Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Keizer negeert Huntelaar: ‘Hem inbrengen vond ik opportunistisch’

Laatste update:

Marcel Keizer gaf Kasper Dolberg zondag de voorkeur boven Klaas-Jan Huntelaar. De Deen scoorde niet en ondanks dat Ajax moeite had om tot serieuze kansen te komen tegen FC Utrecht, werd Huntelaar niet als breekijzer in het veld gebracht. Keizer vertelde na afloop waarom hij de routinier in de dug-out liet zitten.

“Ik heb wel overwogen hem te brengen. Maar de wedstrijd liep iets anders dan we gewild hadden (…) Lasse Schöne had al een gele kaart. Omdat we nog meer risico's wilden nemen, wilden we daar een nieuwe speler hebben. Met Daley Sinkgraven wilden we aanvallend meer impulsen op links”, aldus Keizer voor de camera van FOX Sports. Met de kritiek op zijn wisselbeleid houdt hij zich naar eigen zeggen niet bezig.

“Afgelopen weken waren geloof ik alle wissels gelukkig. En nu win je niet, dan wordt snel gezegd dat het niet gelukkig is. Ik denk niet dat het er veel mee te maken had. Ja, ik had opportunistisch Huntelaar in kunnen brengen, maar dat vond ik tegen dit Utrecht niet handig”, aldus Keizer. De 34-jarige Huntealar maakte dit seizoen vier doelpunten in dertien officiële wedstrijden.

Zou jij Klaas-Jan Huntelaar hebben laten invallen?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Misschien even nazoeken wat het woord opportunistisch eigenlijk betekent...

"opportunisme (latijn opportunus) is handelen zonder rekening te houden met principes, alleen met de omstandigheden. Iemand die zonder principes handelt wordt wel een opportunist genoemd."

Dus opportunistisch reageren, als je 1-1 staat, is precies wat je zou moeten doen.

5 november 2017 om 18:39

Haha ja wat een grap. Stel je voor dat je opportunities zou creëeren!

5 november 2017 om 20:44

Psv brengt Luuk erin, ondanks een droogte van 1100 minuten en scoort ook nog. Ajax negeert Huntelaar bij een 1-1 stand. Beiden veel betekend hun clubs. Ajax negeert dat ook, met alle respect voor Frenkie en Donny, die er wel inkomen.

5 november 2017 om 19:16

Heel bizar hoe de coach hier redeneert. Ik vraag me echt af wat Ajax door de week op het trainingsveld uitvoert. Je speelt niet Europees dus je kan er echt een systeem inslijpen. Maar echter niets is minder waar. Het spel ziet er in zijn totaliteit niet uit. En waar is dan een Huntelaar, Schöne en De Jong om de boel op sleeptouw te nemen? Het is gewoon zwak. Een on-geïnspireerd zooitje onder aanvoering van Keizer. En nu heel snel iemand aan het roer met een visie en die zijn spelers fatsoenlijk laat spelen. Inspiratieloos zooitje!!!!

5 november 2017 om 20:43

En het erge is nog een systeem zat er al, daar had meneer Bosz voor gezorgd. Dat gewoon perfect was. Keizer hoefde alleen dat vast te houden. Maar nee eigen manier van spelen er in gebracht. Geen idee wat dat is maar okey

5 november 2017 om 22:45

Je vergeet voor het gemak even dat de hele as weg is en 2 a 3 zeer bruikbare wissels

5 november 2017 om 23:01

Schöne kan er helemaal niets van. Huntelaar en Siem worden misbruikt, door iemand die echt niet weet wat hij moet doen. Samen met een paar assistenten.
Van de Beek speelde vorig seizoen in de beste wedstrijden CVM. Dit jaar staat hij telkens rechts. Uitsluitend ook of Schöne of om zich te laten spelen. Die worden kwaliteiten toegedicht, die ze niet hebben. In ieder geval niet laten zien.Beiden elke keer dat ze opgesteld worden tot de zwaksten horen. Daarbij probeert Schöne, Ivan Gabrich van de troon te stoten.
Als je daarvoor aan de kant wordt gezet, wordt je natuurlijk niet beter.
Nee, weer een vergooid seizoen wordt dit.

5 november 2017 om 23:15

Lang heb ik Keizer de hand boven het hoofd gehouden en vertrouwen in hem gehad maar het is op. Ik kan deze man niet betrappen op een visie of voetbalkennis. Tijd om een andere, ervaren en bewezen trainer voor de groep te zetten. Helaas.

Ff kort door de bocht ÷
Younes a.u.b nooit meer opstellen
Keizer een kopie van D. Blind, weet ook niet waar hij mee bezig is
Maar ondank een buitenspel doelpunt en zuivere hands bal dus 11 meter, heeft Utreg verdient gewonnen

5 november 2017 om 20:22

Mokum... je weet hopelijk dat De Boer en de alom bewierookte Bosz Younes ook altijd opstelde he..? Dat gezeur op Keizer is allemaal zo’n onzin (net als op blind trouwens).

5 november 2017 om 20:49

Dat gezeur op Blind is meer dan terecht. Waardeloze trainer.

5 november 2017 om 23:57

Die meningen betreffende Blind
&Younes zullen voorlopig wel een dingetje blijven onder de voor en tegenstanders van deze twee.
Maar dit is puur PERSOONLIJK
Onder Bozs en de Boer vond ik hem ook niet best
Echter dit seizoen is het wel extreem.

Keizer is een tactisch onbenul!! Net als de rest van die staf trouwens..

Opportunisme is juist hetgene wat je nodig hebt als het niet loopt. De wedstrijd proberen te controleren met 10 minuten te gaan, terwijl je moet scoren, is kort samengevat erg dom

Je speet tegen Utrecht een team dat altijd 110% geeft tegen Ajax en je haalt je meest ervaren man ervan, dat was niet heel slim Keizer

5 november 2017 om 22:48

Gerard, die 110% is dus precies waarom met 4 aanvallers spelen niet verstandig is.

Advocaat handelde net zo tegen Wit Rusland.

5 november 2017 om 18:47

Onderstaande was oorspronkelijk een antwoord op het inmiddels verwijderde bericht van Fcbogarde. Waarom het verwijderd is, is me totaal weer onduidelijk.

Je vergeet Overmars nog Fcbogarde. Vreemd dat het zo gelaten was allemaal vanmiddag. Maar toen VD Beek mocht gaan invallen was bij mij de maat vol. En wat lult Keizer nou met z;n te opportunistisch. Wat wilde hij dan....de 1-1 over de streep trekken? Dat de balans al weg was, kwam door de wissels van Keizer zelf. Flink als hij dat er ook even bij gezegd had. Nee de maat is vol. Opdonderen en neem Bergkamp en Overmars graag mee

5 november 2017 om 19:21

Hoezo toch overmars? Hij doet z'n taken nog enigszins goed. Hij wild geen Keizsr. Hij wilde Bosz hoe dan ook houden. Hij wil daadkracht en sterke spelers halen en niet alleen talenten zoals Bergkamp dat wil.

Hoevaak heb ik Dolberg en Neres samen zien spelen vandaag? Totaal geen rendement die 2. De actie van Neres waarbij hij 3 man achter zich laat, kiest Dolberg weer geen positie. Dolberg heeft echt wel kwaliteiten, alleen moet hij leren beter positie te kiezen in een drukke centrum. Huntelaar speelt simpel en laat de rest beter voetballen terwijl Dolberg steeds de moeilijke uitweg kiest. Teamgenoten weten het ook niet wat hij van plan is.
Die kans van Younes bv had hij zelf ook kunnen maken. En Driessen moet zijn mond houden met zijn amateur analyse .

5 november 2017 om 18:47

Tja Dolberg is echt overhyped helaas. Vorig seizoen viel alles goed maar buiten een leuke techniek heeft hij weinig voetbalinzicht.

6 november 2017 om 02:53

Precies! het is het trio voorin dat voor slechte resultaten zorgen. Ze doen maar wat! en bij neres ging het de afgelopen weken nog goed. Maar ik denk dat op het moment de tegenstanders m door hebben houdt het op. En dolberg loopt inderdaad bijna altijd verkeerd b.v. Die vrije trap van ziyech voor het 16 mtr gebied loopt die blinde paard naar rechts terwijl er op links zeeën van ruimte lag, waar ziyech ook de bal inspeelde.

6 november 2017 om 09:39

Ik denk dat je Neres behoorlijk onderschat. Utrecht had zich al ingesteld op Neres, die beste jonge had drie dubbele dekking (je weet wel wat altijd door de Younes verdedigers over Younes wordt geroepen, hij houdt wel minimaal twee man bezig). Hij weet er een aantal keer goed langs te komen, maar dan nog staat er helemaal niemand vrij in of rondom de 16. Dat kan echt niet.

Younes werd, volgens mij bewust, echt zeeën van ruimte gegund. In het begin kwam hij er twee keer langs en vervolgens deed hij er helemaal niets meer mee. Niet alleen dat, hij is echt medeschuldig aan de 1-2. Loopt hij weer eens te kloten achterin en verspeelt hij dodelijk simpel de bal.

het meest schrijnende was om te zien hoe ons middenveld gewoon kracht en uithoudingsvermogen te kort kwam. In de eerste helft konden ze het al niet belopen en dat is niet beter geworden gedurende de wedstijd. Ziyech speelde een van zijn slechtste wedstrijden voor Ajax, maar hij liep zich wel 90 minuten helemaal leeg. Schone en de Jong konden daar niet in mee, waar Ziyech normaal nog ondersteuning kreeg van Donny die minimaal net zo hard werkte en Huntelaar die fysiek dan gewoon de strijd aangaat voorin.

Maar ons tactisch genie Keizer ziet helemaal niets van dit alles en gooit weer eens alles om naar hartenlust en brengt nog nuttelozere wissels. Younes eraf voor Kluivert was uitstekend geweest, dat waren in no time extra gelen kaarten voor Utrecht, juist omdat die jongen echt weg is als hij je voorbij is. Huntelaar voor Dolberg nog beter, wil je het lekker fysiek maken, nou succes dan gaan we er ook echt vol voor en niet miepen als je vervolgens duels verliest.

Met Siem breng je juist in als breekijzer als de spelers wat moe gestreden zijn, maar nee lekker vanaf het begin en dan raar opkijken als hij een draak van een wedstrijd speelt.

7 november 2017 om 01:50

Voor een groot deel met je verhaal eens, mischien moet ik mijn mening over neres een beetje nuanceren. Hij heeft zeker potentie en met als de tegenstanders m door hebben, bedoel ik dus precies wat ten hag nu heeft gedaan dubbele dekking. Deden ze toen bij el ghazi ook we weten allemaal hie dat is gelopen. Nu is het zaak voor neres om zijn speelstijl aan te passen aan de tegenstand. Dubbele dekking? Dan slinger je die bal gewoon eerder voor of je speelt je middenveld sneller in. Ik heb gezien dat hij en younnes gewoon te vaaj met blik naar beneden spelen en dat zorgt ervoor dat je je teamgenoten te vaak over het hoofd ziet. En wat betreft Ziyech heeft geen puike wedstrijd gespeeld maar dat komt mede doordat hij gewoon teveel met randtaken (meeverdedigen tot aan de 16) bezig is dan waar hij eigenlijk voor moet staan (goals, assists). Hij is in iedergeval wel degene die 110% geeft!

Ik twijfel wel eens over Gio maar van Keizer weet ik zeker dat ik hem niet als trainer zou willen.

Verbaasde me echt over de wissels van Keizer vandaag (niet voor het eerst dit seizoen). Ik had Younes echt gewoon gewisseld en Kluivert ingebracht en dan ook nog Huntelaar inbrengen, maar nee hoor, Keizer brengt gewoon 3 middenvelders in (ik zie Sinkgraven gewoon als middenvelder, niet als back) en het leek wel alsof Keizer de wedstrijd wilde controleren door middel van het inbrengen van middenvelders, in plaats van de wedstrijd te winnen..

In de loop van dit seizoen zie ik Keizer nog wel ontslagen worden en anders wel aan het einde van dit seizoen. Prijzen zie ik Ajax dit seizoen niet pakken en eerlijk gezegd ook niet met een nieuwe trainer: dan maar hopen dat we het beste van dit seizoen kunnen maken.

Edit:

Opstelling kan weg.

van Leer (?)
Orejuala
de Ligt
Wöber
Douglas (?)
F.de Jong
vd.Beek
Piazon
Neres
Dolberg
Kluivert

Het ligt niet goed in de groep. Heel verstandig dat Keizer de gefrustreerde Huntelaar even op zijn plek zit met de basisplek van Dolberg. Klaas loopt op de training rond alsof hij de baas is, terwijl hij amper presteert. Grote bron van irritatie voor de andere spelers.

5 november 2017 om 19:11

Want de rest presteert wel na behoren? Huntelaar had makkelijk gebracht kunnen worden het laatste kwartier. Maar ik denk dat Keizer zelf niet eens meer weet wanneer hij moet kiezen voor Dolberg of Huntelaar en maar gewoon wat doet.

5 november 2017 om 19:15

Gewoon bullshit.

Keizer heeft zich gewoon laten leiden door de media, die hem pakken op het feit dat hij Dolberg spits nummer 1 noemde of door de directie van Ajax die zien de transferwaarde van Dolberg dalen.

Huntelaar is een winnaar. Oké hij is niet meer zo bepalend/treffend als eerst, maar nog steeds de beste keuze in de spits. Plus het feit hij heeft vechtlust en is een leider.

Voor mij is Huntelaar de natuurlijke leider ipv wannabe Veltman...

5 november 2017 om 21:37

Natuurlijk, helemaal met je eens. Iemand die de toon zet en niet onder gaat indien het een beetje fysiek wordt zoals tegen Feyenoord.

Offtopic
Ik zie tot mijn verbazing dat er veel discussies zijn verwijderd uit deze post. Volgens mij heeft verder niemand het over het uiterlijk of het IQ van Keizer gehad. Of mag je geen kritiek meer leveren?

5 november 2017 om 19:25

Uhm Huntelaar is ook de baas, gezien zijn ervaring, CV en nog steeds klasse.
Precies het probleem tegenwoordig; al die poepluiers denken dat iedereen maar gelijk is, terwijl je onderaan hoort te beginnen en vanzelf opklimt. Status hoor je te verdienen, dat krijg je niet.

5 november 2017 om 21:25

Volgens mij volg je Ajax niet zo want ik weet bijna zeker dat Ajax vandaag had gewonnen met Huntelaar in de basis, tegen Feyenoord de eerste goal en vorige week 2 x de assist tegen Willem 2 maar verder presteert hij niets hoor pff

6 november 2017 om 07:59

ik als utrecht supporter was ook allang blij toen ik hoorde dat huntelaar niet in de basis zou beginnen, en toen meneer keizer aan het wisselen sloeg en ook nog eens die wobler er uit haalde en huntelaar op de bank bleef zitten kon mijn dag niet meer stuk.

er waren bij ajax 4 mensen die je er af had kunnen halen, dat waren dolberg younes neres en ziyech, en daar had je frisse gretige aanvallers voor in kunnen brengen, dan had utrecht het nog heel erg moeilijk gehad, maar de wissels zoals ze gisteren werden doorgevoerd waren alleen maar een voordeel voor FC utrecht.

6 november 2017 om 08:26

Ja dat klopt wel en daarbij heeft Utrecht gewoon verdiend gewonnen maar deze nederlaag was gewoon niet nodig maar ook wij kunnen die trainer niet volgen hij heeft totaal geen visie en mag volgens mij niet eens zelf beslissingen nemen .

Wat een domme reactie is dit van Keizer. Als je denkt dat het nog niet erger kan gaat hij dit zeggen. Tactisch onbenul. Een pannenkoek zoals dat destijds ook over marco van basten werd gezegd. Keizer en spijkerman OUT.

Wat een domme reactie Van Keizer. Zeg dan niets... Hopelijk was dit de laatste wedstrijd van Keizer. En in zijn kielzog mogen zijn assistenten en Bergkamp graag mee naar de uitgang. Terugkomend op Keizer wat liet hij Ajax slecht starten aan de wedstrijd en wat een vreemde wissels. Dat komt niet meer goed !!

Laten invallen? Klaas moet altijd beginnen! Hij brengt gewoon zoveel meer dan Dolberg en laat het hele team beter spelen. Ajax heeft verloren omdat Keizer startte met Dolberg en De Jong uitstekende wissels maat nooit voor in de basis.

Het spel is al weken erg slecht, maar het resultaat goed. Nu is het resultaat ook nog eens slecht. Wöber eruit was een slechte move, en als je op links meer aanvallende impulsen wil, wissel younes dan!

5 november 2017 om 19:41

Maar voor wie? Kluivert is te licht bevonden.

5 november 2017 om 21:49

Hoeveel momenten? Hoeveel wedstrijden heeft hij echt gekregen? Younes mag er blijkbaar heel lang over doen... Waarom Kluivert dan niet?

Toch wel fijn dat Keizer de coach van Ajax is. Wanneer Ajax moet scoren, haalt hij doelpunten van het veld (S. De Jong) en laat hij met Huntelaar doelpunten op de bank zitten. Zo maak je het je tegenstander en concurrenten lekker makkelijk.

5 november 2017 om 22:29

Ja... net zoals de vorige 4 wedstrijden waarin zijn wissels de wedstrijd deden kantelen én scoorden... Over opportunisme gesproken...

Waarom zat Huntelaar überhaupt op de bank? Scoort weliswaar niet bijster veel, maar is weldegelijk belangrijk voor de ploeg. En juist vandaag, tegen een traditie getrouw lastige tegenstander, had de ploeg juist de behoefte aan zijn routine.

Maar ik ben het vertrouwen in deze aardige en eerlijke man eerlijk gezegd al langer kwijt en volgens mij leeft dat gevoel onder veel meer mensen. De resultaten waren de laatste weken dan wel goed, maar het veldspel is eigenlijk het hele seizoen al matig tot slecht. Een enkele wedstrijd daargelaten. Hoe hard ik ook mijn best doe, ik zie de hand van de trainer niet. Wat ik wel zie zijn regelmatig vreemde tactische keuzes, vreemde opstellingen, matige wissels en een elftal wat regelmatig als los zand acteert. Hij zal het seizoen waarschijnlijk wel af mogen maken, maar ik hoop volgend seizoen toch echt een andere trainer voor de groep te zien. Persoonlijk zie ik Ten Hag graag komen.

5 november 2017 om 20:24

Er staat ook een assistent en assistent en keeperstrainer en oja bergkamp die allemaal wat te vertellen hebben. Maar never change a winning team. Maar gewoon doen. Younes bakt er niks van . Huntelaar Neres , beste duo laatste tijd gezien bij Ajax. Zet je toch Dolberg in de spits. Ziyech raakt ook geen bal vandaag, haal je toch Schone eraf. Oja en dan Wöber, speelt prima, had hij beter Sinkgraven op het middenveld voor Ziyech of voor Younes laten invallen. Nee dat was geen beste beurt van Keizer!!

6 november 2017 om 03:02

Heb jij de wedstrijd wel gezien?Hoeveel kansen moet ziyech voor zijn team creëren, wil je het goed vinden? Of moet hij de goals ook zelf na een assist van hem zelf maken? hij jaagt af veroverd ballen en neemt zijn corners bijna altijd goed, en verder heeft hij elke wdstrijd wel 2 of 3 goeie steekpassen. Hij pept en coacht zijn team zelfs om meer te bikkelen, b.v. met neres toen ziyech tot aan de keeper doorjaagde en neres bleef staan ziyech schreuwde hem naar voren en neres veroverde zo de bal.

Je kon wel aan zijn gezicht zien dat hij niet bepaald vrolijk was. Wat kan die gozer mooi kijken op de bank. Nog steeds Dolberg boven Huntelaar maar hij had van mij wel mee mogen doen ipv Sinkgraven.

Als PSV-fan kan ik niets anders dan mijn zegeningen tellen dat Ajax, na een topper als Bosz, zo'n complete onbenul voor de ploeg zet. En laat stáán ook nog. Het is toch evident dat dit hem allemaal ver boven de pet gaat? Zijn praatjes voor de camera na afloop van de wedstrijden zijn gênant, in dat ze laten zien dat hij echt geen flauw idee heeft, tactisch niet, media-omgang niet.

Ik heb oprecht te doen met Huntelaar. Hiervoor kom je dan terug.... Damn.

Deze slappeling heeft wekelijks alle tijd om vastigheden in het elftal te slijpen en spelers beter te maken. Tot nu toe is er van geen enkel systeem sprake en blijft zijn wisselbeleid matig en warrig. Dus hand in eigen boezem, vriend (what’s in a name;-). Zijn geluk is dat degenen die verantwoordelijk zijn voor zijn aanstelling (en het wegpesten van Bosz) dan ook moeten opstappen. Liever een kaartclubje dan topsportklimaat. Wie grijpt uiteindelijk wel in bij Ajax???

5 november 2017 om 22:35

Cruijff. Iedereen roept lekker in het rond, maar vergeet voor het gemak even dat ze eerder de polonaise liepen toen Cruijff met het TH kwam en a) Overmars, Sar en Bergkamp benoemde en b) het plan introduceerde dat coaches ook moesten doorstromen naar het eerste ipv buitenaf gehaald moesten worden.

Beleid wordt gewoon gehanteerd. Volhouden.

Die trainer moet gewoon weg en had zelfs nooit aangesteld mogen worden. Wanneer wordt Ajax is een keer volwassen? Geef is wat geld uit voor een held. Steeds weer gokken en hopen dat alles goed uitpakt kan echt niet meer. Een professionele timmerman koopt toch ook geen doe het zelf gereedschap?

Ik ben niet zo van die witte zakdoekjes he, maar heb t idee dat er trainers zijn geweest die voor minder een heel jaar gratis het neusje schoon konden vegen met hulp van de supporters. Krijg t idee dat zelfs de achterban zich heeft neergelegd bij deze hele soepzooi. En ergens verbaasd t me geeneens na die passieve houding bij t vertrek van johan en jonk, en die vreugde na t vertrek van bosz.

Nou sorry hoor...


'wedstrijd liep anders dan we hoopte'

Dus heb je goals nodig... En dan Keil je Younes eruit toch?? en gooi je KJ erin.. dan haal je toch Wöber, die t minst matig speelt er toch niet uit voor Donny??

Pff beste Amsterdammer op t veld vandaag?

Die grijze Duif ... Liet zich niet afleiden.. bleef letterlijk staande in de malaise en ging stoïcijns de hele wedstrijd door.

Ben al 60 jaar voor Ajax, maar ik ben er zo zat van.
Kan me niet eens meer boos maken als wij verliezen.
Eerlijk gezegd ben ik er even klaar mee,dit had ik nooit
kunnen denken,maar het is echt zo,

6 november 2017 om 05:49

Weet precies wat je bedoelt Burgos.
Ga sinds 1966 /67 naar de MEER en tot 4 jr geleden de JC ARENA.
Maar de lust is weg
Blijf altijd Ajacied in hart en ziel, .maar zoals het was nee

Het technisch hart wil dat Dolberg voor veel geld wordt verkocht. Dus vandaar . Zij bepalen deels te opstelling bij Ajax. Wanneer gaan velen het door hebben , dat men maar bezig is met geld euro's verdienen bij Ajax

Natuurlijk weet Je het nooit hoe een competitie verloopt.
Zeker in november niet.
Echter heeft het er alle schijn van dat mijn cluppie Dit jaar wederom geen potten zal breken.
Ik denk dat Ajax zowel het bestuur als de aanhang zich nu al moeten gaan focussen op volgend seizoen .
Beperk de schade ( lees eindig minimaal 2/3 de ) en ga op tijd de selectie op orde brengen.
Met zoveel geld en mogelijk heden moet dit te verwezenlijk zijn .

Omdat we nog meer risico's wilde nemen, wilde we daar (schone) een nieuwe speler. Als je meer risico neemt zet je juist Huntelaar daar neer en niet Sinkgraven. Dan wissel je een middenvelder voor een spits.
Ik had Huntelaar er al lang ingezet, die kan in dit soort wedstrijden het verschil maken.
Daarnaast blijft Keizer continu van basiself wisselen, krijg je geen team van, zou er zelf gek van worden in ieder geval.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren