Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Kraker tussen Arsenal en AC Milan in achtste finale Europa League

Laatste update:

De loting voor de achtste finale heeft een topaffiche opgeleverd tussen Arsenal en AC Milan. De twee clubs werden vrijdag als laatste aan elkaar gekoppeld in Nyon. De wedstrijden in de achtste finale worden gespeeld op donderdag 8 en 15 maart.

Voor het eerst was er geen sprake van geplaatste en ongeplaatste teams. De ploegen konden elkaar allemaal treffen, met uitzondering van Russische en Oekraïense clubs. Éric Abidal verrichtte de loting. Hij zorgde er aanvankelijk voor dat de grootmachten elkaar ontliepen, maar zorgde op het laatst toch nog voor een groot affiche.

Arsenal bereikte donderdag de achtste finale, ondanks een beschamende 1-2 nederlaag tegen Östersunds. Milan was met 1-0 te sterk voor Ludogorets en had in Bulgarije al met 0-3 gewonnen. Memphis Depay en Kenny Tete nemen het met Olympique Lyon op tegen CSKA Moskou; het Sporting Portugal van Bas Dost treft Viktoria Plzen. De ploeg die als eerste staat genoteerd in het overzicht, begint met een thuiswedstrijd.

De volledige loting:
Dynamo Kiev (Oek) - Lazio (Ita)
RB Leipzig (Dui) - Zenit Sint-Petersburg (Rus)
Atlético Madrid (Spa) - Lokomotiv Moskou (Rus)
CSKA Moskou (Rus) - Olympique Lyon (Fra)
Olympique Marseille (Fra) - Athletic Club (Spa)
Sporting Portugal (Por) - Viktoria Plzen (Tsj)
Borussia Dortmund (Dui) - Red Bull Salzburg (Oos)
AC Milan (Ita) - Arsenal (Eng)

Wie zie je doorbekeren?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties
23 februari 2018 om 13:23

Zonder Lacazette wordt het een kansloze missie. Jammer, want ik had graag weer 5 Engelse clubs in CL gezien... Arsenal had beter Pilzen of Salzburg kunnen loten.

23 februari 2018 om 13:25

Ja als je de EL wil winnen moet je toch echt teams als Zenit, Atletico, Dortmund, Milan en Lyon verslaan. Je kan niet eeuwig Pilzen of Osterrunds loten.

23 februari 2018 om 13:40

@zytto34: Klopt, maar Lacazette kan in de kwartfinale weer spelen en Lacazette is de enige topspits die Arsenal heeft. De enige topspits in de Europa League bedoel ik dan, want Aubemayang is niet speelgerechtigd...
Om die reden had ik deze rond nog gehoopt op Pilzen en in kwartfinale een zwaardere tegenstander, zoals Milan, BVB of Atletico etc. Met Lacazette erbij is Arsenal veel sterker.

23 februari 2018 om 13:43

Vorig jaar was de Europa League wel vrij zwak bezet. Kijk naar Man U dat vanaf de kwartfinale Anderlecht Celta en Ajax lootte, waar je namen als Zenit, Inter en Sevilla of zo verwacht. Met wat meeval bij de loting kan je echt ver raken dusja ik snap hem wel. Maar nu zitten er nog veel sterke teams in dus een zware loting is bijna onbermijdelijk.

23 februari 2018 om 14:30

Klopt Bon Jovi. Al zaten er wel clubs als Zenit, Shaktar, Spurs, Lyon, Schalke en Inter in de EL. Alleen die werden door onkunde, pech of een uitzonderlijke wedstrijd van de tegenstander uitgeschakeld.

23 februari 2018 om 14:32

@zermatt Ik zie Arsenal Milan wel uitschakelen. Milan word ook al 10 jaar op rij met het jaar zwakker. Borini, Calhanoglu, Silva is niet van het niveau Mkhitaryan, Ozil en normaal Lacazette.

23 februari 2018 om 14:59

Wat een kul argument. Want dan kan ik zeggen: mustafi,wilshere en welbeck zijn niet het niveau van Bonucci,Bonaventura, Suso...

23 februari 2018 om 15:17

@bon Jovi, de Europa League was vorig seizoen echt niet zo zwak als jij het voor doet komen, alleen toen won de underdog vaak van de favoriet.

Zenit, Tottenham, Bilbao, Shaktar gingen vrij snel onderuit tegen de kleintjes en Inter werd zelfs laatste in de poule met Sparta Praag en Hapoel Beer Sheva, die doorgingen terwijlk Southampton 3e werd. Falen doen de clubs echt zelf.

Ik vind Inter ook niet zo bijzonder. Dat stelt sinds de val van Libie en het oliegeld wat daaruit voortvloeide voor de ex voorzitter weinig meer voor. Dus waarom dat goed is en Celta en Ajax slecht, mag Joost weten. Ajax had Inter vorig jaar ook gewoon weggeblazen.

Arsenal kan revanche pakken van de 4-3 in de CL! Man, wat veranderen tijden! Toen topploegen in de CL en nu favorieten voor de EL.

23 februari 2018 om 13:32

Ik zie het niet gebeuren. Arsenal speelt nog zonder Lacazette en dat is een aderlating. Best jammer vind ik, want ik had graag weer 5 Engelse teams gezien in CL volgend seizoen.

23 februari 2018 om 13:46

Vind ik juist niet, van mij part gooien ze die hele opzet Europees voetbal om, champions league alleen voor clubs die kampioen geworden zijn en de titelhouder en de rest gewoon Europa league en daar prijzengeld verhogen en desnoods de oude Europa cup 2 terughalen. Het is te zot voor woorden dat kampioenen uit kleinere landen voorrondes moeten spelen terwijl de nr3 of 4 uit grote competities direct geplaatst zijn. Dat heeft het voetbal verziekt en het zijn nu steeds dezelfde clubs die veel geld binnen halen en zit je al jaren naar een saaie champions league te kijken. Je weet na loting poulefase voor 90% wie er door gaan, je kunt net zo goed met de bekende clubs bij de kwart/halve finale beginnen. De rest doet mee als opvulling om de schijn op te houden. Geef mij het oude Europacup voetbal maar, was veel leuker dan waar je nu naar zit te kijken. Vind de Europa league leuker om te kijken, veel minder voorspelbaar

23 februari 2018 om 14:17

Niet ergens vandaan halen, beter verdelen, bijv. CL iets minder

23 februari 2018 om 14:19

Ik ben daarentegen helemaal niet geïnteresseerd in allerlei B-ploegen. Natuurlijk was het goed voor Feyenoord dit seizoen, maar voor het niveau van de CL levert het niets op. Ik kijk dan toch vele malen liever naar Juventus tegen Tottenham dan naar Barcelona tegen de kampioen uit Cyprus.

23 februari 2018 om 14:31

Maar de ploegen zijn tegenwoordig b ploegen door de oneerlijke verdeling van teams. Vroeger deden teams als ajax , psv, rode ster, steau boekarest etc etc niks onder voor real of barca.

23 februari 2018 om 15:56

Helemaal mee eens Shiva, ik kijk alleen nog maar CL als er een Nlse ploeg speelt, voor de rest kan het me echt niet meer boeien. Overigens ben ik geen voorstander van de Europa Cup 2 van vroeger, liever een Europa Cup 1 voor alle landskampioenen, en de rest in de Europa League.

Als Arsenal net zo goed kon voetballen als sterkte teams loten..

23 februari 2018 om 13:32

Ja want Ostersonds was een heel sterk team..

23 februari 2018 om 13:35

Opzich heeft die wel gelijk. Momenteel is voor Arsenal elke ploeg sterk..😂

23 februari 2018 om 13:38

Dat zullen we zondag zien he. Wedstrijd tegen osterunds was dramatisch maarja. Kijken of ze chelsea kunnen verslaan.

23 februari 2018 om 13:46

Ik moet je eerlijk zeggen dat ik gisteren mooie en leuke wedstrijden heb gezien dan die zaadpot van M. UNITED EN SEVILLA.
Wat hoop ik echt van harte dat sommigen clubs zsm uit de CL vliegen zo dat we een vermakelijke wedstrijden krijgen.

Mooie wedstrijd zeg. Ben toch wel benieuwd wie er van de 2 doorgaat.

23 februari 2018 om 13:39

Wel jammer dat die 2 nu tegen elkaar moeten. De EL levert qua charme vooral in op de CL op het gebied van clubs natuurlijk. Het feit dat 1 van de 2 er zo vroeg uitvliegt is ook zonde voor het toernooi.

23 februari 2018 om 14:14

En als de grote clubs overblijven in de CL dan is het saai...

23 februari 2018 om 14:51

Zegt wie? Ja, Real Madrid de laatste 4 jaar 3 keer in de finale dan wil de neutrale toeschouwer ook wel weer wat anders. Maar het gros van de mensen wil toch gewoon de best voetballende teams tegen in elkaar in de finale zien?

23 februari 2018 om 15:59

Die CL is zo voorspelbaar., de clubs die doorgaan zijn zo voorspelbaar. de wedstrijden zijn zo voorspelbaar. Ik speel geregeld toto en win eigenlijk nooit, behalve tijdens de CL!

Zo, AC Milan tegen Arsenal. Op papier een Champions League-affiche in de Europa League. Helaas zijn beide teams de afgelopen jaren wel erg afgegleden, al is Milan onder Gattuso nu al een tijdje prima bezig.

23 februari 2018 om 13:25

Is gewoon de nummer 7 van de serie A tegen de nummer 6 van de Premier League. Beide ploegen zijn hopeloos uit vorm al heeft Milan wel een redelijke serie neer gezet in 2018. Is het voetbal echt om te janken. En Arsenal speelde gister allesbehalve een ploeg die favoriet is voor de EL winst en zeker niet als een ploeg waarvoor de EL de laatste kans is om het seizoen te redden...

23 februari 2018 om 13:33

Twee leuke subtoppers uit Engeland en Italië. Resultaten uit het verleden zeggen mij niet zoveel, er zijn wel meer grote clubs gevallen.

23 februari 2018 om 14:12

Vorig jaar zijn Ajax - Lyon en Ajax - Manchester United ook op papier een Champions League-waardig.

23 februari 2018 om 16:00

Wat een minachting over Arsenal zeg. 2 jaar geleden werden we nog 2de in de PL, en vorig jaar zijn we voor het eerst in 20 (!) jaar niet in de top 4 geïndigd. Wat zijn we lekker snel met afschrijven.

Ik zeg absoluut niet dat Arsenal standaard mee doet om de titel, en dat we een absolute topclub zijn, maar we horen nog altijd bij de subtop van Europa waar ploegen als United (een club die echt al jaren niets presteert op de EL winst van vorig jaar na), Spurs, Napoli, en Dortmund ook bij horen.

Toch weer een aantal leuke wedstrijden met Arsenal - Milan als absolute kraker. Jammer dat Atletico weer een makkelijke loting heeft, op deze manier wordt het ze wel makkelijk gemaakt.

23 februari 2018 om 13:24

Atletico wint Europa League met 2 vingers in de neus.

23 februari 2018 om 13:30

Nou dat zou ik niet zo zeggen maar geen verkeerde loting nee

23 februari 2018 om 13:27

Tja. Je kan niet zomaar Dortmund, Milan, Lyon en Arsenal even pakken voor Atletico. Dat is het leuke aan loten.

23 februari 2018 om 13:34

Dan onderschat jij denk ik Lokomotiv.. Die kunnen het Atleti vooral in Moskou heel erg lastig maken en Atleti zal echt op hun best moeten zijn de eerste wedstrijd om thuis al een goed resultaat te boeken. 1-0 zal denk ik niet genoeg zijn.

23 februari 2018 om 13:45

Als je zag hoeveel veerkracht Lokomotiv had in Nice, dan denk ik dat ze het Atletico ook in Madrid erg lastig kunnen maken. Farfan zit daar op zijn PSV-niveau, de twee Miranchuks zijn grote talenten en Manuel Fernandes heeft een gevaarlijke traptechniek.

23 februari 2018 om 13:41

Lokomotiv is dit jaar een uitstekend team hoor. Zij spelen op dezelfde wijze als Atletico en zullen Atletico dan ook het spel laten maken. Dat spelletje ligt Atletico niet zo heb ik de indruk.

23 februari 2018 om 14:13

Dat mag je tegen Feyenoord (KNVB) en de Portugese clubs ook zeggen. Ze hebben vaak geluk met een loting.

23 februari 2018 om 14:33

Ooh ja vooral Sporting heeft veel geluk. Mocht ook wel na een CL groep met Barca en Juve toch of niet?

23 februari 2018 om 14:56

Met name FC Porto en Benfica hebben vaak een mooie loting, vooral 1e seizoenhelft en kwartfinale.

Leuke pot, maar dit is tegenwoordig toch geen kraker meer te noemen met 2 teams die strijden om maximaal de 6de plek.

Ik zie arsenal zonder al te veel moeite door gaan milan is al jaren niet meer wat het was.

Helaas een beetje het duel van vergane glorie..

23 februari 2018 om 13:45

Milan en Arsenal zijn de voorbije jaren een stuk minder, maar je kan niet van vergane glorie spreken als je Europees mag spelen. Zelfs al is het 'maar' de Europa League.

23 februari 2018 om 14:09

Maar ook in de competitie doen ze al jarenlang niet mee en nu zelfs al niet meer voor de CL plekken. Ze zijn niet een beetje minder geworden dan wat ze waren, ze zijn echt enorm diep gevallen.

23 februari 2018 om 14:28

Inderdaad, en vooral van Milan had ik dat niet verwacht. Iedereen kan zien dat ze niet meer de club van voorheen zijn, maar wie weet kan een van de twee de finale halen en winnen.

23 februari 2018 om 15:56

Alleen maar naar de ranglijst kijken geeft een vertekend beeld bij Milan.
Milan heeft in de zomer 200m+ geinvesteerd in nieuwe spelers en zich op vrijwel iedere positie versterkt, daarbij breken pareltjes als Cutrone en Calabria ook nog eens door.
Een team bouwen kost tijd, en Montella kreeg het niet voor elkaar. Maar sinds Gattuso de trainer is begint het een team te worden en heeft Milan na Napoli en Juve de meeste punten gepakt in 2018.

Normaliter zou Arsenal hier overheen moeten walsen, maar als je dan zoals gisteren de ondergrens ziet dan kan het toch vies fout gaan. Milan heeft toch voldoende kwaliteit om het Arsenal lastig te maken.

Ik heb echt niks met Milan, ze zijn de city/chelsea/psg/zenit van de jaren 90. Snap ook niet waarom die clubs door iedereen gehaat wordt maar milan aanbeden. Ik hoop dat Arsenal doorgaat en dat we in de halve finales/finale met Arsenal, Bvb, Atletico en Lazio leuke wedstrijden krijgen

23 februari 2018 om 13:35

Klopt. Milan hoort hier overheen te walsen. En Arsenal is niet in topvorm. Maar ozil en auba kunnen ons pijn doen

23 februari 2018 om 13:38

Auba mag niet meedoen in de EL. Goed om te zien dat je focus niet meer zoveel op Arsenal ligt.

23 februari 2018 om 13:39

Auba mag helaas niet in de EL uitkomen, Lacazette zal het denk ik niet redden vanwege zijn operatie. Na gisteren moet Wenger gewoon Nketiah het vertrouwen geven want die Welbeck kan echt niet meer.

23 februari 2018 om 13:40

Auba doet niet mee. Heeft al voor dorrmund is europa gespeeld.

23 februari 2018 om 13:50

Ik lees dat auba niet mee doet, alleen maar mooi!

23 februari 2018 om 21:10

Denk dat Aubameyang ons echt pijn had kunnen doen. Als hij en Lacazette beiden niet spelen is Arsenal echt tandloos voorin.

Zware loting voor mijn club. Bij Lyon hebben ze hele snelle spelers voorin, wat het lastig zal maken voor onze trage defensie dat ook nog eens Vasiliy Berezutskiy moet gaan missen wegens een schorsing.

23 februari 2018 om 13:40

Wordt het niet eens tijd om die twee vervangen? Op het EK 2016 was ik bij Rusland-Slowakije. Eén van de twee speelde samen met Ignasevich achterin. Wat een drama was dat zeg. Zo traag allemaal. Waar zijn de jonge Russische stoppers?

23 februari 2018 om 13:51

Als je die van Cska bedoelt, dan hebben we die nog niet klaar staan en het geld om nieuwe spelers te halen is er nog niet. Daarom moeten wij blij zijn met de brok aan ervaring die ze hebben.

Als je het nationale team bedoelt, dan hadden wij die met Giorgi Dzhikiya van Spartak, maar die kan door een blessure helaas niet meedoen.

Gunstige loting voor Sporting. Ik denk dat ze nog wel is een gevaarlijke outsider voor de EL winst kunnen gaan worden. Als ze 2 maart niet winnen van Porto gaat toch wel alles op de EL denk ik. Ze hebben ook gewoon een sterk en ervaren team (EK winnaars en CL winnaar) met een paar hele goeie talenten zoals Gelson en Fernandes. Alles is mogelijk in de EL, dat heeft Ajax ook laten zien vorig seizoen

De meeste wedstrijden zijn leuk. Natuurlijk is Arsenal tegen AC Milan een kraker, maar ben ook zeker benieuwd wat clubs als Atletico, Lyon en Dortmund gaan doen.

23 februari 2018 om 14:08

Is ieder geval stuk leuker om te kijken dan die voorspelbare champions league waar het ieder jaar om dezelfde clubs gaat. Hoop echt dat ze is voor een andere opzet voor Europees voetbal gaan.

23 februari 2018 om 15:02

Dus je kijkt ook liever de jupiler divisie dan de eredivisie, die is immers net zo voorspelbaar

Ik niet, ik prefereer goed voetbal boven alles of dat nu iedere keer door dezelfde teams wordt gespeeld vind ik niet echt storend

23 februari 2018 om 15:14

Ik kijk soms oprecht liever naar de jupiler league of 2e divisie. De meeste wedstrijden liggen daar puur qua vermaak hoger dan in de eredivisie. Dat het niveau lager is betekent het niet dat het minder vermakelijk is.

24 februari 2018 om 04:04

Dat het niveau hoger ligt zegt toch niks over hoe vermakelijk iets is? Die champions league wordt vanaf de kwart/halve finale pas boeiend. Tot die tijd weet je toch dat de bekende clubs daar eindigen en ja dan kijk ik liever naar wedstrijden waar je niet vooraf weet wie er door gaat. Kan het niveau misschien hoger liggen maar dat boeit mij totaal niet. Het is gewoon saai

24 februari 2018 om 04:10

Jij snapt tenminste wat ik bedoel. Champions league kunnen ze net zo goed alleen maar clubs uit Engeland, Spanje , Duitsland en Italië plus psg aan mee laten doen. Rest dient als opvulling om schijn op te houden.echt niks meer aan en dan kan het niveau qua spel beter zijn dan Europa league maar ik zie liever wedstrijden waarvan je vooraf niet weet wie de volgende ronde haalt. In champions league is dat pas vanaf kwart/halve finale met de bekende clubs

Waarom schrijven mensen Arsenal af na gisteren?

Het was een jeugdelftal met twee basisspelers (bellerin en Mikhy).

Tegen Milaan komt gewoon iedereen opdraven hoor.

23 februari 2018 om 13:36

Omdat een club zo goed is als de laatste wedstrijd die ze gespeeld hebben, volgens de meeste knekkers ik bedoel kenners hier.

Waarmee ik niet wil zeggen dat Arsenal zomaar doorgaat, ze kunnen ook zomaar van Milan verliezen.

23 februari 2018 om 13:39

Natuurlijk, open wedstrijd denk ik zo.

Ik zoek iig alvast naar vliegtickets.

23 februari 2018 om 16:25

We moeten ook niet doen alsof het alleen om de CL ticket gaat en dat het meeste motiveert.

23 februari 2018 om 18:51

Omdat gisteren niet echt een uitzonderlijke wedstrijd was.

Een gedenkwaardige dag. De club wat ik het minste gun(door Wenger) tegen, in ogen, de mooiste club op aarde: AC Milan. Een nederlaag is een no-go. Maar ik heb de volste vertrouwen dat we niet verliezen. Gok 1x winst (2-1) en 1x gelijkspel (0-0 of 1-1)

23 februari 2018 om 14:35

Wel apart dat je een club het minste gunt van alle clubs ter wereld door 1 persoon..

23 februari 2018 om 14:56

Die een persoon is de oorzaak van jullie onkunde. Hij zit er al veel te lang!

23 februari 2018 om 16:03

Haha Wenger afkraken om zijn onkunde maar zelf supporter zijn van een club die zichzelf in een paar jaar van grootste club ter wereld naar complete vernieling heeft gewerkt. Interessante mening!

Edit: Niet dat supporter zijn van een club af hangt van resultaten natuurlijk. Je bent supporter van een club of je bent het niet. Dat je ook in slechte tijden Milan fan blijft is alleen maar een positief gegeven.

23 februari 2018 om 16:37

Maar milan durft te veranderen. Nieuw bestuur. Nieuwe trainer. Milan streeft naar vooruitgang. Dat zie je in alles. Arsenal support blijkbaar achteruitgang (wenger)

23 februari 2018 om 16:52

Bij Milan heeft dat ook jaren geduurd voordat er eindelijk verandering kwam.

ik veerwacht persoonlijk dat dit het laatste seizoen van Wenger is, maar je hebt blijkbaar al niet de veranderingen van dit jaar meegekregen. Niet geheel onlogisch aangezien je geen Arsenal supporter bent maar normaal ben je ook redelijk obsessief als het om Arsenal gaat.

De moeite waard om eens op te zoeken

23 februari 2018 om 19:34

Durft te veranderen. Door de club te verkopen. Jij bent een helder voorbeeld van een opportunistische supporter. Streeft naar vooruitgang, nadat het jarenlang bergaf gegaan is. De frustratie die jij daardoor opbouwde kwam je botvieren op Arsenal. Treurig bestaan.

24 februari 2018 om 00:34

Dat zijn veel loze aannames, amateur psychiater.

En daarbij milan probeert dus in alle macht vooruitgang te boeken. Met resultaat. Je doet nu niet overkomen alsof het 10 jarige stilstand van Arsenal juist goed is... treurig

24 februari 2018 om 00:34

Nu net overkomen*

Dit moet naar mijn mening te doen zijn voor Arsenal. Gisteren zie ik niet als graadmeter gezien er een aantal basispelers er niet waren. Wenger zal nu wel zijn sterkste opstelling neerzetten en dan denk ik wel dat Arsenal naar de volgende ronde kan gaan. Athletico is naar mijn mening favoriet, met Arsenal en Dortmund zie ik nog twee die het tot de finale kunnen schoppen.

Ik vind dit wel een lekkere loting. Is toch de eerste serieuze tegenstander in Europa sinds een lange tijd.
Daarbij heb ik, vooral dankzij Bergkamp, toch een beetje een zwak voor Arsenal.

Eindelijk een mooie pot voor Arsenal. Zowel Milan als Arsenal speelt niet goed de laatste tijd, dus ik verwacht een titanenstrijd tussen twee gemotiveerde ploegen. De ploeg met de meeste motivatie zal zegevieren. Eigenlijk hebben alle twee de teams een goede selectie. Daar ligt het niet aan.

Wegens mijn clubvoorkeur(en) hoop ik of course op een overwinning voor Arsenal. Boven dat verheug ik me op een prima wedstrijd van beide kanten.

Kraker? Beide clubs zijn geen topclubs meer met name AC Milan is een middenmotor in de Serie A. Normaal gesproken zou Atletico - Dortmund de finale moeten worden als ze niet eerder elkaar ontmoeten.

23 februari 2018 om 16:06

Ik zie niet in waarom Dortmund op dit moment meer aanspraak zou maken op de finale dan clubs als Arsenal, Milan en eventueel zelfs een Lazio.

Atletico is op basis van de laatste jaren favoriet, maar een Dortmund hoor niet in dat rijtje in mijn ogen.

25 februari 2018 om 18:18

Onzin.
Als je de resultaten van de laatste jaren naast elkaar legt dan is Dortmund de gedoodverfde favoriet met Atletico.
Arsenal is zonder Aubemeyang, Lacazette en Sanchez maar weinig waard en over Milan ga ik al helemaal niet beginnen.

Waarom zaten bij de loting de balletjes van (volgensmij) Lazio en RB Leipzig in een andere bak dan de andere teams?

23 februari 2018 om 16:02

Ik heb het niet gezien maar eigenlijk kan het alleen maar met het feit te maken hebben dat Dynamo Kiev niet tegen een van de Russische teams mag spelen.

Lekkere loting, nu gaan we zien waar Milan echt staat! Heb er vertrouwen in. De passie van Rino Gatusso, capitano Bonucci die het team steeds meer op sleeptouw neemt en het grote talent Cutrone! Kijk er naar uit..😇

Denk dat Arsenal kwalitatief sterker is, maar het grote probleem ligt voorin.. Geen Auba en Lacazette en dan zit je dus met Welbeck opgescheept..

Voor Arsenal hoop ik dat Milaan doorgaat. Zo dat er de zoveelste reden komt om Wenger te ontslaan!

Arsenal is slecht, maar Milan is ook slecht, dus het is hopen dat je minder slecht bent dan hun over twee wedstrijden.

Verder heb ik echt heel weinig met Milan, vind het een vreselijke voetbalclub, dus beter wint Arsenal gewoon.

Als Milan deze lijn weet door te trekken en Arsenal geen aanval heeft zie ik best kansen om door te gaan. Op papier is Arsenal wel sterker maar Gattuso heeft het verdedigende gedeelte behoorlijk aangepakt en verbeterd. Thuis een zuinige 1-0 en dan uit een lelijk Cutrone-goaltje en dan moet het lukken.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren