Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Galatasaray en Metalist ontkurken champagne

Laatste update:

In de competitie toont Galatasaray zich wat wisselvallig, maar in de UEFA Cup maakt de ploeg een goede indruk. Dankzij een knappe overwinning op de Duitse hoogvlieger Hertha BSC (0-1) is Galatasaray zeker van de knock-outfase. Ook Metalist Kharkiv bekert verder; Hertha, Olympiakos Piraeus en Benfica strijden om het derde ticket.

Hertha BSC – Galatasaray 0-1
Galatasaray had aan een remise in Berlijn voldoende om zich te kwalificeren voor de knock-outfase, maar de Turken wilden duidelijk niets aan het toeval overlaten. De equipe van Michael Skibbe was op bezoek bij Hertha lange tijd de betere ploeg en leek slechts genoegen te nemen met een overwinning.

Na een gelijkopgaande openingsfase waren de beste kansen voor Galatasaray. Spelmaker Lincoln liet zich een aantal keer gelden, terwijl ook Milan Baros twee keer voor opwinding zorgde. Doelman Jaroslav Drobny capituleerde echter niet en hield zijn ploeg, die vooral in de laatste twintig minuten voor rust onder grote druk stond, in de wedstrijd.

De zoektocht van Galatasaray naar de openingstreffer ging verder in de tweede helft en dit keer werd de equipe wel beloond voor haar moeite. Een voorzet van Harry Kewell werd met de hand weggewerkt door invaller Steve von Bergen, die daarmee een strafschop veroorzaakte. Baros maakte geen fout en zette zijn ploeg op een verdiende voorsprong, die het in het restant van de wedstrijd eenvoudig wist te verdedigen.

Metalist Kharkiv – Olympiakos Piraeus 1-0
Metalist Kharkiv gaat samen met Galatasaray naar de volgende ronde. De Oekraïense ploeg had een overwinning op het Griekse Olympiakos Piraeus nodig om zich te kwalificeren voor de volgende ronde van het toernooi en bereikte deze doelstelling. Een laat doelpunt van Edmar, die drie minuten voor tijd de winnende treffer binnenprikte, zorgde ervoor dat Metalist zeker is van overwintering in Europa.

De overwinning kwam weliswaar pas laat tot stand: hij kwam Metalist zeker toe. De ploeg van Myron Markevich creëerde diverse kansen tegen het afwachtende Olympiakos, dat er zelf slechts sporadisch uit wist te komen. De defensieve strijdwijze leek de gasten aan een punt te helpen, maar vlak voor tijd besliste Edmar anders.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

From Sergiño, to you | PSV
Reacties

lkkkr naar de volgende ronde maar niet echt goed gespeeld weer de 2 helft zoveel kansen maar niet scoren

4 december 2008 om 00:41

lol niet goed gespeeld ?? we domineerden hele wedsrijd alleen laaste 5 min kwamen hun met alles wat ze hadden zelfs de keeper ... en dat is normaal bij een 0-1 stand

4 december 2008 om 06:56

Ik heb echt genoten vandaag hoe Galatasaray heeft gespeeld,ten eerste Mooie combinaties echt Heel mooi overgespeeld. Mehmet Topal is weer terug daar ben ik echt heel blij om veel beter dan Ayhan Akman.er waren helemaal geen verdedigings fouten gemaakt vandaag Servet En Meira waren beest achterin echt Gevochten om de bal. Verder Lincoln was standaard te erg vandaag niet normaal, Die schoten van veraf prachtige geschoten maar De keeper van Hertha Berlin was vandaag echt heel goed. Goeie keeper vindt ik Die reflexes.prachtig om te zien. Maar weetje wat ik heel erg raar vond die actie van Lincoln Hij kwam iemand voorbij en die andere deed zoown vieze Sliding en daarna kreeg Lincoln opeens een gele kaart de scheids dacht dat Lincoln Een schwalbe had gedaan. Maar dat was zwaar op de voet van Lincoln verder was het best wel een goede scheids. Ik vindt het helemaal verdiend gewonnen.galatasaray Domineerde gwn Mooie paasjes , Acties. Maar weetje wat ik stom vindt aan Sabri bijvoorbeeld hij heeft bal Hij wilt gelijk schieten en vandaag had hij helemaal geen mooie schotjes allemaal waren over dat vond ik niet goed van hem.verder was Arda echt matig vandaag. Kweet niet wat er met hem is de laatste tijd. Maar ik denk dat hij echt moe is en hem moet je gwn rust gunnen hij is nog jong en moet nog ervaring oppaken. Verder vond ik Baros echt geweldig vandaag zowel als aanvallen en Meeverdedigen,en een penalty gescoord hij deed steeds druk zetten om er voor te zorgen dat de verdediging van Hertha berlin fouten ging maken en ze maakden ook fouten na de 1-0 achterstand, Want ze gingen alles op aanval zetten.zo had galatasaray veel meer ruimte en konden ze meer acties creeren. Vandaag ook best wel veel gemist vond het wel jammer het kon zo 3-0 worden. Majah ik ben ook blij met een 1-0 is genoeg om 1e te blijven hopen dat we nu gunstig loten en de finale bereiken. Ik vondt ook dat De Sanctis zoals altijd heel goed keepte echt ik vindt het een vande beste transfers deze jaar We hadden echt zo een keeper nodig. Niet dat Aykut slecht was ofzo maar De Sanctis maakt echt zoveel mooie reddingen 1tegen1 enzv. Ik vondt ook dat Skibbe met een goede tacktiek kwam. En een prachtige opstelling vindt ik zelf. Baris Ozbek speelde vandaag ook prima.mooie paasjes en verdedigde echt klasse vandaag. Kewell vandaag ook goed gespeeld aan de linkerkant maar ik zou beter Kewell rechts laten spelen en Arda links want arda kan echt niet rechts spelen hij is veel beter op de linkerkant. En ik ben echt blij dat Emre gungor weer terug is en hopen dat hij niet meer geblesseerd raakt.verder hoop ik niet dat Sabri en Arda een ernistige blessure heeft. Volgens mij is er niks met arda maar over sabri twijvel ik een beetje want hij werdt hardt aangepakt.het viel me ook op dat Hertha Berlin echt hardt speelde en bijvoorbeeld als iemand op de grond lag van Galatasaray speelde hun verder, Ze wilden heel graag winnen.maar kortom ik vond het echt een spannende / leuke wedstrijd.


Forza Galatasaray!!!!

Owww Owww wat speelde we tog goed ,,,
tribune was geweldig!!!
Lincolnn wat voor speler ben jij samen met baris ozbek beste van de wedsrijd ..
arda turan vond ik minder
en had verw8 dat skibbe na de goal aydin in plaats van kewel zou zetten konden we counteren met onze snelle aydin


metalist gaat geen punten halen in portugal denk ik ,, dus we zijn 1e in de poul
hoop dat we een nl team loten

Cimbommm(l)

op naar kadikoy finale

4 december 2008 om 00:42

ik weet niet maar de laatste 20 min waren we echt drama gewoon

4 december 2008 om 00:51

We waren niet drama, Herta moest wel aanvallen, als we de counters beter hadden benut, kon het zelfs 0- 2/3 worden.

Klassa Galatasaray, was 70 minuten lang de betere ploeg. Ga zo door!

netjes van gala.. ik heb het niet kunne volgen, maar kan iemand mij iets meer vertelle over de de gele kaarten?? het waren er een hoop??... terecht/onterecht??

4 december 2008 om 00:47

Penalty was terecht.. galatasaray kon er meer maken.. lincoln had tweemaal buiten de 16 getrapt.. tweemaal schoon keeper mooi eruit gehaald. tweede helft ook kansjes gemist. laatste kwartier was hertha berlijn gevaarlijk. galatasaray kon niet goed counteren, anders was het meer geweest dan 0-1. Nonda ingevallen laatste tien minuten.. echtwel traag.. bon 1-0 gewonnen, dat is het voornaamst.. 3 punten binnen.. twee uitwedstrijden gewonnen (0-1/0-2) proper

4 december 2008 om 00:51

is goed dankjewel voor je informatie, maar het belangrijkste is natuurlijk dat galatasaray de 3 punten heeft gepakt en verzekerd is van de volgende ronde, nu nog afwachten wat metalist gaat doen in portugal.

4 december 2008 om 14:27

Ja, volgende ronde is binnen..

Hopen op een eerste plaats -> dan spelen ze tegen de derde van een andere poule

en niet hopen op een tweede plaats -> dan moeten ze tegen een ploeg dat uit Champions League komt.

Bon, als ze ver willen geraken, maakt het heus niet uit wie er uitkomt.. juist of niet?

Prachtig gespeeld, iedereen was geweldig alleen sabri moest weer zonodig op doel schieten. We hebben ook geluk gehad met de scheidsrechter, hij kon de penalty voor herta geven. Maar in de eerste helft konden wij er ook 1 krijgen. Leuk voor de fans in duitsland, herta speelde een uitwedstrijd in eigen stadion 40-50duizend supporters van Gs

ja man lincoln wat heeft hij weer super gespeeld samen met baris ,
baros was ook goed en arda was weer ergens anders met zijn gedachten, het was wel even knijpen in de slot minuten van de wedstrijd ,ik hoop dat ze in de competitie ook zo goed spelen we hebben de punten hard nodig .

lekker door naar de volgende ronde oleeeeeeee

aslanim cimbombom

ooh mann laatste 10 minuten wat was dat erg zeg.... gs had me bijna een hartaanval bezorgt sjongee ey wat een druk opeens van hertha ze kwamen zelfs met hun keeper! Gs zeer goed gespeeld we gingen af en toe lomp om met onze kansen maar tog! Lincoln wat was die man toch O Zo Goed baros vond ik vandaag ook goed spelen had soms teveel tijd nodig maar ik vond hem wel een dreiging! Servet was wel 1 van de uitblinkers vandaag kvond em erg goed spelen na die dramatische blunder tegen kharkiv heeft hij zn lesje wel geleerd denk ik ! Trouwens ik irriteerde me soms kapot aan sabri's (afstandschoten) probeert hij nou richting het doel te schieten of hoe zit dat??? die man schiet gewoon ruim 20 meter over pfff ! verdient gewonnen gs op naar de volgende tegenstander!

4 december 2008 om 01:18

Dat van Sabri heeft waarsschijnlijk te maken met zijn schoten tegen Haceteppe. Toen schoot hij een aantal keren op doel en als Sabri een keer een goed schot heeft gelost dan slaat hij in een keer om in een speler die bij ieder ook maar te overwegen afstand een schot lost. Dat was tegen Haceteppe achterelkaar toch goed gegaan (waren gevaarlijke schoten) waarsschijnlijk probeerde hij hier een gevolg aan geven en zo eigenwijs als hij is leerde hij het pas af na 3 waardeloze afstandschoten.

hoop dat we een lange tijd met deze opstelling kunnen spelen zonder dat er spelers gebleseerd raken

De Sanctis
Sabri
Meira
Servet
Hakan B
Arda
Mehmet.t*str
ayhn/bar
Kewl/Ayd
Lincoln
Baros

Nu nog hopen dat Benfica punten pakt tegen Metalist, want met een tweede plaats word het heel moeilijk met de loting.

Baris wou zich duidelijk in Duitsland laten zien aan het land waarin hij geboren en getogen is. 'alman' (baris Ozbek) was zeker de beste man vanavond al kwam Lincoln daar ook aardig in de buurt. Met een beetje meer scherpte bij bijv. Baros (maar ook Arda) scoor je nog de 0-2 en dan speel je de wedstrijd wat makkelijker uit. Maargoed, heeerlijke overwinning. In een stadion van 70.000 met 65.000 supporters 3/4e deel daarvan gewoon Galatasaray supporters haha. Dan denk je als Hertha Bcs dat je een thuiswedstrijd speelt: sta je daar opeens in een je eigen stadion vol met de supporters van de tegenstander. Heerlijk om te zien dat iedere x dat de weinige Hertha supporters wat van zich wouden laten horen dat werd overruled door een gefluit van Galatasaray supporters. Haast vernederend..arda was vandaag helaas minder maargoed, dat kwam omdat hij vastgezet werd aan de rechterkant in de tactiek en dat is nou eenmaal niet zijn favoriete positie. Het beste in mijn ogen zou Kewell er rond de 70e minuut er uit halen voor Aydin om vervolgens Aydin rechts te zetten en Arda links. Zo sterk speelde Kewell ook niet namelijk (nuttig, maar niet op z'n best) dus vervroegd eruit halen was zeker een optie.

ik denk niet dat metalist daar gaat winnen .. ze hebben hun doel bereikt een ronde verder gekomen , en benfica gaat al niet goed dus ze moeten wat rechtzetten voor hun supporters

4 december 2008 om 18:00

Ze hebben hun doel wel bereikt maar,, zij hebben ook liever dat ze tegen de 3e van een andere groep spelen dan tegen de 3e van de Championsleage

Ot: geweldig gespeeld. We moeten alleen beter met onze kansen omgaan. Dan kom alles goed.

De Sanctis
Sabri
Emre Gungo
Servet
Hakan Balta
Meira
Mehmet topa;
Kewel
Lincol
Arda
Baro

60 duizend toeschouwers waarvan 45.000 turken, we kunnen net zo goed alle wedstrijden in duitsland spelen hahahaha

Hahahaha elke keer als hertha de bal had hoorde je van alle kanten gefluit geweldigg

Goeie overwinning van Galatasaray. Man van de wedstrijd Lincoln. Baros vond ik geweldig, sabri naar de reserve bank. Arda moet kilo's kwijt... Hoop op een Nederlans ploeg in de 2e ronde...mzzl...

Wat echt gemeld mag worden zijn vandaag de supporters.
Dit was echt waanzin. 40 a 50 duizend turken in de stadion_0_
Hoe zou het zijn om in je eigen stadion uitgefloten te worden
En dan met die fakkels bij de 0-1 echt ik hoopte dat ik er bij kon zijn.
Galatasaray prachtig gespeeld lincoln echt een beest_0_
Baris die jongen echt hij werkt zo hard heel goed gespeeld_0_
Baros gewoon goed gewerkt heeft de verdediging in zijn eentje goed bezig gehouden_0_
Echt verder speelde iedereen heel goed gespeeld en Sanctis weer super gekeept_0_

Ik hoop dat we tegen een nederlandse club uitkomen want ik wil zo graag naar de wedstreid van galatasaray...

ja man zou leuk zijn tegen een nederlandse ploeg , maar we moeten wel op plaats 1 eindigen en dan hopen dat we tegen ajax ,twente of tegen nec spelen.

4 december 2008 om 01:04

Want jij gaat er vanuit dat de Nl clubs allemaal 3e eindigen in de poule?

on: Galatasaray netjes want ze waren toch min of meer verlplicht de volgende ronde te halen. Ik had echter wel wat meer van Herta verwacht. Ze staan immers 3e in de bundesliga.

4 december 2008 om 01:11

Galatasaray wordt nu 1e of 2e, dat hangt af van wat Metalist volgende keer doet. En als je 2e wordt ga je tegen 3e van Cl pouls en dus geen Twente, Ajax of Nec. Dus moeten ze wel eerste worden om tegen Ajax, Twente of Nec te kunnen spelen als zij 3e worden. Maar Twente is niet meer mogelijk aangezien zij ook 1e of 2e worden.

Hopelijk eindigt wedstrijd van Benfica - Kharkiv in een remise of winst voor Benfica ,, Benfica heeft nog iets recht te zetten voor zijn supporters.

4 december 2008 om 01:20

Ja, daar denk ik nou ook aan. Zo slecht waren ze niet tegen ons (wij waren gewoon goed tegen Benfica) en zo goed is Kharkiv niet (winnen van ons dankzij blunder). Daarnaast spelen ze thuis en moeten ze inderdaad wat rechtzetten. Kharkiv is daarnaast ook al door dus zo graag zouden die ook niet meer willen in uitwedstrijd tegen Benfica. Laten we het hopen.

4 december 2008 om 01:24

Ik denk wel dat Benfica het erg slecht doet, want ze hebben ook 5-1 verloren van Olympiakos. En Metalist doet het toch erg goed, had ik echt niet verwacht. Het op papier laagste tegenstander is het enige tegenstander waarvan Gala niet heeft kunnen winnen.

4 december 2008 om 10:25

Benfica verliest van Metallist, Uefa boeit hun echt niet meer, ze hebben amper 20% gegeven in die hele campagne. Dit jaar gaan ze 200% voor het kampioenschap en willen niet onnodig energie verspillen.
Champions Leuague 2009/2010 is het doel en daar mag Uefa-cup voetbal dit seizoen voor wijken.

4 december 2008 om 12:04

Nou, Benfica gaf tegen Galatasaray echt 100 (geloof mij, dat is het maximum), maar dat was niet genoeg, not even nearly. Achteraf gelul om dan te zeggen dat ze hun best niet hebben gedaan en het daarom zo slecht doen.

Ik ben blij dat mijn club, Galatasaray door is, maar we spelen wel wat naief. De vier mannen voorin willen best druk zetten, maar niet de hele wedstrijd door. Baros is een echte counterspits en voetbalt niet goed mee. Umit Karan is dan toch echt een betere keus, als je met een spits speelt. Met Kewell en Arda hebben we ook nog eens twee geweldige linksbuitens, waarvan er dus steeds een op de verkeerde positie (rechts) moet spelen. Als je bij zo'n aanvallend blok van vier man ook nog eens twee aanvallende backs optelt, dan is de scherpheid van middenveld en verdedigingscentrum van levensbelang. Vandaag ging dat goed, maar tegen Metallist niet.

Respect voor dat Metallist overigens: die gasten kunnen op dit moment van iedereen winnen lijkt het wel. Vooral die snelle Brazilianen voorin maken indruk.

4 december 2008 om 12:43

Ja tegen Gs hebben ze wel ff gas gegeven, alleen het zat die avond niet mee en Gs speelde een topwedstrijd. Maar ik zal je eerljik zeggen dat voor een club als Benfica de Uefa niet veel waard is hoor.

4 december 2008 om 13:00

Als Benfica thuis is een vol stadion spelt dan geven ze echt wel meer dan 20%.

4 december 2008 om 14:46

Ja dat zou wel moeten inderdaad ! Ach verwende spelers, ze moeten is alles geven voor hun club en de fans.

Galatasaray speelde als een echte team! geweldig verdedigt en gestreden voor de overwinning

Man of the match: kan ik niet kiezen maar er zijn 3 spelers die echt super waren Servet Lincoln Baris

4 december 2008 om 01:20

Ik ben het met je eens!!
Ze waren allemaal wel goed, maar deze 3 waren echt super (servet, Lincoln & Baris).
Hakan Balta en De Sanctis kan er ook eigenlijk nog bij.

4 december 2008 om 01:26

ja sanctis was Net niet zo super als deze 3 maar hy was ook top maar balta? nee die was redelijk vind ik

4 december 2008 om 14:31

Hakan Balta vindt ik echt een rustige speler.. trapt bijna nooit de bal zomaar weg ofzo... hij blijft altijd kalm en ziet eerst of er iemand aanspeelbaar is.. echt chill boy..

Trouwens, het is toch geweldig dat spelers als Mehmet Topal, Baris en Emre Gungor terug zijn. Zo krijgen de andere spelers ook meer rust en kan iedereen 100 procent fit zijn . Meira gewoon naast Servet, Emre Gungor en Emre asik af en toe laten invallen. Emre Gungor kan ook rechtsback. Linksback positie, Hakan Balta is goed genoeg met een goede stand-in Volkan Yaman en talent Alparslan Erdem. Middenveld heeft Gala een luxe: Ayhan, Mehmet Topal, Baris. Zowiezo 2 van de 3. En dan Lincoln, Kewell, Aydin, Arda. Voorin hebben we wel een beetje probleem, want als Baros geblesseerd raakt hebben we alleen nog Nonda en Umit Karan en die zijn ook niet echt waar van je doelpunten kunt verwachten. Baros scoort ook niet zoveel vergeleken met het aantal kansen, maar doet voorin wel veel. En wacht maar nog tot spelers als Hasan Sas, Linderoth, Ugur Ucar terug zijn.

Ik vond het een leuke wedstrijd, erg spannend vooral laatste minuten dat Herta zoveel druk zette en Galatasaray een aantal counters had die ze niet goed uitspeelden. Baris is gewoon heerlijk om te zien spelen. Heeft soms zijn trucjes, gaat elke duel aan, werkt erg hard, maakt goede slidings waardoor counters ontstaan. Nu hij terug is, geloof ik erin dat het verdedigend stukken beter wordt. Vooral omdat hij altijd terugkomt en tot op het laatste moment ook druk blijft zetten. Arda en Kewell speelden een beetje aan de zwakke kant, Kewell kwam amper een man voorbij . Ze moeten echt vaker oefenen met elkaar te spelen, want zo wordt er niet goed gebruikt gemaakt van 2 geweldige spelers. Lekker punten veroverd voor Turkije! Nu hopen dat Fener wint van Dinamo Kiev en dat ze naar Uefa Cup gaan. Nederlandse clubs tegen Turkse clubs zou heerlijk zijn .

Trouwens, ik zou me erg vernederd voelen. Je speelt thuis, volle stadium, maar bijna iedereen is voor het uit team . Mag je het nog wel thuis wedstrijd noemen .

Galatasaray heeft de duizenden supporters in het stadion niet teleurgesteld. Tot de 0-1 speelde de ploeg alleen maar vol op de aanval! Het was mooi om de combinaties in de kleine ruimte te zien. Vooral Lincoln speelde weer prachtig. Leuk dat hij 3de captain is, ik dacht dat Servet dat was. Maarjaa iedereen speelde gretig, alleen het is duidelijk te zien dat Arda z'n oude vorm nog steeds niet te pakken heeft. Het is te hopen dat hij snel weer in vorm is, hij kon zich vandaag niet echt onderscheiden. Daarnaast vond ik de invalbeurt van Nonda ondermaats. Hij is heel erg traag geworden. In de slotminuten was het nog wel spannend, want in de herhalingen kon je duidelijk zien dat er sprake was van aangeschoten hands bij Kewell en Servet. Ik weet zeker dat veel scheidsrechters 'm hadden gegeven. Maarja het mag ook wel een keer meezitten! En nu afwachten of Gala 1ste of 2de wordt. Dat is een wereld van verschil in verband met de loting.

gefeliciteerd aan alle galatasaray fans of eigenlijk alle turkse fans.
Gefeliciteerd

Galatasaray goed gespeeld.
Zo zien we weer hoe belangrijk het was tegen Metalist. Als we tegen hun gelijk hadden gespeeld, waren we nu al de eerste in poule.

Maar alsnog goed gepresteerd.

Galatasaray heeft de tweede helft zo bagger gespeeld, maar de eerste helft domineerden ze wel.
De verdediging van Galatasaray was vandaag super, behalve Servet (die nooit terug kwam na een aanval) en Baris (d-r-a-m-a).
De scheids vond ik ook niet al te best, 3 penalty's niet gegeven aan Herta.
Als Galatasaray nog de finale wil halen, moeten ze echt leren counteren. Dan maken ze de wedstrijd goed af.

Mijn complimenten

4 december 2008 om 07:07

haha eerste helft domineerden we wel en 2e helft speelden we bagger, heb je de wedstrijd wel gezien het kon wel 3-0 worden. Servet die nooit terugkwam gawegman hij kwam bijna nooit mee alleen corners of vrijetrappen verder zag ik hem de heletijd achterin hoor. En nog iets Baris drama?? Gisteren was Baris een van de beste en jij zegt dat hij drama was. Volgens mij heb je een hele andere wedstrijd gezien?

4 december 2008 om 10:10

heb je wel de wedstrijd gekeken?? Gs speelde 1ste en 2de helft beide beter dan Hertha alleen de laatste 10 min kwamen ze druk zetten als we wat zorgvuldigers omgingen met onze kansen tijdens de counters hadden we wel 3-0 ofzo kunnen winnen. En Baris was een van de beste op het veld en Servet was ook goed.

4 december 2008 om 15:33

Ik vond ze de tweede helft gewoon minder goed dan de eerste helft, denk jij eranders over na? Jouw mening.
Ik zeg ook dat Galatasaray zijn counters moet verbeteren, als Gs goed zou counteren zouden ze een betere resultaat neerzetten.
Herta had bijna de 1-1 gemaakt, door Baris.

4 december 2008 om 16:08

Ze speelden minder goed, inderdaad! Maar bagger? Dan zou ik fenerbahce maar ff in europa kijken, dan zie je wat echt bagger is.

4 december 2008 om 18:42

jonge baris was 1 van de beste

Netjes gespeeld van Gala, wedstrijd niet gezien, maar ik hoor dat er 70 min werd ge-ownt

Moge het zo doorgaan voor Gala in de Uefa Cup. En na dit poulefase....kijk...dan gaat het pas moeilijk worden, tenminste....de goeie ploegen zijn er dan nog en als Gala 1ste eindigt zullen ze wat makkelijkere krijgen, als zelfs die overwinning zou geplaatst worden, dan wordt het heel moeilijk, Na dat de Poulefases voorbij zijn, komen ook de mensen die 3e zijn geworden in de Champions League. Dat wordt spannend en nog moeilijker. Hoop ook dat Fener erbij komt en tegen zo'n nederlandse ploeg opneemt

Dat....lijkt me echt leuk haha

Heb alleen de 1ste helft gezien en hierin speelde Gs dodelijk..

Fb-fan

Wat heb ik genoten van cim bom gisteravond. Ze speelden erg sterk als collectief en hebben ook veel kansen gecreeerd. Enige kritiek wat ik kan geven is dat het maar 1-0 is gebleven. Aan de andere kant, kwalificatie is veiliggseteld.
Echter naast dat ik heb genoten van cim bom, heb ik me bij vlagen ook weer geeergerd aan Lincoln. Niet omdat het geen goede voetballer is, maar omdat Lincoln de enige in de team is dat zich als een supervedette gedraagt. Ter vergelijking Arda en Kewell zijn juist heel relaxed en denken aan het teambelang. Lincoln kan wedstrijden ook beslissen, maar ik heb het gevoel dat ie een negatieve invloed heeft op enkele spelers. Een voorbeeld hierin is dat Arda op de helft van Herta balverlies leed en vervolgens 50meter achter zn tegenstander aan ging rennen. Ik herrinner mij een moment in de blessuretijd dat een speler van Herta 3 meter voor de 16 een bal wilde opendraaien met Lincoln op 2meter. Lincoln die stond erbij en keek ernaar, waardoor Herta uiteindelijk nog een voorzet kon geven. De wedstrijen dat ik van cim bom zie komt dit heel vaak voor met Lincoln. Niet meeverdedigen en gedragen als een super-super vedette. Laten we niet vergeten dat Lincoln voordat ie bij cim bom kwam weinig heeft gewonnen en gepresteerd. Cim bom heeft meer betekent voor Lincoln dan Lincoln voor Cim bom. Nogmaals Lincoln heeft wedstrijden beslist maar is allesbehalve de supervedette van cim bom. Ik zou dan meer richting Topal, Arda, Baros en Kewell gaan. Deze spelers hebben niet alleen grote wedstrijden achter hun naam staan maar zijn ook volwaardig international. Met andere woorden, zonder Lincoln zal Gs niet slechter voetballen.

Btw: Als cim bom Europees zo doorgaat dan zie ik een leuke halve finale tegemoet.

4 december 2008 om 11:00

Lincoln gedraagt zich als een supervedette...??!

Lincoln Is de vedette van Gs. Vergelijk Lincoln van dit seizoen eens ff met die van vorig seizoen...dan zul je zien dat ie echt wel veel meer werkt om ook de bal te veroveren.

Lincoln een negatieve invloed? Al zijn medespelers genieten net zo van hem als de toeschouwers plus ze leren nog eens wat (zelfs sabri begon vorige week te scharen!) plus ze weten dat hij ieder gaatje ziet om een pass te geven...

Zonder Lincoln zou Gs niet slechter voetballen???
Moet jij mij vertellen wie dan de rust aan de bal gaat houden...aan wie ze dan de bal kwijt kunnen onder druk(iedereen raakt in paniek wanneer ze de bal hebben op de helft van de tegenstander) en zeg geen arda, ja hij is balvast en kan een actie maken maar hij is te balverliefd om het spel te verdelen en zoekt altijd de moeilijkste oplossing.
En vertel me ook meteen dan wie er net zo vaak als lincoln een medespeler vrij voor de goal kan zetten (en dat terwijl die de andere kant op kijkt )
Deze man is gewoon dodelijk!!

4 december 2008 om 11:22

Je doet alsof Lincoln Ronaldinho is. Dat is ie zeker niet. Oke hij zet spelers vrij voor doel, maar ik zie hem nooit vanuit middenveld de bal ophalen bij de verdediging. Hij speelt vlak achter de spits en moet de bal in zijn voeten krijgen. Wat betreft slechte invloed denk ik dat dit het geval is, want zodra hij de bal tegen de 16 heeft dan schiet hij 8 vande 10x, Arda en Kewell hebben meer oog voor hun medespelers dan Lincoln. Wat betreft de bal bij zich houden, vind ik dat hij de tempo vaak ophoudt. Hij is geen supervedette vanwege zijn goede spel, maar omdat hij een Braziliaan is. Toen hij vorig jaar kwam was ie al gelanceerd als supervedette terwijl hij nog geen wedstrijd had gespeeld. Als ie zo goed is dan wil ik van jou wel weten waarom hij slechts 1 interland achter zijn naam heeft staan. Arda, Baros en Kewell hebben Ek en Wk achter hun naam staan. lincoln is niet goed, alleen datgene wat hij doet ziet er mooi uit, zoals bal spelen terwijl hij andere kant opkijkt. Als Lincoln weg zou gaan dan heb je met Mehmet topal een reggiseur op het middenveld, Lincoln is geen regisseur, hij is een acteur. En juist door zijn vedettegedrag staat hij Kewell en vooral Arda in de weg om uit te blinken.

4 december 2008 om 12:09

Als je mij of wie dan ook wilt overtuigen moet je wel weten waar je het over hebt... Kijk de wedstrijden nog eens en je ziet dat Lincoln wel degelijk de bal ophaalt rond de middencirkel.
Hij is juist degene die op de zestien nog een steekpass geeft of een een-tweetje aangaat dus dat schieten klopt ook niet (ookal heeft ie een goed schot en mag hij dus schieten)
De reden dat hij geen interland achter zijn naam heeft is idd omdat hij geen ronaldinho of kaka is want die spelen in het nationale elftal.
En arda baros en kewell spelen niet voor landen die evenveel keus en kwaliteit hebben als brazilie dus dat is absoluut geen maatstaaf.
Ik heb nooit beweerd dat hij wereldklasse is maar hij is wel de beste op zijn positie in turkije.
Hoe kun jij Mehmet Topal nou een regisseur noemen??????
Hij is een verdedigende middenvelder, een hele goede. maar geen spelmaker! Hij is daar niet creatief genoeg voor, heeft een aardig hard schot maar geen goede zuivere pass, en kan geen man uitspelen rond de zestien.
Arda en Kewell spelen juist beter met lincoln, omdat ze altijd weten dat ze met hem een combinatie aan kunnen gaan. Arda en Kewell zijn vleugelspelers, zij moeten ballen krijgen van spelverdelers....idd Lincoln.

4 december 2008 om 12:30

Het enoge wat ik je kan toegeven is dat ik niet wekelijks naar Gs kijk. Maar wat betreft licoln moet ik helaas zeggen dat ik hem meer een vedette vind dan een spelbepaler. Sinds dat Dunga bondscoach is hebben vele Braziliaanse spelers een kans gekregen, maar Lincoln niet. Dit heeft niet alleen te maken met het feit dat Kaka en Ronaldinho op zijn positie spelen. mijn grootste maatstaf richting Lincoln is dat hij tegen de ''kleinere clubs'' wel goed speelt, maar tegen de absolute top bijna altijd hel simpel uit de wedstrijd wordt gespeeld (internationaal). Bij Schalke heeft ie ook nooit geblonken in de ''grote wedstrijden''. Daarnaast vind ik dat Licoln ook de ontwikkeling van Arda in de weg staat. Arda op zijn best zwerft tussen middenveld en aanval. Lincoln staat 95% van de wedstrijd in het centrum waardoor Kewell en Arda alleen kunnen switchen van links naar rechts. Lincoln is niet veelzijdig en kan daarom ook niet op links of rechts voetballen. Ter vergelijking, echte nummers 10 zoals Zidane, Ronaldinho,kaka en zelfs Alex kunnen links of rechts ook hun ei kwijt. Ik zeg niet dat Lincoln een Zidane ofzo moet zijn, maar op 1 of andere manier is Lincoln een beetje overschat. Daarnaast vind ik hem ook een beetje arrogant, pakt veel gele kaarten door te mekkeren. Wat betreft Topal, heb je gelijk en bovendien zijn Topal en Lincoln niet vergelijken. Maar ik vind wel dat als cim bom een andere speler voor de verdediging posteert en Topal centraal op middenveld zet dat je dan iemand hebt die kan stofzuigen, inzicht heeft en een goede pass. Ik denk dat dat veel effectiever is, Arda en Kewell kunnen dan vrijuit hun acties maken. Het feit dat Lincoln bij een goed bod weg mag is ook veelzeggend. Blijkbaar zien de beleidsbepalers van Galatasaray ook in dat het elftal zonder Lincoln kan. Wat betreft baros en Kewell, Kewell speelde alles bij Liverpool mits hij fit was en deed dit vaak ook goed. Internationaal is ie ook altijd een gevaar. Baros heeft misschien in clubverband weinig laten zien maar heeft wel grote toernooien gespeeld en is zelfs topscorer van een groot toernooi geworden. Ik denk dat cim bom een goed team is voor Baros om eindelijk een keer te laten zien wat ie in zijn mars heeft. Mijn punt is Lincoln heeft internationaal niets laten zien en ik betwijfel of Lincoln goed genoeg is voor de internationale top, terwijl meer dan de helft van de huidige selectie wel internationaal gepresteerd heeft. Dat Lincoln dan ook de absolute vedette van dit team is vind ik al niet kloppen, en dat ie zich ernaar gedraagt vind ik irritant.

4 december 2008 om 13:23

Razzz ik ben het 100% met je eens!!! fantastisch om verder te kijken naar het team beeld dan de individuele inbreng.

zijn egoisme heb ik geen problemen mee dat hebben sommige spelers, maar waar ik me ontiegelijk aan stoor bij deze speler is het feit dat hij altijd de bal meer dan 2x wil raken. pas als hij de combinaties aan gaat dan pas wordt hij gevaarlijk, nou wil ik alleen de 1-2tjes buiten wege laten omdat hij zo graag de bal aan de voet houdt kan de tegenpartij daar optijd de mensen op de juiste plekken krijgen waardoor het makkelijk verdedigen wordt.

ik ben van inziens dat Gala zelfs beter en op een veel hoger tempo zal voetballen als ze over gaan naar een 4-2-2-2 (als in 2 controlerende middenvelders en 2 vleugel spelers)

de vergelijking van interlands.. is opzich een punt daarin verschillen arda en harry dat ze veel meer interlands gespeeld hebben waar veel meer druk op staat dan een competitie wedstrijd (daarnaast heeft Lincoln in europees voetbal niets eens een redelijke carriere) dus op dat gebied zijn de twee vleugel spelers veel gediscplineerder in spel tactiek dan lincoln.

of mehmet topal dan een regiseur wordt betwijfel ik, de enige centrale middenvelder die we over hebben die dat voor uit kan doen is Ayhan, maar met twee vleugelspelers als harry en arda heb je zat creativiteit lopen..

uiteindelijk komt het er op neer voor mij persoonlijk dat lincoln het team niet beter of sneller laat voetballen en geapplauduseerd wordt omdat hij ergens op het veld een onnodig hakje maakt of een speler dolt ergens op het middenveld waar weing vooruit gang op komt... zoals karl heinz feldkamp ooit zei: in turkije staan de mensen op de tribunes te klappen als iemand een hakje geeft of een speler doldt terwijl ze niet inzien of het nuttig is voor de wedstrijd.

alhoewel ik moet toegeven dat hij dit seizoen zeker een stuk beter speelt dan vorig seizoen, maar hij zal nog minimaal moeten verdubbelen in zijn inzet en productiviteit in zowel scoren maar zelfs belangerijker assisten geven.

4 december 2008 om 13:43

Wat betreft hakjes van Lincoln heb je helemaal gelijk. Valt me zelfs op dat als ie een keer niet in de wedstrijd zit of achter staat dat ie dan een hakje doet zodat ie weer toegejuicht kan worden. Het is niet zijn natuurlijke spel om sambavoetbal te spelen, hij is helemaal niet technisch. Lincoln is een voetballer dat in dienst van het elftal moet spelen en niet dat het elftal in dienst van Lincoln moet spelen. Waar ik me hierover aan erger is dat Lincoln zichzelf ziet als de grote vedette en verwacht dat Arda en Kewell zijn vuile werkjes opknappen. Wanneer Lincoln in het dienst van het elftal zou spelen en ook namens Arda en Kewell zou verdedigen dan zou het nog een zeer nuttige voetballer zijn. De ''volgende Hagi'' zou Kewell kunnen zijn, Lincoln komt niet eens in de buurt van dat niveau. Misschien hebben we zelfs Hagi in huis in de persoon van Arda.
Wat betreft Topal heb je wel gelijk dat het wellicht geen reggiseur kan worden, maar als gs met 2 controleurs speelt waarvan 1 Topal dan heb je in ieder geval veel loopvermogen en aanvallende impulsen daar waar het kan. Op het Ek vond ik Topal 1 van de smaakmakers. Over Ayhan ben ik minder te spreken. Ik vind hem te onrustig in zijn spel, pakt veel kaarten, en verdedigen doet ie vaak dmv een overtreding. Ik zou Linderoth graag terugzien, en anders een aankoop.
Als ik de selectie van de huidige team zie dan doet me dat denken aan de gouden jaren waarin we Uefa cup wonnen. Echter cim bom hoort altijd met 2 spitsen te spelen, ipv 1. Als Arda en Kewell de vleugels bezetten en achter Baros een hangende spits(zoals Arif destijd, Lincoln is dit niet) dan kom je aardig in de buurt van cimbom voetbal. Dus met je 4-2-2-2 ben ik het helemaal eens.
Terug naar Lincoln. Hij speelt dit seizoen wel goed, maar dat gaat ten koste van anderen. En eigenlijk is juist zijn spel de reden waarom de spitsen minder kunnen bewegen. Hij speelt te dicht achter Baros. waardoor de ruimte klein wordt en de mensen voorin moeilijk te bereiken zijn. Vaak is het de oorzaak van Licoln dat het soms rommelig is voorin. Echter ik moet wel toegeven dat niemand hakjes kan geven zoals Lincoln.

4 december 2008 om 11:36

ik weet niet of jij de wedstrijd gevolgd heb man...hij haalde juist elke bal op en werkte als een hond...won elk duel....maakte zelfs slidings...hij speelde gewoon goed en ik vind juist dat ie meer alleen had moeten gaan...kewell arda en baros deden niets met de ruimte

Een mooie oveerwinning om bij te schrijven we zullen vast alst eerste doorgaan en dan tegen een 3de ploeg spelen uit een poule dus dat is mooi want ik ga er van uit dat benfica alles op alles gaat zetten in de laatste duel tegen kharkiv

verdiende overwinning! In ijskoude Berlijn toch die 3 punten weten te behalen, is zeer knap! Aslanima bu yakisir .. Ik vond de team die gister op het veld stond, de beste opstelling waar Gs tot nu toe mee heeft gespeeld. Wat heb ik genoten van Baris en Mehmet Topal, omg ik herrinerde me opeens die gevoel van hoe we kampioen waren geworden, gwn iedereen ging strijden, als je zag hoe Baris, Topal, Baros en zelfs Lincoln gingen strijden, echt dan geloof ik zeer zeker in dit team dat ze kampioen zullen worden. Lincoln met aanvoerdersband om zn arm, vond ik echt de foto van de dag, lekker genoten van hem!

Mensen we speelden zoooo Dodelijk!!


En nog iets over als we eerste worden, dan spelen we zoiezo tegen de derde van poule A dat is al zeker!! dus tegen Psg of Racing Santander of Schalke

4 december 2008 om 13:32

beetje jammer dit, onderbouw je mening, wat ziet hij verkeerd dan? tis een menings verschil die mensen hebben om te zeggen dat iemand lult en dom gepraat heeft is een beetje erg simpel. hoe kunnen we het in ons hoofd halen als Galatasaray supporter fan fanaat om een speler op 1 wedstrijd te beoordelen,

vergelijk Lincoln nou is met Gheorge Hagi, was al veel ouder dan lincoln toen hij bij gala kwam en speelde mischien 1 x per 4 a 5 wedstrijden niet goed, Lincoln speelt maar 1x per 4 a 5 wedstrijden goed en dat is denk ik het punt dat razzz ook brengt.


Spelers naam of niet intreseerd mij niet het gaat mij om de club waar ik fan van ben en dan ga ik niet zeggen dat iemand masterlijk is omdat hij in 1 wedstrijd iets brilliants doet, want dat geef ik wel toe lincoln heeft zo nu een dan brilliante momenten maar te weinig en te wisselvallig voor een club als Galatasaray die vanuit zijn naam en geschiedenis met de besten van europa hoort te streiden in de Champions league.. waar was lincoln in wedstrijden tegen Steau ?? was hij gevaarlijk als in dreigend? of heeft ie mensen beter laten voetballen en laten scoren ?? niets meer dan gevaarlijk en dat is het verschil met uefa cup en champions league.

ik weet niet of mensen de wedstrijd gevolgd hebben ...kritiek over lincoln. hij haalde juist elke bal op en werkte als een hond...won elk duel....maakte zelfs slidings...hij speelde gewoon goed en ik vind juist dat ie meer alleen had moeten gaan...kewell arda en baros deden niets met de ruimte....hij tikte helemaal kapot en had ook nog zeker een penalty moeten krijgen....twee goede schoten...paar mooie acties....mensen hier zijn gewoon blind als een kip zonder Kop

4 december 2008 om 11:56

Ata...misschien moeten we Lincoln wel naturaliseren tot Turk. Dan noemen we hem Jean Pierre Osman Bekir Lincoln.

Haha, ik moet wel lachen om de fanatieke Galatasaray supporters, fanatieke lui. Het leeft wel daar he. Niks negatiefs hoor!
Mooi dat er de winst is !

4 december 2008 om 13:34

ah joh, Feyenoord heeft dat ook als enige nederlandse voetbal ploeg dat het publiek het hele team naar voren kan schreeuwen, tis alweer een tijdje geleden snap ik maar ik hoop dat het weer gauw terug komt en we elkaar uit kunnen maken voor fanatiekelingen! Forza Voetbal Liefde!

gs speelde goed. Berlin liet alles toe,,, Ze lieten jullie dominieren, nooit verwacht van een duitse ploeg,,,, Berlin speelte echt slecht,, maar na de goal,,, zwaar onder druk gs!

ze moesten wel 2 keer Penalty krijgen,, dat wel!
niet eerlijk vind ik!

maar gefliciteerd aan gs fans!

4 december 2008 om 12:39

wij hadden ook een penalty moeten krijgen....galatasaray kwam onder druk omdat de sanctis niet kon uitverdedigen....kom niet praten als fb fan op deze manier...

4 december 2008 om 15:10

@26fener
Welke situaties bedoel je met penalties voor Hertha? Dan moet je ook benoemen.

4 december 2008 om 15:35

Hij bedoeld volgens mij dat Galatasaray ook zo vaak hands heeft gemaakt in eigen-zestien, maar geen penalty tegen kreeg. Inderdaad, ik ben het ook met hem eens, ik zag het 2 á 3 keer gebeuren.

4 december 2008 om 15:47

Dan raad ik jullie allebei aan om toch eens goed naar de herhalingen te kijken. De spelers van Gs hebben geen enkele keren hun hand naar de bal gedaan terwijl die speler van Hertha dat duidelijk wel deed. De scheids was echt onpartijdig aan het fluiten. Bleek ook wel bij de schwalbe van Lincoln. Daar kreeg ie geel voor, volkomen terecht.

4 december 2008 om 19:06

Cimbombala

Wacht...het is onpartijdig als de scheids een gele kaart trekt voor een Schwalbe???

Gala gewonnen, deed wat het moest doen, het afmaken kon zoals altijd wel beter wat ik eerder al heb gezegd, dat afmaken lukt niet zo goed bij de Turkse Clubs, wat wel teleurstelend is

Mooie wedstrijd en de weg naar Kadikoy is nog lang, maar is wel te halen met dit teamgeest. Alles kan als we maar spelen, zoals we moeten spelen. Vanaf nu geen genade, meer dan 0-1 zou deze Gs echt makkelijk aankunnen. Ik hoop op een makkelijke loting, Milan zou ik in de finale willen treffen. Dan heeft het een dubbele werking op de haat die Fb supporters krijgen als we tuurlijk de finale kunnen behalen. Lincoln is echt uitermate goed bezig, zo'n speler was niet makkelijk te krijgen. Vorige seizoen te veel druk, dit seizoen met andere sterren derbij, minder kritiek en gevolg is dat hij zich bewijst met zijn kwaliteiten die Gs meestal de punten bezorgt. En Baros, veel kritiek gehad en nu opeens hoor ik niemand meer over deze gast te praten, wel logisch als je een belangrijke concurrent ben van de momentele "topscorder van Fb'', Daniël Guiza vs Milan Baros.... Veel gezegd en nu maar hopen dat we een makkelijke tegenstander krijgen..........


Met groetjes,

Fatih.k(gs-fan)

4 december 2008 om 13:42

ben het met 2 dingens oneens, een makkelijke tegenstander moeten we niet hebben, ok ook geen Ac milaan en dergelijke in de volgende rondes, maar een team die of kwa naam heel groot is of europees gewoon iets voorsteld zodat onze spelers geconcentreerd kunnen voetballen anders verslappen we zoals we tegen metalist kharkiv hebben gezien. Het turkse voetbal heeft op dat gebied een chronische slapte als in niet op kunnen warmen voor een wedstrijd tegen een tegenstander waar ze of niet van gehoord hebben of waarvan ze als veel beter cq beter worden ingeschat..

punt 2... milan baros, hij heeft geen concurrentie in turkije, geloof mij. Het is dat milan baros een erg emotionele speler is.. ik kan me heel goed terug halen dat hij in de wedstrijden waarin hij even niet scoorde en simpele kansen verprutste hij constant de kop schudde en balend over het veld liep, en ja het zijn pas 2 wedstrijden nu maar al bij de eerste goal van die hattrick zag je een ontlading en loopt hij veel meer en is hij veel actiever (hij moet wel even ophouden met het proberen te dollen van de tegenstander, dat is niet zijn sterkste punt) als hij niet langer dan 1 wedstrijd per reeks blijft droogstaan dan wordt hij ver boven iedereen uit topscorer. zolang hij mentaal maar sterk blijft, en dat is het verschil met guiza, die zenuwachtig en ongemakkelijk rondloopt en zelfs ballen op een halve meter van de goal niet kan raken.

Milan Baros? +25 doelpunten eind van het seizoen.

ik heb nog nooit van Metalist Kharkiv gehoord jha ik wist dat ze meededen in de uefa cup en meer ook niej weet iemand wat meer van deze club?

verdomme zeg hoe kan Olympiakos nu met 1-0 verliezen van die metalist kharkiv als ze de vorige keer 1-5 tegen Benfica ingemaakt hebben

voetbal kan echt af en toe echt raar zijn,

4 december 2008 om 14:39

Ik zie Olympiakos winnen van Hertha.. dat is daar ook een hel natuurlijk zoals in istanbul.. ik heb liever Olymp. dan Hertha..
veel succes nog

4 december 2008 om 14:41

je moet Kharkiv niet onderschatten hoor, het is een zeer stugge ploeg met snelle counterspelers. Verder maken de omstandigheden ook er niet makkelijk van, uit tegen een stugge ploeg is moeilijk karwei zelfs een ploeg als Milan zou daar moeite mee hebben, dus ben niet verbaasd.

4 december 2008 om 16:53

Tuurlijk moet je Kharkiv niet onderschatten. is een goeie ploeg..had dat gemerkt toen ze de voorronde tegen Besiktas hadden gewonnen met 4-1.. is zeker een goeie ploeg...

iedereen praat over de hele elftal behalve Hakan Balta ik vond hem ook wel een uitblinker, hij herinnert me aan Ergun Pembe net zo koelbloedig als hem hij verdedigt supergoed mee en kan tegelijkertijd ook nog heel goed aansluiten om de aanval van de linkflank te kunnen helpen.
Galatasaray heeft echt heel goede zaken gedaan toen ze hem kochten
voor de rest iedereen heeft goed gespeelt maar niemand heeft het over Hakan gehad daarom heb ik alleen maar over hem geschreven

Hopen dat Gala zo doorgaat en de volgende tegenstander ook verslaat

5 december 2008 om 06:34

hakan balta verdient zeker een pluim, tis alleen zoals je zegt een beetje Ergun Penbe achtig dat je hem waarschijnlijk zelden zult horen. ik acht zijn grootste kracht in het kiezen van positie waar hij moet staan en hij weet heel goed gedoseerd aan te vallen bij balbezit, maar of hij een sterke verdediger is. hij is voor mij onbetwist eerste keus op linksback maar daar zal zoals al gebeurd een soort van roulatie in komen, denk dat volkan yaman het niet lang vol gaat houden en alparslan erdem roulerend met hakan die positie zullen vullen.

Goed gespeeld door Galatasaray alleen snapte ik de scheids een paar keer niet een schwalbe van Lincoln,die Kacar raakte hem vol op de voet maarja Nonda trage kerel net zo als Arda vandaag Sabri die weer is egotje wilt spelen met z'n afstandschoten die uit het stadion gaan Lincoln en Baris super gespeeld klasse!mehmet Topal heel veel ballen veroverd.

Weet iemand wanneer de loting is?

4 december 2008 om 14:41

Voor de loting is het nog te vroeg hoor.. de volgende match moet eerst nog gespeeld worden en dat is in -eind januari/februari geloof ik..

Ik feliciteer Gs met deze overwinning. Wat een wedstrijd! 1e helft was Gs beter, 2e helft wat minder. In de laatste fase zette Hertha goed door maar Gs hield gelukkig stand. Lincoln vond ik de beste speler, samen met Topal en Baris. Kewell, Arda en Baros waren minder. Servet deed een cruciale redding met zijn voet! Hopen dat Benfica in laatste wedstrijd iets kan doen tegen Metalist zodat Gs 1e blijft in de poule.

Metalist is toch goed bezig. 2 keer winst tegen grote clubs is niet niks. Deze club kan nog ver komen in de Uefa!

benoemen?
heb jij de wedstrijd wel gekeken?
zo ja, dan kun je zelf toch wel eerlijk zeggen welke situaties ik bedoel...
2 keer hands...
bij jullie is het net als afgelopen weekend Gelijk een penalty. Jullie hebben beter gespeeld, maar herta berlin had e Dikke kansen.. maarja Jullie Dobberen er wel uit volgende ronde!

4 december 2008 om 15:44

"maarja Jullie Dobberen er wel uit volgende ronde!"
Ik hoop dat het niet gebeurd, want dankzij Galatasaray en Fenerbahce kan Turkije nog alleen punten krijgen. Als ze beide eruit 'dobberen', dan zal Turkije zeker weten zakken. Waardoor je bijvoorbeeld vanaf de tweede voorronde begint i.p.v. derde.
Ik vond Galatasaray mooi spelen, tweede helft wat minder maar over het algemeen goed. Hopen dat ze dit volhouden en minimaal de halve finale halen.

4 december 2008 om 15:51

@26fener
1 keer de bal op de borst en 1 keer op de schouder van Servet. Kun je dit hands noemen? Dacht het niet.
En die dikke kansen van Hertha: waarom maken ze het niet af? In Europese wedstrijden is dit dodelijk.
En oh ja, Galatasaray dobbert nog vrolijk rond.

4 december 2008 om 18:05

Hij heeft wel gelijk over die 2 handsballen.. mja dat weetjij ook. verder goed gespeeld van gs en verdient gewonnen. proficiat.

40 duizend Turken in de stadion.galatasaray speelde kalm mooi combinatie tacktiek voetbal egt een team!! tegen benfica speelde zei ook zow mooi.als Gs zow verder gaat spelen kunne ze zow by de finale komen ik heb genoten laaste min speelde herta wel hard maar eerst gingen zei verdedigen meer dan aanvallen zoeken naar de counter.maar Lincoln was erg goed ze vonden elkaar overal rustig tikke helemaal weg zijn herta spelers.

Wat praten wij (fb fans) negatief over dit wedstrijd
Ik vond Gs Goed spele (laatste 20 min minder maar dat lijkt me logisch als het 0-1 is)
We moeten niet vergeten dat dit een Turkse ploeg is.
We moeten alle turkse team's die in europa spelen steunen ( ook Gs fans die dom praten over Fb in europa)
Ik geloof dat Gs wel de halve finale of de finale haalt

Gefeliciteert alle Gs fans

4 december 2008 om 17:30

@ilkerfb
Yep broer. Respect is wat we moeten tonen voor alle Turkse teams in Europa. Helaas denkt niet iedereen er zo over. Onze droom is Galatasaray tegen Fenerbahce in de finale in Kadikoy!

4 december 2008 om 17:51

Ja belangrijkste is dat als je verliest dat je dan ook achter de turkse teams moet staan en niet zomaar belachelijk gaat maken voor welk team je dan ook bent.. Niet als ze winnen dat je dan proficiat zegt. Ik als Besiktas fan wil galatasaray ook feliciteren met hun mooie overwinning en een goed spel.

4 december 2008 om 19:43

@ 66arda14,

Ik ben het eens met Ilkerfb, maar het heeft niet met waarheid te maken. Als een Fenerli voor Herta zou zijn, dan betekent het niet dat diegene liegt. Ik gun alle Turkse clubs het beste in Europa, maar ik kan fener99 ook begrijpen. Hij is alleen maar voor Fenerbahce en wilt ook alleen succes van Fener. Meer Turkse clubs ja, maar dat is niet een voordeel voor Fener als ze zelf succesvol zijn. Ik ben voor elke Turkse club europees, maar het heeft gewoon niks met waarheid te maken.

4 december 2008 om 19:51

@ fener99,

Niemand moet haten, dat mogen ze zelf weten .

4 december 2008 om 18:15

Respect voor jou. Je praat gwn de waarheid en sommige mensen kunnen dat niet waarderen. Je hebt gelijk van dat we elkaar moeten steunen inplaats van negatiefe dingen zeggen overelkaar.zeggen

4 december 2008 om 18:45

Ja gezien die 4-1 nederlaag tegen Metallist begonnen heel veel Galatasaray en Fenerbahce supporters Ons belachelijk te maken terwijl Gs zelf ook ervan verloor thuis. mja daar gaat het niet om. Beter gaat iedereen over goede en slechte dingen van zijn eigen team praten en zich niet altijd zomaar met andere teams bemoeien en reacties uitlokken! bedankt voor je respect

droom van galata: kadikoy: dat is onmogelijk..wrm omdat galata geen goeie verdediging en spits heeft! de scheids moest 2 penaltys aan hertha geven en een rode kaart aan linloln! maar ook als ze komen, ze winne nooit in ''kadikoy'' waar ze als laatst in 1992 hun competitiewedstrijd wonnen van fener!!!

Deivid 4-1

5 december 2008 om 06:49

Ik ben fanatiek galatasaray supporter, wil dat zeggen dat ik wel is over de rooie ga omdat een scheidsrechter in een wedstrijd van fener in het voordeel van fener fluit, tuurlijk maar dat neemt niet weg dat ik uiteindelijk een totaal beeld bekijk en dan zeg, ondanks die nep strafschop hebben ze het dik verdiend over de wedstrijd.

dit is europa, je moet elkaar niet naar beneden trekken je moet juist hard werken en je nationale concurrent evenaren of voorbij streven..

kijk naar nederland hoe mooi is het dat Twente en Nec zo mooi presteren... zie jij het al voor je dat een Kayserispor(twente achtig) en bijvoorbeeld een Gaziantepspor de groepsfases in de uefa overleven??

Galata in Kadiköy? .........dat zie ik dit hele seizoen eerlijk gezegd.............niet gebeuren

Uhh.....hoe leuk het ook zou zijn om een turkse club het in de finale te zien en tevens zelfs Fener - Galata in finale.......het gebeurt toch niet, echt klein kans dat ze de vorm hele tijd goed houden in buitenland, beide clubs komen er toch niet. Ze zullen beide eerder gaan afhaken, geloof me. Finale is iets wat te makkelijk gezegd kan worden na een paar goeie wedstrijden, maar de sterkere zullen pas echt gaan komen en dan moetje niet rustig gaan kijken, je kan vertrouwen hebben, maar je moet ook inzien dat elke wedstrijd weer wat nieuws kan worden. Kleine clubs kunnen je verrassen terwijl je tegen de Grote Clubs opkijkt. Hoop van harte dat Gala in de buitenland ver komt verder

ik als een Fener Supporter meld dit hierbij

5 december 2008 om 06:53

in principe als je kijkt naar het aantal internationals dat Galatasaray heeft hebben ze in feite op papier een sterke selectie maar het loopt nog van geen kant, in 2000 speelde de ploeg al 4 jaar samen en toen ging alles ook maar net goed in de champions league op de laatste dag.

maar ik geef je helemaal gelijk dat we vliegen in turkije, media krikt alles op en tuurlijk moeten mensen een droom hebben en er naar streven, maar als gala de volgende ronde of 1 ronde later eruit vliegt wil dat niet zeggen dat ze verzaakt hebben.

tis naar mijn inziens ook nog veels te vroeg om te schreeuwen wij gaan naar de finale.

Uefa. Wat is Uefa tegenwoordig?
oost europese cup!
jullie mogen het hebben en winnen, en dan...ik wil niet eens dat fenerbahce naar Uefa gaat... belabert toernooi. Ik heb gelezen dat het binnekort anders word.. Gelukkig, want de amusement waarde is nogal erg Laag!!!!!!!!!!!!!!!

Wij galatasaray fans zijn blij en jullie komen hier de boel verzieken. Van ja ik wil niet dat fenerbahce naar uefa cup gaat. Komop man jij wilt dus beweren dat uefa cup te laag is voor fenerbahce??? Nu wil ik echt zeggen ik hoop dat fenerbahce laatste wordt in de poule. Omdat ik hier op vz zulke reacties zie is toch nergens voor nodig. En dat galatasaray slechte verdediging heeft en een slechte spits. Komop zeg kijk eens naar je eigen team. dit vindt ik zo triest dat ze niet kunnen waarderen dat we gwn een goed team hebben. Majah ik gun het fb wel. Sommige mensen hier gunnen niks voor gs. Majah het is tenslotte wel een turkse ploeg en deze ploeg haalt punten voor turkije om bijvoorbeeld volgend jaar meer clubs naar champions league gaan en meer naar uefa.

Ik als Fener fan wil de hele Galatasaray gemeenschap feliciteren met het behalen van de volgende Uefacup ronde. Gala was heel de wedstrijd heer en meester! De laatste gedeelte was Hertha alleen maar met de aanval bezig om te scoren wat niet lukte(logisch als je wilt overwinteren en je staat achter). Maar als Gala via een tackle op Lincoln nog een penalty had gehad had het misschien wel 2-0 geworden(wat het ook absoluut was!). Maar nog erger die arme Lincoln krijgt ook nog eens geel voor een schwalbe! Ik denk dat iedereen op dat moment wordt gedwongen om te vallen na zo'n tackle. Ik wens Gala heel veel succes in de volgende ronde en met hun Europese ervaring misschien de Finale in Kadikoy: Fenerbahce-galatasaray! (waarom niet?)
uiteindelijk is het alleen maar goed voor het Turkse voetbal. Vergeet niet op Europees niveau zijn we met zijn allen:
een Hart!
succes!

wat praten jullie alllemaal lincoln baris baros
heb je die keeper de santis neitt gezien man
dat noem ik pas een keepper die ballen die hij er uit haalt

met deze opstelling winenn ze alles

de santis
de santis
de santis
de santis
de santis
de santis
de santis
de santis
de santis
de santis
de santis 1

@26fener
uefa cup is ook hoog en als wij dan gaan zegge van das te laag voor fener noem ik gewoon zielig.
wat maakt dat nou uit man al zat Gs in de cl en Fener in de uefa zou je dit niet zegge.
Niet jaloers gaan doen en steun Gs ipv dom gaan praten over dit overwinnig van Gs

Fb -gs in kadikoy Hopelijk

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren