Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Ibrahimovic naar Rusland: ‘Een WK zonder mij zou geen WK zijn’

Laatste update:

Zlatan Ibrahimovic is aanwezig op het WK in Rusland. Dat heeft de Zweedse aanvaller van LA Galaxy bevestigd op de Amerikaanse televisiezender ABC in de show van Jimmy Kimmel. De spits, die zijn laatste interland speelde op het EK in Frankrijk, laat niet los of hij als international afreist naar Rusland.

“Ja, ik ga naar het WK”, bevestigde de 36-jarige aanvaller op de vraag van Kimmel of hij erbij is in Rusland. Ibrahimovic liet verder niets los: “Ik zeg gewoon dat ik naar het WK ga. Als ik meer zeg, zijn er mensen die me daarop afrekenen. Dus ik moet voorzichtig zijn met wat ik zeg. Een WK zonder mij zou geen WK zijn.”

Het is niet voor het eerst dat Ibrahimovic vertelt dat hij erbij is in Rusland. De afgelopen maanden liet hij al vaker doorschemeren dat hij naar het WK gaat. Bondscoach Janne Andersson liet in een eerder stadium al weten dat hij niet rekent op Ibrahimovic. “Ik heb geen contact met spelers die ‘nee’ hebben gezegd tegen het nationale team”, zei hij. “De ploeg heeft een fantastische prestatie neergezet en we praten nog steeds over een speler die anderhalf jaar geleden besloot te stoppen. Praat over de spelers die deze prestatie hebben neergezet.”

Denk jij dat Zlatan Ibrahimovic als Zweeds international naar het WK gaat?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Zou wel droog zijn als ie gewoon in het publiek gaat zitten met een zak chips en die grote Zlatan smile op z'n gezicht. "i told you i would go the world cup". Zou me rot lachen, echt een actie voor hem.

18 april 2018 om 11:12

Hij is het gezicht van de WK-marketingcampagne van Visa en een Zweedse boekmaker. Zoveelste marketingstuntje van Zlatan.

18 april 2018 om 12:35

En dom dat een zinnetje bij Jimmy Kimmel dan de hele ochtend hier als groot nieuws op de voorpagina staat. Wat zal Visa blij zijn. Het gaat hier om voetbal, en het is duidelijk dat Zlatan op iets anders doelt deze zomer. Analistenwerk of zo.

18 april 2018 om 13:50

In het fragment bij Kimmel was het inderdaad overduidelijk dat hij het niet in de hoedanigheid als speler bedoelde. Maar zoiets uit de context halen is natuurlijk het recept voor een shitload aan verkeer op je website.

18 april 2018 om 11:20

Naku

Hahahahah ik dacht precies hetzelfde.
Ik zie het hem ook gewoon doen!!

Een geweldige speler maar doet zichzelf voor als God. Totaal geen respect voor hem. Voor de rest een geweldige speler.

18 april 2018 om 10:49

Nou ik denk dat hij voor sommige ook meer een God is, dan een 'echte' god..

Ik bedoel, van hem weet iedereen in ieder geval met zekerheid te zeggen dat hij bestaat.. Een beetje hetzelfde als zeggen dat Messi van een andere planeet is terwijl we ook niet met zekerheid kunnen zeggen of er überhaupt leven op andere planeten is, zoals wij dat hier kennen.

18 april 2018 om 10:53

Waar staat dat hij zich profileert als god. Dit maak jij er zelf van!

Zlatan is gewoon een goede voetballer die veel heeft bereikt in zijn carrière en het zou mooi zijn als hij als supporter of ambassadeur aanwezig zal zijn op het WK. Zlatan heeft net als Ronaldo super hard gewerkt voor zijn carrière. En die laatst genoemde vind ook nog weleens dat hij god is. Geen enkele voetballer is god of wat dan ook.

Wij moeten meer respect hebben voor die sporters. Enige wat wij Nederlanders kunnen is zeiken, zeuren en broekies al de hemel in prijzen terwijl ze net 3x een bal hebben goed geraakt.

Dus hou aub op met je vooroordelen en ga gewoon eens genieten van voetbal en voetballers, dan liggen zaniken!!!

18 april 2018 om 11:35

@tutter

Volgensmij heeft hij in een interview gezegd. Toen er een vraag aan hem
Gesteld werd. “ You are talking To God”. Best zielig eigenlijk

18 april 2018 om 11:35

@tutter

Volgensmij heeft hij in een interview gezegd. Toen er een vraag aan hem
Gesteld werd. “ You are talking To God”. Best zielig eigenlijk

18 april 2018 om 11:36

@tutter

Volgensmij heeft hij in een interview gezegd. Toen er een vraag aan hem
Gesteld werd. “ You are talking To God”. Best zielig eigenlijk

18 april 2018 om 11:36

@tutter

Volgensmij heeft hij in een interview gezegd. Toen er een vraag aan hem
Gesteld werd. “ You are talking To God”. Best zielig eigenlijk

18 april 2018 om 11:36

@tutter

Volgensmij heeft hij in een interview gezegd. Toen er een vraag aan hem
Gesteld werd. “ You are talking To God”. Best zielig eigenlijk

18 april 2018 om 12:04

En weer een mierenneuker opgetrommeld.

Dit is waar jij naar refereert:
Reporter : "Who will win the qualifier?"
Zlatan Ibrahimović :"Only God knows"
Reporter "It's kinda hard to ask him"
Ibrahimović : You're talking to him now"

Zei hij met een grote sarcastische lach..

18 april 2018 om 12:28

@Barcakingszz wat een sukkel ben jij, dat je zijn uitspraak letterlijk neemt. Hahahaa sjonge jonge jij hebt liever van die nietszeggende speler interviews zeker?!! Zegt iemand een keer iets rebels en humorvol bedoeld en dan zeik jij daarover.

18 april 2018 om 12:36

442oons

18 april 2018 om 13:17

@Tutter: Respect dwing je af. Hij is een hele goede voetballer, maar als mens vind ik het een verschrikkelijke kneus. Buiten zijn zielige uitspraken om, heb ik hem dingen zien doen bij andere spelers, die echt bij het abnormale af zijn. Hij voelt zich verheven boven andere mensen en denkt ook echt dat hij als persoon beter is dan anderen. Dan mag hij missschien goed tegen een bal kunnen trappen, dat wil nog niet zeggen dat het dan geoorloofd is om zulk belachelijk gedrag te vertonen. Word deze man ooit wel volwassen?

18 april 2018 om 11:58

Het is gewoon een grap, geen persoon is god. Maar Ook zonder CL kan je top zijn hoor of ga je nu ook beweren dat ronaldo geen topspeler is.

18 april 2018 om 13:10

Of Maradona, ook al zo'n koekenbakker: nooit de EC1 gewonnen..

18 april 2018 om 11:10

Het is gewoon allemaal voor de grap die vergelijkingen. Het is gewoon humor. Maarja iedereen vindt iets anders grappig. Ik persoonlijk vind het hilarisch

18 april 2018 om 14:56

Echt he ik kan er echt niet bij dat sommige dit zo serieus nemen. Lekker leventje heb je dan. Voor mij is er maar 1 god en dat is zlatan 😂

18 april 2018 om 11:52

Uhm...als je hem een beetje volgt is het een grapjas. Hij speelt met de media. Altijd al gedaan. Zet iedereen op het verkeerde been en lacht er hartelijk om. Als je dan ook nog geweldige acties en goals maakt, kun je de media nog verder laten kruipen. Ik vind het fantastisch! Haha.

18 april 2018 om 12:51

Een geweldige speler ja, maar toch ook zijn keerzijde ( niet alleen die grote mond van hem )... Hij heeft het in een topcompetitie nooit het verschil kunnen maken ( top competities in mijn ogen zijn spanje en engeland ) en ook bij de nationale ploeg nooit echt kunnen stunten.
Maar goed, geef hem zijn moment of glory en de publiciteit.

18 april 2018 om 14:46

Onzin in Italië heeft hij zeker het verschil gemaakt in een competitie die toen sterker was dan nu.

Als de Zweedse bondscoach hem meeneemt zou ik dat als laf zien. De andere mannen hebben een knappe prestatie neergezet door zich ten koste van Italie te plaatsen voor het WK. Die mannen moeten het ook op het WK gaan doen. Meneertje Zlatan voelde zich de laatste tijd te goed om zijn land te helpen en nu op het moment dat er een poging komt om te shinen wilt meneertje wel weer even opdraven. De bondscoach moet gewoon stuk bij voet houden en spelen met de namen die hij in de kwalificatie heeft gebruikt. Dan blijft hij geloofwaardig en fair.

Ibra is echt een wereldspeler geweest, misschien op momenten wel de beste nummer 9 van de wereld. Echter moet meneer nu ook maar eens beseffen dat het einde oefening is.

18 april 2018 om 11:08

Dit is zo Nederlands, de Zweedse bondscoach laf noemen als ie voor wereldspeler Zlatan zou kiezen in zijn selectie. Grote woorden voor een nietszeggende "neutrale fan". Beetje meer respect voor Zlatan zou geplaatst zijn in deze..

18 april 2018 om 11:08

Wat nou laf? Als Robben nog goed is over 2 jaar en toch besluit om naar het ek te gaan, weet ik zeker dat veel mesnen dat toejuichen.

Daarbij wordt zlatan ook nog elke dag gebeld of die meegaat door de nationale ploeg.

18 april 2018 om 11:24

Als Robben 0 minuten heeft gespeeld in de kwalificatie en willens en wetens twee jaar daarvoor afscheid heeft genomen van de nationale ploeg, dan zou ik niet weten waarom deelname van Robben toegejuicht zou moeten worden.

Het is Zlatan en dan hebben veel mensen snel last van een vertroebeld beeld. Het doet gewoon geen eer aan de selectie die kwalificatie bewerkstelligd heeft om Zlatan mee te nemen. Dit soort uitspraken zijn sowieso respectloos en brengen de bondscoach in een lastige positie.

18 april 2018 om 12:00

Die bondscoach belt hem zelf op of die meegaat. En als een speler nog een aanwinst is dan is het dom om hem niet mee te nemen.

18 april 2018 om 12:28

Ook als Robben 0 minuten heeft gemaakt zou hij nog van meerwaarde zijn. Zelfde geldt voor Zlatan. Voor spelers van wereldklasse is nu eenmaal altijd plek, ook als ze eerder bedankten (vanwege hun leeftijd, nu omdat ze het zat waren zoals Dost nu doet). Zowel Robben als Zlatan hebben een generatie lang alles gegeven en voor veel mooie momenten gezorgd voor hun land, ik zou het daarom biet raar vinden als een speler van hun kaliber en dan toch gewoon bij is (als deze nog van meerwaarde kan zijn uiteraard).

18 april 2018 om 13:12

Bovendien heeft de huidige 3e spits, degene die plaats moet maken voor Zlatan in de selectie, waarschijnlijk ook geen/amper minuten gemaakt en/of een serieuze bijdrage aan de plaatsing geleverd toch?

18 april 2018 om 13:46

hahahahahaha, hoe weet jij of hij iedere dag gebeld wordt? Je verteld maar wat? Ibra heeft 0,0 bijgedragen aan de WK-kwalificatie. Klaar met die gast. Hij heeft bedankt, dan moet je niet ineens stoer gaan roepen dat jij wel ff bepaald of je speelt.

18 april 2018 om 14:10

Dan hebben we blijkbaar een ploeg die zich weer eens heeft weten te kwalificeren. Dat zou een knappe prestatie zijn want met Robben lukte dat niet.

Ik zou dan ook niet weten waarom ik zou moeten juichen als een oude Robben zich dan ineens weer zou aanmelden.

Zou zeer slecht voor de teamgeest zijn.

18 april 2018 om 11:20

Die bondscoach mag in z'n handjes klappen dat Zlatan nog mee wil. Je kunt van een speler van zijn leeftijd en met zijn blessure historie niet verwachten dat hij de gehele kwalificatie campagne mee doet. Als hij fit is voor het WK zou ik hem altijd meenemen, al is het maar voor in de kleedkamer of in de laatste 5 minuten om iets te forceren.
Ik denk dat een tegenstander toch wel meer onder de indruk is wanneer Zlatan in de 85e minuut er in komt om iets te forceren dan John Guidetti...

18 april 2018 om 12:33

Ik vraag me ten zeerste af of zlatan het type is om bij zweden grotendeels te banken en telkens een laar minuten mee te willen doen. Wil hij dat? Dan snap ik de keuze hem mee te nemen. Is hij daartoe niet bereid? Lekker thuis laten

18 april 2018 om 11:38

Als de coach stuk bij voet moet houden dan zou dat wel even de omgekeerde wereld zijn he ;-)

Ik moet altijd zo lachen dat mensen zich zo aangevallen voelen door de uitspraken die Zlatan doet. Hoe simpel ben je? Zo doorzichtig dat hij alles juist doet om controverse te veroorzaken en reacties uit te lokken, het draagt bij aan het complete imago dat hij voor zichzelf heeft neergezet. Vergeet niet dat Zlatan een merk is, naast een grote voetballer. Stuk voor stuk marketing stuntjes. Persoonlijk vind ik het mooi als Zlatan nog een WK meemaakt, al heeft hij niks bijgedragen aan de plaatsing voor het WK. Maar als liefhebber, zou ik t mooi vinden als hij nog een laatste doorslaggevende wereldgoal maakt.

Jeetje.... VZ is de laatste tijd wel bezig met de meest bijzondere foto’s bij artikelen te plaatsen hahahaha

Gewoon spelen met de spelers die ook de kwalificstie hebben bewerkstelligt, laat Zlatan maar voelen dat niet allrs om hrm hoeft te draaien!

18 april 2018 om 11:23

word een beetje moe van die kerel... en iedereen blijft maar zegge.."wat een eindbaas is het toch"..gewoon irrirant

18 april 2018 om 11:26

Eens, hii doet of de rest koekebakkers zijn en hij een of andere oppergod is...

18 april 2018 om 12:32

Dat zal wel meevallen. Feit blijft wel dat Zlatan de enige Zweedse topspeler is van de afgelopen jaren. Welke andere speler in die selectie heeft bij clubs als Barca, Juve, AC, Inter en Man Utd gespeeld (en het ook overal laten zien). Zlatan haalt ook nooit iemand naar beneden, hij praat zichzelf alleen omhoog (niet erg als je het waar maakt).. twee verschillende dingen.

18 april 2018 om 13:49

Feit blijft ook dat Zweden zich met Zlatan niet wist te plaatsen voor de Wk's van 2010 en 2014 en het nu wel lukt zonder Zlatan. Zlatan heeft het geweldig gedaan in zijn carrière, maar hij moet nu gewoon zich erbij neerleggen dat het nationale elftal zonder hem blijkbaar wel goed genoeg is om naar het WK te gaan. Hij dacht waarschijnlijk dat ze dat niet zou lukken zonder hem.

Ik vind dit dubbel. Aan de ene kant is ie natuurlijk nog van meerwaarde, maar het is echt een grote middelvinger in het gezicht van de spits waarmee ze zich hebben gekwalificeerd.

Dat zou wel heel triest zijn. Door vechtlust en groepsgevoel staat Zweden op het WK en nu is het WK daar en dan gaan dit soort spelers nog even roepen dat ze nog een WK willen spelen. Bovendien is Zlatan nu wel echt op z'n retour en Zweden zal toch moeten bouwen aan een ploeg dat niet afhankelijk is van Zlatan.

Het moment is aangebroken voor mij.. ik wist helemaal niet dat het kon.

Maar ik ben Zlatan-moe!

Het WK is zeker wel wat zonder Zlatan. En die grootspraak die ik normaal gesproken fantastisch vindt, loopt me nou wel wat de spuigaten uit. Uiteraard hoop ik gewoon dat hij meedoet, want het blijft een sieraad die gewoon zolang hij speelt wel een plekje in de Zweedse selectie hoort te hebben.

het begint wel irritant te worden hoor vorig wk was ie er ook niet nij en was toen een fantastisch toernooi. Verder heeff zweden zich zonder hem geplaatst dus ze kunnen ook zonder hem.

Zlatan gaat voor Visa aan de slag. Hij wordt het gezicht van een wereldwijde marketingcampagne in aanloop naar het WK, en gaat via instagram van Visa verslag doen van zijn reis.

Goede speler, walgelijke persoonlijkheid.

18 april 2018 om 12:07

Prima naam, geen gevoel voor humor.

als je Zlatan in je selectie kan hebben als Zweden zijnde moet je dat vind ik altijd doen. Zweden heeft al niet echt geweldige spelers dus hij kan alleen maar kwaliteit toevoegen. ook sta je als Zweden veel meer in de picture op zo een WK met Zlatan erbij want zonder hem zal een land als Zweden met deze spelers de rest van de wereld weinig boeien.

dat hij er dan in de kwalificatie niet bij was en dat het lullig is voor de spits die er toen stond vind ik totaal niet relevant. Zlatan is een fenomeen, een klasse apart en als spits met minder kwaliteiten moet je kunnen begrijpen dat zo een Zlatan waarschijnlijk meer gaat toevoegen als jij. zoiets heet denken in het teambelang

18 april 2018 om 11:57

Met Zlatan erbij draait alles alleen om Zlatan. Bovendien speelde Zweden beter zonder hem dan met hem. Lekker negeren deze zelfoverschatte clown. Echte grootheden als Federer, Buffon en Bolt zouden nooit zo over zichzelf praten.

18 april 2018 om 12:06

Zweden staat dan niet in de picture, Zlatan staat in de picture. En wat is er erg aan om niet in de picture te staan, dat is toch prima om zo in de luwte te blijven. Op het vorige EK had niemand het over Portugal, doordat ze in de groepfase eigenlijk matig speelde en Ronaldo er geen 10 inschoot. Toen stonden ze ineens in de finale, die ze wonnen door collectief.

Als Zlatan op en top fit is en volledig dezelfde arbeid kan leveren als Ronaldo op het EK of de spits die er nu bij Zweden instond, natuurlijk moet je hem dan opstellen. Maar dit kan en gaat hij niet leveren. Zlatan in je elftal bepaald je manier van spelen. Teambelang zou in mijn optiek zijn als je hem niet meeneemt.

18 april 2018 om 12:16

als je kwaliteit kan toevoegen aan je selectie moet je dat altijd doen vind ik en Zlatan is op zijn oude dag nog steeds beter als de huidige spitsen in de Zweden selectie. ik kan de logica nooit vinden in een team dat zogenaamd beter presteert als je sterspelers gaat vervangen door nuttige teamspelers of eenheidsworsten. uiteindelijk worden wedstrijden beslist op individuele kwaliteit en Zlatan is zo ongeveer de enige Zweed die dat heeft samen met Forsberg.

18 april 2018 om 12:43

Meningen verschillen, ik beweer ook niet dat het altijd zo is. Maar in dit geval wel denk ik het wel. Ik denk dat wedstrijden worden beslist door teams, goals worden gemaakt door individuen. Zlatan volledig fit en in staat om dezelfde arbeid te leveren als de rest, ja, dan direct meenemen. Maar ik acht hem daar niet toe in staat. En meenemen is niet gek, voor de spelers is de man een icoon en het is zeker indrukwekkend als je hem in kan laten vallen. Maar of het voor het team het beste is op dit moment, nee zeker niet. Zoals ik aangaf, Ronaldo tijdens het EK was ook niet briljant, maar werkte wel de ballen uit zijn broek. Als Zlatan dat kan, dan hoor je mij niet. Maar ik zie hem dat niet meer doen.

18 april 2018 om 13:22

Zweden heeft genoeg harde werkers in het elftal. je kan die ook het vuile werk voor hem laten opknappen en hem laten doen waar hij goed in is en dat is aanvallend het verschil maken

18 april 2018 om 15:07

Ja, en daar kan een tegenstander zich heel simpel op instellen.

Je kan natuurlijk elke keer het tegenovergestelde benoemen van wat ik benoemd, maar wat maakt dat meer waarheid. Jij komt met een betoog waarom hij mee moet, ik geef mijn mening waarom ik denk dat het niet werkt.

Daarom zeg ik ook meningen verschillen. Jij denkt van wel, ik denk van niet. en we gaan er nooit achter komen wie er wel of geen gelijk heeft.

Ja.. het WK van 2010 en 2014 waren idd niets. Die andere 2 wk's waar hij wel aanwezig was staan me nog volledig bij. Wat is nou de toevoeging voor zweden als hij meedoet.. Hij is dan de enige echte ster, wat betekent dat je een werker moet opofferen om Zlatan in zijn vrije rol te zetten. Zweden zal niet de betere op het veld zijn over het algemeen, dus dan heb je echt een collectief nodig om punten te pakken. Zoals ze hebben laten zien in de kwalificatie. Zlatan mee voor de show of voor ervaring of pinchhitter.. ala.. maar hem meenemen voor een basisplek zou een doodsteek zijn voor het elftal. Je moet ineens anders gaan spelen en je komt veel minder compact voor de dag met hem dan zonder hem. Ik zou het niet toejuichen als ik de bondscoach was, als hij meegaat is het voor de show.

Geweldige speler!!! Zeer triestige vent! Voelt zich beter dan de rest!!! Maar zich beter voelen dan de rest, dat heb ik wel meer met spelers die in de portommone van Raiola zitten. (Pogba, Lukaku, ....).

Ik snap het argument dat sommige hier verkondigen over het feit dat hij geen kwalificatiewedstrijden heeft gespeeld, en daarmee dus geen aandeel gehad heeft. Maar dat zou mij eerlijk gezegd een zorg zijn, persoonlijk zie ik zo'n grootheid als Ibra maar wat graag schitteren op de WK. Helemaal nu het steeds lastiger wordt om hem te volgen ivm de verschillende tijdzones in Amerika.

Als ambassadeur of zoiets dergelijks kan gewoon.

Maar ik hoop dat hij zijn personage lekker in Hollywood laat, genoeg ervan gezien in het voetbal. Het is al best lang geleden nogal flauw geworden.

‘Een WK zonder mij zou geen WK zijn’

Dan hebben we nog nooit een WK gehad.

WK 2002: 46 minuten gespeeld, 0 doelpunten
WK 2006: ong 2 1/2 wedstrijd, 0 doelpunten
WK 2010 & 2014: niet gekwalificeerd

Ja een echte WK legende die Zlatan.

Hij zal wel analist voor een Amerikaanse tv zender zijn.

Sterspeler of niet, hij verdient het gewoon niet om mee te gaan. Er is een houdbaarheidsdatum op zijn humor, ik kan er niet eens meer om glimlachen. Blijf lekker in Los Angeles en geniet van het mooie zicht daar

Begrijp me niet verkeerd maar als Ronaldo zoiets zou zeggen zouden mensen hem gelijk een arrogante kwal noemen. Ibra is een goeie speler maar heeft iets teveel eigendunk zou ik maar zeggen. Laat andere mensen zulke dingen over je zeggen niet jijzelf.

Jongens relax. Zlatan gaat gewoon lekker banken en als grote held invallen. Prachtig toch? Waarom altijd zo zuur, dat op een prachtige dag als vandaag.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren