Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Recordtransfer Arsenal is een ‘kwestie van dagen’ na keuze Lacazette’

Laatste update:

Alexandre Lacazette heeft zijn laatste wedstrijd voor Olympique Lyon waarschijnlijk al gespeeld. Diverse Britse media schreven vrijdagavond dat Arsenal een bod van 51 miljoen euro heeft uitgebracht, exclusief variabelen. Beide clubs komen steeds dichter bij elkaar en volgens L'Equipe heeft Lacazette zelf inmiddels ook de knoop doorgehakt: hij wil naar Londen.

Het is een 'kwestie van dagen' voordat de overstap wordt afgerond, meldt de sportkrant. De verwachting is dat beide clubs elkaar uiteindelijk vinden in een bedrag van ruim zestig miljoen euro, inclusief bonussen. Dat komt overeen met de transfersom die Atlético Madrid bereid was te betalen, voordat de club werd getroffen door een transferverbod. Voorzitter Jean-Michel Aulas van Lyon liet zondag weten dat de Spanjaarden 53 miljoen exclusief twaalf miljoen aan variabelen hadden geboden voor Lacazette.

"Dat is in totaal 65 miljoen. De clubleiding van Arsenal weet dat. Dit is de prijs voor een speler die 25 tot 30 doelpunten maakt in een seizoen. Maar eerlijk gezegd heb ik nog geen moment aan Arsenal gedacht", voegde Aulas er destijds aan toe. Het contract van Lacazette in Frankrijk loopt nog twee jaar door. Lacazette speelt al zijn hele carrière voor les Gones en maakte in 203 competitieduels 100 doelpunten. Vorig seizoen was zijn meest productieve jaar met 28 treffers in 30 competitieduels.

Lacazette wordt naar verwachting de duurste aankoop aller tijden van Arsenal. Op dit moment gaat die eer naar Mesut Özil, die in 2013 voor 47 miljoen euro werd overgenomen van Real Madrid. Ook voor Lyon ligt een record in het verschiet, want geen enkele andere speler verliet de Ligue 1-club ooit voor meer geld. Corentin Tolisso is sinds kort recordhouder met zijn overstap van 41,5 miljoen euro naar Bayern München.

Zie je Alexandre Lacazette slagen in de Premier League?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Geweldige transfer! Ozil en Lacazette kan een gouden combinatie worden. Ook een goeie transer met Kolasinac. Zou nog een upgrade op Mustafi halen, diep de buidel trekken voor Lemar en dan staat er een keurig team. Hopen dat Sanchez nog een jaartje blijft. Dat is meer waard dan die 40 miljoen die hij op zou leveren.

1 juli 2017 om 09:54

Ik denk dat je al moet zoeken naar een opvolger van Koscielny. Die wordt al 33.

1 juli 2017 om 09:55

@AjaxCunian. Wie denk jij dat een upgrade kan zijn op Mustafi dan? Ik ben zelf er gecharmeerd van Virgil van Dijk (kan in mijn ogen de nieuwe Sol Campbell worden bij Arsenal), alleen is hij schrikbarend duur. Ik weet niet of Lemar komt, aangezien Lyon natuurlijk niet al hun beste spelers wilt verkopen en ik Arsenal niet weer zo eventjes 50 miljoen zie splashen. Ik mis zelf ook nog wel een goede cvm. Coquelin leek het erg goed te doen, maar is terug gezakt en komt in mijn ogen tekort om echt in de basis mee te kunnen. Xhaka is een type Xabi Alonso, en dus geen cvm. Dan heb je dus niks naast Coq. Dat is in mijn ogen nog een cruciale positie die versterkt moet worden, nog zelfs eerder dan de centrale verdediger positie. Daarnaast zal er toch ook een back-up voor Bellerin moeten komen, want Chambers is te traag als back en Jenkinson te slecht.

1 juli 2017 om 09:58

Lemar speelt bij Monaco maar die hebben inderdaad ook al veel spelers veloren. Over de cvm positie is die William calovrho vwn sporting niet iets?

1 juli 2017 om 09:58

Xabi Alonso was juist een cvm. hij zorgde voor balans met zijn verdedigende acties maat zijn cross passes waren fenomenaal voor een cvm.

1 juli 2017 om 09:59

Genoeg spelers, ben niet zo gecharmeerd van Mustafi. Probeer het bij Manolas, Koulibaly, Sokratis, Keane, Marquinhos bijvoorbeeld.

1 juli 2017 om 10:49

İn dat opgenoemde rijtje zijn alleen Koulibaly en Marquinhos echt een verbetering ten opzichte van Mustafi. Marquinhos heeft onlangs ook zijn contract verlengd dus dat gaat het zeker niet worden.

1 juli 2017 om 10:57

Daarbij heeft Xhaka passes laten zien in Duitsland, waar het spel veel opener ligt. Hier probeert hij in de kleine ruimtes mee te doen en mislukt zijn tackle en pass bijzonder vaak. Gevalletje Sterling die in zijn eerste seizoen meewilde gaan met het technische passing spelletje van zijn teamgenoten, terwijl hij gehaald was voor de acties langs de zijlijn op snelheid zoals hij nu doet. Durven je eigen spel te spelen. Hij is overigens wel een CVM of controleur alleen gewoon een ander type dan een Kante bijvoorbeeld, die meer verdedigend ingesteld zijn.

Daarbuiten vind ik de vergelijking met Xabi Alonso vloeken in de kerk, want Xhaka mag nog heel wat meer laten zien om te kunnen bewijzen dat hij die passing echt in de voeten heeft.

1 juli 2017 om 18:33

@Schop. Je snapt toch ook wel dat ik het qua type spel wat beide spelers spelen bedoel? Dat is absoluut geen vloeken in de kerk, maar gewoon een vergelijking qua type, niet qua kwaliteit... Ok, dan verschillen onze definities van een cvm. Met cvm bedoel ik een Kante, want dat is wat Arsenal nodig heeft. Arsenal heeft niet de kwaliteiten om a la Barca, Real of Bayern zonder een echte balafpakker a la Kante te spelen (al speelt Real met Casemiro nu). Dus dan moet je het juist doen met zo'n "verdedigende" cvm, aangezien Arsenal verdedigend als team gewoon zwakker is.

1 juli 2017 om 11:57

Tja het gaat wel snel zo om Mustafi na 1 seizoen af te schrijven. Vond hem heel zwak na ze blessure, maar ik schrijf hem alles behalve af. Er moet wel een CV bij, maar niet perse om Mustafi te vervangen. Het is zijn eerste jaar, laten we het tweede jaar afwachten.

1 juli 2017 om 20:58

Geheel mee eens. Mustafi heeft pas 1 seizoen achter de rug, waarbij ik hem eigenlijk wel solide vond. Heerlijk fel en vol passie.
Over Lacazette: ik denk dat het een schot in de roos is. Hoop al 3 jaar lang op zijn komst en elke zomer waren de geruchten daar, maar ze zijn nog nooit zo sterk geweest als nu. Hopelijk weten hij en Ozil elkaar goed te vinden in het veld, Laca heeft fantastische loopacties waar Ozil van kan profiteren.
Verder zijn de laatste geruchten dat Alexis niet weg gaat maar dit jaar uit blijft zitten, laten we hopen dat het dan zo goed gaat draaien dat ook hij blijft.
Enige wat nu nog gehaald moet worden is een back-up voor Bellerin en een vleugelspeler, waar Lemar en Mahrez het meest genoemd worden. We gaan het zien!

Dit zou erg goed nieuws zijn voor Arsenal. Nu nog Mahrez proberen los te krijgen en je hebt met Sanchez en Ozil op 10 toch een machtige aanval. Ook voor het vetrouwen richting de fans toe. Toch moet er nog wel een grote schoonmaak plaatsvinden. Teveel spelers van een lager niveau waar Arsenal naartoe wilt

1 juli 2017 om 11:13

Ik zou dan toch graag nog een talentvolle cb zien en een echte cdm, dan kun je weer 433/ 4231 gaan spelen

1 juli 2017 om 11:58

Talentvolle cb.... Als je het dan helemaal niet volgt doe dan ook geen suggestie aub.

Eindelijk dan, een killer spits is gewoon nodig in de top van de premier league. Hopelijk kan Arsenal nu door pakken en Wengér zijn gedroomde afscheid krijgen!

Poging wagen voor Mahrez en/of Lemar (afhankelijk van vertrek Sanchez/özil) en Renato Sanches van Bayern. Vervolgens een groot aantal spelers kwijt zien te raken als Debuchy, Ospina of of Szczesny, Walcott, Campbell, Gibbs, Perez, Paulista, Jenkinson. Bij een goed bod ook nadenken over een verkoop van Wilshere.

Dan zou mijn opstelling er uitzien als de bijgevoegde opstelling met een bank met Monreal, Holding, Chambers, Santi, Ramsey, Coquelin, Elneny, Iwobi, Welbeck, Giroud, Ox, Ospina of of Szczesny.

Cech
Bellerin
Mustafi
Koscielny
Kolasinac
Xhaka
Sanches
Mahrez
Özil
Sanchez
Lacazette

60 miljoen voor wat eigenlijk ook een net-niet spits is.

Onzichtbaar wanneer hij niet scoort, weinig betrokken in de opbouw en veel doelpunten zijn intikkers en penalty's, terwijl Arsenal juist een spits nodig heeft die het team transformeert, zoals Van Persie en Henry op hun best. Dit is met alle respect een speler die niet zoveel beter is dan een Walcott, qua profiel heel vergelijkbaar met een Defoe en amper in de selectie komt bij Frankrijk. Terwijl de spits die basis staat bij Frankrijk nu waarschijnlijk moet vertrekken.

Vind dit nogal een teleurstellende aankoop waar ik niet veel vertrouwen in heb.

1 juli 2017 om 10:11

Wie wil je anders halen? Lacazette is snel, fysiek sterk en kan goals maken. Je kan hem pas beoordelen als hij het ook echt laat zien in de premier league. En het zegt niks dat Giroud erin staat bij Franse elftal want die hoort eigenlijk 3e spits te zijn of zelfs 4e.

1 juli 2017 om 10:46

Giroud doet het goed genoeg om te functioneren als eerste spits. Dat is profiel gebaseerd, maar daarom heen heb je veel snelle spitsen en in dat lijstje staat Lacazette laag.

En hoezo kan ik hem pas beoordelen als ik hem heb gezien in de Premier League? Heb hem genoeg gezien over de jaren in andere competities.

Over wie je anders kan halen, ja, er zijn weinig andere spitsen beschikbaar. Maar dan had je beter moeten opletten in eerdere seizoenen, er waren mogelijkheden.

Mbappé zou nooit komen. Als hij naar Real gaat, zou je Benzema kunnen polsen, maar die kans is ook klein. Dan heb je ook nog Morata, maar ja, geen CL. Milan heeft dan net Andre Silva gehaald. Denk niet dat Juventus Mandzukic kwijt wilt.

De enige die ik nu kan opnoemen is Icardi.

Maar dan nog, dan ben ik nog steeds teleurgesteld over het feit dat we niet beter kunnen krijgen.

1 juli 2017 om 11:53

Giroud goed genoeg om te functioneren als eerste spits, heb je goed gezien sinds 2012 .

1 juli 2017 om 12:21

Je snapt dat giroud er in staat omdat hij bij het Franse spel past totaal niks met de kwaliteiten te maken van beide heren. Lacazette is goed aan de bal en snelheid waar giroud is beter in de lucht en fysieker

1 juli 2017 om 13:12

@cocoafc

Je kunt leuk denigrerend reageren, maar het is nogal onterecht, wanneer Giroud net zoveel doelpunten heeft gemaakt als Benzema voor Frankrijk en qua doelpunten-per-minuut-ratio alleen Trezeguet en Fontaine voor zich moet dulden.

@gerrithendriks....
Wat denk je dat ik bedoel met 1e spits gebaseerd op zijn profiel? Punt is, ze hebben ook een hoop kleine, snellere spitsen en in dat lijstje zie je Lacazette niet. Gameiro had heel lang zelfs de voorkeur.

1 juli 2017 om 18:35

@TheRoscoe. Morata is absoluut niet beter dan Lacazette, en zeker niet doelgerichter. Dus dat is pure onzin. Icardi is wel zeer doelgericht, maar past imo juist minder in het spel van Arsenal dan Lacazette aangezien Icardi juist echt een afmaker is.

1 juli 2017 om 23:23

Morata is beter. Was sterk bij Real, maar kreeg nooit de kans het in de basis te laten zien omdat ze daar een rare fascinatie hebben met Benzema. Die zwaar uit vorm was, maar zich in dienst speelt van Ronaldo kennelijk.

Icardi is inderdaad een afmaker, maar zoals Harry Kane. Zo'n type, die ramt ze van overal erin. Als je dan toch een spits haalt omdat hij koelbloedig is, dan iemand die echt koelbloedig is. Ik bedoel maar, hij heeft de vrouw van zijn ex-teamgenoot afgepakt die hem onderdak bood, kan je dan nog koelbloediger zijn dan dat? Zo'n man pakt prijzen voor je en laat iemand als David Luiz met grotere tranen van het veld aflopen dan bij die 7-1.

1 juli 2017 om 10:34

Een betere spits dan Lacazette gaat er niet komen naar Arsenal hoor. En niet veel beter dan Walcott? Huh?

1 juli 2017 om 10:48

Waarschjinlijk niet, maar dat zegt ook genoeg over de staat van Arsenal.

En inderdaad niet veel beter dan Walcott. Voetballend wel beter, maar in principe kleine snelle spitsen die je niet ziet als ze niet scoren. Lacazette scoort dan waarschijnlijk meer, maar dat is het dan wel. Niks spectaculairs aan hem.

1 juli 2017 om 11:56

Dat is onzin. Lacazette is een goede afmaker, snel, heeft een actie in huis, goed in de combinatie, behendig en kan een assist geven. Walcott is alleen supersnel.

1 juli 2017 om 13:17

Ik zeg letterlijk dat hij voetballend beter is, die dingen die jij opnoemt kan je onder die noemer laten vallen. Dan nog, zaken zoals een actie, combinatie, voetballend vermogen buiten de 16 zijn niet bepaald van indrukwekkend niveau. Vergeleken met Walcott, ja, vergeleken met elk andere spits van een topclub, nee. Dus hij is beter dan Walcott, maar niet 3, 4 niveaus beter. Ik heb hem nooit een assist zien geven en als ik zijn statistieken bekijk, hij heeft er ook niet zoveel.

1 juli 2017 om 18:37

Roscoe, zijn doelpunten nu juist niet wat we nodig hebben? Arsenal heeft afgelopen seizoen in bepaalde wedstrijden wel 20 kansen gemist.., dan lig het dus echt aan de afmakers. Waarom moet je dan een spits hebben die meer kan dan afmaken? Arsenal creëert blijkbaar genoeg, maar staan altijd onderaan als het gaat om schot-to-goal ratio..

1 juli 2017 om 23:19

Omdat hij 60 miljoen euro kost. Heb geen zin in nog een spits die zich verstopt tegen Chelsea-uit bijvoorbeeld.

1 juli 2017 om 11:53

Niet zoveel beter dan Walcott pff. Gast deze man is een pure spits en doet wat hij moet doen. Sterk onlangs zijn lengte, snelle voetjes en in de combinatie heel sterk. Maar goed, ik zie dat je je mening basseert op zijn interland cijfers. Laten we anders Gignac halen en Sissoko .

1 juli 2017 om 13:21

Heel sterk, nou nee. Is vaker compleet onzichtbaar dan niet sinds hij spits is.

"ik zie dat je je mening baseert op zijn interland cijfers."

Letterlijk 1 zin van mijn eerdere reactie ging over interlands. Als je zo gaat reageren, dan heb ik weinig zin om deze discussie voort te zetten.

En in tegenstelling tot Sissoko en Gignac speelt Giroud ijzersterk bij Les Bleus. En Lacazette heeft meer penalty's gescoord dan heel Arsenal bij elkaar vorig seizoen. Het is simpel, sinds het vertrek van RVP schreeuwt Arsenal om een spits van hetzelfde niveau. Wil je me serieus zeggen dat Lacazette van dat niveau is?

1 juli 2017 om 12:14

Net niet spits? De beste man heeft statistieken om je vingers bij af te likken, je koopt letterlijk doelpunten. Volgens mij is dat toch precies wat je een net-wel-spits maakt

1 juli 2017 om 13:26

Zonder zijn penalty's komt hij niet boven de 20 doelpunten en hij produceert zelden tegen de toppers zoals Monaco en Psg. Buiten zijn doelpunten is er niks bijzonders aan zijn spel. En zelfs zijn doelpunten zijn meestal niet bijzonder. Net-niet.

1 juli 2017 om 14:03

Tegen psg heeft die gwn gescoord hoor...

1 juli 2017 om 14:26

En tegen Monaco ook. Ik zeg zelden. Daarom heeft hij 19 keer gescoord tegen ploegen in het rechterrijtje en 9 tegen ploegen in het linkerrijtje.

1 juli 2017 om 14:39

Heel leuk en aardig wat je allemaal zegt Theroscoe maar het draait ook om het team heh. Lacazette kan niet alles in zijn eentje doen bij Lyon en is afhankelijk van zijn medespelers. Bij Arsenal zou die straks betere spelers om zich heen hebben die ook aandacht opeisen van de tegenpartij, denk aan Ozil en Sanchez. Ben er van overtuigd dat hij zich hierdoor nog meer kan laten gelden.

Als centrumspits heeft ie 168 wedstrijden gespeeld, 110 doelpunten gemaakt en 27 assists afgeleverd. Absoluut niet verkeerd! Een voorbeeld: Cavani heeft bijvoorbeeld in meer wedstrijden afgelopen seizoen 1 assist meer gegeven dan Lacazette.

Het gaat er toch niet om dat zijn doelpunten bijzonder zijn als ie maar scoort, daarvoor wordt ie immers gehaald en laat dat nou net zijn specialiteit zijn. Deze man heeft kracht ondanks dat ie niet heel groot is, is snel, wendbaar, heeft een goede actie in huis, heeft de rust voor het doel en is niet eigenwijs. Met Lacazette gaat Arsenal er absoluut op vooruit!

1 juli 2017 om 23:16

Zeker niet verkeerd. Maar als wij een spits als Van Persie kwijt zijn geraakt en als 5 jaar wachten, dan is het teleurstellend dat na zoveel jaren we moeten settelen met Lacazette. Hij is geen spits waar de rest bang van wordt. Chelsea heeft een betere spits, nou, nu dan, Tottenham heeft een betere spits, Man. United had 3 betere spitsen, weten alleen niet hoe ze met 2 moeten omgaan, Man. City heeft een betere spits.

Lacazette zal heus wel wat toevoegen, maar hij is niet de klapper op zijn positie zoals Özil was op de zijne of Alexis op de zijne. Geruchten zeggen dat we Giroud moeten opofferen, dat was leuk geweest als je een eltie spits had, maar nou voel ik het niet. Dan heb je enkel Lacazette en daar achter komen weer rare vogels als Welbeck. En Akpom? Maar goed, we gaan niks beters krijgen, dus ik zal er maar mee moeten leren leven.

1 juli 2017 om 23:52

Er is ook geen andere klapper die nog beschikbaar is. Maar ik ben er van overtuigd dat Lacazette de klapper is die Arsenal nodig heeft . Wat heeft United op het moment dan nu? Zlatan is weg en Rooney is niet meer de oude. Costa gaat wellicht ook nog weg dus ook Chelsea zal dan een nieuwe spits moeten halen. City zit natuurlijk gesetteld met Gabriel en Aguero maar Tottenham heeft ook alleen maar Kane. Het gaat ook om de spelers om de spits heen. Tottenham heeft op dit moment gewoon een heerlijk en jeugdig team waardoor Kane ook goed rendeert. Maar ik weet zeker dat die klik er ook gaat komen met Ozil en Sanchez. Waardoor ook zij wellicht nog beter zullen gaan renderen.

1 juli 2017 om 13:58

The roscoe hieruit blijkt dat je gwn wat roept zonder hem vaak in actie te hebben gezien. Weinig betrokken in de opbouw, weinig aan hem wanneer die niet scoort? Lacazette is altijd van waarde ook al scoort die niet. Verdedigd altijd mee, gaat vaak de combinatie aan, houdt het overzicht ipv steeds blind zelf te schieten, zet altijd veel pressie op de tegenstander en werkt altijd als een paard. En wanneer die niet scoort is niet vaak aangezien die iets meer dan 1 op 1 liep dit seizoen

1 juli 2017 om 14:29

37 goals in 45 wedstrijden is niet 1 op 1. En als je zijn penalty's weghaalt, dan zit hij op Giroud-niveau qua ratio. Hij is gewoon een afmaker. En een spits haal je niet om rond te rennen en druk te zetten.

1 juli 2017 om 14:42

Penalty's moeten er ook in...

1 juli 2017 om 15:38

Zeg ik 1 op 1 dan? Nee bijna.

1 juli 2017 om 15:40

Niet om rond te rennen? Je begon er zelf over dat je zonder doelpunten niet veel aan hem hebt en nu is dat in een keer niet meer belangrijk.

1 juli 2017 om 22:59

@justpsv95

Je zei geen 1 op 1. Je zei iets meer dan 1 op 1. Dus verwoord jezelf beter.

1 juli 2017 om 23:11

@les Gones

Ja, dat klopt. Wij krijgen ze alleen niet vaak.

1 juli 2017 om 16:14

Onzin dat Arsenal zo'n spits nodig heeft, Arsenal heeft een spits nodig die gewoon zijn kansen afmaakt, Ozil en Sanchez zorgen wel voor de rest

1 juli 2017 om 23:09

Özil en Sanchez zijn juist gebaat bij dynamische, meevoetballende spitsen. Lacazette heeft wel loopacties, daar niet van.

1 juli 2017 om 23:27

Lacazette kan juist uitstekend meevoetballen... Is uitstekend in de combinaties. Het is echter zo dat ie het afgelopen seizoen vooral met Valbuena en Cornet moest doen. Valbuena is inmiddels vertrokken en was natuurlijk op leeftijd, Cornet daarnaast was nogal gehaast afgelopen seizoen. Ik weet zeker dat hij zich nog meer kan profileren met spelers als Ozil en Sanchez om hem heen. Deze man heeft ondanks zijn lengte een enorme duelkracht. Ook in de Ligue 1 staan er vaak beren achterin zoals in de PL ook het geval is. Lacazette heeft daarnaast een actie in huis om voor zichzelf iets te creëren. Arsenal is gebaat bij zo'n type spits.

1 juli 2017 om 17:02

Ik heb de stats er even niet bij nu maar als we hem vergelijken met Mbappe, die je kennelijk wel goed genoeg vindt, heeft Lacazette meer dribbels, een hoger percentage succesvolle dribbels, meer key passes, meer assists, betere pass accuracy, meer succesvolle kopballen en ik dacht ook meer gewonnen duels. Enige wat Mbappe echt heeft is meer veldgoals en een belachelijk hoge conversionrate. Waar de gemiddelde topspits een conversionrate van rond de 30% heeft, zat Mbappe dit jaar boven de 45%. Dat is een percentage dat niet vol te houden is. Kort om Mbappe scoort volgend seizoen 10 goals minder dan dit seizoen.

1 juli 2017 om 23:10

Ja en ondanks dat, niemand die Lacazette zal verkiezen boven Mbappe, want je hoeft maar 1 keer naar hem te kijken en je weet dat hij een monsterspits zal gaan worden.
Enig idee hoe geweldig het zou zijn als hij dit bij Arsenal zou gaan doen?

Daar droom je pas van.

1 juli 2017 om 23:33

Lacazette bewijst zich al jaren op rij bij Lyon. Met toch maar een gemiddeld team om zich heen. Mbappe had vorig jaar werkelijk spelers om zich heen die zich ook allemaal bewezen... dat zie je nu wel aan de uitloop die aan de gang is en of nog gaat komen. Laat Mbappe dit ook maar eens jaren op rij presenteren en daarnaast wil Monaco er veel meer dan 100 miljoen voor hebben. Mbappe is absoluut een megatalent die je zelden zo ziet maar laten we het met hem nog maar eens afwachten.

1 juli 2017 om 20:04

Intikkers? Serieus? Je zegt dat je hem veel hebt zien spelen en toch zeg je dat hij meestal intikkers scoort? Zoek aub eerst nog wat compilaties op van zijn goals afgelopen twee seizoenen. Ben benieuwd of je dan nog dit zegt.

1 juli 2017 om 23:07

Technisch gezien heb ik zelfs een compilatie gemaakt. Dus ja, intikkers.

En een paar keepersblunders. 1-op-1 waar hij de keeper omspeelde kwam ook wel voor. En volgens mij 2 goals van buiten de 16, tegen Nancy/caen en tegen Roma. En veel penalty's.

2 juli 2017 om 11:01

Dan zal ik maar aannemen dat jij 1 op 1 met de keeper ook intikkers noemt..? Anders ben je echt onzin aan het verkondigen. Je kunt ze allemaal terugvinden.

2 juli 2017 om 12:55

TheRoscoe, you just played yourself. Je hebt heel veel geroepen op basis van teletekst emoties. Maar goed, we zullen het zien als hij daadwerkelijk komt en een aantal wedstrijden speelt.

2 juli 2017 om 22:36

Grappig dat je zegt 2 goals van buiten de 16 en dan 3 teams op noemt

Denk dat dit een prima aankoop zal zijn. Ben echter wel bang dat Sanchez weggaat, aangezien Lemar dus ook op het verlanglijstje staat. Zie hem toch wel als vervanger samen met Lacazette. Vooral ook omdat er weinig andere spelers lijken te vertrekken. Hoopte eigenlijk dat dit ook eens een keer zou gebeuren, maar afscheid nemen van spelers is toch iets waar Wenger uitermate slecht in is.

Lacazette is een prima spits voor t niveau van Arsenal. Je kunt dan prima blijven spelen voor de posities 8 tm 4 (bij veel geluk 4). Spitsen als Griezman, Morata, Mbappe, Benzema, Aubemeyang zijn enkel haalbaar voor Chelsea, United en City.

1 juli 2017 om 12:30

Blijven speler voor posities 8 tm 4? Volgens mij zijn ze tot dit jaar vast in de top 4 geindigt..

1 juli 2017 om 17:13

Klopt. Met nadruk op TOT dit jaar. Want andere clubs zijn zich abnormaal aan t versterken en worden enkel beter. Arsenal daarentegen blijft met Wenger doorgaan.

3 juli 2017 om 12:37

Want van trainer wisselen helpt altijd. Vergeet niet hoelang Wenger er zit. straks eindig je zoals Manchester United. Arsenal heeft gewoon voor hun selectie prima resultaten gehaalt.

1 juli 2017 om 12:31

Met een aanval van Sánchez, Ozil en Lacazette doe je mee om de titel. Laca zou ik altijd boven een Morata zetten, die ook nog is 30 miljoen extra moet kosten.

1 juli 2017 om 13:00

@Fc Helemaal mee eens. Ik heb Lacazettes statistieken in de ligue1 2016/17 nog even opgezocht: 27 doelpunten en 46 kansen gecreeerd in 30 wedstrijden! Lacazette wordt door sommigen onderschat, veelzijdige doelpuntenmaker!

1 juli 2017 om 14:25

Stevie G

En als ik het me juist herinner, zijn 11 goals penalties. Dat geeft dus een flink vertekend beeld.

Ik vind Lacazette een goede spits en ben blij met zijn aankoop, veel liever Lacazette dan Lukaku of Morata, maar echt kapot ben ik nu ook niet van hem, het is geen exceptionele spits zoals Aguero Sanchez Suarez... maar oke, ben blij dat Arsenal in actie schiet. Nu nog Lemar graag.

1 juli 2017 om 12:59

Haha wat heeft Morata meer bewezen dan Lacazette? Mbappe is ook onhaalbaar voor een Chelsea, City en United want deze man wil enkel en alleen naar Real. Zorg zelf maar eerst voor een goede spits indien Costa nog vertrekt.

1 juli 2017 om 14:01

Sommige mensen roepen maar wat zo lijkt het en hebben Lacazette waarschijnlijk alleen tijdens het 2 Luik tegen ajax in actie gezien.

2 juli 2017 om 21:14

Ha spelers als Mbappe en Benzema zijn ook niet haalbaar voor City, Chelsea en United. Over een paar jaar misschien weer wanneer ze Europees weer iets voorstellen. Voorlopig moeten ook zij het doen met 'the best of the rest'.

Als Benz naar een Engelse ploeg vertrekt zal dat zijn omdat hij niet meer aan de bak komt bij Madrid of men hem wil verkopen. En dan maakt Arsenal in mijn ogen net zoveel kans als Chelsea, City of United. Sanchez en Ozil hebben in exact hetzelfde scenario namelijk voor Arsenal gekozen.

Ik vind Aubameyang en Morata echt niet beduidend beter dan Lacazette, Lukaku ook niet trouwens

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren