Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Reker wil Rutten snel presenteren

Laatste update:

Fred Rutten, Co Adriaanse en nu toch weer Rutten. PSV twijfelt in de zoektocht naar een nieuwe hoofdtrainer over de meest geschikte kandidaat, maar lijkt nu een knoop te hebben doorgehakt. Volgens Voetbal International wil de regerend landskampioen de komst van Rutten binnen veertien dagen afronden.

De Wijchenaar, die in het verleden al werkzaam was in Eindhoven, staat bovenaan het verlanglijstje van algemeen directeur Jan Reker, die de zoektocht naar een nieuwe trainer leidt. Het bestuurslid lijkt een andere mening te hebben dan de Raad van Commissarissen, die vorige week Co Adriaanse naar voren schoof. De trainer van Red Bull Salzburg liet zelf doorschemeren een terugkeer naar Nederland wel te zien zitten.

Reker wil echter geen gehoor geven aan de open sollicitatie van Adriaanse en is teruggekomen bij Rutten, die direct na het vertrek van Huub Stevens al werd genoemd als de beste kandidaat om het stokje over te nemen. Schalke wilde echter niet meewerken aan een vertrek van Rutten, waardoor Adriaanse in beeld kwam. Reker wil echter niet praten met Salzburg maar met Schalke.

Of een transfer doorgang zal vinden hangt voor een groot deel samen met de komst van een nieuwe technisch directeur bij Schalke. In de Duitse media wordt Oliver Kahn genoemd als voornaamste kandidaat om Andreas Müller op te volgen en mocht de goalie inderdaad komen, dan lijkt een vertrek van Rutten onvermijdelijk. Kahn zou immers graag zelf een trainer willen aanstellen.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Zou de goede man voor Psv zijn. Hoop als Feyenoordsupporter dat hij naar Psv gaat.

23 maart 2009 om 23:19

wat een dramakeus zou dat zijn! psv is dit jaar zwaar gezonken en rutten is veel te soft, die kan psv niet redden! Dat kan alleen een trainer met een harde uitstraling en een recht-door-zee visie, met andere woorden Co Adriaanse!!! Met mij spreken veel mede psv-supporters..misschien moet reker een keer luisteren naar anderen, hij is zowat de enige die rutten wil..

23 maart 2009 om 23:52

Ja, die harde aanpak werkte ook zo lekker bij Stevens. Deze ploeg heeft gewoon een goede sfeer nodig zoals in de tijd van Hiddink, Rutten, Eykelkamp.

Je gaat me niet vertellen dat ze nu ineens gedrilled moeten worden na al die succes jaren met softe coaches. Het ging fout bij Stevens, dus ik denk dat juist de harde hand een beetje averechts werkt.

24 maart 2009 om 09:55

Neeeeeee geen Rutten... Kom op er moet een frisse wind ( Adriaanse) waaien door het Philips-stadion, iemand met een duidelijke mening ( Adriaanse), die zeer aanvallend voetbal predikt ( Adriaanse), die lak heeft aan spelers die uit het gareel lopen ( Lazovic, Mendez en Salcido) en ook de ballen heeft om ze weg te sturen ( Adriaanse), iemand die in zijn carriere al minimaal 20 voetballer miljonair heeft gemaakt ( Adriaanse) en iemand die Reker van repliek kan bedienen ( Adriaanse). In ieder geval niet Rutten, maar wie het moet worden? Geen idee.

24 maart 2009 om 13:21

Ik denk dat je Rutten helemaal verkeerd inschat. Is bij Twente altijd erg hard en duidelijk geweest. En heeft daarmee afgedwongen dat de organisatie en faciliteiten hier op een hoger plan zijn gekomen. Rutten laat zich echt niet onder de duim houden, en voor een harde duidelijke aanpak ben je bij hem helemaal aan het juiste adres.

24 maart 2009 om 00:24

Vindt je werkelijk dat Huub Stevens hard was bij psv. Hij heb niks hards laten zien. Want hij bleef rustig in het belang van psv. En bleek dus niet de 'harde' trainer te zijn. Anders krijg je nooit die voorvalletjes zoals Salcido, Maza, Lazovic en Mendez.

24 maart 2009 om 01:07

Ja, hij was soft in de media nadat er onvrede ontstond hoopte hij te repareren wat hij al stuk had gemaakt. Iedereen had kritiek op hem dat hij te hard was, niet fair naar sommige spelers, en slecht communiceerde en daarom begon hij het tegenovergestelde te doen. Neemt niet weg dat zijn manier van werken met de spelers op een andere manier ging dan met de voorgaande trainers. Niet dat het zozeer Huub z'n fout is ... die kan er echt wel wat van, maar Reker heeft gewoon de verkeerde gekozen voor deze ploeg.

24 maart 2009 om 08:02

Rutten staat bekent vanwege zijn straffe discipline. Wat een vreselijk onbenullige opmerking van jou.

24 maart 2009 om 09:26

Is toch logisch dat Reker Rutten wil hebben. Die kan hij tenminste onder zijn duimpje houden. Adriaanse laat zich niet de wetten voorschrijven.
Rutten is in principe natuurlijk geen slechte trainer, maar bij dit kwakkelende Psv zou ik liever Adriaanse zien en eens een keer een harde duidelijke aanpak.
Dan maar eens een keer afstappen van het gemoedelijke...

25 maart 2009 om 12:15

@ Bjornce

Ik denk dat je je daar aardig in vergist. De meeste Psv-supporters zien liever een people-manager met een uitgebreid netwerk en boel sociale vaardigheden zoals Hiddink, Rutten of Koeman (die laatste hoeft na zijn trein-verhaal niet meer terug te komen, maar het gaat om de persoon). Stevens en Adriaanse kunnen niet met mensen om gaan en functioneren beter in de landmacht dan in de voetballerij. Ik ben ongelooflijk blij dat Stevens weg is, dus kom aub niet met Adriaanse aan.
Zonder het Stevens-regime zijn spelers als Afellay, Bakkal, maar met name Dzsudzsak stukken beter gaan voetballen en dat wil ik graag zo houden. Ik hoop op de komst van Rutten!

Huh? Olivier Kahn als directeur bij Schalke? Is dit een grap? Over Psv: het maakt geen barst uit welke trainer er aangesteld wordt, het zit hogerop niet goed. Schuitema, Reker, Timmer, allemaal ego's zonder visie. Zie ook het interview met Harry van Raaij op Hetgesprek.nl

24 maart 2009 om 09:58

Harry van Raaij... zucht... Waarom houden alle (naieve) P S V-supporters zo van die brave borst? Omdat het een gezelligerd is? Daar koop je niets voor... Die man had geluk dat hij een vakman als Hiddink kon aanstellen, want hij is verder gespeend van enig intellectueel vermogen. Hij zal trouwens wel gezellig zijn om een pint mee te drinken, maar dat geheel ter zijde.

Adriaanse of rutten.. het haalt mij niet zoveel uit; staan allebij wel voor aanvallend voetbal, dat is wat we willen in eindhoven!

24 maart 2009 om 06:03

Alleen Adriaanse staat voor Dominant aanvallend voetbal met veel risico wat het spel ten goede komt. Co laat zijn spelers altijd gaan om te winnen.

Waarom houdt Reker dit nu niet eens binnenskamers? Zelf heb ik ook een lichte voorkeur voor Rutten boven Adriaanse (alhoewel ik denk dat beide geschikte kandidaten zouden zijn), maar door dit bericht naar buiten te brengen verzwak je je eigen positie.

Stel dat Rutten niet komt, en Psv komt alsnog bij Adriaanse terecht. Dan krijg je in de media weer verhalen als "psv gaat voor tweede keus", zou ook voor Adriaanse geen lekker begin zijn. Niet zo handig dus.

Tenzij Adriaanse van Psv heeft geeist dat het bekend maakt of hij eerste keus is, waarna Reker heeft besloten om eerlijk te zijn en open kaart te spelen door Rutten publiekelijk tot eerste keus te bombarderen. We wachten af.

23 maart 2009 om 22:21

De spijker op zijn kop. Reker roept voordat hij nadenkt. Hij maakt, als Rutten niet haalbaar is om welke reden ook, Adriaanse op voorhand het werken al onmogelijk.

Bovendien heeft Reker zich al eerder verslikt ik de zaak Rutten. Reker wist zeker dat Rutten zou komen, maar Rutten kwam niet. Ook nu denk ik niet dat Rutten zomaar beschikbaar is. Rutten heeft nog een baan dus dit nu roepen is gewoon niet slim.

Ik denk dat Rutten inderdaad goed bij Psv past, maar of Psv nog wel bij Rutten past na alle uitlatingen van Reker betwijfel ik. We zullen zien. Maar misschien moet Reker het eens afleren om als een klein kind steeds te roepen wat hij wil en zich te gedragen als een radar in het wiel dat Psv heet en het woord van de meerderheid binnen Psv te spreken.

23 maart 2009 om 22:55

Ik denk dat als hij het woord van de meerderheid had gesproken, hij een tijd geleden al had moeten opstappen.

24 maart 2009 om 08:49

Dan wip ik de spijker wel weer los

{quote uit het bericht}
maar lijkt nu een knoop te hebben doorgehakt. Volgens Voetbal International wil de regerend landskampioen de komst van Rutten binnen veertien dagen afronden.{quote uit het bericht}

het is een veronderstelling van Vi en geen uitspraak van Reker.

24 maart 2009 om 08:12

Reker heeft dit niet geroepen, dit is een artikel van Vi. Er staat nergens dag Reker dit naar buiten heeft gebracht.

24 maart 2009 om 08:44

ik zie niet dat reker ergens geciteerd wordt, oftewel hij houdt het binnenskamers.

ik denk dat Rutten wel een goeie trainer zou zijn bij Psv. alleen vind ik wel dat Reker weg moet bij Psv. als die weg is, dan zal het vast wel weer goed komen met Psv

Beter eerst een nieuwe algemeen directeur, dan pas de trainer.

Rutten lijkt mij een mooie keus is een ervaren psv man, maar of Reker er dan nog is betwijfel ik.

lijkt mij niet verkeerd om hem te halen. en op vi staat ook dat ze jan vennegoor terug willen dat lijkt mij zeker wel een goede zet!

Dit is toch weer een klassevoorbeeld van wanbeleid, een aantal jaar geleden hadden ze Rutten als assistent al in huis.. maar durfden het toen niet aan terwijl Guus Hiddink hem aanrade bij de directie.

Nu is het waar zielig wachten tot hij ontslagen wordt bij Schalke, tis toch te zot voor woorden?! Op zijn mooist krijgt hij bij Schalke de tijd om te bouwen en is hij volgend seizoen trainer en technisch directeur.

Ja idd, dat Reker maar ergens in een of ander gat kruipt. We krijgen weer tzelfde gezeik als vorig jaar. Reker moet zijn mond dicht houden en pas met een bericht naar buiten komen als het definitief is. Zodadelijk komt Rutten toch niet en dan hebben we helemaal niemand. Denk niet dat Adriaanse dan nog zin heeft om naar Psv te komen. Ik ben helemaal klaar met Reker, ook gezien zijn vorige acties. Zeker de verkoop van aisatie voor een appel en een ei zit me erg hoog. Daar gaat ajax weer een dikke zak geld mee ontvangen.
Reker rot op

Op basis van het Cv van beide trainers zeg ik als Ajax supporter dank aan Reker.
Adriaanse is een persoonlijkheid die winnen uitstraalt. Voor Rutten geen angst. Heeft het leuk gedaan bij Twente maar that's it. Ik was al bang dat men ging voor iemand met ervaring zoals Co maar gelukkig is Reker daar de baas.

23 maart 2009 om 22:28

Hij deed het zelfs zo leuk bij Twente dat hij jouw club de zo vurig gewenste toegang tot het miljoenenbal ontzegde.

23 maart 2009 om 23:51

dit is nu precies wat ik dacht
oh oh als adriaanse nu naar psv gaat en hij krijgt de tijd om te bouwen dan komen de kampioenschappen er zker weer aan
dus dit is fantastisch nieuws voor een niet psv supporter
dank je reker blijf maar mooi zitten en alles regelen

Is volgens mij om het even welke trainer psv op dit moment kiest. Zolang het in de top rommelt is er geen rust binnen de club en dat heeft hoe dan ook zijn weerslag op de prestaties van het elftal.

Voor beide trainers is iets te zeggen. Rutten kent psv. Adriaanse heeft meer ervaring. Zou eens gaan polsen bij de spelers.

Sanp trouwens niet waar de rvc zich mee bemoeit. Die gasten zijn er toch niet voor het technische beleid van de club?

Jan Reker kiest vooral Fred Rutten omdat hij beter bij de clubcultuur past, daar zal hij het met zijn vriend Harry van Raaij nog wel over gehad hebben. Die laatste zei in Het Gesprek dat Adriaanse niet bij de clubcultuur van P S V past.

Rutten is toch een grote stap naar beneden ivm Adriaanse.

23 maart 2009 om 23:02

Die mening deel ik helemaal met je... Adriaanse heeft meer bereikt met mindere spelers... Fred Rutten is een goede trainer maar niet voor dit dolende Psv, wat in de zomer nog minder van kwaliteit wordt als ook Afellay en Marcellis nog eens gaan vertrekken...

altijd met reker meot weg zonder die man heeft psv veel geld hij koopt niet zo een speler nee hij wacht en bezuinigt haalt de laagste prijs uit hem kijk ajax slecht voor beeld collins john kopen ze waar speelt die nu ? romedahl waar speelt die nu ? is het voor de heb of ze hadden spelers nodig en waar is luque? nog ooit van gehoord wees maar blij dat we reker hebben jammer van het vertrek van piet de visser maar dat kan gebeuren maar met gomes dat doen alle spelers hij wou gewoon meer geld op een betere club en hij had nog een contract dan doen ze dat maar k zeg reker blijven en luister wat meer naar de coach

23 maart 2009 om 22:37

leestekens zou je verhaal een stuk duidelijker maken

als ajacied maakt het me niet zoveel uit wie er naar psv komt maar ik denk dat Rutten er het best past aangezien hij de clubcultuur kent

Rutten is bekend bij P S V en zal ook de meeste spelers al kennen, dat is altijd een pluspunt.

Het zal wel, eerst moet het maar eens rondkomen, de termijn mag ook 12 weken zijn, als het maar gebeurt.
Rutten is de juiste man voor Psv, maar Voetbal International moet ook volgepraat en geschreven worden, begint steeds meer op Tv Prive te lijken.
Heb het vandaag overigens nog niet gekeken, dus ik ben benieuwd, maar zal wel het eerste zijn geweest wat Johan Derksen heeft gezegd.

Rutten gaat het maken bij psv, volgend jaar worden we weer kampioen

Heeft Reker nou niks geleerd. Grote genade hij moet gewoon zijn mond houden tot he rond is. Als Rutten nou niet wil, ik weet niet of Adriaanse dan als 2e man wil.

23 maart 2009 om 22:57

Niet dat ik nu zo'n Reker-fan ben, maar deze beweringen komen niet uit de mond van Jan Reker.
Het zijn uitspraken die uit de mond van Johan Derksen komen, die hij weer van zijn bronnen rond Psv heeft vernomen.
Ik vind het dan ook niet gepast dat mensen in dit topic Jan Reker verwijten dat hij zijn mond weer voorbij praat, waardoor Rutten en misschien ook Adriaanse dadelijk allebei weer afvallen.

go rutten, go rutten . Heb liever (lees: graag) Rutten dan Adriaanse. Laatst genoemde past helemaaaaal niet bij Psv, veel te arrogant, past niet in de club cultuur, natuurlijk wel goede trainer.

wat me opvalt daar in eindhoven is dat rekker altijd zijn zin wilt hebben, nu wil de raad graag co en gaat hij zijn zin door drijven dat rutten het word. maar goed heb het idee dat ze hem niet zo laten gaan bij schalke want hij heeft nog een contract voor een paar jaar.
en ontslagen worden gebeurt niet hij heeft nu zelfs de functie td erbij gekregen. ik hoop ook dat rutten verstandig is dat hij bij schalke blijft hij kan die club best nog om hoog krijgen en anders volgend jaar wel bij de eerste 3.

Niet hopen, geen woorden maar daden! Ik hoop dat het Psv lukt om Rutten te halen en Co Adriaanse is toch ook een fantastisch alternatief. Het zou klasse zijn van Psv om achter de schermen toch Rutten binnen te halen.

Ik snap niet dat Psv niet voor Co Adriaanse gaat. Fred Rutten is toch een beetje afgeserveerd na het vertrek van Hiddink, waarom is hij dan nu wel goed genoeg?
Hij heeft het met Twente erg goed gedaan, maar beschikte ook over goede spelers. Co Adriaanse laat spelers extra presteren!

23 maart 2009 om 22:56

Ik denk dat Rutten volgzamer en makkelijker te 'managen' is dan Adriaanse.

24 maart 2009 om 13:39

Beschikte over goede spelers? Die zelfde spelers presteerden in de jaren ervoor uiterst matig. Rutten heeft Bakkal(daarvoor eerste divisie), Wilkshire(3de? divisie Engeland) en Engelaar(bank Genk) toegevoegd. Daarna is elke speler onder zijn hoede significant beter gaan voetballen. Waarmee het team ook begon te draaien. Het materiaal was voor zijn komst echt niet zo geweldig.

Weet alleen niet of Reker hier nog over mag beslissen, want het Eindhovense publiek is hem meer dan zat..... Gewoon eens een keer naar de raad van commissarissen luisteren en Co Adriaanse contracteren. Reker heeft binnen twee jaar onze club Psv kapot gemaakt, en wil daar door het aanstellen van deze hopelose trainer (fred Rutten) een punt achter zetten. Het softe van Rutten hoort zeker op dit moment niet bij Psv... Zie hoe hij bij Schalke uit de verf komt... of juist niet!

23 maart 2009 om 23:15

zo soft is Rutten niet. Jij kijkt er wel wat soft op, maar onderschat hem niet. Rutten heeft de prachtige eigenschap dat hij het niet nodig heeft om zichzelf tenkoste van anderen te moeten profileren. Niet voor niets wilde Twente het liefts voor onbepaalde tijd met Rutten door en je kunt nou niet bepaald zeggen dat ze de laatste jaren bij Twente lopen te slapen...

23 maart 2009 om 23:27

Heeft niet lopen slapen, maar is in mijn ogen niet de geschikte persoon voor Psv.... te soft. Maar op de website www.depsver.nl staat ook dat de berichtgeving omtrent Rutten niet waar is...

23 maart 2009 om 23:32

Dat is jammer voor Psv, wellicht kan hij volgend jaar dan Mcclaren opvolgen voor zijn derde termijn bij Twente.

eerste termijn pakte hij met een zwak elftal de beker
tweede termijn voorronde Cl
derde termijn moet dan wel de schaal betekenen...

Fred Rutten lijkt me ook de meest geschikte kandidaat om trainer bij Psv te worden. Zijn avontuur bij Schalke is mislukt maar daarom is hij nog geen slechte trainer. Bij Psv kan hij zich revancheren. Ook kent hij de club en de omgeving goed en zelfs nog spelers in de selectie met wie hij gewerkt heeft. Bovendien past hij het best in de profielschets die Psv heeft voor een nieuwe hoofdtrainer. Hij laat zijn teams over het algemeen aantrekkelijk voetballen en geeft de jeugd een kans. En hij is nog vrij jong dus kan nog jaren vooruit bij Psv. Ze moeten overigens niet te lang meer wachten. De supporters willen zekerheid en dat is sowieso goed voor de club. Zo kunnen ze de selectie alvast gaan samenstellen voor komend seizoen. Daar moet nog genoeg mee gebeuren. Ik verwacht dat er een hele handvol spelers gaat vertrekken. Voornamelijk overbodige spelers en rotte appels. Alleen Afellay is op dit moment een interessant transferobject voor veel clubs. Daarnaast is het wel zo dat Psv veel jonge spelers in dienst heeft die echt nog ver kunnen komen. Nijland, Dzsudzsák, Pieters, Marcellis, Amrabat, Ojo, Zoet en Toivonen en de verhuurde spelers Wuytens, Van Eijden, Zeefuik, Jonathan, Manco en Cássio Ramos. Als je daar een aantal van terughaalt plus nog enkele gerichte aankopen voor zwakke posities dan heb je een heel sterke selectie met zeer veel potentie. Als potentiële aankopen moet je dan niet denken aan spelers als (met alle respect) Meeuwis of Verhaegh want daar hebben ze al genoeg van rondlopen maar ze moeten spelers halen van het kaliber Roy Beerens of Douglas van Heerenveen. Dan kunnen ze bouwen aan een sterke basisopstelling onder Fred Rutten die mooi voetbal laat zien en weer meedraait in de top. Ik persoonlijk zie het allemaal nog niet zo heel erg somber in en ik ben niet het meest optimistische persoon die in Nederland rondloopt. Ik vind dat het allemaal een beetje wordt overtrokken en dat het publiek dat zaterdagavond de ploeg uitfloot zich moet schamen. De afgelopen jaren zijn ze verwend met titels, bekers en hoge Cl klasseringen en dan kan het een keer voorkomen dat er een drama jaar tussen zit. Het is nu alleen de zaak dat ze het oppakken en ik weet zeker dat dat gaat gebeuren. En tot slot, niet dat het veel toevoegd maar ik wil toch graag mijn visie laten zien. Mijn ideale opstelling voor volgend seizoen:

Isaksson
Marcellis
Ooijer
Douglas
Pieters
Simons
Amrabat
Bakkal
Beerens
Toivonen
Dzsudzsák
24 maart 2009 om 10:14

Amrabat centrale middenvelder? Curieus moet ik zeggen, curieus... Heeft hij daar van zijn levensdagen ooit gespeeld? Me dunkt van niet... Beerens moeten ze niet halen want dat is een 'juffrouw', die valt om bij een ferme windvlaag. Neen, doe mij maar 1 of andere onbekende Zuid Amerikaan die er af en toe een schaar uitgooit. Kom op P S V-scouts doe jullie werk eens! Verder een goede - doch vooral lange - reactie van je, Joenepsv. Alleen moeten ze Rutten niet nemen, waarom vraag je? Omdat dat de veilige en vooral saaie keuze is. Laat Adriaanse die jongens maar eens 2 jaar onder handen nemen... Heerlijk man, paaseieren zoeken, aanvallend voetbal, veel goals voor, veel tegen, eindelijk spectakel in het Philips-stadion.

rutten is voor psv op dit moment de beste optie om het zwalkende schip dat psv dit seizoen is weer op de rails te brengen. De beste man brengt gemoedelijkheid (zijn achterhoekse achtergrond die aansluit bij psv) en hij is iemand die de club kent. Lijkt me niet onbelangrijk. Hij is in ieder geval in staat om meer uit deze selectie te halen die hoe je het wend of keert geen topselectie is. Adriaanse is meer een type "een olifant die door een porseleinkast raast" en is ondanks fraaie resultaten met az en porto niet echt een persoonlijkheid die bij de ogenschijnlijke gemoedelijkheid van psv past. Voor de rest zal er flink geinvesteerd moeten worden in de spelersgroep want met dit materiaal doe je niet langdurig mee voor de titel. Benieuwd wat reker dan weer in petto heeft

Ik weet dat ik hier geen link mag plaatsen voor een andere website, maar....

Op www.depsver.nl staat toch echt iets anders.... En deze site was destijds de eerste die de berichtgevingen naar buiten bracht omtrent de overgang van Stef Nijland. Wordt door mij als betrouwbaar ervaren, ook al denken anderen daar ooit anders over...

Op www.depsver.nl staat dat Psv deze week nog met Adriaanse overleg heeft.

24 maart 2009 om 09:39

Inderdaad, daar staat een heel interresant stuk over Adriaanse en Psv. Daar worden de woorden van V. I. totaal weerlegt. Er wordt gezegd dat Reker graag Rutten wil hebben, maar dat de Rv C destijds (na vertrek Hiddink) Rutten te licht zou zijn bevonden. En dat nu ook nog van mening is. Ook wil Psv geen afkoopsom aan Schalke betalen, en Schalke wil Rutten ook niet ontslaan (voor de afkoopsom, en men weet ook dat Psv hem wil hebben, en dan kunnen ze Psv laten betalen). Zolang Schalke Rutten niet ontslaat, is er een soort impasse, en lijkt de keuze op Adriaanse steeds meer te gaan gelden. Adriaanse heeft immers een aflopend contract.

inderdaad joenepsv.....
je bent zeer positief, ik ben het niet meer ...
Psv dwaalt af met Reker aan het roer, en het is te hopen dat de talenten zich gaan waarmaken op het hoogste niveau.
Reker houdt zijn hand op de knip wat al heeft geleidt tot een dramatisch seizoen.
In de winterstop had Reker zich nog op de kop kunnen krabben, helaas ... weer geen broodnodige versterkingen.
Als Psv niet oplet gaan ze voor het eerst in 30 jaar geen europees avontuur beginnen.
Sjapeau Reker !

Grappig om te lezen dat de meningen onder de Psv supporters nogal verschillen. Kijk je naar de persoon, dan lijkt Rutten beter bij het gemoedelijke Psv te passen. Rutten oogt soft, maar achter de schermen eist hij veel van de organisatie en zijn spelers. Dus schijnt bedriegt in deze.

wat heef twente gepresteert helemaal niets.het is de eerste klas softie die hebben we bij psv niet nodig. er moet een een trainer komen met een strakke lijn. zoals co adriaanse .rutte stelt niets voor als trainer

Geloof me: Fred Rutten komt niet naar Psv. Een tijdje geleden voordat in de media bekend werd gemaakt dat Adriaanse een kandidaat is had ik dat al verteld in een van mijn eerdere berichten. En het wordt nog mooier, eind van het seizoen neemt Psv afscheid van Reker (er wordt al flink aan zijn poten gezaagd) en neemt Martin van Geel zijn plaats in. Dan vormen Adriaanse en Van Geel het technisch duo van Psv en heeft de Rvc en nog belangrijker "de tafel van vier" (dat zijn de 4 grootste geldschieters binnen Psv) zijn zin. Reker heeft het in 1,5jaar moeten doen met een minimaal budget en behoorlijk wat puin moeten ruimen, maar als straks Van Geel en Adriaanse binnen gehaald zijn komt er een ruim bedrag vrij voor gerichte top aankopen. Er zal de nodige kritiek komen op mijn bericht hier en er zal wat ongeloof zijn, maar denk maar terug aan dit berichtje als het straks juni is....

24 maart 2009 om 08:44

Hahahaha Martin Van Geel en Co Adriaanse , Ajax2? Of doen jullie ze gewoon graag na? Nou ik zeg je 1 ding! Martin van Geel maakt jullie club helemaal kapot dus doe dat niet.
Maar jullie moeten het natuurlijk zelf weten.

rutten lijkt me een slechte zaak voor psv. ze zouden eerder een coach van het type peter boeve kunnen gebruiken, die zijn waarde bewezen heeft bij omniworld. dit zal de club alleen maar verder de diepte in helpen

nou psv040.... ik mag alleen maar hopen dat je gelijk hebt.!!!
Maar wat deed Reker dan in Gelsenkirchen

24 maart 2009 om 00:09

Rutten heeft toch nog helemaal niets bewezen of veel gepresteerd, waarom zou de succesvolste club vd laatste 10 jaar in Nederland dan zoveel risico nemen als je in plaats daarvan een geweldenaar als Adriaanse kan krijgen?
Hoop dat Reker van zijn wanbeleid heeft geleerd, maar als je Rutten boven Adriaanse kiest is dat voor mij weer een stukje wanbeleid.

Ze moeten een Turkse en dus aggresieve trainer aanstellen, die de de psv spelers met lak aan regels even een lesje zal leren. Een goed voorbeeld is Fatih Terim. Die scheldt zijn spelers helemaal uit tot ze presteren. Fred Rutten staat niet bekend als een harde trainer en dus zullen ondisciplineerde jongens als Lazovic en Salcido (als die blijft) het nog bonter maken.

24 maart 2009 om 09:02

Alsjeblieft zeg. Wat een onzin. Een agressieve trainer bij Psv? Ik denk dat elke zuid amerikaan de trainer een dikke middelvinger geeft. Ik denk juist dat Fred Rutten de man is voor Psv.

van mij mogen deze 2 heren komen....
Van Geel heeft het achteraf gezien goed gedaan bij Ajax en bij Az was het een groot s6 samen met Adriaanse.
Zij hebben in ieder geval een hoop ervaring en kennen de voetbalwereld op zijn duimpje.
Ik ben het eens met Perugia wat betreft Rutten en de teloorgang van Psv.

Iedereen heeft zo zijn voorkeur. Voor Rutten valt wat te zeggen, maar ook voor iemand als Adriaanse.

Maar het probleem is niet wie de trainer wordt. Waar het echt om gaat is visie, wat zijn de plannen voor de korte en de wat langere termijn. Wat zijn kwa investe ringen de mogelijkheden. Is dat minimaal òf vrij beperkt, dan gaat wie de trainer ook wordt het nog moeilijk krijgen.
Daarnaast....wie ook trainer wordt, die gaat te maken krijgen met een vrij eigengereide Jan Reker. Oftewel......de trainer moet het niet alleen met de spelers, maar ook erg goed kunnen vinden met de Directeur. En daar zal um de schoen in de nabije toekomst al heel snel gaan wringen.....dat is slechts wachten totdat het fout gaat.
In dat geval kan je beter een Rutten hebben dan een Adriaanse. Adriaanse wil alles naar zijn hand zetten om op technisch gebied 100% te krijgen zoals hij dat wil. We weten allemaal dat Reker zich ook heel graag op dat front bij tijd en wijle beweegt.....dat zou Adriaanse nooit pikken en dus is voor hem Rutten, die gemoedelijker is en toegeeflijker is makkelijker als trainer. Reker's keuze zou me dan ook niet verbazen als die voor Rutten is.

Maar ja.....of Rutten nu de ideale man is?. Voor Twente wel, Schalke niet. Wat weegt zwaarder?. Bij Psv was ie tweede man, niet eindverantwoordelijk.....immers dat was Hiddink. Trainen deed hij, dat klopt en dat doety ie ook goed, maar zou hij de druk van de eindverantwoording bij een grote club aankunnen??. Schalke is een grote club....daar in het Ruhrgebied krijgt hij in zijn eerste jaar niet voor elkaar als eindverantwoordelijke bij een grote club met toch geen misselijke selectie.

Misschien is Mclaren wat voor Psv....hihi, dan kan Fred Rutten weer terug naar Twente.

Maar ik denk toch echt dat ze voor Rutten gaan gezien de aanwezigheid van Reker.
Alhoewel er gefluisterd werd dat Reker voor Engelaar op de tribune zat.

co moet komen.. rutten is te soft..

Ik hoop dat Reker voor King Co kiest, want alleen daarmee doet Psv weer mee voor de prijzen. Met alle respect voor Rutte, maar die kan dit niet bij een top club.

Ik hoop als ajacied dat ze snel de zwaar overschatte Rutten aanstellen.
Het is trouwens wel typerend dat de meeste psv fans liever de arrogante Amsterdamse Co zien komen dat zijn toch eigenschappen waar ze in Eindhoven niet zo van houden.

Dit is gemeld voor Voetbal Internationaal, vorige week meldde ze nog dat Co de nieuwe trainer zou worden maar Derksen zei gister dat Rutten ineens binnen 14 dagen komt.

Ot: Het maakt me opzich niet erg veel uit wie er komt, ik heb een lichte voorkeur voor Co omdat ik denk dat hij Psv aanvallend laat voetballen en dat we met hem volgend jaar weer mee kunnen strijden om de landstitel.
Bij Rutten heb ik zo me twijfels, wat heeft hij nou allemaal als hoofdtrainer bereikt?
Bij Fc Twente deed hij het goed, maar europees met Twente ging het toen ook niet goed.
Nu zit hij bij Schalke en staat hij in de middenmoot van Duitsland dus zoveel heeft hij nog niet gepresteert als trainer.

Ach Voetbal International, die hebben alleen maar belang bij dit soort roddels om blaadjes te verkopen.

Ik hoop als voetbalfan dat Cootje komt naar Psv. Hij staat garant voor aanvallend voetbal en goed positiespel. Wellicht wordt het nu leuk om een keer naar Psv te kijken... want als voetballiefhebber zie je graag leuke matches en geen schaakvoetbal.

24 maart 2009 om 09:42

Hier sluit ik me helemaal bij aan!
Co Adriaanse heeft toch laten zien dat ie elk team aanvallend kan laten spelen.
En Psv heeft de spelers wel voor dit voetbal, maar om een of andere reden durven de trainers dit niet aan.
Ik denk dat Adriaanse wel genoeg ballen heeft om dit te gaan doen.

Wat een gezeik over welke trainer. psv kan zich veel beter een paar goede spelers kopen, dan gaat psv vanzelf al beter draaien!!

24 maart 2009 om 09:43

Dat kan wel zijn, maar ik zie Lodeweges de spelers niets leren. En van een goede trainer kan men nog iets leren. Dus in mijn ogen is een nieuwe trainer wel degelijk noodzakelijk.

Ik snap helemaal niets van Jan Reker. Ik had hem altijd wel hoog zitten maar vind het toch wat twijfelachtig waar hij nu steeds mee bezig is. Rutten is een aardige kerel hoor maar daar gaat Psv absoluut geen prijzen mee pakken. Maar ik denk dat Reker persoonlijk geen last zal krijgen met Rutten als trainer. Adriaanse is veel te direct en bijdehand voor Reker. Maar met Adriaanse wordt het allemaal wel wat spectaculairder denk ik.

Dit is gewoon berichtgeving van Voetbal International. Reker zou dit nooit naar buiten brengen, want Rutten staat nog onder contract bij Schalke!! Dit zet een ongezonde druk op Rutten en dat komt louter door de media. Reker is hier dus niet schuldig aan, die duivelse media wel, die moeten hun bladen namelijk volkalken met spraakmakende ongein.

leuk dat rutten eventueel komt maar daar lossen we niet veel mee op ben ik bang.

er zal gerenoveerd moeten worden en dan vooral in het management. nu wijs ik niet alleen naar reker, maar ook naar schuitema en co.

maar goed, dat is al maanden bekend.

Waar haalt Reker de arrogantie toch vandaan om te roepen dat hij binnen 14 dagen Rutten wil presenteren? Ik kan me vergissen maar volgens mij heeft Rutten een doorlopend contract bij Schalke...

24 maart 2009 om 11:01

Waar zie je Reker zeggen dat hij roept Rutten binnen 14 dagen binnen te halen ?

hoorde ik zondag de psv supporters nou zingen wat in enschede is bedacht?
haha maar ik zou het mooi vinden als rutten gewoon weer nee zegt tegen psv. Volgens jullie is hij allemaal te soft, en dat klopt natuurlijk helemaal. Want hoe krijg je er bij een team als twente anders automatismen in waarmee je 2x 4e wordt??

ik zie liever Co Adriaanse komen. die heeft bij elke club goed gepresteerd en een goed draaiend elftal gekregen. bij Fc Porto ook. maar daar moest hij helaas wel weg. Rutten heeft het tot nu toe alleen als trainer bij Twente goed gedaan. bij Schalke heeft hij de situatie er ook niet beter op gemaakt, hij mag zich wel eerst weer bewijzen vind ik. ook vind ik het slecht als een trainer de moed na 1 seizoen al opgeeft. Co heeft straks met Salzburg de titel gewonnen(als het zo doorgaat) en dan is zijn doelbehaald. tijd om je grenzen te verleggen. een stap naar Psv zou dus totaal niet fout zijn. Rutten moet gewoon doorgaan bij Schalke en laten zien dat hij die club weer een titel kan bezorgen.

Normaal gesproken zou ik het liefst Rutten willen, vanwege zijn achtergrond en aantrekkelijke voetbal. Maar momenteel is Psv meer op zoek naar een man die ook buiten het veld de lijnen uit kan zitten. Psv is een schip zonder kapitein en ik denk dat Adriaanse de ideale man is om een koers uit te zetten. Er is geen visie, er is geen beleid. Met Co kan Psv werken aan die zaken, en dan is het maar jammer dat het een keer geen Psv-man is. Huub Stevens was een man met een Psv-hart en Ronald Koeman claimde er ook een te hebben, terwijl je van Sef Vergoossen als Limburger mag verwachten dat hij ook goed in de clubcultuur van Psv paste. Het 'club kennen' bleek een farce. Daarom zeg ik: kijk vooral naar de realiteit en niet naar sentiment. Met Adriaanse haal je een coach in huis die duidelijk is, zijn spelers beter maakt, niet bang is maatregelen te nemen, aantrekkelijk en aanvallend voetbal predikt, goede aankopen doet of laat doen, een professionele instelling brengt en bovenal jeugd de kans geeft.

De verhalen over Elia, Vennegoor, Beerens en Verhaegh vind ik ook erg uit de lucht gegrepen. Presenteer eerst een nieuwe coach, die vervolgens het huidige materiaal beoordeelt. Dán kan eens besproken worden waar gesneden moet worden en waar nieuwe spelers moeten komen.

ik zie denk ik toch liever co alluwel dat wel iemand is met een ajax hart en dat ligt bij mij en ongetwijfeld meer eindhovenaren vrij gevoelig. rutten is tactisch erg goed en daarom gaat het wel slechter met shalke dat past niet goed bij de speelstijl in duitsland dus denk dat het wel een stap voorwaarts is

24 maart 2009 om 12:06

Koeman en Bruins Slot lagen om dezelfde reden ook niet goed bij de supporters, ze waren te hard en Amsterdams. Wat dat betreft is Rutten beter voor daar. Toch denk ik dat Co het goed zou doen.

Rutten zou een prima trainer zijn voor Psv. Alleen niet in de huidige situatie. Met Rutten haal je een trainer die grotendeels op dezelfde voet verder zal gaan en dat is volgens mij niet wat Psv nodig heeft. Psv heeft meer belang bij iemand die het anders aanpakt en rigoureus te werk gaat en zich daarbij weinig aantrekt van Reker.
Bovendien geloof ik ook niet dat Rutten vrijwillig de handdoek in de ring gooit bij Schalke.

24 maart 2009 om 12:26

helemaal niet mee eens..er hoeft helemaal niet anders gewerkt te gaan worden, ze moeten gewoon enkele goede ervaren spelers halen! goede middenvelder, goede spits en dan heb je met marcellis/bakkal/afellay/dzsudzsak*str. veel mogelijkheden!

24 maart 2009 om 14:54

Kan me anders niet aan de indruk onttrekken dat de weg die door Reker is ingeslagen niet bepaald omhoog leidt...

Ik ben van mening dat ook Rutten psv niet kampioen gaat maken volgend seizoen, maar het is wel een trainer die ik bij psv vind passen dus ik laat me verrassen

Laat Rutten maar komen..en neem dan meteen Farfan maar mee terug en neem engelaar ook maar mee! Ze worden alle 3 uitgekotst bij schalke, maar van mij zijn ze van harte welkom in eindhoven!!

Het is gewoon zonde Psv moet is verder kijken dat word echt helemaal niks! Rutten kan je beter bij clubs als Twente en Heereveen laten trainen daar kan hij het beter. Volgens mij kan hij de druk niet helemaal aan bij grootte clubs. Reker is gewoon ook de slechtste directeur! Hij heeft er geen kijk op ontsla hem maar daar heb je nog wat aan en ze moesten Huub Stevens echt niet weg doen het is een goede trainer. Maar Reker die legt te veel druk op ofzo nu ze 4 keer kampioen zijn willen ze het weer. Logisch maar niet te veel druk er op leggen.

Rutten is een excellente keus. Secondant van Hiddink in de laatste succesperiode bij psv en tot twee keer toe goed gepresteerd bij Twente. Dat het bij Schalke even niet draaide, dat kan elke trainer gebeuren. Hiddink was na zijn eerste psv periode ook nog niet de legende die hij nu was, door middelmatige prestaties in het buitenland. Ik denk dat hij juist een betere keus is dan Adriaanse. Hij kent de club goed, de spelers (met name de jongere) en heeft meer voor psv betekend onder Hiddink dan menigeen denkt.

Zou Reker niet gewoon bang zijn voor Adriaanse, Co is namelijk een man die zijn mening geeft en die er ook vaak door drukt. Dat is ook zijn goed recht omdat hij (bijna) altijd gelijk heeft! Rutten is een mildere man die, als je hem zijn gang laat gaan, ook wel resultaten kan halen...

Daarom denk ik dat Rutten het gaat worden. Angst van Reker....

reker heeft in de vi 3 weken geleden geschreven:
als het in het belang is van psv dan stap ik op.
maar waarom zegt niemand bij psv dan dat hij weg moet?
of moeten ze wachten todat reker zelf met zijn besluit komt?
dan kunnen wel nog wel 3 jaar wachten!!!
rutten:
rutten is een trainer die rustig is en die weet wat hij moet doen.
voetbalt lekker aanvallend maar hij denkt wel aan de counter van de tegenstander.
rutten is bekend bij psv net als hiddink destijds al was.
ik denk dat dit een goede keus is voor psv!~

reker waar is de beker
reker waar is de schaal
reker waar is de trainer
en waar zijn die miljoenen allemaal

off: Gisteren in het programma Voetbal International had dhr. Dersken aardig wat kritiek over de werkwijze van Harry van Raaij. Dat vond ik toch wel onterecht. Het zal vast wel zo zijn dat de club financieel minder ging dan nu, maar waar is dat niet het geval? En dan had hij het ook nog over de spelersaankopen en dat van Raaij te veel risco's nam. Ja soms pakt het goed uit en soms niet. Maar bij de spelers die wel echt doorbreken die je bv. voor 1.5 miljoen haalt en je verkoopt hem vervolgens voor 25 miljoen maak je toch wel weer winst en kun je daarmee altijd nog het bedrag van opvangen van de spelers die niet zijn doorgekomen! En daarbij, van Raaij en Hiddink wilde Robinho en Tevez halen voordat ze echt bekend waren, maar de Dhr. Timmer liet dit natuurlijk weer niet toe omdat het "teveel" risico was.

On: Reker heeft nooit gezegd dat Fred de eerste keus is. Ik denk dat het niet zo heel veel uitmaakt wie er nou komt. Een nieuwe trainer kan niet zo gek veel veranderen met deze selectie die ze nu hebben. En dan hoor je mensen wel weer zeggen ja maar ze hebben voor de toekomst ingekocht. Ja, en dan breken ze door en dan worden ze meteen gekocht door bv. Real Madird of Manchester, en wat heeft Psv er dan aan? Ja geld maar wat staat er dan op het veld? Ze moeten niet alleen voor de toekomst halen maar ook wat oudere spelers. Ze moeten het scoutingbeleid etc. weer op orde krijgen. Psv heeft nu weinig contacten internationaal.

ijdelijk een een goede beaslissing van Reker
maar adriaanse is miss beter voor Psv

Issakson
brechet
oijer?
marcellis
calcido
amrabat
simons
bakkal
dzsuszak
affelay
toivonen!

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren