Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Internazionale komt in zoektocht naar vleugelaanvaller bij Depay uit’

Laatste update:

Na AC Milan is ook Internazionale geïnteresseerd in Memphis Depay, zo weet La Gazzetta dello Sport woensdagochtend te melden. I Nerazzurri willen graag nog een vleugelaanvaller aan de selectie toevoegen en zijn in de zoektocht bij de Oranje-international terechtgekomen. De vraag is echter of Internazionale Depay wel kan betalen.

Het contract van de 24-jarige aanvaller bij Olympique Lyon loopt nog tot medio 2021. Om die reden kunnen les Gones een torenhoog bedrag vragen voor Depay. Doordat Internazionale zich voor de Champions League heeft geplaatst, nemen de inkomsten weliswaar toe. Toch moeten i Nerazzurri opletten dat er aan de Financial Fair Play-regels wordt voldaan. Internazionale is bereid om maximaal dertig miljoen euro op tafel te leggen voor Depay.

De transfersom is niet het enige mogelijke struikelblok, want Depay heeft waarschijnlijk gortige salariseisen. Bij Lyon verdient de aanvaller 4,2 miljoen euro per jaar en het is niet aannemelijk dat hij bereid is om in te leveren om bij Internazionale aan de slag te gaan. De Italianen moeten Depay daarom grootverdiener in de selectie maken, achter Mauro Icardi. AC Milan moet eerst afwachten hoe men door de financiële testen van de UEFA komt alvorens er actie kan worden ondernomen op de transfermarkt.

Internazionale heeft overigens nog drie vleugelaanvallers in het vizier. De namen van Domenico Berardi, Matteo Politano (allebei Sassuolo) en Simone Verdi (Bologna) staan ook op het verlanglijstje in Milaan. Het vertrek van Ivan Perisic en Antonio Candreva sluit men bij Internazionale niet uit, waardoor er komende zomer een vleugelaanvaller aan de selectie moet worden toegevoegd.

Zou Internazionale een goede club zijn voor Memphis Depay?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Mooie club maar ik hoop echt niet dat hij word binnengehaald als vleugelspeler, zeker nu hij het zo goed doet centraal voorin.

30 mei 2018 om 11:08

Ja precies als vleugelaanvaller viel hij door de mand bij United & Lyon. Hij shined pas sinds hij centraal staat.

30 mei 2018 om 11:38

Vind Inter geen mooie club voor hem. Toch altijd beetje luizen voetbal met (als het voor hen hoed gaat) een een geniepige echte spits voorin. Weinig ruimte voor creativiteit daar...

30 mei 2018 om 12:59

Ze hebben inderdaad Icardi al en word moeilijk voor Depay om hem uit de basis te spelen, mits Icardi blijft natuurlijk.

30 mei 2018 om 12:30

De Italiaanse competitie is toch naar mijn menig de meest verschrikkelijke competitie die er is in de top van Europa.

30 mei 2018 om 15:39

De Italiaanse competitie is echt veranderd ten opzichte van een paar jaar terug, heb echt genoten dit jaar.

Ik snap niet zo goed waarom Depay nog gescout wordt als vleugelaanvaller terwijl hij het nu extreem goed doet als pure spits. Waarom zou je hem ooit nog uit die rol halen van spits?

30 mei 2018 om 10:42

Hij doet het vooral goed in een 2 spitsen systeem met veel vrijheid om van de flank naar binnen te komen. Ik zou dat niet een pure spits noemen.

30 mei 2018 om 21:32

İnderdaad, Depay is een type Hulk, die ook zo'n goede duo vormde met Falcao voorin. Depay op de zijkant is al heel wat minder, net zoals Hulk dat ook heeft. Op de flanken moet je beweeglijker en sneller zijn. İn de punt kan je dat compenseren met kracht, wat Depay heel goed doet, en krijg je ook meer ruimte als een vrije speler in een 4-4-2 rol.

Het zou een stap voorwaars zijn voor Memphis maar ik denk dat het voor inter een stap opzij is. Met de salaris eisen zou ik zeggen dat ze er vanaf moeten zien maar ze kunnen het wel makkelijk ophoesten denk ik. Voor het nederlandse voetbal is het absoluut een goeie zaak

30 mei 2018 om 10:46

Inter zoveel beter dan Lyon dan? Grotere club, maar zeker niet meer kwaliteit momenteel. Vind Lyon sowieso een aantrekkelijke club om voor te spelen lijkt mij.

30 mei 2018 om 10:51

Ik vind inter en de italiaanse competitie wel wat meer aanzien hebben dan met alle respect Lyon. Inter is wel op de weg terug naar de top en zie ze nog wel champions lea halen komend seizoen. neemt niet weg dat lyon voor franse begrippen Wel een mooie club is!

30 mei 2018 om 11:10

@elphenomeno: De Vrij, Skriniar, Handanovic, D'ambrosio, Rafinha, Borja Valero, Perisic en Icardi zijn in mijn ogen topspelers. In de Franse competitie spelen veel teams frivool, waaronder Lyon, maar als ik er geld op moet inzetten verwacht ik niet dat Lyon van Inter wint. Die Italianen spelen veel geniepiger.

30 mei 2018 om 11:34

Ik vind ze gelijk en dan ga ik puur naar de salarissen kijken en naar tuurlijk het land.

30 mei 2018 om 12:20

Serie A is iets hoger niveau dan Ligue 1, maar Lyon verkoopt je eerder aan een PL of Liga club en dat is waar je echt heen wilt.

30 mei 2018 om 13:42

Bij lyon zal fekir zo maar eens kunnen vertrekken en dan valt er wel 30 % van dat elftal weg naar mijn idee . Inter zal zich goed proberen te versterken voor de champions league en zijn ze zeker wel een beter elftal dan lyon

30 mei 2018 om 14:59

Ik denk zelf dat Lyon wat verder is dan Inter. Inter is nog naar boven aan het klimmen uit de afgrond waar ze in gevallen zijn nadat Sneijder en consorten het hazenpad kozen. Lyon daar in tegen is wel bv ver gekomen in de Europe League vorig jaar en gaan flink cashen met Fekir en dus evt Memphis, en zullen dan weer flink kunnen inkopen. Ook het feit dat de Franse league minder competitief is zal bverzekeren dat Lyon meer kans maakt op Europees voetbal en daardoor meer geld.

30 mei 2018 om 16:00

Met fekir valt niet 30% weg, toen hij geblesseerd was draaide lyon super. Mede dankzij depay.

Depay moet lekker nog 1 jaar bij Lyon blijven en presteren in de cl en de competitie. Daarna gaan kijken waar die heen kan.

Door de goede tweede seizoenshelft is de marktwaarde van Depay flink gestegen. Met een contract van twee jaar kan er voor Depay op deze gekke markt zo 35/40 miljoen gevraagd worden. Ik betwijfel of Inter dat wil en kan betalen. Daarnaast vraag ik me af of Depay wel weg wil. Is nu een belangrijke pion in het elftal, speelt volgend jaar CL en kan zich nu focussen op een vol seizoen goed draaien.

30 miljoen gaat hem niet worden natuurlijk. Als PSV al meer kreeg destijds, ja het avontur bij united is niet goed afgelopen, maar bij Lyon is hij inmiddels samen met Fekir een vd sterspelers van het team.
Ook sportief gezien zie ik niet veel verschil tussen beide teams, spelen beide CL en behoren beide tot de top 4 teams in eigen competitie.

30 mei 2018 om 10:42

27,5 miljoen*

30 mei 2018 om 11:46

Helemaal mee eens, laatst stond hij nog bij de meest gestegen spelers qua marktwaarde ( ik meen rond de 60 miljoen, wellicht is dat ook wat veel maar voor 30 komt hij echt niet....

Ik vraag me af of hij dat zelf wel ziet zitten, als vleugelspeler gehaald worden en salaris inleveren.

Ik ben bang dat we om Icardi te kunnen behouden we Perisic moeten verkopen, Candreva kan beter sowieso verkocht worden, is een goede speler maar het komt er bij Inter gewoon niet uit plus we hebben met Karamoh echt een pareltje, die jongen moet komend seizoen echt veel meer kansen krijgen. Wat Depay betreft hoop ik dat dit allemaal niet serieus is, uitstekende speler maar het is duidelijk dat hij geen linksbuiten is dus dat is zonde. Hij zou eigenlijk sowieso nog een jaar bij Lyon moeten blijven, hij doet het daar uitstekend en wordt gewaardeerd bij een hele mooie club. Als we dan toch een aanvaller op links zetten kunnen we dat ook met Martinez doen. Ik zie liever dat het geld wordt uitgegeven aan een creatieve middenvelder plus Cancelo definitief vastleggen en misschien Rafinha ook.

30 mei 2018 om 10:50

Aan de andere kant moet Inter i.t.t. afgelopen jaar in europa spelen, dus wat extra back up is geen ramp. Candreva gaat toch niet veel meer opleveren, die kun je beter behouden.

30 mei 2018 om 11:05

Wellicht dat Depay met Icardi een duo kan vormen in een 2 spitsen formatie. Ik vind sws dat Inter niet de buitenspelers heeft om 433 te spelen, denk dat Perisic ook beter zal rederen als linkshalf dan als linksbuiten, heeft die toch net wat meer ruimte om te lopen. Dan moet er nog wel een creativeling bijkomen (evt. Rafinha vastleggen) op het middenveld. En dan deze opstelling aanhouden:

Handanovic

Cancelo?? - De Vrij - Skriniar - Santon

Candreva - Rafinha/vecino/gagliardini - Brozovic - Perisic

Icardi - Depay

30 mei 2018 om 11:13

@lucas1234
Op zich een mooie opstelling alleen ik zie graag vervanging komen op de plek van Santon, voor Depay hebben we al Lautaro Martinez die we natuurlijk niet op de bank gaan zetten en ik denk dat Candreva ook gaat vertrekken aangezien hij een heel matig seizoen achter de rug heeft.

30 mei 2018 om 11:26

Vervanger voor Santon zou zeker handig zijn, die heeft zijn potentie toch zeker niet waargemaakt, wellicht dat Luke Shaw een optie kan zijn, zijn contract loopt nog maar een jaar door en zal dus niet heel erg duur zijn (+/- 20m). Martinez schijnt een mega talent te zijn maar moet natuurlijk nog wel wennen aan het voetbal in Europa en sws is het wel handig om een beetje te kunnen rouleren. Mocht Candreva vertrekken lijkt het me wel handig om iemand aan te trekken die rechtshalf kan spelen.

30 mei 2018 om 16:01

Hoe durf je nou Santon in de basis te zetten. Deze man heeft werkelijk de laatste jaren niks toegevoegd. Ze hebben namelijk al een 'gratis' linksback opgehaald bij Juve: Kwadwo Asamoah.

30 mei 2018 om 16:11

Santon is dan wel geen wereldback, maar dat je dan vervolgens Asamoah hier presenteert als de verlosser vind ik vrij opmerkelijk, die man heeft toch ook vrij weinig gespeeld de laatste jaren en is ook alles behalve een wereldback. Ze zullen gewoon samen gaan strijden om de plek, maar als Inter echt om de titel wil spelen moet er gewoon nog iemand bij komen. Want zowel Santon als Asamoah zijn niet goed genoeg.

30 mei 2018 om 17:22

Asamoah is indien hij fit kan blijven wel echt een sterke back hoor. Hij speelde niet veel aangezien hij veel blessures heeft gehad en hij een speler van het kaliber van Alex Sandro voor zich had bij Juve...

Echt een zeer goeie versterking van Inter en zal moeiteloos zichzelf in de basis spelen.

Gewoon lekker bij Lyon blijven.
Inter zie ik nou niet als een stap vooruit en de Italiaanse competitie ook niet...

30 mei 2018 om 10:57

Haha, de serie A niet beter dan de Ligue 1? Je bent echt niet serieus te nemen.

En dan falen net als Elia? Nee dankjewel. Perisic is duidelijk beter en is constant(er), laat Depay nog maar even in de L1

30 mei 2018 om 11:08

@jeonowit
Ik denk dat we voor Perisic helaas een vervanger moeten gaan zoeken, het geld is nodig plus ik verwacht dat Mourinho weer een poging gaat wagen om hem over te nemen.

In dat geval wordt hij waarschijnlijk teruggekocht door Manchester United, waarna hij direct weer verkocht wordt aan een van deze twee clubs. Of het bod moet lager zijn dan de clausule, maar dat lijkt me na dit seizoen bijzonder sterk. Of Manchester United heeft gewoon waanzinnig hoog ingezet, maar dat lijkt me sterk omdat zo'n clausule dan weinig nut heeft. Gelukkig voor Lyon is hun winst op Memphis dan nog steeds groot, want hij heeft Lyon naar de CL geschoten en heeft daarmee veel geld opgeleverd voor de club.

30 mei 2018 om 12:12

Depay heeft ook nog zeggenschap in een terugkeer naar United he. Die gaat zich echt niet als handelswaar in laten zetten, terwijl hij naar een club kan waar hij wel gewaardeerd gaat woden.

30 mei 2018 om 18:35

Precies, veel mensen begrijpen niet dat een terugkoopclausule zo niet werkt. Lyon moet akkoord gaan, maar dan moet United nog gewoon onderhandelen met Depay. Als hij het al wil dan moet ie gewoon een hele dikke tekenbonus vragen van United, maar goed hij kan het sowieso beter niet doen want dan beperkt ie zn keuzes daarna wel heel erg tot de rijke clubs

Gezien de financien (zowel in transfersom als salaris) lijkt me dit toch wel onhaalbaar.
Daarnaast vraag ik me af of de Serie A nou echt zoveel beter is dan de Ligue1.
Even los van historie natuurlijk. Kunnen Roma, Lazio, Juve, Inter, Napoli en Milan het winnen van Psg, Monaco, Lyon, Marseille en Nice?

30 mei 2018 om 17:26

Tuurlijk, Juve en PSG en Monaco en Napoli zijn misschien gewaagd maar Lyon, Marseille en Nice zijn toch wel een niveau lager. Ook al hebben Lyon en Marseille dit jaar een beter seizoen gespeeld.

Dat Italiaanse clubs karig zijn wisten we, maar dat Lyon dus gewoon ff 25m en 4,2m aan salaris neertelt voor Depay laat wel zien dat Frankrijk aardig mee kan komen. No-way dat ze Depay na een bijna droomseizoen laten gaan voor slechts 5m winst.

Zie Inter nou ook niet echt als een stap omhoog, zou dan liever voor Bvb, Atletico of Everton kiezen. De vraag is alleen of die wel 40m betalen.

30 mei 2018 om 12:18

Everton is met alle respect een stapje terug, ja de competitie is natuurlijk veel sterker maar als club zijnde niet. Daarbij komt kijken dat Everton ook geen Champions League speelt.

30 mei 2018 om 12:57

Ik zou Lyon niet verlaten, tenzij het lukt om het niveau vast te houden. In dat geval na nog 1 of 2 jaar naar Juventus, Atletico, Chelsea, Liverpool, Tottenham of Arsenal. Als die clubs niet komen, lekker bij Lyon blijven.

30 mei 2018 om 21:27

Toch zal de stap van Everton naar een Manchester of Chelsea waarschijnlijk sneller/eenvoudiger gaan dan vanuit Lyon. Ook betalen ze bij Everton sinds de nieuwe eigenaar prima.

Qua niveau is het een stap opzij, maar qua euro's, kijkers, media en als opstapje is het Premier League circus toch wel een stap omhoog. Ik betwijfel of een Atletico, Arsenal, Liverpool etc. nu al interesse hebben na zijn flater bij United. Je betaald gewoon de hoofdprijs qua transfer en salaris, maar het is geen zekerheidje.

Hahaha 30 miljoen. Waarom zouden Memphis en Lyon dat nou doen?
Voor Memphis zelf is dat nauwelijks vooruitgang, kwa competitie noch kwa club en spelers. Het enge wat ik mij kan voorstellen is salaris maar ik denk dat Memphis ook wat dat betreft heel goed zit bij Lyon.
En Lyon heeft zelf ruim 20 mil. betaald voor Memphis. Die zullen alleen akkoord gaan met bedragen boven de 50 miljoen.

Waardeloze club die nooit inhoudelijke afspraken over voetbalopvatting nakomt. Depay heeft heel specifieke positie nodig en ruimte om zn ding te doen. Dan valt Inter als eerste af.
Nu worden Inter en Milan al jaren misbruikt voor transfergeruchten dus niemand die hier veel aandacht aan zal schenken

Ik zou niet weten waarom Depay daarheen zou gaan. Zo leuk lijkt me Italie helemaal niet met die vergame glorie clubs waar geen hond op de tribune zit. Volgens mij kan hij wel beter krijgen.

Inter bespaar je de moeite en ga op zoek naar een andere speler. Je krijgt een dikke vette nee en je wordt vierkant uitgelachen door Aulas waarschijnlijk als je komt aanzetten met 30 miljoen. Je denkt toch niet dat Lyon zo'n dergelijk bod accepteert als men zelf al flink heeft betaald om hem überhaupt naar Lyon te halen, bewijst eindelijk z'n waarde en heeft nog een langdurig contract. Mocht Fekir vertrekken dan mag Depay sowieso niet vertrekken overigens.

30 mei 2018 om 17:28

En mocht er een club komen met 40 miljoen waar Depay zelf graag naartoe zou willen, zouden ze er dan voor open staan denk je ? Ik zie hem namelijk graag naar Milan komen en volgens de bronnen die ik zie wil hij zelf ook. (of die objectief zijn is maar de vraag natuurlijk)

30 mei 2018 om 17:34

Ook met 40 miljoen zal men geen genoegen nemen vrees ik. Helemaal niet als Fekir weggaat.

Ik denk ook niet dat 30 miljoen genoeg is voor Depay nu

Die heeft hij al verdiend voor Lyon door ze in zijn eentje naar de CL te schieten

En hij presteert net het laatste half jaar echt heel erg goed, Laat hem dat maar eens nog een heel seizoen zien

Als je de bedragen ziet die nu voor redelijk middelmatige spelers wordt betaald, zie ik hem in deze vorm wel 40 a 50 miljoen opbrengen

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren