Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Forse kritiek op Barcelona: ‘De prioriteit was dat Messi thuis zou blijven’

Laatste update:

De spelers van Barcelona waren maandagavond afwezig bij het FIFA-gala in Zürich en dat is hen op kritiek komen te staan van Roberto Carlos, Míchel Salgado en Diego Maradona. De Argentijn zei voor de camera van TVE ‘teleurgesteld’ te zijn.

/

“Als je vanuit huis naar de televisie kijkt, dan kun je tegen niemand vechten. Hier kun je vechten”, aldus Maradona. “Ik weet niet waarom Barcelona niet naar zo’n belangrijk evenement is gekomen. Ze hebben hun prioriteiten en de prioriteit was kennelijk dat Messi niet zou komen. Ik denk dat ze hier meer hadden kunnen winnen dan wanneer ze zoals nu in Barcelona waren gebleven”, aldus de voetbalicoon, die bijval kreeg van Roberto Carlos.

“Ik ben verdrietig en teleurgesteld dat Leo en diens ploeggenoten niet zijn gekomen. Het zijn allemaal geweldige voetballers en ik had ze er graag bij gehad vanavond. Dit is een FIFA-prijs. De FIFA is de hoogste autoriteit in de voetballerij. Dus iedereen had hier moeten zijn. Cristiano Ronaldo heeft de waarde van de prijs wel ingezien en dat moet Messi ook gaan doen. Dit moet echt veranderen”, aldus de voormalig linksback uit Brazilië.

“Real is momenteel de beste ploeg van de wereld, dus dat heeft de beslissing van de spelers van Barcelona misschien beïnvloed”, vult Salgado aan. “Het is een fout geweest van Barcelona om zijn beste spelers niet naar het gala te sturen. Ik weet dat de club in het verleden problemen heeft gehad met de FIFA, maar ook Barcelona moet begrijpen dat de FIFA aan het veranderen is. Dit is niet het gedrag dat je van een van de grootste clubs van de wereld verwacht”, besluit de oud-rechtsback.

Cristiano Ronaldo kreeg de meeste stemmen, maar hoe scoorde de rest eigenlijk? In deze fotospecial zijn de details terug te vinden!

Geplaatst door voetbalzone op maandag 9 januari 2017

Is de kritiek op Barcelona terecht?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Die uitreikingen zijn sowieso kansloos als je het mij vraagt, en triest van Salgado dat hij meent nog wat olie op het vuur te moeten gooien.

10 januari 2017 om 09:57

Die Roberto Carlos pfffff Saldado pffff echt te triest voor woorden. Had Barca afgelopen week met 0-3 gewonnen bij Atletic waren ze wel gekomen hoor. Nu staan ze achter hebben punten verspeeld in de competitie en dan nog ff lekker op en neer vliegen om te kijken hoe anderen een prijs pakken de uitslag was toch al bekend. Beetje triest allemaal hoordat zelfde Real stuurt zijn spelers en winnaar daar naartoe en al deze spelers hoeven niet in actie te komen sterke bank doet wonderen. Precies en Ronaldo heeft hem ook al een keer gemist maar dat zijn ze denk ik allemaal al een keer vergeten trieste bedoeling allemaal

10 januari 2017 om 12:04

Onzin. Als Messi, Neymar of Suarez in de prijzen waren gevallen dan was Barca echt wel aanwezig denk je niet? Gewoon een excuus zoeken om bij de winnaars van Real Madrid weg te blijven dit. Wedstrijd voorbereiding amehoela ja!

10 januari 2017 om 12:15

Ja net als dat Ronaldo afwezig was toen Messi hem won in 2011.

10 januari 2017 om 09:57

Laat menneer Carlos en Salgado eerst naar 2009 kijken en dan pas praten...

Ik denk als zij erachter komen straks dat ze zich verrot gaan schamen...niemand zal ze nog serieus nemen.

Onzin.

FIFA indivuduele prijzen hebben niet zo een prioriteit. Ronaldo is ook niet zo een prof zoals hierin zeggen sinds hij een keer ook niet is geweest.

10 januari 2017 om 09:04

http://www.ronaldo7.net/news/2012/418-cristiano-ronaldo-and-mourinho-will-miss-fifa-balon-dor-ceremony.html

10 januari 2017 om 09:34

Dat jaar speelde Real Madrid de dag erna een wedstrijd. Griezmann speelt dit jaar ook een dag erna een wedstrijd en is er wel. Barcelona speelt twee dagen erna een wedstrijd en is er niet.
ik denk dat het zowel toe bij Real Madrid als nu bij Barcelona niet alleen maar om die wedstrijd gaat. Maar goed, het is ook geen verplichting om er te zijn.

10 januari 2017 om 10:17

Atletico heeft uit al met 2-0 gewonnen en speelt nog thuis. Kan dus mensen sparen. Barcelona heeft uit met 2-1 verloren en moet dus alles op alles zetten om nog door te gaan. Opzich wel een klein verschilletje he..

10 januari 2017 om 10:19

Als ze graag willen dat alle supersterren er bij zijn moeten ze het maar buiten het seizoen houden.

10 januari 2017 om 10:34

inderdaad, dan moet fifa het maar op het einde van het seizoen organiseren, kan de prijs ook over het seizoen gaan wat logischer zou zijn dan nu over een kalenderjaar (en dus 2 halve seizoenen) - barca moet wel 2-1 ophalen tegen een van de beste bekerploegen van Spanje, bovendien is het bestuur wel naar de award gegaan..

He blijft een merkwaardig iets. Te veel bla bla. Laat voetballers lekker voetballen in plaats van aan dit soort ijdelheid mee te doen.

10 januari 2017 om 10:41

Helemaal mee eens, ik word kotsmisselijk van dit soort ijdeltuiterige, ego opbeurende activiteiten waar alle betrokkenen elkaar de 7e hemel inpraten en aan iedereen willen laten zien hoe elite en goed ze zijn.

Voor voetbal heb je alleen een paar kicken, een bal en misschien een medespelers nodig hoor! Bah bah..... Zogenaamd halfgoden zijn het geworden....en wee de gebeente als je niet netjes meeloopt in de rij. Lachwekkend, voetbal is tegenwoordig een soap, net zoiets als dynastie uit de jaren 80 vorige eeuw.

Stelletje hypocrieten bij elkaar! Als je over twee dagen een wedstrijd moet spelen, lijkt me het logisch dat je dan niet gaat. Dit zouden ze niet zeggen als het andersom zou zijn geweest.

10 januari 2017 om 09:05

Ja en Real moet de dag er na alsof 1 dag wat uitmaakt.

10 januari 2017 om 09:23

Ik kan er we goed inkomen dat het een verschil maakt. Je zit dan toch een dag dichter op je voorbereiding voor een wedstrijd waarin je een achterstand goed moet maken om door te gaan.
Madrid heeft dus een dag extra en dient een 3-0 voorsprong te verdedigen.

10 januari 2017 om 09:24

Maar is zaterdag tot donderdag niet iets anders dan zondag tot woensdag?
Want als ik mij niet vergis is dat het speelschema van Real tegenover dat van Barca deze week.

10 januari 2017 om 09:34

Wat denk je nou dat je van in totaal 3 uur vliegen en x aantal minuten (Heen en terug) last gaat krijgen? En even op je kont daar in zo'n stoeltje zitten wat ook niet lang duurt nee daar ga je ook geen last van krijgen. Je moet je ook afvragen wat Barcelona wel heeft gedaan in plaats van 5/6 uurtjes heen en terug gaan. Misschien hebben ze zelf wel voor de TV gekeken want dan had je net zo goed zelf kunnen gaan. Binnen dezelfde avond was je nog terug geweest en dan had je gewoon een paar uur meer geslapen en dan had je de training misschien een paar uurtjes later afgerond ik vind dat Barcelona er had moeten zijn en daar blijf ik bij.

10 januari 2017 om 10:08

Tja, ik ga vrijdag naar Londen en dat is nog geen uur vliegen. Toch ben ik straks in totaal wel een halve dag kwijt om heen en terug te komen. Als je met enige regelmaat vliegt dan weet je dat vliegen buiten de pure vliegtijd ook gewoon veel tijd kwijt bent aan de randzaken die er bij horen.

10 januari 2017 om 10:19

Waarschijnlijk zelf nooit op vakantie geweest als je zegt dat met het vliegtuig reizen zo makkelijk is.. Duurt allemaal echt wel wat langer dan alleen de vlucht he.

10 januari 2017 om 10:27

Denk je serieus dat die gasten van Barca moeten aansluiten bij de controle?

10 januari 2017 om 11:53

eindhoven heeft ook een airport ik zou zeggen probeer het eens. Met vliegen gaat er gewoon een hoop tijd inzitten. Dus zowiezo 2 dagen niet trainen maar ja voor jo is het dus geen enkele moeite hahaha

10 januari 2017 om 12:30

Bovendien is reizen opzich al een uitputting soms.

10 januari 2017 om 13:35

Ja, of denk jij dat spelers niet gecontroleerd worden?
Juist met al die dopingschandalen worden tassen van spelers ook extra goed gecheckt hoor.

Wat denk je nou zelf, oh het zijn voetballers, die mogen gewoon door de douane langs?

10 januari 2017 om 09:13

De argumenten van Maradona zijn juist. Het is een stukje respect en collegialiteit wat ontbreekt bij de barca spelers. Jij weet dondersgoed dat Messi en de rest wel aanwezig zouden zijn als Messi de grote favoriet zou zijn.

10 januari 2017 om 09:29

Maar moet je jouw eigen voorbereiding voor een belangrijke wedstrijd gaan verstoren om te figureren voor foto's en om respect te tonen aan anderen? Behoren de supporters van Barcelona niet het respect te krijgen om te zien dat hun grof betaalde spelers volledig bezig zijn met de aankomende wedstrijd, zodat ze die prijs kunnen winnen?

Je zou de Fifa toch ook wel aan kunnen gaan kijken. Waarom moet dit in vredesnaam net als de tweede seizoenshelft weer gestart is en men dus kort op een te spelen wedstrijd zit?

Dit is dus meteen ook sowieso weer een nadeel dat er nu ineens weer 2 prijzen zijn. Nog meer avonden met 'verplichtingen' in een toch al overvol schema.

10 januari 2017 om 09:34

Dat is idd niet handig van de fifa. Maar ik denk toch dat als Messi gewonnen zou hebben, ze daar met zn allen gestaan hadden met een grote glimlach.

10 januari 2017 om 09:38

Dat jij dat verwacht wil nog niet zeggen dat het ook daadwerkelijk het geval zou zijn geweest. We zullen het nooit weten en dus kan je er ook geen zinnig oordeel over vellen.

10 januari 2017 om 09:44

Ik denk eerlijk gezegd dat het een veilige aanname is. Maar je hebt gelijk, we zullen het nooit zeker weten.

10 januari 2017 om 10:37

@ Sammerens

Welke voorbereiding? Praat niet de barca media na.

Op een rust dag zou messi echt niet de hele dag alleen maar op bed liggen.
tijdens de Ghala zou Messi ook alleen maar zitten wat geen enkele fysieke inspanning vereist.
Verder is reistijd minder dan een uur en alle vervoermiddelen zijn zeer comfortabel.

Dit is gewoon een smoes. Barca maakt zich schuldig aan calimero gedrag.

10 januari 2017 om 11:36

Precies, jij bent er dus zo een die wanneer barca gegaan was en ze verloren van athletic vol afschuw had gepraat over het niet serieus nemen van het toernooi en de tegenstander en dat dat een gebrek aan respect is en dat ze eigenlijk uit de spaanse bond gegooid moeten worden voor zulk gedrag... treurig persoon.

10 januari 2017 om 13:33

Real moet een dag erna ook spelen hoor. En nogmaals, ergens zitten in een luxe zaal op een luxe ruime stoel is alles behalve fysieke inspanning.

Wat Barca heeft gedaan is oncollegiaal en respectloos.

10 januari 2017 om 13:37

@ Matthaus,

Stukje respect?

En dan Maradonna gelijk geven? De beste man komt niet eens opdagen bij een goed doel waar hij 50.000 Euro kreeg om een penalty te nemen en waar hij nog eens 50.000 euro kreeg als hij mee ging eten met het diner wat er was..

Wat doet meneer, hij komt gewoon niet opdagen..

Maradonna moet zijn dikke vieze coke bek dichthouden.

Hele grote voetballer maar voor de rest mag hij van mij stikken in zijn eigen drugsgebruik wat een pauper 1e klas is dat.

Take it like a men, Barca moest gewoon aanwezig zijn en laten zien dat ze er schijt aan hebben. Maar goed niet iedereen is zo sportief om een verlies toe te geven.

10 januari 2017 om 10:37

Barca was wel aanwezig, het bestuur is namelijk wel gegaan.. dus ze laten zien dat ze "er schijt aan hebben" is niet juist

Als prof moet je boven alles staan en gewoon er staan, of je wint of niet. Maar ook CR7 heeft geloof ik ook een keer verstek laten gaan, wat ook niet goed te praten valt. Of je een wedstrijd hebt 2 dagen erna of niet, je hoeft er maar te zitten en niet te voetballen. Ik kan de kritiek begrijpen en ook de andere kant, maar daar moeten ze boven staan.

10 januari 2017 om 08:26

Je hoeft er maar te zitten, klopt! Maar je moet ook reizen. En hoe je het went of keert, dat gaat toch in je lichaam zitten. En die paar procent vermoeidheid kan in topsport net het verschil maken tussen winst en verlies. En Barca moet winnen voor de beker. Kortom, niet meer dan logisch dat Barcelona er niet bij was.

10 januari 2017 om 09:08

Gast het is een paar uur vliegen dat gaat echt niet in je lichaam zitten als je nou naar China moest vliegen had ik het begrepen Barcelona had er gewoon moeten zijn.

10 januari 2017 om 10:10

Een halve dag reizen en alle poppenkast die erbij komt kijken kost gewoon energie. Dat is een feit.

10 januari 2017 om 14:31

Meer energie dan trainen en voetballen?

10 januari 2017 om 09:08

Volgens mij is Ronaldo er altijd bij geweest. Ik weet nog een keer dat er discussie over was, omdat Blatter toen wat onhandige dingen over hem zei. Maar volgens mij is hij toen uiteindelijk ook zelfs gegaan.

10 januari 2017 om 09:39

2012 heeft heel Real Madrid verstek laten gaan wegens, jawel, een Copa del Rey wedstrijd die ze vlak na het gala zouden moeten spelen.

10 januari 2017 om 09:43

Ik google het net en zie Ronaldo op het gala met Messi en Iniesta en Fifa Ballon D'or 2012 op de achtergrond. Maar kan best zijn dat dat een of ander pre-event was of zo. Geen idee.

10 januari 2017 om 09:53

Het gaat om de uitreiking van de prijs van 2011. Die uitreiking was op 9 januari 2012.

Deze Fifa gala is totaal niet van belang, zou ook niet gaan als ik Messi was, veel belangrijkere dingen om je op te richten (aankomende wedstrijden).
Denk dat hij het na een paar keer te hebben meegemaakt het ook wel heeft gezien, lijkt me oersaai zulke gala's.

Messi moet op dat gala vechten tegen de andere kanshebbers voor die prijs? Volgensmij moet hij het juist op het veld laten zien, dat is waar die prijs voor wordt toegekend lijkt me...

Al heb ik mijn twijfels of iedereen die heeft gestemd er wel zo objectief naar heeft gekeken.

Ongepast Calimero gedrag van Barcelona, je hebt als goed betaalde prof zo heel af en toe verplichtingen. Het excuus dat ze over 2 dagen moeten voetballen kan van tafel, want als Messi had gewonnen zaten ze met zijn allen tof te doen op de voorste rij. Respectloos gedrag dat helaas tekenend is voor de huidige ikke ikke ikke en de rest kan stikke mentaliteit van de zwaaroverbetaalde selfie generatie.

10 januari 2017 om 08:29

Maar dit was geen verplichting.

10 januari 2017 om 09:09

Zoiets wordt een verplichting genoemd. Net zoals bijv een verjaardag. Bij wet idd niet verplicht, maar toch een verplichting.

10 januari 2017 om 09:27

Wat een onzin. De Fifa is een corrupte bende en dat is het nog steeds. Daar moet je gewoon niet mee geassocieerd mee willen worden. Laat staan in een drukke periode, als nu. Elke minuut rust, die men heeft moet men pakken. In februari zijn weer de Europese wedstrijden en zo lekker gaat het nu niet met Barcelona dus lijkt me dat hij andere zaken an zijn hoofd heeft. Maar dat laatste argument telt niet de Fifa is nog steeds zo corrupt als maar zijn kan.

10 januari 2017 om 09:32

Als je niet met de fifa geassocieerd wilt worden omdat het een corrupte bende is, moet je als club uit de fifa stappen. En dan moet je ook niet op de gala's komen die je wel wint.

10 januari 2017 om 09:20

/www ronaldo7.net/news/2012/418-cristiano-ronaldo-and-m... html
was dit ook respectloos? Om precies de zelfde reden.....

10 januari 2017 om 09:33

Hij is in 2012 volgens mij toch echt naar het gala gegaan.

10 januari 2017 om 09:48

Nee hoor, heel Madrid was afwezig. Real Madrid had dat ook aangekondigd in een officieel statement.

'real Madrid have confirmed in an official statement that coach Jose Mourinho and attacker Cristiano Ronaldo will not be attending next week's 2011 Fifa Ballon d'or ceremony in Switzerland as they have obligations with the Spanish side.'

10 januari 2017 om 09:54

Ah ok ik snap de verwarring. In 2012 is de ballon d'or van 2011.

Ik las trouwens wel dat toen het gala de dag erop was, ipv 2 dagen erna.

10 januari 2017 om 11:42

Dus? Ga je nu omdat het real is zo een slap excuus verzinnen om het goed te praten?

10 januari 2017 om 10:00

Dan waren ze inderdaad aanwezig, want dan hoefden ze woensdag niet te voetballen..

Barcelona had erbij moeten zijn dat gelul over die beker geloof ik niet zo in het is tenslotte nog minder dan een uur vliegen want Barcelona zou gewoon direct naar Zurich vliegen en dan kan je me veel wijs maken maar dat gaat dus echt niet in je lichaam zitten als ze die beker echt zo belangrijk vinden hadden ze bij een aanvraag bij de Spaanse bond moeten doen om de wedstrijd te verzetten. Real speelt de dag erna net zo goed een beker wedstrijd mogen hun nu ook klagen omdat hun wel voor dat korte schoolreisje naar Zurich geweest zijn? Desnoods kon je dezelfde avond nog weer Thuis komen!

10 januari 2017 om 09:18

Het is tenslotte nog minder dan 2 uur vliegen CORRECTIE.

10 januari 2017 om 09:36

Madrid deed in 2012 exact hetzelfde.

Dat het niet zo lang vliegen is betekent niet dat het je alsnog ontzettend veel tijd kost. Van/naar het vliegveld, tijd nodig om het vliegveld en de controles door te komen, tijd om van/naar het gala te gaan en je klaar te maken, tijd op het gala en weer terug.

Je bent er zo een dag aan kwijt en dan kan je dus niet trainen. Als je dan ook nog eens na zo'n gala terug moet dan ben je ook nog eens zeer laat terug wat niet bevorderlijk is voor de rust.

10 januari 2017 om 09:41

Bedoel je met Madrid ook Ronaldo? Want Ronaldo was er bij.

10 januari 2017 om 09:52

Heel Madrid was afwezig bij de uitreiking van de Balon d'or op 9 januari 2012.

10 januari 2017 om 09:54

Indd in 2009 was hele Real niet aanwezig..toen horde meneer Carlos en Salgado niet.

Zwaar hypocriet heet dat.

10 januari 2017 om 10:45

Ronaldo was er niet bij in 2012 - (award van 2011) - graag je feiten juist weergeven en dit jaar is het bestuur van Barca wel gegaan, enkel de spelers niet omdat ze morgen een 2-1 achterstand tegen een van de beste bekerploegen van Spanje moeten ophalen, of moeten ze die prijs zo maar opgeven misschien nu ze in de titel zwaar achterstaan?

Afschaffen die fifa prijzen. Alle prijzen die je kunt winnen, win je op het veld en niet daarbuiten

Paar dingen die mensen die afschuw spreken over dat Barca spelers niet aanwezig waren.

Ten eerste:
Ronaldo en Mourinho waren ook niet aanwezig ooit,omdat Real zich moest voorbereiden op een wedstrijd...toen hoorde de heer Salgado en R. Carlos niet. Dit kan je "zwaar hypocriet" noemen.

Tweede punt:
Hier kan je aan zien dat spaanse bond pro Real Madrid is.
Real Madrid speelde dinsdag tegen Sevilla en zaterdag tegen Granada en Barca speelde woensdag en zondag...je zou denken dat men eerlijk een spelschema gaat maken...maar NEE.
Real madrid moet extra tijd krijgen wegens FiFa gala en Barca korte voorbereiding en dan nog durven mensen te praten maar niemand kijkt naar de feiten.

Dat is pas een afschuw.

10 januari 2017 om 10:02

Wait what! Die galas zijn altijd rond deze tijd en Real had in 2012 evengoed een wedstrijd de dag erna dus wat jij zegt is lulkoek.

Je weet toch ook dat de speelschema's ruim van tevoren zijn gemaakt, toen was de naam van deze gala niet eens bekend.

10 januari 2017 om 10:22

Dan moet jij even de feiten opzoeken

De Fifa gala was al vanaf vorig jaar bekend dat deze op maandag 9 jan zal plaats vinden. En copa del rey schema is pas twee weken gemaakt

Dus spaanse bond wist precies waar zij mee bezig waren...alles laten vallen in het nadeel van Barca...

Normaal hoort real een dag eerder dan barca te spelen en niet anders om. Maar nee Real moet extra 2 dagen vrij krijgen...

Is toch niet gek als de baas van de spaanse bond openlijk dat hij een Real fan is...hoe bedoel je we zijn terug in Franco tijd.

Ik vind het juist erg goed van Barca dat zij afgelopen spaanse gala hebben afgeslagen als protest. Je wilt toch eerlijkheid in het spel en geen corruptie.

Ik zou ook niet naar een gala gaan waar mijn eeuwige concurrent ten onrechte verkozen word als beste speler

10 januari 2017 om 10:04

Inderdaad. Iets wat Ronaldo wel deed in het verleden. Gewoon opdagen terwijl zijn eeuwige concurrent tot 2 keer toe ten onrechte verkozen werd.

10 januari 2017 om 10:37

Net zoals Messi dit deed en zijn concurrent 4x ten onrechte verkozen werd. Ronaldo was er 9 januari 2012 ook niet bij dus lul niet zo slap.

10 januari 2017 om 10:46

Haha, jij weet echt niet waar je over praat, Ronaldo was er niet bij in 2012 om precies dezelfde reden..

11 januari 2017 om 01:21

Rustig jongens. Denk aan je hart.

Je verliest 2-1 in de Copa, je speelt 1-1 in de competitie, het is misschien "respectloos", maar als je niks te zoeken hebt in Zürich, kan je je beter focussen op de dingen die de afgelopen dagen fout zijn gegaan bij Barca. Petje af om dit als een prioriteit te zien. Profesioneel zullen we maar zeggen! HULDE!

Edit: Barca heeft gewoon getraind op de dag zelf.

10 januari 2017 om 11:48

Het is nog eens totaal het omgekeerde van respectloos. Als voetballer heb je een verplichting naar fans over de hele wereld om elke wedstrijd zo goed mogelijk te kunnen spelen en dit betekent ook een zo goed mogelijke voorbereiding. Deze fans komen boven officials en andere ploegen te staan aangezien zij degene zijn voor wie je het doet(op jezelf na) je voetbalt niet voor officials en andere teams... het zou dus geweldig respectloos zijn alsbje zo een onbenullige verkiezing kiest boven de voorbereiding op je wedstrijd.

Wat een hoop gelul zeg. Gezien de huidige vorm en zware wedstrijdschema kiest Barca ervoor om de spelers thuis te laten. Eindelijk een goede beslissing. Alleen met hard trainen en werken kom je uit deze dip. De FIFA show kan ons gestolen worden. En dat iedereen een mening hierover heeft zal best...
Messi is en blijft de beste voetballer op deze aardbol! Ongeacht welke prijs anderen ook krijgen. De echte voetballiefhebber en kenner weten dit. Dat hij en zijn collega's ervoor kiezen om door te werken ipv nutteloos champagne drinken en op fotos staan vind ik nogmaals top klasse!! Visca el Barca!!!

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren