Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Ongelukkige rol voor invaller Fellaini bij puntverlies Manchester United

Laatste update:

Manchester United heeft zondagmiddag dure punten verspeeld op bezoek bij Everton. De ploeg van manager José Mourinho was op voorsprong gekomen door een doelpunt van Zlatan Ibrahimovic en leek de overwinning over de streep te trekken, totdat Marouane Fellaini vlak voor tijd in de fout ging. Vanaf elf meter bezorgde Leighton Baines the Toffees een punt.

/

De bezoekers kwamen op slag van rust op voorsprong door een doelpunt van Ibrahimovic. De Zweedse spits werd de diepte ingestuurd door Anthony Martial en zag Stekelenburg onnodig ver uit zijn doel komen. De aanvaller van United schoot de bal over de Nederlandse sluitpost heen en zag deze via de onderkant van de lat over de lijn gaan. Een dure fout van de Oranje-international. De ploeg van Ronald Koeman kreeg acht minuten na rust de grootste kans van de wedstrijd.

Kevin Mirallas ging de combinatie aan met Romelu Lukaku en kon vrij inschieten, maar wist zijn inzet niet tot doelpunt te promoveren door een briljante redding van David de Gea. Na een uur spelen was het Ander Herrera die een kans niet wist te verzilveren. Hij schoot vanuit de rebound hard op de lat.

Met nog een kwartier op de klok nam de druk van de thuisploeg toe. Everton drukte United ver naar achteren in de jacht op de gelijkmaker. Idrissa Gueye was er met een afstandschot dicht bij, maar De Gea bleek niet te passeren zondag. De Spaanse goalie was constant een sta-in-de-weg. In de slotfase van de wedstrijd ging invaller Fellaini, pas drie minuten binnen de lijnen, in de fout door Gueye in het strafschopgebied te vloeren. Baines faalde niet en tekende voor de gelijkmaker. Everton kreeg nog kansen op de 2-1, maar De Gea hield zijn ploeg op de been.

Eindigt Manchester United dit seizoen in de top vier?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Het enige positieve wat je uit deze pot kunt halen is dat we Fellaini waarschijnlijk de komende tijd niet meer terug zien. Wat een gigantische k** pot verder, je zag het van mijlenver aankomen dat op het moment dat United achterover ging leunen en de voorsprong wou verdedigen er een tegengoal aan zat te komen. Bedankt Mourinho!

4 december 2016 om 19:04

Eigenlijk is het hele resultaat ansich wel positief, hoor. Europees voetbal gaan we dit seizoen toch niet meer halen, dus ik hoop nu dat we deze maand nog wat meer potjes verliezen, dan zijn we nog voor de kerst van Woodward en Mourinho af. Dan kan de beste trainer ter wereld een nieuw record op zijn naam schrijven: de eerste trainer ooit die twee achtereenvolgende jaren in december ontslagen wordt door zijn club.

4 december 2016 om 19:25

Gesproken als een ware supporter!

4 december 2016 om 19:25

Als 3 managers het achter elkaar niet voor elkaar krijgen, zit het probleem dus veel dieper..

Mourinho maakt vandaag veel fouten. Waarom mag Pogba blijven staan? Die was echt waardeloos. En dan ook nog Fellani brengen. Dat is een wissel van angst.

Maar zijn bank is ook niet geweldig. Dat is misschien nog wel het meest treurige

4 december 2016 om 19:29

Echte fan ben jij zeg.. Wat een onzin dat je hoopt dat er nog meer verloren of gelijk speelt wordt.. United had vandaag wederom gewoon weer de 3 punten binnen moeten slepen, maar door een domme fout van Fellaini (hoe kan het ook anders) gaat het weer mis. Tuurlijk CL voetbal is vanaf nu wel echt onhaalbaar, maar europa league wordt er wel gehaald. Daarnaast ben ik misschien dan een van de weinig die wel hoopt dat Mourinho gewoon aan blijft. Wie anders moet het dan doen? Er zullen in de winter en aankomende zomer gewoon echt een hoop spelers moeten vertrekken (fellaini, Schneiderlin, Young, Depay, Schweinsteiger, Darmian) en ook de nodige moeten worden aangetrokken

4 december 2016 om 19:56

Een echte fan wenst voor zijn traditionale club niet een trainer zoals Mourinho. EN een echte fan uit dit ook, zwijgt niet, want het is in het belang van de club.

4 december 2016 om 21:01

Waarom niet een trainer zoals Mourinho? Ze spelen mooier en beter voetbal dan onder van Gaal. Maar alleen omdat het een trend is om Mourinho maar af te zeiken doet iedereen vrolijk mee

4 december 2016 om 22:48

United speelt inderdaad beter dan vorig jaar. Meer balbezit en meer schoten opdoel. Tijdens Van Gaal schoot united veel minder op doel. Dit zijn feiten die men makkelijk kan opzoeken.

4 december 2016 om 22:53

Wie kan mourinho vervangen dan? er is op dit moment geen betere alternatief. Van Gaal was bv ook al mislukt. geef mourinho de tijd zeg ik. Laat united niet veranderen in een radicale club die trainers ontslaat.

5 december 2016 om 03:38

Inderdaad! Een ware supporter die meer waarde hecht aan de toekomst en waardigheid van zijn club dan 6 onbelangrijke wedstrijden die in deze verloren seizoen toch al geen toegevoegde waarde meer hebben. Dit hebben we al een keer gedaan, weet je nog? En dat was voordat het seizoen was begonnen, toen United nog op nul stond. En zelfs nu we een enorm voorspelbare en dramatisch seizoenshelft verder zijn, zijn er nog steeds fanboys die deze autistische nietsnut durven te verdedigen. Ik ben echt blij dat ik niet in zo'n simplistische wereld als jij leef, zeg, waarin alles zo zwart en wit is en waarin je niet hoeft na te denken over waarom anderen iets zeggen...

Ik word zo gek van al die gelijke spellen... WTF Mourinho, Waarom Fellaini?!

Nieuwe meesterzet van Mourinho: het hele spel vindt plaats in je eigen 16 metergebied en dan breng je de houthakker in het veld die geen wedstrijd kan spelen zonder een kaart te pakken.

United had verdedigend weinig problemen tot die blonde afro erin kwam

4 december 2016 om 22:49

Het is jammer om alles af te schuiven op een blunder van 1 speler. United had immers ook makkelijk 2 of meer goals kunnen scoren. Zulke fouten moet men incalculeren.

De Gea. Zo verschrikkelijk goed is die keer. Jezus he.

Tja, waarom brengt Mourinho die kluns dan ook? Heeft in 10 minuten werkelijk waar alles fout gedaan. Weer een zeer onnodig gelijkspel voor United. De zoveelste al dit seizoen.

4 december 2016 om 19:03

Ja, onbegrijpelijke wissel. Alles ging prima tot die wissel. Als je dan al iemand brengt, doe dan Schneiderlin of Schweinsteiger of Mata zodat je niet zoveel voetballend vermogen inlevert maar nee..

4 december 2016 om 19:16

Niet geheel onbegrijpelijk lijkt me toch? De laatste 10 minuten moesten vooral bestaan uit het wegwerken van de bal uit de eigen zestien, en ja dan kan je iemand als Fellaini wel gebruiken. Qua voetballend vermogen lever je veel te veel in inderdaad, daar heb je volkomen gelijk in. Breng dan idd Schneiderlin in, lekker stofzuigen en dan proberen de bal in je bezit te houden.

4 december 2016 om 22:11

Nee, dat de laatste tien minuten bestaan uit het wegwerken van de bal uit de 16 is een keuze van Mourinho. Hij had ook op balbezit kunnen spelen.

4 december 2016 om 19:10

Verberg het meest verdiende gelijkspel en minste wedstrijd in tijden. Vond dit ook geen wedstrijd voor dit middenveld. Zelf vond ik dit veel meer een pot voor Lingard, Mata en Rashford als voor Micki, pogba en Martial maar goed. Fellaini heeft hopelijk wel zijn laatste van de 100 gespeeld

4 december 2016 om 19:32

Mhikitaryan speelde gewoon een goede wedstrijd, was de enige speler waar de nodige dreiging vanaf kwam. Pogba en Martial waren drama inderdaad en ik had ook wel verwacht dat deze werden vervangen door Rashford en Mata. Helaas kwam Fellaini erin en was het wachten op deze uitslag

4 december 2016 om 19:39

Zei ook nergens dat ze slecht waren alleen vraag ik me af hoe er geanalyseerd is en toen de opstelling van Everton Beke werd had ik het aangepast denk ik. Micki, Pogba en Martial zijn spelers die aan de bal veel lopen. Lingard, Mata en Rashford juist zonder en veel meer diepgang

Tja logische en typische uitslag weer voor United. Ook totaal niet verassend dat de meest overschatte speler ooit van United er voor zorgt dat het gelijk spel wordt.

4 december 2016 om 19:14

Wie overschat felaini dan? Trainers idd

5 december 2016 om 09:05

Toch wel vaak belangrijk geweest onder van Gaal. Hij wordt vaak als stormram gebruikt en we kennen Mourinho: hoe dichter bij het eindsignsaal hoe gekker die gaat spelen

Lekker hoor fellaini, je hoeft echt nooit meer een stap in het veld te zetten mafkees... Elke week weer hetzelfde verhaal lekker punten verspelen in de laatste minuten. Elke week denkje de 3 punten zijn binnen maar dan gaat het toch nog mis, het zit ook allemaal niet mee he. Pff hoe frusterend dit is er zijn gewoon geen woorden meer voor.

Het had ook zomaar nog 2-1 kunnen worden.
Onbegrijpelijk dat die vent met dat disco kapsel er nog altijd in mag komen.

Ongelukkige Fellaini? Nee. Hij is gewoon een hele lompe en domme speler die absoluut niet bij United past. Heeft in het begin van het seizoen een paar redelijke wedstrijden gespeeld hier zie je de echte Fellaini weer terug. Waardeloze wissels van Mourinho. Iedere keer dat United achterover gaat leunen en countervoetbal probeert te spelen gaat het fout. Mourinho had Schneiderlin, Schweinsteiger of Mata kunnen brengen en het spel kunnen controleren maar hij kiest voor de boomstam. Dit verlies mag Mourinho zichzelf aanrekenen.

4 december 2016 om 19:05

ik ben ook met jou eens. fellaini kan ook niks aan doen dat hij een middelmaat is. mourinho zit veel te kloten in de elftal. ik snap niet waarom mata, schneiderlin mogen spelen en die fellaini veel mocht opdragen tegen de grote ploeg. ik vind jammer dat mourinho liever voorkeur geeft aan fysieke houthakkers op de middenveld dan de creativiteit.

Het is dat United duizelingwekkende bedragen krijgt ongeacht haar recente prestaties, maar anders was het net als Milan en Inter een gevallen topclub geworden. Mourinho aantrekken was natuurlijk een giga fout.

4 december 2016 om 19:12

Vanwaar deze overhaaste en inhoud loze conclusie?

4 december 2016 om 19:18

Misschien omdat Mourinho United niet structureel weer aan de top gaat krijgen? Hij haalt(haalde) altijd successen, maar nooit langer dan drie jaar. Daarna zijn de teams compleet uitgeperst en moet de volgende trainer echt weer compleet op 0 beginnen. United is qua prestaties sinds Ferguson weg is absoluut niet meer goed genoeg (wat men in ieder geval van United verwacht). Dat Chi7 de vergelijking treft met Milan en Inter vind ik eigenlijk best treffend. Ook die clubs zijn niet meer de topclubs van weleer, presteren wisselvallig en ook die clubs bouwen niet aan een team wat later structureel kan presteren. Die clubs jagen er net iets meer trainers doorheen, maar voor de rest zijn er zeker parallellen te trekken. Het verschil is uiteraard, zoals Chi7 al aangeeft, dat United ontzettend veel geld van sponsors e.d. ontvangt i.t.t. Inter en Milan. Ik kan mij in ieder geval wel vinden in zijn punt, ook al wijd hij er niet heel erg over uit zoals jij zelf al zegt.

4 december 2016 om 19:19

Overhaast? Het gaat al een aantal jaren niet bepaald lekker.

4 december 2016 om 19:26

@volgens mij gaat het over José en niet de afgelopen jaren.

4 december 2016 om 19:34

United had een elftal staan dat met een straatlengte voorsprong kampioen werd, daarna een niet zo'n best seizoen waar Moyes uit paniek ontslagen werd. Daarna begon pas de ellende onder Louis waar veel United fans het vanaf het begin niet zagen zitten. Waardeloos voetbal waar totaal geen verbetering in zat. Nu onder een trainer die door de meeste fans als goede keuze word gezien is het voetbal steeds beter en zit er weer passie in.

United heeft in drie en een half jaar nog maar 2 bepalende speler die onder Ferguson speelde over dus vind je het heel gek dat het zo gaat. Ik geloof in Mo voor de lange termijn en ook als hij weg zou gaan denk ik dat er een basis ligt voor een goede toekomst. Over het geld kan ik duidelijk zijn, United is gewoon de grootste club wereld wijd dus dan is dat meer dan logisch. En vind ik die vergelijking totaal niet opgaan.

4 december 2016 om 19:49

Wat een onzin jackie.. de aankopen van hem bij Chelsea in z'n eerste periode en tweede periode bleven jarenlang sterkhouder. En bij Madrid idem. Wie heeft Modric of varane gehaald bij Madrid en welke presteren nu fantastisch. Als jouw logica klopt dan zou Chelsea dit jaar onderaan staan. Hoe kan een trainer nou invloed hebben op de fitheid nadat hij weg is. Je mag Mourinho mogen of haten maar dit is wel heel zielig.

4 december 2016 om 19:52

@jackie Compleet op 0 beginnen? Op inter na hebben zijn ploegen het na zijn vertrek helemaal niet slecht gedaan.

4 december 2016 om 21:16

@peter

Met optimisme is niks mis, maar enig vorm van realiteitszin zou toch wel welkom zijn hoor.

Je zegt dat Moyes uit paniek ontslagen was, maar dat hij wel een elftal had geã«rfd wat met een straatlengte kampioen was geworden. Gezien de 'kwaliteit' van dat elftal en de prestatie van Moyes, lijkt het me alles behalve een paniek ontslag. Daarnaast moet je niet vergeten dat het Moyes was die die ongelofelijke incompetente Fellaini heeft gekocht.

Verder zeg je dat je in Mourinho en lange termijn gelooft. Op basis van wat als ik vragen mag? Zijn eerdere ervaringen? Zelfs spelers die onder hem hebben gespeeld zeggen dat het na 3 jaar op is. De intensiteit (in negatieve zin) en de hele wij versus de wereld verhouding eist op een gegeven moment zijn tol. Voetballers zijn geen robots, maar misschien moet Jose daar nog achter komen. Het is elke keer hetzelfde liedje met Jose, alleen loopt het de laatste jaren verkeerd af. Ben benieuwd hoe lang Mou nog actief is in de top van de voetballerij. Misschien dat hij nog naar PSG kan na zijn (niet al te lang meer durende) United avontuur, maar veel meer is er niet voor hem.

De "grootste" club heeft vele interpretaties. Ik zie het als de meest gedecoreerde club door de historie heen, en dat is United zeker niet. United heeft ook bij lange na niet meer de aantrekkingskracht die andere clubs wel hebben. Dat is ook 1 van de dingen die Woodward en co hebben overschat, gezien hun tijdverspilling aan onrealistische transfer targets (ramos, Kroos, Muller, etc.). Maar goed, marketingwise doen ze het uitstekend inderdaad. De vergelijking met de Italiaanse clubs is dan ook niet op dit gebied zoals ik al zei, maar meer op sportief vlak.

Enfin, Jose zal er een vermogen tegen aan gooien (pogba was een mooi begin), en dan zal er misschien een Europa League of FA cup gepakt worden, maar je ziet aan alles dat Jose niet de capaciteiten bezit om zijn elftal dominant aanvallend voetbal te laten spelen. Dit werd pijnlijk duidelijk bij Real Madrid en Chelsea waar hij een karrenvracht aan creativiteit tot zijn beschikking had, en toch teruggreep naar zijn bus parkeer tactiek. Schrijnend voor Jose, is dat hij ook in die sferen voorbij is gestreefd door El Cholo, die de tactiek van Mourinho geperfectioneerd heeft.

Ik wens je veel succes met je club Peter, maar kijk er niet gek van op als Jose er na een jaartje zonder prijzen (en CL) uit ligt.

4 december 2016 om 22:06

Welke verbetering dan? Van een 4e plaats naar een 5e? Of dat er nooit geschoten werd op de goal in de 1e helft?

Kom op zeg. Iemand verwijten dat ie drgeen verstand van heeft, en dan zeggen dat het onder V Gaal verbeterde. Nee, V Gaal heeft de problemen juist verdiept.

Door compleet verkeerd te investeren, en door een speltype te spelen wat totaal niet bij United past.

4 december 2016 om 22:18

Mourinho kan geen clubs uit een crisis helpen, maar alleen presteren bij al een gevestigde topclub. Inter en Chelsea waren al top, daarom kon mourinho presteren. Echter, United heeft nu een bouwer nodig. Wenger zou beter werk verrichten dan Mourinho aangezien Wenger wel een team kan bouwen. Klopp is ook zo iemand. Kijk alleen maar naar wat hij doet bij Liverpool.

4 december 2016 om 22:45

Lol inter en chelsea waren al top

5 december 2016 om 01:34

Ten eerste is de kwaliteit van de selectie onder Moyes een reden van Om in paniek te raken. De gekozen man door SAF liet het niet zien en nu?

Waar toon ik geen realisme dan? United heeft een relatief jong elftal dat door kan groeien, wat aanvallend dominant voetbal kan spelen. Zie 2e helft City, Wedstrijden Arsenal en WU etc.

Jou afkeer tegen Mourinho en United zijn niet realistisch en de argumenten zoals grote namen komen niet (what About Zlatan, Pogba, Micky etc) en angst en us against them is precies wat SAF 25 jaar heeft gedaan.

Ik zeg niet dat het onder Mo zo goed gaat worden maar weer mee doen om de titel kan prima. Btw wat deed Barca voor Cruijff en Real tijdens Guardiola of Chelsea etc etc. Zo'n grote club gaat weer succes hebben like it or not.

Fellaini heeft maar weer eens laten zien niets meer te zijn dan een goede Everton speler. Ruilen met Schweinsteiger?

Wat is United eigenlijk opgeschoten nadat Van Gaal is ontslagen? Van Gaal lacht zich kapot want ze hebben hem ten onrechte ontslagen.

4 december 2016 om 19:50

Dat Mourinho het slecht doet betekent niet dat van gaal het ineens goed deed. Hij is terecht ontslagen en als mourinho het zo blijft doen gaat hij ook terecht ontslagen worden over een tijdje.

4 december 2016 om 19:59

Van Gaal was bezig met een lange termijn project. Hij zou dit seizoen moeten oogsten met zijn jonge selectie.

4 december 2016 om 20:02

Ben je het wel met me eens dat de leiding van United er een potje van maakt? Ben het overigens niet met je eens dat Van Gaal terecht ontslagen is.

4 december 2016 om 20:07

er zat totaal geen verbetering in het spel van V gaal. Bij Mourinho is er tenminste nog enige passie en vermaak te bekennen. Chauvinisme ten top dit.

4 december 2016 om 20:17

Van gaal heeft veel tijd gehad dan moyes en mourinho en heeft vorige jaar nauwelijks met zijn 300 miljoen pond elftal vooruitgang geboekt, geen band gemaakt met zijn spelers en de spel was niet aan te zien. Dus hij werd terecht ontslagen.

4 december 2016 om 20:33

300 miljoen selectie is ook onzin, di Maria is weer verkocht voor een fors bedrag. Het zit United ook niet echt mee dit seizoen, ik zie ze nog wel dichterbij komen als in de tweede seizoenshelft iets meer meezit.

4 december 2016 om 20:34

Nou goh wat was het leuk vandaag met Utd. Maar even serieus. Tegen de top 10 clubs laten ze het constant afweten. Van Gaal won constant van de top 10 clubs. En dat met een steeds gewijzigde opstelling ivm de ongelofelijke blessure golf waar hij (beide seizoenen) mee te maken had. En hij liet ook nog een hele hoop jeugdspelers (al dan niet gedwongen) debuteren. Mourinho nog niet éã©n.

Sorry, maar er is echt geen enkel argument te noemen waarom Mourinho het beter doet dan Van Gaal.

4 december 2016 om 20:42

Het punt is ook niet of mourinho het beter doet. Het punt is dat van gaal het slecht deed. Dat je vindt dat v gaal het beter deed dan mourinho is totaal irrelevant. Het maakt zn ontslag niet minder terecht. Het maakt zn slechte spel en prestaties niet beter.

4 december 2016 om 20:43

@materrazzi Ja heeeeeel lange termijn project

4 december 2016 om 22:05

@dante
De vraag is of je dat Van Gaal kwalijk kan nemen. Als het twee topcoaches het niet lukt om dat elftal (meteen) te laten presteren dan ligt het misschien ergens anders aan. Mensen zoals jij verwachten direct resultaat terwijl je dat eigenlijk niet MAG verwachten bij een team in opbouw.

Overigens vind ik dat je bij Van Gaal zag dat er vooruitgang in zat en er waren een hele hoop factoren waarom het er nog niet helemaal uitkwam.

4 december 2016 om 22:47

2 jaar is niet direct. En er was geen verbetering. Hou op met dat roepen. Mensen hier gaan t geloven.

Uiteindelijk terechte uitslag in een dramatisch slechte wedstrijd. Voor beide ploegen nog heel veel werk aan de winkel.

United laat het afweten tegen de top 10. Ze spelen misschien goed voetbal tegen de laag genoteerde ploegjes, maar als ze echt getest worden dan is het allemaal erg flets. Onder Van Gaal was het misschien saai, maar tegen de topploegen stonden ze er altijd en lieten ze bij vlagen zien hoeveel potentie er in het team zat. Ik denk dat Aad de Mos het goed verwoorde op Ziggo. De verpakking is mooi, maar de inhoud is matig. Onder Mourinho gaan ze de top 4 niet halen.

Wat een blunder van Maarten. Waarom kom je bij zo'n bal zover uit?
Tijd voor een andere keeper in oranje.

Terecht gelijkspel. Man.utd creeerde weer veel te weinig kansen. Met veel geluk op 0-1. Dan verwacht dat United de bal laat lopen en Everton laat lopen.

Pogba deed echt niks goed, mag 90 min blijven staan. Wat een gestuntel van Mourinho weer. Maar United heeft ook gewoon een gebrek aan kwaliteit, en met Zlatan in de ploeg gaat alles lang of centraal.

0 verrassing.

Waarom niet beginnen met Mata en Rashford?dan heb je creativiteit en onvoorspelbaarheid

4 december 2016 om 19:44

Begin tweede helft had United nog aantal goede kansen op 0-2 met bijvoorbeeld Herrera op de lat. Pogba speelde inderdaad erg slecht. Dat United gebrek aan kwaliteit heeft ben ik het niet mee eens, er is genoeg kwaliteit maar het komt er niet altijd uit. Dat Martial speelde snap ik na zijn prestatie van woensdag. Ik had hem zelf persoonlijk ook gewisseld in de rust voor Rashford en Pogba voor Mata (had Mata liever ook van de start al gezien).

4 december 2016 om 21:16

Klopt, maar Everton had ook goede kansen op 1-1. Geweldige redding De Gea. Later nog een vrije kopkans.

Daarnaast verwacht je van United dat ze de bal in de ploeg kunnen houden. Dat lukte op een gegeven moment totaal niet meer. Dat is erg matig. Daarbij is de opbouw van een dramisch nivo.

Dat vind ik een gebrek aan kwaliteit. Als je fellani moet brengen, zegt dat genoeg. Die is echt United onwaardig

4 december 2016 om 22:13

Fellani is in de lucht supersterk en kan uistekend controleren. Zie hiervoor zijn statistieken bij EPL sites. Vandaag heeft hij inderdaad geblunderd. maar hij verdiend al die kritiek niet.

5 december 2016 om 01:38

Zeker wel. Eerste klas kluns die niet geschikt is voor United in mijn ogen. Mooi Pereira terug halen en Fellaini verkopen.

Vandaag was trouwens ook niet ideaal om in te vallen voor hem maar dat dot niets af aan mijn eerdere opmerking.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren