Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Real Madrid troeft Barcelona af na bod van 45 miljoen euro’

Laatste update:

Real Madrid is dicht bij de komst van Vinícius José Paixão de Oliveira Júnior, kortweg Vinícius Júnior. De Koninklijke heeft een bod van 45 miljoen euro uitgebracht op de zestienjarige linksbuiten van Flamengo, meldt Globo Esporte.

Door commissies en een jaarsalaris van acht miljoen euro kunnen de kosten voor Real oplopen tot in totaal 61 miljoen. Vinícius zou zelf overigens al ingestemd hebben met een transfer, maar de handtekeningen zijn nog niet op papier gezet en bovendien blijft de international van Brazilië Onder-17 sowieso tot volgend jaar zomer bij Flamengo.

Barcelona bood overigens een transfersom van 25 miljoen euro, maar daar is Real met een bedrag van 45 miljoen dus ver overheen gegaan. Vinícius heeft in zijn tot de zomer van 2019 doorlopende contract een gelimiteerde transfersom van dertig miljoen staan, maar voor Europese grootmachten als Real en Barcelona bedraagt die som 45 miljoen. Real is dus bereid om die clausule te activeren.

FC Barcelona zou al een bod op hem hebben uitgebracht, maar voorlopig schittert de zestienjarige Vinicius Júnior nog in Brazilië!🇧🇷👇

Geplaatst door voetbalzone op dinsdag 17 januari 2017

Een verstandige transfer voor Vinícius Júnior?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

En hij is 16 jaar? Die brazilianen gaan ook voor flinke bedragen over de toonbank. Die competitie hemelen die spelers ook lekker op zeg.

7 mei 2017 om 08:11

Dat moet dan echt een super super talent zijn. Op 16jarige leeftijd voor dit bedrag verkocht worden. Als hij geluk heeft speelt hij over 8 jaar in Madrid 1.

7 mei 2017 om 10:19

En heeft ie dus al 48 miljoen verdiend😳

7 mei 2017 om 10:38

Ongelofelijk.. Dan heb je nog niet eens tegenover de senioren gestaan en laten zien wat je kan.. Het is net zoals in Nederland van de A naar senioren best lastig om je te bewijzen tegenover meer ervaren voetballers..

Echter is het wel te gek voor woorden dat een jongen van 16 voor dit bedrag weg gaat. Stiekem hoop je dat zo'n speler toch een keer mislukt en dat er toch wat voorzichtiger met het geld omgegaan gaat worden..

7 mei 2017 om 11:00

Belachelijk bedrag natuurlijk en ook belachelijk dat zulke clubs op die leeftijd al spelers weghalen uit andere contintenten. Om een idee te geven is dit by far het grooste talent van zijn generatie, net zoals Gabriel Jesus dat is van zijn generatie en Neymar van die van hem. Clubs moeten er snel bij zijn want moet je nagaan.. als een club nu al 40 miljoen moet betalen (wat echt nergens op slaat natuurlijk) kun je je voorstellen hoeveel dat word als hij komend seizoen op 17 jarige leeftijd al makkelijk z'n goals maakt in de Braziliaanse competitie.

Hoop dat hij gewoon in Brazilie blijft tot minimaal zijn 18/19e.

7 mei 2017 om 12:10

Weet je wat het is? In het geval van Neymar heb ik een paar keer laat op de avond nog een wedstrijd van Santos mee kunnen pakken, hetzelfde geldt voor Gabriel Jesus. Die jongens kan je (als je echt wil) live aan het werk zien, maar dat ligt anders bij Vinicius Junior. Die heb ik alleen via een paar filmpjes op Youtube gezien, wat natuurlijk geen eerlijke manier is van oordelen.

Moet zeggen dat ik 25 miljoen euro voor een 16-jarig talent al belachelijk vind, laat staan 45 miljoen euro. Hopelijk maakt hij de verstandige beslissing om nog minimaal twee jaar in Brazilie te blijven en dan de overstap maakt naar een club waar een talent als hij goed gebracht kan worden. Bij Barcelona zou hij namelijk voor Barcelona B gaan spelen, die waarschijnlijk volgend seizoen terugkeren op het tweede niveau in Spanje. Zou wel waarschijnlijk meteen een basisplaats krijgen en kan dan nog samen spelen met Marlon Santos, ook een groot Braziliaans talent.

7 mei 2017 om 15:34

Of het by far het grootste talent is weer ik niet. Ik vind Alan Souza en met name Lincoln ook hele grote talenten. Met name Lincoln is al wat verder in zijn ontwikkeling dan Junior. Verder denk ik niet dat hij komend seizoen al een basisplaats bij Flamengo gaat krijgen hoor.

40 miljoen is zelfs in deze tijd een belachelijk bedrag. Zeker een groot talent maar heeft nog niet eens op het hoogste niveau gespeeld. Daarbij hoeveel grote talenten van 16 hebben we al niet gehad in Braziliã« die het uiteindelijk niet gered hebben? Als ik Real Madrid was zou ik lekker voor 10 miljoen de eerste optie op Junior proberen te krijgen.

7 mei 2017 om 15:38

Dat gaat niet gebeuren... Hij komt pas naar Madrid na het WK 2018. Dan is die 18 en is het toch wel logischer

7 mei 2017 om 16:04

De naam Lincoln doet bij mij wel een belletje rinkelen. Volgens mij was er een tijd geleden ook een aanvallende middenvelder die in Europa furore maakte met die naam. Het is natuurlijk altijd afwachten met dit soort talenten.

Barcelona heeft een heel aardig netwerk van scouts in Brazilie en zit voor dit soort jongens altijd op de tribunes. Gabriel Jesus, Gabriel Barbosa, Malcolm en ook Neymar waren in beeld, jammer genoeg was ons incapabele bestuur niet in staat om die jongens ook daadwerkelijk aan te trekken. Vinicius Junior zal dus ongetwijfeld uitgebreid zijn gescout, maar hoop dat hij verstandig kiest. We zien met Odegaard hoe het kan lopen als je te vroeg naar Madrid gaat. Denk dat hij een verstandige keuze zou maken als hij nog twee jaar in Brazilie blijft en dan de stap naar Barcelona (of een subtopper) maakt.

Trouwens, als er 45 miljoen euro nodig is om hem aan te trekken moet Madrid het maar lekker doen. Barcelona heeft wel grotere prioriteiten aankomende zomer.

7 mei 2017 om 08:26

Komen wel aardige spelers van die competitie dacht ik zo, van heel zuid-Amerika overigens.Of mogen alleen europeanen duur zijn en dan vooral gehypte engelsen.Eindelijk zijn ze in Brazilie wakker geworden gewoon ook de hoofdprijs vragen

7 mei 2017 om 08:35

Ja die engelse spelers worden ook gehypt. En die bedragen gaan al jaren daar in zuid amerika, zelfs binnen de competitie. En this natuurlijk ook weer een spelletje van real en barcelona om te laten zien wie de grootste piemel heeft..

7 mei 2017 om 10:48

Het is hoe dan ook belachelijk. Hoe vaak worden 16 jarige Europeanen voor 45 mil verkocht?

7 mei 2017 om 10:37

Ik had ook nog nooit van hem gehoord. Maar je moet het eens opzoeken op Youtube, wat hij allemaal doet in wedstrijden, wow. Ik geloof m'n ogen gewoon niet. Hij heeft in 22 wedstrijden voor Brazilie O17 trouwens 19x gescoord en 4 assists gegeven. Transfermarkt laat niets zien over wedstrijden in het 1e van Flamengo, maar op de filmpjes lijkt hij ook daar gewoon te spelen en te scoren.

Krankzinnig bedrag, maar obv een half uur filmpjes van hem te hebben gekeken lijkt het ook een krankzinnig goede voetballer te zijn.

7 mei 2017 om 11:44

Heb net eens een filmpje van hem bekeken en sorry, maar ik ben totaal niet van hem onder de indruk. Heel veel onnodige trucjes die vaker wel dan niet mislukken. En als ze wel lukken komt het meestal ook nog eens door afgrijselijk verdedigen. Je kan zien dat hij veel met een bal kan, maar alles boven de 10 miljoen voor een speler van die leeftijd is belachelijk.

7 mei 2017 om 12:03

Ik vraag mij nu echt af of we het over de zelfde speler hebben. 9 vd 10x komt hij (op de filmpjes obviously) er langs. Tevens veel scorend vermogen voor een buitenspeler. Heb je dat schot met rechts niet gezien van de rechterkant buiten de 16? Dat is technisch zo ongelofelijk moeilijk hoe hij die bal trapt.

7 mei 2017 om 12:59

Ik heb 2 filmpjes van hem gezien, en heb voornamelijk nutteloze en mislukte akkas e.d. voorbij zien komen.
En ik heb spelerd als Fischer, El Hamdaoui en Donny van de Beek technisch mooiere goals zien maken. Dat maakt ze niet gelijk een betere speler.

7 mei 2017 om 14:42

Laat de NL clubs hier in hemelsnaam een voorbeeld aan nemen! Die bedragen waar Ajax-spelers, volgens de media, voor verkocht mogen worden zijn sowieso al veel te laag, maar als een 16-jarige die NIKS bewezen heeft voor 45 miljoen verkocht wordt dan al helemaal niet. Geen enkele topspeler van NL clubs voor minder dan 50 miljoen naar het buitenland laten gaan. Zeker niet naar de zogenaamde Europese topclubs en PL-clubs.

8 mei 2017 om 11:42

Ik geloof hier niks van. Als dit waar zou zijn, betekend dit dat hij meer gaat verdienen dan een heleboel spelers die in de basis staan bij Real Madrid. Dit kan absoluut niet waar zijn.

Hij kost 45 miljoen euro terwijl Neres max 15 miljoen kostte... groot verschil zeg.

7 mei 2017 om 08:28

Idd. Ik heb ook nog nooit gehoord van deze speler. Een speler zoals Neymar kende ik al van zijn tijd bij Santos

7 mei 2017 om 08:43

Zoek hem alsjeblieft eens op wat deze man doet met een bal is echt bizar namelijk

7 mei 2017 om 09:12

Hahaha nou dat ligt aan jou. Neres is een prima eredivisie speler en heeft niet het talent voor een topclub in Europa. Deze speler heeft alles. Echt een geweldenaar die nu al de eredivisie op z'n kop zou zetten. Als Bosz hem zou hebben hoeft hij niet een paar weken te wennen in Ajax 2...

7 mei 2017 om 10:11

Hou toch eens op met dat afzeiken op alles in Nederland man. Omdat Real teveel voor hem wilt betalen moet je maar meteen Neres afzeiken omdat hij 'goedkoop' was en zodoende thuishoort in de eredivisie.. grow up! Waarschijnlijk ken je deze speler niet eens en roep je maar wat

7 mei 2017 om 10:26

Klopt. Odegaard zou dat ook gedaan hebben toen hij 16 jaar was, helaas is hij nu ouder en lukt het niet meer

7 mei 2017 om 11:03

Ik heb hem opgezocht, wat kan hij nou zo goed? Ik vind hem naar normaal. Lopen hier ook 16 jarige jongetjes die dit kunnen..

7 mei 2017 om 11:15

Neres staat nog steeds in alle lijstjes in Brazilie als toekomstig Braziliaans elftal speler, voor de sub-23 klasse dus in Brazilie is er best een hoge verwachting rondom zijn persoon nog. Zelfde categorie als Malcom van Bordeaux: Net wel of net niet..

Vinicius is nog jong, dus je weet het nooit zeker. Maar hij is voor zijn huidige leeftijdsgenoten van de absolute buitencategorie, net als Neymar en GJ dat waren. Sterker nog, meer dan GJ dat was. Dat garandeert helemaal niks, maar geeft wel aan dat hij écht goed kan worden. Liep alles en iedereen voorbij op Copa -17 alsof het niks was en doet in de junioren competities hetzelfde. Nu nog het echte werk..

7 mei 2017 om 13:06

Of misschien heb je veel contacten in Brazilië en weet je hoe ze daar denken. Ze mensen die ik spreek waren verbaasd over het bedrag dat Ajax betaalde voor Neres en tot op heden begrijp ik dat. Het is echt wel een prima speler voor Ajax maar ik heb nog niet de potentie gezien dat ik denk "hij gaat Ajax 30 miljoen opleveren". En dat is wel het beleid van Ajax. Deze speler is echt goed voor zijn leeftijd. Maar wellicht zit hij op z'n top en valt hij straks tegen, you never know. Maar zover we nu weten is dit een toptalent.

7 mei 2017 om 08:29

ja want neres zou real ook 15 milj hebben gekost .... wat een vergelijking ... de enige manier waarop real ooit dezelfde transfersom moet neerleggen als ajax voor een speler is wanneer er een gelimiteerde clausule in zijn contract staat en deze door beide bereikt word. real mandrid zal altijd 3 of 4 keer zoveel moeten betalen als ajax. omwille van de inkomsten is het dus totaal verkeerd om een transfer van ajax met een transfer van real te vergelijken. (op financieel vlak)

7 mei 2017 om 08:36

Denk eerder dat het komt dat deze jongen nog als groter talent te boek staat.
Zijn echte waarde zal wel rond die 25 liggen die barca bied maar reak wil niet weer overtroefd worden net als bij neymar

7 mei 2017 om 12:24

maar dat is mijn punt toch helemaal niet ? het is gewoon de absurde vergelijking die op niets trekt... spelers leveren gewoon ongeveer 6.5 keer zoveel geld op voor real madrid als diezelfde speler zou opleveren voor ajax (commercieel gezien) dus is het ook heel normaal dat de prijzen hoger liggen voor real madrid als voor ajax... voorbeeld: jij maakt een app en verkoopt deze aan een lokaal bedrijf bij jou in de buurt. het bedrag zal niet zo hoog liggen aangezien het gaat om wat de app hen oplevert. als jij diezelfde app verkoopt aan een bedrijf als facebook zal diezelfde app voor een tienvoudig (of meer) bedrag verkocht worden aan facebook gewoon weg omdat diezelfde app bij een bedrijf als facebook voor veel meer inkomsten zorgt.

ik begrijp ook wel wat je bedoelt en hij kan ook gewoon beter zijn maar ik haal een algemeen punt aan. iets dat voor elke transfer telt. neymar is ook niet echt het beste voorbeeld aangezien zijn transfer verschrikkelijk verlopen is... (transferverbod voor barca)

7 mei 2017 om 10:51

Verschil in klasse is er ook. Kan je net zo goed zeggen dat Basacikoglu 3.5 kostte en Neres 15miljoen.. Gewoon de prijzen noemen en niet naar kwaliteit kijken 👍

Nooit gehoord van deze speler. Uiteraard te maken met zijn leeftijd. Een speler zoals Neymar had zich natuurlijk al in de kijker gespeeld bij Santos

Ik heb ook nog niet van deze speler gehoord en hoewel ik niet meer zo snel verbaasd ben vind ik dit toch opmerkelijk. Boden van 25 en 45 miljoen euro op een speler die nog niet eens zijn debuut in het eerste heeft gemaakt? Ik zou bijna beginnen te twijfelen aan de berichtgeving.

Lees ik dat nou goed? Een jaarsalaris van 8 miljoen voor een 16 jarige jongen?

7 mei 2017 om 09:45

Op twee jaar tijd verdient hij zijn leeftijd in miljoenen. Gemiddeld 1 miljoen per jaar sinds je geboorte, niet slecht voor een knul van nog geen 18.

7 mei 2017 om 09:57

Je hebt bijna gelijk, wanneer hij dat salaris verdient wordt hij ook ouder, dus over 2 jaar is hij 18 en heeft hij 16 miljoen in 18 jaar tijd verdiend dus niet 1 miljoen per jaar

7 mei 2017 om 10:04

True maar nog steeds geen slechte verdienste.

7 mei 2017 om 10:38

Nog steeds niet verkeerd .

7 mei 2017 om 10:23

Dat zal over het gehele contract zijn. Anders heeft hij maar een contract voor 2 jaar getekend zonder dat het transfer bedrag nog op kan lopen zoals in de tekst wordt aangegeven.

7 mei 2017 om 10:24

VZ probeert een neetje hetzelfe trucje te doen als met onze Noorse vriend, waardoor we het nu nog steeds over een jaarsalaris van 5 mil hebben..

45 miljoen voor een jeugdspeler? Waar gaat het heen. Dat verdien je toch nooit op korte termijn terug. Je mag max een contract doen van wat, 5? 6 jaar?

Naast dat het knotsgek is, zou het ook wanbeleid zijn. Dat jochie heeft nog helemaal niks gepresteerd of laten zien. En op basis van video's? Pfff

Onzin, nepnieuws. Geloof er niet in en anders weiger ik dit te geloven. Je kan het hele voetbal behalve in de " grote competities" wel opdoeken als dit waar is.

De nieuwe Odegaard in het kwadraat? Hij komt van buiten Europa dus de hype zal wel meevallen.

7 mei 2017 om 09:13

Wat bedoel je met je laatste zin?

7 mei 2017 om 10:53

Hij bedoelt dat Europese spelers heel gehyped zijn en veel meer dan de talenten buiten Europa

16 lentes jong... Z'n fontanel ligt, bij wijze van, nog open en zowel Barca als Real bieden wilde bedragen voor die jongen.

Ik heb zijn naam nog niet eerder voorbij horen komen, maar hij moet iets speciaals doen...

45 miljoen voor iemand van 16 jaar???
Net als mbappe voor 100 miljoen slaat ook nergens op.

7 mei 2017 om 11:52

Tuurlijk zijn beide bedragen belachelijk veel geld, maar mbappe laat het wel wekelijks zien bij het eerste van Monaco, ook in de CL is het een lust voor het oog. 100 miljoen is aan de hoge kant maar het zal me niet verbazen als er een topclub voor hem komt dat het zo rond de 80 miljoen voor neer moet leggen. Dit talentje is pas 16!! Hij heeft nog nooit in het eerste gespeeld en moet al 45 miljoen kosten? Komt puur door dat hij Braziliaans is, alle spelers moeten daar een fortuin kosten.

7 mei 2017 om 12:02

Een speler is het waard als een club daadwerkelijk het geld ervoor overmaakt. Dat het krankzinnig veel geld is, ben ik het met je eens.

Wtf?? 45milj. voor een 16jarige? Is hij nu de duurste tiener? Of is er al meer betaald voor een tiener? EN kent iemand deze jongen? Nu vind ik het goed dat Real aan de jeugd denkt, maar laat ons echt hopen dat dit geen 2de Odegaard is. Misschien al een slimme zet om hem te kopen maar nog in Braziliã« te laten. Ze moeten misschien doen zoals bij Asensio, kopen en 2 seizoenen ervaring bij een andere club op laten doen! Enfin, we zien wel wat de toekomst brengt, maat het zou niet de eerste keer zijn dat Real te veel betaald voor een speler. (lees Bale)

7 mei 2017 om 10:50

Ik denk dat martial dat is, volgens mij was die 18 toen united 70 mil voor m betaalde.

7 mei 2017 om 11:02

49 miljoen, wat met 30 kan oplopen (79 miljoen!)

45 miljoen maar?! Dat is wel weinig hoor... en wij maar afvragen waarom de Eredivisie geen aansluiting krijgt. De markt van vraag en aanbod, zeggen ze dan. Oh wacht, dit is Vinícius Júnior.

Hij is veel beter als Neres en wordt beschouwd als 1 vd grootste talenten. Niemand had ooit van de naam Neres. gehoord in vergelijking met deze jongen als je Brazilië of gwn de Barca en Real geruchten volgt, maar dit bedrag is natuurlijk waanzinnig. Ongelofelijk voor een 16 jarige, maar je kan ook zo denken ik weet niet hou oud Neymar was toen die naar Barcelona ging maar daar is zeker meer dan 90 miljoen gesjommelt

7 mei 2017 om 14:16

Neymar was al 20j, dacht ik. En had al wel veel laten zijn bij Brazilie en Santos.

7 mei 2017 om 15:41

Ja maar dat bedrag was nog erger dan dit. Hij komt op z'n achttiende he, Neymar dat was in die tijd en nu nog steeds niet normaal. Maar als dit een Engelse speler was had niemand er wat van gezegd

Vergeleken met dit bedrag is Neres voor een fooi naar Ajax gekomen..

Ik ken de speler niet, dus ga er verder niets over zeggen. Als Real en Barca dergelijke bedragen voor het over hebben, zal hij zeker wat kunnen! Ben jaloers op zijn jaarsalaris, dan te bedenken dat hij pas 16 is!

7 mei 2017 om 10:20

Ze halen hem pas na het WK dus op z'n achttiende wat logischer is maar dan moet het wel doorgaan. Niet Barca er toch mee aan de haal gaan net zoals Neymar...

7 mei 2017 om 13:08

Vergeleken met deze speler is Neres ook een kluns...😬

Een bod van 25 miljoen overbieden met 45 miljoen... De onderhandelaar van Real kan nog wel een paar economie lessen gebruiken wat absurd.

7 mei 2017 om 10:19

Zie laatste alinea - blijkbaar geldt voor Real dus die hogere som. Maar dan nog, absurd.

7 mei 2017 om 10:44

Een gelimiteerde som, betekent natuurlijk niet dat je er niet onder kan zitten, dat heeft Barca namelijk wel gedaan.

7 mei 2017 om 11:03

Eens, maar staat wat raar in de tekst. Voor Barca en Real geldt hoger, en overigens lager bieden dan maximaal gelimiteerd is ook logisch vanuit o.a. Barca gezien, maar Real kan clausule activeren (wat ik lees als, tel dit neer en transfer fixed - los van persoonlijk akkoord). Soortgelijk scenario als Gotze met Bayern. Vandaar mijn reactie op jouw comment.

Dit vind ik helemaal niets. Ik ken de jongen niet maar als hij goed genoeg was om een bod van 45 miljoen uit te brengen zou ik denken dat ik toch al wel eens van 'm gehoord had. Dat geld kunnen we anders en beter investeren lijkt mij. Teleurstelling eerlijk gezegd, 9/10 is dit zo'n jongen die enorm faalt bij Real. Erg jammer

7 mei 2017 om 11:38

Is al ruim een jaar lang best beroemd, volgens enkele ook het grootste u17 talent ter wereld (dus boven Thill, Kean etc) heb hem zelf maar 2 of 3 keer zien spelen maar dat is echt prachtig om te zien. Loopt overal tussendoor, scoort zo vreselijk makkelijk etc, doe jezelf een plezier en zoek hem op.

7 mei 2017 om 12:51

Heb ik ondertussen gedaan en een fantastische speler hoor, maar dit blijf ik wel enorm overdreven vinden. 45miljoen euro he. Doe er 10-15 bij en je kunt met Sanchez een van de beste spelers in de bpl halen bijvoorbeeld

7 mei 2017 om 12:57

Tuurlijk is dat een optie maar hier betaal je 35 miljoen extra met de gedachte dat hij een goede 10 jaar een basisspeler van Real Madrid zou kunnen zijn, de angst hem bij een andere ploeg ( Barcelona waarschijnlijk ) en de hoop dat hij zijn belofte doet inlossen en jaren een van de beste zoniet de beste te zijn brengt dit soort absurde boden met zich mee, zelfde gaat op voor Mbappe die geen 80+ waard is maar de clubs rekenen erop dat hij dat wel waard gaat worden en jaren aan de top zal staan.

7 mei 2017 om 14:05

Krijg ook het idee dat Real wil voorkomen dat ze een Messi niet opnieuw willen mislopen. Messi heeft Real behoorlijk veel pijn gedaan in de laatste 10 jaar. Stel je eens voor dat Messi bij Real had gespeeld al die tijd.

Als dit waar is en er wordt inderdaad 45 miljoen betaald voor een speler die 16 jaar is en nog geeneens voor de nationale ploeg heeft gespeeld, dan neem ik mijn woorden terug over dat Dolberg 40 miljoen excl bonussen en doorverkooppercentage moet kosten. Dat wordt dan 95 miljoen excl bonussen en doorverkooppercentage. En dit is geen waanzin, dit is hoe grote clubs als Real Madrid de transfermarkt verpesten.

En nog altijd vinden mensen dat wij maar maximaal 15 miljoen voor spelers moeten vragen..

Toch wel een talent van buitencategorie in Brazilie op dit moment met zijn 16 jaar. Denk dat Real Madrid dit niet weer een gevalletje Neymar laat worden die naar Barcelona verkast, vandaar dat bod

Geweldig om te zien hoe wanhopig Real een mogelijke nieuwe wereldster wil krijgen. Lekker met geld smijten. Net als odegaerd ofzoiets die nu bij Heerenveen op de bank zit

Deze jongen kan goed dribbelen, heeft verder niks exceptioneels. Als je enkel naar de statistieken kijkt moet je wel onder de indruk zijn, maar dat moet je met een korreltje zout nemen want de tegenstand is natuurlijk miniem. Heb het vermoeden dat deze jongen niet gaat slagen.

Laat de NL clubs hier in hemelsnaam een voorbeeld aan nemen! Die bedragen waar Ajax-spelers, volgens de media, voor verkocht mogen worden zijn sowieso al veel te laag, maar als een 16-jarige die NIKS bewezen heeft voor 45 miljoen verkocht wordt dan al helemaal niet. Geen enkele topspeler van NL clubs voor minder dan 50 miljoen naar het buitenland laten gaan. Zeker niet naar de zogenaamde Europese topclubs en PL-clubs.

45 miljoen voor een speler die je pas naar europa mag halen op zn 18 (fifa regels).. dus moet die nog minstens 1 seizoen uitgeleend worden... Het is natuurlijk een topper maar 25m vind ik meer dan behoorlijk. 45m is gewoon ziek. Bovendien heeft die bijlange na nog niet de "body" om in Europa mee te kunnen. Goed Gabriel Jesus laat het bij City wel zien dat hij er ook direct stond maar toch.. En wil dit ineens ook zeggen dat Hazard niet gaat komen dan? En wat gaat Nike nu doen? Hun grootste talent laten spelen in een Adidas shirt? Anderzijds snap ik Real wel, ze hebben een nieuwe topper op de linksbuiten nodig en voor deze jongen ga je op zn 18 een prijs van 100m moeten betalen. Je bespaart dus zeker 50m op 2 jaar.. Ik had toch eerder verwacht dat Vinicius naar Barca zou komen en Bale bij Real terug op zn oude favoriete plek (linksbuiten) mocht nu Ronaldo de transformatie tot centrumspits heeft gemaakt. Bale krijgt hiervoor blijkbaar nog maar 1 seizoen de tijd dan. Die zal de boodschap ook wel begrijpen dan. Toch een mooie zet van Real.

Wat ik van hem zie is vele malen minder dan Neymar of zelfs Robinho op die leeftijd. En op jonge leeftijd naar Madrid, een club zonder geduld met de jeugd, te gaan is nou niet bepaald kiezen voor je ontwikkeling. Madrid gaat ieder jaar opnieuw voor directe versterkingen. Zij houden spelers als Isco, Morata en James al op de bank en volgend jaar zullen er weer nieuwe spelers worden gekocht.....

Mister driedubbele sombrero! Talent spat er vanaf bij deze gast maar moge duidelijk zijn dat dat absoluut geen garantie is dat hij het gaat maken op niveau. Ik persoonlijk kijk niet te veel naar euro's en hoop alleen maar dat deze gast in de toekomst structureel minuten in Europese competities gaat maken, goed vermaak.

Geniale speler, echt werelds. Gaat helaas alleen geen plekje krijgen in de basis van Real Madrid. Ik zie hem liever naar een club als RB Leipzig gaan.

Hoogst onwaarschijnlijk deze bericht gegeving van Globo Esporte. eerst maar even in de Spaanse sport kranten maar zien. En gezien zijn positie in het veld linksbuiten met Marco Asenjo achter de hand lijkt zeer onwaarschijnlijk en onverstandig

het gaat er bij florentino perez dat hij barca heeft afgetroefd dat hij 45 miljoen transfer en 8 miljoen loon betaald voor een 16 jarige is bijzaak

Real is hier weer goed bezig gelijk er op voor een andere club er mee aan de haal gaat.
maar wat een geld weer haha niet normaal die jongen is 16 jaar en nu gelijk multimiljonair. Mischien ook nog teken geld? Ze mogen hem altijd verhuren voor een klein bedrag in nederland om minuten te maken zo dat hij wedstrijden speelt.

Madrid heeft nu waarschijnlijk ook Hernández binnen van Atletico. Wat Barca aanbood met variabelen bood Madrid gegarandeerd aan en Theo gaat voor 24 M naar Madrid, staat op el mundo deportivo en Marca. Het wordt door beide kanten bevestigd.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren