Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Als Feyenoord die wedstrijd wint, dan is het beslist’

Laatste update:
/

Jan Everse voorspelt dat Feyenoord dit seizoen de eerste landstitel sinds 1999 mag vieren. De koploper van de Eredivisie heeft nog altijd een voorsprong van vijf punten op Ajax, terwijl PSV op acht punten staat. Volgens Everse kan Feyenoord over ruim twee weken de genadeklap uitdelen in de thuiswedstrijd tegen PSV.

"Als ze die winnen, dan is het beslist", stelt de voormalig trainer van onder meer sc Heerenveen en FC Dordrecht in gesprek met RTV Rijnmond. "Iedereen gaat ervan uit dat Feyenoord nog een keer verliest, maar Ajax gaat ook niet alles winnen. Ik zie Feyenoord niet meer verliezen. Zeker thuis niet."

Everse erkent dat Feyenoord niet sprankelend speelt, maar stipt aan dat een wedstrijd als tegen FC Twente (0-2) toch gewonnen werd. "Ik zit vaak te kijken met het idee dat ze toch wel gaan winnen. En dan winnen ze ook gewoon. Het is heel moeilijk om tegen Feyenoord te scoren en dat geeft voorin ook een bepaalde rust. Dan weet je dat die goal een keer gaat vallen."

'Als Feyenoord wint van PSV, is de titelstrijd beslist'

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Beetje over dreven om te zeggen als je van psv wint ja het beslist het is meer als je tegen ajax 1 punt pak en psv 3 dan is 't beslist als je 2x verlies sta je gewoon achter waarschijnlijk

10 februari 2017 om 06:02

Je kan wel zeggen wanneer Fey wint van psv....dat Psv zeker uitgeschakeld is voor de titel.
Voor de spanning zou het mooi zijn dat Psv wint van Fey en van aja.
En dat het spannend blijft tot de laatste wedstrijden.
Al denk ik dat de feyenoorders er anders over denken 😆

10 februari 2017 om 07:02

Voor de spanning.
Ik vind dit al spannend genoeg. Laat Feyenoord maar lekker de wedstrijdjes spelen en ik hoop idd van psv winnen.
Bij ajax dan gelijk of winst dan zijn we ver.

Maar ik ben niet zo als de meeste. We zijn pas kampioen als we niet meer in te halen zijn en dat duurt nog even. Vitesse ,utrecht Az Heereveen staan ook nog op het pragramma en daar zitten toch wel gevaarlijke ploegen tussen.

Nee over aan kampioenschap denken is leuk maar laten we ons nog maar rustig houden.

10 februari 2017 om 08:09

Ik ben gelukkig ook zo. Ik wil het absoluut niet hardop uitspreken.

10 februari 2017 om 08:29

Bliek en Troy, goed om te lezen dat jullie nuchter blijven.
Ben zelf Ajacied en gun Feyenoord absoluut de titel, al wordt dat minder door veel Feyenoorders in mijn omgeving die arrogantie ten toon spreide, welke zijn Ajacied altijd verweten.
Het wordt nog spannend zat. Moge de beste winnen.

10 februari 2017 om 08:43

Ik denk dat de meesten juist precies zoals jou zijn bliek

Als rotterdammer en fan van feyenoord hoop ok matuurlijk op propvolle coolsingel, maar dit is een veeel te vroege uitspraak en je weet nooit hoe het loopt in de eredivisie. Komop allemaal vorig jaar verloor ajax de de race in de laatste ronde! Niet te vroeg juichen

Tuurlijk niet. Het is pas beslist wanneer ze theoretisch niet meer in te halen zijn.
Na PSV thuis, krijgen ze oa. Heerenveen, AZ en Ajax , pas als ze die allemaal winnend afsluiten hebben ze een hele grote kans.

10 februari 2017 om 00:40

Het hoeft niet eens allemaal winnend afgesloten te worden. Ajax kan gelijkgespeeld worden bijvoorbeeld, bovendien gaat de concurentie ook nog wel punten verspelen. Niettemin is het nog lang niet binnen natuurlijk.

10 februari 2017 om 07:01

Hoe weet je nou dat de concurrentie nog punten gaat verspelen, dat is slechts jouw hoop.. maar de laatste keer dat Ajax en PSV punten verspeelden was toen ze tegen elkaar moesten. Sinds de winterstop is de hele top drie alleen maar aan het winnen. Normaal gesproken is dat goed nieuws voor Feyenoord, maar Feyenoord heeft wel vaker een dip gehad volledig uit het niets dus ik zou mijn geld nooit op Feyenoord zetten. Al moet het dit jaar wel gebeuren voor ze, dat is duidelijk

10 februari 2017 om 07:05

Rodybos niemand weet wie er nog punten gaan verspelen ook niet of feyenoord nog dat gaat doen.
Het grootste gevaar ligt denk ik wel bij Ajax die spelen nog europees op donderdag en de praktijk wil toch wel vaak zeggen dat het weekend daarna vak punten verspeeld worden . Dat ze dan een stukje minder zijn dus bij ajax ligt grootste gevaar denk ik zo.

Feyenoord zou ook nog wat punten mogen verliezen voordat psv ze ingehaald heeft dus daar zit ook nog enige speling.

Maar wat ik eerder zeg ik ga pas van de toren roepen dat het dit jaar weleens kan gebeuren als we niet meer in te halen zijn. Maar we staan er best goed voor.

10 februari 2017 om 08:12

Juist omdat de top 3 nog tegen elkaar moet. Zoals we de klassieker en ook PSV uit zijn ingegaan, met als doel koste wat kost niet te verliezen, om dan te winnen bij PSV en een puntje tegen Ajax, is 'gewoon' goed. Daarbij heeft Ajax ook nog Europees, wellicht dat dat ook in ons voordeel valt aangezien ze net Vitesse-uit moeten dan.

Dit hebben we vaker gehoord afgelopen seizoenen.... Ik kan me nog een uitspraak van ene Dries Mertens herinneren. Ook afgelopen seizoen was PSV - Ajax zogenaamd de beslissende pot, we weten allemaal hoe dat vervolgens gelopen is.

Beetje voorbarig hoor! We zijn net over de helft en de laatste jaren hebben we gezien dat het er in de eredivisie nogal onverwacht aan toe kan gaan. Je weet nooit wat er nog staat te wachten kwa blessures, schorsingen, vormdippen, pech, etc.

10 februari 2017 om 08:13

Juist. Ik vind deze uitspraak dan ook best kut om te lezen, want je schiet er niks mee op, het kan alleen maar fout gaan.

Ach, laten we niet mee geen in alle stemmingenrij. Feyenoord staat sinds dag 1 bovenaan, maar is er nog lang niet. Feyenoord is goed bezig en eindelijk zit ik veel rustiger op de bank naar Feyenoord te kijken, maar eerst psv, Ajax, AZ en Heerenveen overleven. Als Feyenoord na die wedstrijden nog steeds ruim bovenaan staat dan pas spreek ik uit dat Feyenoord het gaat worden.

10 februari 2017 om 06:11

Volgend weekend kan al beslissend zijn. Ajax uit naar Vitesse terwijl ze donderdag avond laat nog EL spelen in de ijskast in Polen.
Competitie wordt eerder beslist door punt verlies van Ajax dan dat Feyenoord van PSV wint. 8 punten wordt wel heel veel, maar zolang je maar 5 punten hebt en nog naar Ajax moet, is er niks beslist

Ja ja Everse , ben al heel mijn leven Feyenoorder maar het kampioenschap zal een moeilijke bevalling worden. Na 18 jaar is het zelfvertrouwen een beetje gedaald. En wie weet moeten we aan de hartbewaking als het op de laatste speeldag aankomt. Dat is ook geen uitzondering meer in de Eredivisie.

10 februari 2017 om 01:51

Na 18 jaar is het zelfvertrouwen een beetje gedaald .

Feyenoord is sinds 1974 ( 43 jaar ) maar liefst 3x kampioen geworden . Ik gun het Feyenoord van harte , maar Feyenoord is al heel lang geen topclub meer .

10 februari 2017 om 02:01

OK, maar ik zeg toch niks over wel of niet topclub ? En het is 18 jaar sinds de laatste titel, of wil je zeggen dat Feyenoord nooit heeft meegedaan om de titel in de jaren dat ze hem niet wonnen ? Dat lijkt me nogal overdreven. En de criteria voor een topclub zijn voor iedereen verschillend, Feyenoord blijft een topclub in Nederland . Ook al winnen ze de komende 10 jaar niets, puur door de achterban en historie. Maar goed, ieder mag zijn eigen mening daar over hebben, toch?

10 februari 2017 om 02:58

Een topclub is een club die prijzen wint en die prijzen pakt en bij Feyenoord is daar amper sprake van.
Feyenoord heeft prachtige historie en grote aanhang en mooi Stadion en allemaal geweldig gezellig allemaal, maar dat maakt het geen topclub.
2e plekken vieren als hoofdprijs en af en toe een bekertje winnen is helaas te mager voor zo'n kwalificatie

10 februari 2017 om 08:03

Arsenal, Liverpool, Napoli en Atletico voor jou dan ook geen topclubs?

Dat gelul over wat nou een topclub is. Bij Feyenoord zitten wekelijk 50.000 man op de tribune, zijn de laatste 6 jaar in de top-4 geã«indigd, levert regelmatig internationals af aan Oranje, heeft een ijzersterke jeugdopleiding. Ik denk dat ondanks de magere prijzenkast niemand in Nederland beweert dat Feyenoord een subtopper is in Nederland.

10 februari 2017 om 08:19

Je weet waarom we dat "vierden" toch triest mannetje? En buiten dat, is volgens jouw redenatie Feyenoord wél een topclub gezien de beker afgelopen seizoen. Want ook dat is een prijs, om hem vervolgens neer te halen als 'bekertje'. Prijzen winnen en pakken is overigens hetzelfde. Maar goed, wij zijn geen topclub. Even goede vrienden, ik lig er niet wakker van hoe andere supporters over mijn club denken hoor.

10 februari 2017 om 09:01

Ok dus als ik jou dus begrijp zijn Arsenal, AS Roma, liverpool etc allemaal geen topclubs omdat zij weinig tot geen prijzen pakken?

Totale onzin dus

10 februari 2017 om 09:45

Inderdaad Hattrick. Zo vermoeiend die kortzichtige kleurenbrildragers die alleen maar zien wat ze willen zien. Ze proberen met hun zgn bijdehandte opmerkingen hun eigen tekortkomingen te camoufleren.

Dit voorbarige gelul zorgt ervoor dat er straks hard gelachen wordt als Feyenoord ondanks deze hypotetische overwinning op PSV geen kampioen wordt.

Want waarom sluit je de nummer twee dan nu ineens uit, als de nummer drie niet zou winnen van Feyenoord? Mochten zowel Ajax als Feyenoord tot aan De Klassieker alles winnen en Ajax wint deze gewoon van Feyenoord, dan staan ze nog maar 2 punten achter Feyenoord. Een misstap en Ajax gaat er overheen.

Op dit moment is Feyenoord zeer stabiel, ook wonnen ze de slechte wedstrijden voor de winterstop en net na de winterstop maar ik erger me oprecht aan dat voorbarige als je een kleine twintig jaar geen kampioen bent geweest. Daarbij doen de spelers en staff het zelf niet zo zeer, die moeten natuurlijk juist de positiviteit uitstralen, maar dergelijke gasten als Jan Everse zouden gewoon rustig moeten afwachten als de verschillen nog niet groot genoeg zijn om dergelijke uitspraken in januari/februari te gaan doen.

Als Feyenoord aan het einde van de rit boven aan blijft staan gun ik het ze en dan waren ze inderdaad de beste. Op dit moment zou je het beste stoicijns moeten door kunnen werken naar dat moment en heb je niet veel aan dit voorbarige gedoe.

10 februari 2017 om 00:49

Dit zijn ook niet de mensen van Feyenoord zelf die dit zeggen. Dus niet de spelers, technische staf of wie dan ook binnen Feyenoord. Zij zijn namelijk wel gewoon realistisch en komen vaak met correcte antwoorden als: 'we zien het wel waar we straks eindigen' en zo hoort het ook. Ik zie de titelstrijd niet vroeg beslist worden.

10 februari 2017 om 00:49

Tja, zo praat de buitenwacht altijd toch? Bij Feyenoord roepen ze allemaal lekker gewoon je potjes te winnen iedere week en daarna pas kijken waar je staat. Nu komen alle zogenaamde kenners. Stel Feyenoord verliest dit weekend en Ajax en PSV winnen dan schrijven alle kenners Feyenoord weer net zo hard af. Het is puur gewoon de waan van de dag waarin geleefd wordt. Erg irritant is dat.

10 februari 2017 om 01:05

Klopt, het valt mij alleen op dat de wens wel erg de vader is van de gedachte bij die buitenwacht. Bravoure is goed hoor, dat doen we hier in Amsterdam ook alleen maar. Je kan wel zeggen dat je vindt dat je de beste bent, maar dergelijke voorspellingen slaan feitelijk nergens op dus laat die gewoon achterwege.

Feyenoord zelf heeft gelukkig de juiste houding. Gewoon uitspreken dat je titelkandidaat 1 bent, dat straalt wat uit en verder stoicijns doorgaan met waar je mee bezig bent. Dat werkt beter op de gunfactor ook.

10 februari 2017 om 08:21

En dan nog de mensen die eigenlijk niks met Feyenoord te maken hebben. Er zijn natuurlijk opportunistische supporters die zeggen dat wij al kampioen zijn, maar met mij vele, vele medesupporters denken er echt niet zo over. Die houden week in week uit hun hart vast omdat de gedachte speelt dat het fout kan gaan...

10 februari 2017 om 10:19

@troy010

Ben het met je eens. Gewoon zaterdag erop klappen tegen Groningen, 3 punten halen. Dan ben je weer een stapje dichterbij.

10 februari 2017 om 13:34

Mee eens. De mensen bij wie ik op de tribune zit slaan verstandigere taal uit dan deze experts.

Feyenoord moet volle bak gaan tegen psv .. vol voor de 3punte. Niet op de 0-0 en hopen.

Wij gaan gewoon winnen in de Kuip op 26 februari en stomen op weg naar de 3e landstitel op rij!

10 februari 2017 om 02:34

Feyenoord hoopt nooit op 0-0; anders zouden ze niet het meest scorende team van de Eredivisie zijn. Ze spelen vanuit een gesloten defensie en raken - in tegenstelling tot andere jaren - niet in paniek als het lang gelijk blijft; zelfs niet bij een 1-0 achterstand. Dat is juist de kracht van dit Feyenoord.

10 februari 2017 om 08:33

Gewoon winnen in de kuip? Yeah right voor psv is dat alles behalve gewoon dat weet jij ook als je de historie ziet

Ach hij moet toch wat zeggen als die mike onder zn neus gefrommeld krijgt.
.

Al vind het zelf ook een voorbarige conclusie. De spelers zullen er goed aan doen de media en publieke opinie buiten hun bereik te houden. Gewoon elke wedstrijd als een finale opvatten. Meer kun je niet doen.

10 februari 2017 om 08:23

Dat is gelukkig al de instelling van de spelers sinds ronde 1.

Ik ben denk ik de enige hier: maar ik verwacht nog steeds een driestrijd tot diep in april alvorens er een beslissing valt

10 februari 2017 om 02:20

Je bent niet de enige hier.. bij lange na niet zelfs volgens mij. Zijn zelfs genoeg Feyenoorders volgens die dit misschien wel een beetje verwachten.

Ik denk wel dat als Feyenoord van PSV wint, dat PSV dan redelijk is afgehaakt in de titelstrijd.

10 februari 2017 om 08:26

Nee je bent absoluut niet de enige. Ik ben er nieteens zeker van mochten we rond speelronde 25 op minimaal 8 punten van beide staan, dat het al gelopen is. Elke week is een finale.

Wat een onzin. Alles kan nog gebeuren. We hebben nog meer dan tien wedstrijden te gaan. Vorig seizoen had Ajax de titel ook al binnen...

10 februari 2017 om 07:34

Feijenoord mag nog een keer tegen Go Ahead. .

10 februari 2017 om 08:26

Gelukkig wel thuis nu, haha.

Wat een diepgaande logica van Jan Everse en wat een visionair. Het is toch een groot verlies voor het voetbal dat we Jan niet meer als actief trainer hebben.

Het raakt allemaal kant nog wal wat Jan altijd kleppert, maar het houdt het leven wel lekker simpel en overzichtelijk.
Laat Jantje maar schuiven

Bal is rond, kan nog alle kanten opgaan. Als Feyenoord wint doen ze een goede stap maar als Ajax daarna wint van Feyenoord dan gaat de druk ineens heel hoog worden en dan is het maar de vraag of ze met deze druk om kunnen gaan. Maar ik geef Feyenoord goede kansen om weer eens een titel binnen te halen, laatste keer was vorige eeuw :-)

10 februari 2017 om 08:28

Mwa, ligt eraan, voor het zelfde geld wint Ajax van ons en lopen ze uit op ons, of wellicht wint Ajax en wordt het gat verkleind naar 8 punten. Het kan alle kanten op gaan, er is niks zeker. (Om de open deuren verder in te trappen haha)

Nou ik wil het dan nog wel eens zien, je gaat dan straks weer krijgen dit was de kampioenswedstrijd. Als ze winnen van PSV is de weg nog steeds lang en gaat er elke week steeds meer druk bijkomen wanneer de prijzen verdeeld worden ik ben meer benieuwd met wat dat met het elftal gaat doen.
Laten we het eerst eens afwachten wat dat duel gaat gebeuren, PSV gaat ook langzaam aan steeds beter spelen dus ben erg benieuwd zeker wanneer ze tegen Feyenoord gaan spelen dan kan PSV lekker reactie voetbal spelen en ben benieuwd hoe Feyenoord hier mee omgaat.

Zul je net zien dat Feyenoord met 3-0 onderuit gaat.

Dit is te vroeg gezegd, zodra Feyenoord wint van psv, az en Heerenveen en gelijk speelt of zelfs wint van Ajax dan zijn ze een vrijwel zeker kampioen, maar tot die tijd kunnen we altijd nog niet juichen

Waarom doet iedereen alsof Feyenoord beton voetbal speelt?
Zo slecht is t zeker niet

10 februari 2017 om 09:10

Stoor ik me af en toe ook wel aan. Het loopt inderdaad niet altijd even soepel, maar ik heb toch een heel behoorlijk aantal mooie aanvallen en goals gezien dit jaar. Positiespel zou iets beter mogen, maar gelukkig kan Feyenoord het tempo vaak dusdanig opschroeven dat ze ook zo een tegenstander kunnen verslaan.

Dat vind ik nogal voorbarig. Ik zou Ajax zeker niet afschrijven want de Rotterdammers moeten maar 2 mindere wedstrijden hebben en dan kan alles veranderd zijn. Wat betreft PSV denk ik wel dat ze de wedstrijd tegen Feyenoord moeten winnen om nog titelkandidaat te blijven.

Ik ben benieuwd hoe Feyenoord met de druk om gaat als ze een keer verliezen, want die druk gaat er komen mocht Ajax een keer op twee punten komen.

Nu kunnen ze zich nog een misstap permitteren en voetbal je toch makkelijker naar mijn mening.

10 februari 2017 om 08:35

De druk ligt nu volgens mij bij Ajax en psv die kunnen zich geen mis stap permitteren en Feyenoord wel

Als het vijf punten blijft en ze verliezen van Ajax dan is alles weer open. Dus wat Everse zegt is onzin. Als ze minstens vijf punten voor blijven en dan niet van Ajax verliezen, dan zie ik ze het redden.

als het gaat om degene die Nederland het beste zal vertegenwoordigen in de CL volgend jaar, gun ik het meer aan Ajax of Psv, je moet er toch niet aan denken dat Feyenoord met deze selectie aan de CL meedoet volgend jaar?! Verder vind/denk ik dat Feyenoord kampioen wordt, heb ze tegen Ajax/Psv/Heerenveen gezien, ik wist niet wat ik zag, wat een gif, wat een tempo, echte mannen waren het, dit gaat Feyenoord nooit weggeven, Want Ajax en Psv zijn gewoon te pakken door 010. Alvast gefeliciteerd Feyenoord, dik en dik verdiend.

10 februari 2017 om 09:01

Mocht Feyenoord CL gaan spelen zal er echt nog wel wat veranderen aan de selectie.

10 februari 2017 om 09:07

Dat Ajax dat er met 4-1 af ging tegen Rostov? Of PSV dat in een do or die wedstrijd in eigen huis met 5 verdedigers speelt tegen datzelfde Rostov? Laat Feyenoord het eerst maar eens proberen voordat we gaan doen alsof we ons voor ze moeten schamen.

10 februari 2017 om 11:46

Maar wedstrijden van Ajax tegen barca en man city, of psv tegen man utd en atletico gebruik je natuurlijk niet als voorbeeld. Te makkelijk vind ik, maar hoop dat je begrijpt wat ik bedoel.

10 februari 2017 om 12:03

Ok, gebruik jij dan ook even de wedstrijd van Feyenoord tegen Man United als voorbeeld?
Ik denk niet dat het heel veel uitmaakt hoor welke van de drie je de CL instuurt. Het enige streepje dat Ajax en PSV wel voor hebben op Feyenoord is een betere positie op de Uefa ranglijst waardoor hun loting misschien nã©t wat gunstiger uitpakt.

10 februari 2017 om 12:31

Die wedstrijden die jij noemt, bevestigen juist mijn punt. Van tevoren had niemand verwacht dat Ajax en PSV daartoe in staat waren, maar ze kregen de kans om het te laten zien en deden dat ook. Waarom zou dat voor Feyenoord niet kunnen gelden?

10 februari 2017 om 13:31

Stefandefree, wees gewoon reeel en eerlijk. Feyenoord kan never nooit de prestaties van Ajax en PSV evenaren in de CL en we kunnen Feyenoord echt niet de CL in sturen, dan worden we uitgelachen. Feyenoord staat dit seizoen terecht bovenaan hoor en als ze zo doorgaan worden ze ook terecht kampioen, maar ik denk toch dat de druk te hoog wordt en dat Ajax of PSV er met de titel vandoor gaat. Maar het zou ook gewoon kunnen dat Feyenoord kampioen wordt aangezien ze dit jaar wél stabiel ogen.

10 februari 2017 om 13:32

Jerome010, je gaat geen EL wedstrijd vergelijken met een CL wedstrijd natuurlijk. Denk niet dat de spelers van United zaten te springen om op donderdagavond een uitwedstrijd tegen Feyenoord in de Europa League te spelen.

10 februari 2017 om 15:11

Alsjeblieft, overdrijf het niet zo. Ajax overleefde in al die jaren niet 1x en PSV ging door dankzij een zeer zwak Manunited. Zolang Feyenoord de kans niet krijgt, en de afgelopen jaren hebben ze kans inderdaad niet verdiend, waarom moeten we dan nu al concluderen dat ze niet een keertje incidenteel succes kunnen halen in de CL?

OF Feyenoord kampioen wordt weet niemand.

Kan wel zeggen dat ze de terechte kampioen zouden zijn, veruit het meest gescoort en minste goals tegen, en van dag 1 bovenaan gestaan.

Everse & Co , hold your horses....
Laten we beginnen met eerst Ado uit ( altijd lastig) en dan hebben we er nog 12 te gaan..!!!!

10 februari 2017 om 11:30

Groningen thuis, om mee te beginnen. Niet op de zaken vooruit lopen, he .

Sommigen hier verwachten kampioenstress bij Feyenoord. Gevoelsmatig zeg ik dat dit meer heerst onder de supporters dan de selectie.
Denk dat de achtervolgers meer stress zullen ervaren gezien het feit ze afhankelijk zijn van een paar missers van Feyenoord die momenteel weinig weg lijkt te geven.

Om nog even op Everse terug te komen. Het zou net zo goed een antwoord van Aad de Mos kunnen zijn dus hecht ik er weinig waarde aan.

Niet verzwakken! Tot het zover is moet door mijn club voor iedere wedstrijd worden geknokt. Als je in bovenstaande uitspraken van Everts gaat geloven zal je verzwakken en dan gaat het dus (voor mijn club) mis.

Ik weet nog dat Dries Mertens, na winst in de thuiswedstrijd van PSV tegen Feyenoord, aangaf dat dat de kampioenswedstrijd was, maar uiteindelijk niet kampioen werd en heel de wereld over hem heen denderde.

Nog maar even wachten met die uitspraken, kan nog goed fout gaan.

Ok als je thuis van PSV wint kom je al een eind, maar beslist is het nog niet. Moet ook nog naar de Arena, wat altijd een moeilijke wedstrijd is en er zitten nog een paar lastige wedstrijden tussen.
Natuurlijk hoop ik dat Feyenoord weer eens kampioen wordt, maar ik vind dit soort uitspraken nog steeds te vroeg.
Je moet zorgen dat je van PSV wint en in de Arena niet verliest, dan is het gat nog steeds 5 punten, maar eerst zien hoe die wedstrijden gaan uitpakken.
Maar blijf positief gewoon er vol voor blijven gaan!

Pure onzin! Er kan daarna nog van alles gebeuren. Ik ben zelf voor PEC Zwolle, maar ik heb toch het gevoel dat Ajax nog kampioen gaat worden. Puur om het feit dat Feyenoord al 20 jaar geen kampioen is geworden, dus waarom nu wel?

10 februari 2017 om 12:34

Omdat ze de voorgaande 20 jaar niet met dit elftal speelden misschien?

Laat ze maar dromen psv komt nu op stoom dus psv Eindhoven is nog niet uit gespeeld

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren