Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Ramos maakt eigen goal, mist én scoort strafschop bij Real Madrid

Laatste update:

De derde plaats lijkt dit seizoen in LaLiga het hoogst haalbare te zijn voor Real Madrid. De Koninklijke verloor woensdagavond met 3-2 van Sevilla en blijft daardoor drie punten onder Atlético Madrid staan. De aandacht in de hoofdstad gaat echter vooral uit naar 26 mei, wanneer het team van trainer Zinédine Zidane in Kiev in de finale van de Champions League aantreedt tegen Liverpool.

Zidane gaf de nodige spelers rust in Sánchez Pizjuán, onder wie Cristiano Ronaldo, Keylor Navas, Marcelo, Raphaël Varane, Luka Modric en Toni Kroos. De tweede keus kon niet overtuigen en het was veelzeggend dat Real Madrid in de eerste helft slechts twee balcontacten had in het vijandelijke strafschopgebied. De bezoekers liepen na 26 minuten achter de feiten aan: Luis Muriel won een kopduel en daardoor kon Wissam Ben Yedder op het doel af en binnen prikken. De Fransman maakte zijn zevende van het seizoen.

Sevilla ging op zoek naar een tweede treffer en was daar dicht bij toen Nacho Fernández redding moest brengen op de doellijn. Op slag van rust werd de marge alsnog verdubbeld: Miguel Layún kon binnenschieten nadat Steven N’Zonzi de bal had klaargelegd. Zidane voerde in de rust geen wissels door, maar veel verbetering zag de trainer na de onderbreking niet. Het had gauw 3-0 kunnen worden, maar een inzet van Ben yedder werd geblokt.

Na een klein uur spelen kreeg Real een strafschop na een overtreding op Lucas Vázquez. Dani Ceballos wilde aanleggen, maar het was Sergio Ramos die de bal opeiste en tegen de lat schoot. In het vervolg vielen er nog drie doelpunten: Sergio Ramos werkte de bal na een voorzet van Gabriel Mercado in zijn eigen doel en Borja Mayoral kopte raak na een indraaiende voorzet van Marco Asensio. Diep in blessuretijd kreeg Real een nieuwe strafschop en Ramos nam revanche op zichzelf door die elfmetertrap wél te benutten: 3-2. Daar bleef het bij.

Denk jij dat Real Madrid nog tweede wordt?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Dit kan echt niet meer Realmadrid moet deze zomer echt iemand kopen die kan scoren. Als Ronaldo afwezig zoals vandaag En Ronaldo is 33 jaar en kan niet alles meedoen. En met Benzema bereik je niks. Assensio wordt de nieuwe Iniesta van de Laliga

9 mei 2018 om 23:27

Voorin Icardi en Martial of Dybala halen. De Tomas als derde spits bij de selectie en Mayoral uitlenen

9 mei 2018 om 23:33

Is goed idee, maar denk niet dat Florentino Pérez gaat halen en sterker nog ze moeten deze zomer een grote aankoop doen (boven de 160 Miljoen) net als Barca anders lopen ze echt achter. Dus ik denk dat hij Kane of Hazard zal halen.

9 mei 2018 om 23:39

Lewandowski zou ik halen, ook al is hij 29. Het rommelt wat bij Bayern dus wie weet is hij los te weken. Timo Werner zou ook kunnen, misschien heeft hij het niveau voor Real nog niet maar hij is jong. Inaki Williams ben ik ook gecharmeerd van.

9 mei 2018 om 23:41

Real inspiratie loos, was ook te verwachten midweeks na el classico en 2 weken voor ucl finale tref je sevilla dat voor europa ticket speelt

9 mei 2018 om 23:45

Lewa? Ik heb er zelf een hekel aan als Madrid spelers ouder dan 26 halen. Maar het is zeker een optie. Alleen zie ik bedragen van 60 miljoen voorbijkomen en dat vind ik toch echt wat te gortig. Overigens denk ik niet eens dat Icardi zoveel minder is dan Lewa hoor. Ik kan me uiteraard vergissen maar dat zullen we pas zien wanneer Icardi zelf ook bij een topploeg speelt

9 mei 2018 om 23:48

60 miljoen is tegenwoordig een schappelijke prijs voor Lewandowski vind ik. Icardi zou een net-niet speler kunnen zijn, misschien past hij niet eens in La Liga.

9 mei 2018 om 23:55

Hij heeft zijn opleiding bij Barca genoten dus ik denk dat hij wel in het Spaanse voetbal past.

Icardi heeft de voorbije 4 jaar steeds meer dan 20 goals in de Serie A gemaakt bij een middenmotor tot subtopper (afhankelijk van welk seizoen je wil bekijken). Natuurlijk kan hij een net-niet speler zijn, je bent nooit zeker of iemand bij de top slaagt, maar ik persoonlijk denk dat die kans redelijk klein is.

Tja, misschien is 60 miljoen inderdaad wel marktconform. Ik vind het lastig in te schatten de laatste tijd. Mij lijkt het aan de hoge kant voor een 29-jarige speler. Daarnaast denk ik ook niet dat hij compatibel is met Ronaldo. Dat is dan weer louter een persoonlijke aanname, ik kan er volledig naast zitten.

9 mei 2018 om 23:55

Lewa wordt over 3 maanden al 30 en wilt zeker ook een meerderjarig contract met een vet salaris. Bovendien lijkt hij me ook niet de makkelijkste in de kleedkamer.

10 mei 2018 om 00:01

Bij Bayern speelt Lewandowski ook regelmatig in dienst van andere spelers. Hij kan volgens mij prima met Ronaldo spelen, al zal niemand zo slaafs zijn als Benzema natuurlijk

30 jaar, dan kan hij dus minstens 3 jaar van grote waarde zijn voor Real denk ik.

10 mei 2018 om 00:02

@CiisseFimto

Hoezo telt het bedrag, in dit geval 160 miljoen, mee bij een aankoop van een speler? Wat een absolute bs. Met 160 miljoen kan je, mits je echt duidelijk weet waar je kwaliteit mist, echt goede spelers halen en dan hoef je echt niet aan 1 speler uit te geven.

Barcelona moest trouwens gewoon meer dan normaal betalen, omdat iedere club wist dat Barcelona 222 miljoen heeft gekregen voor Neymar. Als ze Dembele en/Coutinho eerder hadden gehaald, dan waren ze echt niet meer dan 80 miljoen kwijt per persoon.

10 mei 2018 om 00:23

@fcgrun 050

Toen Neymar nog voor Barca speelde werden er ook bedragen boven de 120mil genoemd voor Coutinho! 3jaar geleden had je ze idd voor 80mil binnengehaald. Dembele zou misschien zelf c.a. 50mil hebben gekost.

Maar een paar transfers hebben nu eenmaal voor huidige situatie gezorgd. Ja, clubs wisten dat Barca zoveel geld had, maar bijvoorbeeld een As Monaco zou ook 180mil hebben gevraagd voor Mbappe, toen Real concreet begon te worden.

Neymar, Coutinho, Dembele, Mbappe, Van Dijk, ..... Hebben voor de huidige situatie gezorgd. Real heeft weliswaar geen 222mil net binnengekregen, maar Spurs gaat bijvoorbeeld niet akkoord met 160mil voor Kane. Dus, 160mil is niet zoveel zoals je denkt.

10 mei 2018 om 00:31

@real8madrid Nah man, aub niet. Icardi is niet nodig. Benzema kan blijven als back up. CR zowiezo als centrum aanvaller. En als je dan Hazard of Salah erbij haalt, heb je een perfecte aanval met Asensio, CR en Hazard of Salah. En Benzema (en Vazzie) hou je als back up, en Bale doe je weg. Wanneer je met 2 aanvallers speelt, kan je dat dan makkelijk omzetten.

Daarnaast Icardi is best een afhankelijke spits van anderen en met CR gaat dat nog niet ben ik bang en CR gaat nog wel 2 jaar mee. Iig nu nog niet, wellicht in de zomer van 2019.

10 mei 2018 om 01:01

@DavitDavtyan

Hier ga je echter de mist in. Mbappe had nog een contract tot en met 2019 toen hij bij Monaco zat en ik denk echt niet dat Monaco 180 miljoen durfde te vragen, want over enkele jaren zou hij transfervrij zijn vertrokken. PSG is echter de aanstichter en voornamelijk die sjeik, die eigenlijk Neymar en Mbappe zag als dure legosets voor zijn speelhoek, heeft ervoor gezorgd dat dit helemaal nergens meer overging. Niemand had voorspeld dat iemand 200 miljoen, een jaar nadat de transferrecord werd verbroken (Pogba), zou uitgeven. Vandaar dat Barcelona dacht dat ze veilig waren om Neymar een clausule te koppelen van 222 miljoen. En toen begon de gekte van PSG en Barcelona. Daarnaast vond City het nodig om de transferrecord van duurste verdediger drie keer te verbreken, eerst met Stones, daarna Walker en als laatste Mendy. Liverpool moest wel dat bedrag op tafel leggen, want Van Dijk had een langdurig contract tot en met 2022, zonder clausule, waardoor Southampton elk bedrag kon vragen. Het zijn echt niet de spelers die voor deze situatie hebben gezorgd, het zijn toch echt de eigenaren en "koop"clubs.

10 mei 2018 om 09:54

Dybala zou ik niet doen. Qua scoorvermogen lijkt hij veel op CR in de competitie. Veel pieken met veel goals, maar soms ook niet. Dan mis je af en goals Benzema zou ik niet afschrijven. Al is het alleen maar omdat Ronaldo goed speelt met Benzema om zich heen. Dat is niet onbelangrijk.

Good guy Ramos die de tweede helft spannend houdt :D.

Ceballos mag terug naar Betis, die jongen is echt nog niet klaar voor Real 1. Scheids geeft wel een penal, maar geen kaart voor Mercado, die een afgrijselijk slecht spelende Theo in zn gezicht slaat... 2e keus is gwn niet zo goed als vorig jaar.

Heb de wedstrijs niet kunnen zien. Kan iemand mij vertelde hoe Real speelde?

9 mei 2018 om 23:45

De jonkies zijn er nog niet klaar voor om de wedstrijden te dragen. De ervaren mannen die vandaag op het veld stonden, zijn overschat.
Nacho is niet Real-waardig. Casemiro kan uitstekend afbreken, maar niet voetballen. Theo Hernandez eveneens. Vazquez komt ook tekort. Kiko Casilla mag niet eens bij Real Castilla keepen. Ramos is naar mijn mening 1 van de meest overschatte verdedigers. Aanvallend draagt hij zijn steentje bij, maar puur verdedigend gezien, is hij veel minder dan iemand als Pepe. Vallejo, Ceballos, Asensio, Kovacic zijn mannen voor de toekomst. Benzema, in 1 woord schandalig. De supporters hebben alle recht van klagen. Ik snap nog steeds niet wat Real in hem ziet. Zo een overschatte speler kan toch niet meer. Sinds die schandaal lijkt hij gewoon verloren. Hij speelt al drie jaar lang abnormaal zwak, maar hij heeft het geluk dat zijn landgenoot hem mag. Een andere verklaring heb ik niet voor hem. Je zou toch denken sta een keer op en laat zien dat het ook zonder Ronaldo kan, maar zelfs vandaag was hij Ronaldo aan het zoeken...

10 mei 2018 om 00:02

Hoe jij praat over Benzema laat gewoon zien dat jij de kudde napraat, 3 jaar lang abnormaal zwak? Ben je zijn statistieken vergeten in 15/16? Of zijn beslissende rol tijdens het einde van vorig seizoen; waar hij in de CL belangrijk was en in de competitie mede ervoor zorgde dat Madrid kampioen werd?

Een week geleden, in een alles of niets wedstrijd, scoort hij nog twee keer. Maar dat neemt niet weg dat hij dit seizoen qua goal/kansratio ver onder zijn gemiddelde zit, het klopt, hij maakt een matige seizoen door, daarover ben ik het zeker met jou eens. Maar om te stellen dat hij drie jaar 'abnormaal zwak' draait is gewoonweg niet zo. Benz verdient het om te blijven (al is het als tweede spits), zeker na zijn staat van dienst.

10 mei 2018 om 00:06

Ondertussen ook gewoon top 5 topscorers in de cl na grootheden als Ronaldo, Messi, Raul en Van Gol. Met een beter ratio dan Henry, Shevchenko, Drogba, Ibra... Toch is hij overschat volgens de meesten.

10 mei 2018 om 00:18

Kom nou mannen, in zijn beginjaren was hij top, maar de laatste jaren is hij toch zwaar gedaald qua niveau. Als je een Ronaldo ziet, die elke wedstrijd opnieuw zijn best doet. En een Benzema die erbij loopt alsof het hem niks kan schelen. Dan wil ik liever een nieuwe spits.

10 mei 2018 om 00:25

Wel ik vind dus niet dat hij er bij loopt alsof het hem niets kan schelen.

Los daarvan wil ik ook graag een nieuwe spits hoor, maar vooral omdat er zonder Ronaldo geen scorend vermogen is. Als Ronaldo start blijft Benz de beste optie naast hem imo

10 mei 2018 om 00:29

Ja, hij zag er in zijn beginjaren wat flitsender eruit, maar ik zou hem altijd achter de hand houden. Een vervanger gaat deze zomer zeker komen, dat weet hij zelf ook denk ik.

Voor mij draait het er meer om dat men Benz afschildert als een derderangs spits die het geluk had dat hij in het Madrid team terecht kwam. Hij is veel meer dan dat. Wat hij heeft betekend voor Madrid spreekt voor zich; maakte deel uit van een van de beste Madrid selectie ooit en is het gezicht geweest van de 'meevoetballende spits'.

10 mei 2018 om 08:22

Hij is nog steeds het gezicht van de meevoetballende spits

Ze redden tenminste wel de eer tegen het einde van de wedstrijd. Maar ja, het was te verwachten met zo een b-opstelling, Sevilla is nog vol op in de race voor Europees voetbal.

Jammer genoeg moeten we constateren dat de jonge jongens op dit moment gewoon kwaliteit te kort komen, het b-elftal van vorig seizoen had deze Sevilla dik opgerold. Deze zomer belooft het een drukke periode te worden in Madrid, verwacht ook dat de meerendeel van deze jonge jongens dan verhuurd gaan worden.

10 mei 2018 om 00:19

Ja heb je zeker gelijk in. Dik oprollen is ook wel wat overdreven, mijn referentie naar het b-elftal van vorig jaar komt doordat ik ze mis en ja, dan begin ik te overdrijven .

Impotentie voorin, geklungel achterin. Denk dat je Madrid vanavond daarmee aardig kunt beschrijven

9 mei 2018 om 23:38

Ik weet dat je het nogal voor Vallejo hebt en ga hem dan ook zeker niet afrekenen op 1 match, maar vandaag viel hij toch volledig door de mand? Kwam fysiek zwaar tekort in mijn ogen. Eerste goal laat hij zich kinderlijk aftroeven door Muriel in de lucht en bij de 2de leek het alsof hij al een match gespeeld had als je zijn sprint zag...

9 mei 2018 om 23:43

Was vanavond gewoon slecht. Daar hoeven we geen doekjes om te winden. Bij dat tweede doelpunt laat hij zich ook (voor de derde keer overigens, de tweede keer werd het niet gevaarlijk gelukkig) aftroeven door een ingezakte Muriel op een lange bal. Die kaatste vervolgens op het middenveld waarna Vallejo van ver moest terugkomen en inderdaad veel te traag was.

Al moet wel gezegd dat Muriel simpelweg een betere kopper is en ik gefrustreerd raakte omdat Ramos dat niet inzag en even met Vallejo van plek ruilde. Maar los daarvan was Vallejo ook slecht, hief meer dan eens het buitenspel op en werd ook 1 of 2 keer kinderlijk weggezet na een schijnbeweging in een 1v1. Dat moet veel beter

9 mei 2018 om 23:46

Wat speelt dat middenveld bij vlagen toch echt heerlijk. Ceballos en Kovacic zijn echte parels. Het toekomstige middenveld van Real.

Aanvallend moet real echt dringend versterkingen binnenhalen. Buiten ronaldo is zowat elke aanvaller die jullie hebben incompetent. Missen en verprutsen zoveel kansen. Ik zou Bale + geldsom ruilen met Hazard en Martial of Icardi proberen binnen te halen.
Odriozola en Oyarzabal van Sociedad mogen er ook zijn. Zidane is veel te optimistisch geweest met die nieuwe jonkies. Zijn allemaal ontzettend getalenteerd en hebben veel potentie maar op dit moment hebben ze nog niet het gewenste niveau. Jammer, Real heeft veel punten onnodig laten liggen dit seizoen.

9 mei 2018 om 23:51

Inderdaad, ik zei het in het live meepraten al: Ceballos en Kova kunnen een heerlijk duo gaan vormen. Dat er voorin versterkingen bij moeten is heel duidelijk inderdaad

Typische avond La Liga al het hele seizoen typerend dit jaar in de Liga. Er moet echt kwaliteit bijkomen anders kan je nooit op meerdere fronten strijden. Hakimi, Llorente, Theo en Mayoral verhuren die 4 zijn er absoluut niet klaar voor. We hebben een vleugelspeler, CB , RA en een spits nodig. Manolas is een goeie deal voor 35m. Dan misschien nog Odriozola, Icardi erbij. Misschien komt Neymar ofzo wel maar kwaliteit moet er bij komen.

9 mei 2018 om 23:42

Odriozola zou een zeer slimme aankoop zijn wat mij betreft. Manolas zou ik dan weer laten voor wat het is. Beetje overhyped na zijn doelpunt tegen Barcelona. Het is een fysiek sterke speler, maar aan de bal toch iets te weinig voor een CV van Real denk ik. 35m is natuurlijk een degelijke prijs in deze markt, dus als 3de CV na Varane en Ramos moet het dan mss wel kunnen. De vraag is wel of een Manolas daar genoegen mee neemt...

9 mei 2018 om 23:47

Als je een Nacho en Casemiro laat spelen, dan kan Manolas het voetballend niet slechter doen dan de bovenstaande mannen.

9 mei 2018 om 23:47

Manolas komt aan genoeg speeltijd zeker door vele rotaties en Varane zijn blessure gevoeligheid. Martial, Manolas, Odriozola en een topaankoop a la Neymar, Icardi, Dybala helemaal top dan

9 mei 2018 om 23:49

En een middenvelder. Ben er vrij zeker van dat Ceballos tijdelijk vertrekt. Can gratis aantrekken?

9 mei 2018 om 23:52

Waarom niet voor Azpilicueta gaan? Is ook een interessante optie.

9 mei 2018 om 23:57

Azpilicueta is wel een interessante optie, dan heb je een topverdediger die ook rechtsback kan.

9 mei 2018 om 23:57

Ik denk niet dat Chelsea Azpi laat gaan. Dan kan je aan prijzen richting de 50-60 miljoen gaan denken vrees ik

10 mei 2018 om 00:08

Als je toch al 35 miljoen neerlegt voor Manolas, kan je net zo goed 15 a 20 miljoen erbij leggen en gewoon Azpi halen. Hij is Spaans, kan zowel rechtsback als centraal en is kwalitatief ook gewoon beter dan Manolas. Eveneens is hij verdedigend sterk en heeft hij een dosis aan ervaring, zijn leeftijd zorgt er ook voor dat Vallejo rustig aan gebracht kan worden. Hij zal niet een jonge concurrent voor Vallejo zijn, of een oude vos die op zijn retour is.

Desalniettemin zie ik het jammer genoeg niet gebeuren, het zou wel de meest ideale oplossing zijn voor de achterste linie.

10 mei 2018 om 00:33

Wat denk je van de optie, ...rabiot?

Real is al jaren afhankelijk van 1 man. Eigenlijk al vanaf 2009. Wanneer hij niet meedoet is er zo weinig dreiging. Ronaldo is al 33 jaar en kan niet elke wedstrijd meer meedoen. Real zal goed moeten investeren.

9 mei 2018 om 23:50

Ironische is ook dat jarenlang vele 'kenners' aangaven dat Madrid beter spel toonde zonder Ronaldo, er zou zogezegd meer voetbal in de ploeg zitten en hij zou van belang zijn omdat hij veel scoorde. Maar kijk eens de wedstrijd tegen Barcelona afgelopen weekend, tegen 11 man werd er tig keer meer gecreëerd dan tegen 10 man. Dit komt door Ronaldo, toen hij eraf ging kon men geen eens een vuist maken.

Natuurlijk. het klinkt absurd om dit te vermelden, maar het is toch van belang om er na zoveel jaar weer op terug te komen. Ronaldo was toen en is nog steeds vitaal voor het spel van Madrid.

10 mei 2018 om 00:20

Ik was eerlijk gezegd 1 van die mensen vroeger. Dat kwam toen Ronaldo niet meedeed tegen Valencia in 2011. Toen werd het 3-6 dacht ik met een uitstekende Kaka. Toen praatte ik ook maar mee met de rest maar eigenlijk wat Ronaldo creert zonder bal is gigantisch. Er is maar 1 iemand die net zo'n gave heeft. Messi. De wedstrijd tegen Barcelona zag je dat niemand bewoog zonder bal en als iemand diep ging bijvoorbeel Bale werd hij overgeslagen door Asensio. Conculsie er word gewoon beter gevoetbald als Ronaldo erbij is. Houd verdedigers bezig. Creert zijn looplijnen en komt in de bal.

10 mei 2018 om 00:36

Ja ik begrijp het wel hoor. Het waren toen ook wat moeilijkere tijden voor Madrid en er werd vaak naar een zondebok gezocht.

Alleen al de dreiging die er uit gaan van Ronaldo zorgt ervoor dat het spel heel anders wordt gespeeld dan als hij er niet bij is.

10 mei 2018 om 01:09

Dat is helemaal niet waar en dan even doodleuk 1 match eruit halen dat in jouw voordeel speelt, nou netjes hoor. Het is altijd zo geweest en dat zie je vaak terug. Wanneer Real zonder Ronaldo speelt, ging het combinatievoetbal beter. De spelers combineerden met elkaar maar je miste wel de klinische afmaker, het eindstation en dat was Ronaldo. Met hem erbij had je iemand naar wie je kon zoeken en dan wist je, speel hem in en hij maakt het voor je af. Vaak zie je dan ook dat Ronaldo vaak het doel opzoekt van waar dan ook. Maar dat wil niet zeggen dat met hem erbij het teamspel en combinatievoetbal altijd veel beter is. Dat is dus vaak andersom, zonder hem kreeg je beter combinatievoetbal te zien maar miste je vaak de afronding. Dus het slaat nergens op om je gelijk te halen door 1 wedstrijd te vermelden waarbij het voetbal helemaal niet meteen minder was toen hij eruit ging. Maar je miste wel iemand die de trekker moest overhalen en dat mis je wanneer een Ronaldo niet speelt.

10 mei 2018 om 02:03

Moet ik dan een opsomming maken van 20 wedstrijden? Het was gewoon de meest recente aanvulling op wat Raffaelo aangaf.

Ik vind dat, waar jij specifiek op ingaat; namelijk de combinatievoetbal, met Ronaldo beter gaat, zeker in de systemen die Zidane hanteert. Benzema en Marcelo zijn in het bijzonder de spelers die excelleren doordat Ronaldo aanwezig is, als de Portugees niet speelt is vooral Benzema duidelijk diegene die inferieur speelt en alleen Ronaldo kan naar mijn mening die vervulling geven om Benz te laten excelleren in de combinatie.

Eveneens geef jij alleen het aspect van combinatie aan, ik heb het over het spel in zijn algemeenheid. Dat is meer dan zoals jij het doet afschilderen. En terugkomend op je laatste zin, vergelijk is hoeveel kansen Madrid kreeg in de eerste - met de tweede helft. Niemand kon in de tweede helft de trekker overhalen, omdat er simpelweg geen kans zich (zoals een in de eerste helft) voordeed om die trekker te kunnen overhalen, op die schot van Bale na dan. Het voetbal was beduidend minder in de tweede helft, dat zelfs tegen 10 man, Ronaldo alleen al had 3 kansen in de eerste helft. Benz speelde de eerste helft héél sterk, in de rust Ronaldo eraf en Benz had een matige tweede helft.

Ramos maakt bijna een hattrick! Als verdediger! Eigen goal, een goal en had eigenlijk die gemiste penalty ook moeten maken, dan waren het er drie geweest ;p

9 mei 2018 om 23:45

Zoiets noemen ze nou een zuivere hattrick nietwaar?

9 mei 2018 om 23:48

Ze noemen het iig een unieke hattrick ;p

Real gaat waarschijnlijk 3x de CL op rij pakken, er is niet zoveel reden tot paniek. Ja er moet een aanvaller bij, en ook een keeper volgens mij. Maar houd die jonkies gewoon als reserves, en Real is klaar op de transfermarkt.

9 mei 2018 om 23:48

Sowieso een rechtsback want Hakimi komt echt nog wel tekort en zal waarschijnlijk uitgeleend worden. Ceballos lijkt dan weer zelf op een verhuur aan te dringen en ook hij zal dus vervangen moeten worden.

Een keeper? Heel graag, maar wie? Als het niet De Gea of Oblak (oblak lijkt me sowieso al kansloos) is hoeft het voor mij niet. Andere namen die genoemd worden zoals Courtois en Allisson vind ik niet echt een vooruitgang. Tenminste niet voldoende vooruitgang als je hun prijskaartjes in acht neemt.

Als het fifa was De Gea en Mbappe en klaar

9 mei 2018 om 23:50

Carvajal is fit genoeg om bijna alles te spelen, terwijl Nacho of Vazquez ook rechtsback kunnen. Hakimi is mij ook tegen gevallen, maar je hebt met hem toch een degelijke stand-in. Maar misschien is het verstandig om een rechtsback te halen, en vertrouwen te houden in Nacho als 4e centrumverdediger. Wat vind je van Mario Gaspar?

9 mei 2018 om 23:51

real8madrid, Odriozola vind ik een hele goeie optie hoor. Spaans jong en kan leren van Carvajal en doet het bin Sociedad prima.

9 mei 2018 om 23:56

Real heeft toch al genoeg talentjes?

9 mei 2018 om 23:59

Odriozola is een fantastische optie. Maar gaat hij willen komen? Hij is immers maar 3,5 jaar jonger dan Carvajal. Odriozola wil ook gewoon ergens in de basis staan uiteraard

10 mei 2018 om 00:01

Gaspar? Goh, ik vind hem een degelijke speler. Niets uitzonderlijk maar gewoon goed. Ook al weer 27 maar voor een backup hoeft dat niets uit te maken natuurlijk. Is hij beschikbaar of zo dat je hem noemt? Of ben jij erg gecharmeerd van hem?

10 mei 2018 om 00:03

Ik vind hem goed genoeg voor Real, heeft zelfs interlands achter zijn naam. Je weet wat je aan hem hebt, en is gewend om in een technische ploeg te spelen.

Coleman van Everton zou ook een hele goede zijn, maar is wel blessuregevoelig.

10 mei 2018 om 00:14

Misschien wel, ik heb onvoldoende op hem gelet in de wedstrijden tegen Villarreal om een goed oordeel te vellen. Als hij het ziet zitten om de concurrentie met Carvajal aan te gaan, waarom niet? Daar zal hem echter het schoentje wringen vrees ik. Het is lastig om een speler te vinden die het juiste niveau heeft en tevens zin heeft om als backup te fungeren

10 mei 2018 om 00:19

Wat denk je trouwens van Cancelo? Ik verwacht niet dat Inter de koopoptie licht en ik denk dat Cancelo het best ziet zitten backup te zijn.

10 mei 2018 om 00:45

Cancelo ben ik uit het oog verloren, maar was vroeger zeker overtuigd van zijn kwaliteiten. Heeft in 2018 wel veel minuten gemaakt bij Inter zo te zien. Hopelijk is hij verdedigend vooral sterker geworden, dan mag hij zeker komen.

9 mei 2018 om 23:50

Er moet een verdediger bij die weet wat verdedigen is. Er moet twee nieuwe keepers bij. Er moet een spits bij en er moet een vleugelaanvaller bij. Manolas, De Gea, keeper van Bilbao en Hazard/Salah/Neymar

9 mei 2018 om 23:50

Juist wel want blijkbaar kunnen we niet op meerdere fronten strijden en als Real zijnde is dat verplicht je kan niet elke keer volle focus op de CL en de Liga laten lopen. Dat komt mede door kwaliteit gebrek dat we dit jaar geen rol in de titel hebben gespeeldz

9 mei 2018 om 23:55

De afhankelijkheid van Benzema als enige waardige centrumspits en een ondermaatse reservekeeper hebben Real vooral veel punten gekost.

Ronaldo blijft volgend seizoen nog wel basisspeler, dus nog een aanvaller er bij is wat teveel van het goede. We hebben Bale, Isco, en Asensio ook nog.

Middenveld is in orde nietwaar? En achterin vind ik Nacho een prima reservespeler voor Real, ook op linksback.

Ramos liet zn oude liefde weer oplaaien, zijn stad Sevilla, mooie stad trouwens + je zit dichtbij Albufeira(Por) maar dat ter zijde.

Leuk om de talenten van Real ff aan t werk te zien, al vond ik t jammer dat er teveel sterkhouders eruit zijn gelaten od een kwestie van een te matig bank.

Het is wel weer is tijd om 2 toppers te halen, daar is wel behoefte aan, een dan een cv en een extra aanvaller minimaal. Alleen weet ik zelf niet snel aan wie ik moet denken wie realistisch is om te halen, enige van wie ik wel overtuigd bent dat hij het redt is Lewandowski.

Geweldig gedaan van Sevilla. Was een tegenstander van formaat.
Tweede helft vooral had Sevilla echt leuke kansen. Ik had wel genoten van deze match.

Maar het laat ook meteen zien wat ik al jaren zeg;
het is mager gesteld daar bij die achterste linie bij Real.
Eentje hoeft maar af te vallen en het is open en bloot zichtbaar. Deze match was zo een goed voorbeeld.
En Ramos had inderdaad echt de hoofdrol haha.
Hij was 1 van de beste op het veld bij Real.
Maar ook voorin valt er nog wat te zeggen nu CR er niet stond.

Ik hoop dat Zidane heeft gezien wat er anders moet met oog op finale Cl.

Laliga is al gespeeld dus tijd om dingen uit te proberen en om fouten te bestuderen, om Liverpool te bestuderen..kiev is om de hoek

Maar Real moet iets doen, met oog op toekomst , die hele defence linie mag en kan sterker (inclusief keeper)
een Ramos is er niet lang meer, een Marcelo ook niet,modric ook niet,
en voorin is er gewoon een topper nodig van zo een 25/26 jr, en die hoeft echt niet a la CR 40 in te schieten, tegen de tijd dat CR weg is staat er een geheel ander soort Real ,eigenlijk het Real waar ik me al jaren op verheug.maar er loeren wel problemen voor Real aangezien de ervaren spelers in 1 klap waarschijnlijk weg zullen zijn.
Het word dan ook tijd vind ik dat Zidane eens eindelijk zelf het 1 en ander kan forceren qua transfers.
Ben dan ook zeer benieuwd want imo draalen ze veel te veel eromheen.

10 mei 2018 om 00:12

Ik blijf Icardi roepen. Staat dit seizoen alweer op 28 goals, vorig seizoen 27, het seizoen daarvoor 16 en daarvoor 27. En dat in een team dat dit seizoen 62 goals heeft gemaakt. Icardi is verantwoordelijk voor bijna 50 procent daarvan...

Daarnaast kan hij bijna 10 jaar mee aangezien hij net 25 is, spreekt hij Spaans en is hij het Spaanse leven en voetbal gewend.

Icardi voorin bij Madrid gaat vuurwerk geven denk ik. Met Asensio op links, een nieuwe rechtsbuiten en achter hem Isco/kovacic/kroos/ceballos knalt hij de ene na de andere bal erin.

Mensen die hier zich druk maken om Real snap ik echt niet. Het seizoen is voorbij, dus waarom zoveel moeite erin stoppen de laatste wedstrijden kom op. Volgende seizoen nieuwe kansen. Ik snao Zidane wel, die focust zich nu vooral op CL Finale en dat zouden real fans ook is moeten doen en la liga vergeten.

10 mei 2018 om 00:21

Uiteraard maak je je druk. Niet omdat ze deze nietszeggende pot tegen Sevilla verliezen maar eerder omdat deze pot tegen Sevilla helaas al nietszeggend is. Daarnaast is het duidelijk dat de b opties niet altijd voldoen dit seizoen en dat er een chronisch tekort aan scorend vermogen is als Ronaldo niet speelt of niet in vorm is zoals de tweede helft van 2017.

10 mei 2018 om 00:56

Klopt inderdaad. Ik heb alle wedstrijden van real gezien. Behalve van vandaag ivm werk, maar het valt op wanneer Ronaldo niet mee doet. Doe niemand wat voorin zelfs asensio. Ik vind het wel jammer dat er zoveel werd gezegd over de jeugd die er nu loopt, maar ze kunnen ieder keer de wedstrijd niet beslissen. Hoop op versterking in de transferperiode en hoop dat James terug komt en dat bale weggaat.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren