreiging. Verdediging van Besiktas stond er als een muur zeer goed verdedigd. Al met al heeft Besiktas een succesvolle seizoen achter de rug, Ze hebben alvast al de beker, en ze zijn al bijna kampioen.

Gefeliciteerd Bjk fans.

13 mei 2009 om 21:11

2 goals en een assist

gefeliciteerd besiktas ik als fener supporter vind dat jullie super goed hebben gespeeld en fener dramatisch in de tweede helft

oohh ben wel blij met deze overwinning van bjk..
de kwaliteitsverschil tussen besiktas en fenerbahce is te groot..

13 mei 2009 om 21:18

''de kwaliteitsverschil tussen besiktas en fenerbahce is te groot..''

waar sloeg dat op als ik vragen mag ? besiktas had de laatste 6 wedstrijden tegen fener niet gewonnen, winnen ze een keertje, begin je opeens over kwaliteitsverschil.
triest...
fener heeft echt wel betere kwaliteit dan besiktas, zeg maar wat je wilt!

een voorbeeld; gala 2 - 5 kocaeli.
heeft kocaeli nou opeens betere kwaliteit dan gs ?

sjonge jonge, mensen kunnen niet eens normaal denken joh.

13 mei 2009 om 21:18

Meen je dit?

Dat Besiktas over meer kwaliteit beschikt is gewoon het domste wat je kan zeggen. Stuk voor Stuk zijn de Fb spelers beter dan die van Bjk.

Besiktas kan kwa kwaliteit niet tippen aan Gs en Fb.

Al vind ik Ernst en Holosko een genot om naar te kijken, ook Emre Dag trouwens. Derest vind ik slechter dan Fb-spelers.


Als je zegt dat Besiktas een veel en veel betere coach en een veel betere tactiek en een veel betere team ( In zijn geheel ) heeft, dan ben ik het met je eens. )

13 mei 2009 om 21:21

Juist Besiktas is echt een team, trouwens het is Ekrem Dag ^^

14 mei 2009 om 12:04

Ik ben Gs supporter maar wat je nu zegt is echt Grote onzin. 2 weken terug kregen jullie nog pak slaag thuis dus waar praat je nou over?

14 mei 2009 om 12:25

voetbal is een team sport. een enkele vedette kan nooit een hele ploeg dragen (uitgezonderd voetballers van het type van Messi, C ronaldo. ronaldinho(vroeger) kaka..) dan kan je wel het beste spelersarsenaal hebben. je moet de beste Ploeg hebben en niet de beste individuele elf namen. want het is de ploeg die moet draaien.. en dat is bij fb niet zo.

13 mei 2009 om 21:23

Haha, ja ik dacht al. Aan deze naam klopt iets niet maar wat ^^

13 mei 2009 om 21:23

Het gaat niet om hoe bekend een speler is..
Het is niet belangrijk hoe duur een speler is..
Maar het gaat om hoe het spel van de voetballers..
Daarmee kan je concluderen dat de spelers van Besiktas veel beter spelen dan de spelers van fenerbahce.

Fenerbahce heeft al 26/27 jaar deze beker niet binnen kunnen krijgen..
Dat is dus de reden waarom ik zoveel van fenerbahce hou

13 mei 2009 om 21:31

Heb ik gezegt dat Fenerbahce spelers bekender zijn. Heb ik gezegt dat ze duurder zijn?

Ik zeg alleen dat als je ze 1 op 1 vergelijkt, dat Fenerbahce betere spelers heeft. Ik reageer op jou, omdat je zegt dat Besiktas meer kwaliteit heeft.

Ik zeg niet dat Besiktas beter of slechter is dan Fenerbahce. Want die antwoord weten we allemaal. Besiktas, gefeliciteerd.

13 mei 2009 om 21:37

Gezien de hele selectie van Fenerbahce en Besiktas kan je me ook niet vertellen dat ( bijna ) alle spelers van Fenerbahce beter zijn dan die van Besiktas.
Gezien de aanval en middenveld is besiktas wel sterker maar gezien de verdediging is Fenerbahce sterker.

13 mei 2009 om 21:44

niet overdrijven he. kan niet tippen aan gs en fb. holosko, ernst en bobo zijn zeker wel spelers die bij gs en fb zo in de basis mee kunnen doen.

13 mei 2009 om 21:46

We zijn nu op het punt gekomen van meningen. Hoewel, ik denk, dat de meeste mensen met mij eens zullen zijn, denk ik dat Fenerbahce betere spelers heeft dan Besiktas.

Want zeg nou eerlijk, vergelijk de Fenerbahce van vorige jaar met de Besiktas van deze jaar?

Dat de spelers van Fenerbahce deze jaar niet door Aragones uit de verf komen is iets anders, maar aan kwaliteit ligt het niet.

13 mei 2009 om 21:48

@ Carsi14,

Ja dat bedoel ik ook. Besiktas heeft een veel betere coach, plus een veel betere team. Maar individueel denk ik dat Fenerbahce beter is dan Besiktas. Maar Holosko,ernst,ekrem zullen zo bij Fenerbahce in de basis spelen.

Zie Besiktas maar als een Az, Fenerbahce als Ajax .

13 mei 2009 om 21:52

Ja oke man je hebt wel gelijk ..
Maar wat heeft de kwalitieit voor nut als het niet gebruikt word..
Bij Besiktas was er inzet en bij Fenerbahce niet.
Maargoed ik ben zelf voor Galatasaray..
We moeten toegeven dat ons beide teams dit jaar niet goed presenteerden.
Volgend jaar weer nieuwe seizoen.. nieuwe kansen.

13 mei 2009 om 21:56

@ugurcanfb
met kwalitatief goede spelers red je het alleen niet. kijk naar de selectie van besiktas in het jaar dat ze kampioen werden. ze waren niet de beste spelers, maar ze gingen er wel voor en speelden met hun hart. ze waren een echte team en zoals jij al zei ontbreekt dat bij gs en fb dit jaar

13 mei 2009 om 21:59

@ 14henry,

Ja man je hebt gelijk over inzet. Besiktas had gewoon alles beter voor mekaar dan Fenerbahce.

@ Carsi14,

Ik reageer op Henry die zegt dat Besiktas meer kwaliteit heeft dan Fenerbahce. Ik ben het met je eens
dat je met alleen kwaliteit nergens komt.

13 mei 2009 om 22:47

gast wat lul je nou besikas heeft de beste selectie van turkije.
qua kwaliteit en inzet

Het lijkt alsof we ( fenerbahce-fans ) in een nachtmerrie zitten en
het maar niet eindigt. Het wanbeleid komt weer naar voren van een
te grote afkoopsom van het contract van Aragones. Hoe die man kampioen
is geworden met Spanje is nog steeds de vraag?

Zette hij zomaar de Reina voor Cassilas erin? Laatte hij Torres erbuiten
en zet hij zomaar Llorente erin?

Het lijkt alsof het niet erger kan, deze man heeft gewoon fenerbahce
verpest. Alsjeblieft, donder op man. Ga weg, geniet van je pensioen of
wat je ook wil. Iedere geval weg van Fenerbahce.

Geld ook voor Deniz en Selcuk,totaal geen balgevoel, ze kunnen niet
dribbelen, niks. Enige wat ze kunnen is de bal afleveren bij iemand en
zomaar renne. Niet te geloven.

Over wedstrijd, Besiktas heeft gewonnen. Ik ga niet zeggen of het verdiend
is kwa spel, maar als je 2 meer dan de andere scoort dan heb je gewonnen.
Kwa spel was Besiktas eerlijk gezegd ook wel beter, maar de goals
waren wel heel gelukkig.

De 3-1 had nooit mogen tellen. Bij een twijfelgeval moet je altijd de verdeginde partij
de voordeel geven.

En waarom die Babacan als een talent word bestempeld snap ik ook niet?

Verder hebben we een bere goeie spelers als Onder op de bank, en dan
zet je Ali Bilgin rechtsback en Gokhan Gonul midden??????

Waar is je verstandd????

Zet gewoon Onder centraal en Gokhan rechts!!! Dit kan mijn broertje van 6
zelfs verzinnen.

Een fenerbahce fan,

Ik kan niet eens meer zeggen dat ik gefrusteerd ben, dit is gewoon
wanhoop. Ik moet er zelfs om lachen.

13 mei 2009 om 21:20

Vriend, het waren de spelers .. wat kan Aragones er nou aan doen. Het leek wel of het laat werd gisteren voor de spelers van Fb. Ze waren gewoon aan het slapen. Besiktas won het slag op het middenveld.. Er was geen aansluiting van de middenvelders. Daardoor kwam Guiza(semih) alleen te staan. Tja, en dan maar zeggen dat Guiza een miskoop is ? Vind je het gek met zo'n middenveld. En owja.. bijna alle fb fans zeurden om Alex te laten opstellen, nou daar stond hij dan.. waar was hij ? Juist. Nergens hij heeft niks gedaan de gehele wedstrijd.^

tuurlijk Aragones heeft ook een fout gemaakt maarja, dat doet hij al de hele seizoen.. Volgend jaar gewoon een nieuwe trainer voor Gs en Fb. Schandalig seizoen voor beide.

13 mei 2009 om 21:35

Kan je me dan vertellen waarom hij Guiza erin doet, en Semih niet? Waarom hij Babacan erin doet en Demirel niet?
Waarom hij Gokhan Gonul, de beste rechtsback van Turkije, opeens stopper laat spelen en een aanvallende middenvelder rechtsback laat spelen? Waarom hij Onder niet naast Lugano laat spelen, en Gokhan rechtsback laat spelen? Waarom hij Josico heeft gekocht? Waarom hij Ugur Boral alsmaar opstelt? Waarom hij Deniz en Selcuk elke keer weer voor schut wil zetten?
Waarom hij uberhaupt naar Fenerbahce is gekomen? Waarom hij gewoon niet opdondert?



Ik vind Guiza niet slecht, maar als je weet dat een taktiek niet lukt, verzin dan een andere. Bijvoorbeeld 4-3-3, of 3-5-2. Ik zeg maar wat.

13 mei 2009 om 21:44

1. Omdat Guiza het beter doet? Semih kwam erin en alleen maar balverlies.
2. Omdat Babacan zijn woord had gekregen om in alle bekerwedstrijden te spelen en in totaal 8 bekerwedstrijden maar 2 tegendoelpunten kreeg.
3. Omdat Gokhan Gonul het goed deed de vorige wedstrijd als stopper.
4. Over Onder geef ik je gelijk.
5. Over Josico, wou je nu zeggen dat de vorige trainers alleen maar toptransfers deden, ook wereldtrainers maken miskopen.
6. Omdat Ugur Boral in de voorgaande wedstrijden alleen maar voor gevaar zorgde ? Alleen jammer dat het dit keer slecht uitpakt.
7. Selcuk en Deniz deden het naar mijn inziens het wel goed. Tenminste beter dan Emre.
8. Omdat Aziz Yildirim hem wou.. zodat ze ook Guiza konden halen.

Het is gewoon zo dat de spelers het ook niet willen dit seizoen.

14 mei 2009 om 09:07

Ik vind het wel knap dat ik je spelers af zie kraken en dat ze niets lijken te kunnen maar dat je wel beweert dat Fb betere spelers heeft dan Besiktas, terwijl die gewonnen hebben en aan de leiding gaan in de Super Ligue. Beetje tegenstrijdig, niet?
Anyway - Bjk supporters van harte gefeliciteerd!

13 mei 2009 om 21:47

ugurcan wat zeg jij nou man. die 3e had nooit mogen tellen??? yusuf ging gewoon goed door. hij maakte daar echt geen foul. en als we het over niet tellen gaan hebben, die penalty had nooit gegeven mogen worden. de scheids gunde het fener gewoon. daar is geen andere verklaring voor te geven.

haha alle Bjk supporters gefeliciteerd!!
27 jaar geeen beker damnn

gr. gsli

Ik begin toch wel medelijden te krijgen met die Fener supporters, al bijna 30 jaar geen beker meer gewonnen.

pato40 had de wedstrijd niet gekeken maar want had zelf wedstrijd prachtige verslag bedankt de uitslag zelf genoeg over aragones ,

13 mei 2009 om 21:19

Met een laptop op je schoot en Ligtv aan kan je zo een verslagje maken over het wedstrijd.

Gefeliciteerd Besiktas, Fener was schandalig bezig....
Vooral Güiza, die jongen kan geen bal aannemen eerlijk gezegd verwacht ik over een half uur bericht van Aziz Yildirim, over het ontslag van Aragones...
Fenerbahce schandalig seizoen...
hoop op iets beters volgend jaar

waar is zijn hoofd?
enige wat ik zag was dat hij constant met zijn handen op zijn hoofd aan het wrijven was..
aan het denken zeker waar ik volgend jaar heen kan?
1e helft dacht ik mm, fener kan het miss wel.
maar na de 2-1 dacht ik Neeee.
waarom babacan? hij heeft nooit derbys gekeept, fout in 1e goal, en fout in 2e goal.

gefeliciteerd bjk supporters met het behalen van de beker.
en ik hoooooop dat jullie kampioen worden.
dan kan fb nog europees voetbal halen, maar 100% met zown team vallen ze de eerste ronde af/.

13 mei 2009 om 21:25

hoop je serieus dat bjk kampioen wordt?
mag je natuurlijk zelf weten maar ik zeg je 1 ding;
besiktaslilar zouden het fener noooooooooit gunnen vriend
heb je ooit een bjkli iets positiefs over fener horen zeggen ???

nou ik niet. maarja, jouw keuze mattie

pz

13 mei 2009 om 21:50

vriend lees goed. 'dan kan fb nog europees voetbal halen'. niet omdat hij besiktas mag, maar omdat fener dan europees kan voetballen. en kom niet gelijk met vooroordelen. na de 1-2 nederlaag van bjk tegen fb zei bijna elke besiktas-fan goede dingen over fener. gun iemand eens iets man.

14 mei 2009 om 15:04

Ik wist al vanaf het begin dat Bjk kampioen gaat worden, en de bekerzou winnen. Vooral in de Turkcell Sã¼per Lig. Elke week laten Fb en Gs punten liggen, terwijl Bjk wint. Zo is het ongeveer 10 weken?gegaan. Ik vind die Aragoã±es echt een rare kerel:s..
Spanje maakt hij Europees Wereldkampioen, en met Fb komt hij moeilijk in de top 5.
Ik gun het Bjk de meeste voor de kampioenschap. Ze strijden gewoon voor elke bal.
Gefeliciteerd met jullie overwinning Bjk-fans.

Feners opstelling moet er zo uit zien voor volgend jaar!!

volkan Demirel

gã¶khan Gã¶nã¼l-lugano-bilica-carlos

Topuz
ozerhurmaci Ugur/bangoura
Alex

Daniel Gã¼iza Jovanovic Milan
Fb Fan

Volkan Demir
Gokhan Gonul
Lugano
Servet?
R. Carlos
Senna?
Ozer Hurmaci
Ugur
Alex
Güiza
Semih

Deivson Bobo wat een doelpunt die 1-2

Vz: Besiktas won de beker voor de 8ste keer, niet voor de zevende.
Vieze schwalbe van Guiza trouwens, maarja winst = winst.

Valt me toch wel op dat er geen rooie kaarten zijn gevallen bij Bjk-fb
tuwel er altijd wel stuk of 2-3 word gestrooit in zo derby

Na vandaag kwam ik tot de conclusie, dat Besiktas dit jaar ook landskampioen moet worden. Ze hebben de afgelopen jaren zoveel geleden, en nog bleef de supporters Besiktas steunen. Ik wil Sivasspor niet tekort doen, maar het is gewoon mooi om te zien hoe Besiktas een verdediging kan wegspelen. Die combinatie van Holosko en Bobo was een lust voor het oog bij de 4-1.

Ik vond Fenerbahce helemaal niet slecht beginnen aan de wedstrijd, maar een ongelukkige actie van de doelman zette de moreel van de spelers terug op nul, en de score van Besiktas op 1 .

Ik heb ook gezien dat als Guiza ballen krijgt, hij ze gewoon maakt. Dus onze kritiek is niet helemaal juist naar hem toe. Heel het jaar kraken we hem af, maar als hij voor de goal staat, maakt hij ze wel gewoon meestal.

Ik zie Fenerbahce-supporters hier weer iedereen wegsturen en iedereen ontslaan, maar wat hadden jullie precies verwacht dan van deze wedstrijd ? Dachten jullie dat Fenerbahce ineens de sterren van de hemel ging spelen ? Een aanvallende middenvelder dat rechtsback speelt, een rechtsback dat voorstopper speelt. Fenerbahce heeft gewoon een zwakke selectie.

Tip naar Aragones toe : Als je Ugur Boral elke wedstrijd in de 50ste minuut gaat wisselen, stel hem dan voortaan gewoon niet op ! :s

ik snap niet waarom fener na 2-1 zo nonchelant speelde...

maarja gefelicteerd. Bjk Fans Volgend Jaar prijzen jaar hopelijk weer!
dit jaar is verloren gewoon!

Knappe overwinning van Besiktas. De strijd in de competitie om het kampioenschap is een beetje vergelijkbaar met Duitsland, heel spannend!

Ik heb twee vragen..

1 Gaat fenerbahce naar de uefa ondanks met de verlies tegen besiktas.
2 Gaat de nummer 4 van super lig naar de uefa.

13 mei 2009 om 21:37

Antwoorden op je vragen :

1. Waarschijnlijk wel als Besiktas eerste of tweede eindigt.

2. Ja de nummer 4 gaat naar de Uefa.

13 mei 2009 om 21:38

Als je in de finale van de beker staat ga je volgens mij sowieso naar de Uefa cup toch? De cl is ietsje te hoog gegrepen in deze crisistijd voor Fener, maar in de Uefa cup geef ik Fener zeker kans.

13 mei 2009 om 21:38

Fenerbahce gaat naar de Uefa als Bjk bij de eerste 2 eindigt, en nummer 3 en 4 gaan naar uefa + bekerwinnaar( in dit geval dus finalist Fb)

13 mei 2009 om 21:39

Nummer 4 gaat voorronde Uefa cup spelen ( ik denk voorronde 3 ). Maar als Besiktas 1ste of 2de word, dan speelt Fenerbahce 100% Uefa voorronde. Ook al staan ze 4e. Maar als Fenerbahce 4e word, en Galatasaray 5e, dan heeft Gs niks.

13 mei 2009 om 21:41

Reken maar niet op dat Fenerbahce of Bursaspor nog 4de word..
Galatasaray laat zich niet meer weg zakken.

13 mei 2009 om 22:28

ugurcanfb:
Hoe bedoel je als Bjk 1ste of 2de wordt, dan gaat Fb gwn naar Uefa.. zelfs als ze 4des eindigen en galatasaray 5de.. dan schuift dat toch op naar de 5de plaats? of niet??

13 mei 2009 om 22:42

Volgens mij moet Gs 4de blijven voor Uefa. Of heb ik het mis? ( ervan uitgaand dat Bjk 1ste word ) ?

Besiktas is de enige die dit jaar wat heeft verdient, Fener heeft deze beker voor geen meter verdiend. Fener heeft een hoopje nietsnutten op veld staan, volgens mij besefften niet eens dat ze een finale speelden, wel zie ik wat vooruitgang als je het bekijkt op het hele jaar speelde Fener de laatste weken beter dan ze het hele jaar hebben gedaan, maar het blijft zwak. Besiktas heeft vandaag verdient gewonnen en zal in de competitie naar mijn denken ook de kampioenschap vieren. Jammer dat Fener toch in europa mag spelen volgend seizoen, want zelfs dat hebben ze niet verdiend en ik zou Fener niet weer willen zien afhaken. Ik hoop dat Aziz Yildirim goeie plannen heeft, misschien ziet hij nu dan toch in dat hij moet ingrijpen...

Gefeliciteerd Besiktas Fans

dit was een van de mooiste wedstrijden die ik heb mee mogen maken in mijn leven ik vond bjk gewoon heel subliem spelen ze lieten fb komen dat heel traag was in het opvoeren van de aanvallen waardoor bjk dominanter werd en de kanzen kreeg hierbij moet ik wel vermelden dat als volkan demirel op doel zou staan die van yusuf waarschijnlijk niet had gezeten maarja toch dik verdiend van bjk het verdiend gewoon om dit jaar de dubbel te pakken dus beker+competitiebeker de beker hebben ze al nu nog de ''echte'' beker waarbij bjk het weer zelf in de hand heeft btw wat is die guiza een vuile voetballer zeg die hakan arikan houdt expres braaf zijn handen thuis en toch neemt die guiza een duik zware schwalbe dus dit soort spelers horen niet thuis in de voetballerij en al helemaal niet in mijn compie!!! Bjk

Prachtig dit! Wat een mooie 2e helft van Besiktas zeg. Besiktas zeer verdiend gewonnen.

Gefeliciteert besiktas fans

Ach, verdiend verloren. De beker van Fenerbahçe staat al 26 jaar lang stoffig te worden, het werd snel tijd dat hij vervangen kon worden door een nieuwe. Maar tevergeefs, erg slecht gespeeld, het leek wel alsof ze er gewoon geen zin meer in hadden. Volkan Babacan trouwens erg slecht gekeept. Hij had wel een paar mooie reddingen, maar 3 van de 4 goals waren te houden.

Gefeliciteerd aan de Bjk supporters (de supporters die sportief zijn tenminste, de haters mogen oprotten)

Jongens weet iemand of delgado mee gespeeld heeft.

13 mei 2009 om 21:42

Nee, geblesseerd

13 mei 2009 om 21:58

gelukkig niet. in zulke wedstrijden moet delgado niet spelen. lijdt te veel balverlies. het is een goede speler, maar in grote wedstrijden moet hij niet spelen. dat zagen we vandaag ook. cisse en ernst hadden de controle over het middenveld en yusuf deed zijn ding op de linkerflank.

2de helft heeft Besiktas, Fenerbahce zwaar overklast

dus verdient gewonnen...meer kan je er niet over zeggen, ik kan alle fouten opnoemen.. maar wat schieten wij ermee op ?? zolang wij de voorzitter niet zijn en niet kunnen bepalen wie er komen en weg gaan... kunnen wij alleen maar hopen dat Alle Buitenlanders (behalve Guiza) weg moeten.

Met deze nederlaag erbij is dit seizoen definitief een complete drama voor Fenerbahce geworden. Bij winst zouden we eindelijk weer eens die beker op kunnen tillen, maar ook dit seizoen zit het er niet in. Ik word het zat om iedere keer na een verloren finale weer te moeten wachten op het volgende seizoen.

Ik feliciteer alle Bjk fans. Deze beker en waarschijnlijk ook de titel zijn echt volkomen verdiend. Het is weer na een tijdje in onze competitie, dat een club de dubbel weet te pakken, als ze de titel dan erbij weten te pakken.

Eindelijk heb ik een wedstrijd van Besiktas kunnen zien heheh, Was er altijd benieuwd naar Besiktas..nou het is zeker een goed combinerende team met paar fantastische spelers als Deiwson Bobo,holosko en die lange verdedegende middenvelder.. Mua lijkt wel een beetje Valencia van Turkije..dreigend vanuit de flanken en razend snel met de counters.

Ik weet al wie daar kampioen wordt.

13 mei 2009 om 22:03

bedoel je de donkere verdedigende middenvelder of de kale verdedigende middenvelder. cisse speelt de laatste tijd erg goed. misschien wil die er alles aan doen om te blijven. over ernst hoef ik het niet eens te hebben. we hebben allemaal gezien wat die deed bij de 2-1. die man is echt een van de beste middenvelders in turkije, misschien zelfs de beste.

13 mei 2009 om 22:07

Naar mijn mening is Mehmet Topal beste verdedigende middenvelder van Turkije. Fysiek en Technisch zeer sterk.

13 mei 2009 om 22:08

Yo jep die donkere speler met lange benen.. Lijkt wel naar sissoko van Juve.. Nou ernst ken ik al, maar wist niet dat hij voor Besiktas speelde.. En ik heb Ricardinho ook niet zien spelen.

13 mei 2009 om 22:13

Ricardinho speelt nu in Qatar, en die donkere speler heet Edouard Cisse, speelde bij Monaco

13 mei 2009 om 22:23

Ik vind Ernst en Topal de beste verdedigende middenvelders. Topal is ook beetje technischer met zijn goeie schoten, en Ernst werkt heel veel en heeft ook slimme passjes. Ik zou niet weten wie beter is.
Mijn chauvinistische instinct zegt Mehmet Topal.

Selcuk Inan is ook niet verkeerd?

13 mei 2009 om 22:25

volgens mij loop je nog wat achter!!

14 mei 2009 om 00:13

ey boys kom op zeg mehmet topal beste van turkije. ok hij is een goede speler die nog beter kan worden, maar beter dan ernst is die echt niet. we zien zelf hoe besiktas speelt sinds ernst er is. zo'n grote invloed heeft topal niet. nee als dit jullie kandidaat is weet ik het wel zeker : ernst is de beste middenvelder (verdedigend)

gefeliciteerd Bjk liler

achteraf praten is misschien makkelijk, maar ik verwachtte al dat besiktas zou winnen. al verwachtte ik een 2-1 zoals bijna altijd. volgens mij past dit turkse spreekwoord het beste bij deze finale: Cekirge bir sicrar, iki sicrar......

Echt belachelijk hoe fener speelde gewoon, het leek wel of ze geen zin hadden om te spelen(op een paar spelers na dan). Ik begrijp nog steeds niet hoe Deniz Baris profvoetballer is geworden. Hij kan niet eens normaal lopen. In de zomerstop aub Aragones en een paar spelers weg anders word het aankomende jaar een herhaling van dit (weggegooide) jaar.

Alle bjk-fans gefeliciteerd. Het ziet er naar uit dat jullie dit jaar de dubbel pakken.

Besiktas heeft verdiend gewonnen, zoals aragones al zei 3 keer op rij winnen van hetzelfde team is lastig. Besiktas heeft wel twee keer verloren van Fenerbahce in de competitie, maar ze staan wel nog eerste terwijl fener niks kan met die twee overwinningen. De eerste overwinning van Besiktas op fb heeft wel een beker opgeleverd voor Besiktas. Besiktas begon goed daarna zakte het een beetje in de eerste helft waardoor het spel gelijk bleef, maar in de tweede helft was Besiktas zeker weten de betere. Zo zie je het dan, de spelers van Besiktas hebben vele druk van de toeschouwers wanneer ze thuis spelen, maar wanneer ze uit spelen in een ander stadion kunnen ze hun spel spelen.

en trouwens de scheids heeft goed gefloten, behalve dan die penalty geven want die sloeg echt nergens op. Ik vind het ook geen goede scheids.

13 mei 2009 om 22:11

Achja, ben niets anders gewend van de Turkse televisie. Die reclames horen nou eenmaal bij het Turkse cultuur, in Nederland zie je het niet. Reclames voor het publiek, vlak voordat de wedstrijd begint, in de rust 15 minuten lang, de 2e helft zie je ook altijd wat later door de reclames. Ook bij diziler zie je meer reclame dan beeld, maarja. We moeten er maar mee leven.

Verder heeft Bjk natuurlijk verdiend gewonnen, ik gun ze de dubbel wel dit jaar. Weliswaar zijn ze kampioen van de armoede aangezien de anderen zo slecht presteren. Maarja, kampioen is kampioen.

Ik zag de titel, en ik dacht even dat t om Christian Vieri ging, want zijn nicknam is bobo.

ontopic: goed gedaan Besiktas! En fenerbace met al die aankopen doen t niet heel goed.

13 mei 2009 om 22:22

je ziet toch wel Turkse vlag?

13 mei 2009 om 22:24

Hij bedoeld dat Vieri het verschil maakte in de Turkse bekerfinale.

Maar Vieri speeld niet in Turkije.

13 mei 2009 om 22:29

Ja dat bedoel ik ook je ziet de Turkse vlag en vieri speelt niet in Turkije dan denkje je toch niet dat vieri het verschil maakt?

ik hoop dat aragones trainer blijft van Fenerbahce

13 mei 2009 om 22:22

Ik hoop ook dat bulent korkmaz trainer blijft

alleen turkse supporters zitten nu wat te zeggen, heel vermakelijk hoe de meningsverschilen er zijn

13 mei 2009 om 22:30

Dat is ook logisch!!

weer Aragones met zijn belangrijke Domme zetjes waardoor de finale makkelijk te grijpen viel voor Besiktas, 2 schoten die Volkan Demirel niet zou incasseren!!

Daarna de domste zet van de wedstrijd en de ommekeer van de wedstrijd, waarbij Fener de meeste balbezit had en bjk achterover ging leunen, haalt Aragones een vleugelmid eruit en zet een spits en verwaarloost zo die linkerkant en de middenveld tegelijkertijd, Besiktas vind daarna een geluksdoelpunt met Bobo( inschattingsfout van Volkan Babacan en hoppa 2-1) onverdiend op dat moment!!
Daarna moest Fb wat doen en ging het aanvallen zonder gevaar op te leveren en achterin werd helemaal opengegooid waardoor Bjk makkelijk kon profiteren van de ruimtes.. 1-3,1-4, daarna een pingel( die geen pingel was) was meer voor de statistieken...

Uiteindelijk heeft Besiktas dus na de 2-1 van Bobo de wedstrijd mooi uitgespeeld en was Fb de weg kwijt! omdat de middenveld niet meer stond door de wissel Ugur-semih..
Jammer maar aan de andere kant weer goed! Nou gaat Aragones zeker opdonderen!!!

Als meneer Aziz Yildirim * aanwezig is, wil ik dat hij naar me luistert.

1. Aragones mag weg. Hij kan het gewoon niet. Probeer Erturugul Salam.

2. Koop Topuz,biliga en Selcuk Inan. Topuz zou hoogstwaarschijnlijk niet komen, maar misschien met een goeie salaris?

3. Een goeie winger kopen a la Quaresma.

4. Deniz,ali Bilgin, Burak, verkopen.

5. Gursoy en Ali Bilgin en Ilhan Parlak verhuren.

6. Ozer Hurmaci en Emreceksin ervaring laten op doen in de 1ste elftal.

7 Of Ozer Hurmaci verhuren.

En klaar is kees, de Cl-winnaar * , Turkse beker en met 18 punten verschil kampioen

* = Sarcasme

Volkan.
Gokhan
Biliga
Lugano
Carlos
Topuz
Inan
Emre/Dei
Alex
? / G
Semih
13 mei 2009 om 23:08

Ik weet niet of je het weet maar Ozer Hurmaci is een speler van Ankaraspor hoe willen ze die verhuren?

&

quaresma kost geen 14 miljoen hoor die man is echt veel en veel beter dan het Turkse niveau.

14 mei 2009 om 00:17

@pato40
waarschijnlijk bedoelt hij dat ze hem moeten kopen en daarna moeten uithuren.

14 mei 2009 om 09:28

waarom zou je een speler kopen die je gaat verhuren:s

14 mei 2009 om 11:35

Ik bedoelde dat Fenerbahce hem alvast koopt, maar dan 1 seizoen verhuurd. Ik dacht dat jullie het wel zouden begrijpen. Maar hij is ook al 23 jaar, dus verhuren hoeft eigenlijk niet perse.

14 mei 2009 om 20:31

voor de toekomst. hij heeft nog geen ervaring en er zijn genoeg voorbeelden die het niet redden bij een grote club maar daarvoor wel heel goed speelden (ilhan parlak, burak yilmaz)

Jongens kan iemand mij hier helpen ?

als de stand zo zal zijn:

1. Bjk --> Cl
2. Sivas --> Vr Cl
3. Trabzon --> Uefa
4. Fenerb. --> Uefa (via Turkse Beker)
5. G.saray --> Uefa

Klopt dit ??

13 mei 2009 om 22:37

Ja

13 mei 2009 om 22:41

Dank je wel
Fenerbahce mag zelfs 6de eindigen, ze gaan naar Uefa via de turkse beker (tenzij Bjk 1ste of 2de eindigt)
De strijd voor Uefa is tussen Galatasaray en Bursaspor eigenlijk.

13 mei 2009 om 22:38

Nee, als het zo word dan zal Galatasaray niks hebben.

Galatasaray moet 4e worden voor Uefa Cup, Fenerbahce hoeft niks te doen als Besiktas 1ste of 2de blijft. Alleen als Besiktas 3e word, dan moet Fenerbahce 4e worden voor Uefa.

Omdat de bekerwinner naar Uefa gaat, maar nu niet kan, want als Bjk 1ste of 2de word dan hebben ze al Cl. Dus dan gaat Uefa naar verliezende.

13 mei 2009 om 22:41

Volgens mij wel als Fener automatich naar uefa gaat en 4e wordt dan gaat de 5r plaats automatisch naar uefa.!!

13 mei 2009 om 22:47

Ugurcanfb

Stel Fenerbahce wordt 4de en galatasaray 5de..dan gaat Galatasaray niet..
wie gaat er dan?
Bjk - Sivas= Cl
Trabzon - Fb = Uefa

dat is het dan ofwa?

ik dacht dat dit jaar een extra ploeg ging in europa
5 turkse ploegen in totaal....

13 mei 2009 om 22:48

@fbownage:

Ik ben het met je eens! :-)

13 mei 2009 om 22:50

Neej geen extra ploeg maar in plaats van extra gaat de 1e direct champions league spelen!!

13 mei 2009 om 22:51

Ercano_10

Volgens mij heb je gelijk . Sorry

13 mei 2009 om 22:52

Thanks!!

Maar Beyler ik ga vandoor k zie jullie nog wel

13 mei 2009 om 22:57

Jawel door de prestaties van Fb in de Cl van vorig jaar... Krijgt turkije toch een extra plaats voor europa..
1 Rechtstreekse
en 1 voor Uefa

Nee?

je kan beter naast Semih kezman zetten die komt eind van het seizoen terug:s

Weet iemand misschien de regels van de competite.

Telt onderling resultaat als eerste of de doelsaldo etc etc

een link zo fijn zijn

Alvast bdankt

13 mei 2009 om 23:04

Het zit zo ze kijken eerst na het onderlinge resultaat van de beide teams plus het doelsaldo tussen de 2 wedstrijden en als daar geen conclusie uit kan worden getrokken kijken ze pas na het doelsaldo.

Wilden Aragones en de Fener spelers wel de beker in hun prijzenkast zetten? Je kan Aragones het terechte verwijt maken niet met de sterkste selectie voor de dag te komen. Blijkbaar snapt senior Aragones niet dat Fenerbahce supporters met smart op deze prijs wachten, die voor het laatst in 1983 werd gewonnen. Elke prijs is er een en dan is het onnodig om bij een finale een dergelijk risicovolle selectiebeleid op na te houden.

Maar hier houdt ook de rol van de trainer grotendeels op. Het zijn uiteindelijk de spelers die het moeten laten zien. De wil, het geloof en de overtuiging om de beker binnen te slepen heb ik bij Fener gemist. Speelde Besiktas fantastisch? Niet bepaald, vaak genoeg konden de meest simpele ballen niet goed worden ingespeelt, terwijl er amper druk werd gezet door de Fener spelers. Positioneel was het ook niet altijd vlekkeloos, maar beter dan Fener. Wat Besiktas de overwinning bracht was het compacte spel dat ze speelden, waardoor weinig ruimtes werden weggegeven en er bijna altijd rugdekking was. Geduldig en gedisciplineerd werden de grove fouten van Fenerbahce afgestraft. Buiten het lusteloze en tempoloze spel waren het vooral de persoonlijke fouten die de Sari Kanaryalar de das omdeden.

Wat de score gedurende de wedstrijd ook mag zijn en hoe knullig deze doelpunten ook vallen, dit mag nooit een reden zijn om de wedstrijddiscipline los te laten. Na de 1-2 van Bobo in de 56ste minuut hadden de spelers van Fener de finale al in hun hoofd verloren! Dit mag je de spelers zeker kwalijk nemen! Ze kunnen een voorbeeld nemen aan de Engelse competitie, daar gaan de teams ongeacht de score door tot het bittere eind, met het mes tussen de tanden.

De messen zullen na vanavond in ieder geval worden geslepen. Het slachtoffer zal niet Besiktas zijn. Aziz Yildirim, Aragones en een groot deel van de selectie zullen er waarschijnlijk aan moeten geloven.

Volkan babacan de grootste blunderaar. Ik heb zo veel gescholden naar deze man. Wat een zielige neppe keeper. Dat hij 1 goeie redding heeft gemaakt wil niks zeggen. Door Volkan Babacan zijn we uitgeschakeld. Klote keeper. Als we niet op achterstand kwamen hadden we gewonnen. 2e helft was triest voor woorden. Wat een slechte spel he. Aragones is letterlijk poep. Hij mag zijn koffers pakken. Sjonge ik heb echt geen woorden meer. Zo zielig dit.

Ik had mezelf voorgenomen om niet te reageren, maar na dit geweldige spel van Besiktas Moet ik wel reageren. De 4e goal van Besiktas typeert 't tweede seizoenshelft van Besiktas, simpel effectief en een lust voor 't oog.

Onder aanvoer van een geweldige Tello, en een Cisse (die zijn beste wedstrijd ooit speelde voor Besiktas) begon Besiktas geweldig aan de wedstrijd. Waar Bobo de wedstrijd had moeten beslissen, kwam door wat geklungel en amateurisme de 1-1 van Daniel Guiza. Fener en Besiktas kregen wederzijds kansen maar het bleef 1-1. 2e helft kwam het fenomeen van de zwarte adelaar tot leven: Rogerio Deivson Da Silva Bobo. Een geweldige poeier, en een meer dan degelijke kopbal zorgde voor een comfortabele 3-1 voorsprong. Dan die o zo geweldige combinatie tussen Holosko en Bobo waarbij de eerste het beheerst afrondde.

Besiktas heeft deze wedstrijd, ondanks dat meneer Anti-besiktas Bunjamin Gezer er alles aan heeft gedaan het tij te keren, gewonnen. Die penalty zou zelfs een blinde kunnen zien dat er niks aan de hand was, hakan trekt zijn handen nog weg. Maarja, laatste aanval 5 tege 2 ofzo liet hij niet verder spelen en floot af. Besiktas zeer terecht gewonnen. Met Tello Cisse Bobo Holosko Gokhan Zan en Ekrem Dag als uitblinkers. Hulde mannen, kampioenschap komt ook hopelijk.

Bunjamin Gezer moet geen Besiktas wedstrijden meer fluiten, geeft overtredingen van Bjk niet en precies zelfde dingen wel aan Fener, fluit elk twijfelgeval in het voordeel van Fener.. Nja, jammer Fener, vond het wel een sportieve wedstrijd buiten Semih's smerige elleboog en trap van achter en gebaar naar Ernst toe. Wat doet hij stoer zeg. Maar Arda heeft hem terug op zijn plek gezet, bedankt Arda. Wat een vieze speler

Ik als gs fan gun het om de beker te winnen en kampioen te worden
Besiktas heeft jarenlang niet geluk gehad met trainers/wedstrijden
Maar nu is het eindelijk zo ver dat besiktas een echt team vormt !
Ik hoop dat jullie 1e worden want gun sivas spor het niet altijd slechte wedstrijden net als gs en fener Drama seizoen
Veel succes in Cl
En hopelijk wint galatasaray van sivas laatste speelronde

groet gs fan

Hier voor de mensen die de wedstrijd niet hebben gezien, let op de 2-1 en 4-1. Ook misschien leuk voor de nederlandse mensen onder ons

Laatste vraag over de regels van de competitie.


ik neem als voorbeeld Ts en Bjk

Ts - Bjk 0-0 Bjk - Ts 1-1

wordt er nu naar de doelsaldo gekeken of is Ts in het voordeel?

14 mei 2009 om 00:16

Doelsaldo, vanwege de vele discussies rondom vorig jaar toen met sivas bjk en fener enzo. Onderling resultaat is geschrapt

Ik denk dat Besiktas dit jaar de competitie ook wint, maar daarna hebben ze 6 jaar niks meer omdat Fener en Gs gaan domineren. Dat is het standaard verhaal van Bjk, ze blijven alsnog de kleinste van de 3 topclubs.

14 mei 2009 om 00:18

Ja? Vind je dat? Op basis van de afgelopen jaren? Als je logisch kan nadenken kan je beredeneren dat voor deze slechte periode Besiktas Turkije domineerde en de meeste kampioenschappen had, in de laatste 15 jaar hebben Fb en Gs Bjk fors ingehaald. Bjk komt er bovenop. Maar dat jy Bjk de kleinste club noemt neem ik jou niet kwalijk, waarschijnlijk kan je zelf niet nadenken over hoe en wat en volg je blind de media die Besiktas kapot wil maken. Niets zal ons kapot maken.
Sevinmek Icin Sevmedik, since 1903.
Frustraties post je maar ergens anders, als Besiktas de kleinste club was zouden ze Fener nooit zo van de mat kunnen spelen.

14 mei 2009 om 01:33

Dat zullen we nog is zien.
Ben volkomen niet met jou eens.
Zolang febe zijn trainer houd gaan we nog veel lachen

14 mei 2009 om 08:29

En wie zegt dat Fenerbahce zijn trainer houd? Het lachen zal je denk ik snel vergaan.

14 mei 2009 om 16:11

En wie zegt dat hij weg gaat.
Geloof mij hij zal geen ontslag nemen.
En als hij word ontslagen dan ga ik alsnog lachen.
Want dan krijg je t zelfde gedoe wat Besiktas heeft gehad
met deli boskue 8mljn betalen.

Bobo die het verschil maakte? Kom op zeg! Het was onze eigen keeper Volkan Babacan die Besiktas z'n goals voor driekwart maakte. Het hele team bakte er helaas, zoals wel vaker dit seizoen, niets van. Maar de keeper maakte de grootste fouten waardoor zowat ieder schot van Besiktas ons doel in vloog.

Besiktas gefeliciteerd. Jullie zijn de terechte winnaar.

Onze keeper Volkan Babacan moeten ze kontje blauw laten doen, en iedere speler 27x laten schieten. Na al die jaren hadden we m dit jaar zeker moeten pakken.

Ik ga slapen. Wat een rotavond.

schande schande schande!
1. babacan moest niet keepen (muah goeie keeper, maar nog geen ervaring)
2. emre eruit halen waar ben je mee bezig, de beste voetballer van de veld eruit en dan deniz erin die gwn wandelt en kijkt en dat meen ik serieus
3. ugur boral is slecht slecht slecht, kan niet aannemen (dat meen ik egt serieus) kan Niks!
4. deivid: balverlies balverlies balverlies (doe kazim erin dan joo)
5. alex speelde niet goed, dan moet je semih erin doen 2 spitsen.
6. arogonez moet weg! zeg na elke wedstrijd, het begon al bij de thuiswedstrijden:
fener 2-1 partizan als zico er was 3-0 of 4-0
fener 2-0 mtk als zico er was 6-0 ofsoo
de grootste club uit turkije verdiend dit niet, vooral wij man...27 jaar die beker niet halen is gewoon schande

ik weet niet of ik kan slape..maar...................
fener mist Edu Edu Edu Edu, hij is zoooooooo belangrijk hãƒâ£ã‚â©eeee

14 mei 2009 om 02:19

ik ben het met je eens behalve op 2 punten.
Kazim speelt hele seizoen dramatisch, beter dat hij hem er niet in deed.

en 'de grootste club uit turkije verdiend dit niet'.
als Spor Kulubu is fener inderdaad de grootste club met de meeste sporttakken.
maar qua presestatie's vind ik Galatasaray de grootste club. Uefa cup gewonnen + Supercup. 1e gestaan op wereldranglijst. Meningen verschillen, maar feiten blijven feiten.

jongens wat ben ik blij.
Dat Besiktas de beker heeft.
Had ook niet anders verwacht..............

oja..

Gefeliciteerd Bjk Fans!!!!
met jullie 1ste beker van het seizoen

gr. Gs-fan

Ik denk dat de Keeper van Fb de eerste 3 goals van Bjk had moeten en kunnen hebben

14 mei 2009 om 20:35

bij die eerste doelpunt gleed hij uit. daar kon die niet veel aan doen. de tweede heeft bobo heel goed geschoten maar volgens mij zou volkan demirel die wel redden. die derde weet ik niet zeker. bobo kopte hem goed in de hoek maar de keeper zag er daar ook niet echt lekker uit. over de vierde kan niks gezegd worden, die was gewoon goed uitgespeeld en mooi geplaatst

Heren,
Besiktas heeft gisteren verdiend gewonnen. Mustafa Denizli heeft het taktisch erg sterk aangepakt. Jammer dat Rustu een blessure heeft opgelopen maar Hakan Arikan is erg goed ingevallen. Ik ben niet kapot van zijn keeperskwaliteiten (na 2 Europese wedstrijden 12 goals in het netje is het wel normaal Liverpool en Kharkiv).
Ik was wel verbaasd over de 11 van Fb. Ali Bilgin op rechtsback is bij mij een vraagteken, Onder Turaci op de bank? Volkan Demirel op de bank? Alex die half half speelt, Semih op de bank. Maar goed Aragones maakt de keuzes! Als Besiktas iets slimmer was en echt de wil had om nog meer te scoren, dan zou het makkelijk 6/7-1 kunnen worden maar Zondag hebben we de wedstrijd tegen Ankaragucu dan zou het erg veel inspanningen kosten.
Fener kan dit jaar 6e worden maar dat maakt niet uit, ook al worden ze 4e, ze gaan automatisch naar de Uefa omdat ze de cup finalist zijn. De nrs 1 en 2 gaan naar de Cl, 3 en 4 naar de Uefa. Aangezien Fener zich al heeft geplaatst voor de Uefa maakt het niet uit of ze 3e worden want die andere tickets gaan dan naar de nr 4 en 5.
Stel:
1.bjk
2.trabzon
3.sivas
4.fener
5.gs
In dit geval gaat Gs ook naar de Uefa!!

Hopelijk is het nu een beetje duidelijk wat betreft die ranking.

ik feliciteer hierbij mijn mede bjk-ers. Aanvallend waren we goed, maar verdedigend kan nog steeds beter. Maar nu hopen dat we de belangrijkste prijs pakken.

Ten eerste feliciteer ik Bjk hierbij met de beker.
Absoluut verdiend laat daar geen discussie over bestaan, over de hele wedstrijd gezien de bovenliggende partij. De enige speler die de beker wilde aan de kant van Fener was Deivid, de rest liep erbij alsof het ze niet interreseerde en bij Bjk zag je de spelers 1 voor 1 gefocust op het behalen van de beker. Dit was het verschil denk ik.

Iedereen kraakt de keeper af maar vergeet niet dat toen het 1-1 stond hij ook 2 ballen eruit wist te houden waardoor ze in de race bleven.

Nogmaals alle Besiktas supporters gefeliciteerd met jullie 1ste beker van het seizoen en Febe sterkte gewenst in deze moeilijke tijden.


Gefeliciteerd Bjk. Aragones wordt een van deze dagen ontslagen. Tegen Antalya zit Fenerbahce met andere trainer op de bank. Le Guen komt naar Fenerbahce. Verkeerde keuze. Ze moeten kiezen voor een Braziliaanse trainer, omdat ze die Brazilianen toch niet wegsturen. Bij Fener moet veel veranderen. Can, Yasin, Burak, Ilhan gaan zeker weg. Ali Bilgin, Selcuk Sahin, Ugur Boral moeten ook vertrekken wil Fener iets bereiken. Mehmet Topuz, Bekir Irtegun, Sercan Yildirim, Orhan Sam zijn opties voor Fener. De eerste 3 gaan ze zeker kopen. Lugano en Demirel gaan transfervrij weg. De een naar Italie en de ander naar Engeland(lazio, City). Fener heeft centrale verdediger, Linkeraanvaller en 2 Vm nodig. Appiah wordt teruggehaald en Emerson is een optie. Scolari, Luxemburgo zijn opties voor trainersfunctie. Lucas Biglia en Andres Guardado zijn goede spelers voor Fener. Tuncay kunnen ze vergeten. Maldonado en Josico gaan ook zeker weg en Kezman komt terug.

Ik heb vertrouwen in Azizz Yildirim(voorzitter van Fener)

Babacan
Gonul
Edu
Irtegun
Carlos
Appiah
Emerson
Deivid
Alex
Biglia/G
Semih
14 mei 2009 om 20:41

Fener slaat grote slag met Guardado

fenerbahce heeft de eerste grote transfer van het seizoen 2009-2010 binnen. Andres Guardado speelt volgend seizoen in Turkije. De linksbuiten van Deportivo, die door bijna alle europese topclubs werd gevolgd, kiest ervoor om zijn carriere voort te zetten in de Turkse Super Lig. De Mexicaan in Spaanse dienst zegt dat hij ernaar uit kijkt om in de Euro League te spelen. Naar verluidt maakt Fenerbahce een bedrag van 29 miljoen euro over aan Deportivo. Guardado tekent voor 5 seizoenen.
klinkt niet echt geloofwaardig he?

Lucas Biglia en Andres Guardado zijn goede spelers voor Fener. Tuncay kunnen ze vergeten.

mooie wedstrijd man!

Maldonado en Josico gaan ook zeker weg en Kezman komt terug.

De toeschouwers van Fenerbahce mogen blij zijn dat Besiktas Fener met 4-2 heeft vernederd want nu is er een reden om Aragones te gaan ontslaan. Als Fener de beker won en fener wou alsnog Aragones ontslaan dan moesten ze ongeveer 8 miljoen gaan betalen en de hele staf maar nu moeten ze ongeveer 4 of 5 miljoen betalen.

Wat maakt de toeschouwers nou uit hoeveel geld Fb betaalt aan Aragonez? En dank je dat ze blij zijn dat ze hebben verloren om de reden wat jij zegt?:s

Mijn stijl is het niet om de schuld op de trainer te schuiven, maar dit was zeker wel Aragones zijn fout. Fenerbahce speelde wat beter, en dan wisselt hij Ugur Boral voor Semih. Dit was een hele slechte wissel. Taktisch redt Semih het niet op de linker vleugel. Ugur speelde niet goed, maar die plaats moest Vederson innemen. Semih zou eventueel voor Emre of Selcuk kunnen spelen.

Dit was echt het breekpunt van de wedstrijd. Fener begon goed te pasen, en dmv die wissel is het heel kwetsbaar aan de linker vleugel, en daar komt Bobo dan ook, en maakt het af. Volkan Babacan, die meestal zeer goed is, was een drama. Twee keepersfouten, en die waren ook heel zwaar. Verder was er nog een 1 op 1 positie die hij wel heel knap had.

Ik kan wel doorgaan met dit soort opmerkingen, maar wederom, dit is niet de juiste manier.

Fenerbahce moet zsm nieuwe spelers kopen. Eventueel een nieuwe coach, maar dan is dit jaar helemaal een verloren jaar geweest. Ik denk dat Aziz Yildirim zelf niet hiermee instemt, maar met psychische druk denk ik wel dat hij overweegt Aragones de laan uit te sturen.

Besiktas Besiktas..wat hou ik toch van die club! We hebben verdiend gewonnen Fenebahce werd zwaar overklast (met alle respect). Bij Fenerbahce zijn er serieuze problemen met het bestuur. Aziz Yildirim koopt spelers met namen maar niet met de speelstijl van het Turkse voetbal. Guiza die met 27 goals topscoorder werd in La Liga kan in Turkije niet over 8 komen. Luis Aragones heeft Spanje wel Eurpees kampioen gemaakt maar zoveel kwaliteit heeft Fenerbahce ook niet (nogmaals met alle respect). Aziz Yildirim staat een moeilijke tijd te wachten omdat de Presidents Verkiezingen er aankomen bij Fenerbahce, als hij de beker had meegenomen zal hij denk iets meer kans maken om weer gekozen te worden. Voor Fenerbahce is het echt tijd om een grote schoonmaak te houden en dan weer in kopen te doen. Als eerste die weg mag bij Fenerbahce is Luis Aragones die moet met pensioen gaan heeft alles was een trainer kan bereiken wel bereikt. Als tweede Guiza grote naam maar geen klasse meer. Voor Fenerbahce is denk ik een nieuwe goeie aanvaller Sercan Yildirim van Bursaspor er wordt al gepraat over een transfer naar Fenerbahce. Hij is ook nog jong. Voor Besiktas gaat alles de goeie kant op hoog moraal en de eerste beker is binnen op naar de tweede! Mustafa Denizli is echt een top trainer met 6 punten achterstand in de winterstop heeft hij Besiktas lijst aanvoerder gemaakt met 2 punten verschil! Gister speelde Besiktas geweldig, elke bal naar voren werd een kans. De 1ste goal van Bobo was geweldig vanaf de middelijn een prachtig en zuiver schot. Jammer voor Volkan Babacan (2de keeper Fenerbahce) die zal waarschijnelijk een trauma overhouden aan 13 mei 2009. Holosko wat een snelheid heeft die man! Tello prachtig schot maar helaas tegen de lat.. Ik heb de bal nadat ie tegen de lat ging ook niet meer terug gezien. Delgado is geen goeie captain daarvoor hebben we genoeg vervangers. Yusuf is de beste opvolger denk ik, hij is een ervaren voetballer die ook het team moreel geeft. Ernst en Cisse dodelijk middeveld die twee! Cisse mag met geen een mogelijkheid weg bij Besiktas. Volgend jaar in de Champions League kunnen ze wel van pas komen. De verdedging is ook erg goed bezig Ekrem Dag en Ibrahim Uzulmez geven erg veel steun aan de voorhoede door de bal via de zijkanten naar voren te nemen. Gokhan Zan, Sivok en Zapo zijn erg goede centrale verdedigers.
Besiktas heeft verdiend gewonnen door Fenerbahce voor schut te zetten met een 4-2 overwinning.
Besiktas dit jaar 100 dubbelen geen twijfel aan !!

Als Bjk de titel pakt.. wie speelt er de Super cup dan?

groetjes

14 mei 2009 om 20:51

weer tegen fener. zo zijn de regels.

Laten we eerlijk zijn. Besiktas heeft verdiend gewonnen oke want fener knokte niet. Maar Besiktas heeft maar 1 uitgespeelde kans gecreeerd en die is goal geworden namelijk de 4-1 fantastiche goal. De rest van de goals van Bjk waren allemaal fouten van Fener. 1-0 Blunder Volkan, 2-1 Balverlies middenveld, 3-1 Balverlies Gokhan achterin. Strafschop totaal onverdiend. Was gewoon omdat het 4-1 stond. Anders was het nooit gegeven. Fener Dramatisch. 26 Jaar geen beker en nog niet eens een beetje motivatie. Echt Zielig. Of speel als echte kerels of doe gwn niet meer mee aan deze beker.

14 mei 2009 om 20:53

tuurlijk zijn het fouten van de fb spelers. 3kwart van alle doelpunten vallen zo. hoe ontstond de eerste goal van van fener bij die 1-2? de besiktas spelers stonden te slapen (bij die 2e goal ook eigenlijk) en gokhan zan gaf de assist

te gek voor woorden, ik hoop echt dat die vent volgend seizoen weg is.
we moeten echt versterkingen halen, zo kan het niet.
ze verdienen het niet, onze liefde voor de club.
we zullen zien.

Fb fan plus barca.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren