Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Vertrek van Vilhena is onbespreekbaar: ‘Hij wil met Feyenoord de CL in’

Laatste update:

Een zomers vertrek van Tonny Vilhena is voor Feyenoord 'absoluut onbespreekbaar', zo meldt het Algemeen Dagblad op basis van ingewijden bij de club. De middenvelder staat volgens Italiaanse media in de belangstelling van zowel Lazio als AS Roma. Zelf lijkt Vilhena echter de voorkeur te geven aan een langer verblijf in De Kuip.

Het kampioensjaar smaakt naar meer bij de 22-jarige linkspoot, die nog drie seizoenen onder contract staat bij Feyenoord. "Ik word de laatste dagen veel gebeld door journalisten uit Italië", beaamt zaakwaarnemer Yalcin Zöhre in gesprek met de krant. "AS Roma wordt genoemd, maar er is geen sprake van een vertrek, Vilhena wil met Feyenoord de Champions League in."

Feyenoord wil niet nog meer basiskrachten kwijtraken. Dirk Kuyt stopte met voetbal, Eljero Elia en Rick Karsdorp transfereerden en het is onzeker of Steven Berghuis terugkeert. Zöhre snapt het standpunt van de club, zo laat hij weten. "En Vilhena wil na het geweldige afgelopen seizoen de volgende stap zetten met deze club." Vilhena verlengde in mei zijn contract bij Feyenoord nog.

Tonny Vilhena doet er goed aan bij Feyenoord te blijven

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Als ik Vilhena was zou ik nog minimaal een jaar blijven. Dit was zijn 1e echte constante seizoen. Hij is erg goed dat zien we allemaal.

2 juli 2017 om 14:14

Klopt, de eerste keer dat over langere tijd zijn absentie echt werd gevoeld en ook het gevoel van een onoverwinnelijk middenveld meebracht.

Van daaruit doorbouwen en een volgende stap zetten. Daarna aan een mooie club denken (howel ik Roma toch echt wel een aardige club van niveau vind).

2 juli 2017 om 18:30

Blijkbaar heeft hij een goede zaakwaarnemer die aan de speler denkt in plaats van aan zijn eigen portemonnee. Hulde voor deze man.

Gelukkig maar. Op het middenveld met Ddr, Radja, Pellegrini en Strootman is geen plaats voor hem. En in de voorhoede zoeken we een waardige vervanger voor de vertrokken Salah.

2 juli 2017 om 13:49

Als Strootman net zo'n hoog niveau haalt als bij Oranje dan hebben jullie daar een betere speler nodig.

Ben blij dat Vilhena wil blijven. Belangrijke kracht op het middenveld.

2 juli 2017 om 13:54

Bij AS Roma is Strootman onomstreden, want bij ons speelt hij gewoon erg goed. En zijn contract is niet voor niks flink verlengd.

Dan is iedereen toch tevreden. Feyenoorders blij dat Vilhena wil blijven en Romanisti blij dat Vilhena niet naar ons komt.

2 juli 2017 om 13:56

Klopt, al vraag ik mij op langere termijn af wat voor competitie het beste bij Vilhena zou passen.

2 juli 2017 om 14:00

Ik hoop een betere competitie dan de Italiaanse, denk dat hij ook in Duitsland goed terecht zou kunnen, maar ook in Engeland en Spanje. Middenvelders met zijn drive en felheid zijn overal welkom.

2 juli 2017 om 14:01

De Italiaanse competitie zal wel bij Vilhena passen. En clubs als Torino en Fiorentina lijken mij een goede vervolgstap voor hem.

2 juli 2017 om 14:06

Van een basisplaats bij de landskampioen naar Torino of Fiorentina , hij moet die hele Italiaanse competitie denk ik gewoon overslaan. Te laag niveau, tenzij het Juventus is.

2 juli 2017 om 14:14

Jij drinkt veel op zondag middag zie ik? Fiorentina zou hier favoriet zijn en ook Torino zou hier mee doen om het kampioenschap. Leuk seizoen gehad in de Eredivisie en doen alsof die wereldtop is lol.

2 juli 2017 om 14:14

Ik kijk de laatste jaren veel minder buitenlands voetbal dan daarvoor. Als ik zie dat Can en Lucas bij Liverpool regelmatig in de basis staan. Vilhena is toch minstens gelijkwaardig aan deze heren? Of zijn ze afgelopen jaren veel verbeterd?

2 juli 2017 om 14:15

Ik denk niet dat de Italiaanse competitie zo'n laag niveau is hoor.
De drie Nederlandse topclubs zie ik namelijk echt niet zomaar winnen van AS Roma, Napoli of de Milanese clubs.

Davy Klaassen is bijvoorbeeld ook maar naar Everton gegaan. Dat is ook echt geen hoogvlieger. Ik denk dat een club van dat kaliber een goede vervolgstap zou zijn.

Vergeet niet dat de Italiaanse clubs de laatste jaren stukken beter presteren dan de Engelse clubs. En als de nieuwe regeling qua CL plaatsen niet bedacht zou zijn. Dan zouden de Engelse clubs volgend jaar een CL plaats af hebben moeten staan aan Italie.

2 juli 2017 om 15:05

Everton is een prima vervolgstap voor klaassen. Zal wss basis gaan staan. Subtop bpl en vertrouwen van de trainer. 'Het is maar everton'. Als ie slaagt kan ie altijd nog hogerop. zie wijnaldum.

2 juli 2017 om 15:12

Het is absoluut geen laag niveau, maar om van de Nederlandse top naar de Italiaanse middenmoot te gaan is ook niet echt zo'n stap omhoog. Stel dat je zou zeggen dat het een club met een ambitie is, zoals Milan, dan is dat begrijpelijk. Fio en Torino zijn dat echter niet. Everton is ook absoluut geen hoogvlieger, alleen het is wel een Engelse club waar je 3/4 meer verdient dan je zou doen in Italie en een stap omhoog makkelijker te maken is.

2 juli 2017 om 15:25

De Italiaanse competitie is aan een revival begonnen getuigen alle investeringen van clubs als Roma, Milaan en Inter. Juventus is de afgelopen 3-4 jaar topclub in Europa geweest met halve finale plaatsen in de CL en dit jaar een finale plaats. In principe is Italië misschien alweer gelijkwaardig aan de Duitse competitie in mijn beleving. Bayern vs Juve, Roma, Napoli, Milaan, Inter, Lazio versus Dortmund, Leipzig, gladbach.

Was al duidelijk toch? VanGeel had al aangegeven dat er niet nog meer basiskrachten vertrekken!
Die interesse mag er dan wel zijn, maar Nee is Nee! Ze schrijven zwarte cijfers en kunnen nu de volgende stap zetten!

Nou nog enkele versterkingen aantrekken en ze zijn klaar voor komend seizoen!

Gewoon hoog zitten! 35 miljoen vragen. Als ze gek genoeg zijn dan verdient Feyenoord er veel aan en als ze dat niet willen betalen blijft hij lekker bij Feyenoord.

Mooi om te horen dit, met amrabat als tweede viool. (dmv karim) toch een stabiel middenveld. voor het komende seizoen, nu AUB 2 verdedigers, 1 centraal en 1 back en berghuis vastleggen. bilal laten concurreren. en op links JP en el hankouri. En je strijd weer mee om plek 1!

Hij moet hoger mikken dan Roma, nog een of twee seizoenen Feyenoord en er komen mooiere clubs voorbij. Enorm talent dat zijn potentie nu ook lijkt in te lossen, gaan we met oranje nog veel plezier aan beleven.

2 juli 2017 om 13:57

Hogere clubs dan Roma?
Dan zouden dat clubs van het kaliber Juventus en Atletico Madrid zijn. Of zie jij hem naar FC Barcelona, Bayern Munchen of Chelsea gaan?

Ik denk dat hij zich momenteel nog niet eens in de basis van AS Roma zal spelen.

2 juli 2017 om 14:05

Ik heb geen specifieke club in gedachten, maar vind AS Roma zelf niet zo aansprekend. Ik denk ook dat Vilhena inderdaad bij een betere club terecht kan, weet niet of dat Juventus of Atletico zijn, in Duitsland of Engeland zou ik hem ook wel zien slagen. Hij is nog maar 22 jaar en tikt straks de 200 wedstrijden aan in het betaalde voetbal op het hoogste niveau, dan denk ik dat hij wel een grotere stap kan maken dan Feyenoord - AS Roma. Begrijp me niet verkeerd, AS Roma is gerust geen verkeerde club, maar de competitie is niet zo aansprekend als bijvoorbeeld de Duitse, Spaanse, Engelse en zit meer op het niveau Frankrijk denk ik. En bovendien ligt AS Roma natuurlijk mijlenver achter op Juventus.

2 juli 2017 om 14:21

Wauw jij waait wel met elk windje mee he? Heeft letterlijk net zijn eerste onomstreden seizoen gehad bij Feyenoord waar heb je het over joh je doet alsof Vilhena wereldtop is. Leuke speler hoor maar al die Eredivisie wedstrijden zeggen natuurlijk helemaal niks. En weet niet of dat Juventus of Atletico is? Hahaha na die zin wist ik gelijk dat ik de rest niet serieus kon nemen

2 juli 2017 om 14:21

Dat je AS Roma niet aansprekend vind dat, zou los moeten staan van het niveau en kwaliteit van de club..
Spelers uit de Eredivisie kunnen tegenwoordig echt niet meer mee met Juventus of Atletico hoor. Daar moeten ze eerst een tussenstap voor maken. Davy Klaassen is ook maar naar een Everton gegaan he.
De Serie A is weer bezig om naar boven te klimmen. En die competitie is echt niet zo slecht meer hoor.

Dat AS Roma ver achter ligt op Juventus klopt helemaal.

2 juli 2017 om 14:34

Nou ja, als ik Strootman in Oranje zie en als ik Vilhena in Oranje zie dan kan ik niet anders dan concluderen dat Roma met Vilhena een betere, en bovendien jongere, speler binnenhaalt. Maar goed, ik maak uit jouw woorden op dat Roma hem niet nodig heeft, dan moet hij al helemaal niet gaan natuurlijk. Een weinig aansprekende club die jou niet wil hebben en niet nodig heeft, dat is een slechte carrièrestap natuurlijk. En je kan wel zeggen dat Klaassen slechts naar Everton ging, maar Karsdorp, net zo oud als Vilhena maar met slechts de helft van het aantal wedstrijden, ging ook slechts naar Roma. Dan mag Vilhena toch wel hoger mikken dunkt mij. Bovendien een middenvelder, die doorgaans duurder zijn dan backs.

2 juli 2017 om 15:21

Baardgrasmus, het feit dat jij als Feyenoorder zegt dat het "maar" AS Roma is vind ik echt schandalig. Dat je daarnaast Strootman kwalitatief minder vindt dan Vilhena, die weinig speciaals heeft als voetballer(geen geweldig inzicht, geen geweldige pass, geen goaltjesdief, alleen felheid), zorgt ervoor dat je voor mij bewijst dat je niet veel verstand van voetbal hebt. 35 miljoen, 30 miljoen, 25 miljoen is allemaal veelste veel geld voor Vilhena. Wees blij dat hij bij jullie wilt blijven.

2 juli 2017 om 15:41

Dus omdat hij meer wedstrijden heeft gespeeld dan karsdorp moet hij hoger mikken? Meer wedstrijden wil niet zeggen dat je beter bent. Ene luuk de jong heeft 6x het aantal wedstrijden van Mbappe.

2 juli 2017 om 16:05

Er zit natuurlijk nog altijd een enorm verschil tussen clubs als As Roma en die als Atletico, daartussen heb je nog de Engelse top, teams als Dortmund en Leipzig, Monaco, Sevilla, Napoli en ga zo maar door.

2 juli 2017 om 16:54

Kaj, al was ik ajacied, Roma vind ik gewoon niet zo n aansprekende club. Kan jij schandalig vinden, maar dat is toch echt jouw probleem.

2 juli 2017 om 14:12

Apart, sommige zien in hem echt een geweldige middenvelder. Persoonlijk vind ik hem van het niveau Clasie. Een speler die blij mag zijn als die basis speelt bij een laag geklasseerd PL team.

Mensen die in hem een goede voetballer zien, vinden jullie hem beter dan van Ginkel? Beter dan Ziyech? Deze 2 laten volgens mij in wedstrijden vaker kwaliteiten zien dan Tonny.

Ik ben erg benieuwd hoe ver hij het gaat schoppen, maar ik denk dat het niet meer wordt dan een Anita/tioteé carriëre.

2 juli 2017 om 14:17

Vaker ? Grappig, na zijn prima 2e seizoenshelft bij Ajax lijkt iedereen vergeten dat Ziyech de eerste seizoenshelft redelijk anoniem meespeelde. Waar ligt zijn normale niveau? Ik weet het niet, maar dat gaan we volgend seizoen zien.

2 juli 2017 om 14:17

Ik ben al jaren enorm gecharmeerd van Vilhena. Ik vind zelf dat je hem niet kunt vergelijken met Van Ginkel of Ziyech. Deze spelers zijn wat aanvallender ingesteld. Vilhena vind ik juist als balafpakker erg goed terwijl hij ook een goede pass in de benen heeft. Ik hoop dat hij komend seizoen opnieuw vaker de bal het werk laat doen (gaat al een stuk beter) en zijn handelingssnelheid moet nog wat hoger.

En nog terug te komen op jouw vraag; ik vind Vilhena momenteel een klasse beter dan Clasie. Vooral met zijn fysiek en loopvermogen. Dat blijven minpunten bij Clasie.

2 juli 2017 om 14:18

Is een heel ander soort speler dan de spelers die jij noemt, misschien dat hij nog een beetje vergelijkbaar is met Van Ginkel. Maar ik vind hem beter dan Van Ginkel ja, Van Ginkel is bovendien ruim twee jaar ouder, terwijl ze een vergelijkbaar aantal wedstrijden op het hoogste niveau hebben gespeeld. Als hij de lijn van afgelopen seizoen doortrekt zie ik hem uiteindelijk wel in de absolute top belanden. Kijk anders nog eens Feyenoord - Man Utd terug en let dan ook op Pogba, misschien krijg je dan een beter beeld.

2 juli 2017 om 14:26

Bij oranje was het een dag en nacht verschil als vilhena mee speelde laatst. Pit, felheid, agressiviteit en snelheid missen we en vilhena brengt dat

2 juli 2017 om 14:31

Als je Ziyech als voetballer gaat vergelijken met Vilhena zijn we eigenlijk uitgepraat. Ziyech is veel meer een stylist Vilhena is een kracht speler die ontzettend veel werk voor het team verzet. Ze zouden eerder complementair aan elkaar zijn in plaats van elkaars gelijken op voetbalgebied.
Van Ginkel laat het eigenlijk alleen maar zien tegen de mindere goden in de eredivisie eigenlijk een mooi weer voetballer, wat ook wel blijkt uit het feit dat hij bij een club als Stoke niet verder komt dan een plaats op de bank.

2 juli 2017 om 14:43

In aanvallend opzichte laten ze meer zien ja, maar in verdedigend opzichte lang niet... dan kun je al concluderen dat je ze niet met elkaar kunt vergelijken..

2 juli 2017 om 15:36

Wil je serieus beweren dat Oranje zonder of met vilhena een dag en nacht verschil is? Hahahaha kom op man. Die jongen heeft 6 (?) interlands gespeeld waarvan allemaal vriendschappelijk als ik het goed heb. Een Oranje zonder robben is een verschil tussen dag en nacht.

2 juli 2017 om 14:30

Ik denk dat Vilhena nog even niet hoger dan Roma hoeft te denken. Het is begrijpelijk dat hij met Feyenoord de Champions League in wil maar na dit seizoen naar de subtop in 'een van de grote 5' lijkt me al heel netjes.

Als er nog mooiere clubs voorbij komen dan Roma is de kans groot dat hij daar op de bank belandt, waardoor we juist minder plezier aan hem zullen beleven bij Oranje. Dan liever basis in de subtop.

2 juli 2017 om 14:40

Dat is ook zo, als tussenstap is Roma misschien wel geschikt, maar dan moet je daar één, hooguit twee jaar blijven. Maar ik denk dat hij bij Feyenoord erg op zijn plaats is nu, hij wordt steeds belangrijker en bepalender, die komt bij zijn volgende club als een grote meneer binnen als dat zo doorgaat.

3 juli 2017 om 02:50

Hij is een ster in de Eredivisie en was volgens vele scoutingssite een wonderkind. Al moet ik zeggen dat zijn ontwikkeling wel wat trager gaat. Maar op dit moment overschat je hem. Er is een enorm verschil tussen het Nederlands voetbal en de Europese subtop en Vilhena kan in zijn handen knijpen van vreugde als Roma langs komt. Maar daar zou hij niet veel spelen.

Ook een raar argument van jou vind ik dat jij vind dat Strootman niet best speelt bij Oranje en je dus aan Vilhena meer hebt? Niet elke speler speelt goed voor land en club. Je traint niet elke dag met je land en voor Roma is Strootman belangrijk.

Wat ik ook niet begrijp is dat "persee met Feyenoord de CL ingaan niet" ik ben realistisch als Feyenoorder en weet dat we er gelijk uit vliegen. Roma komt Europees toch veel verder dan Feyenoord.

Nog een jaartje presteren en hard werken bij Feyenoord, en een club als Everton kan zich melden.

Goed dat hij blijft. Zo een seizoen met Feyenoord in de CL kan hem enorm helpen te ontwikkelen.

De belangrijkste stap voor Vilhena is dat hij de CL gaat ervaren,en dan is dat het lekkerst dit te doen bij een club waar alles bekend is en je het meeste kans hebt op een basisplaats.
Het vergt geen nieuwe aanpassingen aan speelwijze,nieuwe omgeving en spelers,dus nog een jaar Feyenoord lijkt mij het beste.
Tegelijkertijd blijft het altijd afwachten hoe ver een geinteresseerde club wilt gaan,want als de grote pot met geld langs komt,wordt alles weer anders.

blijf lekker bij feyenoord en ga volgend seizoen naar een club zoals napoli roma dordmund wolfsburg liverpool.

Mooi voor de club. Volgend seizoen komt er vast een leukere club. En Strootman doet het in Oranje niet geweldig maar bij as Roman doet hij het prima

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren