Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Ajax bijna rond met Independiente over komst gewenste linksback’

Laatste update:

Ajax maakte donderdag de komst van Erik ten Hag officieel, terwijl ook het contract met hoofdsponsor Ziggo werd opengebroken. Directeur spelersbeleid Marc Overmars was tegelijkertijd echter ook bezig met transferzaken in Argentinië, aangezien De Telegraaf en Voetbal International donderdagmiddag melden dat de Amsterdammers een akkoord naderen met Independiente omtrent de komst van Nicolás Tagliafico.

Ajax zit al geruime tijd achter de 25-jarige linksback aan en scouts van de Amsterdammers bekeken de enkelvoudig international van Argentinië in de afgelopen maanden meerdere malen. Bronnen rondom de club laten weten dat Ajax een bod van vier miljoen euro heeft neergelegd bij Independiente, dat Tagliafico, die nog een contract tot eind volgend jaar heeft, beloofd heeft om mee te werken als een mooie kans zich voordoet.

Ajax is al geruime tijd op zoek naar versterking linksachterin en lijkt nu zijn oog definitief op Tagliafico te hebben laten vallen. De Amsterdammers zijn overigens niet de enige gegadigde, aangezien ook Borussia Dortmund, SC Freiburg en Real Betis tot de geïnteresseerden behoren. De Spanjaarden hebben naar verluidt eveneens een bod van vier miljoen euro neergelegd in Argentinië, maar de voorkeur van Tagliafico zelf lijkt uit te gaan naar een overstap naar Ajax.

Argentijnse media maken al melding van een akkoord tussen beide clubs, maar De Telegraaf houdt voorlopig nog een slag om de arm door te stellen dat Ajax en Independiente er nog niet helemaal uit zijn. Als Tagliafico inderdaad in januari naar de Eredivisie komt, kan hij tijdens de Klassieker op 21 januari zijn officiële debuut maken voor Ajax.

Denk jij dat Nicolás Tagliafico een goede aanwinst zou zijn voor Ajax?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Wat een dag. Gelukkig hebben we de winterstop om bij te komen van al het goede nieuws.

28 december 2017 om 17:23

Overmars doet het gewoon uitstekend. Wanneer de omloopsnelheid van het team structureel met 1-2 jaar vertraagd kan worden kun je internationaal ook weer enigszins aanhaken. Dan kun je jonge spelers nog meer verhuren aan eredivisieclubs zodat het algehele niveau van de competitie ook beter wordt.

Hahahah, 5 miljoen euro? Wat een koopje voor deze linksback zeg. De rechtsbuitens van de Eredevisie kunnen hun borst nat maken. Geweldige techniek met een continue drang naar voren. Leek me onhaalbaar voor ons maar Marc levert puik werk de laatste tijd!

28 december 2017 om 17:29

Net zo duur als Haps ongeveer.
Moet eerst nog zien of hij dat niveau haalt.

28 december 2017 om 17:35

Deze jongen moet je niet met Haps vergelijken. Deze spelers is veel en veel beter. Let maar op tijdens de eerste wedstrijd na de winterstop.

28 december 2017 om 17:36

Ik denk idd niet dat Haps ooit in de buurt zal komen van het niveau wat Tagliagico heeft..

28 december 2017 om 17:43

Tagliafico is naar mijn mening momenteel de beste linksback in Zuid Amerika. Ik denk dat je de vraag beter anders kan stellen. 5 miljoen voor deze jongen hoef je niet over na te denken.

28 december 2017 om 17:48

Dat een kenner van het Zuid-Amerikaanse voetbal zoiets zegt geeft me een goed gevoel bij deze transfer. Vraag me alleen af waarom een grotere club hem dan nog niet heeft opgepikt. Heb jij enig idee?

28 december 2017 om 17:52

Eerst zien dan geloven. Als hij echt zo goed is, waarom zitten alleen Betis, Ajax en Frankfurt achter hem aan? Ik zeg maar zo; eerst zien dan geloven! Naast z'n voetballende kwaliteiten is het ook belangrijk dat hij in Nederland kan aarden, anders wordt het sowieso niks.

28 december 2017 om 17:57

Ook Dortmund dus je hele argument is weer een beetje ontkracht

28 december 2017 om 18:01

SpartaAjax, ook Sevilla, Dortmund, Feyenoord en PSV zijn laatste 7 maanden aan hem gelinkt.

28 december 2017 om 18:08

@ Ajaxafc,

Ik denk dat dat 'em zit in het feit dat de echte grote clubs al redelijk voorzien zijn op die positie. Maar ik moet eerlijk bekennen, toen ik een paar weken geleden terug las dat Ajax serieus werk van hem aan het maken was had ik er ook mijn vraagtekens bij of hij echt haalbaar zou zijn. Verder bij clubs als Sevilla, Villarreal en Dortmund lopen al gewoon hele goede backs rond. Ik denk dat hij bij Ajax gewoon een garantie op een basisplaats heeft. Daarbij is Ajax in Zuid-Amerika nog steeds een hele grote naam.

Verder is het natuurlijk altijd even afwachten hoe zo iemand zich aard in Nederland ( heb wel het idee dat van Zuid-Amerikanen Argentijnen zich relatief makkelijk kunnen aarden). Maar als deze jongen zijn lijn van de laatste paar jaar doortrekt dan is dit de beste back op de Nederlandse velden en zal hij denk ik niet heel lang bij Ajax spelen.

28 december 2017 om 18:12

Salaris van Haps is minder want die is Nederlander.

28 december 2017 om 18:34

Ajaxafc, roerend mee eens! Toevallig kende ik deze speler al, maar als ik iemand serieus neem of raadpleeg over Zuid America.. #InRuguWeCanTrust 😁

28 december 2017 om 19:06

@Rugu

Daar heb je een punt. Vanuit de goede middenmoot in de topcompetities is wel veel interesse in hem, maar Tagliafico vindt het blijkbaar beter voor z'n carrière om in Europa te wennen bij een grote club in een kleine competitie (tegen een lager salaris). Klinkt alsof hij z'n carrière na het eerdere mislukte avontuur in Europa zorgvuldig uitstippelt. Ben benieuwd wat hij gaat brengen bij Ajax, maar ik heb er vertrouwen in!

@Sulejmanii

Ik kan me niet anders dan aansluiten bij die opmerking, altijd fijn, kenners op Voetbalzone

28 december 2017 om 19:10

@nouri,

Niet om de Amsterdamse pret te drukken of om vervelend te zijn, maar voor dit bedrag een wereldtopper binnenhalen die de rest van de clubs is ontgaan, lijkt me -gezien zijn leeftijd- onwaarschijnlijk,
De eerste wedstrijd opletten? Hoeft hij (1) niet te wennen, (2) niet te acclimatiseren en (3) geen werkvergunning ?
Kortom eerst zien dan geloven. Afwachten of het een gevalletje Sanchez wordt of Orejuela. Ik neem wel aan dat ie beter is dan Dijks, maar als iedereen fit is heb je daar ook Wober, Viergever en Sinkgraven nog.

28 december 2017 om 19:24

Oh je drukt de Amsterdamse pret niet hoor. Een hele goede aankoop en hij gaat het laten zien ook!

28 december 2017 om 19:34

(1) en (2) zijn de zelfde dingen, je gebruikt alleen een moeilijker woord.. En aangezien Wöber, Sinkgraven en Viergever dan allen nog geblesseerd zijn waarschijnlijk zal hij hoogstwaarschijnlijk in de basis aantreden want ook zonder te 'wennen' is hij waarschijnlijk neter dan Dijks. En (3), ik neem aan dat hij tegen die tijd gewoon kan spelen (lees: een werkvergunning heeft) als zijn transfer inmiddels bijna rond is.

28 december 2017 om 19:52

Sander,
Wennen aan het Ajax systeem en acclimatiseren in Nederland.
Twee verschillende dingen

28 december 2017 om 18:12

Als dit zo'n geweldige back is, dan had ie niet op zijn 25e in Argentinie gespeeld. Mislukt in de Segunda Division, per ongeluk een keer voor Argentinie gespeeld en niet eerder opgepikt door een willekeurige club in Europa. Dit is echt geen wereldwonder hoor. Het zegt meer over jou dat je denkt dat een back van 4.5 miljoen uit de gedevalueerde Argentijnse competitie onhaalbaar voor ons zou zijn.

28 december 2017 om 18:31

Hij won gewoon de Copa Sudamericana als aanvoerder van Idenpiedente (1 van de grootste clubs in Zuid-Amerika) en wordt gezien als de beste linksback van Zuid-Amerika, dus het is echt niet dat hij "per ongeluk" bij de selectie van Argentinië zat. Dat hij op zijn 20ste in Spanje is mislukt wil niet veel zeggen, want ook Filipe Luis mislukte op die leeftijd bij Ajax. En nee hij wordt niet zo goed, maar een mislukt avontuur zegt niks. Litmanen was ooit op stage bij psv en niet goed genoeg bevonden en 3 jaar later was hij de ster van Ajax. Zo heb je talloze voorbeelden. Enfin, dit zal geen Roberto Carlos worden, maar als hij kan uitgroeien tot een stabiele back die 3 jaar bij Ajax speelt dan is het toch prima? Clubs als Sevilla en Dortmund waren ook geïnteresseerd en dat hij maar 5 miljoen kost heeft te maken met een contract die nog 6 maanden loopt.

28 december 2017 om 18:50

Net zoals Guardado bijvoorbeeld?

28 december 2017 om 19:23

@Master D, je weet dat soort gelijk iets werd geroepen bin Sanchez. Was ook niet veel, slechts 5 miljoen en de enige topclub die ooit geïnteresseerd was, was Barca maar wel voor het B team. Als die echt goed was, was die allang gekocht door een andere club......

28 december 2017 om 18:54

Heb je hem ooit zien voetballen? Juist aan techniek en aanvallen moet hij werken. Wel een super in verdedigen!

Zat er al tijdje aan te komen vandaag, Argentijnse media zijn al ruim uur constant bezig erover. Lijkt me kwestie van details en formaliteiten. Hopelijk komt het snel rond en sluit hij vanaf dag 1 aan om tegen Feyenoord te kunnen debuteren.

28 december 2017 om 17:29

Jij zit ook de hele dag voetbal nieuws te bekijken ofniet dan? 😉 kan je me bijpraten over deze jongen? Hoe goed is hij, aanvallend en verdedigend?

28 december 2017 om 17:34

Toegegeven, vandaag na eerste bericht wel heel strikt bijgehouden, haha. Is een back met extra paar longen, defensief sterk, snel is maar ondanks zijn kleine lengte ook zijn mannetje op LCV stond die paar wedstrijden die hij er stond. Heeft veel duelkracht, best sterk in de lucht voor zijn lengte (1.73) Is aanvoerder, enkelvoudig international en lokale held. Op eerste oog hele sterke transfer, obv SciSkill 3e van selectie na Ziyech en Veltman qua niveau. Als hij hier kan wennen kan dit wel eens een hele sterke transfer zijn.

28 december 2017 om 17:39

Aanvallend in een klap de beste back in de eredivisie, met een aardige voorzet zoals als Willems had bij PSV alleen is Tagliafico 25x sneller, kan ook verdedigen, is aanvoerder bij een grote club uit Argentinië, Argentijns international en met zijn 24 jaar bij Ajax dus al een ervaren man. We moeten natuurlijk allemaal nog zien of hij het zover van huis ook kan, maar deze jongen zou zo maar 30 miljoen kunnen opleveren over 2 jaar.

28 december 2017 om 17:47

Ik volg veel wedstrijden van zijn club. Ik vind hem helemaal niet zo snel als iedereen hier zegt. Zijn kwaliteiten zijn de sliding en het opkomen met goede voorzetten. Zwakke punten zijn de snelheid en passing. Vooral tegen echte buitenspelers heeft hij het vaak moeilijk. Voor de eredivisie kan hij prima mee maar dat kan Dijks ook. Ik zie niet direct een meerwaarde.

28 december 2017 om 17:52

Hmm, hele andere beschrijving van hem. Ben erg benieuwd wie er dan gelijk heeft. Niks persoonlijk tegen jou, maar man ik hoop dat je ongelijk heb.

28 december 2017 om 17:56

Zwakke punt snelheid? Heb net een filmpje van hem gekeken en daar is hij juist aardig snel. Misschien geen Usain Bolt, maar zeker snel voor voetbalbegrippen. Beetje de snelheid van een Neres/Kluivert wat gewoon prima is. Zou het pas een zwak punt noemen als hij zo snel is als Schone, Veltman of Van de Beek.

28 december 2017 om 18:35

Haha zwakke punt zijn snelheid... Is op zeker de snelste speler van de selectie bij Ajax. Ja, ook sneller dan Kluivert en Neres

28 december 2017 om 18:59

Nou ben benieuwd hahahah altijd is iedereen zo blij. Zal hem nog vies tegen vallen het niveau in europa ligt vele malen hoger dan zuid amerika. Nogmaals ben benieuwd maar ze hebben lang gekeken dus zal wel goed zijn

28 december 2017 om 19:26

Sorry, maar zijn voorzet vind ik niet heel erg top. Heb slechts enkele wedstrijdjes gezien hoor, stuk of 3 als het s'nachts nog opstond, maar aan de voorzet en dribbel moet echt nog wel gewerkt worden. Verdedigend heb je een topper in huis.

28 december 2017 om 17:38

Misschien nog een talentvolle middenvelder erbij halen. Die tussen de bank en wat minuutjes kan maken.

28 december 2017 om 17:44

Eiting? Of mazraoui? Met Frenkie, Donny, Ziyech, Lasse en Siem de jong is ons middenveld goed, zo niet uitstekend bezet. Alleen Wesley Sneijder zouden ze kunnen halen voor tussen de bank en basis.

28 december 2017 om 17:47

En toch is er met Nouri natuurlijk wel een middenvelder weggevallen. Het zou me niet verbazen als Ten Hag gaat proberen Labyad mee te nemen.

28 december 2017 om 17:51

Zou graag Reis van Groningen zien komen, potentiële Ajaxspeler imo. Wel fan van die jongen.

28 december 2017 om 18:02

Middenveld wel goed bezet vind ik zo. Ben wel van mening nieuwe winger. Mits younes weg gaat.

28 december 2017 om 18:10

Waarom heeft iedereen het over een aanvallende middenvelder terwijl je er daar in de selectie al meer dan genoeg van hebt? Je hebt een sloper erbij nodig die de ballen afpakt en inlevert bij iemand die het spel kan verleggen. En dan bedoel ik niet een speler als Nigel de Jong, die over de top is maar wel eenzelfde type. Je kunt nu niet de deur opslot gooien wanneer dat nodig is.

28 december 2017 om 18:15

Omdat we niemand achter Ziyech hebben na wegvallen van Nouri, voor '8' hebben we er juist een hoop, voetballende cvm's idem. Maar een creatieve 10 (en nee, ik vind Frenkie niet zo'n speler) missen we. Dus snap wel waarom mensen een aanvallende middenvelder willen zien komen. Op 8 heb je Donny en Siem (eventueel Frenkie en Lasse) op 6 heb je Frenkie, Lasse en Carel (eventueel Donny) terwijl je op 10 naar mijn mening alleen Ziyech hebt en daarachter Mazraoui.

28 december 2017 om 18:20

Zou die Barco proberen. Schijnt een mega talent te zijn die voor +-10 miljoen bijna verkocht was aan Atalanta.

28 december 2017 om 18:29

Onhaalbaar, grootste Argentijnse talent naar mijn mening. Zou voor zo'n 14 miljoen naar MLS gaan met miljoenensalaris, laatste geluiden spreken al van nog hogere transfersom. Wel echt wereldklasse talent van wat ik van hem heb gezien.

28 december 2017 om 18:33

Ah verbaasde me al toen ik zag dat hij voor 10 miljoen naar de MLS ging.

28 december 2017 om 18:40

Klopt, geloof dat er nu wordt gesproken van een transfersom van €22 miljoen.
Natuurlijk volstrekt onhaalbaar voor Ajax.

28 december 2017 om 18:41

Ja als die verhalen kloppen zeker. 10 miljoen kan Ajax wel neerleggen.

28 december 2017 om 19:19

@wolter,

Siem de jong heeft laten zien prima op de plaats van ziyech te kunnen spelen. Heeft jaren als aanvallendste middenvelder gespeeld en scoort daarbij ook nog makkelijker dan ziyech. Je kunt het ermee oneens zijn maar dat neemt niet weg dat Siem dat kan. Als je een linksback haalt in de vorm van tagliafico dan komt ook Sinkgraven, mits fit weer vrij voor het middenveld. Als 6 of 8 vond ik hem niet renderen vanwege het vele balverlies. Als voorste pion op het middenveld uiterst bruikbaar. Ook Frenkie is als aanvallende middenvelder goed en creatief genoeg om ziyech te vervangen. Ik zie niet in waarom hij dat niet zou kunnen. Speelde in jong ook met tegenstanders als hij op die positie speelde. Al met al veel keuze voor daar en totaal overbodig om ervoor de knip te trekken.

28 december 2017 om 19:32

Frenkie heeft bij Ajax daar nooit gespeeld en blinkt juist uit als het spel voor hem is, hij moet in de opbouw betrokken worden want daar ligt zijn kracht. Sinkgraven ben ik wel met je eens, die zou dat kunnen. Siem is ridicuul imo, die jongen moet op 8 IPV aanvoer voorzien vanaf 10. Je hebt een creatieve middenvelder naast Siem nodig anders ga je terug naar tijd van Gudelj, Bazoer, Klaassen. Een betonmiddenveld. Frenkie is in mijn ogen een voetballende 6, misschien een 8 met zijn dynamiek maar scoort daar niet genoeg voor om die rol bij Ajax in te vullen. Bij Jong speelde hij juist als 8 IPV 10 waar Nouri speelde, soms wisselde hij met Eiting om vanuit 6 te spelen maar zelden met Nouri. Een 10 moet in mijn ogen spel in laatste fase kunnen regelen, zoals Ziyech en voor hem Eriksen dat deden. Siem kan dat niet en Frenkie moet juist eerder aan de bal komen.

28 december 2017 om 18:56

Zal tekenen voor 4.5 jaar volgens laatste 'geruchten', top. Nu wachten tot definitieve bericht en tot de keuring mocht er zich niets geks voordoen.

Ken hem niet.
Maar ben blij dat er ook wat ervaring gehaald word.
Het is namelijk wel erg jong wat er bij ajax speelt nu.

De directie heeft echt een drukke dag. Maar ja, beter doe je het nu dan dat je het later doet. Dan heb je alvast de zaken op orde en dan hebben ze genoeg tijd om zich voor te bereiden voor de klassieker.

Dit nieuws klinkt als een gewonnen miljoen belasting vrij, dit is een erg talentvolle linksback met snelheid en 'gezonde' agressiviteit . En al jaren hadden we een linksback nodig, Sinkgraven is een middenvelder en Dijks te licht bevonden (herhaaldelijk😩).

28 december 2017 om 17:32

Ik vind niet dat je nog van talentvol mag spreken bij iemand van 25 jaar. Beter zal die niet echt meer worden, hooguit wat meer ervaren.

Ik hoop dat ik mis zit, maar ik ben niet gelijk kapot van deze man, slechts 1,71 meter, dus bij corners ook niet echt handig. Luchtduels zal deze man niet vaak winnen. Hoop dus dat die een goede tackel heeft en veel snelheid, anders snap ik niets van deze aankoop.

Na ten Hag die wat mij betreft te weinig ervaring heeft en niet de juiste trainer is voor Ajax, nieuws waar ik voorlopig nog geen polonaise van ga doen.

28 december 2017 om 17:37

Verkijk je niet op zijn kopkracht, heb hem wel eens headers zien winnen van spelers die 15-20cm groter zijn. Kan heel goed timen en springt hoog, beetje zoals Veltman ook heeft alleen is die nog kleine 10cm groter. Is wel een snelle back, veel loopvermogen en fel in de duels. Qua huidig niveau zeker Ajax waardig, mits hij zijn niveau van in Argentinië aan kan tikken.

28 december 2017 om 17:37

Als je deze speler niet kent dan moet je ook niks zeggen. Weinig kopkracht? Dan heb je hem nog nooit zien spelen. Geweldige linksback is dit, toptransfer!

28 december 2017 om 17:40

Cannavaro is ook niet groot, maar verloor zelden een kopduel. Kluivert sr. heeft een gemiddelde lengte, maar stond bekend om zijn uitstekende timing. Dijks is wel lang, maar in de lucht dan weer erg matig.

28 december 2017 om 17:58

Dijks is 2 meter, maar blijft achter bij de corners omdat hij niet kan koppen. Lengte zegt niet altijd wat.

28 december 2017 om 18:41

Lunny, vergis je niet. Volgens mij tikt Kluivert 1.90 aan, en dat is vrij lang..

28 december 2017 om 18:52

MyAjax, vergeet niet dat je ook laatbloeiers hebt! Al begrijp ik je opmerking heel goed. Ik kende deze speler toevallig al, en hij heeft wel snelheid en kopkracht zeker voor zijn lengte.

Wat betreft Ten Hag, na Bosz mij eerste keuze. Een no nonsense figuur, die lastige spelers goed kan managen. Ervaring heeft opgedaan in Duitsland, en heel realistisch is. Ik ben er stront moe van, dat we nog altijd afgebluft worden door een Twente, Utrecht, Europees dit jaar zodra er gevochten wordt. Nog altijd worden verrast, ik denk dat Ten Hag hier wel raad mee weet.

28 december 2017 om 19:24

Nouri,

Eerst zien, dan geloven. Hij is 25 jaar, en speelt niet in Europa buiten 1 seizoen dacht ik.

Dat zegt ook iets lijkt mij, of slaapt heel de wereld en pikken wij een pareltje op voor een prikkie?

Natuurlijk heb je ook kleinere spelers die goed kunnen timen, maar met 1,71 en 65 kg raak ik niet onder de indruk.

Dus hij moet enorm goed kunnen timen en een goede voorzet in huis hebben, anders zou het zo maar eens niets kunnen worden.

Je doet overigens net alsof jij de speler wel kent, heb je hem al ooit eens in het echt zien spelen? Me dunkt...dus niet gelijk van de toren blazen voordat we weten of hij daadwerkelijk van meerwaarde is.

Mooi, goed bezig Overmaars. Ik ken hem niet, maar na het kijken van paar clipjes, ben ik blij met zijn komst. Welkom.

28 december 2017 om 18:44

Clipjes zeggen niets. Zoek naar de hoogte punten van Rogier Meijer en ook van hem zie je mooie beelden.

28 december 2017 om 23:40

Haha doet me aan Ivan gabrich van Ajax denken, ook gehaald op basis van beelden.
Er staat hier op VZ nog een oud artikel over in het archief: /doc.asp?uid=166334

Topnieuws! Een zeer goede back en zal een forse kwaliteitsinjectie voor Ajax zijn.

Hmm...het zal mij benieuwen...ken hem niet, maar even wat opgezocht en zie dat de man slechts 1,71 meter is...dus luchtduels kan je wel vergeten.

Hoop dat hij een goede tackel heeft, en snel is, anders zou het zomaar een miskoop kunnen zijn.
Weet niet hoe goed de Argentijnse competitie is, maar iemand van 25 nog in die competitie lijkt mij niet een grote voetballer.

Mogelijk dat hij wel bruikbaar is, maar ik heb toch wel mijn twijfels. Alles is natuurlijk beter dan Dijks...dat kan gewoon niet, maar ik hoop niet dat dit een paniekaankoop is.

Na ten Hag waar ik ook al mijn twijfels over heb, nu ook nog deze speler erbij...

28 december 2017 om 17:32

Alles beter dan Van Dijk? Ik neem aan dat je Dijks bedoelt. Van Dijk is net voor 86 miljoen verkocht...

28 december 2017 om 17:33

Lol, ik bedoel natuurlijk Dijks...

Overigens denk ik niet dat van Dijk zoveel geld waard is, ben benieuwd of hij zich waar kan maken.

28 december 2017 om 17:58

Ik ben ook benieuwd of Van Dijk het waar kan maken. Voor hem en voor Oranje hoop ik van wel, maar ik ben er nog niet zeker van. De tijd zal het leren.

28 december 2017 om 17:44

Dijks is dan wel groot maar staat erom bekend dat hij niet kan koppen. Dus misschien kopt deze gast wel beter ballen weg met zijn 1,71 meter.

Een 25-jarige back, niet te jong en hij kan waarschijnlijk gelijk in het eerste instromen. En voor 5 miljoen kun je dit gerust een koopje noemen.

Sluit hij echt meteen aan of komt hij pas volgend seizoen?

28 december 2017 om 17:41

Sluit meteen aan, anders zou hij transfervrij opgepikt kunnen worden.

Als ik de zuid amerikaanse vietbalkenners hier onder mag geloven, is deze man een zeer goede linksback. Ik geloof rugu, noemde hem zelfs de beste in heel zuid amerika. Ik heb verder geen oordeel. Ken hem totaal niet. Maar als ik toch een kritisch nootje mag laten klinken. Hij is wel mid 20, en voetbalt nog steeds in argentinie. Had hij last van blessures? Laat bloeier? Iemand met een antwoord?

28 december 2017 om 17:38

Kwam heel vroeg naar Europa (Spanje) en ging met 21 weer terug naar Argentinië als ik me niet vergis, dit seizoen aanvoerder bij winnaar van de Zuid-Amerikaanse equivalent van de EL en enkelvoudig international. Hij kan dus wel wat.

28 december 2017 om 17:41

Thnx. Laten we t hopen. Nog een voltreffer ala sanchez zou welkom zijn. Vooral voor linksback positie. Ik heb nu zin in de 2e helft vd competitie.

28 december 2017 om 17:42

Ik ken hem niet. Maar misschien moet Ajax is een goede middenvelder erbij halen.

28 december 2017 om 17:50

Middenvelders genoeg volgens mij.
Achterin zijn we kwetsbaar dus deze actie vind ik beter dan weer een middenvelder te gaan halen

28 december 2017 om 17:57

Nog een middenvelder? Wil je die op het dak van het stadion zetten ofzo? Met Schone en Siem heb je ervaring, Ziyech en Frenkie voor het aanvallende, vd Beek speelt de laatste weken ook prima en je hebt er nog een of twee in de jeugd die mogelijk Ajax 1 wel kunnen halen.

Speedy Markie Gonzales levert wel prestaties de laatste jaren, zowel op financieel als qua aankopen! Souffff Souffff......Ajax gaat snel weer de goede kant uit!

Goed nieuws als het rond komt! Dat vind ik nog wel spannend, want het bericht staat nog tussen aanhalingstekens. Ajax heeft versterking nodig op de linksback positie en als ik de verhalen moet geloven, dan is Tagliafico dat zeker!

Wat een koopje voor deze speler! 5 miljoen, is dan ook weer opnieuw prima gehandeld door Overmars en co. Hopelijk wordt het snel officieel bevestigd en sluit hij direct aan na de winterstop.

Eindelijk is een speler als het waar is met vlijmscherpe tackles en geen mietje.
Verdedigers stellen niets voor hier in Nederland das mijn mening

Tja, en dan morgen staat er een artikel dat hij naar Betis of Borussia gaat, in 9 van de 10 gevallen gaat dit de laatste jaren zo !

28 december 2017 om 18:00

Idd! 9/10x! Moet je je voorstellen dat spelers als Sanchez, Cassierra, Neres etc wel zouden zijn gekomen...

Ooh w8 even, je bedoelde wss die ene Braziliaan waarbij dat afgelopen zomer gebeurde...

28 december 2017 om 18:26

Inderdaad, je had er niet aan moeten denken dat Ajax Cassiera misgelopen was. Scheelt aardig wat doelpunten in de Jupiler League.....

28 december 2017 om 18:30

Of je denkt even na en plaatst zijn reactie in het juiste kader, Kohaku. Hij noemt Zuid-Amerikanen die laatste jaren naar Ajax zijn gekomen om aan te geven dat die 9/10 van bovenstaande onzin is. Hij heeft het nergens over de kwaliteit.

Belachelijke aankoop. Een mindere versie van Marcos Rojo. De Argentijnse versie van Nick Viergever of Mitchell Dijks contracteren. Verleng dan met de Nederlandse versies. Die voldoen ook niet, maar je weet wat je er aan hebt, in plaats van dat je nu 4,5 miljoen verbrand.

28 december 2017 om 18:09

Heb je hem vaak zien spelen dat je weet dat het een nutteloze aankoop is?

28 december 2017 om 18:20

Ik wil niet zeggen dat ik hem specifiek vaak zie. Maar kijk wel regelmatig Zuid-Amerikaans voetbal waar ik hem ook voorbij zie komen. Ik ga niet zeggen dat ie er niks van kan, maar het is ook niet dat hij echt op valt. Beetje niveau Viergever. Die heeft Ajax al, dus dan hoef je niet iemand van vergelijkbaar niveau voor 4,5 miljoen uit Argentinie te halen.

28 december 2017 om 18:42

Van het niveau Viergever? Ik hoop voor Ajax dat je niet gelijk hebt want Viergever is met alle respect niet van Ajax waardig niveau. Dan zou het wel een miskoop zijn. Wat onderscheidt deze jongen van Viergever naar jouw mening? Het lijkt me niet dat het twee identieke spelers zijn qua type. Misschien dat Ajax hem voornamelijk heeft gehaald vanwege zijn onderscheidende kwaliteiten voor zover deze aanwezig zijn.

Ik ken deze speler totaal niet dus ik ga niet oordelen. Ik begrijp wel dat Ajax voor versterking gaat op deze positie. Viergever voldoet niet en Sinkgraven (eigenlijk een middenvelder) lijkt fysiek tekort te komen voor de top met zijn blessureleed.

28 december 2017 om 18:56

Viergever is naar mijn mening een prima 12e man voor Ajax. Als je blessures hebt kun je hem altijd neerzetten zonder dat ie door de ondergrens zakt.

Wat hem onderscheid t.o.v. Viergever is dat hij echt een back is met drang naar voren. Waar Viergever dat minder natuurlijk heeft en ook centraal uit de voeten kan. Uit de drang naar voren van Tagliafico komt qua rendement echter niet meer dan wat er nu al rondloopt. Hij is wel sneller dan Viergever en explosiever. Verdedigend vergelijkbaar qua kwaliteit.

28 december 2017 om 19:07

Sorry maar ik kan je niet serieus nemen na de zin 'de Argentijnse Viergever of Dijks' dan vraag ik me af, wie van de 2 is hij dan volgens jou? Hoe overschat ik Viergever ook vind, hij is nog steeds 2 a 3 klassen beter dan Dijks die er werkelijk niks van kan. Als hij net zo goed is als Viergever lijkt het me voor 4.5 miljoen een prima versterking

Laten we hopen dat als dit rond komt we eindelijk een fatsoenlijke linksback hebben.

28 december 2017 om 20:15

Ik vind Sinkgraven voor Ajax en zeker de ED een prima linksback. Aangezien Veltman, de Ligt en Wober niet echt heel veel voetbal brengen is het toch fijn om ook een voetballer in deze linie te hebben.

28 december 2017 om 22:42

De ligt, Veltman en wober brengen juist heel veel voetbal voor verdedigers!

29 december 2017 om 00:51

Sinkgraven brengt wel voetbal met zich mee, maar toch niet op de manier zoals je vaak van aanvallende backs gewend bent. Sinkgraven blijft dan toch een beetje de creatieve middenvelder i.p.v. een speler met rushes die je vaak van linksbacks ziet. Vooral met Kluivert nu op linksbuiten die veel naar binnen trekt is het fijn als je een back hebt die er zo nu en dan overheen dendert.
Daarnaast blijf ik twijfelen of Sinkgraven verdedigend wel voldoende is.

Nou dat zou mooi zijn als we eindelijk een linksback hebben.

Dan kunnen we met vertrouwen de Klassieker tegemoet zien en de titelstrijd aan gaan. Wetende dat Veltman tegen Feyenoord wel scherp is.

Onana
Veltman-De Ligt-Wöber-Tagliafico
Van de Beek-F. de Jong-Ziyech
Neres-Huntelaar-Kluivert

28 december 2017 om 20:13

Je gaat ervan uit dat hij blijkbaar geen maandenlange inloop periode nodig heeft. Je weet wat ze zeggen, niet iedereen kan het ajax spelletje aan.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren